Ik ken wel een aantal mensen die een Xim4 gebruiken en dat werkt heel goed, heb het een weekje geleend van een van hen en mijn k/d ging er een stuk van omhoog van 2.5 gemiddeld met DS4 naar 3.5 met tobo en muis (BF4 en Hardline), persoonlijk vind ik het een beetje cheaten maar dat is mijn mening.Dr0ppFTW schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:43:
Is er hier iemand met ervaring met het spelen op PS4 dmv toensenbord en muis. Ik kom van PC (master race) en kan een stuk beter mikken met een muis. Nu wil ik overwatch gaan spelen maar verwacht daar veel nolifers en om het niveau een beetje te kunnen evenaren wil ik dus graag het muisje en toetsenbord aansluiten.
Ik las ook iets over de Hori Tactical Assault Commander T.A.C. 4 - Gaming Keypad. Best vet ding, Misschien daar (ook) iemand ervaring mee?
Zoals bovenstaande poster al aangaf kan je naar dat soort systemen kijken. Alleen wel jammer dat Overwatch dit niet standaard ondersteundDr0ppFTW schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:43:
Is er hier iemand met ervaring met het spelen op PS4 dmv toensenbord en muis. Ik kom van PC (master race) en kan een stuk beter mikken met een muis. Nu wil ik overwatch gaan spelen maar verwacht daar veel nolifers en om het niveau een beetje te kunnen evenaren wil ik dus graag het muisje en toetsenbord aansluiten.
Ik las ook iets over de Hori Tactical Assault Commander T.A.C. 4 - Gaming Keypad. Best vet ding, Misschien daar (ook) iemand ervaring mee?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik denk niet dat hij degene bedoelt die jij bedoelt, maar..RoRoo schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:43:
[...]
OMG![]()
![]()
Vloeken in de kerk gewoon
Ik vond het in TLOU juist zo goed geregeld.. Eigenlijk werd er steeds precies op de juiste momenten geschakeld naar andere settings e.d. dus voordat het "suf" ging worden.
Die mevrouw muts waar jij het over hebt, blijft snel achter zodat jij met Ellie op stap kan..
spoiler:je komt haar later in het spel nog wel een x tegen.
spoiler:
Tess
Ik zit te denken, maar ik weet niet zo goed wat je bedoelt met winkelcentrum. In de DLC zit een winkelcentrum, maar in de maingame? Of ik ben iets vergeten..corset schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:45:
[...]
Thanks, qua gebieden is het zeker goed. Maar vond dat winkelcentrum stukje gewoon zo traag. Het was van een best snel stuk verhaal in 1x naar "poof traag". Nu past het zeker bij het spel, want sneaken kan je gewoon niet snel doenMaar de overgang was nogal.. onverwacht
En ja, ik weet dat sommige mensen boos gaan zijn dat ik kritiek heb op een stukje uit het spel. Ow well, ik heb er wel weer zin in om het te proberen. Gelukkig is de multiplayer compleet te negeren, ik zie niet echt hoe dat goed kan werken. (Vooral na hoe saai en eentonig de Uncharted 2? (dacht ik) MP was..)
En ik heb de multiplayer niet intensief gespeeld, maar die is zwaar ondergewaardeerd en best goed. Alleen jammer van de microtransacties.
Heb TLOU al lang niet meer gespeeld, maar een winkelcentrum vroeg in de game(?) zegt mij ook niks, wel in de DLC inderdaad...
Dat ding van SplitFish schijnt Sony certified te zijn. Enfin: ik vind het geen cheaten. Heb er zelf ook mee gespeeld en ik ben na enige oefening met een controller vrijwel net zo goed. Ik heb AW en BOIII met een controller online gespeeld en mijn K/D is ongeveer net zo hoog als toen ik op de PS3 met een muis speelde.BoomTree schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:15:
[...]
Ik ken wel een aantal mensen die een Xim4 gebruiken en dat werkt heel goed, heb het een weekje geleend van een van hen en mijn k/d ging er een stuk van omhoog van 2.5 gemiddeld met DS4 naar 3.5 met tobo en muis (BF4 en Hardline), persoonlijk vind ik het een beetje cheaten maar dat is mijn mening.
Als je op de bank zit, is die Xim overigens best kut omdat je er een toetsenbord aan moet hangen. Kun je beter een FragFX pakken en de muispad op een kussen naast je leggen met in je andere hand de nunchuck.
Ik zit even terug te denken.bram1984 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:29:
[...]
Ik denk niet dat hij degene bedoelt die jij bedoelt, maar..
spoiler:Tess
[...]
Ik zit te denken, maar ik weet niet zo goed wat je bedoelt met winkelcentrum. In de DLC zit een winkelcentrum, maar in de maingame? Of ik ben iets vergeten..
En ik heb de multiplayer niet intensief gespeeld, maar die is zwaar ondergewaardeerd en best goed. Alleen jammer van de microtransacties.
Je hebt een stuk, kan je een trapje af en kom je 3 "zombies" tegen (ik weet de types niet, wel 1 clicker dacht ik). vlak daarna kom je een mini gebouw binnen met wat enemies.
YouTube: The Last of Us - Walkthrough Part 6 - Downtown (Survivor Difficulty)
vanaf 21:30 is een subway station als ik het goed zie? dus geen winkelcentrum
Met dat stuk heb ik wel ff moeite gehad.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Oh dat stuk. Dat stukje vind ik echt vet met die Clickers. Super spannend.
Dat is het zeker! maar man, ik zat toch ff met zweet in de handen van "fuck hoe ga ik dit doen". Uiteindelijk maar opgegeven en uit het oog verloren. Maar ja, over 17 uur kan ik weer.bram1984 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:50:
Oh dat stuk. Dat stukje vind ik echt vet met die Clickers. Super spannend.
Verwijderd
Ik ben nu een update voor de Witcher 3 aan het downloaden:
20GB.
Zit daar de DLC al bij in ofzo?
20GB.
Dat zou kunnen, maar de patch die gelijktijdig is uitgebracht (1.20) bevat ook veel aanpassingen. De veranderingen zitten in verschillende onderdelen van de game (interface, visuals, quests, enz), waardoor er waarschijnlijk veel bestanden gewijzigd zijn. Dat kan de bestandsgrootte verklaren.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 17:16:
Ik ben nu een update voor de Witcher 3 aan het downloaden:
20GB.
![]()
Hoe dan ook een mooie uitgebreide patch en een veelbelovende DLC. CD Project RED is de koning van de after-sales support naar mijn mening. Ik heb de vorige DLC Hearts of Stone ook nog bewaard, dus ik kan binnenkort weer een uitgebreide Witcher-sessie inzetten
Ik vind mezelf wel beter met muis en tobo tov. een controller, heb jaren CoD en BF3 op de PC gespeeld, ben sinds de PS4 en BF4 over op console met online shooters en vind dat ik wel aardig met een controller kan shooten. Wat als ik tegen iemand speel die ook 2.5 k/d heeft met een controller maar met een muis en tobo een k/d van 3.5? Dan noem ik dat wel oneerlijke concurrentie als diegene een Xim4 of whatever gebruikt. Ik ben dan wel een redelijk purist op gebied van online shooters, speel je op de console dan vind ik dat je gewoon een controller moet gebruiken. Maar goed ik maak er voor de rest geen probleem van, ieder moet het voor zich bepalen, enige waar ik wel een hekel aan heb is mensen met een gemodde controller met rapid fire etc.bram1984 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:36:
[...]
Dat ding van SplitFish schijnt Sony certified te zijn. Enfin: ik vind het geen cheaten. Heb er zelf ook mee gespeeld en ik ben na enige oefening met een controller vrijwel net zo goed. Ik heb AW en BOIII met een controller online gespeeld en mijn K/D is ongeveer net zo hoog als toen ik op de PS3 met een muis speelde.
Als je op de bank zit, is die Xim overigens best kut omdat je er een toetsenbord aan moet hangen. Kun je beter een FragFX pakken en de muispad op een kussen naast je leggen met in je andere hand de nunchuck.
Ik begrijp je punt en ben het zelfs wel met je eens maar moet eerlijk toegeven dat als deze bullshit geen 100 euro had gekost ik 100% zeker weten met muis en tobo had gespeeld. Mijn K/d was met BF ~2 ish maar stond meestal wel bovenaan met score in public servers. Denk dat het met Muis en tobo ook wel ~3 ish zou zijn of 2.5BoomTree schreef op maandag 30 mei 2016 @ 17:45:
[...]
Ik vind mezelf wel beter met muis en tobo tov. een controller, heb jaren CoD en BF3 op de PC gespeeld, ben sinds de PS4 en BF4 over op console met online shooters en vind dat ik wel aardig met een controller kan shooten. Wat als ik tegen iemand speel die ook 2.5 k/d heeft met een controller maar met een muis en tobo een k/d van 3.5? Dan noem ik dat wel oneerlijke concurrentie als diegene een Xim4 of whatever gebruikt. Ik ben dan wel een redelijk purist op gebied van online shooters, speel je op de console dan vind ik dat je gewoon een controller moet gebruiken. Maar goed ik maak er voor de rest geen probleem van, ieder moet het voor zich bepalen, enige waar ik wel een hekel aan heb is mensen met een gemodde controller met rapid fire etc.
Maar ik ga hier echt geen meier op stukslaan
Ik heb het zelf ook overwogen na een weekje met de Xim4 om net even dat extraatje te hebben maar heb toen maar besloten om mijn controllers aan te passen (DS3 thumbsticks, vibratie motors eruit gehaald) plus de sensitivity steeds verder op te hogen. Ach ja misschien ooit nog eens als het straks bijna gemeengoed word.Dr0ppFTW schreef op maandag 30 mei 2016 @ 17:55:
[...]
Ik begrijp je punt en ben het zelfs wel met je eens maar moet eerlijk toegeven dat als deze bullshit geen 100 euro had gekost ik 100% zeker weten met muis en tobo had gespeeld. Mijn K/d was met BF ~2 ish maar stond meestal wel bovenaan met score in public servers. Denk dat het met Muis en tobo ook wel ~3 ish zou zijn of 2.5
Maar ik ga hier echt geen meier op stukslaan
Iemand die nog een ps4 top game kan aanraden? Heb eigenlijk alleen Fifa 16, GTA V en Battlefield 4.
[ Voor 14% gewijzigd door psvunited op 30-05-2016 18:49 ]
Ieder voor zich maar ik zou het erg fijn vinden als mensen met muis/tobo bij elkaar worden geplaatst in online games. Ik vind gamen met een controller op de bank erg chill maar het is leuker om het eerlijk te houden. Muis/tobo presteert over het algemeen toch net wat beter. Als je dan toch dat gebruikt waarom dan niet op een pc, heb je ook nog weer betere graphics. Op dit moment is kostenoverweging ook niet een geldig argument als je 100 euro neer legt voor de muis/tobo op de ps4. 
Nog een paar uurtjes en dan heb ik uncharted 4 uit, die speelt echt mooi weg. En voor daarna ligt doom al te wachten.
Nog een paar uurtjes en dan heb ik uncharted 4 uit, die speelt echt mooi weg. En voor daarna ligt doom al te wachten.
Uncharted 4 een 100 procent must have.psvunited schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:48:
Iemand die nog een ps4 top game kan aanraden? Heb eigenlijk alleen Fifa 16, GTA V en Battlefield 4.
The witcher 3 een 100 must have als je van riddertje spelen houd.
The division een prima game als je gewoon lekker wilt knallen met andere.
Alleen Call of Duty er nog bij en je hebt de 4 grootste mainstream franchises te pakken die er zijn.psvunited schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:48:
Ga eens zoeken op sites als Metacritic en lees wat reviews. Dan kom je al een heel eind.
inderdaad ... die moeten ze verplichten
Inderdaad, anders moet sony gewoon de gene z'n playstation locken.
Even over Uncharted 4 nog dan , de game is niet alleen geweldig door het verhaal en prachtige graphics .... ook vond ik de game ontzettend soepel draaien en kakt nergens in hoeveel er ook gebeurde ... echt heel knap allemaal
Wat is dat voor een soort game dan, nooit van gehoord
Not sure if trollin' or....
;-)
;-)
psn: jagermeistertim
The Witcher ga ik gelijk halen, toevallig uncharted 2 gespeeld op aanraden van een maat. Die viel me nogal tegen, na een half uur gestopt..Nieuwevolger schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:53:
[...]
Uncharted 4 een 100 procent must have.
The witcher 3 een 100 must have als je van riddertje spelen houd.
The division een prima game als je gewoon lekker wilt knallen met andere.
the witcher 3 is nu voor 25 euro in de aanbieding in de store, krijg je geen spijt van!psvunited schreef op maandag 30 mei 2016 @ 19:28:
[...]
The Witcher ga ik gelijk halen, toevallig uncharted 2 gespeeld op aanraden van een maat. Die viel me nogal tegen, na een half uur gestopt..
Tuurlijk wel, beetje game-pc ben je toch al gauw 1000 euro kwijt.warcow schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:52:
Ieder voor zich maar ik zou het erg fijn vinden als mensen met muis/tobo bij elkaar worden geplaatst in online games. Ik vind gamen met een controller op de bank erg chill maar het is leuker om het eerlijk te houden. Muis/tobo presteert over het algemeen toch net wat beter. Als je dan toch dat gebruikt waarom dan niet op een pc, heb je ook nog weer betere graphics. Op dit moment is kostenoverweging ook niet een geldig argument als je 100 euro neer legt voor de muis/tobo op de ps4.
Over uncharted...... Niet mijn game denk ik Heb 1 & 2 in die box gekocht met 3 erbij maar heb het halverwege 2 uitgezet want vond het niks.
wel beter lezen hoor ... deel 4 MOET je spelenDr0ppFTW schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:13:
[...]
Tuurlijk wel, beetje game-pc ben je toch al gauw 1000 euro kwijt.
Over uncharted...... Niet mijn game denk ik Heb 1 & 2 in die box gekocht met 3 erbij maar heb het halverwege 2 uitgezet want vond het niks.![]()
Naughty Dog games moeten je liggenDr0ppFTW schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:13:
[...]
Tuurlijk wel, beetje game-pc ben je toch al gauw 1000 euro kwijt.
Over uncharted...... Niet mijn game denk ik Heb 1 & 2 in die box gekocht met 3 erbij maar heb het halverwege 2 uitgezet want vond het niks.![]()
Ze hebben geen concurrentie, en ze doen alles voor gewoon goede kwaliteit.
In dat opzicht mis ik toch echt een Dante's Inferno 2, zijn nog hele stukken uit het verhaal vergeten/overgeslagen. (En ja mensen, het is gebaseerd op een boek)
niet iedereen... ik wacht nog steeds....corset schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:27:
[...]
iedereen die Rise of the Tomb Raider wil spelen heeft hem allang uitgespeeld op PC/Xbox
Nope, ik skip U4 zonder probleem en haal TR op de dag dat die uit komt op de PS4. Die serie ligt me veel meer. Niks tegen ND verder, want The Last of US en U2 vond ik top, maar bij 3 kwam de fanta spontaan uit mijn neus zettencorset schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:27:
[...]
(iedereen die Rise of the Tomb Raider wil spelen heeft hem allang uitgespeeld op PC/Xbox)
Verwijderd
Mensen hier die van plan zijn Infinite Warfare te kopen? Mijn vriendenkring is dat tenminste niet van plan maar wil gewoon BO3 spelen.
Dus ik zit in een dilemma:
Ik ga binnenkort een PS4 kopen, sowieso met Fifa 17 want iedereen gaat toch met elk deel van Fifa mee.
Maar ik zit te twijfelen of ik Bo3 zal kopen en kort daarna Infinite Warfare, want het lijkt me pittig kut om net als ik BO3 heb gekocht gelijk IW moet kopen aangezien me vrienden dan zijn overgestapt, beetje zonde van dat geld dat ik dan in BO3 heb gestopt.
Of de 2e keuze: Gewoon alleen IW kopen en hopen dat mijn vrienden daar ook op gaan overstappen.
Dus ik zit in een dilemma:
Ik ga binnenkort een PS4 kopen, sowieso met Fifa 17 want iedereen gaat toch met elk deel van Fifa mee.
Maar ik zit te twijfelen of ik Bo3 zal kopen en kort daarna Infinite Warfare, want het lijkt me pittig kut om net als ik BO3 heb gekocht gelijk IW moet kopen aangezien me vrienden dan zijn overgestapt, beetje zonde van dat geld dat ik dan in BO3 heb gestopt.
Of de 2e keuze: Gewoon alleen IW kopen en hopen dat mijn vrienden daar ook op gaan overstappen.
deel 4 lijkt echt totaal niet op 3Beakzz schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:32:
[...]
Nope, ik skip U4 zonder probleem en haal TR op de dag dat die uit komt op de PS4. Die serie ligt me veel meer. Niks tegen ND verder, want The Last of US en U2 vond ik top, maar bij 3 kwam de fanta spontaan uit mijn neus zetten
I know en ik pik hem echt wel een keer op in een sale, maar heb al een backlog om overspannen van te rakenDigitalError schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:34:
[...]
deel 4 lijkt echt totaal niet op 3gewoon spelen dus!
Ik heb hem gratis gekregen toen ik een Xbox one kocht, en kan zeker zeggen dat ik hem wel voor full price had gehaald als ik toen had geweten hoe awesome hij isBeakzz schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:32:
[...]
Nope, ik skip U4 zonder probleem en haal TR op de dag dat die uit komt op de PS4. Die serie ligt me veel meer. Niks tegen ND verder, want The Last of US en U2 vond ik top, maar bij 3 kwam de fanta spontaan uit mijn neus zetten
Ze hebben nog een weekPaulus07 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:01:
Zijn de juni plus games trouwens al bekend? Nog niks over gezien
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Geruchten zeggen:Paulus07 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:01:
Zijn de juni plus games trouwens al bekend? Nog niks over gezien
NBA 2k16 (is al gratis in EA vault
Grow Home (geinige game)
Leuke maand op zich, maar niks voor mij
grow home is al geweest hecorset schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:06:
[...]
Geruchten zeggen:
NBA 2k16 (is al gratis in EA vault)
Grow Home (geinige game)
Leuke maand op zich, maar niks voor mij
Bedankt voor de tip, nu "even" downloaden...Nieuwevolger schreef op maandag 30 mei 2016 @ 19:39:
[...]
the witcher 3 is nu voor 25 euro in de aanbieding in de store, krijg je geen spijt van!
Ik ben nog met Tropico bezig dus maar goed dat er niets leuks in zit
Sorry! Gone Home >_>
Stond blijkbaar in een US mail voor de PS+ titels
Gone Home is awel awesome.
Gone home staat hier nog op het verlanglijstje dus dat zou mooi zijn.corset schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:12:
[...]
Sorry! Gone Home >_>
Stond blijkbaar in een US mail voor de PS+ titels
Gone Home is awel awesome.
Wel tof voor tussendoor Gone Home, duurde volgens mij maar een uurtje of 3/4
Had ik 'm voor via Marktplaats. Wel spijt van.Nieuwevolger schreef op maandag 30 mei 2016 @ 19:39:
[...]
the witcher 3 is nu voor 25 euro in de aanbieding in de store, krijg je geen spijt van!
Spijt van The Witcher 3... Bram, Bram, Bram...bram1984 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:23:
[...]
Had ik 'm voor via Marktplaats. Wel spijt van.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
The Witcher wordt wel door redelijk wat mensen aangeraden, je zou bijna zeggen dat ie wel goed móet zijn.
Ik zal eens wat streams kijken om een beeld te krijgen, heb er tot nu toe nog niks van gezien.
Maar een nieuwe game komt pas als ik Trackmania Turbo uit heb, en dat duurt nog wel even denk ik
*edit*
streams gekeken van:
-Overwatch ---> nee;
-Witcher ---> nee;
-Doom ---> nee.
Ik wacht wel op FF XV
Ik zal eens wat streams kijken om een beeld te krijgen, heb er tot nu toe nog niks van gezien.
Maar een nieuwe game komt pas als ik Trackmania Turbo uit heb, en dat duurt nog wel even denk ik
*edit*
streams gekeken van:
-Overwatch ---> nee;
-Witcher ---> nee;
-Doom ---> nee.
Ik wacht wel op FF XV
[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 31-05-2016 09:07 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Yup hier ook , gekocht en na even spelen snel weer verkocht .... vond het he-le-maal niksspaceboy schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:31:
[...]
Spijt van The Witcher 3... Bram, Bram, Bram...![]()
Smaken verschillen, maar balen. Het verhaal en de wereld en de quests zijn echt prima, maar ik irriteerde me echt mateloos aan de houterige gameplay.spaceboy schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:31:
[...]
Spijt van The Witcher 3... Bram, Bram, Bram...![]()
Verwijderd
NBA Live 16 zit in de EA Vault. NBA 2K16 is van 2K en is de betere NBA gamecorset schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:06:
[...]
Geruchten zeggen:
NBA 2k16 (is al gratis in EA vault)
Verwijderd
Volgens mij is het nog niet voorbij gekomen, maar FIFA 16 is dit weekend in de aanbieding:
https://store.playstation...IFACLWE%7Cplatform~ps4%7C
(Ik ga zo lekker voetballen voor 24,99.)
https://store.playstation...IFACLWE%7Cplatform~ps4%7C
(Ik ga zo lekker voetballen voor 24,99.)
Ik merk wel dat met Uncharted 4 mijn PS4 overuren maakt, soms moet ik de TV soms harder zetten omdat ik anders niets meer hoor door de ventilatoren.
Dit issue had ik gisteren met DOOM... het klonk als een opstijgende jet... hoewel na de rustmodus de ventilatoren in dat ding al weer stiller werdenPoulske schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:04:
Ik merk wel dat met Uncharted 4 mijn PS4 overuren maakt, soms moet ik de TV soms harder zetten omdat ik anders niets meer hoor door de ventilatoren.
Waarom zou je met TV geluid spelen? Dat klinkt toch voor geen meter. Een game is zoveel vetter met een headset of surroundset.Poulske schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:04:
Misschien omdat ik geen surroundset heb. Ik heb wel de Sony Wireless Headset 2.0 maar die gebruik ik alleen als ik in een party zit.bram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:11:
[...]
Waarom zou je met TV geluid spelen? Dat klinkt toch voor geen meter. Een game is zoveel vetter met een headset of surroundset.
Daarom zeg ik ook headset. Maar je prefereert je TV geluid boven de Gold?Poulske schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:17:
[...]
Misschien omdat ik geen surroundset heb. Ik heb wel de Sony Wireless Headset 2.0 maar die gebruik ik alleen als ik in een party zit.
Ik heb een soundbar onder mijn tv hangen met een subwoofer erbij, hoeft helemaal niet gek duur te zijn om al een mooi geluid te kunnen hebben hoor.
Dat is al iets beter dan TV geluid, maar ben er persoonlijk nooit fan van geweest door het volledig ontbreken van surround.djmelvee schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:32:
Ik heb een soundbar onder mijn tv hangen met een subwoofer erbij, hoeft helemaal niet gek duur te zijn om al een mooi geluid te kunnen hebben hoor.
Ja, ik wil lekker relaxd op de bank liggen/zitten en dan heb ik geen zin om een headset op te doen, is dat zo raar?bram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:27:
[...]
Daarom zeg ik ook headset. Maar je prefereert je TV geluid boven de Gold?
Ben 2 weken geleden op mezelf gaan wonen en ben nu aan het sparen voor een dik Dolby Atmos systeem, maar dat sparen duurt wel even en het heeft ook geen zin om voor die tijd nog een soundbar of iets dergelijks te kopen. Dus tot die tijd lekker met mijn TV speakers.djmelvee schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:32:
Iets beter? no offense hoor maar dan heb je nog nooit een fatsoenlijke soundbar gehoordbram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:41:
[...]
Dat is al iets beter dan TV geluid, maar ben er persoonlijk nooit fan van geweest door het volledig ontbreken van surround.
Helemaal zelf weten natuurlijk, maar persoonlijk vind ik het wel apart ja. Een game als Uncharted vind ik persoonlijk echt 100x vetter als ik mijn 7.1 headset op heb. Immersie enzo en horen waar alles vandaan komt.Poulske schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:42:
[...]
Ja, ik wil lekker relaxd op de bank liggen/zitten en dan heb ik geen zin om een headset op te doen, is dat zo raar?
[...]
Ben 2 weken geleden op mezelf gaan wonen en ben nu aan het sparen voor een dik Dolby Atmos systeem, maar dat sparen duurt wel even en het heeft ook geen zin om voor die tijd nog een soundbar of iets dergelijks te kopen. Dus tot die tijd lekker met mijn TV speakers.
Ik heb ze zelfs verkocht.WeAreLegion schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:44:
[...]
Iets beter? no offense hoor maar dan heb je nog nooit een fatsoenlijke soundbar gehoord
Maar nee, ik zal er nooit een nemen. Ik begrijp dat het praktisch is voor veel mensen, maar je hoort nog steeds niet wat er om je heen gebeurt, zoals je dat bij 5.1 of bij een headset hoort.
En dan koop je een goede denon 5.1 en is je aoundbar opeens een stuk minder.WeAreLegion schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:44:
[...]
Iets beter? no offense hoor maar dan heb je nog nooit een fatsoenlijke soundbar gehoord
Soundbar is leuk, maar sorry als ik geluid zonder surround wil gebruik ik een 2.1 set.
Laten we even kijken naar een Soundbar van dat ene merk. Sonos
Base station nodig 399
Sound bar nodig 799
Voor dat geld heb ik gewoon een redelijke 5.1 set.
En dat komt van officiële verkoper van sonos, voor optimale kwaliteit heb je allebei nodig. Hoe onzinnig dat ook is.
Soundbar is leuk als je nog nooit met 5.1 of 7.1 hebt gespeeld. Maar daarna wil je niet anders meer.
[ Voor 7% gewijzigd door corset op 31-05-2016 08:50 ]
Ik heb me surround in ingeleverd omdat ik het inderdaad niet meer praktisch vond inderdaad. Heb wel zo'n headset maar ga daar niet mee zitten als ik met niemand aan praten benbram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:48:
[...]
Helemaal zelf weten natuurlijk, maar persoonlijk vind ik het wel apart ja. Een game als Uncharted vind ik persoonlijk echt 100x vetter als ik mijn 7.1 headset op heb. Immersie enzo en horen waar alles vandaan komt.
[...]
Ik heb ze zelfs verkocht.
Maar nee, ik zal er nooit een nemen. Ik begrijp dat het praktisch is voor veel mensen, maar je hoort nog steeds niet wat er om je heen gebeurt, zoals je dat bij 5.1 of bij een headset hoort.
Komt nog bij dat die surroundsound in die headset natuurlijk zo virtueel is als maar kan zijn he
[ Voor 10% gewijzigd door WeAreLegion op 31-05-2016 08:51 ]
Mwah vind het wel meevallen, bij Uncharted heb ik dat nou juist niet. Bij Counter Strike en Battlefield heb ik dat juist, zodat ik weet waar de tegenstander vandaan komt.bram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:48:
[...]
Helemaal zelf weten natuurlijk, maar persoonlijk vind ik het wel apart ja. Een game als Uncharted vind ik persoonlijk echt 100x vetter als ik mijn 7.1 headset op heb. Immersie enzo en horen waar alles vandaan komt.
[...]
Ik heb ze zelfs verkocht.
Die ben ik dus compleet vergeten zeg!bram1984 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:29:
Ik denk niet dat hij degene bedoelt die jij bedoelt, maar..
spoiler:Tess
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Verwijderd
Jammer dat de PS+ games van volgende maand pas later deze week bekend zullen worden. Nu 5-6 games in mijn winkelmandje liggen (waaronder Infamous: Second Son (met dank aan één ieder die even liet weten of die game de moeite waard is of niet), die wellicht aan het PS+ assortiment toegevoegd zouden kunnen worden. Het is natuurlijk altijd een risico dat een game wordt toegevoegd, maar als ik weer een tientje kan uitsparen, dan kan ik die weer bewaren voor wat anders natuurlijk.
Btw, die geruchten over die PS+ games geloof ik niet meer. De laatste paar keer klopte het steeds niet. de NBA game zou ik bovendien toch niet spelen. Gone Home zou vermoedelijk ergens in mijn backlog verdwijnen.
Btw, die geruchten over die PS+ games geloof ik niet meer. De laatste paar keer klopte het steeds niet. de NBA game zou ik bovendien toch niet spelen. Gone Home zou vermoedelijk ergens in mijn backlog verdwijnen.
Dat is zeer veel beter, aangezien er gewoon Surround sound ingebouwd zit. Je kan uitbreiden zoveel als dat je zelf wilt. Geloof me, als er iemand geilt op geluid ben ik het wel..bram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:41:
[...]
Dat is al iets beter dan TV geluid, maar ben er persoonlijk nooit fan van geweest door het volledig ontbreken van surround.
Jammer dat een Soundbar nooit het surround niveau kan halen van een echte surround set. En een surround set vaak nog goedkoper is.djmelvee schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:57:
[...]
Dat is zeer veel beter, aangezien er gewoon Surround sound ingebouwd zit. Je kan uitbreiden zoveel als dat je zelf wilt. Geloof me, als er iemand geilt op geluid ben ik het wel..
Gelul, je soundbar is je midden speaker. Dan blijven er bij mij iig nog 6 plus een subwoofer over hoor.corset schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:00:
[...]
Jammer dat een Soundbar nooit het surround niveau kan halen van een echte surround set. En een surround set vaak nog goedkoper is.
Is toch vandaag of morgen dat ze bekendgemaakt worden ? Dan kan je gerust nog 1 dag wachten eer je je bestelling plaatst. Of het zou moeten zijn dat het koopjes zijn die net vandaag aflopen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:56:
Jammer dat de PS+ games van volgende maand pas later deze week bekend zullen worden. Nu 5-6 games in mijn winkelmandje liggen (waaronder Infamous: Second Son (met dank aan één ieder die even liet weten of die game de moeite waard is of niet), die wellicht aan het PS+ assortiment toegevoegd zouden kunnen worden. Het is natuurlijk altijd een risico dat een game wordt toegevoegd, maar als ik weer een tientje kan uitsparen, dan kan ik die weer bewaren voor wat anders natuurlijk.
Dat kan wel ja. Helaas is dat qua prijs niet voor iedereen. Als je al ziet dat sonos rustig 600+ vraagt voor alleen de soundbar en dat een beetje het gemiddelde lijkt te zijn kom je vrij duur uit.djmelvee schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:02:
[...]
Gelul, je soundbar is je midden speaker. Dan blijven er bij mij iig nog 6 plus een subwoofer over hoor.
Bij 5.1 is het wat goedkoper.
Goede speaker set van denon heb je best betaalbaar
Goede denon of andere versterker en je bent klaar.
Verwijderd
Ik denk pas later deze week. Ze komen op de eerste dinsdag in juni. Ik kan nog wachten tot en met morgen volgens mij. Dat doe ik dan ook zeker, maar mijn selectie in games is alvast gemaakt.Twixie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:03:
[...]
Is toch vandaag of morgen dat ze bekendgemaakt worden ? Dan kan je gerust nog 1 dag wachten eer je je bestelling plaatst. Of het zou moeten zijn dat het koopjes zijn die net vandaag aflopen.
Bij mijn weten komen de games op de eerste dinsdag in juni en worden ze een week op voorhand aangekondigd, wat dus vandaag of morgen zou moeten zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:05:
Ik denk pas later deze week. Ze komen op de eerste dinsdag in juni. Ik kan nog wachten tot en met morgen volgens mij. Dat doe ik dan ook zeker, maar mijn selectie in games is alvast gemaakt.
EDIT: zie deze thread : [PS] Playstation Plus . De games komen de eerste dinsdag van de maand, en worden de woensdag voordien bekend gemaakt. Morgen weten we dus welke games juni brengt.
[ Voor 19% gewijzigd door Twixie op 31-05-2016 09:12 ]
Ik heb 7.1 voor nog geen 700 euro.corset schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:05:
[...]
Dat kan wel ja. Helaas is dat qua prijs niet voor iedereen. Als je al ziet dat sonos rustig 600+ vraagt voor alleen de soundbar en dat een beetje het gemiddelde lijkt te zijn kom je vrij duur uit.
Bij 5.1 is het wat goedkoper.
Goede speaker set van denon heb je best betaalbaar
Goede denon of andere versterker en je bent klaar.
corset schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:00:
[...]
Jammer dat een Soundbar nooit het surround niveau kan halen van een echte surround set. En een surround set vaak nog goedkoper is.
Dat is dan een dure microfoon die je daar hebt. Ik heb de Gold zelf ook geprobeerd, maar ik was zelf ook niet heel enthousiast, dus wellicht dat het daar aan ligt. Ik heb de voorganger en die geeft meer volume en lage tonen en ja, het is virtueel. Maar het geluid is voor een stereo headset gewoon dik prima. Als er iets achter me zit, dan hoor ik dat gewoon echt achter me en dat zal je met TV speakers of een soundbar nooit voor elkaar krijgen. Verder hoor je ook alle zachte omgevingsgeluiden tijdens rustige momenten (vogels, water, wind, voetstappen) omdat je oren zijn afgesloten van de buitenwereld. Die hoor je allemaal niet via je TV en persoonlijk vind ik dat zonde van de ervaring. Ik zou het bijna vergelijken met TV vs. VR, maar dan met geluid, maar dat is wellicht iets overdreven.WeAreLegion schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:49:
[...]
Ik heb me surround in ingeleverd omdat ik het inderdaad niet meer praktisch vond inderdaad. Heb wel zo'n headset maar ga daar niet mee zitten als ik met niemand aan praten ben
Komt nog bij dat die surroundsound in die headset natuurlijk zo virtueel is als maar kan zijn he, vind het persoonlijk niet zo heel goed werken. Maar goed ieder ze ding verder.
Dat is inderdaad een ander verhaal. Je had het in eerste instantie alleen over een soundbar, maar nu over een volledige 7.1 setup. Overigens wel een duur geintje, aangezien uit je center voornamelijk stemmen komen.djmelvee schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:02:
[...]
Gelul, je soundbar is je midden speaker. Dan blijven er bij mij iig nog 6 plus een subwoofer over hoor.
Wat wil je met dit plaatje zeggen? Is dit een soundbar die wel goed is...ben naar een opzoek namelijk.
Zit deze week in het huis van een vriend van mij die een Sonos Playbar heeft met twee Sonos Play1. Opzich prima geluid, alleen beetje over priced voor dat geld.
PSN ID Binloading_nl
Ik zou gewoon investeren in een goede receiver met een 5.1 speaker setup.steefje schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:16:
[...]
Wat wil je met dit plaatje zeggen? Is dit een soundbar die wel goed is...ben naar een opzoek namelijk.
Zit deze week in het huis van een vriend van mij die een Sonos Playbar heeft met twee Sonos Play1. Opzich prima geluid, alleen beetje over priced voor dat geld.
Philips, dus zou ik sowieso met een boog omheen lopen (is persoonlijk), plus losse surround set is, tenzij crap merk natuurlijk, alsnog uiteraard veel beter/more immersive.steefje schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:16:
Wat wil je met dit plaatje zeggen? Is dit een soundbar die wel goed is...
Nickname does not reflect reality
Qua geluid heb je daar zeker gelijk in, alleen heb ik in mijn woonkamer niet de mogelijkheid om alle kabels netjes weg te werken. Plus dat ik in een appartement woon en mijn buren graag nog enigszins te vriend houd:)bram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:17:
[...]
Ik zou gewoon investeren in een goede receiver met een 5.1 speaker setup.
PSN ID Binloading_nl
Precies mijn punt. Dat zeggen de audiofielen in mijn omgeving ook. Soundbar zien er mooi uit maar halen het niet bij een 5.1 set.bram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:17:
[...]
Ik zou gewoon investeren in een goede receiver met een 5.1 speaker setup.
En dat Philips plaatje.. als je echt denkt dat Philips kwaliteit is :x
Het is toch logisch dat een soundbar het niet haalt bij een 5.1 set? dat is helemaal het punt van zo'n soundbar niet.corset schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:25:
[...]
Precies mijn punt. Dat zeggen de audiofielen in mijn omgeving ook. Soundbar zien er mooi uit maar halen het niet bij een 5.1 set.
Ga je er ook films met andere mensen mee kijken? Als het echt puur alleen voor jezelf is, zou ik ook een headset overwegen. Kijk bijvoorbeeld eens naar onderstaande. Zit er ook aan te denken om deze te halen (als hij eindelijk eens uit komt). Dit is de eerste gaming headset met HDMI passthrough en dus ongecomprimeerde audio.steefje schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:22:
[...]
Qua geluid heb je daar zeker gelijk in, alleen heb ik in mijn woonkamer niet de mogelijkheid om alle kabels netjes weg te werken. Plus dat ik in een appartement woon en mijn buren graag nog enigszins te vriend houd:)
https://www.bol.com/nl/p/...-one-pc/9200000051418116/
Er schijnen mensen anders te beweren/denken hier hèWeAreLegion schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:30:
Het is toch logisch dat een soundbar het niet haalt bij een 5.1 set? dat is helemaal het punt van zo'n soundbar niet.
Nickname does not reflect reality
Je bent jong en je wilt wat hebram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:16:
Dat is inderdaad een ander verhaal. Je had het in eerste instantie alleen over een soundbar, maar nu over een volledige 7.1 setup. Overigens wel een duur geintje, aangezien uit je center voornamelijk stemmen komen.
Verwijderd
Ik zou graag de remaster van Final Fantasy IX willen kopen, en die is dan ook te krijgen op PSN. Maar ik heb zelf het liefste de fysieke discs ipv downloads. Ik kan echter nergens vinden of deze ook op discs zijn uitgebracht. Als ik zoek op FFIX ps3 bijv. krijg ik alleen maar fan-art disc-covers te zien. Ik neem aan dat de PSN versies van V t/m IX alleen als download te krijgen zijn?
Ik altijd een Philips 5.1 en later een Samsung 5.1 surround setje, kwam best een ok geluid uit.
2 jaar geleden een 5.1 Harman Kardon set gekocht, de Philips en Samsung sets verbleken gewoon
Het geluid wat daar uit komt... wauw! Het zorgt wel degelijk voor een extra dimensie in games en films.
Nooit meer (goedkopere) setjes van de bekende merken hier
2.1 of een soundbar zou ik zelf niet aan beginnen.
2 jaar geleden een 5.1 Harman Kardon set gekocht, de Philips en Samsung sets verbleken gewoon
Het geluid wat daar uit komt... wauw! Het zorgt wel degelijk voor een extra dimensie in games en films.
Nooit meer (goedkopere) setjes van de bekende merken hier
2.1 of een soundbar zou ik zelf niet aan beginnen.
Ben ik verdwaald in het grote soundbar topic?
Ja ook films en andere mensen, dus headset valt af. Plus dat ik het vervelend vind om met zo'n ding op te zitten.bram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:31:
[...]
Ga je er ook films met andere mensen mee kijken? Als het echt puur alleen voor jezelf is, zou ik ook een headset overwegen. Kijk bijvoorbeeld eens naar onderstaande. Zit er ook aan te denken om deze te halen (als hij eindelijk eens uit komt). Dit is de eerste gaming headset met HDMI passthrough en dus ongecomprimeerde audio.
Liefst heb ik een goede soundbar, anderzijds wil je ook niet te veel compromissen qua geluid. Dus lastig is het wel.
Ik heb nu de Sonos geprobeerd en wil ook nog even aan de slag met de Heios Homecinema
PSN ID Binloading_nl
Alleen 7, X, 14 en later 15 zijn beschikbaar voor de ps4 volgens de storeVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:33:
Ik zou graag de remaster van Final Fantasy IX willen kopen, en die is dan ook te krijgen op PSN. Maar ik heb zelf het liefste de fysieke discs ipv downloads. Ik kan echter nergens vinden of deze ook op discs zijn uitgebracht. Als ik zoek op FFIX ps3 bijv. krijg ik alleen maar fan-art disc-covers te zien. Ik neem aan dat de PSN versies van V t/m IX alleen als download te krijgen zijn?
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Daar lijkt het wel op jaVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:33:
Ik neem aan dat de PSN versies van V t/m IX alleen als download te krijgen zijn?
Uitgaande van budgetgaming zijn dit de enige FF games op disc voor PS3 en dit degenen voor PS4.
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 31-05-2016 09:39 ]
Jup... het feit dat je geluiden achter je hoort met een 5.1-set draagt zoveel bij aan de ervaring en immersiecorset schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:25:
[...]
Precies mijn punt. Dat zeggen de audiofielen in mijn omgeving ook. Soundbar zien er mooi uit maar halen het niet bij een 5.1 set.
Vette headsetbram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:31:
[...]
Ga je er ook films met andere mensen mee kijken? Als het echt puur alleen voor jezelf is, zou ik ook een headset overwegen. Kijk bijvoorbeeld eens naar onderstaande. Zit er ook aan te denken om deze te halen (als hij eindelijk eens uit komt). Dit is de eerste gaming headset met HDMI passthrough en dus ongecomprimeerde audio.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Klopt, er is alleen een echte remake onderweg voor VII. Stond gepland voor eind dit jaar geloof ik.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:33:
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Nu meestal in de huiskamer. Ik heb wel een Philips Hue systeem waarmee ik sfeerlicht kan creëren voor enge games. Heb dan diep paarse kleuren en heel donker
Vroeger speelde ik ook veel in het donker op de PC. Ook lekker griezelen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Als je voor weinig geld een hoge kwaliteit 5.1 setje wil kopen dan raad ik je deze van Teufel van 390 euro aan. En als je een goede 7.1 headset wilt voor weinig geld met ook een hoge kwaliteit dan raad ik je deze van Sony zelf van 80 euro aan. Beide zijn super cheap, hoge kwaliteit en zijn speciaal ontworpen voor o.a. games. Je hebt dus voor minder dan 500 euro een erg goede surround set én headset.
En de Final Fantasy IX discs zijn inderdaad nooit uitgebracht voor de Playstation 3 of 4. Alleen de officiële playstation 1 discs zijn nog te verkrijgen. De OST is daarentegen nog wel te verkrijgen op CD, die heb ik zelf ook en ik kan je het wel aanraden!
En de Final Fantasy IX discs zijn inderdaad nooit uitgebracht voor de Playstation 3 of 4. Alleen de officiële playstation 1 discs zijn nog te verkrijgen. De OST is daarentegen nog wel te verkrijgen op CD, die heb ik zelf ook en ik kan je het wel aanraden!
Wizzu,
nothing beats een goede headset kwa geluid!
nothing beats een goede headset kwa geluid!
nothing stops this train
Zullen we weer on-topic gaan mensen? In plaats van hier het "beste HIFI systeem voor gaming" topic te beginnen.
Die Philips soundbar heeft dus surroundspeakers die los te koppelen zijn (geheel draadloos dus!) en je dus een échte 5.1 set opleveren. Dus het argument dat een soundbar nóóit 5.1 is, is gewoonweg niet waar.
Verder wordt de Fidelio-lijn van Philips gemaakt door Gibson (ja die van de gitaren) en wordt alom geroemd vanwege hun goede geluidskwaliteit. Niet te vergelijken dus met Philips' "eigen" 5.1 of 7.1 sets.
Ik heb zelf de Fidelio E5, omdat ik liever 2 losse, wat grotere speakers wilde en dat is feitelijk een 4.1 set. Ik kom van een Sony 5.1 set af met meer instellingen en vermogen (op papier), en de Philips set klinkt vele malen beter.
Ga dus nooit zomaar alleen af op het labeltje op de voorkant... jullie kopen toch ook geen games alleen maar omdat de voorkant van het hoesje er zo mooi uit ziet?
Verder wordt de Fidelio-lijn van Philips gemaakt door Gibson (ja die van de gitaren) en wordt alom geroemd vanwege hun goede geluidskwaliteit. Niet te vergelijken dus met Philips' "eigen" 5.1 of 7.1 sets.
Ik heb zelf de Fidelio E5, omdat ik liever 2 losse, wat grotere speakers wilde en dat is feitelijk een 4.1 set. Ik kom van een Sony 5.1 set af met meer instellingen en vermogen (op papier), en de Philips set klinkt vele malen beter.
Ga dus nooit zomaar alleen af op het labeltje op de voorkant... jullie kopen toch ook geen games alleen maar omdat de voorkant van het hoesje er zo mooi uit ziet?
On topic:
Volgende games weer geïnstalleerd
Watch Dogs
The Last Of Us
heb er zin in
@IcePhase, ik heb nog niks gehad van Phillips wat het lang heeft uitgehouden, het ging allemaal dood vlak na de garantie periode (stereo torens, TV etc). Dus nee, dat hoeft voor mij niet.
En Gibson? Sorry, maar dat je gitaren kan maken betekend niet dat je speakers kan maken. Marshall maakt geweldige versterkers, maar hun speakers zijn niet echt goed (als voorbeeld).
Volgende games weer geïnstalleerd
Watch Dogs
The Last Of Us
heb er zin in
@IcePhase, ik heb nog niks gehad van Phillips wat het lang heeft uitgehouden, het ging allemaal dood vlak na de garantie periode (stereo torens, TV etc). Dus nee, dat hoeft voor mij niet.
En Gibson? Sorry, maar dat je gitaren kan maken betekend niet dat je speakers kan maken. Marshall maakt geweldige versterkers, maar hun speakers zijn niet echt goed (als voorbeeld).
Gisteren even bezig geweest met Driveclub en de f2p versie van Dead or Alive 5.
Driveclub gaat me zeker bevallen, morgen even verder mee.
DOA5 vond ik nog niet heel bijzonder, graphics vond ik zo ie zo tegen vallen
Driveclub gaat me zeker bevallen, morgen even verder mee.
DOA5 vond ik nog niet heel bijzonder, graphics vond ik zo ie zo tegen vallen
Je wilt toch dat de mensen thuis het beste uit hun game ervaring halen, omdat games nu eenmaal vele malen intenser te beleven zijn met een goed geluid (Bloodborne, BF4 en pCars bv om er eens drie te noemen).
Net als een goede tv daar ook aan bijdraagt. En nu ik er over nadenk, een goede bank (met cup holder graag) helpt ook. Wie begint?
Net als een goede tv daar ook aan bijdraagt. En nu ik er over nadenk, een goede bank (met cup holder graag) helpt ook. Wie begint?
Jawel, daarom heb ik de hele DOA serie hier in de kast staanIcephase schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:51:
jullie kopen toch ook geen games alleen maar omdat de voorkant van het hoesje er zo mooi uit ziet?
[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 31-05-2016 09:59 ]
zo ie zo
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link