Toon posts:

[Tweak Glasvezel] Ervaringen Topic - Deel 4 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 66 67 Laatste
Acties:
  • 409.059 views

• prothello
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-05 12:36
https://www.ziggosport.nl/supersportweekend/

En wéér doet Sparql niet mee..

• webmasternick
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:57
Is er al iets bekend over een update die een aantal problemen moet verhelpen? Ik heb helaas nog geen inhoudelijke reactie gekregen op mijn tickets (blokjes, vastlopers). Begin inmiddels ongeduldig te worden. Gister avond stond de box vast in standby (led was rood). Na het rebooten liept die binnen 2 minuten weer vast. Heb dit proces 3 keer moeten herhalen voordat hij door de "kritieke periode" heen was en het ongeveer een dag blijft doen. Zucht...

Ik kijk het nog twee weken aan. Als er dan te weinig verbetering inzit, ga ik alleen internet bij Tweak afnemen en tv (tijdelijk) bij Ziggo.

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:15
Klopt t dat die nieuwe Animo kastjes niet meer achter een switch werken? Aangezien ik maar 1 aansluiting heb maar dus ook een ps4, smart tv, home cinema set heb ik de vorige Sparql ontvanger altijd aan de switch gehangen met alle apparatuur en dat werkte prima.

Nieuw kastje aan de switch slaat het beeld vast en doet niks. Koppel ik de kabel weer direct aan de Animo dan begint hij weer te werken.

Baal er echt van. Oude situatie was gewoon fijn.

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:04
P.C.Simonis schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:00:
Klopt t dat die nieuwe Animo kastjes niet meer achter een switch werken? Aangezien ik maar 1 aansluiting heb maar dus ook een ps4, smart tv, home cinema set heb ik de vorige Sparql ontvanger altijd aan de switch gehangen met alle apparatuur en dat werkte prima.

Nieuw kastje aan de switch slaat het beeld vast en doet niks. Koppel ik de kabel weer direct aan de Animo dan begint hij weer te werken.

Met mijn switch werkt het wel, ondersteunt jouw switch wel igmp?

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-05 12:19

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Bij mij zitten er zelfs 2 switches tussen, heb de Amino ook in een eigen VLAN zitten, de verbinding loopt vanaf de media converter -> router -> switch(tagged) -> switch 2 (tagged) -> Amino.

Zijn wel beide managed switches (HP ProCurve) met IGMP snooping support.

[Voor 6% gewijzigd door Aaargh! op 13-09-2017 12:29]

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-05 08:32
Bij mij ook probleemloos met een goedkope netgear ertussen.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:22
Waarom zouden ze at moeten?! het is een actie van ziggo zelf....

• Rammstein
Arjantje72 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:14:
[...]

Met mijn switch werkt het wel, ondersteunt jouw switch wel igmp?
Heb er 2 geprobeerd waaronder een tp-link tl-sg108.

Zou het een instelling in die Zyxel kunnen zijn die het veroorzaakt?
Je moet de TL-SG108E hebben die ondersteunt IGMP

• Rammstein
jHans_18T schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:46:
Ok thanks dan ga ik die bestellen.
Ik zie dat je in Almere woont, je kan hem bij Media M kopen.

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:04
Hans_18T schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:46:
Je moet de hebben die ondersteunt IGMP
TP links werd 2 jaar geleden afgeraden, in ieder geval voor KPN streams.
Of dat nog zo is, zou ik niet weten :)

https://forum.kpn.com/int...oord-igmp-snooping-308301
Zou kunnen dat de oude TL-SG108E problemen hebben/hadden, inmiddels zitten ze voor zover ik me kan herinneren al op V3 of V4. (goed nieuws https://forum.kpn.com/int...01/index3.html#post444184)
Zelf gebruik ik de netgear versies SG105E en de SC108E-V2 (zonder problemen)

[Voor 23% gewijzigd door Hans_18T op 13-09-2017 14:20]

ik gebruik de TL-SG3210

mediaconvertor -> SG3210 -> router -> terug naar SG3210 -> beide enton's

werkt opzich goed ervaar wel blokjes maar dit zie ik meer op de minder populaire zenders comedycentral enzz
deze switch is retestabiel en doet wat ik wil dus das ok

sneller usenet? tips en tricks

Anoniem: 821741

Bij mij zit de Animo achter een switch en ze werken prima.
Ik gebruik netgear prosafe GS105E.

• prothello
Adlermann schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:34:
[...]

Waarom zouden ze at moeten?! het is een actie van ziggo zelf....
waarom zouden ze niet mee doen?
Zelfs solcon doet mee..

• webmasternick
prothello schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:04:
[...]
waarom zouden ze niet mee doen?
Zelfs solcon doet mee..
Ik vermoed dat het alle hens aan dek is met het nieuwe platform, gezien alle tickets die open staan ;) Geen capaciteit om zulke acties aan te bieden.

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-05 13:06

Fonta

BuG Admin

Nope.

BuG Community - Discord: discord.bug-community.com

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06 11:41
Iemand ook in de advanced setting gekomen van de amino? Vraagt bij mij een wachtwoord. Een paar dingen geprobeerd, maar steeds verkeerde wachtwoord. :P

[Voor 12% gewijzigd door WhySoSerious? op 13-09-2017 20:04]

WhySoSerious? schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:02:
Iemand ook in de advanced setting gekomen van de amino? Vraagt bij mij een wachtwoord. Een paar dingen geprobeerd, maar steeds verkeerde wachtwoord. :P
:? Hoe kom jij uberhaubt bij die setting? Onder welke kop van het menu?

Of zonder LAN kabel er in opgestart of zo?

[Voor 71% gewijzigd door jeroenmuzikant op 13-09-2017 20:28]

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06 11:41
jeroenmuzikant schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:12:
[...]
:? Hoe kom jij uberhaubt bij die setting? Onder welke kop van het menu?

Of zonder LAN kabel er in opgestart of zo?
Fabrieksinstelingen en dan op menu knop drukken als dat in het scherm staat.
Ooh Oowkeej. d:)b Mooi voor als iemand het wachtwoord er voor heeft. ;) Ga ik dan nu nog maar even niet doen. Alles lijkt hier nu goed te draaien, dus laat ik de goden maar niet verzoeken. 8)

*Edit: Toch niet zo goed. :( Beeld bleef al weer eens stilstaan en ook alweer blokjes. Op Discovery Channel HD. Misschien later toch maar wel eens verzoeken dan. ;)

[Voor 35% gewijzigd door jeroenmuzikant op 13-09-2017 20:52]

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-05 13:06

Fonta

BuG Admin

Misschien deze?

BuG Community - Discord: discord.bug-community.com

• prothello
webmasternick schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:06:
[...]

Ik vermoed dat het alle hens aan dek is met het nieuwe platform, gezien alle tickets die open staan ;) Geen capaciteit om zulke acties aan te bieden.
Lijkt mij niet veel meer moeite dan het daadwerkelijk fixen van openstaande issues.

Maar goed, laat ze eerst maar eens 1080p fixen
De rtsp streams zijn niet meer toegankelijk.
Nieuwe app niet meer compatible met oudere tablet.
Niet reageren op tickets/e-mails.

Ik geef ze tot Nov/Dec om dingen te fixen of om te leren communiceren, zo niet dan ben ik weg.
Je kunt zeggen wat je wilt over de reuzen zoals KPN of Ziggo maar die kunnen ten minste wél een volwassen product leveren.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-05 12:19

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Arjantje72 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:07:
[...]

TP links werd 2 jaar geleden afgeraden, in ieder geval voor KPN streams.
Ik zou ook investeren in een iets beter merk.

Zelf gebruik ik een HP ProCurve 1920 als mijn core-switch en bij de TV staat een HP ProCurve 1820.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Ik heb inderdaad niet zulke beste ervaringen met TP-link, iig niet icm. IGMP Snooping op hun smart switches. Zet je IGMP snooping uit, dan werkt het prima maar dan ontvangt wel ieder apparaat in je netwerk de TV-streams.
prothello schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:30:
[...]
Lijkt mij niet veel meer moeite dan het daadwerkelijk fixen van openstaande issues.

De rtsp streams zijn niet meer toegankelijk....
Ja precies, laat het eerst maar weer eens zo'n mooi beeld zijn dat het weer lijkt dat ik een nieuwe tv heb.

:? Met een s er bij misschien niet. ;) En hun nieuwe streams sowieso niet...
Maar de 'oude' rtp streams draaien hier in Leeuwarden nog wel in VLC player. :)
Bijvoorbeeld Motorsport.tv HD ziet er daar nog goed uit. Kun je ook nog 4 talen kiezen.
Er moet wel de-interlace aan bij die zender.

Dat is trouwens rtp://239.0.4.150:7000 En wel alleen in Gigabit gebied te zien.

[Voor 7% gewijzigd door jeroenmuzikant op 14-09-2017 17:36]

• Rammstein
Hans_18T schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:46:
Oh de andere die ik thuis heb staan is trouwens de TL-SG105 haha.. moet ik zeker ook de E versie hebben :F

• el flaco
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03 06:56
prothello schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:30:
[...]

De rtsp streams zijn niet meer toegankelijk.
Nieuwe app niet meer compatible met oudere tablet.
Niet reageren op tickets/e-mails.

Ik geef ze tot Nov/Dec om dingen te fixen of om te leren communiceren, zo niet dan ben ik weg.
Je kunt zeggen wat je wilt over de reuzen zoals KPN of Ziggo maar die kunnen ten minste wél een volwassen product leveren.
Mooi verwoord zelf heb ik tweak al opgezegd al loopt het abo nog wel vele maanden. Heb alvast gebruik gemaakt van de 6 maanden korting actie van ziggo start pas in 2018 maar dan weet ik zeker dat ik die korting heb. En bij de prijsverhoging tzt in juni/ juli stap ik over naar kpn met 6 maanden korting. Wel wat gedoe maar dan heb je 12 maanden achtereen korting en een volwassen tv product.

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-03 08:32

MaxHardcore

PSN: butella

el flaco schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:09:
[...]

Mooi verwoord zelf heb ik tweak al opgezegd al loopt het abo nog wel vele maanden. Heb alvast gebruik gemaakt van de 6 maanden korting actie van ziggo start pas in 2018 maar dan weet ik zeker dat ik die korting heb. En bij de prijsverhoging tzt in juni/ juli stap ik over naar kpn met 6 maanden korting. Wel wat gedoe maar dan heb je 12 maanden achtereen korting en een volwassen tv product.
Alles opgezegd, of alleen Sparql?

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-03 08:32

MaxHardcore

PSN: butella

jeroenmuzikant schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:20:
[...]
Ja precies, laat het eerst maar weer eens zo'n mooi beeld zijn dat het weer lijkt dat ik een nieuwe tv heb.

:? Met een s er bij misschien niet. ;) En hun nieuwe streams sowieso niet...
Maar de 'oude' rtp streams draaien hier in Leeuwarden nog wel in VLC player. :)
Bijvoorbeeld Motorsport.tv HD ziet er daar nog goed uit. Kun je ook nog 4 talen kiezen.
Er moet wel de-interlace aan bij die zender.

Dat is trouwens rtp://239.0.4.150:7000 En wel alleen in Gigabit gebied te zien.
Werkt dit alleen als je een Sparql abbo hebt? Ik krijg er niks voor met VLC.

• el flaco
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03 06:56
MaxHardcore schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:43:
[...]

Alles opgezegd, of alleen Sparql?
Inmiddels alles. Heb nu al wel tv van ziggo.
MaxHardcore schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:59:
[...]

Werkt dit alleen als je een Sparql abbo hebt? Ik krijg er niks voor met VLC.
Klopt, dat werkt alleen als je een Sparql abonnement hebt. En dus ook alleen maar waar Tweak Gigabit internet aanbied.

[Voor 10% gewijzigd door jeroenmuzikant op 15-09-2017 00:57]

• kaletax
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-02 15:32
webmasternick schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:42:
Is er al iets bekend over een update die een aantal problemen moet verhelpen? Ik heb helaas nog geen inhoudelijke reactie gekregen op mijn tickets (blokjes, vastlopers). Begin inmiddels ongeduldig te worden. Gister avond stond de box vast in standby (led was rood). Na het rebooten liept die binnen 2 minuten weer vast. Heb dit proces 3 keer moeten herhalen voordat hij door de "kritieke periode" heen was en het ongeveer een dag blijft doen. Zucht...

Ik kijk het nog twee weken aan. Als er dan te weinig verbetering inzit, ga ik alleen internet bij Tweak afnemen en tv (tijdelijk) bij Ziggo.
precies het zelfde probleem en de oplossing is gevonden... een telefoontje naar de servicedesk van Tweak ben ik als een klein kind behandeld maar dat werd snel bijgesteld, ik heb er degelijk wel kaas van gegeten :) het verplicht riedeltje aanhoren dan komen zo tot de conclusie dat de Aria waarschijnlijk defect is en een nieuw opgestuurd gaat worden.Gisteren is de Aria bezorgd en meteen aangesloten en.... een verademing, gewoon zo als het moet zijn niks dagelijkse vastlopers meer :) :) het is dus de Aria die hiervan de schuldige is.
het wel opgevallen dat de nieuwe Aria maar 512 MB geheugen heeft. dit was met de eerste 1 GB, dus er zijn verschillende Aria's
dus een RMA aanvragen bij Tweak
als het druk met bellen is moet je bedenken dat het tweak team maar 2 medewerkers aan de telefoon zitten en zelfs na 18:00 uur maar 1 medewerker. dus heb geduld.

dit zijn de vragen die ze stellen.

1. Je zijksel firmware moet nummer 14 zijn
2. de tweak glasvezel configuratiefile(via tweak side) moet in geladen zijn na een 30 sec. reset via het kleine knopje naast de spanningsaansluiting (met paperclip)
3. aangeven dat de Aria defect is.
4. wachten op de pakjesbezorger(ster)
5. have fun. _/-\o_ _/-\o_
ik heb 1810-g ook nog hangen maar vind de TL-SG3210 toch wat lekkerder werken kwa configuratie en ze zijn net zo stabiel deze heb ik ook nog zit software bij maar echt managen kan je hem niet
Aaargh! schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:33:
[...]

Ik zou ook investeren in een iets beter merk.

Zelf gebruik ik een HP ProCurve 1920 als mijn core-switch en bij de TV staat een HP ProCurve 1820.

[Voor 3% gewijzigd door Mr-D. op 15-09-2017 07:12. Reden: link aangepast]

• webmasternick
kaletax schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 03:17:
[...]

precies het zelfde probleem en de oplossing is gevonden... een telefoontje naar de servicedesk van Tweak ben ik als een klein kind behandeld maar dat werd snel bijgesteld, ik heb er degelijk wel kaas van gegeten :) het verplicht riedeltje aanhoren dan komen zo tot de conclusie dat de Aria waarschijnlijk defect is en een nieuw opgestuurd gaat worden.Gisteren is de Aria bezorgd en meteen aangesloten en.... een verademing, gewoon zo als het moet zijn niks dagelijkse vastlopers meer :) :) het is dus de Aria die hiervan de schuldige is.
het wel opgevallen dat de nieuwe Aria maar 512 MB geheugen heeft. dit was met de eerste 1 GB, dus er zijn verschillende Aria's
als het druk met bellen is moet je bedenken dat het tweak team maar 2 medewerkers aan de telefoon zitten en zelfs na 18:00 uur maar 1 medewerker. dus heb geduld.

2. de tweak glasvezel configuratiefile(via tweak side) moet in geladen zijn na een 30 sec. reset via het kleine knopje naast de spanningsaansluiting (met paperclip)
Heel veel dank voor je post. Ik ga zometeen direct bellen. Zal jullie op de hoogte houden

• Alfie104
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-05 14:20
Mr-D. schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 07:11:
deze heb ik ook nog zit software bij maar echt managen kan je hem niet
[...]
Maar dat is volgens de specificaties dan ook een unmanaged switch, die dankzij een speciale Windows app semi-managed gebruikt kan worden. Voor dat geld heb je geen echte managed switch.

• webmasternick
kaletax schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 03:17:
[...]

Zojuist gesproken met de helpdesk. Ze willen helaas niet direct een nieuwe box opsturen :( Mijn ticket van 2 weken oud willen ze eerst nog onderzoeken/oplossen. Toen gaf ik aan dat nog langer wachten erg vervelend is, TV kijken is momenteel erg vervelend. Ik wou gister avond al Ziggo TV bestellen. De levertijd van 2 weken heeft mij weerhouden (dan ben ik ook op vakantie). Medewerker gaf aan dat hij een nieuwe ticket ging aanmaken, met hogere prioriteit. Ik heb gevraagd om te vermelden dat het omruilen van de box dezelfde problemen bij een andere abonnee heeft verholpen.

Medewerker verwacht dat begin volgende week een antwoord op mijn ticket komt.

• TagForce
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-02 10:56
webmasternick schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:21:
[...]

Zojuist gesproken met de helpdesk. Ze willen helaas niet direct een nieuwe box opsturen :( Mijn ticket van 2 weken oud willen ze eerst nog onderzoeken/oplossen. Toen gaf ik aan dat nog langer wachten erg vervelend is, TV kijken is momenteel erg vervelend. Ik wou gister avond al Ziggo TV bestellen. De levertijd van 2 weken heeft mij weerhouden (dan ben ik ook op vakantie). Medewerker gaf aan dat hij een nieuwe ticket ging aanmaken, met hogere prioriteit. Ik heb gevraagd om te vermelden dat het omruilen van de box dezelfde problemen bij een andere abonnee heeft verholpen.

Een nieuw ticket met hogere prio?!
En dan deze sluiten zeker?
Op deze manier halen ze hun SLA's wel.

Voor de volgende keer: Huidige ticket laten escaleren naar een hogere prio. Dan loopt namelijk het tellertje door. Nu begint het tellertje opnieuw te lopen en hebben ze ineens weer twee weken extra om het op te lossen.

• webmasternick
TagForce schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:35:
[...]
Voor de volgende keer: Huidige ticket laten escaleren naar een hogere prio. Dan loopt namelijk het tellertje door. Nu begint het tellertje opnieuw te lopen en hebben ze ineens weer twee weken extra om het op te lossen.
Zal ik doen. Ik geloof dat de oude ticket gewoon open blijft staan, en een nieuwe ticket erbij met de "door mij voorgestelde oplossing". Weet alleen niet of de oude ticket nu ook hogere prio heeft gekregen.

Kan ik de tickets ergens inzien?

[Voor 3% gewijzigd door webmasternick op 15-09-2017 09:47]

• TagForce
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-02 10:56
webmasternick schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:44:
[...]

Zal ik doen. Ik geloof dat de oude ticket gewoon open blijft staan, en een nieuwe ticket erbij met de "door mij voorgestelde oplossing". Weet alleen niet of de oude ticket nu ook hogere prio heeft gekregen.

Kan ik de tickets ergens inzien?
Niet dat ik weet.

• Jan Driebeen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-06 10:43
Vraagje aan medeTweakers: mijn huistelefoon (zo'n Dect-telefoon) is stukgegaan en wil dus een nieuwe kopen. Nu lees ik regelmatig in dit draadje iets over de Giga N300A IP om via Voip te kunnen bellen ipv via analoog/voip. Heb je om te bellen via de Giga N300A IP i.c.m. de Zyxell (en een handheld telefoon) nog een ander programma of abonnement nodig? Ik bel niet heel veel met de huistelefoon en vraag mij af of de investering het wel waard is.

Groeten

Jan :)

[Voor 9% gewijzigd door Jan Driebeen op 15-09-2017 15:44. Reden: link toegevoegd]

De Gigaset N300A IP en een compatible handset (of meerdere) is voldoende. Je kan bij Tweak de telefoniegegevens opvragen en dan ben je klaar.

OF je vraagt meteen de Fritz!box 5490 aan. Ben je nog goedkoper uit ook (tenzij je die N300A nog op marktplaats kan vinden). Dan hoef je alleen nog een handset aan te schaffen en hoef je ook niet om de telefoniegegevens te vragen. Die zet Tweak dan al voor je in de Fritz!box

• kaletax
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-02 15:32
webmasternick schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:21:
[...]

Ik mag wel zeggen dat ook een beetje drang heb toegepast. Op dinsdag een ultimatum gegeven tot vrijdag anders zal wel even langs komen om de boel te komen inleveren via de voordeur of via het raam zo wit heet was ik misschien heeft dat geholpen!!! Helpdesk medewerker Sanne. Als je in Almere woont kan je dit makkelijk zeggen :) :)

• Jan Driebeen
Ik kan de Ziggo zenders (660 en verder) gewoon kijken op dit moment,blijkbaar doet Sparql dus gewoon mee :)
Verbaasd mij eigenlijk helemaal niets dat Sparql dit niet communiceert maar wel fijn voor de sportliefhebbers.
Jan Driebeen schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 23:32:
[...]

Ik kan de Ziggo zenders (660 en verder) gewoon kijken op dit moment,blijkbaar doet Sparql dus gewoon mee :)
dat begrijp ik ook wel maar meld het hier even mocht iemand deze willen gebruiken, nb voor de oude boxen heb ik deze een tijdje gebruikt en deze werkt ook heel goed dus lijkt mij dan een goedkope switch om alle boxen op aan te sluiten.

• pd5lwd
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-05 18:33
kaletax schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:12:
[...]

Ik mag wel zeggen dat ook een beetje drang heb toegepast. Op dinsdag een ultimatum gegeven tot vrijdag anders zal wel even langs komen om de boel te komen inleveren via de voordeur of via het raam zo wit heet was ik misschien heeft dat geholpen!!! Helpdesk medewerker Sanne. Als je in Almere woont kan je dit makkelijk zeggen :) :)
Ik moet de helpdesk van tweak hier een klein beetje krediet geven aan de jongens en meisjes zitten daar met handen en voeten vast gebonden.
Ze doen gewoon hun werk zoals jij je werk ook doet.
Je kunt moeilijk met dingen gaan gooien door de winkel raam of deur.
Je wist van tevoren met wie je in de zee ging.
Als je de volgende keer weer de helpdesk belt vraag dan naar een die er echt verstand van heeft.
Dit wou ik even kwijt.

• Jan Driebeen
eymey schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:10:
De Gigaset N300A IP en een compatible handset (of meerdere) is voldoende. Je kan bij Tweak de telefoniegegevens opvragen....
Kan je ook aangeven wat het voordeel is van bellen via VoIP bij Tweak? Is dan bellen altijd gratis bijvoorbeeld?

Dank je wel alvast voor het antwoord👍
Je belt al standaard via VoIP via Tweak en net is niet gratis zie https://www.tweak.nl/glasvezel/beltarieven.html wat wel een voordeel is van dat apparaat is dat er je meerdere accounts in kan zetten maar dat kan de Fritz ook

Anoniem: 821741

pd5lwd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:13:
[...]

Ik moet de helpdesk van tweak hier een klein beetje krediet geven aan de jongens en meisjes zitten daar met handen en voeten vast gebonden.
Ze doen gewoon hun werk zoals jij je werk ook doet.
Je kunt moeilijk met dingen gaan gooien door de winkel raam of deur.
Je wist van tevoren met wie je in de zee ging.
Als je de volgende keer weer de helpdesk belt vraag dan naar een die er echt verstand van heeft.
Dit wou ik even kwijt.
Dat klopt allemaal wat je zegt. Alleen de jongens en meisjes van de helpdesk wisten ook dat zij het eerste aanspreekpunt zijn van de Tweak gebruikers. En dan kun je wel eens boze en teleurgestelde klanten aan de lijn krijgen. Betekent niet dat je stenen door de ruit moet gaan gooien. Gewoon je conclusie trekken en overstappen naar een andere provider, zoals ik nu gedaan heb. Hoe meer mensen dat doen, hoe sneller er denk ik aan de problemen gewerkt gaat worden. Het is te hopen dat het niet de ondergang van Tweak tv gaat worden.
Toevallig ken ik één van de monteurs goed en deze vertelde dat Augustus en september veel meer opzeggingen hebben gehad, dan het hele jaar ervoor. Dat zou toch een signaal voor de directie moeten zijn.

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 821741 op 16-09-2017 14:37]

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-06 22:30
Na 133 pagina's en er is veel veranderd bij Tweak (TV) wordt het tijd voor een opgepoetste deel 5!

Graag verder in Tweak Glasvezel Ervaringen Topic - Deel 5

Uiteraard in overleg met topic starter Killerbert

[Voor 40% gewijzigd door kmichael op 16-09-2017 17:07]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:33

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Inderdaad vanaf nu verder in: [Tweak Glasvezel] Ervaringen Topic - Deel 5
Pagina: 1 ... 65 66 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee