Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Is dat een cupholder voor je biertje ? Hmmm
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Zich vervelende pitcrews is vermakelijker dan de hele race in Rusland!
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Er gaan 2 coureurs de baan op!

Je kan er anders prima mee racenQuad schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:10:
Sowieso zijn pickups lelijke bakken.
https://twitter.com/blackpoolstig/status/658000354064375808
[ Voor 21% gewijzigd door Firesphere op 24-10-2015 22:13 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
[ Voor 20% gewijzigd door Marc3l op 24-10-2015 22:18 ]
⏩ PVOutput☀️
-
Met dank aan FI, TR, Sauber & Olav Mol!
Ja toch?Humma Kavula schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:18:
Ik lees toch echt dat ze pas om 23:00 die beslissing maken of het morgen ochtend wordt
"When you grow up your heart dies"
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dit maakt het inderdaad wat anders..
⏩ PVOutput☀️
Ik heb dr vandaag/gister ook niet gezien, is ze niet mee naar Amerika?
Rustig, ticket is al geboekt.
⏩ PVOutput☀️
Nee, 16 uur NL tijd dus.Ryur schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:29:
Incl de zomertijd wisseling?
⏩ PVOutput☀️
Stomme wintertijd ook.
https://twitter.com/vashcoold/status/658019129102721024
zo dan?
[ Voor 119% gewijzigd door asing op 24-10-2015 22:42 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
15:00u wintertijd dus? Vannacht gaat de klok een uurtje achteruit hier in NL en in de VS niet?
Nu is het tijdsverschil 7 uur, morgen 6 uur. De race start ook om 20:00u, terwijl het 14:00u in Austin is.
-
Stomme zomertijd ook
Haha ik ben nu helemaal in de war. Ik denk dat jij gelijk hebt!Edd schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:43:
[...]
15:00u wintertijd dus? Vannacht gaat de klok een uurtje achteruit hier in NL en in de VS niet?
Nu is het tijdsverschil 7 uur, morgen 6 uur. De race start ook om 20:00u, terwijl het 14:00u in Austin is.
Gok dat er dan nog niet veel f1 op tv isEdd schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:47:
Gewoon om een uurtje of 13:00 de tv aan, ga je het zeker niet missen
Sky Duitsland
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
o.k. deze snappen de kijkers naar Sky F1 alleen...
[ Voor 69% gewijzigd door sjaool op 24-10-2015 22:54 ]
How are You doingsjaool schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:53:
How you're doin'
o.k. deze snappen de kijkers naar Sky F1 alleen...
(voor de Friends kijkers)
[ Voor 5% gewijzigd door Arjantje72 op 24-10-2015 22:56 ]
Het is nu toch 16u local in Austin? Is er nog actie?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Denk dat hij Joey van Friends probeert te citeren: How you doin'?
[ Voor 63% gewijzigd door StealthyPeanut op 24-10-2015 22:58 ]
Op sport1 is de E race.sjaool schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:56:
Bernd Maylander heeft er flink de sokken in op het circuit.
Wel veel bekende namen trouwens (oude F1 coureurs).
[ Voor 12% gewijzigd door Arjantje72 op 24-10-2015 23:01 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Adam natuurlijk
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
14:00 uur UK is dan toch net zo laat als hier met de wintertijd?
[ Voor 35% gewijzigd door sjaool op 24-10-2015 23:02 ]
Jep. Ik heb genoten!sjaool schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:01:
Jammer... maar toch nog een paar leuke uurtjes gehad vanavond.
Vraagm e trouwens nog af of de bezoekers nog iets van compensatie krijgen oid. Die hebben een dag voor jan lul betaald nu
[ Voor 51% gewijzigd door Martinspire op 24-10-2015 23:04 ]
Er is dit weekend geen Gp2/3..Martinspire schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:03:
Maar gaat Formule 3 of 2 of whatever nog wel de baan op dan?
Vraagm e trouwens nog af of de bezoekers nog iets van compensatie krijgen oid. Die hebben een dag voor jan lul betaald nu
Alleen Porsche en Historic Masters.
Beide voor de F1 op programma, dus dat zal verplaatst of niet gereden worden.
Ik denk dat ze het ook niet erg zullen vinden als er 1 na het eind wordt verplaatst. Ik denk dat die fans het nu wel beu zijnHoyden schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:06:
[...]
Er is dit weekend geen Gp2/3..
Ivm donker worden daar e.d. ? Zoveel speling is er normaal gesproken toch niet ivm invallende duisternis.
Gewoon even voor het idee, iemand een indicatie hierover?
[ Voor 6% gewijzigd door Hoyden op 24-10-2015 23:17 ]
In Texas wordt het rond 21:00 pas donker.Hoyden schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:17:
Maar stel dat ze de race nu morgen moeten uitstellen, wat zou dan de maximale te starten NL tijd zijn?
Ivm donker worden daar e.d. ? Zoveel speling is er normaal gesproken toch niet ivm invallende duisternis.
Gewoon even voor het idee.
Ze kunnen dus nog flink door. Uurtje of 5/6 hebben ze dan?
Ok -:)Ryur schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:17:
[...]
In Texas wordt het rond 21:00 pas donker.
Ik neem aan tijd van invallende duisternis - ongeveer 2uur (racetijd max 2u) = maximale starttijd. Dan hebben ze in ieder geval wat uurtjes speling.
https://twitter.com/F1/status/658028378054721536
Austin TexasRyur schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:17:
[...]
In Texas wordt het rond 21:00 pas donker.
Zonsopgang en zonsondergang 07:40 - 18:49
Dus ze moeten toch wel rond 17:00 uur starten
https://twitter.com/WilliamsRacing/status/658031819548266496

[ Voor 17% gewijzigd door Asjemenou op 25-10-2015 00:05 ]
Die Historic Masters zijn toch al in beeld geweest?Hoyden schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:06:
[...]
Er is dit weekend geen Gp2/3..
[ Voor 26% gewijzigd door hardware-lover op 25-10-2015 00:03 ]
Testing, one, two ...
Er staat Haas, maar het leek wel enorm op de Marussia's / Virgins van enkele jaren geleden. Sneaky. Good catch trouwens! Dit wordt dus niet de final liveryAsjemenou schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:53:
De haas livery per ongeluk op tv! http://imgur.com/k4zzHqW
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
DAt valt wel mee, als je een weekend kaart hebt mag je vaak ook donderdags de pitstraat in.sjaool schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:26:
Dat is zeker een leuk goedmakertje voor de meeste fans. Zo'n kans krijg je anders niet gauw of je moet een celebrity zijn of flink wat geld meenemen.
Ik zou het doen!
Dat is toch anders, denk ik.rammes schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 00:21:
[...]
DAt valt wel mee, als je een weekend kaart hebt mag je vaak ook donderdags de pitstraat in.
Daar zou ik maar niet zeker van zijn, de kleurstelling is hetzelfde als het Stewart-Haas Nascar team.Racing_Reporter schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 00:11:
[...]
Er staat Haas, maar het leek wel enorm op de Marussia's / Virgins van enkele jaren geleden. Sneaky. Good catch trouwens! Dit wordt dus niet de final livery

Ik denk dat de kans dat we de echte haas livery gezien hebben, best groot isFabiandJ schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 00:48:
[...]
Daar zou ik maar niet zeker van zijn, de kleurstelling is hetzelfde als het Stewart-Haas Nascar team.
[afbeelding]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
edit: Lijkt er op dat het nep is want het is zo te zien het plaatje wat een fan vorig jaar heeft gemaakt:
http://www.racedepartment...-wip-thread.93398/page-18

[ Voor 37% gewijzigd door ADDG op 25-10-2015 01:43 ]
Ah, het is een fan concept van alweer een jaar oud: http://www.racedepartment...-wip-thread.93398/page-18ADDG schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 01:37:
Als ik dat zo zie lijkt het of Coca Cola Haas F1 gaat sponsoren maar misschien heb ik iets te veel fantasie dat ik in de witte tekst op een rood vlak Coca Cola zie. Op reddit zag ik wel dat ik niet de enige was die dat er in zag dus wie weet.
Maar waarom iemand van Haas dat dan als achtergrond heeft?
En je hebt scherpe ogen! Het is inderdaad Coca-Cola.
Inderdaad ik zag het later ook, kennelijk vinden ze het wel mooi gemaakt daar en misschien wel even expres gedaan om iedereen op een dwaal spoor te brengen en komen ze hopelijk met iets verrassends.Asjemenou schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 01:43:
[...]
Ah, het is een fan concept van alweer een jaar oud: http://www.racedepartment...-wip-thread.93398/page-18
Maar waarom iemand van Haas dat dan als achtergrond heeft?
En je hebt scherpe ogen! Het is inderdaad Coca-Cola.
[ Voor 99% gewijzigd door Player1S op 25-10-2015 06:57 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
https://reddit.com/r/formula1
⏩ PVOutput☀️

Werd er niet verwacht dat de race droog zou zijn, of is de verwachting compleet omgeslagen?alwaysleft schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 10:16:
Hele dag kans op lichte regenval, dus een redelijke kans op een regen race![]()
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Nee, die verwachting is nog ongeveer hetzelfde. Kans op neerslag neemt gestaag af aan het eind van de ochtend en is rond 14u verdwenen. Dikke kans op een compleet droge race.Racing_Reporter schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 10:20:
[...]
Werd er niet verwacht dat de race droog zou zijn, of is de verwachting compleet omgeslagen?
Het wordt sowieso een flink natte GP, regen of geen regen.
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 25-10-2015 10:35 ]
Volgens mij hadden ze het er gister bij Sky over dat ze verwachten dat de baan juist wel snel opgedroogd zodra het stopt met regenen, o.a. vanwege de wind en de temperatuur.Bosmonster schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 10:34:
En "droge race" is nog relatief. De baan en de grond is compleet doorweekt, die is niet in een uurtje "geen regen" droog.
Het wordt sowieso een flink natte GP, regen of geen regen.
Als er 20 F1 auto's rondblazen is het asfalt sowieso wel snel droog...
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
De baan zal vast snel drogen, maar helemaal kurkdroog wordt ie niet zo snel. Je houdt altijd water net buiten de baan en vast ook wel plassen hier en daar.P.K. schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 10:37:
[...]
Volgens mij hadden ze het er gister bij Sky over dat ze verwachten dat de baan juist wel snel opgedroogd zodra het stopt met regenen, o.a. vanwege de wind en de temperatuur.
Als er 20 F1 auto's rondblazen is het asfalt sowieso wel snel droog...
En het gevolg is dan eigenlijk al snel dat slicks uitgesloten zijn, want 1 plasje (of 1 wiel buiten de baan) en je staat achterstevoren..
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 25-10-2015 10:43 ]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.