It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
https://store.playstation...00513_00-HRBTSCOLLECTION1
[ Voor 46% gewijzigd door Martinspire op 29-07-2016 13:23 ]
Van Firewatch kan je echt net zo goed een walktrough kijken als je het mij vraagt, Geen beslissingen die impact hebben en een nationaal park zonder noemenswaardige dieren. Maar ja iedereen zijn ding.bram1984 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:51:
[...]
Waar zie je me zeggen dat de game lang, groot en uitgebreid is?
Net zoals die "domme digitale aanbiedingen" Dennis zijn ding zijn en allang gemeld zijn
[ Voor 23% gewijzigd door Beakzz op 29-07-2016 13:24 ]
Rare beredenering. Dus als een game je geen beslissingen laat nemen die impact hebben (whatever that means; je zal in Fire Watch toch echt zelf bepaalde zaken moeten doen om andere zaken weer te triggeren, dus een handeling heeft een bepaalde impact), is deze niet de moeite waard om zelf te spelen? Dan blijft er weinig voor jou over, denk ik.Beakzz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:24:
[...]
Van Firewatch kan je echt net zo goed een walktrough kijken als je het mij vraagt, Geen beslissingen die impact hebben en een nationaal park zonder noemenswaardige dieren. Maar ja iedereen zijn ding.
Net zoals die "domme digitale aanbiedingen" Dennis zijn ding zijn en allang gemeld zijn
En dieren heb ik echt geen moment gemist en er ook niet bij stilgestaan dat ze er niet in zaten, totdat ik er mensen over zag klagen. Dieren hadden echt geen reet toegevoegd. Waarschijnlijk hadden mensen dan weer gaan klagen over beren die je aanvallen. Het is nooit goed.
Maar goed: gameplay technisch is Fire Watch nog steeds interessanter dan Heavy Rain, als je het mij vraagt.
Kan je dat toelichten? Ik vond Heavy Rain een magistrale game/verhaal. Zijn deze games uberhaupt te vergelijken met elkaar?bram1984 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:34:
[...]
Maar goed: gameplay technisch is Fire Watch nog steeds interessanter dan Heavy Rain, als je het mij vraagt.
PSN ID Binloading_nl
Nee niet echt, maar iemand vroeg welke hij het beste kan nemen. In HR zit niet echt veel gameplay. Het is meer cutscene met hier en daar een QTE. Valt verder weinig aan toe te lichten. FW is gewoon een game met een (kleine) open wereld waarin je puzzeltjes oplost, dingen (onder)zoekt en locaties bezoekt op je eigen tempo.steefje schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:35:
[...]
Kan je dat toelichten? Ik vond Heavy Rain een magistrale game/verhaal. Zijn deze games uberhaupt te vergelijken met elkaar?
Ik vind het allebei wel tof en als ik nu naar buiten kijk, heb ik weer meer zin in Heavy Rain.
Anoniem: 170423
Al flink wat PS4 spelers dus tegenwoordig.
Zelf heb ik Heavy Rain en Beyond beide niet gespeeld dus daar kan ik weinig over zeggen.bram1984 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:34:
[...]
Rare beredenering. Dus als een game je geen beslissingen laat nemen die impact hebben (whatever that means; je zal in Fire Watch toch echt zelf bepaalde zaken moeten doen om andere zaken weer te triggeren, dus een handeling heeft een bepaalde impact), is deze niet de moeite waard om zelf te spelen? Dan blijft er weinig voor jou over, denk ik.
En dieren heb ik echt geen moment gemist en er ook niet bij stilgestaan dat ze er niet in zaten, totdat ik er mensen over zag klagen. Dieren hadden echt geen reet toegevoegd. Waarschijnlijk hadden mensen dan weer gaan klagen over beren die je aanvallen. Het is nooit goed.

Een beetje het bos opruimen en een hoop lullen. Dat is de hele game (lichtelijk overtrokken).
Dan heb ik vele malen meer plezier aan Life is Strange gehad ondanks dat ik het puberale daar niet goed van trek. En het is gewoon mijn mening dus mooi als andere mensen er plezier aan beleven, maar het is zeker geen game die je jan en alleman kan aanraden.
Heavy Rain (+ Beyond Two Souls) by far..Bartske schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:29:
[...]
Zie dat Firewatch nu ook 12,99 is met psplus korting, welke van de 2 raden jullie aan op te pikken? Las een IGN review over heavy rain en die was toch gematigd positief over de ps4 versie.
Firewatch gisteren gekocht, en viel me niet tegen, goeie sfeer etc maar uiteindelijk loop je er zo door heen en ben je na 3-4uur klaar. Keuzes etc zitten er niet zo in als bij Heavy Rain.
Begrijp me niet verkeerd, het is een leuke game, maar als ik mocht kiezen dan toch zeker Heavy Rain.
Dat klopt wel, maar geldt dat niet voor de meeste games? Ik hoef niet per se altijd een verhaal waar ik invloed op kan uitoefenen. Het verhaal ligt al vast ja, net als bij een Uncharted en een Call of Duty.Beakzz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:48:
[...]
Zelf heb ik Heavy Rain en Beyond beide niet gespeeld dus daar kan ik weinig over zeggen. Bij Firewatch kreeg ik gewoon niet het gevoel dat ik ook maar iets aan de uitkomst van het verhaal kon veranderen en de gameplay was niet moeilijk genoeg om er een uitdaging in te vinden. Dan komt het bij mij op het niveau film kijken en ga je dus voor de ervaring en daar heb je betere verhalen ter beschikking (En laten we het vooral niet over het teleurstellende einde hebben).
Een beetje het bos opruimen en een hoop lullen. Dat is de hele game (lichtelijk overtrokken). Dan heb ik vele malen meer plezier aan Life is Strange gehad ondanks dat ik het puberale daar niet goed van trek. En het is gewoon mijn mening dus mooi als andere mensen er plezier aan beleven, maar het is zeker geen game die je jan en alleman kan aanraden.
Ik hoef bij verhalende games ook niet per definitie uitdagende gameplay. Dat haalt namelijk het tempo er vaak uit en als het verhaal de boventoon voert, heb ik daar vrede mee. Bij FW haalde ik het plezier uit de gameplay zelf en het verhaal. Had ook niet uitdagend gehoeven van mij.
10 second ninja DONE
Verklaart de waardeloze Plus titels komende maand, zoveel PS4 spelers zouden Sony te veel kosten om betere titels aan te bieden.Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:46:
PlayStation 4 is inmiddels 43.5 miljoen keer verscheept
Al flink wat PS4 spelers dus tegenwoordig.
Gelukkig vielen de vorige 2 maanden eigenzins mee, hopen dat september beter wordt.
Mja die paar euro voor Beyond maken het wel anders inderdaad. Heavy Rain is niet voor iedereen weggelegd, Beyond is al heel wat meer game gelukkig en vond ik zelf ook wat interessanter. Beiden samen zijn boeiender dan Firewatch.SaURoN schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:58:
[...]
Heavy Rain (+ Beyond Two Souls) by far..
Firewatch gisteren gekocht, en viel me niet tegen, goeie sfeer etc maar uiteindelijk loop je er zo door heen en ben je na 3-4uur klaar. Keuzes etc zitten er niet zo in als bij Heavy Rain.
Begrijp me niet verkeerd, het is een leuke game, maar als ik mocht kiezen dan toch zeker Heavy Rain.
Overigens mag er wel wat minder gespoiled worden over de inhoud van Firewatch, maakt het voor kopers iets interessanter
Ja dat einde van firewatch.... Is nu al iets waar ik niet naar uit zit te kijken.. iedereen zegt dat het tegen valt...Martinspire schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:09:
[...]
Mja die paar euro voor Beyond maken het wel anders inderdaad. Heavy Rain is niet voor iedereen weggelegd, Beyond is al heel wat meer game gelukkig en vond ik zelf ook wat interessanter. Beiden samen zijn boeiender dan Firewatch.
Overigens mag er wel wat minder gespoiled worden over de inhoud van Firewatch, maakt het voor kopers iets interessanter
Zelfde als zeggen dat het boek niet prettig afloopt.. Why the f*ck zal ik m dan willen kopen en lezen....
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Als het verhaal t/m het einde steengoed was geweest dan had ik geen druppel gameplay nodig gehad. Zelfs niet als ik er automatisch doorheen zou lopen. Precies het zelfde als dat ijzersterke gameplay zonder verhaal kan.bram1984 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:05:
[...]
Dat klopt wel, maar geldt dat niet voor de meeste games? Ik hoef niet per se altijd een verhaal waar ik invloed op kan uitoefenen. Het verhaal ligt al vast ja, net als bij een Uncharted en een Call of Duty.
Ik hoef bij verhalende games ook niet per definitie uitdagende gameplay. Dat haalt namelijk het tempo er vaak uit en als het verhaal de boventoon voert, heb ik daar vrede mee. Bij FW haalde ik het plezier uit de gameplay zelf en het verhaal. Had ook niet uitdagend gehoeven van mij.
Mijn beste voorbeeld daarin is altijd Brothers a tale of two sons. Totaal niet moeilijk en kort, maar die game bracht het verhaal zo ingenieus dat ik er nog dagen aan dacht. Ook met Life is Strange was ik echt onder de indruk aan het eind.
Zal Beyond en Heavy eens uit de sale oppikken. Kijken wat ik daar bij ervaar.
Yep het was niet perfect, maar ik wilde wel continu terugkeren om te kijken hoe het verder ging.Beakzz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:14:
[...]
Als het verhaal t/m het einde steengoed was geweest dan had ik geen druppel gameplay nodig gehad. Zelfs niet als ik er automatisch doorheen zou lopen. Precies het zelfde als dat ijzersterke gameplay zonder verhaal kan.
Mijn beste voorbeeld daarin is altijd Brothers a tale of two sons. Totaal niet moeilijk en kort, maar die game bracht het verhaal zo ingenieus dat ik er nog dagen aan dacht. Ook met Life is Strange was ik echt onder de indruk aan het eind. Dus misschien is het wel het einde van FW dat het bij mij verziekt heeft en in beide voor mij belangrijke categorieën buiten de boot valt.
Zal Beyond en Heavy eens uit de sale oppikken. Kijken wat ik daar bij ervaar.
Die Brothers wil ik ook nog wel een keertje oppikken ja.
Welke inhoud?Martinspire schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:09:
[...]
Klopt, Evolution Studios is opgedoekt.steefje schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:49:
Ik hoop dat er ooit nog eens een nieuwe Moterstorm komt. Dat was een racer die ik wel kon waarderen, lekker arcade!
Volgens mij bestaat de studio hierachter alleen niet meer.
De gasten van Evolution zijn wel ondergebracht bij andere Sony studios als ik het goed had, dus misschien hebben we nog een kansje
Nee. Totaal niet mee eens.Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:11:
[...]
De Rally games op de PS4 komen dichtbij de Motorstorm ervaring.
Hele andere ervaring en een totaal ander genre.
De rallygames proberen meer het realisme te benaderen waar motorstorm gewoon lekker arcade volgas knallen was over brede parcours met meerdere wegen en shortcuts, onderweg beuken uitdelend aan je mederacers.
Rallygames en Motorstorm zijn, buiten dat ze zich beide op zand afspelen, totaal niet vergelijkbaar.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
It was just a dream!Nieuwevolger schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:34:
het is een beetje het zelfde als mass effect, tijdens het spelen van de 3 delen heb je een epische ervaring. Maar het einde van deel 3 geeft dan opeens een hele zure nasmaak dat heel je avontuur voor niks was. het zelfde geldt voor een goeie film met een matig einde.
Heb het einde van 3 nooit gehaald dus vooral Mass effect 1 zit nog als een prettige herinnering in mijn hoofdNieuwevolger schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:34:
het is een beetje het zelfde als mass effect, tijdens het spelen van de 3 delen heb je een epische ervaring. Maar het einde van deel 3 geeft dan opeens een hele zure nasmaak dat heel je avontuur voor niks was. het zelfde geldt voor een goeie film met een matig einde.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb ze alle drie in de afgelopen vijf maanden voor het eerst gespeeld. Alle drie goede games, zonder meer. Waar ik bij Heavy Rain het verhaal ge-wel-dig vond, vond ik de controls uitermate irritant; de QTE's voelden hopeloos achterhaald aan, zeker als je de controller moet kantelen. Wel (zeer tevreden) uitgespeeld, door het verhaal.
Beyond: Two Souls voelt qua controls als een enorme stap voorwaarts ten opzichte van Heavy Rain. Intuïtief, zelfs. De graphics en het geluid zijn ook veel beter en hierdoor pakte dit spel me toch meer dan Heavy Rain. Het voelde gewoon beter afgewerkt, ondanks het mindere verhaal.
Firewatch is een veel korter spel dan beide voorgaande, maar boeide me absoluut. Mooie beelden, sfeervol geluid, leuk verhaal. Ik vind persoonlijk het gezeur op het verhaal onzin. Het is een leuk plotgedreven verhaal en gaat vooral over onderlinge relaties; prima.
Ik heb me met alle drie goed vermaakt en kan alle drie de games ook aanbevelen.
Ik heb als zekerheidjes in ieder geval ABZÛ en No Man's Sky (beide mits de reviews oké zijn), BioShock en Tomb Raider. En dan volgend jaar maart Horizon, waar ik wel veel van verwacht. Oh en Gravity Rush 2 komt er denk ik ook wel.
Verder misschien Skyrim, mocht ik rond die tijd weinig te doen hebben. Watch_Dogs 2 wil ik een kans geven, mits deze aanzienlijk beter wordt dan het eerste deel.
Hopelijk komt die Limbo opvolger ook snel naar de PS4.
Verder in de gaten houdend, maar nog niet heel veel interesse in: nieuwe CoD (maar dan puur voor de SP en voor de SP van MW1) en in iets mindere mate BF1.
1. Final Fantasy XVbram1984 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:17:
Hoe ziet jullie lijstje voor het komende jaar er eigenlijk uit?
Einde.
O, misschien BF1 als BF4 opvolger.
Serieus alles op jouw radar?dvdkiwi schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:20:
[...]
1. Final Fantasy XV
Einde.
![]()
ik heb precies het omgekeerde haha. Als ik de tijd heb haal ik nog een keer voor de launch van bf1 nog een game uit een goeie deal.dvdkiwi schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:20:
[...]
1. Final Fantasy XV
Einde.
![]()
Anoniem: 338166
Daar gaan waarschijnlijk wel zo'n 200+ uurtjes in zitten.
Dus meer heeft die niet nodig denk ik
Verheug me ook erg op deze titel, wacht er al jaren op
[ Voor 17% gewijzigd door tiguan op 29-07-2016 15:38 ]
Assetto Corsabram1984 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:17:
Mafia 3
Modern Warfare Remaster
Infinite Warfare
Gran Turismo Sport
Dit is het lijstje waar ik mijn rest van het jaar naar ga uitkijken.
De andere titels waar ik nog naar uitkijk haal ik met korting.
Plus nog veel op mijn backlog staan omdat ik de PS4 al 2 en half jaar heb.
De meeste tijd van mij op de PS4 is in multiplayer CoD gaan zitten (Ghosts en BOIII)
Tomb Raider misschien wel voor erbij. Deel 1 heb ik me goed mee vermaakt destijds. Bioshock collectie ga ik denk ik skippen. Alledrie al vaker uitgespeeld, en hij is full price dus never mind.
Verder mag ik het hier niet zeggen denk ik maar ik heb extreem veel zin in Gears of War 4......
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
If you say so. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een seconde FF gespeeld. Ik weet in alle eerlijkheid eigenlijk niet eens wat het is en doet.Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:35:
[...]
Daar gaan waarschijnlijk wel zo'n 200+ uurtjes in zitten.
Dus meer heeft die niet nodig denk ik.
Verheug me ook erg op deze titel, wacht er al jaren op
Oh ik vergeet The Last Guardian helemaal.
Horizon ben ik ook wel geïnteresseerd in, maar die komt volgend jaar misschien wel ergens.
vermaak me voorlopig nog meer dan prima met de paar games die ik heb
O shit, ik vergeet God of War! Die komt sowieso
Je krijgt strafpunten en dus een -1.Scrisissszzz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:41:
Verder mag ik het hier niet zeggen denk ik maar ik heb extreem veel zin in Gears of War 4......
God of war duurt alleen nog wel even idd, maar die komt er zeker!dvdkiwi schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:42:
[...]
Horizon ben ik ook wel geïnteresseerd in, maar die komt volgend jaar misschien wel ergens.
-1 maar? Ow dan. Heb ik er nog steeds zin in
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik mag het hier ook niet zeggen, want off-topic, maar ik heb wat gameplay van GoW4 bekeken en dat ziet me er toch een partij generiek en saai uit. Ik heb de vorige delen ook nooit gespeeld op de 360, dus weet niet wat ik mis verder.Scrisissszzz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:41:
Final Fantasy XV indeed. En daar gaat genoeg tijd in zitten
Tomb Raider misschien wel voor erbij. Deel 1 heb ik me goed mee vermaakt destijds. Bioshock collectie ga ik denk ik skippen. Alledrie al vaker uitgespeeld, en hij is full price dus never mind.
Alleen ga niet alles kopen, zoveel games die het komende half jaar uitkomen die de moeite waard zijn.
-No man's sky
-Batman (telltale)
-Walking Dead Season 3 (Telltale)
-F1 2016
-Deus Ex
-X Com 2
-Bioshock Collection
-Tomb Raider
-Fifa
-Final Fantasy
-Maffia
-Battlefield 1
-Skyrim Remastered.
-The Last guardian
-South park
-Dishonered
-Gran Turismo World..
Wil ze allemaal hebben en spelen..En dat ga ik uiteindelijk ook wel doen
Maar 80% van de bovenstaande lijst zal ik pas halen zodra ze na een half jaar leuk in de aanbieding staan.
Komt wel veel uit de komende maanden, voor ieder wat .
Als ik met mijn lancer lekker vijanden aan gort kan zagen en met verschillende finish moves lichaamsdelen mag scheiden, ben ik al tevredenbram1984 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:44:
[...]
Ik mag het hier ook niet zeggen, want off-topic, maar ik heb wat gameplay van GoW4 bekeken en dat ziet me er toch een partij generiek en saai uit. Ik heb de vorige delen ook nooit gespeeld op de 360, dus weet niet wat ik mis verder.
Constructor HD (als die nog uit komt)bram1984 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:17:
BF1 (waarschijnlijk op pc)
Mafia 3 (bij goede reviews aangezien de gameplay erg actiegericht lijkt)
F1 2016 (door Max zit ik er weer helemaal in)
Overcooked (ff local mp met mijn vriendin (totaal geen gamer)
South Park (hoe kon ik die vergeten)
Civ 6 en planet Coaster staan eigenlijk bovenaan mijn lijstjes, maar die zijn pc exclusief)
Natuurlijk staat er veel meer op mijn radar zoals NMS als het niet een one trick pony is en hopelijk nog een paar verrassingen die ineens heel goed blijken. nieuwe PES, NHL enz.
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 29-07-2016 15:52 ]
Dude, ook daarbij: spoilertag pls. Is ook niet zo moeilijk...Nieuwevolger schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:34:
het is een beetje het zelfde als mass effect, tijdens het spelen van de 3 delen heb je een epische ervaring. <insert spoiler>
Je bedoelt dit: http://masseffect.wikia.com/wiki/Mass_Effect_3:_Extended_Cut ?Beakzz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:57:
[...]
Heb het einde van 3 nooit gehaald dus vooral Mass effect 1 zit nog als een prettige herinnering in mijn hoofdVond ik zelf ook verreweg de beste van de 3 en weet nog goed dat ik gewoon 10 minuten vanaf de maan naar de aarde heb staan kijken. Achteraf is er toch een ander eind toegevoegd aan 3? (na een hoop gezeik)
[ Voor 99% gewijzigd door Le Enfant! op 29-07-2016 16:35 ]
Haha ik heb Mass Effect nog niet eens gespeeld en ik zie echt nergens een spoiler. Of is roepen dat een einde kut is nu ook al een spoiler?Nieuwevolger schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:05:
Moet er nou echt een spoiler tag om een 4 jaar oude game waar over het einde wat algemeen bekend is?
@Hierboven: Ik heb Beyond al uitgespeeld op de PS3, dus vandaar geen interesse in de bundel.
[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 29-07-2016 16:35 ]
1 juli is er ook al zo'n lijsten ronde gehouden, het is zeker komkommertijd?bram1984 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:17:
Ik heb als zekerheidjes in ieder geval ABZÛ en No Man's Sky (beide mits de reviews oké zijn), BioShock en Tomb Raider. En dan volgend jaar maart Horizon, waar ik wel veel van verwacht. Oh en Gravity Rush 2 komt er denk ik ook wel.
Verder misschien Skyrim, mocht ik rond die tijd weinig te doen hebben. Watch_Dogs 2 wil ik een kans geven, mits deze aanzienlijk beter wordt dan het eerste deel.
Hopelijk komt die Limbo opvolger ook snel naar de PS4.
Verder in de gaten houdend, maar nog niet heel veel interesse in: nieuwe CoD (maar dan puur voor de SP en voor de SP van MW1) en in iets mindere mate BF1.
bram1984 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 08:17:
Bioshock
Carmageddon
Horizon
Skyrim misschien
Tomb Raider
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Yep. Dus mocht je iets interessanters hebben om te bespreken.Jumpman schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:52:
[...]
1 juli is er ook al zo'n lijsten ronde gehouden, het is zeker komkommertijd?
[...]
Kijk dit jaar het meest uit naar Battlefield 1 en volgend jaar Mass Effect Andromeda. Maar er komen echt heel veel vette titels dit jaar, dus zal ze maar niet allemaal afratelen.
Op korte termijn hoop ik dat ABZÛ en Telltale Batman niet telleurstellen. Zelfde eigenlijk voor No Man's Sky en Deus Ex: Mankind Divided.
GT?dvdkiwi schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:42:
[...]
Gears is voor mij veruit de vetste (qua multiplayer) game ever. Sterker nog kan voor mij een reden zijn om de one slim met Gears te halen. Alle delen van Gears (behalve judgement) helemaal grijs gespeeld en negens zoveel lol mee gehad.bram1984 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:44:
[...]
Ik mag het hier ook niet zeggen, want off-topic, maar ik heb wat gameplay van GoW4 bekeken en dat ziet me er toch een partij generiek en saai uit. Ik heb de vorige delen ook nooit gespeeld op de 360, dus weet niet wat ik mis verder.
Woot Batman Telltale games? Yes please!Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:48:
Maar ik heb ongeveer wel overal zin in..
Alleen ga niet alles kopen, zoveel games die het komende half jaar uitkomen die de moeite waard zijn.
-No man's sky
-Batman (telltale)
-Walking Dead Season 3 (Telltale)
-F1 2016
-Deus Ex
-X Com 2
-Bioshock Collection
-Tomb Raider
-Fifa
-Final Fantasy
-Maffia
-Battlefield 1
-Skyrim Remastered.
-The Last guardian
-South park
-Dishonered
-Gran Turismo World..
Wil ze allemaal hebben en spelen..En dat ga ik uiteindelijk ook wel doen![]()
Maar 80% van de bovenstaande lijst zal ik pas halen zodra ze na een half jaar leuk in de aanbieding staan.
Komt wel veel uit de komende maanden, voor ieder wat .
Ik kwam erg close om deze bundel aan te schaffen omdat ik mij kon herinneren dat veel mensen het echt een goed spel vonden (Heavy Rain dan).SaURoN schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:58:
[...]
Heavy Rain (+ Beyond Two Souls) by far..
Ik ging op IGN kijken en de reviews daar hebben mij toch van gedachten veranderd.
Dealbreaker was meer dat de dialogen niet zo sterk zouden zijn, iets wat ik altijd wel het belangrijkste vind.
Toch doen?
Horde mode van Gears 2 en 3 vond ik toen echt geniaal, echt honderden uren in gestopt destijds. Beetje de grondlegger van het wave-based survival model.bukkum schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:35:
[...]
Gears is voor mij veruit de vetste (qua multiplayer) game ever. Sterker nog kan voor mij een reden zijn om de one slim met Gears te halen. Alle delen van Gears (behalve judgement) helemaal grijs gespeeld en negens zoveel lol mee gehad.
Begreep dat Horde 3.0 zijn opwachting zal maken in Gears 4, dus goede kans dat ik die voor de PC ga halen, evenals Forza Horizon 3.
Verder op de PS4 ben ik helemaal weg van Overwatch. BF4 was altijd mijn go-to multiplayer shooter maar die heb ik nu zelfs verwijderd (scheelt weer 65 GB
Daarnaast dit jaar ook nog genoeg ander mooi spul:
- No Man's Sky
- Hitman (als het goed is zijn rond November alle missies gereleased)
- The Last Guardian
- FF XV
- Deus Ex misschien (laatste previews vielen me best tegen)
- Rise of The Tomb Raider
Tja ik vond het het geld meer dan waard, en ik heb ze niet in de sale gekocht. ;-) Het blijft natuurlijk persoonlijk, maar voor 20 euro heb je meer dan waar voor je geld vind iksanre4l schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:25:
[...]
Ik kwam erg close om deze bundel aan te schaffen omdat ik mij kon herinneren dat veel mensen het echt een goed spel vonden (Heavy Rain dan).
Ik ging op IGN kijken en de reviews daar hebben mij toch van gedachten veranderd.
Dealbreaker was meer dat de dialogen niet zo sterk zouden zijn, iets wat ik altijd wel het belangrijkste vind.
Toch doen?
IGN geeft CoD altijd hoge cijfers en over de 15 uur durende (inderdaad, ongeveer 2x zo langs als een gemiddelde CoD singleplayer) DLC (= altijd meer van hetzelfde) van Bloodborne zeggen ze dat er weinig vernieuwing in zit. Hoe serieus neem je IGN? Als er één site voor reviews betaald wordt, is het wel IGN.sanre4l schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:25:
[...]
Ik kwam erg close om deze bundel aan te schaffen omdat ik mij kon herinneren dat veel mensen het echt een goed spel vonden (Heavy Rain dan).
Toch doen?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Sowieso die Heavy Rain bundle!Bartske schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:29:
[...]
Zie dat Firewatch nu ook 12,99 is met psplus korting, welke van de 2 raden jullie aan op te pikken? Las een IGN review over heavy rain en die was toch gematigd positief over de ps4 versie.
Firewatch is leuk, maar vind ik het geld niet waard. Van Heavy Rain en Two Souls ga je echt veel meer plezier hebben. In beide games maken jouw keuzes ook echt een verschil in het verhaal.
DiRT Rally even gecheckt en het is genieten.
Het is ook meer een simulatie dan WRC 5.
Nu in de aanbieding in de PS Store.
Ik twijfel op dit moment nog... Het lijkt me fantastisch, maar iets zorgt ervoor dat ik hem nog niet gekocht heb...Anoniem: 170423 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:12:
[video]
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Je hebt doorzettingsvermogen nodig (ik heb dat niet voldoende), maar dan is het echt een briljante rallygame waar je makkelijk 10 tallen zoniet 100en uren in kan stoppen (en ook moet stoppen om alle wagens te masteren)Peter_Aragorn schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:41:
[...]
Ik twijfel op dit moment nog... Het lijkt me fantastisch, maar iets zorgt ervoor dat ik hem nog niet gekocht heb...
psn: jagermeistertim
Ziet er wel heel gaaf uit maar twijfel ook nog! Weet niet of ik de motivatie behoud die nodig is om door te zetten..Anoniem: 170423 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:12:
[video]
Mejor así
Dat zit meestal wel goedTTHEEBO1 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:06:
[...]
Je hebt doorzettingsvermogen nodig (ik heb dat niet voldoende), maar dan is het echt een briljante rallygame waar je makkelijk 10 tallen zoniet 100en uren in kan stoppen (en ook moet stoppen om alle wagens te masteren)
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Voorlopig niet, nog veel te weinig van gezien qua menu's, carriereopbouw, wagenpark, banen etc.
Als GT6 overkwam als GT 5.5 dan komt GT Sport op mij over als GT 5.5.1.
De game komt weer zo clean over, alsof alle banen gisteren aangelegd zijn.
Wat GT nodig heeft (mening) is het volgende: meer exitement, vuile banen, minder verzadiging, minder tire screech, meer/beter/intenser racegeluid.
In alle trailers zie ik enkel sportcars, in de breedste zin van het woord, dat stemt me dan wel weer gerust.
Als de titel "Sports" zijn naam waarmaakt en de game meer een sport/racegame wordt dan een autogame dan ga ik er zeker over nadenken. Rijbewijzen met een sportscar zijn sowieso uitdagender dan met een Nissan Leaf of VW T2 busje .
En alle wagens móeten "premium" zijn; geen 800 auto's met SNES graphics die er in zitten om maar aan die 1000 wagens te komen
Ja, mijn Eclipse 2G zat ook in de vorige games, maar het was een schande om 'm zo in de game terug te zien. Met een zwart kartonnen rand als interior view...
Voor nu vind ik Project Cars de betere/leukere racegame, ondanks dat ik sinds GT4 wel fan van Gran Tursimo ben.
GT4 echt helemaal grijs gespeeld en daar alle speciale black cars gewonnen, GT5 platinum gereden en minstens 1000 time trial laps op de Nordschleife gedaan. Dus zeker wel plezier gehad met deze games hoor!
Maar als het weer teveel op GT5 gaat lijken dan sla ik 'm over.
*tuning opties maken me helemaal niks uit, ik rij altijd met stock wagens icm stock bandjes. Daar time trials mee doen haal ik het meeste plezier uit.
Jij wel dan?
En de rest van de racende Tweakers hier, hoe denken jullie erover?
Geen FFB in de pedalen hier (Fanatec Elite), maar wel een Oculus rift en shockers in de stoel..Mijn favo racegame naast Assetto Corsa en het geluid is inderdaad top.djmelvee schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:33:
Het geluid van Dirt Rally is wel echt porno. Ik speel het zelf op de PC met force feedback stuur + force feedback pedalen + versnellingspook. Kost een bak geld, maar dan heb je wel wat. Officiele WRC stuur + pedalen. Heeeeeel erg bizar om zo te spelen. Alleen de G-krachten nog en het is gewoon net echt.
Baan kennis is wel echt nodig om snel te zijn bij dit spel dus zonder doorzettingsvermogen kom je niet ver. Vraag me af of een gamepad wenselijk is, maar ook geen reden gehad om het te proberen.
Oeehhh Aaahhhh, stop het daar? Kijk uit dat je niet met de verkeerde pook schakelt dandjmelvee schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:33:
Het geluid van Dirt Rally is wel echt porno.
Something under the bed is drooling
Voor mij blijft Gran Turismo DE race game..dvdkiwi schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:33:
[...]
Voorlopig niet, nog veel te weinig van gezien qua menu's, carriereopbouw, wagenpark, banen etc.
Als GT6 overkwam als GT 5.5 dan komt GT Sport op mij over als GT 5.5.1.
De game komt weer zo clean over, alsof alle banen gisteren aangelegd zijn.
Wat GT nodig heeft (mening) is het volgende: meer exitement, vuile banen, minder verzadiging, minder tire screech, meer/beter/intenser racegeluid.
In alle trailers zie ik enkel sportcars, in de breedste zin van het woord, dat stemt me dan wel weer gerust.
Als de titel "Sports" zijn naam waarmaakt en de game meer een sport/racegame wordt dan een autogame dan ga ik er zeker over nadenken. Rijbewijzen met een sportscar zijn sowieso uitdagender dan met een Nissan Leaf of VW T2 busje .
En alle wagens móeten "premium" zijn; geen 800 auto's met SNES graphics die er in zitten om maar aan die 1000 wagens te komen
Ja, mijn Eclipse 2G zat ook in de vorige games, maar het was een schande om 'm zo in de game terug te zien. Met een zwart kartonnen rand als interior view...![]()
Voor nu vind ik Project Cars de betere/leukere racegame, ondanks dat ik sinds GT4 wel fan van Gran Tursimo ben.
GT4 echt helemaal grijs gespeeld en daar alle speciale black cars gewonnen, GT5 platinum gereden en minstens 1000 time trial laps op de Nordschleife gedaan. Dus zeker wel plezier gehad met deze games hoor!
Maar als het weer teveel op GT5 gaat lijken dan sla ik 'm over.
*tuning opties maken me helemaal niks uit, ik rij altijd met stock wagens icm stock bandjes. Daar time trials mee doen haal ik het meeste plezier uit.
Jij wel dan?
En de rest van de racende Tweakers hier, hoe denken jullie erover?
En zodra 7 een keer uitkomt dan gaan hier weer heel veel uurtjes inzitten.
Project Cars is inderdaad wel een hele goede vervanger, maar ook daar zijn er een aantal puntjes waaraan ik mij irriteerde..
Hoe de AI zich gedraagt bij een botsing bijvoorbeeld.
In GT5 was ik wel altijd aan het tunen om toch nog ergens die paar tienden eraf te rijden, vooral met de Season events was dat altijd wel leuk.
Het is goed te spelen met de DS4 (zelf gedaan, maar ben dan ook een zeer casual speler), maar ik begreep uit het DR topic dat de prof tijden een paar maanden geleden allemaal met stuur waren neergezet (weet niet hoe het nu is). Hangt dus een beetje van het niveau af dat je nastreeft.[b]Beakzz schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:31 Vraag me af of een gamepad wenselijk is, maar ook geen reden gehad om het te proberen.
psn: jagermeistertim
Grappig, want juist bij GT erger ik me kapot aan de AI. Vooral om de reden dat ze lekker achter elkaar aan rijden en er weinig beweging over de baan is. PC heeft me nooit echt gepakt, maar dat kan ook komen omdat er (vooral op de pc) zoveel andere opties zijn. Wil ik tegen goede AI rijden dan pak ik Stockcar Extreme/Automobilista, voor online racen AC en Iracing en dan Dirt Rally voor de afwisseling. Mis alleen af en toe een goede arcaderacer tussendoor.Anoniem: 338166 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 15:54:
[...]
Voor mij blijft Gran Turismo DE race game..
En zodra 7 een keer uitkomt dan gaan hier weer heel veel uurtjes inzitten.
Project Cars is inderdaad wel een hele goede vervanger, maar ook daar zijn er een aantal puntjes waaraan ik mij irriteerde..
Hoe de AI zich gedraagt bij een botsing bijvoorbeeld.
In GT5 was ik wel altijd aan het tunen om toch nog ergens die paar tienden eraf te rijden, vooral met de Season events was dat altijd wel leuk.
Tja goede (sim)racers (aliens) gaan altijd beter zijn met een gamepad als dat ik kan zijn met een stuur dus het is niet zo dat je ineens een ster wordt met een duur stuur en 3 schermen. Wel kan ik zelf veel strakkere tijden neerzetten met een stuur en misschien komt dat deels door dat ik met stuur meer immersion heb en me dus meer focus en er meer tijd in steek . Sommige geven duizenden euro's uit aan het simracen en dan zie je een hele snelle geïnterviewd worden en dan zit hij met een G27 achter een 24 inch monitor op een houten stoel:)TTHEEBO1 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 15:55:
[...]
Het is goed te spelen met de DS4 (zelf gedaan, maar ben dan ook een zeer casual speler), maar ik begreep uit het DR topic dat de prof tijden een paar maanden geleden allemaal met stuur waren neergezet (weet niet hoe het nu is). Hangt dus een beetje van het niveau af dat je nastreeft.
[ Voor 31% gewijzigd door Beakzz op 30-07-2016 16:18 ]
Mauz1978 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:28:
[...]
Oeehhh Aaahhhh, stop het daar? Kijk uit dat je niet met de verkeerde pook schakelt dan
GT is voor mij bijna een insta-buy, maar mijn laatste GT experience was dan ook nog op de originele PlayStation.
414524
Nu zit ik te denken om de laatste NFS aan te schaffen. Maar ik vond vroeger TrackMania nations ook leuk (vooral omdat de GoT-CS clan dit veel speelde en je dus lekker kon ouwehoeren onder elkaar met mensen die je ook echt (digitaal) kent, gezellige boel).
U4 nu uitgespeeld dus zoek wel een game die mij een beetje bezig gaat houden.

XBL: MRE Inc
TrackMania Turbo al geprobeerd?RedHat schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 17:29:
Wat ik jammer vind is dat de NFS franchise nooit meer een circuit versie heeft uitgebracht (Was Pro Street toch?). Dat was de enige NFS die in tijden te pruimen was (2015 en laatste HP niet gespeeld).
Nu zit ik te denken om de laatste NFS aan te schaffen. Maar ik vond vroeger TrackMania nations ook leuk (vooral omdat de GoT-CS clan dit veel speelde en je dus lekker kon ouwehoeren onder elkaar met mensen die je ook echt (digitaal) kent, gezellige boel).
U4 nu uitgespeeld dus zoek wel een game die mij een beetje bezig gaat houden.
Geen Dedi-servers en Crossplay (volgens mij). Echt een gemiste kans. Want met TMN kon je op bjivoorbeeld community servers spelen (Kreukelzone etc). Dat houdt mij tegen.
Als ze TMN opnieuw releasen met Dedicated servers en Crossplay is dat Insta Buy
[ Voor 11% gewijzigd door RedHat op 30-07-2016 23:00 ]
Het is werkelijk de enige ps3 game die ik heb waar ik spijt van heb dat ik 'm gekocht heb.
Het is dat Shift zo ontzettend slecht werkte met stuur op de ps3 (input lag), anders had Pro Street mijn slechtste spel ooit geweest.
Vrij on par met de laatste NFS eigenlijk, die was het ook gewoon niet.
NFS moet gewoon lekker arcade racers maken zoals Underground, Carbon, Most Wanted en Rivals; heerlijk!
Het mag wel arcade wezen (Was Pro Street ook ondanks dat hun claimde dat het een sim was) maar ik heb b.v. NFS2 en NFSU NFSu2 grijs gespeeld. Toch is Pro Street (volgens mij) mij altijd bijgebleven omdat dat gewoon no-nonsense een baan rijden was en dat zo goed mogelijk. Dat vond ik (toen iig) voor de afwisseling wel leuk.dvdkiwi schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 23:07:
Wauw, hier verschillen we even van mening RedHat; als er één NFS niet te pruimen was, was het wel Pro Street.
Het is werkelijk de enige ps3 game die ik heb waar ik spijt van heb dat ik 'm gekocht heb.
Het is dat Shift zo ontzettend slecht werkte met stuur op de ps3 (input lag), anders had Pro Street mijn slechtste spel ooit geweest.
Vrij on par met de laatste NFS eigenlijk, die was het ook gewoon niet.
NFS moet gewoon lekker arcade racers maken zoals Underground, Carbon, Most Wanted en Rivals; heerlijk!
Zit er iemand op deze game te wachten en wie heeft em gespeeld op PC?
De game komt 30-08-2016 uit voor de PS4.
Voor een leuk prijsje ga ik em zeker proberen.
O ja, afwisselend was ie zeer zeker!RedHat schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 23:11:
[...]
Het mag wel arcade wezen (Was Pro Street ook ondanks dat hun claimde dat het een sim was) maar ik heb b.v. NFS2 en NFSU NFSu2 grijs gespeeld. Toch is Pro Street (volgens mij) mij altijd bijgebleven omdat dat gewoon no-nonsense een baan rijden was en dat zo goed mogelijk. Dat vond ik (toen iig) voor de afwisseling wel leuk.
Ik vond 'm qua besturing en "physics" wat overeenkomen met Race driver: Grid, maar dan iets minder serieus.
Grid heb ik met stuur gespeeld, Pro Street met controller, misschien lag het daar aan.
Van die halve arcadegames die zichzelf een beetje richting sim proberen te trekken vind ik met controller vaak lastig te besturen. Dat vind ik het knappe aan Driveclub: die game laat zich voor een simcade érg fijn besturen.
Het was ook geen superslechte game hoor, maar van de ca 50-60 PS3 games die ik had was dit buiten Shift wel de slechtste
Ik zit er niet op te wachten maar kijk even de kat uit de boom. Laat de reviews eerst maar komen. Ik verwacht verder ook een campfest en daar heb ik weinig zin in. Hoop wel dat alle campers daar een beetje blijven en niet BF1 gaan terroriserenAnoniem: 170423 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:14:
[video]
Zit er iemand op deze game te wachten en wie heeft em gespeeld op PC?
De game komt 30-08-2016 uit voor de PS4.
Voor een leuk prijsje ga ik em zeker proberen.
- Tomb Raider
- Destiny DLC
- Mafia 3
- South Park (misschien)
en dan ben ik weer even zoet...
- No mans sky laat ik liggen; te duur voor wat het is en ik wacht even uitgebreide reviews af
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
[ Voor 43% gewijzigd door Origins op 31-07-2016 14:14 ]
Kwestie van smaak. Wat voor de een waardeloos is, is voor de ander de beste game ever ooit.Origins schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:12:
Hoe bepaal je of een game zijn prijs waard is?
Als je het niets vind prima, maar ik ga ook niet allemaal games opnoemen waar ik niets mee heb.
Belangrijk voor mij is het aantal uren wat je erin stopt.Origins schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:12:
Voorbeeldje is Firewatch, kostte me 20 euro, was er na 6-7 uur mee klaar, had geen replay value. Vond dat wat prijzig voor dat geld. Ondanks dat het wel een goede game was.
Civ 5 kostte me 40 euro en de teller stond op 523 uur toen ik er klaar mee was. Dan haal je eruit wat erin zit.
Kwestie van smaak en behoefteOrigins schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:12:
- Totaal mijn smaak en "Hebbuh!"-factor: die games koop ik blind full-price
- Mijn smaak, wil ik gewoon spelen: daarbij probeer ik een beetje geduld te hebben om ze uit een sale of tweedehands te krijgen (3-6 maanden geduld bespaart je simpelweg heel veeel game-geld)
- Games die me leuk lijken maar geen must-have (voor mij uiteraard, regel 1: kwestie van smaak
- Leuk voor een keer en, zo niet, ook prima: hopen op PS+
Zo ongeveer is mijn inkoop-planning.
[ Voor 4% gewijzigd door ralph075 op 31-07-2016 18:11 ]
Een trenchwar is sowieso in beginsel al een "campfest" die gasten waren 80% van de tijd in de loopgraven aan het wachten en zich in de modder kapot aan het vervelen.Martinspire schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:09:
[...]
Ik zit er niet op te wachten maar kijk even de kat uit de boom. Laat de reviews eerst maar komen. Ik verwacht verder ook een campfest en daar heb ik weinig zin in. Hoop wel dat alle campers daar een beetje blijven en niet BF1 gaan terroriseren
En dan af en toe eens je kop uitsteken zodat ie eraf geschoten kon worden. Ik vermoed dat ze met de term "realism" wat ze in de trailer gebruiken vast niet daarop doelen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Anoniem: 406530
Big budget games, waar ik naar kijk, zijn:
- Tomb Raider
- No Man's Sky (blijft voor een beetje een gok - is het type game wel iets voor mij?)
- The Last Guardian
Volgend jaar:
- Hitman
- God of War
Ik wil iemand Ultra Street Fighter IV voor de PS4 cadeau geven. Deze versie is alleen digitaal verschenen. Is het mogelijk om via het PS store het spel te geven? Ik weet dat dit online op de PC vaak wel kan, maar ik krijg het hier niet gevonden. Om nu 25 euro over te maken en diegene het zelf te laten downloaden voelt niet echt als een cadeau.
Het enige wat ik gevonden heb is dit: https://www.amazon.co.uk/...ywords=street+fighter+ps4
Maar daar staat heel expliciet bij dat het alleen voor UK accounts is, dus die gok durf ik niet per se te nemen.
Heeft iemand suggesties?
Nou ik heb 'm dus helemaal uit elkaar gehaald; de compressed air erop losgelaten en nieuwe koelpasta op de processor gesmeerd. De bestaande koelpasta was overigens helemaal vastgekoekt dus ik denk een verbetering. Het uit en in elkaar zetten moet je wel goed uitkijken hoe je dat doet. Volg deze guide: https://www.ifixit.com/Gu...erboard+Replacement/24721 en dan kom je een heel eind.Spam schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:43:
[...]
Nee geen roken in huis. Echter heeft ie wel een tijdje terug in een wat stoffigere ruimte gestaan. Dus wellicht is een "cleansing" wel op z'n plaats
Eindresultaat: klinkt veel minder als een stofzuiger, gaat nog wel harder loeien bij een goede 3D game. Als je echt iets veel stillers wilt kun je denk ik beter de redesign kopen. Uit reviews lees ik dat die minder warm wordt...
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Dan heb je toch wel een mega vette ervaring als je stoeltje + stuurtje hebt met VR.
JOAHHH!RedHat schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:24:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat PS VR gaat doen icm Gran Turismo.
Dan heb je toch wel een mega vette ervaring als je stoeltje + stuurtje hebt met VR.
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
En als dat stoeltje ook meebeweegt, dan zou dat zeker een prachtige ervaring wordenRedHat schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:24:
Enig nadeel is dat een bewegend stoeltje een minder leuke ervaring is voor je portemonnee.Qu3st schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:30:
[...]
En als dat stoeltje ook meebeweegt, dan zou dat zeker een prachtige ervaring worden
Wat onderdelen op de kop tikken en zelf in elkaar knutselen?RedHat schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:32:
[...]
Enig nadeel is dat een bewegend stoeltje een minder leuke ervaring is voor je portemonnee.
Ja, maar dat vind ik mogelijk nog ongezelliger dan gewoon geld geven. Daarnaast is ie er niet voor 25 euro.bram1984 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:04:
PSN cadeaukaart geven?
Lijkt me ook zeer gaaf, maar je moet er wel een sterke maag voor hebben. Juist dat soort games schijnen lastig te zijn doordat je het allemaal beleeft zonder het te voelen. Kotsen tot gevolg.RedHat schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:24:
GT-Sport ziet er wel erg goed uit vind ik. Vooral de Driver Class en Driver Sportsmanship Points vind ik erg interessant.
Bron“These two scores will affect your driver rating. For example, if your Sportsmanship Points go down because you have been driving very rough in some races, you will only be matched with other players who drive rough on-track. On the other side of the spectrum, people who run clean races, will be matched with other clean drivers,” Kazunori explained.

Een rating à la iRacing dus... op de PS4!
Dit topic is gesloten.
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link