• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:10:
[...]

Omdat ICO en Shadow of the Colossus respectievelijk een 90 en 91 op Metacritic hebben en dus in principe klassiekers genoemd kunnen worden?
Aha, ik heb nooit een PS2 gehad dus die games ken ik niet.
Op basis van wat ze laten zien van The Last Guardian wekt het vooralsnog niet erg mijn interesse.
Tom schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:20:
[...]

Aha, ik heb nooit een PS2 gehad dus die games ken ik niet.
Op basis van wat ze laten zien van The Last Guardian wekt het vooralsnog niet erg mijn interesse.
Ik heb ze in alle eerlijkheid ook nooit gespeeld, maar heb me wel ingelezen en wat footage gecheckt. Het zijn wel games die ik tof had gevonden naar alle waarschijnlijkheid.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:25

Willybubba

Nut up or shut up.

bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:38:
[...]

Ik heb ze in alle eerlijkheid ook nooit gespeeld, maar heb me wel ingelezen en wat footage gecheckt. Het zijn wel games die ik tof had gevonden naar alle waarschijnlijkheid.
Ja eens, de PS4 is mijn eerste playstation dus een remaster van Ico en SOTC zou ik wel fijn vinden :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:09
Willybubba schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:41:
[...]

Ja eens, de PS4 is mijn eerste playstation dus een remaster van Ico en SOTC zou ik wel fijn vinden :)
Ze staan beiden als remaster op PS Now. ;)

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-11 08:18
bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:38:
SoTC was werkelijk episch. Dat zoiets kon op de PS2 was ongehoord en vond het waanzinnig vet/spannend.

Nickname does not reflect reality

Poulske schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:45:
[...]

Oké dit heeft mijn interesse wel gewekt op zich. Misschien 1 maandje nemen om beide games eens te checken.

• Twixie
  • Laatst online: 13:33
Nieuwevolger schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:00:
ik heb het weer verpest hoor, wou ik me aanmelden voor de paragon beta. kom ik er net achter dat bij het aanmaken van m'n paragon account een spellings fout heb gemaakt bij m'n email. inplaats van .com heb ik .con. Nu is mijn verkeerde email verbonden met m'n psn wat ik niet ongedaan krijg en geen 2e account aan kan linken en heb ik dus geen beta key gekregen, heb ze bij epic games al een mailtje gestuurd.
Dit lijkt me toch ook wel vreemd/absurd. De reden om met e-mail adressen te werken is normaal dat je dan een mail naar dat adres kunt sturen om een bevestiging te vragen. Dit om te vermijden dat je met iemand anders' e-mail adres gaat lopen.
Volgens mij kun je dus perfect nog een correct account aanmaken voor Paragon. Het probleem gaat wellicht zitten in hoe je dat juiste adres kunt linken aan je PSN. Dus het eerder een Sony probleem. Maar het blijft dan absurd dat je blijkbaar aan je PSN account een non-confirmed Paragon account kunt hangen.
Twixie schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:12:
[...]

Dit lijkt me toch ook wel vreemd/absurd. De reden om met e-mail adressen te werken is normaal dat je dan een mail naar dat adres kunt sturen om een bevestiging te vragen. Dit om te vermijden dat je met iemand anders' e-mail adres gaat lopen.
Volgens mij kun je dus perfect nog een correct account aanmaken voor Paragon. Het probleem gaat wellicht zitten in hoe je dat juiste adres kunt linken aan je PSN. Dus het eerder een Sony probleem. Maar het blijft dan absurd dat je blijkbaar aan je PSN account een non-confirmed Paragon account kunt hangen.
Kan dus niet meer m'n psn overzetten aangezien hij zegt dat m'n psn al gebruikt is.

Dat inlog systeem is inderdaad door een amateur gemaakt, je hoeft niks geen email te bevestigen ofzo en je kan achter af dus ook niet je account gegevens veranderen.

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:01

Rick-Jan

always connected

Ik heb zo nu en dan het probleem dat mijn playstation na standby er niet mee ruit komt. het blauwe licht blijft bewegen maar aan gaat ie niet. Moet dan de ps4 van de stroom af halen en weer aanzetten. Iemand anders dit wel eens gehad?

edit: spel kan er nog gewoon uit en in. Na stroom er af en aan krijg ik checking system storage status en dan werkt alles weer.

[ Voor 21% gewijzigd door Rick-Jan op 27-05-2016 14:40 ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Rick-Jan schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:35:
Iemand anders dit wel eens gehad?
Yep, koude herstart en weer verder.... komt af en toe terug. Komt dusdanig weinig voor (en niet repliceerbaar) dat ik niet overweeg daar verder iets mee te doen.

• Poulske
bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:05:
[...]

Oké dit heeft mijn interesse wel gewekt op zich. Misschien 1 maandje nemen om beide games eens te checken.
Het is open beta, dus je kunt volgens mij nog zelfs langer als 1 maand spelen.
Poulske schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:45:
[...]

Het is open beta, dus je kunt volgens mij nog zelfs langer als 1 maand spelen.
Dan moet je ook een maandje bij betalen ja, als je een credit card hebt kan je ook de 7 dagen trial gebruiken.

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Poulske schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:45:
[...]

Dat zijn toch niet de remasters maar gewoon de PS3 versies?

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:01

Rick-Jan

always connected

ralph075 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:45:
[...]

Yep, koude herstart en weer verder.... komt af en toe terug. Komt dusdanig weinig voor (en niet repliceerbaar) dat ik niet overweeg daar verder iets mee te doen.
Volgens mij heb ik het ook alleen als de PS4 in een game zit terwijl ie in standby gaat maar dat zou ik nog even moeten testen.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Predje schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:51:
[...]

Dat zijn toch juist de remasters dan, aangezien ze eerst op de PS2 zijn verschenen.

• BaZnGaNL
  • Laatst online: 13:18

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Poulske
Predje schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:51:
[...]

Nee, origineel zijn ze uitgekomen voor de PS2, en zijn ze geremastered voor de PS3. Dus je kan op je PS4 PS2 naar PS3 geremasterde games spelen. 8)7

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Poulske schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:06:
[...]

Nee, origineel zijn ze uitgekomen voor de PS2, en zijn ze geremastered voor de PS3. Dus je kan op je PS4 PS2 naar PS3 geremasterde games spelen. 8)7
Ah ok, maar dat is dan weer niet hetzelfde als de PS3>PS4 remasters neem ik aan.
De remasters van PS2>PS3 zijn dan gewoon PS3 games a.k.a. beschikbaar op Now, waar PS3>PS4 gewoon PS4 games zijn a.k.a. beschikbaar on de store.

Jammer trouwens, had graag alle ps3 remasters gestreamd ipv ze te moeten kopen (LoU, UC1,2,3)

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

29 classic Capcom and SNK games join the PlayStation Now library today. Full list:

https://blog.eu.playstati...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CjdzuOjUoAAmIJg.jpg:large

Elke maand nieuwe spellen in de PS Now library dus.

• Poulske
Predje schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:11:
[...]

Ah ok, maar dat is dan weer niet hetzelfde als de PS3>PS4 remasters neem ik aan.
De remasters van PS2>PS3 zijn dan gewoon PS3 games a.k.a. beschikbaar op Now, waar PS3>PS4 gewoon PS4 games zijn a.k.a. beschikbaar on de store.

Jammer trouwens, had graag alle ps3 remasters gestreamd ipv ze te moeten kopen (LoU, UC1,2,3)
Nee dat klopt, maar van die games bestaat geen PS4 remaster. En de games die jij noemt zijn originele PS3 games, die een PS4 remaster hebben gehad. PS Now is puur voor het streamen van PS2 en PS3 games. Hier zitten dus remasters tussen maar ook originele PS2 en PS3 games.
Predje schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:11:
[...]

Dan ga ik toch liever voor de superieure lagvrije ervaring in de vorm van de retail versie. PS Now biedt verder inderdaad geen PS4 games aan.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-11 21:48
Voor de motor race liefhebbers zoals ik is Ride 2 aangekondigd.
THE MOST COMPLETE BIKE GAME EVER
More than 200 bikes: 15 different categories to choose from all in one game
The most Iconic Tracks: over 30 tracks in 7 categories
Wider Customization: 1200 parts focused on turning the stock version of the bikes in real Racing Replica.

…But also new game modes, social interaction with friends, and a competitive AI always ready to challenge even the most hard-core players.
Source :
http://ridevideogame.com/

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Grootste gta online update (ugh) en dragon quist builder voor het westen aangekondigd.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
PSNow geprobeerd, maar het werkt nog niet lekker. Hopelijk wordt het verbeterd, maar voor het geld is het nu gewoon nog niks.

Na weekje vakantie wel m'n backlog list bijgewerkt, nu op de lijst:

1.) Tlou (misschien dat ik het nu volhou zonder de camera te vervloeken en de soldiers met supersenses :p )
2.) Dark Souls 2 (SOTFS), geinig spel maar na Dark Souls 3 echt een gigantische downgrade :p
3.) Hierin twijfel ik heel erg tussen Witcher 3 of MGS5. Allebei open world die erg goed zijn, maar waar je toch voor moet gaan zitten :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

PSNow zijn toch gewoon ports en geen remasters?

Krijg nu de indruk dat je PS2/3 spellen op PS4 kwaliteit kan spelen :/

• corset
poor Leno schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 20:11:

Het is gewoon gestreamde PS3/PS2 games. Vaak met redelijk wat FPS drops merk ik. Vooral te merken met games als Uncharted 3 en Killzone 3. Erg jammer, maar het werkt gewoon niet. (En nee, het heeft niks met je connection te maken. Want als je hetzelfde stuk opnieuw speelt merk je gewoon dat de FPS daar erg wisselt)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Net even een stukje Shadow of the Colossus gespeeld. Die schaal is echt bizar man. Oké het is grafisch iets achterhaald, maar de schaal is indrukwekkender dan 90% van de games die ik ken. Hier ga ik wel ff voor zitten.
Ico ook gedaan, maar te kort om een oordeel te geven.

• corset
bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 21:43:
Net even een stukje Shadow of the Colossus gespeeld. Die schaal is echt bizar man. Oké het is grafisch iets achterhaald, maar de schaal is indrukwekkender dan 90% van de games die ik ken. Hier ga ik wel ff voor zitten.
Ico ook gedaan, maar te kort om een oordeel te geven.
Shadow is echt een vergeten klassieker van de PS2 :) Die was qua graphics en gameplay zijn tijd ver vooruit. Iets waar GoW 3 om werd geroemd (de grote creatures waar je op klom) weren daar stukken beter gedaan.

Ja, mooi dat we nu de kans krijgen om ze beide te spelen. Ik zie dat je Ico met een uurtje of 6 kunt uitspelen en Shadow rond de 10 uur. Prima voor 1 maandje PS Now.

Overigens heeft IGN de eerste 45 minuten van The Last Guardian gespeeld en ze zijn zeer enthousiast. Dat zou betekenen dat de game bijna af is. Hopelijk horen we een releasedate op de E3 en komt 'ie meteen daarna uit. :)

• corset
bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:06:
Ja, mooi dat we nu de kans krijgen om ze beide te spelen. Ik zie dat je Ico met een uurtje of 6 kunt uitspelen en Shadow rond de 10 uur. Prima voor 1 maandje PS Now.

Overigens heeft IGN de eerste 45 minuten van The Last Guardian gespeeld en ze zijn zeer enthousiast. Dat zou betekenen dat de game bijna af is. Hopelijk horen we een releasedate op de E3 en komt 'ie meteen daarna uit. :)
The Last Guardian bijna af? Oo

Dat is bijna even awesome als een Half Life 3 of TloU2 announcement (nooit genoeg naughty dog games :p qua storytelling blijven ze een van de betere)

Zou wat zijn sony eindigd z'n e3 show straks met shadow of the colossus 2, ga beide team ico games zeker proberen als ik ps now heb.

• corset
bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:28:
Ja 2016 moet 'ie sowieso komen. Ze schijnen op schema te liggen.
na 8 jaar development mag het dan ook wel :) en dan moeten ze wel kwaliteit leveren, ze willen geen DN:F situatie krijgen.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
No Man's Sky komt dus in augustus... reden is dus dat hij (Sean Murray) de game nog wat meer wilt afmaken.
Je kunt hem inmiddels maar een keer uitbrengen.

Zucht.
Origins schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 08:18:
No Man's Sky komt dus in augustus... reden is dus dat hij (Sean Murray) de game nog wat meer wilt afmaken.

Zucht.
Liever uitstellen dan een bugfestijn.

• Origins
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 08:38:
[...]

Liever uitstellen dan een bugfestijn.
Dat is dus de grote vraag of het een bugfestijn was.
Deze zomer maar mijn backlog wegwerken :P

[ Voor 9% gewijzigd door Origins op 28-05-2016 08:48 ]

• corset
Origins schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 08:18:

Zucht.
En in augustus komt het volgende excuus. Het wordt wel erg teleurstellend met die game. Wat krijgen we straks? "ja maar de game is delayed omdat het anders DLC werd". Het nieuwe excuus van de game industry.

Zonde dat het word uitgesteld, je merkt wel dat sony er steeds druk achter probeerd te zetten met die release dates. Steeds een paar maandjes uitstellen schiet ook niet op. No man sky lijkt me ook niet een game die je makkelijk bug vrij houd met een klein team. Hopelijk halen ze Augustes, dan zijn ze de grote game releases van het jaar nog voor.

• corset
Nieuwevolger schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 09:32:
Zonde dat het word uitgesteld, je merkt wel dat sony er steeds druk achter probeerd te zetten met die release dates. Steeds een paar maandjes uitstellen schiet ook niet op. No man sky lijkt me ook niet een game die je makkelijk bug vrij houd met een klein team. Hopelijk halen ze Augustes, dan zijn ze de grote game releases van het jaar nog voor.
Probleem is meer dat het gewoon irritant wordt. Constante delays na delays worden vervelend.

Groot voorbeeld;

The Last Guardian. Wordt waarschijnlijk een goed spel (alles lijkt erop te wijzen), maar na 6 (of was het 8?) in development hell te hebben gezeten wordt het ook wel tijd.

Ook een leuk excuus de laatste tijd is "ja maar dan hoeven we geen DLC te maken, dan zit het in de base game". Echter is dit natuurlijk geen reden. "We hebben een stuk uit de base game gehaald om te verkopen, maar we vertragen hem om het terug erin te doen!"

Delays, DLC, Season passes etc, de game markt lijkt met de jaren luier te worden. En de gamers kopen het toch wel. Mensen staan massaal in de rij om season passes te kopen. Dus de developers gaan er vrolijk mee door, en terecht natuurlijk want ze verdienen toch wel.

Nieuwevolger schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 09:32:
Just curious: PM's ontvangen?
De meeste games worden uitgesteld omdat ze nog niet bug vrij zijn, games als the last guardian worden uitgesteld omdat ze halve wege beseffen dat het kut is en dus opnieuw moeten beginnen.

Maar ja, je kan je inderdaad afvragen waarom mensen zoveel pre orderen, micro transactions en dlc van matige games kopen.

Probleem is ook een beetje dat de meeste gamers bij een game altijd schreeuwen om een release date en dan gaat uitgevers te vroeg een release date geven, daarom word bijna elke grote game wel uitgesteld.

• Menace_1981
  • Laatst online: 05-01 00:40
Weet iemand hoe je de creditcard betaling van PS Now kunt uitzetten? Ik heb net mn creditcard geadd en toen kreeg ik een melding dat er ergens in juni geld wort afgeboekt. Kan niet vinden waar ik het kan uitzetten.
Menace_1981 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 10:12:
Weet iemand hoe je de creditcard betaling van PS Now kunt uitzetten? Ik heb net mn creditcard geadd en toen kreeg ik een melding dat er ergens in juni geld wort afgeboekt. Kan niet vinden waar ik het kan uitzetten.
In je account en dan binnen het media tab.

• corset
Nieuwevolger schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 10:10:
De meeste games worden uitgesteld omdat ze nog niet bug vrij zijn, games als the last guardian worden uitgesteld omdat ze halve wege beseffen dat het kut is en dus opnieuw moeten beginnen.

Maar ja, je kan je inderdaad afvragen waarom mensen zoveel pre orderen, micro transactions en dlc van matige games kopen.

Probleem is ook een beetje dat de meeste gamers bij een game altijd schreeuwen om een release date en dan gaat uitgevers te vroeg een release date geven, daarom word bijna elke grote game wel uitgesteld.
Dat is ook wel weer waar :) Goed voorbeeld daarin is FFXIV, te vroeg uitgegeven. Toen gescrapped en vanaf 0 opgebouwd.

En ach, als je ziet dat zelfs de meest onzinnige games een season pass krijgen. Games waarbij je echt zou verwachten dat alle content erin zit :p

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-11 22:28
corset schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:23:
[...]

Dat is ook wel weer waar :) Goed voorbeeld daarin is FFXIV, te vroeg uitgegeven. Toen gescrapped en vanaf 0 opgebouwd.

En ach, als je ziet dat zelfs de meest onzinnige games een season pass krijgen. Games waarbij je echt zou verwachten dat alle content erin zit :p
*kuch* season pass voor een Lego game *kuch*
Mizgala28 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:18:
[...]

Ja of assasins creed, dan doe je al 20 uur hetzelfde, voor 20 euro krijg je dan nog een extra 4 uur van het zelfde. Meestal word het gewoon snel in elkaar gezet en word er extra veel marge om gepakt. Ontwikkelaars als cd project red proberen er ten minste wat van te maken.

• corset
[...]

Lego game, Telltale games (episodes.. haha, gewoon 25% game voor full price). In mindere mate Naughty Dog (Season pass voor multiplayer items? in een game van een studio waar het verhaal het belangrijkste is).

Ik doel met die laatste niet zozeer op de SP content, als het echt later is gemaakt om erbij te leveren. (en dus niet Disc Locked Content, of zoals sommige studios doen. 75% van de Geen probleem, dat had je vroeger ook al. Toen noemden we het Expansions (Quake, Doom, Wolfenstein etc hadden dit allemaal). Maar een season pass voor skins, MP items etc? Dat vind ik nog steeds erg vreemd.

• Origins
  • Niet online
corset schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 09:24:
[...]

En in augustus komt het volgende excuus. Het wordt wel erg teleurstellend met die game. Wat krijgen we straks? "ja maar de game is delayed omdat het anders DLC werd". Het nieuwe excuus van de game industry.
2016 is echt een ramp wat betreft delays, de hele current gen is al eigenlijk laat met hun games.
Alles voor de optimalisatie...
Bij de ps3 werden games anders ook vaak genoeg uitgesteld.

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:59
[...]

Vind ik op zich geen ramp. Laatst in een sale de season pass voor Lego Marvel's Avengers gekocht en dus voor een paar Euro toch nog wat content. Maar dat is dan naast Driveclub de enige game waar ik ooit een season pass voor heb gekocht.

• Brad Pitt
  • Laatst online: 05-11 08:18
Wonderlijk, laatste post op zaterdag 28 mei 2016 13:13, al 600x refresh gedrukt :)

Nickname does not reflect reality

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 14:44
Vanavond laatste kans om 3 spellen te kopen voor de prijs van 2 bij de mediamarkt. Ik had al 3 x doom ce gekocht en kreeg vandaag nog 36 euro terug omdat ze de prijs in de tussentijd hebben verlaagd.

(Heb de 2 extra ook nog steeds niet verkocht helaas)

De uncharted ce is wel echt erg mooi. Die figure hebben ze goed gemaakt!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-11 22:43
poor Leno schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 20:11:

Sterker nog, het zijn niet eens poorts, maar de orginele games die je kan streamen

PSN ID Binloading_nl

• Origins
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:43:
Bij de ps3 werden games anders ook vaak genoeg uitgesteld.
Dat geloof ik absoluut, maar heb het idee dat ze dit jaar het erom doen :+

En we zijn weer een weekje dichterbij de E3, begin er toch wel zin in te krijgen, hopelijk krijgen we nog een aantal verrassingen te zien.
Origins schreef op maandag 30 mei 2016 @ 08:07:
[...]

Dat geloof ik absoluut, maar heb het idee dat ze dit jaar het erom doen :+

En we zijn weer een weekje dichterbij de E3, begin er toch wel zin in te krijgen, hopelijk krijgen we nog een aantal verrassingen te zien.
Vast wel. Sowieso krijgen we denk ik te zien waar Santa Monica mee bezig is en hopelijk ook wat Detroit footage. Verder meer The Last Guardian en meer Horizon gameplay.

Hopelijk krijgen we ook te horen waar Rocksteady nu mee bezig, hoewel dat misschien nog wat vroeg is.

Ik verwacht ook een aankondiging van een nieuwe open-wereld-toren-verover game van Ubisoft (Far Cry 5?).

• Paulus07
  • Niet online
Toch maar gekocht. Nog nooit een eerdere versie gespeeld of zoiets gelijks. Maar voor die 29,95 leek het me wel een tof single player gebeuren :)

Welke game.......

PS4 The Witcher 3: Wild Hunt (Bonus Edition)

The Witcher 3: Wild Hunt Bonus Edition bevat:
De game The Witcher 3: Wild Hunt
16 DLC
Een landkaart van de omgeving van de game
Stickers

Die stickers deden het hem....... :P

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11 17:09

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Enjoy :) Ben je ook wel een paar uurtjes mee zoet :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Poulske
Paar uurtjes maar, kan je binnen een middag hebben uitgespeeld. :p
Als je speelt zoals je een RPG hoort te spelen niet. :+

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 30-05-2016 10:03 ]

• egbert-jan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 04-11 12:48
Paulus07 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:45:
Toch maar gekocht. Nog nooit een eerdere versie gespeeld of zoiets gelijks. Maar voor die 29,95 leek het me wel een tof single player gebeuren :)

Welke game.......

PS4 The Witcher 3: Wild Hunt (Bonus Edition)

The Witcher 3: Wild Hunt Bonus Edition bevat:
De game The Witcher 3: Wild Hunt
16 DLC
Een landkaart van de omgeving van de game
Stickers

Die stickers deden het hem....... :P
Wat houd 16 DLC in, kan je daarmee ook de Hearth of the Stone en in de toekomst en Blood and Wine in de toekomst spelen?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-11 15:14
Gister weer verdergegaan met Uncharted 2, wij zijn nu bij hoofdstuk 6. Gaat nog even duren. Blijft erg gaaf.
Uncharted 4 moet nog maar even in de verpakking blijven.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:14
Na Bloodborne wilde ik aan een nieuwe RPG beginnen en de aanbieding van the witcher 3 leek me wel wat. Vooral de setting en verhaal spraken me wel aan. Alleen 1 probleem, ik kan totaal niet tegen onthoofdingen, daarom laat ik the witcher 3 zoals vele andere spellen liggen. Ik begrijp echt niet waarom een onthoofding in een game moet, het kan prima zonder toch? Kijk maar naar Bloodborne/Dark Souls.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:37

JSchut

.....

Ik was begonnen met The Witcher 3. Toen een tijd een ander spel gespeeld. Toen ik terug ging naar de Witcher was is het helemaal kwijt en moest ik eigenlijk opnieuw beginnen. Geen zin in en verkocht. Het plan is om hem weer te kopen als er een GOTY editie is met hearth of the stone en blood and wine. En hem dan blijven spelen tot het eind en dus inet tussendoor andere games gaan spelen :)
egbert-jan schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:04:
[...]

Wat houd 16 DLC in, kan je daarmee ook de Hearth of the Stone en in de toekomst en Blood and Wine in de toekomst spelen?
Dat zijn de gratis DLC's die iedereen krijgt. De twee die jij noemt zitten er niet bij.

[ Voor 29% gewijzigd door JSchut op 30-05-2016 10:09 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Lasmibalsingh schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:08:
Na Bloodborne wilde ik aan een nieuwe RPG beginnen en de aanbieding van the witcher 3 leek me wel wat. Vooral de setting en verhaal spraken me wel aan. Alleen 1 probleem, ik kan totaal niet tegen onthoofdingen, daarom laat ik the witcher 3 zoals vele andere spellen liggen. Ik begrijp echt niet waarom een onthoofding in een game moet, het kan prima zonder toch? Kijk maar naar Bloodborne/Dark Souls.
Tuurlijk kan dat, maar waarom? Daarnaast zijn er nog wel brutere scenes in TW3... En als je de game vergelijkt met b.v. Game of Thrones dan is het peanuts lijkt me..

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Automatic Finishers kun je uitschakelen in het options menu. Vervolgens die functie niet gebruiken. Dan heb je in principe geen onthoofdingen meer.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:14
Voxalizer schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:24:
[...]

Automatic Finishers kun je uitschakelen in het options menu. Vervolgens die functie niet gebruiken. Dan heb je in principe geen onthoofdingen meer.
Bedankt voor deze tip, dit maakt het spel weer interessant voor mij.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Paulus07
  • Niet online
egbert-jan schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:04:
[...]

Gok van niet. tenminste volgens mij zijn er niet 16 DLC's. Gok zelf dat het skins of wapens zullen zijn. Maar dat weet ik niet. Nog niet verdiept in die game mbt nieuws etc. :)

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11 17:09

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Info over Witcher 3 dlc en expansion sets

[ Voor 27% gewijzigd door BlackEyedAngel op 30-05-2016 10:51 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Huh? Is dat een soort van fobie ofzo? Ook tijdens combat? Ik heb eigenlijk totaal geen moeite met geweld in games. Het blijft virtueel. In films wil ik bij sommige scnenes nog wel eens de andere kant op kijken, omdat het echte mensen betreft.

Maar omdat een game prima zonder kan, is niet echt een argument. Bloodborne kan ook zonder bloed, of zonder spinnen. Wil nog niet zeggen dat het er niet in hoeft. De FROM games zijn ook "gameplay" games pur sang. Er zit geen verhaal in dat verteld wordt via missies en lange cutscenes. Niet echt vergelijkbaar met The Witcher (ik weet overigens niet of je ook op cutscenes doelt, aangezien ik The Witcher maar een paar uur gespeeld heb). Het zit erqua combat in omdat het vet is om iemand zijn kop eraf te slaan. Net als in Shadow of Mordor. Gewoon bevredigend. :)

• Mizgala28
bram1984 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:04:
[...]

Huh? Is dat een soort van fobie ofzo? Ook tijdens combat? Ik heb eigenlijk totaal geen moeite met geweld in games. Het blijft virtueel. In films wil ik bij sommige scnenes nog wel eens de andere kant op kijken, omdat het echte mensen betreft.

Maar omdat een game prima zonder kan, is niet echt een argument. Bloodborne kan ook zonder bloed, of zonder spinnen. Wil nog niet zeggen dat het er niet in hoeft. De FROM games zijn ook "gameplay" games pur sang. Er zit geen verhaal in dat verteld wordt via missies en lange cutscenes. Niet echt vergelijkbaar met The Witcher (ik weet overigens niet of je ook op cutscenes doelt, aangezien ik The Witcher maar een paar uur gespeeld heb). Het zit erqua combat in omdat het vet is om iemand zijn kop eraf te slaan. Net als in Shadow of Mordor. Gewoon bevredigend. :)
Wat hij met onthoofdingen heeft heb ik met spinnen in games, ik probeer al jaren wat er tegen te doen maar helaas moet ik vaak genoeg games selecteren op basis daarvan (als een spin onrealistisch uitziet heb ik er geen tot weinig last van, echter moet dat vaak genoeg perse zo realistisch tegenwoordig dus valt en flinke stapel games weg)

Verwijderd

Meld je aan voor de F1 2016 beta:

http://blog.codemasters.com/uncategorized/05/beta-sign-up/

(Ik heb me al even aangemeld.Wie melden zich nog meer aan?)

• steefje
Mizgala28 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:11:
[...]

Wat hij met onthoofdingen heeft heb ik met spinnen in games, ik probeer al jaren wat er tegen te doen maar helaas moet ik vaak genoeg games selecteren op basis daarvan (als een spin onrealistisch uitziet heb ik er geen tot weinig last van, echter moet dat vaak genoeg perse zo realistisch tegenwoordig dus valt en flinke stapel games weg)
mmm, dat heb ik nog niet eerder gehoord. Vervelend trouwens, maar werkt het niet juist therapeutisch als je deze games wel speelt?

PSN ID Binloading_nl

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11 11:44
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:11:

Thanks, ook aangemeld.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:11:

Ik niet :p

Er hoort wel 1 racegame in mijn collectie, maar ik zie/voel weinig verschillen tussen een Driveclub, Project cars, GT Sport, Forza, Asetto, F1. Ik zou me liever focussen op 1 game en daar echt goed in zijn.

Tuurlijk zit er verschil in realisme, maar de ervaring voelt hetzelfde.

• Mizgala28
steefje schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:19:
[...]

mmm, dat heb ik nog niet eerder gehoord. Vervelend trouwens, maar werkt het niet juist therapeutisch als je deze games wel speelt?
Nee, op ten duur kap ik met zo'n spel omdat het voor mij net een marteling is om die beesten aan te kijken, ik heb gewoon ook de arachnofobie in games als zo'n beest mij te realistisch lijkt (in het echt heb ik het dus ook)

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 30-05-2016 11:30 ]

Mizgala28 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:11:
[...]

Das best klote. Maar just curious: wat gebeurt er dan precies? Raak je in paniek ofzo?

Welke games vallen er dan allemaal weg? Ik kom alleen op Bloodborne (Mergo's Loft is denk ik de ultieme beproeving in dat geval)/Dark Souls.

Overigens kan ik zelf geen horror games spelen, maar dat is meer door de jumpscares en de beklemmende sfeer die met name de geluiden met zich meebrengen. Ik heb Alien, P.T., SOMA en Outlast op mijn schijf staan, maar daar kom ik echt niet doorheen. Mijn setting thuis is ook niet ideaal denk ik: zolder, volledig verduisterd, headset en zeer dicht op een 50 inch TV. Als ik die games op mijn TV geluid speel met het volume zeer laag, dan lukt het wel.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 30-05-2016 11:31 ]

• Paulus07
  • Niet online
Begreep dat er in de nieuwe F1 game weer een SC gaat zitten etc. Daarom heb ik die huidige/vorige nooit gekocht. Te weinig content en was gewoon een tech demo voor de "next-gen" engine. :)

Maar misschien ga ik dit deel wel halen als er meer in zit :)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:33
Paulus07 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:30:
Begreep dat er in de nieuwe F1 game weer een SC gaat zitten etc. Daarom heb ik die huidige/vorige nooit gekocht. Te weinig content en was gewoon een tech demo voor de "next-gen" engine. :)

Maar misschien ga ik dit deel wel halen als er meer in zit :)
Carrièremode van 10 jaar (mits goed uitgewerkt) vind ik al helemaal top. Zeker omdat dit 1 van de weinige racers is die ik puur sp wil spelen. Volgens mij verloopt volgend jaar de licentie dus misschien maken ze nou eindelijk weer eens een goede complete versie voor EA er mee aan de haal gaat ;)

• Poulske
Beakzz schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:39:
[...]

Carrièremode van 10 jaar (mits goed uitgewerkt) vind ik al helemaal top. Zeker omdat dit 1 van de weinige racers is die ik puur sp wil spelen. Volgens mij verloopt volgend jaar de licentie dus misschien maken ze nou eindelijk weer eens een goede complete versie voor EA er mee aan de haal gaat ;)
Ze hebben de licentie toch verlengd? Dat meende ik laatst ergens te hebben gelezen.

• Beakzz
Poulske schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:46:
[...]

Ze hebben de licentie toch verlengd? Dat meende ik laatst ergens te hebben gelezen.
Niet dat ik weet. Maar als het niveau van Dirt Rally als basis dient voor alle games die ze vanaf nu maken dan hoop ik het wel :) Als een ander het overneemt dan gaan we hoe dan ook geen F1 2017 krijgen lijkt mij. Zoiets bouw je niet in een jaar vanaf de grond op.

• Mizgala28
bram1984 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:30:
[...]

Das best klote. Maar just curious: wat gebeurt er dan precies? Raak je in paniek ofzo?

Welke games vallen er dan allemaal weg? Ik kom alleen op Bloodborne (Mergo's Loft is denk ik de ultieme beproeving in dat geval)/Dark Souls.

Overigens kan ik zelf geen horror games spelen, maar dat is meer door de jumpscares en de beklemmende sfeer die met name de geluiden met zich meebrengen. Ik heb Alien, P.T., SOMA en Outlast op mijn schijf staan, maar daar kom ik echt niet doorheen. Mijn setting thuis is ook niet ideaal denk ik: zolder, volledig verduisterd, headset en zeer dicht op een 50 inch TV. Als ik die games op mijn TV geluid speel met het volume zeer laag, dan lukt het wel.
Ik raak gelukkig niet direct in paniek, ik stop de game direct juist om eventuele paniek te voorkomen.

• Poulske
Beakzz schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:46:
[...]

Niet dat ik weet. Maar als het niveau van Dirt Rally als basis dient voor alle games die ze vanaf nu maken dan hoop ik het wel :) Als een ander het overneemt dan gaan we hoe dan ook geen F1 2017 krijgen lijkt mij. Zoiets bouw je niet in een jaar vanaf de grond op.
Ik heb het even opgezocht en heb het toen verkeerd begrepen. Het is inderdaad volgend jaar afgelopen maar ze zijn wel van plan om het te verlengen.

• ralph075
  • Niet online
[...]

Limbo

Verder ook wel benieuwd wat er allemaal afvalt, ik kom eigenlijk nooit (uitgezonderd Limbo) spinnen tegen tijdens games.

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
ralph075 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:15:
[...]

Limbo

Verder ook wel benieuwd wat er allemaal afvalt, ik kom eigenlijk nooit (uitgezonderd Limbo) spinnen tegen tijdens games.
Alle Elder Scrolls games, alle Dragon Age games. Denk eigenlijk wel de meeste fantasy RPG's.

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Uncharted 3

edit: reactie op het spinnen verhaal

[ Voor 68% gewijzigd door jongf7 op 30-05-2016 13:33 ]

• ralph075
  • Niet online
bassGunner schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:26:
[...]

Alle Elder Scrolls games, alle Dragon Age games. Denk eigenlijk wel de meeste fantasy RPG's.
Ah, dat verklaart het, heb helemaal niks met fantasy e/o RPG's :)

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

[...]

Mag ik niet een beetje van je over nemen? Ik wil niet stoer zijn of zo maar ik reageer dus bijna niet meer op dit soort games. Misschien een beetje afgestompt of zo. Soma deed bij mij echt helemaal niets. En ik zou juist zo graag weer eens een ervaring hebben zoals de eerste keer dat ik Resident Evil speelde. Bij Outlast had ik het soms een heel klein beetje maar geen enkele ervaring komt in de buurt. Klinkt een beetje als een drugs verslaafde die steeds op zoek is naar die eerste high ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Mizgala28 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:53:
[...]

Ik raak gelukkig niet direct in paniek, ik stop de game direct juist om eventuele paniek te voorkomen.
Dus je angst is er niet zozeer vanwege de spinnen, maar meer vanwege de mogelijke angst zelf. Het bekende "Oh het viel eigenlijk reuze mee" syndroom. ;)
jongf7 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:33:
Uncharted 3

edit: reactie op het spinnen verhaal
Oh ja, Uncharted 3 inderdaad.
rajackar schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:42:
[...]

Mag ik niet een beetje van je over nemen? Ik wil niet stoer zijn of zo maar ik reageer dus bijna niet meer op dit soort games. Misschien een beetje afgestompt of zo. Soma deed bij mij echt helemaal niets. En ik zou juist zo graag weer eens een ervaring hebben zoals de eerste keer dat ik Resident Evil speelde. Bij Outlast had ik het soms een heel klein beetje maar geen enkele ervaring komt in de buurt. Klinkt een beetje als een drugs verslaafde die steeds op zoek is naar die eerste high ;)
In wat voor setting game je precies?

Edit:
ralph075 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:15:
[...]

Limbo

Ja die ook. Maar dan heb je het wel heel ernstig te pakken, als je zelfs niet tegen Limbo kan. Dat is een 2D platformer waarbij je alleen de silhouetten ziet.

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 30-05-2016 14:13 ]

• Mizgala28
bram1984 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:05:
[...]

Dus je angst is er niet zozeer vanwege de spinnen, maar meer vanwege de mogelijke angst zelf. Het bekende "Oh het viel eigenlijk reuze mee" syndroom. ;)
Nee het is juist wel een angst, het valt nooit mee achteraf aangezien als ik de spel niet stop ik in paniek raak en achteraf met ernstige hartkloppingen opgeschept zit, ik heb het in het verleden geprobeerd of het meevalt maar nee het wordt erger en erger tot ik gewoon dat spel/beeld niet meer zie op het scherm.

Het kan erger, als ik een echte spin zie namelijk maar dan verstijf ik ter plekke.

Trouwens, ik speel ook geen Limbo vanwege dat feit, langzaam bewegende grote spin... :X
[...]

Spinnen in Dark Souls?

In ieder geval vallen heel veel (j)rpg's weg, uit de SNES tijd zal dat met sommige games nog meevallen (meestal lijken die beesten daar op andere insecten) maar alles daarna valt grotendeels weg en dan moet ik games zorgvuldig uitvissen die spinnen bevatten.

Hoe? Ik kijk een gameplay en ALS ze erin zitten moet ik helaas dus kijken hoe ernstig realistisch het uitziet, ik merk direct of ik er wel of niet tegen kan.

Soms echter pak ik een game zonder dat ik van te voren weet dat er spinnen in zitten, laatst nog met Sword Art Online :S

[ Voor 43% gewijzigd door Mizgala28 op 30-05-2016 14:28 ]

Verwijderd

Ik heb wat hulp nodig. Voorheen kocht ik soms games in de US store en soms in de EU store. Dan zette ik mn ps4 als primaire in het US account dan kon speelde ik de in de US store gekochte games met mijn EU account. Maar sinds vanochtend kan ik dus mn US games niet meer spelen en ook kan ik mijn ps4 niet primair maken in mijn US account (wel eerst gekeken of hij niet actief stond op mn eu accouny). Heeft Sony bovenstaande nu geblokkeerd?
Mizgala28 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:17:
[...]

Nee het is juist wel een angst, het valt nooit mee achteraf aangezien als ik de spel niet stop ik in paniek raak en achteraf met ernstige hartkloppingen opgeschept zit, ik heb het in het verleden geprobeerd of het meevalt maar nee het wordt erger en erger tot ik gewoon dat spel/beeld niet meer zie op het scherm.

Het kan erger, als ik een echte spin zie namelijk maar dan verstijf ik ter plekke.

Trouwens, ik speel ook geen Limbo vanwege dat feit, langzaam bewegende grote spin... :X

[...]

Spinnen in Dark Souls?

In ieder geval vallen heel veel (j)rpg's weg, uit de SNES tijd zal dat met sommige games nog meevallen (meestal lijken die beesten daar op andere insecten) maar alles daarna valt grotendeels weg en dan moet ik games zorgvuldig uitvissen die spinnen bevatten.

Hoe? Ik kijk een gameplay en ALS ze erin zitten moet ik helaas dus kijken hoe ernstig realistisch het uitziet, ik merk direct of ik er wel of niet tegen kan.

Soms echter pak ik een game zonder dat ik van te voren weet dat er spinnen in zitten, laatst nog met Sword Art Online :S
Heftig man. Lijkt me aardig kut.

In DS zitten wel spindingen ja. Google maar eens op Quelaag bijvoorbeeld. ;)

• Beakzz
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:28:
Ik heb wat hulp nodig. Voorheen kocht ik soms games in de US store en soms in de EU store. Dan zette ik mn ps4 als primaire in het US account dan kon speelde ik de in de US store gekochte games met mijn EU account. Maar sinds vanochtend kan ik dus mn US games niet meer spelen en ook kan ik mijn ps4 niet primair maken in mijn US account (wel eerst gekeken of hij niet actief stond op mn eu accouny). Heeft Sony bovenstaande nu geblokkeerd?
Pff dat hoop ik niet. Kan er ook nog niks over vinden op Google iig. Ben nu niet thuis dus kan het niet checken, maar ik lam me niet voorstellen dat ze dit zonder melding aan jou of aan de media doen, want je bent niet alleen en dat geeft een shitstorm.

• Poulske
bram1984 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:31:
[...]

Heftig man. Lijkt me aardig kut.

In DS zitten wel spindingen ja. Google maar eens op Quelaag bijvoorbeeld. ;)
Ja als hij daar een fobie voor heeft, moet ie dat juist niet doen. :+

• steefje
Poulske schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:44:
[...]

Ja als hij daar een fobie voor heeft, moet ie dat juist niet doen. :+
Als de fobie alleen gebaseerd op spinnen, heb je nog enigszins geluk. Het is nou niet zo dat je hier dagelijks extreem vaak mee wordt geconfronteerd. En de genoemde spellen moet je maar net van houden. (ik niet namelijk)

Zelf helaas ook de nodige ervaring met paniekaanvallen, maar ik kan alleen maar zeggen dat de confrontatie aangaan (misschien onder begeleiding) wel werkt/helpt.

PSN ID Binloading_nl

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-11 21:02
Zojuist Uncharted 4 uitgespeeld...... hulde ! top game _/-\o_ :9~ O+

• corset
Humbug.. uit pure verveling maar weer de 48GB van TLOU downloaden. Misschien hou ik het nu wat langer vol dan dat winkelcentrum stukje na de soldaten :+
Even snel weer teruglezen wat het verhaal was en verder gaan. Zolang 1 persoon maar snel dood gaat (of was ze dat al, geen idee meer) vind ik het goed. (ja, ik vind mevrouw muts erg irritant die samen met jou het meisje moest zoeken)

• Poulske
cardwizard schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:12:
Zojuist Uncharted 4 uitgespeeld...... hulde ! top game _/-\o_ :9~ O+
Ik ben nu net bij hoofdstuk 11, zit er helemaal in. Heb ook juist niet opgezocht hoeveel hoofdstukken er totaal zijn, ik laat me graag verrassen. :)

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-11 10:20

Dr0ppFTW

Never be clever

Is er hier iemand met ervaring met het spelen op PS4 dmv toensenbord en muis. Ik kom van PC (master race) en kan een stuk beter mikken met een muis. Nu wil ik overwatch gaan spelen maar verwacht daar veel nolifers en om het niveau een beetje te kunnen evenaren wil ik dus graag het muisje en toetsenbord aansluiten.

Ik las ook iets over de Hori Tactical Assault Commander T.A.C. 4 - Gaming Keypad. Best vet ding, Misschien daar (ook) iemand ervaring mee?

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

corset schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:39:
Humbug.. uit pure verveling maar weer de 48GB van TLOU downloaden. Misschien hou ik het nu wat langer vol dan dat winkelcentrum stukje na de soldaten :+
Even snel weer teruglezen wat het verhaal was en verder gaan. Zolang 1 persoon maar snel dood gaat (of was ze dat al, geen idee meer) vind ik het goed. (ja, ik vind mevrouw muts erg irritant die samen met jou het meisje moest zoeken)
OMG }:O }:O
Vloeken in de kerk gewoon :)

Ik vond het in TLOU juist zo goed geregeld.. Eigenlijk werd er steeds precies op de juiste momenten geschakeld naar andere settings e.d. dus voordat het "suf" ging worden.

Die mevrouw muts waar jij het over hebt, blijft snel achter zodat jij met Ellie op stap kan..
spoiler:
je komt haar later in het spel nog wel een x tegen.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• corset
RoRoo schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:43:
[...]

OMG }:O }:O
Vloeken in de kerk gewoon :)

Ik vond het in TLOU juist zo goed geregeld.. Eigenlijk werd er steeds precies op de juiste momenten geschakeld naar andere settings e.d. dus voordat het "suf" ging worden.

Die mevrouw muts waar jij het over hebt, blijft snel achter zodat jij met Ellie op stap kan..
spoiler:
je komt haar later in het spel nog wel een x tegen.
Thanks, qua gebieden is het zeker goed. Maar vond dat winkelcentrum stukje gewoon zo traag. Het was van een best snel stuk verhaal in 1x naar "poof traag". Nu past het zeker bij het spel, want sneaken kan je gewoon niet snel doen :p Maar de overgang was nogal.. onverwacht :D

En ja, ik weet dat sommige mensen boos gaan zijn dat ik kritiek heb op een stukje uit het spel. Ow well, ik heb er wel weer zin in om het te proberen. Gelukkig is de multiplayer compleet te negeren, ik zie niet echt hoe dat goed kan werken. (Vooral na hoe saai en eentonig de Uncharted 2? (dacht ik) MP was..)

[ Voor 16% gewijzigd door corset op 30-05-2016 15:48 ]

Pagina: 1 ... 122 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link