[F1] Seizoen 2015 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 92 Laatste
Acties:
  • 286.254 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 15:10

fynrd1

Fooled by Randomness

Señor Sjon schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:50:
Dat is niet zojuist beslist, dat staat al even in de regels. Ferrari wil dat gewijzigd zien, alleen hebben ze daar unanimiteit voor nodig. Dus een beetje kip/ei verhaal en wie knippert er eerst...

Renault wil geen geld uitgeven aan F1. Dat is me rond de Lotusperikelen wel duidelijk geworden.
Ja, wat betreft die unanimiteit ligt de bal weer bij RedBull. Die gaan toch niet meewerken aangezien niemand met hun wilt meewerken. Betreft Lotus, zal Renault te maken hebben met een investering die direct geld kost, gezien de achterstallige betalingen aldaar. Bij RedBull is hier natuurlijk geen sprake van, en kan je eventueel kostbare assets verkopen waarin de investering zichzelf direct met misschien wel winst terugbetaald.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:15

Player1S

Probably out in the dark

fynrd1 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:48:
[...]
en Haas geen faciliteiten heeft in Europa lijkt mij dat helemaal niet verkeerd.
Haas heeft de Marrussia fabriek. Die vlieger gaat al niet op.

Horner die RBR koopt voor symbolisch bedrag en RBR die nog doorbetaald/sponsor blijft is gewoon het huidige RBR dus die krijgt nog steeds geen 2016 motor.
En Horner gaat ook niet voor spek en bonen mee rijden want dat gaat gebeuren zolang ie geen gelijke specs krijgt.

Overigens is er nog wel 3e scenario. De FIA heeft maar weer even naar buiten gebracht dat de motoren 2016 spec moeten zijn tenzij men akkoord gaat met wijziging.

Ferrari wil dit wel maar hebben oa RBR en STR nodig om dit er door te krijgen.
RBR 2016 specs in ruil voor regelwijziging en 2015 spec voor STR. En dan mogelijk ook voor Sauber die zo wat broodnodige korting krijgen.

Uiteindelijk kun je als Ferrari zijnde beter verliezen van RBR-Ferrari dan van RBR-Mercedes of RBR-Renault.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 15:42
fynrd1 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:55:
[...]

Ja, wat betreft die unanimiteit ligt de bal weer bij RedBull. Die gaan toch niet meewerken aangezien niemand met hun wilt meewerken. Betreft Lotus, zal Renault te maken hebben met een investering die direct geld kost, gezien de achterstallige betalingen aldaar. Bij RedBull is hier natuurlijk geen sprake van, en kan je eventueel kostbare assets verkopen waarin de investering zichzelf direct met misschien wel winst terugbetaald.
Ik zie Manor, Sauber, FI of andere backbenchers ook niet meewerken aan een splitsing in de motorleveranties. Nu al krijgen ze een oudere spec engine.

Red Bull zal de boel niet aan Renault verkopen, althans niet voor een prijs waarbij ze op enig onderdeel winst kunnen maken...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:02
Gé Brander schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:32:
[...]

In mijn ogen stopt het hele F1 circus hierdoor en wordt er een nieuwe klasse opgezet waarbij de beslissingen niet unaniem door de constructeurs genomen worden en waar de kosten gelimiteerd worden door standaard motor of standaard chassis. Het is toch een blamage hoe het nu is met al die overbodige regels en limitaties. De coureur moet weer meer centraal staan een grotere rol krijgen in het geheel.
Een spec serie zit ik al helemaal niet op te wachten. Die bestaan al en hebben ook al bestaan (a1gp anyone))

Zelf chassis bouwen en motor bouwen hoort wel gewoon bij het DNA van de formule 1. Gaat dat weg, dan ga ik wel indycar kijken ofoz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Idd, klinkt leuk in theorie, maar we hebben allemaal kunnen meemaken hoe oersaai de A1GP was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:47
aub geen spec serie ipv F1 inderdaad!

Maar met de kanttekening dat "zelf motor bouwen" helemaal niet zo natuurlijk is in de F1.
Ik geloof eerder dat het uitzondering dan regel is dat een automerk van voor tot achter de hele F1 auto ontwerpt.

Ik zou het dan ook niet gek vinden als Cosworth toch weer in de picture komt. Niet (alleen) als PU supplier voor Red Bull, maar als een soort Generic F1 PU die als klantenmotor te koop is.
Als de prijs van die motor laag genoeg kan worden gehouden bij voldoende performance, dwing je tegelijkertijd de andere bouwers hun motoren voor een gelijke prijs aan te bieden.

Ze hebben een motor klaar liggen. Die zal lang niet op het niveau van Mercedes, Ferrari, Renault of zelfs Honda zijn.
Maar als ze de vrijheid krijgen om die unit volop te ontwikkelen, vrij van tokens en andere ellende zie ik het nog wel als mogelijkheid om een alternatief te kunnen bieden voor een van de works motoren.
Of dat ook op tijd is voor het 2016 seizoen?
Als je daar nu een zak geld aflevert, samen met een RBR en STR auto...denk ik dat ze een heel eind komen.
Ilmor zou ook nog een rol kunnen spelen. Ze zijn door RBR al naar voren geschoven om mee te kijken met Renault, maar ze zouden ook nog mee kunnen kijken met Cosworth, of zelfs samen de generic F1 PU kunnen bouwen.

Als je de kennis/mensen en faciliteiten van RBR, Cosworth en Ilmor bij elkaar zet en voldoende funding geeft én mogelijkheden vanuit de F1 en regels..
Beiden zitten op een half uurtje rijden van Red Bull racing, dus dat zou geen probleem moeten zijn :)

[ Voor 9% gewijzigd door sanderb op 14-10-2015 18:07 ]

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54
L1nt schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:56:
[...]
Uiteindelijk kun je als Ferrari zijnde beter verliezen van RBR-Ferrari dan van RBR-Mercedes of RBR-Renault.
Het lijkt me voor zowel Ferrari als Mercedes juist goed als het weer spannend wordt wie er wint.

Heel leuk natuurlijk voor de coureur en zijn team als hij op pole kan starten, de hele race op p1 rijdt en uiteindelijk met 150 punten voorsprong de beker wint.
Maar ondertussen is de camera gericht op de spannende gevechten om P5 t/m 10. En alle reclame op die auto's is constant in beeld. Terwijl je de winnaar alleen ziet tijdens de start en finish. Want wie wil er nu naar een auto kijken die in zijn eentje op kop rijdt...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
RocketKoen schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:21:
[...]
Want wie wil er nu naar een auto kijken die in zijn eentje op kop rijdt...
Idd, elke keer als Hamilton in beeld kwam dacht ik; verplicht nummertje.... Regisseur kan niet wachten tot hij weer naar een gevecht mag schakelen.

Zelfs als je Hamilton fan bent lijkt het mij lastig om van te genieten. Dan kijk je liever 2007/2008 terug denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:05
2012!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:28
Het gedoe met die specs van een motor werd natuurlijk in de hand gewerkt doordat het niet vaststond wanneer een motor gehomologeerd moest zijn. Voor 2016 is dit gecorrigeerd en is het voorafgaand aan het seizoen.

De klantenteams zullen wel helemaal gek zijn als ze instemmen met een andere spec dan het works team als de regels als in hun gunst zijn. Oftewel, Ferrari en Mercedes moeten voor 1 maart hun blok gehomologeerd hebben en dat blok moeten ze ook aan hun klanten leveren.

Nu is een Williams sterk en een FI bij vlagen. Ferrari heeft minder te vrezen. Maar degene die RBR en in mindere mate TR voorziet van motoren moet uit gaan kijken want ze zijn gewoon heel goed. Vandaar dat Ferrari en Mercedes zeggen dat ze het niet doen. En ze hoeven ook niet want ze leveren al aan minstens 3 teams.

Honda heeft het voor elkaar gekregen dat ze alleen McLaren hoeven te voorzien en die presteerden dit jaar zo matig dat niemand een Honda blok achterin wil hebben.

Renault heeft een vreemde status, daarvan is nog steeds niet bekend wat ze gaan doen.

Met andere woorden RB zit in de hoek waar de klappen vallen. Ze krijgen gewoon geen motor en als Horner een team overneemt is er nog steeds geen motor. Of het team nu van Mateschitz of van Horner is.... Newey (en de rest) loopt rond dus ze blijven net zo gevaarlijk.

Dus RBR en TR zijn exit. Tenzij Dieter water bij de wijn doet en naar Renault gaat om ze aan het nog niet ontbonden contract te houden. Anders gaan de topteams een 3e auto inzetten en is er weer vrede in F1 land.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
asing schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:06:
Renault heeft een vreemde status, daarvan is nog steeds niet bekend wat ze gaan doen.

Met andere woorden RB zit in de hoek waar de klappen vallen. Ze krijgen gewoon geen motor en als Horner een team overneemt is er nog steeds geen motor. Of het team nu van Mateschitz of van Horner is.... Newey (en de rest) loopt rond dus ze blijven net zo gevaarlijk.
Volgens mij is nog steeds niet het contract met Renault formeel opgezegd, dus dat blijft een optie. Of beiden daar blij van worden is dan weer vraag 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Reminder: vanavond zit Max bij RTL Late Night. Benieuwd of er wat moois te bespreken valt of dat het weer tenenkrommend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-09 20:32
Hoe zit met met mid-life updates (binnen de regels)? Moeten de klantenblokken die ook krijgen? Die rijden immers al met een gehomologeerd blok.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:49

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat komt na dit seizoen niet meer voor. Er mag niet meer tijdens het seizoen ontwikkeld worden.

[ Voor 48% gewijzigd door MikeyMan op 14-10-2015 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Tralapo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:41:
Reminder: vanavond zit Max bij RTL Late Night. Benieuwd of er wat moois te bespreken valt of dat het weer tenenkrommend wordt.
Over het algemeen is Humberto Tan goed betrokken bij motorsport (deed ook vaak de TT), en het vorige interview samen geeft mij goede hoop dat er geen tenen gekromd hoeven te worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 02-10 17:38

AzzKickah

06-CENSORED

Volgens mij zit er ook een stuk in van Max in een (zijn?) kart. Zag vanmiddag een foto van Max in z'n racepak bij een dikke kart met Humberto en Jos er ook bij. In een soort hal/studio of op een soort van podium of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:26

KenVerburg

Race-fan

Dat was bij het Exact Live 2015 event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59

Martinspire

Awesomeness

Late Night begint dus vandaag om 22:29: http://www.tvgids.tv/tv/rtl-late-night/14267133
Met ook verder nog Jandino Asporaat, Katja Schuurmans, Douwe Bob en Youtubers Cinemate (whatsinaname)

Het zou eigenlijk wel vet zijn als ie nog een scoop voor ze heeft 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 14-10-2015 21:24 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Roamor schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:52:
[...]
Over het algemeen is Humberto Tan goed betrokken bij motorsport (deed ook vaak de TT), en het vorige interview samen geeft mij goede hoop dat er geen tenen gekromd hoeven te worden. :)
True, het vorige item over Max werd vooral afschuwelijk door de aanwezigheid van Robert Doornbos.
Martinspire schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:23:
Het zou eigenlijk wel vet zijn als ie nog een scoop voor ze heeft 8)
Kans lijkt me nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Tralapo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:34:
[...]

True, het vorige item over Max werd vooral afschuwelijk door de aanwezigheid van Robert Doornbos.

[...]

Kans lijkt me nihil.
-O- spelbreker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Haha, sorry. Volgens Humberto rijdt 'ie overigens 'iedereen naar huis' :)F

https://twitter.com/RTLLateNight/status/654274621533908993

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tralapo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:40:
Haha, sorry. Volgens Humberto rijdt 'ie overigens 'iedereen naar huis' :)F

https://twitter.com/RTLLateNight/status/654274621533908993
Aan het einde van het programma? Katja als laatste zeker? O-)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:06

Edd

Ik quote: "En hij beantwoord de vraag of hij überhaupt volgend jaar nog Formule 1 rijdt"..
Dus ik zeg: Op naar Mercedes :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 21:46
Het laatste nieuws / gerucht:
http://www.formule1nieuws...article.php?storyid=42047
DM zou een eigen raceklasse willen starten met V8 of V10 blokken en elke coureur onder contract van RB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:02
Juncto schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:48:
Het laatste nieuws / gerucht:
http://www.formule1nieuws...article.php?storyid=42047
DM zou een eigen raceklasse willen starten met V8 of V10 blokken en elke coureur onder contract van RB.
Dit is gewoon herschrijven van bestaande speculatie van oa autosport.com en motersport.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Aan het einde wordt er aan A1GP gerefereerd. Ik schat RB echter hoger in, mocht dit echt zijn en gaan gebeuren.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:26

Destruction

(ex-)Automonteur

Nou, we gaan er zo maar eens ff voor zitten dan, ik verwacht niks nieuws te horen iig @ RTL.

En sites als formule1nieuws.nl, is dat niet een beetje de televaag onder de formule1 sites? Ik heb eigenlijk nog nooit dat soort websites betrapt op iets dat op waarheid was gebaseerd.

Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Destruction schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:18:
Nou, we gaan er zo maar eens ff voor zitten dan, ik verwacht niks nieuws te horen iig @ RTL.

En sites als formule1nieuws.nl, is dat niet een beetje de televaag onder de formule1 sites? Ik heb eigenlijk nog nooit dat soort websites betrapt op iets dat op waarheid was gebaseerd.
Ja er is nu nog een 'programma' op dat over hoe mensen zich gedragen in de auto zou gaan maar ik zie meer gejank en gezeik buiten de auto dan wat anders.

Wel erg benieuwd naar Max bij Humberto straks. Ben benieuwd of ie al een tikkie minder nerveus/verlegen/onwennig overkomt :)
Ook benieuwd of Jos -dat heeft ie van mij geleerd, dat is mijn zoon, eigenlijk ben ik dat in die F1-auto- Verstappen er ook bij zit ;) ;) :+ grapje grapje!

[ Voor 11% gewijzigd door AzzKickah op 14-10-2015 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Dat zijn sites die gewoon hun "nieuws" ook maar overal van internet vandaan schrapen, die hebben geen eigen nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Heeft Max nou niks van Red Bull aan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Tralapo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:29:
Heeft Max nou niks van Red Bull aan? :D
Da's Katja Schuurman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Papa Jos er niet bij deze keer? ;)

Maarehm hij mag wel naast Katja zitten.. :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Nee maar serieus, zelfs op vakantiefoto's draagt 'ie Red Bull kleding. Is het een teken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Ik had eerder een Exact-logo van zijn persoonlijke sponsor verwacht.
Zoals de darters dat op het boordje hebben staan bijvoorbeeld.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Wat is dat ieniemienie witte logo'tje dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
McGregor is het ook al niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

AzzKickah schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:27:
[...]

Ja er is nu nog een 'programma' op dat over hoe mensen zich gedragen in de auto zou gaan maar ik zie meer gejank en gezeik buiten de auto dan wat anders.
Ja, ik zag het net ook. En dan die ouwe man die voor de camera verteld blij te zijn dat-ie nog auto kan rijden, een of andere vrouw die over d'r vriend/man/whatever aan het zwammen is... Het doel/nut van dat programma ontgaat me een beetje en het lijkt een programma van het niveau Koffietijd....

maargoed, da's een ander topic :+
Wel erg benieuwd naar Max bij Humberto straks. Ben benieuwd of ie al een tikkie minder nerveus/verlegen/onwennig overkomt :)
Ook benieuwd of Jos -dat heeft ie van mij geleerd, dat is mijn zoon, eigenlijk ben ik dat in die F1-auto- Verstappen er ook bij zit ;) ;) :+ grapje grapje!
Ik doelde met mijn post inderdaad op Max, die overigens idd helemaal niks van RedBull aan lijkt te hebben.

Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

SH zie ik nu. Zegt mij zo niet iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Scuderia Honda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

AzzKickah schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:34:
SH zie ik nu. Zegt mij zo niet iets...
Selected Homme, gok ik.. Merkje van het shirt ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Superheld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Shit happens

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Ah.. daar is de sponsoring :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:48

pinda powerrr

Slow down...

_O- _O- _O-

Echt overal wordt iets achter gezocht :+

Ik denk dat wel meerdere talkshows hem willen hebben, blijkbaar is het RTL gelukt (en start het gerucht maar dat RTL de rechten koopt voor de komende jaren :w )

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ja we zaten ook al 6 minuten onafgebroken te kijken zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

AzzKickah schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:40:
Ja we zaten ook al 6 minuten onafgebroken te kijken zeg.
Nou, idd zeg :|

Commerciele zender, prima. Dat je reclames uit moet zenden, prima. Maar op deze manier.. Dafuq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Destruction schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:44:
Commerciele zender, prima. Dat je reclames uit moet zenden, prima.Maar op deze manier.. Dafuq..
? hoe dat zo :?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
pinda powerrr schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:40:
_O- _O- _O-

Echt overal wordt iets achter gezocht :+

Ik denk dat wel meerdere talkshows hem willen hebben, blijkbaar is het RTL gelukt (en start het gerucht maar dat RTL de rechten koopt voor de komende jaren :w )
Grapje toch, tjonge.

Maar Max zien zonder RB op de kleding is gewoon wel echt iets wat opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Ik ga er mijn tijd niet aan verspillen. Morgen de samenvatting op youtube/viber/dumpert etc.

Katja Schuurman.... Ik heb nog Laser PC's gedaan toen zij dat filmpje deed. +:

* asing wordt oud....

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Zoals de poster voor mij ook al aangeeft, RTL Late Night is nog geen 6min bezig en er moet al een reclameblok van 10 minuten in.. Ronduit kansloos. Waarom niet gewoon op 50% van het programma een reclame?

Aaand... NOW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Destruction schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:44:
[...]

Nou, idd zeg :|

Commerciele zender, prima. Dat je reclames uit moet zenden, prima. Maar op deze manier.. Dafuq.
Hoezo? Omdat RTL programma's achter elkaar schakelt is reclame in de eerste vijf minuten standaard. In Late Night zit maar één blok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Tralapo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:48:
[...]

Hoezo? Omdat RTL programma's achter elkaar schakelt is reclame in de eerste vijf minuten standaard. In Late Night zit maar één blok.
Heel af en toe ja. Standaard gewoon 2 blokken van ruim 7 minuten heur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Z'n vriendin is er ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Wie zit er nou naast Jos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Max z'n vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Tralapo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:48:
[...]

Dan is er nog altijd sprake van een (erg) slechte regie IMO. Een programma instarten en dat na 6min alweer afnokken voor reclames is (nogmaals IMO) best kansloos.

Jos wel aanwezig of niet?

[ Voor 3% gewijzigd door Destruction op 14-10-2015 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Die Zweedse chick van Audi toch :)

edit: Mikaela Ahlin-Kottulinsky

[ Voor 9% gewijzigd door fredkroket op 14-10-2015 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Goh wat is ie al veranderd in minder dan 2 jaar tijd zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

AzzKickah schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:52:
Goh wat is ie al veranderd in minder dan 2 jaar tijd zeg.
Krijg je als je 18 wordt.. Dan begint het verouderingsproces meteen ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Zou die hormonen of andere groei-shizzle gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
fredkroket schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:51:
[...]

Die Zweedse chick van Audi toch :)
Jup http://www.mikaelaracing.com/

Edit: Ik vind dit wel echt een leuk/goed gesprek trouwens. Max is ook lang zo zenuwachtig/ongemakkelijk niet meer.

[ Voor 23% gewijzigd door Tralapo op 14-10-2015 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
Ik vind het helemaal mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 16:16

sjaool

Every life should have 9 cats

Het is in ieder geval een erg leuk en luchtig interview. Hij heeft het erg naar de zin en volgens mij Katja ook... cougar alert. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

sjaool schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:09:
Het is in ieder geval een erg leuk en luchtig interview. Hij heeft het erg naar de zin en volgens mij Katja ook... cougar alert. :+
Komt door de bitterballen :+

Maarehm, komt wel goed met hem..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik vond het erg blij dat je hier was, zei Humberto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Leuke vent. Lekker ontspannen.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 02-10 16:16

sjaool

Every life should have 9 cats

Erg verstandige en volwassen antwoorden in ieder geval. Het kan niet anders dan dat hij een goede mediatraining achter de rug heeft.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ahja, Jos en de vriendin er ook bij.. Hij krijgt dus ook al kookles :+

Zoals ik verwacht had, geen nieuws. Al begreep ik tussen neus en lippen door dat er idd met Mercedes is gepraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
Die vriendin. Damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010

pinda powerrr

Slow down...

Goed getraind in "politieke" antwoorden!

Idd leuk gesprek, lekker ontspannen en Humberto weet er leuk een ontspannen sfeer om te hangen. Verder niks nieuws onder zon, voor ons trouwe lurkers van dit topic.

EDIT:
En dat natuurlijk...

[ Voor 28% gewijzigd door pinda powerrr op 14-10-2015 23:14 ]

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 06:48
Max zit nu Maximaal bitterballen te kanen ;) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Max heeft bevestigd in gesprek te zijn met Mercedes bij RTL Late Night. Plan b dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Mijn kristallen bol zegt toch wel meer Ferrari in 2017 dan Mercedes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

alwaysleft schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:14:
Max heeft bevestigd in gesprek te zijn met Mercedes bij RTL Late Night. Plan b dus.
Dat had Toto Wolff een paar dagen geleden ook al bevestigd.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
alwaysleft schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:14:
Hoe kom je daar nou weer bij. Humberto gaf aan dat RB bij Mercedes was geweest. 'Dat klopt', zei Max.

En dat Mercedes al vanaf het begin in de race was voor Max is algemeen bekend. Ze hadden alleen niet per direct een stoel, RB wel. Het enige dat Mercedes hem nu eventueel met veel lobbywerk kan geven is een plek bij Manor.

[ Voor 9% gewijzigd door Tralapo op 14-10-2015 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 14:01

Beaves

Usque ad Finem

Het enige wat een klein beetje jammer was tijdens het gesprek was dat Humberto het had over de Formule 3000, terwijl Max toch echt in de Formule 3 gereden heeft ;) Voor de rest was het inderdaad een leuk gesprek met een ontspannen Max.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maussert
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:00
Beaves schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:20:
Het enige wat een klein beetje jammer was tijdens het gesprek was dat Humberto het had over de Formule 3000, terwijl Max toch echt in de Formule 3 gereden heeft ;) Voor de rest was het inderdaad een leuk gesprek met een ontspannen Max.
Ja, en het overzicht van inhaalmanoeuvres vond ik ook niet echt geweldig samengesteld. O.a. buitenom Blanchimont is toch wel verplichte kost voor dergelijke overzichten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
maussert schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:23:
[...]

Ja, en het overzicht van inhaalmanoeuvres vond ik ook niet echt geweldig samengesteld. O.a. buitenom Blanchimont is toch wel verplichte kost voor dergelijke overzichten _/-\o_
Zijn crash in Monaco had er ook wel bij gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
Tralapo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:53:
[...]

Jup http://www.mikaelaracing.com/

Edit: Ik vind dit wel echt een leuk/goed gesprek trouwens. Max is ook lang zo zenuwachtig/ongemakkelijk niet meer.
Zo die meid zit vol race genen....laat de volgende Max jr maar snel komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Tralapo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:17:
[...]

Hoe kom je daar nou weer bij. Humberto gaf aan dat RB bij Mercedes was geweest. 'Dat klopt', zei Max.

En dat Mercedes al vanaf het begin in de race was voor Max is algemeen bekend. Ze hadden alleen niet per direct een stoel, RB wel. Het enige dat Mercedes hem nu eventueel met veel lobbywerk kan geven is een plek bij Manor.
Ik kijk het morgen terug. Humberto vroeg echt je bent in gesprek met Mercedes...ja klopt zei Max. Waarvan akte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
bvbal79 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:28:
[...]

Zo die meid zit vol race genen....laat de volgende Max jr maar snel komen :)
Die opmerking van Humberto ook, nadat Jos vertelde tijdens raceweekenden 's avonds op de hotelkamer nog even 10 minuten de dag door te nemen: "Ja, na 10 minuten moet je ook wegwezen, want Mikaela staat te wachten" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

alwaysleft schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:32:
[...]

Ik kijk het morgen terug. Humberto vroeg echt je bent in gesprek met Mercedes...ja klopt zei Max. Waarvan akte.
Dat zei die, maar het ging verloren in opmerkingen over motoren voor volgend jaar. Het is dus moeilijk te zeggen hoe Max het interpreteerde, want hij ging eigenlijk alleen in op de motorenkwestie.

Verder was het al publiek geheim dat er met Mercedes was gepraat. Waarschijnlijk zijn zij ook niet de enigen geweest waar mee gekletst is.
maussert schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:23:
[...]

Das een mooie voor de Blanchimont kenners, maar is weinig aan te zien voor de leek. Ze hebben een paar momenten gepakt die iedereen snapt.

[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 14-10-2015 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Samenvattend:
Max is dol op bitterballen. Geen nieuws bekend verder. Zijn vriendin mag er wezen. Katja Schuurman ziet er eigenlijk nog best prima uit ( :> ) en hij oogt een stuk volwassener. Zeker als je het vergelijkt met die videobeelden van 1 of 2 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 09:21
Er hoeft maar iets te gebeuren of Sauber en/of Force India zijn failliet of de overname van Lotus faalt.
Toch is het voor Bernie zijn contracten met de circuits niet eens zo spannend als als Red Bull en STR er niet meer zijn. Met team Haas erbij zijn er dan nog steeds 18 auto's op de grid, meer dan het 'minimum' van 16 auto's, wat overigens niet eens een 'echt' minimum is volgens sommige bronnen.
Autoweek revealed that the contracts with race organisers and the FIA do refer to a minimum of 16 cars but this is not an "absolute obligation" according to leading motorsport lawyers.
bron (dec 2014)

Speculaas aan: misschien wordt het volgens jaar wel: "Formula 1 sponsored by Red Bull" of "Red Bull Formlua 1" een soort van series sponsor net als de World Series by Renault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VictordeHolland schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 01:37:
Toch is het voor Bernie zijn contracten met de circuits niet eens zo spannend als als Red Bull en STR er niet meer zijn. Met team Haas erbij zijn er dan nog steeds 18 auto's op de grid, meer dan het 'minimum' van 16 auto's, wat overigens niet eens een 'echt' minimum is volgens sommige bronnen.
Dat is een leuk juridisch spelletje, maar zo zorg je uiteraard wel dat sponsoren en fabrikanten in sneltreinvaart afhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

en de toeschouwers....

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Door Max ben ik weer F1 gaan kijken. Zonder Max stop ik ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Laatst online: 12-09 17:54
Ik dacht heel even dat ik op het shownieuws forum zat :+ !

Echt goed te horen dat Button nog een jaar bij McLaren blijft, ik ben benieuwd of Alonso ook in 2016 blijft rijden voor McLaren (ondanks dat hij nog een contract tot 2018(??) heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Bosmonster schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 07:46:
Door Max ben ik weer F1 gaan kijken. Zonder Max stop ik ook weer.
Dit dus.

Als Max uit de race ligt heb ik echt heel erg veel moeite om de race af te kijken. Gelukkig valt hij weinig meer uit de laatste races en gebeurt er genoeg.

Wel tekenend voor de sport overigens.... Ik heb nagenoeg elke race gezien van 1995 t/m 2011.....op één of andere manier is het hierna minder geworden in mijn beleving... Wellicht met DRS te maken of wat dan ook, maar voor mij wel tekenend.. Zonder Max kan het me momenteel gewoon niet echt boeien.

Voor mij heeft het ook een heel groot deel met de betrouwbaarheid en voorspelbaarheid te maken.... Tijd terug had je teams die een paar PK meer eruit persten en dan maar hoopten dat ze het einde van de race haalde. Soms lukte het, soms niet.

Ben alleen bang dat dit nooit meer terug gaat komen.... :| :/

[ Voor 19% gewijzigd door StealthyPeanut op 15-10-2015 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
StealthyPeanut schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:42:
[...]

Dit dus.

Als Max uit de race ligt heb ik echt heel erg veel moeite om de race af te kijken. Gelukkig valt hij weinig meer uit de laatste races en gebeurt er genoeg.

Wel tekenend voor de sport overigens.... Ik heb nagenoeg elke race gezien van 1995 t/m 2011.....op één of andere manier is het hierna minder geworden in mijn beleving... Wellicht met DRS te maken of wat dan ook, maar voor mij wel tekenend.. Zonder Max kan het me momenteel gewoon niet echt boeien.

Voor mij heeft het ook een heel groot deel met de betrouwbaarheid en voorspelbaarheid te maken.... Tijd terug had je teams die een paar PK meer eruit persten en dan maar hoopten dat ze het einde van de race haalde. Soms lukte het, soms niet.

Misschien ook door het missen van Schumacher dat we minder zijn gaan kijken? Ik heb de formula 1 overigens maar met een half oog gekeken de afgelopen jaren. Nu Max rijdt ben ik weer hooked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01:18
Tristan schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:52:
[...]

Misschien ook door het missen van Schumacher dat we minder zijn gaan kijken? Ik heb de formula 1 overigens maar met een half oog gekeken de afgelopen jaren. Nu Max rijdt ben ik weer hooked.
Yep, zelfde hier, na Schumacher eigenlijk ook weinig meer gekeken, nog wel af en toe. Nu Max meedoet kijk ik zowaar weer uit naar de volgende race. Komt voor mij ook wel beetje omdat ik een hekel had aan Vettel, maar ben eigenlijk wel half "fan" van Vettel sinds hij voor Ferrari rijdt. Beetje raar, maar vind hem stuk sympathieker nu ik niet telkens z'n vingertje zie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:57
Snowdog schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:57:
[...]
maar ben eigenlijk wel half "fan" van Vettel sinds hij voor Ferrari rijdt. Beetje raar, maar vind hem stuk sympathieker nu ik niet telkens z'n vingertje zie :P
Ik heb gewoon het gevoel dat Vettel volwassener is geworden. Hij heeft weer plezier in het racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 17:08
StealthyPeanut schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:42:
[...]

Dit dus.

Zoals met het kijken van elke sport heb je iemand nodig om aan te moedigen of fan van te zijn (dan wel iemand waar je een "hekel" aan hebt en hoopt dat deze verliest), anders mis je de spanning, tenminste, zo is dat bij mij het geval. Ik kijk veel sport, maar ik zal niet snel een wedstrijd kijken waarbij ik niemand aan kan moedigen omdat er dan geen spanning is.

Zoveel is er in de formule 1 niet veranderd, ik kijk vanaf 1996 formule 1 en in die tijd waren er ook saaie wedstrijden, maar als er iemand mee rijdt die je aan kunt moedigen is het saaie van een race van ondergeschikt belang. Als ik nu naar een F1 race kijk heb ik mijn tablet er naast liggen om de ronde tijden e.d. van Max in de gaten te houden.

De formule 1 is betrouwbaarder geworden, maar niet voorspelbaarder. Dominantie (en daarbij ook voorspelbaarheid in de F1 is van alle tijden). Ik vind het een plus dat de betrouwbaarheid erop vooruit is gegaan, uiteindelijk zorgt dit voor meer auto's op de baan en dus potentieel meer kans op actie. Daarbij lijkt het mij erg frustrerend als mijn favoriete coureur de drie kwart van de wedstrijden uitvalt door mechanische problemen. Ik denk dat de spanning dan over zal slaan in frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Snowdog schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:57:
[...]
Komt voor mij ook wel beetje omdat ik een hekel had aan Vettel, maar ben eigenlijk wel half "fan" van Vettel sinds hij voor Ferrari rijdt. Beetje raar, maar vind hem stuk sympathieker nu ik niet telkens z'n vingertje zie :P
Waar Vettel vroeger met zwei Finger in die Näse vanaf pole tot vlag ging, moet hij er nu echt voor werken. Je ziet aan Kimi dat die Ferrari op zijn best heel oké is, maar Vettel laat zien dat hij gewoon van een andere planeet is en zit in ieder geval bij Rosberg als een luis in zijn pels.

Als hij dan voorin eindigt is hij oprecht blij met zijn prestatie, en dat maakt het gewoon leuk om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:04

Damian

Insane Obtrusion

Misschien word Hamilton ook ooit sympathiek als ie wat minder dominant gaat worden :X

Ik had echt wel een hekel aan Vettel, klein verwend mannetje. Tegenwoordig issie inderdaad beter te pruimen, al issie nog wel een kleine jankerd af en toe over de board radio ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Kan ook met Schumi te maken hebben inderdaad. Ik mis een beetje de echte persoonlijkheden in de sport zoals Hakkinen, Schumi, Irvine, Senna, Prost, Mansell etc.

Hoewel ik nu Alonso ook geweldig vind, Button ook mag en Vettel steeds sympathieker vind worden, kan ik niet boeiend naar een gesprek met Hamilton, Rosberg, Massa of Kvyat luisteren. Allemaal dezelfde antwoorden zonder ook maar 1 vorm van eigen inbreng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ben zelf gestopt met kijken ergens aan het einde van het Schumacher tijdperk. Toen werd het voor mij al minder interessant (en werd ik zelf wat ouder en zocht ik denk ik wat meer inhoud).

Ruim tien jaar later is het Max geweest die me weer hooked heeft gemaakt. Natuurlijk helpt het om iemand aan te moedigen (zeker als die moet knokken voor ieder plekje), maar de sport is voor mijn gevoel dit seizoen ook wel interessant weer in verhouding tot vroeger. Juist ook de hele politieke soap eromheen maakt het leuk om te volgen, ook buiten de races. En de mix van jonge interessante rijders met de "knorrige" oude rotten, zoals Alonso.

Ik hou echter nog steeds mn hart vast voor volgend seizoen...

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 15-10-2015 09:54 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 92 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?

IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2

Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.