Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:00
Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 09:07:
PlayStation Europe

Best PS4 Game? Best Studio of the Year? Vote now in the PS Blog Game of the Year Awards:

Klik om te Stemmen

[afbeelding]

Tip voor Bram: Bloodborne. :+
Ik zit het meest aan Rocket League te denken. Goede gameplay, prima graphics en je kan het blijven spelen.

Eigenlijk is er dit jaar echt niets origineels en bijzonders uitgekomen naast Bloodborne en Rocket League, vooral veel vervolg 'cashcow' producten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 21:45
rajackar schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 12:01:
[...]

Precies wat je zegt idd.

Het grappige is dat ik wel hou van games met verhaal en cutscenes etc maar de laatste jaren lijkt dat veelal ten koste te gaan van de gameplay.
Juist bij The Witcher 3 had ik dat gevoel. Ja, de wereld was mooi en ja, er was meer dan genoeg te beleven maar ik was niet lekker aan het gamen. Meer klusjes aan het doen of zo.
Voor mij komt dat vooral omdat de gameplay gewoon niet lekker aan voelde. De combat sloeg echt nergens op. En wat mij betreft ook vreselijk saaie boos fights. Was snel weer terug bij Bloodborne na de eind credits van TW3 ;)
Klopt, zeker na Bloodborne gespeeld te hebben voelde The Witcher 3 behoorlijk houterig aan en dat 'klusjes doen' herken ik ook heel erg. Tja, die verhalen in games boeien mij 9 van de 10 keer totaal niet. Neem een GTA of TLOU, die ook geroemd worden om hun meeslepende verhalen. Nah ik zie het niet, 't is maar wat je gewend bent denk ik, of op welke manier je uitgedaagd/getriggerd wilt worden.

Net Fallout 4 gedaan, maar ben nu echt weer even klaar met die open werelden. Voorlopig The Old Hunters induiken, aangevuld met zo nu en dan Destiny. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 09:07:
PlayStation Europe

Best PS4 Game? Best Studio of the Year? Vote now in the PS Blog Game of the Year Awards:

Klik om te Stemmen

[afbeelding]

Tip voor Bram: Bloodborne. :+
Wel vreemd dat Uncharted niet tussen het rijtje staat van Most anticipated 2016

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10 06:35

mno

Vergis ik me, of is Star Wars Battlefront voor $29,75 op Gamedealdaily een hele goede deal?

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel goedkoop. Prima game, maar weinig content. Die komt nog wel, maar in een season pass.
Als je niet heel erg geen bent van Star Wars zou ik de game voorbij laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:28
Snelle vraag voor de kenners , 2 PS4's beide met 2 dezelfde accounts , als ik nu een digitale game koop dan kan dat ook op PS4 nr2 dat is me bekend , geld dat ook voor een season pass en andere extra's ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
cardwizard schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:43:
Snelle vraag voor de kenners , 2 PS4's beide met 2 dezelfde accounts , als ik nu een digitale game koop dan kan dat ook op PS4 nr2 dat is me bekend , geld dat ook voor een season pass en andere extra's ?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cardwizard schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:43:
Season pass moet je opletten. Bij mij kon ik altijd DLC/Season pass ook sharen. Echter heb ik voor het eerst een uitzondering meegemaakt: The Crew: Wild Run.

Ik heb de game+expansion (bundel) gekocht op account A en wilde op account B spelen. De game kon ik gewoon opstarten, maar de expansion werkte NIET. Ik kon dat alleen gebruiken op account A. Via account B was de expansion op slot en kreeg ik de melding dat ik Wild Run moest aanschaffen toen ik de features wilde starten. (ja heb ook herstel licenties etc gedaan).

Heb toen contact opgenomen met Sony via livechat. Zij gaven aan dat hoewel games wel werken, op kleine uitzonderingen na (Final Fantasy XIV) is het bij DLC niet zo vanzelfsprekend. Daar mogen de uitgevers het zelf bepalen. Dat het bij alle games tot nu toe heeft gewerkt, wil niet zeggen dat dit dus standaard is, is mij toen verteld.

Dus hou daar rekening mee, dat je misschien bij bepaalde games geen DLC kan sharen. Ik koop vanaf nu games met season pass bundels zelf (als ik em liever wil spelen dan mn broertje) of kopen zonder dlc bundel en de dlc daarna los aanschaffen voor mezelf. Als we beide de DLC willen koop ik het via hem, als het bij mij niet blijkt te werken, koop ik dan wel de DLC los. Hij speelt bijv niet The Crew, had ik geweten dat de DLC account gebonden is, dan had ik de game bundel gelijk via mn eigen account gekocht. Heb uiteindelijk (met veel moeite, US Store is érg lastig als het om refunds gaat) een refund gekregen, dus gelukkig niet dubbel hoeven te betalen.

[ Voor 12% gewijzigd door ASNNetworks op 19-12-2015 17:15 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Odieus schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 12:43:
[...]

Inderdaad, heb daar wel op gestemd overigens door zelf keuze in te vullen.

The Witcher en Dying Light zijn echt top vermaak :) Wil nu nog een FPS als afwisseling voor de snelle potjes in de avond, voor deze beider games zit je al zo snel 2 uur achter elkaar te spelen merk ik (Dying Light in coop uiteraard, gaat dan wat langzamer en veel aan het ouwehoeren :D)

Heeft iemand aanraders? Dessins, Rainbow Six misschien? Ben niet competitief en moeten vooral lekkere luchtige potjes zijn, in CoD heb ik overigens geen trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
rajackar schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:31:
[...]

+1
Met grote afstand de beste game van het jaar voor mij. En misschien wel van de afgelopen 5+ jaar.
Door Bloodborne weet ik weer precies waarom ik gamen leuk vind. Zo'n verademing na al die veel te toegankelijke middelmatigheid :)
+1

GOTY

Geen game komt in de buurt dit jaar..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuff schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 20:29:
[...]

Inderdaad, heb daar wel op gestemd overigens door zelf keuze in te vullen.

The Witcher en Dying Light zijn echt top vermaak :) Wil nu nog een FPS als afwisseling voor de snelle potjes in de avond, voor deze beider games zit je al zo snel 2 uur achter elkaar te spelen merk ik (Dying Light in coop uiteraard, gaat dan wat langzamer en veel aan het ouwehoeren :D)

Heeft iemand aanraders? Dessins, Rainbow Six misschien? Ben niet competitief en moeten vooral lekkere luchtige potjes zijn, in CoD heb ik overigens geen trek.
Battlefront, zonder twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
dutchgio schreef op zondag 20 december 2015 @ 01:45:
Dat was alleen The Witcher al meende ik... ;)
Bedoel voor mij persoonlijk ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Fuff schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 20:29:
[...]

Wil nu nog een FPS als afwisseling voor de snelle potjes in de avond.

Wat hier boven ook al gezegd wordt, Battlefront speelt echt heerlijk weg.

Zelf geen hardcore shooter speler, wel battlefield 4 vaak gedaan.
Ook geen starwars fan (ben van de week begonnen om voor het eerst de films te kijken, om ook naar de nieuwste in de bios te gaan).
Dus dit zijn geen eisen om dit te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Battlefront, heb hem zelf voor 40 euro kunnen krijgen en ondanks dat ik normaal gesproken echt weinig game heb ik hier toch al 24 uur inzitten wat voor mij echt veel is.

Echt iets om even tussendoor te doen en als je eenmaal die personal shield en jetpack etc unlocked heb krijg je toch echt leuke gameplay vind ik.

Al wat leuke melee gevechten gehad zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Odieus schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 12:43:
Ik kon m ook al niet vinden. Toch vreemd dat ze die er zelf niet tussen gezet hebben.
Voor mij is Rocket League toch wel de beste game, daar heb ik me al heel wat uren mee vermaakt :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:08
Heeft er iemand misschien de Darksiders 2 Deathinitive editie al gespeeld? Ik had Darksiders 2 op de Xbox360 en ik vond dat best een leuk spel. Maar is het het waard om opnieuw op de PS4 te kopen? Afgezien van de DLC dan.

Als ik naar dit filmpje kijk ziet het er zo donker uit:

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
jongf7 schreef op zondag 20 december 2015 @ 09:29:
[...]

Wat hier boven ook al gezegd wordt, Battlefront speelt echt heerlijk weg.

Zelf geen hardcore shooter speler, wel battlefield 4 vaak gedaan.
Ook geen starwars fan (ben van de week begonnen om voor het eerst de films te kijken, om ook naar de nieuwste in de bios te gaan).
Dus dit zijn geen eisen om dit te gaan spelen.
bram1984 schreef op zondag 20 december 2015 @ 06:09:
[...]

Battlefront, zonder twijfel.
Ik heb Battlefront op de Xbox One gedaan en had daar echt helemaal niks mee, vond dat niet lekker spelen. Bovendien heb ik niks met star wars, maar dat zou niet uit moeten maken natuurlijk. Maar is niet mijn game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op zondag 20 december 2015 @ 11:50:
Maar is het het waard om opnieuw op de PS4 te kopen?
Dat ligt aan jezelf.
Ik heb bv Tomb Raider op de PS3 gespeeld en later de superduper 1080p/60fps versie op de PS4 gekocht.
Maar het blijft gewoon hetzelfde verhaal... buiten de betere graphics (die toch al niet echt opvallen als je aan het spelen bent) heeft het geen enkele meerwaarde gehad om de PS4 versie te kopen.

Heb zelf ook getwijfeld om God of War III remastered te kopen, maar omdat ik die ook al platinum heb gespeeld op de PS3 zal het al heel snel in een "o ja" spel veranderen.

Aan een ieder die nog nooit Darksiders II gespeeld heeft zeg ik: kopen! Fantastisch leuke game :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuff schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:59:
[...]

[...]

Ik heb Battlefront op de Xbox One gedaan en had daar echt helemaal niks mee, vond dat niet lekker spelen. Bovendien heb ik niks met star wars, maar dat zou niet uit moeten maken natuurlijk. Maar is niet mijn game.
Weet niet of het aan de Xbox zelf ligt, maar Battlefront speelt op de PS4 echt prima weg. Hij is op zoek naar een shooter voor luchtige potjes en is niet competitief. Dan kom je eigenlijk automatisch al bij Battlefront uit.

En het is wel handig dat je iets hebt met Star Wars, juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:08
dvdkiwi schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:47:
[...]

Dat ligt aan jezelf.
Ik heb bv Tomb Raider op de PS3 gespeeld en later de superduper 1080p/60fps versie op de PS4 gekocht.
Maar het blijft gewoon hetzelfde verhaal... buiten de betere graphics (die toch al niet echt opvallen als je aan het spelen bent) heeft het geen enkele meerwaarde gehad om de PS4 versie te kopen.

Heb zelf ook getwijfeld om God of War III remastered te kopen, maar omdat ik die ook al platinum heb gespeeld op de PS3 zal het al heel snel in een "o ja" spel veranderen.

Aan een ieder die nog nooit Darksiders II gespeeld heeft zeg ik: kopen! Fantastisch leuke game :)
Ja, daar zit ik dus ook mee. Dan wordt het zo'n "ohja, dat gaat zo". Ik denk dat ik toch er maar even mee wacht totdat ie in de budgetbakken komt. Overigens vind ik het wel een goede reeks, jammer dat er waarschijnlijk geen deel drie meer uitkomt. Echt vergelijkbare spellen zijn er momenteel dacht ik nog niet op de PS4

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:27
Ik heb een vraag over het spelen met een gezin op een ps4.
Ik kom van een Wii u waar ik een account had, waar we met zijn allen op speelden.

Nu heb sinds gisteren een ps4. Nu heb ik een account aangemaakt met ps plus.
Nu heb ik voor de kinderen een apart account aangemaakt, maar tijdens het spelen van FIFA 16 met 2 spelers, moeten er voor een controller nog steeds van mijn account gebruik gemaakt worden.

Moet ik nu voor elke kind afzonderlijk 1 account aanmaken of kan ik af met 1 account voor alle 3 de kinderen?

Geld psplus voor alleen mijn account, of geld het voor meerdere (sub) accounts op e1 ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 12:33
Svennie schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:07:
[...]

ik zal het de volgende keer proberen

heb GTA V nu al 2 keer ge-download maar krijg bij installeren elke keer dat het spel niet verder geinstalleerd kan worden omdat de data corrupt is... lekker dan, enig idee wat ik daar aan kan doen?
Het is gelukt, bij het installeren staat er explicitiet bij dat je uit moet zetten dat het systeem naar rest mode gaat, maar ik zat erbij dus dat heb ik niet gedaan want als de melding komt dan beweeg ik het pookje, ten minste zo dacht ik dat het wel goed zou gaan. Niet dus, 2 keer een melding dat het installeren niet verder kon gaan.

De optie die werd voorgesteld om te rebuilden duurde een paar uur, ik denk ik pobeer het nog 1 keer. Uitgezet dat het systeem naar rest mode kan gaan en daarna installeerde het spel wel goed, vreemd maar het werkt nu.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peppie71 schreef op zondag 20 december 2015 @ 21:07:
Ik kom van een Wii u waar ik een account had, waar we met zijn allen op speelden.

Nu heb ik voor de kinderen een apart account aangemaakt, maar tijdens het spelen van FIFA 16 met 2 spelers, moeten er voor een controller nog steeds van mijn account gebruik gemaakt worden.

Moet ik nu voor elke kind afzonderlijk 1 account aanmaken of kan ik af met 1 account voor alle 3 de kinderen?

Geld psplus voor alleen mijn account, of geld het voor meerdere (sub) accounts op e1 ps4?
Het is nu in het begin even wat werk, maar ik zou voor allen aparte accounts aanmaken. Geen subaccounts, dat geeft ook alleen maar gedoe.
Dan heb je je eigen opslag en gaat daar in ieder geval niks mis qua saves etc.
Maar dat ligt er ook aan hoe vaak ze de ps4 van gebruiken.

Als je met meerdere controllers bijvoorbeeld Fifa speelt kun je overigens ook controllers 'als gast' laten spelen, dan heb je ook geen ander account nodig, maar wordt er verder ook geen voortgang opgeslagen.

Je kunt met Ps plus van 1 account ook online met de andere en de gratis games spelen. Dat neemt verder niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

The 11th of our 12 deals of Christmas is now live on PS Store: save big on FIFA 16:

Klik Hier

FIFA 16 Deluxe Edition (PS4)
Was €79.99
Now €39.99 (until 11.59pm GMT 22nd December)

FIFA 16 Super Deluxe Edition (PS4)
Was €99.99
Now €49.99 (until 11.59pm GMT 22nd December)

FIFA 16 (PS3)
Was €69.99, now €34.99 (until 11.59pm GMT 22nd December)
Additional 10% discount for PS Plus members

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CWtSPPsUEAA3CgD.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-10 12:08
peppie71 schreef op zondag 20 december 2015 @ 21:07:

In principe zou je gewoon op elk account fifa (digitale aankoop?) moeten kunnen starten en online spelen. Ik denk dat je je playstation niet als primaire playstation hebt ingesteld voor jou account. Als je dat doet, is het probleem waarschijnlijk opgelost.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Xmas Thema Festive (Gratis) Exclusief voor PlayStation®Plus :

Klik Hier

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP9000-CUSA01501_00-ETH0000000000259/1450445813000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Guns, Gore and Cannoli Theme (Gratis):

Klik Hier

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP8922-CUSA03051_00-ETH0000000000101/1450190903000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Het kerst thema heb ik nu op mijn PS4 staan en brengt me helemaal in de kerstsfeer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 22:29
Svennie schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:10:
[...]

Het is gelukt, bij het installeren staat er explicitiet bij dat je uit moet zetten dat het systeem naar rest mode gaat, maar ik zat erbij dus dat heb ik niet gedaan want als de melding komt dan beweeg ik het pookje, ten minste zo dacht ik dat het wel goed zou gaan. Niet dus, 2 keer een melding dat het installeren niet verder kon gaan.

De optie die werd voorgesteld om te rebuilden duurde een paar uur, ik denk ik pobeer het nog 1 keer. Uitgezet dat het systeem naar rest mode kan gaan en daarna installeerde het spel wel goed, vreemd maar het werkt nu.
Denk zelf dat hij iets op de achtergrond moest installeren wat alleen in de restmode kan. Ben blij dat het gelukt is voor je. En nu spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 00:57
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 07:32:

Klik Hier

[afbeelding]

Het kerst thema heb ik nu op mijn PS4 staan en brengt me helemaal in de kerstsfeer.
Dankjewel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:51

Klik Hier

[afbeelding]

Klik Hier

[afbeelding]

Helemaal leuk! Zeker het kerst thema :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 12:06:
Bloodborne beste story? (Nog niet gespeeld). Kan iemand uitleggen wat voor story er in deze game zit?
Het is een verhaal waarbij je zelf moet nadenken en alles bij elkaar moet puzzelen, daarom al voor mij het beste verhaal. Niet meer spoonfed "KIJK DIT IS EEN ZOMBIE KIJK ZO KOMT HET!!!" Meer, item descriptions lezen en zelf 1 + 1 kunnen doen :)
Silent Hill 2 had precies hetzelfde, je wist niks. En aan het einde van het spel had je alleen maar een vaag idee. De rest moet je bij elkaar zoeken.

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 21-12-2015 10:04 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
Even tussendoor een vraagje..

Heeft iemand ooit problemen gehad met de video playback van de PS4?
Ik krijg bij zwartwaardes enorme pixelation, het maakt niet uit welke applicatie ik gebruik.
Verschillende getest waaronder Netflix / Youtube / Playstore trailers etc.

Enige wat ik nog niet getest heb is zelf gewoon een video bestand op de PS4 zetten of het te streamen vanuit mijn PC. Als ik via de SmartTV functie Netflix kijk zijn de zwartwaardes gewoon goed. Dus aan de TV kan het niet liggen. Ook op meerdere TV's / Monitoren Netflix op de PS4 getest maar het blijft gewoon belabberd. Ook zijn de kleuren van Netflix op de PS4 nogal flets..

Bij games heb ik hier overigens geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

^ Probeer eens om je RGB output op de PS4 veranderen, staat standaard op auto. Ooit gelezen dat die detectie soms niet goed gaat.

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
Ik ben dit weekend weer eens verder gegaan met Watchdogs, ik heb dit spel eind vorig jaar gekocht en een uurtje of 2 gespeeld, daarna weggelegd en niet meer naar gekeken....
Nu weer eens opgepakt en ik heb er meteen 10 uur inzitten, wat een pareltje, ik vermaakt me er prima mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
fonsmeister schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:16:
^ Probeer eens om je RGB output op de PS4 veranderen, staat standaard op auto. Ooit gelezen dat die detectie soms niet goed gaat.
Net even gegoogled wat het nou is. ( http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=883355 )
Ik denk inderdaad dat dit het is! Zal als ik klaar ben met werken even op de TV kijken wat de RGB range is en dan het op de PS4 ook zo instellen. Nu even uitzoeken onder welk menu'tje hij bij Samsung staat.. Thanks

*edit*

http://wololo.net/2015/02...ity-with-ps4-by-dimen363/

Hier dus

[ Voor 15% gewijzigd door Valandin op 21-12-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-10 17:08

Klik Hier

[afbeelding]

Klik Hier

[afbeelding]

Staan er al een goede week in hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 15:42

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Leuke deal voor mensen met een US-account:

4 Star Wars classics + 20% kortings code voor $14,49 (€13,50) bij GameDealDaily.com.

Ze hebben ook een 20% kortingscode voor $3,50 (€3,00).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmelvee schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:25:
Staan er al een goede week in hoor.
Aan de vorige reacties te lezen had nog niet iedereen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:53:
[...]

Aan de vorige reacties te lezen had nog niet iedereen ze.
Klopt, maar nieuw is het niet meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapot schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:21:
Ik ben dit weekend weer eens verder gegaan met Watchdogs, ik heb dit spel eind vorig jaar gekocht en een uurtje of 2 gespeeld, daarna weggelegd en niet meer naar gekeken....
Nu weer eens opgepakt en ik heb er meteen 10 uur inzitten, wat een pareltje, ik vermaakt me er prima mee!
Haha een pareltje nog wel. :+

Blijkt maar weer eens hoe smaken kunnen verschillen. Echt een van de meest waardeloze games die ik ooit gespeeld heb. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een pareltje gaat wat ver, maar wel een prima game om eens te spelen.

Dat online gedeelte met dat je daadwerkelijk iemand anders zijn game binnenvalt om hek te hacken past perfect bij de game, maar is dan weer wat minder qua uitwerking.
Zo heb je een slow-mo 'special ability', maar zodra iemand je game binnenvalt werkt dat niet meer en kun je dus al voordat die hack begint herkennen dat er iemand omderweg is. ;)
En dat soort dingen, is blijkbaar niet goed over nagedacht.
Verder is het de bekende Assasinss Creed formule die ook bij Far Cry wordt gebruikt qua collectibles, vrijspelen van gebieden etc.

Maar prima game om op te pakken uit de budgetbak. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:09
Zelfs voor de budgetbak is het bagger imo. Zelf verkoop ik nooit spellen, maar Watchdogs heb ik uit principe verkocht om het spel niet meer in mijn collectie te hebben. Het verhaal is echt te dom voor woorden en de manier waarop je character met de ontvoering om gaat slaat alles. En het Ubisoft sausje wordt vooral bij deze game erg duidelijk en dan nog supersaaie missies er bij ...Gelukkig ben ik de meeste irritaties al weer vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:55:
Zelfs voor de budgetbak is het bagger imo. Zelf verkoop ik nooit spellen, maar Watchdogs heb ik uit principe verkocht om het spel niet meer in mijn collectie te hebben. Het verhaal is echt te dom voor woorden en de manier waarop je character met de ontvoering om gaat slaat alles. En het Ubisoft sausje wordt vooral bij deze game erg duidelijk en dan nog supersaaie missies er bij ...Gelukkig ben ik de meeste irritaties al weer vergeten ;)
Inderdaad. Ik had 'm via MP voor 2 tientjes. Dezelfde dag voor hetzelfde bedrag weer doorverkocht. Gratis via PS Plus sla ik 'm ook over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmelvee schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:37:
Klopt, maar nieuw is het niet meer :D
Uitgebracht 18 Dec 2015.

Zo lang geleden is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Mijn PSN is verlopen, wat is het jaar hard gegaan zeg. Vanavond ergens eens een code aanschaffen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:58
Zo, als het goed is ligt er een PS4 voor mij klaar als ik thuis kom. Zit alleen nog geen spel bij. Zat te denken om GTA-V of COD-BO3 te kopen om mee te beginnen. Later nog eens fifa16 en een tweede controller...

Andere suggesties?

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thecola schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:48:
Zo, als het goed is ligt er een PS4 voor mij klaar als ik thuis kom. Zit alleen nog geen spel bij. Zat te denken om GTA-V of COD-BO3 te kopen om mee te beginnen. Later nog eens fifa16 en een tweede controller...

Andere suggesties?
Ik zou zeggen lees eventjes een paar pagina's terug en dan zul je zien dat deze vraag al tig keer is gesteld;) en dat er ook tis suggesties en titels zijn genoemd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset

Andere suggesties?
mijn lijst:

AC Syndicate (enige goede AC sinds de italië reeks)
Bloodborne
Destiny (met the taken king gewoon goed)
Fallout 4
Dark Souls 2
The last of us (als je van een goed filmisch verhaal houdt in een lineare omgeving)
Final Fantasy Type-0
Final Fantasy XIV (MMO)
Farcry 4
Lords of the Fallen
Tomb Raider Definitive edition
Dragon Age inquisition
Wolfenstein The New Order
Infamous
Diablo 3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Driveclub, without a doubt (moet je wel van het race-genre houden uiteraard).

En een playstation+ abo. Naast Driveclub zijn de andere spellen die ik dit jaar het meest heb gespeeld, gratis maandelijkse spellen die beschikbaar kwamen via de IGC, zoals:
  • Grow Home
  • Race the Sun
  • Never Alone
  • Valiant Hearts
  • Limbo
  • Rocket League
Behalve Race the Sun, heb ik alle bovenstaande games uitgespeeld. En dan heb ik nog steeds spellen uit het afgelopen jaar IGC die ik ook nog wil spelen, maar nog niet aan toegekomen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Andere suggesties?
Helldivers is voor mij het spel van het jaar. Kan je ook gooed local co-op doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
bram1984 schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:26:
[...]

Haha een pareltje nog wel. :+

Blijkt maar weer eens hoe smaken kunnen verschillen. Echt een van de meest waardeloze games die ik ooit gespeeld heb. :p
Ik vind het echt wel een vet spel, maar ik heb wel vaker een afwijkende smaak, zo vind ik respawns bij MP FPS's ook waardeloos, maar hier ben ik geloof ik ongeveer de enige in.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapot schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:51:
[...]

Ik vind het echt wel een vet spel, maar ik heb wel vaker een afwijkende smaak, zo vind ik respawns bij MP FPS's ook waardeloos, maar hier ben ik geloof ik ongeveer de enige in.... :+
Vast niet. Anders bestond Search & Destroy niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 12:56
Zijn er mensen die toevallig ook psn problemen hebben? Kan niet online spelen en wanneer ik de store open dan komt er een foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vibravis schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:22:
Zijn er mensen die toevallig ook psn problemen hebben? Kan niet online spelen en wanneer ik de store open dan komt er een foutmelding
Geen problemen hier met PSN.

De hele dag al multiplayer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Wat vreemd. Zowel bo3 als bf4 werken niet bij mij. Netwerk test op de ps is gewoon goed. Ellende begon een 45 min geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:29:
[...]

Geen problemen hier met PSN.

De hele dag al multiplayer gespeeld.
Ga werken man! Ik wil ook spelen.. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
Vibravis schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:36:
Wat vreemd. Zowel bo3 als bf4 werken niet bij mij. Netwerk test op de ps is gewoon goed. Ellende begon een 45 min geleden
Reset je modem voor de gein eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
djmelvee schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:36:
[...]

Reset je modem voor de gein eens.
Dat heb ik al een aantal malen gedaan helaas. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 23:33
ff een andere dns(8.8.8.8 bijv) invoeren, werkt bij mij altijd goed.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Punkbuster schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:50:
ff een andere dns(8.8.8.8 bijv) invoeren, werkt bij mij altijd goed.
ik gebruik altijd al 8.8.8.8 en 8.8.4.4 maar dat wil maar niet helpen. Ik heb de laatste week al eens vaker last gehad van internet problemen (trage/geen wifi, ssid niet zichtbaar) Ga denk ik toch maar eens een belletje naar kpn doen want als andere geen problemen ervaren dan moet het haast wel bij mij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Vibravis schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:49:
[...]

Dat heb ik al een aantal malen gedaan helaas. :|
Primaire DNS je modem IP, secundair het Google DNS adres invullen. Kun je dat eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Buckle up: eye-popping new Uncharted 4: A Thief’s End trailer is live. Watch it here, now:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:53
Meer een teaser dan een trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Niet eens een teaser, gewoon een plaatje met wat effectjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:17
Weet iemand of Sony nog wat doet aan die thumbsticks die na verloop van tijd los beginnen te raken ? Dualshock die bij de PS4 zat, aankoopdatum 20-12-2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Als je 2 jaar garantie had dan heb je een dag te lang gewacht , dus reken er maar niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:17
cardwizard schreef op maandag 21 december 2015 @ 21:51:
Als je 2 jaar garantie had dan heb je een dag te lang gewacht , dus reken er maar niet op
Als er twee jaar garantie op zit hoop ik dat Sony niet moelijk gaat doen. Ben als sinds de PS1 een trouwe klant/fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony hanteert zelfs maar 1 jaar, dus die doen waarschijnlijk sowieso wel moeilijk.
Je eerdere PS aankopen maken daarbij niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 17:40
dutchgio schreef op maandag 21 december 2015 @ 21:56:
Sony hanteerd zelfs maar 1 jaar, dus die doen waarschijnlijk sowieso wel moeilijk.
Je eerdere PS aankopen maken daarbij niets uit.
Sony heeft niets te hanteren, in Europa is dit verplicht twee jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Europees is dat als "advies" voor de lidstaten om toe te passen.
Hier kennen we helemaal geen jaar of periode, maar gaat het om een deugdelijk product en niet 1 of 2 jaar.

Maar ga dat Sony maar wijsmaken. Grote kans dat ze daar niet in mee gaan of je naar de retailer sturen.

[ Voor 24% gewijzigd door dutchgio op 21-12-2015 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry, kwam door het swypen en weghalen van verkeerde woorden. :P
Deze had ik niet gezien. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 17:40
dutchgio schreef op maandag 21 december 2015 @ 22:23:
Europees is dat als "advies" voor de lidstaten om toe te passen.
Hier kennen we helemaal geen jaar of periode, maar gaat het om een deugdelijk product en niet 1 of 2 jaar.

Maar ga dat Sony maar wijsmaken. Grote kans dat ze daar niet in mee gaan of je naar de retailer sturen.
Nee, minimaal twee jaar garantie is een wet. Landen kunnen wel extra beschermingen wel of niet in hun wetten implementeren, maar deze mogen de wet van twee jaar garantie niet beperken. In sommige EU-landen moet je twee maanden vooraf aankondigen van een probleem, maar dat is zeker niet in België en ook waarschijnlijk niet in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Hoe dan ook , die 2 jaar is voorbij , de kans dat ze je nu nog gaan helpen is wel heel minimaal ... Maar hey misschien zijn ze in een goede kerststemming ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:41
Gewoon zelf vervangen.
Valt reuze mee http://www.twirp.nl/tip-t...n-dualshock-4-controller/

[ Voor 22% gewijzigd door Amok op 22-12-2015 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over Game of Thrones van Telltale.
Ik heb deze net uitgespeeld(nogal een latertje geworden).

spoiler:
Bij mij leven Rodrik, talia, Gared, Ryon en Royland nog.
Maar is Mira doodgegaan, heb volgens mij bij haar niet echt de goede keuzes gemaakt.
Is er een ending waarbij iedereen blijft leven en dan bedoel ik niet dan Mira de slaaf word van die noble gek (behalve het stukje waarbij je moet kiezen tussen rodrik en asher uiteraard.

Ik ga het spel sowieso nog een keer spelen maar dan met andere keuzes(betere en meer nederige keuzes, maar zou graag weten wat er allemaal mogelijk is..

Verder moet ik zeggen dat ik het een fantastische game vond, ik wou eigenlijk op tijd naar bed gaan rond 11 uur.... Maar toch het spel uitgespeeld tot 05:15 :P .

Mijn favoriete karakters waren toch by far Beshka, Talia en Asher...
Telltale games blijven me keer op keer verbazen :), deze krijgt wederom een 9 van mij.
Kan niet wachten om season 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 05:26:
Ik heb een vraagje over Game of Thrones van Telltale.
Ik heb deze net uitgespeeld(nogal een latertje geworden).

spoiler:
Bij mij leven Rodrik, talia, Gared, Ryon en Royland nog.
Maar is Mira doodgegaan, heb volgens mij bij haar niet echt de goede keuzes gemaakt.
Is er een ending waarbij iedereen blijft leven en dan bedoel ik niet dan Mira de slaaf word van die noble gek (behalve het stukje waarbij je moet kiezen tussen rodrik en asher uiteraard.

Ik ga het spel sowieso nog een keer spelen maar dan met andere keuzes(betere en meer nederige keuzes, maar zou graag weten wat er allemaal mogelijk is..

Verder moet ik zeggen dat ik het een fantastische game vond, ik wou eigenlijk op tijd naar bed gaan rond 11 uur.... Maar toch het spel uitgespeeld tot 05:15 :P .

Mijn favoriete karakters waren toch by far Beshka, Talia en Asher...
Telltale games blijven me keer op keer verbazen :), deze krijgt wederom een 9 van mij.
Kan niet wachten om season 2 :D
Heb deze een paar weken geleden ook gekocht, ondanks dat ik niets met GoT heb (lees: nog nooit gezien). Vraag me ook af of het spel ondanks dat gebrek dan nog leuk is om te spelen, heb hem puur gekocht voor de typische Telltale setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:50:
[...]

Weet niet of het aan de Xbox zelf ligt, maar Battlefront speelt op de PS4 echt prima weg. Hij is op zoek naar een shooter voor luchtige potjes en is niet competitief. Dan kom je eigenlijk automatisch al bij Battlefront uit.

En het is wel handig dat je iets hebt met Star Wars, juist.
Ja ik was het zelf die de vraag stelde ;)

Dan zoek ik even verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Geen idee of het is toegestaan in dit topic, maar heeft iemand nog een site waar je relatief goedkoop psplus abo's kan kopen?

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
SavageBrother schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 08:29:
Geen idee of het is toegestaan in dit topic, maar heeft iemand nog een site waar je relatief goedkoop psplus abo's kan kopen?
Er zijn volgens mij niet echt sites waar je plus goedkoper kan vinden niet zoals dat bij xbox live het geval is, Wat ik zou doen is even wehkamp in de gaten houden die hebben namelijk wel regelmatig aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
SavageBrother schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 08:29:
Ik heb laatst een 10 euro kortingscode van CoolBlue ingewisseld voor een 365-abo van PS Plus.
Over het algemeen zijn er geen aanbiedingen van PS Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:52
Ik kom niet meer op het forum van playstation. Dns foutmelding. Mobiel ook geprobeerd, maar werkt niet. Gisteren nog wel. Meer mensen?

[ Voor 7% gewijzigd door DeBaroN op 22-12-2015 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oops... Dubbele post.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2015 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een vraagje over een gloednieuwe PS4. Hebben jullie het ook dat als jullie de console zelf zachtjes bewegen (bijv. van links naar rechts), er iets van binnen beweegt? Het is geen loszittende schroef of iets dergelijks en lijkt op een "sliding" mechanisme van de blu-ray drive. Hebben jullie het ook of horen jullie helemaal niets? Mijn PS3 maakt ook een soortgelijk geluid ergens bij de drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
WeAreLegion schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 08:31:
[...]

Er zijn volgens mij niet echt sites waar je plus goedkoper kan vinden niet zoals dat bij xbox live het geval is, Wat ik zou doen is even wehkamp in de gaten houden die hebben namelijk wel regelmatig aanbiedingen.
geen last van hoor:

G2play
Kinguin

haal ik ze vaak vandaan. Stuk goedkoper dan op andere manieren.

En ja, dat is veilig.. zit nu denk ik op 60+ purchases daar zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
corset schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:16:
[...]

geen last van hoor:

G2play
Kinguin

Hmm, dat verschil is momenteel dermate klein dat ik beter op zoek kan gaan naar een Bol.com, of genoegen nemen met éénmaal de hoofdprijs te betalen.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
corset schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:16:
[...]

geen last van hoor:

G2play
Kinguin

Ja die sites ken ik die zijn verder prima, maar vind het verschil niet echt super zeg maar ;) ik had het laatst bij wehkamp voor 35 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
mprkooij schreef op maandag 21 december 2015 @ 21:44:
Weet iemand of Sony nog wat doet aan die thumbsticks die na verloop van tijd los beginnen te raken ? Dualshock die bij de PS4 zat, aankoopdatum 20-12-2013.
Sony zelf doet vrij moeilijk, maar het is sowieso buiten garantie, dus bij voorbaat al (zo goed als zeker) uitgesloten dat je hiermee nog geholpen wordt.

Je hebt drie opties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
CappieL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 08:53:
[...]

Ik heb laatst een 10 euro kortingscode van CoolBlue ingewisseld voor een 365-abo van PS Plus.
Over het algemeen zijn er geen aanbiedingen van PS Plus.
Heh, hoe deede gij da? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Meestal komt het neer op een van deze artikelen kopen met een flinke kortingscode :)

http://www.wehkamp.nl/Zoe...rpp=96&Blocks=0&View=Grid

http://www.wehkamp.nl/Zoe...rpp=96&Blocks=0&View=Grid

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
o.a. Actie van MasterCard (zie ook dit topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een kortingsbon van Bol, helaas zijn de 365 dagen PSN kaarten niet op voorraad, dus een van 3 maanden net gekocht voor €18 euro. Zullen vast over een aantal maanden weer op voorraad zijn en dan loop ik niet tegen het probleem aan dat het gros van Nederland in december hun PSN kaart moet verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Sinds die CoolBlue(.nl) kortingscodes in omloop zijn, waren de 20 euro PSN-vouchers 'toevallig' niet op voorraad. En sinds afgelopen week zijn ze ook niet meer zichtbaar in de NL-shops (wel in de BE-shops)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:37:
dan loop ik niet tegen het probleem aan dat het gros van Nederland in december hun PSN kaart moet verlengen.
Dat is een beetje overdreven. Zelf 'moet' ik ook altijd in december verlengen, maar dat zie ik ruim van te voren al aankomen natuurlijk. Dus ergens in de tweede helft van het jaar ga ik alvast uitkijken naar aanbiedingen van PS+. Als je wacht tot het laatste, tja, dan kan je misgrijpen...
Oh ja: tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 05:49:
[...]

Heb deze een paar weken geleden ook gekocht, ondanks dat ik niets met GoT heb (lees: nog nooit gezien). Vraag me ook af of het spel ondanks dat gebrek dan nog leuk is om te spelen, heb hem puur gekocht voor de typische Telltale setting.
Ik kijk zelf de tv serie ook,
Maar ik vind de game toch een stuk beter dan de tv serie(in sommige opzichten dan).
Ik vind de tv serie(vooral de laatste seizoenen) veel te langdradig, de game die speel je echt heel soepel en relaxed uit en heb geen 1 keer gedacht.. "pfff wat saai"..
Terwijl ik dat regelmatig bij de tv serie wel heb..
Heb hem in 1 ruk helemaal uitgespeeld, dus dat zegt genoeg :)

Ik kan je aanraden om het spel gewoon te gaan spelen:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:47:
[...]

Dat is een beetje overdreven. Zelf 'moet' ik ook altijd in december verlengen, maar dat zie ik ruim van te voren al aankomen natuurlijk. Dus ergens in de tweede helft van het jaar ga ik alvast uitkijken naar aanbiedingen van PS+. Als je wacht tot het laatste, tja, dan kan je misgrijpen...
Oh ja: tip.
Dit is niet overdreven. Rond december merk je gewoon een stijging van verkopen op, op digitale kaarten zoals PSN waardoor winkels sneller door hun voorraad heen zijn en het langer duurt voordat het weer op voorraad is. De volgende aanbieding op budgetgaming sla ik gewoon een kleine buffer in om dit te voorkomen.
Pagina: 1 ... 46 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link