[F1] Seizoen 2015 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 92 Laatste
Acties:
  • 286.278 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 18:19
alwind schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:16:
Wat verwachten jullie van dit weekend? Het ziet er niet uit als een gunstige baan voor een renault motor.
Ik ben altijd positief. Het rechte stuk op start/finish is inderdaad erg lang, maar de rest lijkt me gunstig voor TR (tov Lotus en Force India). Bocht 7-11 lijken erg op de combinaties als in Austin en Silverstone. In Austin zag je ook dat Max daar stukken sneller was dan de Ferrari's (zal ook met de nog ligt vochtige baan te maken hebben gehad).

[ Voor 19% gewijzigd door SpaceAce op 29-10-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
AzzKickah schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:22:
Ik wist niet dat de aanpassingen zo ernstig waren zeg:
[afbeelding]

Er is jah helemaal niks van de originele track over op de rechte stukken na.
Ik had begrepen dat alleen die Peralta-bocht aangepast was. Dikke bummer weer.
Aan de ene kant jammer, maar als je goed naar de oude layout kijkt; het was een leuke baan om te rijden, maar inhalen was haast onmogelijk. Alleen de eerste bocht was een optie.

Nu heb je drie duidelijke inhaalmogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

2 DRS zones direct achter elkaar en maar één detectie lijn (in het stadion), voor beide DRS gedeeltes? Dus je haalt een auto in op het eerste gedeelte en op het tweede mag je met het klepje open ook nog eens extra afstand nemen van de net ingehaalde tegenstander? Waarom geen tweede detectie lijn voor de tweede DRS zone? Vreemde keuze, maar misschien zie ik het verkeerd?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
hardware-lover schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:47:
2 DRS zones direct achter elkaar en maar één detectie lijn (in het stadion), voor beide DRS gedeeltes? Dus je haalt een auto in op het eerste gedeelte en op het tweede mag je met het klepje open ook nog eens extra afstand nemen van de net ingehaalde tegenstander? Waarom geen tweede detectie lijn voor de tweede DRS zone? Vreemde keuze, maar misschien zie ik het verkeerd?
Dat is wel raar inderdaad. Hetzelfde als in Canada geloof ik.

Dan ben je er al voorbij.....maar dan mag je ook nog even uitlopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-10 19:30

vhal

ಠ_ಠ

Over Mexico gesproken, ben ik nu de enige die de 'split' (turn 15 en 16) dwars door de tribunes in het laatste gedeelte een beetje vreemd vind. Als je een beetje lullig uit turn 14 komt, dan is de tribune niet ver.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/LYw5KGiNGqIAWtkIltcr3fvZ/full.png
dit stuk dus

[ Voor 19% gewijzigd door vhal op 29-10-2015 16:58 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Jos The Boss vindt Max begeleiden in F1-weekenden nog steeds zo belangrijk dat hij er Le Mans volgend jaar voor op (moet) geven http://www.motorsport.com...ans-dashed-by-baku-clash/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

vhal schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:55:
Over Mexico gesproken, ben ik nu de enige die de 'split' (turn 15 en 16) dwars door de tribunes in het laatste gedeelte een beetje vreemd vind. Als je een beetje lullig uit turn 14 komt, dan is de tribune niet ver.

[afbeelding]
dit stuk dus
Er zal beslist aan de veiligheid zijn gedacht, speciaal lijkt het zo wel met die tribunes er omheen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-11-2020
Wat denken jullie van dit stukje van James Allen:
http://www.jamesallenonf1...ter-hat-gate-f1-incident/
(Laatste paragraaf, met name..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:04
Veel posts afgelopen zondag, dus weet niet of deze al voorbij was gekomen. Maar onboard bij Kimi achter M. Verstappen en S. Vettel. Erg gave beelden van Sky!

http://www.autojunk.nl/20...n-gevecht-met-de-Ferraris

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Gynnad schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:25:
Veel posts afgelopen zondag, dus weet niet of deze al voorbij was gekomen. Maar onboard bij Kimi achter M. Verstappen en S. Vettel. Erg gave beelden van Sky!
Slechts 20+ keer gelinkt.. hier en elders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:16

Martinspire

Awesomeness

Tethtoril schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:23:
Wat denken jullie van dit stukje van James Allen:
http://www.jamesallenonf1...ter-hat-gate-f1-incident/
(Laatste paragraaf, met name..)
"hat-gate" :')

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Laatste stuk gaat niet over Hat-Gate maar over Max-Gate :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Gynnad schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:25:

http://www.autojunk.nl/20...n-gevecht-met-de-Ferraris
Shit, moet ik weer een pagina wachten voor ik hem kan posten :+

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 16:40

pinda powerrr

Slow down...

pinda powerrr schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:45:
Filmpje van Max in gevecht met Vettel, gezien vanuit de auto van Raikonen. Heerlijk om te zien dat zo'n "snotjoch" Vettel in een Ferrari het gewoon een tijd lastig kan maken. Ook zie je goed dat Max echt andere lijnen rijdt op bepaalde bochten en daardoor Vettel goed kan bijbenen.

http://m.videa.hu/videok/...15-f15-t-zTZHvgWj9wwf5Wbk
Zoals ik eerder het filmpje van Max in gevecht met Vettel postte, is er nu beeld van Max in gevecht met Raikonen, inclusief een geïrriteerde Raikonen die over de boordradio zijn ergernis kenbaar maakt.

YouTube: Another onboard from Kimi Raikkonen. He's fighting with Max Verstappen. #USGP 2015

Max die rijdt behoorlijk verdedigend...beetje duwen is hem niet vreemd :P

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Max zit toch steeds aan de binnenkant, net zo'n gezeur dus als de eerste bocht waar HAM aan de binnenkant zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:32
pinda powerrr schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:16:
[...]

Zoals ik eerder het filmpje van Max in gevecht met Vettel postte, is er nu beeld van Max in gevecht met Raikonen, inclusief een geïrriteerde Raikonen die over de boordradio zijn ergernis kenbaar maakt.

YouTube: Another onboard from Kimi Raikkonen. He's fighting with Max Verstappen. #USGP 2015

Heerlijk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Beelden zijn afkomstig uit de 30 minuten Canal+ samenvatting die enkele dagen na de race "beschikbaar" komt. Dat zijn dan enkel onboard beelden van bepaalde coureurs. Is altijd de moeite van het bekijken waard want het maakt, zoals hierboven maar weer eens te zien valt, veel meer duidelijk dan wat er tijdens de race aan de kijker wordt getoond. Dat commentaar van Kimi leek super-overdreven gezien de live race-beelden, na bovenstaande beelden zijn ze enkel nog maar overdreven. Het commentaar van de coureurs en pits wordt in deze samenvattingen ook op het juiste moment weergegeven en niet een ronde later.
hjs schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:26:
Max zit toch steeds aan de binnenkant, net zo'n gezeur dus als de eerste bocht waar HAM aan de binnenkant zat ;)
In tegenstelling tot Max stuurde Lewis bewust later in, die liet zijn auto echt langer rechtdoor lopen dan noodzakelijk was. Maar als het getolereerd wordt door de wedstrijdleiding dan kun je er verder weinig van zeggen?

[ Voor 26% gewijzigd door hardware-lover op 29-10-2015 20:03 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40

Bosmonster

*zucht*

Max z'n mening wordt nu al gewaardeerd:

http://www.motorsport.com...d-choices-for-mexican-gp/

Als Max zegt dat het de verkeerde banden zijn, dan is het zo! :+

edit:

Ow en Jenson Button krijgt iets van 50 plaatsen gridstraf. Maar goed dat ze de regels wat aangepast hebben dit seizoen, anders had ie ongeveer 3 ronden later dan de rest mogen beginnen :+

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 29-10-2015 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07-2024
pinda powerrr schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:16:
[...]

Dat is gewoon proberen om de stewards te beïnvloeden, de voetballers van Barcelona doen hetzelfde (die zeuren ook de hele tijd tegen scheidsrechters zodat die voor hen gaat fluiten later in de wedstrijd). Al die rijders doen echt alles om ergens een voordeel ergens uit te halen. Button was er ook als de kippen bij in Sochi om het team te vertellen dat Sainz over de witte lijn was gegaan bij de pits. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Snel kijken, voordat hij weg is...

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7oxr59aRXK8]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 10:25
Bosmonster schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:09:
Max z'n mening wordt nu al gewaardeerd:

http://www.motorsport.com...d-choices-for-mexican-gp/

Als Max zegt dat het de verkeerde banden zijn, dan is het zo! :+

edit:

Ow en Jenson Button krijgt iets van 50 plaatsen gridstraf. Maar goed dat ze de regels wat aangepast hebben dit seizoen, anders had ie ongeveer 3 ronden later dan de rest mogen beginnen :+
Button moet eerst 3 ronden in Austin rijden voor dat hij mag starten in Mexico :+

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Valt me vaak op dat Lewis tijdens een Press Conference met hele andere dingen bezig is.
Beetje vervelend en totaal geen respect voor de coureur die dan juist aan het woord is.

Moet je maar eens op gaan letten...alleen lewis die dat flikt.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:01:
[...]

Relatief safe he, als Red Bull stopt, dan is TR ook exit.

Maar 2015 motoren voor TR is echt wel een flinke stap voorwaarts.
Zegt wie? Niks is zeker, het kan prima zo zijn dat RB eruit stapt en ze TR laten leven.
RB moet kunnen winnen, TR niet.

En de F2015 Ferrari motor een stap voorwaarts is ook nog maar de vraag, dat gaat aero kosten en andere partijen zullen niet stilstaan en bovendien een motor krijgen die doorlopend het jaar updates kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:32:
[...]

Zegt wie? Niks is zeker, het kan prima zo zijn dat RB eruit stapt en ze TR laten leven.

En de F2015 Ferrari motor een stap voorwaarts is ook nog maar de vraag, dat gaat aero kosten en andere partijen zullen niet stilstaan en bovendien een motor krijgen die doorlopend het jaar updates kan krijgen
Aan TR hebben ze amper kosten omdat die met RB meeliften. TR geeft wel een hoop extra exposure.

Kan me dus voorstellen dat het voor RB leuk is om TR ernaast te hebben. Maar zonder RB, dan moeten alle kosten op TR gealloceerd worden. Vraag me af of ze het dan nog steeds leuk vinden.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:32:
[...]

TR heeft geen bestaansrecht zonder RB. TR is het opleidingsteam. Waar gaan ze coureurs voor opleiden? Mercedes en Ferrari? Denk niet dat Dietrich daar veel behoefte aan heeft om zoveel geld aan uit te geven.

En dan is het nog het kleine feit dat zowel Red Bull als Torro Rosso dit gewoon letterlijk hebben aangegeven dat dit het geval is.

Ik zie weinig redenen om onzeker te zijn hierover.

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 29-10-2015 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:47:
[...]

TR heeft geen bestaansrecht zonder RB. TR is het opleidingsteam. Waar gaan ze coureurs voor opleiden? Mercedes en Ferrari? Denk niet dat Dietrich daar veel behoefte aan heeft om zoveel geld aan uit te geven.

En dan is het nog het kleine feit dat zowel Red Bull als Torro Rosso dit gewoon letterlijk hebben aangegeven dat dit het geval is.

Ik zie weinig redenen om onzeker te zijn hierover.
Er is veel geroepen, maar dat is het dan ook. Jij weet het niet en ik ook niet, dus kan je zo'n bewering ook niet maken. Er zijn genoeg argumenten dat ze samen eruit kunnen stappen maar ook dat TR kan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Over Rosberg:
'@nico_rosberg says that that Merc has determined that a freak gust of wind caused him to go off and lose the lead in Austin

Say what?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste eppo , ik dacht dat het algemeen bekend was dat er geen toekomst voor torro rosso is als red bull er uit stapt.
Blijkbaar zit ik er naast en heb jij het blijkbaar wel gemist.

Dus nog even voor de duidelijkheid , Torro Rosso gaat niet alleen door zonder Red Bull !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Stand van zaken t/m USA Grand Prix. Alonso gaat nu waarschijnlijk voor één nieuwe ICE & Button zelfs voor twee nieuwe ICU's.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CSgyDqQWUAASdVt.png:large

Exocet schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:13:
Over Rosberg:
'@nico_rosberg says that that Merc has determined that a freak gust of wind caused him to go off and lose the lead in Austin

Say what?
En daar schrok ie dan zo van dat ie spontaan vol gas gaf? Je ziet de acceleratiesporen op het wegdek komen vanuit de cockpit van Lewis. Dat maakte volgens mij de bolide even onbestuurbaar waardoor hij naar links ging. Op het moment dat het doorslippen van de wielen ophoud kan ie ook weer sturen.

Wind? Iets met vrouwelijk schaamdeel + smoesje. Als ik plotselinge zijwind op mijn auto krijg dan hoef ik daar geen dagen over na te denken, dan weet ik direct dat dit gebeurd, maar Rosberg blijkbaar niet, dat weet ie pas na een analyse die dagen nodig heeft? Wind? OOHA!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/Rosberg%20foutje.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/Rosberg%20foutje%202.png

[ Voor 77% gewijzigd door hardware-lover op 30-10-2015 12:46 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-10 09:38
Exocet schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:13:
Over Rosberg:

Say what?
Alonso ging toch ook op zijn gezicht door wind tijdens testen in Barcelona voor het begin van het seizoen, daardoor mistte hij de eerste race zelfs. Blijkbaar kan het dus...

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 21:32

AzzKickah

06-CENSORED

Die Will Stevens begint nog vaker een zin met "I mean" dan Massa "for sure" zegt. Vermoeiend. Zo krijg ik moeite om wat ie zegt nog serieus te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

hardware-lover schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:05:
[...]

Er zal beslist aan de veiligheid zijn gedacht, speciaal lijkt het zo wel met die tribunes er omheen.
[video]
Wat een boel publiek kan hier terecht zeg! Woww
.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:13:
Beste eppo , ik dacht dat het algemeen bekend was dat er geen toekomst voor torro rosso is als red bull er uit stapt.
Blijkbaar zit ik er naast en heb jij het blijkbaar wel gemist.

Dus nog even voor de duidelijkheid , Torro Rosso gaat niet alleen door zonder Red Bull !!!!!
Het is epo... Heb jij met Dieter gesproken dan? TR kan ook zonder RB door, maar dat zal wel financiële consequenties hebben. Niks is zeker, ik hoop dat RB blijft want het gaat een stuk saaier worden zonder hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 18:20

scorpie

Supra Addict

RoyK schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 00:30:
[...]

Wat een boel publiek kan hier terecht zeg! Woww
.
Om er maar een krachtwoordje van Olav Mol bij te pakken:
Sodeknetters!! 120 duizend man?! 8)7

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

AzzKickah schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 23:46:
Die Will Stevens begint nog vaker een zin met "I mean" dan Massa "for sure" zegt. Vermoeiend. Zo krijg ik moeite om wat ie zegt nog serieus te nemen.
"at the end of the day", ook daar zijn de Engelsen gek op ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-10 19:13

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 00:37:
[...]

Het is epo... Heb jij met Dieter gesproken dan? TR kan ook zonder RB door, maar dat zal wel financiële consequenties hebben. Niks is zeker, ik hoop dat RB blijft want het gaat een stuk saaier worden zonder hun.
Red bull heeft al meerdere malen gezegd dat STR ook stopt als RBR stopt. STR is een opleidingshuis en ze gaan niet opleiden voor anderen.

Dat Ferrari nu eventueel wel 2015 motoren wil leveren geeft aan dat ze geen directe bedreiging vormen. Stapt RBR echter uit en switchen Red Bull de volledig aandacht naar STR dan word het wel een bedreiging en krijgen ze alsnog geen motor.
Het team valt of staat hoe dan ook met het lot van RBR.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 16:22

Hoogie2004

Whohooooo

Er word in ieder geval voor de race wel wat regen voorspeld momenteel :)

De rest mag droog zijn, als de race maar wisselvallig is

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:16

Martinspire

Awesomeness

L1nt schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 06:28:
[...]

Red bull heeft al meerdere malen gezegd dat STR ook stopt als RBR stopt. STR is een opleidingshuis en ze gaan niet opleiden voor anderen.

Dat Ferrari nu eventueel wel 2015 motoren wil leveren geeft aan dat ze geen directe bedreiging vormen. Stapt RBR echter uit en switchen Red Bull de volledig aandacht naar STR dan word het wel een bedreiging en krijgen ze alsnog geen motor.
Het team valt of staat hoe dan ook met het lot van RBR.
Maar dan ga je er ook gemakshalve vanuit dat niemand de boel opkoopt of dat ze geen doorstart kunnen maken

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:47:
[...]

Ja, voor Mercedes bijvoorbeeld. Kan Mercedes met Red Bull sponsoring gaan rijden.
L1nt schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 06:28:
[...]

Ja, om extra druk te zetten. "Als jullie ons niet onze zin geven, verdwijnen er 4(!!!11!1one) auto's"

[ Voor 30% gewijzigd door Tleilaxu op 30-10-2015 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Martinspire schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 07:37:
[...]

Maar dan ga je er ook gemakshalve vanuit dat niemand de boel opkoopt of dat ze geen doorstart kunnen maken
Precies Horner neemt de boel over, RB verdwijnt, TR gaat onder een andere naam/eigenaar door en krijgt gewoon motoren. Niets is zo zeker een de Forume1 als de toekomst...

Als RB stopt dan gaat de boel niet in een loods staan te versloffen, alles zal dan verkocht worden, liefst als team zijnde...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06:35
hardware-lover schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:16:

En daar schrok ie dan zo van dat ie spontaan vol gas gaf? Je ziet de acceleratiesporen op het wegdek komen vanuit de cockpit van Lewis. Dat maakte volgens mij de bolide even onbestuurbaar waardoor hij naar links ging. Op het moment dat het doorslippen van de wielen ophoud kan ie ook weer sturen.

[afbeelding]

[afbeelding]
Toch niet zo raar?
Harde windvlaag op de zijkant van de auto, grip weg en dan die rare slinger.
Doordat er geen grip is krijg je strepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Bullet NL schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:05:
[...]

Precies Horner neemt de boel over, RB verdwijnt, TR gaat onder een andere naam/eigenaar door en krijgt gewoon motoren. Niets is zo zeker een de Forume1 als de toekomst...

Als RB stopt dan gaat de boel niet in een loods staan te versloffen, alles zal dan verkocht worden, liefst als team zijnde...
Want men stond ook in de rij om Caterham, Marussia en Lotus over te nemen?

Geloof mij maar. RBR stopt sowieso als RB de stekker er uit trekt. Qua infrastructuur gewoon nog een topteam dus ook met nieuwe eigenaar krijgen ze niet zomaar een motorblok.
En als Horner STR overneemt dan neemt ie allemaal RBR staf mee waardoor daar een topteam staf zit en dan zit je nog steeds met een motorprobleem want dan willen ze nog steeds niet leveren.

Buiten dat, Horner heeft ook al gezegd dat de staf niet op straat komt maar men met een andere tak van motorsport bezig gaan dus mogelijk een WEC.

Het is vooralsnog een dreigement maar als de stekker er uit gaat, gaat ie er ook echt uit en kost de F1 dat 4 autos.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-10 15:37

Damian

Insane Obtrusion

Zo kon ik moeilijk luisteren naar Schumacher, die zei de hele tijd "obviously"...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 16:22

Hoogie2004

Whohooooo

L1nt schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:25:
[...]

Het is vooralsnog een dreigement maar als de stekker er uit gaat, gaat ie er ook echt uit en kost de F1 dat 4 autos.
En dan kost dat RedBull 500 miljoen aan boetes....

Never gonna happen. Er wordt een oplossing gevonde, in een leverancier of in een verkoop waardoor iemand wel wil leveren.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoogie2004 op 30-10-2015 08:27 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:28
Hoogie2004 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:27:
[...]

Never gonna happen. Er wordt een oplossing gevonde, in een leverancier of in een verkoop waardoor iemand wel wil leveren.
Dat is nog wel minder dan nog 4 jaar meedoen in de middenmoot, rijden is ook niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Tja, die 500 miljoen doet hem echt niet zo veel als sommigen willen geloven.

Het is toch een groot gezichtsverlies voor de F1 als Red Bull liever 500 miljoen aftikt om uit te stappen dan beetje aan te modderen in de middenmoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
[...]

Wat denk je dat meerijden in de F1 kost per jaar? Met 4 auto's?

Een leverancier kan alleen Renault zijn. Maar dat huwelijk staat op losse schroeven.... Dus dan gaan ze de boel maar verkopen denk ik. Maar wie wil een team kopen welke nog minimaal 1 jaar niet mee kan rijden omdat ze geen motordeal hebben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Laatst online: 08-10 07:57

iichel

Gazoooo

'obviously' aldus Kimi

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:11
Ik zet mijn kaarten in op Renault. In het meest positieve scenario is de nieuwe motor van Renault flink verbeterd en hangen ze hem daarom er nog niet in om niet het achterste van de tong te laten zien en staan ze in 2016 weer gebroederlijk aan de start om het gevecht met MB en Ferrari aan te gaan.. Wishful thinking.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Best case scenario als RB zich daadwerkelijk terug trekt is dat Renault stiekem toch serieus is en zowel RB als Renault hun trots aan de kant kunnen zetten en ze RBR overnemen en dat bv een Honda STR overneemt.

Dan verliezen we enkel Lotus ergens in 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

[...]

Geloof mij maar. RBR stopt sowieso als RB de stekker er uit trekt. Qua infrastructuur gewoon nog een topteam dus ook met nieuwe eigenaar krijgen ze niet zomaar een motorblok.
En als Horner STR overneemt dan neemt ie allemaal RBR staf mee waardoor daar een topteam staf zit en dan zit je nog steeds met een motorprobleem want dan willen ze nog steeds niet leveren.
RBR krijgt geen motor omdat er niet normaal met ze te onderhandelen is, niet omdat ze een top team zijn. Mercedes had al aangegeven dat ze best motoren wilde leveren maar dat ze dan ook afspraken wilde maken over eventuele marketing. Dat wilde RBR niet en daarom krijgen ze geen motor.

Als RBR overgenomen zou worden door iemand anders (maar ik betwijfel dat) dan zijn er waarschijnlijk wel weer mogelijkheden voor een motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

emnich schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:54:
[...]

RBR krijgt geen motor omdat er niet normaal met ze te onderhandelen is, niet omdat ze een top team zijn. Mercedes had al aangegeven dat ze best motoren wilde leveren maar dat ze dan ook afspraken wilde maken over eventuele marketing. Dat wilde RBR niet en daarom krijgen ze geen motor.
Allemaal aannames. Het verhaal laatst van de Mercedes onderhandelingen zag er toch wat anders uit. Namelijk dat RBR behoorlijk genaaid werd door Mercedes. Of Lauda om precies te zijn, die buiten zijn boekje ging door een "deal" te maken, waar die helemaal de bevoegdheid niet voor had.

Ze wilden prima mee doen met de afspraken, daarom hebben ze ook direct de overeenkomst met Renault opgezegd. Vervolgens trekt Mercedes zich terug door de mogelijke Audi-deal. VW heeft een schandaal, blaast F1-project af en RBR zit zonder motoren.

Ferrari wil geen competatieve motor leveren, de relatie met Renault is dankzij Mercedes nu helemaal verziekt en Honda wordt geblockt door Ron Dennis z'n veto.

[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 30-10-2015 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:54
[...]

Want men stond ook in de rij om Caterham, Marussia en Lotus over te nemen?

Buiten dat, Horner heeft ook al gezegd dat de staf niet op straat komt maar men met een andere tak van motorsport bezig gaan dus mogelijk een WEC.

Wil even 1 ding melden, TR krijgt 2015 Ferrari motor, deze is ook aan RB aangeboden.
Hoezo zou Horner deze dan niet krijgen als hij TR overneemt, leg dit eens uit?

Volgens mij klopt het verhaal niet echt wat je verkondigd hierdoor, RB/TR zijn gezonde teams en enkele andere die je noemde waren op sterven na dood en reden niet echt mee op het niveau van TR/RB.

Ik vind het echt nog steeds wonderbarelijk hoe mensen zich opwinden over het hele RBR gaat weg of niet, er komt zeker wel een oplossing. (is het niet links om is het wel rechtsom)
Dit zal in de komende weken wel bekend worden welk konijn uit de hoed komt. 8)

*Overigens zijn er meer kanten van aan het verhaal tussen Mercedes en RBR, waarom het niet doorging.*

[ Voor 3% gewijzigd door Ithric op 30-10-2015 09:18 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco-M
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 10:01
Kom er 3 races voor het einde ook achter dat er een tweakers forum is voor f1, beetje jammer dat ik daar niet eerder achter kwam.

Maar als ik me gelijk in de discussie mag mengen wat betreft Renault en RBR.

Lijkt mij het niet onlogisch als RBR Torre Rosso als verzoeningsmiddel zou gebruiken.

Voordelen voor Renault zijn er natuurlijk al met een chassis dat is aangepast op Renault, de schuldeloze situatie, en goeie coureurs (tov maldonando, en een plamer die er 3 jaar over deed om een gp2 titel te pakken)

Tegen is natuurlijk de hardnekkige geruchten over Ferrari en TR.

Zelf denk ik wel dat RBR blijft, en dat ze gewoon hoog in de boom zijn gaan zitten in de hoop, dat dat een Mercedes of Ferrari motor op zou leveren.

En over de regen stond inderdaad op sky dat het vaak niet voor 3 uur regent maar dat op zondag de regen eerder voorspelt is, late we het hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Jacco-M schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:15:
Kom er 3 races voor het einde ook achter dat er een tweakers forum is voor f1, beetje jammer dat ik daar niet eerder achter kwam.

Maar als ik me gelijk in de discussie mag mengen wat betreft Renault en RBR.

Lijkt mij het niet onlogisch als RBR Torre Rosso als verzoeningsmiddel zou gebruiken.
Probleem met TR is dat ze geen infrastructuur hebben, of zeer beperkt. Ze delen alles met RBR, dus geen eigen simulator, geen eigen windtunnel etc. Dus je koopt maar een half team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Jacco-M schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:15:
Nou je hebt het gevonden hoor. Het GTST van de F1-fora :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ithric schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:15:
[...]

Wil even 1 ding melden, TR krijgt 2015 Ferrari motor, deze is ook aan RB aangeboden.
Hoezo zou Horner deze dan niet krijgen als hij TR overneemt, leg dit eens uit?
Omdat dan een groot deel van de RBR staf mee komt en STR intern gewoon een topteam word zoals RBR nu is.
Ze zijn bang voor RBR daarom zijn ze terughoudend om motoren te leveren.
Als beide oprecht enthousiast waren om te leveren vielen ze over elkaar heen om een motor te mogen leveren want je kunt als Ferrari uiteindelijk beter verslagen worden door RBR-Ferrari dan door RBR-Mercedes (wijzig motoren om Mercedes situatie te schetsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Bosmonster schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:07:
[...]

Allemaal aannames. Het verhaal laatst van de Mercedes onderhandelingen zag er toch wat anders uit. Namelijk dat RBR behoorlijk genaaid werd door Mercedes. Of Lauda om precies te zijn, die buiten zijn boekje ging door een "deal" te maken, waar die helemaal de bevoegdheid niet voor had.

Ze wilden prima mee doen met de afspraken, daarom hebben ze ook direct de overeenkomst met Renault opgezegd. Vervolgens trekt Mercedes zich terug door de mogelijke Audi-deal. VW heeft een schandaal, blaast F1-project af en RBR zit zonder motoren.

Ferrari wil geen competatieve motor leveren, de relatie met Renault is dankzij Mercedes nu helemaal verziekt en Honda wordt geblockt door Ron Dennis z'n veto.
Lees dit maar eens, zo te zien liet RB gewoon niets meer van zich horen: klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco-M
Adlermann schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:18:
[...]

Probleem met TR is dat ze geen infrastructuur hebben, of zeer beperkt. Ze delen alles met RBR, dus geen eigen simulator, geen eigen windtunnel etc. Dus je koopt maar een half team :)
Daar had ik inderdaad niet aangedacht, dat maakt het een stuk minder waarschijnlijk inderdaad. Alhoewel er natuurlijk wel een mak aan de windtunnel testing zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

baviaan schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:24:
[...]

Dat is 1 van de vele verhalen die rond gaan. En net zoals altijd zal de waarheid ergens in het midden liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
L1nt schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:20:
[...]

Omdat dan een groot deel van de RBR staf mee komt en STR intern gewoon een topteam word zoals RBR nu is.
Als beide oprecht enthousiast waren om te leveren vielen ze over elkaar heen om een motor te mogen leveren want je kunt als Ferrari uiteindelijk beter verslagen worden door RBR-Ferrari dan door RBR-Mercedes (wijzig motoren om Mercedes situatie te schetsen)
Maar TR/RB hebben een 2015 motor aangeboden gekregen van Ferrari, echter gaf RB aan alleen de 2016 motor te willen?
Hoezo heeft RB dan geen motor, als ze merken dat 2016 niet lukt en toch het aanbod van 2015 aannemen. (met gezichtsverlies)?

Dan klopt jou stelling dus al niet:
emnich schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:54:
[...]

Als RBR overgenomen zou worden door iemand anders (maar ik betwijfel dat) dan zijn er waarschijnlijk wel weer mogelijkheden voor een motorr.
(ik zal even niet ingaan op het Merc verhaal, gezien er meerdere kanten zijn en niet direct kan inschatten hoe het echt in elkaar steekt :D )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Bosmonster schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:07:
[...]

De enige die er voor heeft gezorgd dat RBR zonder motor zit is RBR zelf. Het is niet de schuld van alle anderen, hoe graag RBR dat ook wil laten geloven.

Je hebt gelijk dat we niet alle details kennen maar RBR had gewoon een contract met Renault voor 2016 en heeft dat verbroken voordat ze een (waterdicht) alternatief hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

L1nt schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:20:
[...]

Wel nee man, als bedrijf, Mercedes ook, ga je gewoon uit van je eigen kracht.... Bedrijven, en dat zijn F1 teams ook, zijn niet bang voor elkaar. Er is gewoon geen zakelijke match tussen Toto Wolf en Dieter Mattersmitch, Lauda loopt daar een beetje tussen door de schuiven. Het heeft niets met het sportieve aspect te maken, natuurlijk heeft Mercedes het liefst dat hun hoofdteam weet te winnen, maar als de competitie zo goed is dan kan er maar beter een F1 auto winnen waar ook je eigen motor in hangt.

Laten we het sportieve argument in deze discussie nou maar parkeren, het gaat heel simpel om geld en wat je daar voor terug krijgt....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

baviaan schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:24:
[...]

Dat is dus maar 1 helft van het verhaal. Meer uitgebreide analyse:

Analysis: How VW's F1 vision helped kill Red Bull-Mercedes deal

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 30-10-2015 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

emnich schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:26:
[...]

De enige die er voor heeft gezorgd dat RBR zonder motor zit is RBR zelf. Het is niet de schuld van alle anderen, hoe graag RBR dat ook wil laten geloven.

Je hebt gelijk dat we niet alle details kennen maar RBR had gewoon een contract met Renault voor 2016 en heeft dat verbroken voordat ze een (waterdicht) alternatief hadden.
Misschien hadden ze dit wel, echter zijn ze vermoedelijk ingehaald door de realiteit.... Vergeet niet, niets is zo veranderlijk als de stabiliteit in de F1.... Kijk maar naar het hele Lotus/Renault verhaal...
Het is niet voor niets dat ook Renault daar de kogel nog niet door de kerk heeft geschoten..... Alles en iedereen heeft zijn eigenbelang, welke vaak tegenstrijdig zijn met je collega raceteams...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
emnich schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:26:
[...]

Ik blijf dit echt steeds horen, maar volgens mij spelen er veel meer dingen en RBR probeerd terecht denk ik de best mogelijk motor te krijgen. (dat het soms met spierballen taal in de media gaat, of geruchten die de wereld ingebracht worden door andere (Media en dergelijke)

Ik weet bijna zeker dat er meer bezig is dan waar wij via de Media weet van hebben.
Dat de deadline krap wordt is dan niet echt bevordelijk.
Bullet NL schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:27:
[...]

Wel nee man, als bedrijf, Mercedes ook, ga je gewoon uit van je eigen kracht.... Bedrijven, en dat zijn F1 teams ook, zijn niet bang voor elkaar. Er is gewoon geen zakelijke match tussen Toto Wolf en Dieter Mattersmitch, Lauda loopt daar een beetje tussen door de schuiven. Het heeft niets met het sportieve aspect te maken, natuurlijk heeft Mercedes het liefst dat hun hoofdteam weet te winnen, maar als de competitie zo goed is dan kan er maar beter een F1 auto winnen waar ook je eigen motor in hangt.

Laten we het sportieve argument in deze discussie nou maar parkeren, het gaat heel simpel om geld en wat je daar voor terug krijgt....
Hier ben ik het dus total mee eens, maar sommige antwoorden worden in de media anders gecommuniceerd.
Dat daar mensen weer van alles uithalen en als waardheid aannemen (ook als het niet van de teams zelf komt) helpt niet alijtd mee.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Volgens mij was Mercedes juist erg geïnteresseerd in een deal met Red Bull, om hun lagere modellen aan een jonger publiek te kunnen slijten.

Red Bull is een van de sterkste merken ter wereld, voor een lastig te bereiken demografie. Er zijn weinig merken die daar NIET meer samen zouden willen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Mooie analyse!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 22:09

Arfman

Drome!

Ik wordt wel helemaal schijtziek (excusez le mot) van al het domme gelul (wederom) hier van de "experts". Niemand hier heeft bij de onderhandelingen gezeten, niemand hier weet wat er precies speelt tussen Renault/RBR/Mercedes dus niemand kan er iets zinnigs over zeggen.

Opmerkingen als "RBR heeft het aan zichzelf te danken" of "net goed" getuigen van een ontzettend grote domheid en eerlijk gezegd ben ik met het hele motorenverhaal ontzettend klaar. We kunnen er nog 10 pagina's over vollullen maar het is allemaal woordkots en internetdiarree omdat niemand kan zeggen wat er echt in de boardrooms gaande is op dit moment.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Het wordt gewoon tijd dat RB aankondigt dat het allemaal opgelost is. Kunnen we eindelijk eens stoppen met deze maandenlange soap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Het zijn gewoon tegengestelde belangen wat uit is gelopen op een wedstrijdje verplassen. Toto Wolf heeft zijn belangen en wil de huid van zijn succesvolle Mercedes AMG F1 motor zo duur mogelijk verkopen, de vraag is alleen hoe hoog is de prijs van deze motor. RB en Mattersmitch hebben hun eigen belang, een zo'n sterkmogelijke motor en het liefst voor de laagste prijs. De exposure ligt voor beide ook iets anders.... Mercedes is een automerk, heeft dus belang bij hun motor... Red Bull verkoopt drankjes, de motor is voor hun exposure bijzaak. Ze hebben er één nodig om vooruit te komen, maar zouden het liefst met een naamloze motor rijden.

Mercedes weet ook wel dat RB afhankelijk is, dat ze over zullen stappen naar een ander op moment dat ze hier de kans voor krijgen. In hoeverre moet je een dergelijk team dan helpen? Of moet je gewoon zakelijk zijn en je huid zo duur mogelijk verkopen? Al dan niet als een motor deal niet door gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco-M
De waarheid licht waarschijnlijk toch ergens in het midden. Daar de belangen van alle partijen zo groot zijn, en er verre van transparantie is voor de buiten wereld is het toch gissen tot er duidelijkheid komt.

En ik hoop zelf dat RBR gewoon blijft want Max in wen 3e Mercedes of Ferrari is natuurlijk cool. Maar het lijkt me ook echt verschrikkelijk teams met 3 auto's een mogelijk podium van een heel team nee bedankt, en de fake oplossing van de derde auto telt niet mee is natuurlijk ook gewoon waardeloos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Arfman schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:43:
Ik wordt wel helemaal schijtziek (excusez le mot) van al het domme gelul (wederom) hier van de "experts". Niemand hier heeft bij de onderhandelingen gezeten, niemand hier weet wat er precies speelt tussen Renault/RBR/Mercedes dus niemand kan er iets zinnigs over zeggen.

Opmerkingen als "RBR heeft het aan zichzelf te danken" of "net goed" getuigen van een ontzettend grote domheid en eerlijk gezegd ben ik met het hele motorenverhaal ontzettend klaar. We kunnen er nog 10 pagina's over vollullen maar het is allemaal woordkots en internetdiarree omdat niemand kan zeggen wat er echt in de boardrooms gaande is op dit moment.
Laten we elkaar's meningen nu niet voor dom gelul uitmaken, iedereen mag hier zijn of haar ding zeggen over de F1, natuurlijk kan je er feitelijk niet zinnigs over zeggen. Maar dit staat los van het feit dat mensen echt wel analyses mogen doen of hun meningen uitspreken.

Het hele motor verhaal in de Formule 1 is net zo actueel als Max Verstappen zijn prestaties, het hoort er gewoon bij. Natuurlijk heeft niemand hier de waarheid in pacht. Maar ook de speculaas die in dit topic als woordelijke gespuid naar buiten komt is vermakelijk te volgen.

Val elkaar dus inhoudelijk aan, zonder elkaar meningen te willen beletten door de discussie maar geen doorgang te laten vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-10 19:25

derx666

mecker ende blaet

+1

Niet elgant, maar wel mooi verwoord :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 16:01
Ik heb niet het gevoel dat het goed gaat komen met Renault, dus ik denk eerder Ferrari 2015 blok voor STR en Honda blok voor RBR.
Ron Dennis heeft veto, maar Bernie Ecclestone kan natuurlijk Ron Dennis beinvloeden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 07-10 12:22
Volgens een medewerker van RB zou er meer bekend worden de komende week. De meeste hoofdrolspelers zijn nu ook vrij stil, met uitzondering van Mercedes die aardig haar stoepje aan het vegen is. Toch zie je langzaam de berichtgeving veranderen.
Bijvoorbeeld Lauda:
1) er is geen contact geweest
2) er is een letter of intent op Silverstone gegeven door RB.
3) ik ben op de koffie geweest bij Dieter Mateschitz.

Wolff speelt hier ook een vuil spelletje in, die heeft ook belangen in Williams.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco-M

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann

Ach, de smartphone heeft al de dronken cafe discussies verpest (lets google it).

Tenminste ergens nog een plek voor (ongefundeerde) discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-10 08:40

Racing_Reporter

Contentmaker

Señor Sjon schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:55:
Volgens een medewerker van RB zou er meer bekend worden de komende week. De meeste hoofdrolspelers zijn nu ook vrij stil, met uitzondering van Mercedes die aardig haar stoepje aan het vegen is. Toch zie je langzaam de berichtgeving veranderen.
Bijvoorbeeld Lauda:

Wolff speelt hier ook een vuil spelletje in, die heeft ook belangen in Williams.
Wolff is toch praktisch uitgekocht bij Williams, geloof dat hij nog maar 5 procent had van z'n oorspronkelijke 15-20? Lijkt me niet dat Williams of WIlliams vs Wolff een rol speelt in dit geheel.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:13

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kleine zoektocht; Wolff heeft intussen inderdaad 5% aandeel in Williams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Señor Sjon schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:55:
Bijvoorbeeld Lauda:

Zou mooi zijn, maar dat werd ook al eerdere malen verkondigd en toen bleef het ook redelijk stil.
We zullen het meemaken, zodra de betrokken partijen het willen melden aan de (media)wereld. 8)

Ik weet niet direct wat ik moet denken over het Circuit deze week, denk dat ik het gewoon op me af laat komen zoals het komt. (voorspellen blijft lastig, zoals dit jaar al vaker is gebleken.)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:00

Pierre

Van nature lui!

+1 inderdaad iedereen heeft hier een mening en weet het allemaal

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann
Pierre schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:23:
[...]

+1 inderdaad iedereen heeft hier een mening en weet het allemaal
Het is een discussieforum he, geen nieuwsberichtverzamelforum...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Adlermann schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:24:
[...]

De opmerking en +1's zijn ook eigenlijk een verkapte "iedereen lult maar wat, ik weet het het beste"-posts :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:13

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

On another note; het lijkt vrij zeker dat we weer een wisselvallig weekend gaan krijgen.
Dat in combinatie met het feit dat Williams hem knijpt m.b.t. de maximale downforce; lijkt een garantie te geven voor een leuk weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-10 17:27
Adlermann schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:24:
[...]

Helemaal mee eens, al kan ik me wel de irritatie van lezers/gebruikers voorstellen.

Voor- danwel tegenstander van RB, Mercedes of Ferrari, als fans van F1 zijn wel allemaal de dupe van deze crisis. Formule1 is nu al 1,5 jaar een saaie voorstelling voor de prijzen, en buiten lichtpuntjes als Max, leuke races als Hongarije, USA dit jaar en Canada vorig jaar zijn er niet echt geweest.

Het wordt weer tijd dat er gewoon 3 teams zijn die racen voor de overwinningen, want ik mis als kijker toch wel de jaren 2007-2012 waar we echt getrakteerd zijn op leuke jaren waarbij meerdere rijders/teams races wonnen. Hier zaten ook draken van races bij, maar er gebeurde van alles.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zullen we de discussie over het topic in het feedbacktopic houden en het hier over F1 en alle bijbehorende zaken hebben? En ja, dat zijn ook de speculaties over motoren voor een team dat 4 titels in de afgelopen 6 jaar heeft gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:42
De geruchten over een move van Max naar Ferrari in 2017 houden aan:

http://f1today.net/en/news/206280/max-eyeing-a-better-car-for-2017-jos-verstappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Tleilaxu op 30-10-2015 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:07
Jos : "a better car"
Reporter : "Ferrari!"

Beetje sensatie zoeken :9 . Max schijnt een 3 jarig contract te hebben met Red Bull. Dus tot en met 2017. Ferrari zou dus het contract van Max moeten afkopen om hem in de stoel van Kimi te zetten. Red Bull heeft ook nog niemand aangekondigd voor volgend jaar, dus daar kan ook zomaar wat veranderen.

Nu is alles in de F1 mogelijk, ik zie Max in een Ferrari echt wel zitten!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Vooralsnog volgend jaar gewoon TR; http://nl.motorsport.com/...wereldkampioen-te-worden/

Maar.....wat als RB met het aanbod komt om te ruilen met Kvyat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat is geen aanbod, maar een opdracht. RB Technologies is uit mijn hoofd de werkgever van alle vier de coureurs, deze verdeelt ze weer over de twee teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:52
StealthyPeanut schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:22:
Maar.....wat als RB met het aanbod komt om te ruilen met Kvyat?
Dan is Kvyat exit RB, dus misschien ook exit F1.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik vind nog steeds dat RB gek zou zijn om hem niet in de beste auto te zetten. Hij heeft in z'n enkele jaar bij de junioren wel aangetoond dat het gewoon een hele volwassen coureur kan zijn, in veel opzichten gewoon beter dan Kvyat.

Maar goed, als die maar rijdt. En misschien is een TR met 2015 Ferrari wel beter voor Max dan een potentiele RB met Honda ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Frunz schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:25:
[...]

Lekker gemakkelijk. Je vergeet wel dat het een Rus is. Rusland is een gigantische afzetmarkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Vraag maar aan Petrov hoe dat je carrière helpt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Frunz schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:25:
[...]

Verkeerde woordkeuze, maar een exit? Dat is weer wat overdreven denk ik...Kvyat zie ik best nog in een Williams belanden als de oldtimer Massa is vertrokken :+
Bosmonster schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:41:
Ik vind nog steeds dat RB gek zou zijn om hem niet in de beste auto te zetten. Hij heeft in z'n enkele jaar bij de junioren wel aangetoond dat het gewoon een hele volwassen coureur kan zijn, in veel opzichten gewoon beter dan Kvyat.

Maar goed, als die maar rijdt. En misschien is een TR met 2015 Ferrari wel beter voor Max dan een potentiele RB met Honda ;)
Klopt inderdaad. Gedurende een seizoen mag er ook nog gewisseld worden toch binnen het RB-team? Dan kan Max altijd nog in de betere wagen worden gezet O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:52
StealthyPeanut schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:47:
[...]

Verkeerde woordkeuze, maar een exit? Dat is weer wat overdreven denk ik...Kvyat zie ik best nog in een Williams belanden als de oldtimer Massa is vertrokken :+
Het kan dat hij dan bij een ander team aan de slag kan, echter zal hij dan geld mee moeten nemen. Hij rijdt te kleurloos rond om als paid-driver aan de slag te gaan IMHO.
baviaan schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:43:
Lekker gemakkelijk. Je vergeet wel dat het een Rus is. Rusland is een gigantische afzetmarkt.
Dat kan zo zijn, maar RB gaat geen mensen terug plaatsen naar TR, dan pakken ze wel een nieuw talent.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Frunz schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:50:
[...]

Het kan dat hij dan bij een ander team aan de slag kan, echter zal hij dan geld mee moeten nemen. Hij rijdt te kleurloos rond om als paid-driver aan de slag te gaan IMHO.

[...]

Dat kan zo zijn, maar RB gaat geen mensen terug plaatsen naar TR, dan pakken ze wel een nieuw talent.
Klopt, maar er zijn nog meer teams. Kvyat is echt geen koekenbakker, dan reed hij niet in die RB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

baviaan schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:52:
[...]

Klopt, maar er zijn nog meer teams. Kvyat is echt geen koekenbakker, dan reed hij niet in die RB.
Hij is geen koekenbakker, maar er zijn gewoon geen stoeltjes meer voor 2016 dan.

En daarnaast, goede nieuwe coureurs zijn er echt ruim genoeg. Hij springt er niet bovenuit en onderpresteert zelfs in verhouding tot Riciardo, dus zie voor hem niet heel veel toekomst in de sport.

Hooguit een stoeltje bij een B-team (Sauber ofzo, als die genoeg geld mee kan nemen uit Rusland)
Pagina: 1 ... 52 ... 92 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?

IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2

Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.