• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-11 08:18
Kan door de val toch makkelijk een onderdeeltje constant "aan" staan en daardoor drainen o.i.d.

Als er geen garantie verleend zou worden door de valschade zou ik dat geheel logisch vinden.

Nickname does not reflect reality

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-11 03:50

BlackEyedAngel

Just a decent guy

ASNNetworks schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:54:
[...]

Als ie net een maand oud is, gaat de LED verlichting 2 tandjes verlagen niet veel helpen hoor ;) Batterij is gewoon defect, dus moet hij onder garantie worden vervangen.
Daarom zeg ik ook 'beetjes', en niet 'veel' :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:10
Mrjraider schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:50:
Hoe lang doen jullie met de accu lading van de controller? Die van mij is binnen een kleine twee uur gewoon leeg, als in "melding op playstation komt dat ie leeg is".. Een hele nacht aan de lader en dan werkt ie gewoon maar echt niet langer dan twee uur :/
Bij mij hangt het ook van het soort spel af hoelang de duur van de accu is. Maar dat ie na 2 uur al bijna leeg gaat is geen uitzondering, het feit blijft dat de dualshock4 accu heel weinig milliampere heeft. En daar betaal je dan 60 euro voor, schandalig eigenlijk.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-11 21:48
Verlichting op minimum en geluid uit, doe toch gauw een uurtje of 8 met een opgeladen controller.

[ Voor 6% gewijzigd door peto84 op 08-06-2016 18:13 ]

psnprofiles

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vind inderdaad de accu van de controller echt compleet ruk. Ik had veel meer verwacht hiervan. Maar helaas, dat is Sony. Het was met veel series van de PS3 controller niet anders.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

peto84 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:13:
Verlichting op minimum en geluid uit, doe toch gauw een uurtje of 8 met een opgeladen controller.
Licht er ook aan wat voor game je speelt.

Met een telltale game(ofzo) dan gebruik je de knoppen veel minder dan met een hack&slash zeg maar..

Bij een Diablo 3 is mijn controller toch echt binnen een paar uurtjes leeg, maar bij een destiny of witcher doe ik er toch inderdaad zo'n 7a8 uur mee

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:50

Exirion

Gadgetfetisjist

corset schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:16:
Vind inderdaad de accu van de controller echt compleet ruk. Ik had veel meer verwacht hiervan. Maar helaas, dat is Sony. Het was met veel series van de PS3 controller niet anders.
Die oude controllers gingen veel langer mee. Sony negeert gebruikers want niemand zit te wachten op die belachelijke verlichting op zo'n controller. Vreet alleen maar stroom en je moet je controller slopen om het uit te krijgen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Exirion schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:27:
[...]

Die oude controllers gingen veel langer mee. Sony negeert gebruikers want niemand zit te wachten op die belachelijke verlichting op zo'n controller. Vreet alleen maar stroom en je moet je controller slopen om het uit te krijgen.
Mag je hier niet zeggen, Sony is perfect :+ neh, het klopt wel :)

Overigens, de Watch Dogs 2 livestream is afgelopen. Game ziet er gaaf uit! Wordt een day 1 buy :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
corset schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:29:
[...]

Overigens, de Watch Dogs 2 livestream is afgelopen. Game ziet er gaaf uit! Wordt een day 1 buy :D
De eerste video(s) van deel 1 zagen er ook super uit. -O-

Ik wacht wel op de eerste gameplay beelden die niet door Ubisoft zelf worden vrijgegeven.

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 08-06-2016 18:45 ]

Lijk wel heel erg GTA San Andreas: The Hacker Edition.
Verder vooral leuk grafische trailers etc., dat deden ze bij Watch Dogs 1 ook en kijk wat dat werd...
Ubisoft is gewoon geen top developer, levert middelmatige games.

Ik kreeg ook even een glimlach toen ze zeiden dat Watch Dogs een nieuw IP was en dat ze dus ook met niets helemaal overnieuw moesten beginnen. Hadden ze dat maar gedaan. :)

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 19:04:
Lijk wel heel erg GTA San Andreas: The Hacker Edition.
Verder vooral leuk grafische trailers etc., dat deden ze bij Watch Dogs 1 ook en kijk wat dat werd...
Ubisoft is gewoon geen top developer, levert middelmatige games.

Ik kreeg ook even een glimlach toen ze zeiden dat Watch Dogs een nieuw IP was en dat ze dus ook met niets helemaal overnieuw moesten beginnen. Hadden ze dat maar gedaan. :)
Ik heb me eigenlijk best wel vermaakt met Watch Dogs, het was geen super goeie game maar wel erg vermakelijk :) maar goed ieder zijn ding verder natuurlijk.
Ubisoft weet nog wel steeds hoe ze een game moeten ophypen. Toch wel een beetje hyped, maar wacht eerst de reviews af. De media doet altijd of de downgrade de schuld was van dat de game niet zo goed was, maar dat was nog het minst belangrijk. Voertuigen besturen was best matig, de open world was niet zo goed als gta ( bijvoorbeeld als er geschoten werd, liepen de mensen aan de overkant van de straat door of er niks gebeurd was) en de hoofdpersoon die vlinterdun was kwa karakter en alles deed omdat z'n nichtje werd vermoord. Een goed verhaal en personage zijn bijna net zo belangrijk als de gameplay vind ik.

• kaanmijo
  • Laatst online: 05-11 18:01

kaanmijo

Picobello B.V.

Hieronder wat gameplay van Watch_Dogs 2, gemaakt door GameSpot. Het ziet er opzich best prima uit, en aangezien het over een maand of 5 al uit moet komen verwacht ik geen grafische downgrade. Lijkt een beetje op GTA meets Watch_Dogs 1 nu, wat ik best positief vind.

• peto84
Bij het zien van deze beelden krijg ik er al helemaal zin in. De stad ziet er een stuk levendiger uit dan zijn vooorganger, ook alle bekende locaties helpen daarbij.

Hopelijk meer variatie in de diverse missies. Het van camera naar camera hoppen ging op den duur snel vervelen.

psnprofiles

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:13
kaanmijo schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:24:
Hieronder wat gameplay van Watch_Dogs 2, gemaakt door GameSpot. Het ziet er opzich best prima uit, en aangezien het over een maand of 5 al uit moet komen verwacht ik geen grafische downgrade. Lijkt een beetje op GTA meets Watch_Dogs 1 nu, wat ik best positief vind.

[video]
Het ziet er hier goed uit, maar het blijft Ubisoft (toren en gebouw 'veroveren' voor een grotere map zichtbaar).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:02

mno

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:29:
PlayStation Europe ‏

Trackmania Turbo voor €24,99 is Deal Of The Week on PlayStation Store.
Twijfel.....is deze het waard?

Gewoon rösti

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
bedenk me net iets. voor PS+ was er die gratis driveclub game,demo,kale versie variant :P

Met alsnog heel veel gelockte items erin etc. Nu zijn er natuurlijk al die gratis auto items etc in de store. Werken die ook voor de PS+ editie? zodat je dus meer content hebt?

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-11 11:05
kaanmijo schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:24:

[video]
Nou, ze mogen nog wel flink aan de bak. Als ik zo die trailer zie, zijn schaduwen een groot probleem. Goed voorbeeld zie je vanaf 20 seconden. Als dit over vijf maanden in de schappen moet liggen, dan zijn er twee opties; of schaduwen blijven zo of de performance krijgt een hit. Het stuk met de blauwe auto, kijk even naar de lak. De draw distance is bijzonder laag (1.33 als voorbeeld).

Nee, qua sfeer mis ik het ook compleet, het is een beetje een ripoff van GTA V. Een zwarte lead die dus een ghetto achtergrond heeft, het zonnige filter wat weinig diepgang heeft. De animaties in de kleerkast zijn rechtstreeks overgenomen lijkt het haast. Dit wordt hem niet voor mij.
Zowel mensen die de game nu al afschrijven als de mensen die 'day one!' roepen, vind ik beide nogal voorbarig. We hebben 2 trailertjes gezien nu?

Ik ben verder wel benieuwd in hoeverre ze de boel verbeterd hebben, maar dat zal de komende maanden pas blijken.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:47

Phydomir

Dennis

Video van GameSpot ziet er goed uit vind ik. Ik vond deel 1 ook erg vermakelijk. Vind het hele "ubisoft" concept (verover dit voor map unlock) ook niet perse iets negatiefs.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

ik lees een paar reacties van mensen dat ze de graphics niet zo mooi vinden. maar heb net zitten kijken naar gta 5 en mafia 3 gameplay en ik vind dit er gewoon het zelfde eruit zien, gewoon prima. misschien hebben de auto's wat meer detail bij gta maar ik vind bijvoorbeeld de kleding van watch dogs 2 er erg goed uit zien.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:16

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik vind die salto's die dat player character af en toe maakt echt te lachwekkend voor woorden. Het zal wel racistisch zijn maar... Wat een aap.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-11 19:08
Heeft vast te maken met mijn ervarginen met the Division, maar ik werd niet echt warm van de trailers en livestream van Watch Dogs 2. Maar niet alleen door mijn getemperde verwachtingen. Ik heb nog niet veel gezien van het hoofdpersonage en de verhaallijn, wellicht dat dat nog kan veranderen dus. Moet ook zeggen dat ik nog niet onder de indruk was van de omgevingswereld

Wel positief is dat je al wat meer kan hacken in 2, want mijn grootste kritiek met Ubisoft open-world games is toch wel dat er erg veel herhaling in de spellen zit. Watch Dogs, Assasins Creed, Far Cry volgen allemaal wel een beetje hetzelfde stramien: 'Torens activeren om delen van de kaart vrij te spelen. Zij-missies die erg repetitive zijn. Wat meer variatie is waar ik op hoop.

Neem nou het 'vrijspelen' van delen van de kaart: In Watch Dogs zou ik dus hopen dat ze daar per gebied iets unieks voor bedenken. Ze zouden het kunnen linken met het verhaal. Of wat meer puzzel-elementen (logisch nadenken, wat meer richting de oude Riven en Myst games).

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:10
Paulus07 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 21:19:
bedenk me net iets. voor PS+ was er die gratis driveclub game,demo,kale versie variant :P

Met alsnog heel veel gelockte items erin etc. Nu zijn er natuurlijk al die gratis auto items etc in de store. Werken die ook voor de PS+ editie? zodat je dus meer content hebt?
Nee helaas. Ik heb trouwens de platina wel in de +versie behaald. Daarna de volledige game + season pass gekocht voor een tientje en heb me enorm vermaakt met het spel. Ik speel het nog steeds af en toe voor de lol. Eens in de zoveel maanden komt er een leuke tweakers challenge langs met super/hyper wagens waaraan ik meedoe. Maar meestal selecteren ze saaie slome auto's jammer genoeg, niet interessant voor mij.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:16

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Over het algemeen trek ik Ubisoft games niet echt heel goed maar ik vond Watch Dogs op zich niet eens zo slecht. Beter dan de recente AC en Farcry games iig. Het verhaal en de characters waren wel echt super, superslecht vond ik, maar die compleet over-the-top gameplay vond ik wel aardig vermakelijk eigenlijk. Geen topper maar wel vermakelijk.

Watch Dogs 2 zal ook wel zoiets worden denk ik. Zo'n middelmatige B-game. Hoeft niet perse verkeerd uit te pakken.

[ Voor 4% gewijzigd door Voxalizer op 08-06-2016 22:55 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

mno schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 21:18:
[...]

Twijfel.....is deze het waard?
Simpel antwoord: ja.
Een van de tofste arcaderacers op de markt imo, incl split screen tot 4 spelers.
En je kunt het jezelf zo moeilijk maken als je zelf wilt.
Er staat (of stond, dat weet ik niet zeker) een demo in de store waar je de game een uur kon proberen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Paulus07 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 21:19:

Zeker het proberen waard, dus test het eens. Het kan zijn dat je sommige auto's pas kunt gebruiken wanneer je een bepaald level hebt bereikt (level 5 van de betreffende constructeur). Verder zou ik gewoon de Store goed in de gaten houden. Recent was de Driveclub incl. Season Pass voor 9 euro te koop (voor PS+ leden).

• Paulus07
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 07:28:
[...]

Zeker het proberen waard, dus test het eens. Het kan zijn dat je sommige auto's pas kunt gebruiken wanneer je een bepaald level hebt bereikt (level 5 van de betreffende constructeur). Verder zou ik gewoon de Store goed in de gaten houden. Recent was de Driveclub incl. Season Pass voor 9 euro te koop (voor PS+ leden).
Gister nog even getest maar zag er geen nieuwe auto's etc bij komen in de lijst :( De standaard PS+ versie bevat gewoon te weinig content. Of dan klik je er helemaal doorheen en krijg je bij de laatste stap, heir koop maar in de store.

Verwijderd

Paulus07 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:12:
[...]

Gister nog even getest maar zag er geen nieuwe auto's etc bij komen in de lijst :( De standaard PS+ versie bevat gewoon te weinig content. Of dan klik je er helemaal doorheen en krijg je bij de laatste stap, heir koop maar in de store.
Helaas. Het was natuurlijk wel een beetje te verwachten van deze uitgebreide demo. Anders zou niemand meer het spel kopen uiteraard.

• Paulus07
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:31:
[...]

Helaas. Het was natuurlijk wel een beetje te verwachten van deze uitgebreide demo. Anders zou niemand meer het spel kopen uiteraard.
Maarja hij was ooit beloofd door sony dat het ene release game zou worden en gratis voor de PS+. Hierdoor had ik ook de ps4 op release. Dacht mooi ff potje scheuren met driveclub. Maarja :P

• Jumpman
Paulus07 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:47:
[...]

Maarja hij was ooit beloofd door sony dat het ene release game zou worden en gratis voor de PS+. Hierdoor had ik ook de ps4 op release. Dacht mooi ff potje scheuren met driveclub. Maarja :P
Volgens mij hebben ze het zo nooit beloofd. Ze hadden een gratis PS+ versie beloofd, zonder verder in de detail te treden. Slim natuurlijk.

Al met al is Driveclub zijn geld meer dan waard (zeker als hij maar € 9,00 is).

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:54:
[...]
geen pc versie, warner bros zal waarschijnlijk nog maar weinig vrienden over hebben op dat platform.
offtopic:
Waarom zou dit zijn? Dacht dat steam etc toch wel aardig wat geld opbracht voor de devs/pubs, misschien meer/meest voor Gabe? Of toch nog steeds piracy?

Wil injustice deel 1 nog steeds een kans geven maar blijf meer een capcom man.

10 second ninja DONE

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

Sagat schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:14:

Wil injustice deel 1 nog steeds een kans geven maar blijf meer een capcom man.
Ik vond 'm leuk, maar zou er niet meer dan 10eu voor geven.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-11 12:35
Sagat schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:14:
[...]

offtopic:
Waarom zou dit zijn? Dacht dat steam etc toch wel aardig wat geld opbracht voor de devs/pubs, misschien meer/meest voor Gabe? Of toch nog steeds piracy?
Volgens mij heeft ie het over de release van Arkham Knight op PC. Al was het wel een andere dev die deze versie (of eerder broddelwerk) heeft afgeleverd, maar ook dat zal ze niet in dank zijn afgenomen.

Maar who cares, dit is het PS4 topic waar ie gewoon goed draaide :>

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Sagat
  • Nu online
Heb em via plus, en ook op pc (waar hij niet lekker speelde, itt tot een sf4).

10 second ninja DONE

• Sagat
  • Nu online
Martinspire schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:18:
[...]
Volgens mij heeft ie het over de release van Arkham Knight op PC. Al was het wel een andere dev die deze versie (of eerder broddelwerk) heeft afgeleverd, maar ook dat zal ze niet in dank zijn afgenomen.

Maar who cares, dit is het PS4 topic waar ie gewoon goed draaide :>
Om het dan naar de ps4 te trekken, denk dat het overweldigende verkoop succes betekent dat daar de markt is. En injustice is imho ook meer console game dan pc. Desondanks vreemd als je ziet dat een sf5 wel ook naar pc gegaan is.

10 second ninja DONE

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-10 12:42
Jumpman schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:57:
[...]

Volgens mij hebben ze het zo nooit beloofd. Ze hadden een gratis PS+ versie beloofd, zonder verder in de detail te treden. Slim natuurlijk.

Al met al is Driveclub zijn geld meer dan waard (zeker als hij maar € 9,00 is).
Eens, en dan helemaal i.c.m. de season pass (die ook regelmatig in de aanbieding is) waar ook bakken met content in zit :).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Verwijderd

DUCATI - 90th Anniversary is vandaag uitgekomen voor €39,99:

https://store.playstation...05245_00-DUCATIFULLGAME00

Iemand deze game al gespeeld of reviews ervan gezien?
Op metacritic nog niks en ik heb wel zin in een motor race.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:45:

Van de makers van Ride en die game viel volgens mij nogal tegen.
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:45:

Heb je dan niet meer aan DriveClub bikes?

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:03:
Heb je dan niet meer aan DriveClub bikes?
Goeie tip, ik ga het even checken.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Geef maar toe dat je 'm al gekocht hebt Dennis 8)

PSN: Maichel

Ik vond het ook zo knap dit ik een game wist te vinden die hij nog niet kende. :+

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:11
niekvandermeer schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:59:
[...]

Van de makers van Ride en die game viel volgens mij nogal tegen.
Heb me anders flink vermaakt met Ride. Ride 2 komt deze herfst.
Als het rijd zoals Ride is het prima te doen. Is richting simulatie qua physics.

Driveclub bikes is grappig maar physics zijn slecht. En dat verpest het al snel voor mij. Het rijd zo onrealistisch dat de lol er zeer snel af was.

[ Voor 18% gewijzigd door v8power67 op 09-06-2016 14:28 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/DxbE1uN5CyM38mPmdMAEZZjP/full.jpg?nohitcount=1

Toch maar even Driveclub weer opgepakt en ik ga er mee bezig de komende tijd.

_/-\o_

• Jumpman
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 17:17:
[afbeelding]

Toch maar even Driveclub weer opgepakt en ik ga er mee bezig de komende tijd.

_/-\o_
Haha, zoveel content dat je niet eens meer weet, wat wel en niet hebt?

Verwijderd

Jumpman schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 18:29:
Haha, zoveel content dat je niet eens meer weet, wat wel en niet hebt?
Ik wist dat ik DriveClub had, maar ik had even niet aan de bikes uitbreiding gedacht.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gone Home (uit..)gespeeld. Ooit getwijfeld om hem te kopen maar blij dat ik het destijds niet gedaan heb. Klik alleen aan als je het spel zelf hebt uitgespeeld!

spoiler:
Wat een ruk "spel". Ik heb niets (integendeel) tegen verhalen in interactieve games, maar wat een prut is dit. Ik had al vrij snel door dat de zus van Katie lesbisch was, en gezien er ook overal bijbels lagen vermoedde ik dat haar ouders erachter kwamen, het pertinent oneens waren en dat Sam ze had omgebracht en ergens in het huis had verborgen. Maar nee, het is nog simpeler..ze is gewoon tijdelijk weggelopen met d'r scharrel en d'r ouders zijn gewoon een weekend weg. Los van de kutmuziek is dit één van de slechtste verhalen die ik tijden "gespeeld" heb. Zonde van de één uur en vijftig minuten van mijn tijd. Zo, klaar :+

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-11 19:32
Exorcist schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:03:
Gone Home (uit..)gespeeld. Ooit getwijfeld om hem te kopen maar blij dat ik het destijds niet gedaan heb. Klik alleen aan als je het spel zelf hebt uitgespeeld!

spoiler:
Wat een ruk "spel". Ik heb niets (integendeel) tegen verhalen in interactieve games, maar wat een prut is dit. Ik had al vrij snel door dat de zus van Sam lesbisch was, en gezien er ook overal bijbels lagen vermoedde ik dat haar ouders erachter kwamen, het pertinent oneens waren en dat Sam ze had omgebracht en ergens in het huis had verborgen. Maar nee, het is nog simpeler..ze is gewoon tijdelijk weggelopen met d'r scharrel en d'r ouders zijn gewoon een weekend weg. Los van de kutmuziek is dit één van de slechtste verhalen die ik tijden "gespeeld" heb. Zonde van de één uur en vijftig minuten van mijn tijd. Zo, klaar :+
_O-

(absoluut mee eens)

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Spel niet gespeeld maar toch blij dat ik je spoiler las, sla hem voorlopig maar even over.

• peto84
[...]
spoiler:
Weet ook niet goed wat ik van deze game moet vinden. Sfeer zit er wel in, maar je verwacht toch dat er iets gaat gebeuren. Toen op gegeven moment geheime ruimtes opengingen dacht ik van nu komt het... maar niets.
Op gegeven moment begon ik nog even te twijfelen is Sam dan toch een jongen, maar toen herinnerde ik me dat portret wat ik eerder gezien had. Verder is het een saaie toer door een leeg huis.

psnprofiles

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:03

spoiler:
Wat een ruk "spel". Ik heb niets (integendeel) tegen verhalen in interactieve games, maar wat een prut is dit. Ik had al vrij snel door dat de zus van Katie lesbisch was, en gezien er ook overal bijbels lagen vermoedde ik dat haar ouders erachter kwamen, het pertinent oneens waren en dat Sam ze had omgebracht en ergens in het huis had verborgen. Maar nee, het is nog simpeler..ze is gewoon tijdelijk weggelopen met d'r scharrel en d'r ouders zijn gewoon een weekend weg. Los van de kutmuziek is dit één van de slechtste verhalen die ik tijden "gespeeld" heb. Zonde van de één uur en vijftig minuten van mijn tijd. Zo, klaar :+
spoiler:
So true, ik heb zelfs in de twee uur dat de game. duurde meerdere keren gedacht om te stoppen. Binnenkort Firewatch maar eens proberen, die lijkt me wel goed.

To dare is to do

• HopOnline
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-11 22:07
Ik weet niet of dit het goede topic is, maar anders hoor ik het wel.

Sinds oktober vorig jaar heb ik een PS4 en heb 3 volwaardige games uitgespeeld sinds dien. The last of us, Batman The Dark Knight en Uncharted 4. Alle 3 voor mij persoonlijk echt top games, vanaf het begin zit je in een goed verhaal, het ziet er goed uit en het speelt goed. Maar nu zit ik met het probleem dat ik niet weet wat mijn volgende game moet worden die in lijn ligt met mijn wens. Ik heb PS plus, en speel ook wel wat PSN games maar die zijn leuk voor even of tussendoor. Heeft iemand een top game om aan te raden?

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Zelf heb ik The Last of Us, Uncharted 1 t/m 4 (1 t/m 3 origineel en remasters) en tombraider uitgespeeld.

Uncharted 2 en 3 en Tombraider zou ik hiervan nog wel aan durven raden, al zijn ze allemaal wel een stapje terug na Unchaterd 4.

• steefje
  • Laatst online: 09:58
peto84 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 23:52:
[...]

spoiler:
Weet ook niet goed wat ik van deze game moet vinden. Sfeer zit er wel in, maar je verwacht toch dat er iets gaat gebeuren. Toen op gegeven moment geheime ruimtes opengingen dacht ik van nu komt het... maar niets.
Op gegeven moment begon ik nog even te twijfelen is Sam dan toch een jongen, maar toen herinnerde ik me dat portret wat ik eerder gezien had. Verder is het een saaie toer door een leeg huis.
Gisteren een uurtje gespeeld. Geen idee wat ik er van moet vinden, wel een creepy sfeertje zeg.

PSN ID Binloading_nl

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
HopOnline schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:34:

Sinds oktober vorig jaar heb ik een PS4 en heb 3 volwaardige games uitgespeeld sinds dien. The last of us, Batman The Dark Knight en Uncharted 4. Alle 3 voor mij persoonlijk echt top games, vanaf het begin zit je in een goed verhaal, het ziet er goed uit en het speelt goed. Maar nu zit ik met het probleem dat ik niet weet wat mijn volgende game moet worden die in lijn ligt met mijn wens. Ik heb PS plus, en speel ook wel wat PSN games maar die zijn leuk voor even of tussendoor. Heeft iemand een top game om aan te raden?
Ik weet niet of je RPG's wat vind, maar ik beveel je the Witcher 3, Bloodborne, Fallout en Dark Souls aan.

PSN: Alvanosa

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:12

Smoonshine

Feyenoord!!

Als je Uncharted en The Last of Us tof vond zou ik Tomb Raider: Definitive Edition eens proberen. Vergelijkbaar met iig Uncharted en stiekem heb ik van die game meer genoten dan van Uncharted 1 en 2 (3 en 4 nog niet gespeeld).

uhm...

ik raad je battlefield 4 aan als shooter, nog steeds de beste shooter op de ps4 en in een actie al voor een tientje te vinden. Verder zijn the witcher 3, metal gear solid 5, bloodborne en dark souls 3 dikke aanraders.

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-10 12:42

The Witcher 3.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Nny
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Wellicht is Shadow of Mordor ook wat voor je. Qua gameplay vergelijkbaar met Batman met een vleugje Assasin's Creed. En nu ik het toch daarover heb, Black Flag is ook een leuke. Wel beide wat ouder, maar daardoor ook cheap!.

En ja The Witcher natuurlijk, zoals iedereen al aangaf.

PSN, Twitter: NNY1980

• LuPo
  • Laatst online: 10:02
Is AC: Unity niet leuk voor een tientje?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Paulus07
  • Niet online
LuPo schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:42:
heb me uitermate vermaakt met die game. ook geen last gehad van alle vage bugs die iedereen had (door grond vallen, zwevende ogen/missende hoofden etc). :)

Verhaal was wel minder dan in de vorige AC delen. Maar het zag er wel erg tof uit.
LuPo schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:42:
Dan zou ik eerder Black Flag aanraden ;)
Grafisch doen ze niet echt voor elkaar onder, maar het sfeertje in Black Flag was zo ontzettend tof :Y

Als je van racers houdt: Driveclub. Belachelijke hoeveelheid content en incl season pass belachelijk goedkoop.
Verder wat al gezegd is: Tomb raider (topper) en/of Bloodborne (moeilijke topper).
Shadow Fall is nu ook redelijk goedkoop, is ook wel een toffe shooter om doorheen te wandelen.
Far Cry 4 ook trouwens.
Zo veel keus :D

Verwijderd

Weken lang zonder ook maar 1 probleem op de PS3 gespeeld.
Ik speel weer een dag op de PS4 en heb alweer 2 crashes naar het Playstation Hoofdmenu gekregen..

Best wel annoying als je een spel speelt wat niet auto-saved.....

• Paulus07
  • Niet online

infamous second son. toffe game en ziet er ook goed uit :)

• Twixie
  • Laatst online: 04-11 13:52
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:17:
Ik speel weer een dag op de PS4 en heb alweer 2 crashes naar het Playstation Hoofdmenu gekregen..
Klinkt bijna als het probleem dat ik had. Hij is uiteindelijk voor herstelling binnengeweest en ze hadden duidelijk een nieuwe binnenkant erin gestopt want moest uiteindelijk ook nog support bellen omdat ik zogezegd al een PS4 geactiveerd had. Buitenkant, incl. serial, was nochtans gelijk gebleven.

Anyway, ik begon dus af en toe crashes in games te krijgen, tot op het punt dat bvb Plants vs Zombies helemaal niet meer te spelen was doordat het onmiddellijke crashte. Kort erna begon ik ook crashes te krijgen van de systeemsoftware bvb bij het simpelweg downloaden van games. Na een eerste herstel was er niets gefixed: bij het herinstalleren crashte (viel uit) de PS4 zelfs al gewoon bij het aanmaken van een van de user profiles.

Verwijderd

Twixie schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:27:
[...]

Klinkt bijna als het probleem dat ik had. Hij is uiteindelijk voor herstelling binnengeweest en ze hadden duidelijk een nieuwe binnenkant erin gestopt want moest uiteindelijk ook nog support bellen omdat ik zogezegd al een PS4 geactiveerd had. Buitenkant, incl. serial, was nochtans gelijk gebleven.

Anyway, ik begon dus af en toe crashes in games te krijgen, tot op het punt dat bvb Plants vs Zombies helemaal niet meer te spelen was doordat het onmiddellijke crashte. Kort erna begon ik ook crashes te krijgen van de systeemsoftware bvb bij het simpelweg downloaden van games. Na een eerste herstel was er niets gefixed: bij het herinstalleren crashte (viel uit) de PS4 zelfs al gewoon bij het aanmaken van een van de user profiles.
Ik heb het nou dus 2 keer gehad terwijl ik Yu-Gi-Oh speel.
En dat is niet echt een game die zwaar draait :+ .

Heb er volgens mij al last van sinds ik de PS4 heb, maar ik schaarde het altijd onder "kinderziektes"..
En normaal gesproken zit ik er ook niet zo mee, want 99.9% van de games tegenwoordig autosaven.
Maar het spel wat ik nu speel doet alleen maar als je terug naar het main menu gaat van het spel, en manual saven kan niet.
Dus best wel irritant als die soms crasht.. :(

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Is Yu-Gi-Oh een keer in de PS+ geweest :? Ik zie een 'download naar je ps4' knopje staan, terwijl ik zeker weet die nooit gekocht te hebben :D
Vanavond als ik thuis ben ff kijken of ie daadwerkelijk op m'n ps4 staat :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Paulus07
  • Niet online
http://www.nu.nl/games/42...tigere-playstation-4.html

Sony-directeur bevestigt komst krachtigere PlayStation 4

• Maichel
  • Nu online
BlackEyedAngel schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:50:
Is Yu-Gi-Oh een keer in de PS+ geweest :? Ik zie een 'download naar je ps4' knopje staan, terwijl ik zeker weet die nooit gekocht te hebben :D
Wikipedia: List of Instant Game Collection games (PAL region)

Nee :)

Verwijderd

BlackEyedAngel schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:50:
Komt omdat je gratis de demo kan proberen, en daarna kan upgraden naar de volle versie..
Nou goed verhaal.. geen verdere specs, demo's of te zien op de E3 }:|

• Maichel
  • Nu online
poor Leno schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:57:
[...]

Nou goed verhaal.. geen verdere specs, demo's of te zien op de E3 }:|
Mja, maar zijn we in ieder geval van "Het is maar een gerucht" af wanneer iemand het over de PS4 4K had O-)

Ach, die geruchten waren al zo ver dat je wel kon aannemen dat er iets van waarheid in zat, zoveel meer weet je nu nog niet. :)

• WeAreLegion
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:01:
Ach, die geruchten waren al zo ver dat je wel kon aannemen dat er iets van waarheid in zat, zoveel meer weet je nu nog niet. :)
Jups en verder merken we het wel :) het hoeft niet gelijk een ramp te zijn natuurlijk hehe. Ze zullen echt wel hun best doen om de markt niet te splitsen.

• LuPo
  • Laatst online: 10:02
Vreemde zin:
Het is niet de bedoeling dat de PS4 Neo de gewone PS4 gaat vervangen, maar dat de twee consoles naast elkaar bestaan. "Alle games zullen op de gewone PS4 te spelen zijn en we verwachten dat de overgrote meerderheid van de spellen ook op de PS4 Neo te spelen zijn", vertelt House.
Dus ik kan straks niet alle spellen op de Neo spelen als ik die koop? 8)7

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• WeAreLegion
  • Niet online
LuPo schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:05:
[...]

Vreemde zin:

[...]

Dus ik kan straks niet alle spellen op de Neo spelen als ik die koop? 8)7
Waarschijnlijk van spellen die je tot die tijd gekocht heb, daarna zullen ze er wel rekening mee houden.

• Twixie
  • Laatst online: 04-11 13:52
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:40:
[...]
Heb er volgens mij al last van sinds ik de PS4 heb, maar ik schaarde het altijd onder "kinderziektes"..
En normaal gesproken zit ik er ook niet zo mee, want 99.9% van de games tegenwoordig autosaven.
Maar het spel wat ik nu speel doet alleen maar als je terug naar het main menu gaat van het spel, en manual saven kan niet.
Bij mij was het ook ongeveer zo. Weet niet meer wanneer ik de eerste error message gezien heb (niet echt crash). Dacht toen ook dat de Game Suspend niet zo goed werkte. Maar uiteindelijk was het wellicht al een vroeg teken dat er iets niet ok was. Gaandeweg begon ik wel vaker een error te krijgen, tot ik dus PvZ helemaal niet meer kon spelen door crashes. Een reinstall begon dan ook al kuren te krijgen. Had ook al paar keer database-rebuild gekregen toen ik de PS4 opstartte. Uiteindelijk de ultieme poging van een complete reinstall geprobeerd maar ook daarmee al vrij snel problemen.

Dus vrees een beetje dat het bij jou ook een sluipend probleem is. Binnendoen voor herstelling is ook vervelend omdat het probleem vrij moeilijk te beschrijven was gezien het zeker niet consistent voorkwam. Zo kreeg ik na 4 weken het toestel terug met nog steeds het probleem. Gelukkig hebben ze de 2de keer dan toch de internals vervangen, en heb nu sinds anderhalve maand of zo een systeem waarop ik nog geen enkele foutmelding of crash gezien heb.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Helemaal hip om extra edities uit te brengen, hieronder Titanfall 2, hopelijk is de game vele malen beter dan deel 1.
Hier was ik snel op uitgekeken.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1TKiVsc.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/msrFTkl.jpg

• Paulus07
  • Niet online
Paragon open beta starts on 16th August

https://blog.eu.playstati...eta-starts-on-16th-august

Verwijderd

Twixie schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:23:
[...]

Bij mij was het ook ongeveer zo. Weet niet meer wanneer ik de eerste error message gezien heb (niet echt crash). Dacht toen ook dat de Game Suspend niet zo goed werkte. Maar uiteindelijk was het wellicht al een vroeg teken dat er iets niet ok was. Gaandeweg begon ik wel vaker een error te krijgen, tot ik dus PvZ helemaal niet meer kon spelen door crashes. Een reinstall begon dan ook al kuren te krijgen. Had ook al paar keer database-rebuild gekregen toen ik de PS4 opstartte. Uiteindelijk de ultieme poging van een complete reinstall geprobeerd maar ook daarmee al vrij snel problemen.

Dus vrees een beetje dat het bij jou ook een sluipend probleem is. Binnendoen voor herstelling is ook vervelend omdat het probleem vrij moeilijk te beschrijven was gezien het zeker niet consistent voorkwam. Zo kreeg ik na 4 weken het toestel terug met nog steeds het probleem. Gelukkig hebben ze de 2de keer dan toch de internals vervangen, en heb nu sinds anderhalve maand of zo een systeem waarop ik nog geen enkele foutmelding of crash gezien heb.
Blij dat ik er dan nog 1 gloednieuw in de doos heb staan als reserve :) ..

Kan ik deze opsturen voor reparatie en kan ik gewoon lekker blijven gamen :)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:08
Origins schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:26:
Helemaal hip om extra edities uit te brengen, hieronder Titanfall 2, hopelijk is de game vele malen beter dan deel 1.
Hier was ik snel op uitgekeken.

[afbeelding]

[afbeelding]
Titanfall 1 is echt mijn meest gespeelde spel ooit. Pas heel laat gekocht, maar speel het echt nog vrij vaak.
Titanfall 2 ga ik zeker een collectors versie van aanschaffen. Weliswaar voor de pc.

Je hebt wel gelijk over de hoeveelheid content. Die is vrij karig. Maar het speelt wel heerlijk weg.

[ Voor 8% gewijzigd door Arunia op 10-06-2016 14:31 ]

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

op m'n verjaardag, hopelijk een goed teken :P

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:48

Lapras

Ice beam

Ik overweeg binnenkort te beginnen met Witcher 3. Ik was halverwege deel 2 gekomen, dus wellicht dat ik die eerst nog afmaak, maar mogelijk lees ik me gewoon in in het verhaal. Een vraag: er zijn nu 3 versies van beschikbaar. Koop ik die allemaal tegelijk voor alle content, of kan je eerst met de main game beginnen en tzt de andere twee aanvullingen kopen?

Als in: zijn er bepaalde items/skills die door het hele spel te gebruiken zijn maar alleen in de DLC beschikbaar zijn?

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-11 09:06

spaceboy

Op grote hoogte

Lapras schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:36:
Als in: zijn er bepaalde items/skills die door het hele spel te gebruiken zijn maar alleen in de DLC beschikbaar zijn?
Nee. HoS is level 30+ ofzo. BaW is level 35+. Volgens mij geen items/skills waar je in de basis game wat aan hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door spaceboy op 10-06-2016 15:38 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Lapras schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:36:
Ik overweeg binnenkort te beginnen met Witcher 3. Ik was halverwege deel 2 gekomen, dus wellicht dat ik die eerst nog afmaak, maar mogelijk lees ik me gewoon in in het verhaal. Een vraag: er zijn nu 3 versies van beschikbaar. Koop ik die allemaal tegelijk voor alle content, of kan je eerst met de main game beginnen en tzt de andere twee aanvullingen kopen?

De game is erg groot, ook zonder de DLC.
Ik zou gewoon de game zelf eerst kopen en dan zie je vanzelf wel hoe ver je komt, hoe leuk je het vindt en of de DLC ook nog aangeschaft wordt.
Bijkomend voordeel is dat die misschien dan ook nog wel goedkoper is, afhankelijk van hoe snel je speelt.

De basiskennis van The Witcher heb je al, die is opsich voldoende. Aan de andere kant: je kunt wel je keuzes uit deel 2 meenemen als je die volledig hebt gespeeld.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

En gezien de grootte van de gereleasde patches dusver, hou daar rekening mee dat je niet direct kan spelen maar beter rustig van je avondeten kan genieten :P

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Tjonge wat een huilie huilie op de frontpage. De Neo is nog niet eens officieel aangekondigd. En gaan ze ook niet op de E3 doen. Hiermee is duidelijk dat hij lang niet gaat komen. Misschien voor de feestdagen van 2017. Rond die tijd is de PS4 alweer 4 jaar op de markt.

Opzich vind ik het beter als de Neo gewoon PS 5 betekend en die eind 2018 komt. Dan heb ik 5 jaar plezier gehad en wil ik best weer een stap maken naar een nieuwe console. Een jaar eerder vind ik ook prima, maar kan me voorstellen dat mensen dat te snel vinden. Maar hij hoeft zeker geen 10 jaar mee wat mij betreft.

PC gamers die gelijk erop springen omdat je "moet" upgraden snap ik al helemaal niet.
Dit schept een prima beeld:
(zelfgemaakt door Digital Foundry op basis van wat bekend is, niet confirmed)
PlayStation 4/Neo Game Compatibility

Sony is very keen on developers supporting both systems simultaneously, and is motivating developers to ensure that there is Neo support in all PS4 titles from Q4 onwards this year. It's also firm on unifying the platforms with little or no exceptions:
  • Neo-only or PS4-only games are not permitted (remember that Neo can still run unenhanced titles - developers are simply prohibited from locking out audiences of either console).
  • All games you purchase, whether via disc or from the PlayStation Store, should offer both PS4 and Neo functionality with no extra costs associated in running titles on a different console.
  • All new titles with Neo support use unified packages that run on both platforms. The CPU binary is identical, while three GPU binaries (shared, PS4-specific and Neo-specific) are all contained in the same package.
  • All DLC and additional content is entirely cross-platform. Unified downloads are used for both this, and basic game patches.
  • Neo support for old games is allowed via 'forward compatibility' patching - but this will not be allowed for new titles.
  • Developers cannot supply exclusive gameplay features for Neo owners. If the game has a split-screen mode, it must be available on both systems. However, modes can be enhanced - so a two-player split-screen mode on PS4 could be expanded to allow a four-player variant on Neo.
  • Developers cannot add exclusive content to either PS4 or Neo systems.
  • If there's a bug in Neo-specific code, developers are not allowed to divert Neo owners to the PS4 codepath. The game must be fixed.
http://www.eurogamer.net/...riginal-ps4-will-co-exist
Duidelijke punten, zo hoeft niemand zich achtergesteld te voelen ;)

het leek mij sowieso al vrij logisch dat de ps4 neo niet op de E3 werd laten zien, heeft gewoon geen meer waarde voor sony om hem zoveel maanden van te voren al aan te kondigen. Terwijl journalisten op nederlandse sites iedereen al wijs gingen maken dat de ps4 neo sowieso op de E3 zou komen. Mensen nemen dat over en vinden het nu gek dat hij niet op de E3 komt.

maar goed, vind het wel gunstig dat we geen langdradig gebabbel krijgen over hardware en waarschijnlijk de gameplay beelden op de e3 nog van de normale ps4 komen, hoop ik tenmisnte.
Krijg je straks een opmerking bij elk beeld op de E3:
*This video quality applies to the ps4 neo only* :+

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:30
Waarop ik hoop is dat de Neo 4K videos kan streamen en afspelen. Ben erover aan het denken om een 4K HTPC te kopen, maar ik wacht toch even af.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:50

Exirion

Gadgetfetisjist

WeAreLegion schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:06:
Waarschijnlijk van spellen die je tot die tijd gekocht heb, daarna zullen ze er wel rekening mee houden.
Ik koop alleen een PS4 Neo als ie downward compatible is, zoals je mag verwachten van een console van dezelfde generatie met 'alleen meer power'. Als ze de Neo niet compatible met alle PS4-games maken, dan mag dat ding gewoon geen PS4 heten. Klaar. Zou een grote miskleun van Sony zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• WeAreLegion
  • Niet online
Exirion schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:05:
[...]

Ik koop alleen een PS4 Neo als ie downward compatible is, zoals je mag verwachten van een console van dezelfde generatie met 'alleen meer power'. Als ze de Neo niet compatible met alle PS4-games maken, dan mag dat ding gewoon geen PS4 heten. Klaar. Zou een grote miskleun van Sony zijn.
Ja nou ja gewoon maar afwachten tis nu allemaal nog gokken haha, we weten nu dat dat ding bestaat en meer ook niet eigenlijk. We horen het vanzelf wel.

• HopOnline
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-11 22:07
Thanks voor alle tips! Ik ga eens de trailers/reviews kijken of het me wat lijkt!

De Tomb Raider waar over gesproken is, dat is dezelfde als op de PS3? Of is er een nieuwe? Ik dacht dat die er alleen was op de Xbox. Die Tomb Raider van de Ps3 was iig erg tof en misschien nog wel beter inderdaad dan Uncharted 1-3, maar zeker niet beter dan 4.
Pagina: 1 ... 130 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link