Tja, doordat Season 2 gratis bij de PS Plus zat, is het nu eenmaal zo. Ik zit er niet zo mee. Denk dat het ook juist vet is om nu Season 1 te spelen waarin allerlei dingen duidelijk worden.
Ze hadden beter season 1 kunnen geven, maar de kans dat je nu het andere seizoen zelf koopt is velen malen groter.
Verwijderd
Ik ga vanavond of anders morgen wel even stoeien met de settings. Die interferentie is helaas aanwezig (buren hebben dezelfde of vergelijkbare router) en naar 5 Ghz zetten had weinig nut aangezien toen mijn hele verbinding weg was. Kennelijk kon dat niet.martincm schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:31:
[...]
Jah Type 3 is wel erg dichtgezet inderdaad. Even lijstje poorten openzetten en de UPnP functie activeren (indien disabled momenteel).
Verder als je wifi netwerk gewoon sterk is (en je weinig 2.4ghz kanalen interferentie in je omgeving hebt) dan is het prima te doen. Remote play is overigens echt wel alleen offline bruikbaar, daadwerkelijk online direct te spelen (bijvoorbeeld een FPS, online race, online co-op) is niet te doen. Hier heb je gewoon een achterstand op de rest en ben je overal te laat, althans naar mijn mening dan. De functie is natuurlijk wel te gebruiken, niet uitgeschakeld of iets.
Remote offline play is voor mij wel voldoende, mits dat naar behoren werkt.
Ik had trouwens nog wat onderzoek gedaan naar de remote play games, maar op sommige lijsten worden games benoemd die crossbuy zijn en als zodanig ook op de Vita te spelen zijn middels een eigen versie. Waarom zou ik dan in vredesnaam remote play gebruiken?

Omdat niet alle cross-buy games ook cross-save ondersteunenVerwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:11:
[...]
Ik ga vanavond of anders morgen wel even stoeien met de settings. Die interferentie is helaas aanwezig (buren hebben dezelfde of vergelijkbare router) en naar 5 Ghz zetten had weinig nut aangezien toen mijn hele verbinding weg was. Kennelijk kon dat niet.Met de PS3 heb ik overigens wel Type 2 zonder aanpassingen.
Remote offline play is voor mij wel voldoende, mits dat naar behoren werkt.
Ik had trouwens nog wat onderzoek gedaan naar de remote play games, maar op sommige lijsten worden games benoemd die crossbuy zijn en als zodanig ook op de Vita te spelen zijn middels een eigen versie. Waarom zou ik dan in vredesnaam remote play gebruiken?
Daarnaast zijn eigenlijk alle PS4 games via Remote Play te spelen. Alleen games die een speciaal accesoire nodig hebben (camera bijv) werken niet. Het is zelfs zo dat de ontwikkelaar niet eens iets hoeft aan te passen, alles werkt gwn al. Wat ze wel kunnen doen is de game optimaliseren voor Remote Play controls. Bepaalde games hebben specifieke controls wanneer je Remote Play gebruikt. Die spelen vaak dan ook een stuk fijner omdat je niet zo krampachtig de achter touchpad moet gebruiken voor triggers en L3/L3.
[ Voor 19% gewijzigd door ASNNetworks op 14-12-2015 15:21 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Hahaha, ok, je hebt een punt (wel wat ver gezocht imo). Ik doelde meer op de situatie dat je gelijktijdig kan beginnen met hetzij de PS4 of PSVita versie. Het voelt voor mij niet logisch om de TV (in ieder geval bij het opstarten), PS4 en de PSVita aan te zetten, wanneer het ook enkel en alleen met de PSVita kan.ASNNetworks schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:17:
[...]
Omdat niet alle cross-buy games ook cross-save ondersteunenHet lijkt me fijner als je je progressie kan voortzetten, dan op de Vita en PS4 apart te moeten doorspelen
. Ik speel liever via Remote Play zodat ik progressie kan voortzetten, dan native compleet opnieuw en gescheiden progressies tussen de systemen.
Hoezo is dat vergezocht dan? Als je een game download die crossbuy is en je weet dat je het op je PS4 wil spelen. Dan ga je toch niet via de Vita de game spelen als er geen cross-save is? Als jij met de Vita versie begint en de volgende dag wil je lekker op je PS4 spelen, wat doe je dan als er geen cross-save is? Juist ja, opnieuw beginnen of op de Vita alleen spelen. Dan is het toch logischer om de game via de PS4 juist te spelen en op de Vita via Remote Play?Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:21:
[...]
Hahaha, ok, je hebt een punt (wel wat ver gezocht imo). Ik doelde meer op de situatie dat je gelijktijdig kan beginnen met hetzij de PS4 of PSVita versie. Het voelt voor mij niet logisch om de TV (in ieder geval bij het opstarten), PS4 en de PSVita aan te zetten, wanneer het ook enkel en alleen met de PSVita kan.
Daarnaast hoeft de TV niet eens aan als je Remote Play wil gebruiken hoor? Je hoeft je PS4 ook niet eens zelf aan te zetten. Je kan gewoon je Vita pakken en Remote Play activeren. Je PS4 wordt vanzelf aangezet en je Vita wordt via Remote Play verbonden. Dus met Remote Play heb je ook 'enkel en alleen' de Vita nodig bij je. Je kan letterlijk 100km ergens anders met je Vita zitten en vandaaruit Remote Play starten...
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Ik zie dat ik compleet verkeerd beeld had bij Remote Play. Het voelde gewoon voor mij niet logisch, maar met jouw uitleg erbij is het meer inzichtelijk en kan ik de opmerking beter plaatsen. Dan is het dus allemaal niet ver gezocht, maar dus begrijpelijk.ASNNetworks schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:27:
[...]
Hoezo is dat vergezocht dan? Als je een game download die crossbuy is en je weet dat je het op je PS4 wil spelen. Dan ga je toch niet via de Vita de game spelen als er geen cross-save is? Als jij met de Vita versie begint en de volgende dag wil je lekker op je PS4 spelen, wat doe je dan als er geen cross-save is? Juist ja, opnieuw beginnen of op de Vita alleen spelen. Dan is het toch logischer om de game via de PS4 juist te spelen en op de Vita via Remote Play?
Daarnaast hoeft de TV niet eens aan als je Remote Play wil gebruiken hoor? Je hoeft je PS4 ook niet eens zelf aan te zetten. Je kan gewoon je Vita pakken en Remote Play activeren. Je PS4 wordt vanzelf aangezet en je Vita wordt via Remote Play verbonden. Dus met Remote Play heb je ook 'enkel en alleen' de Vita nodig bij je. Je kan letterlijk 100km ergens anders met je Vita zitten en vandaaruit Remote Play starten...
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:53:
[...]
Ik zie dat ik compleet verkeerd beeld had bij Remote Play. Het voelde gewoon voor mij niet logisch, maar met jouw uitleg erbij is het meer inzichtelijk en kan ik de opmerking beter plaatsen. Dan is het dus allemaal niet ver gezocht, maar dus begrijpelijk.
Iemand hier ervaring met Remote Play vanuit het buitenland? Is dat te doen (zolang beide locaties goede internetsnelheid hebben) of is er (te)veel lag?
Ik ben overstag gegaan, het klopt als men zegt het vlees is zwak. Net mijn bestelling bij de mediamarkt gedaan en ik kan hem waarschijnlijk morgen of woensdag ophalen. Voor zo'n prijs kon ik hem gewoon niet laten liggen. Helaas nog geen tijd om mee te spelen aangezien ik vrijdag op vakantie ga maar dat komt daarna wel weer.
Ik heb er zin in!
Ik heb er zin in!
PSN: MV_Tato
Dat gaat alleen werken als je en genoeg snelheid heb en vooral een lage pingniekvandermeer schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:04:
Iemand hier ervaring met Remote Play vanuit het buitenland? Is dat te doen (zolang beide locaties goede internetsnelheid hebben) of is er (te)veel lag?
Goed werk! Ik kan hem straks ophalen uit werk! Blij dat de MM tot 21u open isTatoJW schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:05:
Ik ben overstag gegaan, het klopt als men zegt het vlees is zwak. Net mijn bestelling bij de mediamarkt gedaan en ik kan hem waarschijnlijk morgen of woensdag ophalen. Voor zo'n prijs kon ik hem gewoon niet laten liggen. Helaas nog geen tijd om mee te spelen aangezien ik vrijdag op vakantie ga maar dat komt daarna wel weer.
Ik heb er zin in!
Have fun ermee, alvast dan.
Hier nog geen afhaal bevestiging ontvangenFuff schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:28:
[...]
Goed werk! Ik kan hem straks ophalen uit werk! Blij dat de MM tot 21u open is
Dan vrees ik voor het ergste, mijn PS4 staat in Portugal met een 24mbit lijn en ik zit rond Kerst in Nederland met een 120mbit lijn. Qua snelheid is het volgens mij wel goed, die ping zal wel tegenvallen.WeAreLegion schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:20:
[...]
Dat gaat alleen werken als je en genoeg snelheid heb en vooral een lage pingje moet wel behoorlijke lijn hebben willen liggen in buitenland (en aangezien ze in veel landen toch niet al te beste internet verbindngen hebben, zou ik er niet van uit gaat at het goed werkt
Als ik bij mijn vriendin ben dan werkt het wel maar dat is Zoetermeer - Amersfoort dus dat is prima te doen qua ping tijden. Maar goed je kan het natuurlijk altijd proberenniekvandermeer schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:33:
[...]
Dan vrees ik voor het ergste, mijn PS4 staat in Portugal met een 24mbit lijn en ik zit rond Kerst in Nederland met een 120mbit lijn. Qua snelheid is het volgens mij wel goed, die ping zal wel tegenvallen.
Verwijderd
Witte ps4 500gb nu 288 bij de bart smit, spotprijsje!
http://www.bartsmit.com/n...ergelijk&utm_content=feed
Geen aandelen bart smit of sony trouwens
Die was al gemeld in het topic, ik kwam er overigens achter dat de volgende kortingscode nog gewoon werkt ook al is die al eerder gebruikt: BS-1P7TC2N9-C5Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 18:45:
Witte ps4 500gb nu 288 bij de bart smit, spotprijsje!
Het geeft maar 5 euro korting, maar toch.
Het is mij overigens niet 100% zeker welke versie Bart Smit verkoopt, op budgetgaming.nl las ik dat ze het oude model leveren.
Zojuist PS4 van mijn vriendin gekregen als een soort 'tussen Sinterklaas en Kerst cadeau;)'.:9~.
.
Nu zat ik een beetje rond te kijken naar welke games goed te doen zijn. GTA 5 al uitgespeeld op de PS3 dus heeft niet direct mijn voorkeur. Rainbow Six hoor ik nog niet echt positieve verhalen over en datzelfde geldt voor de laatste COD.
Iemand een tip? Ik zag op tweakers een review van de The Witcher, maar die game is niet helemaal mijn stijl.
Nu zat ik een beetje rond te kijken naar welke games goed te doen zijn. GTA 5 al uitgespeeld op de PS3 dus heeft niet direct mijn voorkeur. Rainbow Six hoor ik nog niet echt positieve verhalen over en datzelfde geldt voor de laatste COD.
Iemand een tip? Ik zag op tweakers een review van de The Witcher, maar die game is niet helemaal mijn stijl.
[ Voor 6% gewijzigd door F!sher op 14-12-2015 19:11 ]
een paar pagina's terug hadden we het hier ook over,F!sher schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:09:
Zojuist PS4 van mijn vriendin gekregen als een soort 'tussen Sinterklaas en Kerst cadeau;)'.:9~..
wellicht dat je hier naar kan kijken?
the witcher is echt de allerbeste game van dit jaar imho. als de stijl je niet ligt kan je 'm mss toch beter overslaan, dan is fallout 4 wellicht meer iets voor jou.
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Ligt aan je persoonlijke voorkeur. Welk genre is wel jouw stijl? Ik vermaak mij al een paar weken met fallout 4, geweldige game wat mij betreft. Een ander kan het net zo goed niks vinden.F!sher schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:09:
Zojuist PS4 van mijn vriendin gekregen als een soort 'tussen Sinterklaas en Kerst cadeau;)'.:9~..
Nu zat ik een beetje rond te kijken naar welke games goed te doen zijn. GTA 5 al uitgespeeld op de PS3 dus heeft niet direct mijn voorkeur. Rainbow Six hoor ik nog niet echt positieve verhalen over en datzelfde geld voor de laatste COD.
Iemand een tip? Ik zag op tweakers een review van de The Witcher, maar die game is niet helemaal mijn stel.
Qua FPS is battlefield 4 nog steeds top. Een actieve community, waaronder veel tweakers. Nu even een dipje door fallout, maar dat komt zeker weer terug.
Zoek je een racegame dan zijn driveclub en project cars 2 prima games. Inmiddels ook alweer wat ouder dus voor een zacht prijsje (via mp) over te nemen.
Anyway, succes met keuzes maken.
Wat zoek je ja?F!sher schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:09:
SP shooter? Metro of Wolfenstein.
MP shooter? BF4 of BO3. Of meer toegankelijker: Battlefront, mocht je Star Wars fan zijn.
Action adventure? The Last of Us of Tomb Raider.
RPG? Bloodborne (briljante combat en heel obscuur en moeilijk) of Witcher (heel verhalend en wat meer toegankelijk met een mooie grote open wereld, maar qua combat en controls weer wat zwakker)
Gefeliciteerd! Leuk cadeauF!sher schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:09:
Nu zat ik een beetje rond te kijken naar welke games goed te doen zijn. GTA 5 al uitgespeeld op de PS3 dus heeft niet direct mijn voorkeur.

Als je GTAV hebt uitgespeeld, misschien is Just Cause 3 dan wat?
Wow, overweldigend veel reacties. Top! Welk genre ik leuk vind is nogal breed. Dit gaat van een echte shooter tot een game met uitgebreide verhaallijn. In het verleden ook veel Splinter Cell op PC gespeeld. Ben niet zo van de rare monster games of star wars achtige varianten.
Erg fijn om ff wat titels voorbij te zien komen. Op deze manier beetje googlen, reviews lezen en natuurlijk wat filmpjes bekijken. Heb mij afgelopen periode weinig verdiept in games, ivm te weinig tijd dus ik had/heb geen idee wat er op de markt is.Mijn voorkeur gaat denk ik op dit moment uit naar Fall Out 4. Vooral een grote open wereld waarbij je relatief veel vrijheid hebt, á la GTA5. Sluit overigens niet uit dat ik morgen ook even een goede shooter meebreng van MM.
Erg fijn om ff wat titels voorbij te zien komen. Op deze manier beetje googlen, reviews lezen en natuurlijk wat filmpjes bekijken. Heb mij afgelopen periode weinig verdiept in games, ivm te weinig tijd dus ik had/heb geen idee wat er op de markt is.Mijn voorkeur gaat denk ik op dit moment uit naar Fall Out 4. Vooral een grote open wereld waarbij je relatief veel vrijheid hebt, á la GTA5. Sluit overigens niet uit dat ik morgen ook even een goede shooter meebreng van MM.
[ Voor 4% gewijzigd door F!sher op 14-12-2015 19:42 ]
Dat wordt nog even uitgesteld. De MM gaf het bericht dat ik mijn ps4 kon ophalen bij de vestiging van mijn keuze. Eenmaal aangekomen bij de balie voor online aankopen bleek die er (nog) niet (meer) te zijn. Bovendien kon de werknemer mij niet vertellen wanneer die er wel weer was. Balen!Fuff schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:28:
[...]
Goed werk! Ik kan hem straks ophalen uit werk! Blij dat de MM tot 21u open is
Heb jij meer geluk gehad?
De webshop van MM en de winkels staan los van elkaar en is toch redelijk bekend dus zo raar is het eigenlijk helemaal niet.TatoJW schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:46:
[...]
Dat wordt nog even uitgesteld. De MM gaf het bericht dat ik mijn ps4 kon ophalen bij de vestiging van mijn keuze. Eenmaal aangekomen bij de balie voor online aankopen bleek die er (nog) niet (meer) te zijn. Bovendien kon de werknemer mij niet vertellen wanneer die er wel weer was. Balen!Helemaal ridicuul is dat het filiaal en de online aankopen niet samengaan waardoor ik er niet een vanuit de winkel kon meenemen. Morgen maar even een dringend belletje plegen om zo snel mogelijk die ps4 te bemachtigen.
Daar was ik helaas niet van op de hoogte, mijn excuses. Gek is natuurlijk wel is dat je een bevestigingsmail ontvangt dat je hem kan ophalen en hem dan toch niet kan ophalen.DigitalError schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:49:
[...]
De webshop van MM en de winkels staan los van elkaar en is toch redelijk bekend dus zo raar is het eigenlijk helemaal niet.
Bij aanschaf van mijn PS4 Metal Gear Solid erbij gedaan en vrijwel direct ook The Last Of Us (remastered) gekocht. Kwa verhaal zijn dit beide top games. Metal Gear Solid is ook wel een game die je of wel of echt niet ligt. Er zit ook een multiplayer in, maar als je echt een multiplayer shooter wilt kan je denk ik toch beter voor een van de 2 eerder genoemde gaan. Speel zelf Black Ops 3, en heb er goed plezier van, terwijl ik toch altijd wel een beetje scheld bij heel die CoD reeks.F!sher schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:41:
Wow, overweldigend veel reacties. Top! Welk genre ik leuk vind is nogal breed. Dit gaat van een echte shooter tot een game met uitgebreide verhaallijn. In het verleden ook veel Splinter Cell op PC gespeeld. Ben niet zo van de rare monster games of star wars achtige varianten.
The Last Of Us is een meer survival game, met shooter elementen. Super verhaal wel, en speelt ook erg lekker. Is wel een van oorsprong PS3 game dus misschien heb je hem al gespeeld. Zo niet dan moet je hem tijdens een aanbieding echt overwegen
Fallout 4 is ook erg leuk. Al vindt ik dat echt een game die je op een PC moet spelen (ookal krijgt de console ook mod support). Daarbij komt dat de game nog steeds met framedrops kampt. Steady 30 FPS is prima, maar ieder drop eronder merk je goed, en dat speelt niet lekker in mijn mening.
Ah man, dat is echt balen.TatoJW schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:46:
[...]
Dat wordt nog even uitgesteld. De MM gaf het bericht dat ik mijn ps4 kon ophalen bij de vestiging van mijn keuze. Eenmaal aangekomen bij de balie voor online aankopen bleek die er (nog) niet (meer) te zijn. Bovendien kon de werknemer mij niet vertellen wanneer die er wel weer was. Balen!Helemaal ridicuul is dat het filiaal en de online aankopen niet samengaan waardoor ik er niet een vanuit de winkel kon meenemen. Morgen maar even een dringend belletje plegen om zo snel mogelijk die ps4 te bemachtigen.
Ik heb hem wel mee gekregen, nieuwe cuh-1216 type.
Ben nu aan het installeren
Ik hoop voor je dat je hem snel hebt !
Zelfde genre misschien qua game, maar volgens mij is die game zelf nogal teleurstellend. Die zou ik overslaan en zeker niet als eerste aankoop halen.ralph075 schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:29:
[...]
Gefeliciteerd! Leuk cadeau
Als je GTAV hebt uitgespeeld, misschien is Just Cause 3 dan wat?
Waarom niet gewoon DriveClub?
Inclusief season pass echt een geweldige game, goedkoop en bomvol met content.
Dank, en goed om te horen! Wat ga je als eerste spelen?Fuff schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:52:
[...]
Ah man, dat is echt balen.
Ik heb hem wel mee gekregen, nieuwe cuh-1216 type.
Ben nu aan het installeren![]()
Ik hoop voor je dat je hem snel hebt !
The Last of us heeft mij erg positief verrast; mooi verhaal, goed uitgewerkt en vooral een lekkere lange singleplayer campaign.F!sher schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:09:
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Ben nu bezig met The Witcher 3: begint erg sterk! Gekocht omdat het GOTY was en ik een game zocht waar ik lekker in kan verdwijnen.TatoJW schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:05:
[...]
Dank, en goed om te horen! Wat ga je als eerste spelen?
Denk dat ik ook FPS erbij neem voor af en toe was casual knallen overigens.
Jij al een idee?
Ondanks dat het spel al uit was op de PS3 (en ik het niet eens kende toen der tijd), is voor mij het spel van het jaar TLOU. Man, wat heeft deze game mij positief verrast! Had 'm digitaal op de kop getikt voor EUR13 onder het motto: Dan heb ik weer even wat te doen. Maar alles aan deze game is geweldig, imo. Goed verhaal, top karakters (je krijgt er echt een band mee), heerlijke gameplay en goede sfeer. Ik ben normaal niet echt van de singeplayer games, maar dit vond ik heerlijk om te doen!F!sher schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:41:
Gefeliciteerd met je PS4 en welkom bij de club!
Begonnen aan Uncharted 2 Remastered, wat ziet dat er goed uit zeg. Lijkt regelmatig haast op een volwaardige current gen game qua textures en belichting.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Kan niet wachten om aan Uncharted 2 Remastered te beginnen. Nooit gespeeld, maar hoor er zoveel positieve verhalen over. Nog even doorbijten en eerst platinum halen bij Uncharted 1 en dan pas aan 2 beginnen
en FFVII Remaster, en FFX/X-2 remaster en GoT van TellTales .... zoveel te doen!
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 09-10 23:31
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Ik vermaak me nog steeds prima met FO4, maar ik kijk wel heel erg uit naar Uncharted 4
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Net begonnen aan Assassins creed Unity..
In 3 uur tijd....Ben ik al vaker dood gegaan dan in Black Flag en Rogue samen...
Al 4 keer....
Of ik begin ouder te worden, of deze begint wat moeilijker dan de voorgaande delen.
Of maybe moet ik niet meteen in de level 5 gebieden rond lopen met mijn level 1
Correctie...Al 5 keer
.
In 3 uur tijd....Ben ik al vaker dood gegaan dan in Black Flag en Rogue samen...
Al 4 keer....
Of ik begin ouder te worden, of deze begint wat moeilijker dan de voorgaande delen.
Correctie...Al 5 keer
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2015 22:34 ]
ben al begonnen aan deel 1, zit er met mijn surround set (lees losse versterker en 7.1 boxen ) behoorlijk te genieten , zeker toen ik bij de verloren stad kwam... zit nu in de tempel maar man wat een sfeer en opbouw van verhaal enzo ...Conscience NL schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:41:
Begonnen aan Uncharted 2 Remastered, wat ziet dat er goed uit zeg. Lijkt regelmatig haast op een volwaardige current gen game qua textures en belichting.
en dat zijn dan relatief slechte graphics... nou ik maal er niet om .. ik geniet van gameplay, de beelden en het verhaal, ! en dan heb ik er nog 2 te gaan
Ik vond Uncharted 1 ook zeer vermakelijk, nooit eerder gedaan. Ik vond vooral het geluid met een volle surround installatie indrukwekkend en het grafische vlak was aardig. Toen begon ik aan Uncharted 2, die is echt prachtig gewoon!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Geef het even, je begint echt als natte krant. Had er zelf ook last van. Niet alleen moet je wennen aan de nieuwe combat, maar ook geven ze je te weinig health mee. Ben je 25% verder in het verhaal, dan ben je weer zo goed als onoverwinnelijkVerwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 22:26:
Net begonnen aan Assassins creed Unity..
Al 4 keer....
Correctie...Al 5 keer.
Verwijderd
Ahaa oke, Thanx..Martinspire schreef op maandag 14 december 2015 @ 23:23:
[...]
Geef het even, je begint echt als natte krant. Had er zelf ook last van. Niet alleen moet je wennen aan de nieuwe combat, maar ook geven ze je te weinig health mee. Ben je 25% verder in het verhaal, dan ben je weer zo goed als onoverwinnelijk
Weet jij(of iemand anders) toevallig ook hoe je de gebieden kan bevrijden..
Ik heb nou 1 gebied veilig gemaakt, en daar moest ik een bar kopen voor 500... 2 missies gedaan en dan gebied was veilig..
Maar ik krijg voor de rest geen gebouwen te zien die ik kan kopen op iets dergelijks, zijn dat weer andere soorten missies of moet ik nog eventjes geduld hebben?
Ik ben net officieel Assassin geworden en mijn eerste killorder gekregen.
Volgens mij komt dat iets verder in het verhaal. Speel rustig verder, alles wordt je wel duidelijk gemaaktVerwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 23:34:
[...]
Ahaa oke, Thanx..
Weet jij(of iemand anders) toevallig ook hoe je de gebieden kan bevrijden..
Ik heb nou 1 gebied veilig gemaakt, en daar moest ik een bar kopen voor 500... 2 missies gedaan en dan gebied was veilig..
Maar ik krijg voor de rest geen gebouwen te zien die ik kan kopen op iets dergelijks, zijn dat weer andere soorten missies of moet ik nog eventjes geduld hebben?
Ik ben net officieel Assassin geworden en mijn eerste killorder gekregen.
Ik vond UC1 ook zeker vermakelijk, al stoorde ik me uiteindelijk wel aan de vijand die steeds weer hetzelfde dood naar achteren laat vallen als je deze 3x geraakt hebt (benen wijd, armen omhoog en naar achteren vallen).Gandalf68 schreef op maandag 14 december 2015 @ 22:50:
[...]
ben al begonnen aan deel 1, zit er met mijn surround set (lees losse versterker en 7.1 boxen ) behoorlijk te genieten , zeker toen ik bij de verloren stad kwam... zit nu in de tempel maar man wat een sfeer en opbouw van verhaal enzo ...
en dat zijn dan relatief slechte graphics... nou ik maal er niet om .. ik geniet van gameplay, de beelden en het verhaal, ! en dan heb ik er nog 2 te gaan... Lucky me
Wat me overigens wel tegenviel (want niet verwacht): Spoiler-alert:
spoiler: UC1
Op het einde van het spel krijg je ineens die rare zombie-achtige beesten. Die had ik niet verwacht in het verhaal, en vond ik geen toegevoegde waarde voor het spel.
Verwijderd
Daar ben ik het helemaal mee eens, had echt bij dat stukje zoiets van Wat is dit nou weer??? inspiratie was eventjes opEdzeau schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 00:38:
[...]
Ik vond UC1 ook zeker vermakelijk, al stoorde ik me uiteindelijk wel aan de vijand die steeds weer hetzelfde dood naar achteren laat vallen als je deze 3x geraakt hebt (benen wijd, armen omhoog en naar achteren vallen).
Wat me overigens wel tegenviel (want niet verwacht): Spoiler-alert:
spoiler: UC1Op het einde van het spel krijg je ineens die rare zombie-achtige beesten. Die had ik niet verwacht in het verhaal, en vond ik geen toegevoegde waarde voor het spel.
spoiler: UC1+2+3
Helaas hebben alle 3 wel 1 of andere gare wezens.
Deal 8 van de Christmas sale
The Elder Scroll Online : Tamriel Unlimited voor €24,99
http://blog.eu.playstatio...-12-deals-of-christmas-8/
Yeeeeeej ......
Yeeeeeej ......
Verwijderd
Dat is nog 23.99 teveel voor dat stuk falenBeakzz schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 01:51:
Deal 8 van de Christmas sale
Yeeeeeej ......
Heb hem zelf nog niet gespeeld maar de reviews zijn op zich wel redelijk toch. Niet lyrisch maar over het algemeen gematigd positief. Is het spel echt zo slecht?Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 02:34:
[...]
Dat is nog 23.99 teveel voor dat stuk falen
Wat ik in het verleden veel gedaan heb is op Metacritic kijken naar de gemiddelde review scores van diverse games. Link naar totaal overzicht.F!sher schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:09:
Het wil niet altijd zeggen dat games met een hoge score jou smaak zijn, maar je kunt misschien wel ideeen opdoen.
Ik heb me vorig jaar heel erg goed vermaakt met Infamous: Second Son. Deze kun je nu vaak voor een spotprijsje hier op Vraag&Aanbod of op Marktplaats vinden. Leuk verhaal en naar mijn idee visueel top.
Ook al is de game al meer dan een jaar of anderhalf oud, voor jou is die waarschijnlijk nieuw
Als je een goede RPG wil, zou je ook aan Dragon Age: Inquisition kunnen denken. Daar heb ik me meer dan 100 uur mee vermaakt.
Voor een goed verhaal kun je The Last of Us pakken maar ja, die was er ook al op de PS3, dus misschien heb je die al grijs gespeeld.
Verder kan ik je Assassins Creed: Black Flag aanraden. Volgens mij ook op de PS3 geweest maar goed.
Wat ik eigenlijk wil aangeven is dat sommige 'oude' games ook nog steeds heel erg leuk kunnen zijn. Met als bijkomend voordeel dat je die voor een heel leuk prijsje kunt vinden.
PSN ID: MrMichel_75
DriveClubF!sher schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:09:
Iemand een tip?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Metal Gear Solid VF!sher schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:09:
Assassins Creed Serie
Zijn games waar je ook lang mee bezig kan zijn (SP)
+1 voor DriveClub en MGS V , heb me ook uitstekend vermaakt met Far Cry 4
Ik zou toch echt voor the witcher 3 dan gaan. Als ik zo lees dat je van game met uitgebreide verhaallijn houdt. Ik dacht in het begin precies hetzelfde, maar nu veel filmpjes te hebben gekeken en stream had ik het spel toch maar aangeschaft. Nooit spijt van gehad en terecht game of the year!!F!sher schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:41:
Mocht je games met verhaal en spanning leuk vinden, raad ik SOMA aan. Fallout 4 is ook zeker de moeite waard!jimz93 schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:15:
[...]
een paar pagina's terug hadden we het hier ook over,
wellicht dat je hier naar kan kijken?
the witcher is echt de allerbeste game van dit jaar imho. als de stijl je niet ligt kan je 'm mss toch beter overslaan, dan is fallout 4 wellicht meer iets voor jou.
Hmm Dragon Age Inquisition bijna uitgespeeld what next..
- Fallout 4, wil ik erg graag eindelijk spelen, maar twijfel of ik toch niet nog een patch af moet wachten, hoor toch net nog te veel gedoe om me gerust te voelen..
- Divinity Original Sin, ook erg veel zin in, alvast geinstalleerd en geupdate voor het geval dat
- de Mass Effect Trilogy zit ook elke keer erg te kriebelen als ik de soundtrack hoor, en de PS3 staat ook binnen 5 minuten weer klaar, + zit helemaal in de Biowaregame-sfeer nu, helemaal nu de PS4 controller ook op de PS3 gebruikt kan worden
- Last of Us ook weer eens zin in om te gamen
- Bloodborne, kriebelt ook elke keer als ik de soundtrack hoor..
Alle games zijn al gekocht en liggen op de stapel btw
't is meer een kwestie van volgorde 
Keuzes!
#firstworldproblems
- Fallout 4, wil ik erg graag eindelijk spelen, maar twijfel of ik toch niet nog een patch af moet wachten, hoor toch net nog te veel gedoe om me gerust te voelen..
- Divinity Original Sin, ook erg veel zin in, alvast geinstalleerd en geupdate voor het geval dat
- de Mass Effect Trilogy zit ook elke keer erg te kriebelen als ik de soundtrack hoor, en de PS3 staat ook binnen 5 minuten weer klaar, + zit helemaal in de Biowaregame-sfeer nu, helemaal nu de PS4 controller ook op de PS3 gebruikt kan worden
Alle games zijn al gekocht en liggen op de stapel btw
Keuzes!
#firstworldproblems
[ Voor 10% gewijzigd door BlackEyedAngel op 15-12-2015 12:45 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Speel Fallout 4 met veel plezier en moet zeggen dat ik nauwelijks last heb van bugs. Ja er is hier en daar wel een framerate issue, maar ik moet zeggen dat het me niet enorm stoort.
PSN ID Binloading_nl
Misschien een beetje stomme vraag zo tussendoor, maar ik krijg bij het zien van alle screenshots niet echt het 'Fallout' gevoel, ondanks dat ik 3 en NV allebei behoorlijk doorgespeeld heb, is dat tijdens het spelen wel het geval?
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
ik heb er ook al heel wat uren in zitten en gewoon kopen inderdaad. Af en toe zie ik wat frame drops maar dat is uitzonderlijk.steefje schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:30:
Speel Fallout 4 met veel plezier en moet zeggen dat ik nauwelijks last heb van bugs. Ja er is hier en daar wel een framerate issue, maar ik moet zeggen dat het me niet enorm stoort.
Wat ik minder vind aan het spel is dat het karma systeem weg is, je kan niet meer slecht of goed spelen, je kan natuurlijk alles en iedereen om zeep helpen maar je staat niet meer bekend als goed of slecht in de wereld.
PSN ID: Svennie-NL
Ik heb nog een code voor coolblue die ik vandaag moet gebruiken.
Ik kan maar niet kiezen wat er mee te doen
Driveclub, Helldivers of Knack voor €10
Of toch gewoon 3 maanden ps+ voor €9.
Iemand die ergens al iets heeft horen waaien over korting op de ps+ abonnementen?
Ik kan maar niet kiezen wat er mee te doen

Iemand die ergens al iets heeft horen waaien over korting op de ps+ abonnementen?
DriveClub en Helldivers zijn iig uitstekende games.
12 maanden ps+ is voordeliger (als je t omrekent danAnton.net schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:53:
Ik kan maar niet kiezen wat er mee te doen![]()
[ Voor 3% gewijzigd door cypher21 op 15-12-2015 13:03 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Verwijderd
Ik vind het persoonlijk na Thief het slechte spel wat er tot nu toe op de ps4 is uitgekomen.Tweakarim schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:30:
[...]
Heb hem zelf nog niet gespeeld maar de reviews zijn op zich wel redelijk toch. Niet lyrisch maar over het algemeen gematigd positief. Is het spel echt zo slecht?
Ja er is veel te doen in het spel....
Maar het is continu hetzelfde doen in een zeer lege wereld..
Ik kan hem niemand aanraden
3 maanden voor €9, is €36/jaar.cypher21 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:02:
[...]
12 maanden ps+ is voordeliger (als je t omrekent dan)
9? 3 maanden is 24.99, kortingsbon van 10 is 14.99
Het gaat om de belgische Coolblue, daar kost het €19/3 maanden.cypher21 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:12:
[...]
9? 3 maanden is 24.99, kortingsbon van 10 is 14.99
ah... dat was handig er even bij te vermeldenAnton.net schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:16:
[...]
Het gaat om de belgische Coolblue, daar kost het €19/3 maanden.
Dat gevoel kreeg ik nou van MGS V.Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:07:
Toch wel de meest teleurstellende game van dit jaar, voor mij dan he.
Heb ook lopen twijfelen, maar heb eigenlijk geen games nodig, nog teveel liggen. Als ik al games koop, dan liever games waar ik al langer naar uitkijk, maar die zijn bij CB ook niet bijzonder aantrekkelijk qua prijs.Anton.net schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:53:
Ik kan maar niet kiezen wat er mee te doen![]()
Vanmorgen de code dus maar weg gegeven in het kortingscodes topic en iemand anders blij mee gemaakt
Verwijderd
Njaah als ik dat spel een beetje zat was dan ging ik gewoon naar de chopper toe en even een minuutje van quiet genieten...On_E schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:23:
[...]
Dat gevoel kreeg ik nou van MGS V.
En hoppa weer verder spelen
Nee even zonder gekheid,
Klopt daar doe je ook vaak hetzelfde, maar toch beviel dat spel mij wel
Had ik al gemeld dat ik dat had bij TLoU?On_E schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:23:
[...]

*pakt de pek en veren*
Haha ja misschien had ik dat ook meer moeten doen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:26:
[...]
Njaah als ik dat spel een beetje zat was dan ging ik gewoon naar de chopper toe en even een minuutje van quiet genieten...
En hoppa weer verder spelen.
Nee even zonder gekheid,
Klopt daar doe je ook vaak hetzelfde, maar toch beviel dat spel mij wel
Verwijderd
Iedereen zijn eigen smaak natuurlijk..ralph075 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:26:
[...]
Had ik al gemeld dat ik dat had bij TLoU?
Maar ik denk dat jij 1 van de weinige (heeeeeeeel weinig)ben die het teleurstellend vind
Voor mij is dat DE game van de ps3
En tot nu toe nog DE game van de ps4..
Geen enkele game gezien waarbij de SP zo fantastisch is....
Maar waar ook de MP geweldig is..
Maar smaken verschillen:)..
Zo ben ik 1 van de weinige die Breaking Bad afschruwelijk vind
Ik heb anders al behoorlijk wat tijd in ESO zitten. Denk zelfs de meeste tijd van alle spellen die ik op de PS4 heb gespeeld. Vooral dat je solo dingen kunt doen, die je ook samen kunt doen, dat je dungeons hebt waar je met 4 man moet zijn (co-op online), erg leuk, maar ook vooral omdat ik veel mensen in mijn vriendenlijst heb die het spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:07:
[...]
Ik vind het persoonlijk na Thief het slechte spel wat er tot nu toe op de ps4 is uitgekomen.
Ja er is veel te doen in het spel....
Ik kan hem niemand aanraden
Daarnaast zit je met de beentjes omhoog lekker relaxed door die wereld te lopen, ontspannend. Dat is anders als ik BF of CoD speel, dan heb ik de tanden in de controller staan.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ha ondanks dat ik het een prima en vermakelijke game vond, was dit nu weer één van mijn grootste teleurstellingen. MG is een game die grensverleggend is en een standaard neerzet voor games met een dijk van een verhaal. Heb me er prima mee vermaakt, maar het was zeker niet DE game voor mij.Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:32:
[...]
Iedereen zijn eigen smaak natuurlijk..
Maar ik denk dat jij 1 van de weinige (heeeeeeeel weinig)ben die het teleurstellend vind..
Voor mij is dat DE game van de ps3
En tot nu toe nog DE game van de ps4..
Geen enkele game gezien waarbij de SP zo fantastisch is....
Maar waar ook de MP geweldig is..
Maar smaken verschillen:)..
Zo ben ik 1 van de weinige die Breaking Bad afschruwelijk vind(maar dat is iets te off topic..)
Breaking Bad vond ik wel aardig, maar komt niet mind blowing...Ieder zijn ding, dat is juist het leuke
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Ik bedoelde bij deze post ook The last of us ...steefje schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:50:
[...]
Ha ondanks dat ik het een prima en vermakelijke game vond, was dit nu weer één van mijn grootste teleurstellingen. MG is een game die grensverleggend is en een standaard neerzet voor games met een dijk van een verhaal. Heb me er prima mee vermaakt, maar het was zeker niet DE game voor mij.
Breaking Bad vond ik wel aardig, maar komt niet mind blowing...Ieder zijn ding, dat is juist het leuke
Als je je kan aanpassen aan het langzamere tempo en hogere moeilijkheidsgraad van Divinity kan ik je hem echt aanraden.BlackEyedAngel schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:26:
Hmm Dragon Age Inquisition bijna uitgespeeld what next..
Alle games zijn al gekocht en liggen op de stapel btw't is meer een kwestie van volgorde
Keuzes!
#firstworldproblems
Wordt dan Fallout 4 of Divinity inderdaad.. ga denk ik wel een muntje opgooien of zo ik kan geen echte voorkeur bedenken
Verwijderd
Heb ik wat gemist?BlackEyedAngel schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:26:
helemaal nu de PS4 controller ook op de PS3 gebruikt kan worden
Is dat voor alle games?, want ik moet eigenlijk een nieuwe kopen voor mijn ps3 omdat mijn Main controller kapot is(hij trekt nogal naar links af en toe).
Dat zou weer een paar tientjes schelen
Is de GOTY edition al uit dan? Daar was ik niet van op de hoogte. Ik vond the witcher 2 al fantastisch ondanks de gelimiteerde beweegruimte.Fuff schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:06:
[...]
Ben nu bezig met The Witcher 3: begint erg sterk! Gekocht omdat het GOTY was en ik een game zocht waar ik lekker in kan verdwijnen.
Denk dat ik ook FPS erbij neem voor af en toe was casual knallen overigens.
Jij al een idee?
Nou goed nieuws, kan hem als het goed is vanmiddag toch ophalen. Dus dan maar snel eventjes laten installeren. Op mijn lijstje staan een aantal spellen die ik nog moet en wil spelen
-The Witcher 3
-Fallout 4
-MGS V
-The Last of Us + DLC (Wil hem nog een keer spelen op de ps4)
en dan vergeet ik er zeker nog een paar. Met zo'n 'late' aanschaf heb je natuurlijk het luxe probleem dat je niet weet wat je als eerste moet kiezen. Iemand nog aanraders? Heb nooit een soort van dark souls/ bloodborne gespeeld, maar vroeg mij of ik deze niet kan overslaan?
Bloodborne moet je zeker niet overslaan, wel als je niet tegen uitdaging en frustratie kan
Voor W3 is er inmiddels zo'n 17 GB aan updates uitgebracht, dus beter om aan te zetten en dan iets anders te doen ergensDus dan maar snel eventjes laten installeren
à la Super Meat Boy? Dat kon ik redelijk handelen in ieder gevalBlackEyedAngel schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:38:
Bloodborne moet je zeker niet overslaan, wel als je niet tegen uitdaging en frustratie kan
Nou dat is dan goed nieuws voor mijn vriendin die heeft dan nog een avondje langer.Voor W3 is er inmiddels zo'n 17 GB aan updates uitgebracht, dus beter om aan te zetten en dan iets anders te doen ergens
[ Voor 30% gewijzigd door TatoJW op 15-12-2015 15:42 ]

Wen er maar vast aan, je gaat dit vaak zien
Die gast slacht elke nieuwe speler af volgens mijBlackEyedAngel schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:42:
[afbeelding]
Wen er maar vast aan, je gaat dit vaak zien
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
PlayStation Europe
New on PS Store this week: Assassin’s Creed Syndicate DLC, Parappa The Rapper 2, more:
Nieuw in de PS Store deze Week
New on PS Store this week: Assassin’s Creed Syndicate DLC, Parappa The Rapper 2, more:

Parappa 1 vond ik vroeger erg vet op de ps1, ik heb 2 nooit gespeeld maar ik hoor er niet al teveel goede verhalen over.Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:58:
PlayStation Europe
[afbeelding]
Je kan TW3 gewoon spelen tijdens de update hoor, heb ik ook gedaan!TatoJW schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:39:
[...]
à la Super Meat Boy? Dat kon ik redelijk handelen in ieder geval
[...]
Nou dat is dan goed nieuws voor mijn vriendin die heeft dan nog een avondje langer.
Goed rijtje games, ik wil MGSV ook nog meepikken en TLOU plus DLC heb ik 2x op de ps3 gespeeld
Denk niet dat TW3 er als GOTY edition al is maar k heb m voor €30 bij Game Mania gehaald.
Dat KAN zeker wel, maar met die enorme berg aan optimalisaties, bug fixes, toevoegingen, wijzigingen etc etc..
Ik sta op het punt om een PS4 te bestellen. Wit of zwart mensen? Zwart, samen met Bloodborne =) Hoop dat hij net zo goed is als DS(2)
[ Voor 36% gewijzigd door Silversin op 15-12-2015 19:26 ]
Het zal me werkelijk aan m'n k roesten welke kleur je neemt:)
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Ben nu Assassins Creed: Unity aan het spelen.
Zit wel lekker in het spel en de setting bevalt me eindelijk wel weer een beetje, personages bevallen me wel tot nu toe.MAAR..
Wat een slechte besturing, klimmen gaat wel goed en lopen ook wel.
Maar rennen...pfff.... Waarom is er naast het freerunnen knopje niet gewoon een sprint knopje..
Nu loop je soms tegen een hoek van een tafel aan en dan gaat die meteen de vreemdste capriolen uithalen.
En o wee als je tijdens het klimmen met haast een raam tegen komt waar je snel doorheen wilt, 9 van de 10 keer vind het spel het toch nodig om iets anders te doen dan het raam in te gaan.
Voor de rest vermaak ik me er wel prima mee, op die minpuntjes na.
Zit wel lekker in het spel en de setting bevalt me eindelijk wel weer een beetje, personages bevallen me wel tot nu toe.MAAR..
Wat een slechte besturing, klimmen gaat wel goed en lopen ook wel.
Maar rennen...pfff.... Waarom is er naast het freerunnen knopje niet gewoon een sprint knopje..
Nu loop je soms tegen een hoek van een tafel aan en dan gaat die meteen de vreemdste capriolen uithalen.
En o wee als je tijdens het klimmen met haast een raam tegen komt waar je snel doorheen wilt, 9 van de 10 keer vind het spel het toch nodig om iets anders te doen dan het raam in te gaan.
Voor de rest vermaak ik me er wel prima mee, op die minpuntjes na.
Ja dat hij allerlei capriolen uithaalt terwijl je dat niet wil dat vond ik ook een ergernis in Unity. Een raam ingaan is L2 ingedrukt houden trouwens.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Nu heb ik hier een mooie witte PS4 staan. Prima machien, maar wat is die store traaaaaag. Althans het laden ervan. Dat duurt een eeuwigheid en vaak laad hij niet. Blijft hangen op het draaiende rondje. Vervolgens zit ik soms in een lege store. Dus wel een menu links, maar geen games oid. Iemand die dit ook heeft? PS4 is bedraad aangesloten en heeft een 60/6 connectie volgens de netwerk test.
Update: Solved! Ik was ingelogd met mijn oude PS account uit '73. Die had een adres is de USA (weet ook niet meer why). Dus de US ps store werd steeds geladen. Ik vond het ook al vaag dat alles in dollars stond en ik geen paypal als betaalmethode toe kon voegen.
Update: Solved! Ik was ingelogd met mijn oude PS account uit '73. Die had een adres is de USA (weet ook niet meer why). Dus de US ps store werd steeds geladen. Ik vond het ook al vaag dat alles in dollars stond en ik geen paypal als betaalmethode toe kon voegen.
[ Voor 25% gewijzigd door rimave op 15-12-2015 23:00 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
Wat me nog het meest frustreert is dat ik KEER op KEER dood ga door geweren..Lasmibalsingh schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:02:
Ja dat hij allerlei capriolen uithaalt terwijl je dat niet wil dat vond ik ook een ergernis in Unity. Een raam ingaan is L2 ingedrukt houden trouwens.
Zo irritant..
Als je P.T. kwijt bent, er is een manier om dit spel alsnog te downloaden door middel van een proxie: https://www.reddit.com/r/...llows_the_legendary_game/ (eigen risico)
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Wat een tof nieuws
.
Sony announces partnership w/ KojiPro, New IP, first game "console exclusive to PS4"
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1157834
Sony announces partnership w/ KojiPro, New IP, first game "console exclusive to PS4"
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Verwijderd
Hopen dat ze goeie spellen gaan maken.Conscience NL schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:04:
Wat een tof nieuws.
Goed nieuws dit.
Goed nieuws, maar dat gaat nog wel een paar jaar duren gezien het aantal vacatures er nog moeten worden vervuld.Conscience NL schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:04:
Wat een tof nieuws.
Diepe teksten op: http://www.kojimaproductions.jp/We are Homo Ludens (Those who play).
From the moment we enter this world,
we instinctively invent ways to have "fun,"
and share our inventions with those around us.
We are not asked to do this,
nor do we need reasons to create. It is simply who we are.
We find one another
and compete with one another.
We laugh together and cry together; all while playing together
Our experiences bind us and liberate us.
To share our most valuable experiences,
we create stories, invent tools, and evolve the art of play.
Play has been our ally since the dawn of civilization.
"Playing" is not simply a pastime,
It is the primordial basis of imagination and creation.
Truth be told, Homo Ludens (Those who Play) are
simultaneously Homo Faber (Those who Create).
Even if the earth were stripped
of life and reduced to a barren wasteland, our imagination and desire
to create would survive - beyond survival,
it would provide hope that flowers may one day bloom again.
Through the invention of play, our new evolution awaits.
KOJIMA PRODUCTIONS - We are Homo Ludens.
We are those who play.
Maar goed nieuws dus
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link