Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ORDER PLACED
17 Dec 2013
Order Details | Printable Order Summary
ORDER #203-********
RECIPIENT Johnny
TOTAL £394.18

Preparing for Dispatch:
DELIVERY ESTIMATE Friday 20 Dec 2013 - Saturday 21 Dec 2013
Sony PlayStation 4 and Knack (PS4) Sony PlayStation 4 and Knack (PS4)
Sold by Amazon EU S.a.r.L.

:) ....mocht hij inderdaad dan aankomen, en mocht wehkamp nog niets verstuurd hebben dan zal ik uiteraard mijn pre-orders bij wehkamp (kaal en megabundel) annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ze naar Nederland verzenden, maar de Spaanse mediamarkt lijkt wat losse PS4's en bundels op voorraad te hebben. Kan met google translate in ieder geval nergens vinden dat ze niet op voorraad zijn. Misschien iemand met eerdere ervaringen of iemand die een beetje goed Spaans kan die weet of deze naar Nederland te versturen zijn? http://tiendas.mediamarkt.es/buscar?s=ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:37
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:29:
[...]

kon je gewoon binnenlopen, of waren ze gereserveerd en je was aan de beurt?
netjes van je dat je geen winst maakt :)
Was nog wel redelijk 'laat' met reserveren. Augustus of september pas. Heb toen drie reserveringen gedaan bij Mediamarkt, Gamemania en Bart Smit. Mediamarkt had ik op dag één binnen. Van Bart Smit kreeg ik de bekende link gemaild en van de Gamemania (was ik alweer vergeten) was nu net binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Mediamarkt Amsterdam gebeld. Ik had vorig week geresreveerd daar en 50 euro aanbetaald. Ik had toen begrepen dat ik nummer 25 was op de derde lijst ! Net hun om een update gebeld. Ze leveren tussen kerst en nieuwjaar de derde levering, dit is 90 % zeker zeiden ze. Omdat er van de tweede lijst 20 mensen nog niet hun PS4 hadden gekregen zijn ze doorgeschoven en sta ik nummer 45, en de kans is volgens de meneer bij MM heel hoog dat ik hem heb voor het einde van het jaar.
Ohja ik had specifiek naar de KZ bundel megapack gevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:31:
Ik weet niet of ze naar Nederland verzenden, maar de Spaanse mediamarkt lijkt wat losse PS4's en bundels op voorraad te hebben. Kan met google translate in ieder geval nergens vinden dat ze niet op voorraad zijn. Misschien iemand met eerdere ervaringen of iemand die een beetje goed Spaans kan die weet of deze naar Nederland te versturen zijn? http://tiendas.mediamarkt.es/buscar?s=ps4
Rechts staat er een vinkje met ernaast: Binnenlands versturen. Voor de rest zie ik niets staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinoudDouglas
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-09 12:52
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:34:
Net Mediamarkt Amsterdam gebeld. Ik had vorig week geresreveerd daar en 50 euro aanbetaald. Ik had toen begrepen dat ik nummer 25 was op de derde lijst ! Net hun om een update gebeld. Ze leveren tussen kerst en nieuwjaar de derde levering, dit is 90 % zeker zeiden ze. Omdat er van de tweede lijst 20 mensen nog niet hun PS4 hadden gekregen zijn ze doorgeschoven en sta ik nummer 45, en de kans is volgens de meneer bij MM heel hoog dat ik hem heb voor het einde van het jaar.
Ohja ik had specifiek naar de KZ bundel megapack gevraagd
Wanneer heb je gereserveerd als ik vragen mag ? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:28
Ik heb ook maar bij simplygames besteld.
KIJKEN OF ZE GEWOON LEVEREN :d ZOU WEL TOF ZIJN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8 December voor dit specifiek geval. Ik had daarvoor ook eentje maar was singlepack klaar liggen bij MM voor 2e levering, uiteindelijk geannuleerd zodat iemand anders hem kon hebben van de lijst. Ik wou de megapack bundel, en ga met niet als een klootzak gedragen door het op te komen en dan zogenaamd op MP voor een onredelijk winst neer te zetten. Ik zal mijn reserveringen in Amsterdam bij 10 BS en ToysXL ook annuleren zodra ik heb wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:43:
8 December voor dit specifiek geval. Ik had daarvoor ook eentje maar was singlepack klaar liggen bij MM voor 2e levering, uiteindelijk geannuleerd zodat iemand anders hem kon hebben van de lijst. Ik wou de megapack bundel, en ga met niet als een klootzak gedragen door het op te komen en dan zogenaamd op MP voor een onredelijk winst neer te zetten. Ik zal mijn reserveringen in Amsterdam bij 10 BS en ToysXL ook annuleren zodra ik heb wat ik wil.
Kijk is, zo zouden er meer moeten zijn!

Bij welke MM in Amsterdam had je trouwens gereserveerd, Arena of Noord? Ik ga er maar van uit dat ze niet alleen bundels krijgen bij die 3e levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Arena, volgens mij (dit heb ik niet van die gast van MM) krijgen ze meer kale dan bundels. Als mensen echt iest nuttigs voor andere gamers willen doen, annuleer je reserveringen als je die niet nodig hebt, ipv een console te halen en dan zogenaamd voor 'vriendenprijsje' op tweakers/MP weg te doen.

TIP: Met aanbetaling en vooral grote retailers heb je meeste kans. Dus misschien bij MM Assen een resrvering doen en aanbetalen en bij paar andere MMs. Dan is de kans nog groot dat je er een hebt dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:43:
Btw ik heb ook net MM adam gebeld en daar sta ik blijkbaar op plaats 18, maar voor alle duidelijkheid heb ik er gelijk ook 6 besteld (voor vrienden en familie). Maar ik ben het totaal niet met je eens, het is gewoon een verhaal van vraag en aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok in dat geval voel je dan niet aangesproken, heb het meer over mensen die aantallen kopen om met winst te verkopen ipv voor familie vrienden resreveringen vast houden ;)

Vraag en aanbod is goed, maar er is ook een concept als woekerprijzen/emotionele misbruik van gamers. Dat je 50 euro meer vraagt voor de moeite is anders dan bijna het dubbele vragen door grote hoeveelheden express in te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg je eerlijk dat als een van mijn vrienden of familie het niet meer wil dat ik het dan idd voor een woekerprijs op MP zal zetten. Omdat dat toch het concept is van vraag en aanbod. Als iemand bereid is het te betalen, then why not... ik zou een dief van mijn portemonee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:31:
ORDER PLACED
17 Dec 2013
Order Details | Printable Order Summary
ORDER #203-********
RECIPIENT Johnny
TOTAL £394.18

Preparing for Dispatch:
DELIVERY ESTIMATE Friday 20 Dec 2013 - Saturday 21 Dec 2013
Sony PlayStation 4 and Knack (PS4) Sony PlayStation 4 and Knack (PS4)
Sold by Amazon EU S.a.r.L.

:) ....mocht hij inderdaad dan aankomen, en mocht wehkamp nog niets verstuurd hebben dan zal ik uiteraard mijn pre-orders bij wehkamp (kaal en megabundel) annuleren.
International - Games & Accessories (Shipped Via Royal Mail) - Orders placed before 4pm Tuesday 17th December 2013 will be delivered in time for Christmas.

International - Consoles (Shipped Via DPD) - Orders placed before 3pm Tuesday 17th December 2013 will be delivered in time for Christmas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja thnx voor je eerlijkheid, aan de ene kant klinkt het aanlokkelijk. Maar ik heb veel plekken gebeld en heb vrienden die bij MM en ToysXL werken, en er word gewoon gezegd dat veeel van de reserverende mensen dus meer dan 2 bestellingen hebben lopen. Dus aan de ene kant word de prijs en te kort ook gedreven door in te kopen en verkopen. Je ziet het vaak ook met bepaalde evenement tickets. Waar een normaal werkend persoon niet meer naar toe kan gaan omdat bepaalde organisaties dingen opkopen standaard en doorverkopen.

Het is ook door mee te maken hoe mensen deseperate zijn geworden door de hype/schaarste en bereid zijn om dit soort prijzen te betalen tewrijl ze misschien in een rationele situatie dit niet zouden doen, dat je moet afvragen wat ethischer is. Maarja we draaien eromheen, je snapt mijn punt misschien en ik snap jouwe wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:06:
Ja thnx voor je eerlijkheid, aan de ene kant klinkt het aanlokkelijk. Maar ik heb veel plekken gebeld en heb vrienden die bij MM en ToysXL werken, en er word gewoon gezegd dat veeel van de reserverende mensen dus meer dan 2 bestellingen hebben lopen. Dus aan de ene kant word de prijs en te kort ook gedreven door in te kopen en verkopen. Je ziet het vaak ook met bepaalde evenement tickets. Waar een normaal werkend persoon niet meer naar toe kan gaan omdat bepaalde organisaties dingen opkopen standaard en doorverkopen.

Het is ook door mee te maken hoe mensen deseperate zijn geworden door de hype/schaarste en bereid zijn om dit soort prijzen te betalen tewrijl ze misschien in een rationele situatie dit niet zouden doen, dat je moet afvragen wat ethischer is. Maarja we draaien eromheen, je snapt mijn punt misschien en ik snap jouwe wel
Ik denk dat het duidelijk is dat je een hippie bent die denkt dat we allemaal vrienden zijn. De realiteit is dat de wereld echt hard is en dat de sterke winnen!!! Je doet me denken aan een vriend van me die ook dit soort zwakke meningen heeft en die gaat huilen om de kleinste onetische dingen. Het geeft gewoon weer hoe zwak je bent!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:11:
[...]

Ik denk dat het duidelijk is dat je een hippie bent die denkt dat we allemaal vrienden zijn. De realiteit is dat de wereld echt hard is en dat de sterke winnen!!! Je doet me denken aan een vriend van me die ook dit soort zwakke meningen heeft en die gaat huilen om de kleinste onetische dingen. Het geeft gewoon weer hoe zwak je bent!!!
Denk dat iedereen zo zijn eigen normen en waarden heeft.. Maatschappij is stuk veranderd met vroegah.. Tegenwoordig gunt niemand een ander nog wat.. Ik snap wel waarom je t doet hoor, alleen als ik van de zomer weer naast kaartjes voor een leuk feest grijp wens ik die massa kopers ook de meest enge ziektes doe.
Maar goed, ik kom ook aan mn ps4 via sony zelf terwijl ik m net pas besteld heb

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kunnen jullie niet een bootje huren en verder filosoferen of gewoon ontopic blijven? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emperorfz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 16:25
ilhanko schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:15:
Kunnen jullie niet een bootje huren en verder filosoferen of gewoon ontopic blijven? :F
Ja dacht ik ook al. De een is een hypocriet en de andere is een geldwolf. Passen goed bij elkaar }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:56
[...]

Ik weet niet, maar zou je ook normaal kunnen reageren ipv typeren hoe jij het duidelijk vindt hoe mensen zijn? Misschien dat een Modje hier iets mee kan doen, lijkt me geen gepaste reactie op een forum over een spelcomputer. Je mening hebben is 1 ding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je hebt gelijk, wereld is hard maar nee ben geen hippie. Maar misschien omdat ik wat volwassener ben, dat ik het niet waard vind om een paar honderd euro te stelen van jongeren (wat de meeste gamers zijn ;) ) Ok ik hou op erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik heb besteld bij simplygames, dus als ik hem binnen heb, zal ik mijn ervaringen zeggen.
Zodoende kunnen jullie als jullie ook willen om dit jaar nog eentje te bemachtigen halen . Kun je nog voor 2014 de wereld in gaan met this is for the gamer console...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-08 20:17
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:44:
[...]

Kijk is, zo zouden er meer moeten zijn!

Bij welke MM in Amsterdam had je trouwens gereserveerd, Arena of Noord? Ik ga er maar van uit dat ze niet alleen bundels krijgen bij die 3e levering.
Er zijn 3 MM's in Adam, Arena, Noord en Akerpoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:37
[...]

En dan ook nog eens zo uit de hoek komen. Als je PS4's loopt op te kopen om ze voor extreme bedragen te verpatsen ben je gewoon een uitzuiger. En wanneer je voor zulke bedragen een PS4 koopt ben je dermate dom dat je uitgezogen verdiend te worden. Niks geen hippie.

Je bent de zuurstof van deze planeet niet waard, uitzuiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Chillco schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:25:
[...]

En dan ook nog eens zo uit de hoek komen. Als je PS4's loopt op te kopen om ze voor extreme bedragen te verpatsen ben je gewoon een uitzuiger. En wanneer je voor zulke bedragen een PS4 koopt ben je dermate dom dat je uitgezogen verdiend te worden. Niks geen hippie.

:*) :*) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damiaen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-01-2014
Chillco schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:25:
[...]

Dit. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
mensen houd het bescheiden, er zijn genoeg slowchats op tweakers, waar je offtopic kan praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay47 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:21:
[...]

Er zijn 3 MM's in Adam, Arena, Noord en Akerpoort!
Ah dat had ik eerder moeten weten, misschien dat ik daar nog wat mazzel had :P

Voor de PS4's op MArktplaats. Als je dat wil doen moet je snel zijn, want ik denk dat je na de Kerst niet meer zoveel kan vragen. Op dat moment zullen er waarschijnlijk ook heel wat dubbele preorders door mensen geannuleerd worden dus zal onze plaats op de wachtrij wat verbeteren.

Ik snap dat je t doet, de winst is heel aantrekkelijk. Toch blijft het kut voor mensen die erop zitten te wachten. Sommige vinden het heel kut, bijvoorbeeld een vriend van me was behoorlijk pissig op de mensen op MP en heeft bij verschillende van die mensen die >€700 vroegen (ongeveer 10) een PS4 ''gereserveerd'' die hij dan met Kerst zou ophalen wat hij niet van plan is te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Wehkamp had wel een voorraadje liggen, denk nu dat het wel op is, aangezien ze mijn Killzone megabundel niet konden leveren terwijl ik een email van ze heb gehad dat ik het vorige week zou krijgen.
Werd gebeld door hun met de vraag of ik een kale PS4 wilde met gratis Killzone erbij, of dat ik wilde wachten tot eind Dec op de bundel. Ik wacht want heb 425 betaald voor de Megabundel ipv 500 euro :) Krijg mijn verzendkosten vergoed aangezien ze een fout hebben gemaakt en waarschijnlijk mijn bundel aan iemand anders hebben gegeven.
Ze leveren dus helemaal niet volgens chronologische volgorde maar gewoon random!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Trouwens vriend van een collega had geen preorder die ging naar Saturn in Adam en schreef zich in en had een paar dagen later Killzonebundel te pakken, hij schreef zich in een paar dagen voordat de 2de levering binnen kwam! Mazzelaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:42
Jay47 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:34:
Wehkamp had wel een voorraadje liggen, denk nu dat het wel op is, aangezien ze mijn Killzone megabundel niet konden leveren terwijl ik een email van ze heb gehad dat ik het vorige week zou krijgen.
Werd gebeld door hun met de vraag of ik een kale PS4 wilde met gratis Killzone erbij, of dat ik wilde wachten tot eind Dec op de bundel. Ik wacht want heb 425 betaald voor de Megabundel ipv 500 euro :) Krijg mijn verzendkosten vergoed aangezien ze een fout hebben gemaakt en waarschijnlijk mijn bundel aan iemand anders hebben gegeven.
Ze leveren dus helemaal niet volgens chronologische volgorde maar gewoon random!
Die laatste zin staat helemaal haaks op je verhaal. Ze leveren wél chronologisch anders zou jij geen compensatie krijgen. Er wordt chronologisch geleverd, en er wordt een fout gemaakt. De klant die hiervan de dupe is krijgt compensatie.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
LuPo schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:58:
[...]

Die laatste zin staat helemaal haaks op je verhaal. Ze leveren wél chronologisch anders zou jij geen compensatie krijgen. Er wordt chronologisch geleverd, en er wordt een fout gemaakt. De klant die hiervan de dupe is krijgt compensatie.
Daar heb je wel gelijk in, had het nog niet zo bedacht.
Maar toch raar dat ik Killzone gratis zou krijgen dus laten we zeggen 50 euro korting met een kale PS4
En bij de bundel alleen verzendkosten!
Ach ben toch niet gierig dus zoveel boeit het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-08 15:10
Jay47 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:01:
[...]

Daar heb je wel gelijk in, had het nog niet zo bedacht.
Maar toch raar dat ik Killzone gratis zou krijgen dus laten we zeggen 50 euro korting met een kale PS4
En bij de bundel alleen verzendkosten!
Ach ben toch niet gierig dus zoveel boeit het niet :)
Amazone.co.uk heeft op de kale ps4 na bijna alles op (beperkte) voorraad.
http://www.amazon.co.uk/s...387286146&rnid=1642204031

Dan zullen ze ons hier in nl toch niet lang meer laten wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
Jeeeeh. Op simpmeygames stond trouwens ook de PS Vita bundel!

Hi Chris,

Great News! Your order (Ref: ******3460) for Sony Playstation 4 Console with Killzone Shadow Fall, Extra Dual Shock Controller & PS4 Camera has been picked, packed and despatched by our warehouse team.

Delivery Method: International Courier (DPD)
Your order has been despatched using our International Courier service and will be delivered within 3-5 WORKING days.

If you have any queries regarding your order please contact our customer service team via email (customer-services@simplygames.com) or telephone 08450 349646.

Thanks again for ordering with SimplyGames!

The SimplyGames Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Giga_ schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:19:

Hi Chris,

Great News! Your order (Ref: ******3460) for Sony Playstation 4 Console with Killzone Shadow Fall, Extra Dual Shock Controller & PS4 Camera has been picked, packed and despatched by our warehouse team.

Your order has been despatched using our International Courier service and will be delivered within 3-5 WORKING days.

If you have any queries regarding your order please contact our customer service team via email (customer-services@simplygames.com) or telephone 08450 349646.

The SimplyGames Team
Krijg je niet een engelse versie met engelse stekker? Achja omvormer kun je ook kopen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 18:47

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Giga_ schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:19:

Hi Chris,

The SimplyGames Team
Nice! Wanneer heb je hem besteld?
Want ik denk dat ik hem daar dan ook maar bestel ipv van bij Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Dan betaal je alsnog 600 euro.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Jay47 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:21:
[...]

Krijg je niet een engelse versie met engelse stekker? Achja omvormer kun je ook kopen haha
Eurostekker is toch paar eurootjes bij de Gamma ? Geen probleem. In tegenstelling tot bv. Onkyo zit het snoer niet aan de voeding vast gesoldeerd.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
Joshoon schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:21:
[...]

Nice! Wanneer heb je hem besteld?
Want ik denk dat ik hem daar dan ook maar bestel ipv van bij Bol.com.
Net besteld.

Ik heb al een omvormer voor mn geïmporteerde telefoon:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
Klopt, maar betrouwbaar bedrijf en geen vieze de als zoals hier soms en gewoon voor kerst in huis. Hoop deze week nog zelfs:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
hoe veilig zijn omvormers? en welke aan te raden wanneer je een PS4 gebruikt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

Voor Britse PS4's heb je alleen een eurostekker met randaarde nodig, geen omvormer.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
waar kan je zo'n ding kopen?
op kabeltjes.nl zie ik wel een paar maar welke is goed. dat er later geen shizzle ontstaat..
kan je ook complete met stekker en draad kopen ?

[ Voor 17% gewijzigd door theduke1989 op 17-12-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Giga_ schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:04:
[...]

Klopt, maar betrouwbaar bedrijf en geen vieze de als zoals hier soms en gewoon voor kerst in huis. Hoop deze week nog zelfs:)
Damn joh, dat is wel erg nice.
Maja, daar betaal je dan wel 200 euro extra voor, dat vind ik dan wel weer prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Joshoon schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:18:
[...]

Maja, daar betaal je dan wel 200 euro extra voor, dat vind ik dan wel weer prijzig.
In totaal €120,- extra maar dan heb je hem wel dit jaar nog volgens hun :) ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Laatst online: 05-09 12:16
theduke1989 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:15:
op kabeltjes.nl zie ik wel een paar maar welke is goed. dat er later geen shizzle ontstaat..
Heb je een PS3? Dan kan je de originele kabel gebruiken.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

theduke1989 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:22:
[...]

In totaal €120,- extra maar dan heb je hem wel dit jaar nog volgens hun :) ....
599 pond is €590,13 tegenover de €399,- die ik voor de kale PS4 heb betaald bij Bol, dus is in totaal 190 euro meer.
Vind ik toch wel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joshoon schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:31:
[...]

599 pond is €590,13 tegenover de €399,- die ik voor de kale PS4 heb betaald bij Bol, dus is in totaal 190 euro meer.
Vind ik toch wel wat :P
Plus het kunnen oplichters zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien op Amazon.co.uk verkopen ze zelf niet de PS4 maar zijn dit andere aanbieders, is dit wel te vertrouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:20:
Zo te zien op Amazon.co.uk verkopen ze zelf niet de PS4 maar zijn dit andere aanbieders, is dit wel te vertrouwen?
Meestal wel, staan ook ratings bij. Maar veelal hoge prijzen, plus hoge verzendkosten die erbij komen. Daarbij kan verzenden wel een weekje duren soms. Vanaf Amazon zelf is het wel altijd binnen 3 dagen binnen.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:03:
[...]

Plus het kunnen oplichters zijn.
Marktplaats zit er vol mee :)
Echter over simplygames denk ik er anders over :) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-12-2024
Zojuist maar weer even mail gestuurd naar Bol.com en hier de reactie, zoals wij eigenlijk gewent zijn van ze |:( |:( |:(

Geachte heer xxx,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 17 december 2013.

Wij vinden het erg vervelend dat wij u helaas niet kunnen informeren over de 'Playstation 4'.

Wij verwachten dit jaar nog een levering te krijgen van Sony, echter weten wij niet hoeveel artikelen dit betreft. Daardoor kunnen wij u helaas niet mededelen of uw Playstation dit jaar nog geleverd gaat worden.

Wij houden u per e-mail om de hoogte omtrent de levering van het artikel.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theduke1989 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:15:
bij de lokale bouwmarkt zoals gamma is gewoon zoon standaard eurostekker met 8 vorm(euro C7). Heb er pas 1 voor mijn tv moeten kopen omdat ik dacht dat hij draadbreuk had.

http://nl.hardware.info/p...rostekker---8-vorm-kabels

[ Voor 7% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 17-12-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
Joshoon schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:18:
[...]

100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

JWR007 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:49:
Zojuist maar weer even mail gestuurd naar Bol.com en hier de reactie, zoals wij eigenlijk gewent zijn van ze |:( |:( |:(

Geachte heer xxx,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 17 december 2013.

Wij vinden het erg vervelend dat wij u helaas niet kunnen informeren over de 'Playstation 4'.

Wij verwachten dit jaar nog een levering te krijgen van Sony, echter weten wij niet hoeveel artikelen dit betreft. Daardoor kunnen wij u helaas niet mededelen of uw Playstation dit jaar nog geleverd gaat worden.

Wij houden u per e-mail om de hoogte omtrent de levering van het artikel.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
Antwoord: Nee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor meer nieuws van Bol.com dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR007
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:57:
Tijd voor meer nieuws van Bol.com dus.
Ja Dennis mee eens!
Ik had gezegd dat wij ook niet achterlijk waren en dat zij natuurlijk ook dagelijks met Sony contact hebben. En dat ze nu maar eens met info moeten komen. Ook als is het slecht nieuws voor ons, want nu we worden gewoon aan ons lot overgelaten.

Liever slecht nieuws dan helemaal geen nieuws!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Latere leveringen zoals een maand geleden of wat dan ook gaan ze dit jaar gewoon niet meer doen :)
Dat zeggen alle retailers, je moet echt super super geluk hebben wilt iemand zijn order niet meer of zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:52:
[...]

bij de lokale bouwmarkt zoals gamma is gewoon zoon standaard eurostekker met 8 vorm(euro C7). Heb er pas 1 voor mijn tv moeten kopen omdat ik dacht dat hij draadbreuk had.

http://nl.hardware.info/p...rostekker---8-vorm-kabels
Bedankt voor de informatie, zal maar eens even langs GAMMA gaan dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JWR007 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:00:
[...]

Ja Dennis mee eens!
Ik had gezegd dat wij ook niet achterlijk waren en dat zij natuurlijk ook dagelijks met Sony contact hebben. En dat ze nu maar eens met info moeten komen. Ook als is het slecht nieuws voor ons, want nu we worden gewoon aan ons lot overgelaten.

Liever slecht nieuws dan helemaal geen nieuws!!
Dus Sony weet niet hoeveel ze er gaan leveren en zeggen '100 op 21 december'. Bol.com benadert 100 mensen met 'goed' nieuws. Sony levert uit: 'oh oeps, 50 stuks, sorryfoutjebedankt'. Bol.com benadert 50 mensen met veel slechter nieuws dan 'onbekend'... Denk niet dat je er wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR007
ilhanko schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:04:
[...]

Dus Sony weet niet hoeveel ze er gaan leveren en zeggen '100 op 21 december'. Bol.com benadert 100 mensen met 'goed' nieuws. Sony levert uit: 'oh oeps, 50 stuks, sorryfoutjebedankt'. Bol.com benadert 50 mensen met veel slechter nieuws dan 'onbekend'... Denk niet dat je er wat aan hebt.
Ik zit zelf ook bij die mensen die teleurgesteld zijn, voor als je dat nog niet wist ;)
Ze moeten gewoon met iets komen, PS4 wordt wel of niet dit jaar geleverd, om maar iets te noemen bijv. En vindt het slecht dat ze gewoon "niets" zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
ilhanko schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:04:
[...]

Ik denk inderdaad dat bol.com gewoon met wachten met mensen op de hoogte te stellen.. natuurlijk als ze weten hoeveel ze er krijgen kunnen ze iets zeggen van :"we verwachten er 100 te krijgen en u zit bij die 100 alleen is het nog maar de vraag of we dit aantal binnen krijgen dus beloven doen we u niet" een beetje omslachtig maar ik denk dat bol.com geen risico meer wil nemen na die grote fout.. Ik snap ze wel ik wacht ook nog. Ze doen dit namelijk echt niet express want ook hun willen klanten behouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Trouwens he,

Waarom staat er bij Saturn die games weer op voorraad (Black Flag, Ghosts)? ik heb ze beiden besteld voor 42 per stuk toen maar heb ze nog steeds niet geleverd gekregen en ze beantwoorden bij emailvragen niet... word er nu wel een beetje moe van,

Ik zie staat dat ze weer die mooie regeling hebben van voor 22:00 besteld is morgen thuis dus neem aan dat er weer voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

Shadow343 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:21:
Trouwens he,

Waarom staat er bij Saturn die games weer op voorraad (Black Flag, Ghosts)? ik heb ze beiden besteld voor 42 per stuk toen maar heb ze nog steeds niet geleverd gekregen en ze beantwoorden bij emailvragen niet... word er nu wel een beetje moe van,

Ik zie staat dat ze weer die mooie regeling hebben van voor 22:00 besteld is morgen thuis dus neem aan dat er weer voorraad is?
Ik ga ze zo even bellen verwacht ook ac:bf en fifa 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
djordyy schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:24:
[...]

Ik ga ze zo even bellen verwacht ook ac:bf en fifa 14.
Nice, laat weten wat het antwoord was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
Shadow343 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:21:
Trouwens he,

Volgnes mij leveren ze bestellingen in 1x. Dus als je de PS4 en de games in 1 besteling hebt krijg je ze pas als het laatste artikel beschkbaar is

Overigens is hij nog steeds te bestellen hiero hoor! http://www.simplygames.com/consoles/PS4/ Tot nu toe hebben twee uit dit topic het al gedaan. Ik en een ander.

[ Voor 11% gewijzigd door Giga_ op 17-12-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper117
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-10-2023
Net besteld via https://www.simplygames.com

Your order date was:
Tuesday 17th December 2013
You ordered:
Item Qty Price Delivery Item Total
Sony Playstation 4 Console with Killzone Shadow Fall, Extra Dual Shock Controller & PS4 Camera - PS4 1 £499.99 £19.95 £519.94

Fifa 14 - PS4 1 £49.85 £2.50 £52.35

Total £572.29

Delivery Info (International)
All Games & Accessories orders placed before 4pm will be despatched using International Royal Mail 1st Class delivery and will arrive within 3-5 working days.
All Console orders placed before 3pm will be despatched using our International courier (DPD) providing all items are in stock. Once despatched, your item(s) will usually arrive within 2-4 working days.
You can track your order status by logging into your account area. If you have any queries regarding your order please contact our customer service team via email (customer-services@simplygames.com) or telephone 08450 349646.
Thank you for your order!
The SimplyGames Team
www.simplygames.com

Dus niet eens zo veel duurder als hier En om dat ik voor 3PM bestelde voor kerst binnen ook

[ Voor 10% gewijzigd door viper117 op 17-12-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTiTDaV
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01 21:40
ik weet het niet maar op simplygames kan je er ook 999 bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper117
Ow

Heb net wel een mail binnen van hun

Great News! Your order (Ref: ----) for Sony Playstation 4 Console with Killzone Shadow Fall, Extra Dual Shock Controller & PS4 Camera has been picked, packed and despatched by our warehouse team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
  • Laatst online: 16-08 11:35
viper117 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:55:
Ow

Great News! Your order (Ref: ----) for Sony Playstation 4 Console with Killzone Shadow Fall, Extra Dual Shock Controller & PS4 Camera has been picked, packed and despatched by our warehouse team.
hoop voor degene die daar besteld hebben,niet geknackt worden en em gewoon krijgen
maar hoe zit het met hun algemene voorwaarden?
hoe is in engeland de kopersovereenkomst?

iemand zich daar in verdiept?of gewoon klakkeloos besteld?

ben altijd argwanend als het om buitelandse bestellingen gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.facebook.com/...3921100184&type=1&theater

Weet niet of het zichtbaar is maar hier is er 1 te koop. Deze is dus direct leverbaar. Betreft Den Haag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper117
Dat niet
maar een vriend heeft eerder daar iets besteld ook

En ja heb een googel searce gedaan daar komen ze gewoon goed uit
Dus hoop dat het goed zit
En ja die site ziet er ook professioneel uit

Maar zeker weten doe je nooit natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die site is legit en twijfel ook om daar te bestellen. Verzendkosten vallen mee. Alleen wel vervelend als je een BLOD hebt. Hebben we in NL en service point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper117
volgens mij is het gewoon naar sony bellen
is een Europese garantie zo ver ik weet

Dus ja maar daar gaan we niet van uit toch
(zijn er trouwens nog nieuwe incidenten van gemeld want je leest er ook vrij weinig over meer )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
  • Laatst online: 16-08 11:35
viper117 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:12:
Dat niet
maar een vriend heeft eerder daar iets besteld ook

En ja heb een googel searce gedaan daar komen ze gewoon goed uit
Dus hoop dat het goed zit
En ja die site ziet er ook professioneel uit

Maar zeker weten doe je nooit natuurlijk
Ok,nou good luck guys dan
Heb zelf geen cc
Ik denk dat zo ook alles is uitverkocht tis nou rond 17:30 in Engeland
Meeste werken tot 6en???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTiTDaV
Ook maar besteld op simplygames en betaald met paypal. Dan ben ik toch wat beschermd.

Prijs is psies dat je alle onderdelen apart koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Zojuist even contact gehad met Saturn.
Het is enorm druk bij de webshop maar ze proberen alles op een rijtje te zetten.
Iedereen die ac:bf heeft besteld zoals mij in de aktieperiode krijgt hem waarschijnlijk nog deze week.
Door een fout met de artikelcode ging er het een en ander mis. Als het goed is aanstaande donderdag... krijgen we een mail dat de game is verzonden.
Omdat ik ook fifa heb besteld worden deze 2 spellen tegelijk verzonden. (nee dit kon niet apart)

Ze hopen dan ook dat we vrijdag of zaterdag de games binnen hebben.

Hoop dat jullie er wat aan hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djordyy schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:42:
Zojuist even contact gehad met Saturn.
Het is enorm druk bij de webshop maar ze proberen alles op een rijtje te zetten.
Iedereen die ac:bf heeft besteld zoals mij in de aktieperiode krijgt hem waarschijnlijk nog deze week.
Door een fout met de artikelcode ging er het een en ander mis. Als het goed is aanstaande donderdag... krijgen we een mail dat de game is verzonden.
Omdat ik ook fifa heb besteld worden deze 2 spellen tegelijk verzonden. (nee dit kon niet apart)

Ze hopen dan ook dat we vrijdag of zaterdag de games binnen hebben.

Hoop dat jullie er wat aan hebben. :D
Heb ze wel gewoon gekregen hoor? En ja, ook apart. AC kwam wat later, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper117
Net even op Zavii aan het kijken
kom ik deze tegen
Bundle includes:

PS Vita (WiFi and 3G Enabled)
Extra Dual Shock 4 controller
FIFA 14
Battlefield 4
Killzone Shadow Fall
NBA 2014
Assassin's Creed: Black Flag
Just Dance 2014
£25 Playstation Network Card
Sony's PlayStation 4

€1062.49 _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:46:
[...]

Heb ze wel gewoon gekregen hoor? En ja, ook apart. AC kwam wat later, dat wel.
Hahaha naja ik wacht het af heb toch me ps4 nog niet.
Als ik donderdag nog niks heb gehad moest ik weer even bellen ofzo maar ze ging ervan uit dat dit niet nodig was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een reservering gedaan bij bartsmit amsterdam, ik ben de 2e op de lijst voor de killzonebundel! Misschien dat ik deze week mijn ps4 krijg...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend over de nieuwe levering naar bartsmit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:16

Superkiwi

Hoi doei

Als ik zo een beetje rondkijk op internet (google ed) wordt de 3e levering her en der verwacht rond 20-25 dec.
Ik hoop dat we er in ieder geval snel iets van horen en dat het waar is.
Wacht ondertussen ook al een week op een mail van de Sony store, maar die zijn maar stilletjes...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SimplyGames.com heeft ook facebook pagina

niet zo goede Recensie lees ik daar

https://www.facebook.com/pages/SimplyGamescom/328550597551

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:02:
Zojuist een reservering gedaan bij bartsmit amsterdam, ik ben de 2e op de lijst voor de killzonebundel! Misschien dat ik deze week mijn ps4 krijg...:)
Zeiden ze dat?
Ik sta eerste bij IT dus fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:15:
[...]

Zeiden ze dat?
Ik sta eerste bij IT dus fingers crossed!
Ze zeiden niet wanneer de levering kwam nee, maar ik hoop deze week nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op ebay.nl zijn er wel paar ps 4 te koop zie voorbeel:

http://www.ebay.nl/itm/So...e8471d07f&_uhb=1#shpCntId

Aantal:
Meer dan 10 beschikbaar / 1 verkocht

en niet te vergeten

Gratis verzending
Nederland
Verzending per expresse uit het buitenland
Geschatte levertijd binnen 2-4 werkdagen

Verkopergegevens

korexmall (3476 Rode ster voor feedbackscore van 1000 tot 4999) Over korexmall
99,5% Positieve feedback

en via paypal dat is wel veilig

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Jammer dat Amazon.es niet meer naar NL verscheept blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTiTDaV
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:12:
op ebay.nl zijn er wel paar ps 4 te koop zie voorbeel:

http://www.ebay.nl/itm/So...e8471d07f&_uhb=1#shpCntId

Aantal:
Meer dan 10 beschikbaar / 1 verkocht

en niet te vergeten

Gratis verzending
Nederland
Verzending per expresse uit het buitenland
Geschatte levertijd binnen 2-4 werkdagen

Verkopergegevens

korexmall (3476 Rode ster voor feedbackscore van 1000 tot 4999) Over korexmall
99,5% Positieve feedback

en via paypal dat is wel veilig
+ importtax en ik vrees voor de support voor een Aziatische console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
PTiTDaV schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:23:
[...]

doet me denken aan:
V&A aangeboden: Sony PlayStation 4 (ASIA)

Ook uit asia maar of het betrouwbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwizsel
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-07 00:11
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:02:
De kleine Killzone-bundel neem ik aan?

Ik ben vandaag eens gaan horen hoe het eigenlijk zat met mijn reservering van de grote Killzone-bundel. Eerst werd aangegeven deze week, nu was het plots ergens in januari volgend jaar. Ze konden me wel een kleine Killzone-bundel meegeven die ze overhadden van mensen die er niet achter gekomen zijn, die maar gepakt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dwizsel schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:28:
[...]

De kleine Killzone-bundel neem ik aan?

Ik ben vandaag eens gaan horen hoe het eigenlijk zat met mijn reservering van de grote Killzone-bundel. Eerst werd aangegeven deze week, nu was het plots ergens in januari volgend jaar. Ze konden me wel een kleine Killzone-bundel meegeven die ze overhadden van mensen die er niet achter gekomen zijn, die maar gepakt dan.
Het gaat om de kleine bundel inderdaad. Bij de meeste bartsmits was ik iets van 30ste, bij deze dus 2e. Wellicht eind deze week heb ik ook de ps4 in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
viper117 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:55:
Ow

enige wat ik jammer vind is dat ze geen trackingnummer doorgeven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:38:
[...]

enige wat ik jammer vind is dat ze geen trackingnummer doorgeven :(
al mail gestuurd ? na die opgegeven email ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 09-09 17:16
Duurt een mega bundel langer dan een kleine bundel / kale ps4?

Ik hoop toch dat kleine winkels hem in de losse verkoop gaan doen en er zo ééntje met kerst op te kunnen pikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PTiTDaV schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:23:
[...]

heb diegene net mail gestuurd via ebay
ff kijken wat hij te zeggen heeft op me vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

10% korting bij Wehkamp is nog steeds actief hoor

zie screenshot van net

Afbeeldingslocatie: http://thumbnails110.imagebam.com/29565/8ae6e1295648576.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door DJkim op 17-12-2013 21:57 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:56:
10% korting bij Wehkamp is nog steeds actief hoor

zie screenshot van net

[afbeelding]
ik heb dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTiTDaV
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:47:
[...]

heb diegene net mail gestuurd via ebay
ff kijken wat hij te zeggen heeft op me vragen :P
ben je niet beter met deze ?
http://www.ebay.nl/itm/So...ash=item54024dfdae&_uhb=1
Pagina: 1 ... 7 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.