Ik zie niet helemaal in waarom dit de reden zou zijn. Op mijn US account laadt de Store doorgaans sowieso een stuk sneller.rimave schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:34:
Nu heb ik hier een mooie witte PS4 staan. Prima machien, maar wat is die store traaaaaag. Althans het laden ervan. Dat duurt een eeuwigheid en vaak laad hij niet. Blijft hangen op het draaiende rondje. Vervolgens zit ik soms in een lege store. Dus wel een menu links, maar geen games oid. Iemand die dit ook heeft? PS4 is bedraad aangesloten en heeft een 60/6 connectie volgens de netwerk test.
Update: Solved! Ik was ingelogd met mijn oude PS account uit '73. Die had een adres is de USA (weet ook niet meer why). Dus de US ps store werd steeds geladen. Ik vond het ook al vaag dat alles in dollars stond en ik geen paypal als betaalmethode toe kon voegen.
Haha dat zal wel. Zijn er nog mensen die dit samen willen spelen?BlackEyedAngel schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:42:
Wen er maar vast aan, je gaat dit vaak zien
Dat is wel een nette prijs voor zo'n spel.Fuff schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:15:
[...]
Denk niet dat TW3 er als GOTY edition al is maar k heb m voor €30 bij Game Mania gehaald.
PSN: MV_Tato
Sowieso heb ik geregeld last van een trage store (of beter, erg trage internetverbinding op de PS) als ik of lang gegamed heb, of de PS in rustmodus is geweest (met een game actief) of als ik veel filmpjes/streams heb gekeken.rimave schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:34:
Nu heb ik hier een mooie witte PS4 staan. Prima machien, maar wat is die store traaaaaag. Althans het laden ervan. Dat duurt een eeuwigheid en vaak laad hij niet. Blijft hangen op het draaiende rondje. Vervolgens zit ik soms in een lege store. Dus wel een menu links, maar geen games oid. Iemand die dit ook heeft? PS4 is bedraad aangesloten en heeft een 60/6 connectie volgens de netwerk test.
Update: Solved! Ik was ingelogd met mijn oude PS account uit '73. Die had een adres is de USA (weet ook niet meer why). Dus de US ps store werd steeds geladen. Ik vond het ook al vaag dat alles in dollars stond en ik geen paypal als betaalmethode toe kon voegen.
Oplossing: via instellingen even het vinkje "Verbinding maken met internet" uit- en weer aanzetten.
Jouw oplossing klinkt min of meer hetzelfde. Als je uit- en inlogt maakt de PS ook opnieuw verbinding met internet.
[ Voor 5% gewijzigd door ralph075 op 16-12-2015 10:17 ]
Bloodborne moet je alleen spelen en als je het tof vindt andere mensen invaden (PvP). Samen spelen doe je in principe alleen als je een boss niet neer krijgt. Het is geen traditionele co-op game.TatoJW schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:57:
[...]
Haha dat zal wel. Zijn er nog mensen die dit samen willen spelen?
[...]
Dat is wel een nette prijs voor zo'n spel.
Thanks voor de heads up, en als mensen in de toekomst nog willen samen spelen mijn psn id is: MV-Tatobram1984 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:17:
[...]
Bloodborne moet je alleen spelen en als je het tof vindt andere mensen invaden (PvP). Samen spelen doe je in principe alleen als je een boss niet neer krijgt. Het is geen traditionele co-op game.
Je kunt Bloodborne prima coop spelen hoor. Enige nadeel is dat je iedere keer als je doodgaat of een baas haalt terug gaat naar je eigen wereld. Maar je kunt elkaar gewoon weer joinen als je een wachtwoord instelt.TatoJW schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:36:
[...]
Thanks voor de heads up, en als mensen in de toekomst nog willen samen spelen mijn psn id is: MV-Tato
Ok, het is niet seamless als een Borderlands, maar coop is de game echt wel tof!
Neemt niet weg dat solo de uitdaging groter is, en zeker aan te raden je eerste playthrough te doen
[ Voor 4% gewijzigd door Scrisissszzz op 16-12-2015 10:42 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
ik zoek nog een spel voor als ik Fallout 4 platinum heb en na alle verhalen over The Witcher 3 is dat zeker een optie, heb net een filmpje op YT gekeken en het ziet er mooi uit. Nu eens kijken naar een aanbieding (misschien wel een kerst deal, we hebben nog er nog een paar te gaan). Jammer dat ik deze niet opgepikt heb tijdens black friday (toen was de aanbieding 30E)
PSN ID: Svennie-NL
Heb ik een maand of wat geleden voor € 25,- op MP opgepikt en ook weer voor die prijs verkocht.Svennie schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:04:
ik zoek nog een spel voor als ik Fallout 4 platinum heb en na alle verhalen over The Witcher 3 is dat zeker een optie, heb net een filmpje op YT gekeken en het ziet er mooi uit. Nu eens kijken naar een aanbieding (misschien wel een kerst deal, we hebben nog er nog een paar te gaan). Jammer dat ik deze niet opgepikt heb tijdens black friday (toen was de aanbieding 30E)
Haha, klinkt erg herkenbaar. Dan ben je in alle haast aan het vluchten voor een tegenstander en dan gaat hij weer spontaan ergens aan hangen omdat je er te dicht langs looptVerwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:39:
Wat een slechte besturing, klimmen gaat wel goed en lopen ook wel.
Maar rennen...pfff.... Waarom is er naast het freerunnen knopje niet gewoon een sprint knopje..
Nu loop je soms tegen een hoek van een tafel aan en dan gaat die meteen de vreemdste capriolen uithalen.
En o wee als je tijdens het klimmen met haast een raam tegen komt waar je snel doorheen wilt, 9 van de 10 keer vind het spel het toch nodig om iets anders te doen dan het raam in te gaan.
Voor de rest vermaak ik me er wel prima mee, op die minpuntjes na.

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 16-12-2015 12:27 ]
PSN id: NL_SToRM
Je kan je hier opgeven voor een maand lang PS Now bèta. Geen gegarandeerde toegang maar wellicht leuk om te proberen.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Zag hem vanmorgen voorbij komen en direct aangemeld, nu duimen voor toegangThe_Worst schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:28:
Je kan je hier opgeven voor een maand lang PS Now bèta. Geen gegarandeerde toegang maar wellicht leuk om te proberen.
En dan niet even delen met je medetweakers.lubbertkramer schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:30:
[...]
Zag hem vanmorgen voorbij komen en direct aangemeld, nu duimen voor toegang

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Haha toen ik dat wilde doen stond hij hier al twee keerThe_Worst schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:32:
[...]
En dan niet even delen met je medetweakers.![]()
Ook maar aangemeld, ben benieuwd. Zal wel geen toegang krijgen maar goed we zien het wel.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:13:
Meld je nu aan voor de PlayStation Now beta:
Klik Hier
Vanavond Dying Ligh online coop doen, zal vast leuk worden.
Verwijderd
Dying Light is fantastisch coopFuff schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:58:
[...]
Ook maar aangemeld, ben benieuwd. Zal wel geen toegang krijgen maar goed we zien het wel.
Vanavond Dying Ligh online coop doen, zal vast leuk worden.
Dank u!Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:13:
Meld je nu aan voor de PlayStation Now beta:
Klik Hier
Mooie enquete wel, qua deel van het land maakt in Nederland toch weinig uit, lijkt meer een direct overgezette enquête van die van de VS oid.
De beta is trouwens niet gratis.
Dit waren de prijzen in GB:
During the open beta there will be a wide selection of games available covering a host of genres and publishers. These will initially be available on two or 30 day rentals and range from £2.99 to £7.99 (pricing of individual games will vary according to the title in question).
De beta is dus wel gratis alleen als je games wilt spelen die iets daarmee te maken hebben moet je betalen.KanARIEpietjes schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:05:
[...]
Want in de agreement staat niets over betaling ergens voor, en dus kunnen ze achteraf niet zeggen dat je een x bedrag voor de beta moet betalen.
Duh, WijsneusGriffin schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:08:
[...]
De beta is dus wel gratis alleen als je games wilt spelen die iets daarmee te maken hebben moet je betalen.
Want in de agreement staat niets over betaling ergens voor, en dus kunnen ze achteraf niet zeggen dat je een x bedrag voor de beta moet betalen.
offtopic:
Jij melde dat de Beta niet gratis was en daarna een stukje over de games.
Dan had je dus moeten zeggen dat de Beta gratis is maar dat er dus rental games komen voor een x bedrag per zoveel dagen.
Dan had je dus moeten zeggen dat de Beta gratis is maar dat er dus rental games komen voor een x bedrag per zoveel dagen.
genoeg offtopic...
Ik merk duidelijk dat met uitgebreidere games het 'even' spelen er gewoon niet bij is. Gister dacht ik even te gamen in MGS5 maar moest toen halverwege een missie (die veel groter was dan verwacht) de PS4 uit moeten zetten omdat ik iets anders moest doen.
Bij games zoals BOPS3 / race game kan je makkelijk 'even' snel een potje/rondje doen.
Helemaal waar, daarom is Driveclub ook (mede) mijn meest favoriete game. Dat kan zo makkelijk even tussendoor. Eigenlijk heb ik maar weinig echt lange game-momenten, dus uitgebreide games als GTA V e.d. kom ik maar weinig aan toe.Griffin schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:15:
Ik merk duidelijk dat met uitgebreidere games het 'even' spelen er gewoon niet bij is. Gister dacht ik even te gamen in MGS5 maar moest toen halverwege een missie (die veel groter was dan verwacht) de PS4 uit moeten zetten omdat ik iets anders moest doen.
Bij games zoals BOPS3 / race game kan je makkelijk 'even' snel een potje/rondje doen.
Het is ook het beste dat je die gasten met geweer als eerste uitschakelt. Als je het goed doet dan doe je dat ongezien maar mocht je in een massagevecht belanden dan kan je altijd nog een rookbom of andere soort verdovingsbom gooien, arendsoog inschakelen, en de mannetjes met geweren snel uitschakelen. Later krijg je betere upgrades wat betreft je gezondheid en pantser.Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:11:
[...]
Wat me nog het meest frustreert is dat ik KEER op KEER dood ga door geweren..
Zo irritant..
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Waar haal je dit vandaan (m.b.t. deze beta)? Ik denk dat veel mensen er vanuit gaan het kosteloos te kunnen testen. De UK beta begon ook gratis.KanARIEpietjes schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:05:
[...]
Ik heb mijn ps4 altijd op standby/rustmodus staan. Dus als ik bijvoorbeeld midden in een missie van mgs5 weg moet zet ik hem in rustmodus en kan de volgende keer gewoon verder gaan waar ik gebleven was. Wel een gave feature.Griffin schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:15:
[...]
offtopic:
genoeg offtopic...
Klopt, en dit heb ik ook wel eens gedaan als ik weet dat ik binnen een aantal uur weer verder ga gamen (bijv. in de middag even weg maar in de avond weer verder). Echter over het algemeen weet ik niet wanneer ik tijd heb om te gamen. Kan soms elke avond zijn maar kan ook soms zomaar 1 week tussen zitten. En dan vind ik het zonde dat de PS4 in restmode staatmaukoo schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:37:
[...]
Ik heb mijn ps4 altijd op standby/rustmodus staan. Dus als ik bijvoorbeeld midden in een missie van mgs5 weg moet zet ik hem in rustmodus en kan de volgende keer gewoon verder gaan waar ik gebleven was. Wel een gave feature.
Verwijderd
PlayStation Europe
PS4 pool sim Hustle Kings adds new modes, Trophies, difficulty settings & more this week:
Klik hier voor Info
PS4 pool sim Hustle Kings adds new modes, Trophies, difficulty settings & more this week:
Klik hier voor Info

Fun fact: poster van Journey aan de muur bij de pooltafel (linksboven op het plaatje)...Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:39:
PlayStation Europe
Klik hier voor Info
[afbeelding]

Hey Jongens,
Ik stel de vraag hier maar even omdat ik op het internet er weinig informatie over kan vinden.
Op dit moment ben ik dus op zoek naar een nieuwe televisie, er is een 21:9 scherm dat mijn interesse gewekt heeft.. Nu ben ik dus nieuwschierig hoe de PS4 hier mee omgaat.
Is er een manier om zonder verlies van het scherm (Dus geen letterbox, en ook geen uitsnede waar ik de onder- en bovenkant kwijtraak) de PS4 op een 21:9 scherm (2560x1080) te gebruiken?
Ik stel de vraag hier maar even omdat ik op het internet er weinig informatie over kan vinden.
Op dit moment ben ik dus op zoek naar een nieuwe televisie, er is een 21:9 scherm dat mijn interesse gewekt heeft.. Nu ben ik dus nieuwschierig hoe de PS4 hier mee omgaat.
Is er een manier om zonder verlies van het scherm (Dus geen letterbox, en ook geen uitsnede waar ik de onder- en bovenkant kwijtraak) de PS4 op een 21:9 scherm (2560x1080) te gebruiken?
PS4 ondersteund die resolutie niet.Valandin schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:05:
Hey Jongens,
En al zou de PS4 het ondersteunen, dan de spellen niet.
Dus balken aan de zijkant of je verliest beeld.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Cool aangemeld...The_Worst schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:28:
Hmmm wat is ps Now eigenlijk?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Netflix, maar dan met gamesFlagg schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:19:
[...]
Cool aangemeld...
Hmmm wat is ps Now eigenlijk?
Maar wel duurder aangezien je per titel moet betalen(volgens mij)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2015 16:24 ]
Was al aan het zoeken and that pretty much sums it up.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:23:
[...]
Netflix, maar dan met games
Kan best grappig zijn.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Mmm, mijn PS4 heeft sinds kort NAT type 3 ipv 2.
*nevermind.
Ik weet niet wát ik heb gedaan maar blijkbaar was het goed.
Type 2
*nevermind.
Ik weet niet wát ik heb gedaan maar blijkbaar was het goed.
Type 2
[ Voor 70% gewijzigd door Superkiwi op 16-12-2015 18:51 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De Plex app is nu gratis voor iedereen.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Nee, je kan ook een abonnement nemen. Per maand $19.99, of $14,99 per 3 maanden. Vorige week was er een tijdelijke aanbieding van $119.99 voor 12 maanden, dus $9.99pm effectief.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:23:
[...]
Netflix, maar dan met games
Het gameaanbod van het abonnement verschilt echter wel op sommige vlakken van de prijs per titel. Dus bepaalde games vallen niet onder het abonnement.
Ik heb PS Now een paar keer getest, het werkte goed maar je merkt gwn latency, meer dan Remote Play. Voor mij valt het daardoor ook gelijk af. Misschien gaat het nu beter werken als er daadwerkelijk servers in Nederland worden geplaatst, zodat je niet met UK (of Duitsland?) hoeft te verbinden zoals nu het geval is.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
En wordt er ook wat gepost? Of enkel een verzameling van namen en PSX-Sense + PlayStation Blog copy/paste berichten
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Gisteren begonnen met Tearaway Unfolded, meer mensen die die game gespeeld hebben?
Op de Vita. Vond hem "wel leuk". Niet het niveau van LBP wat mij betreft.Niku schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:08:
Gisteren begonnen met Tearaway Unfolded, meer mensen die die game gespeeld hebben?
Zo herkenbaar. Pas uit de sale gehaald en tot het stukje dat je over de markt wordt achtervolgd gekomen en gelijk de PS4 uitgezet. De ene keer springt hij netjes over een tafel heen en het volgende moment gaat hij op een tonnetje zitten. Het haalde me hoe dan ook volledig uit de game en ik heb nog teveel goede spellen om te spelen om hier tijd in te steken. Pak hem wel weer op als ik me in het bejaardenhuis zit te vervelen. (Black Flag vond ik wel top trouwens dus het is echt de aanpassing in de besturing).Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:39:
Ben nu Assassins Creed: Unity aan het spelen.
Zit wel lekker in het spel en de setting bevalt me eindelijk wel weer een beetje, personages bevallen me wel tot nu toe.MAAR..
Wat een slechte besturing, klimmen gaat wel goed en lopen ook wel.
Maar rennen...pfff.... Waarom is er naast het freerunnen knopje niet gewoon een sprint knopje..
Nu loop je soms tegen een hoek van een tafel aan en dan gaat die meteen de vreemdste capriolen uithalen.
En o wee als je tijdens het klimmen met haast een raam tegen komt waar je snel doorheen wilt, 9 van de 10 keer vind het spel het toch nodig om iets anders te doen dan het raam in te gaan.
Voor de rest vermaak ik me er wel prima mee, op die minpuntjes na.
Is dit een goed alternatief voor een dedicatie mediaspeler? En heeft het NAS support? Heb wel interesse in een HDMI apparaat minder
Ik gebruik het al ruim een jaar vanaf de Synology NAS en vanaf een desktop. Werkt altijd goed via de PS4 browser maar soms moest ik de kwaliteit wat terugschroeven omdat de browser niet snel genoeg is voor het afspelen van 1080p. Hopelijk is dat met de app verleden tijd, ga het zo uitproberen.Beakzz schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:28:
[...]
Is dit een goed alternatief voor een dedicatie mediaspeler? En heeft het NAS support? Heb wel interesse in een HDMI apparaat minder
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Het is een client, dus het speelt enkel af wat de host heeft en aan kan. Je moet PLEX installeren op een PC of NAS systeem. De kracht van je PC/NAS (host) bepaalt wat je af kan spelen via je PS4 (client). Sterke systemen kunnen meeste videos wel decoderen zoals MKV in 1080p, maar zwakkere systemen gaan daar moeite mee hebben. De PLEX app ondersteunt niet native MKV's (toen ik het teste in ieder geval) dus als je PLEX host niet krachtig genoeg is, heb je niks aan PLEX.Beakzz schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:28:
[...]
PLEX is dus GEEN dedicated mediaplayer. Je kan het niet installeren en dan klaar. Je bent afhankelijk van een PLEX apparaat die de video moet kunnen hosten.
Mijn NAS kan bijvoorbeeld geen 1080p video's decoderen. Heb ook geen zin om mijn Macbook Pro steeds aan te zetten om als PLEX host dienst te doen. Ik gebruik het dus dan niet. Gelukkig ondersteunt mijn NAS DLNA en kan mijn TV MKV in 1080p met Dolby/DTS 5.1 en .srt/subs decoderen. Ik gebruik dus mijn TV om al mn films via de NAS rechtstreeks te benaderen en af te spelen.
[ Voor 26% gewijzigd door ASNNetworks op 16-12-2015 21:09 ]
Zo ze hebben loading times van Just Cause 3 wel stuk beter gemaakt, het was ongeveer 2 a 3 min als je dood ging het is nu nog tussen 20 en 30 seconden. Nog steeds wachten maar wel heel wat minder dat scheelt.
Zojuist Gauntlet Slayer edition uitgespeeld. Alle levels samen met m'n vriendin en de laatste in mijn eentje.
Tof spel voor couch co-op
Tof spel voor couch co-op
PSN: Oldzkoel
Minuten laadtijd? Dat is wel triestWeAreLegion schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:08:
Zo ze hebben loading times van Just Cause 3 wel stuk beter gemaakt, het was ongeveer 2 a 3 min als je dood ging het is nu nog tussen 20 en 30 seconden. Nog steeds wachten maar wel heel wat minder dat scheelt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 09-10 23:31
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Vandaar ook de update
20-30s is prima te doen, het blijft wel een grote open wereld dus laadtijden heb je altijd. Bij Fallout en The Witcher zit je voor mijn gevoel ook zo 30s te wachten.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Bij The witcher ligt het er ook vooral aan waar die je save game moet laden.Chaoss schreef op donderdag 17 december 2015 @ 00:34:
Vandaar ook de update20-30s is prima te doen, het blijft wel een grote open wereld dus laadtijden heb je altijd. Bij Fallout en The Witcher zit je voor mijn gevoel ook zo 30s te wachten.
Een save game laden waar je in hartje Novigrad staat later in de game dan ben je inderdaad wel 30 a 45 seconden zoet..
Maar een save game laden in The middle of nowhere in skellige dan ben je binnen 10 a 15 seconden weer aan het spelen
Verwijderd
PlayStation Europe
The 9th of our 12 deals of Christmas is live. You’ve 48 hours to grab GTAV (PS4) on sale:
Klik Hier

Grand Theft Auto V (PS4)
Was €69.99
Now €34.99 (until 11.59pm on 18th December)
And that’s not all – we have an additional deal going live today too, running until 26th December:
Star Wars Battlefront
Was €69.99
Now €46.89
Star Wars Battlefront Deluxe Edition
Was €79.99
Now €53.59
Star Wars Battlefront Ultimate Edition
Was €129.98
Now €97.49
The 9th of our 12 deals of Christmas is live. You’ve 48 hours to grab GTAV (PS4) on sale:
Klik Hier

Grand Theft Auto V (PS4)
Was €69.99
And that’s not all – we have an additional deal going live today too, running until 26th December:
Star Wars Battlefront
Was €69.99
Now €46.89
Was €79.99
Now €53.59
Was €129.98
Now €97.49
De laadtijden in The Witcher vallen inderdaad best mee voor een open wereld game. In Bloodborne waren ze wel tergend op het begin, maar dat is gelukkig ook gepatched en nu heb je tenminste wat lore te lezen tijdens het wachten.
die pak ik denk ik wel mee, dit is een leuke aanbieding (nieuw koop je hem op het moment voor 46).Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 06:23:
Grand Theft Auto V (PS4)
Was €69.99
Dat is met alles zo
Bedankt Hans.Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 07:56:
GTA V is echt genieten op de PS4.
Zeker als je dat soort spellen leuk vindt.
Ik heb Star Wars maar gehaald, ondanks de kritieken gisteren toch best mee vermaakt.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Haha net via mijn vriendin gehoord dat de vriend van haar beste vriendin een playstation 4 had gekocht. Niks geks zou je zeggen, maar de vriend had deze nieuw voor 250€ aangeschaft inclusief de nieuwe battlefront. Blijkbaar zijn er deals waar wij allemaal niet van op de hoogte zijn of hebben mannen soms ook een leugentje om bestwil nodig.
No shit.Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 07:56:
You don't say?Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 07:56:
Haha nou bedankt voor de GTA V tip in ieder geval. Is aan de downloadrij toegevoegd. Heb me er op de PS3 altijd erg mee vermaakt. Nu voor een leuk prijsje kan ik 'm niet laten liggen
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 07:56:
Maar het blijft een gaaf spel, zelfs als je dit soort games niet leuk vindt!!
Maar au serieux: gaaf spel, en als je 'm nog niet hebt, zeker kopen! Ook als je verwacht binnenkort een PS4 aan te schaffen (of te krijgen
GTA5 heb ik 10 uurtjes ofzo ingestopt toen was ik daar ook wel klaar mee. Geruild voor Bloodborne en geen moment spijt van gehad 
Ik ben een beetje klaar aan het raken met al die sandbox games.. Ook Fallout4, met heel veel zin aan begonnen en hoe meer ik progressie in de game maak hoe minder zin ik er in heb..
Tijd voor Uncharted 4 en Dark Souls 3
Ik ben een beetje klaar aan het raken met al die sandbox games.. Ook Fallout4, met heel veel zin aan begonnen en hoe meer ik progressie in de game maak hoe minder zin ik er in heb..
Jaaa!!!

Ik moet trouwens eerst de Bloodborne DLC nog kopen.
FF XV zou ook zeer welkom zijn trouwens
Ik heb GTA 5 uitgespeeld op de xbox 360. Nextgen ziet ie er wel veel toffer uit, maar het blijft toch hetzelfde spel. Zou voor Just Cause gaan.ppeterr schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:13:
Just cause 3 of GTA v
Uhm GTA heb ik ook op de ps3
Dilemma
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik ben zelf nooit echt zo geweest van die sandbox games. Ik hou meer van lineaire progressie en duidelijke doelen etc. Ik heb heel vaak dat ik dan in zo'n game zit en zoiets heb van ja ok, en nu?Scrisissszzz schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:16:
GTA5 heb ik 10 uurtjes ofzo ingestopt toen was ik daar ook wel klaar mee. Geruild voor Bloodborne en geen moment spijt van gehad
Maar ik heb dan mss ook erg zware sentimenten voor turn-based RPG's
DLC is een erg toffe aanvulling!dvdkiwi schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:27:
[...]
Jaaa!!!![]()
Ik moet trouwens eerst de Bloodborne DLC nog kopen.
FF XV zou ook zeer welkom zijn trouwens
Ja FF XV idd, zag vorige week die eerste trailer van de FF VII remake. Heerlijk, nostalgie in een nieuw jasje, laat maar komen!
Ik merkte zelf dat ik zo snel mogelijk de story mode probeerde uit te spelen bij GTA5. Vond het zeker een heel vet spel toen op de PS3. Maar had steeds het gevoel van... Leuk zo'n open wereld maar er is eigenlijk weinig te doen. Maar ik zou hem zo weer kopen op de PS4 gewoon omdat ik benieuwd ben naar de graphics. Ik wacht mooi tot hij in de budgetbakken ligt.sanre4l schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:30:
[...]
Ik ben zelf nooit echt zo geweest van die sandbox games. Ik hou meer van lineaire progressie en duidelijke doelen etc. Ik heb heel vaak dat ik dan in zo'n game zit en zoiets heb van ja ok, en nu?
Maar ik heb dan mss ook erg zware sentimenten voor turn-based RPG's
Ze hebben wel het e.e.a. toegevoegd in de PS4 versie, buiten dat de graphics een stuk beter zijn.maukoo schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:38:
[...]
Ik merkte zelf dat ik zo snel mogelijk de story mode probeerde uit te spelen bij GTA5. Vond het zeker een heel vet spel toen op de PS3. Maar had steeds het gevoel van... Leuk zo'n open wereld maar er is eigenlijk weinig te doen. Maar ik zou hem zo weer kopen op de PS4 gewoon omdat ik benieuwd ben naar de graphics. Ik wacht mooi tot hij in de budgetbakken ligt.
Maar wat ik vooral had was dat het spel op de PS4 is zoals ze Rockstar het voor ogen had. Het spel ziet er een stuk beter uit, maar loopt ook een stuk vlotter, waardoor het een vele betere spelervaring is geworden. Daarnaast leeft de wereld ook meer. Wellicht is er net zoveel "te doen", maar dat hangt ook volledig af van je eigen fantasie natuurlijk...
Dus niet dit spel niet zomaar overslaan en €35 blijft imho een koopje. Maar je kan 'm altijd fysiek halen en weer op MP zetten als je er klaar mee bent.
ik heb hem op de PS3 ook grijs gespeeld, daarom twijfel ik nog, SP heb ik op 100% en opnieuw beginnen weet ik niet of ik daar zin in heb, online blijft mooi maar heb ik op de PS3 ook al maanden niet meer gedaan, vraag me af of ik dat op de PS4 wel ga doen.Brasi schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:04:
Haha nou bedankt voor de GTA V tip in ieder geval. Is aan de downloadrij toegevoegd. Heb me er op de PS3 altijd erg mee vermaakt. Nu voor een leuk prijsje kan ik 'm niet laten liggen
Na het zien van de nieuwe star wars film gisteren en het lezen van deze aanbieding doen broertje en ik lekker die ultimate edition halenVerwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 06:23:
PlayStation Europe
Klik Hier
[afbeelding]
Grand Theft Auto V (PS4)
Was €69.99
Star Wars Battlefront
Was €69.99
Now €46.89
Was €79.99
Now €53.59
Was €129.98
Now €97.49
49 euro de man
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Just cause is geen goede game, gta wel.ppeterr schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:13:
Just cause 3 of GTA v
Dilemma
Beide goede games, beide niet met elkaar te vergelijken.dutchgio schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:19:
[...]
Just cause is geen goede game, gta wel.
Voordeel dat je met je broertje de kosten kan delen, maar dan blijft de vraag of de ultimate het geld waard is.v8power67 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:17:
[...]
Na het zien van de nieuwe star wars film gisteren en het lezen van deze aanbieding doen broertje en ik lekker die ultimate edition halen
49 euro de manDat vind ik een nette prijs voor de meest uitgebreide versie
Als je GTA V al gespeeld hebt, waarom zou je deze dan nog een keer spelen op de PS4. Tuurlijk hij ziet er beter uit en je hebt paar features meer, maar de story blijft gelijk.ppeterr schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:13:
Just cause 3 of GTA v
Dilemma
nontheless... GTA V is een super spel en heb ik destijds veel gespeeld op de PS3
Ik vind beide kut, dat scheelt weer.dutchgio schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:19:
[...]
Just cause is geen goede game, gta wel.
Als je dan toch open wereld zoekt: Black Flag, Mordor, Batman of Dying Light. Heb ik me vele malen beter mee vermaakt.
Black Flag was iid een goede game (gespeeld op PS3), maar vond het soms teveel op het water.bram1984 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:19:
[...]
Ik vind beide kut, dat scheelt weer.
Als je dan toch open wereld zoekt: Black Flag, Mordor, Batman of Dying Light. Heb ik me vele malen beter mee vermaakt.
Batman staat nog op mijn to-do/to-buy lijst.
Dying Light ziet er goed uit, maar weet niet of het mijn genre is.
Gelukkig is er iets zoals smaak
Hehe zijn allemaal goede games inderdaad, behalve Batman die vond ik persoonlijk echt ruk heb hem ook weg gedaan na paar dagen al.bram1984 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:19:
[...]
Wait... what?? Arkham Knight? Die vond ik juist heerlijk. Lekker knokken en onwijs veel vrijheid. En mooie graphics+geluid. Maar goed, smaken verschillen. Ik vind teveel games leuk, dat is ook een handicap.WeAreLegion schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:05:
[...]
Hehe zijn allemaal goede games inderdaad, behalve Batman die vond ik persoonlijk echt ruk heb hem ook weg gedaan na paar dagen al.
Ben nu bezig met Borderlands 2. Daarna de pre-sequel. Ook open-world. En heerlijk tijdrovend (als je zoals ik alle sidequests wilt doen).
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik heb sowieso he-le-maal niks met de Batman games. Vind er echt niets aan.
Batman vond ik ook een zware tegenvaller , nadat ik een paar keer met de batmobile "moest" rijden was ik er helemaal klaar mee
Die batmobile werd inderdaad heel erg door je strot geduwd en was mega eentonig.
De rest van de game was wel batman zoals het hoort.
Borderlands 1 en 2 zijn echt fantastische games en heerlijk groot. Een groot co-op feest! De prequel pakte me dan weer niet zo..
De rest van de game was wel batman zoals het hoort.
Borderlands 1 en 2 zijn echt fantastische games en heerlijk groot. Een groot co-op feest! De prequel pakte me dan weer niet zo..
Is Dying Light online nog een beetje actief? Of heb ik de boot al gemist?bram1984 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:19:
[...]
Verwijderd
On-line zijn nog genoeg mensen te vinden..TatoJW schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:58:
[...]
Is Dying Light online nog een beetje actief? Of heb ik de boot al gemist?
Ik moet er ook nog steeds een keer mee verder gaan maar er komen telkens weer nieuwe games voor in de plek, denk dat ik er komende maandag weer in ga duiken.
Heeft iemand hier nog wat gewonnen met die Sony Playstation Sinterklaas actie?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Helaas niet, vind het wel jammer dat ze van die lamme vragen erbij doen, bij de sinterklaas actie over hoeveel mensen er deelnemen en laatst bij een andere prijsvraag hoeveel uur er online met fifa 16 is gespeeld in 2 maanden tijd.Jumpman schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:19:
Heeft iemand hier nog wat gewonnen met die Sony Playstation Sinterklaas actie?
Oh ik vind ook erg veel leuk hoorspaceboy schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:27:
[...]
Wait... what?? Arkham Knight? Die vond ik juist heerlijk. Lekker knokken en onwijs veel vrijheid. En mooie graphics+geluid. Maar goed, smaken verschillen. Ik vind teveel games leuk, dat is ook een handicap.![]()
Ben nu bezig met Borderlands 2. Daarna de pre-sequel. Ook open-world. En heerlijk tijdrovend (als je zoals ik alle sidequests wilt doen).
Ik doelde eigenlijk meer op die actie met die Wishlist vullen.niekvandermeer schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:37:
[...]
Helaas niet, vind het wel jammer dat ze van die lamme vragen erbij doen, bij de sinterklaas actie over hoeveel mensen er deelnemen en laatst bij een andere prijsvraag hoeveel uur er online met fifa 16 is gespeeld in 2 maanden tijd.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ja, dat was die actie. Moet je je wishlist vullen, wat BS vragen beantwoorden en daarna een onmogelijke (imho ook oneerlijke) vraag "hoeveel mensen er mee gaan doen met deze actie".Jumpman schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:42:
[...]
Ik doelde eigenlijk meer op die actie met die Wishlist vullen.
Damn, dat is echt wel heel vers.Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:05:
Plex voor PS3 en PS4 wordt gratis, geen Plex Pass meer nodig.
Bron: Klik Hier
It's dogged that does it
Is het dan bijv. mogelijk om met de plex app op de Oneplus One m'n video te streamen naar m'n ps4? dat zou wel vet zijn 
Of ben ik nou wel erg noob/optimistich?
Of ben ik nou wel erg noob/optimistich?
[ Voor 15% gewijzigd door BlackEyedAngel op 17-12-2015 15:13 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Plex zou eerder draaien op je PC/NAS als client, vanaf daar stream je dan naar de ps4.
De mobiele Plex app is ook om naar toe te streamen denk ik, niet om als client te gebruiken.
De mobiele Plex app is ook om naar toe te streamen denk ik, niet om als client te gebruiken.
Inderdaad, je hebt een plex media server (ps/nas oid) en de apps op je tv-ps4-tablet-smartphone kunnen de gedeelde content op je server streamen.
Ah ok jammer, duidelijk
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Dat is dan JUIST de clientdutchgio schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:18:
Plex zou eerder draaien op je PC/NAS als client, vanaf daar stream je dan naar de ps4.
+1 De Plex app op je mobile device/PS4 is natuurlijk de client. Vanaf de server stream je de content naar de client.ASNNetworks schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:30:
[...]
Dat is dan JUIST de clientDe PC/NAS is de host, de PLEX app op de PS4 of mobiel is de client
Ja oke, maar het klopt dus wel dat het niet kan.ASNNetworks schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:30:
[...]
Dat is dan JUIST de clientDe PC/NAS is de host, de PLEX app op de PS4 of mobiel is de client
Vers? Is dat nieuwe slang?
Heb hem gisteren direct geinstalleerd, lijkt goed te werken!
[ Voor 14% gewijzigd door djmelvee op 17-12-2015 15:51 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link