CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Ik heb beide. Voor dagelijks verkeer een Golf met DSG en Adaptive Cruise Control. Je zet hem op de snelweg op de baan waar je wilt, stelt de Vmax in die je wilt en drukt op het knopje. Hij haakt aan bij de auto voor je en remt mee met die auto. Als hij gas geeft gaat de mijne ook mee. Nadeeltje : hij houdt soms wat veel afstand en is traag met bijtrekken. Met rustig wegbeeld doe ik niets anders dan sturen.Ankona schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:14:
[...]
Logisch, wat is dat toch voor een vreemde houding in europa om alles in een auto automatisch te willen laten gebeuren, behalve iets technisch als het kiezen van de juiste versnelling. We moeten als een dolle met een stok tandwielen door een bak olie blijven roeren....Wie kan mij de lol daarvan uitleggen?
Voor de weekenden en leuk autorijden staat er een Porsche 944. 2.5 liter, 163PK, 1100 kilo en een handbak. 0-100 in 8 seconden en het houdt op bij 240. Je wil er geen file mee rijden maar op een bochtige weg is het heerlijk om zelf te bepalen wat je doet. Hij is altijd bij de pinken. Duimpjes gaan omhoog als je langs rijdt. Kleine jongetjes kijken ernaar van
De DSG is traag en altijd te laat. Ook in Sport stand. Als je even vlug een rotonde op wilt schakelt hij na 3 meter meteen naar 2 en dan valt de boel dood. Je moet hem echt in manueel zetten, zorgen dat hij in 1 staat en volle patat vooruit als het gaatje er is. Bij 6000 RPM schakelt dat ding vanzelf wel op en in de tussentijd flippert het Traction Control lampje. Wil je in een gaatje op de linkerbaan, dan moet je handmatig 2 tikjes terug geven en hopen dat hij niet vanzelf weer opschakelt voor je op de andere baan zit.
Dus conclusie : voor woon-werk met veel file/snelweg - DSG is ideaal icm ACC. Voor lekker sturen de handbak in de 944. De MX5 liefhebber hierboven begrijpt me wel.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Testing, one, two ...
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Volgens SportBilt (die Duitse roddelkrant) zit er een Renault 2016 achterin. Maar met de naam Infiniti.Destruction schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 02:22:
Hij ontkent ook maar weer eens dat ze bezig zijn met een eigen motor, maar er is dus bevestiging dat ze volgend jaar op de grid zullen staan. Ik verwacht dat Red Bull zijn/haar keutel weer intrekt en ze volgend jaar gewoon een Renault achterin hebben zitten.
En dan ook nog met de huidige sponsoren (Total & die andere ...?).
Pas in 2017 gaat Renault zich echt met Lotus bemoeien, en dan gaan de sponsoren ook weg van RB naar Renault F1 (ook met andere coureurs).
Volgens een gerucht (bron SportBilt) is Renault niet blij met Palmer, maar ze moesten wel het contract respecteren van Lotus.
http://www.weather.com/we...aulo+Brazil+BRXX0232:1:BR
Een variant die ik te weinig zie langskomen is.hardware-lover schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 01:19:
Wat hierboven staat en dan via YT gedeeld;
[video]
Waarom gaat Red Bull z`n chassis niet verkopen aan de andere teams ??? (of anderzijds hun kennis licenseren)
Net zoals motoren verkocht worden aan meerdere teams.
Dan zou Christian z`n uitspraken nog steeds 100% kloppen.
Enige wat dan nog nodig is, is 4 auto`s/ 2 "nieuwe" teams formuleren, om het verdwijnen van de 2 RedBull teams op te vangen, waar Bernie dus iets voor zou moeten regelen.
How do you save a random generator ?
Bij mijn weten is dat niet toegestaan.enchion schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:35:
Waarom gaat Red Bull z`n chassis niet verkopen aan de andere teams ??? (of anderzijds hun kennis licenseren)
Net zoals motoren verkocht worden aan meerdere teams.
Dan zou Christian z`n uitspraken nog steeds 100% kloppen.
Enige wat dan nog nodig is, is 4 auto`s/ 2 "nieuwe" teams formuleren, om het verdwijnen van de 2 RedBull teams op te vangen, waar Bernie dus iets voor zou moeten regelen.
Wikipedia geeft me gelijk Wikipedia: Formula One, ben nu ff de regelementen aant doorkijken (edit: kan het niet vinden, blijft bij wikipedia als bron...)
[ Voor 4% gewijzigd door Polbeer91 op 13-11-2015 10:08 ]
Helemaal mee eens, verbaas me over het feit dat mensen in een racetopic bij voorbaat handbakken afschieten.asing schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:31:
[...]
Dus conclusie : voor woon-werk met veel file/snelweg - DSG is ideaal icm ACC. Voor lekker sturen de handbak in de 944. De MX5 liefhebber hierboven begrijpt me wel.
Of je gebruikt de Kickdown.max schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:03:
[...]
Dude......
Er gaat niks boven terugschakelen en precies in het juiste toerenbereik vol gas weg knallen. Zeker als je de hoek om gaat.
Daar kan ik niet tegen schakelen en 2 handen aan het stuur.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
http://www.gpupdate.net/n...ferrari-blijf-van-max-af/
En terecht volgens mij.
Red Bull / Toro Rosso is wel het team dat dit soort talenten de kans geeft.
Ze willen even spierballen laten zien en aangeven dat Max toch echt een contract bij Red Bull heeft, dus dat ondanks alle discussie Max toch echt eerst even in een Red Bull gaat stappen.
Iets wat ik ook al verwacht had en eerder aangegeven had. We vergeten in het verhaal dat Red Bull misschien wel de interessantste optie is voor Max om bij te blijven. Ze hebben het nu even moeilijk, maar Red Bull is wel een partij die alles op alles gaat zetten, en ook de middelen heeft om dat te doen, om weer te gaan winnen. 2017 of '18 kan best wel weer de start van een nieuwe Red Bull streak worden.
Red Bull doet het niet om het geld. Denk dat ze eerder geïnteresseerd zijn om Max gewoon te houden, omdat hij een ticket kan zijn naar een nieuwe Vettel-achtige streak.Juncto schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:46:
Je kan het signaal dat Horner afgeeft ook opvatten als een manier om de prijs op te hogen, blijf eraf, tenzij je prijs hoog genoeg is (loyaliteit en Formule 1 gaan niet hand-in-hand) :-)
Denk dat na volgend jaar zijn contract met Red Bull wordt opengebroken en verlengd onder een stuk betere voorwaarden en dat hij ten minste 2 jaar in de Red Bull gaat rijden.
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 13-11-2015 10:52 ]

Kijk, Red Bull staat in haar recht om het contract van Max (en Carlos) te verdedigen, maar aan de andere kant, een contract is afkoopbaar.... Wanneer Mercedes of Ferrari bij Red Bull aankloppen, Max een behoorlijke promotie geven (bijvoorbeeld financieel) en ze betalen RB een redelijke afkoopsom is er niets aan de hand. Aan de andere kant, RB heeft haar nek uit gestoken om Max in de F1 te laten rijden, je ziet aan alle antwoorden die Max geeft dat hij dit ook weet. Die verwijst in elk interview naar zijn huidige rijderstatus, Al rijd hij nog 2 jaar bij RB, dan is hij nog steeds begin twintig... Het talent druipt er volgens de kenners nu al af, laat hem lekker in ontwikkelen, het komt dan wel goed met Maxie...Bosmonster schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:46:
Denk dat Red Bull vooral baalt van het feit dat al het nieuws gaat over dat Mercedes of Ferrari wel met Max aan de haal gaat, terwijl nog niet zo lang geleden het Red Bull was dat het nummer 1 team was.
Ze willen even spierballen laten zien en aangeven dat Max toch echt een contract bij Red Bull heeft, dus dat ondanks alle discussie Max toch echt eerst even in een Red Bull gaat stappen.
Iets wat ik ook al verwacht had en eerder aangegeven had. We vergeten in het verhaal dat Red Bull misschien wel de interessantste optie is voor Max om bij te blijven. Ze hebben het nu even moeilijk, maar Red Bull is wel een partij die alles op alles gaat zetten, en ook de middelen heeft om dat te doen, om weer te gaan winnen. 2017 of '18 kan best wel weer de start van een nieuwe Red Bull streak worden.
Cogitationis poenam nemo patitur
RB neemt de gok en de investering, waar andere teams dat niet durven. Natuurlijk zien zij een periode a la Vettel nog wel een keer zitten.
Ik denk dat RB best lucky is met drie hele goede coureurs (KVY doet het voor mij net niet).
Waiting on the world to change
Laatst een overzicht gezien van kosten per WK-punt. Alonso stond daar dik bovenaanSeñor Sjon schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:55:
En het is altijd goedkoper dan een Alonso voor 30m/jaar achteraan te laten rijden.Button is ook niet goedkoop, dus er rijdt een hoop kapitaalvernietiging rond bij McLaren.

http://bleacherreport.com...-for-money-so-far-in-2015

[ Voor 18% gewijzigd door StealthyPeanut op 13-11-2015 11:00 ]
Verwijderd
Ik zou al rijder wellicht toch de voorkeur geven voor 22m en podium (investering in je waarde), dan 28m en geen podium.
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 13-11-2015 11:15 ]
Volgens mij had Vettel dat bij RB (?)
Kimi bij Lotus, volgens mij zijn ze hem nog steeds aan het betalen voor dat seizoenTethtoril schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:18:
Er is ook nog zoiets als salaris gebaseerd op behaalde punten..
Volgens mij had Vettel dat bij RB (?)
Elk team moet inderdaad zijn eigen chassis maken. Klanten chassis zijn niet toegestaan.Polbeer91 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:03:
[...]
Bij mijn weten is dat niet toegestaan.
Wikipedia geeft me gelijk Wikipedia: Formula One, ben nu ff de regelementen aant doorkijken (edit: kan het niet vinden, blijft bij wikipedia als bron...)
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Vandaar dat ze fubar zijn..Grimmie187 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:19:
[...]
Kimi bij Lotus, volgens mij zijn ze hem nog steeds aan het betalen voor dat seizoen
Lotus had een geweldig chassis, trouwens.. (Niet alleen chassis.)
Moah, het ligt niet helemaal zo zwart/wit..... Max is namelijk ook in gesprek geweest met Mercedes, die kon Max echter geen F1 stoeltje aanbieden, ivm contracten met de huidige rijders. Overigens is dit direct de reden waarom Mercedes en Ferrari geld steken in B-Teams, Haas F1 is niet voor niets een team weke ondersteund wordt door Ferraripinda powerrr schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:56:
Daarnaast, er waren velen om RB af te branden met de keuze voor een 17-jarig jochie, maar nu staan er net zoveel om hem over te nemen voor een appel en een ei.
RB neemt de gok en de investering, waar andere teams dat niet durven. Natuurlijk zien zij een periode a la Vettel nog wel een keer zitten.
Ik denk dat RB best lucky is met drie hele goede coureurs (KVY doet het voor mij net niet).
Cogitationis poenam nemo patitur
Nee, toro rosso rijdt seixoen uit met oude motoraicaramba schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:27:
Krijgt Toro Rosso ook de renault upgrade deze week? Dus krijgt Max een gridstraf?
https://f1manager.info/ranking/4605
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
jaApache4u schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:27:
Rijdt Ricciardo deze FP1 ook al met de nieuwe Renault motor?
Verwijderd
Kwam dat op de team radio langs?powah33 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:20:
HMMM?! Max 5 rondjes in fp1 en moet al rustiger aan gaan doen i.v.m de temperatuur van zijn motor.
Ja .......ik vond het vrij vroeg...na 5 rondjes knallen
Dit heeft meer met het sparen van de motor te maken (met nog maar 2 races te gaan), dan dat het echt kritisch heet werd denk ik. Of ze hebben nu in de pits de gear ratio of luchtinlaat wat aangepast zodat de motor meer koeling krijgt of minder in hoge toeren komt.powah33 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:20:
HMMM?! Max 5 rondjes in fp1 en moet al rustiger aan gaan doen i.v.m de temperatuur van zijn motor.
In de vrije trainingen je motor op z'n staart trappen is wat overdreven denk ik (met nog maar 2 races te gaan).
De gear ratios liggen sinds seizoen 2014 vast, en mogen dus niet aangepast worden...StealthyPeanut schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:52:
[...]
Dit heeft meer met het sparen van de motor te maken (met nog maar 2 races te gaan), dan dat het echt kritisch heet werd denk ik. Of ze hebben nu in de pits de gear ratio of luchtinlaat wat aangepast zodat de motor meer koeling krijgt.
In de vrije trainingen je motor op z'n staart trappen is wat overdreven denk ik (met nog maar 2 races te gaan).
Volgens mij halen sommige autos daarom in Monaco ook niet de 8e gear
Of juist welpowah33 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:05:
hahaha Sainz alweer een extreme breaktest net voor de pit ingang.....Dat lijkt niet zijn sterkste punt
Maar klopt, hij is niet de beste in het inrijden van de pit.
kevlar01 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:56:
[...]
De gear ratios liggen sinds seizoen 2014 vast, en mogen dus niet aangepast worden...
Volgens mij halen sommige autos daarom in Monaco ook niet de 8e gear

powah33 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:05:
hahaha Sainz alweer een extreme breaktest net voor de pit ingang.....Dat lijkt niet zijn sterkste punt
Extreem valt me wel mee, maar met het kader van; Beperkt aantal banden per weekend lijkt het me niet heel erg verstandigRyur schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:10:
[...]
Of juist welHij traint hoe hard hij de pitstraat in zou kunnen rijden
Maar klopt, hij is niet de beste in het inrijden van de pit.
[ Voor 47% gewijzigd door StealthyPeanut op 13-11-2015 14:31 ]
Haha jep!StealthyPeanut schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:30:
[...]
Echt waar? Helemaal langs me heen gegaan.
Zie ook bron: https://www.formula1.com/...Transmission_gearbox.html
Vind het wel idd vreemd dat die motor zo warm word van Max, hopelijk gaat dat geen probleem vormen in de race...
Dat betekent, stam + t .
Verwijderd
Je zou ook verwachten dat wat ze qua 'ijle lucht' geleerd hebben aldaar ook meenemen naar Brazilië.
Jammer dat ik niet veel vaker FP's mee kan pakken op tv, gezien ik normaal gesproken niet vrij ben
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
gewoon 2e monitor aangeschoten voor F1 (de beamer vond men too-much en moest ontkoppeld worden)scorpie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:15:
Jammer dat ik niet veel vaker FP's mee kan pakken op tv, gezien ik normaal gesproken niet vrij ben
Ik denk dat de auto's in 1x van Mexico naar Brazilië gevlogen zijn...kevlar01 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:14:
De baan ligt hier ook hoog natuurlijk... niet zo hoog als Mexico maar toch.
Je zou ook verwachten dat wat ze qua 'ijle lucht' geleerd hebben aldaar ook meenemen naar Brazilië.
Is dat niet op dezelfde plek als vorig jaar? Alleen kon hij hem toen weer met de neus de juiste kant op krijgen tijdens het driften
Yamaha MT-09
Beetje vreemd wel, had niet verwacht dat ze daar zoveel power oversteer zouden hebben. Die bocht waar hij vorig jaar spinde is wel behoorlijk tricky, maar bocht 3 zou een stuk makkelijker moeten zijn. Misschien teveel ERS power?
Hij zei na de training wel dat de balans nog niet helemaal geweldig was, en de baan nog behoorlijk glad (gladder dan vorig jaar).
[ Voor 20% gewijzigd door derx666 op 13-11-2015 15:56 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Die bocht is volgens mij normaal gewoon volgas...
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Er is in ieder geval 'drizzle' voorspeld voor het hele weekend
http://www.bbc.com/weather/7535462
Dat is toch het moment dat je die het meeste nodig zou hebben, de eerste helft van het seizoen zal de '15 spec nog prima voldoen.
Toro Rosso are to sign a three-year deal with Ferrari to take their engine from 2016, The Sport Review understands.
A source close to the team has confirmed that Toro Rosso are expecting to take Ferrari’s 2015-spec engine for next year, with the possibility of transferring to the 2016 model midway through the season.
http://www.thesportreview...red-bull-turn-to-renault/
Top nieuws!nazuzed schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:41:
Toro Rosso kan dan toch over de `16 spec Ferrari motor beschikken alleen dan wel pas halverwege het seizoen...?
Dat is toch het moment dat je die het meeste nodig zou hebben, de eerste helft van het seizoen zal de '15 spec nog prima voldoen.
[...]
Die zijn normaal kleiner/dunner/helemaal niet aanwezig?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Meetapparatuur. Ik heb geen goede close-up gezien van welk type, maar ik vermoed dat deze is uitgerust met camera's voor de banden.AzzKickah schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:43:
Wat zijn die 2 lompe zwarte 'dingen' aan de zijkanten van de luchtinlaat boven HAM's hoofd?
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
OK cool, thanksfynrd1 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:58:
[...]
Meetapparatuur. Ik heb geen goede close-up gezien van welk type, maar ik vermoed dat deze is uitgerust met camera's voor de banden.

Vermoedelijk de nieuwe (hitte)camera's en andere sensors van Qualcomm die ze gebruiken in de trainingen https://www.qualcomm.com/...-team-collaborate-racecarAzzKickah schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:43:
Wat zijn die 2 lompe zwarte 'dingen' aan de zijkanten van de luchtinlaat boven HAM's hoofd?
Verwijderd
Hang me er niet aan op hoor als het niet om camera's gaat.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
http://www.hln.be/hln/nl/...n-snel-als-Mercedes.dhtml
Ferrari bijna 1 sec achter op mercedes in FP2.
Het is maar een free practice..I Know...maar bijna 1 seconde verschil is wel veel
Persoonlijk vind ik het wel een erg leuk baantje om te rijden. Samen met Melbourne en Spa wel mijn favo's denk ik.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Dit is mijn bron; http://www.tvgids.nl/lijsten/verticaal#channel=466&day=1
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Volgens Ziggo Sport zenden ze Q3 uit. De TV gids die je bekijkt is niet de beste. Klik maar eens op het programma om te zien wanneer de volgende uitzending is. Zal je zien dat het maandag pas weer verder gaatJoost1991 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:55:
Aha, dan klopt TVGids.nl misschien niet.
Dit is mijn bron; http://www.tvgids.nl/lijsten/verticaal#channel=466&day=1
Je weet dat er een vloek op rust voor Hamilton he? Hij heeft op Interlagos nog nooit gewonnen.RoyK schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:23:
Gaat zondag mercedes alles op 1 lap rijden als er geen savetycar komt??
[ Voor 23% gewijzigd door asing op 13-11-2015 19:33 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Klein vraagje: wat is dat "geklapper" wat je af en toe hoort?
Itt de meeste onder ons vind ik het fluiten van de turbo en de rest wel
Ja, je hoort het al aan het begin. Bottoming zou wellicht wel kunnen gezien de vele sparks-foto's maar dan verwacht ik eerder een schrapend geluid. Nu klinkt het alsof de hele wagen uit elkaar trilt...asing schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:23:
Dat wat je hoort als het echt hard gaat? Hij lijkt een beetje te botommen.
[ Voor 32% gewijzigd door hardware-lover op 14-11-2015 00:00 ]
Testing, one, two ...
Nee, die 'eer' is toebedeeld aan Ziggo Sport Racing SD volgens het overzicht op Horizon.tv. Gewoon BBC 2 HD kijken dus voor FP3...FabiandJ schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:46:
Iemand een idee of FP3 ook uitgezonden zal worden op Ziggo Sport HD?

[ Voor 6% gewijzigd door CreativeS op 13-11-2015 23:37 ]
Ja, de 2015 ferrari-motor gaat echt wel beter zijn dan de 2016 renault motor. De upgrade van dit weekend stelt ook al niets voorBigfoot schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 11:14:
Waarom is dat slecht nieuws? Max krijgt een snellere motor!
Ricciardo kan beter een blik bruine bonen eten en dan extra pk's krijgen door z'n methaanuitstoot.
"schijnt"...?MikeyMan schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 11:37:
En er schijnt nog een upgrade naar de 2016 gedurende het jaar in te zitten. Als Ferrari ziet hoeveel sneller ze zijn dan tr,maakt het ze natuurlijk niet uit dat tr een sneller blok krijgt.
Lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Ten eerste zal dat contractueel vastgelegd moeten zijn, hoe en of het gebeurt.
Ten tweede heb je een auto die niet ontworpen is voor de 2016 PU...
Anyway, zo'n 2015 Ferrari blok is een prima stap vooruit voor Toro Rosso.
Mja het is even koffiedik kijken. Ik denk dat net als Honda nu Renault ook wel weet waar het grote probleem zit, maar ze het niet tijdens de races mochten aanpassen. De Ferrari is wel duidelijk beter dan de Renault van 2015, dat lijkt me duidelijk. Maar hoeveel die gaan winnen. Ik denk dat ze daar ook wel wat berekeningen van gemaakt hadden, anders bleven ze ook gewoon bij Renault (of er zitten andere motieven achter natuurlijk).AzzKickah schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 11:51:
Waarom lijkt iedereen te denken dat het Ferrari 2015 blok het zoveel slechter zou doen dan de 2016 Renault/Infiniti?
Overigens vind ik dit niet erg voor Max. Als ie naar Red Bull had gegaan in een tussenjaar, had ie lang niet zoveel indruk kunnen maken. Want men verwacht wel dat je in ieder geval het podium haalt (en die kans lijkt me alsnog vrij klein zo). Dus een jaartje nog rustig aan doen en dan in 2017 met nieuwe regels naar een topteam gaan lijkt me een goede stap. Even hopen dat ie dan de juiste keuze maakt
Omdat een jaar ontwikkelen een enorm verschil kan maken. Renault zit heus niet stil, Honda zal doorontwikkelen en alle teams met een Mercedes-motor gaan er volgend jaar ook op vooruit. Ik hoop dat iedereen hier gelijk heeft en dat STR volgend jaar weer rond dezelfde plek als dit jaar kan rijden. Maar ik vrees gewoon dat ze met een oudere generatie motor bv met de Saubers om p15 moeten strijden....AzzKickah schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 11:51:
Waarom lijkt iedereen te denken dat het Ferrari 2015 blok het zoveel slechter zou doen dan de 2016 Renault/Infiniti?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Voor Sauber zullen ze wel rijden, dat ding heeft dit jaar de aerodynamica van een baksteen.naitsoezn schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:15:
[...]
Omdat een jaar ontwikkelen een enorm verschil kan maken. Renault zit heus niet stil, Honda zal doorontwikkelen en alle teams met een Mercedes-motor gaan er volgend jaar ook op vooruit. Ik hoop dat iedereen hier gelijk heeft en dat STR volgend jaar weer rond dezelfde plek als dit jaar kan rijden. Maar ik vrees gewoon dat ze met een oudere generatie motor bv met de Saubers om p15 moeten strijden....
Renault laat al twee jaar neits zien. Ik verwacht echt niet dat ze 80 pk zullen vinden in de winter.....naitsoezn schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:15:
[...]
Omdat een jaar ontwikkelen een enorm verschil kan maken. Renault zit heus niet stil, Honda zal doorontwikkelen en alle teams met een Mercedes-motor gaan er volgend jaar ook op vooruit. Ik hoop dat iedereen hier gelijk heeft en dat STR volgend jaar weer rond dezelfde plek als dit jaar kan rijden. Maar ik vrees gewoon dat ze met een oudere generatie motor bv met de Saubers om p15 moeten strijden....
De update van deze grand prix van renault stelt ook al niets voor. Daar hebben ze een jaar over gedaan bijna.....
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Max is lekker onderweg!
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Bizar verschil ja, gaap.Saffie_time schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 14:33:
Wat is Mercedes enorm veel sneller dan de rest. Gaat niet de meest spannende race worden voor 1 & 2.
"When you grow up your heart dies"
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.