L1nt schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:25:
[...]
Want men stond ook in de rij om Caterham, Marussia en Lotus over te nemen?
Geloof mij maar. RBR stopt sowieso als RB de stekker er uit trekt. Qua infrastructuur gewoon nog een topteam dus ook met nieuwe eigenaar krijgen ze niet zomaar een motorblok.
En als Horner STR overneemt dan neemt ie allemaal RBR staf mee waardoor daar een topteam staf zit en dan zit je nog steeds met een motorprobleem want dan willen ze nog steeds niet leveren.
Buiten dat, Horner heeft ook al gezegd dat de staf niet op straat komt maar men met een andere tak van motorsport bezig gaan dus mogelijk een WEC.
Het is vooralsnog een dreigement maar als de stekker er uit gaat, gaat ie er ook echt uit en kost de F1 dat 4 autos.
Wil even 1 ding melden, TR krijgt 2015 Ferrari motor, deze is ook aan RB aangeboden.
Hoezo zou Horner deze dan niet krijgen als hij TR overneemt, leg dit eens uit?
Volgens mij klopt het verhaal niet echt wat je verkondigd hierdoor, RB/TR zijn gezonde teams en enkele andere die je noemde waren op sterven na dood en reden niet echt mee op het niveau van TR/RB.
Ik vind het echt nog steeds wonderbarelijk hoe mensen zich opwinden over het hele RBR gaat weg of niet, er komt zeker wel een oplossing. (is het niet links om is het wel rechtsom)
Dit zal in de komende weken wel bekend worden welk konijn uit de hoed komt.
*Overigens zijn er meer kanten van aan het verhaal tussen Mercedes en RBR, waarom het niet doorging.*
[
Voor 3% gewijzigd door
Ithric op 30-10-2015 09:18
]