• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Twixie schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:01:
[...]

Dit is gewoon fijn voor wie nog geen Plus had.
Dat klopt. Voor wie toen nog geen Plus had en de games niet heeft gekocht is het fijn. Voor de rest nemen deze twee games plekken in waar andere, nieuwe games hadden kunnen staan. Dit is waarschijnlijk goedkoper voor Sony maar het maakt voor de mensen die PS+ al langere tijd hebben het aanbod weer net een stukje minder interessant..

Reactie op aangepast bericht weggehaald :)

[ Voor 28% gewijzigd door BM op 01-11-2025 15:05 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:17

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Vergeet ook niet dat Sony al jaren zegt dat hun Playstation exclusieve games niet Day One op hun dienst gingen zetten, iets dat Xbox wel doet met hun dienst. Ja voor mijn gevoel mogen er zeker wat nieuwere titels sneller naar de dienst komen, maar ik heb er ook vrede mee als wat oudere titels erop komen, want er zullen vast titels zijn die ik gemist heb.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Vrijdag schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 18:55:
Until Dawn en Yakuza zijn toch al eens eerder in Plus geweest? Ik heb ze hier nog geclaimed. En laatst until Dawn weer eens gedownload naar aanleiding van de (niet zo beste) film.
PS Plus Essential hebben ze inderdaad in gezeten in het verleden. :)

Alleen deze zijn dus nu in de Extra/Premium.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Bor
  • Nu online

Bor

Linksquest schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:43:
Vergeet ook niet dat Sony al jaren zegt dat hun Playstation exclusieve games niet Day One op hun dienst gingen zetten, iets dat Xbox wel doet met hun dienst. Ja voor mijn gevoel mogen er zeker wat nieuwere titels sneller naar de dienst komen, maar ik heb er ook vrede mee als wat oudere titels erop komen, want er zullen vast titels zijn die ik gemist heb.
Oudere titels vind ik ook geen probleem. Titels die we al hebben gehad wel.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

@Bor Snap je punt, maar ook in die situatie moet er wel ruimte zijn voor games die ooit geweest zijn. Stel je koopt of krijgt nu je eerste console, of je stapt over van PC, Nintendo of Xbox, grote kans dat je die games toen niet hebt gespeeld of geclaimd.

Ook kan het zijn dat je hem toen gemist hebt omdat je met andere games bezig was. Wel ben ik van mening dat dit niet de overhand moet hebben, dus als er 1 game per 2 a 3 maanden verschijnt die al ooit geweest is, dan heb ik er wel vreden mee.

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:53
ben ik scheel?
wanneer komt until dawn in ps plus?

ik zie hem nog niet.
Ik was al aan het wachten tot hij keer in de aanbieding kwam. Maar dit is wel beter.
Dirtyrockers schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 11:21:
ben ik scheel?
wanneer komt until dawn in ps plus?

ik zie hem nog niet.
Ik was al aan het wachten tot hij keer in de aanbieding kwam. Maar dit is wel beter.
Wordt 21 oktober toegevoegd.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• larrylaffer
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13:58
Poppy Playtime Ch1 is belachelijk kort. Als dit me moet overtuigen om de resterende hoofdstukken te kopen, dan slaan ze de plank behoorlijk mis. Jammer dat ik Silent Hill 2 en Until Dawn al heb gespeeld, kan iemand nog iets anders van de recente Ps-Extra toevoegingen aanbevelen?

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik vind zelf de Like A Dragon games wel tof, nu ben ik wel eerlijk dat ik de vorige delen, waarin je zelf kunt vechten beter vind.

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:47

Quakie

quakelen

Ik heb twee jongens in huis van 13 en 10. De tien jarige had mijn oude ps4. Mijn 13 jarige mijn oude ps5. Ik heb nu een ps5 pro. Na wat moeite kon wij beide spellen spelen. Ook diegene die ik kocht heb.
Nu heeft 10 jarige na lang sparen een ps5 kunnen kopen. Ik ging met mijn domme kop er helemaal vanuit dat hetzelfde ook ging werken maar helaas. Hij moet alle spellen kopen. Ook diegene die ik gekocht heb. Toen dacht ik. Dan log ik op mijn account en kan je zo spelen. Doe ik een ander game. Zelfs dat lukt dus niet. Ik werd Apex legends uitgegooid terwijl hij gta5 wilde spelen. Vervolgens krijgt hij een licentie fout. Nu kunnen wij beide niet gamen.

Ik heb PlayStation plus premium. Wat kan ik nou het beste doen om te zorgen dat we allemaal kunnen gamen zonder dat we spellen dubbel moeten kopen. Liever niet maar als een van hun ook nog een plus account moet hebben om vervolgens volgens mijn gekochte spellen te kunnen spelen begrijp ik dat op zich.

Ik zal toch niet enige zijn met 3 Playstations in huis ?

Ik teken nergens meer voor

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:51
Quakie schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:52:
Ik heb twee jongens in huis van 13 en 10. De tien jarige had mijn oude ps4. Mijn 13 jarige mijn oude ps5. Ik heb nu een ps5 pro. Na wat moeite kon wij beide spellen spelen. Ook diegene die ik kocht heb.
Nu heeft 10 jarige na lang sparen een ps5 kunnen kopen. Ik ging met mijn domme kop er helemaal vanuit dat hetzelfde ook ging werken maar helaas. Hij moet alle spellen kopen. Ook diegene die ik gekocht heb. Toen dacht ik. Dan log ik op mijn account en kan je zo spelen. Doe ik een ander game. Zelfs dat lukt dus niet. Ik werd Apex legends uitgegooid terwijl hij gta5 wilde spelen. Vervolgens krijgt hij een licentie fout. Nu kunnen wij beide niet gamen.

Ik heb PlayStation plus premium. Wat kan ik nou het beste doen om te zorgen dat we allemaal kunnen gamen zonder dat we spellen dubbel moeten kopen. Liever niet maar als een van hun ook nog een plus account moet hebben om vervolgens volgens mijn gekochte spellen te kunnen spelen begrijp ik dat op zich.

Ik zal toch niet enige zijn met 3 Playstations in huis ?
Dit gaat helaas niet werken.
Wat je wilt is op 2 andere consoles dezelfde spellen kunnen spelen als op de main console (dus 3 PS5 consoles).
Je kunt tegenwoordig helaas maar 1 andere console gebruiken met je eigen account als die op main om samen dezelfde spellen te kunnen spelen, een tweede (of derde hoe je het bekijkt) erbij gaat hem niet worden tenzij je elke keer gaat lopen rommelen met welke console je account primair is geloof ik maar dat gaat Sony op een gegeven moment ook niet leuk vinden.

Op een PS4 werkt dit volgens mij nog anders, maar kan dat zelf niet meer testen. De laatste keer dat ik zoiets deed was mijn account aanwezig op een PS5 van een maatje van me en dat zelfde account op op de PS4 van me zoon. Ik meen dat we toen wel allemaal dezelfde spellen (mits PS4 compatible) konden spelen van mij. Dat waren toen 2 PS5 consoles en 1 PS4.
PS4 en PS5 werken eigenlijk gewoon krek hetzelfde op dat vlak, ze hebben het alleen andere namen gegeven.

Komt er eigenlijk op neer dat je 1 PS5 console en 1 PS4 console als 'Primary' kan aanduiden waarop iedereen op die console jouw games kan spelen. Op elke andere console kan alleen jij zelf je eigen games spelen (met je op PSN ingelogd account).
PS4 en PS5 worden hierbij overigens apart geteld. Vandaar @Quakie dat het vroeger wel werkte. Jongste speelde op jouw primary PS4, oudste op jouw primary PS5, en jij speelde op een niet-primary console maar kon dus ook nog spelen omdat het jouw games zijn.

Met een derde PS5 ipv de PS4 gaat dat dus niet meer lukken, omdat je maar 1 van beide PS5s van je zonen als jouw primary kan aanduiden. Telkens de Primary console switchen gaat mogelijk inderdaad iets flaggen bij Sony zoals @schumi2004 al aangaf. Maar dan nog zouden dus nooit alle 3 consoles tegelijk jouw games kunnen spelen.

Er is jammer genoeg dus ook geen work-around, dus spellen een 2de keer kopen op een account van een van de kinderen is helaas de enige 'oplossing'. Idem voor het PS+ abonnement. Ik wou zelf ook dat ze family sharing wat beter voor mekaar hadden. Hier ook nog altijd een PS4 staan én een PS5 zodat beide primary zijn van iedereen en iedereen op beide consoles alles kan spelen, wat niet meer zou kunnen met 2 PS5's.
Quakie schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:52:
als een van hun ook nog een plus account moet hebben om vervolgens volgens mijn gekochte spellen te kunnen spelen begrijp ik dat op zich.
PS: ook dat gaat niet helpen. Als 1 van beide PS+ Premium neemt, dan zal hij enkel de Premium catalogus kunnen spelen. Dus NIET games die jij vroeger kocht, en ook NIET games die jij vroeger geclaimd hebt van de maandelijkse games.

Nu, als je alle 3 online wil kunnen spelen, ga je sowieso een 2de PS+ abonnement moeten namen, want je hebt PS+ nodig voor de meeste online games. En dus opnieuw kan jouw PS+ enkel gedeeld worden (bvb om online te gamen) op je Primary PS5, en dus per definitie slechts op 1 andere PS5.

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:47

Quakie

quakelen

Dank jullie wel.. gevalletje helaas pindakaas.
Ik begrijp dat het een verdien model is.. en begrijp als Sony je extra willen laten betalen zoals een family abonnement of zo. Ik zou daar echt geen moeite mee hebben… maar zoals het nu werkt vind ik het net iets te.
Ik persoonlijk game daar ook te weinig voor.

Maar eens kijken of we dit gaan opvangen of dat we toch meer focus gaan leggen op tweedehandse games. Ik ben blij dat ik zelf iets erbij hebt gelegd zodat hij een disc versie kon kopen.

Ik teken nergens meer voor

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:36
Mijn PS plus extra loopt tot 3 november, zou het nuttig zijn om deze te beëindigen en dan met black friday te kijken om het opnieuw af te sluiten of werkt dat niet als er aanbiedingen zijn? En er is vast nog niets bekend over of er nog aanbiedingen komen?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:42
LordLynx schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:07:
Mijn PS plus extra loopt tot 3 november, zou het nuttig zijn om deze te beëindigen en dan met black friday te kijken om het opnieuw af te sluiten of werkt dat niet als er aanbiedingen zijn? En er is vast nog niets bekend over of er nog aanbiedingen komen?
Nog niets bekend, volgens mij. Er is elk jaar rond Black Friday wel een aanbieding. Het is dan handig dat je geen actief abonnement hebt. En het is slim deze meteen de eerste dag af te sluiten als de aanbieding er is en dan verlengen meteen uit te zetten, zodat je in 2026 dit weer kan doen zonder actief abonnement.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Bor
  • Nu online

Bor

Stray? Die hebben we al een keer gehad :|
Weer een soort sigaar uit eigen doos imho. Het wordt steeds minder interessant dat PS+.

[ Voor 51% gewijzigd door Bor op 29-10-2025 18:05 ]

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:45
Bor schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 18:04:
Stray? Die hebben we al een keer gehad :|
Weer een soort sigaar uit eigen doos imho. Het wordt steeds minder interessant dat PS+.
Ze komen idd uit de eigen recycle bak van Sony's PS+

PSN : Geraedus

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Stray is misschien al een keer geweest, maar het blijft een hele bijzondere game, en een dikke aanrader.

En voor de mensen die graag een korte uitleg willen, hier weer een video van Playstation Granade

[ Voor 3% gewijzigd door Linksquest op 29-10-2025 18:40 ]

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Volgens mij is Stray alleen geweest in ps plus premium, toen hij net uit kwam.
Hij heeft volgens mij niet in Essentials gezeten, dus een leuke toevoeging voor wie niet 1 van de 2 duurdere Tiers heeft.

• Bor
  • Nu online

Bor

Linksquest schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 18:39:
[...]

Stray is misschien al een keer geweest, maar het blijft een hele bijzondere game, en een dikke aanrader.
Zeker. Het is ook een relatief korte game met weinig tot geen replay waarde. Ik vermoed dat veel mensen hem de vorige keer al uitgespeeld hebben. Herhaling blijft een cheap move wat mij betreft.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Bor schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 19:00:
[...]

Zeker. Het is ook een relatief korte game met weinig tot geen replay waarde. Ik vermoed dat veel mensen hem de vorige keer al uitgespeeld hebben. Herhaling blijft een cheap move wat mij betreft.
Helemaal mee eens, vooral als het kort op elkaar is, al er nu een jaar of 5 tussen gezeten had, dan zou ik het nog snappen, zeker omdat je gamers hebt die toen nog niet lid waren. Vorige keer was in 19 juli 2022, en was toen wel in het duurdere abonnement, en nu in Essentieel.

Allez, daar gaan we weer. Dus beiden mogen dus niet. Games die vroeger in een maandelijkse zaten, mogen niet in de Extra catalogus komen. Maar omgekeerd mag dus ook al niet.

Ok dan :p.

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:31
Je begrijpt dat het zuur is voor de trouwste klanten die het meest voor het abonnement over hebben voor lange tijd.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
psych schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 16:43:
Je begrijpt dat het zuur is voor de trouwste klanten die het meest voor het abonnement over hebben voor lange tijd.
Het is helemaal niet zuur, het is al jaren geleden dat dit spel erin zat.
Verder zat dit spel toen in premium / extra, en niet bij Essentials.

Zo kan iedereen er eens van genieten, en de mensen van premium / extra krijgen toch al zat andere spellen.

• Bor
  • Nu online

Bor

Natuurlijk is het zuur voor betalende klanten. Het is simpelweg een goedkope rerun; de terugkomst van een spel die al eerder inbegrepen is geweest. Op die plek had ook een ander spel kunnen staan.

Voor mij maakt dit het PS+ weer een stukje minder aantrekkelijk (en dat hoor ik terecht van veel mensen om mij heen), net als bij de terugkomst van Until Dawn.

Zo kan je games in je aanbod blijven recyclen. De prijs gaat niet naar beneden, het aanbod wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 30-10-2025 18:17 ]

• Bor
  • Nu online

Bor

Twixie schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 15:51:
Allez, daar gaan we weer. Dus beiden mogen dus niet. Games die vroeger in een maandelijkse zaten, mogen niet in de Extra catalogus komen. Maar omgekeerd mag dus ook al niet.

Ok dan :p.
We willen gewoon geen reruns maar nieuwe content zien, dat is toch niet zo lastig om te begrijpen? Elke herintroductie neemt de plek in van een ander spel. Stray heeft daarbij ook nog eens vrijwel 0 replay waarde. De mensen die dit een leuke game vinden hebben hem waarschijnlijk de vorige keer al wel uitgespeeld (het spel is ook relatief kort namelijk).

Bor schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 18:19:
[...]
We willen gewoon geen reruns maar nieuwe content zien, dat is toch niet zo lastig om te begrijpen?
...
De mensen die dit een leuke game vinden hebben hem waarschijnlijk de vorige keer al wel uitgespeeld (het spel is ook relatief kort namelijk).
Die mensen moesten dan wel Extra/Premium hebben, en dat was nota bene bij release van de game.
Nu wordt het beschikbaar voor alle PS+ leden en bovendien zonder risico dat het ineens verdwijnt. Dat is toch ook niet zo lastig om te begrijpen ?
Het is precies of jij als Extra/Premium lid een of ander alleenrecht wil op games die in die catalogus zitten. Ik zou zelf overigens nog meer reden hebben om erover te zaniken, aangezien ik later het spel gekocht heb toen bleek dat het uit Extra/Premium verdwenen was en een van mijn kinderen het nog niet gespeeld had.

• Bor
  • Nu online

Bor

Twixie schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 18:31:
[...]
Het is precies of jij als Extra/Premium lid een of ander alleenrecht wil op games die in die catalogus zitten. Ik zou zelf overigens nog meer reden hebben om erover te zaniken, aangezien ik later het spel gekocht heb toen bleek dat het uit Extra/Premium verdwenen was en een van mijn kinderen het nog niet gespeeld had.
Het is simpel; ik betaal een redelijk bedrag voor mijn abonnement. Daar verwacht ik nieuwe games te krijgen. Een spel dat we al eerder hebben gekregen is niet nieuw. Het neemt de plek in van een ander spel dat er had kunnen staan. De waarde daalt in plaats van dat er waarde wordt toegevoegd. Dat heeft niets te maken het willen van een alleenrecht maar alles met wat de waarde van het Sony aanbod voor mij biedt. Dat neemt af. Met mij vinden vele anderen dat.
Die mensen moesten dan wel Extra/Premium hebben, en dat was nota bene bij release van de game.
Klopt. Is dat relevant? Niet echt voor mensen die al langere tijd een abonnement hebben (en dat zijn er velen). Er is al langere tijd wat te doen over het aanbod in relatie tot de hogere prijzen, het vaak uitblijven van aanbiedingen voor trouwe leden etc. De waarde van het aanbod neemt af in plaats van toe.

[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 30-10-2025 19:40 ]

• Jumpman
Ik heb eigenlijk PlayStation Plus nodig nu, maar wil eigenlijk ook de Black Friday deal niet missen, alleen al omdat ik PlayStation Plus Essential achterlijk duur vindt voor wat je krijgt. Vorig jaar liep de actie van 22 november t/m 2 december. Dus ik zou nu een maand kunnen nemen, nadeel is wel dat ik dan het jaar er op weer net er buiten val. Dus dan zou ik meteen de eerste dag van de actie af moeten sluiten, dan zit ik elk jaar in de kortingsstroom, als ze tenminste niet gratis dagen gaan geven vanwege downtime ofzo. ;)

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Bor schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 19:36:
[...]

Het is simpel; ik betaal een redelijk bedrag voor mijn abonnement. Daar verwacht ik nieuwe games te krijgen. Een spel dat we al eerder hebben gekregen is niet nieuw. Het neemt de plek in van een ander spel dat er had kunnen staan. De waarde daalt in plaats van dat er waarde wordt toegevoegd. Dat heeft niets te maken het willen van een alleenrecht maar alles met wat de waarde van het Sony aanbod voor mij biedt. Dat neemt af. Met mij vinden vele anderen dat.

[...]

Klopt. Is dat relevant? Niet echt voor mensen die al langere tijd een abonnement hebben (en dat zijn er velen). Er is al langere tijd wat te doen over het aanbod in relatie tot de hogere prijzen, het vaak uitblijven van aanbiedingen voor trouwe leden etc. De waarde van het aanbod neemt af in plaats van toe.
Je overdrijft nogal in deze. Hij zat in een ander abbonement dus veel mensen hebben hem nog niet gespeeld. Daarbij heb ik ook wel eens slechtere games in de maandelijkse lijst gezien.
Ik zie de + games als extra'tje voor mijn online abbonement.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het komt op mij over als mensen die klagen dat iets terug komt op bijvoorbeeld Netflix dat er een paar jaar eerder ook al op heeft gestaan en ooit is verwijderd, of überhaupt iets dat niet nieuw is.

Ik heb hem destijds niet gespeeld. Had nog geen PS destijds. Ik kijk erg uit naar de game in elk geval. Stond op mijn verlanglijst ergens in de backlist ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ArthurMorgan op 31-10-2025 07:41 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Bor
  • Nu online

Bor

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 06:23:
[...]

Je overdrijft nogal in deze. Hij zat in een ander abbonement dus veel mensen hebben hem nog niet gespeeld. Daarbij heb ik ook wel eens slechtere games in de maandelijkse lijst gezien.
Ik zie de + games als extra'tje voor mijn online abbonement.
Dat veel mensen hem niet hebben gespeeld kan kloppen. Een andere grote groep heeft het wel (uit) gespeeld. Voor die mensen voegt dit niet alleen niets toe, het zorgt ervoor dat ze minder waarde voor hun geld zien. Dat heeft niets met overdrijven te maken maar alles met wat het Sony abonnement voor mensen biedt en hoe dat in waarde afneemt (en in prijs toeneemt). Ik zie de + games niet als extra'tje bijvoorbeeld.Ieder kan voor zichzelf kijken wat hij / zij hiervan vindt. Ik vind het een cheap move.

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 31-10-2025 07:54 ]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:39
Jumpman schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 21:39:
Ik heb eigenlijk PlayStation Plus nodig nu, maar wil eigenlijk ook de Black Friday deal niet missen, alleen al omdat ik PlayStation Plus Essential achterlijk duur vindt voor wat je krijgt. Vorig jaar liep de actie van 22 november t/m 2 december. Dus ik zou nu een maand kunnen nemen, nadeel is wel dat ik dan het jaar er op weer net er buiten val. Dus dan zou ik meteen de eerste dag van de actie af moeten sluiten, dan zit ik elk jaar in de kortingsstroom, als ze tenminste niet gratis dagen gaan geven vanwege downtime ofzo. ;)
Belletje naar klantenservice en je abbo wordt opgezegd, zo kan je meteen nieuwe afsluiten tijdens bf.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Jumpman
Bor schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 19:36:
[...]

[...]

Ik denk dat er nog vele games gaan in de Essential maandelijkse games gaan komen die al in de Extra en Premium hebben gezeten.

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:58
Jumpman schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 21:39:
Je zou een tweede account aan kunnen maken en daar PS plus op nemen voor een maand. Die vervolgens instellen als primair op je console en je kunt met je 1e account online door de PS plus van het tweede account. Dan kun je PS plus weer activeren op 1e account wanneer het jou uitkomt.

• Jumpman
dm-dutchman schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:10:
[...]

Je zou een tweede account aan kunnen maken en daar PS plus op nemen voor een maand. Die vervolgens instellen als primair op je console en je kunt met je 1e account online door de PS plus van het tweede account. Dan kun je PS plus weer activeren op 1e account wanneer het jou uitkomt.
Goede tip, alleen ik kan dan denk ik niet meer bij mijn cloud save games van het eerste account.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Jumpman schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:23:
[...]

Nog niets bekend, volgens mij. Er is elk jaar rond Black Friday wel een aanbieding. Het is dan handig dat je geen actief abonnement hebt. En het is slim deze meteen de eerste dag af te sluiten als de aanbieding er is en dan verlengen meteen uit te zetten, zodat je in 2026 dit weer kan doen zonder actief abonnement.
De afgelopen jaren zijn er in November en December aanbiedingen geweest. Als het weer een goede aanbieding is zou ik gelijk stacken, dan hoef je niet elk jaar te wachten, hopen en zoeken naar een aanbieding.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

nais, Stray staat ergens op mijn wishlist om te kopen en te doen nadat ik mijn backlog aan games door was :P
Mooi dat ie er in zit :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Jumpman
Greatsword schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:42:
[...]

De afgelopen jaren zijn er in November en December aanbiedingen geweest. Als het weer een goede aanbieding is zou ik gelijk stacken, dan hoef je niet elk jaar te wachten, hopen en zoeken naar een aanbieding.
Ik had eerst drie jaar gestacked voor €100,00 totaal, vervolgend twee jaar voor €90,00. Afgelopen keer kon het volgens mij niet meer met Black Friday. Als je de korting hebt gekocht is deze verdwenen. Eerst PSN tegoed met korting kopen en dan de aanbieding is de beste methode.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:59:
[...]

Eerst PSN tegoed met korting kopen en dan de aanbieding is de beste methode.
Yep, zo doe ik het ook altijd.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:36
Jumpman schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:59:
[...]

Ik had eerst drie jaar gestacked voor €100,00 totaal, vervolgend twee jaar voor €90,00. Afgelopen keer kon het volgens mij niet meer met Black Friday. Als je de korting hebt gekocht is deze verdwenen. Eerst PSN tegoed met korting kopen en dan de aanbieding is de beste methode.
En waar haal je PSN tegoed met korting? Ik krijg af en toe wel een kortingscode van beltegoed (ook al weer een hele poos geleden trouwens) maar verder....

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:44
LordLynx schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 12:44:
[...]

En waar haal je PSN tegoed met korting? Ik krijg af en toe wel een kortingscode van beltegoed (ook al weer een hele poos geleden trouwens) maar verder....
Bij bijvoorbeeld Woolsocks / Scoupy kan je PSN tegoed kopen met 4,5% cashback.

Inmiddels is mijn PS+ abbo ook gestopt en nu hopen op een goede aanbieding tijdens Black Friday.

[ Voor 12% gewijzigd door RobinNL op 02-11-2025 14:21 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
De Plus spellen zijn weer te claimen vanaf nu :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Stray is echt super leuk! Tof dat hij nu ook in Essential zit. Hoop dat veel mensen hem gaan uitspelen.

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-11 20:44
Er werd vandaag € 5,99 afgeschreven van mijn Paypal account. Iets van Sony PlayStation Entertainment. PlayStation Plus betaal ik evenwel jaarlijks en mijn tijdelijke EA Play abonnement is ook al maanden terug stop gezet. Enig idee wat dit zou kunnen zijn?

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Misschien ook wel goed om te weten, deze spellen verlaten Plus vanaf 18 november:

Alternate Jake Hunter: Daedalus The Awakening of Golden Jazz (PS4)
Battlefield 5 (PS4)
Digimon Survive (PS4)
Football Manager 2024 Console (PS5)
Like a Dragon Ishin (PS5, PS4)
Synapse (PSVR2)
Travis Strikes Again: No More Heroes (PS4)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:51
edwinvdteems schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 15:51:
Er werd vandaag € 5,99 afgeschreven van mijn Paypal account. Iets van Sony PlayStation Entertainment. PlayStation Plus betaal ik evenwel jaarlijks en mijn tijdelijke EA Play abonnement is ook al maanden terug stop gezet. Enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Transactie log op je PS account bekijken misschien?

[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 04-11-2025 16:02 ]

edwinvdteems schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 15:51:
Controleer of je EA abonnement niet toch nog loopt. €5,99 is precies de maandelijkse kosten voor EA Play.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-11 20:44
Raem schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 16:01:
[...]

Controleer of je EA abonnement niet toch nog loopt. €5,99 is precies de maandelijkse kosten voor EA Play.
Crap, sorry 😇 Was ff vergeten dat ik van het weekend een game in de sale had gekocht! Kwam ik idd achter via de transactie historie!

[ Voor 6% gewijzigd door edwinvdteems op 04-11-2025 19:24 ]

Pagina: 1 ... 97 98 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.