Ga er maar vanuit dat ze tot morgenochtend hebben

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ga er maar vanuit dat ze tot morgenochtend hebben
Andrew Benson op Twitter heeft het over dat de FIA gaat proberen om de quali te starten om 13:15 lokale tijd..Dan schijnt het "beste" weer te zijn..Asjemenou schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:17:
Wat sky f1 nu meldt is dat quali start en dan meteen wordt uitgesteld tot nader order. Ze gaan wachten op een 'droger' momentje.
-
[ Voor 25% gewijzigd door Asjemenou op 24-10-2015 19:35 ]
Ryur schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:58:
@OlavMol
Max Verstappen had in VT3 weer eens een probleem met de Renault motor. De bobine en bougies haperden.Schandalig dat ze dat nos steeds hebben
Verdomd, ik ben helderziend.MegaTronics schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:37:
[...]
Vocht bij de bougies, ze hebben bij TR wel vaker problemen met de afdekking (zie Monza)
[ Voor 6% gewijzigd door MegaTronics op 24-10-2015 19:37 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
http://www.accuweather.co...8701/weather-radar/351193Asjemenou schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:44:
Heeft iemand een linkje naar een buienradar voor het circuit?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
20:30 NL tijd begint de qualy, naar huidige verwachting.albino71 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:59:
Tijdsverschil, halfuur later...
Geen idee hoe laat ik de tv aan moet zetten😀
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
20:30albino71 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:59:
Tijdsverschil, halfuur later...
Geen idee hoe laat ik de tv aan moet zetten😀
Dan is er kans dat VT3 telt als kwalificatie. Zou niet goed zijn voor Max.Tralapo schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:09:
Horner geeft op Sky Sports aan dat het voor iedereen (ook fans) beter zou zijn als er nu een duidelijke canceling komt en de kwali gewoon naar morgenochtend gaat.
Het besluit is toch al genomen dat hij over 20 minuten is?Tralapo schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:09:
Horner geeft op Sky Sports aan dat het voor iedereen (ook fans) beter zou zijn als er nu een duidelijke canceling komt en de kwali gewoon naar morgenochtend gaat.
Het was eerst 15 minuten. Er is geen zekerheid dat ze over 20 minuten starten.Vos schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:10:
[...]
Het besluit is toch al genomen dat hij over 20 minuten is?
Als het dan nog niet kan, stellen ze het gewoon weer uit hoor.Vos schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:10:
[...]
Dan gaan ze kijken of het weer opgeknapt is en goed genoeg is om Hamilton en Rosberg op 1 en 2 te krijgen.Vos schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:10:
[...]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[sarcasm]Tralapo schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:09:
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Renault en water gaan gewoon niet samenAsjemenou schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:16:
Sainz nu ook een probleem met zn Renault.
-
Bij Lotus zaten ze er ook weer bovenop zojuist:Polbeer91 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:17:
Ik vindt dat de F1 als geheel uberhaupt erg leuk is met social media, hoe de teams op twitter af en toe over en weer praten is echt leuk voor bij de sport
"When you grow up your heart dies"
Ah ok, ik dacht dat het al vast stond. Heb feestje zo dus moet wel even snel beginnenTralapo schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:12:
[...]
Als het dan nog niet kan, stellen ze het gewoon weer uit hoor.
Ondertussen:
[afbeelding]
Inmiddels al een uur uitgesteld dusFabiandJ schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:20:
En weer 30min uitgesteld.
-
Gewoon morgen vrij houdenVos schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:20:
[...]
Ah ok, ik dacht dat het al vast stond. Heb feestje zo dus moet wel even snel beginnen.
Aldus GPUpdate. Vooralsnog geen motorwissel dus....De problemen bij Verstappen zijn inmiddels opgelost, dus hij kan zich laten zien bij een eventuele kwalificatie.
Ze kunnen wel oefenen hoe flexibel ze zijn met hun planning!bvk schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:22:
De TV zenders worden hier ook dol van lijkt me...
Kan ook nu de TV opname starten, dan zien we morgen wel hoe laat het begonnen is
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Veronica zend de race uit (sport1 stream) Maar dan met reclame.
Dus veronica alleen race, geen kwalification? (Als het doorgaat tenminste)Asjemenou schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:26:
[...]
Veronica zend de race uit (sport1 stream) Maar dan met reclame.
Are you a one or a zero
Er zijn wereldwijd wel wat meer zenders die de F1 live uitzenden...
Inderdaad, alleen de race. Voor alles moet je naar Sport 1. Of goed googleleniTeV schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:27:
[...]
Dus veronica alleen race, geen kwalification? (Als het doorgaat tenminste)
Je kunt toch ook gewoon even in de Epg of op website kijken voor het programma ?iTeV schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:27:
[...]
Dus veronica alleen race, geen kwalification? (Als het doorgaat tenminste)
Op sport 1 go kan je de quali vast wel zien als die nog vandaag is, ze hebben meer dan 1 kanaalbvk schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:27:
[...]
Er zijn wereldwijd wel wat meer zenders die de F1 live uitzenden...Maar in dit geval inderdaad Sport1 die om 21.30 weer een live voetbal uitzending heeft staan.
Sport1 heeft ook een racekanaalbvk schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:27:
[...]
Er zijn wereldwijd wel wat meer zenders die de F1 live uitzenden...Maar in dit geval inderdaad Sport1 die om 21.30 weer een live voetbal uitzending heeft staan.
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 24-10-2015 20:30 ]
Nog tot morgenochtend denk ikHoyden schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:32:
Sainz schijnt dus een issue te hebben met de MGU-H..
Mogelijk voldoende tijd voor reparatie / vervanging op deze manier.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Wat zei hij? Ik kijk niet via Sport 1 op het moment
Ik dacht dat hij juist aangaf dat RedBull de simpele dingetjes wel wat beter kan regelen ipv alles op Renault af schuiven, die het inderdaad allemaal slecht doen. Of interpreteer ik het achterstevoren?
[ Voor 14% gewijzigd door kevz op 24-10-2015 20:39 ]
Over de bobines en de bougies. In het kort: Als je dat al verprutst heb je hier weinig te zoeken.Asjemenou schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:38:
[...]
Wat zei hij? Ik kijk niet via Sport 1 op het moment
[ Voor 17% gewijzigd door alexbl69 op 24-10-2015 20:41 ]
Zo interpreteer ik het ook inderdaad. En het blijft maar regenen, dit wordt niks meer zo vanavond...alexbl69 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:40:
[...]
Over de bobines en de bougies. In het kort: Als je dat al verprutst heb je hier weinig te zoeken.
Ja ik vind die lui die gewoon op hun klapstoeltje in het gras blijven zitten geniaal
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik gok dat er dan een hele hoop schema's in de war geschopt worden. Tv stations, teams, het circuit enz..Tralapo schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:42:
Zou het in dit geval überhaupt mogelijk zijn de race naar maandag te verzetten? Of komen ze dan in de knoei met het transport naar Mexico? Het is niet al te ver natuurlijk.
Denk dat het vanwege zendrechten etc niet eens kan, zou contractbreuk betekenen.Asjemenou schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:44:
[...]
Ik gok dat er dan een hele hoop schema's in de war geschopt worden. Tv stations, teams, het circuit enz..
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Dat zie ik echt niet gaan gebeuren. Dan sturen ze gewoon de auto's weg achter de safety car, rijden een uurtje en stoppen dan de race. Dat was het dan en door naar de volgende.Tralapo schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:42:
Zou het in dit geval überhaupt mogelijk zijn de race naar maandag te verzetten? Of komen ze dan in de knoei met het transport naar Mexico? Het is niet al te ver natuurlijk.
-
Weer zo'n debacle in de VS? Lijkt me dat ze dat tot elke prijs willen vermijden.Edd schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:45:
[...]
Dat zie ik echt niet gaan gebeuren. Dan sturen ze gewoon de auto's weg achter de safety car, rijden een uurtje en stoppen dan de race. Dat was het dan en door naar de volgende.
[ Voor 81% gewijzigd door alexbl69 op 24-10-2015 20:47 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
https://twitter.com/hasht...vertical=default&src=hashRobsta86 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:47:
Care to share ? Heb geen Sport1 of Sky dus krijg er maar weinig van mee
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Racing ging wel door.Pierre schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:48:
En op zwart Sport1
Op reddit is ook veel te volgen.Robsta86 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:47:
Care to share ? Heb geen Sport1 of Sky dus krijg er maar weinig van mee
[ Voor 19% gewijzigd door Firesphere op 24-10-2015 20:50 ]
Waiting on the world to change
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ze vroegen het zichzelf af, maar het is nog nooit voorgekomen. En zoals ze zelf ook al aangeven kan het logistiek waarschijnlijk niet, volgende week moet het hele spul al in Mexico staan.sjaool schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:51:
Er wordt nu zelfs over gesproken om de race naar maandag te verplaatsen...
Texas - Mexico is toch niet heel verAsjemenou schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:52:
[...]
Ze vroegen het zichzelf af, maar het is nog nooit voorgekomen. En zoals ze zelf ook al aangeven kan het logistiek waarschijnlijk niet, volgende week moet het hele spul al in Mexico staan.
[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 24-10-2015 20:55 ]
En toch gaat alles via de lucht. Het spul zal er donderdag al wel zijn, het gaat allemaal in vliegtuigen. Op sky hadden ze het erover dat die planningen vast niet meer om te gooien zijn.
Volg je het topic uberhaupt..iichel schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:51:
Bernie say: Think before you dive.
(c) Lotus F1 Team
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq