Ik heb wel het gevoel dat het iets minder is de laatste tijd, mis het eigenlijk wel een beetjeScrisissszzz schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 08:35:
Zelfs Dennis zijn posts zijn een maandelijks terugkerend iets

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb wel het gevoel dat het iets minder is de laatste tijd, mis het eigenlijk wel een beetjeScrisissszzz schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 08:35:
Zelfs Dennis zijn posts zijn een maandelijks terugkerend iets
Lol. You've got to be joking, right?b.o.n.s schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 08:37:
Even een kort vraagje: Gaat de Neo native 4K ondersteunen?
b.o.n.s schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 08:37:
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Er is niet echt veel nieuws de laatste paar weken, behalve de wekelijkse aanbiedingen enzo.DigitalError schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 08:40:
Ik heb wel het gevoel dat het iets minder is de laatste tijd, mis het eigenlijk wel een beetje
Je mist het nieuws over No Man's Sky toch niet?Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 10:19:
[...]
Er is niet echt veel nieuws de laatste paar weken, behalve de wekelijkse aanbiedingen enzo.
b.o.n.s schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 08:37:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Lol...
Mjah, okb.o.n.s schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:22:
Lol...
Te lang in de zon gezet denk ik als je die niet begreep ;-)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Ik heb die dart een keer per ongeluk tegen een dichtbij muurtje gegooid en mezelf opgeblazen.RoRoo schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:49:
Ik krijg die dart maar niet onder de knie.. druk standaard verkeerd
Nee erover blijven circlejerken terwijl, zoals je zelf zegt, er niks over bekend is, vreselijk handig.bram1984 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 08:26:
[...]
Zolang er nog niets over bekend is, heeft een eigen topic ook weinig zin. En aangezien de Neo precies hetzelfde gaat doen als de PS4, maar dan met mooiere graphics, is dit wat mij btreft de uitgelezen plek om erover te speculeren.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
[ Voor 102% gewijzigd door Chaoss op 21-07-2016 23:01 ]
Lijkt me ook geweldig. Als ik een ps4 heb zou die direct aangeschaft worden. Heerlijk old school top down RPG, maar met mooie graphics. Doet veel aan zelda - a link to the past en chrone trigger denken.spaceboy schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 21:42:
[...]
Erg interessant spel. Lijkt mij ook tof. Vind 40 euro alleen toch net teveel...
psn: jagermeistertim
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
10 second ninja DONE
Vergeten! heb zelf al sinds de eerste editie een abbo op de PU, maar ook voor mij meer nostalgie en entertainment dan dat ik er echt scoops uit haal :-)Sagat schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 08:59:
koop heel af en toe ook nog wel is een gaming mag (Games tm uit de uk), maar dat is meer nostalgie en reviews want vrijwel altijd is het nieuws al lang bekend.
Voornamelijk Reddit, YouTube, Tweakers forums, en de websites en social media accounts van de diverse games / developers (Twitter, Facebook)... maar dan zoek ik bijvoorbeeld vrij game-specifieke informatie en bepaal ik op voorhand welke games ik speel of interessant vind.TTHEEBO1 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 08:42:
Iedereen lijkt hier altijd extreem goed ingelicht. Vind ik wel fijn, want dit forum is samen met gamekings.nl mijn voornaamste bron van ps4/gamenieuws en game-entertainment. Verder kijk ik af en toe op gamespot en IGN, maar heb daar (nog meer) het idee dat ik naar zwaar gesponsorde content zit te kijken.
Nu ben ik dus wel benieuwd; welke gamesites bezoeken jullie regelmatig voor jullie portie nieuws en game-entertainment? Waar halen jullie je info vandaan?
PU ben ik heel vroeger op geabonneerd geweest, totdat de kinderlijkheid van het blad me echt ging tegenstaan. Kocht ook nog wel losse nummers van PC Gamer of de diverse PlayStation magazines, maar toen internet echt een vlucht nam had ik daar ook geen behoefte meer aanTTHEEBO1 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:09:
[...]
Vergeten! heb zelf al sinds de eerste editie een abbo op de PU, maar ook voor mij meer nostalgie en entertainment dan dat ik er echt scoops uit haal :-)
[ Voor 20% gewijzigd door Geronimous op 22-07-2016 10:11 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
De nieuwe God of War?SmooK schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:06:
Zoals met zoveel timed exclusives. Als ik iets echt graag zou willen spelen zou ik er misschien een console voor kopen(een game zoals de wederopstanding van Jesus in discvorm zoals Uncharted 4)
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Ik volg dit topic...TTHEEBO1 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 08:42:
Iedereen lijkt hier altijd extreem goed ingelicht. Vind ik wel fijn, want dit forum is samen met gamekings.nl mijn voornaamste bron van ps4/gamenieuws en game-entertainment. Verder kijk ik af en toe op gamespot en IGN, maar heb daar (nog meer) het idee dat ik naar zwaar gesponsorde content zit te kijken.
Nu ben ik dus wel benieuwd; welke gamesites bezoeken jullie regelmatig voor jullie portie nieuws en game-entertainment? Waar halen jullie je info vandaan?
Dit topic, al voeg ik zelf weinig toe lees ik vrijwel dagelijks mee. En Reddit (R/PS4) is veel informatie redelijk snel beschikbaar. Ook een hoop trash maar filter je er redelijk snel tussenuit.TTHEEBO1 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 08:42:
Gamekings is meh, PU is te kinderlijk geworden.TTHEEBO1 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 08:42:
[ Voor 14% gewijzigd door RaijRaij op 22-07-2016 13:18 ]
10 second ninja DONE
10 second ninja DONE
Verwijderd
games.headliner.nl gebruik ik vaak voor gamenieuws..alle nieuws uit verschillende bronnen op 1 paginaTTHEEBO1 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 08:42:
PSN id: PENo1
Man jij hebt met je opmerking mijn weekend al gemaakt.SmooK schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 18:27:
Jammer dat het er uit ziet als een cu2 pagina maar wel lekker alles bij elkaar inderdaad. Ik ga deze onthouden.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Mooi prijsje voor die Guitar Hero. Waar/hoe? Marktplaats?corset schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 07:36:
Zo, weer wat nieuwe games binnen
Doom Collectors Edition. Dat beeldje is awesome!
Guitar Hero Live + extra gitaar voor 30 euro, voor de prijs een leuk spel, zeker niet meer waard.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
https://www.gamemania.nl/...m_campaign=summersale2016spaceboy schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 07:43:
[...]
Mooi prijsje voor die Guitar Hero. Waar/hoe? Marktplaats?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
10 second ninja DONE
[ Voor 5% gewijzigd door corset op 23-07-2016 13:49 ]
10 second ninja DONE
Knoppen ben ik 100% met je eens. Het is gigantisch wennen, en vond de oude setup toch wat prettiger werken. Maar het is te overkomen.Sagat schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 14:13:
Ok flop is misschien te hard gezegd. Maar het is niet in de buurt van het succes toen de serie op zijn hoogtepunt was. Ten tijde van deel 3/4? (Toen speelde heel veel mensen inc. non gamers in mijn omgeving het, en las ik er ook veel over in fora etc...maar geval imho)
Anyways, wat ik probeerde te zeggen, bijna alle games is 3-6 maanden max full price en dan dropt het. Omdat gh nu nieuw met 1 gitaar voor wat 75-100 euro ging.. En nu dus 35 met 2 gitaren...voelt het wat forser dan de standaard 60 naar 30 eur voor een normale fame. Zelf trouwens maand of 2-3 geleden de 2 gitaar bundel voor 45 gehaald. Maar vond de nieuwe knoppen indeling wat lastig. Dus amper gespeeld /non gaming gamer who buys to much
Leuk! Ben benieuwd wat ze er van maken.Nieuwevolger schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 14:23:
http://www.gamespot.com/a...ecapture-th/1100-6442097/
Aangezien tweakers hier nog niks over gepost heeft, sega heeft 2 sonic games voor de ps4 aangekondigd.
Jezus, Sonic Mania kan ik echt niet op wachten; zowel remakes als nieuwe levels van mijn favoriete Sonic-games..Nieuwevolger schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 14:23:
http://www.gamespot.com/a...ecapture-th/1100-6442097/
Aangezien tweakers hier nog niks over gepost heeft, sega heeft 2 sonic games voor de ps4 aangekondigd.
Ik wacht nog even op Pac-Man CE 2:Verstekbakker schreef op maandag 25 juli 2016 @ 00:21:
Misschien al eerder voorbij gekomen, maar er zijn 3 Pac-Man spellen te koop in de store. Twee Arcade versies, maar ook Pac-Man 256. Die laatste is echt geweldig leuk! 5 Euro maar! Beste prijs/kwaliteit die ik dit jaar heb uitgegeven.
10 second ninja DONE
Je wacht omdat 5 euro te duur is? 256 is in elk geval leuker dan dat CE2 eruit ziet.
Nee, ik wacht omdat ik CE2 wil spelen.Verstekbakker schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:20:
[...]
Je wacht omdat 5 euro te duur is? 256 is in elk geval leuker dan dat CE2 eruit ziet.
Ik hoop inderdaad dat de neo de geluidsproductie heeft verbeterd. De PS4 maakt gewoon teveel geluid om er leuk mee te spelen. Batman Arkham knight gisteren weer geprobeerd te spelen, maar met zoveel geluid van de PS4 ben ik er al weer snel klaar mee.Sagat schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:00:
@ps4 neo
Zijn er al geruchten over de geluidsproductie van deze nieuwe ps4? Na afgelopen vrijdag ben ik er wel even helemaal klaar mee met de ps 4 herrie, ik ben serieus aan het overwegen om het ding op zolder te zetten en dan via pc remote play maar aan de slag te gaan
Een headset wordt je met dit weer ook niet heel erg vrolijk van.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Sagat schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:00:
@ps4 neo
Zijn er al geruchten over de geluidsproductie van deze nieuwe ps4? Na afgelopen vrijdag ben ik er wel even helemaal klaar mee met de ps 4 herrie, ik ben serieus aan het overwegen om het ding op zolder te zetten en dan via pc remote play maar aan de slag te gaan
Een headset wordt je met dit weer ook niet heel erg vrolijk van.
Hebben jullie zoveel last van geluidsproblemen? Welk PS4 model hebben jullie dan? Ik heb zelf namelijk de 1TB versie en op wat irritant gezoem na (wat me vooral tijdens The Last of Us opviel, omdat je daar veel rustige/stille momenten in hebt) heb ik er helemaal geen last van namelijk.TheKillingBean schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:47:
Ik hoop inderdaad dat de neo de geluidsproductie heeft verbeterd. De PS4 maakt gewoon teveel geluid om er leuk mee te spelen. Batman Arkham knight gisteren weer geprobeerd te spelen, maar met zoveel geluid van de PS4 ben ik er al weer snel klaar mee.
[ Voor 26% gewijzigd door dvd-linden op 25-07-2016 12:52 ]
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Heb eigenlijk geen herrie.. Als ik CPU intensieve games speel is er wat fan geluid maar dat komt niet over mijn speakers heen en ik hoor het al helemaal niet als ik m'n headset op hebTheKillingBean schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:47:
[...]
Ik hoop inderdaad dat de neo de geluidsproductie heeft verbeterd. De PS4 maakt gewoon teveel geluid om er leuk mee te spelen. Batman Arkham knight gisteren weer geprobeerd te spelen, maar met zoveel geluid van de PS4 ben ik er al weer snel klaar mee.
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
[ Voor 90% gewijzigd door Sagat op 25-07-2016 12:56 ]
10 second ninja DONE
TheKillingBean schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:47:
[...]
10 second ninja DONE
Ik heb de 500gb launch versie. Ik heb hem een keer op gemaakt om hem schoon te maken. Maar er zat nauwelijks wat stof in. Ik snap dat een console geluid kan maken als die het wat zwaarder heeft, maar die van mij maakt gewoon te veel geluid. Heb op andere forums wel gelezen dat er veel zijn die dit probleem hebben. Een oplossing zou zijn om de coolpaste te vervangen.... maar dat gaat voor mijn wat te ver.dvd-linden schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:51:
[...]
[...]
Hebben jullie zoveel last van geluidsproblemen? Welk PS4 model hebben jullie dan? Ik heb zelf namelijk de 1TB versie en op wat irritant gezoem na (wat me vooral tijdens The Last of Us opviel, omdat je daar veel rustige/stille momenten in hebt) heb ik er helemaal geen last van namelijk.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Verwijderd
Verwijderd
Hier launchmodel, bij een spel als uc4 maaktie wat geluid, bij overwatch niks. Is toch logisch? Volume omhoog fixed het voor mij, jullie al geprobeerd?Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:16:
Ik heb nu al een half jaar de cuh 1200 versie en in de winter was ie perfect stil te noemen.
Nu met deze enorme hitte maakt de ventilator herrie en overuren.
De launch PS4 van mij maakte in zo'n situatie nog meer herrie.
Ruzie met je vriendin, jij al geprobeerd?Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:26:
[...]
Hier launchmodel, bij een spel als uc4 maaktie wat geluid, bij overwatch niks. Is toch logisch? Volume omhoog fixed het voor mij, jullie al geprobeerd?
[ Voor 32% gewijzigd door RaijRaij op 25-07-2016 13:29 ]
10 second ninja DONE
Jesus? Hij heet gewoon Nathan
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hmmm bij Doom was het dus het ergste ooit voor mij, maar idd rochet league ook toen ik het probeerde, maar zelfs met d3 en Life is strange heb ik al lawaai. Misscien ook maar is de ps4 schoonmaken, en toegegeven, hij staat in een kast, maar uiteraard als ik ga spelen het kast deurtje open, en de kast is (gedeeltelijk) open aan de achterkant. Verder ter referentie, mijn x360, ps3 en wii staan allemaal ook in deze kast/tv meubel en die maken niet zo'n takke herrie.SmooK schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:26:
[...]
Ruzie met je vriendin, jij al geprobeerd?
Het scheelt wel enorm per game. Toen Rocket League bijvoorbeeld net uit was steeg mijn ps4 altijd 2 centimeter op omdat de fan zo hard ging maar later lijkt dit er uit gepatched te zijn. UC4 maakt de mijne wel luider maarja als ik de terugkeer van Jesus in discvorm moest renderen zou ik het ook warm krijgen.
[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 25-07-2016 13:34 ]
10 second ninja DONE
Ja de mijne staat ook altijd netjes in een kast maar ondanks dat ik tussendoor ook de ventilatie roosters schoonmaakte zat er toch enorm veel stof in de ps4 zelf(de ventilator was wit zeg maar en van wat er uit de voeding kwam kon je behoorlijk kuchen) Nou is mijn huis wel heel snel heel stoffig maar na 2 jaar zat mijn ps4 goed vol iig.Sagat schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:34:
[...]
Hmmm bij Doom was het dus het ergste ooit voor mij, maar idd rochet league ook toen ik het probeerde, maar zelfs met d3 en Life is strange heb ik al lawaai. Misscien ook maar is de ps4 schoonmaken, en toegegeven, hij staat in een kast, maar uiteraard als ik ga spelen het kast deurtje open, en de kast is (gedeeltelijk) open aan de achterkant.
Verwijderd
https://www.google.nl/#q=how+to+open+the+ps4Chic de Friemel schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:38:
Kun je de PS4 met reguliere schroevendraaiers volledig demonteren of heb je speciaal gereedschap nodig? Heb de mijne nu 2 jaar, wou hem binnenkort eens demonteren en schoonmaken (met perslucht?).
Zullen we maar direct de stekker uit Tweakers trekken omdat alles op Google te vinden is?
Het is een discussieforum geen vraag/antwoord forum. Prima als je een specifieke vraag hebt die niet zo 1 2 3 op google te vinden is maar dit is behoorlijk triviaal natuurlijk.Chic de Friemel schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:45:
[...]
Zullen we maar direct de stekker uit Tweakers trekken omdat alles op Google te vinden is?![]()
Ik zie hier mensen posten dat ze hun PS4 uit elkaar hebben gehaald en schoongemaakt, vrij normaal toch dat ik deze ervaringsdeskundigen vraag hoe ze dit gedaan hebben.
Ruzie met je vriendin over een blazende PS4?SmooK schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:26:
[...]
Ruzie met je vriendin, jij al geprobeerd?
Het scheelt wel enorm per game. Toen Rocket League bijvoorbeeld net uit was steeg mijn ps4 altijd 2 centimeter op omdat de fan zo hard ging maar later lijkt dit er uit gepatched te zijn. UC4 maakt de mijne wel luider maarja als ik de terugkeer van Jesus in discvorm moest renderen zou ik het ook warm krijgen.
Verwijderd
Hoe te vermijden:poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:01:
[...]
Ruzie met je vriendin over een blazende PS4?
mmmmmmmmkay... Ik kan niet in jullie toekomst kijken, maar...
Stap 6... jij kunt niet meer spelen omdat zij constant LBP 3 aan het spelen is.Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:04:
Hoe te vermijden:
Stap 1: Koop little big planet 3
Stap 2: Koop een 2e controller
Stap 3: Zeg: 'Hey schat, kijk eens'
Stap 4: Ze doet mee
Stap 5: Profit!
CappieL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:09:
[...]
Stap 6... jij kunt niet meer spelen omdat zij constant LBP 3 aan het spelen is.
Stap 7... jij koopt een 2e PS4 (voor jezelf)
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
[ Voor 36% gewijzigd door RaijRaij op 25-07-2016 14:15 ]
Ik gebruik altijd de site van Ifixit als ik hulp nodig heb bij het demonteren. Hier vind je bijvoorbeeld hoe je de fan kunt vervangen.Chic de Friemel schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:38:
Kun je de PS4 met reguliere schroevendraaiers volledig demonteren of heb je speciaal gereedschap nodig? Heb de mijne nu 2 jaar, wou hem binnenkort eens demonteren en schoonmaken (met perslucht?).
Voxalizer schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:11:
Ik lees met verbazing de berichten over het geluidsniveau van de PS4. Ik heb hier een launchmodel staan en het geluid is zelfs met dit warme weer echt te verwaarlozen, nog nooit schoongemaakt ook.
Ik heb er eens extra op gelet door mijn speakers wat zachter te zetten dan normaal maar nee, echt totaal geen issues. Als ik zo lees dat sommigen een game niet verder willen spelen doordat de PS4 zo'n lawaai maakt lijkt me toch iets niet in de haak.
[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 25-07-2016 14:26 ]
10 second ninja DONE
Nou, ik zie een mooi combootjeSagat schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:20:
Was het ook niet zo dat ps4 op verschillende locaties gemaakt konden zijn (of wat dat de XB1?) want ik vraag me af of ik anders een chinese heb ofzo.
En ja geluid is echt jaren 80 stofzuiger. Wel is mijn huis ook redelijk snel stoffig.
[...]
http://manuals.playstatio...ps4/settings/nw_test.htmlUse PlayStation™Network to connect your PS4™ system to a PlayStation™Network server or to another PS4™ system. When you're using PlayStation™Network at an office or other location with a shared network, a firewall or other security measures might prevent your PS4™ system from connecting to PlayStation™Network. If this occurs, refer to the port numbers listed below, which are used when you connect your PS4™ system to a PlayStation™Network server.
•TCP: 80, 443, 3478, 3479, 3480
•UDP: 3478, 3479
XBL: MRE Inc
[ Voor 47% gewijzigd door Turfschipper op 25-07-2016 22:12 ]
Verwijderd
Ik heb mijn PS4 in DMZ gezet en een vaste IP gegeven.MRE-Inc schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:55:
http://manuals.playstatio...ps4/settings/nw_test.html
Wie van jullie heeft bovenstaande poorten geforward in zijn firewall ? Ik heb van bovenstaande alleen 80 en 443 niet geforward naar het ip adres van de PS4 omdat die geforward worden naar een webserver en secure webserver.
Deze poorten forwarden lijkt me erg onverstandig. Er staat ook nergens in die tekst dat dat nodig is. Logisch, want het gaat om verbindingen die jouw PS4 actief naar buiten maakt en daar is dus geen port forwarding voor nodig.MRE-Inc schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:55:
[...]
http://manuals.playstatio...ps4/settings/nw_test.html
Wie van jullie heeft bovenstaande poorten geforward in zijn firewall ? Ik heb van bovenstaande alleen 80 en 443 niet geforward naar het ip adres van de PS4 omdat die geforward worden naar een webserver en secure webserver.
Gewoon rösti
Verwijderd
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik vond the Order wel vermakelijk, geen topverhaal en een beetje kort maar wel mooie graphics en speelde wel lekker weg vond ik. Als je hem goedkoop op marktplaats kunt oppikken is hij z'n geld wel waard.DennusB schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:54:
Ik zoek eigenlijk weer een vette nieuwe game, na COD, GTA V, Uncharted 4, Ratchet & Clank, SOMA & Uncharted 1,2,3 zit ik een beetje stil. Zoek een vette game met een leuk verhaal eigenlijk, iemand nog tips?
Leuk verhaal is natuurlijk persoonlijk, maar The Witcher 3 en MGS5 zijn de eerste games waar ik aan denk. Die laatste is nu nog in de aanbieding op PSN volgens mij. Life is Strange vond ik zelf geweldig, maar zat mensen die het niet trekken.DennusB schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:54:
Ik zoek eigenlijk weer een vette nieuwe game, na COD, GTA V, Uncharted 4, Ratchet & Clank, SOMA & Uncharted 1,2,3 zit ik een beetje stil. Zoek een vette game met een leuk verhaal eigenlijk, iemand nog tips?
Eerste wat in mij op komt is The Witcher 3.DennusB schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:54:
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Story of my life ...Sp game beginnen en dan afgeleidt worden door een mp game met vrienden en voor ik het weer oppik ben ik het verhaal kwijt en begin ik weer opnieuw. Niet dat ik het dan wel uitspeel of zoJSchut schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:05:
[...]
Eerste wat in mij op komt is The Witcher 3.
Vermaakte mij daar toen prima mee. Moet alleen weer eens opnieuw beginnen omdat ik er echt helemaal uit was.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb 2 van mijn accounts opgegeven voor de beta test.SmooK schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 14:14:
Helaas is mijn account niet het hoofdaccount op de ps4
Verwijderd
Ethan carter, gone home, the last of us, life is strange, firewatch. Kan je niet garanderen dat je die allemaal leuk vind maar lees eens wat reviews en kijk dan welke je leuk lijken. The last of us sowieso gewoon spelen, daar heb je geen review voor nodig.DennusB schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:54:
10 second ninja DONE
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq