Maar dan heeft ie geen games meer.418O2 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:13:
[...]
Als je nu niet alles van het PS blog hier post hou je genoeg tijd over om te gamen
Grappig, ik heb het juist precies andersomLuPo schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:25:
Ik heb TR op de PS3 gespeeld een tijdje geleden. Het was leuk maar niet heel bijzonder imho. Aan Uncharted was ik elke keer hooked zodra ik die speelde.
Ik moet me inhouden om U4 te kopen (ivm backlog).
Vond de remake op de X360 echt ge-wel-dig.. Enige game die ik daar tot op het bot gespeeld heb.
Terwijl ik Uncharted (remasters) echt bloed irritant vond. Nog steeds trouwens.. Moet deel 3 nog doen..
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Denk dat ze de the order 2 tijdens de paris game word aangekondigd, nog niet met de e3 tenminste.
Die nieuwe game van hun word ook niet door sony uitgegeven.
laat maar komen die order 2Nieuwevolger schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:57:
Denk dat ze de the order 2 tijdens de paris game word aangekondigd, nog niet met de e3 tenminste.
Verwijderd
Get a 3-month premium sub to Spotify on PlayStation Music for €0.99:
https://blog.eu.playstati...tation-music-for-0-990-99
(Mooie aanbieding en ik heb al ruim een jaar Spotify Premium dankzij de PS4)
https://blog.eu.playstati...tation-music-for-0-990-99
[ Voor 13% gewijzigd door Chaoss op 02-06-2016 19:03 ]
Ik zit alweer een poosje op free. maar de PS4 is de enige waarbij ik nu nog kan kiezen welk nummer ik afspeel zonder persé te moeten repeaten oid..Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:15:
Get a 3-month premium sub to Spotify on PlayStation Music for €0.99:
https://blog.eu.playstati...8&adbpl=tw&adbpr=36969785
vrees met de nieuwe update dat dat gerepareerd is...
Het zou mij persoonlijk zeer verbazen als er een deel 2 wordt aangekondigd.Nieuwevolger schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:57:
beetje offtopic, maar ik bestuur hem altijd via mijn telefoon en zet dan gewoon liedjes in de play-next queueRoRoo schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:19:
[...]
Ik zit alweer een poosje op free. maar de PS4 is de enige waarbij ik nu nog kan kiezen welk nummer ik afspeel zonder persé te moeten repeaten oid..
Dan heb je geen replay maar gaat hij door met de playlist waar je gebleven bent
[ Voor 8% gewijzigd door Afvalzak op 02-06-2016 14:30 ]
Dus blind reviews geloven en dan ook nog eens een persoonlijke mening afkraken? NICE. Van de meeste "performance reviews" zijn ze niet verder gekomen dan het 2e level, maar natuurlijk. Verder blijf ik statements als "mooiste game ooit" gewoon keiharde bullshit vindenbram1984 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:09:
[...]
Op basis van reviews en technische analyses kunnen we prima opmaken hoe de game op de X1 draait.
Ik heb momenteel vrijwel alle moderne consoles(PS3, PS4, Wii U, X360 en X1) plus een PC dus zo gekleurd is het al lang niet meer. Verder maakt het me geen reet uit waar een game op uitkomt, als ik hem maar interessant genoeg vind. Ik pak alleen vaker de X1 versie omdat ik daar meer vrienden op heb en dus ook fijn in een party ga zitten ondanks dat ik misschien niet dezelfde game speel.Maar terwijl jij mensen hier een fanboy noemt, kan ik me maar lastig aan de indruk onttrekken dat jij TR hoe dan ook beter had gevonden, puur omdat die eerst op de X1 te spelen is en puur omdat Uncharted de exclusieve titel is van de twee. We weten waar je voorkeur ligt, ook al ga je nu waarschijnlijk roepen dat je beide consoles bezit.
Verder doe je nu net alsof ik Uncharted 4 een slechte game vind en dat is helemaal niet zo. Ik ben alleen niet als de meesten hier helemaal in de "OMGWTFBBQ"-modus, vooral ook omdat ik RotTR voor Uncharted 4 heb gespeeld. Dan vallen sommige dingen me meer op dan anderen. Maar om even een zijtak te nemen ook Batman Arkham Knight vind ik grafisch knapper. Veel grotere diepgaandere spelwereld met (op de grond) veel destructability. The Division toont veel meer objecten in een wereld die nog eens veel groter en uitgebreider is (een vergelijking die je op de frontpage ook totaal niet begreep). RotTR heeft veel meer moves en ook nog eens upgrades waardoor je veel veelzijdiger navigeert door de map heen. De slinger en haak om te klimmen is het enige wat U4 introduceert. Mijns inziens gewoon saai. En nergens wordt het echt lastig of moet je veel combinaties aan elkaar rijgen. Qua game vond ik RotTR gewoon de betere, qua verhaal U4. Waardige afsluiter ook. Maar beste game ever? Mooiste game ever? Meh.
Dat je het niet met me eens bent, maakt het niet meteen raar. Bovendien worden meningen over wat wel of niet mooi is, steeds persoonlijker. Zelf vind ik Dark Souls 3 ook een lelijke titel, maar daar kun je in dit topic ook niet meer mee aankomen. Prima dat meningen afwijkend zijn, maar volgens mij moet je toch eens proberen om beter om te gaan met meningen die afwijken. Daar kun jij (en een paar anderen in dit topic) maar moeilijk tegen.Op het TR frontpage artikel had je ook van die rare uitspraken.
Da's een idee jah.. Maar ik begin altijd in mijn playlist bij een specifiek nummer en daarna mag ie van mij doorlopen. Dus start ik nu vanaf de PS4 en ga vanuit daar de playlist verder.Afvalzak schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:30:
beetje offtopic, maar ik bestuur hem altijd via mijn telefoon en zet dan gewoon liedjes in de play-next queue
Dan heb je geen replay maar gaat hij door met de playlist waar je gebleven bent
Druk op mijn tel op next gaat ie in de shuffle modus van Spotify..
ok.. hier moest ik wel even om lachtenMartinspire schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:35:
Ik ben alleen niet als de meesten hier helemaal in de "OMGWTFBBQ"-modus
Maar dat is toch ook wel weer het mooiste, ieders eigen mening en waardering.. alleen moet er ruimte over kunnen blijven tot discussie en dat pakt wel eens anders uit.
Ik heb al maanden een fijn probleem met spotify. Op mijn PS4 blijft hij premium functies houden zonder dat ik premium bezit. Rechtsboven staat gewoon de "upgrade" knop. Schijnt hier en daar voor te komen bij andere gebruikers, maar hoe ik dat voor elkaar heb gekregen weet ik niet.
Same here. Mij hoor je niet klagen.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:53:
Ik heb al maanden een fijn probleem met spotify. Op mijn PS4 blijft hij premium functies houden zonder dat ik premium bezit. Rechtsboven staat gewoon de "upgrade" knop. Schijnt hier en daar voor te komen bij andere gebruikers, maar hoe ik dat voor elkaar heb gekregen weet ik niet.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Precies het "probleem" waar ik op doeldeLekkerboeie86 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:53:
Blijkbaar komt dit vaker voor dan ik dacht. Zal dan geen jaren meer duren voordat het opgelost wordt. Ff kijken of ik het automatisch updaten van deze app kan stoppen. Nieuwe muziek gaat niet via patches
PS+ is heel vaak voor €37,50 per jaar te koop. Da's dus €3,13 p.m.corset schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:06:
[...]
Ik vind het zelf redelijk duur worden zo..
16 euro per maand voor Now
5 per maand voor PS+
Dat wordt een duur geintje snel
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Bovendien is PS+ via Sony zelf 12 maanden €50, dus per maand €4,11. Als je €5pm betaalt, betaal je simpelweg te veel. Neem een jaar abo ipv maand/kwartaal.LuPo schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:09:
[...]
PS+ is heel vaak voor €37,50 per jaar te koop. Da's dus €3,13 p.m.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Maar de vraag is; wat doe je verder buitenom gamen en hier posten?Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:12:
[...]
Ik bedoelde meer de backlog die ik heb op de PS4.
Zoveel te spelen op alle systemen en te weinig tijd.
Alleen ademen en slapen waarschijnlijk
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Niet veel vermoed ik.djmelvee schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:24:
[...]
Maar de vraag is; wat doe je verder buitenom gamen en hier posten?
Inderdaad, aangezien hij al om 6 uur wist dat psn down was. Wordt er ook nog gewerkt?djmelvee schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:24:
[...]
I.i.g. ook muziekvideo's maken:djmelvee schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:24:
[...]
Dennis585: Dennis585 - The Gamer (2015 Mix) .
Verwijderd in "How to become a Producer Deel III".
[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 02-06-2016 15:32 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Smaken verschillen (gelukkig), maar op hoofdlijnen uit de pas lopen kan natuurlijk niet...
Games die mij totaal niet interesseren en in mijn ogen hoogstens 'gewoon' mooi zijn: TLOU, U4, DS3, Bloodborne, The order 1886.
Tja, dat kan zomaar niet natuurlijk, dan val je uit de toon...
Just curious, maar wat speel je voornamelijk dan? Voor een aantal van die games heb ik juist een PS4 gekocht.ralph075 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:54:
[...]
Smaken verschillen (gelukkig), maar op hoofdlijnen uit de pas lopen kan natuurlijk niet...
Games die mij totaal niet interesseren en in mijn ogen hoogstens 'gewoon' mooi zijn: TLOU, U4, DS3, Bloodborne, The order 1886.
Want die ene euro gaat verschil makenASNNetworks schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:16:
[...]
Bovendien is PS+ via Sony zelf 12 maanden €50, dus per maand €4,11. Als je €5pm betaalt, betaal je simpelweg te veel. Neem een jaar abo ipv maand/kwartaal.
Ben nu verder met The Last of Us, museum was een rot stuk.. vooral die aanval van runners ><
[ Voor 20% gewijzigd door corset op 02-06-2016 16:00 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Toch weer een Euroknaller bij de McDonalds
Neuh niet het verschil, maar wanneer iemand zeik dat de prijs te hoog is moet hij ook wel de juiste prijs benoemencorset schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:59:
[...]
Want die ene euro gaat verschil makenHet blijft gewoon prijzig. Vooral PS Now is veels te duur voor wat het is.
Ben nu verder met The Last of Us, museum was een rot stuk.. vooral die aanval van runners ><
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
`ASNNetworks schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:02:
[...]
Neuh niet het verschil, maar wanneer iemand zeik dat de prijs te hoog is moet hij ook wel de juiste prijs benoemenAls hij echt €5 per maand uitgeeft, dan betaalt hij simpelweg teveel.
true, maar goed.. dan:
3,50 per maand
en 15 euro per maand
even expres goedkoper
Is nog steeds fucking duur
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Moet wel zeggen, de laatste paar maanden is er geen aanbieding geweest voor PSN tegoed. Het blijft ongeveer 49 euro.
Tja, ik heb de PS4 gekocht omdat ik gewoon lekker wil gamen en Playstation daarvoor mijn "Goto"-merk is. O ja, en de aankondiging van VR heeft er ook in meegespeeld. Vanaf daar zie ik wel welke games ik graag ga spelen, ik koop het niet vanwege specifieke titels.bram1984 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:56:
[...]
Just curious, maar wat speel je voornamelijk dan? Voor een aantal van die games heb ik juist een PS4 gekocht.
Ik speel bijvoorbeeld graag en vaak racegames (arcade, simcade, sim). Daarnaast speel ik van alles en nog wat, maar niet de hype-games die velen wel spelen, denk aan: FIFA, CoD, BF, exclusives, het rijtje wat ik hierboven opsomde... het kan me allemaal maar weinig boeien.
Daar tegenover kan ik me prima vermaken met simpele games als Limbo, Grow Home, Journy, Vaillant Hearts, Never alone.
En racegames dus (met name): Driveclub, Project CARS, Trackmania, Table Top Racers, DIRT Rally (binnenkort), GT Sport (later dit jaar).
Dit weekend komt de nieuwe DLC voor Just Cause uit, daar zal ik me ook wel weer een paar uur mee vermaken.
Sportgames (maar niet FIFA
[ Voor 4% gewijzigd door ralph075 op 02-06-2016 16:37 ]
Ik heb met de gratis versie al maanden geen reclame meer gehoord op Spotify, hoop dat dit zo blijft.RoRoo schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:19:
[...]
Ik zit alweer een poosje op free. maar de PS4 is de enige waarbij ik nu nog kan kiezen welk nummer ik afspeel zonder persé te moeten repeaten oid..
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Even tussendoor.. Tess moet dood >_> want een irritant mens. "Did we kill them all?" terwijl er nog mogelijk clickers in de buurt zijn. Echt slim! moet je vooral doen.. "oh er zit een Runner aan me te knagen, laat ik genoeg herrie maken om de gehele US aan runners te lokken"
The Last of Us is een coole game, maar waarom Tess, waarom!
Het is een vrouw, praat op het verkeerde moment....
Dat is wel duidelijk ja.. soms heb ik echt zoiets van "Tess, ga jij die kamer maar verkennen. En schreeuw maar als je een clicker ziet!"cubuz schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:47:
Het is een vrouw, praat op het verkeerde moment....
The order is voor mij persoonlijk de grootste miskoop op de PS4. Wat vond ik dat een bagger spelralph075 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:54:
[...]
You are not alone
TLOU en U4 vond ik dan wel weer heel erg tof.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Wel knap van je dat je m toch nog uitgespeeld hebt dan.JSchut schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:55:
[...]
The order is voor mij persoonlijk de grootste miskoop op de PS4. Wat vond ik dat een bagger spelNa een uur spelen of zo meteen weer op Marktplaats gegooid haha.
You are not alone
Serieus de eerste keer dat ik iemand over Tess hoor klagen.corset schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:34:
Even tussendoor.. Tess moet dood >_> want een irritant mens. "Did we kill them all?" terwijl er nog mogelijk clickers in de buurt zijn. Echt slim! moet je vooral doen.. "oh er zit een Runner aan me te knagen, laat ik genoeg herrie maken om de gehele US aan runners te lokken"
Als je er bij The Order in gaat met het idee dat je een shooter gaat spelen, dan is het echt bagger van de bovenste plank. Maar als je ervoor zorgt dat je in een soort Heavy Rain achtige vibe zit (de game probeert namelijk geen shooter te zijn), dan is het een briljante game. Vind ik dan. Ik heb 'm hier nog liggen en ga er zeker nog eens doorheen.JSchut schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:55:
[...]
The order is voor mij persoonlijk de grootste miskoop op de PS4. Wat vond ik dat een bagger spelNa een uur spelen of zo meteen weer op Marktplaats gegooid haha.
You are not alone
TLOU en U4 vond ik dan wel weer heel erg tof.
https://store.playstation...90006_01-PSPLUSSUB15FOR12muhda schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:13:
Moet wel zeggen, de laatste paar maanden is er geen aanbieding geweest voor PSN tegoed. Het blijft ongeveer 49 euro.
Werkt alleen als je abo verlopen is.
[ Voor 5% gewijzigd door Sinned123 op 02-06-2016 19:22 ]
Op zich is ze ook niet zo erg. Maar als je net een zooi Clickers hebt afgemaakt, in een museum loopt, waar clickers zijn, dan gaan schreeuwen.. dan vraag je gewoon om dood te gaan. Darwin award oid?bram1984 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 18:54:
[...]
Serieus de eerste keer dat ik iemand over Tess hoor klagen.
Zie ik nu net pas, terwijl ik zojuist een mail ontvang dat ik automatisch voor 12 maanden verlengd ben voor € 49,99. Maar even een mail sturen of ze die 3 maanden erbij kunnen gooien.Sinned123 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:21:
[...]
https://store.playstation...90006_01-PSPLUSSUB15FOR12
Gisteravond uncharted 4 uitgespeeld (erg mooi spel, goed einde ook). En nu net begonnen met doom
Ja duurde lang. Ook duurt het lang voordat friendslist geladen is en partys werken nietThijsWTF schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 21:18:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met online komen op PSN?
Hier dus ook. Friendlist laadde helemaal niet en hij logde mij in met status offline. Nu is het gelukt om een party te joinen. Blijkbaar hebben meer mensen moeite met psn op het moment.PBP schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 21:40:
[...]
Ja duurde lang. Ook duurt het lang voordat friendslist geladen is en partys werken niet
Verwijderd
Hey iedereen ik heb een vraagje .. Ik deel mijn ps4 account met mijn broer . Maar telkens als hij inlogt op mijn account word ik eruit gegooid en dat is zo vervelend dat ik het account niet meer wil delen . Weet iemand hoe ik dat weer ongedaan kan maken . Ik heb eerder een ps4 gehad en verkocht met hetzelfde account het kan toch niet zo zijn dat die koper ook op mijn account zit ? Anyway hoe kom ik er vanaf
Kan iemand mij helpen ?
Dat lijkt me niet, want voordat je je PS4 verkocht, heb je eerst dat ding terug naar fabrieksinstellingen gezet en je account gedeactiveerd. Dus die koper kan dan nooit bij je account.Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:14:
Ik heb eerder een ps4 gehad en verkocht met hetzelfde account het kan toch niet zo zijn dat die koper ook op mijn account zit ? Anyway hoe kom ik er vanafKan iemand mij helpen ?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Als je de ps4 met jouw account en automatisch inloggen verkocht hebt kan het best zo zijn dat de nieuwe eigenaar op jouw account speelt, je wachtwoord aanpassen is dan het makkelijkst. Voor het probleem met je broer moet je even hieronder even klikken bij vragen over us accounts(dit is hetzelfde als accountsharing)
Verwijderd
Thanks ..Ga ik even kijken . Vind het wel vreemd dat ik niet in een menu het gewoon uit kan klikken . ik heb mijn ps4 op primairy staan en zodra het andere account inlogt word ik eruit geknikkerd erg vreemd
Is vrij logisch toch, je kunt niet met tweeën tegelijk op 1 account spelen.
en als je broer ook een ps4 heeft en daar games op wilt spelen van jou account kan hij daar gewoon inloggen met een eigen account mits die ps4 als jou 'primairy' staat.
Dat is dus precies verkeerd om. Je broer moet zijn PS als jouw accounts primary instellen. Dan kan jij onder je eigen account spellen spelen en hij onder zijn account ook jouw spellen.Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:34:
Thanks ..Ga ik even kijken . Vind het wel vreemd dat ik niet in een menu het gewoon uit kan klikken . ik heb mijn ps4 op primairy staan en zodra het andere account inlogt word ik eruit geknikkerd erg vreemd
Ik ging er zeker niet in met het idee dat het een shooter was. Ik speel namelijk sowieso bijna geen shooters. Ik vond het mooi. Dat zeker. Maar ongelofelijk saai.bram1984 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 18:54:
[...]
Serieus de eerste keer dat ik iemand over Tess hoor klagen.
[...]
Als je er bij The Order in gaat met het idee dat je een shooter gaat spelen, dan is het echt bagger van de bovenste plank. Maar als je ervoor zorgt dat je in een soort Heavy Rain achtige vibe zit (de game probeert namelijk geen shooter te zijn), dan is het een briljante game. Vind ik dan. Ik heb 'm hier nog liggen en ga er zeker nog eens doorheen.
Maar goed ieder zijn ding. Zo zijn er ook menen die tlou niet trekken. Die vindt ik dan weer briljant.
Ik moet zeggen dat ik ook aan TLOU moest wennen. Het is erg gescript en speelt meer als een interactieve film of een adventure dan als sommige andere games in het genre. Verder is het prachtig om te zien en zeker vermakelijk, maar ik kan me voorstellen dat sommigen afhaken.JSchut schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 07:13:
Maar goed ieder zijn ding. Zo zijn er ook menen die tlou niet trekken. Die vindt ik dan weer briljant.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Het kan op zich wel, zolang het maar niet beide op dezelfde console is. Ik zet mijn PS3 of PSVita nog wel eens tegelijkertijd met de PS4 aan.SmooK schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:36:
Is vrij logisch toch, je kunt niet met tweeën tegelijk op 1 account spelen.
TLOU blijf ik een tricky spel vinden om echt een oordeel aan te geven.Exirion schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:25:
[...]
Ik moet zeggen dat ik ook aan TLOU moest wennen. Het is erg gescript en speelt meer als een interactieve film of een adventure dan als sommige andere games in het genre. Verder is het prachtig om te zien en zeker vermakelijk, maar ik kan me voorstellen dat sommigen afhaken.
Aan de ene kant vind ik het spel geweldig, maar er zijn een paar dingen waar ik wat moeite mee heb.
Ik dacht dat we de logge RE achtige movement wel hadden gehad, helaas is dit weer terug gekomen.
Het vallen van objecten kan soms raar doen. Heb nu al 2x gehad dat ik in de lucht vlak boven de grond bleef zweven, even bewegen helpt wel. Maar dat verwacht je gewoon niet.
Spel zelf is geweldig, combat scenarios zijn heerlijk spannend, en je bent constant op je hoede om te zien hoe je het moet oplossen. Het zijn meer puzzels dan echt combat
Klopt maar omdat dat hier niet het geval was liet ik dat maar weg voor de duidelijkheid
Een interactieve film? Volgens mij ben je in de war met The Order, Heavy Rain en Beyond Two Souls. TLoU is in mijn optiek gewoon een game in de puurste zin van het woord. Je hebt gewoon volledige controle over je character en alle vrijheid om situaties aan te pakken. Daar komt nog een stukje crafting en upgrading bij. Je het is lineair en dus scripted (zoals veel games ooit zijn begonnen), maar er is genoeg te doen en geen playthrough is hetzelfde, iets waar je met voorgenoemde drie games meer last van hebt.Exirion schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:25:
[...]
Ik moet zeggen dat ik ook aan TLOU moest wennen. Het is erg gescript en speelt meer als een interactieve film of een adventure dan als sommige andere games in het genre. Verder is het prachtig om te zien en zeker vermakelijk, maar ik kan me voorstellen dat sommigen afhaken.
Ik vind de movement juist perfect bij de game passen. ND heeft heel erg zijn best gedaan om er geen lichtvoetig gebeuren zoals Uncharted van te maken (zwaardere besturing, weapon sway, weinig kogels, niet ver kunnen springen; kortom: net echt) en dat is prima gelukt, wat mij betreft.corset schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:46:
[...]
TLOU blijf ik een tricky spel vinden om echt een oordeel aan te geven.
Aan de ene kant vind ik het spel geweldig, maar er zijn een paar dingen waar ik wat moeite mee heb.
Ik dacht dat we de logge RE achtige movement wel hadden gehad, helaas is dit weer terug gekomen.
Het vallen van objecten kan soms raar doen. Heb nu al 2x gehad dat ik in de lucht vlak boven de grond bleef zweven, even bewegen helpt wel. Maar dat verwacht je gewoon niet.
Spel zelf is geweldig, combat scenarios zijn heerlijk spannend, en je bent constant op je hoede om te zien hoe je het moet oplossen. Het zijn meer puzzels dan echt combaten daar hou ik van.
Ik heb de game op zowel de PS3 als PS4 meerdere malen doorspeeld, en de PS4 versie heeft inderdaad iets meer last van kleine bugs. Dus dat zou wel kunnen kloppen. De ene playthrough heb je nergens last van en de volgende valt het ineens weer op.
Je moet die docu trouwens nog ff checken. Echt heel interessant en dan snap je ook beter waarom de AI op sommige momenten is zoals deze is. Verder tof om te zien hoe ze bijvoorbeeld de gezichten animeren (gewoon met de hand dus).
NIet helemaal met je eensbram1984 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:07:
[...]
Een interactieve film? Volgens mij ben je in de war met The Order, Heavy Rain en Beyond Two Souls. TLoU is in mijn optiek gewoon een game in de puurste zin van het woord. Je hebt gewoon volledige controle over je character en alle vrijheid om situaties aan te pakken. Daar komt nog een stukje crafting en upgrading bij. Je het is lineair en dus scripted (zoals veel games ooit zijn begonnen), maar er is genoeg te doen en geen playthrough is hetzelfde, iets waar je met voorgenoemde drie games meer last van hebt.
[...]
Ik vind de movement juist perfect bij de game passen. ND heeft heel erg zijn best gedaan om er geen lichtvoetig gebeuren zoals Uncharted van te maken (zwaardere besturing, weapon sway, weinig kogels, niet ver kunnen springen; kortom: net echt) en dat is prima gelukt, wat mij betreft.
Ik heb de game op zowel de PS3 als PS4 meerdere malen doorspeeld, en de PS4 versie heeft inderdaad iets meer last van kleine bugs. Dus dat zou wel kunnen kloppen. De ene playthrough heb je nergens last van en de volgende valt het ineens weer op.
Je moet die docu trouwens nog ff checken. Echt heel interessant en dan snap je ook beter waarom de AI op sommige momenten is zoals deze is. Verder tof om te zien hoe ze bijvoorbeeld de gezichten animeren (gewoon met de hand dus).
[video]
Alle games die je noemt, TLOU maar ook heavy rain kan een playthrough exact gelijk zijn. Ligt puur aan hoe je de game speelt. Maar als je in TLOU een run helemaal stealth doet of guns blazing of zonder upraden bv, maakt het wezenlijk anders. Maar als je in heavy rain allemaal andere keuzes maakt is de playthrough wel degelijk anders. Dat is de hele opzet van die game. Je krijgt dan een andere uitkomt.
Ik vind TLOU een erg goed spel, heb m ook 3 keer uitgespeeld. Maar ben er wel 3 keer in gegaan met echt andere bedoelingen, zoals ik net dus zei. Uiteindelijk werk je iedere keer naar hetzelfde einde toe.
In Heavy Rain krijg je in ieder geval andere scenes te zien en een ander einde
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Pfff het is echt te lang geleden dat ik Heavy Rain gespeeld heb. Je hebt helemaal gelijk. Ik was alle keuzes erin helemaal vergeten. Slecht voorbeeld inderdaad.Scrisissszzz schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:12:
[...]
NIet helemaal met je eens
Alle games die je noemt, TLOU maar ook heavy rain kan een playthrough exact gelijk zijn. Ligt puur aan hoe je de game speelt. Maar als je in TLOU een run helemaal stealth doet of guns blazing of zonder upraden bv, maakt het wezenlijk anders. Maar als je in heavy rain allemaal andere keuzes maakt is de playthrough wel degelijk anders. Dat is de hele opzet van die game. Je krijgt dan een andere uitkomt.
Ik vind TLOU een erg goed spel, heb m ook 3 keer uitgespeeld. Maar ben er wel 3 keer in gegaan met echt andere bedoelingen, zoals ik net dus zei. Uiteindelijk werk je iedere keer naar hetzelfde einde toe.
In Heavy Rain krijg je in ieder geval andere scenes te zien en een ander einde
Dan bedoel ik alleen The Order en Beyond (die is al een stuk lineairder dan HR).
Die kortingen (via Ps+) zijn wel lekker! Gister Just Cause 3 XL en Batman Arkham Knight gekocht!
Moet The Witcher 3 nog langer wachten, hopelijk issie dan ook zo goedkoop
Ik heb nu mijn PS4 2 weken en heb denk ik al voor 200 euro aan games gekocht... echt niet handig dat digitaal aankopen met kortingen...
Moet The Witcher 3 nog langer wachten, hopelijk issie dan ook zo goedkoop
Ik heb nu mijn PS4 2 weken en heb denk ik al voor 200 euro aan games gekocht... echt niet handig dat digitaal aankopen met kortingen...
Beyond heeft in principe 24 verschillende eindesbram1984 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:20:
[...]
Pfff het is echt te lang geleden dat ik Heavy Rain gespeeld heb. Je hebt helemaal gelijk. Ik was alle keuzes erin helemaal vergeten. Slecht voorbeeld inderdaad.
Dan bedoel ik alleen The Order en Beyond (die is al een stuk lineairder dan HR).
Maar ik snap wat je bedoelt. The Order is het ergste van het lijstje. Enige verschil is dat je soms rechts een pad kan kiezen ipv rechtdoor. Het is meer een grafische showcase wat de dev kan maken. Al vond het ik het geen slechte game, het had gewoon vele malen beter gekund.
En naast bv season 1 van Tales from the Borderlands de makkelijkste platinum die er is
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Echt 24? Ik heb 1 playthrough gedaan op de PS3 en van wat ik me herinner is dat ik aan het einde een aantal keuzes kon maken. Volgens mij 2 of 3 ofzo. De rest heb ik op YT gekeken. Hmmm.Scrisissszzz schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:25:
[...]
Beyond heeft in principe 24 verschillende eindes
Maar ik snap wat je bedoelt. The Order is het ergste van het lijstje. Enige verschil is dat je soms rechts een pad kan kiezen ipv rechtdoor. Het is meer een grafische showcase wat de dev kan maken. Al vond het ik het geen slechte game, het had gewoon vele malen beter gekund.
En naast bv season 1 van Tales from the Borderlands de makkelijkste platinum die er is
Godsamme waarom is de tomorrow children beta nog niet beschikbaar, die zooi moet altijd aan het eind van de middag online gaan terwijl en ik nu net even de tijd heb.
Vriend van me is het nu gewoon aan het spelen hoor, die had hem gister al gedownload.Nieuwevolger schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:30:
Godsamme waarom is de tomorrow children beta nog niet beschikbaar, die zooi moet altijd aan het eind van de middag online gaan terwijl en ik nu net even de tijd heb.
Heb vorige week Heavy Rain uitgespeeld. Wat een super toffe ervaring was dit zeg. Qua gameplay is het misschien niet heel veel, meer quicktime events, maar wat een ervaring zeg.
Ik ga eens op Youtube zoeken of iemand een soort 1,5 uur durende film ervan heeft gemaakt. Ik denk dat ik niet gamende vrienden dit ook nog wel kunnen waarderen namelijk.
Beyond heb ik ook uitgespeeld, maar die vind ik toch minder.
Hier een link naar een anderhalf durende film van Heavy Rain voor een ieder die geen zin heeft om de game te spelen, maar wel benieuwd is naar het verhaal
Ik ga eens op Youtube zoeken of iemand een soort 1,5 uur durende film ervan heeft gemaakt. Ik denk dat ik niet gamende vrienden dit ook nog wel kunnen waarderen namelijk.
Beyond heb ik ook uitgespeeld, maar die vind ik toch minder.
Hier een link naar een anderhalf durende film van Heavy Rain voor een ieder die geen zin heeft om de game te spelen, maar wel benieuwd is naar het verhaal
[ Voor 20% gewijzigd door steefje op 03-06-2016 10:21 . Reden: Film toegevoegd ]
PSN ID Binloading_nl
Hopelijk vanavond niet weer een storing met PSN, wil verder met Dark Souls 2
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Beta zou vanaf 10:00 uur speelbaar zijn, nu dus.Nieuwevolger schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:30:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Is Dark Souls 2 geen Singleplayer game dan? Of werkt hij niet zonder online te zijn? Ik ken de game niet.BlackEyedAngel schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:07:
Hopelijk vanavond niet weer een storing met PSN, wil verder met Dark Souls 2
Er zit ook PvP en co-op in. En er liggen notes op de grond die achtergelaten zijn door andere spelers. Je kan wel offline spelen, maar online voegt net even iets meer toe.Jumpman schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:23:
[...]
Is Dark Souls 2 geen Singleplayer game dan? Of werkt hij niet zonder online te zijn? Ik ken de game niet.
Ik kreeg gisteren iig elke keer bij het opstarten de melding dat ik uit het PSN netwerk gegooid was, en returning to main menu. Daar ging het cirkeltje van dit gedrag rond. Eergisteren nog gespeeld en zat net lekker in de flow, vanavond beter
[ Voor 22% gewijzigd door BlackEyedAngel op 03-06-2016 10:40 ]
PS4 SEBASTIEN LOEB RALLY EVO
€19,99
http://www.allyourgames.nl/ps4-sebastien-loeb-rally-evo.html
Heb tijd terug volgens mij de demo gespeeld. Mensen die de game zelf gespeeld hebben? En was het iets?
€19,99
http://www.allyourgames.nl/ps4-sebastien-loeb-rally-evo.html
Heb tijd terug volgens mij de demo gespeeld. Mensen die de game zelf gespeeld hebben? En was het iets?
Hij doet het nu bij mooi, tot nu toe is de game eigenlijk een werk simulator.WeAreLegion schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:02:
[...]
Vriend van me is het nu gewoon aan het spelen hoor, die had hem gister al gedownload.
Net The Walking Dead Michonne voor het eerst gestart. Reageert mijn linkse stick niet als ik een actie moet uitvoeren. Gelijk in het begin moet je met de linkse stick Michonne laten 'hakken' met je zwaard maar dit lukt gewoon niet. Het is net of het spel mijn input niet registreert. Met de controller is niks aan de hand.
Save data al verwijderd -> nog steeds hetzelfde. Ben het spel nu opnieuw aan het downloaden.
Iemand anders die dit ook had?
Save data al verwijderd -> nog steeds hetzelfde. Ben het spel nu opnieuw aan het downloaden.
En als je de controls aanpast, desnoods in het menu van de ps4 zelf?
Een tip voor mensen die wellicht nog een Nederlandse studio willen steunen (of gewoon een leuk spel zoeken), naast Action Henk is ook Kick&Fennick in de aanbieding: https://store.playstation...03859_00-KICKANDFENNIC000
Zelf heb ik deze game op de Vita uitgespeeld (zat in de IGC in februari 2015) en was erg vermakelijk! Nu dus beschikbaar op de PS4 van €15 voor €10,49. De Vita versie is verkrijgbaar voor €8.
Kick&Fennick wordt dus, net als Action Henk, door een Nederlandse studio ontwikkeld/uitgegeven.
Zelf heb ik deze game op de Vita uitgespeeld (zat in de IGC in februari 2015) en was erg vermakelijk! Nu dus beschikbaar op de PS4 van €15 voor €10,49. De Vita versie is verkrijgbaar voor €8.
Kick&Fennick wordt dus, net als Action Henk, door een Nederlandse studio ontwikkeld/uitgegeven.
Verwijderd
PlayStation Europe
Comrades, The Tomorrow Children open beta is now live on PS4. Join us now:
https://store.playstation...04080_00-TTC00000000BETAE
Weer 5 minuten niet kunnen gamen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:32:
PlayStation Europe
[afbeelding]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Heeft hij zich bijna 24 uur stil gehouden hier, begint het weer.
Hier gestopt met Beta's, ze zoeken maar lekker testers.
Verwijderd
Is het niet tijd voor:
[PS4] PlayStation 4 - deel 7
Wat zijn de officiële regels hiervoor?
In het vorige deel ging het ook door tot een pagina of 500.
Vaag ik had exact hetzelfde op mijn Ipad..Ike. schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:01:
Net The Walking Dead Michonne voor het eerst gestart. Reageert mijn linkse stick niet als ik een actie moet uitvoeren. Gelijk in het begin moet je met de linkse stick Michonne laten 'hakken' met je zwaard maar dit lukt gewoon niet. Het is net of het spel mijn input niet registreert. Met de controller is niks aan de hand.
![]()
PSN ID Binloading_nl
Ik dacht dat T.net hiervoor 10000 posts voor aanhouden.. Weet het niet zeker, misschien kan een Mod hier meer duidelijkheid over geven?Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:12:
Is het niet tijd voor:
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Bedankt voor het melden! Actie geldt tot 10-06-2016. 15 maanden voor de prijs van 12, dat mogen ze wel vaker doen dit soort acties.Sinned123 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:21:
[...]
https://store.playstation...90006_01-PSPLUSSUB15FOR12
Mijn PS+ is vandaag verlopen maar ik wacht nog een paar dagen met verlengen aangezien ik momenteel toch alleen maar telltale games aan het spelen ben. Ik zal het wel op 9-6-16 verlengen.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Net een mail gekregen!
straks na werk meteen downloaden
In juni kun je rekenen op zinderende aanbiedingen bij PlayStation Plus | Online bekijken
PlayStation
PlayStation Plus in juni
Stap het veld op als all-star NBA-speler, los een mysterie op in Gone Home, bekijk de exclusieve serie Powers en pak die dubbele kortingen bij PlayStation Store. Er is in juni meer dan genoeg te doen bij PlayStation Plus.
Jouw games voor juni
NBA 2K16
Beleef de spanning van een carrière als all-star basketbalspeler in de meest realistische NBA-ervaring ooit.
DUNK DE BAL
Gone Home
Ontrafel het mysterie van een verdwenen familie in dit bejubelde first-person avontuur.
GA OP ONDERZOEK UIT
Vecht voor rijkdommen
Stort je in de strijd
Overleef de hel
Het strijdveld wacht op je
Het is tijd om je bij je vrienden te scharen. Vecht samen online voor de overwinning met PlayStation Plus.
KIES JE TEAM
Korting op korting
Dubbele kortingen
De dubbele kortingen zijn terug, exclusief voor PS Plus-leden. Inderdaad. Je krijgt twee keer zoveel korting bij PlayStation Store op games zoals Uncharted: The Nathan Drake Collection, Far Cry Primal en Just Cause 3.
BESPAAR NU
In juni kun je rekenen op zinderende aanbiedingen bij PlayStation Plus | Online bekijken
PlayStation
PlayStation Plus in juni
Stap het veld op als all-star NBA-speler, los een mysterie op in Gone Home, bekijk de exclusieve serie Powers en pak die dubbele kortingen bij PlayStation Store. Er is in juni meer dan genoeg te doen bij PlayStation Plus.
Jouw games voor juni
NBA 2K16
Beleef de spanning van een carrière als all-star basketbalspeler in de meest realistische NBA-ervaring ooit.
DUNK DE BAL
Gone Home
Ontrafel het mysterie van een verdwenen familie in dit bejubelde first-person avontuur.
GA OP ONDERZOEK UIT
Vecht voor rijkdommen
Stort je in de strijd
Overleef de hel
Het is tijd om je bij je vrienden te scharen. Vecht samen online voor de overwinning met PlayStation Plus.
KIES JE TEAM
Korting op korting
Dubbele kortingen
De dubbele kortingen zijn terug, exclusief voor PS Plus-leden. Inderdaad. Je krijgt twee keer zoveel korting bij PlayStation Store op games zoals Uncharted: The Nathan Drake Collection, Far Cry Primal en Just Cause 3.
BESPAAR NU
Dinsdag pas hehMo8578 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:37:
Net een mail gekregen!
PlayStation
PlayStation Plus in juni
Jouw games voor juni
NBA 2K16
DUNK DE BAL
Gone Home
GA OP ONDERZOEK UIT
Vecht voor rijkdommen
Stort je in de strijd
Overleef de hel
KIES JE TEAM
Korting op korting
Dubbele kortingen
BESPAAR NU
Mooi man, hebben we naast iemand die de tweets van Playstation hier plaatst nu ook iemand die de emails neerplempt.Mo8578 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:37:
Net een mail gekregen!
PlayStation
PlayStation Plus in juni
Jouw games voor juni
NBA 2K16
DUNK DE BAL
Gone Home
GA OP ONDERZOEK UIT
Vecht voor rijkdommen
Stort je in de strijd
Overleef de hel
KIES JE TEAM
Korting op korting
Dubbele kortingen
BESPAAR NU
Volgende keer met formatting en afbeeldingen?
Mooi man, gelukkig gaan dezelfde mensen die constant opmerkingen moeten maken over de PlayStation-posts nu ook opmerkingen plaatsen over de email-posts. Scheelt weer mensen zoeken die daar weer wat over te zeggen moeten hebben. /s
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
dit soort zeikerds heb je altijdThe_Worst schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:57:
Mooi man, gelukkig gaan dezelfde mensen die constant opmerkingen moeten maken over de PlayStation-posts nu ook opmerkingen plaatsen over de email-posts. Scheelt weer mensen zoeken die daar weer wat over te zeggen moeten hebben. /s
Jij vindt het wel van toegevoegde waarde om hier een volledige e-mail (die iedereen waarschijnlijk gekregen heeft) neer te plempen?corset schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:08:
[...]
dit soort zeikerds heb je altijdgewoon negeren en ze stoppen vanzelf.
Als PS Blog bezoeker voegen de posts van Dennis voor mij persoonlijk ook niets toe en de afbeeldingen die hij er de hele tijd bij zet, al helemaal niet.
Ik stoor me er verder niet aan, maar complete e-mails plempen is echt niet nodig.
Voordeel is, je hoeft er niet op te reageren. Je kan ook gewoon de post negeren en verder gaan. Helaas vinden sommige mensen hier dat niet leuk en moeten ze aanvallenbram1984 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:32:
[...]
Jij vindt het wel van toegevoegde waarde om hier een volledige e-mail (die iedereen waarschijnlijk gekregen heeft) neer te plempen?
Als PS Blog bezoeker voegen de posts van Dennis voor mij persoonlijk ook niets toe en de afbeeldingen die hij er de hele tijd bij zet, al helemaal niet.
Ik stoor me er verder niet aan, maar complete e-mails plempen is echt niet nodig.
Typisch modern internet, "ik stoor me er niet aan, maar moet er wel even over klagen"
precies, is zo niet de gehele SJW groepering onstaan?BlackEyedAngel schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:48:
Typisch modern internet, "ik stoor me er niet aan, maar moet er wel even over klagen"![]()
Doe ik ook, maar ik heb weinig zin om straks alleen maar door spam posts en advertentiebanners heen te scrollen.corset schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:34:
[...]
Voordeel is, je hoeft er niet op te reageren. Je kan ook gewoon de post negeren en verder gaan. Helaas vinden sommige mensen hier dat niet leuk en moeten ze aanvallen
Verwijderd
Mijn posts gaan over PlayStation nieuws en aantrekkelijke aanbiedingen voor de PS4.
Dat is heel wat beter dan een Email posten die iedereen met een PS account krijgt.
Dat is heel wat beter dan een Email posten die iedereen met een PS account krijgt.
You go girl!!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:02:
Mijn posts gaan over PlayStation nieuws en aantrekkelijke aanbiedingen voor de PS4.
Alles voor die karma!!
Vind dat nog steeds een van de slechtste veranderingen op Tweakers ooit. Daarna is het nóg harder achteruit gegaan met de gemiddelde kwaliteit van de posts. En maar posten, en maar posten, en maar reageren
Nickname does not reflect reality
Ja inderdaad. Yes, ik heb weer karma erbij.Brad Pitt schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:07:
[...]
Vind dat nog steeds een van de slechtste veranderingen op Tweakers ooit. Daarna is het nóg harder achteruit gegaan met de gemiddelde kwaliteit van de posts. En maar posten, en maar posten, en maar reageren
En dat is mooi dat je dat doet, maar je kon dat ook doen in 2 regels met een link naar de aanbiedingen in plaats van lap tekst.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:02:
Heb ik er last van? Nee, maar volgende keer plak de link naar aanbiedingen en de PS Plus games zelf in plaats van een veel te lange mail zonder linkjes, korter en met linkjes zou het veel nuttiger maken.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link