Formula 1 Seizoen 2015Kalender
Races
Teams & driversRelevante links
|
Versie:
0.1 Topic aangemaakt.
[Voor 4% gewijzigd door SnowDude op 05-06-2015 11:30]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Formula 1 Seizoen 2015Kalender
Races
Teams & driversRelevante links
|
[Voor 4% gewijzigd door SnowDude op 05-06-2015 11:30]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
[Voor 120% gewijzigd door Anoniem: 601896 op 03-06-2015 11:37. Reden: foto]
Waarom noem jij het team telkens Mercedes-AMG-Petronas-Blackberry?Anoniem: 601896 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:52:
Goed bezig' hier weer verder.
We zijn nog maar 6 races in het seizoen.
Maar ik vind het een heerlijk seizoen.
Mijn favoriete team, Mercedes-AMG-Petronas-Blackberry rijdt heerlijk voorop. En heeft behalve een wedstrijd met een strategische fout weer alles gewonnen, door hun superieure techniek.
Daarnaast rijdt des Nederlands favoriet Max verstappen tot nu toe zeer aantrekkelijk.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dat schrijven ze zelf op de auto,naitsoezn schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:55:
[...]
Waarom noem jij het team telkens Mercedes-AMG-Petronas-Blackberry?
[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 601896 op 03-06-2015 11:02]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
[Voor 36% gewijzigd door Fasterinside op 03-06-2015 11:06]
Creating my own hero.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Een handtekening?!
Ik ga dit jaar voor brons, (staanplaatsen). voor een weekendkaart is de schade € 130 p.p.tellavist schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:12:
Vorig topic riep iemand dat hij kaartjes voor Spa gekocht had!
Ben op mijn werk en bijna alles zit achter een proxy... Wat doet zo'n kaartje spa-fra voor schade op de bankrekening?
Ze schrijven zo veel op die auto. Noem ze dan gelijk Mercedes-AMG Petronas BlackBerry Pirelli Qualcomm Syntium Epson #keepfightingmichael
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Dat was ik!tellavist schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:12:
Vorig topic riep iemand dat hij kaartjes voor Spa gekocht had!
Ben op mijn werk en bijna alles zit achter een proxy... Wat doet zo'n kaartje spa-fra voor schade op de bankrekening?
Koop als je aankomt een kaart bij de parking, 25€ voor een weekend (althans, zo deed ik het vorige keer)Jurgen schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:14:
[...]
Ik ga dit jaar voor brons, (staanplaatsen). voor een weekendkaart is de schade € 130 p.p.
Wat me wel opvalt is de absurde prijs voor parking van € 16 per dag
[Voor 6% gewijzigd door Hoogie2004 op 03-06-2015 11:17]
My iRacing profile | Mijnzestal.nl handboogadministratie | Strava
ah , ik wil eerst de rest erom heen even geregeld hebben, dan ga ik pas bestellen. die 5 euro is gelukkig de wereld niet.Hoogie2004 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:15:
[...]
Dat was ik!
heb 125€ per kaart betaald
[...]
Koop als je aankomt een kaart bij de parking, 25€ voor een weekend (althans, zo deed ik het vorige keer)
Tevens was het afgelopen zondag nog 125€ voor een weekend staanplaats
Ja die is inderdaad geschraptJolke schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:23:
Ah, gaan we hier verder.
Duitsland is dus definitief geschrapt van het lijstje dit jaar.
Laatste keer was volgens mij 3 jaar geleden, en toen was de parking nog op deze manier. Er staan mensen bij de toegangswegen die je dan de kaart verkopen, ik ga er vanuit dat dat nog steeds kan (toen was het ook goedkoper als los bestellen)Jurgen schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:18:
[...]
Dank voor de tip. we gaan 2 dagen, maar dan is een weekend parking kaart al goedkoper :-)
Ik vermoed dat hij dit jaar van Rosberg gaat winnen.Tristan schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:45:
Hopen dat het geen herhaling van vorig jaar wordt voor Hamilton in Canada.
[Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 601896 op 03-06-2015 11:50. Reden: kommagebruik]
Dat is nogal een bewering... heb je daar harde cijfers tegen over? Of vindt JIJ dat hij de betere rijder is?
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Hamilton zelf wilde ook naar binnen komen, terwijl het team eerst zei dat hij buiten moest blijven. Het is dus aan alle kanten fout gegaan. Net zo veel Hamilton zijn schuld als Wolff zijn schuld.Anoniem: 601896 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:50:
[...]
Ik vermoed dat hij dit jaar van Rosberg gaat winnen.
Moet ook wel eigenlijk, hij is de betere chauffeur, en de remmen zullen het wel uithouden.
'Het team', of Wolff, heeft het in monaco verpest, dus ik neem aan dat ze dat nu ook niet weer zullen doen.
Met veel rechte lange stukken in de Mercedes in haar voordeel.
Dus ik verwachte een een-tweetje voor Mercerdes.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Yup op speciaal verzoek van de modjes
tdw schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:15:
[...]
Ze schrijven zo veel op die auto. Noem ze dan gelijk Mercedes-AMG Petronas BlackBerry Pirelli Qualcomm Syntium Epson #keepfightingmichael
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Hamilton:A1AD schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:57:
[...]
Dat is nogal een bewering... heb je daar harde cijfers tegen over? Of vindt JIJ dat hij de betere rijder is?
Ford Transit 2.2 TDCi '08 | Yamaha FZS600 Fazer '00 | Gravity is a myth, earth sucks.
Want uit de onderzoeken die daarover zijn gedaan is inderdaad geconcludeerd dat Rosberg dat met opzet deed jaDestruction schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:09:
Je vergeet daarbij nog dat er overwinningen bij Rosberg af gaan, als we de overwinningen door smerig spel gaan schrappen. Denk bijvoorbeeld aan Monaco vorig jaar.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ze zeggen dat de hoge kosten van het ontwikkelen en leveren van een F1 motor eigenlijk niet te rechtvaardigen zijn als niet fabrieksteam.
Beter dan Lewis met pleeborstel hoofd, zonnebril en Mister-T gouden kettingen om zijn nekDestruction schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:09:
Je vergeet daarbij nog dat er overwinningen bij Rosberg af gaan, als we de overwinningen door smerig spel gaan schrappen. Denk bijvoorbeeld aan Monaco vorig jaar.
Maar de volgende vindt Rosberg dan weer helemaal geweldig, en dat mag ook. Maar ik persoonlijk ben al geirriteerd als ik z'n kop op TV zie. Soms heb je dat gewoon.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Je moet nu wel weten dat rond de 10k posts een nieuw deel geopend wordt.
Had die maar bij McLaren moeten blijven, die zijn nu in de A-Team bus kleuren. Daar had die goed als B.A. look-a-like kunnen rijden.Grimmie187 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:18:
[...]
Beter dan Lewis met pleeborstel hoofd, zonnebril en Mister-T gouden kettingen om zijn nek
Smaken verschillen zullen we maar zeggen
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Gezien je Avatar juich jij nu voor het vingertje. Hoe bevalt dat?Grimmie187 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:18:
[...]
Beter dan Lewis met pleeborstel hoofd, zonnebril en Mister-T gouden kettingen om zijn nek
Haha heel scherp!Requiem19 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:43:
[...]
Gezien je Avatar juich jij nu voor het vingertje. Hoe bevalt dat?
Als je naar alle analisten luisterd hoor je over het algemeen de zelfde tendens: Hij deed het zeer waarschijnlijk expres, maar dat is niet te bewijzen zolang hij dat niet toegeeft.tdw schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:10:
[...]
Want uit de onderzoeken die daarover zijn gedaan is inderdaad geconcludeerd dat Rosberg dat met opzet deed ja
vind ik dan weer prachtig, Hamilton, Kimi en Vettel zijn de enige die echt karakter en 'flair' brengen aan het F1 gebeuren. Juist dat flamojante en exentriek gedrag wat 'vroeger' veel meer van toepassing was dan nu, mis ik wel beetje.Grimmie187 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:18:
[...]
🆂🆃🅴🅰🅼: 🆁🅾🅾🆃🅶🅰🅼🅴🆁_🅲🅾🅼
🅿🆂🅽: 🅷🅾🅻🅻🅰🅽🅳🅷🅰🆁🅳🆂
Hoho, ik had het alleen over uiterlijkhimlims_ schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:57:
[...]
vind ik dan weer prachtig, Hamilton, Kimi en Vettel zijn de enige die echt karakter en 'flair' brengen aan het F1 gebeuren. Juist dat flamojante en exentriek gedrag wat 'vroeger' veel meer van toepassing was dan nu, mis ik wel beetje.
Ja, heeft Vettel heel natuurlijk gedaan inderdaad. Voordeel is ook wel dat Kimi er in de Q's niets van bakt en Vettel wel delivered. Maakt je integratie altijd wel makkelijker.Grimmie187 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:50:
[...]
Haha heel scherp!
Ach jullie kennen me langer dan vandaag, ik juich onvoorwaardelijk voor het team. Dus ook voor het vingertje, en ook als Lewis ooit instapt (god help me..).
Ik moet er wel bij zeggen dat er op het vingertje na stiekem weinig mis is met Seb, de manier waarop hij bij Ferrari is ingeburgerd vind ik van grote klasse.
nicole/flappie, heb je bankrekening waar je U tegen zegt ... dan laat je dat oortje toch ff goed zetten
🆂🆃🅴🅰🅼: 🆁🅾🅾🆃🅶🅰🅼🅴🆁_🅲🅾🅼
🅿🆂🅽: 🅷🅾🅻🅻🅰🅽🅳🅷🅰🆁🅳🆂
Ik sta 21, maar na de eerste ronde iets van de 2e. Sindsdien alleen maar naar beneden.Hoogie2004 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:54:
Ik ben wel benieuwd naar dit weekend.
Overigens moet ik echt eens wat beter gaan voorspellen in onze F1-pool, ik sta gewoon 30e http://gppredictor.com/le...1d0fe6a34ebdbfc9594480abc
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ik heb af en toe het idee dat jij een andere taal spreekt? Ik kan hier echt geen touw aan vastknopen.himlims_ schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:02:
[...]
nicole/flappie, heb je bankrekening waar je U tegen zegt ... dan laat je dat oortje toch ff goed zetten
https://onzetaal.nl/taaladvies/hij-wil-hij-wilt ("hij wilt"is altijd fout)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik zal je de volgende keer PM-enPhusebox schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:09:
Zomaar zonder mij naar een ander topic verhuizen?
Ik hoop ook het laatste, maar mocht het toch de eerste optie worden dan gok ik dat ze wel worden overgenomen.albino71 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:17:
[...]
Ze zeggen dat de hoge kosten van het ontwikkelen en leveren van een F1 motor eigenlijk niet te rechtvaardigen zijn als niet fabrieksteam.
Dus of er uit, of een team overnemen en als fabrieksteam verder.
Ik hoop dat laatste, anders wordt de spoeling wel erg dun...
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Klopt, maar wat ook helpt is dat Kimi niet echt een F1-carriere tijger is en ook niet echt geloofd in de 'magie' van Ferrari. Vettel is dat duidelijk wel en steekt zijn liefde voor de Scuderia niet onder stoelen of banken, dat valt lekker op (in positieve zin).Requiem19 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:02:
[...]
Ja, heeft Vettel heel natuurlijk gedaan inderdaad. Voordeel is ook wel dat Kimi er in de Q's niets van bakt en Vettel wel delivered. Maakt je integratie altijd wel makkelijker.
Hij heeft ons gevonden, door naar een nieuw topic!Phusebox schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:09:
Zomaar zonder mij naar een ander topic verhuizen?
Inderdaad, dat is ook wel wat Raikonnen zo leuk maaktGrimmie187 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:17:
[...]
Klopt, maar wat ook helpt is dat Kimi niet echt een F1-carriere tijger is en ook niet echt geloofd in de 'magie' van Ferrari. Vettel is dat duidelijk wel en steekt zijn liefde voor de Scuderia niet onder stoelen of banken, dat valt lekker op (in positieve zin).
Vettel (maar ook Hamilton) zitten duidelijk in de F1 om zo lang mogelijk een zo groot mogelijke legacy achter te laten, rijden voor bijzondere teams zoals Ferrari en McLaren hoort daar bij. Kimi zal dat echt aan zijn kont roesten, die rijdt in de F1 omdat hij racen leuk vind. Als dat om wat voor reden dan ook minder leuk wordt, dikke doei! Je zult ook nooit uit Kimi zijn mond horen: Forza Ferrari of iets dergelijks. Hij wil rijden voor een team met een snelle wagen, voor de rest zal het allemaal wel..
Om bovenstaande redenen vind ik de combi Kimi/Vettel dit jaar ook erg leuk
https://onzetaal.nl/taaladvies/hij-wil-hij-wilt ("hij wilt"is altijd fout)
Het lijkt me zeer sterk dat Renault zijn technologie zomaar overdoet.XyritZz schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:14:
[...]
Ik hoop ook het laatste, maar mocht het toch de eerste optie worden dan gok ik dat ze wel worden overgenomen.
Red Bull zal geen klant motor willen van een andere fabrikant, die willen fabriekssteun wat ze nu bij Renault ook hebben. Komt nog bij dat Honda nu wel heeft aangetoond dat vanaf 0 beginnen niet zo makkelijk is, dus als er nog fabrikanten zijn die een deelname overwegen dan zou het overnemen van de technologie van Renault in ieder geval een vliegende start zijn van het eigen project.
Als Renault het voor elkaar krijgt om in de tweede helft van het seizoen en in 2016 een concurrerende krachtbron te leveren dan zal dat al heel andere gevolgen hebben voor die beslissing als dat ze dat niet zou gaan lukken. Ze mogen van geluk spreken dat RBR en STR een heel erg goed chassis hebben en op sommige circuits nu nog goed mee kunnen, anders was de beslissing volgens mij allang (intern) genomen.Hoogie2004 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:18:
[...]
Renault zal waarschijnlijk een team gaan overnemen denk ik. Er zit teveel geld in om de stekker eruit te trekken (en wat doet dat wel niet voor het imago).
[knip]
Testing, one, two ...
Ik vraag me altijd af hoeveel slechter dat blok nu is. Zouden TR en RedBull met een Mercedes blok ineens meestrijden om de overwinningen? Ik denk van niet, ze zullen dichterbij staan, maar wat nu precies het ronde verlies is in tijd, puur door de Powerunit ?.hardware-lover schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:39:
[...]
Als Renault het voor elkaar krijgt om in de tweede helft van het seizoen en in 2016 een concurrerende krachtbron te leveren dan zal dat al heel andere gevolgen hebben voor die beslissing als dat ze dat niet zou gaan lukken. Ze mogen van geluk spreken dat RBR en STR een heel erg goed chassis hebben en op sommige circuits nu nog goed mee kunnen, anders was de beslissing volgens mij allang (intern) genomen.
Dit, en ik begrijp ook niet hoe het kan dat het RBR chassis opeens zoveel slechter is dit jaar. Kijk naar Ricciardo vorig jaar, op de PU na was dat echt geen slechte auto qua aero/chassis.Hoogie2004 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:43:
[...]
Ik vraag me altijd af hoeveel slechter dat blok nu is. Zouden TR en RedBull met een Mercedes blok ineens meestrijden om de overwinningen? Ik denk van niet, ze zullen dichterbij staan, maar wat nu precies het ronde verlies is in tijd, puur door de Powerunit ?.
Ja, de Renault komt power te kort, maar dat blijkt voornamelijk op lange rechten stukken een issue. Het is ook vooral de betrouwbaarheid die zo'n probleem is.
Testing, one, two ...
Testing, one, two ...
Naar mijn mening zijn de chasis van Ferrari en Mercedes beter dan die van RB. over het algemeen zijn die namelijk veel stabieler in de bochtenhardware-lover schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:53:
Dat laatste zou zomaar eens kunnen zijn, maar met een gelijkwaardige (en betrouwbare) krachtbron hadden ze wel vooraan mee kunnen doen.
Ah, da wissik nie.Señor Sjon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:26:
[...]
Boven dit aantal gaat de performance van de search e.d. achteruit.
[Voor 28% gewijzigd door hardware-lover op 03-06-2015 14:10]
Testing, one, two ...
Testing, one, two ...
Dat was in China ook geen belemmering.alwind schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:11:
Leuk dat jullie allemaal meeverhuisd zijn
Over de aankomende race. Ik dacht zelf nadat ik de baan bekeken heb dat Max helemaal geen kans zou hebben door het rechte stuk. Maar in elk nieuwsbericht is Max positief. Waarom zou max het juist goed doen als iedereen er met DRS voorbij kan op het rechte stuk ?
Niemand kan er voorbij met DRS, want Max zal redelijk achteraan starten :-P.alwind schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:11:
Leuk dat jullie allemaal meeverhuisd zijn
Over de aankomende race. Ik dacht zelf nadat ik de baan bekeken heb dat Max helemaal geen kans zou hebben door het rechte stuk. Maar in elk nieuwsbericht is Max positief. Waarom zou max het juist goed doen als iedereen er met DRS voorbij kan op het rechte stuk ?
Testing, one, two ...
Lage kwaliteit, maar dit geeft wel een idee van hoe leuk t kan zijnalwind schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:20:
Ik ken de baan niet goed dus vandaar dat ik benieuwd ben wat ik over het hoofd zie. Ik zou zo graag willen dat hij weer in de punten eindigd om het gat wat kleiner te maken met de rest.
[Voor 4% gewijzigd door Requiem19 op 03-06-2015 14:37]
Kubica reed zo'n 60 km/u harder waardoor er meer energie vrij kwamDanielson schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:55:
Wel bijzonder, volgens de video heeft de crash een impact van 28G en die van Max in Monaco was toch 30G?
Waiting on the world to change
En het circuit waar de langste race heeft plaatsgevonden (door regen, inclusief onderbreking) van totaal ruim 4 uur?Requiem19 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:49:
En ook het circuit van een van de beroemdste crashes van de afgelopen 10 jaar:
Testing, one, two ...
Sport 1 Go?pinda powerrr schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:13:
Gaat weer rap hier. Eerst ben ik het topic kwijt en als ik het dan heb gevonden zijn we alweer een paar pagina's verder.
Kan komend weekend niet kijken helaas, want ik ben dan onderweg, helaas zendt de NOS geen "langs de lijn" uit over F1Hoop echt dat Max in ieder geval zijn kunsten kan vertonen, ondanks dat hij vanaf een kansloze positie moet starten. Aan de andere kant, geeft dat juist meer perspectief op zijn kunsten.
Met geniaal commentaar op de BBChardware-lover schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:14:
[...]
En het circuit waar de langste race heeft plaatsgevonden (door regen, inclusief onderbreking) van totaal ruim 4 uur?
Page intentionally left blank.
De "red shouldered black-bird" ofzoiets
http://www.brundlequotes.com/page2.htmFootage of a bird walking about on the track during the Red Flag session)
Martin: “D’you know the species?”
David (bluffing): “Yeah, that looks like the red-shouldered blackbird to me.”
“The seagulls – the grey-shouldered seagulls there – they’re loving it, and I bet they haven’t even paid for a seat. Bernie Ecclestone will not be happy with that.”
[Voor 54% gewijzigd door Harrie op 03-06-2015 15:34]
Was dat niet iets van een Red-shouldered Blackbird ofzo?
Volgens mij zit er nog ruimte in de huidige motor, die loopt nog niet op vol vermogen.Malt007 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:34:
Bengt Honda een nieuwe motor mee? Zoja iemand enig idee hoeveel pk's ze vooruit gaan?
10 PK volgens de Autosport.com fora.Malt007 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:34:
Bengt Honda een nieuwe motor mee? Zoja iemand enig idee hoeveel pk's ze vooruit gaan?
Gaat hem bij mij ook worden.
Ik ben letterlijk onderweg. Daarom refereerde ik aan Langs de lijn.
http://tunein.com/radio/5-live-Formula-1-p190792/pinda powerrr schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:45:
[...]
In de auto?pinda powerrr schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:45:
[...]
Hahaha, Tweakerwaardige oplossingalbino71 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:47:
[...]
http://tunein.com/radio/5-live-Formula-1-p190792/
Smartphone + tunein radio + headset of via radio.
Veel plezier
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details