Het Mercedes team is op de baan...
Volgens http://www.weather.com/we...l/Austin+TX+USTX0057:1:US is het gewoon droog tijdens de race....Asjemenou schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:52:
[...]
Ze vroegen het zichzelf af, maar het is nog nooit voorgekomen. En zoals ze zelf ook al aangeven kan het logistiek waarschijnlijk niet, volgende week moet het hele spul al in Mexico staan.
Maakt het heel veel uit of je je spullen in een vliegtuig laadt en 3 uur of 13 uur moet wachten?
M.a.w. de afstand boeit niet zo.
Japan 2010 zouden ze ook naar de maandag verplaatsen, maar het werd toen net op tijd beter weer.
Was geloof ik ook heel veel regen het weekend.
Dat is BER op P1.
"When you grow up your heart dies"
Tja ik dacht meer dat ze niet hoefden te vliegen dus maar blijkbaar welBosmonster schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:57:
[...]
Maakt het heel veel uit of je je spullen in een vliegtuig laadt en 3 uur of 13 uur moet wachten?
M.a.w. de afstand boeit niet zo.
Is er geen indoor kart baan in de buurt waar ze wat rondjes tegen elkaar kunnen racen?
alles kan off-topic
Ook op deze is het gewoon droog morgen nagenoeg http://www.buienradar.nl/weer/austin/us/4671654#5daagse
[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 24-10-2015 20:59 ]
Volgens mij was dat vanwege een typhoon.Barfman schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:57:
Japan 2010 zouden ze ook naar de maandag verplaatsen, maar het werd toen net op tijd beter weer.
Ja dacht ook zoiets.FabiandJ schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:59:
[...]
Volgens mij was dat vanwege een typhoon.
Team Willams houdt een roeiwedstrijd voor de pitbox.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Excuus voor het grote formaat.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat ding om en starten haha
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Jos in de auto, LOL :-)
Ik zie niks hahabvk schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:07:
Jos in de auto, LOL :-)
Op Sky is inderdaad niks te zien...
hmmm

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Dit gevonden op twitter https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/657996929511591936sjaool schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:09:
Op Sky is inderdaad niks te zien...

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
stefanass schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:09:
GP van de Verregende Straten van Amerika las ik net ergens

En ook een stel natte poezen.
⏩ PVOutput☀️
Kijk daar gaat Jos op Sky
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
De baan commissarissen worden opgehaald met een bus zie ik nu.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ze hebben wel lol daar in die pitsstraat
Maar had die orkaan nou niet ff lekker een andere kant op kunnen waaien?
Hadden ze in Mexico ook wel fijn gevonden...
Hadden ze in Mexico ook wel fijn gevonden...
De senior F1 klasse...
Beetje vochtig op de baan dunkt mij
Smiling as the shit comes down...
Honda heeft de beste kansen nu

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Olav raakt ook een beetje geïrriteerd
Het is bedoening, niet bedoeling
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Sky meldt nu dat charley whiting nog een paar uur gaat wachten voordat ze het echt afblazen voor vandaag.
Charlie Whiting wil nog enkele uren wachten op beter weer
Voorlopig nog geen afgelasting van de kwalificatie dus. Kan wel tot 23:00 uur duren.
Hmm, ted meld dat whiting nog wel wat uurtjes wil wachten... Lange avond zo
10:00u British Time, is 23:00 NL tijdsjaool schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:15:
Voorlopig nog geen afgelasting van de kwalificatie dus. Kan wel tot 10:00 uur duren.
En als het beter wordt, duurt het minimaal nog een half uur voordat ze aan de gang gaan..
[ Voor 15% gewijzigd door Edd op 24-10-2015 21:16 ]
-
Die grap heeft Honda Racing zelf al gemaakt
https://twitter.com/HondaRacingF1/status/657644829434892288
gezellig topic, dus geen probleem
Maak daar maar 11 van, gezien sky een uurtje achter loopt op NLsjaool schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:15:
Voorlopig nog geen afgelasting van de kwalificatie dus. Kan wel tot 10:00 uur duren.
Nog een uur en drie kwartier fun in de pitstraat.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Klopt, ik was niet zo snel met omrekenen.Edd schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:16:
[...]
10:00u British Time, is 23:00 NL tijd
En als het beter wordt, duurt het minimaal nog een half uur voordat ze aan de gang gaan..
Mol begin melig te worden...
Mess with the best, die like the rest
Haha ja en vogeltjesFouT schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:19:
Olav ouwehoert het wel even vol met zijn grondverzet
Die is er echt wel klaar mee nu.FouT schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:19:
Olav ouwehoert het wel even vol met zijn grondverzet
Op Sport1 iig zie je onderin nu wel een stand staan, zoals die uit FP3 was.
Nog 30min uitstel erbij...
[ Voor 16% gewijzigd door FabiandJ op 24-10-2015 21:20 ]
Gaan ze zolang door zodat ze de ticketgelden niet hoeven terug te betalen?
Shit denkt Olav, nog een half uur vol lullen
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ze kunnen tot 17:00 uur lokale tijd nog starten, dan zijn ze klaar voor het schemer wordt.
Nee ze gaan tot morgen 14:00 lokale tijdGoron schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:20:
Gaan ze zolang door zodat ze de ticketgelden niet hoeven terug te betalen?
Bowlen met de blikjes.
⏩ PVOutput☀️
En Whiting geeft wederom uitstel volgens Olav?
mogelijkheid dat het nog met paar uur extra uitgesteld wordt, het is daar 14:15FabiandJ schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:20:
Op Sport1 iig zie je onderin nu wel een stand staan, zoals die uit FP3 was.
de regen moet eerst stoppen, vanwege de ernst van de regen, moet het minstens een half uur droog zijn voordat ze echt gaan crossen
dit is tot nu toe, wel de meest grappige kwalificatie ooit
Uitstel tot 22:00
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Dat ga je dus niet redden als het continue regenthimlims_ schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:23:
[...]
mogelijkheid dat het nog met paar uur extra uitgesteld wordt, het is daar 14:15
de regen moet eerst stoppen, vanwege de ernst van de regen, moet het minstens een half uur droog zijn voordat ze echt gaan crossen
Sauber is toch gaan racen https://twitter.com/SauberF1Team/status/657999052777369600

[ Voor 22% gewijzigd door Tralapo op 24-10-2015 21:27 ]
Dweilpauze op Sky...
Jammer dat Kaltenborn er niet in zat en ze het ding de pits uitgereden hadden
[ Voor 3% gewijzigd door ThaStealth op 24-10-2015 21:28 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wel respect voor Olaf, beter dan die Winkelman die dan niks weet te zeggen.
Die was toch lekker koffie gaan drinken?Arjantje72 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:28:
De reacties van Mercedes (en die van Honda daar weer op) zijn ook de moeite waard om even door te klikkenFiresphere schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:16:
[...]
Die grap heeft Honda Racing zelf al gemaakt
https://twitter.com/HondaRacingF1/status/657644829434892288
Ik heb Sport1 op en ik moet zeggen dat ik me prima vermaak met al die grappen.
OlaV hij zegt het netArjantje72 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:28:
Op twitter (#usgp) gaan ze ook gek doen. Ik heb "let's play the waiting game" met Homer Simpson al zien komen, Singing in the rain, bored cookiemonster etc.
En, wat heb jij gisteravond gedaan?
"Oww, een realityshow gekeken waar mannen deden alsof ze aan het roeien waren, een paar oude mannen werden in raceauto's gepropt. Andere oude mannen deden dansjes en er werd een kist met mensen door de straat getrokken, terwijl ze deden alsof ze in een boot zaten."
Klinkt grappig, welk programma?
F1 Qualification.
"Oww, een realityshow gekeken waar mannen deden alsof ze aan het roeien waren, een paar oude mannen werden in raceauto's gepropt. Andere oude mannen deden dansjes en er werd een kist met mensen door de straat getrokken, terwijl ze deden alsof ze in een boot zaten."
F1 Qualification.
En het ergste is nog wel: ik baal gewoon dat ik op het moment niet kan kijkenFiresphere schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:38:
En, wat heb jij gisteravond gedaan?
F1 Qualification.
Sport1 Go app?Tralapo schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:40:
[...]
En het ergste is nog wel: ik baal gewoon dat ik op het moment niet kan kijken
⏩ PVOutput☀️
Is wel de grappigste televisie van de laatste tijd in ieder geval.
Zucht, weer d waar-rijd-max vraag, net alsof hij nu ineens gaat zeggen: hij gaat Hamilton vervangen volgend jaar... Als hij dat al weet zit er een dik embargo op....
Grondverzetmachines Bleiswijk, het zit hem toch niet lekker
Grondverzetmachines Bleiswijk, het zit hem toch niet lekker
Ondertussen wordt er hard gewerkt :

Het verveelt niet in elk geval .
⏩ PVOutput☀️
Even weer terug naar Red Bull: Adam Cooper weet te melden dat Honda wel wil leveren, maar, surprise surprise, Ron Dennis ligt dwars http://adamcooperf1.com/2...ut-dennis-is-blocking-it/
De gracht voor de boten is in de maak
Yes Sir!

Olav geeft wel een mooie inkijk in de wereld achter de schermen op deze manier, genieten!
Idd ik dacht dat Mol en de Verstappens wel closer waren.masterslave schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:50:
Olav geeft wel een mooie inkijk in de wereld achter de schermen op deze manier, genieten!
Ik heb dit even gemist, wat zei olav dan?ThaStealth schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:52:
[...]
Idd ik dacht dat Mol en de Verstappens wel closer waren.

Stelt niet zoveel voor, iemand vroeg of hij wekelijks met Max en Jos meereisde. Maar had die nog nooit gedaan, en vertelde een verhaal erom heen.Adlermann schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:53:
[...]
Ik heb dit even gemist, wat zei olav dan?
⏩ PVOutput☀️
snap em niet
Ik zou het doen!
Eerder vanavond zaten Sainz sr. en Jos in de auto's van Sainz en Max
Carlos Sainz Senior is wereldkampioen rally geweest/geworden in een Toyota Celica.
Was dat in een Celica ja?GertjanO schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:58:
[...]
Carlos Sainz Senior is wereldkampioen rally geweest/geworden in een Toyota Celica.
Ah de toyota! natuurlijkGertjanO schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:58:
[...]
Ik zou het doen!
ja dat heb ik ook gezienFiresphere schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:57:
[...]
Eerder vanavond zaten Sainz sr. en Jos in de auto's van Sainz en Max
Ik zou het doen!
En zij verveeld zich...
[ Voor 16% gewijzigd door sjaool op 24-10-2015 22:01 ]
Op het rode dopje met het gezichtje zeker?Quad schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:59:
[afbeelding]
Ik ben verliefd.
Niet op de cursor letten.
-
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.