Je bent wel een van de weinigen denk ik;Damian schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:53:
Ben ik nu de enige die eigenlijk Hamilton alles behalve bijzonder vind?
Ten eerste heeft hij al meerdere malen laten zien dat hij veel aggresiever rijd dan Rosberg. Hij rijde echt op de Senna manier, of je gaat aan de kant voor hem of je ligt er samen met hem af.In een auto die gemiddeld 2 seconde sneller is dan de rest van het veld kan iedereen wereldkampioen worden. Hij is dan wel beter dan Rosberg, maar dat is geen vergelijking natuurlijk. Ik vind hem weinig inspirerende dingen doen, zowel op als naast het circuit. Het aloude verhaal natuurlijk, zet persoon X in die auto en hij word kampioen geld dan wel weer natuurlijk, maar ik vind ook de manier waarop ie kampioen word niet spannend. En ik kan niet anders denken dat hij daar zelf ook wel een beetje van baalt. Als ie achter Rosberg zit en er niet langs komt ligt het meteen aan de banden of aan de auto, nooit aan hem zelf. Het team zegt dan zelfs dat de degradatie van de banden er eigenlijk prima uit ziet
Ten tweede heb ik het gevoel dat die Mercedes aero dynamisch erg goed is aan de voorkant, maar dat ze daardoor ook bovengemiddeld veel last hebben van vuile lucht.
Dat dat is persoonlijk, ik vind Kimi bijvoorbeeld een ongeintereseerde eikel die ik ik echt niet zal missen.Ik zou Hamilton absoluut niet missen in het veld. Inderdaad personen zoals Button en Alonso weer wel, maar die hebben dan wellicht door hun persoonlijkheid een wat hogere gunfactor. En stiekem Kimi ook natuurlijk met zijn droge uitspraken
Ik gun het Hamilton wel, maar ik gun het Mercedes niet meer, de manier waarop ze met de rest van de teams omgaan is gewoon niet bevoorderlijk voor de gehele formule 1.
Mijn spaans is niet heel goed, maar volgens mij bedankt hij Max gewoon voor een mooie helm voor in zijn museum.himlims_ schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:11:
heeft er iemand context bij dit:
https://instagram.com/p/-HjKcOhmj7/
[ Voor 7% gewijzigd door SnowDude op 18-11-2015 13:13 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.