Beakzz schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:05:
[...]
Ja ik snap waar je het over had, maar 4K gamen zit er echt niet in voor een normale prijs. En laat ze nou eerst maar eens 1080 op minstens 60fps standaard maken. De 4K slaat op het afspelen van beeldmateriaal of ik moet iets gemist hebben

Ja en nee. Ze kunnen er voor dat geld natuurlijk nooit een vidkaart in gooien die 'echt' 4k kan doen. Echter volgens mij zou het meer upscalen gaan worden. Verder zeggen we steeds ps4.5, dus misschien wel zeer vergelijkbaar met de ps3 slim, of hoe dat kreng ook heet die na de phat kwam.......wat daarna kwam nog een 3e ps3 toch......?
Anyways het zou mij niet verbazen als deze idd 400 voor 500gb word, en de huidige dan naar 300 tot 250 zullen gaan......misschien zelfs 200.
Voor mij persoonlijk is het toch niet boeiend, meermalen aangegeven dat ik het ps4 geluid irritant vind, maar ik wacht wel tot de nieuwe in de 200 euro range zit, tot die tijd geloof ik de herrie wel (meestal game ik toch 'savonds als de kids naar bed zijn, en dan moet ik toch een headset op

)
Wel overwogen om mijn huidige ps4 te koop te zetten, echter die heb ik full price gekocht, en de hd vervangen, dus liever eerst verder 'opgebruiken', want ik verwacht er niet echt veel geld voor te vangen als ik hem op mp zet.Dus dat vind ik dan ook zonde. Helemaal omdat ik toch maar weinig speel.