Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
SmoothTweaker schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:37:
[...]

Ik zit eens te kijken op de Wehkamp site maar ik kan nergens wat van 10% terugvinden, kan je me op weg helpen?
Huh? Ik was al ingelogd en bij mijn bestelling kreeg ik al 10% korting. Ik weet zelf niet hoe ik eraan ben gekomen

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 21:00
Ik wil ook graag 10% korting bij Wehkamp. Hoorde laatst ook al iemand over die actie. Ik kan er via Google niks over vinden. Ben al wel jaren lang klant bij Wehkamp, snap alleen niet waarom sommigen dan wel korting krijgen en anderen niet. Misschien kan iemand via Twitter navraag doen? De klantenservice is morgen pas weer bereikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
Kan ook niks vinden over de korting 10%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:36:
[...]

Die +/- 7 weken is voor als je nu besteld en dat stond er al sinds de 29ste november.
Ik wil er een gratis game naar keuze bij !

Overigens een TIP voor iedereen die de PS4 besteld heeft met een extra controller. Als je de controller al binnen hebt, en de PS4 nog niet. Moet je even een mailtje sturen naar de klantenservice dat de gebruik wil maken, van de actie die ze hebben console en controller met 5 euro korting. Ze kunnen het geld niet terugstorten, maar je krijgt dan alsnog een tegoedbon van 5 euro. Heb ik in ieder geval wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:32
weszz schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:26:
Wehkamp heeft die 10% korting op ALLES. dus de PS4 is 359,10. Scheelt toch weer 40 euro! Ondanks de beroerde levertijd.
Komt nog wel een tientje leverkosten bij, dus zo heel veel scheelt het dan niet meer. Had m zelf daar met de Wehkamp kadobonnen besteld die bij AH met 15% bonuskorting te krijgen waren, was nog wel beetje de moeite. Ben benieuwd wanneer ie komt maar heb totaal geen haast, nog paar games voor de PS3 uit te spelen dus hoop eigenlijk dat ie niet eerder komt dan ergens half januari ofzo (als die 60eu korting actie er niet was, zou ik hem uberhaubt nog niet besteld hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
Die waardebonnen van de Wehkamp zijn t/m vandaag te koop bij AH incl 15% korting. Heb er gisteren nog een paar gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3power schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:24:
Die waardebonnen van de Wehkamp zijn t/m vandaag te koop bij AH incl 15% korting. Heb er gisteren nog een paar gehaald!
De actie gelde tot 8 december...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:37:
[...]

De actie gelde tot 8 december...
De actie geldt tot 15 december kijk anders even in het kortingen forum op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rigi2
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 20:46
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:52:
In NL dan?? geld dat overal? bol.com :O
[...]
Mijn ervaring met zowel amazon.de als amazon.co.uk is dat indien door hun verstuurd (en niet via reseller), de boel na twee werkdagen aankomt in Nederland.

Dus waarschijnlijk zullen ze 19 december versturen, en wordt mijn PS4 Gamer Pack op 21 december afgeleverd.

Wat dat voor bol.com betekent weet ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
jap85 schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:22:
[...]

Komt nog wel een tientje leverkosten bij, dus zo heel veel scheelt het dan niet meer. Had m zelf daar met de Wehkamp kadobonnen besteld die bij AH met 15% bonuskorting te krijgen waren, was nog wel beetje de moeite. Ben benieuwd wanneer ie komt maar heb totaal geen haast, nog paar games voor de PS3 uit te spelen dus hoop eigenlijk dat ie niet eerder komt dan ergens half januari ofzo (als die 60eu korting actie er niet was, zou ik hem uberhaubt nog niet besteld hebben).
Alsnog. Ik heb Watchdogs erbij. Dus die 10 euro verzending heb ik er al uit :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:32
weszz schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:48:
[...]

Alsnog. Ik heb Watchdogs erbij. Dus die 10 euro verzending heb ik er al uit :+
Ja tis evengoed mooi meegenomen natuurlijk :) neem aan dat ze mede door de diverse kortingsacties wel een behoorlijke backlog aan bestellingen hebben bij Wehkamp inmiddels! Kreeg in de laatste mail van ze te horen dat ze eind december weer een levering verwachten maar hoe groot die zal zijn weet waarschijnlijk niemand. We wachten geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jap85 schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:05:
[...]

Ja tis evengoed mooi meegenomen natuurlijk :) neem aan dat ze mede door de diverse kortingsacties wel een behoorlijke backlog aan bestellingen hebben bij Wehkamp inmiddels! Kreeg in de laatste mail van ze te horen dat ze eind december weer een levering verwachten maar hoe groot die zal zijn weet waarschijnlijk niemand. We wachten geduldig af.
Dit dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Oh ik verwacht ook de levering tegelijkertijd met Watch Dogs (april meende ik?) Want tot die tijd zijn er nou niet echt games waar ik op sta te wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weszz schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:08:
Oh ik verwacht ook de levering tegelijkertijd met Watch Dogs (april meende ik?) Want tot die tijd zijn er nou niet echt games waar ik op sta te wachten....
Oh, je blijft staan wachten tot april... Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:56:
Onzin, de kale ps4 word op volgorde van bestelling geleverd en de bundels ook.
Ze zien dit als 2 aparte producten, en hebben de mensen die laat een bundel besteld hebben gewoon het geluk dat de Wehkamp de laatste levering meer bundels dat losse ps4s hebben gehad.
Je kraamt onzin uit. Ik heb op 2 december de megabundel besteld. Er zijn mensen die die bundel na mij hebben besteld en hem al hebben. Ik heb hem daarentegen nog niet en mag nog wachten. Wehkamp levert beslist niet op volgorde van bestelling uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 12:09
BamSlam_ schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:44:
[...]

Je kraamt onzin uit. Ik heb op 2 december de megabundel besteld. Er zijn mensen die die bundel na mij hebben besteld en hem al hebben. Ik heb hem daarentegen nog niet en mag nog wachten. Wehkamp levert beslist niet op volgorde van bestelling uit.
Het gaat er hier lekker aan toe. Jammer dat mensen niet normaal op elkaar kunnen reageren, jammer dat je je bestelling nog niet hebt, maar moeten we dat op elkaar gaan zitten botvieren?

Het kan ook, net zo goed zijn, dat Wehkamp met jouw levering een fout heeft gemaakt, niet naar de datum heeft gekeken etc. In het algemeen - eigen ervaring - levert Wehkamp net als de meeste - danwel alle - andere aanbieders op volgorde van bestellen af.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08-2024
weszz schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:26:
Wehkamp heeft die 10% korting op ALLES. dus de PS4 is 359,10. Scheelt toch weer 40 euro! Ondanks de beroerde levertijd.
Ik zie geen korting, ook niet in het winkelmandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
SacreBleu schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:48:
[...]
Het gaat er hier lekker aan toe. Jammer dat mensen niet normaal op elkaar kunnen reageren, jammer dat je je bestelling nog niet hebt, maar moeten we dat op elkaar gaan zitten botvieren?
Sorry, maar als iemand hier nog beweert dat Wehkamp het op volgorde uitlevert terwijl hij, als hij even dit topic had bestudeert, had kunnen weten dat dat feitelijk onjuist is dan moet je niet gek opkijken als er wat hard gereageerd wordt.
Het kan ook, net zo goed zijn, dat Wehkamp met jouw levering een fout heeft gemaakt, niet naar de datum heeft gekeken etc. In het algemeen - eigen ervaring - levert Wehkamp net als de meeste - danwel alle - andere aanbieders op volgorde van bestellen af.
En jij hebt overduidelijk dit topic ook niet goed bestudeerd. Als je het even had gelezen, had je gezien dat ik beslist niet de enige ben en dat Wehkamp structureel de fout in gaat.

[ Voor 29% gewijzigd door BamSlam_ op 15-12-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:57
Hm, had v/d week een extra exemplaar besteld bij Dixons vanwege dat de voorraad opeens was aangevuld. Had er eigenlijk al niet eens meer naar gekeken omdat ik dacht dat het onzin was, maar er staat dat de PS4 is verstuurd naar het dichtstbijzijnde filiaal hier?

Apart, morgen maar even vragen of dat echt zo is, anders kan ik hier een tweaker heel blij maken denk ik voor een normale prijs! :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]BamSlam_ schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:16:
[...]

Sorry, maar als iemand hier nog beweert dat Wehkamp het op volgorde uitlevert terwijl hij, als hij even dit topic had bestudeert, had kunnen weten dat dat feitelijk onjuist is dan moet je niet gek opkijken als er wat hard gereageerd wordt.

Wat zit je nou te zeuren. Je hebt op 2 december besteld. 3 dagen na de release! Er zijn zat mensen die hem in augustus of september hebben besteld en hem ook nog niet hebben. Deze mensen hebben het recht om te zeuren, omdat ze de tijd hebben genomen om van te voren te bestellen en nu al maanden zitten te wachten. Ik hoop dat deze mensen hem eerder krijgen als jij.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filosooff
  • Laatst online: 02-04 11:00
Vissa66 schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:30:
Hm, had v/d week een extra exemplaar besteld bij Dixons vanwege dat de voorraad opeens was aangevuld. Had er eigenlijk al niet eens meer naar gekeken omdat ik dacht dat het onzin was, maar er staat dat de PS4 is verstuurd naar het dichtstbijzijnde filiaal hier?

Apart, morgen maar even vragen of dat echt zo is, anders kan ik hier een tweaker heel blij maken denk ik voor een normale prijs! :)
Nice :)

Vandaag maar even bij BS & IT in de winkel gereserveerd. Plaats 5 & 13, hopelijk worden ze snel aangevuld. Overigens is de 2e ook voor iemand die hem nog niet heeft. Maar dat zien we dan wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:34:
[quote]BamSlam_ schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:16:
Wat zit je nou te zeuren. Je hebt op 2 december besteld. 3 dagen na de release! Er zijn zat mensen die hem in augustus of september hebben besteld en hem ook nog niet hebben. Deze mensen hebben het recht om te zeuren, omdat ze de tijd hebben genomen om van te voren te bestellen en nu al maanden zitten te wachten. Ik hoop dat deze mensen hem eerder krijgen als jij.
Precies. Des te erger dat er mensen zijn die durven te beweren dat er niets aan de hand is en Wehkamp gewoon op volgorde uitlevert. De mensen die nog eerder besteld hebben recht om te klagen. En ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 13:28
Bij Wehkamp kon je al enkele maande de kale PS4 reserveren. Dit hebben verschillende mensen gedaan.

Later, pas eind november kon je de PS4 Killzone bundel reserveren/kopen. Er zijn mensen die daarop gewacht hebben en die reservering gedaan hebben.

Voor iedere bestelling zou een aparte wachtlijst moeten zijn. Het moet niet zo zijn dat wanneer je een kale PS4 hebt besteld, nu zomaar het recht zou moeten hebben om over te stappen naar de bundel.

Het zijn 2 verschillende "producten" die je bij Wehkamp kon reserveren/bestellen.

In diverse postst en op twitter is duidelijk gemaakt dat Wehkamp NIET op volgorde van bestelling levert. Wehkamp heeft hier een eigen strategie voor gekozen maar maakt die natuurlijk niet bekend.

Natuurlijk geeft Wehkamp aan de klant aan, laat dan maar zien wat wij niet volgens volgorde leveren. Wel graag met naam en toenaam wetende dat dat welhaast een onmogelijke opgave is. Niemand die zijn gegevens zomaar met iemand anders wil delen. Zeker als hij er niets aan heeft.

Maar...tegelijktijd maakt Wehkamp ook de melding dat mocht het onverhoopt toch zo zijn, dan kunnen ze er niets meer aan veranderen en moet je alsnog wachten op een volgende levering.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
BamSlam_ schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:58:
[...]

Precies. Des te erger dat er mensen zijn die durven te beweren dat er niets aan de hand is en Wehkamp gewoon op volgorde uitlevert. De mensen die nog eerder besteld hebben recht om te klagen. En ik ook.
Er is niemand die hier beweert dat er 'niets' aan de hand is. Het gaat erom dat je kinderachtig bezig ben omdat je maar vindt dat je hard 'moet' reageren omdat niet iedereen iedere keer het hele topic gaat doorlezen.

Als jij vindt dat je het maar op de man moet gaan spelen op een forum omdat je boos bent omdat je consoltje niet op tijd is geleverd ben je kinderachtig bezig. Als ik zo de verhalen lees over Wehkamp, vind ik het knap dat je überhaupt daar een bestelling hebt geplaatst 8)7. Vooral voor een console waar op voorhand al zo-goed-als bekend was dat het moeilijk zou zijn om hem te krijgen. Winkels hadden in Augustus-September al aangegeven dat ze de pre-orders mogelijk niet zouden kunnen uitleveren.

We zijn hier allemaal lotgenoten, en kun je niet normaal reageren migreer dan lekker naar Fok!.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt inderdaad , we wisten dat ze moeilijk te verkrijgen waren.

Maar aan de andere kant maakten verschillende winkels ook fouten.

Het is allemaal even geduld hebben en wachten.

Ik hoop de PS4 met de kerst te hebben en anders gaat het volgend jaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon fijn als je hem hebt. Ik kan prima wachten want er zijn toch nog niet veel games die ik spelen wil. Maar zou het erg prettig vinden als ik hem dit jaar nog heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 18:24:
Klopt inderdaad , we wisten dat ze moeilijk te verkrijgen waren.

Maar aan de andere kant maakten verschillende winkels ook fouten.

Het is allemaal even geduld hebben en wachten.

Ik hoop de PS4 met de kerst te hebben en anders gaat het volgend jaar worden.
Begrijp me niet verkeerd ik weet hoe ondraglijke irritant het kan zijn als je je felbegeerde aankoop niet krijgt.
Maar ga die irritatie niet botvieren op een ander die even snel om de hoek komt kijken. Wehkamp heeft sowieso geen goede naam - niet dat je niet zelf mag gaan kiezen waar je iets koopt - maar dit had een beetje oplettende consument toch wel zien aankomen?

Ik hoop in ieder geval het gros van dit topic in mijn vriendenlijst terug te zien wanneer ik ook de overstap naar next-gen gaat maken, tot-nu-toe zie ik nog geen reden omdat Killzone me niet aanspreekt. Maar als ze de nieuwe MGS niet gaan uitstellen staat deze begin volgend jaar - de PS4 - wel in de woonkamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 18:26:
Het is gewoon fijn als je hem hebt. Ik kan prima wachten want er zijn toch nog niet veel games die ik spelen wil. Maar zou het erg prettig vinden als ik hem dit jaar nog heb :P
Dit was ook precies mijn instelling :) Er is nog genoeg op de Ps3 dat ik uit moet spelen, maar alvast lekker aankloten met Battlefield 4 en een aantal indies op de Ps4 is ook leuk kerstvakantie tijdverdrijf >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
SacreBleu schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:57:
Er is niemand die hier beweert dat er 'niets' aan de hand is. Het gaat erom dat je kinderachtig bezig ben omdat je maar vindt dat je hard 'moet' reageren omdat niet iedereen iedere keer het hele topic gaat doorlezen.
Als iemand hier aperte onzin uitkraamt, dan behoud ik mij het recht te pogen dat recht te zetten. Kun je daar niet tegen? Jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:22:
[...]

Oh, je blijft staan wachten tot april... Veel succes!
Ik bespeur nogal wat sarcasme. Maar geen nood, ik heb nog een berg ps3 games die ik wil spelen en kameraad heeft ook een PS4, dus mocht het echt gaan jeuken kan ik daar rustig langs komen. Geen haast, natuurlijk is het mooi als ik hem sneller krijg!

Maar ik begrijp zelf wel dat ik als iemand die nu een order plaatst lang moet wachten. En dat met klagen/zeuren de leveringen bij Sony heus niet sneller gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-08 20:17
RenaldoN schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 22:14:
[...]

Die bovenste mail heb ik gekregen en de 2 mails van je zit erbij en je zit er niet bij.
Maarja je kan er nu niks meer aandoen gewoon wachten en hopen dat ze snel geleverd worden
Nou vandaag gebeld door wehkamp, ik had een killzone megabundel besteld, kreeg vorige week een email dat ik het deze week uiterlijk volgend week kon ontvangen.
Zie emails hierboven, nou vandaag gebeld en ik mocht kiezen tot eind dec wachten op de megabundel of morgen een kale PS4 met gratis killzone erbij. Nou ik wacht wel zei ik, krijg dus nu mijn verzendkosten vergoed.
Dus voor de mensen die een PS4 willen blijkbaar heeft Wehkamp een voorraadje liggen. Maar het zijn prutsers en ze leveren niet volgens chronologische volgorde :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024

In dat geval houd ik mezelf aanbevolen ;). Na stad en land afgezocht te hebben ben ik vind ik zelf ondertussen wel aan de beurt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
Op welke datum heb je de megabundel precies besteld en hoelaat ongeveer?
Jay47 schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:05:
[...]

Nou vandaag gebeld door wehkamp, ik had een killzone megabundel besteld, kreeg vorige week een email dat ik het deze week uiterlijk volgend week kon ontvangen.
Zie emails hierboven, nou vandaag gebeld en ik mocht kiezen tot eind dec wachten op de megabundel of morgen een kale PS4 met gratis killzone erbij. Nou ik wacht wel zei ik, krijg dus nu mijn verzendkosten vergoed.
Dus voor de mensen die een PS4 willen blijkbaar heeft Wehkamp een voorraadje liggen. Maar het zijn prutsers en ze leveren niet volgens chronologische volgorde :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
JoeriBA schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:16:
[...]

In dat geval houd ik mezelf aangeboden ;). Na stad en land afgezocht te hebben ben ik vind ik zelf ondertussen wel aan de beurt 8)
Ik betwijfel het ten zeerste, maar wie weet!

Als hij komt geef ik iedereen die serieus geïnteresseerd is een eerlijke kans om hem tegen winkelprijs over te nemen d.m.v. een loting! Maar daarover meer als hij ook echt verstuurd is. d:)b

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
  • Laatst online: 16-08 11:35
Vissa66 schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:42:
[...]

Ik betwijfel het ten zeerste, maar wie weet!

Als hij komt geef ik iedereen die serieus geïnteresseerd is een eerlijke kans om hem tegen winkelprijs over te nemen d.m.v. een loting! Maar daarover meer als hij ook echt verstuurd is. d:)b
waar kan ik me inschrijven?
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
darksoul1 schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:43:
[...]

waar kan ik me inschrijven?
:9
Haha zoals ik al zei, eerst maar eens zien of Dixons niet zit te liegen. Dan hoor je er nog zeker meer over! :9

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Ook ik hou het hier in de gaten (A).

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of winkels de niet opgehaalde pre-orders in de vrije verkoop doen, of dat die meteen naar de volgende op de lijst gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Op de plekken waar ik heb gevraagd (intertoys, mediamarkt, bartsmit, dixons, gamemania) gaven ze aan dat ze naar de volgende gaan. Ookal moet ik zeggen dat die gast van Intertoys eerst mij vertelde dat ik de volgende dag even moest bellen voor als er mensen niet op kwamen halen. De dag erna zei hij dat ze alles aan de volgende op de lijst gaven.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:03
BamSlam_ schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:44:
[...]

Bij wie is dat gebeurd dan? Ik heb nog niemand gezien die met enige vorm van bewijs komt. Alleen loze kreten.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Laatst online: 12-09 14:28
Ik las dat ze met de laatste levering in amazon.com meer dan 15.000 exemplaren hadden verkocht in minder dan 30 minuten, wtfuu en dan hebben ze hier op amazon.de/es niks van dat? wel erg jammer dit. Had me verheugd nog dit jaar een PS4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 18:00

aex351

I am the one

Ik heb ondertussen een bestelling geplaatst bij Mycom met lokaal afhalen voor de mega bundel. Kan het op 16 januari komen afhalen. Ik vind het wel vreemd dat zij de enige webwinkel zijn die ik heb kunnen vinden waar je nog de bundels kan bestellen. We zullen zien.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik hou mij graag aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
BamSlam_ schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:16:
[...]

[...]

En jij hebt overduidelijk dit topic ook niet goed bestudeerd. Als je het even had gelezen, had je gezien dat ik beslist niet de enige ben en dat Wehkamp structureel de fout in gaat.
Ik heb tijd niet gereageerd en nu ga je te ver. Want ik volg dit en vorige deel al vanaf post 1 en de onduidelijkheid over de manier van leveren van de Wehkamp is ontstaan omdat mensen niet lezen en mensen feiten waarop jou mening is gebaseerd hebben verzonnen. Sommige beweren de bundel al in augustus te hebben gepreorderd. De onduidelijkheid die is begonnen over de Wehkamp is terug te.voeren op 1 iemand die 3 uur later had besteld en al wel een console thuis had tov een ander die hem eerder had besteld. Dus ga even teruglezen. Je baseren op 1 verschil is best tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Ik weet nog wel iemand die begin december bij Wehkamp een Killzone kleine en megabundel had besteld en ze beide al binnen heeft. :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kleine thuis (en misschien stiekum ik natuurlijk) wil graag een ps4.

Waar kan ik deze momenteel het best bestellen als ik er snel 1 wil hebben
Ik wil wel het paket met kz en de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:03
Vissa66 schreef op maandag 16 december 2013 @ 02:10:
Ik weet nog wel iemand die begin december bij Wehkamp een Killzone kleine en megabundel had besteld en ze beide al binnen heeft. :)
Kan. Maar hij heeft dan waarschijnlijk 's ochtends of begin van de middag besteld (grote bundel). De broodje aap verhalen dat bepaalde personen die 02-12 's avonds de grote bundel hebben besteld en hem al hebben kloppen niet..

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bekend of er voor de kerst nog een nieuwe levering komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:04:
Is het bekend of er voor de kerst nog een nieuwe levering komt?
Dat wil ik ook weten en ik denk dat dat deze week bekend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Ik probeer via een vriendin wat te regelen, zij heeft weer een vriendin bij sony werken (je weet wel, via via via via ;-)) maar die zegt dat het bij hun zelf ook niet zeker is of die volgende lichting voor of na kerst zal komen, kan net zo goed januari zijn. Schiet je dus allemaal niks mee op.
Ik heb m gister maar bij bol besteld, ik zie t allemaal wel.

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:49
wauzer schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:20:
Ik probeer via een vriendin wat te regelen, zij heeft weer een vriendin bij sony werken (je weet wel, via via via via ;-)) maar die zegt dat het bij hun zelf ook niet zeker is of die volgende lichting voor of na kerst zal komen, kan net zo goed januari zijn. Schiet je dus allemaal niks mee op.
Ik heb m gister maar bij bol besteld, ik zie t allemaal wel.
Bij bol.com krijg je hem misschien eerder als degenen die in de tweede levering zitten. Ik snap nog steeds niet hoe ze die fout nou helemaal gemaakt kunnen hebben. Ik bedoel, het lijstje was er al want die personen hebben de mail maandag ontvangen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
1980Wouter schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:44:
[...]

Bij bol.com krijg je hem misschien eerder als degenen die in de tweede levering zitten. Ik snap nog steeds niet hoe ze die fout nou helemaal gemaakt kunnen hebben. Ik bedoel, het lijstje was er al want die personen hebben de mail maandag ontvangen. |:(
Eeehh hoe bedoel je dit, ik heb hem pas gisteren besteld he??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:49
wauzer schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:50:
[...]

Eeehh hoe bedoel je dit, ik heb hem pas gisteren besteld he??
Ik heb hem 29 augustus besteld. bol.com heeft een fout gemaakt en de tweede levering verstuurd naar de personen die eigenlijk in de derde levering zouden zitten. vandaar mijn opmerking. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
1980Wouter schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:06:
[...]

Ik heb hem 29 augustus besteld. bol.com heeft een fout gemaakt en de tweede levering verstuurd naar de personen die eigenlijk in de derde levering zouden zitten. vandaar mijn opmerking. ;)
Dat zullen ze heus niet nog een keer doen.. Maar dan ben je aardig genaaid zeg..
Maar 10dgn terug waren ze toch nog gewoon leverbaar bij bol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lerosa
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Afgelopen vrijdag in Roermond bij de Dixons en MediaMarkt retailpark geweest. Beide hebben consoles binnen gekregen. Dixons 3 stuks en MM 30 stuks. Wel zijn deze allemaal opgegaan naar de reserveringen. Bij Dixons zijn er nog 9 reserveringen en bij MM nog 70!! (unbelievable 8)7 ). Over een derde leveringen kon niemand wat roepen. Blijven peilen zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Weten jullie al waneer de lokale Bart Smits weer Playstations geleverd krijgen?
Sta nog 1e bij een Bart Smit voor de 2e levaring, maar schiet ook niet echt op nu.

[ Voor 6% gewijzigd door Mars18 op 16-12-2013 10:01 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:08
Vissa66 schreef op maandag 16 december 2013 @ 02:10:
:+ :+ ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

aex351 schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:48:
Ik heb ondertussen een bestelling geplaatst bij Mycom met lokaal afhalen voor de mega bundel. Kan het op 16 januari komen afhalen. Ik vind het wel vreemd dat zij de enige webwinkel zijn die ik heb kunnen vinden waar je nog de bundels kan bestellen. We zullen zien.
Ik zou er maar niet teveel op rekenen. Bij iedereen ligt die datum een maand vooruit vanaf de besteldatum, dat doet Mycom standaard bij onbekende levertijd. Op de site zelf schuift die datum dagelijks een dagje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die bij bol.com de ps4 niet hebben ontvangen door dat ene foutje.
Dit las ik op een site en dacht maybe kunnen jullie er wat mee :P

Mijn dochter is op 19 december jarig en ik (aan de hand van Bol.com valse informatie) beloofde haar, dat ze krijgt een ps4 voor haar verjaardag.
Eerst kreeg ik een mailtje dat ik aan de beurt ben en mijn bestelling wordt uiterlijk donderdag verzonden dat ik het tot vrijdag avond ontvang. Dan vrijdag avond kreeg ik een andere mailtje die zegt dat Helaas door een en andere foutjes zijn de mensen die achter mij waren de ps4 toegezonden gekregen!!!?
Wat stellen mensen bij Bol.com hier voor? Ik ben niet in staat om bij een andere aanbieder (onder andere games4us die op bol.com verkoopt) voor €720 een ps4 voor haar verjaardag te aanschaven. Dus ik vind dat bol.com moet mij voor 19 december van een ps4 voorzien of met een passende oplossing komen .

Reactie:

Dat zou vast en zeker niet lukken voor 19 december. Weet het haast wel zeker, vriend van me werkt bij bol. En die verwacht dat de nieuwe levering in 25/30 december komt. Wanneer had je hem besteld? En het is trouwens wel een klote bende bij bol.com. Maar, als ik u was. Je bestelling bij bol annuleren. Naar je lokale intertoys gaan, of beter zelfs naar de Mediamarkt. Maar daar kun je op dit moment niet reseveren. In januari verwachten ze de PS4 in de losse verkoop. In Assen tenminste dan hé. Maar, gewoon wachten tot januari en anders effe langs je lokale intertoys. Maar iedereen verwacht januari de nieuwe levering. En Bol komt echt niet met een passende oplossing hoor. Ze hebben elke dag telefoontjes van zeurende klanten wanneer de PS4 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-07-2023
Ik heb geen idee of dit een echte actie is of niet en hoe de levertijd etc is, maar ik dacht ik deel het even:
http://voordeelmagazijn.n...uct=54&controller=product
Indien iemand hier gebruik van maakt, laat het dan graag even weten, gewoon ter interesse.

(Ik heb mijne verkregen door vorige week 1x te bellen (Intertoys) en zonder reservering kon ik een KZ-pakket ophalen) 8)7

EDIT:

Er wordt mij door meerdere Tweakers liefdevol aangegeven dat deze pagina níet echt is en zo fake als wat zou zijn :F , ik laat mijn originele post staan maar moet dus met klem afraden om op de advertentie in te gaan.

Excuses voor eventueel ongemak en alle veroorzaakte tumult die dit met zich mee bracht!

[ Voor 28% gewijzigd door Ralphoman op 16-12-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 09:53
Ralphoman schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:08:
Ik heb geen idee of dit een echte actie is of niet en hoe de levertijd etc is, maar ik dacht ik deel het even:
Indien iemand hier gebruik van maakt, laat het dan graag even weten, gewoon ter interesse.

(Ik heb mijne verkregen door vorige week 1x te bellen (Intertoys) en zonder reservering kon ik een KZ-pakket ophalen) 8)7
Dit is natuurlijk hartstikke fake. Niemand heeft PS4's op voorraad en de bundels worden zeker niet voor 409,- verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Voordeelmagazijn.nl

Wij staan u graag te woord!

Telefoon: 036 - 84 53 491

E-mail: info@voordeelmagazijn.nl
Ik zou gewoon bellen/mailen en vragen naar de beschikbaarheid. Het grootste nadeel die ik nu al zie is dat deze firma nergens bij aangesloten is. Geen Thuiswinkel, MKB of Webwinkel keurmerk/waarborg. Dus vooruitbetalen en opsturen zou ik bij hun niet doen en ophalen is niet mogelijk daar...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aobh
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

Domeinnaam bestaat pas sinds:

Creation Date: 2013-09-21

Ik zou het niet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
sanderander schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:06:
[...]

Ik zou er maar niet teveel op rekenen. Bij iedereen ligt die datum een maand vooruit vanaf de besteldatum, dat doet Mycom standaard bij onbekende levertijd. Op de site zelf schuift die datum dagelijks een dagje op.
Bij mij niet.
Op 24 november besteld bij Mycom.
Datum bezorging staat sindsdien op 26-12-2013.
Bij mij schuift het dus niet iedere dag 1 dag op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het is hopen dat Nederland nog dit jaar een PS4 levering krijgt.

Sony heeft wel beloofd dat iedereen die een PS4 gepreordered heeft em voor de kerst heeft.

Laat het nieuws maar snel komen dan en hou ons op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023

Wegwezen joh. Oplichter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oplichters zijn hier zeker NIET welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:08
LuPo schreef op maandag 16 december 2013 @ 07:59:
[...]

Kan. Maar hij heeft dan waarschijnlijk 's ochtends of begin van de middag besteld (grote bundel). De broodje aap verhalen dat bepaalde personen die 02-12 's avonds de grote bundel hebben besteld en hem al hebben kloppen niet..
Heb het even voor je opgezocht, besteld op 1 dec 19:27 en 19:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

koffieboontje schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:29:
[...]

Bij mij niet.
Als je besteld staat de datum vast, maar zal je hem vandaag opnieuw bestellen dan is de datum opgeschoven. Ga er maar niet van uit dat je hem krijgt op de genoemde datum. Drama winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon zwart gekocht via MP. Anders is er geen komen aan. Ik heb overal een bestelling staan terwijl andere mensen met een drietal playstations weg mogen en twee gelijk doorverkopen.
Gelukkig viel het wel mee. € 520 euro voor een killzone bundel. Meerendeel van de mensen vragen hier 700 euro voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand hem een ban geven? O-)

Ralphoman
Geregistreerd op 12 december 2013.

En gelijk beginnen met oplichters praktijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bij mij niet.
Nogmaals voor de degene die bij Mycom hebben besteld.
Datum dat wordt vermeld stelt niks voor! Zo staat er bij mij bijvoorbeeld:

25 augustus besteld en heb de ps4 nog steeds niet ontvangen
Artikel Aantal Bedrag Status Afhaaldatum
Sony PS4 Sony PS4 1x 399,- Open 26-09-2013

Dit is wat ze nu trouwens op marktplaats plaatsen om hun ps4 te verkopen :P >:)
Afbeeldingslocatie: http://i.marktplaats.com/00/s/NTAwWDY2Nw==/z/q5QAAOxyVLNSrGNl/$_85.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-08 09:21

Hokkie

Hello

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:52:
[...]

Ralphoman

Haha! Als je zijn adresgegevens googled, kan je het pand huren :+

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:52:
[...]

Ralphoman

Ik kwam deze webpagina tegen, meer niet, gaf het juist alleen aan in de hoop dat iemand ermee gebaat zou zijn.

Reden dat ik me heb aangemeld is omdat ik zelf ook heb zitten zoeken op internet en meerdere reserveringen had geplaatst, na 1 telefoontje slaagde ik en dát is wat ik toen ook heb gemeld.

Als je ook even leest geef ik zelf al aan dat ik niks van de authenticiteit weet van de website.

Beetje kort door de bocht dit dames en heren.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Voor de mensen bij Mycom.

Alle bestellingen rond 15-08-2013 worden nu als eerst verwerkt.
Heb je hem veel later besteld, dan zal je nog even geduld moeten hebben.
januari krijgen ze op zijn vroegst de eerste nieuwe levering, de kans bestaat ook nog dat ik tot februari moet wachten omdat mijn bestelling later heeft plaats gevonden en dat ze niet weten hoeveel ze er steeds ontvangen.

ik wacht maar geduldig of ik loop volgend jaar even de saturn in Tilburg binnen om te kijken of ze hem daar hebben liggen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• husje90
  • Laatst online: 10-02-2023
Ralphoman schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:07:
[...]

Ik kwam deze webpagina tegen, meer niet, gaf het juist alleen aan in de hoop dat iemand ermee gebaat zou zijn.

Reden dat ik me heb aangemeld is omdat ik zelf ook heb zitten zoeken op internet en meerdere reserveringen had geplaatst, na 1 telefoontje slaagde ik en dát is wat ik toen ook heb gemeld.

Als je ook even leest geef ik zelf al aan dat ik niks van de authenticiteit weet van de website.

Beetje kort door de bocht dit dames en heren.. :'(
Allemaal FAKE! Als je de adres gegevens erbij pakt zie je dat op dat adres een andere bedrijf is gevestigd. Er is al contact opgenomen met de eigenaren van het bedrijf die op dat adres zijn gevestigd. Zij zullen contact opnemen met de politie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer61
  • Laatst online: 08-09 15:42
husje90 schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:15:
[...]

Allemaal FAKE! Als je de adres gegevens erbij pakt zie je dat op dat adres een andere bedrijf is gevestigd. Er is al contact opgenomen met de eigenaren van het bedrijf die op dat adres zijn gevestigd. Zij zullen contact opnemen met de politie >:)
Ik had net 10 besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
Post gewijzigd en onderstaande tekst toegevoegd:

EDIT:

Er wordt mij door meerdere Tweakers liefdevol aangegeven dat deze pagina níet echt is en zo fake als wat zou zijn :F , ik laat mijn originele post staan maar moet dus met klem afraden om op de advertentie in te gaan.

Excuses voor eventueel ongemak en alle veroorzaakte tumult die dit met zich mee bracht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesls
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 22:03
Ralphoman schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:24:
[...]

Post gewijzigd en onderstaande tekst toegevoegd:

EDIT:

Waarom laat je post dan staan:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
nemesls schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:34:
[...]

Waarom laat je post dan staan:S
Omdat er anders 500 berichten komen dat ik deze snel offline haal en door de mand ben gevallen en weet ik het wat allemaal?

Ik doe liever publiekelijk een rectificatie dan stiekem de post te verwijderen.

Nog meer mensen die willen dat ik me voor een foutje verantwoord? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
  • Laatst online: 22-08 13:04
BS gaf aan morgen levering te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skdevil schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:53:
Bron??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skdevil schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:53:
Goed nieuws , link met bewijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
Ik heb geen bewijs, wel een vriendin die naast de bart smit werkt en goed contact heeft met de medewerkers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:31

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

husje90 schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:15:
Andere hints: schijnbaar werkt "het team" bij een ander bedrijf (al heb ik mn twijfels bij deze :P)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
Tja, waarom zouden ze liegen hierover?
We zullen morgen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis

@bol_com Is er al iets bekend over wanneer de volgende levering van Playstation 4's zal zijn?

bol.com

@Dennis Wij hebben nog geen informatie hierover beschikbaar. Nieuwe informatie wordt via de e-mail gecommuniceeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
[...]

Bij mij niet.
klopt heb ik ook, bij mij staat er nog steeds 21-12-2013 dus als dit echt waar is dan ben ik echt happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanmiddelkoop.t
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-11-2020
De levering bij Saturn loopt imho niet erg netjes. Ik heb 21 augustus de ps4 besteld als preorder. Deze heb ik nog niet ontvangen. Uit telefonisch contact blijkt dat de ps4 na de eerste levering niet meer op bestelvolgorde (fifo) wordt geleverd maar willekeurig. Het is dan geen preorder meer te noemen. Ik ben hier op geen enkele manier van op de hoogte gesteld en vind dit erg merkwaardig. Ik had de ps4 al verwacht en moet nu maar afwachten wanneer hij binnen zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Noisemaker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-06 11:46
Net bij de Intertoys Barendrecht geweest.

Netjes geholpen en gelijk in de bestelmap ingeschreven.

15de in de lijst. Kale of KZbundel daar binnen gaan ze me bellen om te vragen welke ik dan wil. Meteen voor 2, gelijk voor een maatje van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-08 20:17
skdevil schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:57:
[...]

Tja, waarom zouden ze liegen hierover?
We zullen morgen zien :)
Er zou rond 20 dec een lading binnenkomen wegens kerst, maar morgen is te vroeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Net reactie van Mycom gehad op mijn eerdere mail.

Mijn eerste mail:

Goedemorgen,

Als ik de order annuleer, hoe lang duurt het dan voordat het geld weer is terug gestort?
Ik lees op de diverse fora dat gebruikers die bij Mycom een PS4 besteld hebben een mail hebben gehad van jullie dat de PS4 niet meer leverbaar zal zijn.

Gaat om de volgende mail:

Beste klant,

''U ontvangt deze e-mail met betrekking tot de door u gereserveerde Playstation 4. Zoals wij op onze website al hadden aangegeven en we u ook hebben laten weten per e-mail, is de levertijd lange tijd onduidelijk geweest. We hebben nu van Sony te horen gekregen dat wij dit jaar geen extra shipment zullen ontvangen. Dit betekent voor u helaas dat u in 2013 geen Playstation 4 zult ontvangen. Zodra wij meer informatie hebben over de levering van meer consoles, zullen wij u op de hoogte brengen.

Onze excuses voor het ongemak, maar wij hebben alles in het werk gesteld om meer voorraad te krijgen van Sony. Dat is helaas niet gelukt.''

Ik heb deze mail niet gehad.
Houd dit in dat ik de order nog in 2013 zal krijgen of is er vergeten om mij deze info te delen?

Wil graag weten waar ik ongeveer aan toe ben. Vind het een vreemde zaak dat een concern als Mycom 2 weken na dato van de release van de PS4 nog steeds niet kan mededelen wat nu de verwachte leverdatum is. Ondertussen heb ik dadelijk tegen de tijd van de levering ruim 560 euro 2 maanden lang voorgefinancierd terwijl ze bij andere ketens waarschijnlijk nog voor kerst zullen leveren.

In afwachting van een reactie.

Reactie Mycom:

Beste heer,

Bedankt voor uw bericht.

Zoals u reeds in het nieuws heeft gelezen stonden wij maar ook alle andere retailers samen met Sony Playstation voor de grote uitdaging om alle backorders uit te leveren die zijn geplaatst op de Playstation 4 console. Helaas stonden we voor het zeer vervelende feit dat de aantallen op lanceringsdatum niet toereikend waren om alle orders uit te leveren op 29 november 2013. De klanten zijn hier inderdaad over geïnformeerd. Ik durf niet te zeggen waarom u geen bericht had ontvangen. Misschien dat het bericht in uw ongewenste mappen terecht is gekomen? Alle orders na geplaatst na 15 aug 2013 zullen naar alle waarschijnlijkheid pas in 2014 uitgeleverd.

Onze excuses voor het ongemak.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Nalinie

MyCom Nederland

Mijn reactie hierop zojuist:

Beste Nalinie,

Dank voor de reactie.
Vind het een vrij algemeen antwoord.
Dat ze pas in 2014 worden uitgeleverd daar had ik mijn vermoedens al in.
Alleen is er ook bekend ongeveer wanneer?
Januari? Februari? Er gaan zelfs geruchten over Maart....

Ik had ook gevraagd dat als ik wilde annuleren hoe lang het duurt voordat het geld is terug gestort.
Want ik twijfel of ik de order door wil laten gaan aangezien er geen concrete informatie is.
Nu heb ik 560 euro voorgeschoten voor iets waarvan het helemaal niet duidelijk is wanneer het wordt geleverd.

Dan heb ik liever dat ik hem kan "reserveren" en zodra deze beschikbaar is bij wijze van afhaal van het Mycom filiaal in Helmond.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
koffieboontje schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:21:
Net reactie van Mycom gehad op mijn eerdere mail.

Mijn eerste mail:

Goedemorgen,

Als ik de order annuleer, hoe lang duurt het dan voordat het geld weer is terug gestort?
Ik lees op de diverse fora dat gebruikers die bij Mycom een PS4 besteld hebben een mail hebben gehad van jullie dat de PS4 niet meer leverbaar zal zijn.

Gaat om de volgende mail:

Beste klant,

''U ontvangt deze e-mail met betrekking tot de door u gereserveerde Playstation 4. Zoals wij op onze website al hadden aangegeven en we u ook hebben laten weten per e-mail, is de levertijd lange tijd onduidelijk geweest. We hebben nu van Sony te horen gekregen dat wij dit jaar geen extra shipment zullen ontvangen. Dit betekent voor u helaas dat u in 2013 geen Playstation 4 zult ontvangen. Zodra wij meer informatie hebben over de levering van meer consoles, zullen wij u op de hoogte brengen.

Onze excuses voor het ongemak, maar wij hebben alles in het werk gesteld om meer voorraad te krijgen van Sony. Dat is helaas niet gelukt.''

Ik heb deze mail niet gehad.
Houd dit in dat ik de order nog in 2013 zal krijgen of is er vergeten om mij deze info te delen?

Wil graag weten waar ik ongeveer aan toe ben. Vind het een vreemde zaak dat een concern als Mycom 2 weken na dato van de release van de PS4 nog steeds niet kan mededelen wat nu de verwachte leverdatum is. Ondertussen heb ik dadelijk tegen de tijd van de levering ruim 560 euro 2 maanden lang voorgefinancierd terwijl ze bij andere ketens waarschijnlijk nog voor kerst zullen leveren.

In afwachting van een reactie.

Reactie Mycom:

Beste heer,

Bedankt voor uw bericht.

Zoals u reeds in het nieuws heeft gelezen stonden wij maar ook alle andere retailers samen met Sony Playstation voor de grote uitdaging om alle backorders uit te leveren die zijn geplaatst op de Playstation 4 console. Helaas stonden we voor het zeer vervelende feit dat de aantallen op lanceringsdatum niet toereikend waren om alle orders uit te leveren op 29 november 2013. De klanten zijn hier inderdaad over geïnformeerd. Ik durf niet te zeggen waarom u geen bericht had ontvangen. Misschien dat het bericht in uw ongewenste mappen terecht is gekomen? Alle orders na geplaatst na 15 aug 2013 zullen naar alle waarschijnlijkheid pas in 2014 uitgeleverd.

Onze excuses voor het ongemak.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Nalinie

MyCom Nederland

Mijn reactie hierop zojuist:

Beste Nalinie,

Dank voor de reactie.
Vind het een vrij algemeen antwoord.
Dat ze pas in 2014 worden uitgeleverd daar had ik mijn vermoedens al in.
Alleen is er ook bekend ongeveer wanneer?
Januari? Februari? Er gaan zelfs geruchten over Maart....

Ik had ook gevraagd dat als ik wilde annuleren hoe lang het duurt voordat het geld is terug gestort.
Want ik twijfel of ik de order door wil laten gaan aangezien er geen concrete informatie is.
Nu heb ik 560 euro voorgeschoten voor iets waarvan het helemaal niet duidelijk is wanneer het wordt geleverd.

Dan heb ik liever dat ik hem kan "reserveren" en zodra deze beschikbaar is bij wijze van afhaal van het Mycom filiaal in Helmond.

Met vriendelijke groet,
Bij mij staat er nog steeds 21-12, en belde net om te vragen hoe dat zit.
Hij zegt hou voorlopig die datum aan, en anders krijg je nog altijd een melding daarvan. Dus hopen dat ik hem dus deze week nog binnenkrijg :D aangezien 21-12 op een zaterdag valt, kan ik goed de weekend in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:26:
[...]

Hij zegt hou voorlopig die datum aan, en anders krijg je nog altijd een melding daarvan. Dus hopen dat ik hem dus deze week nog binnenkrijg :D aangezien 21-12 op een zaterdag valt, kan ik goed de weekend in.
en bij mij op de 20e :9 (KZ)

ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filosooff
  • Laatst online: 02-04 11:00
theduke1989 schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:26:
[...]

En bij mij staan 14-12. Dus ga daar maar niet van uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:09
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:28:
[...]

en bij mij op de 20e :9 (KZ)

ben benieuwd
Bij mij staat
Sony PS4 Killzone Shadow Cam/DS4 Sony PS4 Killzone Shadow Cam/DS4 1x 499,99 Open 05-12-2013

Dus geen waarde aan hechten.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krishhh schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:30:
[...]

Bij mij staat
Sony PS4 Killzone Shadow Cam/DS4 Sony PS4 Killzone Shadow Cam/DS4 1x 499,99 Open 05-12-2013

Dus geen waarde aan hechten.
pcies. ag wat komt dat komt.

ghost op de PS3 dan maar ff en grid 2 via de plus :)

kan nog wel ff voort

(wel al stiekum ruimte gemaakt voor de 4 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04 09:56
filosooff schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:29:
[...]

En bij mij staan 14-12. Dus ga daar maar niet van uit. :P
Inderdaad die van mij staat op 13-12 en ik heb ook die mail van pas in 2014 weer leveringen gehad.
Die datum zegt totaal niks en wordt bij mij ook niet geupdate. Al 3 dagen erover namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonnyR schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:51:
[...]

Inderdaad die van mij staat op 13-12 en ik heb ook die mail van pas in 2014 weer leveringen gehad.
Die datum zegt totaal niks en wordt bij mij ook niet geupdate. Al 3 dagen erover namelijk.
ik ook. maar laat de order toch mooi staan, want beter begin januari dan eind januari ;-)
Pagina: 1 ... 5 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.