Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony heeft zelf jaarlijks een actie, zo rond deze tijd tot eind januari dat Ps Plus dan overal voor 37,50 te verkrijgen is.
maar tot dusver is dat nog niet ingezet.

dan is het wachten daarop en Wehkamp + kortingscode werkt ook vaak wel, dan kom je rond de 40 euro uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: Hatoful Boyfriend: Holiday Star, Minecraft: Story Mode, more:

Nieuw in de PS Store deze Week

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CW1O23SU8AAKApM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Net FantaVision gekocht, vond dat een erg leuk spel op de PS2 hoop dat het een beetje okay is overgezet :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:24

JSchut

.....

Cadeautje van Evolution Studios: Driveclub Theme

https://store.playstation...00003_00-ETH0000000000202

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:53:
[...]
Dit is niet overdreven. Rond december merk je gewoon een stijging van verkopen op, op digitale kaarten zoals PSN waardoor winkels sneller door hun voorraad heen zijn en het langer duurt voordat het weer op voorraad is. De volgende aanbieding op budgetgaming sla ik gewoon een kleine buffer in om dit te voorkomen.
De strekking van mijn bericht was dat het overdreven is te stellen dat het een probleem is dat half Nederland in december z'n PS+ moet verlengen.
Je zit natuurlijk helemaal niet aan december vast om te kunnen verlengen, ook al verloopt je PS+ in december. Zeker als je weet dat er een stijging van verkopen in die periode en grotere kans op misgrijpen is, zorg je dat je dat van te voren al geregeld hebt.
Leuk, thanks!

[ Voor 14% gewijzigd door ralph075 op 22-12-2015 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik weet niet of er hier mensen GUNS UP spelen. Maar er is nu een gratis bundel voor PS+ leden:
https://store.playstation...01483_00-PLUS020000000000

Deze bundel is gratis voor leden van PlayStation®Plus en bevat:

• 5 Rare Card Packs
• 50 x Attack XP Boost
• 50 x Attack Munitions Boost
• 50 x Attack Card Boost
• 5 x Attack Ranger Unit Rental
• 5 x Attack Rocketeer Unit Rental

Belangrijk: je kunt deze bundel slechts één keer kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door JSchut op 22-12-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:25:
[...]

De strekking van mijn bericht was dat het overdreven is te stellen dat het een probleem is dat half Nederland in december z'n PS+ moet verlengen.
Je zit natuurlijk helemaal niet aan december vast om te kunnen verlengen, ook al verloopt je PS+ in december. Zeker als je weet dat er een stijging van verkopen in die periode en grotere kans op misgrijpen is, zorg je dat je dat van te voren al geregeld hebt.
Dat zeg ik ook niet. Wel is het zo dat de meesten pas hun abonnement verlengen wanneer de oude verlopen is. En omdat wij het hier over een jaar abonnement hebben kom je statistisch gezien dezelfde groep eerder tegen op het moment dat het abonnement verlopen is. Vaak is dit in het laatste kwartaal van het jaar. Hierdoor ontstaat er een "run" en kun je tegen een lege voorraad aanlopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:13:
Hallo,

Ik heb een vraagje over een gloednieuwe PS4. Hebben jullie het ook dat als jullie de console zelf zachtjes bewegen (bijv. van links naar rechts), er iets van binnen beweegt? Het is geen loszittende schroef of iets dergelijks en lijkt op een "sliding" mechanisme van de blu-ray drive. Hebben jullie het ook of horen jullie helemaal niets? Mijn PS3 maakt ook een soortgelijk geluid ergens bij de drive.
Is er iemand die mij gerust kan stellen dat het normaal is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:40
niet meer bewegen met je PS4 (waarom ook) en problem gone 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:36:
[...]

Als er iets los zit volgens mij, nee dat lijkt me niet normaal.

Maar normaal gesproken beweeg je je PS4 ook niet :P.
Die zet je neer en die laat je staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

[...]

Ik ken het euvel. Ja ik had dat ook in combinatie met een gare disc drive (veel herrie met DVD's). Teruggebracht en nieuwe gekregen. Deze had ook last van het los zittende iets. De drive was bij deze echter wel goed.

Geluid komt uit de linker kant?

Ik heb hem nu bijna een jaar en hij doet het nog prima. Heb ook de PS4 van een ander bekeken en die had dit ook. Dus ik ga er van uit dat het normaal is. Al stond ik er wel van te kijken :P

[ Voor 13% gewijzigd door JSchut op 22-12-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie reacties! Ik vermoed ook dat het normaal is. Natuurlijk ga ik mijn PS4 niet bewegen: dit viel me gewoon op toen ik de console uit de doos haalde. Als jullie het ook hebben, dan zal ik de mijne niet terugsturen.

JSchut, ja, het geluid komt van de linkerkant. Mijn PS3 heeft het ook een beetje. Waar ik benieuwd naar was, is of iedereen het heeft. De meesten weten het niet of willen het niet weten, maar ik wil wel begrijpen waar het geluid vandaan komt.

Als je hier kijkt, zie je hoe de blu-ray drive van binnen eruit ziet. YouTube: PS4 Won't Read Discs Fix (Makes Noise/Won't Accept Discs) (5:15 min)
Kan het zijn dat het deze onderdelen zijn die een klein beeje bewegen?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2015 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:42:
Bedankt voor jullie reacties! Ik vermoed ook dat het normaal is. Natuurlijk ga ik mijn PS4 niet bewegen: dit viel me gewoon op toen ik de console uit de doos haalde. Als jullie het ook hebben, dan zal ik de mijne niet terugsturen.

JSchut, ja, het geluid komt van de linkerkant. Mijn PS3 heeft het ook een beetje. Waar ik benieuwd naar was, is of iedereen het heeft. De meesten weten het niet of willen het niet weten, maar ik wil wel begrijpen waar het geluid vandaan komt.

Als je hier kijkt, zie je hoe de blu-ray drive van binnen eruit ziet. YouTube: PS4 Won't Read Discs Fix (Makes Noise/Won't Accept Discs) (5:15 min)
Kan het zijn dat het deze onderdelen zijn die een klein beeje bewegen?
Is het niet gewoon de faceplate die je voelt bewegen?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

P.E.No.1 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:54:
[...]

Is het niet gewoon de faceplate die je voelt bewegen?
Bij mij is het echt in de PS4. Als je hem op z'n zij schud dan hoor je het. Vraag me niet waarom je dat zou doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:56:
[...]

Bij mij is het echt in de PS4. Als je hem op z'n zij schud dan hoor je het. Vraag me niet waarom je dat zou doen :P
Inderdaad, je hoort het als je je console opzij legt, bijvoorbeeld, en dat doe je als je hem uitpakt/bekijkt. Wat ik zou willen weten is of meerdere mensen het hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 15:42
CappieL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:43:
Sinds die CoolBlue(.nl) kortingscodes in omloop zijn, waren de 20 euro PSN-vouchers 'toevallig' niet op voorraad. En sinds afgelopen week zijn ze ook niet meer zichtbaar in de NL-shops (wel in de BE-shops)
Nee hoor, heb er zelf onlangs 4 besteld voor 10 euro p/s. En meer mensen die ik ken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:56:
[...]

Net even de Playstation Support gebeld. Nou, ik moet jullie vertellen dat ze hier helemaal geen verstand van hebben. "Dat geluid kan verschillende oorzaken hebben: de bekabeling, het lensje..." Hmmm... dat betwijfel ik.

"We raden je aan om even langs de winkel te gaan waar je hem hebt gekocht". Dat is precies wat ik niet wil doen om geen tijd te verliezen. Nu heb ik het recht om de console om te ruilen / terug te sturen.

Lastig... Het zou jammer zijn als een andere console precies hetzelfde geluid maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
Siebsel schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:07:
[...]

Nee hoor, heb er zelf onlangs 4 besteld voor 10 euro p/s. En meer mensen die ik ken :)
En je weet zeker dat het de NL-vouchers van 20 euro zijn?
In dat geval heb ik zitten slapen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:22
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:15:
[...]

Net even de Playstation Support gebeld. Nou, ik moet jullie vertellen dat ze hier helemaal geen verstand van hebben. "Dat geluid kan verschillende oorzaken hebben: de bekabeling, het lensje..." Hmmm... dat betwijfel ik.

"We raden je aan om even langs de winkel te gaan waar je hem hebt gekocht". Dat is precies wat ik niet wil doen om geen tijd te verliezen. Nu heb ik het recht om de console om te ruilen / terug te sturen.

Lastig... Het zou jammer zijn als een andere console precies hetzelfde geluid maakt.
omruilen, dit zal je anders blijven achtervolgen. Of het nou onschuldig is of niet :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ppeterr schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:24:
[...]

omruilen, dit zal je anders blijven achtervolgen. Of het nou onschuldig is of niet :9
Dat is precies wat ik dacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 15:42
CappieL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:15:
[...]

En je weet zeker dat het de NL-vouchers van 20 euro zijn?
In dat geval heb ik zitten slapen :(
Ja, want ik heb ze ook al verzilverd en een deel gebruikt ;) 80 euro tegoed voor 40 euro kon ik niet laten lopen ;) Had wel SMS en mail alert destijds ingesteld op het product, een paar uur nadat ik ze besteld had waren ze ook alweer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net begonnen met Tales of the Borderlands..

En ik vermaak me er prima mee, het is niet zo indrukwekkend als Walking Dead en Game of thrones..
Maar zeer vermakelijk en vol met humor, je krijgt er best wel een glimlach van op momenten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 22:29
[...]

Niet normaal tijdens bewegen/verplaatsen. Deed dat een paar jaar terug met mijn xbox360 die ik net 10 minuten had.... Een hels kabaal en een bekraste disc ten gevolg. Spel werkte ook niet meer. Stond ook in de handleiding (die ik later pas las) dat dit niet mocht. Ook wel logisch... Waarom zou je hem verplaatsen als ie aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maukoo schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:00:
[...]

Niet normaal tijdens bewegen/verplaatsen. Deed dat een paar jaar terug met mijn xbox360 die ik net 10 minuten had.... Een hels kabaal en een bekraste disc ten gevolg. Spel werkte ook niet meer. Stond ook in de handleiding (die ik later pas las) dat dit niet mocht. Ook wel logisch... Waarom zou je hem verplaatsen als ie aanstaat.
Bedankt voor je verhaal, maar lees je wel goed wat anderen schrijven? Het lijkt me niet verstandig om de console te verplaatsen als deze aanstaat. Ben je ook op de hoogte van het feit dat er iets in de console los kan zitten of geluid kan maken zonder dat deze ooit aan is geweest? In mijn geval hoorde ik dat geluid toen ik de PS4 voor de EERSTE keer uit de doos haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:41:
[...]

Bedankt voor je verhaal, maar lees je wel goed wat anderen schrijven? Het lijkt me niet verstandig om de console te verplaatsen als deze aanstaat. Ben je ook op de hoogte van het feit dat er iets in de console los kan zitten of geluid kan maken zonder dat deze ooit aan is geweest? In mijn geval hoorde ik dat geluid toen ik de PS4 voor de EERSTE keer uit de doos haalde.
Yep sorry. Kwam er pas later achter dat er meerdere reacties waren. Lijkt me idd niet goed dat hij geluid maakt zonder dat de ps4 aan staat. Welke versie heb je? Zal eens bij die van mij kijken of die het ook heeft. Ik heb een 12xx 500gb vorige week gekocht.

Edit: de mijne doet het ook... Kan het niet de fan zijn oid?

[ Voor 4% gewijzigd door maukoo op 22-12-2015 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maukoo schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:55:
[...]

Yep sorry. Kwam er pas later achter dat er meerdere reacties waren. Lijkt me idd niet goed dat hij geluid maakt zonder dat de ps4 aan staat. Welke versie heb je? Zal eens bij die van mij kijken of die het ook heeft. Ik heb een 12xx 500gb vorige week gekocht.

Edit: de mijne doet het ook... Kan het niet de fan zijn oid?
Maukoo, thx! :) Ik heb precies dezelfde versie: 12xx 500Gb. Ik heb youtube filmpjes bekeken, foto's van de onderdelen van de PS4 bestudeerd en ik vermoed dat de fan dit geluid niet kan maken. Het komt duidelijk van de linkerkant van de console waar de blu-ray drive zich bevindt. Heel erg bedankt dat je even hebt gekeken: zo te zien is het normaal terwijl de meesten niet op details letten en dit niet eens merken. Ik ben echter altijd benieuwd hoe alles in elkaar zit en werkt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2015 20:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maukoo
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:06:
[...]

Maukoo, thx! :) Ik heb precies dezelfde versie: 12xx 500Gb. Ik heb youtube filmpjes bekeken, foto's van de onderdelen van de PS4 bestudeerd en ik vermoed dat de fan dit geluid niet kan maken. Het komt duidelijk van de linkerkant van de console waar de blu-ray drive zich bevindt. Heel erg bedankt dat je even hebt gekeken: zo te zien is het normaal terwijl de meesten niet op details letten en dit niet eens merken. Ik ben echter altijd benieuwd hoe alles in elkaar zit en werkt. :)
Graag gedaan. Ik ben zelf ook wel een beetje zo. Heb dat vooral met elektronica. Klopt er (in mijn ogen) iets niet dan wil ik ook uitzoeken of dat zo hoort. Zo niet terug ermee. Maar denk wel dat het normaal ik. Mijn xbox360 deed dat ook en de ps2 fat ook geloof ik. Zal morgen even bij mijn ps3 slim kijken of die dat ook doet.

Nu ik er zo over na denk.... Al die apparaten kunnen dus ook verticaal staan. Misschien is het dus een of andere bufferzone/speling in de discdrive om de disc niet te beschadigen als je hem dus verticaal hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
illuminati confirmed.

Gaat wel heel ver inderdaad.
Dat van die megahaai die na een set van handelingen en combinaties tevoorschijn komt was al wel bekend, maar dit gaat nog wel een stuk verder.

Enigste wat het nog kan overtreffen is de vondst van dé jetpack bij Mount Chilliad in GTA V. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maukoo schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:54:
[...]

Graag gedaan. Ik ben zelf ook wel een beetje zo. Heb dat vooral met elektronica. Klopt er (in mijn ogen) iets niet dan wil ik ook uitzoeken of dat zo hoort. Zo niet terug ermee. Maar denk wel dat het normaal ik. Mijn xbox360 deed dat ook en de ps2 fat ook geloof ik. Zal morgen even bij mijn ps3 slim kijken of die dat ook doet.

Nu ik er zo over na denk.... Al die apparaten kunnen dus ook verticaal staan. Misschien is het dus een of andere bufferzone/speling in de discdrive om de disc niet te beschadigen als je hem dus verticaal hebt staan.
Precies! Ik heb dezelfde vraag op andere (Engelstalige) fora gesteld en het schijnt dat sommige gebruikers geen geluid kunnen horen: ik denk dat het met de versie van de console te maken heeft of met het feit dat ze niet goed luisteren. De nieuwste 12xx versie heeft waarschijnlijk een verbeterde blu-ray drive/"loading mechanism" die ervoor zorgen dat er geen problemen met het uitwerpen van spellen zijn (zoals het in de versie 11xx vaak het geval was (volgens verschillende berichten)).

Ik heb thuis ook een PS3 slim die net als nieuw is en het lijkt alsof er iets binnen de console loszit. Het is waarschijnlijk hetzelfde (of soortgelijke) mechanisme zoals bij de PS4. Ik hoop alleen dat het geen defect is want ik ben van plan om nog 3-4 jaar gebruik van mijn PS4 te kunnen blijven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:47
Hmmm, ik keek in mijn e-mail waar mijn PlayStation op geregistreerd staat, zat er opeens een beta key voor StreetFighter V Beta in. Heeft iemand die al gespeeld?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:21
Laatste kerstdeal is Fallout 4 voor 44,99

http://blog.eu.playstatio...12-deals-of-christmas-12/

[ Voor 47% gewijzigd door RubenSaurus op 23-12-2015 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fallout+4_PS4.html

Zelfde prijs als de zogenaamde 'kerstdeal' en dan kun je het spel ook nog doorverkopen.

Snap die kerstdeals sowieso niet. Het zijn gewoon huidige winkelprijzen. |:(

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Met 2 PS4's in huis is een digitale game soms een betere deal dan een fysiek exemplaar ALS we beiden die game willen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Jumpman schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:03:
Hmmm, ik keek in mijn e-mail waar mijn PlayStation op geregistreerd staat, zat er opeens een beta key voor StreetFighter V Beta in. Heeft iemand die al gespeeld?
Ja. Saai, maar ik ben denk ik teveel Fallout gewend en in mijn jonge jaren speelde ik doorgaans meer Sonic/Mario/Maniac Mansion. Zelfs Mortal Kombat was voor mij niet echt aantrekkelijk. Als je van Street Fighter houdt of als je een button bashing Japanner bent zal het wel tof zijn. Ik kreeg overigens geen verbinding met servers, dus ik heb ook nog eens alleen maar wat training kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
power_user schreef op woensdag 23 december 2015 @ 01:14:
[...]

Zelfde prijs als de zogenaamde 'kerstdeal' en dan kun je het spel ook nog doorverkopen.

Precies, vooral in het geval van Fallout. Ik heb vorige week de platinum gehaald en dan is de replay waarde echt helemaal niks meer.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
power_user schreef op woensdag 23 december 2015 @ 01:14:
[...]

Het zijn deals voor de online versies van het spel en daarom zijn het deals dat het in de winkel goedkoper is dat maakt dan verder niet zoveel uit natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cardwizard schreef op woensdag 23 december 2015 @ 01:48:
Met 2 PS4's in huis is een digitale game soms een betere deal dan een fysiek exemplaar ALS we beiden die game willen spelen
Dat staat in principe los van het feit dat de prijs alsnog belachelijk hoog is voor een "kerstdeal". Dit is voor veel winkels gewoon de normale verkoopprijs. Doe 'm dan voor Plus leden voor € 39,95 ofzo. Dat is een kerstdeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:10:
[...]

Dat staat in principe los van het feit dat de prijs alsnog belachelijk hoog is voor een "kerstdeal". Dit is voor veel winkels gewoon de normale verkoopprijs. Doe 'm dan voor Plus leden voor € 39,95 ofzo. Dat is een kerstdeal.
Denk niet dat sony daar over gaat over wat de prijs word van een spel :) maar goed ik heb hem digitaal gekocht voor 70 toen hij uitkwam, dus ik vind het een prima deal maar ja wachten is niet mijn sterkste kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Afgelopen week heb ik Rainbow Six Siege gekocht voor €35 + wat ING rentepunten, voor die prijs wou ik het graag proberen! Gister binnengekregen en een paar uurtjes gedaan: Wat is me die positief bevallen! Samen met tweaker MrMistral hebben we de eerste potjes gedaan, waarin we er al een beetje achterkwamen hoe we het beste samen kunnen werken om de tegenstanders om te leggen. We mogen nog enorm veel leren, maar heb er tot nu toe zeker geen spijt van. Aanrader! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
[...]

Klopt wel , alleen zou ik er 2 in de "winkel" moeten kopen , en digitaal maar 1 dan is het flink goedkoper , verder stellen die deals helemaal niks voor , af en toe is er wel eens een leuke aanbieding en dan meestal ook nog in de US store

[ Voor 12% gewijzigd door Cardwizard op 23-12-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

[...]

Helemaal mee eens. Het zijn echt flut-deals. Stuk voor stuk. Tenzij je toe-val-lig dat spel al wilde hebben, maar dit zijn geen prijzen dat ik denk "Ach ja, waarom ook niet... gooi maar in de winkelmand!".
Voorlopig toch nog te druk met Borderlands 2 + pre-sequel (die ik wel voor iets van 2 tientjes in de aanbieding digitaal heb aangeschaft)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 17:49
[...]

In een normale winkel kan je de game niet digitaal aanschaffen dus zeker voor een nieuwe game vind ik dit geen slechte aanbieding. Waar je ze wel op kan aanvallen is dat de standaard prijzen gewoon veel te hoog zijn op PSN.

Er bestaan ook gamers die (net als ik) geen enkele behoefte hebben om een game te verkopen. Persoonlijk vind ik een game (of wat dan ook) op Marktplaats zetten zonde van mijn tijd en dan is een game digitaal kopen ineens een interessante optie. Aangezien ik veel spellen door elkaar speel irriteer ik me ook aan al die schijfjes en de doosjes gooi ik toch ergens op zolder in een doos.

€69 voor een digitale game neer leggen gaat me te ver, maar als ik de optie heb om een game digitaal te kopen voor max €10 meer als het fysieke exemplaar dan is het voor mij een makkelijke keuze.

Edit ;

Super Mega Baseball is trouwens $10 in de Us store. Beetje Everybody's Golf op baseball gebied en niet zo kinderachtig als het er uit ziet (erg goede reviews). Zelfs $4 als je PS+ hebt, maar zo ver ik kan zien is het niet mogelijk om een free trial te nemen op PSN+ zonder een US CC dan wel Paypal :( Iemand die een oplossing heeft?

[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 23-12-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Wie is er allemaal bezig met een GTA 3, Vice City of San Andreas?

Vice city lijkt mij zo tof he, om nog een keer fatsoenlijk te kunnen spelen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

All 4 app launches on PlayStation 4 today. Full details here:

Klik Hier voor Info

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CW5-S-jUwAIalJ9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Heeft iemand de Hori FPS Plus pad of hier ervaringen mee? Ik ben benieuwd of het wat is of eventueel andere Xbox layout controllers voor de PS4?

[ Voor 25% gewijzigd door Alvanosa op 23-12-2015 12:24 ]

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:13:
PlayStation Europe ‏

All 4 app launches on PlayStation 4 today. Full details here:

Klik Hier voor Info

[afbeelding]
Alleen in de UK toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:46:
[...]

In een normale winkel kan je de game niet digitaal aanschaffen dus zeker voor een nieuwe game vind ik dit geen slechte aanbieding. Waar je ze wel op kan aanvallen is dat de standaard prijzen gewoon veel te hoog zijn op PSN.

Er bestaan ook gamers die (net als ik) geen enkele behoefte hebben om een game te verkopen. Persoonlijk vind ik een game (of wat dan ook) op Marktplaats zetten zonde van mijn tijd en dan is een game digitaal kopen ineens een interessante optie. Aangezien ik veel spellen door elkaar speel irriteer ik me ook aan al die schijfjes en de doosjes gooi ik toch ergens op zolder in een doos.

€69 voor een digitale game neer leggen gaat me te ver, maar als ik de optie heb om een game digitaal te kopen voor max €10 meer als het fysieke exemplaar dan is het voor mij een makkelijke keuze.
Persoonlijk koop ik juist nooit digitale games, zelfs niet als deze goedkoper zijn dan een fysieke variant. Niet om door te verkopen, daar doe ik sowieso niet aan, maar wel voor de verzameldrang en de optie om het *ooit* nog te kunnen spelen zonder afhankelijk te zijn van de desbetreffende online-service (in dit geval PSN).

De digitale prijzen zijn sowieso absurd en zijn mijns inziens zo bedacht omdat het laagdrempelige karakter mensen vaak alsnog over de digitale streep trekt. Bizar als je dan in de winkel goedkoper het spel kunt vinden waar nog materiaalkosten bij komen kijken en marges voor de distributie en winkelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, alleen in de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:04
Exorcist schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:40:
[...]de optie om het *ooit* nog te kunnen spelen zonder afhankelijk te zijn van de desbetreffende online-service (in dit geval PSN).
Dat is toch ook niet het geval ? Volgens mij kun je je digitale aankopen gewoon onbeperkt in de tijd blijven spelen. Wat wél maar zeer de vraag is, is hoe lang je die games nog zult kunnen downloaden, want daar komt gegarandeerd wel ooit een einde aan. Daarom dat ik me al een paar keer afgevraagd heb, hoe je je games ook kunt lokaal backuppen en terug restoren mocht het ooit nodig zijn. Voorlopig heb ik nog geen download games moeten deleten, want ik koop ook liever fysiek, maar het is toch iets dat ik me al afgevraagd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Twixie schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:49:
[...]

Dat is toch ook niet het geval ? Volgens mij kun je je digitale aankopen gewoon onbeperkt in de tijd blijven spelen. Wat wél maar zeer de vraag is, is hoe lang je die games nog zult kunnen downloaden, want daar komt gegarandeerd wel ooit een einde aan. Daarom dat ik me al een paar keer afgevraagd heb, hoe je je games ook kunt lokaal backuppen en terug restoren mocht het ooit nodig zijn. Voorlopig heb ik nog geen download games moeten deleten, want ik koop ook liever fysiek, maar het is toch iets dat ik me al afgevraagd heb.
Er moeten servers zijn die het spel hosten, en dat is ook eindig. Dan heb ik liever iets in de kast staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Alvanosa schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:23:
Heeft iemand de Hori FPS Plus pad of hier ervaringen mee? Ik ben benieuwd of het wat is of eventueel andere Xbox layout controllers voor de PS4?
Ja ik heb er een, ik zou hem niet aanbevelen met race games, weinig controle op de triggers.
Gas geven (remmen ook) is dan of alles of niets lijkt wel, weinig (geen) speling om te doseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Exorcist schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:51:
[...]
Er moeten servers zijn die het spel hosten, en dat is ook eindig. Dan heb ik liever iets in de kast staan.
Dat heeft toch totaal niets te maken met fysiek game vs download game ?! Als het over online gamen gaat, zit je met een fysiek game gewoon met net hetzelfde probleem. Daarom ook getwijfeld of ik bvb Star Wars Battlefront wel zou kopen. Heb die op disk, maar ben toch vrij zeker dat ik die over 10 jaar niet meer zal kunnen spelen, wegens online only.
Anderzijds is het nog maar de vraag of je die games echt nog zo lang gaat spelen. Wij hebben hier een enorme collectie met o.a. 500+ PS1 en PS2 games en eerlijk gezegd is het al jaren geleden dat ik de PS2 nog aangezet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over 10 jaar?
Dan is er al een PS5 zonder backwards compability, dan speel je echt geen Battlefront meer.
En Battlefront heeft toch ook gewoon een PvE mode?

Servers van games die nu offline gaan speel je ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Dat is net mijn punt...
Het argument om fysieke games te prefereren omdat je die over 10 jaar wel nog zou kunnen spelen en de download games niet meer zou kunnen spelen, houdt gewoon geen steek. Niet alleen ga je over 10 jaar wellicht totaal geen interesse meer hebben in die games (ik zie dat bij ons) maar is de stelling ook gewoon compleet fout omdat je die download games dan ook nog zou kunnen spelen zolang ze maar op je HDD staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Laatst online: 14:42

JoeZuCK

_Fonz > all.

Beakzz schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:46:
[...]
Persoonlijk vind ik een game (of wat dan ook) op Marktplaats zetten zonde van mijn tijd.
Wat een bullshit argument zeg. Schijten op de WC, dát is pas zonde van je tijd.

Als je dat echt vindt ,zou de aanschaf van het spel ook zonde van je tijd zijn. Immers de handelingen die je daarvoor pleegt kosten bijna evenveel tijd.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Exorcist schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:40:
[...]

Persoonlijk koop ik juist nooit digitale games, zelfs niet als deze goedkoper zijn dan een fysieke variant. Niet om door te verkopen, daar doe ik sowieso niet aan, maar wel voor de verzameldrang en de optie om het *ooit* nog te kunnen spelen zonder afhankelijk te zijn van de desbetreffende online-service (in dit geval PSN).

De digitale prijzen zijn sowieso absurd en zijn mijns inziens zo bedacht omdat het laagdrempelige karakter mensen vaak alsnog over de digitale streep trekt. Bizar als je dan in de winkel goedkoper het spel kunt vinden waar nog materiaalkosten bij komen kijken en marges voor de distributie en winkelier.
Geloof me nou maar dat rond die tijd de patches ook niet meer te downloaden zijn en je net zo afhankelijk van roms bent als iemand die het spel digitaal koopt. De hoge prijzen zijn deels door de retail winkels aangezien Sony niet met ze kan concurreren. Als Sony gelijke of lagere prijzen gaat aanbieden dan leggen de winkels geen consoles meer in de schappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hebben jullie ook problemen om in te loggen op PSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wian schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:25:
Hebben jullie ook problemen om in te loggen op PSN?
Ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Hoop toch niet dat het weer zo'n drama als vorig jaar gaat worden..... wou wel wat Battlefront gaan spelen eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Da's precies wat ik ook van plan was. Ben er ondertussen achter dat PSN gewoon werkt, maar de verbinding met de EA servers mislukt. Speel Battlefront voor het eerst, dus het kan mijn firewall zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
ik begin nu toch ook maar wat meer spellen fysiek te kopen. Speel regelmatig nog games voor oude generaties (nes/snes/n64/gc/psx/ps2/ps3/xbox/xbox360) en vind een fysiek exemplaar ook wat mooier staan. Een digitale versie is wel wat minder werk maar vind ik eigenlijk alleen het geld waard wanneer het ~50-75% van de winkelprijs is. Prijzen van games op steam zijn bijvoorbeeld vaak wel aantrekkelijk, vooral wanneer ze niet meer helemaal nieuw zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-10 17:08
Ik vrees nu al voor kerst..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Enge film gezien?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 13:26
Net de Special Edition van Tearaway ontvangen van Bol; wat een waste of money... De 'gewone' versie voor 12,50 bij Coolblue besteld (met Campina korting) maar wil die kado doen aan een vriendin (krijgt vandaag een PS4) en voor mijzelf dus de SE gehaald á 59,99. Er zit een pluche bij die je los voor 10 euro misschien nog zou willen kopen maar in deze 'deal' betaal ik er +/- 45 euro voor. Ben aan het twijfelen om deze te retouneren.

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een PSN plus voucher ontvangen met maar 8 cijfers. Dit werkt natuurlijk niet bij het inlossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:20:
Ik heb een PSN plus voucher ontvangen met maar 8 cijfers. Dit werkt natuurlijk niet bij het inlossen?
Van wie heb je die ontvangen dan? 12-cijferig normaal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmelvee schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:26:
[...]

Van wie heb je die ontvangen dan? 12-cijferig normaal toch?
Gekocht bij Bart Smit webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht eigenlijk komende vrijdag nog wel een grote deal in de psstore..

Aangezien dit kerstdeals zijn, maar de deals afgelopen zijn als kerst begint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:47
Voor de PS Vita bezitters: van de week gratis Super Frog HD gedownload uit de PlayStation Store, wat een top spel is dat! Een platformer á la Mario Bros.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:32:
[...]

Gekocht bij Bart Smit webshop.
Wat zegt meneer Smit er zelf van :') ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:34:
Ik verwacht eigenlijk komende vrijdag nog wel een grote deal in de psstore..

Aangezien dit kerstdeals zijn, maar de deals afgelopen zijn als kerst begint...
Las net op de EU PlayStation Blog een reactie van Fred Dutton (Blog manager): "Yes, we’ll have a ‘January’ sale for you going live later this week." Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:53:
[...]

Las net op de EU PlayStation Blog een reactie van Fred Dutton (Blog manager): "Yes, we’ll have a ‘January’ sale for you going live later this week." Ben benieuwd.
Vorig jaar was er inderdaad ook zo'n sale volgens mij.

En daar waren pas echt DE leuke aanbiedingen..
Wel de oudere games vaak, maar wel erg veel :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:53:
[...]

Hopelijk is die indrukwekkender dan de 12 Deals for Christmas. Op zich zijn de prijzen op zichzelf niet eens zo slecht (los van de opmerking dat je ze momenteel vaak voor dezelfde prijs in de winkel kan halen), maar het is een prijspeil wat ik niet over heb voor digitale games.

Wellicht dat er in de January sale dan een mooie actie komt voor Dragon Age: Inquisition (Complete Edition).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 09:13
InF.Inc schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:11:
[...]

Als je dat echt vindt ,zou de aanschaf van het spel ook zonde van je tijd zijn. Immers de handelingen die je daarvoor pleegt kosten bijna evenveel tijd.
Ik kan het wel begrijpen, iets verkopen op marktplaats vind ik ook zonde van mijn tijd. Kost veel meer tijd / energie / frustratie om mails van schrale mensen te beantwoorden dan het aanschaffen van een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:55

Rick-Jan

always connected

wes- schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:14:
[...]

Ik kan het wel begrijpen, iets verkopen op marktplaats vind ik ook zonde van mijn tijd. Kost veel meer tijd / energie / frustratie om mails van schrale mensen te beantwoorden dan het aanschaffen van een spel.
Ik verkoop/koop mijn tweedehands games altijd via Tweakers, alleen maar goede ervaringen in die 5 jaar dat ik hier zit :)

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Uncharted 4 uitgesteld naar 27 april.

http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Laatst online: 14:42

JoeZuCK

_Fonz > all.

wes- schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:14:
[...]

Die beantwoord je dan ook niet ;)

En op biedingen waar ik iets mee kan heb ik standaard reacties. Hoef in principe alleen de naam te veranderen. Secondenwerk dit.

Ik ben altijd zo iemand geweest van: 'wie het kleine niet eert, is het grote niet weert'.

Maar nu ik er zo over nadenk.. Het is een argument en dat ik het bullshit vind, hoeft niet te betekenen dat het bullshit is. Dus ik neem het terug.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
InF.Inc schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:11:
[...]

Gelukkig mag ik zelf bepalen wat ik zonde van mijn tijd vind ;) Nergens geef ik aan dat anderen er zo over moeten denken dus het is eerder een beweegreden dan een argument. Een game zie ik als entertainment en daar verwacht ik een bepaald aantal uur plezier aan te hebben. Daarna is de game voor mij afgeschreven Voor €15-25 heb ik geen zin om een vreemde aan mijn deur te hebben en dan geef ik het liever aan een neefje of wie dan ook in mijn kennissenkring.

Hoe dan ook vind ik kopen veel leuker dan verkopen (dat laatste doe ik voor mijn werk al genoeg) dus die paar handelingen om iets te bestellen zijn voor mij veel makkelijker dan een advertentie maken, met iemand afspreken, hopen dat ze nog reageren dan wel langskomen of het op te sturen. Denk er van wat je wil verder, maar ik zal er niet anders over gaan denken ;w

Edit ; Reageerde op je reactie, maar zag net dat je het terug nam ...Its all good ;)
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:12:
[...]

Hopelijk is die indrukwekkender dan de 12 Deals for Christmas. Op zich zijn de prijzen op zichzelf niet eens zo slecht (los van de opmerking dat je ze momenteel vaak voor dezelfde prijs in de winkel kan halen), maar het is een prijspeil wat ik niet over heb voor digitale games.

Wellicht dat er in de January sale dan een mooie actie komt voor Dragon Age: Inquisition (Complete Edition).
Tot nu toe zijn ze elk jaar de goedmaker voor de (volgens meeste) slechte kerstdeals dus ik heb er zin in (zeker na de saaie Steamsales)

[ Voor 23% gewijzigd door Beakzz op 23-12-2015 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
bram1984 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:49:
Uitstekend. Bol tegoed van € 50,- van de baas gehad. Uncharted 4 maar gelijk in de pre-order gegooid. :)
Ik van v&d ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:00:
[...]

Jammer maar prima. Laat ze maar alle tijd van de wereld nemen.
Inderdaad.

Liever een half jaar te laat dan een half jaar te vroeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:49:
Uitstekend. Bol tegoed van € 50,- van de baas gehad. Uncharted 4 maar gelijk in de pre-order gegooid. :)
Heb hem ook pre-ordered, must have voor mij :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nu bezig met Borderlands 2 van de handsome collection.

Vermaak me er prima mee, borderlands 1 was 1 van mijn favoriete games op de ps3 dus ik hoop dat borderlands 2 een beetje van hetzelfde is..

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
Last of us ook alweer uitgespeeld, daar ging ik wel erg snel doorheen. Had hem nog nooit op de ps3 gespeeld. Twijfel nu aan until dawn te beginnen of eerst soma en everybody's gone to the rapture uitspelen. Wil ook nog wel een leuke mp shooter, speelde op de ps3 vaak bf3 maar dan bijna alleen de metro map. Hou van shooters als het oude tactical ops (counterstrike achtig). Grafisch boeit mij weinig en het mag relatief simpel blijven.. Tips?

Verwijderd

warcow schreef op donderdag 24 december 2015 @ 00:10:
Last of us ook alweer uitgespeeld, daar ging ik wel erg snel doorheen. Had hem nog nooit op de ps3 gespeeld. Twijfel nu aan until dawn te beginnen of eerst soma en everybody's gone to the rapture uitspelen. Wil ook nog wel een leuke mp shooter, speelde op de ps3 vaak bf3 maar dan bijna alleen de metro map. Hou van shooters als het oude tactical ops (counterstrike achtig). Grafisch boeit mij weinig en het mag relatief simpel blijven.. Tips?
De nieuwe Rainbow Six :)

• RubenSaurus
  • Laatst online: 20:21
Vanavond toch maar even fallout 4 gekocht, heb nog nooit een fallout game gespeeld maar vind het tot nu toe wel leuk gelukkig :) (nu nog even doorkrijgen hoe alles werkt :+ )

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
DigitalError schreef op donderdag 24 december 2015 @ 02:15:
Vanavond toch maar even fallout 4 gekocht, heb nog nooit een fallout game gespeeld maar vind het tot nu toe wel leuk gelukkig :) (nu nog even doorkrijgen hoe alles werkt :+ )
Kijk! Kom je de kerstdagen iig prima door :D

Hoop vandaag iig m'n nieuwe controller te mogen ontvangen..

[ Voor 8% gewijzigd door Noctonix op 24-12-2015 08:09 ]

Freedom for everyone..

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:49
Ik heb Fallout ook maar aangeschaft, ook zonder te weten of het een game is die echt in mijn straatje ligt. Ben op 0,01% voor mijn gevoel dus kan er nog niet echt iets van zeggen, maar het concept spreekt me aan. Nu nog bakken met tijd vinden :)

Verwijderd

Ik ga the witcher 3 opnieuw spelen met new game plus op de moeilijkste stand. Normaal speel ik verhalende games nooit 2x. Maar door die spelwereld blijf ik terugkomen.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 14:13
Sneu voor de mensen, maar ik vind het stiekem wel leedvermaak _O-

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• djmelvee
JerX schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:24:
[...]

Sneu voor de mensen, maar ik vind het stiekem wel leedvermaak _O-
:')

• On_E
  • Laatst online: 17:30

On_E

Housemusic

Januari sales lijken al live, zie o.a. Need for Speed voor 29,99, Grand Ages Medieval voor 24,99, Tearaway Unfolded voor 19,99...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

On_E schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:43:
Januari sales lijken al live, zie o.a. Need for Speed voor 29,99, Grand Ages Medieval voor 24,99, Tearaway Unfolded voor 19,99...
In de store?
Leuk voor de mensen die net NFS gekocht hebben voor 39,99 tijdens de kerstdeals :?

Bron?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30

• On_E
  • Laatst online: 17:30

On_E

Housemusic

dvdkiwi schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:00:
[...]

In de store?
Leuk voor de mensen die net NFS gekocht hebben voor 39,99 tijdens de kerstdeals :?

Bron?
In de store ja.

Hier vind je alle deals al:

https://psprices.com/region-de/index

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 47 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link