PSNID : HoefMeistert
Heb hem ook net pas gespeeld (15 op marktplaats). Ik vond hem ook erg tof alleen kwam er langzaam in. In het begin zijn er volgens mij nog meer cutscenes dan later in de game, later zijn er wat meer toffe, langere gameplay stukken en het verhaal wordt later gewoon wat leuker. Jammer dat ze nu iets heel anders aan he maken zijn. Als ze een vervolg hadden gemaakt en goed naar de community feedback hadden geluisterd had dat echt een topper kunnen zijn, het verhaal en de setting is het imo zeker waard.fiore187 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 07:32:
The order 1886 staat nu ook in de store voor 20 euro. Ik heb het nooit gespeeld, maar lijkt mij wel heel vet. Iemand ervaringen met deze game?
Streaming?Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:05:
Voel mij best genaaid toen ik hoorde over geruchten over de PS4 Neo. Ik heb de PS4 nu bijna een half jaar en dat vind ik veel te vroeg om alleen voor streaming gebruikt te worden.
Waarom zou je er niet meer op gamen?
Dat is helemaal niet erg, maar je kan iig 1 jaar minder spelen op de ps4 tot de ps4 neo en ps5 uitkomt. Dat lijkt mij toch logisch?Mizgala28 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 03:32:
[...]
Terug naar de kort door de bocht verhaal, in mijn ogen heeft de PS4 pas sinds kleine 2 jaar pas echt titels die de aankoop rechtvaardigen, eerste jaar was het nog niet waard.
Stel je voor dat iemand volgend jaar een ps4 koopt omdat hij het dan pas waard vind om een ps4 te kopen. En vervolgens zeuren dat een maand later de ps4 neo wordt aangekondigd. Lijkt mij raar.
Hoe langer je uitsteld hoe meer kans op een verbeterd/ volgend generatie product.
Je hoeft echt niet bang te zijn dat je nu games gaat missen, helemaal niet games als gta. In het allerslechtste senario krijgt de ps4k en handjevol exclusives, maar daar ga ik niet van uit.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:47:
[...]
Natuurlijk wel, maar ik heb het meer over het aanbod van games in de toekomst.
Wel denk ik dat de ps4k later de place to be is voor de psvr en natuurlijk als je 4k films wilt kijken.
Klopt als iemand bewust een PS4 nu koopt en daarna zeurt is dat zijn of haar eigen schuld, wij kochten hier thuis bewust de huidige PS4 omdat de kans in mijn ogen erg groot is dat op meer functies zoals 4K streaming/gaming en betere VR na je niks qua games mist op de huidige PS4 in de toekomst (op misschien een handvol titels na dan).DeeSung schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:45:
[...]
Dat is helemaal niet erg, maar je kan iig 1 jaar minder spelen op de ps4 tot de ps4 neo en ps5 uitkomt. Dat lijkt mij toch logisch?
Stel je voor dat iemand volgend jaar een ps4 koopt omdat hij het dan pas waard vind om een ps4 te kopen. En vervolgens zeuren dat een maand later de ps4 neo wordt aangekondigd. Lijkt mij raar.
Hoe langer je uitsteld hoe meer kans op een verbeterd/ volgend generatie product.
JeejDe Japanse tak van Square Enix heeft Final Fantasy XII: The Zodiac Age voor PlayStation 4 aangekondigd. Het spel moet in 2017 uitkomen.
The Zodiac Age is een HD-versie van de internationale release van Final Fantasy XII. We krijgen dus de 'International Zodiac Job System'-versie met aangepast gamedesign en extra gameplay-systemen. Natuurlijk wordt deze remaster met extra snufjes uitgerust om het op de current-gen beter eruit te laten zien en te laten spelen.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ieeeuw, 12 is in mijn ogen 1 van de slechtste uit de FF serie.
Verwijderd
Bij mij hing de PLEX app behoorlijk vaak en hopelijk nu minder vaak.
Verwijderd
Daar verheug ik me wel een beetje op:).
Alleen ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met het begin, aangezien je in seizoen 2 een paar compleet andere eindes heb.
Vraag me altijd af hoe telltela altijd zoveel games tegelijk kan maken, ze zijn dan wel allemaal hetzelfde, weing gameplay en slecht geoptimaliseerd maar als nog. De batman game van hun komt deze zomer en the walking dead in de herfst.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:46:
Ook seizoen 3 van de walking dead aangekondigd...
Daar verheug ik me wel een beetje op:).
Alleen ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met het begin, aangezien je in seizoen 2 een paar compleet andere eindes heb.
Dat mag ik vind het samen met 7 en 6, 1 van de leuksteMizgala28 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:20:
[...]
Ieeeuw, 12 is in mijn ogen 1 van de slechtste uit de FF serie.
Verwijderd
Sterker nog, als je de geruchten moet geloven mag de PS4K helemaal niks exclusiefs. Alle games moeten op de PS4 uitkomen én de game modes moeten in beide gelijk zijn. Games mogen betere graphics tonen, meer fps en de game modes iets uitbreiden (4 player splitscreen vs 2 player bijv). Maar de games zelf moeten identiek zijn qua content en beschikbaarheid. Als je de PS4 hebt kan je alle games die uitkomen nog spelen, de PS4K zal alleen wat mooier kunnen zijn of beter VR ervaring bieden.Nieuwevolger schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:53:
[...]
Je hoeft echt niet bang te zijn dat je nu games gaat missen, helemaal niet games als gta. In het allerslechtste senario krijgt de ps4k en handjevol exclusives, maar daar ga ik niet van uit.
Wel denk ik dat de ps4k later de place to be is voor de psvr en natuurlijk als je 4k films wilt kijken.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
NBA 2K16, PS4
Gone Home: Console Edition, PS4
Echochrome, PS3
Siren: Blood Curse (Episodes 1-12), PS3
God of War: Chains of Olympus, PS Vita
Little Deviants, PS Vita
Ik zeg: leuk dat NBA gratis is! Goed om een keer uit te proberen, volgens mij wel een toffe serie.
Verwijderd
En we mogen blij zijn. Vandaag de remake aangekondigd!WeAreLegion schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:59:
[...]
Dat mag ik vind het samen met 7 en 6, 1 van de leukste
http://www.xgn.nl/nieuws/...-getoond-door-square-enix
Edit: Wat wel erg jammer is dat de nieuwe collector's guide dan weer niet up-to-date is. Twee mooie boxsets, VII t/m IX en X t/m XII, maar XII is dan helaas niet de juiste
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2016 16:36 ]
Remaster!Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:33:
[...]
En we mogen blij zijn. Vandaag de remake aangekondigd!
http://www.xgn.nl/nieuws/...-getoond-door-square-enix
Edit: Wat wel erg jammer is dat de nieuwe collector's guide dan weer niet up-to-date is. Twee mooie boxsets, VII t/m IX en X t/m XII, maar XII is dan helaas niet de juiste![]()
[afbeelding]
Groot verschil tussen remake en remaster
Dit is een remaster, net als FFX/2. FF VII die is aangekondigd is wel een remake.
Een remaster gebruikt de bestaande game engine, maar vernieuwt vaak resolutie, particle effecten en soundtracks. Het 'voelt' nog als de oude game maar ziet er wat strakker uit. Maar niet te vergelijken met games uit deze tijd.
Een remake is een compleet nieuwe game. Ze bouwen de game vanaf de grond opnieuw. Een goed voorbeeld daarvan is de laatste Ratchet & Clank. Een remake ziet er net zo goed uit als een nieuwe game, maar de oude game concept is als leidraad gehouden. FFVII wordt een remake, maar FFXII is een remaster.
[ Voor 32% gewijzigd door ASNNetworks op 06-06-2016 16:59 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Nieuwe game van de makers van saint row.
Verwijderd
NEWS: Horizon Zero Dawn hits PS4 on 1/3/17. Check out the stunning new trailer now:
https://blog.eu.playstati...5&adbpl=tw&adbpr=36969785
Verwijderd
Haha, ik ken het verschil. Was alleen zo hyped door het nieuws. Ik ben hier meer van onder de indruk dan de remake van VII. Zit al maanden te checken of het aangekondigd zou worden. De verwachting was ook dat er een remaster kwam, alleen werd dit elke keer ontkent.ASNNetworks schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:55:
Remaster!
Groot verschil tussen remake en remaster
Vette trailer. Uitstel was wel verwacht.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 17:17:
PlayStation Europe
NEWS: Horizon Zero Dawn hits PS4 on 1/3/17. Check out the stunning new trailer now:
https://blog.eu.playstati...5&adbpl=tw&adbpr=36969785
[video]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Mijn trailer zegt 28 februari, sony had 2 dezelfde trailers geplaatst, maar 1 is er al verwijdert.
Maar goed, microsoft kan z'n spullen alvast beter weer inpakken.
Heb het al uitgevogeld, de game komt 28 februari uit in de us en 1 maart in europa (3 maart voor de uk)
YouTube: Watch Dogs 2 - Hello World [NL]
[ Voor 25% gewijzigd door Nieuwevolger op 06-06-2016 18:06 ]
Ign 6,8
Ganespot 7
Pu.nl 8
Vrij redelijke cijfers, ik heb het eerste deel op de PC gespeeld, vond die wat mager.Nieuwevolger schreef op maandag 06 juni 2016 @ 18:16:
Mirror edge reviews zijn ook online.
Ign 6,8
Ganespot 7
Pu.nl 8
Deel 2 op de PS4 gezien en ik volg de walkthough van iemand op YouTube en het ziet er beter uit, meer opener en meer vrijheid. Niet meer zo " recht toe recht aan" idee
Dat wordt de uncharted 4 van 2017 voor mij.
En uncharted 4 is tot op heden goty voor mij.
Zin in !!!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
YouTube: Wereldpremière WatchDogs 2
8 Juni
[ Voor 3% gewijzigd door RubenSaurus op 06-06-2016 18:42 ]
Vandaag even diablo 3 gespeeld, ben hier nog lang niet klaar mee, en nog zoveel anders leuks. Verder ook een steamlink besteld. Eerst maar is batman 1 uit de backlog halen. Eventueel ook nog de tweede (city, dacht dat het origens was)
Voor nu alvast voor de verzameling kopen vind ik beide games nog steeds te duur. Heb ook pcars en mk xl overwogen uit v&a. Maar zelfde scenario. Verder morgen natuurlijk weer de plus games.
Desondanks thanks voor replies iedereen.
[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 06-06-2016 19:07 ]
10 second ninja DONE
tips?
Meh
Ik heb het dynamische thema van uncharted 4, zeer netjes en goed leesbaar.dano_nl schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:23:
welke theme's gebruiken jullie? Ik ben nog niet echt een goed leesbare, cleane mooie theme tegengekomen eerlijk gezegd.
tips?
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Ik wissel tussen Transistor, The Last of Us, Bloodborne en Firewatch. Op het moment is het Firewatch. Allen dynamisch.dano_nl schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:23:
welke theme's gebruiken jullie? Ik ben nog niet echt een goed leesbare, cleane mooie theme tegengekomen eerlijk gezegd.
tips?
Die van Transistor vind ik denk ik wel het vetst.
Die van Uncharted kun je niet los kopen toch?
Deze wel, misschien is er nog een andere.bram1984 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:39:
[...]
Ik wissel tussen Transistor, The Last of Us, Bloodborne en Firewatch. Op het moment is het Firewatch. Allen dynamisch.
Die van Transistor vind ik denk ik wel het vetst.
Die van Uncharted kun je niet los kopen toch?
https://store.playstation...00917_00-UNCHARTED4FIRE00
Verwijderd
Trailer....v8power67 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 18:22:
Horizon Zero dawn. Holy shit wat dikke trailer. En holy shit heb ik zin in die game!!!
Dat wordt de uncharted 4 van 2017 voor mij.
En uncharted 4 is tot op heden goty voor mij.
Zin in !!!!
Precies zoals je al zegt....
Een trailer...
Wacht nog wel eventjes af hoe die er volgend jaar daadwerkelijk uit ziet en speelt
wanneer laat je weer eens een positief geluid horen?Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:57:
[...]
Trailer....
Precies zoals je al zegt....
Een trailer...
Wacht nog wel eventjes af hoe die er volgend jaar daadwerkelijk uit ziet en speelt
Misschien toch maar een keer de game aanschaffen, heb het geeneens gespeeld.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Zeker weten? Open world game met RPG elementen. Waarvan je nog niet weet hoe de besturing aanvoeltbram1984 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 18:08:
Horizon ziet er echt bruut uit. Day one.
[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 06-06-2016 20:03 ]
Verwijderd
Ik heb je een duim gegeven... positief genoeg?DigitalError schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:58:
[...]
wanneer laat je weer eens een positief geluid horen?
Nee,
Heb genoeg om positief over te zijn hoor.
Verheug me erg op de nieuwe final fantasy, op de modern warfare remake, mirrors edge, deus ex, maffia 3, battlefield 1.
Alleen daar word niet zoveel over gepraat
En genoeg games waarmee ik me erg heb vermaakt op de ps4..
Alleen games zoals Uncharted en Ubisoft games ben ik niet zo fan van
Natuurlijk ga ik deze uiteindelijk wel weer spelen, maar pas als ze goed in de aanbieding zijn
frostbyte engine
alleen zal fifa 17 vast en zeker dezelfde connectie problemen hebben als fifa 11. dat je een wedstrijd hebt gewonnen en dan in je scherm komt te staan, de verbinding met de servers zijn verbroken.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 05-11 23:52
[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 06-06-2016 20:18 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ja ik heb vertrouwen in Guerilla. De animaties zien er tot nu toe goed uit en de setting vind ik briljant bedacht. Qua RPG diepte valt het ook allemaal wel mee. Het zal geen Skyrim zijn.ASNNetworks schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:02:
[...]
Zeker weten? Open world game met RPG elementen. Waarvan je nog niet weet hoe de besturing aanvoelt
Deze generatie hadden ze ook Killzone hoor. Het was notabene een launch titelNieuwevolger schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:23:
Ben benieuwd of sony binnenkort weer komt met een shooter, vorige generatie moest sony per se een halo concurrent maken met killzone en resistance. Of denken ze dat de call of duty en mindere mate star wars battlefront reclame rechten genoeg zijn?
denk inderdaad het concurreren met battlefield of cod nauwelijks te doen is, maar daarom maakte sony ook shooters met een sci-fi/alien style. je merkte wel duidelijk dat sony met killzone shadow fall wel een "gerushde" game uitbrachten zodat het optijd was voor de launch van de ps4. Zelfde een beetje als little big planet 3, had je ook het gevoel van dat sony snel een nieuw deel wou uitbrengen voor de ps4. Niet meteen negatief bedoelt.ASNNetworks schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:27:
[...]
Deze generatie hadden ze ook Killzone hoor. Het was notabene een launch titelMaar andere first party shooters hebben ze niet nee, maar Microsoft heeft er ook maar een: Halo. Bovendien zijn exclusieve shooters erg lastig door games als COD en Battlefield. Kan me voorstellen dat Sony weinig brood ziet in een exclusieve fps wanneer third party partners vele malen beter verkopen.
Killzone stamt toch al van een generatie daarvoor? (ps2)
Of het de "Halo voor de PS4" moest worden? Ik geloof niet dat Guerilla in opdracht van Sony met de game is gekomen, wel? Het fijne weet ik er niet van, ik kan er ook naast zitten
Shadow Fall voelde in mijn optiek niet gerusht, het was een prima game.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Raar dat deze sport 'dood' lijkt te zijn in gaming.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Filmgames hebben helaas in het verleden al aangetoond dat ze vaak waardeloos zijn..bram1984 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:15:
Ik ben wel benieuwd naar die beoogde Spider-Man PS4 exclusive. Zou wat zijn als Rocksteady hiermee bezig is.
Ik zou het wel leuk vinden, een goede spiderman game.
Maar we hebben er al een paar gehad..
Ik vind de Infamous games heel veel lijken op de Spiderman games, logischerwijs zijn de powers wel anders.
Maar ik krijg wel een beetje dezelfde vibe bij deze 2.
Of suchar punchbram1984 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:15:
Ik ben wel benieuwd naar die beoogde Spider-Man PS4 exclusive. Zou wat zijn als Rocksteady hiermee bezig is.
Hun volgende game word hopelijk met de e3 aangekondigd en anders zal het wel bij de paris game week gebeuren.
Jan heeft geloof ik nog nooit van Rocksteady gehoord.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:22:
[...]
Filmgames hebben helaas in het verleden al aangetoond dat ze vaak waardeloos zijn..
Ik zou het wel leuk vinden, een goede spiderman game.
Maar we hebben er al een paar gehad..
Ik vind de Infamous games heel veel lijken op de Spiderman games, logischerwijs zijn de powers wel anders.
Maar ik krijg wel een beetje dezelfde vibe bij deze 2.
Verwijderd
Je bedoeld van die game op de ps4 die vol met bugs en problemen zat, en zelfs op de pc was teruggehaald omdat deze letterlijk onspeelbaar was door alle problemen..bram1984 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:25:
[...]
Jan heeft geloof ik nog nooit van Rocksteady gehoord.
Nee, nooit van gehoord...
(2 games daarvoor waren wel zeer goed, daar heb je gelijk in... ook al was het niet mijn smaak)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2016 21:32 ]
Gelukkig zijn we dan hier ook zo slim om op de ps4 te gamen. Arkham knight was gewoon een waardig einde van de triology. Toch verwacht ik niet dat we op de e3 hun volgende project zien.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:32:
[...]
Je bedoeld van die game op de ps4 die vol met bugs en problemen zat, en zelfs op de pc was teruggehaald omdat deze letterlijk onspeelbaar was door alle problemen..
(2 games daarvoor waren wel zeer goed, daar heb je gelijk in... ook al was het niet mijn smaak)
Arkham Knight vol met bugs op de PS4? Wat heb jij gespeeld?Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:32:
[...]
Je bedoeld van die game op de ps4 die vol met bugs en problemen zat, en zelfs op de pc was teruggehaald omdat deze letterlijk onspeelbaar was door alle problemen..
Ik vind alle 3 hun Batman games briljant. Een voorbeeld hoe filmgames moeten zijn.
Arkham Knight vanaf launch gespeeld, game was af en bug free
psn: jagermeistertim
Yep, moet ik ook met je eens zijn. Batman speelt heerlijk op de PS4. Lekker rondvliegen door de stad en gajes in elkaar beuken. Heerlijk.bram1984 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:02:
[...]
Arkham Knight vol met bugs op de PS4? Wat heb jij gespeeld?
Ik vind alle 3 hun Batman games briljant. Een voorbeeld hoe filmgames moeten zijn.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Ik heb niet gezegd dat ik deze op de ps4 heb gespeeld;), ik heb deze op mijn laptop gespeeld(althans, dat probeerde ik).bram1984 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:02:
[...]
Arkham Knight vol met bugs op de PS4? Wat heb jij gespeeld?
Maar speculeren over een eventuele spiderman heeft niet zoveel zin
Ja toch? Ik denk dat het de meest polished open world game is die ik ooit gespeeld heb op releasedatum.dvdkiwi schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:12:
Met Bram in deze.
Arkham Knight vanaf launch gespeeld, game was af en bug free
@Jan: we zitten hier gelukkig in het PS4 topic. Dat de game op de PC draait als een drol, wil nog niet zeggen dat de game niet goed is op de PS4. En Spider-Man wordt volgens de geruchten een PS4 exclusive, dus als Rocksteady die ontwikkelt, komt 'ie niet op de PC. Begrijp dus niet helemaal waarom je dat platform erbij haalt.
[ Voor 35% gewijzigd door bram1984 op 06-06-2016 22:30 ]
Dat was toch unitybram1984 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:27:
[...]
Ja toch? Ik denk dat het de meest polished open world game is die ik ooit gespeeld heb op releasedatum
Verwijderd
Omdat ik niet wist dat het om een ps4 exclusive ging;).bram1984 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:27:
[...]
Ja toch? Ik denk dat het de meest polished open world game is die ik ooit gespeeld heb op releasedatum.
@Jan: we zitten hier gelukkig in het PS4 topic. Dat de game op de PC draait als een drol, wil nog niet zeggen dat de game niet goed is op de PS4. En Spider-Man wordt volgens de geruchten een PS4 exclusive, dus als Rocksteady die ontwikkelt, komt 'ie niet op de PC. Begrijp dus niet helemaal waarom je dat platform erbij haalt.
Onze discussie ging niet over een ps4 game of een pc game, het ging over een ontwikkelaar...
Voor de pc was het waardeloos, en voor de ps4 waren er ook problemen(maybe niet voor jou, maar kijk google maar even op de bugs).
Maakt verder niets uit...
Ik zie het wel als het spel uit is, dan kunnen we erover oordelen
Verwijderd
https://store.playstation.com/#!/nl-nl/zoeken/q=fifa%2017
PSN, Twitter: NNY1980
Hou toch op. Elke game heeft bugs als je erover gaat googlen. Arkham Knight op de PS4 was echt prima bij launch.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:48:
[...]
Onze discussie ging niet over een ps4 game of een pc game, het ging over een ontwikkelaar...
Voor de pc was het waardeloos, en voor de ps4 waren er ook problemen(maybe niet voor jou, maar kijk google maar even op de bugs).
Een game die je zelf niet gespeeld hebt die vrijwel geen noemenswaardige bugs had op de PS4 afdoen met een "google maar even voor de bugs" vind ik een beetje lame eigenlijk. Als er een game is die bij launch hele goede performance en echt vrijwel geen bugs had dan is het nou net Arkham Knight wel namelijk.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Daarnaast heeft hij het over de PC versie die niet door Rocksteady is geport, maar was gedaan door iemand anders namelijk Iron Galaxy als ik het goed heb..Voxalizer schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:41:
[...]
Hou toch op. Elke game heeft bugs als je erover gaat googlen. Arkham Knight op de PS4 was echt prima bij launch.
Een game die je zelf niet gespeeld hebt die vrijwel geen noemenswaardige bugs had op de PS4 afdoen met een "google maar even voor de bugs" vind ik een beetje lame eigenlijk. Als er een game is die bij launch hele goede performance en echt vrijwel geen bugs had dan is het nou net Arkham Knight wel namelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Alvanosa op 07-06-2016 08:54 ]
PSN: Alvanosa
En nu met die nieuwe trailer zat ik echt te soppen op m'n stoel!! Ben normaliter niet zo van de RPG's maar dit gaat toch wel helemaal naar boven op mijn lijstje
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Hopelijk hebben ze een beetje een mooi excuus verzonnen voor die robot dino's.RoRoo schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:17:
Ik was al aangetrokken tot Horizon nav de eerste beelden, maar daar was de storyline nog een beetje onduidelijk in. De setting (post apocalyptisch) is helemaal in mijn straatje.
En nu met die nieuwe trailer zat ik echt te soppen op m'n stoel!! Ben normaliter niet zo van de RPG's maar dit gaat toch wel helemaal naar boven op mijn lijstje
Haha, idd. Robodino's sowieso instabuy, dus beter zorgen ze dat we het een beetje kunnen verantwoorden :-)bram1984 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:36:
[...]
Hopelijk hebben ze een beetje een mooi excuus verzonnen voor die robot dino's.
psn: jagermeistertim
Skynet...bram1984 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:36:
[...]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Transformers!!bram1984 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:36:
[...]
Als ik de trailer zo zie gaat dat helemaal goed komen! Daarom is het voor mij ook juist zo interessant geworden. Een duidelijke verhaallijn is een must. Hopelijk zonder al te veel afleiding in sidemissions e.d.
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Verwijderd
Goed nieuws voor mensen zoals ik die hier met spanning op wachten.
Ik denk dat het wel die richting op gaat, eerlijk gezegd. Ik kan in ieder geval geen reden bedenken waarom mensen robotdino's met een eigen AI zouden maken.
Ik denk dat de boel naar de klote is gegaan middels een iRobot achtig scenario (een super computer die in opstand komt tegen de mensheid omdat deze de aarde naar z'n grootje helpt) en daarbij wellicht wegens een bepaalde reden die dino's maakt.
Nu kan ik het natuurlijk weer niet terugvinden maar volgens mij is er ooit gezegd dat robots door AI zichzelf zijn gaan reproduceren en ontwikkelen. Eigenlijk een technologisch ecosysteem dat hetzelfde werkt als het biologische maar dan met tech resources en grondstoffen als absis.bram1984 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:36:
[...]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Verwijderd
Deze keer in de weekdeal: Rainbow Six: Siege voor PS4 voor 24,99!
https://www.bol.com/nl/p/...ege-ps4/9200000028862540/
Officieel geen prologue, maar dat gevoel heeft het wel een beetje.Verstekbakker schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:54:
Dat GT Sport, is dat nou het vervolg van GT5 (en GT6), of is dat zoiets als die Prologue games?
Verwijderd
Voor de liefhebbers een echte aanrader.
Een racegame in plaats van aan auto game dus, en dat lijkt me wel wat
Alleen ziet het er in de trailer wéér té clean uit, alsof de banen gisteren aangelegd zijn.
Ik mis een beetje het rauwe/realistische beeld, niet zulke verzadigde kleuren als GT altijd heeft,
als je begrijpt wat ik bedoel.
Project Cars had die grauwere kleuren heel goed te pakken.
Ja dat gevoel heb ik dus ook.418O2 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:24:
[...]
Officieel geen prologue, maar dat gevoel heeft het wel een beetje.
Als dat zo is, dan laat ik hem mooi liggen. Die racewagens in een GT-game boeien me geen reet eerlijk gezegd. Het succes van GT zat hem juist altijd in het realistische; je kon rijden met een auto die de buurman op de oprit had staan.dvdkiwi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:31:
Heb een beetje het gevoel alsof GT Sport een volwaardige game gaat worden maar dan puur gericht op sportwagens (de naam zegt het al) in plaats van honderdmiljoen nutteloze wagens die niet gemaakt zijn om te racen.
Als die een Lancer of Skyline had zeer zeker jaVerstekbakker schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:43:
[...]
je kon rijden met een auto die de buurman op de oprit had staan.
Nickname does not reflect reality
En dit spel laat zien hoe je een gangster wat boeiender kan neerzetten dan Franklin in GTA V. Een keer geen "nigger, fuck, pop a cap" etc hiphop taaltje wat die GTA V muppet gebruikt, maar een character die je gewoon kan verstaan.
Echt.. fuck Franklin.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik vind die dude in Watch Dogs juist nog minder persoonlijkheid hebben dan een kartonnen pop.corset schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:29:
Heerlijk, zit nu Watch Dogs te spelen. Lekker spel toch wel.
En dit spel laat zien hoe je een gangster wat boeiender kan neerzetten dan Franklin in GTA V. Een keer geen "nigger, fuck, pop a cap" etc hiphop taaltje wat die GTA V muppet gebruikt, maar een character die je gewoon kan verstaan.
Echt.. fuck Franklin.
En Franklin, Michael en Trevor zijn natuurlijk bewust overdreven "stereo-getypeerd" (de ghetto neger, de ondergedoken rich boy en de inteelt hilbilly). Heel GTA is een parodie op de Amerikaanse samenleving.
Verwijderd
Lol die franchise is ook naar de klote, goed om te weten.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:27:
'World of Final Fantasy komt op 28 oktober uit voor PlayStation 4 en PlayStation Vita'
[video]
Voor de liefhebbers een echte aanrader.
Ik vond Bedbug en Iraq wel wat hebben. Ze waren wat meer gecalculeerd dan het overdreven gangster concept uit GTA V.bram1984 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:34:
[...]
Ik vind die dude in Watch Dogs juist nog minder persoonlijkheid hebben dan een kartonnen pop.
En Franklin, Michael en Trevor zijn natuurlijk bewust overdreven "stereo-getypeerd" (de ghetto neger, de ondergedoken rich boy en de inteelt hilbilly). Heel GTA is een parodie op de Amerikaanse samenleving.
Moet wel zeggen dat het verhaal in Watch Dogs zeker niet slecht is. Het had veel erger gekund. (zie het einde van Uncharted 2, wat was dat gerushed en een teleurstelling. Zeker vergeleken met hoe lekker het verhaal loopt in Naughty's andere games)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dit topic is gesloten.
![]()
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link