(Voorop gesteld, ik ga niet alle quotes opzoeken van de afgelopen pagina's)
Heb best genoten van de race die ik op BBC bekeken heb, was erg balen voor Ves dat hij op de verkeerde plek was..
Verder kon ik het wel deels met de commentatoren eens zijn dat (mocht hij het echt zo gezegd hebben en er niet veel geknipt was) dat het niet heel goed overkwam. (tot 2x toe? dus het kan gewoon misverstand zijn geweest, dat kan ik niet goed beoordelen)
Tevens vond ik het niet neerbuigend overkomen, maar meer hij kan mooi op leerschool bij Bottas. (die zelfs na de crash zo rustig bleef, niet normaal. Fins bloed zeker

)
Jammer dat de auto te erg beschadigd was en hij eigenlijk roemloos rond reed, maar dat zat er wel weer een keer aan te komen na die knallers afgelopen races.
Er werden inderdaad veel mensen van de baan gedrukt vond ik deze race, waar het echt Do or Die was voor de andere partij meestal. (Meeste zijn wel al belicht)
De divebomb van Rai was wel toppunt, zonde dat daardoor podium verdween voor Bottas.
Voor Vettel krijg ik steeds meer respect, bij RBR kwam dit voor mijn gevoel er niet zo uit.
Hij is op het podium altijd vrolijk en maakt een dolletje met Ham/Ros en heb al meerdere press Conferences gezien waar ik dubbel lag.
Deze race ook de droge (zo vatte ik het op) reactie over de marshall en dit deed hij eerdere races ook al. (met de gek op de baan de vorige race. Wat zei hij toen over de Board Radio, he has something to show his family),
Ik snap nog steeds niet dat mensen in het topic meteen vol in de aanval gaan als er iets (neigt) negatief te zijn richting Ves. (maar dat zal ik wel nooit begrijpen ook verwacht ik)
Oo en Ham roept naar mijn gevoel wat om populair te zijn, want als hij inderdaad verliest volgend jaar van Ferrari dan piept hij wel anders. het is makkelijk praten als je zo ruim wint elke keer. (als hij net zo praat volgend jaar als hij wel vaker verliest verdient hij wel een pluim natuurlijk en heb ik ongelijk gehad

)
[
Voor 8% gewijzigd door
Ithric op 12-10-2015 11:46
]