Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
hmm probeer nu f1 te kijken op ziggo sport select (hele weekend eigenlijk niet thuis geweest) maar dit ziet er niet uit 10 sec beeld 10 seconden vast staand beeld

andere zenders lijken gewoon te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhensen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-02-2023
Same here.. onaanvaardbaar slecht dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
mhensen schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:14:
Same here.. onaanvaardbaar slecht dit!
yup en als we nu een backup hadden via online ofzo maar nee.

en heb al even snel de oude m12 aangesloten echter wil die registreren en komt niet door de registratie heen dus ook dat is geen optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhensen
Had ik inderdaad ook geprobeerd .. kom ook niet door de registratie heen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-05-2024
Inderdaad.
Geen formule 1 vandaag. 😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhensen
hmm.. optie misschien is RTL|Live (214) en op de mobiel grandprix radio aanzetten .. hopelijk loopt het enigszins synchroon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
ik heb even filmpje van ongeveer 1 minuut gemaakt die ook na tweak toe gaat waar ongeveer 20 seconden bewegend beeld in zit. racing channel lijkt het beter te doen echter komt daar van af 14:00 alleeen onboard beelden op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoXI
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-08 20:22
Bovenstaande problemen herken ik ook. Hier in Almere is het kijken naar Ziggo Sport geen optie. Ook hier komt de oude M12 niet meer door de registratie heen. Dit is erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
Ik heb maar een abbo genomen bij ziggo.
Kost 3.99.
Kan ik toch kijken.
Te zot voor woorden natuurlijk.

Ik heb een mail gestuurd met de vraag of ze dat op de volgende factuur kunnen verrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

goldvinger schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:55:
Ik heb maar een abbo genomen bij ziggo.
Kost 3.99.
Dan ben ik benieuwd welke abonnement dat is, want de goedkoopste die ik kan vinden is €18,70. https://www.ziggo.nl/televisie/vergelijken/

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoon net geappt en hij kijkt probleemloos F1 op Ziggo. Maar ik heb de Abox42/M15 draaien nog steeds. Ik ga niet over zolang dit werkt. Nu ben ik ook met vakantie en kan het ook niet hahaha. Wordt wel een beetje treurig van de verhalen van de nieuwe box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik probeer hier nu ook F1 te kijken maar loop tegen hetzelfde probleem aan met haperen om de zoveel seconden. Wat frustrerend dit zeg! Er is niks aan te doen. Modem restarten werkt niet. Niks. Als ik naar de switch kijk stopt letterlijk het internet verkeer als het beeld hangt.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
Compizfox schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:14:
[...]

Dan ben ik benieuwd welke abonnement dat is, want de goedkoopste die ik kan vinden is €18,70. https://www.ziggo.nl/televisie/vergelijken/
Ziggo go via de laptop.
Laptop aangesloten op tv.
Pay per vieuw abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat onder mijn naam ZYXEL ....., weet iemand hoe je dit wijzigd. Ik gebruik al maanden geen zyxel meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kan je niet veranderen gaat nl over zyxel "topic" en niet wat je hebt misschien een dm sturen naar een admin om de tags te laten veranderen maar dat zal wel niet omdat een groot deel nog via de zyxel loopt
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:25:
Bij mij staat onder mijn naam ZYXEL ....., weet iemand hoe je dit wijzigd. Ik gebruik al maanden geen zyxel meer.

sneller usenet? tips en tricks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr-D. schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:30:
Kan je niet veranderen gaat nl over zyxel "topic" en niet wat je hebt misschien een dm sturen naar een admin om de tags te laten veranderen maar dat zal wel niet omdat een groot deel nog via de zyxel loopt

[...]
Dank je!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Nog meer mensen met problemen in Enschede? Modem krijgt geen internet, eerste keer "storing" met Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier in Almere werkt alles nog (loopt vaak via enschede veel websites zeggen nl dat ik in Enschede zit) al ingelogd in modem zelf en welke heb je?? bij Zyxel anders even een reboot doen
yorroy schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:37:
Nog meer mensen met problemen in Enschede? Modem krijgt geen internet, eerste keer "storing" met Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
hier filmpje hoe het er uit zag tijdens race nog paar keer geprobeerd maar helaas.(alle andere zenders werkten wel normaal alleen de select zender niet

YouTube: tweak tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kijkt idd niet lekker ( tip voor volgende keer iets dichterbij staan en telefoon een kwartslag draaien O-)
hjvg schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:57:
hier filmpje hoe het er uit zag tijdens race nog paar keer geprobeerd maar helaas.(alle andere zenders werkten wel normaal alleen de select zender niet

YouTube: tweak tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Mr-D. schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:38:
Hier in Almere werkt alles nog (loopt vaak via enschede veel websites zeggen nl dat ik in Enschede zit) al ingelogd in modem zelf en welke heb je?? bij Zyxel anders even een reboot doen
[...]
ff gebeld met Tweak, die gaven aan geen storing.
Nu heb ik ff een fabrieksreset uitgevoerd op de Zyxel en kan ik draadloos wel op internet, maar bedraad werkt helemaal niks. Alles al een keer aan en uit gedaan maar dat lijkt niet te werken.

Bedraad werkt mijn router (Synology 1900AC), Apple tv's en PC allemaal niet. Het enige wat de Zyxel herkent als bedraad is mijn Philips Hue bridge. Nu heb ik de kabels omgewisseld, maar dan krijg ik nog steeds geen verbinding en ziet de Zyxel op de LAN weer alleen de Hue bridge terwijl deze dus op een andere poort zit.

Wat is dit voor vaag probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien kan je aangeven hoe je Synlogy is aangesloten op de Zyxel LAN-LAN of WAN-LAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:49
Wat ben ik blij dat ik de m12 nog gebruik. F1 kijken zonder haperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
had tweak vanmiddag ook even een mail gestuurd met wel wat boze onder toon zeg maar dat ik 15 euro + voor een zender betaal die niet werkt krijg je dit als reactie.
Beste hendrik,

Bedankt voor uw bericht.

Het is bij ons bekend dat Ziggo Sport Select momenteel hapert, samen met nog een paar andere zenders. Het probleem wordt onderzocht. Onze excuses voor het ongemak.

Met dit antwoord hoop ik voldoende van dienst te zijn. Toch nog vragen of opmerkingen? Reageer dan gerust op deze mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Hans_18T schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:51:
Misschien kan je aangeven hoe je Synlogy is aangesloten op de Zyxel LAN-LAN of WAN-LAN
Synology WAN en Zyxel LAN.
Overigens ben ik erachter dat het eerste apparaat dat ik aansluit het blijft doen. Alle lan verbindingen daarna werken niet. Lijkt alsof de Zyxel niet genoeg power kan leveren om op 4x lan te voeden.

Ondertussen weer contact gehad met Tweak, ik krijg deze week een nieuwe Zyxel.
Helaas geen Fritz dus, maar ben al lang blij als het weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yorroy schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:14:
[...]

ff gebeld met Tweak, die gaven aan geen storing.
Nu heb ik ff een fabrieksreset uitgevoerd op de Zyxel en kan ik draadloos wel op internet, maar bedraad werkt helemaal niks. Alles al een keer aan en uit gedaan maar dat lijkt niet te werken.

Bedraad werkt mijn router (Synology 1900AC), Apple tv's en PC allemaal niet. Het enige wat de Zyxel herkent als bedraad is mijn Philips Hue bridge. Nu heb ik de kabels omgewisseld, maar dan krijg ik nog steeds geen verbinding en ziet de Zyxel op de LAN weer alleen de Hue bridge terwijl deze dus op een andere poort zit.

Wat is dit voor vaag probleem?
Klinkt als einde router
Wat je nog kan doen is een 30-30-30 en dan originele tweakconfig erin schieten en dan weer opbouwen naar jouw wens is is veel werk maar wat je zeker niet moet doen is je eigen config terugplaatsen na een 30-30-30 want dat blijkt in de praktijk niet goed te gaan
Edit:

Wat je ook kan doen is je synology ff als hoofdrouter instellen kijken of dan wel.alles werkt(vlan34)

[ Voor 5% gewijzigd door Mr-D. op 27-08-2017 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
hjvg schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:10:
had tweak vanmiddag ook even een mail gestuurd met wel wat boze onder toon zeg maar dat ik 15 euro + voor een zender betaal die niet werkt krijg je dit als reactie.

[...]
Raar dat die zenders op de oude box niet haperen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
De animobox draait op een nieuw platform.
Daar zit dus het verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfie104
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11-2023
WhySoSerious? schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:34:
[...]

Dat wordt het apparaat zogenaamd niet ondersteund. Ik heb een apk voor je gemaakt.

https://1drv.ms/u/s!Ao3AwiEQfldvgxFXCkDre7OSctg4
Bedankt man, ga ik eens proberen op een paar van mijn Android apparaten die nét niet aan de installatievereisten voldoen! (en nee, als het niet werkt of het ziet er niet uit ga ik niet klagen bij Tweak/Sparql want uiteindelijk wilden zij het niet installeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houtenklaas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:00
Ziggo moet gewoon de stekker uit analoog trekken, dat kost namelijk schrikbarend veel bandbreedte, en hun DVB-C ook vervangen door IPTV. De basis moet gewoon een IP netwerk zijn en alleen een IP netwerk. Alle andere diensten bouw je bovenop het IP netwerk.
Dat zal Ziggo ook niet willen denk ik, daarmee verworden zij tot IP transporteur en kan je "buiten" gaan shoppen voor je diensten, dat is het laatste wat ze willen. De Ziggo aanbieding voor "Internet" en "Internet + TV" is exact dezelfde, alleen een IP dienst afnemen is dan ook niet mogelijk bij Ziggo.

Het risico wat Ziggo loopt als ze alles over IP gaan leveren, is dat de ACM ze verplicht om derden toe te laten op hun netwerk. Met de uitrol van Docsis 3.1 lijkt me dat ze een statement hebben afgegeven over IPTV, alhoewel ik denk dat ACM er toch iets van gaat vinden als in 2019 opnieuw gekeken wordt naar de marktsituatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoXI
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-08 20:22
hjvg schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:10:

[...]
Grappig (of eigenlijk niet) ik kreeg exact dezelfde mail. Dit is wel erg makkelijk :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Mr-D. schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:19:
[...]

Klinkt als einde router
Wat je nog kan doen is een 30-30-30 en dan originele tweakconfig erin schieten en dan weer opbouwen naar jouw wens is is veel werk maar wat je zeker niet moet doen is je eigen config terugplaatsen na een 30-30-30 want dat blijkt in de praktijk niet goed te gaan
Edit:

Wat je ook kan doen is je synology ff als hoofdrouter instellen kijken of dan wel.alles werkt(vlan34)
De Synology als hoofdrouter werd me even te ingewikkeld na 1 poging. Heb nu 1 lan van de Zyxel naar de Synology en van daaruit verder naar een switch voor alle bekabelde aansluitingen.
Kennelijk heeft de Zyxel al moeite om dhcp te regelen, dus dat doet ze Synology nu.

Alles werkt dus weer via een omweg. Benieuwd of ik nu een Zyxel of een Fritz krijg, ik hoop de Fritz want dan kan de Synology weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TagForce
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 08:20
EvoXI schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:33:
[...]

Grappig (of eigenlijk niet) ik kreeg exact dezelfde mail. Dit is wel erg makkelijk :-(
Dat is gewoon de standaard mail die gekoppeld zit aan het problem waar jouw incident aan gekoppeld is.

Dat is inderdaad erg makkelijk, en ook precies het idee. Heb je liever dat ze tijd en resources toewijzen aan het persoonlijk typen van een mail met exact dezelfde informatie maar dan met de hand getypt, of heb je liever dat ze die mail automatisch versturen bij het toewijzen van het incident aan het problem, en de tijd en resources toewijzen aan het oplossen van het problem?

Persoonlijk zou ik vragen gaan stellen als je niet exact dezelfde mail zou krijgen, want dan stoppen ze tijd in de verkeerde zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yorroy schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:11:
[...]

De Synology als hoofdrouter werd me even te ingewikkeld na 1 poging. Heb nu 1 lan van de Zyxel naar de Synology en van daaruit verder naar een switch voor alle bekabelde aansluitingen.
Kennelijk heeft de Zyxel al moeite om dhcp te regelen, dus dat doet ze Synology nu.

Alles werkt dus weer via een omweg. Benieuwd of ik nu een Zyxel of een Fritz krijg, ik hoop de Fritz want dan kan de Synology weg.
Welke heb je ?? De "oude" of de nieuwe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TagForce schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:55:
[...]

Dat is gewoon de standaard mail die gekoppeld zit aan het problem waar jouw incident aan gekoppeld is.

Dat is inderdaad erg makkelijk, en ook precies het idee. Heb je liever dat ze tijd en resources toewijzen aan het persoonlijk typen van een mail met exact dezelfde informatie maar dan met de hand getypt, of heb je liever dat ze die mail automatisch versturen bij het toewijzen van het incident aan het problem, en de tijd en resources toewijzen aan het oplossen van het problem?

Persoonlijk zou ik vragen gaan stellen als je niet exact dezelfde mail zou krijgen, want dan stoppen ze tijd in de verkeerde zaken.
Ik denk niet dat de helpdesk de bevoegdheid heeft om technische problemen op te lossen want mijn mailtjes moeten ze nl altijd naar de technische dienst door gezet worden dus zal er vast wel tijd zijn voor iets persoonlijkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

yorroy schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:37:
Gisteren avond in ieder geval geen problemen gehad en tot een uur of 1 heb ik muziek gestreamed vanaf mijn server op Tweak aansluiting.

Edit: Laat maar, ik was te snel. Zag dat je al wat dingen had geprobeerd.

[ Voor 9% gewijzigd door ElectricHead op 28-08-2017 12:33 ]

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Mr-D. schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:00:
[...]

Welke heb je ?? De "oude" of de nieuwe??
Van de Synology bedoel je? De eerste, de AC1900

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yorroy schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:31:
[...]

Van de Synology bedoel je? De eerste, de AC1900
Ahh ok zou de nieuwe nog wel eens een keer voor weinig op de kop willen tikken

Thankxzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capono
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-08-2022
Hans_18T schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:45:
Nee, ik gebruik hem via een omzetter op de receiver, werkt prima.
Hoe gebruik je de omzetter, van STB-Toslink naar Receiver-Tulp?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
capono schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:07:
[...]

Hoe gebruik je de omzetter, van STB-Toslink naar Receiver-Tulp?
Ja :) en de benodigde 5V van de USB poort.

[ Voor 8% gewijzigd door Hans_18T op 28-08-2017 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:35
Iemand opnemen met de nieuwe box al getest ? Hier in enschede werkt het niet. Ben het gepruts nu wel goed zat. Idem verhaal met de sparql box1.

Verder geen directe issues maar hoe snel je terug kijkt naar iets wat ook niet perfect is maar werkbaar is naar iets nieuws wat ineens niet meer voldoet aan de basis behoeftes.

Zou ook graag weer mijn eigen zenderlijst willen maken ipv een volledige lijst met zenders die je nooit kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:41

odan

The dark side is within all!

rob2011 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:19:
Iemand opnemen met de nieuwe box al getest ? Hier in enschede werkt het niet. Ben het gepruts nu wel goed zat. Idem verhaal met de sparql box1.

Verder geen directe issues maar hoe snel je terug kijkt naar iets wat ook niet perfect is maar werkbaar is naar iets nieuws wat ineens niet meer voldoet aan de basis behoeftes.

Zou ook graag weer mijn eigen zenderlijst willen maken ipv een volledige lijst met zenders die je nooit kijkt.
om op te kunnen nemen moet ik eerst werkende zenders hebben.

tot nu toe is het enigste advies wat tweak mij kon geven een restart van de fritzbox en een reset van de amino box. uiteraard bracht dit geen oplossing.

begin te denken dat ik een box heb gekregen die defect is ofzo. alles is correct aangesloten, en werkte (zo goed als) perfect met de oude box.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellwich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-06 23:09
De primaire DNS server van Tweak, dnscache1.tweakdsl.nl (IP-adres: 82.197.196.182), lijkt down te zijn. Zijn er meer mensen die hetzelfde ervaren? De secundaire DNS server, dnscache2.tweakdsl.nl (IP-adres: 82.197.196.183), is wel online. Omgeving Enschede.

[ Voor 3% gewijzigd door hellwich op 28-08-2017 22:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hellwich schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:00:
De primaire DNS server van Tweak, dnscache1.tweakdsl.nl (IP-adres: 82.197.196.182), lijkt down te zijn. Zijn er meer mensen die hetzelfde ervaren? De secundaire DNS server, dnscache2.tweakdsl.nl (IP-adres: 82.197.196.183), is wel online. Omgeving Enschede.
ik ben niet thuis maar kan ip wel pingen dus hij is niet echt down

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03:35
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
PS C:\Windows\system32> ping dnscache1.tweakdsl.nl

Pinging dnscache1.tweakdsl.nl [82.197.196.182] with 32 bytes of data:
Reply from 82.197.196.182: bytes=32 time=1ms TTL=61

Ping statistics for 82.197.196.182:
    Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 1ms, Maximum = 1ms, Average = 1ms
PS C:\Windows\system32>

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

hellwich schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:00:
Net even geprobeerd, ik kan gewoon hostnames resolven via die DNS server, vanuit Enschede.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrBrainY
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 11-09 16:38
zet ze eens google public (8.8.8.8) of opendns. 208.67.222.222 en 208.67.220.220,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer een nieuwe mail van Randall, van Tweak!

Per nu introduceren ze ook "Replay TV", waarbij je vanuit de gids of vanuit een aparte "Replay TV" functie, van de meest populaire NL publieke en commerciele zenders, tot 7 dagen terug programma's terug kan zien.

Hier heb je wel minimaal Sparql Basic voor nodig.

Eerlijk gezegd is dit wel een functie die heel erg hoog op mijn wensenlijst staat! Middels NLZiet hebben we stiekem eigenlijk al hetzelfde (en nog wel langer terug), maar mits het goed werkt, is het via Sparql waarschijnlijk wel wat vlotter en minder bewerkelijk dan steeds op moeten zoeken en dan casten.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pd5lwd
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-10-2024
Met een eigen vpn zou je in principe sparql in het buiten land kunnen ontvangen of zie ik het verkeerd?
Dat zou wel mooi zijn gaan ze toch een beetje vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat bedoel je met "sparql in het buitenland" ?

Als je doelt op de tablet app: Ja.

Als je doelt op de theoretische mogelijkheid om ergens in het buitenland een site to site VPN op te zetten naar huis en dan daar een Sparql box neerzetten: Misschien (als je door die tunnel heen ook multicast ondersteunt :P )

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pd5lwd
eymey schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:37:
Wat bedoel je met "sparql in het buitenland" ?

Als je doelt op de tablet app: Ja.

Als je doelt op de theoretische mogelijkheid om ergens in het buitenland een site to site VPN op te zetten naar huis en dan daar een Sparql box neerzetten: Misschien (als je door die tunnel heen ook multicast ondersteunt :P )
Ja ik doel op de app.
Bedankt voor het antwoord. _/-\o_
Ik ga nooit naar het buitenland maar toch kon ik even vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het zelf ook nog nooit geprobeerd met Sparql overigens, maar in het verleden wel eens met vergelijkbare video on demand apps (bv. NLZiet) die het ook niet vanuit het buitenland doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pd5lwd
Bij ziggo werkt het wel een kennis die had een eigen vpn opgezet met raspberry pi.
En had in usa live nederlandse tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

pd5lwd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:58:
Bij ziggo werkt het wel een kennis die had een eigen vpn opgezet met raspberry pi.
En had in usa live nederlandse tv.
Bij tweak werkt het ook, je kunt met de fritzbox een vpn opzetten om zo overal tv te kunnen kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En bij de vorige app werkte dat zeker dus lijkt mij met deze ook wel te werken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 10-09 16:25
Nieuwe app werkt prima in het buitenland, geen gedoe met vpn.

Nieuwe mail over Replay TV.
Uitzending gemist?
Kijk 7 dagen onbeperkt terug met ReplayTV!

Beste D.,
Vanaf vandaag kun je met Sparql Basic programma's 7 dagen terugkijken op de belangrijkste zenders zijn uitgezonden. Sparql introduceert vandaag ReplayTV als uitbreiding op 'Begin Gemist' en het terugkijken van programma's is onbeperkt en gratis.

Voortaan kijk je eenvoudig programma's terug die tot zeven dagen geleden zijn uitgezonden. Deze dienst werkt op de eerste 10 kanalen, NPO 1, 2 en 3, RTL 4, 5, 7 en 8, SBS 6, Veronica / Disney XD en NET 5. ReplayTV is beschikbaar voor alle klanten met Sparql Basic en staat los van het opnemen pakket.

Heb je Sparql Light? Dan blijf je als vanouds gebruik maken van TV Gemist. Om ook te kunnen genieten van het gemak van ReplayTV moet je upgraden naar Sparql Basic. Indien gewenst kun je dit verzoek makkelijk indienen door te antwoorden op deze email.

ReplayTV gebruiken
Het terugkijken van programma's wijst zich eigenlijk vanzelf. Er zijn twee manieren om programma's van de afgelopen 7 dagen terug te vinden:

Via het menu 'ReplayTV'

Druk op menu,
kies 'Replay TV',
navigeer naar een uitzending naar keuze,
kies voor 'Replay TV'.

Via de TV Gids
Druk op menu,
kies 'TV Gids',
navigeer naar links met de pijltjestoetsen,
óf gebruik de 'terugspoelen' ◄◄ knop,
kies een uitzending naar keuze,
Kies voor 'Replay TV'.

Terugkijken op tablet of smartphone
Net als op het grote scherm werkt ReplayTV nu ook op je tablet of smartphone. Daarvoor is het wel belangrijk dat je gebruik maakt van de laatste versie van de Sparql App. Update deze dus eerst in de App Store of Play Store, voordat je probeert een programma terug te kijken.

Het kan zijn dat ReplayTV voor sommige programma's is uitgeschakeld. In dat geval hebben wij van de betreffende zender het verzoek gekregen de specifieke uitzending niet beschikbaar te maken voor terugkijken. Indien je dit programma hebt opgenomen met het opnemen pakket zal het programma dan meestel wel beschikbaar zijn.

[ Voor 101% gewijzigd door WhySoSerious? op 29-08-2017 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnssn
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-04 12:36
pd5lwd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:41:
[...]

Ja ik doel op de app.
Bedankt voor het antwoord. _/-\o_
Ik ga nooit naar het buitenland maar toch kon ik even vragen
App doet het wel in buitenland, programmeren van opnames lukt ook, maar zodra je stream start stopt is en krijg je melding niet toegestaan. Via VPN met thuis via raspberry pi werkt het uitstekend. Blij dat ik net voor de vakantie de box heb gekregen.

Overigens heb ik op een van m'n tablets steeds de melding dat de player problemen heeft met het afspelen van de stream. Al een keer geherinstalleerd. YouTube en rtlxl en Netflix werken prima op die tablet (medion p 8514) heb het nog niet naar Tweakers doorgespeeld. Ben ik de enige met weigerstreams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pocketware
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:58

Pocketware

WhySoSerious? schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:26:
[...]

Nieuwe mail over Replay TV.

[...]
Mail wel, maar functionaliteit nog niet op mijn box... Ook geen updates beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaro431
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:36
Wat ze vergaten e zeggen in de mail over "replay tv", is dat je de STB wel moet herstarten (als je de STB niet helemaal uit zet) om de functie te krijgen.

Ook maar mail gestuurd m.b.t. de resolutie: ik mis echt wel de 1080P bij een hoop programma's, het verschil is duidelijk te zien. Daar mogen ze eerst aan gaan werken m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:35
wat me wel opvalt is dat wanneer de box uit staat "standby" er nog veel netwerk activiteit is. ik zie dat nl dat er s'nacht een dikke disco is achter de box. bij de oude abox ging het netwerk volledig uit.

Wellicht onderhoud of updates s'nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Chips, mail van Tweak gehad dat ik toch echt de nieuwe boxen voor donderdag 12:00 moet aansluiten.
Zal ik er toch aan moeten geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfie104
rob2011 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:35:
wat me wel opvalt is dat wanneer de box uit staat "standby" er nog veel netwerk activiteit is. ik zie dat nl dat er s'nacht een dikke disco is achter de box. bij de oude abox ging het netwerk volledig uit.

Het is mij nooit opgevallen, want mijn STB staat in een kast weggestopt. Maar dat de ledjes op de netwerkaansluiting constant knipperen klopt wel, want ze reageren op alle netwerkverkeer, ook wat niet voor de STB bedoeld is. Dat geldt overigens voor álle netwerkapparaten waar de ledjes op de netwerkaansluiting zitten. Dat de Abox42 dat niet had kan betekenen dat die minder ledjes had, of dat bij een complete uitschakeling ook de netwerkkaart van de Abox wordt uitgeschakeld. Ik vermoed het eerste, maar dat zou ik moeten nakijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Alfie104 op 30-08-2017 07:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alfie104
Omdat het tot nu toe niet van de grond wil komen, heb ik maar een topic aangemaakt over het hergebruik van de Abox42.

Abox42 M12/M15

Ik ben in ieder geval van plan het ding open te schroeven om te zien wat er precies in zit. Wat ik vind zal ik in dat topic gaan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net ff de update van de app uitgevoerd zodat replay tv werkt maar moet zeggen je kan veel terug kijken bv casino royal die gisteren is uitgezonden.
Ziet er goed uit
Box kan ik niet testen van het weekend weer thuis.

[ Voor 1% gewijzigd door Mr-D. op 30-08-2017 14:23 . Reden: Beetje Nederlands van gemaakt zucht... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
Arjantje72 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 07:23:
Chips, mail van Tweak gehad dat ik toch echt de nieuwe boxen voor donderdag 12:00 moet aansluiten.
Zelfde hier .. ik wacht het wel af, anders heb ik wat te doen donderdagavond ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaro431 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:49:
Wat ze vergaten e zeggen in de mail over "replay tv", is dat je de STB wel moet herstarten (als je de STB niet helemaal uit zet) om de functie te krijgen.

Ook maar mail gestuurd m.b.t. de resolutie: ik mis echt wel de 1080P bij een hoop programma's, het verschil is duidelijk te zien. Daar mogen ze eerst aan gaan werken m.i.
Dat laatste lijkt me sterk, want nagenoeg alle HD-zenders zenden native 1080i uit. Ik ken werkelijk geen enkele zender die native 1080p uitzendt.

Wel zou het kunnen zijn dat jouw TV een minder goede de-interlacer had dan de vorige box waar je mee vergelijkt, waardoor je mogelijk verschil ziet. Maar ook dan is het nu afwachten of de Amino ook zo'n goede de-interlacer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrBrainY
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 11-09 16:38
Ik zie bij mij geen verschil tussen 1080i en 1080p,
maar ik heb een oudere LG Full hd tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rob2011 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:35:

Dan heb jij zeker een andere Abox42 dan ik heb. Want mijn box heeft in standby altijd activiteit gehad. Ik heb er namelijk eentje in de slaapkamer en die ledjes flikkeren de hele nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjantje72 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 07:23:
Die mail heb ik ook gehad, alleen volgens mijn zoon zijn de nieuwe boxen nog niet aangeboden bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:30:
[...]

Die mail heb ik ook gehad, alleen volgens mijn zoon zijn de nieuwe boxen nog niet aangeboden bij ons.
Dat is wel een hele lastige situatie zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Gisteren beide nieuwe Amino 610 decoders aangesloten ter vervanging van de twee M12 decoders die ik tot nu toe had. Installatie verliep soepel. Wel valt mij ook de wat lagere beeldkwaliteit op, vergeleken met de M12 decoders. En dat zowel op mijn 720p plasma TV in de woonkamer als op mijn 1080p LCD scherm in de slaapkamer. Voor de woonkamer heb ik de output gewijzigd van 1080i naar 720p maar ik zie weinig verschil in beeldkwaliteit tussen beide varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycho-realm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 11:31
Hier ben ik ook benieuwd naar! Heeft hier al iemand iets mee gedaan?
Rude-Dog schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:13:
Zo, paar maandjes hier niet geweest :)

Excuses als ik een eerdere post over het hoofd heb gezien - is er al een guide over hoe je de Zyxel kan vervangen door een Asus RT-AC68U, al dan niet met Merlin firmware?
Zyxel loopt redelijk stabiel maar vind het een drama om te beheren, en ik wil ook een VPN server opzetten, zonder dat door de Zyxel te moeten pompen.

In other news: internet is superstabiel. Telefonie gebruik ik niet. Ik vind de Sparql box nog steeds niet lekker werken. Aan/uit is nog steeds gevoelig, soms komt 'ie niet uit standby. Gebeurt ook regelmatig dat ik na standby een stuk of 6-7 kanalen moet zappen voor 'ie beeld geeft anders blijft alles op zwart.
Als ik de box aan laat staan en niet in standby zet duurt het soms 15 seconden voor 'ie op remote instructies reageert, dus ook geen fijne oplossing (los van het stroomverbruik).
Iemand tips over het verbeteren van de stabiliteit van die boxjes?
Ik heb er lang, lang geleden eens over geklaagd en Tweak gaf aan dat "alles goed zou komen in een volgende update" maar ik heb in geen eeuwen een update van de Sparql STB's gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycho-realm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 11:31
Ik loop tegen het probleem aan dat ik geen VPN kan gebruiken. Als ik nieuwsgroepen gebruikt controleert Tweak of mijn Ip adres een van Cabrium is. Heeft iemand hier een trucje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een losse usenetaccount bv bij hitnews en anders niet denk ik zo
psycho-realm schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:58:
Ik loop tegen het probleem aan dat ik geen VPN kan gebruiken. Als ik nieuwsgroepen gebruikt controleert Tweak of mijn Ip adres een van Cabrium is. Heeft iemand hier een trucje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neen dacht het niet volgens mij heeft deze router heel veel moeite met de static routes tussen vlan 4 en 34 en de processor vindt dit ook niet zo interessant
Heb het toen geprobeerd met mijn AC66U en die stond constant op 100% en een supertraag netwerk
psycho-realm schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:57:

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De vraag is wat voor 'trucje' je wilt en hoe veel kennis je van netwerken hebt, en op welk device je 'VPN' opgezet wordt, én welk VPN protocol er gebruikt wordt.

Maar in de basis zou je gewoon moeten zorgen dat verbindingen naar de server van Tweak niet over je 'default gateway' (die waarschijnlijk op een router aan de andere kant van de VPN-tunnel ingesteld staat) wordt gestuurd maar over je 'gewone' (niet-vpn) gateway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TagForce
Even ter verduidelijking...

Je gebruikt VPN naar de internetz toe om je torrents af te schermen, maar zolang die VPN aan staat kun je niet naar de Tweaknews servers toe?

Als dat je probleem is...
route -p add 217.19.16.197 MASK 255.255.255.255 <IP adress van je router> 0
(de -p maakt hem persistent, dus ook nog actief na een herstart)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zie nergens torrents staan hoor ik denk dat hij anoniem wil up of downloaden via de tweakserver tja dat wordt tochiets lastiger
TagForce schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:01:
[...]

Even ter verduidelijking...

Je gebruikt VPN naar de internetz toe om je torrents af te schermen, maar zolang die VPN aan staat kun je niet naar de Tweaknews servers toe?

Als dat je probleem is...
route -p add 217.19.16.197 MASK 255.255.255.255 <IP adress van je router> 0
(de -p maakt hem persistent, dus ook nog actief na een herstart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:57
Mr-D. schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 19:03:
Zie nergens torrents staan hoor ik denk dat hij anoniem wil up of downloaden via de tweakserver tja dat wordt tochiets lastiger

[...]
Volgens mij boeit downloaden vanaf de Tweakserver niet echt. Tweak zegt niks te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:03
Replay tv werkt idd prima. Heb alleen het idee dat het nog niet helemaal goed werkt, want zodra ik een film van een paar dagen terug start begint hij niet helemaal aan het begin. Je mist vaak net het eerste stukje..

Ik ga er vanuit dat ik niet de enige ben die dit zo ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaxHardcore schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 19:18:
[...]

Volgens mij boeit downloaden vanaf de Tweakserver niet echt. Tweak zegt niks te loggen.
Tja zou daar niet te hard in geloven , maar was niet mijn niet mijn vraag maar van Tagforce
bvsteyn schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 19:42:
Replay tv werkt idd prima. Heb alleen het idee dat het nog niet helemaal goed werkt, want zodra ik een film van een paar dagen terug start begint hij niet helemaal aan het begin. Je mist vaak net het eerste stukje..

Ik ga er vanuit dat ik niet de enige ben die dit zo ervaart?
Yup ik ervaar helaas hetzelfde maar ben wel blij dat we het hebben +1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:52
Mr-D. schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 19:49:
[...]

Yup ik ervaar helaas hetzelfde maar ben wel blij dat we het hebben +1
Denk dat ze nog steeds geen uitloop tijd hanteren voor en na programma's ,want bij opnames is het precies hetzelfde , sommige opnames zijn te laat begonnen of staat het einde niet op .

Dus dat zal voor replay tv net zo zijn denk ik. Had ze er al een mail over gestuurd en het zou door gezet worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfie104
bvsteyn schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 19:42:
Replay tv werkt idd prima. Heb alleen het idee dat het nog niet helemaal goed werkt...
Dat staat er wel logisch zo...

• bvsteyn
Alfie104 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:58:
[...]

Dat staat er wel logisch zo...
En wat is nu je punt? :F
Dancis schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 19:53:
[...]

Denk dat ze nog steeds geen uitloop tijd hanteren voor en na programma's ,want bij opnames is het precies hetzelfde , sommige opnames zijn te laat begonnen of staat het einde niet op .

Dus dat zal voor replay tv net zo zijn denk ik. Had ze er al een mail over gestuurd en het zou door gezet worden.
Ok, helder. Heb zelf geen opnemen pakket, dus geen ervaring daarmee. Wachten we rustig af wat de reactie is van Tweak hierop.

• Arjantje72
Je spreekt jezelf nogal tegen :)

• Alfie104
Geen punt, ik vond het wel grappig zo dus ik kon het niet laten er even op te reageren ;)

• bvsteyn
Alfie104 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 07:50:
[...]

Geen punt, ik vond het wel grappig zo dus ik kon het niet laten er even op te reageren ;)
Heb het wellicht wat krom beschreven, maar de dienst Replay TV werkt zeker wel. Alleen het begin (en dus vermoedelijk ook het eind) staat er niet compleet op. ;)
Datzelfde probleem heb je, vooral op de commercielen, inderdaad ook met Begin Gemist.

Ik hoop echt dat ze snel tijdmarges voor én na de EPG-tijden gaan hanteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Maar zoals ik het lees klopt het toch ?? Begin gemist >:)

Maar vooralsnog ben ik wel tevreden zo met replay en begin gemist nu ook nog de restpijnpunten oplossen (zoals antwoord op mijn mail van vorige week) dan word ik nog blij ook met het hele pakket.

Zelfde hier.

Ik zat op Sparql Light, maar nu met Replay TV erbij wil ik wel naar Basic toe :). Nu nog 1080p, meer marge in opnames en replay tv, pauze en sneller zappen en ik ben in principe tevreden.

Streams terug naar de meer hoogwaardige streams (+ het pakketje ongecodeerde) zou kers op de taart zijn.

• TagForce
Mr-D. schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 19:03:

[...]
Was ook meer een vraag... Of hij de VPN gebruikt om het internet afgeschermd op te komen (voor bijvoorbeeld torrents), maar dan niet meer bij de tweak Usenet server kan komen... Als dat het geval is moet ie gewoon een route buiten de VPN om inbouwen om die server te benaderen.

Als ie de VPN wil gebruiken om de tweak server te benaderen wordt het een heel ander verhaal (en waarschijnlijk een vrij onmogelijk verhaal aangezien andere IPs dan die van Cambrium worden afgeschermd van die server). Weet niet hoe user authentication verloopt, maar als je met onze creds ook op de tweaknews.nl server kan inloggen zou het mogelijk kunnen zijn. Tweaknews heeft die cambrium check namelijk niet.

Verwijderd

Tweak heeft toch geen Nieuwsgroepen?
Jawel. Ze beheren de usenet dienst (Tweaknews) alleen niet meer zelf, maar je hebt er wel gratis toegang toe via een aparte hostnaam.

[ Voor 9% gewijzigd door eymey op 31-08-2017 13:54 ]

• Xilv3r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-01-2023
psycho-realm schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:57:

[...]
Ben nu een paar maanden bij Tweak, en ben hier ook tegen aan gelopen.
Heb het enigzins wel werkend alleen niet geheel hoe ik het zou willen (zie: https://www.sat4all.com/f...reren-voor-sparql/?page=3)

Mijn configuratie is als volgt:
Modem -> AC88U -> Internet
\-> Zyxel -> STB(s)

Probleem is vooral de IGMP Proxy die om een of andere reden de stream vast zet na X aantal minuten waardoor TV niet goed werkt.
Internet daarentegen loopt heel goed en haal bij de meeste speedtests gewoon 950 up/down.

Verwijderd

eymey schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:53:
Jawel. Ze beheren de usenet dienst (Tweaknews) alleen niet meer zelf, maar je hebt er wel gratis toegang toe via een aparte hostnaam.
Ik heb tegenwoordig een abo bij Tweak. Hoe ko ik aan de toegang voor de nieuwsgroepen?

• Chimera666
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-05 12:12
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:40:
[...]

Ik heb tegenwoordig een abo bij Tweak. Hoe ko ik aan de toegang voor de nieuwsgroepen?
Ik kreeg destijds (is wel al jaren geleden) een brief thuis met inloggegevens waaronder nieuwsgroepen... zou verwachten dat je zoiets ook gekregen moet hebben. Anders gewoon effe bellen denk ik :)

• Alfie104
De server is news.tweak.nl en als ik het goed heb hoef je niet in te loggen als je vanaf een Cambrium-adres verbinding maakt. Als je wel moet inloggen is de inlognaam je klantnummer, password weet ik zo even niet maar volgens mij was dat iets wat je van Tweak gekregen moet hebben.

Verwijderd

Alfie104 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:01:
De server is news.tweak.nl en als ik het goed heb hoef je niet in te loggen als je vanaf een Cambrium-adres verbinding maakt. Als je wel moet inloggen is de inlognaam je klantnummer, password weet ik zo even niet maar volgens mij was dat iets wat je van Tweak gekregen moet hebben.
Je hebt geen inlog gegevens nodig. Het server adres is voldoende vanaf een Cambrium verbinding.

Verwijderd

Ik krijg toch echt geen toegang. Ongeacht wat ik als username/password geef.

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 10-09 16:25
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:08:
Ik krijg toch echt geen toegang. Ongeacht wat ik als username/password geef.
news.tweak.nl zonder gebruikersnaam of wachtwoord.

Ik hoop wel dat ze de hz wel gaan aanpassen naar 60hz, voetbal kijken is niet leuk op 25hz

[ Voor 6% gewijzigd door WhySoSerious? op 31-08-2017 21:54 ]

Pagina: 1 ... 64 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.