[F1] Seizoen 2015 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 92 Laatste
Acties:
  • 286.278 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:58

pinda powerrr

Slow down...

(jarig!)
josje94 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:31:
Volgens mij kijkt bijna iedereen in dit topic naar Sky..
Dat wilde ik net zeggen :P

Sorry dat ik het hardop zeg, maar SKY is toch ook wel dé zender om naar te kijken. Goede beelden, goede interviews en goede background stories. En ja...de streams zijn ook vrij makkelijk te vinden.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josje94
  • Laatst online: 00:01
Het leuke aan Sky tegenover Sport1 is dat je gewoon zo ontzettend veel extra informatie krijgt. Vind ik altijd erg leuk om te horen/bij te houden en dat zorgt er ook wel voor dat ik de F1 echt volg ipv dat je alleen een race kijkt en dat dat het dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Ik heb altijd maar gedoe gehad met de streams. Nu over op sport1 en evaly me prima. Zeker de presentator van de trainingen. Zou een topper zijn naast Olaf als sidekick (kan Olaf wel gebruiken)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:25
Ik kijk ook sport1. Hoe goed ik het commentaar op Sky ook vind, ik weiger naar, vaak brakke, streams te kijken als ik op m'n plasma ook naar HD materiaal kan kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenTheStig op 30-10-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Sainz 13e valt eigenlijk maar tegen. Zijn de omstandigheden zoveel slechter geworden voor renault's? Je zou zeggen van niet door Kvyat en Ricciardo.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-10 19:36
Boktor schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:42:
Ik kijk ook sport1. Hoe goed ik het commentaar op Sky ook vind, ik weiger naar, vaak brakke, streams te kijken als ik op m'n plasma ook naar HD materiaal kan kijken.
Ik kijk liever naar een half-brakke stream met veel en goede informatie dan een half-brak programma in HD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-10 13:50
pinda powerrr schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:34:
[...]

Dat wilde ik net zeggen :P

Sorry dat ik het hardop zeg, maar SKY is toch ook wel dé zender om naar te kijken. Goede beelden, goede interviews en goede background stories. En ja...de streams zijn ook vrij makkelijk te vinden.
Het commentaar van Sky is prima, de programmering eromheen ook. Niets ten nadele van Olav, maar hij is maar alleen en mist gewoon een heleboel. Dus als ik de keuze heb dan probeer ik de BBC te pakken.

[ Voor 48% gewijzigd door asing op 30-10-2015 23:04 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 20:24

krvabo

MATERIALISE!

aicaramba schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:47:
Sainz 13e valt eigenlijk maar tegen. Zijn de omstandigheden zoveel slechter geworden voor renault's? Je zou zeggen van niet door Kvyat en Ricciardo.
Ik heb niet heel FP2 zitten kijken, maar slechts sporadisch stukjes. Het zou me echter niet verbazen als Sainz geen tweede hot lap heeft gezet toen de baan wat sneller werd (meer rubber, later in de sessie).

Ik denk dat je STR op zo'n 0.6sec mag verwachten van RBR (puur mijn speculatie), waarmee ze zouden kunnen vechten om positie 7. Dat is echter wel met dien verstande dat Williams eigenlijk nooit full gaat in vrije trainingen, en een pos 9 realistischer zou zijn.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:29

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

(jarig!)
Dat knip lijkt me inderdaad niet helemaal legaal. Gmail adres enzo...

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 31-10-2015 00:18 . Reden: Noem het dan ook niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:23
josje94 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:31:
Volgens mij kijkt bijna iedereen in dit topic naar Sky..
Sport1 hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

asing schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:50:
[...]

Het commentaar van Sky is prima, de programmering eromheen ook. Niets ten nadele van Olav, maar hij is maar alleen en mist gewoon een heleboel. Dus als ik de keuze heb dan probeer ik de BBC te pakken.

Ik weet niet of ik nu de topicwarning over me heen krijg :o , maar even het volgende : ik klikte op een HD linkje van de stream en kwam hier terecht :
Je weet dat het illegaal is, zoek de grenzen nou niet op... Iedereen hier kan googlen en het komt de sfeer in het topic gewoon niet ten goede...

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Boktor schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:42:
Juist. Niks beter dan in HD kwaliteit te kijken met digitaal geluid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Arjantje72 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:00:
[...]

Juist. Niks beter dan in HD kwaliteit te kijken met digitaal geluid :)
Helaas heeft Sport1 maar 2.0 geluid en niet 5.1 geluid zoals bijvoorbeeld een Sky Sports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
FabiandJ schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:01:
[...]

Helaas heeft Sport1 maar 2.0 geluid en niet 5.1 geluid zoals bijvoorbeeld een Sky Sports.
Dat zou kunnen, maar ik luister via een surround setje en het klink voor mij voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
JackBol schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:57:
[...]

Je weet dat het illegaal is, zoek de grenzen nou niet op... Iedereen hier kan googlen en het komt de sfeer in het topic gewoon niet ten goede...
Ik heb het al weggehaald. Het leek echt te zijn, maar bij een beetje doorklikken merkte ik dat het niet klopte.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Honda geeft in de persco aan dat ze nog in gesprek zijn met een andere partij en dat er nog niks beslist is.. Heerlijke speculaas weer :P

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Laatst online: 00:58

pinda powerrr

Slow down...

(jarig!)
Het wordt hoog tijd voor een ontknoping! Mateschtitz had toch tot eind oktober gegeven? Nou, daar zijn we nu!

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:43

Edd

pinda powerrr schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:11:
Het wordt hoog tijd voor een ontknoping! Mateschtitz had toch tot eind oktober gegeven? Nou, daar zijn we nu!
Hij heeft nog een dag ;)
Maar op die niet nader te benoemen zender had men het er ook over. Men verwacht toch wel een dezer dagen een uitsluitsel. Het schijnt dat D.M. alle opties op zijn bureau heeft liggen en alleen maar een keuze hoeft te maken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:17

Destruction

(ex-)Automonteur

Arjantje72 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:57:
[...]

Komt dat niet omdat Schumacher zijn held was en hij nu bij hetzelfde team zit?
Dit doet mij hopen dat Schumacher wakker wordt/redelijk hersteld (dat hoop ik natuurlijk sowieso..)

Dat-ie dan het F1 circus bekijkt, Vettel bij Ferrari, Mercedes 2 titels, Jos z'n zoon in de F1.. Je ziet hem naar zo'n scherm staren van: Watskeburt :?

[ Voor 5% gewijzigd door Destruction op 30-10-2015 23:17 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 14:32

Vos

AFCA

josje94 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:36:
Het leuke aan Sky tegenover Sport1 is dat je gewoon zo ontzettend veel extra informatie krijgt. Vind ik altijd erg leuk om te horen/bij te houden en dat zorgt er ook wel voor dat ik de F1 echt volg ipv dat je alleen een race kijkt en dat dat het dan is.
Wat voor extra info krijg je dan tijdens de race? Sport1 icm met FIA live timing app werkt voor mij top. De details haal ik uit de app, daar zal Sky stuk beter in zijn dan Mol. Maar dat zal vast ook terug te zien zijn in het budget.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Sky zendt bijna even lang uit off-track als on-track. Daar zit veel info in. Sport1 begint 5 minuten voor aanvang van de sessies en stopt als die afgelopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:16
Tralapo schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:23:
Sky zendt bijna even lang uit off-track als on-track. Daar zit veel info in. Sport1 begint 5 minuten voor aanvang van de sessies en stopt als die afgelopen zijn.
Hoe kom je daar nou bij 8)7
Zeker nooit sport1 gekeken tijdens de wedstrijd dag.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Barfman schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:39:
[...]

Hoe kom je daar nou bij 8)7
Zeker nooit sport1 gekeken tijdens de wedstrijd dag.
Zeker wel. Maar Sky heeft 8-10 presentatoren/reporters ter plaatse die gedurende het weekend in verschillende vormen uren aan live TV maken. Ook rondom FP's.

Olav is alleen en het studiowerk op zondag is natuurlijk verschrikkelijk.

Maar laten we het over wat anders hebben, hier mogen we niet over discussiëren...

Manor bijvoorbeeld. Afgaande op dit stuk is de toekomst daar verre van rooskleurig: http://www.motorsport.com...what-s-next-for-manor-f1/

Bernie mag wel oppassen, als het zo door gaat (en je alle dreigementen daarnaast serieus neemt), kun je zomaar ineens Red Bull, Toro Rosso, Lotus én Manor kwijtraken?! Sauber en Force India hangen er natuurlijk ook maar krap aan bij. Pijnlijk.

[ Voor 35% gewijzigd door Tralapo op 31-10-2015 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

JvS

Ik heb hem zelf ook

Gutierrez is officieel aangekondigd bij Haas

http://www.gpupdate.net/n...genoot-grosjean-bij-haas/

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
aicaramba schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:47:
Het blijkt dat Sainz wat extra taken kreeg nadat Max de muur raakte.
Denk dat Sainz in fp3 gewoon weer top 10 zit.

qoute"Als gevolg van Max zijn schuiver moest Carlos extra taken uit onze programma’s op zich nemen. Hij reed dus veel kilometers in de tweede training; we waren erop gebrand hem veel korte runs te laten doen en hij heeft veel ronden afgelegd tijdens de lange run."/qoute"

Bron: http://www.verstappen.nl/?locatie=bericht&id=9424

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Een mooi achtergrondstukje over "Engine-Gate" op formule1nieuws.nl : http://www.formule1nieuws...article.php?storyid=42137

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
asing schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:07:
Een mooi achtergrondstukje over "Engine-Gate" op formule1nieuws.nl : http://www.formule1nieuws...article.php?storyid=42137
Op een andere manier.

Als je ziet hoe "makkelijk" Red Bull meedeed/voorbij ging aan Mercedes vorig weekend toen het nat was moet je eigenlijk de conclusie trekken dat het juist nog erger voor de neutrale kijker wordt als Red Bull Mercedes motoren zou krijgen.

Nu hebben we enigszins wat leuke battles in de groep (ongeveer 6-8 auto`s) direct achter Mercedes.

Met een sterke Red Bull met Mercedes motoren zou Red Bull ws 2 seconden per rondje voorlopen op Mercedes en dan Mercedes weer 2 seconden per rondje op de rest, wat het nog weer minder interessant zou maken om naar te kijken.

Ideale situatie is snelle motoren in auto`s met slechte aero, en langzame motoren in auto`s met goede aero.

Snelle motoren in auto`s met goede aero heeft niemand wat aan.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

enchion schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:37:
[...]

Op een andere manier.

Als je ziet hoe "makkelijk" Red Bull meedeed/voorbij ging aan Mercedes vorig weekend toen het nat was moet je eigenlijk de conclusie trekken dat het juist nog erger voor de neutrale kijker wordt als Red Bull Mercedes motoren zou krijgen.

Nu hebben we enigszins wat leuke battles in de groep (ongeveer 6-8 auto`s) direct achter Mercedes.

Met een sterke Red Bull met Mercedes motoren zou Red Bull ws 2 seconden per rondje voorlopen op Mercedes en dan Mercedes weer 2 seconden per rondje op de rest, wat het nog weer minder interessant zou maken om naar te kijken.

Ideale situatie is snelle motoren in auto`s met slechte aero, en langzame motoren in auto`s met goede aero.

Snelle motoren in auto`s met goede aero heeft niemand wat aan.
Ben ik absoluut niet met je eens.... wel met je conclusie dat leuke battles leuk zijn, maar ik geloof niet dat een red bull met een mercedes-motor direct twee seconden zou winnen op een mercedes.... als er vier auto's (of zes, met de ferrari's erbij) zouden strijden om de kop zou imho absoluut een verrijking zijn tov nu dat er 6/10 auto's strijden om p4/p5....

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
Het had ook niets met de aero te maken.
RB reed met een setup gebaseerd op regen.
Daniel ricciardo had dit al naar buiten gebracht.
Hij zei dat ze misschien iets teveel op regen setup hadden gegokt.

Toen ze van banden wisselden en het droger werd, was de snelheid weg.

Het was dus een moment opname...je kan dan ook niet stellen dat ze 2 sec sneller zullen zijn met een merc motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:00

derx666

mecker ende blaet

Dat was inderdaad wel vrij snel duidelijk nadat het droger werd ja. De performance was er in een keer uit, en dat kon eigenlijk alleen als ze voor een voornamelijk wet setup gegaan waren. Gegokt en verloren. Was het wel door blijven regenen dan hadden ze waarschijnlijk ook vrij gemakkelijk p1 en p2 gehad, maarja, als...
Als Rosberg niet aan de kant gegaan was in de eerste bocht was Max 2e geworden :p

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 11:38
powah33 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:00:
[...]
Het was dus een moment opname...je kan dan ook niet stellen dat ze 2 sec sneller zullen zijn met een merc motor.
2 seconden zal het zeker niet zijn inderdaad, maar ik geloof wel dat de angst dat RBR sneller zou kunnen zijn met een Mercedes motor dan Mercedes zelf wel degelijk terecht is.

Op het moment dat het vermogen er minder toe doet, door regen of een stratencircuit, staat Red Bull ineens een heel stuk naar voren.
Doordat het verschil in motorvermogen wordt weggenomen vallen de andere elementen meer op. Williams zakt direct door het ijs zonder de sterke Mercedes motor, Ferrari staat een stuk dichterbij Mercedes, STR pakt steevast een plekje in de top 10 en RBR doet ineens weer echt vooraan mee.
Dat is niet alleen aan door een verschil in setup te verklaren. Die setup is namelijk wel afhankelijk van de mechanische grip die het chassis sowieso kan genereren. Je zag de RBR bijvoorbeeld soms veel hoger staan met meer rake dan de Mercedesen en toch voldoende grip genereren.

Ook (zelfs) STR kan meer spelen met de aero dan bijvoorbeeld een Williams en met minder vleugel rijden omdat hun chassis sowieso meer grip genereert. Als STR volgend jaar met een 2015 Ferrari rijdt verwacht ik ze ook meer vooraan en zeker voor de andere Ferrari klanten...zelfs als die met een 2016 spec rijden.

Mercedes heeft de beste total package, maar dat wil niet zeggen dat er niet (veel) meer uit die auto te halen is.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Wat een snelheden tijdens FP1 en wat een verschillen ook.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CSozhnAUwAA1wCt.png

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik vraag me af hoeveel (succesvolle) inhaalacties we morgen gaan zien. De baan is vrij glad, de racing line zal nu wel redelijke grip gaan bieden, maar zodra je daarvan afwijkt ben je de lul. Ook bij de start kan dat nog wel eens een issue worden met de mensen die op het "vuile gedeelte" moeten starten.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 09:23
Grrrrrene schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:01:
Ik vraag me af hoeveel (succesvolle) inhaalacties we morgen gaan zien. De baan is vrij glad, de racing line zal nu wel redelijke grip gaan bieden, maar zodra je daarvan afwijkt ben je de lul. Ook bij de start kan dat nog wel eens een issue worden met de mensen die op het "vuile gedeelte" moeten starten.
Je kan bijna spreken van in plaats van "vuile gedeelte" beter de term "schone gedeelte" gebruiken.
Ik denk dat ze bijna niet wegkomen van hun plek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Kunnen ze de top van zo'n wegdek niet "wegschuren/-frezen" als het net geasfalteerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:49
Grrrrrene schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:45:
Kunnen ze de top van zo'n wegdek niet "wegschuren/-frezen" als het net geasfalteerd is?
Ja, daar hadden ze het gister ook over, maar zo'n machine hadden ze neit op het circuit daar. Dus was geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:00

derx666

mecker ende blaet

Ik dacht dat het meer de olie in het asfalt was wat de baan zo glad maakte (icm met evt vuil en regen van gisteren).

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ssvenn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-09 11:16
Adlermann schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:49:
[...]

Ja, daar hadden ze het gister ook over, maar zo'n machine hadden ze neit op het circuit daar. Dus was geen optie.
Ja of gewoon niet zo te zeuren, en houden zich gewoon een beetje gedeisd in turn 1. De track zal vanzelf beter worden.

In Monaco is de kans ook groot dat je een ongeluk hebt, ondanks dat er wel grip is. Het is tenslotte en race en de omstandigheden zijn voor iedereen gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
ssvenn schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:56:
[...]

Ja of gewoon niet zo te zeuren, en houden zich gewoon een beetje gedeisd in turn 1. De track zal vanzelf beter worden.

In Monaco is de kans ook groot dat je een ongeluk hebt, ondanks dat er wel grip is. Het is tenslotte en race en de omstandigheden zijn voor iedereen gelijk.
Ja, er zijn natuurlijk ook nog wel wat support races, die leggen ook wel genoeg rubber neer.

Sowieso misschien wel leuk, een race met veel spins en uitvallers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ssvenn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-09 11:16
derx666 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:56:
Ik dacht dat het meer de olie in het asfalt was wat de baan zo glad maakte (icm met evt vuil en regen van gisteren).
Klopt, die olie moet gewoon nog wegspoelen. Maar olie en water mengen natuurlijk niet. Dus dat kan wel even duren. Met regen gaat olie zelfs op het oppervlak drijven.

Op onze snelwegen is de remweg ook altijd langer op nieuw asfalt ;).

Kans is natuurlijk aanwezig dat er een niet hele grote bui nodig is om een zeer gevaarlijke, mogelijk code rood, situatie te veroorzaken op zondag. Daar zijn geen Japanse of Maleisische buien voor nodig met deze track.

[ Voor 5% gewijzigd door ssvenn op 31-10-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ryur schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:05:
[...]

Je kan bijna spreken van in plaats van "vuile gedeelte" beter de term "schone gedeelte" gebruiken.
Ik denk dat ze bijna niet wegkomen van hun plek!
Ik denk dat de eerste bocht een groter probleem zal worden als ze daar de eerste keer dubbeldik aan komen stormen. Volgens mij heb je nergens anders de 1e bocht zo ver weg en met zo'n hoge snelheid van 350+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
SKY heeft het net over een "bidding war" die gaande is tussen Ferrari en Mercedes voor de service van Verstappen.
Zal de mercedes niet iets meer drivable zijn vergeleken met de Ferrari?!

Toch mooi...ben benieuwd of we echt tot 2017 moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:26

KingCrash

Angry Rabbit

Is vanavond nog ergens de qualy live op tv te zien? Volgens mijn EPG niet op BBC en/of duitsland...

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wat zijn toch de hele tijd die irritante piepjes bij de pitboxen tijdens de TV uitzendingen? Volgens mij waren die de vorige keer er ook al. Lijkt wel een soort alarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:12

AzzKickah

06-CENSORED

TripleQ schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:19:
Wat zijn toch de hele tijd die irritante piepjes bij de pitboxen tijdens de TV uitzendingen? Volgens mij waren die de vorige keer er ook al. Lijkt wel een soort alarm
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt is het de toeter/alarm voor wanneer er een auto de pit in komt.

Maken dat je aan de kant gaat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
MikeyMan schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:23:
Is dat niet allebei van diageo?

Edit, blijkbaar niet, hoort bij Louis vuitton
Om daar nog even op terug te komen: Smirnoff wel. Die staat al op de Force India nu.
TripleQ schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:19:
Dat is inderdaad een sensor bij de ingang van de pitlane, die middels een alarm laat horen dat er een auto binnen komt rijden. Veiligheid.

[ Voor 43% gewijzigd door Tralapo op 31-10-2015 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
AzzKickah schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:21:
[...]

Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt is het de toeter/alarm voor wanneer er een auto de pit in komt.

Maken dat je aan de kant gaat dus.
Ah, dat zou kunnen ja!
Veiligheid gaat natuurlijk voorop, maar irritant is het wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
powah33 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:15:
SKY heeft het net over een "bidding war" die gaande is tussen Ferrari en Mercedes voor de service van Verstappen.
Zal de mercedes niet iets meer drivable zijn vergeleken met de Ferrari?!

Toch mooi...ben benieuwd of we echt tot 2017 moeten wachten.
Ik denk dat hij volgend seizoen al bij een ander team rijdt....

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Waar zie je dat voor je dan? De enige optie lijkt me Kimi aan de kant bij Ferrari, Mercedes gaat Rosberg echt niet uitkopen. Overige teams lijken me niet interessant t.o.v. Red Bull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Tralapo schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:29:
Waar zie je dat voor je dan? De enige optie lijkt me Kimi aan de kant bij Ferrari, Mercedes gaat Rosberg echt niet uitkopen. Overige teams lijken me niet interessant t.o.v. Red Bull.
Dus dat, ik denk maar goed ik ben niemand, dat Kimi niet meer voor Ferrari rijdt volgend seizoen en Max zn plek in zal nemen.

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

Tralapo schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:29:
Ik denk dat Rosberg naar AM Racing gaat dan.. Kan die daar 1e rijder zijn ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Hoe zit t met de weersvoorspelling voor straks in de Q en morgen in de race ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Max wint er geen doekjes om en staat meteen bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
asing schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:04:
Bijna een sec op sainz :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

wint = wind :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Tweede tijd die gezet word, na Ericsson.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Ik ben benieuwd naar de mclarens met hun nieuwe honda. ALO en BUT kunnen het spannend gaan maken voor STR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ook lekker representatief voor je snelheid zo'n eerst ronde lol. Staat nu alweer 4e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Laat Max nu eerst maar eens flink wat ronden rijden.... Gisteren 1,5 uur gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik vraag me af of mensen nu niet een beetje te hoge eisen aan Max stellen want volgens mij denkt en verwacht iedereen nu ineens dat hij podium gaat rijden. Helaas wordt het nog een paar seizoenen wachten voordat we pas echt kunnen zien wat hij kan in een snelle auto.

[ Voor 26% gewijzigd door Jackson6 op 31-10-2015 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:29

sjaool

Every life should have 9 cats

Dit wordt morgen nog wat. Die baan is spekglad en de banden gaan er als een malle doorheen. Ik gok op een paar SC al dan niet VSC. Wel maf om te zien dat kleine stadion waar ze doorheen moeten.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:11:
Dit wordt morgen nog wat. Die baan is spekglad en de banden gaan er als een malle doorheen. Ik gok op een paar SC al dan niet VSC. Wel maf om te zien dat kleine stadion waar ze doorheen moeten.
Ja, ik heb vooral zo'n raar gevoel als ik F1 2015 speel dan rij je dat stadion in, heel mooi en alles, en dan rij je eruit en dan lijkt het net alsof je in een achterbuurt straatje terecht bent gekomen, ineens geen mens meer te zien, heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Raikonnen is al klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Dat zat een defecte uitlaat zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Jackson6 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:13:
[...]

Ja, ik heb vooral zo'n raar gevoel als ik F1 2015 speel dan rij je dat stadion in, heel mooi en alles, en dan rij je eruit en dan lijkt het net alsof je in een achterbuurt straatje terecht bent gekomen, ineens geen mens meer te zien, heel apart.
Volgens mij staan er redelijk grote tribunes in turn 17 en het rechte stuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
JackBol schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:17:
[...]

Volgens mij staan er redelijk grote tribunes in turn 17 en het rechte stuk...
Ik bedoelde meer dat je echt ineens in zo'n donker stuk terecht komt, ik het spel is dat in ieder geval best een contrast, vooral als het zonnig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Horner bevestigt zojuist dat Kvyat gewoon bij RBR zit volgend jaar, als RBR er dan nog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Jackson6 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:20:
[...]

Ik bedoelde meer dat je echt ineens in zo'n donker stuk terecht komt, ik het spel is dat in ieder geval best een contrast, vooral als het zonnig is.
Ah okee, ja ik ken het spel niet.
Wel bizar dat hier gewoon 110000 mensen opaf komen. Het Perez-effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Waar is HAM eigenlijk?
En is Mercedes kalmpjes aan het doen of zitten ze in het Singapore-schuitje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
AzzKickah schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:22:
Horner bevestigt zojuist dat Kvyat gewoon bij RBR zit volgend jaar, als RBR er dan nog is.
Hij doet het inderdaad ook prima, dus hem nu al vervangen is niet logisch wmb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
JackBol schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:22:
[...]

Ah okee, ja ik ken het spel niet.
Wel bizar dat hier gewoon 110000 mensen opaf komen. Het Perez-effect?
Waarschijnlijk wel, wat denk je wat er gebeurd als er volgend jaar of over 2 jaar een race in Nederland zou plaatsvinden met Max in een topteam? Gekkenhuis gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hamilton is ook wakker geworden. Inmiddels dus op de baan.

Max heeft zich ook weer op de baan begeven na klagen over veel onderstuur en bezet nu P3.

[ Voor 44% gewijzigd door sjaool op 31-10-2015 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

VES 1:22!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Max ook weer en hij klapt even 3 seconden van zijn tijd af. Heel netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

VES heeft de swing gevonden? 1:22.866.. 3e

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Edd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:30:
VES heeft de swing gevonden? 1:22.866.. 3e
Ik zag weinig verbetering bij ves en sai, was al bang dat dit geen succes ging worden.
Dit soort tijden geeft de burger moed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ze staan nu op soft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
  • Laatst online: 00:01
Verstappen rijdt al wel op softs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

JackBol schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:32:
[...]

Ik zag weinig verbetering bij ves en sai, was al bang dat dit geen succes ging worden.
Dit soort tijden geeft de burger moed.
Ik hoorde wel op de radio dat hij last had van zijn rembalance, misschien dat ze daar iets aan gedaan hebben.. Daarnaast rijd hij nu op softs.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
zie ik goed dat hij nu op P2 staat?

* asing wrijft in oogjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

asing schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:34:
zie ik goed dat hij nu op P2 staat?

* asing wrijft in oogjes
Had je naar FP1 moeten kijken.. toen stond hij 1e.. Dus hij moet nog even verbeteren :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Edd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:33:
[...]

Ik hoorde wel op de radio dat hij last had van zijn rembalance, misschien dat ze daar iets aan gedaan hebben.. Daarnaast rijd hij nu op softs.
Ja ik zie het nu ook... We zullen zien hoe 't ontwikkeld.
Verder wel medelijden met button. Het gaat hem nog niet van een leien dakje. De mclaren van Alonso doet 't wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Goeddoemme wat is Max toch goed :D Fuck it dat het maar FP is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Ik verwacht eigenlijk wel wat spanning rond die pit-entry in de race. Je moet echt ver voor die bocht al op de rem wil je die kunnen halen. Rare positionering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

JackBol schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:34:
[...]

Ja ik zie het nu ook... We zullen zien hoe 't ontwikkeld.
Verder wel medelijden met button. Het gaat hem nog niet van een leien dakje. De mclaren van Alonso doet 't wel goed
Tja... ik hoorde dat hij 50 strafplaatsen krijgt?? Dan werkt sowieso al niet motiverend.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Tralapo schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:35:
Ik verwacht eigenlijk wel wat spanning rond die pit-entry in de race. Je moet echt ver voor die bocht al op de rem wil je die kunnen halen. Rare positionering.
Ja, dus als je dicht achter iemand zit om op de pit straight in te halen met DRS, moet je wel heel goed opletten als die de pits in gaat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Edd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:35:
[...]

Tja... ik hoorde dat hij 50 strafplaatsen krijgt?? Dan werkt sowieso al niet motiverend.
Ik hoorde 15...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Edd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:35:
[...]

Ja klopt, alles behalve z'n spiegels is vervangen. Maar ondanks dat je laatste start, zul je toch in de FP je setup moeten tweaken. En dat is moeilijk zonder voldoende fast laps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Grappig VET > VES zo onder elkaar, lijkt mij een goed team. :)

[ Voor 25% gewijzigd door sjaool op 31-10-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Waarom is Sainz zo langzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
sjaool schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:37:
Grappig VET > VES zo onder elkaar, lijkt mij een goed team. :)
Alfabetisch klopt dat niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Rijd nog op medium. Vet en ves hebben allebei al een tijd gezet op soft.
En ham doet zojuist een 1:21 op mediums...

[ Voor 9% gewijzigd door JackBol op 31-10-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ze maken nogal uitstapjes naast baan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
JackBol schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:38:
[...]

Zag Carlos net het gras bijwerken. Dat kost ook even een momentje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe erg het gaat worden morgen met al die lockups en de daarop volgende flatspots op de banden. Zelfs Max blokkeert af en toe wel een wiel ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Sainz wilde in de pit stoppen bij Force India. Vorig weekend wilde hij al bij Manor binnenlopen. Hij is dronken :+

[ Voor 14% gewijzigd door Tralapo op 31-10-2015 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:34

Martinspire

Awesomeness

JackBol schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:38:
[...]

Mja zal wel bezig zijn met testwerk en mogelijk een lange stint oefenen op hardere banden.
Denk ook dat je met harde banden veel makkelijker de max vindt van waar je op de baan kunt komen. En hij kan nog met veel benzine rijden.

Wat me blijft verbazen is dat de Renaultmotor zo goed mee kan komen. Lijkt er dus op dat het probleem bij Renault vooral in de Turbo zit dus (gezien die hier minder effectief is)?

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 31-10-2015 17:48 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Sorry... Jenson weer een motorwissel??

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
McLaren gaat de motor van Button opnieuw vervangen! Ze lepelen die van FP1 er maar weer in.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Button krijgt er toch echt 50. ;)

Pagina: 1 ... 56 ... 92 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?

IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2

Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.