Nee het is juist wel een angst, het valt nooit mee achteraf aangezien als ik de spel niet stop ik in paniek raak en achteraf met ernstige hartkloppingen opgeschept zit, ik heb het in het verleden geprobeerd of het meevalt maar nee het wordt erger en erger tot ik gewoon dat spel/beeld niet meer zie op het scherm.
Het kan erger, als ik een echte spin zie namelijk maar dan verstijf ik ter plekke.
Trouwens, ik speel ook geen Limbo vanwege dat feit, langzaam bewegende grote spin...

Spinnen in Dark Souls?
In ieder geval vallen heel veel (j)rpg's weg, uit de SNES tijd zal dat met sommige games nog meevallen (meestal lijken die beesten daar op andere insecten) maar alles daarna valt grotendeels weg en dan moet ik games zorgvuldig uitvissen die spinnen bevatten.
Hoe? Ik kijk een gameplay en ALS ze erin zitten moet ik helaas dus kijken hoe ernstig realistisch het uitziet, ik merk direct of ik er wel of niet tegen kan.
Soms echter pak ik een game zonder dat ik van te voren weet dat er spinnen in zitten, laatst nog met Sword Art Online
[
Voor 43% gewijzigd door
Mizgala28 op 30-05-2016 14:28
]