bram1984 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:10:
[...]
Dat staat in principe los van het feit dat de prijs alsnog belachelijk hoog is voor een "kerstdeal". Dit is voor veel winkels gewoon de normale verkoopprijs. Doe 'm dan voor Plus leden voor € 39,95 ofzo. Dat is een kerstdeal.
In een normale winkel kan je de game niet digitaal aanschaffen dus zeker voor een nieuwe game vind ik dit geen slechte aanbieding. Waar je ze wel op kan aanvallen is dat de standaard prijzen gewoon veel te hoog zijn op PSN.
Er bestaan ook gamers die (net als ik) geen enkele behoefte hebben om een game te verkopen. Persoonlijk vind ik een game (of wat dan ook) op Marktplaats zetten zonde van mijn tijd en dan is een game digitaal kopen ineens een interessante optie. Aangezien ik veel spellen door elkaar speel irriteer ik me ook aan al die schijfjes en de doosjes gooi ik toch ergens op zolder in een doos.
€69 voor een digitale game neer leggen gaat me te ver, maar als ik de optie heb om een game digitaal te kopen voor max €10 meer als het fysieke exemplaar dan is het voor mij een makkelijke keuze.
Edit ;
Super Mega Baseball is trouwens $10 in de Us store. Beetje Everybody's Golf op baseball gebied en niet zo kinderachtig als het er uit ziet (erg goede reviews). Zelfs $4 als je PS+ hebt, maar zo ver ik kan zien is het niet mogelijk om een free trial te nemen op PSN+ zonder een US CC dan wel Paypal

Iemand die een oplossing heeft?
[
Voor 12% gewijzigd door
Beakzz op 23-12-2015 11:53
]