Het gaat alleen maar harder regenen volgens de voorspellingen, dus dat gaat ook niet werkenalexbl69 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:24:
[...]
Denk dat Max wacht tot de baan iets meer droog gereden is. De kans op een klapper met giga-schade is nu simpelweg te groot.
Verstappen denk problemen, anders had hij wel op de baan geweest omdat het steeds slechter wordt.
Moet je niet upgraden.Asjemenou schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:23:
[...]
Firefox ondersteund het ook nog. Daar kijk ik nu mee en dat gaat prima!
De nieuwste versie van FF ondersteunt het niet meer
Behoorlijke rookiefout van Verstappen dit, hij had gewoon in het begin een goede rondetijd zoals de rest neer moeten zetten. Nu begint het harder te regenen...
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Max is de pits weer uit
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Haha, mooi dat jij dat wel weet (en kan?) en hij niet. Wie weet speelde er wel iets? Wat doe je hier nog?Lasmibalsingh schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:25:
Behoorlijke rookiefout van Verstappen dit, hij had gewoon in het begin een goede rondetijd zoals de rest neer moeten zetten. Nu begint het harder te regenen...
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 24-10-2015 17:27 ]
Gelukkig dat Hamilton zo goed is dat hij geen fouten maakt in de regen.. Of Rosberg in de grindbak terechtkomt in dit weer... Ow.. wacht...Lasmibalsingh schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:25:
Behoorlijke rookiefout van Verstappen dit
-
Ves weer in de pit, zal wel problemen hebben dan.
Max weer binnen....
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verstappen geen beste tijd...
Vind het wel gaaf om ze bezig te zien met zoveel water
Vind het wel gaaf om ze bezig te zien met zoveel water
Max heeft niet de natweer-genen van z'n vader duidelijk.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
In de F3 had die ze duidelijk WEL!Firesphere schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:30:
Denk dat eerder iets mis is met de autoFiresphere schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:30:
Is dat een grap? Want in dat geval moet ik m'n sarcasmeradar wat afstellen denk ikFiresphere schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:30:
Max ging gelijk op met Button qua tijden en toen gebeurde er iets. Daarna waren zijn tijden niet zo goed meer. Duidt vast op een technisch iets.
"When you grow up your heart dies"
Of er is (weer) iets rot aan de Toro Rosso. Gezien het seizoen de meest logische verklaring.
Wie weet zit er iemand in Viry telkens op de killswitch te rammen om het nieuwe blok toch in een auto te krijgen.
Wie weet zit er iemand in Viry telkens op de killswitch te rammen om het nieuwe blok toch in een auto te krijgen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verstappen nam de verkeerde afslag en staat zodoende weer in de pitstraat. Wat een rookiefout.
Je moet Verstappen niet met hun vergelijken maar met de andere rookies, vooral zijn teamgenoot Sainz.Edd schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:28:
[...]
Gelukkig dat Hamilton zo goed is dat hij geen fouten maakt in de regen.. Of Rosberg in de grindbak terechtkomt in dit weer... Ow.. wacht...
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Motor zal zich wel verslikt hebben in een bak water.... Ik mag hopen dat hij nog een keer naar buiten komt om zich te verbeteren en in de buurt van Carlos uit te komen maar ik denk dat dit het is.
In het begin had hij ook de op 2 na snelste S1 tijd. Er is echt wel wat mis, hij rijdt niet voor de lol maar 5 rondjes terwijl er al zo weinig gereden is.
Vettel heeft'm in z'n achteruit gezet?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Verstappen haalt de 107% niet, mocht deze FP als quali-uitslag worden genomen... wat een rookie fout zeg...Boktor schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:32:
Verstappen nam de verkeerde afslag en staat zodoende weer in de pitstraat. Wat een rookiefout.
Vettel rijdt even lekker een stukje achteruit wtf
Man van Renault bij de auto van Max, volgens Rick WinkelmanP.O. Box schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:33:
[...]
Verstappen haalt de 107% niet, mocht deze FP als quali-uitslag worden genomen... wat een rookie fout zeg...
Man, man, man... zullen we de sarcastische opmerkingen even achterwege laten. Nu weten we het wel.
Waarom? De niet rookies mogen wel fouten maken?Lasmibalsingh schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:32:
[...]
Je moet Verstappen niet met hun vergelijken maar met de andere rookies, vooral zijn teamgenoot Sainz.
Hoezo rookiefout en dergelijke? Laten we eerst even afwachten waarom Max Verstappen in de pit blijft staan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het gaat erom dat een foutje in dit weer snel wordt afgestraft en dat heeft niets te maken met Rookie zijn of niet.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:32:
[...]
Je moet Verstappen niet met hun vergelijken maar met de andere rookies, vooral zijn teamgenoot Sainz.
Maar hij staat nu in de pits met klaarblijkelijk problemen en kan dus zichzelf even niet verbeteren.
-
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Volgens GPUpdate verslechteren de omstandigheden. Max zijn blok zal wel wat hebben dus de laatste plek is voor hem.
Heb ik wat gemist? Is Max per ongeluk de pits in gereden? Is dat een geintje of serieus? Als dat zo is rij je er toch doorheen en begin je opnieuw
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Vocht bij de bougies, ze hebben bij TR wel vaker problemen met de afdekking (zie Monza)Hoyden schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:36:
Max heeft issues met de PU..
[ Voor 16% gewijzigd door MegaTronics op 24-10-2015 17:38 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Haha nee man. Gewoon problemen met de PU. Hij heeft totaal 5 rondes gereden in ik meen 3 stints, ging niet lekker dus.alexbl69 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:37:
Heb ik wat gemist? Is Max per ongeluk de pits in gereden? Is dat een geintje of serieus? Als dat zo is rij je er toch doorheen en begin je opnieuw
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 24-10-2015 17:39 ]
Ok, bedankt

Als hij een motor wisselt moet dat ding er voor de kwalificatie in zitten toch? Gaan ze dat redden?
Ze hebben dit jaar genoeg kunnen oefenenalexbl69 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:40:
Als hij een motor wisselt moet dat ding er voor de kwalificatie in zitten toch? Gaan ze dat redden?
Zou wel slim zijn volgens mij. Als hij toch al als laatste moet starten heeft die direct de grid penalty gebruikt.
⏩ PVOutput☀️
Renault baalt als en stekker dat de nieuwe motor niet gebruikt wordt, daarom saboteren ze maar ff de motor van max 😂
In FP3 wel ja... zoals het er nu naar uitziet gaat de kwalificatie gewoon door.asing schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:37:
Volgens GPUpdate verslechteren de omstandigheden. Max zijn blok zal wel wat hebben dus de laatste plek is voor hem.
Blok verrot, dan toch maar een nieuwe versie. Hoewel ik het en der las dat ze ze niet eens hadden meegenomen.
Het feit dat je het al als "gewoon" betitelt zegt heel veel...Vos schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:38:
[...]
Haha nee man. Gewoon problemen met de PU. Hij heeft totaal 5 rondes gereden in ik meen 3 stints, ging niet lekker dus.
Dat moeten ze wel kunnen redden lijkt me.alexbl69 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:40:
Zal je zien dat nu de kwalificatie niet door gaat. Ik had juist wat hoop voor Max deze race ivm de omstandigheden. Toch erg zuur die mechanische 'pech' bij TR.
Ja, je kijkt er helaas niet van op bij TR.asing schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:41:
[...]
Het feit dat je het al als "gewoon" betitelt zegt heel veel...
[ Voor 41% gewijzigd door Vos op 24-10-2015 17:44 ]
Als ze dan maar wel alle schroeven aandraaien.
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 24-10-2015 17:47 ]
Max de baan op!
Sainz start vanaf P4 als de kwalificatie niet doorgaat, een beestachtig goede prestatie.
Wedden, rijdt hij de eerste tijd zo.
⏩ PVOutput☀️
Wie heeft er een straf boven hem dan ? Hij staat 5e zie ik op tv.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:48:
Sainz start vanaf P4 als de kwalificatie niet doorgaat, een beestachtig goede prestatie.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
VET meen ik.v8power67 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:49:
[...]
Wie heeft er een straf boven hem dan ? Hij staat 5e zie ik op tv.
⏩ PVOutput☀️
Met zo'n pace zeker.
Hij ligt er eerder naast dan dat 'ie 1 staat..:-)
Hij gaat nu iig proberen om iets neer te zetten
Beide Ferrari's hebben een 10 plaatsen grid penalty wegens wisselen motor toch?
Hij is ook weer binnen.
Waarschijnlijk gewoon een shakedown lap om de auto te controleren.asing schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:53:
Hij is ook weer binnen.
-
Zeg toch proberenFabiandJ schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:51:
[...]
Dream on, in de eerste sector was die al 8 seconden trager dan Ham.
Op zich lijken de sectortijden redelijk en zit er echt wel meer in, alleen niet meer in FP3 vrees ik.
code:
1
| Verstappen 33.1 47.7 44.6 |
Paddy Lowe: "Elk rondje is anders."
Die sector 2 en 3 zijn niet zo best. Ik denk dat hij vanaf lap 1/2 al meteen problemen had. Moet ook wel gezien de 5 rondes die hij reed, de 2 op einde niet meegerekend.sjaool schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:55:
Op zich lijken de sectortijden redelijk en zit er echt wel meer in, alleen niet meer in FP3 vrees ik.
code:
1 Verstappen 33.1 47.7 44.6
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 24-10-2015 18:02 ]
Pffff heerlijke acties weer. Er is gewoon nog geen enkel weekend normaal verlopen voor Max.
Als je na gaat dat het voor ons al frustrerend is, wat moet hij dan wel niet voelen?
Als je na gaat dat het voor ons al frustrerend is, wat moet hij dan wel niet voelen?
Gewoon IE11 gebruiken. Werkt hier gewoon prima.Quad schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:14:
Ik kan helaas niet kijken met dank aan Sport1;
[afbeelding]
Enne, heeft iemand de huidige stand? Gezien het mogelijk de kwalificatie gaat vervangen...
Martinspire schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:04:
[...]
Gewoon IE11 gebruiken. Werkt hier gewoon prima.
Enne, heeft iemand de huidige stand? Gezien het mogelijk de kwalificatie gaat vervangen...

Zeggen ze nu dat Herbert in de 2015 merc heeft gereden in de regen?
Edit: there's the answer
Edit: there's the answer
[ Voor 17% gewijzigd door MikeyMan op 24-10-2015 18:08 ]
Martin Brundle ja. Paar weken geleden op Silverstone. Wordt morgen uitgezonden.MikeyMan schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:07:
Zeggen ze nu dat Herbert in de 2015 merc heeft gereden in de regen?
De sport1 player draait hier prima in firefox.Quad schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:19:
[...]
Enkel IE zover ik zag.![]()
Als Sport1 nou de player eens ombouwt.. Belachelijk dat ze dat nog niet hebben gedaan. Betaal je er zoveel geld voor.
Maar goed, ik kan weer kijken.
Bij mij ook, al werd er gezegd dat de nieuwste versie van FF geen silverlight meer ondersteund. Zo ver ik weet draai ik de nieuwste versie, zal het zo even checken! Gebruik FF alleen voor Silverlight content.Jurgen schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:13:
[...]
De sport1 player draait hier prima in firefox.
Wat denken we, toch maar een motor vervangen bij Max? Als de kwalificatie toch niet doorgaat, dan heb je niets meer te verliezen. Moet je het wel doen voordat besloten wordt dat FP3 = kwalificatie, anders mag dat vast niet meer.
Klopt. Binnenkort (niet echt bekend wanneer...) gaat FF de ondersteuning voor 'oude' frameworks weggooien, zoals Flash & Silverlight.Asjemenou schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:15:
[...]
Bij mij ook, al werd er gezegd dat de nieuwste versie van FF geen silverlight meer ondersteund. Zo ver ik weet draai ik de nieuwste versie, zal het zo even checken! Gebruik FF alleen voor Silverlight content.
Dan is IE nog de enige browser, samen met Safari die SL ondersteunen.
Ik ben voor, maar er gaan geruchten dat ze ze helemaal niet hebben meegenomen.Roamor schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:28:
Wat denken we, toch maar een motor vervangen bij Max? Als de kwalificatie toch niet doorgaat, dan heb je niets meer te verliezen. Moet je het wel doen voordat besloten wordt dat FP3 = kwalificatie, anders mag dat vast niet meer.
@OlavMol
Max Verstappen had in VT3 weer eens een probleem met de Renault motor. De bobine en bougies haperden.Schandalig dat ze dat nos steeds hebben
Max Verstappen had in VT3 weer eens een probleem met de Renault motor. De bobine en bougies haperden.Schandalig dat ze dat nos steeds hebben
Kan door vocht en/of vuiligheid komen.Ryur schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:58:
@OlavMol
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
De bobine en bougies. Wtf. Die heb ik toendertijd in mijn 20 jaar oude Honda'tje vervangen omdat ze haperden.
Man man man.
Man man man.
Ik heb Sport1 Go ook gevraagd wanneer ze nou eens overstappen naar HTML5 maar dat wisten ze nog niet... En heb ik nu dan maar een gewoon een abonnement voor de TV genomen, dat werkt iig prima met goed beeld.Ryur schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:29:
[...]
Klopt. Binnenkort (niet echt bekend wanneer...) gaat FF de ondersteuning voor 'oude' frameworks weggooien, zoals Flash & Silverlight.
Dan is IE nog de enige browser, samen met Safari die SL ondersteunen.
On topic: volgens Rick Winkelman is er een mogelijkheid dat de kwalificatie alsnog vandaag gereden wordt, maar dan mogelijk op een eerder of later tijdstip dan geplannned. Even de boel in de gaten houden maar dan.
Hoe gaan ze dit nou met de banden doen? Wat als het morgen weer de hele dag regent?
Met een beetje geluk hebben ze nog 2 nieuwe setjes.. That's it.fynrd1 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:02:
Hoe gaan ze dit nou met de banden doen? Wat als het morgen weer de hele dag regent?
-
3 setjes is wel weinig ja..fynrd1 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:02:
Komt vast een extra setje bij dan.
Wat zijn het toch een prutsers ongelofelijkAzzKickah schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:00:
De bobine en bougies. Wtf. Die heb ik toendertijd in mijn 20 jaar oude Honda'tje vervangen omdat ze haperden.
Man man man.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ze kunnen toch banden in laten vliegen?
Overigens gaat de kwalificatie nu niet meer eerder plaatsvinden, dat is niet meer haalbaar want het zou sowieso om 20:00 NL'se tijd beginnen. Ik hoop dat ze gewoon beginnen om 20:00 want na 21:00 ben ik weg
.
Overigens gaat de kwalificatie nu niet meer eerder plaatsvinden, dat is niet meer haalbaar want het zou sowieso om 20:00 NL'se tijd beginnen. Ik hoop dat ze gewoon beginnen om 20:00 want na 21:00 ben ik weg
Ja 2 setjes, waarvan 1 gebruikt gaat worden in de kwalificatie mocht die doorgaan, als het tijdens de race regent hebben ze nog maar 1 set.. Zou Pirelli ondertussen al maatregelen hebben genomen? Neem aan dat er wel een soort backup plan is toch?
Daar zou ik niet vanuit gaan. En wat is er mis met een gebruikt setje banden? Lijkt me niet dat die helemaal zijn opgereden. Daarnaast is het nog maar de vraag wat voor weer het zondag wordt en of de gehele race op wets gereden dient te worden of dat men kan overstappen op inters.
-
Ik hoop van yes
Zal afhankelijk zijn van het weer zometeen. Mocht het te slecht zijn, dan zullen ze even aankijken hoe het gaat en of het verbeterd. Als dat niet het geval is zullen ze hem of verplaatsen of annuleren.albino71 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:08:
Gaat de quali nog door?
Net als FP2 gisteren geannuleerd is eigenlijk.
-
Ik vind het in Austin nogwel meevallen. Veel regen, dat wel, maar eigenlijk gewoon Nederlands kloteweer. Zo'n typisch grijze dag waarop het geen moment droog is.
* GENETX is in Austin, niet voor de F1 tho
* GENETX is in Austin, niet voor de F1 tho
Het record wat ik ooit mat was 33 mm op een dag. Dit is 130 mm. Best wel veel dus.
Wat sky f1 nu meldt is dat quali start en dan meteen wordt uitgesteld tot nader order. Ze gaan wachten op een 'droger' momentje.
Helemaal prut dus. Daar ga ik niet naar kijken/op zitten wachten.
Voordeeltje voor max, iets meer tijd.Asjemenou schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:17:
Wat sky f1 nu meldt is dat quali start en dan meteen wordt uitgesteld tot nader order. Ze gaan wachten op een 'droger' momentje.
Dat is een grap toch? Serieus? Dat gaan ze doen? Lekker voor de F1 in Amerika weerAsjemenou schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:17:

Stel het dan uit naar morgen

Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.