• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Flink wat games in de aanbieding:

https://store.playstation...OUNTPS4%7Cplatform~ps4%7C

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:42
Helaas niets interessants. Gelukkig is gisteren episode 3 van Hitman uitgekomen. Hopelijk is deze episode net zo sterk als eps. 2.

PSN ID Binloading_nl

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:23
RoRoo schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:15:
Kreeg net een mailtje van psprices in de bus.. 2 games op m'n lijst in de aanbieding:
[afbeelding]
Bedankt voor het melden, er is ook een leuke aanbieding van Telltale Games Collection voor 40 euro. Ik denk dat ik die wel ga kopen aangezien je er best wel wat voor terugkrijgt:

- The Walking Dead: The Complete First Season
- The Walking Dead: Season Two
- The Wolf Among Us
- Tales from the Borderlands (Episodes 1-3 nu beschikbaar, Episodes 4-5 worden periodiek uitgebracht)
- Game of Thrones - A Telltale Games Series (Episodes 1-5 nu beschikbaar, Episode 6 periodiek worden vrijgegeven)

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Verwijderd

Bedankt, ik zat te wachten op een WWE 2K16 worstel game en die heb ik nu gehaald met korting.

Verwijderd

Lasmibalsingh schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:11:
[...]

Bedankt voor het melden, er is ook een leuke aanbieding van Telltale Games Collection voor 40 euro. Ik denk dat ik die wel ga kopen aangezien je er best wel wat voor terugkrijgt:

- The Walking Dead: The Complete First Season
- The Walking Dead: Season Two
- The Wolf Among Us
- Tales from the Borderlands (Episodes 1-3 nu beschikbaar, Episodes 4-5 worden periodiek uitgebracht)
- Game of Thrones - A Telltale Games Series (Episodes 1-5 nu beschikbaar, Episode 6 periodiek worden vrijgegeven)
Game of thrones en Tales of the borderlands zijn gewoon compleet hoor.
Hoe het met de prijzen van de kleinere games zit, maar de prijzen van bv een Far Cry Primal, AC Syndicate en Black Ops III zijn nog steeds érg hoog.
De prijzen waarvoor ze bij release al te vinden zijn op budgetgaming zijn nu de aanbiedingsprijzen in de PS store; ik blijf het apart vinden dat mensen een significant hogere prijs er voor over hebben enkel en alleen om een game digitaal te hebben...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:39
dvdkiwi schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:02:
Hoe het met de prijzen van de kleinere games zit, maar de prijzen van bv een Far Cry Primal, AC Syndicate en Black Ops III zijn nog steeds érg hoog.
De prijzen waarvoor ze bij release al te vinden zijn op budgetgaming zijn nu de aanbiedingsprijzen in de PS store; ik blijf het apart vinden dat mensen een significant hogere prijs er voor over hebben enkel en alleen om een game digitaal te hebben...
Meer betalen voor fysiek begrijp ik ook niet helemaal. Ja, het is inderdaad een extra handeling disc er in en er uit, maarhet weegt mijn inziens niet op tegen alle nadelen. Zelf heb ik gewoon zo'n mapje met games bij de PlayStation 4 liggen, de doosjes gaan eigenlijk meteen de kast in.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Tevreden met nba16 als plus game. Is toch 1 van de beste sport games, ook al heb ik niks met basketbal.

Zelf hoop ik dat dragon age 3 ooit nog eens goed in de aanbieding komt binnenkort.

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:13:
Tevreden met nba16 als plus game. Is toch 1 van de beste sport games, ook al heb ik niks met basketbal.

Zelf hoop ik dat dragon age 3 ooit nog eens goed in de aanbieding komt binnenkort.
Deze was 2 of 3 maanden geleden nog goed in de aanbieding...
Volgens mij was de goty toen voor 29.99..

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Had nog een beetje tegoed op mijn PS account staan paar leuke games meegepikt:
Transistor, Fez en Axiom Verge :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Vorige week The Walking Dead: Michonne gekocht (prijs was €1,00 gezakt) Vanaf vandaag is het spel ineens 50% goedkoper in de aanbieding |:(

Vandaag gekocht:
Volume
One upon light
Minecraft: Story Mode - Season Pass Deluxe (bevat ook de Adventure Pass)

Ik denk dat Knack binnenkort een gratis PS Plus spel zal zijn dus die maar niet gekocht.

Wacht ook nog op The Witcher 3: Wild Hunt: Blood and Wine (Bol.com heeft mijn preorder nog niet verzonden)

Ik zie dat de TV serie Powers nu ook eindelijk te kijken is met een EU/NL PSN account.

[ Voor 23% gewijzigd door Ike. op 01-06-2016 14:55 ]

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Ik overweeg Just Cause 3 te kopen.

Iemand ervaring met hoe het spel inmiddels loopt?
Toen het uitkwam vond ik de technische problemen in de recensies wel erg tegenvallen.
dvdkiwi schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:02:
Los van het feit dat ik geen zin heb om disc te wisselen, mn games overal kan downloaden en kan spelen, niks kan kwijt raken/beschadigen is er nog een voordeel voor digitale games. Ik maak actief gebruik van Remote Play nu het ook op de pc/mac werkt. Met digitale games kan ik al mijn games spelen wanneer ik daar zin in heb (games als Witcher, Division, Fallout etc werken echt goed via Remote Play). Met disc games kan je alleen de game via Remote Play spelen die erin zit. Met digitale games kan je gewoon van game wisselen terwijl je in een ander kamer zit of zelfs 100km verder.

Maargoed, ik deel bijna alle digitale games, dus ik kan ze op die manier goedkoper ($30) halen dan in de winkel. Dat was mijn reden dat ik over ging naar digitale games sinds de release van de PS4. Echter ben ik de overige voordelen nu zo erg gewend dat ik ook nu ook games haal zonder te delen voor $60 (US Store), wanneer mn broertje geen interesse heeft in een game en ik wel.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
ASNNetworks schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:42:
[...]

Los van het feit dat ik geen zin heb om disc te wisselen, mn games overal kan downloaden en kan spelen, niks kan kwijt raken/beschadigen is er nog een voordeel voor digitale games.
Je digitale games kan je uiteindelijk wel kwijtraken. Als Sony besluit om de dienst stop te zetten ben je alles kwijt wat niet op je harde schijf stond.
Dit is al eerder gebeurd, onder andere bij de digitale comics.

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 01-06-2016 14:47 ]

Ike. schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:46:
[...]

Je digitale games kan je uiteindelijk wel kwijtraken. Als Sony besluit om de service stop te zetten ben je alles kwijt. (mits je geen backup had of de content op je aparaat)

Dit is al eerder gebeurd, onder andere bij de digitale comics.
Tegen de tijd dat Sony ervoor kiest om de PS4 games te verwijderen en te stoppen met de service heb ik de games op disc allang verkocht of weggegooid :+ Bij de PS3 zijn nog nooit games zomaar verwijderd uit iemands account en die bestaat al veel langer. Als ze met de komst van de PS6 opeens mijn PS4 games verwijderen of omdat Sony opeens failliet is, dan lig ik daar echt niet wakker van. Ik hoef niet mijn PS4 games over 10 jaar nog te kunnen spelen. Had ik alles op disc gekocht, dan had ik ze meegegeven bij de verkoop van mn PS4, dusja...

Maar het ging er meer om dat je het niet fysiek kwijt kan raken zoals een disc. Een disc kan je misplaatsen, bij iemand vergeten of beschadigen, digitaal niet.

[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 01-06-2016 14:52 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Dan graag als DLC of remaster. Niet weer terug naar een al bekende stad. Ik hoop voor GTA 6 toch op wat originaliteit :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

corset schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 15:12:
[...]

Dan graag als DLC of remaster. Niet weer terug naar een al bekende stad. Ik hoop voor GTA 6 toch op wat originaliteit :+
Een remaster van deel deel 4 hoef ik ook nog niet, dan heb ik liever een een complete remake van een ps2 deel. Hopelijk is het dan de gta 5 sp dlc.

Verwijderd

De PlayStation Store deal van de week is Battleborn vanaf €39,99:

https://store.playstation...d=STORE-MSF75508-DOTW2015

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP1001-CUSA01518_00-BATTLEBORN000001/1464743089000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100
Ah zo, dan snap ik het wel ja.
Ik speel niet remote en wissel niet vaak van spel waardoor digitaal voor mij echt nul komma nul meerwaarde heeft.
Als je de games deelt zijn de kosten nog wel te overzien, maar de prijzen die de PS store hanteert zou ik zelf nooit betalen, ook niet als ik alles wél digitaal zou willen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

jongf7 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:40:

Toen het uitkwam vond ik de technische problemen in de recensies wel erg tegenvallen.
Werkte al goed een paar dagen na release.
Neem aan dat ze het niet slechter hebben gemaakt in de laatste maanden.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Zojuist toch maar overstag gegaan een Just Cause 3 en Until Dawn aageschaft in de sale.

en we zouden even rustig aan doen :N

• jongf7
YakuzA schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:56:
[...]

Bedankt.

De recensies zijn vaak nog van voor de patches. En het is lastiger terug vinden of deze er zijn en hoe veel ze helpen.

Maar dan koop ik hem ook dit weekend 😊
YakuzA schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:56:
[...]

Ik las na de release alleen maar gezeik, ook na een paar dagen.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
jongf7 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 18:57:
[...]

Bedankt.

De recensies zijn vaak nog van voor de patches. En het is lastiger terug vinden of deze er zijn en hoe veel ze helpen.

Maar dan koop ik hem ook dit weekend 😊
Heb het spel ook en tis leuk om te doen, je merk hier en daar nog wel wat framedrops, maar het loopt wel stuk beter dan bij release.

Verwijderd

Weet iemand hoe ik van NAT type strict af kom ?

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:30

On_E

Housemusic

Just Cause 3 heeft na de laatste patch juist meer framerate problemen dan daarvoor.

Het is te hopen dat die Mech DLC ook een performance update heeft.

Battleborn nu al DotW, die game is echt op het verkeerde moment gereleased (met Overwatch zo dicht in de buurt)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Just Cause zijn ook gewoon matige games, van een matige developer. Leuk voor uit de budgetbak maar meer ook niet.

DotW?

[ Voor 92% gewijzigd door dutchgio op 01-06-2016 21:02 ]

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
SqueakyClean schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:49:
[...]

[...]

Boxeddeal en GamedealDaily bieden 'm ook regelmatig aan voor $15. Op dit moment helaas niet op voorraad. Ik zou die sites ff in de gaten houden als je opzoek bent. :)
Ik vind € 22,50 iig niet erg goedkoop.
15 dollar voor TLOU en 25 voor Drake Collection. :o Balen dat ze niet op voorraad zijn.

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:21
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:41:
Weet iemand hoe ik van NAT type strict af kom ?
Makkelijkste manier als je achter een router zit: PS4 een vast ip-adres geven en dat ip-adres in een DMZ zetten in jouw router. Hoe je dit moet doen kan je hier zien: http://portforward.com/networking/static-ip-ps4/

Verwijderd

b.o.n.s schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:14:
[...]

Makkelijkste manier als je achter een router zit: PS4 een vast ip-adres geven en dat ip-adres in een DMZ zetten in jouw router. Hoe je dit moet doen kan je hier zien: http://portforward.com/networking/static-ip-ps4/
Thanks man ! :)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15
Ari Gold schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:07:
[...]

15 dollar voor TLOU en 25 voor Drake Collection. :o Balen dat ze niet op voorraad zijn.
Drake is nu 30 in de store

• corset
zit te twijfelen of Just CAuse 3 XL edition de 38 euro waard is.. iemand ideeën?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Ari Gold
  • Nu online
418O2 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 22:41:
[...]

Drake is nu 30 in de store
Die 5 euro kan ik niet missen ;(

Verwijderd

The Witcher 3: Wild Hunt - Geralt vs. Monsters Theme (Gratis):

https://store.playstation...01439_00-ETH0000000000389

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP4497-CUSA01439_00-ETH0000000000389/1464800803000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Verwijderd

b.o.n.s schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:14:
[...]

Ik ga ook nog een poging wagen, al ervaar ik eigenlijk geen echte problemen met mijn verbinding.

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:54
Eventueel upnp aanzetten helpt vaak ook, als je die optie hebt.

Hop,hop,hop!

Verwijderd

PlayStation Europe

Free-to-play Dungeons & Dragons MMO Neverwinter is coming to PS4 this summer:

https://blog.eu.playstati...2&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cj7QPHiUgAAEojz.jpg

(Ik ga deze checken, wie nog meer?)

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:46:
PlayStation Europe

[afbeelding]

Tijdje gespeeld, spel is echt goed. Maar je moet er heel veel geld in steken wil je mee kunnen draaien met endgame. Erg jammer.

Reminder: morgen is de tomorrow children open beta, nu te pre loaden.

[ Voor 6% gewijzigd door Nieuwevolger op 02-06-2016 09:25 ]

• corset
Poulske schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:43:
Ik zag een hele tijd geleden dat er een nieuw uiterlijk voor de PS Store was, maar deze heb ik nog steeds niet.
Sommige games hebben het wel, anderen weer niet. Het is echt heel apart.

Nieuwevolger schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:19:
Reminder: morgen is de tomorrow open beta, nu te pre loaden.
The Tomorrow Children bedoel je? In dat geval sla ik over, de vorige beta gespeeld. Geinig concept maar voelde als tijdverspilling persoonlijk. Ik heb zeer zelden het "wat ben ik aan het doen met mn tijd" gevoel met een game, maar bij Tomorrow Children had ik dat na de tutorial en wat exploren daarna wel heel erg moet ik zeggen.

[ Voor 20% gewijzigd door ASNNetworks op 02-06-2016 09:25 ]

ASNNetworks schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:24:
[...]

The Tomorrow Children bedoel je? In dat geval sla ik over, de vorige beta gespeeld. Geinig concept maar voelde als tijdverspilling persoonlijk. Ik heb zeer zelden het "wat ben ik aan het doen met mn tijd" gevoel met een game, maar bij Tomorrow Children had ik dat na de tutorial en wat exploren daarna wel heel erg moet ik zeggen.
Die bedoel ik ja.

Je klinkt lekker positief haha, wil de game toch nog snel een uurtje uit proberen. Dit zijn ook genre's waar je van moet houden.
Ik zag m ook in de store van waarvan ik dacht: laat maar.
Die ga ik ook niet eens proberen.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:30

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:46:
PlayStation Europe

[afbeelding]

Console debut? Is toch allang uit op de One of...?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• corset
bram1984 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:52:
[...]

Dat is een mediaplayer cq. settopbox. :+
hurhur! Xbox grappen zijn altijd makkelijk :p zo heb ik er ook nog een paar;

Gelukkig kan ik bij de Xbox snel downloaden
Gelukkig heb ik bij de Xbox een stuk meer gratis games
etc
etc
:+

(en nee, dit is niet om een discussie te starten welke beter is! Ik heb allebei en ben met allebei tevreden. De Wii U? Die staat al tijden stof te verzamelen)

Helaas heeft hij wel gelijk. De Xbox One heeft hem al tijden. En voor de rest meer dan genoeg goede F2P games. Hier blijft de PS4 wat in achter. Behalve Warframe, dat maakt veel goed. Jammer dat de game voor de rest kansloos achterloopt bij de PC versie. En qua performance crap is.

[ Voor 27% gewijzigd door corset op 02-06-2016 09:55 ]

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

bram1984 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:52:
[...]

Dat is een mediaplayer cq. settopbox. :+
Troll alarm :)

de XOne is voor veel mensen toch een heel fijn platform om op te gamen.
Persoonlijk vind ik de controller lekkerder in de hand liggen. En ik word nu ook wel ongeduldig om TomRaider te kunnen spelen..

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• corset
RoRoo schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:56:
[...]

Troll alarm :)

de XOne is voor veel mensen toch een heel fijn platform om op te gamen.
Persoonlijk vind ik de controller lekkerder in de hand liggen. En ik word nu ook wel ongeduldig om TomRaider te kunnen spelen..
Tomb Raider <3 blijft geweldig spel.

En Bram is geen troll, je moet z'n humor even doorkrijgen gok ik :+ Ik snap de geintjes wel over de Xbox :p maar inderdaad, tevreden gebruiker hier ook.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:07
jongf7 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:40:

25 euro en hij is voor jou :D

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Ik had 'm wel door hoor :) vandaar mijn smiley

No troll intended inderdaad. Vreemd dat er console debut wordt aangegeven inderdaad.

Ik vergeet steeds dat we die nog moeten krijgen, maar inderdaad erg veel zin in Tomb Raider. Hoewel ik niet denk dat deze voor mij persoonlijk Uncharted gaat overstijgen, maar wel helemaal mijn genre.

Erg benieuwd wat voor versie we gaan krijgen. Zal de DLC (is er überhaupt al DLC; geen idee eigenlijk) er bijvoorbeeld al bij zitten en zal 'ie performance-wise ook weer aanzienlijk beter lopen zoals het vorige deel?

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:27:
[...]

Die bedoel ik ja.

Je klinkt lekker positief haha, wil de game toch nog snel een uurtje uit proberen. Dit zijn ook genre's waar je van moet houden.
Ik ga ook weer een poging wagen. De vorige beta ook gespeeld. Ik ben benieuwd wat er veranderd is. Het is inderdaad wel een concept wat je moet liggen. Ik geef het een kans, omdat ik de games van deze ontwikkelaar altijd heb kunnen waarderen (Pixeljunk serie). Ik vraag me alleen af hoe ze deze game in de markt gaan zetten en tegen welke prijs. Hopelijk vernemen we dit tijdens de E3.

@Dennis585: die F2P D&D MMO Neverwinter oogt wel aardig, maar meestal zijn dergelijke games een grote timesink om er echt uit te halen wat erin zit. Dat merk ik al hij het spelen van een online titel als The Division. Het ligt echter ook aan het feit dat afspreken met vrienden bemoeilijkt wordt door volle agenda's.

Overigens kan die timesink ook wel opgeld doen voor The Tomorrow Children, maar dat moet nog blijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2016 10:16 ]

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:12:
No troll intended inderdaad. Vreemd dat er console debut wordt aangegeven inderdaad.

Ik vergeet steeds dat we die nog moeten krijgen, maar inderdaad erg veel zin in Tomb Raider. Hoewel ik niet denk dat deze voor mij persoonlijk Uncharted gaat overstijgen, maar wel helemaal mijn genre.

Erg benieuwd wat voor versie we gaan krijgen. Zal de DLC (is er überhaupt al DLC; geen idee eigenlijk) er bijvoorbeeld al bij zitten en zal 'ie performance-wise ook weer aanzienlijk beter lopen zoals het vorige deel?
Vaker gedacht om Rise op de X1 te halen, maar het feit dat er 3 dlc dingen zijn/komen, wacht ik op de PS4 versie, ga er vanuit dat het een soort GOTY gaat worden. Of ze de performance omhoog halen, dat denk ik dan weer niet. Weet niet welke resolutie hij draait op de X1, misschien dat die iets hoger is op de PS4.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

bram1984 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:12:

none taken :+

TombRaider gaat gewoon te laat komen om nog te "shinen" op de PS4. Die rol is al vervuld met UC4..
Als ie direct uitgekomen was, had iedereen zitten kwijlen.. Nu zal het nog steeds gaaf zijn, maar ND heeft de lat enorm hoog gelegd imho.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Tomb Raider was leuk op de X1 maar absoluut geen wow effect bij die game, het was een waardige opvolger maar voor mij absoluut niet episch.

• jongf7
djmelvee schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:06:
[...]

25 euro en hij is voor jou :D
Digitaal is hij €28,- en omdat ik samen doe voor mij maar de helft daarvan :)

Toch bedankt voor je aanbod

• corset
RoRoo schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:15:
[...]

TombRaider gaat gewoon te laat komen om nog te "shinen" op de PS4. Die rol is al vervuld met UC4..
Als ie direct uitgekomen was, had iedereen zitten kwijlen.. Nu zal het nog steeds gaaf zijn, maar ND heeft de lat enorm hoog gelegd imho.
Gelukkig zijn het ook totaal andere stijlen. Tomb Raider heeft een stuk meerkoet je eigen pad open levels.
Hij gaat last krijgen van u4, dat is zeker. Maar om ju al te zeggen dat het te laat is? Nee dat zeker niet.

Sommige ND fans hebben dezelfde illusie/hoop als WoW fans. Er kan maar 1 versie van dat genre zijn. En ze vergeten al vaak dat er genoeg games zijn die rustig naast elkaar succesvol zijn in hun eigen genre.

Tomb Raider wordt wel een succes, als je ziet hoe goed het spel eigenlijk is, en hoe uitgebreid gaat hij wel verkopen. De U4 fans kopen hem waarschijnlijk omdat ze tegen die tijd het spel wel uitgespeeld hebben, perfecte timing dus.

[ Voor 27% gewijzigd door corset op 02-06-2016 10:30 ]

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-11 08:40
RoRoo schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:15:
[...]

Als ik UC4 vergelijk met TR dan vind ik TR toch echt leuker spelen. Bij UC4 had ik vaak het gevoel "ok hier gaan we weer". Qua graphics ziet UC4 er beter uit maar persoonlijk had ik meer lol met TR.
Als tomb raider met een complete edition komt met een gunstige prijs en rustige release periode zie ik genoeg kansen voor ze. Maar een game release een jaar na de xbox releasr gaat je verkopen kosten.

• Jumpman
Tomb Raider ga ik ook wel kopen, echter niet voor meer dan € 30,00.

Verwijderd

Tomb Raider op de Xbox One heeft slecht verkocht net zoals de slechte verkopen van de console zelf.

Ik haal em ook wel een keer op de PS4 voor een leuk prijsje.

Verwijderd

Ik denk juist dat als Tomb Raider op de ps4 komt, dat dit meteen 1 van de best verkopende ps4 games dit jaar word.

Veel mensen zitten op deze game te wachten....
Aangezien Tomb Raider toch eigenlijk een playstation klassieker is....

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:06
Alweer Destiny totale editie in de aanbieding voor 34 euro, aantrekkelijke prijs...

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:07:
Tomb Raider op de Xbox One heeft slecht verkocht net zoals de slechte verkopen van de console zelf.

En ja hoor de eerste xbox bash post is er.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Het grafische geweld zal de mensen naar een titel doen trekken.
UC4 ziet er geweldig uit, maar de gameplay is in mijn ogen redelijk hetzelfde met wat extra gimmicks.

De meeste mensen kopen 'm in eerste instantie omdat het er gaaf uit ziet en komen later bij de gameplay uit of dat goed of slecht is zal uiteindelijk een titel wel maken of "breken". Maar de verkoop is dan al geschied :)

UC en TR zijn natuurlijk reeds bestaande titels met een grote schare fans. Maar aangezien ND langer de tijd gehad heeft om het onderste uit de ps4 kan te halen denk ik dat zeker grafisch gezien TR achter zal blijven bij UC.

Gameplay zal uit moeten wijzen of de titel mee kan komen.. Ik zal 'm sowieso kopen.. En ik denk zelfs full price..

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:14:
Ik denk juist dat als Tomb Raider op de ps4 komt, dat dit meteen 1 van de best verkopende ps4 games dit jaar word.

Veel mensen zitten op deze game te wachten....
Aangezien Tomb Raider toch eigenlijk een playstation klassieker is....
Denk dat het wel mee gaat vallen, zie de game eerder weer onderregenen door de grote releases dit najaar. Plus dat mensen de game niet meer meteen hoeven aangezien we in eerste instantie genaaid zijn en een jaar extra moeten wachten. En korte lineaire games verkopen niet zo goed als open world games of online shooters.

• djmelvee
jongf7 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:19:
[...]

Digitaal is hij €28,- en omdat ik samen doe voor mij maar de helft daarvan :)

Toch bedankt voor je aanbod
Discversie is toch leuker dan digitaal vind ik :9

Verwijderd

corset schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:26:
[...]

Is geen bashen...
Is toch gewoon een feit dat de ps4 beter heeft verkocht dan de xbone?

En dus ook logisch dat er meer mensen hem op de ps4 gaan spelen omdat er meer mensen een ps4 hebben.

Niet alles meteen op bashen en consolewar gooien...
Kijk de feiten na voordat je zoiets typt.. :)

Verwijderd

corset schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:26:
Ik wist dat iemand zou reageren.

Ik heb ook een X1 waar ik bijna niks mee doe.

De slechte verkopen heb ik van het gaming nieuws.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:53
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:07:

Bullshit. Dat was de X360 release met de X1 release vergelijken en sommige sites telden daar ook de PS3 en PC van de eerste game bij op 8)7
Hij deed het echter beter dan ze hadden verwacht, maar het duurde wat langer voor de sales op gang kwamen door onder andere de Fallout 4 release.

Zelf vond ik overigens de gameplay van RotTR leuker dan die van Uncharted omdat het upgrade-systeem en de grote open stukken de game je meer vrijheid bood in hoe je dingen wilde aanpakken. Grafisch doet ie er ook niet voor onder, maar dat mag je hier niet zeggen van sommige Uncharted fans :z . Sure, het verhaal en de karakters van U4 zijn misschien beter, maar ik vond veel stukken tussen de cutscenes in nog vrij voorspelbaar en aan het eind vooral veel herhalen. Dat gevoel had ik bij RotTR niet die, net als zijn voorganger, tot het eind aan toe je nieuwe gear en abilities weet te geven om weer een nieuwe draai aan de gameplay te geven. Uncharted doet dat eigenlijk niet echt. Maar goed, misschien dat ik omdat ik RotTR eerder heb gespeeld ook anders naar Uncharted 4 heb gekeken, waarvan ik ook de voorgangers pas afgelopen jaar had gedaan en dus ook iets anders daarnaar keek.

Ik zit net even de releaselijst door te nemen van de komende maanden, maar het valt weer op dat er na Mirrors Edge echt geen jota meer uit komt. Nu ook No Mans Sky pas in Augustus komt, denk ik dat ik maar wat games in de pre-order ga zetten zodat eind van het jaar niet zo zwaar aan komt :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48
:') :') tomb Raider graphics x1 vergelijken met uncharted 4.... hoe fucked up heb je je ps4 instellingen staan op je tv wil je dat zeggen...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Lekker dat flakke gezicht van lara croft vergelijken met nathan drake. In uncharted 4 zitten grafisch veel meer detail wat het verschil maakt.

• djmelvee
Bizar hoe veel fanboys hier zitten zeg.. :')

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:38:
[...]

Is geen bashen...
Is toch gewoon een feit dat de ps4 beter heeft verkocht dan de xbone?

En dus ook logisch dat er meer mensen hem op de ps4 gaan spelen omdat er meer mensen een ps4 hebben.

Niet alles meteen op bashen en consolewar gooien...
Kijk de feiten na voordat je zoiets typt.. :)
Mee eens, maar minder is niet gelijk slecht. Ik ken meer mensen in mijn omgeving die blij zijn met de X1, dan met de PS4. Mensen zijn de Remaster 2015 van Sony gewoon nog niet vergeten.
Natuurlijk loopt de Xbox minder, waarom? omdat Sony al jaren bekend is hier, nog voor de Xbox (1e)

En ach, ik zag de post nogal van "haha Xbox one faalt, PS4 heerst" wat een beetje het standaard niveau reacties is op de Xbox de laatste tijd. Ik gebruik allebei met plezier. Voor de Xbox hoef ik precies 0 games te kopen omdat ik via EA Access en Games for Gold alles gratis krijg :D

• Scrisissszzz
Ik zie wel liever de billen van Lara in beeld dan die van Nathan :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Verwijderd

PS4 Media Player update 2.00 voegt meer afspeelformaten toe:

Hieronder de changelog, kort maar krachtig.

Accessibility features have been added.
It now supports more formats. (MPEG2-PS, MPEG4)

Ook de Spotify app heeft een update gekregen, welke de playback stabiliteit verder heeft geoptimaliseerd en er zijn wat bugs aangepakt.

• corset
Scrisissszzz schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:54:
Nee, dat is een moeilijke keuze. Sorry, maar er zijn meer dan genoeg mannelijke characters uit games waar ik liever naar kijk dan Nathan :+

@Dennis

MP4? Speelde die van mij al een maand geleden af Oo, is dit weerr net andere versie?

En spotify mogen ze ook wel aanpassen, draak van een applicatie vergeleken met andere versies.

[ Voor 23% gewijzigd door corset op 02-06-2016 12:02 ]

Verwijderd

corset schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:53:
[...]

Mee eens, maar minder is niet gelijk slecht. Ik ken meer mensen in mijn omgeving die blij zijn met de X1, dan met de PS4. Mensen zijn de Remaster 2015 van Sony gewoon nog niet vergeten.
Natuurlijk loopt de Xbox minder, waarom? omdat Sony al jaren bekend is hier, nog voor de Xbox (1e)

En ach, ik zag de post nogal van "haha Xbox one faalt, PS4 heerst" wat een beetje het standaard niveau reacties is op de Xbox de laatste tijd. Ik gebruik allebei met plezier. Voor de Xbox hoef ik precies 0 games te kopen omdat ik via EA Access en Games for Gold alles gratis krijg :D
Njaah.
De 360 heeft het weer een stuk beter gedaan dan de ps3, 3/4 van de tijd tenminste..
Ps2 weer beter dan de xbox.

Nu is het dus weer de beurt aan playstation, zo wisselen ze elkaar mooi af.
En ik vind dat alleen maar goed, concurrentie maakt beter..

Maar ik lees ook regelmatig mee op het xbox topic, en daar gebeurd precies hetzelfde als hier..
Maar dan Xbox heerst ps4 faalt...

Als er een beetje logisch nagedacht word dan weet je dat als je op het playstation topic kom, dat de meeste mensen dan meer hebben met de playstation dan met de xbox :)

En ik weet niet of je het nieuws heb gehoord, maar de playstation heeft playstation Plus... die geven ook gratis games weg ;)

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:02:
[...]

Njaah.
De 360 heeft het weer een stuk beter gedaan dan de ps3, 3/4 van de tijd tenminste..
Ps2 weer beter dan de xbox.

Nu is het dus weer de beurt aan playstation, zo wisselen ze elkaar mooi af.
En ik vind dat alleen maar goed, concurrentie maakt beter..

Maar ik lees ook regelmatig mee op het xbox topic, en daar gebeurd precies hetzelfde als hier..
Maar dan Xbox heerst ps4 faalt...

Als er een beetje logisch nagedacht word dan weet je dat als je op het playstation topic kom, dat de meeste mensen dan meer hebben met de playstation dan met de xbox :)

En ik weet niet of je het nieuws heb gehoord, maar de playstation heeft playstation Plus... die geven ook gratis games weg ;)
Klopt :) alleen vind ik (en dat is persoonlijk) het wel erg prettig dat ik de 360 games gewoon op de One kan spelen. niet dat ik weer m'n 360 moet aansluiten :p (dat geld voor de gratis maandelijkse games)

Ik vind de stand van Sony over backwards compatibility erg jammer. Ze weten gewoon dat ze aan remasters kunnen verdienen, dus waarom BC doen als je kan cashen?

[ Voor 7% gewijzigd door corset op 02-06-2016 12:04 ]

Verwijderd

corset schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:03:
[...]

Klopt :) alleen vind ik (en dat is persoonlijk) het wel erg prettig dat ik de 360 games gewoon op de One kan spelen. niet dat ik weer m'n 360 moet aansluiten :p (dat geld voor de gratis maandelijkse games)
Daar ben ik het mee eens....
Het zou mij ook prettig lijken om gewoon mijn ps3 games in mijn ps4 te gooien..
Daar hebben we nu PSNow voor in de plaats gekregen..
In principe ook een fantastisch iets... maar voor de meeste mensen toch net iets te prijzig....

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:05:
[...]

Daar ben ik het mee eens....
Het zou mij ook prettig lijken om gewoon mijn ps3 games in mijn ps4 te gooien..
Daar hebben we nu PSNow voor in de plaats gekregen..
In principe ook een fantastisch iets... maar voor de meeste mensen toch net iets te prijzig....
Ik vind het zelf redelijk duur worden zo..

16 euro per maand voor Now
5 per maand voor PS+

Dat wordt een duur geintje snel :)

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-11 08:40
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:38:
[...]

Ik wist dat iemand zou reageren.

Ik heb ook een X1 waar ik bijna niks mee doe.

De slechte verkopen heb ik van het gaming nieuws.
Je had TR op je XO kunnen spelen. Waarom heb je dat dan niet gedaan? Ik weet wel waarom.
v8power67 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:49:
:') :') tomb Raider graphics x1 vergelijken met uncharted 4.... hoe fucked up heb je je ps4 instellingen staan op je tv wil je dat zeggen...
Tja je weet van wie die uitspraak af komt. Veel tech sites noemen Uncharted 4 grafisch een van de mooiste games ooit gemaakt, maar Tomb Raider kan wel meekomen. Tuurlijk.

Persoonlijk vind ik het hele upgrade gebeuren geen ene reet toevoegen aan een verhalende action adventure game, maar goed. Het eerste deel kun je ook makkelijk uitspelen zonder te upgraden.

Ik had in TR graag het kleurenpallet van Uncharted gezien en had het mooi gevonden als ze hadden teruggegrepen naar de oude delen met puzzels waar je soms uren mee bezig kon zijn. Het wil nu te veel Uncharted 1-3 zijn met veel geschiet.

Desalniettemin haal ik 'm ook full priced en hoop ik dat ze in september/oktober releasen. Anders worden ze (helaas) ondergesneeuwd door al die eenheidsworst die rond de feestdagen uitkomt.

• Martinspire
v8power67 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:49:
Aldus de super PS4 fanboy.

Je hebt hem zelf nog niet eens gespeeld maar weet wel hoe mooi of lelijk die game is. Knap!
Dat RotTR tijdelijk exclusief is heeft er niets mee te maken. De game is gewoon mooi. Maar goed, je steekt die veer voor Uncharted ook wel erg ver die reet in. Dus ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken.
bram1984 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:09:
[...]

Tja je weet van wie die uitspraak af komt. Veel tech sites noemen Uncharted 4 grafisch een van de mooiste games ooit gemaakt, maar Tomb Raider kan wel meekomen. Tuurlijk.
Wat boeit mij nou wat bepaalde (pro-ps4) techsites ervan vinden? Ja Uncharted is mooi, maar laat op sommige locaties ook gewoon steken vallen. Bij RotTR zitten ook gewoon schitterende details, animaties en locaties. De toon wordt al meteen in het begin gezet bij de bergen en houdt dat overal wel vast. Maar misschien dat het "been there, doen that" gevoel wat ik bij Uncharted 4 had, mijn ervaringen misschien wat gekleurd hebben. Maar RotTR is gewoon een prima game en zal het vast ook prima doen op PS4. We zullen eind dit jaar wel gaan zien wie er gelijk krijgt.

[ Voor 42% gewijzigd door Martinspire op 02-06-2016 12:18 ]

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:01:
PS4 Media Player update 2.00 voegt meer afspeelformaten toe:

Hieronder de changelog, kort maar krachtig.

Accessibility features have been added.
It now supports more formats. (MPEG2-PS, MPEG4)

Ook de Spotify app heeft een update gekregen, welke de playback stabiliteit verder heeft geoptimaliseerd en er zijn wat bugs aangepakt.
Het enige wat de mediaplayer een volwaardig mediaplayer maakt is ondersteuning voor DTS. Series in MKV 1080p kan je prima kijken omdat die in de meeste gevallen Dolby hebben. Echter hebben de meeste films een DTS spoor. Het kost geld om een DTS licentie af te nemen, dus ik snap dat het niet standaard ondersteund wordt. Maar een optie om de DTS licentie te kopen zou ik zo voor tekenen. Zo'n DTS licentie kost voor de gebruiker normaal een paar euro. Als Sony dit niet zelf wil betalen, prima maar dan hoop ik op een optie om dit dan zelf te kunnen doen.

Maargoed, echt een ramp is het niet omdat mijn TV ook MKV's kan afspelen mét DTS en Dolby vanaf de NAS. Dus ik gebruik gewoon mijn TV, scheelt ook in stroomverbruik. Maar soms is het gewoon chill dat je tijdens het gamen even kan wisselen en een film direct kan kijken en daarna weer door kan op je PS4.

Voordat mensen opeens beginnen over dat PLEX wel alles afspeelt etc: leuk, maar dat werkt niet met veel NAS systemen. Bij mij kan ik niks afspelen omdat de NAS geen dualcore intel heeft, die best prijzig zijn. De PS4 kan ook niet direct-play afspelen omdat de bestandsformaten niet native gelezen kunnen worden.

[ Voor 14% gewijzigd door ASNNetworks op 02-06-2016 12:24 ]

Verwijderd

wes- schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:08:
Je had TR op je XO kunnen spelen. Waarom heb je dat dan niet gedaan? Ik weet wel waarom.
Ik kom al tijd te kort voor gamen, dus TR kan wel wachten tot ie op de PS4 uitkomt.
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:33:
[...]

Ik kom al tijd te kort voor gamen, dus TR kan wel wachten tot ie op de PS4 uitkomt.
Welke bezigheden heb je nog meer dan Dennis?

Niet als persoonlijk aanval bedoelt overigens, maar gezien jij best veel games koopt en vrij actief bent vraag ik me af wat je dan doet dat je tijd te kort komt voor gamen.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Scrisissszzz schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:54:
Vind Elena persoonlijk beter :P

• Scrisissszzz
DigitalError schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:38:
[...]

Vind Elena persoonlijk beter :P
Haha nee ik niet, al vind ik Chloe beter dan Elena, maar die zit helaas niet in U4 ;)

• Jumpman
Wat wel erg opvalt bij Tomb Raider op de XBOX One is dat als de game van de cutscene (1440 x 1080 pixels) weer naar zelf bestuurbaar ingame beeld gaat (1920 x 1080 pixels). Het is jammer dat het gewoon te veel opvalt.

• Martinspire
WTF wordt dat serieus hun volgende game? Iets teveel van dat lachgas van The Joker genomen ofzo? Ziet er ook niet uit als iets wat je langer dan een dag bezig gaat houden

Martinspire schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:13:
[...]

Aldus de super PS4 fanboy.

Je hebt hem zelf nog niet eens gespeeld maar weet wel hoe mooi of lelijk die game is. Knap!
Dat RotTR tijdelijk exclusief is heeft er niets mee te maken. De game is gewoon mooi. Maar goed, je steekt die veer voor Uncharted ook wel erg ver die reet in. Dus ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken.

[...]

Wat boeit mij nou wat bepaalde (pro-ps4) techsites ervan vinden? Ja Uncharted is mooi, maar laat op sommige locaties ook gewoon steken vallen. Bij RotTR zitten ook gewoon schitterende details, animaties en locaties. De toon wordt al meteen in het begin gezet bij de bergen en houdt dat overal wel vast. Maar misschien dat het "been there, doen that" gevoel wat ik bij Uncharted 4 had, mijn ervaringen misschien wat gekleurd hebben. Maar RotTR is gewoon een prima game en zal het vast ook prima doen op PS4. We zullen eind dit jaar wel gaan zien wie er gelijk krijgt.
Op basis van reviews en technische analyses kunnen we prima opmaken hoe de game op de X1 draait.

Maar terwijl jij mensen hier een fanboy noemt, kan ik me maar lastig aan de indruk onttrekken dat jij TR hoe dan ook beter had gevonden, puur omdat die eerst op de X1 te spelen is en puur omdat Uncharted de exclusieve titel is van de twee. We weten waar je voorkeur ligt, ook al ga je nu waarschijnlijk roepen dat je beide consoles bezit. Op het TR frontpage artikel had je ook van die rare uitspraken.

De animaties van Rise zijn niet enorm verbeterd t.o.v. het eerste deel en daarin vond ik ze al niet beter dan die van Uncharted 2.

Maakt verder overigens helemaal niets uit. Het is geen schande dat je game er niet zo mooi uitziet als een Naughty Dog game. Ik ga er waarschijnlijk niet minder van genieten en heb er zin in.

Verwijderd

ASNNetworks schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:37:
[...]

Welke bezigheden heb je nog meer dan Dennis?

Niet als persoonlijk aanval bedoelt overigens, maar gezien jij best veel games koopt en vrij actief bent vraag ik me af wat je dan doet dat je tijd te kort komt voor gamen.
Ik bedoelde meer de backlog die ik heb op de PS4.

Zoveel te spelen op alle systemen en te weinig tijd.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:12:
[...]

Ik bedoelde meer de backlog die ik heb op de PS4.

Zoveel te spelen op alle systemen en te weinig tijd.
Als je nu niet alles van het PS blog hier post hou je genoeg tijd over om te gamen ;)
418O2 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:13:
[...]

Als je nu niet alles van het PS blog hier post hou je genoeg tijd over om te gamen ;)
Haha ik wilde het net zeggen. Volgens mij verlies je dagelijks minimaal 2 uur aan Tweakers Dennis. :p

Daarmee kun je iedere week een fatsoenlijke singleplayer game uitspelen. ;)

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:19
Ik heb TR op de PS3 gespeeld een tijdje geleden. Het was leuk maar niet heel bijzonder imho. Aan Uncharted was ik elke keer hooked zodra ik die speelde.

Ik moet me inhouden om U4 te kopen (ivm backlog). :P

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 02-06-2016 13:26 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Pagina: 1 ... 125 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link