Ik heb een paar dagen geleden een opstartprobleem hier in dit topic gezet en heb het probleem niet kunnen oplossen .
Wat ik gedaan heb is Windows 8 op dvd opnieuw geinstalleerd maar helaas komt de foutmelding / reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key / steeds terug als ik mijn Asus laptop opstart .
Ik heb dus voor de 2e keer vanaf mijn DVD windos 8 opnieuw geinstalleerd .
Helaas krijg ik nu te zien / no option to boot to. / en zet mijn laptop met startknop uit .
Als ik hem nu weer opstart na 3 minuten gaat hij gelijk naar de Bios .
ik druk dan save & exit en gaat naar zwart scherm en blijft zo .
Ik druk hem weer uit en naar een paar minuten gaat hij wel door naar windows 8 en kan prima aan de slag .
Als ik de computer steeds opnieuw opstart ( niet helemaal uit zetten ) dan start hij wel altijd door naar windows .
Vaker als ik lang genoeg wacht dan start hij wel op naar windows 8 ( vanaf helemaal uit ) .
Ik ben met dit hele verhaal naar paradigit winkel geweest en deze ICT mederwerker zij dat mijn harde schijf defect was en ik kocht een SSD kaart van 240 GB en ik kon hem thuis via Windows 8 DVD installeren zij deze medewerker .
Ik thuis geprobeerd en kreeg windows niet geinstalleerd dus weer terug naar paradigit winkel en bij nader onderzoek zij deze ICT medewerker dat mijn moederbord defect is en einde verhaal laptop .
Nu kom ik wel vaker op windows met opstarten en vind het vreemd dat ik nu wel kan werken op mijn laptop zonder problemen .
Nu is mijn vraag dat als je moederbord defect is van je laptop toch af en toe opstart naar windows 8 ??

Ik ben met dit hele verhaal naar