[PC/Mac] League of Legends - Deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 33 Laatste
Acties:
  • 72.029 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Wat een mooie kortzichtigheid af en toe; Heb een game met Varus adc. We winnen botlane vrij gemakkelijk, en in teamfights weet ik constant triple of quadra te halen. Met een berescore de game geëindigd dus.

Andere lanes gingen mooi gelijk op. Na de game krijg ik 3 invites, waarvan 2 van de tegenstander. Ik decline ze allemaal, gaat de enemy jungle letterlijk smeken om met mij te duo-en. Die kerel denkt dat ik hem wel even uit Silver 5 ga carryen :D.

Lekker kortzichting, we hadden een Nidalee, Jayce, Varus (ik), Thresh en Talon. Stonden tegen Xin, Annie, Cho, Caitlyn en Kayle. En zij gaan allemaal hutjemutje op mid teamfighten, en dus halfdood zijn door onze poke. Daarnaast stond ik in lane met een Thresh die deze game al eens gezien had, want werkelijk elke hook was raak.
Van de laatste 20 games heb ik er 7 gewonnen, ben 152 keer doodgegaan. Hopeloos uit vorm zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
van het weekend ging het bij mij zo: ik verloor 3 potjes mede door zelf slecht te spelen en door niet te kunnen carrien. daarna ging ik voor de gein maar de jungle in met amumu, instant win, die game heb ik botlane op gang geholpen, daarna top en mid ging op zichzelf al lekker, daarna in de teamfights wonnen we al snel.

daarna 2 keer leona waar ik de botlane turnde met een paar mooie plays en daarna ging ik roamen.

En de laatste game met tresh waar we gecarried werden vanaf top en mid want botlane was volledig gecountered en zowel draven als ik kon helemaal niks. tegenstanders waren echt heel goed.

maar toch nog een paar mooie gamechanging hooks gemaakt in teamfights

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Win Nhao nog eens opgepakt, op blue side gewoon red starten en onmiddellijk erna gaan ganken op botlanee met E en Q en red buff. FB is gegarandeerd als ze de enemy beetje laten pushen.
FB voor de 3 minuten is echt wel een sterke start, zeker op botlane, nog maar 1x gefaald omdat onze adc geen damage deed tijdens de gank nochtans wel eens gepingd.
Even kijken als je mid of top kan ganken... snowball away.
Devourer stacks met krabbetjes en vroege draakjes na een succesvolle herhaling op bot en dan loopt het als een trein.

Op red side hetzelfde maar dan top ganken. Als daar al een champ staat met cc, zoals bvb maokai dan is FB ook zo goed als gegarandeerd als je goed communiceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:24:
Win Nhao nog eens opgepakt, op blue side gewoon red starten en onmiddellijk erna gaan ganken op botlanee met E en Q en red buff. FB is gegarandeerd als ze de enemy beetje laten pushen.
FB voor de 3 minuten is echt wel een sterke start, zeker op botlane, nog maar 1x gefaald omdat onze adc geen damage deed tijdens de gank nochtans wel eens gepingd.
Even kijken als je mid of top kan ganken... snowball away.
Devourer stacks met krabbetjes en vroege draakjes na een succesvolle herhaling op bot en dan loopt het als een trein.

Op red side hetzelfde maar dan top ganken. Als daar al een champ staat met cc, zoals bvb maokai dan is FB ook zo goed als gegarandeerd als je goed communiceert.
van het weekend heb ik ook een normal gedaan met xin in de jungle gewoon om te oefenen, had me devour sated op minuut 22 en op minuut 27 surrendered te enemy omdat ik hun shaco 3 hit xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp3c0ps
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10-2021
ShadowBumble schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:07:
Op zich gisteren avond gewoon 3 potje gespeeld, 2x met Cho en 1x met thresh je merkt wel duidelijk verschil eerste potje stompte ik nasus zo hard ze land uit dat rengar maar constant aan het babysitten ging. 2de potje had ik een tf op top tegenover me waar ik eigenlijk niet zo een goed antwoord op had.

Thresh kon ik gewoon te weinig op betekenen om een verschil uit te maken in de game.
TF is een easy matchup voor Chogat.
Wanneer ik cho mid speel tegen is de lane insta won.
QWR Kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Fanatic_FS schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 23:00:
4 Nieuwe Project skins announced!
http://www.surrenderat20.net/2015/08/project.html#more

Waarschijnlijk Leona, Zed, Lucian en Yi/Fiora
hmm zat ik er niet veel naast.
Ik dacht: Kayle, Zed, Lucian en Fiora.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:15

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Wootlock schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:34:
[...]

hmm zat ik er niet veel naast.
Ik dacht: Kayle, Zed, Lucian en Fiora.
Ben wel vrij zeker dat het Leona is, gezien de quote "Stand and fight" letterlijk een Leona quote is.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Fanatic_FS schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:37:
[...]

Ben wel vrij zeker dat het Leona is, gezien de quote "Stand and fight" letterlijk een Leona quote is.
Maar volgens mij stond er ook iets van divine shizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
en gaat fnatic 24-0 of gaat OG nog een gamepje van ze afsnoepen?

wat denken jullie?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Denk dat het 3-0 of 3-1 wordt (voor FNC).

Ik hoop dat het 3-0 wordt voor CLG, maar ik vrees dat TSM toch weer weet te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40
ShadowBumble schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:07:
Op zich gisteren avond gewoon 3 potje gespeeld, 2x met Cho en 1x met thresh je merkt wel duidelijk verschil eerste potje stompte ik nasus zo hard ze land uit dat rengar maar constant aan het babysitten ging. 2de potje had ik een tf op top tegenover me waar ik eigenlijk niet zo een goed antwoord op had.
Zoals sp3c0ps al terecht opmerkte, een TF zou voor Cho' gath eigenlijk geen probleem mogen zijn.

Je hebt daar voldoende sustain en dmg voor. Als je zijn Q's kan dodgen heb je behalve zijn stun verder weinig te vrezen. Zeker als je terugkomt met een Catalyst kan ie niks meer.

Zoals sp3c0ps zei: QWR (eventueel flash en ignite erbij als nodig is) en je hebt hem waarschijnlijk al neer. Of nog makkelijker, als ie in W range loopt meteen W erop, dan is ie silenced, Q eroverheen (iets achter hem plaatsen want waarschijnlijk loopt ie terug richting zijn tower), R en eet smakelijk!

Misschien moet je nog even wat meer oefenen met last hits op Cho (daar komt ook zijn sustain vandaan) en het raken van je Q en W. Vergeet niet dat W toch een aardige range (en silence) heeft, die cast ik vrijwel altijd als ze ook maar even een tel in range zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Skyclad schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:35:

Ik hoop dat het 3-0 wordt voor CLG, maar ik vrees dat TSM toch weer weet te winnen.
TSM zijn meesters in de BO5 van de NA teminste, daarnaast dit is de eerste finale van CLG dus hun zullen meer last hebben van "druk" waar het voor TSM toch iets meer normaal is.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Skyclad schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:35:

FNC zal wel winnen, maar zou wel echt mager zijn als OG niet minimaal één game weet te winnen.

FNC maakt genoeg foutjes, zoals die triple kill die PoE met Ezreal mid wist op te pikken in botlane of die paar keer dat Huni zich bij top lane kinderlijk eenvoudig liet pakken (dat gebeurt bij hem wel vaker).

De casters noemden afgelopen weekend TF mid als mogelijke manier om FNC te kunnen stoppen. Zijn global pressure kan enorm handig zijn om ganks op te zetten of juist een FNC towerdive direct te kunnen turnen.

TSM's overwinning in het weekend vond ik niet bijster indrukwekkend; Liquid viel imo vooral tegen. CLG zou dit moeten kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Weet niet of CLG hun zenuwen onder controle weet te houden. TSM speelt al maanden als een natte dweil, maar heeft het toch weer tot de finale weten te schoppen, waarschijnlijk mede door de zenuwen van hun tegenstanders.

FNC maakt veel fouten, maar OG ook. En die hebben tot nu toe ook niet van FNC kunnen winnen (en hebben ook de nodige steken laten vallen, waar FNC iedere keer weer wist terug te komen).

[ Voor 7% gewijzigd door Skyclad op 18-08-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Fnatic gaat met gemak winnen en TSM zal tevens aan de haal gaan met de overwinning. Uiteraard hoop ik dat CLG wint, want ik heb echt helemaal niets met TSM, maar ik heb het idee dat TSM het gehele seizoen haast met de handrem erop heeft gespeeld.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Ik denk 3-1 in EU en 3-2 in NA.
FNC maakt in veel potjes foutjes en die worden regelmatig niet afgestraft of de tegenstanders maken nog meer (of grotere) fouten. Dit verwacht ik tegen OG ook. Verder is FNC in de teamfights en in shotcalling gewoon geniaal. Daarnaast hebben ze met Rekkles een zeer stabiele ADC waar je toch wel op kan rekenen. Ze hebben Febiven die volgens mij 1 van de betere midlaners is in de wereld (niet iedereen stompt Faker zomaar de lane uit). Huni en Reignover doen gewoon wat ze moeten doen en dat doen ze goed ook.

Bij TSM en CLG denk ik dat TSM wint omdat ze meer ervaring hebben, ondanks dat ze momenteel misschien niet het beste team zijn. Ook merkte ik dat WildTurtle ineens wel beter speelde, Bjergsen speelt altijd aan de geniale kant. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Volgens mij dacht TSM dat ze bij de wereldtop hoorden en viel de MSI hun erg tegen.
Ze zijn nog altijd stabieler als team dan de meeste NA teams, maar twijfelen meer in hun spel dan ze in de Spring Split deden.

Denk dat het een deel de verwachtingen van het publiek zijn, de druk op TSM om het goed te doen. Als ze dan bij de IEM zo goed spelen (de 2015 IEM, niet die in December 2014 ;) ) verwacht het publiek dat ze ook de finale zullen halen bij de MSI. En in de eerste ronde er uit vliegen was niet wat ze voor ogen gehad zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp3c0ps
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10-2021
Fnatic 3-0 OG
CLG 3-0 Tsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ik verwacht dat TSM toch wel minstens 1 of 2 games kan pakken tegen CLG of zelfs 3 winnen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

Had wel weer een leuke game vandaag :)
Lekker door de backline rampagen :D
Hun Viktor begon te huilen dat ie alleen verloor omdat ik fed was. Sja, ik raak niet vanzelf fed, daar hebben jullie zelf aan bijgedragen :+

[ Voor 28% gewijzigd door McGryphon op 18-08-2015 23:45 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Twee wisselvallige games gehad gisteren. 1 als Riven vs een Cho'gath wat ik echt een enorme ruk matchup vind, en dan heb je ook nog eens een jungler die het grappig vind om top te starten. Dus je MOET al een headstart hebben vs Cho om hem voor 6 de lane uit te schoppen en dan krijg je die vervolgens niet. Zag gisteren overigens in een stream (van soloqueue volgens mij was het imaqtpie) waarin de toplaner Gromp en Blue buff met de jungler deed, waardoor ze beiden level 2 waren. Misschien moet ik dat maar eens proberen, Al weet ik dan al dat ik waarschijnlijk doodgepingt ga worden door de jungler.

Iig game toch nog redelijk simpel gewonnen, waarna game 2 kwam. Mooiste kwam, toen ik mocht picken lockte onze 2e persoon gelijk Wukong in voor top. Dus daar ging top, nou ja dan maar Warwick jungle. En ja hoor tuurlijk was het de toplaner die continu lag te klagen, waarop ik hem vertelde dat ik geen main jungler ben en hij dus zijn lane zelf moest winnen. (grappig overigens de enemy jungler was niet 1x top geweest...) Ik probeerde nog een dragon te pakken, maar op dat moment besloot onze botlane de lane te freezen waarna ik ineens enemy support + adc + jungler + midlaner naast me had staan. Dus ja, daar ging de game zo'n beetje.

Oh wel, je kunt ze niet allemaal winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McGryphon schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:44:
Had wel weer een leuke game vandaag :)
Lekker door de backline rampagen :D
Hun Viktor begon te huilen dat ie alleen verloor omdat ik fed was. Sja, ik raak niet vanzelf fed, daar hebben jullie zelf aan bijgedragen :+
De farm van Riven en Morde na 36min. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:54:
[...]

De farm van Riven en Morde na 36min. :/
Je bedoeld de farm van support Riven? ;) Die in lane stond met troll ADC Morde? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ja, heerlijke botlane was dat joh :')
Denk dat door meer dan een maand nauwelijks spelen mijn MMR nogal gezakt is, anders heb ik slecht nieuws voor de mensen met wie ik queuede :P

[ Voor 3% gewijzigd door McGryphon op 19-08-2015 09:59 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Ik kom zoveel trolls tegen op het moment, zelfs mensen die bij een bijna gewonnen game gewoon afk gaan staan. Heb er nooit zoveel last van gehad dan nu. Dus een Morde ADC verbaast me niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ero-Sensei schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:09:
Dus een Morde ADC verbaast me niets :)
Dat vindt Rito blijkbaar ook niet zo vreemd, want hij wordt geremaked om te fungeren als bot lane adc-vervanger :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Je weet dat (historisch gezien) TSM vrijwel altijd van CLG wint ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Van het weekend weer lekker bezig geweest, hoop verloren maar zeker wat feeling gecreerd op meerdere rollen, gisteravond alleen laatste match per ongeluk op ranked gedrukt blijkbaar ipv draft pick (Kwam ik ook achteraf pas achter toen ik zag +18lp)

Hierdoor eindigde ik met Thresh in ranked wat opzich een hele leuk pot was, ik zal vanavond even de replay uploaden voor een korte analyse door jullie, maar was zeker wel fijn om te spelen met een fatsoenlijk adc die eigenlijk prima reageerde.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03:26

Dazzler2120

FP ProMod
Koekiemonsterr schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:04:
[...]

Dat vindt Rito blijkbaar ook niet zo vreemd, want hij wordt geremaked om te fungeren als bot lane adc-vervanger :?
Ik denk dat het een shifting in de meta kan verzorgen, morde bot zal enorm viable zijn. Dat geeft ook opties om een ADC op een andere lane te zetten. Dan heb je globally meer exp. dat het team krijgt. Waar normaal early/mid game Top en Mid 1 of 2 levels voor liggen op botlane, zal je dan op die manier een enorm level advantage kunnen krijgen.
Zo ga je denk ik vaak varus mid icm morde bot, vayne devourer jungle, vaynetop, etc. etc. etc. zien.
Misschien een globalere mid ADC lane misschien?

Ben benieuwd iig wat hiermee gaat gebeuren, al op de PBE paar keer Thresh/morde combo en ik vind het fijn werken vs een adc met weinig mobility/escapes (jinx, varus, etc.)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Devourer jungle Vayne klinkt me erg interessant, alleen heb je geen pressure vanuit de jungle, daar zul je de comp op moeten inrichten lijkt me. Alleen heb ik nog steeds veel te vaak dat ik earlygame lanematchups verkeerd inschat, zo meende ik dat Ziggs een behoorlijk veilige pick mid is, maar tot je je Grail hebt kom je toch pressure tekort om roams te verhinderen.. Veilige lane ja, maar niet per se veilig voor andere lanes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Dazzler2120 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:47:
[...]

Ik denk dat het een shifting in de meta kan verzorgen, morde bot zal enorm viable zijn. Dat geeft ook opties om een ADC op een andere lane te zetten. Dan heb je globally meer exp. dat het team krijgt. Waar normaal early/mid game Top en Mid 1 of 2 levels voor liggen op botlane, zal je dan op die manier een enorm level advantage kunnen krijgen.
Zo ga je denk ik vaak varus mid icm morde bot, vayne devourer jungle, vaynetop, etc. etc. etc. zien.
Misschien een globalere mid ADC lane misschien?

Ben benieuwd iig wat hiermee gaat gebeuren, al op de PBE paar keer Thresh/morde combo en ik vind het fijn werken vs een adc met weinig mobility/escapes (jinx, varus, etc.)
Opzich hoeft het niet eens een ranged ADC te worden die ergens anders komt te staan. En met name in soloqueue is het al niet interessant aangezien toch vaak vergeten wordt om de ranged ADC te beschermen of voor hem/haar te peelen. Te vaak al meegemaakt dat een team vol bruisers een meta team verslaat.
McGryphon schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:58:
Devourer jungle Vayne klinkt me erg interessant, alleen heb je geen pressure vanuit de jungle, daar zul je de comp op moeten inrichten lijkt me. Alleen heb ik nog steeds veel te vaak dat ik earlygame lanematchups verkeerd inschat, zo meende ik dat Ziggs een behoorlijk veilige pick mid is, maar tot je je Grail hebt kom je toch pressure tekort om roams te verhinderen.. Veilige lane ja, maar niet per se veilig voor andere lanes.
Nadeel is dat men (met name in de regionen waar ik zit) amper tot niet safe kan spelen, continu babysit nodig is en eigenlijk standaard hun lane verliest bij gebrek aan jungle pressure. Dus met een Vayne jungle en nog eens devourer zie ik de loss voor de 20 min mark al aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Damienx2 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:21:
[...]

Opzich hoeft het niet eens een ranged ADC te worden die ergens anders komt te staan. En met name in soloqueue is het al niet interessant aangezien toch vaak vergeten wordt om de ranged ADC te beschermen of voor hem/haar te peelen. Te vaak al meegemaakt dat een team vol bruisers een meta team verslaat.
Dat is de reden dat ik met Alistar de hoogste supportwinrate heb though; ongecoördineerde dives zijn zo heerlijk af te straffen, en peelen voor je ADC een koud kunstje :7
[...]

Nadeel is dat men (met name in de regionen waar ik zit) amper tot niet safe kan spelen, continu babysit nodig is en eigenlijk standaard hun lane verliest bij gebrek aan jungle pressure. Dus met een Vayne jungle en nog eens devourer zie ik de loss voor de 20 min mark al aankomen.
Sja, ik ga het ook niet proberen tenzij premade 4 of 5. En zelf speel ik geen Vayne, daar ben ik niet toxic genoeg voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:15

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Damienx2 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:59:
[...]

Je bedoeld de farm van support Riven? ;) Die in lane stond met troll ADC Morde? :')
Lach maar, als 5.16 gereleased is mag je duo bot Morde geen troll meer noemen van Rito ;(

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
McGryphon schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:58:
tot je ult kan je met ziggs idd geen roams vermijden, enige wat je kan doen als je tegenstander gaat roamen is je lane pushen als een idioot, want daarmee straf je zijn roam wel af met bvb farmdenial of een tower.

Daarmee zorg je vaak dat een mid wel in mid blijft, daarnaast kun je een towerdive stoppen of turnen met je ult vanaf mid en daarmee straf je een roam ook wel.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 23:41
McGryphon schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:24:
[...]
Dat is de reden dat ik met Alistar de hoogste supportwinrate heb though; ongecoördineerde dives zijn zo heerlijk af te straffen, en peelen voor je ADC een koud kunstje :7
Ik ben niet zo'n support meester, maar vind Alistar heerlijk. Ik heb bijna iedere game wel een in-lane flash Q+W terug, soms een tower in. Daarnaast is de W+Q combo in zijn algemeen gewoon heel sterk. Begrijpelijk dat zijn spells zo verschrikkelijk veel mana kosten en een lange cd hebben, dat maakt de lane phase wel heel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Zebby schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:44:
[...]

Ik ben niet zo'n support meester, maar vind Alistar heerlijk. Ik heb bijna iedere game wel een in-lane flash Q+W terug, soms een tower in. Daarnaast is de W+Q combo in zijn algemeen gewoon heel sterk. Begrijpelijk dat zijn spells zo verschrikkelijk veel mana kosten en een lange cd hebben, dat maakt de lane phase wel heel lastig.
Een build order die ik voor Ali early-mid vaak aanhoud is sightstone -> forbidden idol -> glacial shroud -> ardent censer, tankiness, mana, mana regen en CDR :Y
Niet per se het efficiëntst, maar een prima general purpose buildpath op bot. En Ardent Censer is zo ontzettend grappig op de koe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tO24qGo.png

Ik ben overtuigd hoor ;) Soraka power!

EDIT: JINXED IT! EERSTE LOSS TE PAKKEN :P

Btw... (ik geloof het niet natuurlijk omdat ze recentelijk een skin heeft gekregen) maar:

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-820aJO6DQqk/VdTFSxGugpI/AAAAAAAAv_U/8HmReSwUD9A/s1600/4.jpg

De tekst en de vorm van het wapen en enigszins de description bij 1 van de projects (waarschijnlijk echter Zed ;)):

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-69j5cFJzxfs/VdI8tn-0KCI/AAAAAAAAv7M/02Ayh5iAjHg/s1600/hint1.png

Kan het zo maar zijn dat Irelia toch nog een skin krijgt :o, maar ik zal er wel naast zitten en dan is het uiteindelijk toch Fiora wat iedereen al roept.

Overigens als ik de guns zie lijkt het ook erg op Lucian ipv Varus...

[ Voor 89% gewijzigd door Damien op 19-08-2015 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:43

psyy138

blackbulls.nl

KIJK! Nu moet ik nog meer mensen blij maken met soraka O-) O-)
Damienx2 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:56:

[afbeelding]

De tekst en de vorm van het wapen en enigszins de description bij 1 van de projects (waarschijnlijk echter Zed ;)):

[afbeelding]

Kan het zo maar zijn dat Irelia toch nog een skin krijgt :o, maar ik zal er wel naast zitten en dan is het uiteindelijk toch Fiora wat iedereen al roept.

Overigens als ik de guns zie lijkt het ook erg op Lucian ipv Varus...
1) J4
2) Leona
3) Lucian
4) Yasuo
5) Irelia
6) Master Yi/Fiora

zoiets?

[ Voor 57% gewijzigd door psyy138 op 19-08-2015 21:33 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
McGryphon schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:54:
[...]

Een build order die ik voor Ali early-mid vaak aanhoud is sightstone -> forbidden idol -> glacial shroud -> ardent censer, tankiness, mana, mana regen en CDR :Y
Niet per se het efficiëntst, maar een prima general purpose buildpath op bot. En Ardent Censer is zo ontzettend grappig op de koe :D
Net even een potje als Ali sup geprobeerd met bovenstaande setup: helaas verloren. Ardent Censer werkt goed, alleen had ik Glacial Shroud gebruikt voor Zeke's Harbinger en dat werkt niet zo goed. Had beter Frozen Heart kunnen kopen voor meer tankiness... Al met al wel lane gewonnen, maar dat mocht niet baten. Wellicht had het te maken met een Irelia jungler die na 38minuten haar devourer eindelijk op 30 stacks had... 8)7

IGN: Rasmalluin

• Koekiemonsterr
Dazzler2120 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:47:
[...]
Ik denk dat het een shifting in de meta kan verzorgen, morde bot zal enorm viable zijn.
Ja het zal best, maar komop. Een shift in de meta kan je ook bereiken op een iets intelligentere manier. Dit gaat nergens over.

Een passive ability die ondanks een supp naast je toch de volledige xp geeft?
Dat gaat gewoon volledig in tegen het systeem van xp gains.

Weer een prachtvoorbeeld van hoezeer Rito totaal geen gezonde dosis creativiteit meer heeft.

• Damien
psyy138 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 21:31:
[...]

KIJK! Nu moet ik nog meer mensen blij maken met soraka O-) O-)

[...]

1) J4
2) Leona
3) Lucian
4) Yasuo
5) Irelia
6) Master Yi/Fiora

zoiets?
Helaas geen Irelia.

1) Master Yi
2) Leona
3) Lucian
4) Yasuo (al in game)
5) Zed (bevestigd)
6) Fiora (bevestigd)

Zo zal het lijstje er naar alle waarschijnlijkheid uitzien.

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:43

psyy138

blackbulls.nl

Damienx2 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 07:44:
[...]

Helaas geen Irelia.

1) Master Yi
2) Leona
3) Lucian
4) Yasuo (al in game)
5) Zed (bevestigd)
6) Fiora (bevestigd)

Zo zal het lijstje er naar alle waarschijnlijkheid uitzien.
Kan ik nog best goed gekken :) alleen 1 en 2 fout maar ik had yi wel in de lijst zitten :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Koekiemonsterr schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 01:17:
[...]

Ja het zal best, maar komop. Een shift in de meta kan je ook bereiken op een iets intelligentere manier. Dit gaat nergens over.

Een passive ability die ondanks een supp naast je toch de volledige xp geeft?
Dat gaat gewoon volledig in tegen het systeem van xp gains.

Weer een prachtvoorbeeld van hoezeer Rito totaal geen gezonde dosis creativiteit meer heeft.
Ik snap wat je zegt, maar voor mij is dat juist een verbreding van de opties. Het maakt bepaalde nieuwe setups viable. Ik vind dit juist een mooi voorbeeld hoe 'creatief' Riot kan zijn met reworks/champions.
Enige verschil is dat jij deze update niet 'leuk' vindt, is niet erg, maar dat maakt het niet meteen een slechte update.

Ik ben op dit moment in een rasechte loss-streak... Ik heb echt het gevoel alsof ik de laatste dagen met de grootste idioten gequeued wordt...
Denk eens effe een tijdje teambuilder spelen om er weer wat beter in te komen en dan ranked op te starten.

• Damien
Grappig hoe Riot dmv een naam denkt dat een champion ook daadwerkelijk goed gaat zijn. Ik heb het hierbij over de "juggernauts". Want als je door de patchnotes heen leest, worden zo'n beetje alle CORE abilities van de champions generfed, en vooralsnog lijken al deze champions nu erg simpel te kiten...

Skarner ziet er nog het beste uit van het setje, maar ook daar heb ik mijn twijfels over.

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Skarners rework vind ik wel cool, maar ik denk ook dat die van Morde een goeie is.
Darius en Garen moet ik nog bezien hoe die reworks gaan uitpakken. Darius lijkt een kleine buff in de late game te krijgen, met zijn 5 stacks. Garen... Verandert volgens mij niet enorm veel mee toch?

Verwijderd

Net even Garen en Darius geprobeerd, Garen is vrij hetzelfde, een irritante gozer die overal langs loopt. Darius heeft meer damage en nu 2x een slow, maar ben nog niet overtuigd dat hij minder gekited zal worden.

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Overigens; de nieuwe warmogs kan volgens mij écht OP life regen hebben ICM garens passive, of champions als volibear wat scalen vanaf health.
Helemaal met onze nieuwe item Titanic Hydra...
Ben echt benieuwd hoe dat te werk gaat :)

• Koekiemonsterr
Dazzler2120 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 08:45:
[...]
Ik snap wat je zegt, maar voor mij is dat juist een verbreding van de opties. Het maakt bepaalde nieuwe setups viable. Ik vind dit juist een mooi voorbeeld hoe 'creatief' Riot kan zijn met reworks/champions.
Enige verschil is dat jij deze update niet 'leuk' vindt, is niet erg, maar dat maakt het niet meteen een slechte update.

Ik ben op dit moment in een rasechte loss-streak... Ik heb echt het gevoel alsof ik de laatste dagen met de grootste idioten gequeued wordt...
Denk eens effe een tijdje teambuilder spelen om er weer wat beter in te komen en dan ranked op te starten.
Ik bekritiseer het vanuit een design-oogpunt; of ik het wel of niet leuk vindt valt te bezien. Mordekaiser was altijd een persoonlijke favoriet; heb zo'n beetje al die skins van hem. Who knows...

Queuen in teambuilder verlaagt niet de kans dat je straks weer met nubs in een ranked komt helaas :P

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:00
Volgens mij is de nieuwe Mordekaiser wel leuk om te spelen. Het idee bij Skarner vind ik leuk maar het lijkt me niet persé handig.
Er is een health/armor item dat iets met movement speed doet wat ik nog op singed wil proberen

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Koekiemonsterr schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:30:
[...]

Queuen in teambuilder verlaagt niet de kans dat je straks weer met nubs in een ranked komt helaas :P
klopt, maar als ik zo'n zware loss streak heb kan ik zeggen wat ik wil over het team, er is toch iets wat ik doe waardoor ik het niet kan omdraaien :P
Dus effe teambuilder doen om weer 'tot mezelf' te komen en weer beter te gaan spelen.

Had van de week een game in ranked, shyvana jungle, onze botlane stond op 10 minuten 0/12
Corki ging afk
ik was fed, en we waren eigenlijk hard terug aan het komen 4v5, op een gegeven moment maakte ik een slechte engage, waarop enemy kon enden. Wat zegt team; "shyv lost this game".
Ik stond 16/7/14, eind score was 37/31 voor enemy team... I lost the game guys lel.
Gold count, mijn top/mid 11k corki dat uiteindelijk terugkwam 9kgold count,

Enemy top/mid/adc 11-13k

ik; 15k gold, dan ga ik mij zo enorm opvreten aan mezelf dat ik die engage maakte, omdat aan het tilten was :P

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Dazzler2120 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:40:
[...]
ik was fed, en we waren eigenlijk hard terug aan het komen 4v5, op een gegeven moment maakte ik een slechte engage, waarop enemy kon enden. Wat zegt team; "shyv lost this game".
En toch had hij niet helemaal ongelijk. Ook al waren er andere factoren waardoor ze makkelijk konden winnen, door die slechte engage kregen ze wel direct de kans. Normaal gesproken heb je nog wel een vangnet wat ervoort zorgt dat hun niet direct konden winnen d.m.v. een functionerende 5e speler. Had je die play wel goed gemaakt had je misschien ook wel konden winnen.

Neemt niet weg dat het zuur is dat je verliest, maar of een 0/6/0 corki echt veel toe voegt weet ik ook niet. Geen CC, weinig damage, en squishy als een marshmellow.

Ik moet wel zeggen dat de potjes waar je 4vs5 wint toch wel de beste zijn.

• Skyclad
De Voli ult krijgt nu de Blitz ult er bij? (Zonder de silence)

[ Voor 19% gewijzigd door Skyclad op 20-08-2015 14:14 ]

• Xanthian
Skyclad schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:14:
De Voli ult krijgt nu de Blitz ult er bij? (Zonder de silence)
Ja, soort van. Zover ik het begrijp moest je eerst iemand AA voordat je die chain lightning kreeg. Nu krijg je die meteen zodra je de ultimate activeert, en bij elke AA. Die geeft iets meer DPS.

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Xanthian schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:13:
[...]

En toch had hij niet helemaal ongelijk. Ook al waren er andere factoren waardoor ze makkelijk konden winnen, door die slechte engage kregen ze wel direct de kans. Normaal gesproken heb je nog wel een vangnet wat ervoort zorgt dat hun niet direct konden winnen d.m.v. een functionerende 5e speler. Had je die play wel goed gemaakt had je misschien ook wel konden winnen.

Neemt niet weg dat het zuur is dat je verliest, maar of een 0/6/0 corki echt veel toe voegt weet ik ook niet. Geen CC, weinig damage, en squishy als een marshmellow.

Ik moet wel zeggen dat de potjes waar je 4vs5 wint toch wel de beste zijn.
Ja weet ik, daarom zeg ik ook dat er veel is wat ik zelf moet verbeteren :P Dit was een voorbeeld daarvan, maar vond het wel apart dat de volledige loss op mij geblamed werd, terwijl van de andere kant zonder mij we de 20minuten gehaald hadden en dan gesurrenderd hadden.
Dat is wat ik bedoel te zeggen daarmee, mijn engage was gewoon slecht en heeft hen de kans gegeven om de win te pakken, maar om dan te zeggen dat ik de volledige game verloor, nee dat vind ik dan raar.

• Koekiemonsterr
Kan zijn dat ik Mordekaiser nog wat vaker en vooral beter qua items moet spelen, maar ziet er nogal meh uit.

Vond het weinig toegevoegde waarde hebben als 'ADC vervanger' en als support heeft ie al helemaal nauwelijks waarde.

Zijn derde Q aa is leuke dmg, maar dan moet men wel zo dom zijn om in melee range te blijven hangen. En als je de W speed boost niet kan gebruiken gaat de huidige 340 --> 325 movement speed ook echt helpen...

Mid lane hoef je Morde ook niet meer te proberen, daarvoor is zijn E dmg veel te zwak geworden.

Zijn W is trouwens volstrekt afwezig in je eentje, wauw. Was behoorlijk sterk in 1v1 duels, nu dus weg.

Morde's niche van een AP mid farm pushing beest die goed werkt tegen assassins zoals Fizz, Akali, Diana of tegen top melee champs is foetsie.

En we krijgen er een halfbakken bot lane Morde voor terug?

[ Voor 9% gewijzigd door Koekiemonsterr op 20-08-2015 14:58 ]

• Damien
Dazzler2120 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:37:
[...]

Ja weet ik, daarom zeg ik ook dat er veel is wat ik zelf moet verbeteren :P Dit was een voorbeeld daarvan, maar vond het wel apart dat de volledige loss op mij geblamed werd, terwijl van de andere kant zonder mij we de 20minuten gehaald hadden en dan gesurrenderd hadden.
Dat is wat ik bedoel te zeggen daarmee, mijn engage was gewoon slecht en heeft hen de kans gegeven om de win te pakken, maar om dan te zeggen dat ik de volledige game verloor, nee dat vind ik dan raar.
League en met name late game is gebaseerd om eigenlijk zo min mogelijk fouten te maken, want juist rond de 30+ minuten kun je er een game door winnen of verliezen. (iets overigens wat ik een crappy game-ontwikkeling vind, maar goed mensen willen gewoon geen CLG.eu vs M5 games hebben) Dus uiteindelijk als jij die slechte engage maakt dan kun je het er niet mee eens zijn, maar ben je wel degene die de game verloren heeft. Zo had ik dat gisteren met Soraka, ik dacht even diep te gaan warden terwijl de enemy mid aan het doorpushen was (maar werd tegengehouden door mijn team) werd gecaught out of position en hierdoor verloren we midtower + inhib. En uiteindelijk de game, waardoor het dus helaas wel MIJN fout was dat we de game verloren. En dan maakt het echt niet meer uit of je midlaner 0/7/0 was gegaan.

• Ero-Sensei
Damienx2 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:19:
[...]

League en met name late game is gebaseerd om eigenlijk zo min mogelijk fouten te maken, want juist rond de 30+ minuten kun je er een game door winnen of verliezen. (iets overigens wat ik een crappy game-ontwikkeling vind, maar goed mensen willen gewoon geen CLG.eu vs M5 games hebben) Dus uiteindelijk als jij die slechte engage maakt dan kun je het er niet mee eens zijn, maar ben je wel degene die de game verloren heeft. Zo had ik dat gisteren met Soraka, ik dacht even diep te gaan warden terwijl de enemy mid aan het doorpushen was (maar werd tegengehouden door mijn team) werd gecaught out of position en hierdoor verloren we midtower + inhib. En uiteindelijk de game, waardoor het dus helaas wel MIJN fout was dat we de game verloren. En dan maakt het echt niet meer uit of je midlaner 0/7/0 was gegaan.
Dat klopt, je hebt ook gewoon hele domme dingen die mensen doen. Gisteren een game, wij winnen een teamfight, met overmacht. Alle 5 leven we nog, maar 4 van de 5 hebben 10 tot 20% hp over.

We pushen door en wanneer de eerste inhib down is, respawnen 3 van hun weer, en 5 sec later zouden de andere 2 respawnen. Alle 3 de eerste respawners hebben homeguards. Dus ik ping als ADC iedereen te recallen, type het ook nog eens voor ze uit.

Helaas lopen twee ervan, bijna zonder hp, gauw naar de dragon om die nog even te doen. Wij spelen natuurlijk niet tegen 5 volledige debielen, dus die hadden dat snel genoeg door.

Onze twee eigenwijzen sterven roemloos, en ook de melding dat dragon down is staat in rode letters op mijn scherm. Gelukkig hadden we ook nog een grote held toplaner die zijn teleport verspilde in de 'hoop' zijn twee teamgenoten te redden. Zoals je al wel verwacht komt hij daar aan op het moment dat zowel dragon als de twee spelers al bezig zijn aan hun eeuwige rust.

Het cancelen van die teleport was natuurlijk niet meer mogelijk..... dus wij mochten als ADC en Support gaan defenden. Loss. En dat allemaal voor onze tweede dragon te halen, terwijl 1 teamfight absoluut een win was geworden.

Fijn dat die jungler en midlaner de hele game gecarried hebben, maar zo'n fatale fout slaat natuurlijk nergens op. Uiteindelijk kwam het doordat 'this botlane fed vayne to much' omdat Vayne 3 kills in lane had en ik maar 1.

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Klopt, maar daarom zeg ik ook dat ik daar lering uit wil trekken ;) dat ik nu effe normals ga spelen, omdat ik merk dat ik de laatste dagen veel van dat soort fouten maak
beslissing wanneer ik op tilt sta is geen goeie beslissing hé, volgens mij begrepen jullie me daar verkeerd in :P

[ Voor 22% gewijzigd door Dazzler2120 op 20-08-2015 16:52 ]

• TheBrut3
  • Nu online
Damienx2 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 07:44:
1) Master Yi
2) Leona
3) Lucian
4) Yasuo (al in game)
5) Zed (bevestigd)
6) Fiora (bevestigd)
Ik twijfel aan Yi. De Hyperlight Alpha Blade heeft aan 2 kanten blades, Yi zijn zwaard heeft dat niet maar een champ als Renekton wel.

Al doet de startpagina wel heel erg vermoeden dat het Yi is.

Ben benieuwd naar de Zed skin. Volgens de geruchten geeft de kleur van het teken de kleur van de accenten in de skin aan. Een zwart/rode Zed is toch wel nice, al is de originele skin dat ook al redelijk grijs/zwart/rood.

• Koekiemonsterr
TheBrut3 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 18:12:
[...]

Ik twijfel aan Yi. De Hyperlight Alpha Blade heeft aan 2 kanten blades, Yi zijn zwaard heeft dat niet maar een champ als Renekton wel.
http://www.surrenderat20....-pbe-update.html#newskins

Het is dus Yi, Fiora, Leona, Lucian, Zed.

Zed lijkt er toch wel damn goed uit te zien

-------------------------------------------------------------------

Overigens Skarner is lichtelijk OP als jungler nu.

Ik vind die crystals die spawnen weer typisch dom design van Rito, maar ze hebben ze daarnaast ook iets teveel stats meegegeven. Jungle clear zeer vlot zodra je maar in buurt van zo'n crystal bent, om naar maar te zwijgen over de ms, mana regen en attack speed buffs. Je bent ook niet te stuiten als je de enemy jungle invade en zo'n crystal pakt.

Zijn E is max je nu als eerste, Q pak je op lvl 1 en max je pas als tweede. Ik ging Cinderhulk, Black Cleaver, Titanic Hydra, Dead Mans Plate. Doet meer dan zat dmg en bent ook behoorlijk tanky.

Skarners nieuwe E is vooral ook wat hem OP maakt. Empowered aa nadat je E raakt en meteen ook een stun. Kortom, zijn oude passive zit nu in feite in E. Maar dan krijg je via de passive van E ook nog eens gratis de crystal passive movement speed (als ware je in de buurt van zijn crystal bent) als je je E of je ult op een enemy raakt. Kortom, je draagt je enemies met R nu nog een stukje sneller weg.

Kom er maar weer in met de nerfs straks!

[ Voor 57% gewijzigd door Koekiemonsterr op 21-08-2015 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Zo dit gaat behoorlijk pijnlijk worden voor een hoop Tweakers.

http://ask.fm/RiotLyte/answer/131867181506
So from what i heard if u get a any kind of ban in any part of season u will not get Season 5 Ranked Rewards is that correct sir ? thanks in advance.

We are still working on the details for the 2015 Season, but the current plan is that players who have been Chat Restricted, Ranked Restricted or Game Banned during the 2015 Season will not receive Season Rewards in Ranked. Players who have had Low Priority Queues won't be affected unless they have had 20 min Low Priority Queues. Emails and Player Support sites will be updated with this new info when we finalize the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Die Project Skins zien er goed uit, alleen jammer dat ik de meeste champions niet speel. Voor Master Yi en Leona ga ik ze in ieder geval wel halen, maar misschien Fiora ook wel, weet ik nog niet.

Gisteren ook drie potjes met Darius gespeeld en ik moet zeggen dat hij beter is dan dat hij was.

Punten die hem sterker maken:
De heal op zijn Decimate (Q) maakt hem in teamfights veel beter, in laning maakt het niet heel veel uit.
Twee sterke slows van 90%
Kortere cooldowns
Beter build path

Wat zijn build path betreft, Black Cleaver > verder full tank, denk aan Randuins, Spirit Visage, Sunfire Cape. Zelf met deze build doe je genoeg damage, helemaal als je in bloodrage komt waardoor je op level 18 gewoon 200 extra AD krijgt. Dat is dus 400 in totaal.

Ik zeg niet dat hij OP is zoals Skarner, maar het speelt allemaal net iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
Xanthian schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:39:
Die Project Skins zien er goed uit, alleen jammer dat ik de meeste champions niet speel. Voor Master Yi en Leona ga ik ze in ieder geval wel halen, maar misschien Fiora ook wel, weet ik nog niet.

Gisteren ook drie potjes met Darius gespeeld en ik moet zeggen dat hij beter is dan dat hij was.

Punten die hem sterker maken:
De heal op zijn Decimate (Q) maakt hem in teamfights veel beter, in laning maakt het niet heel veel uit.
Twee sterke slows van 90%
Kortere cooldowns
Beter build path

Wat zijn build path betreft, Black Cleaver > verder full tank, denk aan Randuins, Spirit Visage, Sunfire Cape. Zelf met deze build doe je genoeg damage, helemaal als je in bloodrage komt waardoor je op level 18 gewoon 200 extra AD krijgt. Dat is dus 400 in totaal.

Ik zeg niet dat hij OP is zoals Skarner, maar het speelt allemaal net iets beter.
Is die nieuwe tiamat/giants belt combo ook niet leuk voor hem?
Edit: Titanic Hydra dus :p
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Titanic_Hydra

[ Voor 6% gewijzigd door schaapiej op 21-08-2015 08:41 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
schaapiej schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:40:
[...]

Is die nieuwe tiamat/giants belt combo ook niet leuk voor hem?
Edit: Titanic Hydra dus :p
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Titanic_Hydra
Als meer damage wilt wel, ja. Maar Black Cleaver is veel beter.
Die geeft namelijk Movement Speed en Cooldown (heel belangrijk)

Je zou de Titanic Hydra wel als 3e of 4e items kunnen bouwen, maar persoonlijk heb ik dat niet gedaan, Black Cleaver geeft genoeg damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Gister de morde&support blitz bot geprobeerd... Man wat ben ik slecht met mordekaiser!
Ik denk dat hij echt goed kan werken, maar er is van mij uit nog echt veel oefening voor nodig!
Uiteindelijk ging ik 9/15/12 ofzoiets, echt slechte score dus...

Ik weet ook nog niet goed wat ik moet builden erop

[ Voor 9% gewijzigd door Dazzler2120 op 21-08-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Ik zou gewoon de wtfkinprosilverguide nemen:
http://www.lolking.net/guides/355960

Ik deed m'n best niet te lachen.

Volgens mij hebben meer mensen het moeilijk:
http://www.probuilds.net/champions/Mordekaiser

Maar 1 win sinds de update :+ Zijn natuurlijk niet allemaal botlane games, maar ik neem even aan dat enkel de TP game een toplane was (heb de details niet bekeken, geen tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ja klopt haha, ik ben mijn game beetje hybrid gegaan, health/AD items gepakt met hextech, werkt opzich wel redelijk, maar de early game was voor mij lastig.

Die guide ga ik vanavond eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Kan iemand mij vertellen hoe Fiora speelt op dit moment? Ik zat al langer met het idee om Fiora te leren spelen maar dat is na de rework op een laag pitje gekomen. Maar nu krijgt ze de nieuwe skin en komt de interesse weer terug.

Dus kortom, iemand ervaring met Fiora?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Xanthian schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:39:
Die Project Skins zien er goed uit, alleen jammer dat ik de meeste champions niet speel.
Die zien er inderdaad heel goed uit, maar ik ga ze proberen over te slaan om eigenlijk dezelfde reden.
We zullen zien of dat gaat lukken :+ Helaas gisteren niet echt kunnen spelen vanwege werk maar dit weekend wil ik toch eigenlijk wel weer even knallen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
KOO vs KT Tigers is leuk om te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damienx2 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 07:40:
Zo dit gaat behoorlijk pijnlijk worden voor een hoop Tweakers.

http://ask.fm/RiotLyte/answer/131867181506
Weer het zoveelste bewijs wat een idiote figuren bij Rito werken.

Geen ranked rewards bij een simpele chat ban, die overigens automatisch en vaak allesbehalve gerechtvaardigd worden uitgedeeld?

Volgens mij is een dergelijke ban al een straf op zich, maar kennelijk heeft die Lyte nog nooit van ne bis in idem gehoord: je behoort niet twee keer te worden gestraft voor hetzelfde feit. Maar goed, dit is geen rechtsstaat, maar Rito country natuurlijk....

Dit raakt zóveel spelers dat Rito zichzelf hiermee nogal in de voet schiet.

Menigeen heeft ontzettend veel tijd en moeite gestoken puur om die border en skin. Persoonlijk interesseert me dat wat minder, maar voor velen is dat erg belangrijk. Die krijgen nu de middelvinger. Kennelijk wil Rito deze spelers graag richting HOTS sturen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:58:
[...]

Weer het zoveelste bewijs wat een idiote figuren bij Rito werken.

Geen ranked rewards bij een simpele chat ban, die overigens automatisch en vaak allesbehalve gerechtvaardigd worden uitgedeeld?

Volgens mij is een dergelijke ban al een straf op zich, maar kennelijk heeft die Lyte nog nooit van ne bis in idem gehoord: je behoort niet twee keer te worden gestraft voor hetzelfde feit. Maar goed, dit is geen rechtsstaat, maar Rito country natuurlijk....

Dit raakt zóveel spelers dat Rito zichzelf hiermee nogal in de voet schiet.

Menigeen heeft ontzettend veel tijd en moeite gestoken puur om die border en skin. Persoonlijk interesseert me dat wat minder, maar voor velen is dat erg belangrijk. Die krijgen nu de middelvinger. Kennelijk wil Rito deze spelers graag richting HOTS sturen....
Klinkt misschien wat vreemd, maar ik ben toch wel een voorstander van deze besluiten. Echter met wat aanpassingen.

Chat-restriction: Alleen als je deze meerdere keren hebt ontvangen nadat de allereerste is voltooid (bij 1 chatrestriction, geen probleem hier heb je je rewards, je kunt een wat donkere periode in je jaar speeltijd hebben, echter komt dat vaker voor dan heb ik wat dat betreft er geen medelijden mee, het internet hoort geen uitlaatklep te zijn voor jouw persoonlijke frustraties). Overigens de mensen die hier ook weer roepen op Reddit: Ja maar ik heb maar 1x wat verkeerds gezegd, onzin je wordt niet op 1 match beoordeeld. Hier zit een langere periode aan vast van toxic gedrag. Dus 1 chat-restriction vind ik dat dat nog eens door de vingers gezien kan worden, maar meerdere is gewoon een teken dat je er niets van geleerd hebt.
Ranked-restriction: Prima, je hebt je niet aan de summoner's code gehouden en wat dat betreft heb je dan wat mij betreft ook geen recht op de rewards die hiervoor staan aan het einde van het seizoen.
Low-priority queue: Hier kan ik mij ook prima in vinden. En dat er dan mensen op Reddit roepen, ja maar het was maar voor 1x. Bullshit, 20 mins Low-priority queue krijg je ALLEEN als je meerdere malen gepakt bent op het leaven van een game. Wees uberhaupt blij dat Riot zo schappelijk is en je niet gewoon volledig banned. Internet-issues liggen bij jezelf om op te lossen, en de smoesjes van, ja maar ik wist dat niet. Dan doe je een ping-test als je je verbinding niet vertrouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:10:
[...]

Klinkt misschien wat vreemd, maar ik ben toch wel een voorstander van deze besluiten. Echter met wat aanpassingen.
Ik ben het hier ook wel mee eens. Je moet toch behoorlijk vaak een game leaven om die low-prio queue te komen en helemaal om in de 20 minuten queue te komen.

Wat betreft die aanpassing voor chat-restriction ben ik het ook mee eens.

Echter zeggen ze ook dat ze hier nog over aan het nadenken zijn dus er zal nog wel wat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:10:
[...]

fuck de aanpassingen :) ze zouden eerst eens percentages moeten geven van het aantal spelers die in deze categorie vallen

dan zal het misschien opvallen hoeveel mensen zich hier echt schuldig aan maken
meestal zijn het mensen die dit spel te serieus nemen, niet goed kunnen relativeren en schuilgaand achter de anonimiteit van het internet denken dat ze kunnen doen/zeggen wat ze willen
dan vind ik deze extra "straf" nog te licht voor velen

persoonlijk heb ik nog nooit een van deze zaken voor gehad en dat op 2000-3000 games total

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:58:
[...]

fuck de aanpassingen :) ze zouden eerst eens percentages moeten geven van het aantal spelers die in deze categorie vallen

dan zal het misschien opvallen hoeveel mensen zich hier echt schuldig aan maken
meestal zijn het mensen die dit spel te serieus nemen, niet goed kunnen relativeren en schuilgaand achter de anonimiteit van het internet denken dat ze kunnen doen/zeggen wat ze willen

persoonlijk heb ik nog nooit een van deze zaken voor gehad en dat op 2000-3000 games total
Ik dus ook niet, maar mbt chatrestrictions ben ik het wel met Koekie eens, die worden vrij makkelijk uitgedeeld. Echter komt het vaker dan 1x voor dan zal er toch wel een kern van waarheid in zitten.

Maar goed, hoe het ook zal worden toegepast, mijn rewards heb ik wel binnen. En ik kan nu elke dag Riven spelen, zonder problemen ;) ook al verlies ik meer dan ik win hedendaags. Dus dan maar aan mijn KDA op Riven werken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Gefeliciteerd, waren er maar meer engeltjes zoals jij....
In vorig leven zeker inquisiteur geweest? Arme ketters...

Kennelijk ben je zo naïef te denken dat elke (chat)ban volstrekt rechtvaardig wordt opgelegd, alsof er zich een heel panel over heeft gebogen, en enkel aan spelers wordt opgelegd die totaal over de rooie gaan.

Laat ik eens voorbeeld geven van hoe totaal onterecht en achteloos menig chat ban wordt opgelegd:

Ik meen me te herinneren dat BigCheeze ofwel op zijn main ofwel op de smurf een chat ban heeft gekregen. Nou kan ik je met redelijke mate van zekerheid zeggen: hij trekt zelden of nooit zijn mond open in game. Vertel maar eens waarom hij die chat ban heeft gekregen en waarom hij zijn rewards niet zou mogen krijgen?

Overigens in mijn geval is me chat ban wellicht wel terecht; ik wijs spelers wel stevig op hun fouten als ze de boel gewoon lopen te verzieken. Dat soort trolls en feeders gaan dan zitten reporten; mijn terechte kritiek is natuurlijk meteen flaming en toxic, en hun getroll is natuurlijk niks mis mee. De game verzieken, prima, u heeft Rito's zegen!

Maar gister had ik een game waarin iemand mij letterlijk 'cancer' toewenste. Zo bont maak ik het never nooit. Ik uit stevige kritiek maar dergelijk gescheld doe ik niet aan. Ticket gemaakt hierover en reactie gehad maar meneer speelt intussen vrolijk ranked games verder. Waarom heeft hij niet meteen een ranked ban gekregen?

Zo zie je maar weer, de ware flamers komen ermee weg en de 'onschuldigen' worden ook gewoon aangepakt in het sleepnet der chat bans en andere straffen. Echt iets om toe te juichen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:07:
Zo zie je maar weer, de ware flamers komen ermee weg en de 'onschuldigen' worden ook gewoon aangepakt in het sleepnet der chat bans en andere straffen. Echt iets om toe te juichen....
Het is niet iets om toe te juichen, maar liever iets te streng (en onschuldigen minder schuldigen ook lichtelijk straffen), dan alleen de extreme gevallen aanpakken.
Daarnaast vind ik het overdreven om door een tijdelijke chat ban aan het einde van het seizoen geen rewards te mogen ontvangen. Zoals eerder aangegeven zouden ze alleen bij meerdere (opeenvolgende) chatbans deze straf moeten opleggen. Maar goed, ze hebben nog tijd om hier over na te denken, dus laten we hoop hebben ;)

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 15:06
http://euw.leagueoflegend...zcrank-sends-skins-hiding

De Legacy skins vault is weer open :D
  • Friday, August 21st
  • New Legacy skins
    • Big Bad Warwick
    • Jaximus
    • Rune Wars Renekton
  • Returning Legacy skins
    • Masquerade Evelynn
    • Longhorn Alistar
    • Frozen Shen
  • Saturday, August 22nd
  • New Legacy skins
    • Explorer Ezreal
    • Prom Queen Annie
    • Queen Ashe
  • Returning Legacy skins
    • Spectacular Sivir
    • Almost-Prom King Amumu
    • The Magnificent Twisted Fate
  • Sunday, August 23rd
  • New Legacy skins
    • Vindicator Vayne
    • Guerilla Tristana
    • Sun Goddess Karma
  • Returning Legacy skins
    • Professor Ryze
    • Workshop Shaco
    • Unmasked Kayle
  • Monday, August 24th
  • New Legacy skins
    • Secret Agent Miss Fortune
    • Jailbreak Graves
    • Sinful Succulence Morgana
  • Returning Legacy skins
    • Tempest Janna
    • Sabretusk Sejuani
    • Nightmare Cho’Gath
  • Tuesday, August 25th
  • New Legacy skins
    • Fiddle Me Timbers
    • Defender Leona
    • Major Ziggs
  • Returning Legacy skins
    • Hot Rod Corki
    • Prototype Viktor
    • Desert Trooper Garen
  • Wednesday, August 26th
  • New Legacy skins
    • Sheriff Caitlyn
    • Imperial Lux
    • Obsidian Malphite
  • Returning Legacy skins
    • Highland Tryndamere
    • Muse Sona
    • Leopard Nidalee
  • Thursday, August 27th
  • New Legacy skins
    • Primal Udyr
    • Ruthless Pantheon
    • Winged Hussar Xin Zhao
  • Returning Legacy skins
    • Stinger Akali
    • Badger Teemo
    • Infiltrator Irelia
Op die dagen zijn ze te koop met 50% korting :) Word weer geld uitgeven denk.... :D :+

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:43:
http://euw.leagueoflegend...zcrank-sends-skins-hiding

De Legacy skins vault is weer open :D
  • Friday, August 21st
  • New Legacy skins
    • Big Bad Warwick
    • Jaximus
    • Rune Wars Renekton
  • Returning Legacy skins
    • Masquerade Evelynn
    • Longhorn Alistar
    • Frozen Shen
  • Saturday, August 22nd
  • New Legacy skins
    • Explorer Ezreal
    • Prom Queen Annie
    • Queen Ashe
  • Returning Legacy skins
    • Spectacular Sivir
    • Almost-Prom King Amumu
    • The Magnificent Twisted Fate
  • Sunday, August 23rd
  • New Legacy skins
    • Vindicator Vayne
    • Guerilla Tristana
    • Sun Goddess Karma
  • Returning Legacy skins
    • Professor Ryze
    • Workshop Shaco
    • Unmasked Kayle
  • Monday, August 24th
  • New Legacy skins
    • Secret Agent Miss Fortune
    • Jailbreak Graves
    • Sinful Succulence Morgana
  • Returning Legacy skins
    • Tempest Janna
    • Sabretusk Sejuani
    • Nightmare Cho’Gath
  • Tuesday, August 25th
  • New Legacy skins
    • Fiddle Me Timbers
    • Defender Leona
    • Major Ziggs
  • Returning Legacy skins
    • Hot Rod Corki
    • Prototype Viktor
    • Desert Trooper Garen
  • Wednesday, August 26th
  • New Legacy skins
    • Sheriff Caitlyn
    • Imperial Lux
    • Obsidian Malphite
  • Returning Legacy skins
    • Highland Tryndamere
    • Muse Sona
    • Leopard Nidalee
  • Thursday, August 27th
  • New Legacy skins
    • Primal Udyr
    • Ruthless Pantheon
    • Winged Hussar Xin Zhao
  • Returning Legacy skins
    • Stinger Akali
    • Badger Teemo
    • Infiltrator Irelia
Op die dagen zijn ze te koop met 50% korting :) Word weer geld uitgeven denk.... :D :+
Ik denk het niet :'(

Ah kijk, het valt nog weer mee. Zo te zien is het een stuk milder dan de eerste post.
So from what i heard if u get a any kind of ban in any part of season u will not get Season 5 Ranked Rewards is that correct sir ? thanks in advance.

I made a huge blunder earlier, then was on a flight so didn't have a chance to correct the post earlier.
In the last season of Leagues play, we excluded some of the Ranked Rewards from players that were excessively toxic (so, exhibited severe offensive behaviors such as racism and sexism) or were persistently toxic (so, exhibited moderately offensive behaviors in a large number of games). We're going to continue this policy this year; however, there are some slight changes:
One, we always want to encourage reform, and celebrate players that successfully reform by the end of the season. So, players that got a Chat or Ranked Restriction during the season, but manage to reform and DO NOT HAVE active Chat or Ranked Restrictions by the season end cutoff will still get their Ranked Rewards. Players that still have active Chat or Ranked Restrictions by the season end cutoff will not be eligible.
Two, players that have received a few Low Priority Queues will still be eligible for Ranked Rewards because we do not want to punish players who may have gotten a few queues due to ISP or hardware issues; however, extremely chronic leavers that have left a huge fraction of their games or hundreds and hundreds of games will not receive Ranked Rewards. These are players that have ruined hundreds of thousands of games, and have had multiple 20 minute Low Priority Queues.
Three, players that have received escalated bans (so 7-day or 14-day bans) for excessive toxicity at any point during the 2015 Season will not receive Ranked Rewards. Players that have received these types of bans have shown some of the most egregious behaviors in the game, and we have a zero tolerance policy against things like racism, sexism, homophobia and other kinds of hate speech. These players WILL be eligible for Ranked Rewards in future seasons if they reform and are not flagged for excessive behaviors in future seasons.
Hope this clarifies a few things and sorry for the mashing of sentences in the earlier post. Good luck on the rest of the season!
Dus mits je een 7 dagen of 14 dagen ban hebt gehad of nog een lopende chat-restriction/ranked ban, hoef je je geen zorgen te maken om je rewards.

[ Voor 33% gewijzigd door Damien op 21-08-2015 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Wou het net posten, maar je bent me voor :)

Dus zolang je aan einde van seizoen maar geen enkele straf hebt lopen, zit je safe. Dit lijkt me al een stuk intelligenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 00:31:
Wou het net posten, maar je bent me voor :)

Dus zolang je aan einde van seizoen maar geen enkele straf hebt lopen, zit je safe. Dit lijkt me al een stuk intelligenter.
Ik vrees echter dat Ricmaniac wel een probleempje heeft. Die had toch een 14 dagen ban?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damienx2 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 00:37:
[...]

Ik vrees echter dat Ricmaniac wel een probleempje heeft. Die had toch een 14 dagen ban?
True, je hebt gelijk:
[1] "Players that have reformed and DO NOT HAVE Chat or Ranked Restrictions by Season end will still get Ranked Rewards. However, (1/2)"

[2] "Players that have been game banned for 7-14 days for excessive toxicity at any point during the 2015 Season will not get rewards (2/2)"

Three, players that have received escalated bans (so 7-day or 14-day bans) for excessive toxicity at any point during the 2015 Season will not receive Ranked Rewards. Players that have received these types of bans have shown some of the most egregious behaviors in the game, and we have a zero tolerance policy against things like racism, sexism, homophobia and other kinds of hate speech. These players WILL be eligible for Ranked Rewards in future seasons if they reform and are not flagged for excessive behaviors in future seasons.
Als ik Ricmaniac was zou ik wederom een ticket maken incl de chat tekst waardoor hij gebanned werd, en Rito voorleggen dat dat toch echt niet in de buurt komt van racism, sexism etc.

Het is een beetje onduidelijk opgeschreven. Zo te lezen bedoeld Lyte dat elke 7/14 day ban betekent dat je rewards foetsie zijn, maar tegelijkertijd worden die bans wel omschreven als "excessive toxicity" en met dus termen als racism, sexism etc. Je kan betogen dat niet elke 14 day ban in die categorieën valt. Waarschijnlijk maakt dat geen kans, maar goed, who knows...

[ Voor 50% gewijzigd door Koekiemonsterr op 22-08-2015 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

EULCS:
spoiler:
Zoals ik al aan het begin van het seizoen verwachtte is H2K een maatje te groot gebleken voor UOL, maar 3-0 had ik nou ook weer niet verwacht. De jungler switch heeft ze meer pijn gedaan dan ze zullen willen toegeven.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
spoiler:
klopt ja, maar PoE laat het toch ook wel afweten. Tegen FNC werd zijn champion pool al getarget in de ban phase, en dat leidde tot vage picks zoals Ezreal mid (Runeglaive tijdperk was al voorbij) en Kayle mid met smite. Beiden totaal geen succes. Kayle smite mid met devourer kwam PoE nu weer mee op de proppen, maar precies zoals tegen FNC kreeg hij zijn Devourer niet eens sated voor het einde van de match. Dit is gewoon veel te zwak. Je kan tegen dergelijke sterke teams als H2K niet met zulke mids aan komen zetten. Zijn mid champion pool is simpelweg te beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 00:48:
[...]

True, je hebt gelijk:

[...]

Als ik Ricmaniac was zou ik wederom een ticket maken incl de chat tekst waardoor hij gebanned werd, en Rito voorleggen dat dat toch echt niet in de buurt komt van racism, sexism etc.

Het is een beetje onduidelijk opgeschreven. Zo te lezen bedoeld Lyte dat elke 7/14 day ban betekent dat je rewards foetsie zijn, maar tegelijkertijd worden die bans wel omschreven als "excessive toxicity" en met dus termen als racism, sexism etc. Je kan betogen dat niet elke 14 day ban in die categorieën valt. Waarschijnlijk maakt dat geen kans, maar goed, who knows...
Houden ze echt wel een goeie controle bij LOL op de reports die binnen komen?

Voorbeeld:
Er spelen 4 vrienden samen en jij ben de onbekende. Het spel gaat slecht en ze verwijten u en reporten u voor schelden en verwijten? Jij krijg dan wel een chat ban of je rank is geband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Deefje85 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 11:06:
[...]

Houden ze echt wel een goeie controle bij LOL op de reports die binnen komen?

Voorbeeld:
Er spelen 4 vrienden samen en jij ben de onbekende. Het spel gaat slecht en ze verwijten u en reporten u voor schelden en verwijten? Jij krijg dan wel een chat ban of je rank is geband.
Exact, dat is mede waarom menig ban nergens op slaat en waarom het koppelen van een end of season straf daaraan helemaal stom is.

Volgens mij is er nauwelijks of geen controle op reports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Koekiemonsterr schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 11:58:
[...]

Exact, dat is mede waarom menig ban nergens op slaat en waarom het koppelen van een end of season straf daaraan helemaal stom is.

Volgens mij is er nauwelijks of geen controle op reports
Heb overtijds ook een chat ban had en waarom? Geen idee. Ik praat weining in het spel omdat ik vind dat het afleid en meestal mute ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 02:42:
spoiler:
klopt ja, maar PoE laat het toch ook wel afweten. Tegen FNC werd zijn champion pool al getarget in de ban phase, en dat leidde tot vage picks zoals Ezreal mid (Runeglaive tijdperk was al voorbij) en Kayle mid met smite. Beiden totaal geen succes. Kayle smite mid met devourer kwam PoE nu weer mee op de proppen, maar precies zoals tegen FNC kreeg hij zijn Devourer niet eens sated voor het einde van de match. Dit is gewoon veel te zwak. Je kan tegen dergelijke sterke teams als H2K niet met zulke mids aan komen zetten. Zijn mid champion pool is simpelweg te beperkt.
spoiler:
Tja het zat die Kayle game toch ook wel een beetje in de uitvoering. Ze gingen voor een level 1 invade die hopeloos misging en dat kan best ver doorwerken. PoE was niet heel goed deze series, maar ook niet zo dramatisch als de jungler en de top laner.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Voor de grap weer Riven jungle gepakt, aangezien ik regelmatig first pick was. Resultaat, enemy team gaat Riven counteren waardoor mijn teammates hun toplaner weer kunnen counteren.

En toen ging ik voor de grap eens kijken naar al mijn resultaten van Riven jungle van het afgelopen seizoen en het vorige seizoen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CybuJhA.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/t31zbtW.png

Nou, volgens mij gewoon OP hoor :'). Nah, maar wel grappig om te zien dat eigenlijk ook alles wel lukt op het elo waar ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skwzR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 16:10
Straks FNC v OG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Hoe laat en waar?? IK heb altijd zeer zwakke stream en slecht beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skwzR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 16:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ik check meestal via euw.lolesports.com en kies dan de YouTube stream. Vind ik doorgaans betere kwaliteit dan de twitch of azubu streams. Nooit last van slechte kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:00
Xanthian schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:33:
Kan iemand mij vertellen hoe Fiora speelt op dit moment? Ik zat al langer met het idee om Fiora te leren spelen maar dat is na de rework op een laag pitje gekomen. Maar nu krijgt ze de nieuwe skin en komt de interesse weer terug.

Dus kortom, iemand ervaring met Fiora?
Ik heb heel veel de oude fiora gespeelt maar ik heb haar na de rework nog niet helemaal onder de knie. Het is wel erg leuk om vitals te raken met je Q, maar sommige populaire toplaners hebben volgens mij vaker hun stun(riven/Irelia) dan dat jij ze kan cancelen/terug stunnen met riposte. Ult is ook erg leuk om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik word helemaal sad van deze games. Ik moest weer support spelen, prima.. zit ik vervolgens met een trist die helemaal NIETS kan. Perfect geward, perfecte initates en in feite serveer een kill recht op zijn bord maar volgens failed ie kei en kei hard. 80 cs in 25 minuten, 1/8 in score. Wat de fuck moet je met zo'n game.

In elk geval weer gedemote :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Douweegbertje schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 16:41:
Ik word helemaal sad van deze games. Ik moest weer support spelen, prima.. zit ik vervolgens met een trist die helemaal NIETS kan. Perfect geward, perfecte initates en in feite serveer een kill recht op zijn bord maar volgens failed ie kei en kei hard. 80 cs in 25 minuten, 1/8 in score. Wat de fuck moet je met zo'n game.

In elk geval weer gedemote :)
Had daarnet ook zo een potje, een speler die niet kan supporten.
Ze zeggen tegen hem van speel dan geen rank en leer support in normal games.

Wat doet die? Hij lock in met morde en zit constant alle farm te nemen van Ashe, geen vision, niemand helpen en dan gaat die zeggen dat het ons fout is dan we verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Gelukkig een Lulu pick, zo blijft het iig spannend in de EU LCS.

* Damien is een enorme fan van Lulu top.

Sterkste toplaner die er bestaat. Waarom zou je Irelia pakken als je met een Lulu iig zeker bent van een loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Yup, je bent Vica en mezelf al voor :P Die Lulu pick snapte ik weinig van, zeker niet in deze comp.

[ Voor 14% gewijzigd door Koekiemonsterr op 23-08-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Gelukkig was de rework van GP een succes, wederom een champion die een game maakt of breekt. #balancingtohard

Overigens hetzelfde met blue vs red side. Goede combo.

[ Voor 21% gewijzigd door Damien op 23-08-2015 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Game 1:
spoiler:
Ik vraag me af of FNC die 'wilden verliezen' zodat ze daarna in ieder geval niet meer de stress zouden hebben van de win streak. Net zoals ze na iedere win een tijd lang 'treurig' keken tijdens de split in plaats van het te vieren.
Pagina: 1 ... 10 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.