Het verhaal vind ik helaas een van de slechtste punten van de game.corset schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:56:
[...]
Ik vond Bedbug en Iraq wel wat hebben. Ze waren wat meer gecalculeerd dan het overdreven gangster concept uit GTA V.
Moet wel zeggen dat het verhaal in Watch Dogs zeker niet slecht is. Het had veel erger gekund. (zie het einde van Uncharted 2, wat was dat gerushed en een teleurstelling. Zeker vergeleken met hoe lekker het verhaal loopt in Naughty's andere games)
"Iemand heeft per ongeluk mn nichtje doodgeschoten terwijl ze achter mij aanzaten, dus laat ik 5000 random mensen killen om erachter te komen wie het gedaan heeft"
Het verhaal ging echt nergens over, was een verhaal over "revenge" en "justice" maar heel matig uitgevoerd, vind ik althans. Nee, de game was prima, maar ik moest echt mijzelf ertoe zetten om het uit te spelen. Was het niet de gameplay die herhalend as fuck werd, was het wel het verhaal waaraan ik mij stoorde.
Watch Dogs 2.... ik zit er in ieder geval niet op te wachten. Maar goed nieuws voor de mensen die er wel van houden
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store