Ja het voelt echt als komkommertijd en ik heb mijn PS4 in 4 weken hoogstens een uurtje aan gehad om de GTA dlc te checken. Slaat nergens op want ik heb nog 80000 uur aan spellen liggenSagat schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:28:
Omdat het enigsinds komkommertijd is. Is het misschien leuk om te vertellen hoe lang je ongeveer speelt per week? Voor mij was het een goede week omdat ik vrijdag een lange sessie had, life is strange epi 1 uitgespeeld en kort de kof14 en doom demo kunnen checken en ook nog korte sf5 sessie!
Maar nog steeds niet naar furi kunnen kijken en ook trackmania demo is nog ongespeeld. Ik denk dat ik ook erg laag zit met gemiddeld 2-3 uurtjes spelen per week. Ik merk ook dat ik veel tijd verspil door lui vanuit mijn bed of op de bank op mijn telefoon te derpen, die tijd reken ik niet mee, terwijl als ik dat wel zou spenderen ik wsl veel meer gedaan zou krijgen op dit vlak.
Anyways, ben benieuwd

Naja zit nu weer even wat vaker achter de pc om mijn drang naar racesims, Rts en building games te stillen. Helpt ook wel dat ik mijn 2e PS4 heb uitgeleend en de andere beneden staat voor een groot raam wat freakin irritant is bij het gamen. Het 'kantoor" kan ik tenminste helemaal donker maken