Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 28] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 307 308 Laatste
Acties:

• Mechanic17
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 21:05
G_Dragon schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 01:25:
Spider-Man: Brand New Day (2026)[Afbeelding: Spider-Man: Brand New Day (2026)]
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Action, Adventure, Fantasy | Runtime: 145 min | MPAA: PG-13
spoiler:
[textalign=justify]Ik heb blijkbaar een Marvel‑film gemist over The Punisher, want opeens was daar Frank.[/textalign]
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]8.5 / 10
Genereer je eigen UBB code review
spoiler:
De Punisher is voor deze film alleen in de volgende series op Disney+ te zien:
* Daredevil (seizoen 2)
* The Punisher (seizoen 1&2)
* Daredevil: Born Again (seizoen 1)
* The Punisher: Last Kill (TV Special)

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Mechanic17 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 19:08:
[...]
spoiler:
De Punisher is voor deze film alleen in de volgende series op Disney+ te zien:
* Daredevil (seizoen 2)
* The Punisher (seizoen 1&2)
* Daredevil: Born Again (seizoen 1)
* The Punisher: Last Kill (TV Special)
Ah zonde dat het in series is.. was na 4 Marvel series een beetje uitgekeken op hun series dus ben ermee gestopt :p

De series die wij als enigste hebben gekeken waren;
  • Wandavision
  • Loki Seizoen 1
  • The Falcon and the Winter Soldier
  • Hawkeye
Btw heb jij misschien ook antwoord op de volgende spoiler?
spoiler:
ik heb nog steeds een error waarom Natasha Romanoff niet als Black Widow speelt

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Mechanic17
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 21:05
G_Dragon schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 19:16:

Btw heb jij misschien ook antwoord op de volgende spoiler?
spoiler:
ik heb nog steeds een error waarom Natasha Romanoff niet als Black Widow speelt
spoiler:
Natasha offerde haarzelf op in Avengers: Endgame zodat ze een van de infinity stones ronde verkrijgen en kon ook niet meer tot leven gebracht worden. Yelena (haar zus) nam de rol over na haar dood.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Mechanic17 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 19:24:
[...]
spoiler:
Natasha offerde haarzelf op in Avengers: Endgame zodat ze een van de infinity stones ronde verkrijgen en kon ook niet meer tot leven gebracht worden. Yelena (haar zus) nam de rol over na haar dood.
spoiler:
Oh ja dat was ook zo, foutje van mijn kant. Was dat even vergeten, we zijn qua kijken bijna weer bij de tweede Avengers film

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:23
Backrooms (2026)Backrooms (2026)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.0 | Genre: Horror, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 110 min | MPAA: R
Backrooms is gebaseerd op een ijzersterk concept. Zelf heb ik een paar Backrooms filmpjes op youtube gezien, maar niet echt bekend met de lore verder.
De eerste drie kwartier dacht ik oprecht: dit wordt ’m. Langzaam wordt de spanning opgebouwd en heb je het gevoel dat alles uiteindelijk op zijn plek gaat vallen of dat er op z’n minst iets gigantisch engs gaat gebeuren. Het voelde uniek en interessant, alsof er iets dieps/filosofisch/intellectueels achter zag.
Maar toen besloot de film blijkbaar zelf ook de Backrooms in te lopen en nooit meer de uitgang te vinden… Vanaf dat moment wordt het steeds vager, steeds willekeuriger en steeds minder logisch. Horror hoeft helemaal niet realistisch of volledig verklaarbaar te zijn, juist het mysterieuze maakt het vaak eng, maar er is een verschil tussen mysterie en “we gooien gewoon alles tegen de muur en hopen dat het artistiek lijkt”. Er gebeuren bepaalde dingen die helemaal niet te verklaren zijn, maar ook niet uitnodigen tot discussiëren of nadenken. Je ziet het, je denkt “huh?!”, en gaat verder met je leven. Ik bleef vooral wachten op het moment waarop iemand zou roepen: “Nee hoor, geintje. Nu begint de échte film.” Helaas gebeurde dat niet.
Een geweldig uitgangspunt dat uiteindelijk verdwaalt in zijn eigen gangen.
Dikke 4/10.
Afbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/4.png4 / 10
Genereer je eigen UBB code review
Pagina: 1 ... 307 308 Laatste

Let op:
Gebruik bij het schrijven van een review de nieuwe UBB-generator (zoeken op basis van IMDB-nummer) van Webgnome, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
Dit topic is voor het delen van (grotendeels) spoilerloze recensies. Een post met enkele regeltjes tussen spoiler tags is acceptabel. Een post die voor de helft (of meer) "zwart" is, niet. Alles ertussen is een grijs gebied dat men het liefst vermijdt dus hou "enkele regeltjes in spoilertags" als sociaal maximum aan. Als je in-depth over een film wil discussiëren waarbij spoilers onvermijdelijk zijn, open dan een apart topic specifiek voor die film.