Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Sagat schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:28:
Omdat het enigsinds komkommertijd is. Is het misschien leuk om te vertellen hoe lang je ongeveer speelt per week? Voor mij was het een goede week omdat ik vrijdag een lange sessie had, life is strange epi 1 uitgespeeld en kort de kof14 en doom demo kunnen checken en ook nog korte sf5 sessie!
Maar nog steeds niet naar furi kunnen kijken en ook trackmania demo is nog ongespeeld. Ik denk dat ik ook erg laag zit met gemiddeld 2-3 uurtjes spelen per week. Ik merk ook dat ik veel tijd verspil door lui vanuit mijn bed of op de bank op mijn telefoon te derpen, die tijd reken ik niet mee, terwijl als ik dat wel zou spenderen ik wsl veel meer gedaan zou krijgen op dit vlak.

Anyways, ben benieuwd
Ja het voelt echt als komkommertijd en ik heb mijn PS4 in 4 weken hoogstens een uurtje aan gehad om de GTA dlc te checken. Slaat nergens op want ik heb nog 80000 uur aan spellen liggen :X , maar voor die spellen krijg ik nu geen hype/prikkels om ze op te pakken.

Naja zit nu weer even wat vaker achter de pc om mijn drang naar racesims, Rts en building games te stillen. Helpt ook wel dat ik mijn 2e PS4 heb uitgeleend en de andere beneden staat voor een groot raam wat freakin irritant is bij het gamen. Het 'kantoor" kan ik tenminste helemaal donker maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 16:44
Haha herkenbaar, mijn vrouw komt af en toe ook de huiskamer binnen en dan 'huh waarom is het hier zo donker?'

Kantoor/mancave under construction...maar die moet ook idd goed verduisterbaar worden!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel vrijwel niet op dit moment. Veel te mooi weer met allerlei sociale dingen (kids, festivals, BBQ's, borrels etc.), waardoor ik geen tijd heb.

Komt vanzelf weer met BioShock en, afhankelijk van de reviews, No Man's Sky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:29

JSchut

.....

Ik speel te veel op het moment. Fuck you Bloodborne! :P
Heb Fallout 4 nog liggen en daar moet ik nog aan beginnen. Ook heb ik nog wat games op de whishlist: Ratchet & Clank, Darks souls 3. En er komen nog genoeg games aan die ik nog wil: F1 2016, No man's sky, Horizon, Dishonored 2, Watch Dogs 2.

Maar na Bloodborne neem ik wel eerst even een rust periode. Er is nog een hoop te doen en over 3 en halve week ga ik trouwen :) Dus sowieso weinig tijd de komende weken.

[ Voor 26% gewijzigd door JSchut op 26-07-2016 16:33 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Dat heet een Luxe Probleem :) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door thalantis op 26-07-2016 16:58 ]

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
bram1984 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:59:
Ik speel vrijwel niet op dit moment. Veel te mooi weer met allerlei sociale dingen (kids, festivals, BBQ's, borrels etc.), waardoor ik geen tijd heb.

Komt vanzelf weer met BioShock en, afhankelijk van de reviews, No Man's Sky.
Klinkt helaas te bekend. Guitar Hero ligt nu al een tijdje op me te wachten :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rise of the Tomb Raider: 20 jarig jubileum preorder voor €59,99:

https://store.playstation...05716_00-RISEPREORDER0001

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP0082-CUSA05716_00-RISEPREORDER0001/1469545639000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-08 16:13

RoRoo

Certified Prutser

Mooie "aanbieding", ik wacht toch wel even tot de release.. Ik ben genezen na Battlefront :P

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Weet iemand wanneer reviews voor No Mans Sky online zullen komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Suicide Squad Dynamisch Thema (Gratis):

https://store.playstation...01769_00-ETH0000000000550

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP9000-CUSA01769_00-ETH0000000000550/1469573416000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
PS Plus Specials lineup revealed: http://play.st/2aILVCb Save on season passes for Star Wars Battlefront and more
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13686740_10154407829626803_6555765833063190391_n.jpg?oh=69a1770ebe6dc807dfd3a2cad1e9c82f&oe=58377121

[ Voor 28% gewijzigd door Paulus07 op 27-07-2016 08:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
niekvandermeer schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 03:15:
Weet iemand wanneer reviews voor No Mans Sky online zullen komen?
Op Google weet niemand het, dus hier denk ik ook niet. Er is zo te zien niets bekend over een embargo.

Ik schat zo in 1 dag voor de release of misschien wel na de release omdat dan de servers pas aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 11:30
Sagat schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:49:
Denk dat gh inmiddels als flop gezien wordt, dus dumpen die hap. Sowieso gebeurd dat met bijna alle oudere games toch?

Zelfs gister kof en de doom demo's gedaan. Kof leuk maar niet geweldig. Miss kopen als ie ook gedumpt wordt en ik verwacht dat dit best snel zou kunnen gebeuren. Doom was erg leuk maar wil dit nog steeds liever met tobo muis spelen. Daarnaast is dit met stip mijn luidste game qua ps4 fan noise. Letterlijk gestopt omdat ik er gek van werd. Na een cool down life is strange epi one gedaan, erg gaaf concept en spannend verhaal maar was er ook wel klaar mee na die epi. Idd wsl prima als ipad game (zoals bram altijd zegt) te doen. Sf5 mocht ik de general story mode nog niet doen omdat ik (denk ik?) de char story modes nog niet af heb. 2 gedaan en nog 2 te gaan dus hier kom ik nog op terug.
Hoi Sagat,

Hoe komt het dat je niet zoveel SF5 speelt?
Ik speel het bijna elke dag en ik vind hem echt geweldig.Ik leer nog steeds elle dag bij. Ook in combinatie met de discord app.
In Rotterdam zit er ook een esportscafe, ik moet er nog een x naar toe, maar het lijkt me wel erg leuk.
Ik weet nog goed dat je altijd actief was in het Sf4 topic en zelfs met het organiseren van toernooitjes.

De story mode kun je al spelen, je moet wel de gratis story dlc downloaden anders doet hij het niet.

KOF14 nog niet al te veel gespeeld maar vind het wel verfrissend. Ik heb nog nooit een kof eerder gespeeld, maar de pace en de jumps van de game vind ik best goed in elkaar steken.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noahr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-05-2021
Vorige week Destiny tweedehands gekocht, heeft een van jullie een idee wat de makkelijkste/goedkoopste manier is om de uitbreidingen aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Hrmm goede vraag....ik denk combinatie van weinig spelen in general, een ps3 fightpad moeten gebruiken en dat dus iedere keer moeten aanzetten (en repeat 1x per uur) en dat om een of andere reden de gameplay me minder trekt. Oh en zie mijn post/rants hier over de ps4 herrie :S

@discord, met evo heb ik het geinstalleerd, maar qua tekst leek er weinig te gebeuren in de groep, gebruikt iedereen voice ofzo?

@rdam, ja ik zie daar wel invites van voorbij komen in de FB groep nog, misschien leuk om daar een fysieke meet te plannen met de got groep. Then again, in een online tournooi hebben mensen al geen zin gezien het gebrek aan reacteis.
Ik twijfelde al om daar is te kijken, maar omdat ik echt nog amper sf5 heb aangeraakt vind het ook weer zo wat om dat tegen mensen te spelen die er serieus mee bezig zijn.

@kof
Ik heb dus wel ervaring met 95/98 en een heel klein beetje 12/13. Maar deel 14 trekt me ook (nog?) niet erg.
Terwijl het idd wel prima aanvoelt...enige issue wat ik er mee heb is 'spam lp om een auto combo te doen'. Dat vind ik vrij lame.
Mogelijk kan ik met mijn sf4 maatje spelen (waar ook dus ook veel 98 mee speel) als hij via zijn pc met remote play op mijn ps4 inlogged en ik dan lokaal de game join. Maar hij heeft weer geen ps4 pad, dus dat is dan ook weer lastig.
henkyyyyyyy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:23:
[...]
Hoi Sagat,
Hoe komt het dat je niet zoveel SF5 speelt?
Ik speel het bijna elke dag en ik vind hem echt geweldig.Ik leer nog steeds elle dag bij. Ook in combinatie met de discord app.
In Rotterdam zit er ook een esportscafe, ik moet er nog een x naar toe, maar het lijkt me wel erg leuk.
Ik weet nog goed dat je altijd actief was in het Sf4 topic en zelfs met het organiseren van toernooitjes.
De story mode kun je al spelen, je moet wel de gratis story dlc downloaden anders doet hij het niet.
KOF14 nog niet al te veel gespeeld maar vind het wel verfrissend. Ik heb nog nooit een kof eerder gespeeld, maar de pace en de jumps van de game vind ik best goed in elkaar steken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Criminal Activity-dlc voor Battlefield Hardline tijdelijk gratis:

https://store.playstation...00633_00-XPACK01000000000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Last of us Remastered voor 29,99
TWD - Michonne voor 6,99

Zullen vast nog wel meer deals aankomen, maar deze kwamen bij mij omhoog omdat ze op m'n watchlist staan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
TLOU heb ik ooit via gamedaily (wel usa account) gekocht voor minder dan 10 dollar. Vind 30 dan best prijzig nog (voor een remake van ps3, die inmiddels toch ook op de ps4 al tijdje beschikbaar is...)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Vind 30 euro nog respectabel voor een dergelijke goeie titel.
Dat ik het er zelf niet voor ga betalen is een 2e, maar misschien maak ik er wél iemand blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Zijn hier ook mensen met Neverwinter bezig?

Kheb net de mainquest van TW3: Blood & wine uitgespeeld, zal eens kijken of ik me nog tot de resterende sidequest kan zetten (heb er al een paar 100 uur inzitten :P). Maar anders ga ik verder met Neverwinter, kheb hem geïnstalleerd, is gratis maar ik hoop niet dat er teveel pay-to-win in zit.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:53:
Hrmm goede vraag....ik denk combinatie van weinig spelen in general, een ps3 fightpad moeten gebruiken en dat dus iedere keer moeten aanzetten (en repeat 1x per uur)
Ze hebben nieuwe sticks voor de PS4 gemaakt he:
Madcatz Street Fighter V Arcade TE 2+ & MadCatz FightStick Arcade Tournament Ed. 2.
Die TE 2+ vind ik wel een mooi dingetje, zat er even serieus aan te denken.
Maar dan moet ik, omdat het best prijzige dingetjes zijn, écht (veel) meer SF gaan spelen ;)
Ik ga er vanuit dat jij jouw PS3 stick wil blijven gebruiken omdat ie custom made is? Dat heb ik nu bij de mijne ook; eigenlijk zonde om een nieuwe te gaan kopen terwijl ik een goede PS3 stick heb liggen. Dan maar met een kleine workaraound speen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 11:30
Sagat schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:53:
Hrmm goede vraag....ik denk combinatie van weinig spelen in general, een ps3 fightpad moeten gebruiken en dat dus iedere keer moeten aanzetten (en repeat 1x per uur) en dat om een of andere reden de gameplay me minder trekt. Oh en zie mijn post/rants hier over de ps4 herrie :S

@discord, met evo heb ik het geinstalleerd, maar qua tekst leek er weinig te gebeuren in de groep, gebruikt iedereen voice ofzo?

@rdam, ja ik zie daar wel invites van voorbij komen in de FB groep nog, misschien leuk om daar een fysieke meet te plannen met de got groep. Then again, in een online tournooi hebben mensen al geen zin gezien het gebrek aan reacteis.
Ik twijfelde al om daar is te kijken, maar omdat ik echt nog amper sf5 heb aangeraakt vind het ook weer zo wat om dat tegen mensen te spelen die er serieus mee bezig zijn.

@kof
Ik heb dus wel ervaring met 95/98 en een heel klein beetje 12/13. Maar deel 14 trekt me ook (nog?) niet erg.
Terwijl het idd wel prima aanvoelt...enige issue wat ik er mee heb is 'spam lp om een auto combo te doen'. Dat vind ik vrij lame.
Mogelijk kan ik met mijn sf4 maatje spelen (waar ook dus ook veel 98 mee speel) als hij via zijn pc met remote play op mijn ps4 inlogged en ik dan lokaal de game join. Maar hij heeft weer geen ps4 pad, dus dat is dan ook weer lastig.

[...]
Ah ja als sowieso de gameplaybje minder trekt dan is het wel logisch ja en dan ook icm de andere factoren snap ik dat wel.

Het is trouwens wel de discord app van drakenslag. Niet die van GoT die is volgens mij al dood.

Ik kan mezelf ook helemaal niet meten met de jongens van drakenslag. Maar vind het wel leuk om tips te krijgen en met hun te sparren. Zo heb ik iig mijn lvl van play al iets omhoog gekregen.
Nog steeds niet erg hoog hoor, maar je gaat het spelletje wel steeds beter doorhebben.
En ik heb het gevoel dat een offline meeting daar zeker bij gaat helpen en het is een keer gezellig om ook eens met mensen te zijn die fgs leuk vinden.

Als je een online toernooitje wilt doen hou ik mijzelf aanbevolen.
En als je een keer gewoon casual wilt spelen stuur me een invite via psn.
Ik weet nog niet of ik je al in mijn lijst heb staan. Op xboxlive dacht ik wel.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Chaoss schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:56:
Zijn hier ook mensen met Neverwinter bezig?

Kheb net de mainquest van TW3: Blood & wine uitgespeeld, zal eens kijken of ik me nog tot de resterende sidequest kan zetten (heb er al een paar 100 uur inzitten :P). Maar anders ga ik verder met Neverwinter, kheb hem geïnstalleerd, is gratis maar ik hoop niet dat er teveel pay-to-win in zit.
Ik ben op dit moment alleen nog maar met Neverwinter bezig :+ 8)7 . Ik heb zoveel games de laatste tijd gekocht en gespeeld maar sinds ik las dat er een MMO gratis was voor de ps4 heb ik hem gedownload en heb ik eigenlijk niks anders meer gedaan. Ik vind dat het pay to win gehalte wel meevalt omdat je alles kan unlocken en kan bereiken door gewoon veel te spelen. Het enige als je betaald voor spullen is dat je maar de helft van de tijd nodig hebt om je mannetje te levelen en dat is opzich wel lekker. Tevens kan je betalen voor bijvoorbeeld Vip zodat je standaard een xp boost krijgt van 10% en zodat je elke dag een sleutel krijgt waarmee je een legendary kist kan openen maar het is maar net of je dat er voor over hebt. Mooie van de game vind ik de grote hoeveelheid content die je krijgt(kan er makkelijk 1500 uur in kwijt) en de graphics vergeleken met andere mmo's. Ik ben positief verrast door deze game en ga de aankomende weken nog heel wat uren hier aan slijten _/-\o_ 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe zomer aanbiedingen in de PS Store:

https://store.playstation...STORE-MSF75508-SSALEPS416

Even shoppen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijd geleden dat ik ze met zulke scherpe aanbiedingen heb zien komen.
Er zitten wel wat mooie prijzen bij:
MK X 19,99, MK XL 29,99
Bloodborne 24,99
Project Cars 19,99, GOTY 34,99
Batman Arkham Knight 24,99
Fifa 16 19,99
Need For Speed 19,99 (eindelijk een prijs die de game waard is; alles boven de 20 is teveel imo)
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poe dragon age voor 12 euro is een pracht prijs. Zou hem heel graag willen maat ik wil eerst metal gear solid 5 uit spelen en weer the division uitproberen en de laatste levels uitspelen. En ik heb al bijna geen tijd om te gamen omdat ik nog een website moet bouwen voor een school opdracht in de vakantie. :(

Vandaag worden waarschijnlijk ook de plus games bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vorige week even Neverwinter gespeeld, vond het niet echt wat. Maar heb het ook geen eerlijke kans gegeven.

Gister nog een keer gewaagd (nu met vrienden) en het is echt een vette game. Vind em nu al beter dan ESO en die is betaald. Er is niet echt sprake van pay to win. Meer pay to progress faster en pay for vanity.

Zeker de moeite waard, maar wel een eerlijke kans geven.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Pfff al die aanbiedingen.. Ik heb toch stiekem ook een aardig backlog opgebouwd...

Everybody's gone to the rapture
Firewatch
Journey
Metro Redux beide delen
Dying Light DLC
Doom
Day of the tentacle
Dark Souls 2
Borderlands (samen met vrienden)

Moet allemaal nog gedeeltelijk of helemaal af. Er zitten te weinig dagen in een week ;)
Moet toch heel wat proberen af te ronden voordat FF15 uitkomt

En op de een of andere manier valt de Bloodborne disc best vaak in mn PS4 :P

[ Voor 8% gewijzigd door Scrisissszzz op 27-07-2016 13:43 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 11:09
dvdkiwi schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:17:
Need For Speed 19,99 (eindelijk een prijs die de game waard is; alles boven de 20 is teveel imo)
Dat is inderdaad een prijs die de game verdient, makkelijke platinum bovendien. Ben nu halverwege nadat ik de game vorige week voor mooi prijsje op Marktplaats had gescored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee of die assassins creed 3-pack de moeite waard is? Ik heb nooit een assassins creed spel gespeeld. Wel heb ik thief 3 gespeeld, die vond ik best tof. Er zijn geen demo's beschikbaar, uit de reviews maak ik op dat de spellen veel op elkaar lijken, maar toch vernieuwend zijn. Nu voor 40 euro (3 games), klinkt aantrekkelijk. Is het dat ook? Hoor graag, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als je van het genre houdt ga je lang en veel genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nny
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:38:
Iemand een idee of die assassins creed 3-pack de moeite waard is? Ik heb nooit een assassins creed spel gespeeld. Wel heb ik thief 3 gespeeld, die vond ik best tof. Er zijn geen demo's beschikbaar, uit de reviews maak ik op dat de spellen veel op elkaar lijken, maar toch vernieuwend zijn. Nu voor 40 euro (3 games), klinkt aantrekkelijk. Is het dat ook? Hoor graag, thanks!
Black Flag was de aangename vernieuwing die de serie nodig had. Speelt lekker, bootje varen is leuk en Caribische setting is in deze zomerse tijd perfect.

Unity vond ik dusdanig saai en de main character zo'n asshole dat ik hem na 2 uur heb weggelegd. Meer van hetzelfde.

Syndicate niet gespeeld.

In dat genre kun je ook eens naar Shadow of Mordor of Batman kijken. Dat zijn naar mijn mening de betere games(met als uitzondering wellicht Black Flag)

PSN, Twitter: NNY1980

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:38:
Ik heb Black Flag, Unity en Syndicate uitgespeeld.

Black Flag vond ik met kop en schouders de beste. Heerlijke game.
Unity was redelijk saai. Maar vond het geen slechte game. Heb hem moeiteloos uitgespeeld. Besturing vond ik soms wel wat kut.
Syndicate vond ik wel weer een stuk beter dan Unity. Vooral de setting vond ik erg leuk.

Als het een genre voor je is dan is het zeker een aanrader.
Nny schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:01:
[...]
In dat genre kun je ook eens naar Shadow of Mordor of Batman kijken. Dat zijn naar mijn mening de betere games(met als uitzondering wellicht Black Flag)
Dit zijn inderdaad ook leuke games. Shadow of mordor vond ik een heel goede game. Batman vind ik wat minder. Maar het zijn wel altijd goede games. Ik heb het gewoon niet zo op Batman als held ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 27-07-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk alleen dat 3 ac's achter elkaar wel eens kan vervelen, de games lijken wel iets te veel op elkaar. Van zich los staand zijn het leuke games als je niet al te veel diepgang verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:43:
Ik denk alleen dat 3 ac's achter elkaar wel eens kan vervelen, de games lijken wel iets te veel op elkaar. Van zich los staand zijn het leuke games als je niet al te veel diepgang verwacht.
Dit inderdaad. Ik zou gewoon Black Flag eerst doen. Ben je genoeg uur mee bezig. Eventueel de DLC ook nog. En dan Syndicate pakken, mits je BF leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ja weet ik. Ik heb geen ps3 stick. Ben pad speler. Enige nadeel is dat de madcatz sf4 pads wat snel slijten, hierom wel stick geprobeerd. Maar vind het nog steeds niet super fijn. Verder wil ik ook geen 200 tot 300 euro uitgeven. Ik hou wel de venom arcade stick in de gaten. 100 is me ook nog wat te veel maar 75 of liefst meer 50 en dan neem ik em.
dvdkiwi schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:58:
[...]

Ze hebben nieuwe sticks voor de PS4 gemaakt he:
Madcatz Street Fighter V Arcade TE 2+ & MadCatz FightStick Arcade Tournament Ed. 2.
Die TE 2+ vind ik wel een mooi dingetje, zat er even serieus aan te denken.
Maar dan moet ik, omdat het best prijzige dingetjes zijn, écht (veel) meer SF gaan spelen ;)
Ik ga er vanuit dat jij jouw PS3 stick wil blijven gebruiken omdat ie custom made is? Dat heb ik nu bij de mijne ook; eigenlijk zonde om een nieuwe te gaan kopen terwijl ik een goede PS3 stick heb liggen. Dan maar met een kleine workaraound speen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
JSchut schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:13:
[...]

Ik heb Black Flag, Unity en Syndicate uitgespeeld.

Black Flag vond ik met kop en schouders de beste. Heerlijke game.
Unity was redelijk saai. Maar vond het geen slechte game. Heb hem moeiteloos uitgespeeld. Besturing vond ik soms wel wat kut.
Syndicate vond ik wel weer een stuk beter dan Unity. Vooral de setting vond ik erg leuk.

Als het een genre voor je is dan is het zeker een aanrader.

[...]

Dit zijn inderdaad ook leuke games. Shadow of mordor vond ik een heel goede game. Batman vind ik wat minder. Maar het zijn wel altijd goede games. Ik heb het gewoon niet zo op Batman als held ;)
Van-horen-zeggen heb ik begrepen dat Black Flag spelen en daarnaast de serie Black Sails kijken op Netflix voor een leuke crossover zorgt :) Hè PoorLeno ;)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
RoRoo schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:48:
Vind 30 euro nog respectabel voor een dergelijke goeie titel.
Dat ik het er zelf niet voor ga betalen is een 2e, maar misschien maak ik er wél iemand blij mee :)
Is al een paar keer voor 24,99 in de store geweest. Zo'n goede aanbieding is het niet.

Is het eigenlijk mogelijk om Keys te kopen zoals dat bijvoorbeeld met Steam wel kan? Of moet je echt uit de Store kopen en/of fysiek exemplaat kopen.

[ Voor 17% gewijzigd door RedHat op 27-07-2016 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees net dat de man achter Journey verantwoordelijk is voor ABZÛ, die 2 augustus uitkomt. Laat ik Journey nu net briljant vinden. Misschien maar even een pre-ordertje doen, of even wachten op de reviews..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 10:51
Ziet er interessant uit, journey staat nog op mijn todo lijst.

Kwam er vandaag ook achter dat grip voor de ps4 uit gaat komen (al oud nieuws maar ik kende het spel niet eens). Vond rollcage op de psx vroeger erg leuk dus kijk hier erg naar uit. Vind het op een console leuker gamen dus denk dat ik niet eerst het spel voor de pc haal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Hey daar gaan we weer. Een nieuw dieptepuntje :+ Retro grade is de eerste game die al een keer langs is geweest op PS plus.

https://blog.eu.playstati...-update-16th-august-2012/

Yakuza 5 is wel heel tof. Misschien maar eens de PS3
bram1984 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:50:
Lees net dat de man achter Journey verantwoordelijk is voor ABZÛ, die 2 augustus uitkomt. Laat ik Journey nu net briljant vinden. Misschien maar even een pre-ordertje doen, of even wachten op de reviews..
Je hebt nu pas de post van Butch_NL gelezen die hij gisteren heeft gepost? :+ ;) Maar gewoon wachten natuurlijk. Het zal maar net die ene fuck up zijn >:)

[ Voor 30% gewijzigd door Beakzz op 27-07-2016 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 23:10:
[...]

Hey daar gaan we weer. Een nieuw dieptepuntje :+ Retro grade is de eerste game die al een keer langs is geweest op PS plus.

[...]

Je hebt nu pas de post van Butch_NL gelezen die hij gisteren heeft gepost? :+ ;) Maar gewoon wachten natuurlijk. Het zal maar net die ene fuck up zijn >:)
Die heb ik gemist denk ik. Welke post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
warcow schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:33:
Ziet er interessant uit, journey staat nog op mijn todo lijst.

Kwam er vandaag ook achter dat grip voor de ps4 uit gaat komen (al oud nieuws maar ik kende het spel niet eens). Vond rollcage op de psx vroeger erg leuk dus kijk hier erg naar uit. Vind het op een console leuker gamen dus denk dat ik niet eerst het spel voor de pc haal.
Journey aangeschaft met de kortingen laatst. Even opgestart, volgens mij erg leuk gedaan.

Alleen niet als je even 15 min over hebt volgens mij. Je moet er echt even voor gaan zitten :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:09:
[...]

Journey aangeschaft met de kortingen laatst. Even opgestart, volgens mij erg leuk gedaan.

Alleen niet als je even 15 min over hebt volgens mij. Je moet er echt even voor gaan zitten :)
Inderdaad. Gewoon ff een paar uur voor gaan zitten. Met drugs op is het volgens mij nog mooier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Journey blijft nice. En nog steeds regelmatig de OST opstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 19:04
bram1984 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:17:
[...]

Inderdaad. Gewoon ff een paar uur voor gaan zitten. Met drugs op is het volgens mij nog mooier.
"volgens mij" Yeah right Bram ;) O-)

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram aan de 'Drugs'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Niks nieuws voor jou toch Dennis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
breminem schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:49:
[...]

"volgens mij" Yeah right Bram ;) O-)
Niks om je voor te schamen hoor, dus als ik dit zou hebben gedaan met deze game, had ik het zeker gezegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 23:10:
[...]

[...]

Ik heb mijn Ps Plus abbo maar van automatisch verlengen afgehaald, was ik dit jaar vergeten dus weer een jaar erbij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-09 12:44
Ik heb sinds een paar dagen een PS4 500GB en gelijk de nieuwste revisie, CUH-1216A :)
Na de eerste Gameboy nooit meer iets van een console gehad maar het jeukte weer om racegames te doen dus zodoende.

Er is nog even geen budget voor stuurwielen e.d. dus we zien hoe het met de DualShock 4 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lensent schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:01:
Ik heb sinds een paar dagen een PS4 500GB en gelijk de nieuwste revisie, CUH-1216A :)
Na de eerste Gameboy nooit meer iets van een console gehad maar het jeukte weer om racegames te doen dus zodoende.

Er is nog even geen budget voor stuurwielen e.d. dus we zien hoe het met de DualShock 4 gaat.
Over 4 weken komt Assetto Corsa uit voor de PS4.

Project Cars, DriveClub en de F1 spellen zijn aanraders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
F1 2016 wil ik als eerste scoren idd.
Hoe ervaren jullie racegames/sims met de DS4? Kun je het enigszins analoog bedienen of zijn het meer aan/uit knoppen die zich lastig nauwekeurig laten bedienen in dit geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lensent schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:29:
Hoe ervaren jullie racegames/sims met de DS4? Kun je het enigszins analoog bedienen of zijn het meer aan/uit knoppen die zich lastig nauwekeurig laten bedienen in dit geval?
Met de DS4 is prima te spelen en er worden zelfs ingame records mee gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

DriveClub is nu inclusief season pass (heel veel extra auto's en events) 20 euro.
Nog altijd de tofste en mooiste racer van deze generatie imo. :)

De beste tijden in DC zijn gereden met DS4 overigens.

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 28-07-2016 12:56 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lensent schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:01:

Waarom slechts 500GB, als ik vragen mag? Of gooi je er meteen 2TB in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe ervaren jullie racegames/sims met de DS4?
Driveclub: gemaakt voor de controller, prima te besturen.
Project Cars: gemaakt voor stuur, met controller erg lastig. Mits je natuurlijk veel hulpmiddelen aanzet maar daar speel je geen sim voor imo ;)
F1: beide goed te doen. Het is van Codemasters dus neigt meer naar arcade dan naar sim.
Need for Speed 2015: zowel met controller als stuur gewoon slecht te besturen. Ver van weg blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
warcow schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:27:
[...]

Ethan carter, gone home, the last of us, life is strange, firewatch. Kan je niet garanderen dat je die allemaal leuk vind maar lees eens wat reviews en kijk dan welke je leuk lijken. The last of us sowieso gewoon spelen, daar heb je geen review voor nodig. :)
Last of us had ik al gespeeld, was ik vergeten te melden :) Nu maar even "Gone Home" gekocht, zag er kick uit. Ben benieuwd!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
bram1984 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:07:
[...]

Ik ben geen die hard game-freak dus een paar games en ik ben happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
dvdkiwi schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:12:
[...]

Need for Speed 2015: zowel met controller als stuur gewoon slecht te besturen. Ver van weg blijven.
dvdkiwi schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:17:

d:)b
Wat wil je nou van ons Kiwi? Je bent zo verwarrend :p :+

F1 2015 heb ik op de PS4 en die speel ik met de DS4 en op de pc speel ik met de T300 en dat laatste vind ik dus echt veel fijner. Ik vind racen met de controller in veel games best te doen, maar bij F1 kan ik er niet aan wennen. Heb het nog niet geprobeerd om deze game met de T300 op de PS4 te spelen dus misschien is het stuur dan minder accuraat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:52:
[...]
Wat wil je nou van ons Kiwi? Je bent zo verwarrend :p :+
Ik hoef niks van jullie :P
Ik vind dat alles boven de 20 euro teveel is voor de laatste NFS. Alles onder de 20 euro is acceptabel.
Maar dan nog zou ik 'm niemand aanraden.

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 28-07-2016 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 07:25:
[...]

Die heb ik gemist denk ik. Welke post?
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:47:
Ik heb de komende weken weer wat te spelen met Firewatch, Everybody's Gone to Rapture en Abzu. De laatste game is momenteel alleen als pre-order beschikbaar in de Playstation Store, maar verschijnt binnenkort. Op creatief vlak zijn er enkele raakvlakken met Journey doordat de art director, Matt Nava, van voornoemde game ook deze game voor zijn rekening neemt en verder is de muziek van Austin Wintory, die ook onder meer de soundtrack van Journey en fl0w voor zijn rekening nam.

De art style van de game oogt inderdaad apart zoals Journey dat ook had. Check maar eens een trailer via Youtube (helaas kan ik zelf niet rechtstreeks linken).
Deze post. :) Ik kon er toen helaas geen trailer bij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lensent schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:25:
[...]

Ik ben geen die hard game-freak dus een paar games en ik ben happy :)
Die hebben we hier al vaker gehoord. ;)

Maar bij deze gewaarschuwd. Veel lineaire titels zijn al 40GB < en die grootte gaat alleen maar toenemen de komende jaren. Tel daarbij nog je captures, demo's, indies, PS+ titels, thema's etc. op en je zit vol.
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:11:
[...]

[...]

Deze post. :) Ik kon er toen helaas geen trailer bij zetten.
Nice, die heb ik inderdaad gemist. Als deze goed scoort, haal ik 'm meteen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
bram1984 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:19:
[...]

Die hebben we hier al vaker gehoord. ;)

Maar bij deze gewaarschuwd. Veel lineaire titels zijn al 40GB < en die grootte gaat alleen maar toenemen de komende jaren. Tel daarbij nog je captures, demo's, indies, PS+ titels, thema's etc. op en je zit vol.
Mwoa, ik heb zelf ook een 500GB diskje. Ik zit inderdaad al een tijd op het punt dat ik niet meer alle games die ik heb op kan slaan. Als ik dan kijk wat ik niet meer speel en ik haal dat weg, dan heb ik weer ruim voldoende vrij voor die 2 of 3 games van 40-50GB die ik dan wil spelen.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Demo's _O-
Worden die nog gemaakt? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
bram1984 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:07:
[...]

*** spuit 11 al genoeg reacties op gekomen :9

[ Voor 12% gewijzigd door HoefMeistert op 28-07-2016 14:36 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
RoRoo schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:40:
Last of us Remastered voor 29,99
TWD - Michonne voor 6,99

Zullen vast nog wel meer deals aankomen, maar deze kwamen bij mij omhoog omdat ze op m'n watchlist staan :)
Heb gisteravond The Wolf Among Us uitgespeeld. Toch bleef the walking dead setting echt perfect voor zo'n telltale game. Daarom ook maar eens even michonne opgepakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Walking Dead: First Season gister in de sale gekocht voor €9,99. Het niet kunnen spiegelen van de Y-axis vind ik wel jammer, maar daar kom ik wel overheen.. ;)

Verder ben ik nog sterk aan het twijfelen om Batman: Arkham Knight voor €19,99 op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:29:
Demo's _O-
Worden die nog gemaakt? :+
Vijfendertig stuks op de PS4 om precies te zijn, verdeeld over twee pagina's. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 28-07-2016 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat natuurlijk een lachertje is.
Je kunt bijna geen enkele grote game meer uitproberen tegenwoordig.
Als er meer demo's zouden zijn had ik nu meer games gehad dan ik nu heb denk ik.
Games waarvan ik nooit dacht dat ik ze zou gaan spelen (Destiny & Trackmania bijvoorbeeld) heb ik juist ontdekt door de demo's, aan de andere kant had het me ook behoed van het kopen van enkele games (zoals NFS en Injustice).

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 28-07-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
TIP!!!!!!

PS4 F1 2016 (Limited Edition)
48,75 €

https://www.yourgamezone....ts/27917#RemoteViewAction

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:46:
Wat natuurlijk een lachertje is.
Je kunt bijna geen enkele grote game meer uitproberen tegenwoordig.
Als er meer demo's zouden zijn had ik nu meer games gehad dan ik nu heb denk ik.
Aan de andere kant had het me ook behoed van het kopen van enkele games.
Ach, als ik echt een game wil proberen, is het er meestal eentje die al een tijdje uit is en voor drie tientjes op MP staat. Zaterdagochtend ophalen en zaterdagmiddag weer terug op MP voor hetzelfde bedrag, mocht het niets zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 22:30
Ben nu Uncharted 4 aan het uitspelen op Crushed. Erger met echt geregeld kapot aan de besturing tijdens gun fights. Ik kan me niet herinneren dat ik hier zo'n last van had in eerdere delen. Geregeld dat als ik weg wil rollen ik in schuilmodus kom en visa versa.

Het klimmen gaat wel erg fijn, al wordt het op een gegeven moment wel erg voorspelbaar dat de brug waar je op loopt of de richel waar je aan hangt in stoort.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:49:
Ben nu Uncharted 4 aan het uitspelen op Crushed. Erger met echt geregeld kapot aan de besturing tijdens gun fights. Ik kan me niet herinneren dat ik hier zo'n last van had in eerdere delen. Geregeld dat als ik weg wil rollen ik in schuilmodus kom en visa versa.

Het klimmen gaat wel erg fijn, al wordt het op een gegeven moment wel erg voorspelbaar dat de brug waar je op loopt of de richel waar je aan hangt in stoort.
ik begrijp wat je bedoelt, meestal als je ergens achter cover zit wordt je als nog van elke kant beschoten terwijl je bij the last of us je juist goed je voordeel er uit kan halen als je ergens goed achter cover zit en slim zit te sluipen. Het is frustrerend omdat het voelt als of shoot outs niet eerlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had alleen dat ik af en toe cover wilde nemen en dat hij dan aan een rand ging hangen. Maar dat was op 1 hand te tellen. Wat jij noemt heb ik eigenlijk geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Uncharted 4 is dan ook totaal geen shooter.
Ik ga geregeld dood tijdens de vuurgevechten, dan begint de irritatie en wil je al helemaal te snel.
mass effect 3 vind ik ook niet lekker spelen als 'shooter'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Laatst online: 14-09 18:58
NiQo schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:18:
Zijn er nog veel mensen die last hebben van een lawaaiige ps4? Mijne klinkt na een uurtje spelen als een stofzuiger terwijl ik em regelmatig schoon/stofvrij maak. Ik meen eens gelezen te hebben dat er wel meer mensen last van hebben.

Ben er eigenlijk gewend aan geraakt en speel meestal met headset, maar ik vraag me af of ik er nog iets aan moet laten doen binnen de garantieperiode (t/m aug).
Mijn PS4 uit dec 2014 maakt de laatste paar weken ineens enorm veel kabaal. Inderdaad alsof er een stofzuiger aanstaat. En bij alle games, niet alleen de zware. Zelfs mijn zoon van 12 valt het op dus dat geeft wel aan hoe erg het is. Hij heeft genoeg ventilatie ruimte en ik stofzuig 'm ook.

Ik zit erover te denken om deze guide eens te gaan uitvoeren: Bas z'n knutselblog: Minder luidruchtig gamen op de PS4. Want de PS4 is al meer dan 1.5 jaar oud en ik vermoed dat ik hetzelfde garantie gezeik krijg als hier en hier

Iemand hier toevallig ervaringen met het die eerder genoemde guide? Het intern stofzuigen lijkt me geen probleem, koel pasta vervangen is een wat drastische operatie maar je bent Tweaker of niet >:)

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:12:
[...]

Ik weet niet of jij met je voeten stuurt ofzo, maar dat spel ging echt prima met de ds4 hoor. Tof spel, zeker voor 20 eccies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:09:
[...]

Mijn PS4 uit dec 2014 maakt de laatste paar weken ineens enorm veel kabaal. Inderdaad alsof er een stofzuiger aanstaat. En bij alle games, niet alleen de zware. Zelfs mijn zoon van 12 valt het op dus dat geeft wel aan hoe erg het is. Hij heeft genoeg ventilatie ruimte en ik stofzuig 'm ook.

Ik zit erover te denken om deze guide eens te gaan uitvoeren: Bas z'n knutselblog: Minder luidruchtig gamen op de PS4. Want de PS4 is al meer dan 1.5 jaar oud en ik vermoed dat ik hetzelfde garantie gezeik krijg als hier en hier

Iemand hier toevallig ervaringen met het die eerder genoemde guide? Het intern stofzuigen lijkt me geen probleem, koel pasta vervangen is een wat drastische operatie maar je bent Tweaker of niet >:)
wordt er bij jou thuis toevallig gerookt? mijne is van het eerste uur en heeft de nodige uren gemaakt, maar nog 0,0 geluid waar dan ook, zelfs in de zomer niet met 30 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Laatst online: 14-09 18:58
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:57:
[...]

wordt er bij jou thuis toevallig gerookt? mijne is van het eerste uur en heeft de nodige uren gemaakt, maar nog 0,0 geluid waar dan ook, zelfs in de zomer niet met 30 graden.
Nee geen roken in huis. Echter heeft ie wel een tijdje terug in een wat stoffigere ruimte gestaan. Dus wellicht is een "cleansing" wel op z'n plaats ;)

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:09:
Ja weet ik. Ik heb geen ps3 stick. Ben pad speler. Enige nadeel is dat de madcatz sf4 pads wat snel slijten, hierom wel stick geprobeerd. Maar vind het nog steeds niet super fijn. Verder wil ik ook geen 200 tot 300 euro uitgeven. Ik hou wel de venom arcade stick in de gaten. 100 is me ook nog wat te veel maar 75 of liefst meer 50 en dan neem ik em.
En de nieuwe SF V Mad Catz padz, zijn die niks voor je?
Heb er zelf ook nog even naar zitten kijken maar ik hou het bij mijn MadCatz SE stick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Iemand nog leuke tips/aanbiedingen voor aanschaf van Playstation Plus 365 dagen Nederland? :)
Hij is alweer verlopen kreeg ik gister per mail binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 08:34:
Iemand nog leuke tips/aanbiedingen voor aanschaf van Playstation Plus 365 dagen Nederland? :)
Hij is alweer verlopen kreeg ik gister per mail binnen :P
pricewatch: Sony PlayStation Plus Card 365 dagen (Nederland)

Misschien ergens een kortingsbon regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Kweet niet, vind ze er niet zo comfy uitzien, heb er ook niemand over gehoord eigenlijk..ken jij mensen die er echt meegespeeld hebben? Misschien is navraag doen in de ds community naar ervaringen.

En mijn ervaringen met de voorganger zijn dus niet zo goed, vind het fijne controllers, maar sooner or later krijg ik issues met de dpad.
dvdkiwi schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 08:01:
[...]

En de nieuwe SF V Mad Catz padz, zijn die niks voor je?
Heb er zelf ook nog even naar zitten kijken maar ik hou het bij mijn MadCatz SE stick ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee ik ken niemand die ermee gespeeld heeft, denk dat je dan inderdaad beter bij de community kunt navragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Rally spellen voor de PS4 zijn in de aanbieding in de PS Store.

Dit is er 1 van en het is genieten met het rally racen.

WRC 5 en Dirt Rally zijn de echte aanraders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:37:
[video]

De Rally spellen voor de PS4 zijn in de aanbieding in de PS Store.

Dit is er 1 van en het is genieten met het rally racen.

WRC 5 en Dirt Rally zijn de echte aanraders.
Ziet er niet eens zo slecht uit dat WRC5. Dirt rally speel ik al in mijn racerig (wat een topgame is dat als je wat uitdaging zoekt), maar misschien is WRC5 wel beter geschikt om onderuit op de bank te liggen (Dirt rally zeker niet :+)

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 29-07-2016 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 22:30
Ik hoop dat er ooit nog eens een nieuwe Moterstorm komt. Dat was een racer die ik wel kon waarderen, lekker arcade!

Volgens mij bestaat de studio hierachter alleen niet meer.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steefje schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:49:
Ik hoop dat er ooit nog eens een nieuwe Moterstorm komt. Dat was een racer die ik wel kon waarderen, lekker arcade!

De Rally games op de PS4 komen dichtbij de Motorstorm ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:49:

Pacific rift was de reden dat mn broer en ik voor een ps3 gingen :) . Alleen verkochte de laatste delen niet meer zo goed en de studio is ook opgedoekt dus een nieuw deel zou ik niet meer op rekenen door een andere studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nieuwevolger schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:19:
[...]

Pacific rift was de reden dat mn broer en ik voor een ps3 gingen :) . Alleen verkochte de laatste delen niet meer zo goed en de studio is ook opgedoekt dus een nieuw deel zou ik niet meer op rekenen door een andere studio.
Volgens mij is Motorstorm van dezelfde makers als die Driveclub hebben gemaakt? en die zijn bij Codemasters terecht gekomen. Volgens mij was er zelfs een gerucht/bericht dat ze aan een Motorstorm achtige game gingen werken daar, maar dat kan ook in een droom zijn geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:39:
[...]

Volgens mij is Motorstorm van dezelfde makers als die Driveclub hebben gemaakt? en die zijn bij Codemasters terecht gekomen. Volgens mij was er zelfs een gerucht/bericht dat ze aan een Motorstorm achtige game gingen werken daar, maar dat kan ook in een droom zijn geweest :+
Zijn de zelfde makers ja, motor storm 1 en 2 zagen er grafisch erg indrukwekkend uit voor die tijd, vergelijk het echt met hoe driveclub er nu uit ziet. Concurrentie kwam er niet in de buurt.
Maar gek is het niet dat Sony de studio heeft opgedoekt, de laatste 2 motorstorm verkochten niet echt goed en driveclub is bijna een jaar uitgesteld en vervolgens werkt heel de game niet met launch. Jammer want een motor storm op de ps4 had erg kunnen overtuigen. Gelukkig heeft codemaster de studio overgenomen en gaan ze hopelijk wat moois maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de liefhebbers: ik zag net dat Heavy Rain € 11,99 is voor PS Plus leden.

Ik heb 'm door een corrupte save op de PS3 nooit uitgespeeld (geen zin om weer opnieuw te beginnen), maar denk dat ik deze wel even meepik.

Edit: Beyond uiteraard ook, maar die ben ik wel uitgespeeld. :)

[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 29-07-2016 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
bram1984 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:21:
Voor de liefhebbers: ik zag net dat Heavy Rain € 11,99 is voor PS Plus leden.

Ik heb 'm door een corrupte save op de PS3 nooit uitgespeeld (geen zin om weer opnieuw te beginnen), maar denk dat ik deze wel even meepik.

Edit: Beyond uiteraard ook, maar die ben ik wel uitgespeeld. :)
Zie dat Firewatch nu ook 12,99 is met psplus korting, welke van de 2 raden jullie aan op te pikken? Las een IGN review over heavy rain en die was toch gematigd positief over de ps4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:29:
[...]

Zie dat Firewatch nu ook 12,99 is met psplus korting, welke van de 2 raden jullie aan op te pikken? Las een IGN review over heavy rain en die was toch gematigd positief over de ps4 versie.
Voor de pure fun zou ik voor Firewatch gaan. Daar heb je toch echt veel meer vrijheid in om te gaan en te staan waar je wilt. Ik heb me daar echt mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34
bram1984 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:45:
[...]

Voor de pure fun zou ik voor Firewatch gaan. Daar heb je toch echt veel meer vrijheid in om te gaan en te staan waar je wilt. Ik heb me daar echt mee vermaakt.
Nouja vrijheid, de game is op zich niet erg lang en ook niet heel groot of uitgebreid. Heavy rain kun je volgens mij wel wat langer mee doen. Maar beide games zijn vooral bedoelt om eenmalig uit te spelen. Denk niet dat je veel uit een 2e playthrough zult halen.

Heavy Rain is wel een spel wat je moet liggen, dus even wat video's kijken is niet verkeerd.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:46:
[...]

Nouja vrijheid, de game is op zich niet erg lang en ook niet heel groot of uitgebreid. Heavy rain kun je volgens mij wel wat langer mee doen. Maar beide games zijn vooral bedoelt om eenmalig uit te spelen. Denk niet dat je veel uit een 2e playthrough zult halen.

Heavy Rain is wel een spel wat je moet liggen, dus even wat video's kijken is niet verkeerd.
Waar zie je me zeggen dat de game lang, groot en uitgebreid is?

Ik maak de vergelijking met Heavy Rain op het gebied van vrijheid. Heavy Rain is in de basis gewoon een QTE festijn met een interessant verhaal.

Overigens kun je Heavy Rain zeer zeker meerdere keren spelen. Er zijn namelijk meerdere eindes en als er een karakter doodgaat, gaat de game gewoon door.
Pagina: 1 ... 151 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link