• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Mizgala28 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:13:
[...]

En dat is mooi dat je dat doet, maar je kon dat ook doen in 2 regels met een link naar de aanbiedingen in plaats van lap tekst.

Heb ik er last van? Nee, maar volgende keer plak de link naar aanbiedingen en de PS Plus games zelf in plaats van een veel te lange mail zonder linkjes, korter en met linkjes zou het veel nuttiger maken.
Psst je haalt mensen door elkaar volgens mij. Je heb blijkbaar tweetposters en mailposters tegenwoordig. En daar kunnen mensen last van hebben blijkbaar².

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Art of Balance gekocht, er leuke game, in het begin heel makkelijk maar wordt al snel uitdagend. Besturing en concept zijn heel simpel maar best verslavend. Multiplayer is ook best leuk gedaan (om de beurt een blokje erbij leggen/balanceren) dus zeker een aanrader.

Verwijderd

Gaan we weer..
Elke paar weken weer dat gezeik omdat iemand de Playstation updates niet leuk vind, maar in plaats van het te negeren weer een leuke discussie start.

Sommige mensen vinden deze updates prettig(waaronder ik), ik doe niet aan twitter, facebook of noem het maar op.... Dus ik vind het prettig dat Dennis (of wie dan ook) hier de aanbiedingen post zodat ik niet het hele internet in de gaten hoef te houden..
En ik weet zeker dat er meer mensen zo over denken.

Wil je het niet lezen of vind je het irritant, PECH..
Daar hebben ze dat wieltje in je muis voor uitgevonden zodat je er simpel overheen kan scrollen binnen 1 seconden en weg is het..... Zo moeilijk is het allemaal niet.
En elke keer dezelfde mensen die reageren op de mensen die reageren :P
Dat kun je ook gewoon achterwege laten :+
Voor aanbieding heb je het Console budget gaming topic, die horen hier niet ;)

Ik had Uncharted 4 wel verwacht bij de ps+ games, is toch al even uit. Misschien in juli?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Beetje ironische post? :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
corset schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:33:
[...]

Beetje ironische post? :+
Nee joh, bloedserieus, daarom reply ik nu weer :P >:)

Opmerkingen over de posts van Dennis komen, zoals ik laatst zei, maandelijks voor, dus juni is bij deze al afgedekt ;)

Een mail van playstation is dan wel weer overdreven aangezien iedereen met een psn account die mail krijgt. Maar ik persoonlijk lees het PS blog best weinig dus als ik het hier voorbij zie komen heb ik er soms wel wat aan. Dus ik denk laat lekker gaan.

Iedereen post verder toch gewoon wat hij wilt. En als het niet past word je vanzelf weggemod ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Gregory76
  • Laatst online: 00:23

Gregory76

Sony PlayStation freak

niekvandermeer schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:19:
Art of Balance gekocht, er leuke game, in het begin heel makkelijk maar wordt al snel uitdagend. Besturing en concept zijn heel simpel maar best verslavend. Multiplayer is ook best leuk gedaan (om de beurt een blokje erbij leggen/balanceren) dus zeker een aanrader.
Ziet er leuk uit (Youtube). Maar waarom kan ik hem in de NL en USA store niet vinden?!

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:30:

Ik had Uncharted 4 wel verwacht bij de ps+ games, is toch al even uit. Misschien in juli?
_O-

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:41
Gregory76 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:45:
[...]

Ziet er leuk uit (Youtube). Maar waarom kan ik hem in de NL en USA store niet vinden?!
NL Store: Art of Balance.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:03

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ghehehe, dat zou wel erg vet zijn :D Not gonna happen (yet) though

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Mooie poging om het onderwerp te verplaatsen. :*)
Eerst nog Knack, toch? :+

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:54
dutchgio schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:51:
[...]

ik ben al 2 jaar lid van PS+, maar nog steeds geen leuke Xbox-games voorbij zien komen...
dutchgio schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:51:
[...]
Ik hoop dat ze bij Sony binnenkort een foutje maken en dat vinkje voor Uncharted per ongeluk aanvinken als ze PS+ games selecteren :P

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:57:
[...]

Ik hoop dat ze bij Sony binnenkort een foutje maken en dat vinkje voor Uncharted per ongeluk aanvinken als ze PS+ games selecteren :P
Of een vinkje bij select all :+

[...]

Drakes Fortune krijgen we dan.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:28
[...]

Ik denk niet dat ze met vinkjes werken. :p

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:09
Serieuze vraag dan, shadow of mordor of batman......en de vanilla versies of iets uitgebreider?! teh choices!!!!1111oneone :P

10 second ninja DONE

Sagat schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 18:01:
Serieuze vraag dan, shadow of mordor of batman......en de vanilla versies of iets uitgebreider?! teh choices!!!!1111oneone :P
Allebei vet, maar als ik door een van de 2 nog eens door zou moeten spelen, zou het Batman zijn.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik heb Batman met enorm veel plezier gespeeld, de graphics zijn zeer goed, erg genoten van die game. Zet je wel de controls even om zodat je de batmobile's battlemode moet enablen met R1 (<- geloof ik) ipv dat je een knop telkens ingedrukt moet houden ;)

Shadow of mordor heb ik niet gespeeld, maar dat is omdat de setting my niet ligt, ik houd niet van het hele fantasy genre qua games.

Mijn vote gaat dus naar Batman ;)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Ari Gold
  • Laatst online: 05-11 23:31

Man man man. _O-

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Uiteraard Batman 8)
Echter de uitbreiding van Batman vond ik wel wat teleurstellend, de main game daarin tegen was absoluut top!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ike. schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:01:
Net The Walking Dead Michonne voor het eerst gestart. Reageert mijn linkse stick niet als ik een actie moet uitvoeren. Gelijk in het begin moet je met de linkse stick Michonne laten 'hakken' met je zwaard maar dit lukt gewoon niet. Het is net of het spel mijn input niet registreert. Met de controller is niks aan de hand.
Save data al verwijderd -> nog steeds hetzelfde. Ben het spel nu opnieuw aan het downloaden.

|:(

Iemand anders die dit ook had?
Herinstallatie heeft niet geholpen. Teltalle Games maar een e-mail gestuurd. |:(

• JTCK
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-10-2022
Hier een stem voor Shadow of Mordor!
De hele Batman trilogie staat nog op mijn backlog lijstje, maar zou SoM zeker eens proberen. De manier waarop het Nemesis systeem verschillende aartsrivalen voor jou aanmaakt is erg tof en kan je lang bezig houden! Heb soms nog steeds zin om het spel weer eens op te pakken om op orc jacht te gaan:-P

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-11 15:04
Doom }) .

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Na een uncharted 4 is the witcher 3 wel erg houterig. Hopelijk gaat dat wennen na wat meer spelen.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-11 09:06

spaceboy

Op grote hoogte

Paulus07 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 22:49:
Na een uncharted 4 is the witcher 3 wel erg houterig. Hopelijk gaat dat wennen na wat meer spelen.
Tja. Het is qua gameplay ook niet echt vergelijkbaar. Appels. Peren.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

spaceboy schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:04:
[...]

Third person, rennen, springen, klimmen over muurtjes/heuveltjes. Ik vind dat je ze prima kunt vergelijken, vooral qua basic movement.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:40
spaceboy schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:04:
[...]

The Witcher is een RPG met uitgestrekte werelden en Uncharted 4 is een action/adventure game waar je je over gebaande paden (dit keer met af en toe wat meer vrijheid) begeeft.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:09:
[...]

Third person, rennen, springen, klimmen over muurtjes/heuveltjes. Ik vind dat je ze prima kunt vergelijken, vooral qua basic movement.
Je hebt helemaal gelijk. Het zijn allebei games op de PS4. Ze hebben allebei een mannelijke hoofdrolspeler. Je hebt gelijk, Bram.

[ Voor 4% gewijzigd door spaceboy op 04-06-2016 09:29 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Allebei heel tof. Toch mijn stem voor SOM door het Nemisis systeem. Uitbreidingen nooit gespeeld.

psn: jagermeistertim

spaceboy schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:29:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Het zijn allebei games op de PS4. Ze hebben allebei een mannelijke hoofdrolspeler. Je hebt gelijk, Bram.
Goed onderbouwd. Zeg dan niks. Hij vindt The Witcher na Uncharted houterig aanvoelen en jij roept appels peren. Ik noem vervolgens de overeenkomsten en leg uit waarom je ze qua besturing prima kunt vergelijken en vervolgens ga je vreemde dingen roepen. Prima. :)

• MisterMichel
  • Laatst online: 03-11 16:06
Gisteravond voor 5,99 Knack uit de store gepakt. Een uurtje of anderhalf gespeeld. Eerste indruk: vermakelijke game. Vrolijke graphics. Controls reageren prima.

Eerste keer dat ik trouwens meemaak bij een PS4 game is dat de download ruim 4GB is. Het spel is dan nog niet helemaal binnen, maar je kunt wel al beginnen met spelen. Op de achtergrond wordt de rest van het spel nog binnengehaald. Nog zo'n 30GB dacht ik.
Trouwens, de games van TellTale kun je ook per chapter downloaded bedenk ik me nu.

Anyway, met Knack ga ik me denk ik nog wel eventjes vermaken.

PSN ID: MrMichel_75

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Paulus07 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 22:49:
Heb je besturing ook al eens op alternative gezet? Dat voelt het wat meer aan als een normale besturing (voor mij althans).

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:09
Hmmm, thanks voor de reacties, had verwacht dat batman zou winnen maar toch ook 2-3 x som genoemd, voor de prijs van vanilla batman heb je volgens mij (zo goed als) de goty van SoM. Ik heb de eerste batman nog in mijn backlog....vanaaf maar is goed over nadenken.. En doom....zulke goede herinneringen aan doom 1, ik wil die zeker ook kopen, maar dan wel voor pc. En dan moet ik eerst flink upgraden. Muis en tobo aan ps hangen lijkt me lastig en zoals hier genoemd vind ik dat ook cheaten.(pers mening niets ten nadele van de mensen die het wel fijn vinden)

10 second ninja DONE

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ben bezig om hardware rivals platinum te halen, niet omdat het moet maar omdat het kan.

Ik zie alleen geen topic over het spel, heb namelijk een vraag over bepaalde trophys.
Of een topic over trophy hunten ofzo, of kijk ik hier overheen?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• ralph075
  • Niet online
Ricloo86 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 11:45:
Of een topic over trophy hunten ofzo, of kijk ik hier overheen?
[PS] Het Playstation Trophy Topic - Top 50
Je kunt hier een kijkje nemen: http://www.playstationtro...me/hardware-rivals/guide/
maar er is ook een Playstation trophy topic, hier op tweakers, daar kun je je vraag ook wel kwijt denk ik ;)

*spuit elf*
Ralph was me voor :)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 04-06-2016 11:52 ]

• ralph075
  • Niet online
Sneller... }) Wat me in Trackmania niet lukt t.o.v. jou.... :X

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:33
Maar jij besteedt waarschijnlijk geen 8 uur aan één track? :+

YouTube

Hahahaha _O-
Spot on!

• ralph075
  • Niet online
Uffeltje schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 11:58:
Maar jij besteedt waarschijnlijk geen 8 uur aan één track? :+
True! Ik zeg ook niet dat ik niet begrijp dat kiwi daar sneller is ;)

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-11 21:16
Sagat schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 11:37:
Hmmm, thanks voor de reacties, had verwacht dat batman zou winnen maar toch ook 2-3 x som genoemd,
Nog een stem voor Shadow Of Mordor ...... Batman vond IK niet veel aan

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

MisterMichel schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 10:46:
Gisteravond voor 5,99 Knack uit de store gepakt. Een uurtje of anderhalf gespeeld. Eerste indruk: vermakelijke game. Vrolijke graphics. Controls reageren prima.

Eerste keer dat ik trouwens meemaak bij een PS4 game is dat de download ruim 4GB is. Het spel is dan nog niet helemaal binnen, maar je kunt wel al beginnen met spelen. Op de achtergrond wordt de rest van het spel nog binnengehaald. Nog zo'n 30GB dacht ik.
Trouwens, de games van TellTale kun je ook per chapter downloaded bedenk ik me nu.

Anyway, met Knack ga ik me denk ik nog wel eventjes vermaken.
Bijna alle digitaal downloads werken zo. Eerste 4 tot 6 gig zodat je eerste level al kan spelen. En in de achtergrond wordt de rest binnen gehengeld :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Zelfs met discs is dat zo, het is dan alleen niet de download maar de installatie die op de achtergrond door gaat.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Zou Knack binnenkort in PS+ komen nu hij €5,99 is? Vorige keer was hij €6,99. Ik verwacht van wel eerlijk gezegd. :)

https://psprices.com/region-nl/game/50961/knacktm

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

cardwizard schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 15:36:
[...]

Nog een stem voor Shadow Of Mordor ...... Batman vond IK niet veel aan
Ik stem andersom. ☺
Heb SoM na 10 minuten weggelegd. Batman daarentegen vond ik heerlijk.

Maar smaken verschillen. Gelukkig.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-11 21:16
spaceboy schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 16:58:
[...]

Maar smaken verschillen. Gelukkig.
inderdaad ... gelukkig :) en toch heb ik gelijk ... :+

• Ari Gold
5 euro gevonden! Toch nog Drake Collection kunnen aanschaffen. :+

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-11 17:40
LuPo schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 16:50:
Zou Knack binnenkort in PS+ komen nu hij €5,99 is? Vorige keer was hij €6,99. Ik verwacht van wel eerlijk gezegd. :)

https://psprices.com/region-nl/game/50961/knacktm
Mensen verwachten deze game al in Plus sinds de game een paar maanden uit was dus ja het kan, maar niemand weet het zeker :) Bij mij is alle interesse in die game al lang verdwenen, maar wie als hij in Plus komt.

Voor de mensen die blij werden van Tropico 5 in plus wil ik zeker aanraden Prison Architect in de gaten te houden. Ben in deze game gedoken op de pc (stond al 1,5 jaar in mijn backlog) en 3 nachten achter elkaar tot 4 uur gespeeld en dat heb ik (gelukkig) niet vaak meer. Vanaf 1-07 op de PS4 geloof ik.

• Paulus07
  • Niet online
dat ze deeltje 3 van deze maar eens gaan aankondigen/uitbrengen:

O-)

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Paulus07 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 23:48:
dat ze deeltje 3 van deze maar eens gaan aankondigen/uitbrengen:

[video]

O-)
heb ik deel 2 gemist dan? :+

• guReMcO
  • Laatst online: 15:02

guReMcO

Praat mar frysk

Red Dead Revolver is deel 1. ;)

Croissant in hand, I was alone.

• RubenSaurus
guReMcO schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 23:59:
[...]

Red Dead Revolver is deel 1. ;)
dat snap ik, maar als er een red dead redemption komt is dat RDR2 ;)

• guReMcO
  • Laatst online: 15:02

guReMcO

Praat mar frysk

DigitalError schreef op zondag 05 juni 2016 @ 00:02:
[...]

Details, details. :+

Croissant in hand, I was alone.

• Paulus07
  • Niet online
DigitalError schreef op zondag 05 juni 2016 @ 00:02:
[...]

maar als het een nieuwe revolver is is het ook een RDR2 :P

Als er maar een nieuwe red dead komt, al heet die red dead kroket. Alleen die kans acht ik klein :P
Wordt gewoon een nieuw universum, dus titel. Geen Red Dead Redemprion 2 dus. Denk iets van Retribution om de style erin te houden.
Red Dead Revolver (1)
Red Dead Redemption (2)
Red Dead Retribution (3) (of iets anders met een R, Reveangence, Remembrance of Risotto :+)

[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 05-06-2016 03:00 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:16

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Red Dead Remastered? :+

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-11 08:18
Revenant :)

Nickname does not reflect reality

• corset
ASNNetworks schreef op zondag 05 juni 2016 @ 02:55:
Wordt gewoon een nieuw universum, dus titel. Geen Red Dead Redemprion 2 dus. Denk iets van Retribution om de style erin te houden.
Red Dead Revolver (1)
Red Dead Redemption (2)
Red Dead Retribution (3) (of iets anders met een R, Reveangence, Remembrance of Risotto :+)
Jij wil retribution? Dus:

http://www.metacritic.com.../ride-to-hell-retribution

:+

Dus we hebben de enige fan gevonden? :p

Ik denk dat het ook in die trant gaat zijn;

Red Dead Redemption Remastered

:X

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:14

On_E

Housemusic

Red Dead Redemption vond ik zo ontzettend saai he. Waarschijnlijk de bestgewaardeerde game die ik persoonlijk niks vond.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• ppeterr
  • Laatst online: 15:44
Jemig, doom downloaden duurt nog 6 uur, waarom waarom

• RubenSaurus
ppeterr schreef op zondag 05 juni 2016 @ 11:21:
Jemig, doom downloaden duurt nog 6 uur, waarom waarom
wanneer heb je hem aangezet? af en toe pauzeren en weer aanzetten helpt nog wel eens ;)

• ppeterr
  • Laatst online: 15:44
DigitalError schreef op zondag 05 juni 2016 @ 11:23:
[...]

wanneer heb je hem aangezet? af en toe pauzeren en weer aanzetten helpt nog wel eens ;)
vanmorgen vroeg om 8 uur aangezet, om 10 uur gekeken en stond hij op 15 uur te gaan.
Nu alla captain slow nog 6 uur....wat een drama
On_E schreef op zondag 05 juni 2016 @ 10:07:
Red Dead Redemption vond ik zo ontzettend saai he. Waarschijnlijk de bestgewaardeerde game die ik persoonlijk niks vond.
Ik was er ook klaar mee na een paar uur. Rockstar en ik is geen goede combi.

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Wow. Deze dampende drol heb ik in der tijd 'gemist'. Met Official PlayStation Magazine UK's oordeel weet ik denk ik ook wel genoeg:
Riding to actual Hell over 1000 miles of broken glass using your own scrotum as a toboggan would be more enjoyable.
RDR was een mooie game, gezien het release schedule van Rockstar niet geheel onaannemelijk dat de volgende titel een Red Dead western wordt.
Alleen die 1 op 1 revolver fights was ik nooit zo goed in, snapte de logica daar niet van van wanneer je won. :+

• Conscience NL
  • Laatst online: 29-10 12:42
Is toch wel mijn game van de vorige generatie. Vond de sfeer, de karakters en de diversiteit van de activiteiten die je deed (zoals cattle herding, om maar wat te noemen) erg geslaagd. Iets wat The Witcher 3 nu ook erg goed doet imo. Een remaster zou wel interessant zijn, een nieuw deel nog beter :).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Als je met iemand meekijkt via share play stopt dat na 1 uur.
Je kunt het niet instellen dat je langer dan een uur blijft kijken zonder share play opnieuw aan te moeten zetten, correct?

Zal wel een beperking zijn om ervoor te zorgen dat je niet AFK gaat en zo anderen (gratis) jou games laat spelen.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:09
Mooie video die de downgraded van ubisoft Games in beeld brengt.

Is wel gameplay van pc op 1080p Max settings. Maar als nog relevant ivm adverteren dat het console graphics waren.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

dvdkiwi schreef op zondag 05 juni 2016 @ 13:38:
Als je met iemand meekijkt via share play stopt dat na 1 uur.
Je kunt het niet instellen dat je langer dan een uur blijft kijken zonder share play opnieuw aan te moeten zetten, correct?
Correct.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

v8power67 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 14:20:
Mooie video die de downgraded van ubisoft Games in beeld brengt.
[video]

Is wel gameplay van pc op 1080p Max settings. Maar als nog relevant ivm adverteren dat het console graphics waren.
Exact de reden waarom ik geen Ubisoft games meer op release koop.(buiten het punt dat elke game hetzelfde is)
Heb Syndicate, Primal, Division en Rainbow 6 nog niet eens aangeschaft..

Je word al jaren en jaren continu voorgelogen door Ubisoft, Ubisoft is voor mij de enige ontwikkelaar bij wie ik nooit meer de volle pond voor een game betaal..
En ik gok dat ik dat ook niet meer ga doen aangezien ze op dezelfde voet blijven doorgaan..
Helaas zijn er wel genoeg mensen die het niet uitmaken dus waarom zou Ubisoft het veranderen...
Ik vond the division best leuk, ook rainbow six schijnt best goed te zijn.

• Paulus07
  • Niet online
niks mis met the division.ziet er nog steeds heel bruut uit en is dikke fun :)
Dat trailers er voor een release altijd beter uit zien is logisch. Dat is met elk product wat iemand probeert te verkopen. Supermarkten staan er vol mee.

• Origins
  • Niet online
Syndicate en Primal waren prima games waarvan Primal misschien wel de leukste Far Cry is tot nu toe.
Division was ik wel echt snel klaar mee, vergelijkbaar voor mij met Titanfall, na een week was ik er wel klaar mee.

• corset
Twijfel twijfel..

na de HD rerelease van FFX(-2) (wat gewoon een blinde port was) en Silent Hill (wat een blinde port was met crappy performance) zit ik toch naar de Uncharted collection te kijken.

Ik weet dat ik van de Naughty Dog fanboys gelijk te horen krijg "KOPEN!!!" Maar heeft iemand nog echt kritiek op de games? Een reden waarom je zoiets hebt van "Dat had ik eerst moeten weten"

Verwijderd

corset schreef op zondag 05 juni 2016 @ 16:33:
Twijfel twijfel..

na de HD rerelease van FFX(-2) (wat gewoon een blinde port was) en Silent Hill (wat een blinde port was met crappy performance) zit ik toch naar de Uncharted collection te kijken.

Ik weet dat ik van de Naughty Dog fanboys gelijk te horen krijg "KOPEN!!!" Maar heeft iemand nog echt kritiek op de games? Een reden waarom je zoiets hebt van "Dat had ik eerst moeten weten"
De Uncharted Collection is een echte knal en avontuur game.

Als je die nog nooit gespeeld heb is het een echte aanrader van top kwaliteit.

• Origins
  • Niet online
Twijfel twijfel..

Ik had echt veel moeite met de controls bij de eerste Uncharted van de collection, ik vond het vervelend en niet meer van deze tijd.
In deel 2 is dit wel echt verbeterd, maar weet niet vond het eerlijk gezegd wel vervelend om deel 1 opnieuw te spelen.

Uncharted Collection is leuk om te spelen als je het nooit heb gedaan, dan is het een aanrader maar als je de games al heb gespeeld dan zou ik de collection lekker laten liggen.

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 14:44
Heb de originele spellen nooit gespeeld maar uncharted 1-3 in de collectie in 1 stuk doorgespeeld. Soms heb ik moeite spellen uit te spelen maar daar niet bij. Het type spel moet je wel liggen, dat zou het enige commentaar zijn. Ik had niet verwacht dat ik het zelf leuk zou vinden maar dat viel dus mee.

• Gandalf68
  • Laatst online: 05-11 20:21
en als het goed is in de aanbieding in de playstore op het moment dus 30 euro is nog geen tientje per spel ! super hoor !
Twijfel twijfel..

KOPEN!!!

• corset
Waarom verwachtte ik het al :D Is het het ook waard als je 2 al hebt gespeeld, groot deel bent vergeten en 3 alleen het begin?

• Jumpman
Twijfel twijfel..

Kwalitatief zijn het goede games. Wel moet je van avontuur en schieten houden, zeg maar de 'Tomb Raider' games.

Ik weet nog dat ik bij PS3 Uncharted heel lang had laten liggen en pas net voor deel 2 de game eens in mijn PS3 deed. Ik had toen echt spijt dat ik het niet eerder een kans had gegeven. Ik was toen van deel 1 al onder de indruk.

corset schreef op zondag 05 juni 2016 @ 20:24:
[...]

Waarom verwachtte ik het al :D Is het het ook waard als je 2 al hebt gespeeld, groot deel bent vergeten en 3 alleen het begin?
Ik heb ze alle 3 meerdere malen op de PS3 doorspeeld en ging er op de PS4 ook zo doorheen.

• Jumpman
Van mij mag er een remastered versie van RDR komen. De PS3 versie zit nog in seal, nooit tijd voor gehad. Het lijkt me een leuke game en met dezelfde graphics als GTA V ben ik erg blij.

• Ari Gold
Twijfel twijfel..

Waar twijfel je precies aan? Of de genre/stijl je aanspreekt..?

Ik ben voornamelijk echt een FPS player waaronder COD. Geef ook vrij weinig om andere games. Toch vind ik het op z'n tijd wel oké om een andere spel van een ander genre te spelen. Op Xbox heb ik naast COD wel veel verschillende games gespeeld. Borderlands, AC bijv. AC2 vond ik echt een tof deel. Brotherhood daarintegen niet en Revelations had mn interesse al niet meer bij het opstarten. AC kan je zeker in het rijtje zetten bij UC.

Ik hou er zeker ook niet van om zoveel tijd aan een single player game te besteden en meestal skip ik daarom ook de filmpjes. Bij UC is dat niet het geval, want het is best een interessant verhaal (voor mij dan). Het enige wat voor mij tegen valt zijn puzzels oplossen. Niet omdat ze moeilijk zijn ofzo, maar soms is het wel tijd rovend en heb ik er al snel geen zin meer in. :P (kijk meestal ook een walkthrough ernaast)

Waarom heb ik de Drake Collection toch wel gekocht? Omdat deel 4 er echt heel vet uit ziet, die ga ik zeker wel halen alleen niet voor de volle prijs. Vraag me niet waarom ik al 20 chapters heb gekeken. 8)7 Geef niet zo om spoilers etc. Had de eerdere delen nog niet gespeeld, want kom van Xbox af. Wilde die wel gespeeld hebben voordat ik uiteindelijk aan 4 begin.

3 spellen voor 30 euro? Zn prijs meer dan waard.
.

TL;DR: Geen zin in 3 lange verhaallijnen met puzzels etc. en aangezien je deel 2 en begin van 3 al gespeeld hebt. Koop hem niet

Heb je deel 1 nog niet gespeeld en hou je wel van deze shit (puzzels etc)? Gewoon kopen.

Verwijderd

Voel mij best genaaid toen ik hoorde over geruchten over de PS4 Neo. Ik heb de PS4 nu bijna een half jaar en dat vind ik veel te vroeg om alleen voor streaming gebruikt te worden.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:05:
Voel mij best genaaid toen ik hoorde over geruchten over de PS4 Neo. Ik heb de PS4 nu bijna een half jaar en dat vind ik veel te vroeg om alleen voor streaming gebruikt te worden.
Je kiest er toch zelf voor om de ps4 zo laat te kopen? Je had hem al drie jaar kunnen gebruiken!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-11 19:32
DeeSung schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:24:
[...]

Je kiest er toch zelf voor om de ps4 zo laat te kopen? Je had hem al drie jaar kunnen gebruiken!
Dat is erg kort door de bocht, wij kochten bewust de PS4 aangeziende Neo niet de games exclusieves krijgt waar mensen bang voor zijn, het zal eerder meet power hebben voor hogere resoluties en uitgebreidere VR dan met de huidige PS4 mogelijk is.

Terug naar de kort door de bocht verhaal, in mijn ogen heeft de PS4 pas sinds kleine 2 jaar pas echt titels die de aankoop rechtvaardigen, eerste jaar was het nog niet waard.

Verwijderd

LEGO® Star Wars™: The Force Awakens May the 4th Theme (Gratis):

https://store.playstation...03397_00-ETH0000000000462

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP1018-CUSA03397_00-ETH0000000000462/1465174947000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:05:
Voel mij best genaaid toen ik hoorde over geruchten over de PS4 Neo.
Waarom?
Tot er er meer bekend is, ander andere over waaróm hij er komt (waarschijnlijk voor VR ondersteuning) hoeft niemand zich genaaid te voelen.

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
The order 1886 staat nu ook in de store voor 20 euro. Ik heb het nooit gespeeld, maar lijkt mij wel heel vet. Iemand ervaringen met deze game?

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:42
fiore187 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 07:32:
The order 1886 staat nu ook in de store voor 20 euro. Ik heb het nooit gespeeld, maar lijkt mij wel heel vet. Iemand ervaringen met deze game?
Prima game, beetje aan de korte kant. Grafisch heel goed, gameplay vergelijkbaar met gears of war.

Ik zou 'm zelf alleen nooit digitaal kopen ondat het een sp only game is. Uitgespeeld is dus ook echt klaar.

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 13:08
fiore187 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 07:32:
Erg gaaf spel!
Wel erg kort + veel tussen scenes waardoor je effectief echt maar een paar "echte" speeluren overhoud..

Het is dat ik deze game al 9 maanden vtv had gepre-ordered maar ik zou er op dit moment niet meer dan €15 aan uitgeven omdat ie zo kort is ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Scrisissszzz
corset schreef op zondag 05 juni 2016 @ 20:24:
[...]

Volgens mij is de collection voor een schappelijke prijs te vinden tegenwoordig. Fysiek kopen, spelen en daarna weer de deur uit ;)

Uncharted is een erg leuke serie. De eerste 3 delen zijn wel voornamelijk schieten. In deel 4 is de balans tussen klimmen e.d. en schieten beter verdeeld vind ik.

Als je beetje door de clunky controls van deel 1 heen kunt kijken (want dat is het enige nadeel vind ik), heb je zeker een leuke serie!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 06 juni 2016 @ 06:49:
[...]

Waarom?
Tot er er meer bekend is, ander andere over waaróm hij er komt (waarschijnlijk voor VR ondersteuning) hoeft niemand zich genaaid te voelen.
Als het echt alleen voor de VR zou zijn, zou ik mij niet genaaid voelen. Echter ben ik bang dat er in de toekomst spellen/games met toegevoegde features komen voor alleen de PS4 Neo die niet compatible zijn met de originele PS4. De graphical upgrades betekenen weinig voor mij, maar ik wil wel nog zekerheid hebben dat ik games (Voornamelijk WWE en GTA) kan kopen over een aantal jaar.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:18

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:24:
[...]

Als het echt alleen voor de VR zou zijn, zou ik mij niet genaaid voelen. Echter ben ik bang dat er in de toekomst spellen/games met toegevoegde features komen voor alleen de PS4 Neo die niet compatible zijn met de originele PS4. De graphical upgrades betekenen weinig voor mij, maar ik wil wel nog zekerheid hebben dat ik games (Voornamelijk WWE en GTA) kan kopen over een aantal jaar.
Je voelt je genaaid over geruchten van de neo, terwijl nog helemaal niet bekend is wat het verschil is of zal worden in de toekomst. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat jij op je oude PS4 niet de nieuwste spellen zal kunnen spelen. Anders hadden ze het wel een PS5 genoemd. Dus ik zou me niet te druk maken over geruchten (of je er genaaid door voelen :P ), maar gewoon even afwachten wat het daadwerkelijke verschil wordt. Geniet gewoon van je PS4.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Pagina: 1 ... 127 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link