Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

koffieboontje schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:29:
[...]

Bij mij niet.
Op 24 november besteld bij Mycom.
Datum bezorging staat sindsdien op 26-12-2013.
Bij mij schuift het dus niet iedere dag 1 dag op....
Dat zeg ik toch ook, als jij hem vandaag bestelt, staat de leverdatum op 16 januari, als jij morgen besteld op 17 januari, etc. Daar blijft het op staan, maar dat is heus niet de echte leverdatum. Mycom zet bij onbekende levertermijn de datum op 1 maand.

Op de site schuift hij dagelijks met 1 dag op.

Dus houdt er maar rekening mee dit datum uit de duim gezogen is, niemand weet wanneer Sony levert en hoeveel. Dus 26/12 is bullshit. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

theduke1989 schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:47:
[...]

klopt heb ik ook, bij mij staat er nog steeds 21-12-2013 dus als dit echt waar is dan ben ik echt happy...
Dan heb jij rond 21-11 bestelt. Bereid je er maar op voor dat je niks krijgt 21/12.

Edit: Ik zeg dit niet om te trollen, maar ik heb zelf ook een preorder bij Mycom lopen en this is how it works. Ik hoop dat zij snel een dikke voorraad krijgen, maar als je bedenkt dat alleen voor de Killzone bundel van 500 al 1500 preorders zijn en ze al 2 leveringen niks krijgen, kan je ongeveer een inschatting maken van de situatie.

[ Voor 34% gewijzigd door sanderander op 16-12-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwizsel
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-07 00:11
Ik heb bij GM Oostende (België) 6/07/2013 een PS4 besteld. Twee weken geleden kreeg ik echter telefoon om deze eventueel om te laten zetten naar een Killzone-bundel. Heb toegezegd voor de "megabundel" van 499.

Vorige week kreeg ik een sms met de melding dat "PS4 500GB" klaar stond. Ik snel naar de winkel, maar het bleek te gaan om de gewone pakketten, niet de bundel(s). Héél teleurgesteld ben je dan :P. Hij zei dat de bundels ergens deze week zouden toekomen, maar nu twijfel ik of m'n omzetting naar bundel wel goed is geregistreerd, aangezien ik nog steeds een sms voor de losse PS4 kreeg?

Ben dit natuurlijk vergeten te vragen. Woensdag ga ik nog eens langs.

Overigens staat de pre-order blijkbaar op m'n moeder haar naam, terwijl het wel degelijk op mijn naam is gebeurd, haha. Veel verwarring bij de mannen van Game Mania... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
DonnyR schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:51:
[...]

Inderdaad die van mij staat op 13-12 en ik heb ook die mail van pas in 2014 weer leveringen gehad.
Die datum zegt totaal niks en wordt bij mij ook niet geupdate. Al 3 dagen erover namelijk.
Haha, mycom en de afleverdatum. Grapjassen.

Zie deze dannnn

Afhalen 14-08-2013 1094354 0 Open Artikel Aantal Bedrag Status Afhaaldatum
Sony PS4 Sony PS4 1x 399,- Afgerond 29-11-2013

Heb hem zelf geannuleerd, vadaar status Afgerond. Beetje mijn day one verneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonnort
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-11-2020
The Noisemaker schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:08:
Net bij de Intertoys Barendrecht geweest.

Netjes geholpen en gelijk in de bestelmap ingeschreven.

15de in de lijst. Kale of KZbundel daar binnen gaan ze me bellen om te vragen welke ik dan wil. Meteen voor 2, gelijk voor een maatje van me.
Ik heb hem zojuist ook besteld en ik zag ergens een grote +2 staan op dat formulier, dus ik denk dat ik een plaatsje achter jou sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 18:47

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Zijn er meerdere die op Bol.com hebben besteld?
Heb ze vrijdag nog gebeld, maar ze kunnen mij nog geen antwoord geven wanneer ik mijn PS4 krijg die ik op 3 september heb besteld.

Dankzij de fout die ze hebben gemaakt heeft de groep die vorige week hun PS4 moest ontvangen niets gekregen, en zijn die PS4's naar mensen gegaan die achter ons in de rij stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkuyt
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-01 13:34
Ik heb op Bol besteld op 9-10, ik zou technisch gezien onder diegene die 'na jullie in de rij stond'. Ik heb echter ook niks ontvangen, dus zal wel niet een hele grote partij ps4's geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Noisemaker
  • Laatst online: 17-06 11:46
Yes! Heb jij meer te horen gekregen van haar?
Lonnort schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:54:
[...]

Ik heb hem zojuist ook besteld en ik zag ergens een grote +2 staan op dat formulier, dus ik denk dat ik een plaatsje achter jou sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonnort
  • Laatst online: 27-11-2020
The Noisemaker schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:42:
Yes! Heb jij meer te horen gekregen van haar?

[...]
Nee alleen dat er 16 wachtenden voor mij waren en dat ze me idd een belletje zouden geven als er bijvoorbeeld een bundel eerder binnen kwam. Ik hoop dat ze voor de kerst nog een aantal stuks krijgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:23
Na verschillende "late" pre orders bij verschillende webwinkels, zojuist toch maar even een reservering geplaatst bij de Intertoys in Gemert. Waar een wachtlijst van ongeveer 20 personen voor mij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joshoon schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:26:
Zijn er meerdere die op Bol.com hebben besteld?
Heb ze vrijdag nog gebeld, maar ze kunnen mij nog geen antwoord geven wanneer ik mijn PS4 krijg die ik op 3 september heb besteld.

Dankzij de fout die ze hebben gemaakt heeft de groep die vorige week hun PS4 moest ontvangen niets gekregen, en zijn die PS4's naar mensen gegaan die achter ons in de rij stonden.
Ik heb precies hetzelfde gehad bij Bol.com , ik zou bij de 2de levering zitten , maar niks gekregen.

Ik kreeg wel een 25 Euro tegoedbon , maar ik had liever de ps4 gehad.

Ik had em besteld op 28 augustus.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:55:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gehad bij Bol.com , ik zou bij de 2de levering zitten , maar niks gekregen.

Ik kreeg wel een 25 Euro tegoedbon , maar ik had liever de ps4 gehad.

Ik had em besteld op 28 augustus.

Het is te erg voor woorden.
Ik hoopte hem ook even mooi voor de kerstvakantie te mogen ontvangen.
Ik hoor hier en daar dat eind december pas een nieuwe levering is, maarja... dan is de vakantie alweer bijna voorbij helaas.

Ondertussen zitten mensen die hem vorige week nog besteld hebben vrolijk met hun PS4 te spelen die wij eigenlijk hadden moeten ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 22:49
Joshoon schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:10:
[...]

Ik hoor hier en daar dat eind december pas een nieuwe levering is, maarja... dan is de vakantie alweer bijna voorbij helaas.

Ondertussen zitten mensen die hem vorige week nog besteld hebben vrolijk met hun PS4 te spelen die wij eigenlijk hadden moeten ontvangen.
Fijn he? Ik heb dan wel geen kerstvakantie maar toch :+
Ik heb hem 29 augustus besteld en zit nu denk ik ook bij de derde levering. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

1980Wouter schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:14:
[...]

Fijn he? Ik heb dan wel geen kerstvakantie maar toch :+
Ik heb hem 29 augustus besteld en zit nu denk ik ook bij de derde levering. :/
Nee maar toch, ze bezitten inmiddels al een paar maanden over je centen, en beloven maar vanalles.
En al met al zitten we nu nog steeds zonder PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joshoon schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:30:
[...]

Nee maar toch, ze bezitten inmiddels al een paar maanden over je centen, en beloven maar vanalles.
En al met al zitten we nu nog steeds zonder PS4.
Ze geven ook heel weinig info over het hele traject van bestellen naar verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:41:
[...]

Ze geven ook heel weinig info over het hele traject van bestellen naar verzonden.
Had ze overigens ook gevraagd wanneer ze hem wel konden leveren.
De ene mevrouw zei dat hij eind december of begin januari kwam, maar die vrouw was zo onvriendelijk, en kon haar niet verstaan met haar enorme accent, dus ik had neergelegd en belde vervolgens opnieuw, waarna ik de zelfde persoon opnieuw aan de lijn kreeg.

Daarna heb ik nog eens heen gebeld, en kreeg ik vriendelijkere vrouw aan de lijn, die ik tevens wel kon verstaan.
Zij vertelde mij dat ze helemaal geen uitspraak kon doen over de levering, en dat ik hier dan nog zo snel mogelijk mail over zou krijgen, en dat ze ook niet wist hoe die andere mevrouw dan bij die levertijd kwam van december of begin januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joshoon schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:46:
[...]

Had ze overigens ook gevraagd wanneer ze hem wel konden leveren.
De ene mevrouw zei dat hij eind december of begin januari kwam, maar die vrouw was zo onvriendelijk, en kon haar niet verstaan met haar enorme accent, dus ik had neergelegd en belde vervolgens opnieuw, waarna ik de zelfde persoon opnieuw aan de lijn kreeg.

Daarna heb ik nog eens heen gebeld, en kreeg ik vriendelijkere vrouw aan de lijn, die ik tevens wel kon verstaan.
Zij vertelde mij dat ze helemaal geen uitspraak kon doen over de levering, en dat ik hier dan nog zo snel mogelijk mail over zou krijgen, en dat ze ook niet wist hoe die andere mevrouw dan bij die levertijd kwam van december of begin januari.
Ok , het is dus echt wachten op officieel bericht van Bol.com over de volgende levering.

Ik hoop dat deze week dat nieuws komt zodat we weten waar we aan toe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:03
RenaldoN schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:40:
[...]

Heb het even voor je opgezocht, besteld op 1 dec 19:27 en 19:32
Dan klopt het wel dat je ze nu al hebt. ;)

De explosie met orders kwam op 2 december op gang door de aankoop met de cadeaubonnen van AH. Dus mensen die 2 december 's ochtends hebben besteld zijn volgens mij ook inmiddels voorzien maar mensen (zoals ik) die later op de middag hebben besteld nog niet.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 22:00
Afgelopen zaterdag playstation 4 besteld bij de intertoys in Raalte. Kreeg vandaag een telefoontje dat ze er 2 binnen hadden gekregen, en ik was een van de vele wachtende die hem kreeg (geen idee hoeveel precies) maar volgensmij hebben ze een klein foutje gemaakt in mijn voordeel.

Hadden alleen kale ps4.

[ Voor 4% gewijzigd door Rokz op 16-12-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-07 13:38
Coolblue ‏@Coolblue_BE 4m
@lolnoobhax Wij hebben nog informatie over de levering doorgekregen. Houd onze website in de gaten voor de nieuwste informatie.

Coolblue weet blijkbaar van meer plots. Hoewel ik eerder denk dat dit een typo is :p

[ Voor 9% gewijzigd door deephallow1 op 16-12-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je beetje nadenkt dan weet je dat er geen informatie zou moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Laatst online: 08-07 13:38
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:56:
als je beetje nadenkt dan weet je dat er geen informatie zou moeten staan.
Vandaar dat ik ook zeg dat het wsl een typo betreft ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt erop dat iedereen ze PS4 al binnen heeft? Heb vandaag via Wehkamp besteld iemand enige idee wanneer ik het binnen krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:16:
Lijkt erop dat iedereen ze PS4 al binnen heeft? Heb vandaag via Wehkamp besteld iemand enige idee wanneer ik het binnen krijg?
Vandaag? dan kan ik niet meer zeggen dan 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tengsys
  • Laatst online: 25-11-2024
bij langer na nog niet. Ik denk dat jij iig tot januari zal moeten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er gebeuren gekke dingen bij de webshops, dus misschien heb je geluk ;)
maar verwacht hem normaal gesproken niet voor januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:41
Deze punten vallen mij op na 2 weken PS4, hoe denken jullie hierover?

- Geen melding als er iemand online komt?
- Playstation store is zo slecht als maar kan, de helft van de tijd connect hij niet naar de store of krijg je foutmelding
- Partychat veelte ingewikkeld en kwaliteit is om te huilen
- Inviten met bijv Call of Duty Ghost gaat niet zoals bij de xbox ff op X drukken. Nee hier opent die een menu na 20 sec waarin je een bericht moet verzenden. Lijkt net of de PS4 vastloopt!
- Ondersteund bijna geen headsets(wss patchen ze dit maar nog niets officieels?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickdew schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:23:
Deze punten vallen mij op na 2 weken PS4, hoe denken jullie hierover?

- Geen melding als er iemand online komt?
- Playstation store is zo slecht als maar kan, de helft van de tijd connect hij niet naar de store of krijg je foutmelding
- Partychat veelte ingewikkeld en kwaliteit is om te huilen
- Inviten met bijv Call of Duty Ghost gaat niet zoals bij de xbox ff op X drukken. Nee hier opent die een menu na 20 sec waarin je een bericht moet verzenden. Lijkt net of de PS4 vastloopt!
- Ondersteund bijna geen headsets(wss patchen ze dit maar nog niets officieels?)
verkeerde topic ;) zijn hier veel mensen die nog geen Playstation hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar begin januari of wanneer ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:25:
Denk eerder begin februari dan januari vriend. Je bent echt laat. Je kan beter winkels afstruinen in januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:28
We wachten gewoon af joh, nergens last van.
Kan alles opsparen nu, en dan wanneer de tijd rijp is meteen aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:25:
Haha, nu pas.
Kon je beter je geld besparen.
Verwacht je PS4 eind januari, begin februari maar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat hebben jullie eigenlijk besteld. Een bundel of los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
  • Laatst online: 11-09 19:22
Ging vanavond ff langs de Mediamarkt om m'n zusje te helpen met kijken welke tablet ze wou en dacht laat ik eens vragen wanneer ik een PS4 zou kunnen krijgen. Bleek dat een losse PS4 of de KZ bundel allebei op 29 december weer binnen zouden komen en dat er maar een paar mensen daarvoor hadden gereserveerd dus hem maar ff besteld. De mega bundel zouden ze niet binnen krijgen en ze kon ook niet vertellen wanneer wel maar dat zou waarschijnlijk nog wel een flinke tijd duren anders had ik die genomen. Maar met 2 weken hebben ze dus een PS4 KZ bundel voor me klaarliggen en zo niet kon ik m'n 25 euro aanbetaling terug krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shaverion schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:59:
Ging vanavond ff langs de Mediamarkt om m'n zusje te helpen met kijken welke tablet ze wou en dacht laat ik eens vragen wanneer ik een PS4 zou kunnen krijgen. Bleek dat een losse PS4 of de KZ bundel allebei op 29 december weer binnen zouden komen en dat er maar een paar mensen daarvoor hadden gereserveerd dus hem maar ff besteld. De mega bundel zouden ze niet binnen krijgen en ze kon ook niet vertellen wanneer wel maar dat zou waarschijnlijk nog wel een flinke tijd duren anders had ik die genomen. Maar met 2 weken hebben ze dus een PS4 KZ bundel voor me klaarliggen en zo niet kon ik m'n 25 euro aanbetaling terug krijgen :)
hmmm dat is toch beter nieuws dan dat ik had verwacht. ik zal morgen langs mijn mediamarkt gaan om te kijken of zij ook iets weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Laatst online: 28-04 09:56
Vandaag is er een lading aan ps4's binnen gekomen op schiphol, dus misschien hebben sommige deze week nog geluk. Hopelijk gaat er ook een vrachtwagen richting mycom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonnyR schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:36:
Vandaag is er een lading aan ps4's binnen gekomen op schiphol, dus misschien hebben sommige deze week nog geluk. Hopelijk gaat er ook een vrachtwagen richting mycom :)
hoe weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Laatst online: 28-04 09:56
M'n pa werkt voor klm cargo, hij zag ze staan in de loods.

Edit: Qua hoeveel weet ik ook niet, iig 1 pallet vol

[ Voor 22% gewijzigd door DonnyR op 17-12-2013 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-07 14:05
enig id hoeveel ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonnyR schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 00:13:
[...]

M'n pa werkt voor klm cargo, hij zag ze staan in de loods.
ah ok! thanks voor de info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O shit de gast van de 3 PS3's heeft nu ook :
:>

Doelgroep is duidelijk de mensen in deze thread :P

[ Voor 21% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 17-12-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 00:36:
O shit de gast van de 3 PS3's heeft nu ook :[video] :>

Doelgroep is duidelijk de mensen in deze thread :P
:D _O-

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp3c0ps
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10-2021
Vind het allemaal een beetje raar hoe mensen die deze maand nog een ps4 bestelen hem op kunnen halen, ik de mijne al in september heb besteld en nog niet binnen heb. Met een volle betalling van 400 euro en geen aanbetaling.

[ Voor 14% gewijzigd door sp3c0ps op 17-12-2013 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp3c0ps
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10-2021
Joshoon schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:10:
[...]

Precies dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

BTW Wehkamp heeft 10% korting op alles actie.. volgens mij loopt het vandaag af

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Tomasi
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-06 21:33
DJkim schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 03:31:
BTW Wehkamp heeft 10% korting op alles actie.. volgens mij loopt het vandaag af
Ik zie de korting nergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 19:23
Rokz schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:33:
Afgelopen zaterdag playstation 4 besteld bij de intertoys in Raalte. Kreeg vandaag een telefoontje dat ze er 2 binnen hadden gekregen, en ik was een van de vele wachtende die hem kreeg (geen idee hoeveel precies) maar volgensmij hebben ze een klein foutje gemaakt in mijn voordeel.

Hadden alleen kale ps4.
Dan heb je dr een door mij. Ik werd gebeld of ik een normale wou komen ophalen, maar had destijds om de bundel gevraagd. Dus heb nee gezegd (mede omdat ik hem via de wehkamp heb besteld nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het laatste nieuws over de volgende levering?

Sony had iedereen die gepreordered had een ps4 voor de kerst beloofd.

Het is al de 17de , dus ze zitten krap met de tijd voor hun belofte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Iemand al iets over deze site gehoord?
http://phonechoice.nl/ind...uct/product&product_id=90

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 22:49
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 07:27:

Nog geen nieuws. Tenminste niet voor zover ik weet.
Duurt lang he, wachten terwijl je eigenlijk helemaal niet had hoeven wachten als mensen gewoon goed hun werk hadden gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Wow!
Nu is de vraag of het klopt wat er staat...
Ik kan ze helaas niet bellen, want er staat geen nummer op hun site.

[ Voor 11% gewijzigd door Joshoon op 17-12-2013 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1980Wouter schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 07:38:
[...]

Nog geen nieuws. Tenminste niet voor zover ik weet.
Duurt lang he, wachten terwijl je eigenlijk helemaal niet had hoeven wachten als mensen gewoon goed hun werk hadden gedaan :+
Klopt , als alles volgens Bol.com's plan was gegaan had ik vorige week al een PS4.

Nu is het nog afwachten of we em dit jaar nog krijgen.

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha je mag wel ff kijken :P

http://arnhem.kadasterdata.nl/johan+de+wittlaan/429+3 is niet echt een winkel lijkt mij

Adres:
Phone Choice B.V.
Naam: Phone Choice B.V.

Johan de Wittlaan 429
6828 XT Arnhem

KVK: 58869417

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damiaen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-01-2014
Oplichters.

Ik kan 999 PS4's in het winkelwagentje proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Waarom komen mensen hier steeds weer met vage websites aan. Sony heeft bekend gemaakt wie de Main Suppliers zijn, als tweede optie kan je kleinere gameshops en speelgoedwinkels proberen en anders kan je bij Marktplaats terecht (vaak duurder).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Jumpman schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:30:
Waarom komen mensen hier steeds weer met vage websites aan. Sony heeft bekend gemaakt wie de Main Suppliers zijn, als tweede optie kan je kleinere gameshops en speelgoedwinkels proberen en anders kan je bij Marktplaats terecht (vaak duurder).
alleen marktplaats is vaak te onbetrouwbaar.
Heb nu al 3x bericht gehad van onbetrouwbare mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Damiaen schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 07:57:
[...]

Oplichters.

Ik kan 999 PS4's in het winkelwagentje proppen.
hahahaha was al te mooi om waar te zijn, ik kon t al niet geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:24
Weet iemand of de Ps4 ook in Duitsland totaal is uitverkocht of alleen in Nederland? Anders zit ik misschien aan een ritje te denken. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Dreamwire schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:29:
Weet iemand of de Ps4 ook in Duitsland totaal is uitverkocht of alleen in Nederland? Anders zit ik misschien aan een ritje te denken. :-)
allemaal uitverkocht.
In heel europa is die ook gewoon uitverkocht.
Je moet erg veel geluk hebben wil je toch ergens kunnen vinden, maar de main winkels hebben hem niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tengsys

Een zoon van een KLM Cargo medewerker melde hier eerder dat er vandaag een vliegtuig met PS4's was geland op Schiphol.

De persoon in kwestie had iig 1 pallet vol PS4's gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:00

Dit zie ik je elke dag vragen, hou gewoon dit topic bij dan weet je het in plaats van dat je elke dag hetzelfde vraagt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tengsys schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:34:
[...]

Een zoon van een KLM Cargo medewerker melde hier eerder dat er vandaag een vliegtuig met PS4's was geland op Schiphol.

De persoon in kwestie had iig 1 pallet vol PS4's gezien.
Een pallet is echt niet genoeg.

Een vliegtuig vol met pallets wel.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Is het de moeite waard om alsnog via MP te vragen?
Iemand wilt €600,- voor mega bundel :O Woont hier 20 minuten vandaan.
Nja bundelprijs haal je niet meer eruit natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Hoeveel PS4's zouden de fabrieken van Sony per maand uitpoepen?

Als ze al:

- 100 miljoen PS1's,

- 70 miljoen PS2's,

- 80 miljoen PS3's hebben uitgekakt,

moeten ze nu toch ook wel ff 1 klein ieniemienie PS4-tje voor papa kunnen uitschijten??!!?!?!!

DUURTLANG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:41:
[...]

Een pallet is echt niet genoeg.

Een vliegtuig vol met pallets wel.

:+
Als het waar is, dan is het toch logisch dat het er meer zijn, je gaat toch niet 1 enkel palletje met PS4's versturen in een vliegtuig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkstyle25
  • Laatst online: 15-05-2022
Wellicht was die ene pallet om de eerste golf van BLOD's van een nieuwe PS4 te voorzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik lees net dit op IRC http://www.simplygames.co...roller-and-PS4-Camera-PS4

Bundels op voorraad. Met de groeten van Beunhaaz op IRC.

[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 17-12-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkstyle25 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:18:
Wellicht was die ene pallet om de eerste golf van BLOD's van een nieuwe PS4 te voorzien
En je denkt dat ze voor alleen die mensen PS4's gaan verzenden? Dan verzenden ze er ook meteen zo veel mogelijk tegelijk, anders is het totaal niet rendabel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-08 15:10
DarkElement schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:17:
[...]

Als het waar is, dan is het toch logisch dat het er meer zijn, je gaat toch niet 1 enkel palletje met PS4's versturen in een vliegtuig. ;)
Komt wel weer overeen met de geruchten van een levering deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12:27
Verzenden geen PS4 consoles naar NL.

[ Voor 16% gewijzigd door iRobert op 17-12-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-08 15:10
Was de UK vorige keer ook niet een paar dagen voor de NL levering? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Oh sorry iemand op IRC zei dat ie er ooit games had besteld.
MrNickert schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:47:
[...]

Was de UK vorige keer ook niet een paar dagen voor de NL levering? :)
Officïele retailer van Sony, dus ze zullen vast niet over de voorraad liegen als je daarop doelt :p

[ Voor 39% gewijzigd door DarkElement op 17-12-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:25:

Hier sturen ze het wel naar NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tengsys
Zag dit net staan op PS4 club:

"Net gebeld met een vriendin van me die bij de klantendienst van bol werkt, blijkbaar krijgen ze dit jaar geen levering meer, maar mogen ze het niet communiceren omdat ze niet willen dat mensen hun bestellingen massaal gaan annuleren!"

Geen levering voor 2013 meer bij bol.com dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
tengsys schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:53:

"Net gebeld met een vriendin van me die bij de klantendienst van bol werkt, blijkbaar krijgen ze dit jaar geen levering meer, maar mogen ze het niet communiceren omdat ze niet willen dat mensen hun bestellingen massaal gaan annuleren!"

Heel betrouwbaar inderdaad, bedankt voor de informatie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilhanko schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:59:
[...]

Heel betrouwbaar inderdaad, bedankt voor de informatie. :+
Inderdaad ( Mientje van om de hoek heeft gezegt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.amazon.co.uk/S...73767&sr=8-6&keywords=ps4

Knack bundel amazon.co.uk :) 20 of 21 december binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
tengsys schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:53:

Ik zal m gelijk annuleren zodat jij een plekje opschuift :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTiTDaV
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01 21:40
We're sorry. The item Sony PlayStation 4 and Knack (PS4) is no longer available from the seller you selected. To see if it's available from another seller, click here to return to the item's product detail page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
mega pack wel beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Die is wel vrij prijzig t.o.v. de rest, was zelf helaas net te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ja heb m ook niet genomen. Net via via er 1 geregeld, zit sowieso bij de volgende levering, via sony zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTiTDaV
crap ik wou juist die met Knack :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:03

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTiTDaV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Laatst online: 29-05 11:06
@lupo: "PS4 te koop aanbieden (Vraag & Aanbod / Handel) is in dit topic VERBODEN." En zeker voor die prijs. Ga je geluk maar op Marktplaats beproeven.

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 21:57
Cassiuskleij schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:41:
@lupo: "PS4 te koop aanbieden (Vraag & Aanbod / Handel) is in dit topic VERBODEN." En zeker voor die prijs. Ga je geluk maar op Marktplaats beproeven.
Sarcasm is definitely lost on this one.... Hij bedoelt ook dat hij het een behoorlijke prijs vindt, en biedt deze niet te koop aan...

[ Voor 12% gewijzigd door Tarz op 17-12-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Laatst online: 29-05 11:06
Idd. Excuses voor het niet opmerken. :-s

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
is 600 nog te doen voor een mega pack bundel?
Hier om de hoek verkoopt iemand, echter heb je natuurlijk niet meer de profijt van de extra's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
theduke1989 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:49:
Hier om de hoek verkoopt iemand, echter heb je natuurlijk niet meer de profijt van de extra's
Ik vind het uit principe veel te veel, ík zou hem dus lekker laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
theduke1989 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:49:
Hangt van jezelf af, als je al van plan was om een controller, cam en Killzone aan te schaffen, dan betaal je niet veel extra.
400 + 3 * 60 = 580. Dus je betaalt 20 euro extra voor een instant PS4, eventueel kun je de cam bijv weer verkopen. Kortom het valt nog mee, als je geduld hebt ben je natuurlijk goedkoper uit, dus nogmaals hangt van jezelf af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-08 20:17

Je komt op dit uit 598,82 euro, wel duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_

Iemand die dit vertrouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
hoe zit het met garantie enz dan ???
moert je eerst naar hun opsturen of is het zo van je kan gewoon SONY NL daarvoor contacteren.

[ Voor 56% gewijzigd door theduke1989 op 17-12-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
theduke1989 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:07:
hoe zit het met garantie enz dan ???
moert je eerst naar hun opsturen of is het zo van je kan gewoon SONY NL daarvoor contacteren.
Int verleden kon je gewoon bij PS Nederland brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:07
Was ik er eerst niet eens zeker van of ik wel op dag 1 een PS4 zou hebben, kon ik zonet mijn derde PS4 ophalen bij de Gamemania :P

De twee extra exemplaren zijn uiteraard gewoon voor winkelprijs naar vrienden/bekenden gegaan. Verkopen/kopen boven winkelprijs is voor kneuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillco schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:26:
Was ik er eerst niet eens zeker van of ik wel op dag 1 een PS4 zou hebben, kon ik zonet mijn derde PS4 ophalen bij de Gamemania :P

De twee extra exemplaren zijn uiteraard gewoon voor winkelprijs naar vrienden/bekenden gegaan. Verkopen/kopen boven winkelprijs is voor kneuzen.
kon je gewoon binnenlopen, of waren ze gereserveerd en je was aan de beurt?
netjes van je dat je geen winst maakt :)
Pagina: 1 ... 6 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.