• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
djmelvee schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:50:
[...]

Vers? Is dat nieuwe slang? :')

Heb hem gisteren direct geinstalleerd, lijkt goed te werken! :)
Zelfs Tweakers ontkomt er niet aan ;).

It's dogged that does it

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 22:29
Heeft iemand de HDD deksels al ergens gezien? (https://www.playstation.c...sories/custom-faceplates/).

Ben benieuwd naar de prijs en waar ze verkrijgbaar zijn. Se rode lijkt me wel wat.

Verwijderd

maukoo schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:33:
Heeft iemand de HDD deksels al ergens gezien? (https://www.playstation.c...sories/custom-faceplates/).

Ben benieuwd naar de prijs en waar ze verkrijgbaar zijn. Se rode lijkt me wel wat.
Is een tijdje geleden al hier voorbij gekomen.

Ziet er niet uit...

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:34
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:39:
[...]

Is een tijdje geleden al hier voorbij gekomen.

Ziet er niet uit...
+1 en lijkt me dat die al lang onofficieel te krijgen zijn. Zie de PS4 alleen maar bij het wisselen van een disc dus heeft voor mij ook geen enkel nut.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:31
Heb ze gezien in de Duitse Saturn , iets van 25 euro

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik twijfel om GTA voor de ps4 te halen, 35 is een nette prijs maar ik heb hem op de ps3 al gespeeld. Online heb ik weinig mee, ik zou hem dan kopen om op de PS4 nog eens de SP te spelen.

GTA VS JC3 is een non discussie het zijn beide open wereld games maar daar houd de vergelijking op. GTA heeft een goede single player met een redelijk verhaal en sterke karakters. JC speel je niet voor het verhaal of de missies, JC is de ultieme sand box game je krijgt gewoon een grote speel wereld waar je lekker kunt aankloten en vooral heel erg veel dingen kapot kunt maken :P ik heb me destijds met JC2 prima vermaakt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 12:29
Chaoss schreef op donderdag 17 december 2015 @ 19:01:
Ik twijfel om GTA voor de ps4 te halen, 35 is een nette prijs maar ik heb hem op de ps3 al gespeeld. Online heb ik weinig mee, ik zou hem dan kopen om op de PS4 nog eens de SP te spelen.

GTA VS JC3 is een non discussie het zijn beide open wereld games maar daar houd de vergelijking op. GTA heeft een goede single player met een redelijk verhaal en sterke karakters. JC speel je niet voor het verhaal of de missies, JC is de ultieme sand box game je krijgt gewoon een grote speel wereld waar je lekker kunt aankloten en vooral heel erg veel dingen kapot kunt maken :P ik heb me destijds met JC2 prima vermaakt.
Ik zou hem op disk halen, voor 30 euro kun je hem wel op disc krijgen (2e hands) en dan kan je hem na het uitspelen van de SP weer verkopen.

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-10 01:27
Chaoss schreef op donderdag 17 december 2015 @ 19:01:
Ik heb GTA V op de 360 in de 2 weken na release toen uitgespeeld en een jaar later begonnen met een online en ook daar flink wat uren in gestopt. Dit jaar in juli had ik 'm voor de PS4 aangeschaft via MP, ook met de gedachte om weer de SP opnieuw te gaan spelen, maar het kwam me echt allemaal nog te bekend voor, waardoor ik er weinig lol in had. Ik heb 'm dus ook gauw weer verkocht.
Als ik jou was zou ik dus nog even wachten en sowieso eerder voor een fysieke versie gaan ;).

Zelf ga ik 'm misschien in de zomer toch weer aanschaffen. Dan is het bijna 3 jaar terug dat ik de SP heb gespeeld en hoop ik dat het wat meer weggevaagd is.

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-10 21:58
Ik heb 'm ook voor de PS3, en toch nog (fysiek) voor de PS4 gekocht. Zitten wat leuke gimmicks in, met de verlichting en het speakertje op de controller. Daarnaast kun je natuurlijk de First-Person view uitproberen...

Ik kon 'm samen met The Last of Us van iemand overnemen voor 50. Dat is ook wel een beetje het maximum wat ik ervoor wil uitgeven, mede omdat ik hem heb staan voor de PS3...

De nieuwe extension is trouwens ook alleen voor de Xbox One en de PS4 als ik me niet vergis.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
GTA ook gekocht, thanks voor de tip. Had hem al op de 360 maar niet zo vaak gedaan.
Was al van plan om hem te kopen, zie hem wel goedkoper op marktplaats maar geen disc wisselen is toch ook wel relaxed :p

• Milan17
endness schreef op donderdag 17 december 2015 @ 19:25:
Daarnaast kun je natuurlijk de First-Person view uitproberen...
Die First-person view vond ik persoonlijk echt totaal niet prettig werken. Vrij bagger zelfs. Sowieso hoort GTA naar mijn mening gewoon in 3rd person gespeeld te worden.

De graphics en de prestaties zijn uiteraard wel duidelijk verbeterd. Ergens vind ik het wel jammer dat ik 'm niet voor het eerst op de next-gen heb gespeeld. De huidige graphics maken het toch allemaal net wat leuker en op de 360 zakte de frame rate tijdens het rijden in Los Santos geregeld tot rond de 20 voor mijn gevoel. Maarja dat is natuurlijk allemaal achteraf. Ik heb er op de 360 ook gewoon een top tijd mee gehad :).

• Cardwizard
GTA op de PS4 kon ook erg inkakken met de framerate op sommige momenten , wat IK echt ontzettend irritant vond , is dat ooit opgelost of niet ? misschien kan ik het dan nog eens spelen
Nooit last van gehad, GTA V is juist de enige grafisch goede open wereld game die geen last van framedrops heeft.

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:44:
Nooit last van gehad, GTA V is juist de enige grafisch goede open wereld game die geen last van framedrops heeft.
Helemaal mee eens..

Heel af en toe dat er een auto uit het niets precies voor je verschijnt, maar het draait allemaal erg lekker en soepel.
Zelfs als je lekker met 30 man een on-line race doet.

• Cardwizard
Misschien zijn jullie er niet zo gevoelig voor ? maar het zit (of zat) er toch echt in.

Precies dit :

Travelling at speed through city junctions - such as Strawberry Avenue - turns out to be a particular Achilles Heel on PS4, with sustained drops to around the 24-26fps range at their worst. It's a situation that also applies to Xbox One, but to a consistently lesser degree when testing under the precise same conditions (and borne out in repeated tests). Put simply, in areas where junctions are stacked up one after the other, the Sony platform suffers more prolonged frame-rate drops when burning through traffic with your foot jammed to the floor. It's an interesting, recurring scenario that points to a CPU bottleneck, where Xbox One's increased clock-speed has an advantage when racing around these busy sections.

Niet heel erg , maar ik stoorde me er toch best aan

*edit* schijnt toch wat aan gedaan te zijn

Parallax mapping is uit Grand Theft Auto 5 verdwenen waardoor de framerate van de PS4-versie is verbeterd; de Xbox One-versie heeft geen profijt van de downgrade.

GTA 5 is net wat minder mooi geworden door het verwijderen van parallax mapping: oppervlakken zoals de muren en wegen hebben nu minder diepte. Het verwijderen van de techniek zorgt er wel voor dat PS4-bezitters nu een snellere game in huis hebben die minder last heeft van framedrops. Als je de GTA 5 op de Xbox One speelt is de game enkel minder mooi geworden.

Bij de lancering van de game was de framerate op de Xbox One beter dan op de PS4. Door de grafische downgrade is de situatie nu omgedraaid. In onderstaande video kun je de beelden vergelijken: links zie je de game zoals deze werd gelanceerd op de PS4 en rechts zie je de beelden zoals ze nu op je buis verschijnen.

Patch 1.08 zorgde voor een flinke grafische stap terug: parallax mapping verdween, anisotropic texture filtering verminderde, schademodellen werden eenvoudiger en lange afstand pop-in ging achteruit. Rockstar zei dat dit alles een foutje was en riep patch 1.09 in het leven. De patch herstelde veel, maar parallax mapping kwam niet meer terug.

Misschien kan ik het dan nog een kans geven

[ Voor 42% gewijzigd door Cardwizard op 17-12-2015 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:49:
[...]

Helemaal mee eens..

Heel af en toe dat er een auto uit het niets precies voor je verschijnt, maar het draait allemaal erg lekker en soepel.
Zelfs als je lekker met 30 man een on-line race doet.
Mijn ervaring is anders. Ik heb meerdere malen letterlijk een rondje gedraaid met mijn character, waarbij auto's compleet verdwenen of van kleur veranderen. Als dat gebeurt, is het voor mij al direct klaar. Tel daarbij nog even de compleet achterhaalde animaties en ontzettend brakke controls op, en je hebt wederom een GTA die ik niet uitgespeeld heb.

En hoewel ik geen fan ben, draait MGSV (ook open world) op 60fps volgens mij.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 18-12-2015 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Volgens mij is er nog een hoop getweaked sinds de release van GTA5 op de Ps4. Wat Bram beschrijft was idd het geval, maar gisteren door de nieuwe dlc de game na minstens 6 maanden weer eens gespeeld en alles voelt nu veel smoother.

En het is 1 van de weinige games op de PS4 waar ik de speelwereld echt freakin mooi vind. Het is misschien technisch niet het mooiste spel, maar de levende speelwereld, de sunsets ... I love it! Hoe dan ook het gebruik van licht en de sfeer die het geeft. Dan voelt een Just Cause 3 ineens koud en steriel aan. Mis nu wel mijn wingsuit en de grapplinghook in GTA :+

Het is nu al de 3e keer dat ik in de winter terugkeer naar dit spel en het is voor mij persoonlijk de beste ontsnapping aan de donkere dagen en het bijbehorende baggerweer :)

[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 18-12-2015 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 00:44:
Volgens mij is er nog een hoop getweaked sinds de release van GTA5 op de Ps4. Wat Bram beschrijft was idd het geval, maar gisteren door de nieuwe dlc de game na minstens 6 maanden weer eens gespeeld en alles voelt nu veel smoother.

En het is 1 van de weinige games op de PS4 waar ik de speelwereld echt freakin mooi vind. Het is misschien technisch niet het mooiste spel, maar de levende speelwereld, de sunsets ... I love it! Hoe dan ook het gebruik van licht en de sfeer die het geeft. Dan voelt een Just Cause 3 ineens koud en steriel aan. Mis nu wel mijn wingsuit en de grapplinghook in GTA :+

Het is nu al de 3e keer dat ik in de winter terugkeer naar dit spel en het is voor mij persoonlijk de beste ontsnapping aan de donkere dagen en het bijbehorende baggerweer :)
Njaah je vergeet dat alles voor Bram slechte controls heeft als het geen bloodborne is :P .

Ik heb er veel plezier aan gehad, meer aan de MP dan aan de SP..
Met friends en mede tweakers zijn er veel mooie momenten geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 16:39
Afbeeldingslocatie: http://pbs.twimg.com/media/CWdw-DvWUAYr6ZP.jpg

Schijnbaar vandaag of morgen (gezien twittertijd amerikaans was enzo) een KH Trailer.
Ik ben benieuwd iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Akaendra schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:21:
[afbeelding]

Schijnbaar vandaag of morgen (gezien twittertijd amerikaans was enzo) een KH Trailer.
Ik ben benieuwd iig :)
Hmm, ik heb er wel zin in :D KH3 is altijd een goede koop. Beter an alle HD remake zooi die de console generatie nu krijgt :-(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55
In amerika dit weekend tijdens the force awakens een nieuwe uncharted4 trailer in bios te zien. Benieuwd of ook vij ons komt. Ga nog keer naar tfa, dus hoop die trailer dan te zien. Staat sowieso ook wel op yiutube binne kort denk, maar in bios zien is wel gaaf!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 02:44:
[...]

Njaah je vergeet dat alles voor Bram slechte controls heeft als het geen bloodborne is :P .

Ik heb er veel plezier aan gehad, meer aan de MP dan aan de SP..
Met friends en mede tweakers zijn er veel mooie momenten geweest :)
Haha. :+

Zonder dollen: er zijn wel een aantal games die er voor mij bovenuit springen als het gaat om controls. Als het verhaal kut is, maar de controls (en animaties daaraan gekoppeld) zijn zo smooth als babybilletjes, dan maakt dat voor mij ontzettend veel goed. Dat heb ik liever dan een goed verhaal in een geloofwaardige wereld en kut controls.

Dying Light heeft bijvoorbeeld echt een fantastische besturing. Die game voelt gewoon lekker om te spelen. Datzelfde geldt voor The Last of Us; een behoorlijke sprong ten opzichte van Uncharted 3, terwijl Uncharted 1 al betere controls heeft dan veel recente games. Naughty Dog ligt op dit gebied sowieso lichtjaren voor op de concurrentie.

Dus ja, wat mij betreft kan Rockstar nog een hoop leren op dit vlak. Het weerhoudt mij er keer op keer van om verder te spelen. Laat ze eens aan de slag gaan met een goede mo-cap studio en de hele control scheme omgooien, inclusief het mikken. Mijn aandacht hebben ze dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ben benieuwd, gta ook maar gekocht, eens kijken of ik deze wel weer leuk vind.

Na gta1 heeft de serie me niet echt meer kunnen boeien. Maar ik moet fo4 toch ff wegleggen. En beyond two souls had ik al een keer in mijn winkelwagen geparkeerd dus die ook maar meteen meegenomen. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:00
GTA V is echt een mooie goede game!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-10 17:08
Zo. Lekkere impulsaankoop gedaan zojuist, GTA V voor PS4 ook in de pocket. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flagg schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:40:
Ben benieuwd, gta ook maar gekocht, eens kijken of ik deze wel weer leuk vind.

Na gta1 heeft de serie me niet echt meer kunnen boeien. Maar ik moet fo4 toch ff wegleggen. En beyond two souls had ik al een keer in mijn winkelwagen geparkeerd dus die ook maar meteen meegenomen. :+
Beyond vind ik echt gruwelijk, ondanks de negatieve reviews. Ben benieuwd naar het volgende project van Quantic Dream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 12:33
ik heb GTA V ook gekocht maar had wat moeite met betalen, ik heb geld op mijn Paypal account gezet om GTA V mee te betalen maar blijkt dat ik dat geld niet kan gebruiken want je kan alleen betalen met Paypal als je een credit card koppelt en die heb ik niet. Heb daarna geld toegevoegd aan PSN met IDeal, dat werkt prima maar nu staat er dus geld op Paypal waar ik niks mee doe. Zie ik iets over het hoofd of kan je niet met Paypal betalen anders dan met een creditcard?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou gewoon moeten kunnen.
Je kunt het geld overigens ook van Paypal weer naar je bankrekening terug overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 20:14
bram1984 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:02:
[...]

Beyond vind ik echt gruwelijk, ondanks de negatieve reviews. Ben benieuwd naar het volgende project van Quantic Dream.
Denk dat je Until Dawn dan ook wel leuk vind. Kan misschien niet toppen aan een game als Beyond, maar is zeker wel vermakelijk. Alleen jammer dat je hem zo uitspeelt en dan ook wel klaar bent.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:23:
[...]

Denk dat je Until Dawn dan ook wel leuk vind. Kan misschien niet toppen aan een game als Beyond, maar is zeker wel vermakelijk. Alleen jammer dat je hem zo uitspeelt en dan ook wel klaar bent.
Yep die staat ook nog wel op mijn lijst, maar die haal ik wel een keer voor onder de € 20,-. Heb ik geen haast mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Svennie schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:17:
ik heb GTA V ook gekocht maar had wat moeite met betalen, ik heb geld op mijn Paypal account gezet om GTA V mee te betalen maar blijkt dat ik dat geld niet kan gebruiken want je kan alleen betalen met Paypal als je een credit card koppelt en die heb ik niet. Heb daarna geld toegevoegd aan PSN met IDeal, dat werkt prima maar nu staat er dus geld op Paypal waar ik niks mee doe. Zie ik iets over het hoofd of kan je niet met Paypal betalen anders dan met een creditcard?
Nooit problemen met PayPal, staat gekoppeld aan mijn bankrekening dus hoef mij ook geen zorgen te maken over PSN kaarten en dat soort meuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:02:
[...]

Persoonlijk vond ik Heavy Rain een stuk beter dan Beyond. Kon denk ik niet wennen dat Beyond niet chronologisch verliep ofzo, ergens beet er iets.

Maar ben wel zeer benieuwd naar hun volgende, dat soweiso!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djmelvee schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:54:
[...]

Nooit problemen met PayPal, staat gekoppeld aan mijn bankrekening dus hoef mij ook geen zorgen te maken over PSN kaarten en dat soort meuk. :)
Denk inderdaad dat dat het is, ze willen je PayPal gekoppeld hebben aan een creditcard of bankrekening voor garantie van betaling als 'automatisch verlengen' voor PS plus, ook als je dat niet aan hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
bram1984 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 00:33:
[...]

Mijn ervaring is anders. Ik heb meerdere malen letterlijk een rondje gedraaid met mijn character, waarbij auto's compleet verdwenen of van kleur veranderen. Als dat gebeurt, is het voor mij al direct klaar. Tel daarbij nog even de compleet achterhaalde animaties en ontzettend brakke controls op, en je hebt wederom een GTA die ik niet uitgespeeld heb.

En hoewel ik geen fan ben, draait MGSV (ook open world) op 60fps volgens mij.
Dat eerste vind ik persoonlijk iets dat je in dat geval gewoon los moet laten. Als het dan al direct klaar voor je is...
En compleet achterhaalde animaties en ontzettend brakke controls?? Ik beschouw mezelf als redelijk kritisch maar ik heb er echt nooit iets op aan te merken gehad en ik heb deze kritiek ook nog niet eerder gehoord. Brakke controls in 1st person misschien? Ik vind bijv. het camerawerk in de demo van de Nathan Drake Collection (UC2) echt heel matig, waardoor ik het niet lekker vind spelen, maar GTA V? :?
Ik lees overigens vrijwel alles in dit topic sinds +/- juli, en no offense, maar ik heb het idee dat jij vaak wel erg kritisch bent. Zo heb je toch maar in weinig games plezier? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
Svennie schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:17:
Ik vind het zelf het prettigst om gewoon via de store op de PS4 zelf te betalen met Ideal. Dan kan je gewoon het precieze bedrag afrekenen. Of kan dat inmiddels via de site ook, i.p.v. enkel 5, 10, 15 enz. toevoegen aan je portemonnee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan denk ik dat je alleen de negatieve dingen leest. Bekend fenomeen hoor: mensen die alleen iets op te merken hebben bij een negatieve ervaring en bij iets positiefs niets van zich laten horen. Zoek gerust op mijn naam in dit topic: genoeg games waar ik positief over ben (notabene op deze pagina).

En prima dat je dat los kan laten, maar mij lukt dat niet. Ik ben gewoon niet geschikt voor GTA. GTA 6 ga ik dan ook vrijwel zeker niet halen. Witcher, hoe mooi de wereld ook is en hoe goed het verhaal ook, heb ik om dezelfde redenen van de hand gedaan. Ieder z'n meug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasi
  • Laatst online: 10-10 07:48
Milan17 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:16:
[...]

Ik vind het zelf het prettigst om gewoon via de store op de PS4 zelf te betalen met Ideal. Dan kan je gewoon het precieze bedrag afrekenen. Of kan dat inmiddels via de site ook, i.p.v. enkel 5, 10, 15 enz. toevoegen aan je portemonnee?
Ja met Paypal wordt gewoon het bedrag afgeschreven wat je nog mist (in het geval van GTAV dus €34,99).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Dragonage Inquisition uitgespeeld (kon me weinig boeien), dus zoek iets in de richting van een RPG. Games die ik al heb gespeeld: Witcher 3, Last of Us, GTA, Just Cause 3, Minecraft, Infamous SS, Destiny, Battlefield 4, Killzone SF, Driveclub en een hoop PS+ games.

Enkele opties:
- Batman (kan ik ruilen tegen Dragonage)
Ik denk dat de donkere batman wereld mij gaat tegenstaan. Daarnaast heb ik niks met batman.

- Borderlands
Nog nooit gespeeld. Twijfel of dit mijn cup-of-tea is voor voornamelijk solo-play. Wel ramvol content, progressie en een leip verhaal. Art-style zal ik aan moeten wennen denk ik :p

- Destiny: Taken King
Toch maar weer Destiny halen? Ik heb vanilla een tijdje gespeeld. Geen raids gedaan (want weinig PS vrienden). Het sfeertje vind ik wel tof en er is altijd wel iets te doen. Nog een zure nasmaak van wat de ontwikkelaars beloofden en hoe de game nu is. Daarnaast heb ik de game eigenlijk al gespeeld, dus voegt die DLC zoveel toe?

- Final Fantasy: Realm Reborn
Een hele andere game. Sinds kort in mijn vizier. Ik heb vaker MMO's gespeeld en vind het heerlijk om in een grote spelwereld te lopen en mijn character uit te bouwen. Volgens de reviews is het goed te spelen met een controller, maar ik kan ook toetsenbord en muis aansluiten. Ik ben alleen niet zo'n FF fan, dus ik weet niet of het sfeertje mij kan overhalen.

- Divinity: Original Sin
Haal ik wel eens als deze in de aanbieding is.

-Bloodborne
Haal ik ook wel eens voor een klein prijsje.

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
dutchgio schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:01:
[...]

Denk inderdaad dat dat het is, ze willen je PayPal gekoppeld hebben aan een creditcard of bankrekening voor garantie van betaling als 'automatisch verlengen' voor PS plus, ook als je dat niet aan hebt staan.
dat zou kunnen, heb geen bank rekening gekoppeld staan, weet ik dat voor de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
bram1984 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:17:
Dan denk ik dat je alleen de negatieve dingen leest. Bekend fenomeen hoor: mensen die alleen iets op te merken hebben bij een negatieve ervaring en bij iets positiefs niets van zich laten horen. Zoek gerust op mijn naam in dit topic: genoeg games waar ik positief over ben (notabene op deze pagina).

En prima dat je dat los kan laten, maar mij lukt dat niet. Ik ben gewoon niet geschikt voor GTA. GTA 6 ga ik dan ook vrijwel zeker niet halen. Witcher, hoe mooi de wereld ook is en hoe goed het verhaal ook, heb ik om dezelfde redenen van de hand gedaan. Ieder z'n meug. :)
Negatieve dingen blijven inderdaad wel meer hangen. Dat neemt niet weg dat ik dan nog het idee heb dat je soms iets té kritisch bent, maar hé dat is mijn mening >:).
Brasi schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:18:
[...]

Ja met Paypal wordt gewoon het bedrag afgeschreven wat je nog mist (in het geval van GTAV dus €34,99).
Oké maar nog steeds niet via Ideal dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Svennie schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:29:
[...]

dat zou kunnen, heb geen bank rekening gekoppeld staan, weet ik dat voor de volgende keer.
Dit heb ik ook ondervonden. Het is met een omweg wel te doen. ;)

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:56

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:29:
Gisteren Dragonage Inquisition uitgespeeld (kon me weinig boeien), dus zoek iets in de richting van een RPG. Games die ik al heb gespeeld: Witcher 3, Last of Us, GTA, Just Cause 3, Minecraft, Infamous SS, Destiny, Battlefield 4, Killzone SF, Driveclub en een hoop PS+ games.

Enkele opties:
- Batman (kan ik ruilen tegen Dragonage)
Ik denk dat de donkere batman wereld mij gaat tegenstaan. Daarnaast heb ik niks met batman.

- Borderlands
Nog nooit gespeeld. Twijfel of dit mijn cup-of-tea is voor voornamelijk solo-play. Wel ramvol content, progressie en een leip verhaal. Art-style zal ik aan moeten wennen denk ik :p

- Destiny: Taken King
Toch maar weer Destiny halen? Ik heb vanilla een tijdje gespeeld. Geen raids gedaan (want weinig PS vrienden). Het sfeertje vind ik wel tof en er is altijd wel iets te doen. Nog een zure nasmaak van wat de ontwikkelaars beloofden en hoe de game nu is. Daarnaast heb ik de game eigenlijk al gespeeld, dus voegt die DLC zoveel toe?

- Final Fantasy: Realm Reborn
Een hele andere game. Sinds kort in mijn vizier. Ik heb vaker MMO's gespeeld en vind het heerlijk om in een grote spelwereld te lopen en mijn character uit te bouwen. Volgens de reviews is het goed te spelen met een controller, maar ik kan ook toetsenbord en muis aansluiten. Ik ben alleen niet zo'n FF fan, dus ik weet niet of het sfeertje mij kan overhalen.

- Divinity: Original Sin
Haal ik wel eens als deze in de aanbieding is.

-Bloodborne
Haal ik ook wel eens voor een klein prijsje.

Iemand nog tips?
Divinity nu halen is de beste tip die ik je kan geven.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasi
  • Laatst online: 10-10 07:48
[...]

Volgens mij heb je die betaaloptie niet via de PC. Kon kiezen tussen creditcard of paypal.

Als je het via je PS4 doet, kan je het exacte bedrag betalen met Ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Milan17 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:31:
[...]

Negatieve dingen blijven inderdaad wel meer hangen. Dat neemt niet weg dat ik dan nog het idee heb dat je soms iets té kritisch bent, maar hé dat is mijn mening >:).
[...]

En daar heb je natuurlijk recht op. Ik denk inderdaad dat ik meer kritisch ben dan de meeste mensen, maar wel altijd eerlijk. Daarbij geef ik ook altijd expliciet aan dat het mijn mening betreft en ik onderbouw ook altijd wat ik niet goed aan bepaalde dingen vind. Soms kan ik overkomen als een lompe boer, maar zo ben ik nu eenmaal. Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik sommige mensen niet begrijp, en daar is in mijn optiek niets mis mee. Er zit een verschil tussen begrip hebben en iets begrijpen. Ik begrijp niet dat mensen The Witcher 3 leuker vinden dan Bloodborne, maar ik heb er begrip voor en respecteer het. :+

Gisteren zag ik op Facebook iemand die naar een of andere gare bios met cheap-ass 3D brillen was geweest om de nieuwe Star Wars te checken. Daar heb ik dan weer geen enkel begrip voor en ik begrijp het ook niet. Die shit moet je gewoon in volle IMAX 3D glorie checken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
GTA V is voor mij 1 van de beste spellen wat ik ooit heb gespeeld, qua verhaal en mogelijkheden enz.

Maar Bram heeft zeker gelijk dat de besturing/controls veel beter kan, vooral bij zo'n grote mooie spel hoort een betere besturing. Ik hoop dat ze met de volgende GTA hier wel wat verandering in ga brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:29:
[...]

Enkele opties:
- Batman [...]
Het sterke aan Batman is met name de graphics en het verhaal. Als je daar niks mee hebt dan blijft er weinig over.
- Destiny: Taken King [...]
Destiny voelt lekker om in te schieten en de Taken King raid is top. Solo bereik je uiteindelijk weinig dus je moet wel vrienden hebben om mee te spelen of bereid zijn om online mensen te zoeken.
- Bloodborne [...]
Beter dan Bloodborne ben ik op de PS4 nog niet tegengekomen. Als je twijfelt zou ik 'm inderdaad uitproberen zodra hij in de aanbieding is.
Iemand nog tips?
Alle games die je (verder) genoemd hebt staan allemaal goed aangeschreven, dus opzich allemaal degelijke keuzes. Heb je Diablo 3 al gespeeld? Dat speelt heerlijk op de console. Ik zou 'm zeker aan het RPG lijstje toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Ook al aan fallout 4 gedacht? Niet een standaard RPG, maar zeker voor een geruime tijd erg vermakelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elysi schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:44:
[...]

Het sterke aan Batman is met name de graphics en het verhaal. Als je daar niks mee hebt dan blijft er weinig over.

[...]

Destiny voelt lekker om in te schieten en de Taken King raid is top. Solo bereik je uiteindelijk weinig dus je moet wel vrienden hebben om mee te spelen of bereid zijn om online mensen te zoeken.

[...]

Beter dan Bloodborne ben ik op de PS4 nog niet tegengekomen. Als je twijfelt zou ik 'm inderdaad uitproberen zodra hij in de aanbieding is.

[...]

Alle games die je (verder) genoemd hebt staan allemaal goed aangeschreven, dus opzich allemaal degelijke keuzes. Heb je Diablo 3 al gespeeld? Dat speelt heerlijk op de console. Ik zou 'm zeker aan het RPG lijstje toevoegen.

Het probleem wat ik heb met Diablo en Divinity is het isometrische standpunt. Het haalt voor mij heel veel immersie weg. Dat voelt voor mij alsof ik een poppetje bestuur ipv dat ik er een ben. Van Bloodborne heb ik best wel wat filmpjes gekeken de laatste tijd. Alleen voor zover ik het kan zien zit er amper verhaal in. De artstyle en moeilijkheidsgraad trekken mij wel aan. Maar zou ook wel 'relaxt' een RPG willen kunnen spelen. Zonder bang te zijn dat ik steeds dood ga. Vandaar de keuze om die game later (voor erbij) te kopen.

Waar ik ook bang voor ben met Divinity is lappen tekst lezen. Bij Inquisition skipte ik eigenlijk alle tekst omdat ik het simpelweg niet boeiend vond.
EJPostema schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:00:
Ook al aan fallout 4 gedacht? Niet een standaard RPG, maar zeker voor een geruime tijd erg vermakelijk
Die setting trekt me eigenlijk totaal niet. Wil het wel eens een kans geven, maar dan voor een klein prijsje.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
RbBdOs schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:33:
[...]
Dit heb ik ook ondervonden. Het is met een omweg wel te doen. ;)
ik zal het de volgende keer proberen

heb GTA V nu al 2 keer ge-download maar krijg bij installeren elke keer dat het spel niet verder geinstalleerd kan worden omdat de data corrupt is... lekker dan, enig idee wat ik daar aan kan doen?

[ Voor 43% gewijzigd door Svennie op 18-12-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
bram1984 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:57:
[...]

En daar heb je natuurlijk recht op. Ik denk inderdaad dat ik meer kritisch ben dan de meeste mensen, maar wel altijd eerlijk. Daarbij geef ik ook altijd expliciet aan dat het mijn mening betreft en ik onderbouw ook altijd wat ik niet goed aan bepaalde dingen vind. Soms kan ik overkomen als een lompe boer, maar zo ben ik nu eenmaal. Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik sommige mensen niet begrijp, en daar is in mijn optiek niets mis mee. Er zit een verschil tussen begrip hebben en iets begrijpen. Ik begrijp niet dat mensen The Witcher 3 leuker vinden dan Bloodborne, maar ik heb er begrip voor en respecteer het. :+

Gisteren zag ik op Facebook iemand die naar een of andere gare bios met cheap-ass 3D brillen was geweest om de nieuwe Star Wars te checken. Daar heb ik dan weer geen enkel begrip voor en ik begrijp het ook niet. Die shit moet je gewoon in volle IMAX 3D glorie checken. :P
Whahaha wat dat laatste betreft ben ik wel redelijk hetzelfde. Ik kan er bijv. ook echt niet tegen als iemand films op een laptop kijkt (90% van m'n mede-studenten dus :| ). Een comedy is prima, maar als ik dan hoor dat iemand Interstellar op z'n laptop heeft gekeken... ;(
Maar oké dit is een beetje offtopic.
SC4RF4C3 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:06:
GTA V is voor mij 1 van de beste spellen wat ik ooit heb gespeeld, qua verhaal en mogelijkheden enz.

Maar Bram heeft zeker gelijk dat de besturing/controls veel beter kan, vooral bij zo'n grote mooie spel hoort een betere besturing. Ik hoop dat ze met de volgende GTA hier wel wat verandering in ga brengen.
De controls zijn zeker niet de beste nee, maar niet dusdanig dat het me opviel, laat staan dat het me stoorde. Dat het niet van het niveau The Last of Us is, lijkt me duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
Svennie schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:07:
[...]

ik zal het de volgende keer proberen

heb GTA V nu al 2 keer ge-download maar krijg bij installeren elke keer dat het spel niet verder geinstalleerd kan worden omdat de data corrupt is... lekker dan, enig idee wat ik daar aan kan doen?
Probeer dit even: http://www.gadgethelpline.com/rebuild-sony-ps4-database/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:41:
[...]

Yep die staat ook nog wel op mijn lijst, maar die haal ik wel een keer voor onder de € 20,-. Heb ik geen haast mee.
Inderdaad,

Wil hem zelf ook eens uitspelen, maar 50 euro vind ik er net iets te veel voor.

Ok, hij staat in de 2 games voor 1 prijs aanbieding..
Maar ik ben nou eindelijk mijn backlog aan het weg werken, geen nieuwe games voordat alles is uitgespeeld.

Heb zelfs Rainbow Six nog niet gehaald :o, en naar dat spel kijk ik al een geruime jaar naar uit :)
Nog zo'n 15a20 titels weg te werken voordat ik iets nieuws haal :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:24

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik kan echt niet beslissen dus ik doe het maar lekker zo :D

Poll: Met welke game zal ik vanavond beginnen?

Fallout 4
Divinity: Original Sin
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=395991&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
BlackEyedAngel schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:23:

Fallout 4
[afbeelding]
Ik mis opties als i dont care, of geen van beide. Of mogelijk zelfs een juiste antwoord staat er niet bij ofzo....
Beetje slappe poll zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:32:
[...]

Ik mis opties als i dont care, of geen van beide. Of mogelijk zelfs een juiste antwoord staat er niet bij ofzo....
Beetje slappe poll zo.
Inderdaad,

En het lijkt me ook niet echt de bedoeling daarvoor een poll te openen hier..
Kies gewoon een spel, je weet zelf wat je leuk vind en waar je zin in heb...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pfff, moet dat weer zo negatief jongens. Geef die jongen een suggestie. Jeez

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Regels regels regels...

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:16
Ik zou voor Netflix and chill gaan.

Nah, Fallout 4 is een erg goeie game tenminste dat schijnt zo te zijn. Ben al vanaf augustus niet meer in Nederland. In januari zal ik eens gaan kijken wat ik allemaal weer ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Hahahha ik zat gewoon beetje te fucken...
Vond alleen als je een poll maakt doe er wat humor in. Dan heb je een leuke poll :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 10-10 19:57

Niku

Alagaesii

Ik vind het wel humor, niks mis mee voor een keertje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Poll: Wat zullen we eens met v8power67 doen vanavond?
Open the cardoor and let him Fallout
Hit him on the head with a Driveclub
Put coweyes in his soup, Just Cause!
Put sausage in his ears #SuperMeatBoy
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=395992&layout=2&sort=prc

Humor jonguh! ;)

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 19:37
Haha, schitterende poll, power_user. Maar idd, wat een hate alweer... als je antwoord 'don't care' is, dan negeer je die poll toch gewoon ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
BlackEyedAngel schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:23:

Fallout 4
[afbeelding]
Nou, duidelijk, beide polls geven dezelfde uitslag :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn opmerking dat ik die poll niks vind is meer omdat als je dit laat gaan en aanmoedigt straks iedereen zo'n poll erop gooit omdat dat blijkbaar mag en "leuk" is.

Denk dat we daar allemaal niet op zitten te wachten :).
Maar 1 keer zo'n ding maakt inderdaad niet veel uit..

Maybe is het trouwens een idee om een Poll te maken om onze eigen Tweakers ps4 top 10 van 2015 te maken, dat voegt daadwerkelijk iets toe aan het topic :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2015 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:46:
Mijn opmerking dat ik die poll niks vind is meer omdat als je dit laat gaan en aanmoedigt straks iedereen zo'n poll erop gooit omdat dat blijkbaar mag en "leuk" is.

Denk dat we daar allemaal niet op zitten te wachten :).
Maar 1 keer zo'n ding maakt inderdaad niet veel uit..

Maybe is het trouwens een idee om een Poll te maken om onze eigen Tweakers ps4 top 10 van 2015 te maken, dat voegt daadwerkelijk iets toe aan het topic :P
Dit vind ik een mooi idee, regel jij het even? kunnen we nominaties aandragen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Hahahhahah
Prachtig dit!! Dit is humor idd :p
Heb zelf gestemd op de bovenste.
Kijk zon poll kan ik echt waarderen :D

En idd een poll met top 25 beste ps4 games is een goed idee.
Of favorite spel van 2015.
Genoeg opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

SC4RF4C3 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:06:

Heb het vanmiddag een aantal uren gespeeld en heb een hoog "meh" gevoel. Tis het allemaal net niet, verhaal is nogal oppervlakkig, besturing vind ik altijd een beetje awkward (of je nou rijdt, loopt of vecht) , en het komt bij mij eigenlijk allemaal heel rommelig over.

Geen enkel aspect vind ik eigenlijk goed gelukt, alles is mediocre. En dus meh.

Fallout 4 krijgt veel meer gezeik over zich heen, maar kwalitatief toch echt een stuk beter. Ik stem voor dat er minimaal 5-7 jaar tussen delen moet zitten. En niet iedere 2 jaar verplicht een spel uitpoepen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil best wel wat in elkaar knutselen vanavond/vannacht.

Ik hou het dan op games of DLC die dit jaar zijn uitgekomen.
Ik hou indie titels er wel eventjes buiten, want anders word het een lijst van 50+ titels.
Of je moet zoiets hebben van "maar mijn goty is een indie".
Dan stuur je mij maar even een PM dan gooi ik die er wel bij..

Als er nog andere verzoeken zijn of ideeën, dan geef je maar een gil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Mafia 3: 12 Minutes of Developer-Narrated Gameplay - IGN First

Mafia3 ziet er tof uit! Heel nieuwsgierig naar die titel. Nooit een mafia gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:59
Vandaag The Order 1886 uitgespeeld. Het spel ziet er grafisch erg mooi uit en speelt wat mij betreft ook prima! Ik vond hem vermakelijk.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 18:51:

Mafia3 ziet er tof uit! Heel nieuwsgierig naar die titel. Nooit een mafia gespeeld.
Kijk hier erg naar uit. Het ziet er weer erg sfeervol uit, alleen die shooting mechanics zien er op het eerste oog nogal achterhaald uit. En die auto's aan het einde van 't filmpje exploderen wel belachelijk snel.

Ik vond Mafia 2 i.t.t. veel mensen echt super, maar hij was wel veel te kort (in 14 uur uitgespeeld geloof ik) en de wereld was nogal leeg, dus ik hoop dat ze daar hier wat aan hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 18:51:

Ziet er mooinuit, maar vind de auto physics echt heel raar eruit zien, en de wijze waarop auros ontploffen en hoe snel ziet er niet uit... hij speingt uit een auto , deze rolt tegen 2 autos en alles ontploft...

Maar verder wel goeie sfeer. Mafia 2 op x360 uitgespeeld en van genotten, vooral het auto rijden met realistic physics in opties aan.
Hou hem in de gaten, maar merk steeds vaker dat ik spellen dichterbij release niet intressant meer vind. Laatste periode weinig games gekocht. Alleen battlefront en uncharted collection afgelopen maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En die uncharted physics zijn wel realistisch :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Nee maar dit ziet er gewoon misplaatst uit. Zeker voor een mafia game, waar het altijd wat realistischer probeert te zijn dan bv een uncharted.
En in uncharted rij je niet in voertuigen, en zelfs in uncharted ontploffen autos veel beter en realistischer dan hier. Ziet er echt niet uit in deze video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:16
v8power67 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 20:36:
[...]

Ziet er mooinuit, maar vind de auto physics echt heel raar eruit zien, en de wijze waarop auros ontploffen en hoe snel ziet er niet uit... hij speingt uit een auto , deze rolt tegen 2 autos en alles ontploft...

Maar verder wel goeie sfeer. Mafia 2 op x360 uitgespeeld en van genotten, vooral het auto rijden met realistic physics in opties aan.
Hou hem in de gaten, maar merk steeds vaker dat ik spellen dichterbij release niet intressant meer vind. Laatste periode weinig games gekocht. Alleen battlefront en uncharted collection afgelopen maanden.
Trailer zag er leuk uit. Maar wel veel pop in. Zeker s' avonds als de auto's je tegemoet komen rijden. De lampen van de auto sprongen pas aan op het weg dek toen je erg dicht bij was. En wat verder op wat rare bugs in het filmpje( een pistool die heen en weer blijft bewegen die op de grond ligt). En wat rare pop in bugs. Hoop dat dit niet een voorbode is van wat gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:02:
Nee maar dit ziet er gewoon misplaatst uit. Zeker voor een mafia game, waar het altijd wat realistischer probeert te zijn dan bv een uncharted.
En in uncharted rij je niet in voertuigen, en zelfs in uncharted ontploffen autos veel beter en realistischer dan hier. Ziet er echt niet uit in deze video.
Haha rustig maar :P zat maar te trollen..

We gaan zien hoe de game uitpakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
rwbk schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:04:
[...]

Trailer zag er leuk uit. Maar wel veel pop in. Zeker s' avonds als de auto's je tegemoet komen rijden. De lampen van de auto sprongen pas aan op het weg dek toen je erg dicht bij was. En wat verder op wat rare bugs in het filmpje( een pistool die heen en weer blijft bewegen die op de grond ligt). En wat rare pop in bugs. Hoop dat dit niet een voorbode is van wat gaat komen.
Janik zag het, maar het is pre alpha dus hopen dat weg is, maar gezien verleden met open wereld games vrees ik ergste...
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:07:
[...]

Haha rustig maar :P zat maar te trollen..

We gaan zien hoe de game uitpakt!
Okee :p
Naja wat ik hierboven al zeg het is pre alpha, dus hopelijk is eindresultaat compleet anders op bepaalde vlakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Milan17 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:50:
[...]

En die auto's aan het einde van 't filmpje exploderen wel belachelijk snel.
v8power67 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 20:36:
[...]

en de wijze waarop auros ontploffen en hoe snel ziet er niet uit... hij speingt uit een auto , deze rolt tegen 2 autos en alles ontploft...
Als je naar de voice-over luistert hoor je dat de ontwikkelaar zegt dat ze speciaal voor deze demo de settings hebben aangepast waardoor de auto's zo snel ontploffen, dit zal in het echte spel anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Reiben schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:32:
[...]

[...]

Als je naar de voice-over luistert hoor je dat de ontwikkelaar zegt dat ze speciaal voor deze demo de settings hebben aangepast waardoor de auto's zo snel ontploffen, dit zal in het echte spel anders zijn.
Kijk dat is al goed nieuws !!
Nu de driving physics veel meer richting realisme en ze zijn goed op weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
Reiben schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:32:
[...]

[...]

Ik zat ff snel in de trein zonder geluid te kijken, maar dat is goed om te horen. Vond het al zo vreemd.

De driving physics kan ik nog niet echt goed over oordelen aan de hand van het filmpje. Sowieso is dat iets dat je zelf moet ervaren vind ik. Zo vond ik de driving physics van GTA V in de eerste gameplay clips er echt veel te arcady uitzien. Maar toen ik het zelf ging spelen vond ik het eigenlijk hartstikke lekker werken en het eigenlijk wel prima (uiteraard wel arcady). Slechter dan bv. Saints Row 2, Just Cause 2 of Watch Dogs zal het niet zijn :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 18:00:
Ik wil best wel wat in elkaar knutselen vanavond/vannacht.

Ik hou het dan op games of DLC die dit jaar zijn uitgekomen.
Ik hou indie titels er wel eventjes buiten, want anders word het een lijst van 50+ titels.
Of je moet zoiets hebben van "maar mijn goty is een indie".
Dan stuur je mij maar even een PM dan gooi ik die er wel bij..

Als er nog andere verzoeken zijn of ideeën, dan geef je maar een gil :P
Indie is zo lastig tegenwoordig. Is Rocket League een indie? Lijkt me niet aangezien ze flink geld hebben gekregen.

En grote kans dat ik het merendeel van de toppers uit dit jaar pas in het bejaardenhuis speel dus misschien verander ik over een jaar of 50 mijn keuze. Pm je wel ff dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Kerstdeal 10 is live

Black Ops 3

Call of Duty: Black Ops III (PS4)
Was €69.99
Now €49.99 (until 11.59pm GMT 20th December)

Call of Duty: Black Ops III Digital Deluxe (PS4)
Was €99.99
Now €79.99 (until 11.59pm GMT 20th December)

Call of Duty: Black Ops III (PS3)
Was €59.99
Now €34.99 (until 11.59pm GMT 20th December)

En nu ga ik deze of Battlefront kopen.... twijfel twijfel :X

[ Voor 6% gewijzigd door Cardwizard op 19-12-2015 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van deals kun je niet spreken imo. Wel jammer. Misschien ben ik te verwend met steamsales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

Best PS4 Game? Best Studio of the Year? Vote now in the PS Blog Game of the Year Awards:

Klik om te Stemmen

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CWks-D8UEAAMXJT.png

Tip voor Bram: Bloodborne. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 21:45
Goede tip, niet alleen voor Bram. :)

Ook voor mij is Bloodborne veruit game of the year geworden. Gameplay boven alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Bloodborne heeft bij mij niet eens concurrentie. Veruit de beste game van 2015. The Witcher 3 is mijn nummer twee, maar deze kan echt niet tippen aan Bloodborne.

[ Voor 34% gewijzigd door Voxalizer op 19-12-2015 10:15 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen er meer niet hier in de PS Store:

http://www.sonyentertainm.../nl-nl/playstation-store/

Bij mij blijft het maar laden en kom ik er niet op met Edge, IE en Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook gestemd op Bloodborne: oa best game en best story.
Beste DLC voor mij is The Taken King van Destiny.
Most anticipated: Dark Souls 3.
Al kijk ik ook heel erg uit naar FF XV, maar daarvan weet ik wel wat ik kan verwachten.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:55

rajackar

Blood Minister

Spud82 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 09:53:
Goede tip, niet alleen voor Bram. :)

Ook voor mij is Bloodborne veruit game of the year geworden. Gameplay boven alles!
+1
Met grote afstand de beste game van het jaar voor mij. En misschien wel van de afgelopen 5+ jaar.
Door Bloodborne weet ik weer precies waarom ik gamen leuk vind. Zo'n verademing na al die veel te toegankelijke middelmatigheid :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 10-10 19:57

Niku

Alagaesii

Tearaway gestemd. Waarschijnlijk niet de beste, maar wil meer van dat soort games zien op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:46:
Komen er meer niet hier in de PS Store:

http://www.sonyentertainm.../nl-nl/playstation-store/

Bij mij blijft het maar laden en kom ik er niet op met Edge, IE en Firefox.
http://downdetector.com/status/playstation-network

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 21:45
rajackar schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:31:
[...]

+1
Met grote afstand de beste game van het jaar voor mij. En misschien wel van de afgelopen 5+ jaar.
Door Bloodborne weet ik weer precies waarom ik gamen leuk vind. Zo'n verademing na al die veel te toegankelijke middelmatigheid :)
Same here, het is inderdaad gewoon precies wat ik zoek in gamen. Ik zou nooit zeggen dat iets als The Witcher 3 een slecht spel is, sterker nog ik kan mij goed voorstellen dat deze titel het in veel lijstjes wint. Maar niet voor mij. Voor mij geen ellenlange cutscenes etc, daar heb ik film/series voor. In games mag het van mij om keiharde skills en eerlijke/strakke gameplay-mechanics draaien. Daarbij: stijl boven inhoud. Een lekkere, sfeervolle over-the-top 'gamers-game' als Bloodorne dus, heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Spud82 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:42:
[...]

Same here, het is inderdaad gewoon precies wat ik zoek in gamen. Ik zou nooit zeggen dat iets als The Witcher 3 een slecht spel is, sterker nog ik kan mij goed voorstellen dat deze titel het in veel lijstjes wint. Maar niet voor mij. Voor mij geen ellenlange cutscenes etc, daar heb ik film/series voor. In games mag het van mij om keiharde skills en eerlijke/strakke gameplay-mechanics draaien. Daarbij: stijl boven inhoud. Een lekkere, sfeervolle over-the-top 'gamers-game' als Bloodorne dus, heerlijk!
Precies wat je zegt idd.

Het grappige is dat ik wel hou van games met verhaal en cutscenes etc maar de laatste jaren lijkt dat veelal ten koste te gaan van de gameplay.
Juist bij The Witcher 3 had ik dat gevoel. Ja, de wereld was mooi en ja, er was meer dan genoeg te beleven maar ik was niet lekker aan het gamen. Meer klusjes aan het doen of zo.
Voor mij komt dat vooral omdat de gameplay gewoon niet lekker aan voelde. De combat sloeg echt nergens op. En wat mij betreft ook vreselijk saaie boos fights. Was snel weer terug bij Bloodborne na de eind credits van TW3 ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloodborne beste story? (Nog niet gespeeld). Kan iemand uitleggen wat voor story er in deze game zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 12:06:
Bloodborne beste story? (Nog niet gespeeld). Kan iemand uitleggen wat voor story er in deze game zit?
Klik Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 12:06:
Het verhaal kun je compleet negeren maar er zit een heel sterk duister verhaal in met bijzonder veel lore en backstory van de characters.
Je moet het allemaal wel redelijk zelf bij elkaar puzzelen en er is redelijk wat ruimte voor interpretatie maar dat is voor de liefhebbers juist het leuke.
Op youtube etc kun je ook allerlei thorieën en uitleg vinden. Het gaat allemaal behoorlijk diep.
De stijl is erg geïnspireerd op lovecraft.

Pagina: 1 ... 45 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link