corset schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:56:
[...]

Ik vond Bedbug en Iraq wel wat hebben. Ze waren wat meer gecalculeerd dan het overdreven gangster concept uit GTA V.

Moet wel zeggen dat het verhaal in Watch Dogs zeker niet slecht is. Het had veel erger gekund. (zie het einde van Uncharted 2, wat was dat gerushed en een teleurstelling. Zeker vergeleken met hoe lekker het verhaal loopt in Naughty's andere games)
Het verhaal vind ik helaas een van de slechtste punten van de game.

"Iemand heeft per ongeluk mn nichtje doodgeschoten terwijl ze achter mij aanzaten, dus laat ik 5000 random mensen killen om erachter te komen wie het gedaan heeft"

Het verhaal ging echt nergens over, was een verhaal over "revenge" en "justice" maar heel matig uitgevoerd, vind ik althans. Nee, de game was prima, maar ik moest echt mijzelf ertoe zetten om het uit te spelen. Was het niet de gameplay die herhalend as fuck werd, was het wel het verhaal waaraan ik mij stoorde.

Watch Dogs 2.... ik zit er in ieder geval niet op te wachten. Maar goed nieuws voor de mensen die er wel van houden :) .

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
ASNNetworks schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:23:
[...]

Het verhaal vind ik helaas een van de slechtste punten van de game.

"Iemand heeft per ongeluk mn nichtje doodgeschoten terwijl ze achter mij aanzaten, dus laat ik 5000 random mensen killen om erachter te komen wie het gedaan heeft"

Het verhaal ging echt nergens over, was een verhaal over "revenge" en "justice" maar heel matig uitgevoerd, vind ik althans. Nee, de game was prima, maar ik moest echt mijzelf ertoe zetten om het uit te spelen. Was het niet de gameplay die herhalend as fuck werd, was het wel het verhaal waaraan ik mij stoorde.

Watch Dogs 2.... ik zit er in ieder geval niet op te wachten. Maar goed nieuws voor de mensen die er wel van houden :) .
Ach, het is beter dan GTA V's

Ik ken je niet, maar vind je wel lief dus laten we samenwerken. oh haha FBI wil me hebben, dat is kut. Maar ja ik doe maar netjes mee en verwacht dat alles zichzelf oplost yay!

:P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Even mijn principes opzij gezet en een pre order gedaan: Final Fantasy XV Day One Edition :P
De demo vond ik mweh, maar XIII en XIII-2 (mijn enige 2 FF's ooit gespeeld) vond ik ontzettend tof.
Daarom heb ik wel vertrouwen in deeltje XV.

Nu alleen nog iets vinden om de tijd te doden tot ie uit komt (september).
Ik denk aan Assassins Creed Syndicate of Uncharted. Syndicate is 30 euro (20 euro op MP, wat een heel mooi prijsje is), Uncharted is 55 en dat vind ik, voor een 12-15 uur durende game, toch wat veel.
Even nadenken nog.....

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 07-06-2016 13:49 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-11 19:32
dvdkiwi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:40:
Even mijn principes opzij gezet en een pre order gedaan: Final Fantasy XV Day One Edition :P
De demo vond ik mweh, maar XIII en XIII-2 (mijn enige 2 FF's ooit gespeeld) vond ik ontzettend tof.

Ik denk aan Assassins Creed Syndicate of Uncharted. Syndicate is 30 euro (20 euro op MP, wat een heel mooi prijsje is), Uncharted is 55 en dat vind ik, voor een 12-15 uur durende game, toch wat veel.
Even nadenken nog.....
Je zou de FF X/X-2 kunnen spelen op de PS4, als een opwarmertje.

Verwijderd

Even nadenken nog.....
Je zegt het zelf al ;) .
55 Euro voor 12 uurtjes is best wel veel.

Dan speel je nu lekker Syndicate voor 20, daarna Final Fantasy... en zodra je daar mee klaar ben dan is uncharted wel te vinden voor een paar tientjes :)

@Hierboven.
FF 10 of 10-2 als opwarmertje :P :o .
Je bent daar al gauw 100 uur aan kwijt :+ (en dan heb ik het nog niets eens over het spel op 100% halen, dan ben al gauw het dubbele kwijt)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2016 14:01 ]

• corset
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:00:
[...]

Je zegt het zelf al ;) .
55 Euro voor 12 uurtjes is best wel veel.

Dan speel je nu lekker Syndicate voor 20, daarna Final Fantasy... en zodra je daar mee klaar ben dan is uncharted wel te vinden voor een paar tientjes :)

@Hierboven.
FF 10 of 10-2 als opwarmertje :P :o .
Je bent daar al gauw 100 uur aan kwijt :+ (en dan heb ik het nog niets eens over het spel op 100% halen, dan ben al gauw het dubbele kwijt)
Chocobo race in FFX onder 0 secs :D was op de PS2 weken aan kwijt.

En Syndicate is awesome! een van de betere AC games.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

corset schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:03:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Op de Vita gedaan met de remaster. Volgende dag ging mn wekker om 8u, maar ik moest het halen. Tot 4u bezig geweest ermee en blij dat ik was *O* Kon niet meer slapen van vreugde :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

corset schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:03:
[...]

Hou op :| .
Heb die race wel honderden keren geprobeerd...

Net zoals honderden keren Bliksem dodgen.... wat een hel was dat..
Het is en blijft een fantastische Final Fantasy, maar o wat een frustrerende moeilijke dingen zaten erin :)

• corset
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:07:
[...]

Hou op :| .
Heb die race wel honderden keren geprobeerd...

Net zoals honderden keren Bliksem dodgen.... wat een hel was dat..
Het is en blijft een fantastische Final Fantasy, maar o wat een frustrerende moeilijke dingen zaten erin :)
Wacht maar tot de FFXII remater :D oh en natuurlijk de FFX arena monsters >_< en dark aeons!

In eerste instantie dacht ik helemaal niet aan Assassins Creed, maar PoorLeno is net begonnen met Black Flag. Paar keer met 'm meegekeken via share play en toch weer zin in een Assassins Creed game gekregen :P

Remasters word ik niet zo warm van, hoe goed de game ook is ;)

Verwijderd

corset schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:08:
[...]

Wacht maar tot de FFXII remater :D oh en natuurlijk de FFX arena monsters >_< en dark aeons!
Haha,
Inderdaad, deze remaster kan ook weer leuk worden.... al vond ik 12 toch 1 van de mindere...

De arena monsters en dark aeons had ik gelukkig niet zoveel last van, jojimbo met zijn zanmato 8)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:09:
In eerste instantie dacht ik helemaal niet aan Assassins Creed, maar PoorLeno is net begonnen met Black Flag. Paar keer met 'm meegekeken via share play en toch weer zin in een Assassins Creed game gekregen :P

Remasters word ik niet zo warm van, hoe goed de game ook is ;)
Rogue is ook een hele leuke, alleen weet niet of je nog een ps3 heb staan :)

Edit:
Sorry voor de dubbele post mensen, had het eventjes niet door ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2016 14:11 ]

Verwijderd

PlayStation Europe

NEWS: Crystal & Steel Black Dualshock 4 controllers launch in July. Which is your favourite?

https://blog.eu.playstati...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CkWNcg-UUAAv29b.jpg:large

(De doorzichtige is wel wat voor mij)

• corset
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:10:
PlayStation Europe

NEWS: Crystal & Steel Black Dualshock 4 controllers launch in July. Which is your favourite?

[afbeelding]

En zoals gewoonlijk weer overpriced met 60-70 euro? :D

[...]
Rogue is ook een hele leuke, alleen weet niet of je nog een ps3 heb staan :)
Ja nog wel, maar ik speel er niet meer op ;)
Ik wil ook niet meer met PS3 graphics spelen.

Zie het een beetje als films kijken: ik ben dol op films, maar ik ga echt geen films meer op VHS of dvd kijken; het is Blu-Ray of anders niet, hoe goed de film ook is.

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 07-06-2016 14:17 ]

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

PlayStation Europe

[afbeelding]

Steel Black!!
2 graag.. Dank u

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• corset
Wel jammer dat Sony zoals gewoonlijk weer de leuke kleuren Japan only maakt. >_> Hier moet het allemaal van die strakke "kijk me een serieuze gamer zijn" kleuren hebben.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:11:
[...]

Ja nog wel, maar ik speel er niet meer op ;)
Ik wil ook niet meer met PS3 graphics spelen.
Kan ik begrijpen :) .

Speel zelf nou alweer een aantal weken vrijwel alleen maar op de ps3, en je went er heel snel aan moet ik zeggen.

Helaas begint mijn ps3 een beetje kuren te krijgen, dus ben een beetje aan het zoeken naar een nieuwe(tweede handse) ps3.

Helaas staan er hier bij vraag&aanbod veel advertenties voor een ps3 voor rond de 175a 200 euro..(Zo duur zijn ze nieuw, dus beetje vreemd :P )

Dus eventjes kijken of ik er ergens 1 voor een leuk prijsje kan vinden

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:15:

Dus eventjes kijken of ik er ergens 1 voor een leuk prijsje kan vinden
MP staat barstens vol met die dingen.

Even nadenken nog.....
Houd wel even in gedachte dat Uncharted 4 de langste Uncharted ooit is. 12 Uur is echt extreem kort hoor. Dan moet je flink rushen, niet exploren en op Easy spelen. Ik deed er geloof ik tussen de 16 en de 17 uur over.

Neemt natuurlijk niet weg dat je met Syndicate langer bezig bent.
Ik heb die 12-15 uur gebaseerd op deze statistieken.
Daar ik ook vaak de tijd neem om te exploren/verzamelen zal ik er ook wel iets boven zitten ;)

Ik wil 'm graag spelen maar heb er absoluut geen haast mee, daarom wacht ik wel tot ie een keer onder de 30 euro duikt.

dvdkiwi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:26:
Daar ik ook vaak de tijd neem om te exploren/verzamelen zal ik er ook wel iets boven zitten ;)

Ik wil 'm graag spelen maar heb er absoluut geen haast mee, daarom wacht ik wel tot ie een keer onder de 30 euro duikt.
Of je koopt 'm via MP en verkoopt 'm volgende week weer voor hetzelfde bedrag. :P

Overall ga je denk ik veel meer weggeblazen worden dan bij Syndicate. Ik wil Syndicate ook nog wel eens een keer proberen, maar het punt dat me altijd tegenstaat met AC is dat je met een paar uurtjes eigenlijk de gehele game wel hebt gezien. De omgevingen zullen niet veranderen en de vijanden doorgaans ook niet. Dat is het en daar speelt het verhaal zich af. De map is er al.
No can do > ik verkoop nooit games ;)
De beperktheid aan variatie in een AC stoor ik me niet zo aan, ik weet immers wat ik kan verwachten.

@Hieronder: ik weet het, ben zelf ook een completionist/trophyhunter :9

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 07-06-2016 14:50 ]

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

dvdkiwi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:26:

Gemiddelde speler is hier wel een completionist, dus 26 uur gemiddeld ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

YakuzA schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:48:
[...]

Gemiddelde speler is hier wel een completionist, dus 26 uur gemiddeld ;)
En aangezien onze Kiwi ook een Trophy-Hunter is, doet die er wel wat uurtjes over ;)

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-11 23:31
PlayStation Europe

[afbeelding]

Haal voor een 10tje een case uit China. Ben je ook klaar dan.

Helaas verkopen ze die wel alleen nog voor de oude controller. Zit ik hier dan met 3 cases die ik niet kan gebruiken. ;(

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-10 22:30
corset schreef op zondag 05 juni 2016 @ 16:33:
Twijfel twijfel..

na de HD rerelease van FFX(-2) (wat gewoon een blinde port was) en Silent Hill (wat een blinde port was met crappy performance) zit ik toch naar de Uncharted collection te kijken.

Ik weet dat ik van de Naughty Dog fanboys gelijk te horen krijg "KOPEN!!!" Maar heeft iemand nog echt kritiek op de games? Een reden waarom je zoiets hebt van "Dat had ik eerst moeten weten"
Heb je het al gekocht?
Ik had ze gekocht omdat ik dacht voordat ik Uncharted 4 ga spelen, moet ik deze gedaan hebben.
Eerste is wel ok, beetje oldschool. Niet echt veel exploration, het is meer je wordt in een setting geplaatst, en knallen, cutscene, door naar de volgende setting, knallen, cutscene.
Ben daar nu op driekwart, het verhaal is een 6-7 imo. :*)

Verwijderd

Nu Gratis voor PS Plus.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:59

On_E

Housemusic

Die story mode is de moeite echt niet waard, beter kijk je het ruim 20 minuten durende, niet te skippen einde via YT om ff te lachen.

Ga je het toch spelen, maak dan vooral een blank karakter aan. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: Mirror’s Edge Catalyst, SteamWorld Heist, Guilty Gear Xrd, more:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CkWaIJ_UoAEGMye.jpg

• corset
En mirrors edge krijgt kut reviews. Niks veranderd aan 1 schijnbaar qua Combat. Wat het grootste probleem was.

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

dvdkiwi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:45:

@Hieronder: ik weet het, ben zelf ook een completionist/trophyhunter :9
Als dat zo is, kun je met een gerust hart aan de slag met Uncharted 4, daar doe je wel even over dan. Ben inmiddels goede 3 weken onderweg naar Platinum (dat is wel dan niet elke dag uren in en uit Uncharted, maar toch). Dat zie ik niet in minder dan 24 uur gameplay rondkomen (Platinum dan), want minstens 2 playthroughs.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-10 12:42
corset schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 18:15:
En mirrors edge krijgt kut reviews. Niks veranderd aan 1 schijnbaar qua Combat. Wat het grootste probleem was.
Vond de beta ook behoorlijk tegenvallen. Grafisch niet echt denderend (niet zoals de originele ME er destijds grafisch uitzag) en de karakters/het verhaal ook niet echt boeiend :/.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:47

Phydomir

Dennis

Denk mooi alvast de NBA 2k16 download aanzetten terwijl ik nog niet thuis was. Perfect gegaan, gedownload en geïnstalleerd.

Daarna moet hij nog even "copying game" doen. Begon op 36% en staat 1,5 uur later pas op 46%. Herinner me van de vorige delen nog wel dat het lang duurde maar dit slaat alles.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Ze laten nu ook mooi zien dat alle games bij elkaar normaal gesproken zo'n 125 euro zou kosten. :)
Nu kunnen ze dat natuurlijk laten zien, NBA zit er tussen. Doorgaans komen ze niet boven de 50. :+

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:48
dutchgio schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:05:
Ze laten nu ook mooi zien dat alle games bij elkaar normaal gesproken zo'n 125 euro zou kosten. :)
Nu kunnen ze dat natuurlijk laten zien, NBA zit er tussen. Doorgaans komen ze niet boven de 50. :+
Da's nieuw hè? Wel toevallig nu inderdaad. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:05:
Dat is al een aantal maanden zo.
En dit jaar is het bedrag altijd boven de 100 euro uitgekomen ;)
Oh bij niet hoor. Ik zag het voor het eerst zo.
Vond het ook al toevallig. :)

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:32:
Oh bij niet hoor. Ik zag het voor het eerst zo.
Vond het ook al toevallig. :)
Hmm vreemd.

Ik doe altijd alles kopen via de webstore, en daar is het echt al maanden.....

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-11 13:52
Ik doe hier ook altijd alle Plus aankopen via de Web Store en ik ben er toch ook wel zeker van dat dit bij mij de eerste keer dat dit zo gedisplayed wordt. Toen het bedrag er kwam dacht ik zelfs heel even dat het de waarde van mijn wallet was, en ik dacht al: wtf, hoe kom ik ineens aan €125 ? :P

Verwijderd

Twixie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:00:
Ik doe hier ook altijd alle Plus aankopen via de Web Store en ik ben er toch ook wel zeker van dat dit bij mij de eerste keer dat dit zo gedisplayed wordt. Toen het bedrag er kwam dacht ik zelfs heel even dat het de waarde van mijn wallet was, en ik dacht al: wtf, hoe kom ik ineens aan €125 ? :P
Ik weet 100% zeker dat het ook al bij Tropico was toen die uit kwam, en ben er ook vrijwel zeker van dat het de maand daarvoor was..

Maakt verder geen donder uit natuurlijk :)..
Het is een leuke toevoeging;)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Valt wel wat mee: http://www.psx-sense.nl/2...talyst-redelijk-positief/

Als ik zou die lijst doorscroll gemiddeld een 7,5

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:03
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:29:
[...]

Dat is al een aantal maanden zo.
En dit jaar is het bedrag altijd boven de 100 euro uitgekomen ;)
Met de prijzen die ze in de Store durven te vragen is dat ook niet heel moeilijk. :+

YouTube

• corset
Watch dogs uitgespeeld! Leuk verhaal, heerlijk over de top fout zoals elke ps4 shooter is de laatste tijd.

Verwijderd

corset schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:41:
Watch dogs uitgespeeld! Leuk verhaal, heerlijk over de top fout zoals elke ps4 shooter is de laatste tijd.
die was laatst incl dlc voor 2 tientjes in de aanbieding toch? best de moeite lijkt me idd!

Verwijderd

Uffeltje schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:34:
[...]

Met de prijzen die ze in de Store durven te vragen is dat ook niet heel moeilijk. :+
Met de nieuwste ps4 games is het inderdaad debiel hoe hoog de prijzen zijn, maar ze kunnen moeilijk onder de prijzen van winkels gaan zitten.. Maar dat is in het verleden hier al een keer goed uitgelegd..

Met de prijzen van oudere games valt het tegenwoordig best wel mee, vooral als je de aanbiedingen een beetje volgt..

Zo heb ik vanmiddag Assassins creed Syndicate voor 27 euro gekocht en Just Cause 3 voor 27 euro.
Dat valt voor mij best wel mee kwa prijzen.
En vooral als je op de ps3 games zoekt dan heb je helemaal leuke aanbiedingen :)

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-11 23:31
Lekker dan. Net UC1 uitgespeeld op Crushing met alle schatten en relikwie, unlocked die trophy niet. :')

Had 1tje gemist. :') Wordt een makkelijke platinum dit.

[ Voor 24% gewijzigd door Ari Gold op 08-06-2016 00:22 ]

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Had niet anders verwacht namelijk. Vanaf de eerste aankondiging wist ik dat dit geen hoogvlieger zou worden.

• corset
Recon24 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:37:
[...]

Had niet anders verwacht namelijk. Vanaf de eerste aankondiging wist ik dat dit geen hoogvlieger zou worden.
nounou, je bent helderziend :+

• Recon24
corset schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:38:
[...]

nounou, je bent helderziend :+
Ach is een gevoel dat een game je geeft en dan weet ik al gauw van te voren dat het uiteindelijk de hype niet weet waar te maken.

• corset
Recon24 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:40:
[...]

Ach is een gevoel dat een game je geeft en dan weet ik al gauw van te voren dat het uiteindelijk de hype niet weet waar te maken.
gelukkig was er geen hype rondom dit spel :) en je hebt het zeker nooit fout?

Overigens voor degene die het niet snapt;

ik vind het gehele geklaag van "haha ik wist het al! kijk mij eens geweldig zijn" echt onzin. Geweldig voor die mensen, ze hebben het natuurlijk nooit fout gehad etc.
Beetje makkelijk achteraf blaten "ja dat wist ik al!" 8)7

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:59

On_E

Housemusic

Phydomir schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 18:48:
Denk mooi alvast de NBA 2k16 download aanzetten terwijl ik nog niet thuis was. Perfect gegaan, gedownload en geïnstalleerd.

Daarna moet hij nog even "copying game" doen. Begon op 36% en staat 1,5 uur later pas op 46%. Herinner me van de vorige delen nog wel dat het lang duurde maar dit slaat alles.
Hij gaat na de initiële download nog eens 46 GB extra downloaden. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Recon24
corset schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:45:
[...]

gelukkig was er geen hype rondom dit spel :) en je hebt het zeker nooit fout?

Overigens voor degene die het niet snapt;

ik vind het gehele geklaag van "haha ik wist het al! kijk mij eens geweldig zijn" echt onzin. Geweldig voor die mensen, ze hebben het natuurlijk nooit fout gehad etc.
Beetje makkelijk achteraf blaten "ja dat wist ik al!" 8)7
Dat maak jij er natuurlijk zelf van. En zeggen dat er geen hype was is natuurlijk onzin want die was er wel.

En het is overigens ook geen geklaag maar gewoon heel simpel! Je hoeft een game voor jezelf daarom ook niet echt te volgen als hij niet interessant overkomt. Ja dat mijn gevoel dat bij meerdere games geeft is nou eenmaal zo. Zullen meerdere mensen wel hebben waarschijnlijk.

Quantum Break is een mooi voorbeeld van een game die niet perse slecht is, maar uiteindelijk ook eigenlijk niet heel veel voorstelde qua game. Waarom? nou de aller eerste gameplay beelden spraken mij al niet aan. Het schieten en animaties stelde niks voor en daar was tot aan launch nog kritiek op.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:11
Iemand nog een mooie psn plus aanbieding ergens. Die van mij verloopt over paar dagen...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

v8power67 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:53:
Iemand nog een mooie psn plus aanbieding ergens. Die van mij verloopt over paar dagen...
In de store is nu een aanbieding 15 maanden voor de prijs van 12, maar dan moet je plus al afgelopen zijn. Geen idee hoe lang die actie nog loopt.

Verwijderd

v8power67 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:53:
Begreep de text verkeerd, sorry :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2016 21:55 ]

• v8power67
Klor schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:54:
[...]

In de store is nu een aanbieding 15 maanden voor de prijs van 12, maar dan moet je plus al afgelopen zijn. Geen idee hoe lang die actie nog loopt.
Owh das mooie ja alleen loopt pas 17 juni af. Hopen dat ie dan nog is de aanbieding.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:37
v8power67 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:56:
[...]

Owh das mooie ja alleen loopt pas 17 juni af. Hopen dat ie dan nog is de aanbieding.
Volgens de store is deze aanbieding geldig tot de 10e . Ik ben bang dat je pech hebt.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• v8power67
skreppiedoe schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:04:
[...]

Volgens de store is deze aanbieding geldig tot de 10e . Ik ben bang dat je pech hebt.
Zul je net zien :p Ach dan effe wat sites afzoeken.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:37
Beetje flauw dat deze prijs niet voor iedereen geldt.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

skreppiedoe schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:08:
Beetje flauw dat deze prijs niet voor iedereen geldt.
Die prijs geldt voor iedereen die geen lopend abonnement meer heeft. Marketing natuurlijk. Mensen overhalen om toch nog een jaartje te nemen.

Ik had overigens automatisch verlengen aan staan en toen werd er voor die prijs maar met 12 maanden verlengd. Vond ik persoonlijk wel genaaid om gestraft te worden omdat ik automatisch verlengen aan had staan. Na een paar mailtjes € 49,99 in mijn wallet teruggestort gekregen en de verlenging werd teruggedraaid. Kostte me wel enige moeite, maar gelukkig gelukt. :)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:13
PS Plus moet je gewoon op het juiste moment inkopen. Hier 3 jaar voor € 100,00 gekocht. Dat waren wel fysieke exemplaren.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:47

Phydomir

Dennis

On_E schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:48:
[...]

Hij gaat na de initiële download nog eens 46 GB extra downloaden. ;)
Zo'n vermoeden had ik al ja. Schiet echt niet op. Na een reboot van de PS4 gaat het wel iets harder maar is nog steeds niet helemaal binnen. Waardeloos. Zit je dan met je 200mbit lijn :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Phydomir op 07-06-2016 22:36 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Conscience NL
Persona 5 dus 14 februari 2017 uit in de VS.

http://blog.us.playstatio...t-on-valentines-day-2017/

Nog steeds geen EU datum bekend. Dat wordt wellicht importeren.

Phydomir schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:36:
[...]

Zo'n vermoeden had ik al ja. Schiet echt niet op. Na een reboot van de PS4 gaat het wel iets harder maar is nog steeds niet helemaal binnen. Waardeloos. Zit je dan met je 200mbit lijn :'(
Al een tijdje geen last meer van met 100 Mbit. Ik ga doorgaans tussen de 10 en 20 MB/s.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Duurt altijd langer als je er op zit te wachten.

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 14:44
Conscience NL schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 08:08:

Damn, dat spel is ook te vaak uitgesteld. Had toch wel erg de hoop het nog dit jaar te kunnen spelen. :/

Wel mooi stukje uit die link van je, wordt een special edition instant-buy en als hij hier niet nagenoeg tegelijk uitkomt een import.

[ Voor 13% gewijzigd door warcow op 08-06-2016 09:20 ]

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

Ik ga em importeren iig. Niet de eerste keer overigens dat Atlus/Sega lopen te kutten met Europa, dat was ook al zo met SMT4 toendertijd. Heb mijn Premium edition via videogamesplus.ca gedaan (goede ervaringen ook mee, plus pas betalen op het moment van shipping). Kwam bij elkaar (game + shipping) neer op een 86 euro. Nu zijn ze altijd wel goed daar met labellen zodat je geen extra invoerkosten hoeft te betalen dus dat zal wel snor zitten gok ik zo.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-11 03:50

BlackEyedAngel

Just a decent guy

86 euro 8)7

<edit: Ah, Premium Editie zie ik nu pas, nevermind :*

[ Voor 72% gewijzigd door BlackEyedAngel op 08-06-2016 10:07 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-11 17:40

Goed nieuws, want ik moet nog steeds aan 4 beginnen terwijl ik die op de release heb gekocht :o

• Akaendra
  • Nu online
dutchgio schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:07:
Met kans op nog extra importkosten. Succes. :)
Valt reuze mee, laatste keer dat ik daar heb geordered hebben ze er ook voor gezorgd dat er geen invoerkosten over betaald moesten worden en dat was ook een duurdere game :P
Hoezo zo moeilijk doen met importeren, verzendkosten en wachten op je levering, met kans op invoerrechten? Je kan het gewoon via de US Store digitaal aanschaffen. Of zitten er super speciale boekjes en game cover bij?

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ASNNetworks schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:35:
Of zitten er super speciale boekjes en game cover bij?
Dat zal vast wel, bij een Premium editie.
en er zijn natuurlijk zat mensen die sowieso liever fysiek dan digitaal games sparen

• Conscience NL
Beakzz schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:14:
[...]

Goed nieuws, want ik moet nog steeds aan 4 beginnen terwijl ik die op de release heb gekocht :o
Golden? Zeker eens aan beginnen 8).
Akaendra schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:49:
[...]

Ik ga em importeren iig. Niet de eerste keer overigens dat Atlus/Sega lopen te kutten met Europa, dat was ook al zo met SMT4 toendertijd. Heb mijn Premium edition via videogamesplus.ca gedaan (goede ervaringen ook mee, plus pas betalen op het moment van shipping). Kwam bij elkaar (game + shipping) neer op een 86 euro. Nu zijn ze altijd wel goed daar met labellen zodat je geen extra invoerkosten hoeft te betalen dus dat zal wel snor zitten gok ik zo.
Jep, heb net de Steelbook edition bij Amazon.com besteld. Ik mocht gratis Prime voor een maand proberen dus gelijk een mooie korting daardoor gepakt. Inclusief verzenden, pre-order korting en invoerkosten kwam ik uit op €63, een nette prijs vind ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Conscience NL op 08-06-2016 12:27 ]

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Trackmania Turbo voor €24,99 is Deal Of The Week on PlayStation Store. More on all the discounts here:

https://blog.eu.playstati...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cka79h6UkAAdWSE.jpg

(Leuke aanbiedingen)

• Akaendra
  • Nu online
ASNNetworks schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:35:
Hoezo zo moeilijk doen met importeren, verzendkosten en wachten op je levering, met kans op invoerrechten? Je kan het gewoon via de US Store digitaal aanschaffen. Of zitten er super speciale boekjes en game cover bij?
Fysiek > Digitaal voor console games imo. PC wil ik wel een uitzondering voor maken.

magoed, the Take your heart edition in plaatjesvorm.

Afbeeldingslocatie: https://c6.staticflickr.com/8/7737/26902291253_71dfe01381_b.jpg

Verwijderd

PlayStation Now ontvangt 50 nieuwe games die je kunt spelen:

Dit zorgt ervoor dat het totale aanbod van PlayStation Now flink groter is geworden, want met 50 games erbij staat het totale aantal nu op 400.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:40

JSchut

.....

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:11:
PlayStation Now ontvangt 50 nieuwe games die je kunt spelen:

[video]

Dit zorgt ervoor dat het totale aanbod van PlayStation Now flink groter is geworden, want met 50 games erbij staat het totale aantal nu op 400.
Je kan toch ook een tijdje gratis proberen? Wil graag weten of ik met de controls kan leven van borderlands op de ps4 :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
JSchut schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:40:
[...]

Je kan toch ook een tijdje gratis proberen?
7 dagen

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-11 09:05

Odieus

Onuitstaanbaar

Injustice 2 Revealed, Coming to PS4 in 2017

[ Voor 25% gewijzigd door Odieus op 08-06-2016 15:04 ]

PSN: LinQ-NL

• Munki
  • Laatst online: 05-11 16:43
Wellicht is het al gevraagd, if so, excuses, maar geldt de aanbieding van 15 maanden ook als je de code via een externe site besteld?

• Munki
  • Laatst online: 05-11 16:43
Thanks!
geen pc versie, warner bros zal waarschijnlijk nog maar weinig vrienden over hebben op dat platform.

verder had die trailer gewoon batman vs superman: dawn of justice moeten zijn.

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Aanbieding van 15 maanden PS+ geldt alleen als je nog geen PS+ hebt, dus niet beschikbaar als je wilt verlengen...

BFV: SuperflipNL [PS4]

SuperflipNL schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:56:
Aanbieding van 15 maanden PS+ geldt alleen als je nog geen PS+ hebt, dus niet beschikbaar als je wilt verlengen...
Hij geldt als je 'm aanschaft op het moment dat je geen actieve PS+ hebt inderdaad. Maar volgens mij is dat al bekend hier.

• corset
Na 2 trailers toch hyped voor:

Horizon: Zero Dawn
Injustice 2

hopelijk worden ze wat!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 05-11 08:18
GT7 met VR en Atmos op een PS4.5 hoop ik.

Nickname does not reflect reality

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Hoe lang doen jullie met de accu lading van de controller? Die van mij is binnen een kleine twee uur gewoon leeg, als in "melding op playstation komt dat ie leeg is".. Een hele nacht aan de lader en dan werkt ie gewoon maar echt niet langer dan twee uur :/

• Brad Pitt
  • Laatst online: 05-11 08:18
Uurtje of 4/5 of zo. Daarna/ervoor gaat ie in de telefoonlader.

Nickname does not reflect reality

Mrjraider schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:50:
Hoe lang doen jullie met de accu lading van de controller? Die van mij is binnen een kleine twee uur gewoon leeg, als in "melding op playstation komt dat ie leeg is".. Een hele nacht aan de lader en dan werkt ie gewoon maar echt niet langer dan twee uur :/
Andere kabel gebruiken en anders is je batterij defect. Toevallig batterij vervangen een keer (een vanuit eBay bijv)? Hij moet toch wel een uur of 8 mee kunnen als die nieuw is, als ie wat ouder is wat minder. Maar 2 uur is veel te kort.

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 08-06-2016 16:51 ]

• Mrjraider
  • Niet online
ASNNetworks schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:51:
[...]

Andere kabel gebruiken en anders is je batterij defect. Toevallig batterij vervangen een keer (een vanuit eBay bijv)? Hij moet toch wel een uur of 8 mee kunnen.
Mijn PS4 is nu net een maandje oud :>

Na twee uur is die controller echt leeg :( Verdorie :'(
Mrjraider schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:51:
[...]

Mijn PS4 is nu net een maandje oud :>

Na een twee uur is die controller echt leeg :( Verdorie :'(
Bellen met Sony of naar de winkel en garantie claimen ;)

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-11 03:50

BlackEyedAngel

Just a decent guy

En het licht op de controller zo laag mogelijk zetten, alle beetjes helpen :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Mrjraider
  • Niet online
ASNNetworks schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:52:
[...]

Bellen met Sony of naar de winkel en garantie claimen ;)
Zal Sony eens mailen, ding is gister avond van de kast gepleurd en liet de R2 toets los, dus de garantie kan ik wel gedag zeggen (aangezien dit dus valschade is). Ik probeer het dit weekend eens uit en zal dan eens contact opnemen..
BlackEyedAngel schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:53:
En het licht op de controller zo laag mogelijk zetten, alle beetjes helpen :)
Als ie net een maand oud is, gaat de LED verlichting 2 tandjes verlagen niet veel helpen hoor ;) Batterij is gewoon defect, dus moet hij onder garantie worden vervangen.

Mrjraider schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:53:
[...]

Zal Sony eens mailen, ding is gister avond van de kast gepleurd en liet de R2 toets los, dus de garantie kan ik wel gedag zeggen (aangezien dit dus valschade is). Ik probeer het dit weekend eens uit en zal dan eens contact opnemen..
Een zwakke accu heeft niets met valschade te maken hoor. Gewoon terug naar de winkel en omruiling claimen.
Pagina: 1 ... 129 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link