All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik dacht dat er hier laatst mensen naar een model van Verstappen vroegen. Voor een schamele 77 euro kan je er eentje bestellen.
Hmm, die van Verstappen is al out of stock... Die van Sainz is wel nog beschikbaar
[ Voor 15% gewijzigd door Harrie op 08-10-2015 18:07 ]
Net zo duur, maar dan met handtekening!
En die van Sainz... tja, misschien leuk als deurstop
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 08-10-2015 18:39 ]

Testing, one, two ...
hardware-lover schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 18:50:
Okay, maybe if we spray it red, and replace the bull with a horse...[afbeelding]
https://f1manager.info/ranking/4605
Heb hem toen ook direct besteld. Benieuwd wanneer het geleverd wordt. Had trouwens helemaal niet gezien dat hij gesigneerd isBosmonster schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 18:38:
Heb laatste die gesigneerde versie van Verstappen al besteld via verstappen.nl! (nou ja, m'n vriendin dan voor mij)
Net zo duur, maar dan met handtekening!
En die van Sainz... tja, misschien leuk als deurstop
[ Voor 7% gewijzigd door alexbl69 op 08-10-2015 22:13 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
just to be sure; .... de deal/contract met Renault is nog steeds levend, toch?Señor Sjon schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:18:
Charlie helpt hier Renault enorm mee. Die lopen natuurlijk een risico om tokens kwijt te raken doordat Red Bull en Toro Rosso ze niet willen 'helpen' door ermee te racen dit jaar.
Bij mijn weten is het contract opgezegd per einde seizoen. RB wil niet verder, en Renault wil ook niet verder als leverancier. Dit heeft Carlos Ghosn gezegd en die is best een autoriteit bij Renault.himlims_ schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:29:
[...]
just to be sure; .... de deal/contract met Renault is nog steeds levend, toch?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dacia erop zetten zou beter zijn?Señor Sjon schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:46:
Wel grappig dat Ghosn klaagt over Renault exposure bij Red Bull terwijl hij zelf de Infiniti deal heeft opgezet.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Al valt er weinig te zeggen op dit moment
Nee Rick is koffie halen enz. Over zo'n 13 min komt hij terug.Marc3l schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:12:
Ook geen commentaar op Sport1? (Zet hem net aan)
Al valt er weinig te zeggen op dit moment
Wss een zeer oud Russisch voertuig (zoals ik op Twitter las)Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:14:
is de olie veroorzaakt door 1 van de f1 wagens, of lag het er van eerder gebruik?
Sector 3 is opgeruimd (gele vlag sector 3 is weg)
Het is weg!
[ Voor 11% gewijzigd door Ryur op 09-10-2015 09:20 ]
Ah thanks, hij is er weer.Ryur schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:13:
[...]
Nee Rick is koffie halen enz. Over zo'n 13 min komt hij terug.
[ Voor 42% gewijzigd door StealthyPeanut op 09-10-2015 09:32 ]
Ze hebben de baan schoon gemaakt na een diesel lek.StealthyPeanut schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:32:
Heeft het nou geregend? Of ligt dat aan mijn brakke stream?
die wolkjes in de verte zien er best drijgend uit; althans, in nld had ik mijn regenjas aangetrokken als ik thuis weg ging. maar dat is land inwaards, vanuit het water gezien is er nauwelijks vorming/sprake van wolken.StealthyPeanut schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:32:
Heeft het nou geregend? Of ligt dat aan mijn brakke stream?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
De VT's zijn meestal saai om te zien
Alles is tenminste bezig dan bezig met mijn afstudeerverslag te schrijven ^^
[ Voor 19% gewijzigd door Ryur op 09-10-2015 09:43 ]
Vooral omdat hij zo niet standaard is
Er is welgeteld 1 tijd neergezet, de rest rijdt allemaal de pits uit en aan het eind van de ronde de pits weer in. Leuk dat het een keer anders is, maar er wordt wel heel weinig gereden nu en daar kijken we voor toch?
[ Voor 40% gewijzigd door Grrrrrene op 09-10-2015 09:56 ]
A major diesel spill at the Sochi track has led the postponement of the opening practice for the Russian
Grand Prix by at least half an hour.
The significant spill has covered the final section of the track, and fire crews have been called in to wash the diesel away.
It is unclear what caused the problem, but marshals were spotted trying to attend to a spillage in the hours before practice.
As the cleaning of the track surface is still ongoing, the FIA has had no choice but to delay the start of practice..

[ Voor 73% gewijzigd door himlims_ op 09-10-2015 10:04 ]
correct; verschil is best goed hoorbaar, maar prestatie verschil is mij nog niet helderBoinkie schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:06:
Rijdt Alonso nu met een nieuwe motor en Button niet?
tevens hebben ze ook eea aan de voorwiel ophanging gewijzigd
[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 09-10-2015 10:10 ]
Haha.. only in Russiahimlims_ schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:03:
baan is 'groen'; was wat te doen met olie op de baan, nodig zand en stof maar lijkt nu langzaam beter te worden
A major diesel spill at the Sochi track has led the postponement of the opening practice for the Russian
Grand Prix by at least half an hour.
The significant spill has covered the final section of the track, and fire crews have been called in to wash the diesel away.
It is unclear what caused the problem, but marshals were spotted trying to attend to a spillage in the hours before practice.
As the cleaning of the track surface is still ongoing, the FIA has had no choice but to delay the start of practice..
[afbeelding]
Thanks voor de info!
https://twitter.com/Manor...s/652384657015730176?s=09
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wordt vast en zeker nog vervolgd...
L1nt schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:14:
Alonso ontvangt eventjes een massive burn van Manor na een behoorlijke lullige opmerking van hemzelf.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Wellicht toch met Mercedes en Mercedes krijgt Verstappen na een of twee jaar als Rosberg weggaat...WouterHelm schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:14:
Interessant commentaar op Sky Sports, geen Ferrari motor voor RBR, wel voor TR.
Wordt vast en zeker nog vervolgd...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
LOL, heerlijk dit.L1nt schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:14:
Alonso ontvangt eventjes een massive burn van Manor na een behoorlijke lullige opmerking van hemzelf.
Pitboxen worden aangewezen op basis van resultaten van voorgaande jaren. Manor zegt hier eigenlijk gewoon. "Jullie doen het net zo slecht en staan volgend jaar naast ons bij de laatste pitboxen"
Manor"they can put airplane engine (in the car) and they will be no further" (ahead) #skyf1
Als je kijkt naar de stand dan zijn ze volgend jaar buren. Tijd zat om te kijken dus wie er dan sneller is aangezien je dan buren bentWe'll let that comment lie for now. Plenty of time to discuss it when we're garage neighbours next year
[ Voor 4% gewijzigd door Boinkie op 09-10-2015 10:20 ]
Sky had deze roumers van <auto motor und sport> maar als ik die site bekijk zie ik het artikel niet.Gé Brander schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:16:
[...]
Wellicht toch met Mercedes en Mercedes krijgt Verstappen na een of twee jaar als Rosberg weggaat...
Er werd trouwens alleen gesproken over dat Ferrari alleen STR met motoren zou helpen.
Dus blijven er meer opties over voor RBR.
-Mercedes
-Renault
-Stoppen
Lijkt me niet, bij Sky gooien ze een overigens interessant balletje op, daar denken ze dat Renault RBR mogelijk over wil gaan nemen ipv Lotus. Horner is in ieder geval niet op de pitmuur te vinden, die heeft mogelijk belangrijkere zaken te doen.Gé Brander schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:16:
[...]
Wellicht toch met Mercedes en Mercedes krijgt Verstappen na een of twee jaar als Rosberg weggaat...
Hoe werd vroeger de nummers (voor de persoonlijke nummers) bepaald? Kwam dat ook door de positie?
1 - 2 was voor de nummer 1 constructeur etc.. Toch?
Voor de persoonlijke nummers werden de nummers idd uitgedeeld aan de hand van de eindklassering. #1 voor de kampioen en dus automatisch #2 voor z'n teamgenoot. Blijft de kampioen bij z'n team en dat team is ook WCC dan kreeg het team dat 2e werd 3 en 4 etc etc. Verkast de kampioen of is iemand anders WCC dan krijgt de WCC #3 en #4 en dan doortellen.Ryur schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:22:
Ah, ik wist niet dat de positie van de pitboxen werd bepaald door de stand!
Hoe werd vroeger de nummers (voor de persoonlijke nummers) bepaald? Kwam dat ook door de positie?
Daarvoor had elk team een vast nummer. Lotus was bijvoorbeeld 11 en 12. Tyrrell (nu Mercedes) 3 en 4. Ferrari 27 en 28. En dat is zoals het hoort te zijn maar men wil nog niet zo goed luisteren. Net als die regel dat Ferrari verplicht in Ferrari rood met zwarte vleugels moet rondrijden. Die wil men helaas ook nog niet forceren.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat artikel is hier: http://www.auto-motor-und...er-red-bull-10003816.htmlpowah33 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:21:
[...]
Sky had deze roumers van <auto motor und sport> maar als ik die site bekijk zie ik het artikel niet.
Er werd trouwens alleen gesproken over dat Ferrari alleen STR met motoren zou helpen.
Dus blijven er meer opties over voor RBR.
-Mercedes
-Renault![]()
-Stoppen
Volgens Sky is Horner deze sessie nog niet aan de pitwall gesignaleerd.
Het houdt niet op... niet vanzelf..
[ Voor 9% gewijzigd door Tralapo op 09-10-2015 10:30 ]
Je zag hem in de eerste halfuur ook met de topman van Renault praten.Tralapo schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:27:
[...]
Volgens mij worden de pitboxen niet aangewezen, de teams mogen zelf kiezen. De resultaten worden gebruikt om te bepalen welk team de eerste keus heeft.perpixel schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:19:
[...]
Pitboxen worden aangewezen op basis van resultaten van voorgaande jaren. Manor zegt hier eigenlijk gewoon. "Jullie doen het net zo slecht en staan volgend jaar naast ons bij de laatste pitboxen"
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
@L1nt: De regel dat Ferrari met een V12 moet rijden wordt ook al 20 jaar niet gehonoreerd
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dan zouden ze met de huidige techniek het blok van de LaFerrari achterin leggen.Señor Sjon schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:37:
Jup
@L1nt: De regel dat Ferrari met een V12 moet rijden wordt ook al 20 jaar niet gehonoreerd

wat staat er in kort? spreek/begrijp geen duitsTralapo schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:27:
[...]
Dat artikel is hier: http://www.auto-motor-und...er-red-bull-10003816.html
Het houdt niet op... niet vanzelf..
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
jada jada jada. CH schijnt semi te bevestigen dat het op dit moment uitziet dat ze geen motoren krijgen. Red bull kon eerst 2015 motoren krijgen, echter nu niet meer omdat Ferrari bang is dat ze zelfs met 2015 motoren te snel zijn. Mocht RB geen motoren krijgen, maakt F1 zich belachelijk. Daarna nog een hoop geblaat enz...himlims_ schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:49:
[...]
wat staat er in kort? spreek/begrijp geen duits
Cube Nuroad Race (2022)
Daarmee erkent ferrari met hun eigen product minder sterk te zijn dan een klant.. bijnzonderderx666 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:53:
[...]
jada jada jada. CH schijnt semi te bevestigen dat het op dit moment uitziet dat ze geen motoren krijgen. Red bull kon eerst 2015 motoren krijgen, echter nu niet meer omdat Ferrari bang is dat ze zelfs met 2015 motoren te snel zijn. Mocht RB geen motoren krijgen, maakt F1 zich belachelijk. Daarna nog een hoop geblaat enz...
Toch geven ze ook de indruk hoe fout het systeem nu is..derx666 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:53:
[...]
jada jada jada. CH schijnt semi te bevestigen dat het op dit moment uitziet dat ze geen motoren krijgen. Red bull kon eerst 2015 motoren krijgen, echter nu niet meer omdat Ferrari bang is dat ze zelfs met 2015 motoren te snel zijn. Mocht RB geen motoren krijgen, maakt F1 zich belachelijk. Daarna nog een hoop geblaat enz...
Dat dus de motor fabrikanten nu bepalen wie er op de grid verschijnen i.p.v de FIA.
Ben je of word je te competatief dan heb je kans dat niemand je meer een motor wil verkopen.
Maar zoals je net op sky zag....alle onderhandelingen gebeuren nu...we zullen snel meer weten
Cube Nuroad Race (2022)
TR krijgt dus Ferrari motoren.
Wat nou als Renault RBR overneemt, en RBR neemt dan Lotus over. Krijg je dan alsnog RBR-Mercedes?
Van mij mag de knoop wel een keer doorgehakt worden, ik wil weten wat het nou gaat worden volgend jaar.
Nee, maar Ted op Sky gaf wel aan dat hij begreep dat Ferrari terughoudend is.himlims_ schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:58:
[...]
Daarmee erkent ferrari met hun eigen product minder sterk te zijn dan een klant.. bijnzonder
Een deel van het budget van Ferrari gaat naar ontwikkeling van de motor terwijl RBR al het budget kan besteden aan de auto en aerro.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Maar dan moeten ze ook niet andere teams van motoren voorzien. Dat is nou eenmaal het ding als je zelf gaat ontwikkelen.backupdevice schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:07:
[...]
Nee, maar Ted op Sky gaf wel aan dat hij begreep dat Ferrari terughoudend is.
Een deel van het budget van Ferrari gaat naar ontwikkeling van de motor terwijl RBR al het budget kan besteden aan de auto en aerro.
Eens , maar dat kan wel de reden zijn heMartinspire schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:10:
[...]
Maar dan moeten ze ook niet andere teams van motoren voorzien. Dat is nou eenmaal het ding als je zelf gaat ontwikkelen.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Hiervoor gold dan wel dat aan het team/coureur werd overgelaten of hij of zij het nummer 13 op de auto wilden. Voor sommigen gaf dit teveel ongeluk, terwijl anderen juist de spot dreven en met een dikke glimlach het nummer 13 op de auto lieten zettenL1nt schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:26:
[...]
Voor de persoonlijke nummers werden de nummers idd uitgedeeld aan de hand van de eindklassering. #1 voor de kampioen en dus automatisch #2 voor z'n teamgenoot. Blijft de kampioen bij z'n team en dat team is ook WCC dan kreeg het team dat 2e werd 3 en 4 etc etc. Verkast de kampioen of is iemand anders WCC dan krijgt de WCC #3 en #4 en dan doortellen.
Daarvoor had elk team een vast nummer. Lotus was bijvoorbeeld 11 en 12. Tyrrell (nu Mercedes) 3 en 4. Ferrari 27 en 28. En dat is zoals het hoort te zijn maar men wil nog niet zo goed luisteren. Net als die regel dat Ferrari verplicht in Ferrari rood met zwarte vleugels moet rondrijden. Die wil men helaas ook nog niet forceren.
Raad eens wie er dit jaar met nummer 13 rijdt... Hij roept het gewoon over zichzelf afpeidur schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:28:
[...]
Hiervoor gold dan wel dat aan het team/coureur werd overgelaten of hij of zij het nummer 13 op de auto wilden. Voor sommigen gaf dit teveel ongeluk, terwijl anderen juist de spot dreven en met een dikke glimlach het nummer 13 op de auto lieten zetten
Zonder te kijken : Maldonado?VictordeHolland schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:50:
[...]
Raad eens wie er dit jaar met nummer 13 rijdt... Hij roept het gewoon over zichzelf af.
**) volgens mij was het Japan waar het getal 13 uit het dagelijks leven is gebannen. Zo hebben flats geen 13e verdieping. Wel een 14e.
13e verdieping overslaan gebeurt in de westerse samenleving ook regelmatig. In Azië hebben ze over het algemeen meer tegen het nummer 4 dan tegen nummer 13 als ik me niet vergis.asing schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:02:
Wel geinig, dat nummer mochten ze zelf kiezen. Als Maldonado met #13 wereldkampioen zou worden, liefst op punten in de GP van Japan**
**) volgens mij was het Japan waar het getal 13 uit het dagelijks leven is gebannen. Zo hebben flats geen 13e verdieping. Wel een 14e.
Zeer benieuwd overigens hoe de soap rond Red Bull zich verder gaat ontwikkelen, ik hoop dat ze er nog uit komen. Zou zonde zijn om dit team te verliezen. Ben er nooit fan van geweest maar ik kan ook niet ontkennen dat ze ontzettend veel doen voor de sport. Demo's over de hele wereld, het beste jonge talenten programma, A1 Ring opgeknapt...
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
4 is idd ongeluks getal in Japan enzo. De Japanners bij Tyrrell reden altijd met #3XyritZz schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:13:
[...]
13e verdieping overslaan gebeurt in de westerse samenleving ook regelmatig. In Azië hebben ze over het algemeen meer tegen het nummer 4 dan tegen nummer 13 als ik me niet vergis.
Zeer benieuwd overigens hoe de soap rond Red Bull zich verder gaat ontwikkelen, ik hoop dat ze er nog uit komen. Zou zonde zijn om dit team te verliezen. Ben er nooit fan van geweest maar ik kan ook niet ontkennen dat ze ontzettend veel doen voor de sport. Demo's over de hele wereld, het beste jonge talenten programma, A1 Ring opgeknapt...
Over Red Bull:
http://www.bbc.com/sport/live/formula1/32543291Lee McKenzie: "When we were speaking to Christian Horner about 90 minutes ago he was meant to go on to the pitwall, he was taken into the Red Bull hospitality by Bernie Ecclestone and they have just finished talking. It was Christian, Helmut Marko and Bernie in a big meeting. When Bernie came back out he gave David a nod, a wink, and a thumbs up."
Die motoren worden niet gratis weggegeven he, daar verdienen ze ook weer geld mee. En met 4 teams die de motor zouden afnemen heb je het dan over wat? 4x 30 miljoen per jaar?backupdevice schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:07:
[...]
Nee, maar Ted op Sky gaf wel aan dat hij begreep dat Ferrari terughoudend is.
Het is juist een mooie manier voor Ferrari/Mercedes om dat budget weer terug te verdienen. En dit lijkt me juist geen issue bij het leveren van de motor.
Denk dat het puur om competitie blijft gaan... net als het verhaal bij Mercedes was.
[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 09-10-2015 12:38 ]
Maar ach, wat maakt het uit
Trainingen weer begonnen :12:56 Het regent op dit moment stevig op het Sochi Autodrom.
[ Voor 38% gewijzigd door asing op 09-10-2015 13:06 ]
men neme het met een vrachtschip vol zout maar indien waar, mooi
Gewoon MAXAzzKickah schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:48:
Ik zou nog steeds VST logischer vinden.
Maar ach, wat maakt het uit
Ferrari zelf gooit het op een logistiek probleem. Volgens hun is Red Bull pas na Monza voor het eerst aan komen kloppen voor motoren, en was dat simpelweg te laat om nog iets voor hun te kunnen betekenen. Als ze een paar maanden eerder waren gekomen was er nog wat mogelijk geweest.Bosmonster schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:36:
[...]
Die motoren worden niet gratis weggegeven he, daar verdienen ze ook weer geld mee. En met 4 teams die de motor zouden afnemen heb je het dan over wat? 4x 30 miljoen per jaar?
Het is juist een mooie manier voor Ferrari/Mercedes om dat budget weer terug te verdienen. En dit lijkt me juist geen issue bij het leveren van de motor.
Denk dat het puur om competitie blijft gaan... net als het verhaal bij Mercedes was.
Zie ook: http://www.gptoday.com/fu...l_has_no_engine_for_2016/
Mijn bescheiden mening: Als Ferrari of Mercedes echt willen leveren kunnen ze het qua productie/logistiek echt wel rond krijgen, maar ze willen zich beiden niet in moeilijke bochten gaan wringen voor zo'n grote concurrent als Red Bull.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
alles kan off-topic
Maar de voorspelling is droog op zondag. Dus ga je echt niet onnodig kilometers maken.Boinkie schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:17:
Nou, trap die auto's de baan op. Is toch simpelweg ook data voor als het gaat regenen zondag?
Gewoon weer twee kwalificatiesessies doen. Dat was de tijd
Uhm.. realistisch?Ankona schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:18:
Hoe zou het zijn als RB-Honda structureel zoekgereden gaat worden door TR-Ferrari?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Als Honda het lek boven heeft komende winter kan het best leuk worden voorin.
Al weet ik niet of Honda ook echt naar RBR gaat.
Lijkt mij humor als Red Bull wat extra staf en geld richting STR doen om zo Ferrari om de oren te rijden met de STR.
Mercedes en Ferrari leveren niet en Honda mag niet leveren.....

[ Voor 23% gewijzigd door StealthyPeanut op 09-10-2015 13:32 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Rick Winkelman (weet alleen niet of je het goed schrijft)RoyK schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:33:
De beste man die nu aan het woord is (altijd tijdens trainingen etc) op Sport1, die vind ik trouwens altijd lekker over F1 praten. Weet er een bak van.. die zou van mij ook best het F1 mogen doen tijdens de race. Wie is hij?
Winkelman, bijna goedMarc3l schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:35:
[...]
Rick Dinkelman (weet alleen niet of je het goed schrijft)
Thanks. Ik geef mezelf trouwens meteen 10 stokslagen. Internet.. google enzo..Marc3l schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:35:
[...]
Rick Dinkelman (weet alleen niet of je het goed schrijft)
http://info.sport1.nl/?pa...t=Autosport+commentatoren
Daar geloof ik inderdaad niks van.XyritZz schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:07:
[...]
Gewoon MAX
[...]
Ferrari zelf gooit het op een logistiek probleem. Volgens hun is Red Bull pas na Monza voor het eerst aan komen kloppen voor motoren, en was dat simpelweg te laat om nog iets voor hun te kunnen betekenen. Als ze een paar maanden eerder waren gekomen was er nog wat mogelijk geweest.
Zie ook: http://www.gptoday.com/fu...l_has_no_engine_for_2016/
Mijn bescheiden mening: Als Ferrari of Mercedes echt willen leveren kunnen ze het qua productie/logistiek echt wel rond krijgen, maar ze willen zich beiden niet in moeilijke bochten gaan wringen voor zo'n grote concurrent als Red Bull.
In het verleden konden ze 10 (?) motoren per raceweekend/testsessie opleveren.
Normaal gesproken hoeven ze er nu maar 5 per jaar te leveren.
Rick, weet veel van autosport.RoyK schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:33:
De beste man die nu aan het woord is (altijd tijdens trainingen etc) op Sport1, die vind ik trouwens altijd lekker over F1 praten. Weet er een bak van.. die zou van mij ook best het F1 mogen doen tijdens de race. Wie is hij?
Doet ook de NASCAR bij Sport1 (en de WEC & V8 Supercars bij MotorSportTV).
Ik ben best wel fan van hem. Ook heel actief op Social Media als je hem een vraag stelt krijg je of via dezelfde media bericht of in de uitzending.
[ Voor 14% gewijzigd door Ryur op 09-10-2015 13:42 ]
Honda zou maar 1 jaar dispensatie hebben. Als het nodig is kan de FIA (en Bernie) ze dwingen een 2e team te leveren.StealthyPeanut schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:31:
Al met al denk ik gewoon dat RB en TR volgend jaar met Renault motoren zal rijden! Ze kunnen van alles roepen, maar er is nog niks officieel naar buiten gebracht....
Mercedes en Ferrari leveren niet en Honda mag niet leveren.....
Bij 1 jaar dispensatie kan McLaren ook weinig contractueel eisen. Of ze moeten dan een extra vergoeding afdingen ofzo.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.