Ik krijg bij die Bruno Senna altijd het gevoel dat ie graag wil laten merken hoe goed ie wel niet Engels kan..
Weet niet waarom.
Bruno spreekt toch ook Nederlands? Misschien is dat een idee. 
Of vergis ik mij met de cursus Nederlands die hij deed met Olav Mol.
Of vergis ik mij met de cursus Nederlands die hij deed met Olav Mol.
[ Voor 40% gewijzigd door sjaool op 31-10-2015 17:47 ]
"When you grow up your heart dies"
Nederlands? Als in, hij kan daadwerkelijk een gesprek in het Nederlands voeren of..?
Dat wist ik dan weer niet
Dat wist ik dan weer niet
Geen idee of hij dat kan hoor.
Maar ik kan mij iets herinneren van een aantal jaren terug met Olav Mol en een cursusje Nederlands.
Vrij zinloze penalty dan
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zo geven ze er wel meer dit seizoen.
Max moet er nog even voor gaan zitten... Hij zakt weer wat.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Als hij er over een paar uur maar staat.
Iemand ervaring met de Sport1Go app (Android) en waarom de kwalificatie niet te bestellen is terwijl die er op de site wel gewoon bij staat?
Ik wil de stream eens proberen via de Chromecast.
Is het ook, maar eigenlijk totaal geen problemen mee. Van achter starten is imo al lastig genoeg als je punten wilt halen. Je finished sowieso lager dan dat je anders had gedaan.
En omdat er zo toch nog wat ontwikkeling mogelijk is, zorg je toch nog voor wat verandering in het kampioenschap.
Alonso toch nu al meer met Lotus en Sauber aan het vechten, dat is een groot verschil met enkele weken terug.
Wat ik gezien heb is dat je alleen de race los kan bestellen. De sessies kan je alleen zien met een abonnement.Ad de Jong schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:54:
Iemand ervaring met de Sport1Go app (Android) en waarom de kwalificatie niet te bestellen is terwijl die er op de site wel gewoon bij staat?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Sai sneller dan ves
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Volgens mij is Button al met de race bezig aangezien die geen enkele moeite doet om snelle tijden neer te zetten. Hij heeft ook nog maar 4 ronden gereden.
[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 31-10-2015 17:56 ]
Dat was niet met Bruno Senna, maar met Nelson Piquet Jr. Vanwege diens Nederlandse moeder.sjaool schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:48:
Geen idee of hij dat kan hoor.Maar ik kan mij iets herinneren van een aantal jaren terug met Olav Mol en een cursusje Nederlands.
McLaren is z'n motor aan het vervangen..sjaool schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:56:
Volgens mij is Button al met de race bezig aangezien die geen enkele moeite doet om snelle tijden neer te zetten. Hij heeft ook nog maar 4 ronden gereden.
Met een auto zonder motor kan je geen tijd rijdensjaool schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:56:
Dan heb jij een beter geheugen dan ik.U123456 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:57:
[...]
Dat was niet met Bruno Senna, maar met Nelson Piquet Jr. Vanwege diens Nederlandse moeder.
Max ging groen in de eerste 2 sectoren, daarna beechte hij bijna op de kerb. Dat kostte teveel tijd. Anders was hij er weer voorbij.JackBol schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:56:
Sai sneller dan ves
Ik heb het niet helemaal mee gekregen, maar was die stuk gegaan dan?
Die tijd heeft Verstappen al even staan. Ik denk dat ze wat settings aan het proberen zijn. En misschien hebben ze beiden wat meer benzine mee.JackBol schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:56:
Sai sneller dan ves
En de baan is natuurlijk sneller aan het worden
Ah inderdaad. Helemaal door elkaar gehaald haha.U123456 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:57:
[...]
Dat was niet met Bruno Senna, maar met Nelson Piquet Jr. Vanwege diens Nederlandse moeder.
Edit:
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 31-10-2015 18:01 ]
Ja zag het, ben wel benieuwd naar het sector-tijden overzicht. In Q zal hij wel alle drie de sectors strak moeten rijden natuurlijk.asing schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:59:
[...]
Max ging groen in de eerste 2 sectoren, daarna beechte hij bijna op de kerb. Dat kostte teveel tijd. Anders was hij er weer voorbij.
McLaren heeft gisteren na FP1 al een motor verwisseld, maar die doet nu niet wat ze willen. Ze lepelen nu weer die van FP1 erin.Martinspire schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:59:
[...]
Ik heb het niet helemaal mee gekregen, maar was die stuk gegaan dan?
Niet duidelijk waarom precies..
Helaas moet ik de Q vanavond missen, maar ach, uit eten met je vriendin is ook leuk 
Ik zie het wel in de herhaling wat er gebeurd is. Ik heb er wel vertrouwen in met Max. Als het moet, staat hij er normaal gesproken wel. Ben benieuwd of Rosberg voor Hamilton weet te kwalificeren. Hamilton zat al aardig te mauwen dat Rosberg hem op zou houden... Ik denk niet dat het nog goed komt tussen die twee
Ik zie het wel in de herhaling wat er gebeurd is. Ik heb er wel vertrouwen in met Max. Als het moet, staat hij er normaal gesproken wel. Ben benieuwd of Rosberg voor Hamilton weet te kwalificeren. Hamilton zat al aardig te mauwen dat Rosberg hem op zou houden... Ik denk niet dat het nog goed komt tussen die twee
[ Voor 17% gewijzigd door Grrrrrene op 31-10-2015 18:03 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Op Sky stellen ze voor die uit de hand gelopen engine-penalties te schrappen en gewoon punten van het constructeurskampioenschap in te trekken. Dat lijkt me inderdaad ook een veel sterkere methode. Ben je ook direct af van het 2x in één weekend wisselen omdat je toch al achteraan start en dan toch een extra motor hebt.
Heb er echt vet veel zin in vanavond. De onvoorspelbaarheid gaat hoop ik een leuke draai geven straks.
Kijk je die toch om 23:45 uur op BBC 2.Grrrrrene schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:02:
Helaas moet ik de Q vanavond missen, maar ach, uit eten met je vriendin is ook leuk
Hoorde vandaag wel n leuke... vriendin van me vroeg zich af waarom al die Formule 1 auto's bullbars hebben.
Ja ze is blond

Ja ze is blond

[ Voor 3% gewijzigd door kevlar01 op 31-10-2015 18:25 ]
[ Voor 68% gewijzigd door Señor Sjon op 31-10-2015 19:08 ]
Zeg maar dat het tegen overstekend wild iskevlar01 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:25:
Hoorde vandaag wel n leuke... vriendin van me vroeg zich af waarom al die Formule 1 auto's bullbars hebben.![]()
Ja ze is blond

YouTube: Bruno Senna hits a Dog
*snip*
[ Voor 92% gewijzigd door Señor Sjon op 31-10-2015 19:09 ]
Lekker, weer een momentje tussen Max en Sainz over de team-radio.
"Carloz, now let him pass, now let him pass"...
Vertel...werphengel schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:38:
Dat was omdat max in de drs zone kwam met sainz voor hem, zo wilde ze een snelle lap forceren.werphengel schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:38:
Volgens mij wilde Max voor het vallen van de vlag nog over start finish om zo nog een snel rondje te kunnen rijden maar werd hij opgehouden door Sainz.
Klinkt ook weer iets als het naaien van kleinere teams. Een groot team kan prima 1 punt missen, een klein team totaal niet.Tralapo schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:08:
Op Sky stellen ze voor die uit de hand gelopen engine-penalties te schrappen en gewoon punten van het constructeurskampioenschap in te trekken. Dat lijkt me inderdaad ook een veel sterkere methode. Ben je ook direct af van het 2x in één weekend wisselen omdat je toch al achteraan start en dan toch een extra motor hebt.
Die engine penalties zelf slaan nergens op omdat je niet mag testen.
Ze draaien daar in Mexico wel lekkere muziek zeg.
Hoe laat begint de Q eigenlijk? Ik kijk voor het eerst Sky F1 en moet zeggen dat het me wel bevalt
I am the great Cornholio!
21:00 begint qualy
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Allejezus, wat een voorprogramma heeft Sky dan
Begint inderdaad gewoon over 40 minuten.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Komt omdat Quali al om 20:00 isMetaFrame schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:17:
Allejezus, wat een voorprogramma heeft Sky dan
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Ahhhhhh hahaha 
Als dit blijft bevallen moet ik maar eens naar een schotel gaan kijken verdorie, ace is ook niet alles.
Als dit blijft bevallen moet ik maar eens naar een schotel gaan kijken verdorie, ace is ook niet alles.
Brekend nieuws. Kvyat 2016 Red Bull coureur http://www.f1today.net/nl...2016-bij-red-bull-racing/
alwaysleft schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:19:
Brekend nieuws. Kvyat 2016 Red Bull coureur http://www.f1today.net/nl...2016-bij-red-bull-racing/
AzzKickah schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:22:
Horner bevestigt zojuist dat Kvyat gewoon bij RBR zit volgend jaar, als RBR er dan nog is.

Todt van de FIA zet dus eigenlijk een ultimatum voor de teams: óf de huidige motoren leveren voor max $12 miljoen, of ze gaan de regels aanpassen en die goedkopere motor introduceren. Interessant...
Welnee, het is allang bekend dat Max minsten twee jaar bij Toro Rosso zou rijden. Dat is tenminste het meerjarenplan dat ze in eerste instantie hebben opgesteld.alwaysleft schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:24:
Slecht nieuws voor Max
En Horner gaat echt niet aan een reporter aangeven dat Kvyat ergens anders heen moet/gaat. Dat wil niet zeggen dat Kvyat voor RBR blijft rijden. Zolang het niet officieel is aangekondigd kan het alle kanten op.sjaool schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:36:
[...]
Welnee, het is allang bekend dat Max minsten twee jaar bij Toro Rosso zou rijden. Dat is tenminste het meerjarenplan dat ze in eerste instantie hebben opgesteld.
Nou ja je kan het echt niet maken door op tv te zeggen, als wij er in 2016 nog zijn, dan is het met KVyat en dan toch iets anders doen.asing schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:39:
[...]
En Horner gaat echt niet aan een reporter aangeven dat Kvyat ergens anders heen moet/gaat. Dat wil niet zeggen dat Kvyat voor RBR blijft rijden. Zolang het niet officieel is aangekondigd kan het alle kanten op.
Alsof dat wat uitmaakt in de F1, of je iets kunt maken of niet.Adlermann schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:41:
[...]
Nou ja je kan het echt niet maken door op tv te zeggen, als wij er in 2016 nog zijn, dan is het met KVyat en dan toch iets anders doen.
PriceyMetaFrame schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:19:
Ahhhhhh hahaha
Abo + kastje + kaart kan je krijgen zonder in de UK te wonen of daar een rekening te hebben.
McLaren meldt op Twitter dat Button niet mee zal doen aan de kwalificatie... Problemen met de motor kunnen niet opgelost worden.
Darn, dat word weer een bult uitzoek werk. En zo zie je maar weer dat legaal vaak veels te duur isasing schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:50:
[...]
Pricey. Bekijk eerst eens of je een schotel kan en mag hangen om Astra te ontvangen. Veel gemeentes verbieden het. Daarnaast, als je geen vrij uitzicht op de zuidelijke hemel hebt gaat het ook niet werken.
Abo + kastje + kaart kan je krijgen zonder in de UK te wonen of daar een rekening te hebben.
Het wil ook maar niet meezitten voor Jenson.Tralapo schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:50:
McLaren meldt op Twitter dat Button niet mee zal doen aan de kwalificatie... Problemen met de motor kunnen niet opgelost worden.
SkySports UK kost sowieso al £45,50 per maandMetaFrame schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:51:
[...]
Darn, dat word weer een bult uitzoek werk. En zo zie je maar weer dat legaal vaak veels te duur is
Vind ik aanzich niet zo heel erg aangezien ze voldoende uitzenden wat ik meer dan leuk vind. Maar we dwalen af, de eerste spetters regen zijn gevoeld!
Je moet uiteraard die schotelantenne neerzetten, dan komt er een Sky kastje + kaart bij (350 pond) en een Sky abootje van 50 pond + 11 pond (beide per maand) als je sky sport in HD wilt kijken.MetaFrame schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:51:
[...]
Darn, dat word weer een bult uitzoek werk. En zo zie je maar weer dat legaal vaak veels te duur is
Lijkt me toch vrij droog, en 51% humidity.. Maar regen is wel welkom natuurlijk!MetaFrame schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:54:
Vind ik aanzich niet zo heel erg aangezien ze voldoende uitzenden wat ik meer dan leuk vind. Maar we dwalen af, de eerste spetters regen zijn gevoeld!
[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 31-10-2015 20:01 ]
Waarom zenden die Duitsers de kwalificatie niet uit?
[ Voor 16% gewijzigd door Señor Sjon op 31-10-2015 20:21 ]
Kun je het nu niet zien dan zend BBC 2 de kwalificatie om 23:45 uur uit.mad-dog schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:01:
Waarom zenden die Duitsers de kwalificatie niet uit?
[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 31-10-2015 20:22 ]
Eerst keek ik op een app wat de uitslagen van de Q's was. De wedstrijden keek ik netjes via BBC of RTL.
Later volgde de stream op zondag kijken en twee laptops om me heen.
Nu zit ik al vanaf vrijdag op meerdere schermen geplakt en zit ik samen met de vrouw op het puntje van de bank de quali te kijken....
Over de wedstrijd op zondag zal ik het maar niet hebben...
Nu zit ik al vanaf vrijdag op meerdere schermen geplakt en zit ik samen met de vrouw op het puntje van de bank de quali te kijken....
Waiting on the world to change
Daar had ik nog niet over nagedacht.....Tralapo schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:01:
Omdat ze zaterdagavond primetime meer kunnen verdienen aan andere meuk, I would say.
Sky F1 HD stream, laptop op schoot, live timing op de tablet...pinda powerrr schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:02:
Eerst keek ik op een app wat de uitslagen van de Q's was. De wedstrijden keek ik netjes via BBC of RTL.
Max is weer lekker bezig!
Hoezo? Ze moeten nog 12 minuten hoorasing schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:04:
Max is weer lekker bezig!
Hij is op dit moment in ieder geval weer sneller dan Carlos.
En ook dat zegt evenveel als de vrije trainingensjaool schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:06:
Hij is op dit moment in ieder geval weer sneller dan Carlos.
Ericson gaat ook aardig los
Samsung Flip 7
Zo kun je natuurlijk alles wel bagatelliseren.
Ik aas het wel denk ikasing schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:58:
[...]
Je moet uiteraard die schotelantenne neerzetten, dan komt er een Sky kastje + kaart bij (350 pond) en een Sky abootje van 50 pond + 11 pond (beide per maand) als je sky sport in HD wilt kijken.
Kimi heeft in ieder geval een grid penalty van 5 plaatsen voor het vervangen van de bak.
Volgens mij had hij nog een gearbox over?asing schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:09:
Kimi heeft in ieder geval een grid penalty van 5 plaatsen voor het vervangen van de bak.
Heb nog nergens een bevestiging gezien van 5 plekken, dus denk dat hij nog overheeft.
[ Voor 15% gewijzigd door Ryur op 31-10-2015 20:13 ]
Sky meldt een straf voor het vervangen.
Carlos nu 0.6 sec sneller dan Max.
Waarom doen ze eigenlijk een run op de hardere banden, als je toch al weet dat het niet voldoende is en je alsnog op soft naar buiten moet in Q1 ?
Nu op zachtmad-dog schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:14:
Welke banden heeft Max?
Iedereen S behalve LH.mad-dog schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:14:
Welke banden heeft Max?
Jammer van Alonso, ik had hem sneller verwacht...
Hoe zit dat eigenlijk met die 107% regel voor Button?
Vrees niet, die krijgt op basis van eerdere prestaties en uitslagen gewoon toestemming om te starten.Marc3l schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:18:
Hoe zit dat eigenlijk met die 107% regel voor Button?
Grappig dat iedereen zo dicht bij elkaar staat. P16 op 1,3 seconden ofzo.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Over wie eigenlijk?Tralapo schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:18:
Haha, Max doet een Vettel. Lekker in de ruimte klagen om Race Control te triggeren.
Cogitationis poenam nemo patitur
Wat klinkt die Honda eigenlijk rauw in de lage toeren!
Als Max .2 sec sneller was geweest, dan was het P3.JvS schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:19:
Grappig dat iedereen zo dicht bij elkaar staat. P16 op 1,3 seconden ofzo.
Klink als Chewbacca.MetaFrame schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:20:
Wat klinkt die Honda eigenlijk rauw in de lage toeren!
Wat niets waard is in Q3. Dus boeie.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.