• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik heb in ons nieuwe huis beneden nu een Samsung soundbar met sub, in de meterkast een hub en ook draadloze speakers die je kunt inzetten als je dat wilt om 5.1 te realiseren. Voor de series en films met de vrouw een prima oplossing en geen kabelgedoe.

Maar op de zolder, waar ik graag kom ;), een Onkyo receiever met harman kardon 5.1 set voor mijn consoles en gaming. Als headset ook de Gold headset die vind ik goed genoeg. De set op zolder geeft stuk beter geluid dan beneden, maar dat vind ik ook het belangrijkste ;)

En inderdaad, op de zolder ook een relaxte bank, niet met bekerhouder maar wel een dienblad aan de leuning naast me geklemd :P

[ Voor 11% gewijzigd door Scrisissszzz op 31-05-2016 10:01 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02:55
Heb Watch Dogs van de week ook weer geinstalleerd. Stiekem is dat toch een briljante game, alleen jammer van de besturing van voertuigen (met name de motoren). Qua graphics ziet het er gewoon nog echt mooi uit, bewegingen met de wind etc. :D

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
djmelvee schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:38:
Heb Watch Dogs van de week ook weer geinstalleerd. Stiekem is dat toch een briljante game, alleen jammer van de besturing van voertuigen (met name de motoren). Qua graphics ziet het er gewoon nog echt mooi uit, bewegingen met de wind etc. :D
Jep, vond Watch Dogs ook echt een leuke game om te spelen, veel plezier mee gehad.
Stiekem hoop ik ook op een aankondiging met deeltje 2 op de E3, al moeten ze wel veel dingetjes aanpakken.
djmelvee schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:38:
Heeft die game een berg patches gehad ofzo? Ik vond het er destijds helemaal niet mooi uitzien. Grijs en grauw en auto's die op 10 meter afstand ineens ingeladen werden.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:00:
[...]

Heeft die game een berg patches gehad ofzo? Ik vond het er destijds helemaal niet mooi uitzien. Grijs en grauw en auto's die op 10 meter afstand ineens ingeladen werden.
Volgens mij niet :) maar wat jij niet mooi vind kan ander nog wel mooi vinden he ;)
Het ziet er prima uit, ook niet meer dan dat IMHO.
Game verder ook niet heel bijzonder, wel aardig.
Ze moeten bij Ubi verder en af van dat generieke game concept met een open wereld, map vol met opvul-collectibles en punten veroveren om de rest van de map vrij te spelen.

• djmelvee
Voor een Ubisoft game is het voor de verandering wel eens een keer een totaal ander concept. Wat mij betreft komt Watch Dogs 2 snel hoor, vermaak me goed me die game. Qua reactie van kleding op de wind etc. vind ik de game best netjes, het is geen gigantisch hoogstandje maar toch zeer goed te doen hoor. :)
Ik denk dat je Uncharted moet gaan spelen, dat is ook zeer goed te doen schijnt het. :+
Verder is het toch juist hetzelfde concept, maar dan in een ander jasje?

• djmelvee
Watch Dogs en Uncharted hetzelfde concept? Bijna.. :')

Uncharted is niet mijn soort game. Niet voor dit geld. Wacht wel tot de eerste price drop, vind 65 euro teveel voor een lineaire game.
Nee, lezen he. :+
Assasins Creed, Watch Dogs, Far Cry is allemaal hetzelfde.
djmelvee schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:52:
Voor een Ubisoft game is het voor de verandering wel eens een keer een totaal ander concept. Wat mij betreft komt Watch Dogs 2 snel hoor, vermaak me goed me die game. Qua reactie van kleding op de wind etc. vind ik de game best netjes, het is geen gigantisch hoogstandje maar toch zeer goed te doen hoor. :)
Open wereld en torentje/gebiedje veroveren. Toch echt hetzelfde concept. ;)

En cloth physics bestaan ook al een tijdje, dus heel bijzonder is dat ook niet.

De enige Ubi game waarbij ik dit lekker vind werken, is Far Cry, omdat er relatief weinig fps games in een open wereld zijn.
Watch dogs 2 word bijna sowieso op de e3 aangekondigd.

The witcher 3 dlc is weer genieten hoor :) .

Verwijderd

Vandaag uitgekomen voor de PS4.

De hele Dead Island collectie voor 39,99.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 10:08
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:24:
[video]

Vandaag uitgekomen voor de PS4.

De hele Dead Island collectie voor 39,99.
Al gekocht Dennis?

PSN: Maichel

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-11 08:18

Nickname does not reflect reality

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-11 08:18
<oeps, slow internet>

[ Voor 91% gewijzigd door Brad Pitt op 31-05-2016 13:03 ]

Nickname does not reflect reality

Ziet er in mijn beleving nog net zo gaar uit als het origineel, dus ik durf het niet aan een nieuwe poging te wagen.

Verwijderd

Al gekocht inderdaad.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11 17:09

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Dying Light gespeeld en van genoten :9
Zelfs al is dit een remaster krijg ik toch het gevoel een mindere versie van DL te spelen.. sla deze wel over.
Zomer zit toch voorlopig vol met DS2:SOTFC, Fallout 4 (wanneer mods er zijn) en daarna Witcher 3 :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Origins
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:14:
Ziet er in mijn beleving nog net zo gaar uit als het origineel, dus ik durf het niet aan een nieuwe poging te wagen.
co-op was echt super om te doen met DI, prima game destijds.
Maar goed wel de zoveelste zombie game inmiddels.

[ Voor 8% gewijzigd door Origins op 31-05-2016 13:37 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Toch maar opnieuw begonnen met TLOU,

Bloed is echt.. wtf.. altijd een precies ronde plek op de grond. Heeft wat geinigs.
Tess moet dood >_> irritant vertragend mens "We need to hurry" gaat eerst ff stilstaan.
Op Easy is het leuk te spelen, speel dit toch voor het verhaal. Alleen al vanwege het "20 years earlier" stuk van het begin :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Origins schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:37:
[...]

co-op was echt super om te doen met DI, prima game destijds.
Maar goed wel de zoveelste zombie game inmiddels.
Geloof het meteen, maar met co-op is bijna alles wel mooi.

Heb geen co-op gespeeld verder, maar ik kan me nog herinneren dat ik de wereld totaal niet geloofwaardig vond. De NPC's voelden allemaal aan als kartonnen borden en de gameplay was ook niet heel boeiend. Terwijl de trailers wel weer heel vet waren destijds.

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-10 22:30
dvdkiwi schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:34:
The Witcher wordt wel door redelijk wat mensen aangeraden, je zou bijna zeggen dat ie wel goed móet zijn.
Ik zal eens wat streams kijken om een beeld te krijgen, heb er tot nu toe nog niks van gezien.
Maar een nieuwe game komt pas als ik Trackmania Turbo uit heb, en dat duurt nog wel even denk ik ;)

*edit*
streams gekeken van:
-Overwatch ---> nee;
-Witcher ---> nee;
-Doom ---> nee.
Ik wacht wel op FF XV ;)
Ik heb geen vertrouwen meer in Square Enix als het aankomt op de Final Fantasy reeks.
Ze hadden FFXIII echt compleet verneukt.
Het verhaal was bagger, het was gewoon super lineair en eigenlijk alleen maar vechten en cutscenes.
Die switch van turn-based naar wat ze nu hebben, en het ontbrekende grippende verhaallijn, haalt voor mij alle plezier eruit.
En als ik het goed begrijp zal FFXV meer van hetzelfde zijn :(

Verwijderd

Wizzu schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:46:

En de Final Fantasy IX discs zijn inderdaad nooit uitgebracht voor de Playstation 3 of 4. Alleen de officiële playstation 1 discs zijn nog te verkrijgen. De OST is daarentegen nog wel te verkrijgen op CD, die heb ik zelf ook en ik kan je het wel aanraden!
Uiteraard zijn deze in mijn bezit, zowel de PS1 Games als de (meeste) OST's.

Helaas zijn de PS1 games niet backwards compatible met de PS3 (niet de super slim) en de PS4. Ook de cloud save is een functie die ik wel zou willen gebruiken, dus vandaar.

• Origins
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:47:
[...]

Geloof het meteen, maar met co-op is bijna alles wel mooi.

Heb geen co-op gespeeld verder, maar ik kan me nog herinneren dat ik de wereld totaal niet geloofwaardig vond. De NPC's voelden allemaal aan als kartonnen borden en de gameplay was ook niet heel boeiend. Terwijl de trailers wel weer heel vet waren destijds.
Absoluut dat zeker de NPC waren grootste minpunt maar het was wel heerlijk om een kop eraf te slaan met de zombies :P
En idd Co op maakt veel leuk, heb me ook wel in mijn remi vermaakt

• corset
sanre4l schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:49:
[...]

Ik heb geen vertrouwen meer in Square Enix als het aankomt op de Final Fantasy reeks.
Het verhaal was bagger, het was gewoon super lineair en eigenlijk alleen maar vechten en cutscenes.
Die switch van turn-based naar wat ze nu hebben, en het ontbrekende grippende verhaallijn, haalt voor mij alle plezier eruit.
haha, dan heb je dus niks gezien van Episode Duscea, de echte FFXV demo :) dit wordt weer voor zover ik kan zien een open world FF

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• djmelvee
bram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:14:
[...]

Open wereld en torentje/gebiedje veroveren. Toch echt hetzelfde concept. ;)

En cloth physics bestaan ook al een tijdje, dus heel bijzonder is dat ook niet.

De enige Ubi game waarbij ik dit lekker vind werken, is Far Cry, omdat er relatief weinig fps games in een open wereld zijn.
Dat vind ik met 9/10 games tegenwoordig. Noem 10 games op die afgelopen halfjaar uitgekomen zijn die écht vernieuwend zijn qua setup en gameplay.. ;)

Verwijderd

Ik zit echt nog steeds te hopen op de remake/remaster van FFXII.

Als ik zie hoe mooi ik hem kan krijgen in pscx2, dan belooft dat wat voor een remaster.
[...]
Wat als ik je vertel dat ik pas ingestapt ben in FF met deel XIII en daarna enkel nog deel XIII-2 gespeeld heb. Ik heb dus totaal geen referentie met eerdere FF games.

Wel zeg ik je dat ik XIII een ontzettend toffe game vond (ondanks de vrij lange lineaire "intro" van een uurtje of 8 ) en dat ik aan XIII-2 net zoveel plezier heb beleefd.
Wellicht had ik er ook anders tegenaan gekeken als ik een eerdere FF had gespeeld (ik hoor het meer).
Dit nieuwe stijltje was mijn eerste kennismaking met de reeks en voor mij is dit dus Final fantasy, en het bevalt me prima :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• corset
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:55:
Ik zit echt nog steeds te hopen op de remake/remaster van FFXII.

Als ik zie hoe mooi ik hem kan krijgen in pscx2, dan belooft dat wat voor een remaster.
dat zou awesome zijn, die samen met 8, 9 en 10 zijn m'n favoriete (en 11 maar MMo's tel ik niet mee :p )

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

corset schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:52:
[...]

haha, dan heb je dus niks gezien van Episode Duscea, de echte FFXV demo :) dit wordt weer voor zover ik kan zien een open world FF
Die hadden ze ook beter uit kunnen brengen als demo, ipv de huidige, die vond ik nogal teleurstellend :{

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• corset
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:03:
[...]

Die hadden ze ook beter uit kunnen brengen als demo, ipv de huidige, die vond ik nogal teleurstellend :{
Dat was ook niet als demo bedoeld, is vanaf het begin aangegeven dat het een tech demo was om te laten zien wat de engine/game kan :)

ED is daarentegen wel een losstaand spel eigenlijk, speelt zich af buiten de game en is bizar uitgebreid voor een demo.

• sanre4l
corset schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:52:
[...]

Nee klopt, die heb ik even aan mij voorbij laten gaan. Ik had wel eventjes gekeken naar streams, het was wel prachtig maar ik kon de inhoud niet beoordelen.
Is die beta/prologue nog gratis te spelen?
[...]

Hoe kom je bij meer van het zelfde?

• sanre4l
Nieuwevolger schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:29:
[...]

Hoe kom je bij meer van het zelfde?
Ik bedoelde meer de algemene richting waar de FF reeks naartoe aan het bewegen is.
Ik hield echt van turn-based, lekker rustig op je gemak strategieën verzinnen en attacks per poppetje controllen. Het is briljant wat ze hebben verzonnen om het toch meer in realtime te laten verlopen de gevechten, maar niet mijn pakkie an.
Ook het feit dat bijv in FFXIII na een gevecht je health gewoon weer op vol zit e.d., dat vind ik echt jammer. Krijg je meer een arcade gevoel. Uiteindelijk liep ik maar van de ene grot naar de andere dungeon en probeerde ik zelfs zoveel mogelijk monsters te vermijden zodat ik niet zou hoeven vechten.
Het zou wrss allemaal minder erg zijn als het verhaal goed was. Het verhaal van 7, 8 en 9 waren echt gripping. Die van FFXIII was maar een beetje kinderlijk simpel, zowel als verhaal als dialogen.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

FF13 was idd niet geweldig qua verhaal en characters. Snapte er vaak niet veel van, kan ook erg sterk aan desinteresse liggen. Na elk hoofdstuk nieuwe informatie/trivia in het menu voor meer info, ipv het natuurlijk via de game naar de speler te brengen... :{
Aan het eind had ik echt dat gevoel van 'Ik weet niet wat er gebeurt en waarom, en het kan me niet schelen ook'
Dat is geen goed teken lijkt me :P

• sanre4l
dvdkiwi schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:02:
[...]

Wat als ik je vertel dat ik pas ingestapt ben in FF met deel XIII en daarna enkel nog deel XIII-2 gespeeld heb. Ik heb dus totaal geen referentie met eerdere FF games.

Wel zeg ik je dat ik XIII een ontzettend toffe game vond (ondanks de vrij lange lineaire "intro" van een uurtje of 8 ) en dat ik aan XIII-2 net zoveel plezier heb beleefd.
Wellicht had ik er ook anders tegenaan gekeken als ik een eerdere FF had gespeeld (ik hoor het meer).
Dit nieuwe stijltje was mijn eerste kennismaking met de reeks en voor mij is dit dus Final fantasy, en het bevalt me prima :)
Dan begrijp ik het zeer zeker, ik hou mij heel erg vast aan dat nostalgisch gevoel van vroeger, en had daardoor bepaalde verwachtingen.
Als je XIII en XIII-2 vet vond, er was ook nog een ander deel , die schenen mensen ook wel leuk te vinden!

Verwijderd

Ja,
Ik vond FF13 juist weer helemaal geweldig, en heb deze dan ook 5 keer 100% uitgespeeld.
13-2 vond ik iets minder maar Lightning Returns vond ik weer geweldig..

Liever heb ik ook wel Turn Based zoals in FF10 , maar desalniettemin vond ik 13 top.... en is het ook mijn favo Final fantasy tot nu toe..

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

En dat mag natuurlijk ook :)

Ik vind ff15 er gewoon weer uit zien en kan hopelijk de franschis redden ( anders kan het zo gedaan zijn met grote japanse games en stappen ze over op de mobiel).

Van wat ik heb gezien.

-de grote openwereld ziet er prachtig uit.
-de karakters lijken goed uitgewerkt te zijn.
-de combat ziet er spectaculair uit, maar is wel anders dan wat de fans gewend zijn.
-het verhaal lijkt prima te zijn.

Nu is het alleen te hopen dat de combat daadwerkelijk goed in elkaar zit, het verhaal en de karakters inderdaad goed in elkaar zit. En dat de game een beetje goed presteerd en de bugs mee vallen. Als ze dat lukken word ff15 gewoon een pareltje.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:53:
[...]
Uncharted 4 een 100 procent must have.
Mwa, smaken verschillen (gelukkig), maar deze is absoluut geen must have voor mij.
Nieuwevolger schreef op maandag 30 mei 2016 @ 19:20:
[...]
Inderdaad, anders moet sony gewoon de gene z'n playstation locken.
Laat ze maar langskomen.... })

• Carn82
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-10 19:41
corset schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:45:
Toch maar opnieuw begonnen met TLOU,

Bloed is echt.. wtf.. altijd een precies ronde plek op de grond. Heeft wat geinigs.
Tess moet dood >_> irritant vertragend mens "We need to hurry" gaat eerst ff stilstaan.
Op Easy is het leuk te spelen, speel dit toch voor het verhaal. Alleen al vanwege het "20 years earlier" stuk van het begin :D
Mijn 'tip' zou toch zijn om het op hard rpoberen te spelen. De game is niet echt moeilijk, en op hard moet je wat vindingrijker omgaan met je voorraad ammo en wat meer stealth gebruiken. Op normal of easy is het toch meer gewoon een 'shooter', en vond ik het qua ervaring veel minder bij het post-apocalyptische thema passen :o

• Carn82
Ik heb met FF13 een beetje hetzelfde als de Star Wars films. Ik vind de originele trilogie geweldig, en de prequels op het verschrikkelijke af. Maar mensen die gestart/opgegroeid zijn met de prequels vinden juist die vaak geweldig. Mijn persoonlijke FF-top vijf is toch FF7, FF6, FF10, FF9 en FF12, dat zijn de FF's die ik minimaal 1x heb uitgespeeld.

FF13 heb ik 4 a 5 uurtjes geprobeerd maar ik kwam er totaal niet doorheen; het compleet vage verhaal en de karakters die ik bijna allemaal irritant vond hebben me weerhouden het spel uit te spelen

[ Voor 5% gewijzigd door Carn82 op 31-05-2016 17:33 ]

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:44

PBP

Playstation Plus games van Juni

NBA 2K16 (PS4)
Gone Home (PS4)
Echochrome (PS3)
Siren: Blood Curse (Episodes 1-12) (PS3)
God of War: Chains of Olympus (PSP/PS Vita)
Little Deviants (PS Vita)

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
mooie line up
Carn82 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:27:
[...]

Mijn 'tip' zou toch zijn om het op hard rpoberen te spelen. De game is niet echt moeilijk, en op hard moet je wat vindingrijker omgaan met je voorraad ammo en wat meer stealth gebruiken. Op normal of easy is het toch meer gewoon een 'shooter', en vond ik het qua ervaring veel minder bij het post-apocalyptische thema passen :o
Inderdaad zeg. Op easy is die game echt geen moer aan. Weg spanning en weg noodzaak om te scavengen. Je hoeft dan ook totaal niet meer goed na te denken over wat je met je supplies doet. Hard is de sweet spot en als het kan Listen Mode uitzetten.

• corset
bram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:00:
[...]

Inderdaad zeg. Op easy is die game echt geen moer aan. Weg spanning en weg noodzaak om te scavengen. Je hoeft dan ook totaal niet meer goed na te denken over wat je met je supplies doet. Hard is de sweet spot en als het kan Listen Mode uitzetten.
Nou, merk op easy al dat ik vaak wordt ingemaakt :p ik ga er vaak guns blazing in :D dat werkt niet. Heb nu 4x dat stukje moeten doen met 1 clicker en 3 runners oid. In dat kantoorgebouw na de soldaten.

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PlayStation Store: The Witcher 3: Wild Hunt - Blood and Wine, Dangerous Golf & more:

Nieuw Deze Week

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CjzNTpuUoAAaz-R.jpg
corset schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:45:
[...]

Nou, merk op easy al dat ik vaak wordt ingemaakt :p ik ga er vaak guns blazing in :D dat werkt niet. Heb nu 4x dat stukje moeten doen met 1 clicker en 3 runners oid. In dat kantoorgebouw na de soldaten.
Zo een game is het niet nee. :p

In feite kun je de normale encounters zonder damage en zonder guns halen.

• Carn82
[...]

ja, dat is -in mijn mening- de eerste wat serieuzere encounter. Maar 1 runner kan je van achteren te grazen nemen, de rest is bakstenen-werk en/of snel zijn 8)

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

[...]

Heh! Had ik ook last van. Leer je toch wel snel af.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Bakstenen kom je sowieso al een heel eind mee. Mensen en runners kun je wurgen en clickers kun je kapot slaan met een baksteen. Je hebt zelfs je melee wapens niet nodig als je het slim speelt. Messen bewaren voor gesloten deuren en medkits hoef je niet te craften, want die krijg je van Ellie of ze liggen wel ergens.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:29
Erg tof dat NBA 2K16 in de PS+ zit. Echt een game die ik graag is zou proberen, maar waar ik niet snel geld voor op tafel leg. Ben benieuwd of het was is :)

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:20:
Erg tof dat NBA 2K16 in de PS+ zit. Echt een game die ik graag is zou proberen, maar waar ik niet snel geld voor op tafel leg. Ben benieuwd of het was is :)
Ja echt he, helemaal hetzelfde. Geen idee of dat het wat is, maar het ziet er toch altijd wel speelbaar vermakelijk uit! Fifa inmiddels ook weggedaan, in afwachting van de volgende editie.
Ook Dangerous Golf lijkt me wel een apart iets, maar leek me toch wel ook een PS+ release spelletje......
Kan niet wachten op de Everbody's variant voor de PS4 :) . Las ook dat het spel door de makers van Burnout is gemaakt, kunnen die niet gewoon een nieuwe PS4 Burnout maken ?!!?
Verder over sport en consoles; Virtua Tennis....waaaaaaaarrrr is die..?!!? Helemaal grijs gedraaid in de PS3 en nu niet eens terug te vinden in de PS Now Library :'(

Na ja, eerst nog even de laatste 5 trophies voor de Uncharted 4 Platinum binnenharken (damn wat haat ik eindeloze collectibles toch :| , maar zo dichtbij wil ik m wel afmaken :9 ) ..... en dan even tussenpauzetje met Dino Dini's :*)

[ Voor 21% gewijzigd door martincm op 31-05-2016 23:10 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:28
Bedoel je Virtua Tennis 4?

Net als Ultimate Marvel vs Capcom 3 en Shinobido 2 is Virtua Tennis 4 vrolijk door Sony uit de PSN Store geknald, dus kun je hem nog uitsluitend fysiek spelen TENZIJ je hem eerder al digitaal had gekocht.

*reden was gedonder met licenties

[ Voor 7% gewijzigd door Mizgala28 op 01-06-2016 02:07 ]

Verwijderd

PSN is down op mijn PS4.

Meer mensen hier last van?

Het is ook tijd aan het worden voor een nieuwe system update,
want ik heb hier en daar nog kleine problemen met mijn PS4.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-11 15:14
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:20:
Hier het zelfde ja :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Origins
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 06:18:
PSN is down op mijn PS4.

Welke problemen ondervind jij zoal?
Heb af en toe games die crashen sinds de vorige update (daarvoor nooit)

Verwijderd

Origins schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:11:
Welke problemen ondervind jij zoal?
Heb af en toe games die crashen sinds de vorige update (daarvoor nooit)
Af en toe een crash en als je de opgeslagen gamesave data wilt bekijken bij de instellingen
duurt het hier redelijk lang voordat je die te zien krijgt.

• Origins
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:14:
[...]

Af en toe een crash en als je de opgeslagen gamesave data wilt bekijken bij de instellingen
Ai dat is wel erg vervelend, inderdaad tijd voor een nieuwe update!

• Scrisissszzz
Ik heb de laatste tijd wel eens, als ik de PS4 uit rest mode haal, dat het beeld dan raar doet. Net of er een soort motion blur overheen hangt, heeeel vaag. Komt voor ingame en gewoon in het menu van de playstation, dus eigenlijk overal. Als ik de PS4 een keer helemaal uitzet en dan weer aan is het weg voor een aantal dagen tot een week, daarna is het weer terug. Iemand die zoiets ooit heeft gehad?

Zet hem nu dus vaker helemaal uit ipv in rest mode maar goed, is natuurlijk geen oplossing.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-11 22:21
Scrisissszzz schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:31:
Ik heb de laatste tijd wel eens, als ik de PS4 uit rest mode haal, dat het beeld dan raar doet. Net of er een soort motion blur overheen hangt, heeeel vaag. Komt voor ingame en gewoon in het menu van de playstation, dus eigenlijk overal. Als ik de PS4 een keer helemaal uitzet en dan weer aan is het weg voor een aantal dagen tot een week, daarna is het weer terug. Iemand die zoiets ooit heeft gehad?

Zet hem nu dus vaker helemaal uit ipv in rest mode maar goed, is natuurlijk geen oplossing.
Als die blur komt kom jij dan net uit de kroeg? ;) zonder gekheid ik heb daar geen last van. Wel eens dat mijn geluid er niet is in mijn spel. Dan ga ik een x naar dashboard, terug naar het spel en dan is het geluid er weer.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:48

JSchut

.....

Als ikhem uit rest mode haal dan leest hij heel soms de discs niet meer. Dan moet ik restarten en dan doet hij het weer. Dit heb ik nu 4-5 keer gehad ofzo sinds de nieuwe firmware. Had dit in de beta ook al. Toen terug naar de oude firmware en geen problemen meer. Sinds de firmware live is weer hetzelfde helaas..

[ Voor 44% gewijzigd door JSchut op 01-06-2016 08:38 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Scrisissszzz
bukkum schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:35:
[...]

Als die blur komt kom jij dan net uit de kroeg? ;) zonder gekheid ik heb daar geen last van. Wel eens dat mijn geluid er niet is in mijn spel. Dan ga ik een x naar dashboard, terug naar het spel en dan is het geluid er weer.
Haha was het maar ;)

Merkte het 1,5 maand geleden ofzo voor het eerst in Dark Souls 3. De bonfires zagen er ineens heel raar uit. Toen ging ik het PS menu in en wilde hem rebooten. Toen viel me op dat het bij de power opties ook was. Als je van menu optie wisselt vervaagt alles heel even. Er vaag maar goed. Misschien houdt hij er in het najaar mee op. Goed excuus om de Neo te kopen ;)

• Maichel
PSN is down op mijn PS4.

Nee, de meeste mensen spelen niet al om 06:18 ;)

Was toch ook aangekondigd trouwens?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:39
dutchgio schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:29:
Wel een mooie tijd voor onderhoud. :+
Inderdaad. Beter onderhoud altijd overdag in de ochtend, dan hebben de minste mensen er last van (mits niet wereldwijd). Hoe kan je onderhoud om 18:00 laten beginnen (wat ze vaak doen) als het bijna prime time is.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 01-06-2016 09:46 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Maichel
Jumpman schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:45:
[...]

Inderdaad. Beter onderhoud altijd overdag in de ochtend, dan hebben de minste mensen er last van (mits niet wereldwijd). Hoe kan je onderhoud om 18:00 laten beginnen (wat ze vaak doen) als het bijna prime time is.
Omdat wij niet zo belangrijk zijn, in tegenstelling tot de US enzo :)

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:14:
[...]

Ah ben niet de enige dus waar het (te) lang duurt af en toe :{

Verwijderd

Wikipedia: PlayStation 4 system software

Bijna 2 maanden geleden sinds de vorige update.

Hopelijk komen ze zsm met een nieuwere met nieuwe extra functies
en een hoop nodige verbeteringen.

• Maichel
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:58:

Zijn ook al bevestigd, waaronder die authenticator. Gok dat dat op de E3 bekend zal worden weer, zoals elke keer met een grote update (Share Play was ook op de E3 toen).

Ik ga haast denken dat jij je meer bezighoudt met systeemupdates dan met games zelf.

If it ain't broken....

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:07:
Ik ga haast denken dat jij je meer bezighoudt met systeemupdates dan met games zelf.
Meerdere mensen alleen al in dit topic hebben aangegeven kleine problemen te hebben.
Die problemen ontdek je ook alleen als je redelijk veel games en andere dingen op de PS4 doet.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Kreeg net een mailtje van psprices in de bus.. 2 games op m'n lijst in de aanbieding:
Aanbieding

Verwijderd

PSN is down op mijn PS4.

Vannacht had ik er ook al een aantal keer last van.

Wel er telkens uitgegooid en kreeg kreeg te zien dat er een time-out was met de server van sen...

• Mizgala28
Inderdaad, als ik naar de Vita kijk heeft deze ook al langere periode geen updates gekregen.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Youtube start ook al langzaam op de laatste dagen :{

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-11 14:20
RoRoo schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:15:
Kreeg net een mailtje van psprices in de bus.. 2 games op m'n lijst in de aanbieding:
[afbeelding]
Nice, was al aan het wachten tot The Last of Us in de aanbieding zou komen.
Vanavond gelijk even aanschaffen.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

paul99 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:22:
[...]

Ik heb 'm ooit geleend van een collega en heb 'm nog steeds op mijn wishlist staan om zelf te hebben zodat ik 'm voor een 2e keer door kan lopen.

nu ging het wel jeuken idd :)

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-11 16:06
Ik zag een hele tijd geleden dat er een nieuw uiterlijk voor de PS Store was, maar deze heb ik nog steeds niet.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

paul99 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:22:
[...]

RoRoo schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:32:
[...]

Ik heb 'm ooit geleend van een collega en heb 'm nog steeds op mijn wishlist staan om zelf te hebben zodat ik 'm voor een 2e keer door kan lopen.

nu ging het wel jeuken idd :)
Boxeddeal en GamedealDaily bieden 'm ook regelmatig aan voor $15. Op dit moment helaas niet op voorraad. Ik zou die sites ff in de gaten houden als je opzoek bent. :)
Ik vind € 22,50 iig niet erg goedkoop.

[ Voor 11% gewijzigd door SqueakyClean op 01-06-2016 10:53 ]

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
The last of us in de aanbieding! Nice! Bijna klaar met UC4, tlou stond op de planning! Kon dus niet beter uitkomen :P

• ralph075
  • Niet online
Voor de liefhebbers een nieuwe expansion voor Just Cause 3: Mech Land Assault

(iets meer erover hier: ralph075 in "[Multi] Just Cause 3")

Verwijderd

ralph075 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:57:
Voor de liefhebbers een nieuwe expansion voor Just Cause 3: Mech Land Assault

[video]
(iets meer erover hier: ralph075 in "[Multi] Just Cause 3")
Is de framerate al een beetje opgelost bij dit spel?

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

SqueakyClean schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:49:

Boxeddeal en GamedealDaily bieden 'm ook regelmatig aan voor $15. Op dit moment helaas niet op voorraad. Ik zou die sites ff in de gaten houden als je opzoek bent. :)
Ik vind € 22,50 iig niet erg goedkoop.
Vergeleken bij hun is het idd niet erg goedkoop.. maar ze zijn over het algemeen allemaal out of stock. cdkeys.com ook.

voor die 7 eu meer heb je 'm wel. Digitaal (wat voor mij een pre is)

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

PBP schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:46:
Playstation Plus games van Juni

NBA 2K16 (PS4)
Gone Home (PS4)
Echochrome (PS3)
Siren: Blood Curse (Episodes 1-12) (PS3)
God of War: Chains of Olympus (PSP/PS Vita)
Little Deviants (PS Vita)

[video]
Man, twee AAA-games in twee maanden? Het moet niet veel gekker worden... d:)b
RoRoo schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:02:
[...]

Vergeleken bij hun is het idd niet erg goedkoop.. maar ze zijn over het algemeen allemaal out of stock. cdkeys.com ook.

voor die 7 eu meer heb je 'm wel. Digitaal (wat voor mij een pre is)
Begrijp ik. Je hebt nu eigenlijk de keus om de game voor iets meer te halen. En je hebt ook geen last van "geklooi" met een US-account.
En het spel is fantastisch, dus het geld waard! :)

[ Voor 27% gewijzigd door SqueakyClean op 01-06-2016 11:05 ]

Verwijderd

Poulske schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:43:
Ik zag een hele tijd geleden dat er een nieuw uiterlijk voor de PS Store was, maar deze heb ik nog steeds niet.
Ik heb de nieuwe wel en het is er niet echt duidelijker/beter op geworden.
De trailer die bij het spel zit wat je opzoekt gaat dan ook automatisch spelen enzo.

Al met al geen echte verbetering dus.

• Jumpman
[afbeelding]
Voor € 20,00 kan je hem op Marktplaats scoren, dan heb je hem fysiek en kan je hem eventueel ook weer verkopen.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Jumpman schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:08:
[...]

Voor € 20,00 kan je hem op Marktplaats scoren, dan heb je hem fysiek en kan je hem eventueel ook weer verkopen.
Heb geen enkele game fysiek.
Digitaal is voor mij "The Only Way To Go" :)

Verwijderd

[afbeelding]
De Remastered versie bevat ook direct alle DLC, toch?

psprices.com meldt voor onze regio momenteel 173 nieuwe prijsverlagingen. Ik heb snel gescrolld, maar ik zag onder andere Killzone: Shadow Fall (compleet) voor 17 euro en Nathan Drake Collection voor 30 euro. Daarnaast tig games die al vele malen eerder in de aanbieding zijn geweest.

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:57:
[...]

Is de framerate al een beetje opgelost bij dit spel?
Laatste keer dat ik het speelde niet, maar het is vooral bij hoog explosieve situaties. Verder heb ik er geen last van (en bij genoemde situaties trouwens ook niet). Ik geniet dusdanig van het spel, dat ik af en toe een drop in framerate graag voor lief neem.

• Jumpman
RoRoo schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:10:
[...]

Heb geen enkele game fysiek.
Digitaal is voor mij "The Only Way To Go" :)
Haha, dat kan natuurlijk ook. Bij mij is het precies andersom, alleen de PlayStation Plus IGC games heb ik digitaal, de rest fysiek (op misschien twee PSN games na).
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:19:
[...]

psprices.com meldt voor onze regio momenteel 173 nieuwe prijsverlagingen. Ik heb snel gescrolld, maar ik zag onder andere Killzone: Shadow Fall (compleet) voor 17 euro en Nathan Drake Collection voor 30 euro. Daarnaast tig games die al vele malen eerder in de aanbieding zijn geweest.
Killzone: Shadowfall is £8.16 bij www.amazon.co.uk. In maart toen ik hem kocht was hij zelfs €8.84 inclusief verzending. Overigens regelematig voor € 5,00 tot € 10,00 op Marktplaats.

[ Voor 47% gewijzigd door Jumpman op 01-06-2016 11:26 ]

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-11 11:28
Jumpman schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:21:
[...]

Haha, dat kan natuurlijk ook. Bij mij is het precies andersom, alleen de PlayStation Plus IGC games heb ik digitaal, de rest fysiek (op misschien twee PSN games na).
Ik heb met name enkele online games (bijv BF4) digitaal; juist de spellen die je snel even 'tussendoor' wilt spelen. SP games als Witcher en Fallout op schijf. Op die manier hoef ik niet zo vaak van disc te wisselen: grote games wissel ik meestal niet met elkaar af. alleen metoline potjes.

Verwijderd

Jumpman schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:21:
[...]

Killzone: Shadowfall is £8.16 bij www.amazon.co.uk. In maart toen ik hem kocht was hij zelfs €8.84 inclusief verzending. Overigens regelematig voor € 5,00 tot € 10,00 op Marktplaats.
Dank voor de aanvulling. Ik weet niet of het nog wat uitmaakt dat bij de complete versie de DLC natuurlijk is inbegrepen.

Verder was ik iets belangrijks vergeten: Action Henk is ook in de aanbieding (€ 6,99). Trek dus je portemonnee maar snel. ;)

• Jumpman
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:35:
[...]

Dank voor de aanvulling. Ik weet niet of het nog wat uitmaakt dat bij de complete versie de DLC natuurlijk is inbegrepen.

Verder was ik iets belangrijks vergeten: Action Henk is ook in de aanbieding (€ 6,99). Trek dus je portemonnee maar snel. ;)
Action Henk, van een Nederlandse developer, die inderdaad zeker sponsoren. :)

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-11 16:06
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:06:
[...]

Ik heb de nieuwe wel en het is er niet echt duidelijker/beter op geworden.
De trailer die bij het spel zit wat je opzoekt gaat dan ook automatisch spelen enzo.

Al met al geen echte verbetering dus.
Ja, maar ik vind het vreemd dat ik hem dan weer niet heb, vooral na zo'n "lange" tijd.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:19:

Volgens de omschrijving:

• Verdiep je in Ellie's verleden in Left Behind, een hoofdstuk voor één speler wat zich eerder in de tijd afspeelt.

Die is kennelijk inderdaad incl.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11 17:30

On_E

Housemusic

Invisible Inc ook afgeprijsd (naar 12,99)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Mizgala28
Blijkbaar is er een nieuwe stapel sales die tot 16/6 geldig zijn.
Pagina: 1 ... 124 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link