[PC/Mac] League of Legends - Deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 33 Laatste
Acties:
  • 72.021 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40
Inmiddels op de smurf na 20+ Viktor mid games nog steeds een winrate van 76%.

Ze gaan zijn specifieke item nerfen op de PBE, al verandert dat weinig aan zijn vrij sterke early game.

Enige lastige klanten voor Viktor zijn Azir, Ahri en Fizz. Ahri niet perse lastig, maar dankzij haar ult valt het niet mee om haar te killen.

Types als Annie, Cass en TF zijn tegenstanders waarop ik meestal op lvl 4 of 5 al een kill te pakken heb. Ze hebben meestal geen antwoord op je Q spam en je laser poke vanaf veilige afstand.

Viktor zie je nu na Korea en China ook meer en meer in EU opduiken in pro matches, dus er zullen wellicht nog wel meer nerfs aankomen.

Kortom, ga hem spelen zolang ie nog tegen OP state aan zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:52
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:35:
Inmiddels op de smurf na 20+ Viktor mid games nog steeds een winrate van 76%.

Ze gaan zijn specifieke item nerfen op de PBE, al verandert dat weinig aan zijn vrij sterke early game.

Enige lastige klanten voor Viktor zijn Azir, Ahri en Fizz. Ahri niet perse lastig, maar dankzij haar ult valt het niet mee om haar te killen.

Types als Annie, Cass en TF zijn tegenstanders waarop ik meestal op lvl 4 of 5 al een kill te pakken heb. Ze hebben meestal geen antwoord op je Q spam en je laser poke vanaf veilige afstand.

Viktor zie je nu na Korea en China ook meer en meer in EU opduiken in pro matches, dus er zullen wellicht nog wel meer nerfs aankomen.

Kortom, ga hem spelen zolang ie nog tegen OP state aan zit :)
Aatrox countered m ook wel aardig...kan gewoon bijhealen van zijn W als die een keertje zijn laser raakt, en lekker spammen met E, daarbij mana loos wat ook enorm helpt.

En zijn passive fcked m helemaal op, kan die niks tegen beginnen.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:43

psyy138

blackbulls.nl

Taric is en blijft leuk, ben erg benieuwd naar de champion update.

P.s. Taric werkt in platinum, gefilterd op Taric en Ranked;
http://matchhistory.euw.l...9?champion=44&matchType=2

Voorbeeld van een perfecte game;
http://matchhistory.euw.l...89396/293179?tab=overview

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
schaapiej schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:02:
[...]
Plays.tv zou ik zelf niet aanraken. Heb het heel even geïnstalleerd gehad na een AMD driver update. FPS dropte ineens keihard tot onder de 10 FPS daarmee! Programma verwijderd en daarna liep LoL weer als een zonnetje.
Zelf gebruik ik plays.tv nu een maand of twee, sinds het automatisch werd geïnstalleerd bij een AMD driver update. Elke game wordt nu automatisch opgenomen op goede kwaliteit (720p geloof ik), terwijl mijn FPS nog rond de 60 schommelt. Voorheen was dat ook zo, dus plays.tv geeft mij geen problemen en bevalt prima! Leuk om soms 'crucial moments' terug te kijken :)

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:32

Khaine

Python liefhebber

Vrij nieuwe speler hier, speel voornamelijk Lux. Alleen maar botmaches tot dusver.

Waaraan kan het liggen dat mijn verzamelde XP per match zo dramatisch laag is? Ik speel op intermediate, ben net krap aan summoner lvl 9 (na ongeveer 30 matches) en ga als een slak vooruit. Overigens alleen maar victory.

Ik las op de wiki dat de formule voor summoner XP "(3*time in minutes) + 25' zou moeten zijn, maar mijn 2e match op de dag gaf na dik 40 minuten spelen slechts 70 XP mee.

Kon het antwoord ook zo gauw even niet vinden.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Khaine schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 22:49:
Vrij nieuwe speler hier, speel voornamelijk Lux. Alleen maar botmaches tot dusver.

Waaraan kan het liggen dat mijn verzamelde XP per match zo dramatisch laag is? Ik speel op intermediate, ben net krap aan summoner lvl 9 (na ongeveer 30 matches) en ga als een slak vooruit. Overigens alleen maar victory.

Ik las op de wiki dat de formule voor summoner XP "(3*time in minutes) + 25' zou moeten zijn, maar mijn 2e match op de dag gaf na dik 40 minuten spelen slechts 70 XP mee.

Kon het antwoord ook zo gauw even niet vinden.
Ik zou zeggen, stoppen met bot matches en ga tegen het echte grut spelen. Hoe eerder hoe beter.

Je leert 10 keer meer van strijden tegen menselijke tegenstanders dan tegen bots.

Volgens mij is die XP gain ook afhankelijk van of het een win of een loss is. 70 XP is op zich vrij normaal.
En één keer per dag heb je die bonus XP bij een win.

Maar wen er maar aan dat het lvlen lang duurt en tijdrovend is. Wordt steeds erger :P

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Je krijgt minder XP en IP tegen bots hoe hoger level je bent als ik me niet vergis.

Zowieso leer je inderdaad meer van spelen tegen anderen dan tegen bots. Beginner bots zijn 100% voorspelbaar (ze blijven in lane tot ongeveer 20% health, dus poken tot dat moment en dan all-in gaan), Intermediate bots zijn iets beter maar negeren de jungle en de meeste objectives, en gaan alleen voor veilige kills. Andere spelers zijn veel onvoorspelbaarder, lokken je in vallen en zo, en nemen vaak ook meer risico (waar jij soms weer profijt van kan hebben).

En bij een loss krijg je inderdaad ook minder XP/IP dan bij een win.

Verwijderd

Khaine schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 22:49:
Vrij nieuwe speler hier, speel voornamelijk Lux. Alleen maar botmaches tot dusver. ...
elke summoner level kost meer XP dus moet je meer matchen spelen
tegen bots tot lvl 20 krijg je nog volle xp van intermediate bots maar daarna ook minder
maar ik zou ook tegen mensen beginnen spelen, leer je meer van

in elk geval : van level 20 tot 30 duurt op zijn minst nog eens zo lang als van 0-20
niet om je te ontmoedigen maar lvl 30 duurt 300 potjes ofzo
misschien ondertussen zelfs wat langer, dit is zonder xp boosts

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:32

Khaine

Python liefhebber

Thnx allen. Ging er mij meer om dat het vergeleken met anderen altijd lager uit valt. Ik speel vaak samen met een vriend die nu lvl 29 is. Hij zit in mijn match tegen bots. k/d/a ratio scheelt niet veel, we zitten in hetzelfde team dus shared victory, maar zijn XP is soms het dubbele van dat van mij.

Hij speelt voornamelijk Lulu en ik dus Lux of Sivir.

Anyway, we spelen vrolijk door. Thnx voor de antwoorden in ieder geval.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:02
Khaine schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:19:
we zitten in hetzelfde team dus shared victory, maar zijn XP is soms het dubbele van dat van mij.
Dat kan niet als hij ook geen boost gebruikt.

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
TheBrut3 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:01:
[...]

Dat kan niet als hij ook geen boost gebruikt.
First win of the day?

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• TheBrut3
Is dat niet alleen IP? Ik krijg al heel lang geen XP meer.

• Damien
TheBrut3 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:13:
[...]

Is dat niet alleen IP? Ik krijg al heel lang geen XP meer.
Ik vrees dat je gelijk hebt. Ik wordt maar moeizaam wakker :')

• TheBrut3

• Damien
Doe maar zo :( ik vrees dat elke docent Nederlands sowieso in tranen uitbarst als die door de gehele thread zou lezen.

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
Damienx2 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:25:
[...]

Doe maar zo :( ik vrees dat elke docent Nederlands sowieso in tranen uitbarst als die door de gehele thread zou lezen.
vrees dat iedere docent die les geeft in een of andere taal in tranen uitbarst op wat er allemaal op het internet geschreven wordt :P.

Twitch

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Dan wordt er heel wat afgejankt voor de computer.

• Skyclad
Khaine schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:19:
Thnx allen. Ging er mij meer om dat het vergeleken met anderen altijd lager uit valt. Ik speel vaak samen met een vriend die nu lvl 29 is. Hij zit in mijn match tegen bots. k/d/a ratio scheelt niet veel, we zitten in hetzelfde team dus shared victory, maar zijn XP is soms het dubbele van dat van mij.

Hij speelt voornamelijk Lulu en ik dus Lux of Sivir.

Anyway, we spelen vrolijk door. Thnx voor de antwoorden in ieder geval.
Dacht dat je minder xp krijgt als je met hogere levels speelt (omdat je je dan laat carryen ;) )

• sp3c0ps
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10-2021
Skyclad schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:49:
[...]

Dacht dat je minder xp krijgt als je met hogere levels speelt (omdat je je dan laat carryen ;) )
Ik carry jullie scrubs wel uit bronze!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

sp3c0ps schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:01:
[...]

Ik carry jullie scrubs wel uit bronze!
Ach komt allemaal wel weer goed, ik heb inmiddels nu baron replay draaien en toch wel geweldig moeten huilen om de laatste replay. Gewoon binnen 13 minuten iets van 18 v 1 achter staan omdat de jungler feed en de adc maar op Blitz(sup) blijft schieten want die is bijna dood, terwijl ondertussen cait staat the free farmen op de minions en hem :P

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vannacht wordt eindelijk me ban opgeheven :P denk dat ik effe 1 potje ga doen en dan op vakantie :p zodat ik niet decay

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• sp3c0ps
Ricmaniac schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:35:
Vannacht wordt eindelijk me ban opgeheven :P denk dat ik effe 1 potje ga doen en dan op vakantie :p zodat ik niet decay
Het kan ook zijn dat je gelijk een rank restrict aan de broek heb.
Had ik namelijk ook.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

sp3c0ps schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:38:
[...]

Het kan ook zijn dat je gelijk een rank restrict aan de broek heb.
Had ik namelijk ook.
dan moet je eerst normal games spelen ofzo ?

• sp3c0ps
Ricmaniac schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:40:
[...]

dan moet je eerst normal games spelen ofzo ?
yup, 35 draft games winnen!

• Damien
Ricmaniac schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:35:
Je zit toch in gold? Dan decay je sowieso niet...

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Damienx2 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:52:
[...]

Je zit toch in gold? Dan decay je sowieso niet...
oh gebeurd dat niet meer? ;p zit in gold 1 ja

• Damien
Ricmaniac schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:53:
[...]

oh gebeurd dat niet meer? ;p zit in gold 1 ja
Fijne vakantie in dat geval, want dan hoef je niets te doen. Gold is gewoon een veilige zone tegenwoordig.

• Koekiemonsterr
Damienx2 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:54:
[...]
Gold is gewoon een veilige zone tegenwoordig.
Yup, geheel vrij van decay en zwakkebroeders....oh nee dat laatste klopt geloof ik niet helemaal :+

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

https://www.dropbox.com/s/d3yruqswj7bhgx6/Replays.rar?dl=0

Replays van de laatste 3 ranked matches :( inmiddels gedemote richting B3 echt hopeloos weer.

[ Voor 5% gewijzigd door ShadowBumble op 13-08-2015 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
ShadowBumble schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 22:41:
https://www.dropbox.com/s/d3yruqswj7bhgx6/Replays.rar?dl=0

Replays van de laatste 3 ranked matches :( inmiddels gedemote richting B3 echt hopeloos weer.
Die eerste match was je Twitch ADC afk. Dat is gewoon dikke pech. Bovendien had je een stupide Malph jungler (is al geen ideale jungle champ) die al met 1 death op zak en half hp op lvl 4 wel ff gezellig de enemy jungle inloopt. En goh hij komt de enemy Nocturne tegen, en goh dat duel verliest ie....moet wegflashen en hup gratis kill voor de oplettende aanstormende Irelia. Waarom zou je met Malph als slechte 1v1 dueller gaan counterjunglen terwijl Noc een goeie dueller is en terwijl je ook nog eens nul vision hebt. Als je nou Lee of Shyvana bent ofzo...
Gewoon pech met je teammates hier...

Game 2 heb je weer pech, een dwaze Jinx krijg je aan je zijde met nul overzicht en inzicht.
Enemy Graves scoort op lvl 5 kill op Jinx. Domme fout van Jinx was dat. Ze wilde met chompers de low hp Malph supp vastzetten maar hij was daarvoor al out of range. Heeft wel tot gevolg dat lvl 4 Jinx oog in oog komt met de bijna full hp lvl 5 Graves, terwijl ze chompers en dart op cooldown heeft. Slechter kun je je bijna niet positioneren daar als Jinx zijnde. Je vliegt er nog goed in en geeft Jinx daarmee die extra resistances en door je aa's krijg je nog 2 passive stacks op Graves, maar hij pakt nog net de kill.
Het enige wat je daar beter had kunnen doen is je exhaust. Had meteen op graves gemoeten; nu deed je dat 3 secs te laat, precies op het moment dat het geen nut meer had, namelijk toen Graves met zijn smoke grenade de kill pakte. Maar eerlijk gezegd was dit gewoon dom van Jinx. Ook het feit dat ze niet kite en dus tijdens het wegrennen geen aa's lost op Graves. Daarmee had ze de 4 stacks op Graves kunnen schieten en daarmee zichzelf kunnen redden.
En twee minuten later gaat Jinx weer als een dombo ten onder. Ze had de Graves flank makkelijk kunnen zien en ook de Rengar gank (niet eens stealthed), dus je denkt dat ze meteen terugrent, chompers plaatst, en er was niks aan de hand geweest. Maar nee, Jinx is al overextended maar wil toch nog ff wat aa's landen op Malph supp die al bijna bij zijn tower was. Totaal onnodige death.

Game 3 is Caitlyn imo te passief; ze kon veel meer free aa poke landen, maar goed, die early 2 kills die Blitz vangt was gewoon een mooie max range pull van hem. Maar ja die bot lane party 2 mins later had Cait gewoon kunnen ontsnappen als ze op lvl 3 haar Calibre net escape had gepakt. Hoe dom om niet op lvl 3 je escape te pakken. Vlak voordat Pantheon in haar range is wordt ze trouwens lvl 4, maar helaas, niet snel alsnog gauw een punt in E gepakt, wat haar had kunnen redden....

Bottomline: je hebt zo te zien gewoon pech gehad met je teammates en met name je adc's. Twitch afk, Jinx was een enorme nub en Cait was niet veel beter. Af en toe vond ik dat je iets agressiever kon spelen en teveel achter je adc bleef hangen, maar je kunt jezelf niet heel veel verwijten in deze games. Je hebt gewoonweg pech gehad met nubs in je eigen team.

Maar goed, volgens mij maak je het jezelf ook te moeilijk door steeds maar support (Braum) te spelen.
Te afhankelijk van wat je naast je hebt lopen, en dat was in deze games niet veel soeps.

Als dat je voorkeur heeft, prima uiteraard, maar ik zou (zeker op Bronze niveau) persoonlijk liever een mid of top solo lane spelen en echt zelf de mogelijkheid hebben te carryen.

[ Voor 72% gewijzigd door Koekiemonsterr op 14-08-2015 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mooie quote op Reddit gelezen, zo voelde ik me gisteren ook na keer op keer gecamped te worden door de enemy jungler en totaal geen impact kunnen hebben in de games.
Hey man sometimes you're the hammer sometimes you're the nail, hope your day gets better :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:11

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Gecamped worden moet je zien als een compliment, blijkbaar ben je zo'n bedreiging voor het enemy team dat ze jou perse uit de game willen halen, ten koste van de aandacht op hun andere lanes.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 01:30:
[...]

Die eerste match was je Twitch ADC afk. Dat is gewoon dikke pech. Bovendien had je een stupide Malph jungler (is al geen ideale jungle champ) die al met 1 death op zak en half hp op lvl 4 wel ff gezellig de enemy jungle inloopt. En goh hij komt de enemy Nocturne tegen, en goh dat duel verliest ie....moet wegflashen en hup gratis kill voor de oplettende aanstormende Irelia. Waarom zou je met Malph als slechte 1v1 dueller gaan counterjunglen terwijl Noc een goeie dueller is en terwijl je ook nog eens nul vision hebt. Als je nou Lee of Shyvana bent ofzo...

Game 2 heb je weer pech, een dwaze Jinx krijg je aan je zijde met nul overzicht en inzicht.
Enemy Graves scoort op lvl 5 kill op Jinx. Domme fout van Jinx was dat. Ze wilde met chompers de low hp Malph supp vastzetten maar hij was daarvoor al out of range. Heeft wel tot gevolg dat lvl 4 Jinx oog in oog komt met de bijna full hp lvl 5 Graves, terwijl ze chompers en dart op cooldown heeft. Slechter kun je je bijna niet positioneren daar als Jinx zijnde. Je vliegt er nog goed in en geeft Jinx daarmee die extra resistances en door je aa's krijg je nog 2 passive stacks op Graves, maar hij pakt nog net de kill.
Het enige wat je daar beter had kunnen doen is je exhaust. Had meteen op graves gemoeten; nu deed je dat 3 secs te laat, precies op het moment dat het geen nut meer had, namelijk toen Graves met zijn smoke grenade de kill pakte. Maar eerlijk gezegd was dit gewoon dom van Jinx. Ook het feit dat ze niet kite en dus tijdens het wegrennen geen aa's lost op Graves. Daarmee had ze de 4 stacks op Graves kunnen schieten en daarmee zichzelf kunnen redden.
En twee minuten later gaat Jinx weer als een dombo ten onder. Ze had de Graves flank makkelijk kunnen zien en ook de Rengar gank (niet eens stealthed), dus je denkt dat ze meteen terugrent, chompers plaatst, en er was niks aan de hand geweest. Maar nee, Jinx is al overextended maar wil toch nog ff wat aa's landen op Malph supp die al bijna bij zijn tower was. Totaal onnodige death.

Game 3 is Caitlyn imo te passief; ze kon veel meer free aa poke landen, maar goed, die early 2 kills die Blitz vangt was gewoon een mooie max range pull van hem. Maar ja die bot lane party 2 mins later had Cait gewoon kunnen ontsnappen als ze op lvl 3 haar Calibre net escape had gepakt. Hoe dom om niet op lvl 3 je escape te pakken. Vlak voordat Pantheon in haar range is wordt ze trouwens lvl 4, maar helaas, niet snel alsnog gauw een punt in E gepakt, wat haar had kunnen redden....

Bottomline: je hebt zo te zien gewoon pech gehad met je teammates en met name je adc's. Twitch afk, Jinx was een enorme nub en Cait was niet veel beter. Af en toe vond ik dat je iets agressiever kon spelen en teveel achter je adc bleef hangen, maar je kunt jezelf niet heel veel verwijten in deze games. Je hebt gewoonweg pech gehad met nubs in je eigen team.

Maar goed, volgens mij maak je het jezelf ook te moeilijk door steeds maar support (Braum) te spelen.
Te afhankelijk van wat je naast je hebt lopen, en dat was in deze games niet veel soeps.

Als dat je voorkeur heeft, prima uiteraard, maar ik zou (zeker op Bronze niveau) persoonlijk liever een mid of top solo lane spelen en echt zelf de mogelijkheid hebben te carryen.
braum support is imo een goede pick maar niet een support die een game makelijk kan kantelen, kan je beter een morgana of annie support pakken, zodra deze een beetje ap krijgen kan je de damage die je adc mist opvangen plus dat je ook nog een beetje cc hebt, en met morgana ook nog een shieldje.

Beginnen met je poke support item, daarna sightstone en dan begin je met catalyst op beide supports, vanuit daar kan je namelijk kiezen -> ap of toch meer richting support

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 01:30:
[...]

Ja echt belachelijk want pre-game zat hij nog gewoon te chatten in de lobby.
En dan te bedenken dat deze Jinx door de game heen liep te bleren dat ze constat dood ging door de support blablabla. Fijn om even een ander zijn mening hierin te zien.
Die Blitz was inderdaad erg goed ( jammer genoeg) wist exact zijn positie en zijn range terwijl cait dat absoluut niet wist.
Helaas is dat meer regelmaat dan wat anders, hoe dan ook het is wel fijn om dat ook van een ander te horen, na x game op rij dit soort mensen ga je toch twijfelen of het niet stiekem toch aan jezelf ligt.

Daar heb ik inderdaad ook al over zitten denken maar ik heb vaak last van "wat moet ik nu picken ...... twijfel" en dat komt voornamelijk doordat ik simpelweg geen comfort champs heb op die roles.

Voor nu heb ik ook besloten op een lijstje te maken van Champs op iedere rol en gewoon draft pick spammen tot ik me comfortabel op die set champs voel, echter welke champs zijn redelijk vergevend om mee te beginnen op die roles, iemand suggesties ?

Support -> Braum, maar wil ik stiekem uitbreiden met Annie en Thresh.
ADC -> ??? Suggesties ???
Mid -> ??? Suggesties ???
Jungle -> ??? Suggesties ???
Top -> ??? Suggesties ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:06
Leona, Nami en Sona zijn ook best goede picks :)

In de jungle is Evelynn een leuke pick, worden bijna geen pinks geplaatst en degene die worden geplaatst staan altijd wel op een zelfde plek, deepwarden doen ze al helemaal niet, freeganks :D

Adc sivir?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

ShadowBumble schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:51:
Voor lage elo

Sup: Blitz/Alistar/Thresh (hook is vrijwel zeker een kill, ook dodgen je tegenstanders minder snel je hooks) Ali voor de sterke peel/harde cc.
ADC: Vayne/Tristana/Jinx Towerpush en degelijke mobility op vayne en trist.
Jungle: Shyvana, Xin Zhao, Nocturne -> lage skillcap, sterke duelists en sterke ganks op Xin en Noct, verder werken ze alle heel goed met devourer welke erg sterk is op het moment.
Mebus die Evelyn aanraadt, hoe kan het ook anders :>

[ Voor 10% gewijzigd door Fanatic_FS op 14-08-2015 10:18 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mebus schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:01:
Leona, Nami en Sona zijn ook best goede picks :)
Fanatic_FS schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:17:
[...]

Voor lage elo

Sup: Blitz/Alistar/Thresh (hook is vrijwel zeker een kill, ook dodgen je tegenstanders minder snel je hooks) Ali voor de sterke peel/harde cc.
ADC: Vayne/Tristana/Jinx Towerpush en degelijke mobility op vayne en trist.
Jungle: Shyvana, Xin Zhao, Nocturne -> lage skillcap, sterke duelists en sterke ganks op Xin en Noct, verder werken ze alle heel goed met devourer welke erg sterk is op het moment.
Bedankt voor de suggesties maar om het een beetje overzichtelijk te houden heb ik gekeken naar 2 champs per role om mee te beginnen. Alleen bij Support heb ik er 3 staan omdat ik me comfortabel voel in die role.

Support -> Thresh, Blitz, Braum.
ADC -> Vayne, Tristana
Jungle -> Xin Zhao,

Alleen Jungle weet ik niet zeker of ik Noct of Shy heb dus in ieder geval Xin Zhao toegevoegd. Ben wel nog erg benieuwd naar de mid en top rollen. Zodra ik zeg maar overal 2 champs heb ga ik lekker draft pick normal spammen, en dan gewoon fillen wat er over blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Voor top zou je sowieso Irelia kunnen pakken, dies toch wel sterk tegen heel veel dingen en niet echt zwak.
Shyvana kan ook heel goed top.

Mid kan ik je ook wel Zed aanbevelen, snowballt lekker, mobility, energy champ dus geen blue nodig wat je vaak niet krijgt en je forceert de enemy om hourglass te rushen waar ze vaak liever een morello's rushen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ShadowBumble schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:51:
Voor soloQ in low elo zou ik 100% zeker soraka aanbevelen, niemand verwacht de heals dus trades zou je makkelijk moeten winnen. Daarbij heb je de sterkste silence pool in het spel, instalok soraka als je een katarina ziet!

Zelfs in Platinum (waar ik speel) verwachten veel het niet. late game Mikael + ult + w heal = ongeveer 700/800 hp in in principe 1 seconden.

p.s. ik gebruik geen AP in mijn build.\

runes;
Armor
+8.2
Health Regeneration per second / Level
+0.2
Mana Regeneration per second
+0.3
Magic Resist
+6.7
Health Regeneration per second
+1.6

masteries; 0-15-15
pak in defense hp regen en armor ( de rest wijst zich vanzelf)
pak in utility movement speed ( de rest wijst zich vanzelf)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Fanatic_FS schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:41:
Voor top zou je sowieso Irelia kunnen pakken, dies toch wel sterk tegen heel veel dingen en niet echt zwak.
Shyvana kan ook heel goed top.
Hmm dat is opzich wel een goed idee eigenlijk om champs voor meedere rollen te gebruiken. Even kijken of ik Shy heb dan vanavond als ik thuis ben. Irelia zie ik inderdaad regelmatig langs komen maar is dat ook een redelijk instap champ ?
Mid kan ik je ook wel Zed aanbevelen, snowballt lekker, mobility, energy champ dus geen blue nodig wat je vaak niet krijgt en je forceert de enemy om hourglass te rushen waar ze vaak liever een morello's rushen.
Zed is wel een champ waarop je zeg maar weinig fouten mag maken of althans dat idee heb ik altijd ;D
psyy138 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:50:
[...]

Voor soloQ in low elo zou ik 100% zeker soraka aanbevelen, niemand verwacht de heals dus trades zou je makkelijk moeten winnen. Daarbij heb je de sterkste silence pool in het spel, instalok soraka als je een katarina ziet!

Zelfs in Platinum (waar ik speel) verwachten veel het niet. late game Mikael + ult + w heal = ongeveer 700/800 hp in in principe 1 seconden.

p.s. ik gebruik geen AP in mijn build.\

runes;
Armor
+8.2
Health Regeneration per second / Level
+0.2
Mana Regeneration per second
+0.3
Magic Resist
+6.7
Health Regeneration per second
+1.6

masteries; 0-15-15
Dankje voor de tip zeker het overwegen waard maar dat lost natuurlijk niet het teammate probleem op, Soraka is misschien nog wel afhankelijker daarvan als Braum.

[ Voor 37% gewijzigd door ShadowBumble op 14-08-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

psyy138 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:50:
[...]
masteries; 0-15-15
Geen fan van 0/9/21 voor supports? of op welke supports wel of niet?
ShadowBumble schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:54:
[...]
Zed is wel een champ waarop je zeg maar weinig fouten mag maken of althans dat idee heb ik altijd ;D
True, maar daar tegenover staat wel weer dat hij geen mana management heeft, een redelijk goede escape en mobility heeft en makkelijk last hit dmv zijn passive, ook is vampsceper een core item wat je sustain geeft wat de meeste mids niet hebben. Ook heeft zijn standaard build een vrij fijne buildpath veel long swords en pickaxes waardoor je niet tot 1250/1550 hoeft te sparen.

[ Voor 47% gewijzigd door Fanatic_FS op 14-08-2015 11:10 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ShadowBumble schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:54:
[...]

Dankje voor de tip zeker het overwegen waard maar dat lost natuurlijk niet het teammate probleem op, Soraka is misschien nog wel afhankelijker daarvan als Braum.
Soraka is juist niet zo afhankelijk omdat je eigenlijk alleen maar mensen aan het healen bent. Late game zorg je er gewoon voor dat degene die in je team het meeste gefed is in leven blijft.
Fanatic_FS schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:07:
[...]

Geen fan van 0/9/21 voor supports? of op welke supports wel of niet?
De reden dat ik 0/15/15 speel is vanwege de net iets tankyer (ik speel soraka graag tanky) en vanwege de HP regen. Zodoende kan ik in lane veel meer healen dan andere + de hp regen runes natuurlijk.
Persoonlijk vind ik dit echt rete fijn spelen. Ik heb nu z'n 150 games met haar gespeeld in season 5 en uit alle "tests" speelt dit het fijnst.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Probeer anders als support Bard eens.
Heals, decent CC en een escape.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp3c0ps
ShadowBumble schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:37:
[...]

[...]

Bedankt voor de suggesties maar om het een beetje overzichtelijk te houden heb ik gekeken naar 2 champs per role om mee te beginnen. Alleen bij Support heb ik er 3 staan omdat ik me comfortabel voel in die role.

ADC -> Vayne, Tristana
Jungle -> Xin Zhao,

Alleen Jungle weet ik niet zeker of ik Noct of Shy heb dus in ieder geval Xin Zhao toegevoegd. Ben wel nog erg benieuwd naar de mid en top rollen. Zodra ik zeg maar overal 2 champs heb ga ik lekker draft pick normal spammen, en dan gewoon fillen wat er over blijft.
Voor Adc zou ik toch beginnen met Jinx,tristana, sivir. Vayne is een stuk moeilijker met positioning en laning en met sivir hoef je je ult maar te poppen en je heb sws een assist.
TOP: Gnar, chogat.
Jungle: je wil Xin die is sterk atm, shyvanna is op atm en Elise al helemaal.
Midlane: ligt er aan wie je tegen je heb en wat je speelstijl is. je kan bijvoorbeeld voor poke gaan of voor assassin of een safe pick als Vladimir.
Heb ik een kata tegenover me pak ik vaan een chogat (freelo)
Twisted fate is ook een goede pick als je niet tegen een assassins moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

psyy138 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:28:
[...]
De reden dat ik 0/15/15 speel is vanwege de net iets tankyer (ik speel soraka graag tanky) en vanwege de HP regen. Zodoende kan ik in lane veel meer healen dan andere + de hp regen runes natuurlijk.
Persoonlijk vind ik dit echt rete fijn spelen. Ik heb nu z'n 150 games met haar gespeeld in season 5 en uit alle "tests" speelt dit het fijnst.
Geef je niet heel veel op voor die 6 punten? 1% of missing hp regen en 5 armor toch?
Die 6 punten in utility geven je iets van 5% cdr, 20% active item cdr, +20ms out of combat wat ik persoonlijk meer waard vind.

Heb je in hogere elo geen "last" dat de tegenstander snapt dat ze soraka moeten focussen ipv de adc die heals krijgt en niet doodgaat?

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:31
psyy138 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:28:

Soraka is juist niet zo afhankelijk omdat je eigenlijk alleen maar mensen aan het healen bent. Late game zorg je er gewoon voor dat degene die in je team het meeste gefed is in leven blijft.
Wat ShadowBumble bedoelt is dat je met Soraka nog afhankelijker van je teamgenoten bent qua gameplay. Als Braum zijnde kun je nog damage vangen en enigszins plays maken, waarbij je als Soraka een passievere rol hebt en moet hopen dat je teammates weten wat ze doen. Je kunt ze zoveel health geven als je wilt maar als ze alles missen schiet het niet op. Nu is Soraka sinds de rework al geen heal spammer meer maar dan nog kun je imo als je Braum goed snapt daar meer mee opvangen als het gaat om bad teammates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Fanatic_FS schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:51:
[...]

Geef je niet heel veel op voor die 6 punten? 1% of missing hp regen en 5 armor toch?
Die 6 punten in utility geven je iets van 5% cdr, 20% active item cdr, +20ms out of combat wat ik persoonlijk meer waard vind.

Heb je in hogere elo geen "last" dat de tegenstander snapt dat ze soraka moeten focussen ipv de adc die heals krijgt en niet doodgaat?
Ik speel Soraka zelf tanky dus ik vind de 1% hp regen juist beter dan de 6 extra punten uit utility.
Ik koop namelijk warmogs, soms nog zelfs randuin omen erbij. En door die extra 1% tikt mijn HP weer lekker aan als ik low ben en daardoor kan ik weer meer healen :).

Plat is nog niet echt hoog elo vind ik maar heel zelden focussen mij als eerste. Laatst had ik een fizz tegen die dat wel snapten maar in het algemeen bijna nooit.

[ Voor 10% gewijzigd door psyy138 op 14-08-2015 12:11 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Als we toch bezig zijn met het geven van tips: iemand nog tips hoe met Wukong vs Riven te spelen?
Gisteravond weer eens een ranked game verloren... Had het nogal lastig vs Riven, omdat ze veel pokete en ik daardoor maar moeilijk kon farmen. Daarnaast had ze een lichtelijke lucky kill in het begin, maar ging het vervolgens qua kills (mede door twee succesvolle ganks van onze jungler) redelijk gelijk op.
Late game was ze alleen nogal OP en kon zij de game carryen, terwijl ik (als tanky Wukong) slechts de damage kon beperken...
Uiteindelijk game verloren, maar ik heb niet het idee dat het aan mij lag... Bot lane Graves stond uiteindelijk 2/9 en Blitz 0/11... Helaas plaatsten geen van beide wards in bushes voor een eventuele TP, dus helpen werd lastig (zeker omdat Riven de hele tijd op mijn huid zat)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Rasmalluin schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:10:
Als we toch bezig zijn met het geven van tips: iemand nog tips hoe met Wukong vs Riven te spelen?
Gisteravond weer eens een ranked game verloren... Had het nogal lastig vs Riven, omdat ze veel pokete en ik daardoor maar moeilijk kon farmen. Daarnaast had ze een lichtelijke lucky kill in het begin, maar ging het vervolgens qua kills (mede door twee succesvolle ganks van onze jungler) redelijk gelijk op.
Late game was ze alleen nogal OP en kon zij de game carryen, terwijl ik (als tanky Wukong) slechts de damage kon beperken...
Uiteindelijk game verloren, maar ik heb niet het idee dat het aan mij lag... Bot lane Graves stond uiteindelijk 2/9 en Blitz 0/11... Helaas plaatsten geen van beide wards in bushes voor een eventuele TP, dus helpen werd lastig (zeker omdat Riven de hele tijd op mijn huid zat)...
ik speel liever ook nooit tegen een Riven maar wat ik meestal doe is thornmail of frozen heart of randuin omen (ligt aan de champion die je speelt) z.s.m.kopen zodat hij bijna geen dmg meer doet.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
psyy138 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:12:
[...]

ik speel liever ook nooit tegen een Riven maar wat ik meestal doe is thornmail of frozen heart of randuin omen (ligt aan de champion die je speelt) z.s.m.kopen zodat hij bijna geen dmg meer doet.
Ja, daar twijfelde ik gisteren over. Ik ging eerst voor Tiamat om toch enigzins te kunnen farmen tussen de pokes door. Vervolgens heb ik Sunfire Cape gebouwd voor HP en armour. Daarna Randuin Omen, maar toen was de game al zo ver gevorderd dat Riven en ik beide meer gingen roamen en zij kills kon pakken.

Sowieso twijfel ik bij zulke matchups altijd: eerst gaan voor meer damage voor de 1vs1 situaties? Of direct HP/armour kopen voor meer resistance om te kunnen farmen? Hangt natuurlijk af van je champ, maar met wukong ga ik dan meestal eerst voor Tiamat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Rasmalluin schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:23:
[...]

Ja, daar twijfelde ik gisteren over. Ik ging eerst voor Tiamat om toch enigzins te kunnen farmen tussen de pokes door. Vervolgens heb ik Sunfire Cape gebouwd voor HP en armour. Daarna Randuin Omen, maar toen was de game al zo ver gevorderd dat Riven en ik beide meer gingen roamen en zij kills kon pakken.

Sowieso twijfel ik bij zulke matchups altijd: eerst gaan voor meer damage voor de 1vs1 situaties? Of direct HP/armour kopen voor meer resistance om te kunnen farmen? Hangt natuurlijk af van je champ, maar met wukong ga ik dan meestal eerst voor Tiamat 8)7
Gelukkig speel ik niet zo vaak tegen Riven maar persoonlijk vond ik het altijd fijner om meteen een armor item te rushen zoals de 3 genoemde.

Of start met cloth armor + hp pots OF dorans shield en dan iets van ad en vervolgens weer verder armor bouwen.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

sp3c0ps schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:45:
Voor Adc zou ik toch beginnen met Jinx,tristana, sivir. Vayne is een stuk moeilijker met positioning en laning en met sivir hoef je je ult maar te poppen en je heb sws een assist.
TOP: Gnar, chogat.
Jungle: je wil Xin die is sterk atm, shyvanna is op atm en Elise al helemaal.
Midlane: ligt er aan wie je tegen je heb en wat je speelstijl is. je kan bijvoorbeeld voor poke gaan of voor assassin of een safe pick als Vladimir.
Heb ik een kata tegenover me pak ik vaan een chogat (freelo)
Twisted fate is ook een goede pick als je niet tegen een assassins moet.
Dan nemen we Shivir bij de ADC erbij want Vayne lijkt inderdaad een stuk lastiger kwa laning en positioning als ik puur even naar abilities kijk. Voor mid zijn assassin type's allemaal behoorlijk afhankelijk van je range / combos. Ik zou dan ook neigen naar meer een poke mid,

Voor Top kan Cho inderdaad prima die heb ik echt heel veel gespeeld in 3v3 en gewoon helemaal niet aangedacht. Gnar weet ik zeker dat ik niet heb omdat het mij een redelijk saaie champ leek ;)
Recrush schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:56:
[...]

Wat ShadowBumble bedoelt is dat je met Soraka nog afhankelijker van je teamgenoten bent qua gameplay. Als Braum zijnde kun je nog damage vangen en enigszins plays maken, waarbij je als Soraka een passievere rol hebt en moet hopen dat je teammates weten wat ze doen. Je kunt ze zoveel health geven als je wilt maar als ze alles missen schiet het niet op. Nu is Soraka sinds de rework al geen heal spammer meer maar dan nog kun je imo als je Braum goed snapt daar meer mee opvangen als het gaat om bad teammates.
Inderdaad, dit bedoeld ik ook.

ADC -> Sivir, Tristana
Jungle -> Xin Zhao, Shyvana
Top -> Irelia, Chogat

Hou alleen nog over voor mid role, de rest kan ik mij goed in vinden om vanuit daar mijn champion pool uit te breiden. Nu moet ik gewoon vast houden aan het feit dat ik niet vooraf een pref aan geef in de lobby maar gewoon fil wat er overblijft om mijzelf te dwingen het af te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Laatst Diana mid gespeeld en vond het best leuk. Met Q kan je redelijk goed poken, alleen farmen is wat lastig als je enemy ranged is.

Andere optie is Ahri: die heeft ook redelijke poke en veel mobility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Rasmalluin schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:59:
Andere optie is Ahri: die heeft ook redelijke poke en veel mobility.
Mobility wel maar om de e.e.a. reden lijkt het wel alsof ik geen zuchtje dmg uit Ahri krijg early game vandaar dat ik eigenlijk die niet meer echt speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ShadowBumble schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:05:
[...]

Mobility wel maar om de e.e.a. reden lijkt het wel alsof ik geen zuchtje dmg uit Ahri krijg early game vandaar dat ik eigenlijk die niet meer echt speelde.
ziggs, veel poke en wave clear

orianna: wave clear plus cc

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Laag elo is Heimerdinger erg sterk op mid. Mensen weten op dat elo gewoon niet hoe ze veilig moeten spelen, en tegen alle champs zonder long range poke is het erg sterk. Nidalee kan je ook pakken voor mid en jungle, dan heb je een heal en long ranged poke. Wil je meer AoE dan is Ziggs inderdaad een goede, maar die is vrij squishy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

mja een beetje een kul argument. Low elo is alles erg sterk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Dat dus :P Moet je voor de lol eens AD Malz proberen in low elo, je gaat je lane echt kei hard stompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
ShadowBumble schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:37:
[...]

[...]

ADC -> Vayne, Tristana
Jungle -> Xin Zhao,

maatje van mij speelt plat II, daar speelt hij altijd Vayne tenzij die gebanned wordt. Maar als hij Vayne heeft is botlane gewonnen.
Skyclad schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:24:
Laag elo is Heimerdinger erg sterk op mid. Mensen weten op dat elo gewoon niet hoe ze veilig moeten spelen, en tegen alle champs zonder long range poke is het erg sterk. Nidalee kan je ook pakken voor mid en jungle, dan heb je een heal en long ranged poke. Wil je meer AoE dan is Ziggs inderdaad een goede, maar die is vrij squishy.
Probleem op Low elo is op het moment de rage quiters en de afkers. Ikzelf heb altijd op gold gespeeld maar door te weinig tijd niet meer kunnen spelen en ben nu in bronze I beland. Door demotes omdat ik niet speel. Vandaag weer 2 potjes gespeeld op ranked was gewoon pure ellende. Je kan gewoon niets doen, ze feeden een riven met 4-0 gaan afk. Ze feeden altijd en stoppen dan.

[ Voor 31% gewijzigd door rwbk op 14-08-2015 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:03
Rasmalluin schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:10:
tegen riven moet je de early levels zo aggressief mogelijk spelen als je maar kan, riven haar base stats en vooral haar health regen zijn zeer ondermaats, wat betekent dat dat bijna alle dmg blijft sticken, daarnaast heeft Wu kong 1 van de sterkste level 2 combos in de game, E+Q combo.

Wat ik vaak doe in die matchup is op lvl 1 q nemen, alvast proberen een beetje te harassen en haar op 70% hp te krijgen en zodra je lvl 2 hit all in te gaan met ignite, als je weet hoe je de matchup moet spelen is het best easy om fb op haar te krijgen en daarna render je haar pretty much useless. het is wel een beetje een skill match up though, het begin bepaalt veel, gaat het gelijk op of speel je te passief ga je het na lvl 9+ echt lastig krijgen.

tiamat>ninja tabis. Succes :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ambition88 op 15-08-2015 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerLuke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-02 18:35
Ik begin weer zodra mijn nieuwe desktop binnen is. 3 maandjes geleden gestopt na een losing spree in plat 1.
Een champ die ik zeer aanraad is annie. Veel mensen zullen je "noob" noemen maar annie is gewoon erg allround ook al hebben ze recent haar basics generfed.

Heb haar op het begin gekozen omdat ze gewoon zo lekker lasthit met Q, iets dat vroeger ( in silver ) nog een klein probleem van me was maar wat wel ontzettend belangrijk is. Bovendien heb je dan ook nog die Flash+R plays die gewoon een game kunnen beslissen. Vooral op lagere elo's is annie heel effectief.

Ik beantwoord verder graag vragen over annie al ben ik dus al 3 maandjes uit de scene dus geen idee qua recente item en champ updates. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door TweakerLuke op 15-08-2015 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerLuke
Ambition88 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 00:32:
[...]

tegen riven moet je de early levels zo aggressief mogelijk spelen als je maar kan, riven haar base stats en vooral haar health regen zijn zeer ondermaats, wat betekent dat dat bijna alle dmg blijft sticken, daarnaast heeft Wu kong 1 van de sterkste level 2 combos in de game, E+Q combo.

Wat ik vaak doe in die matchup is op lvl 1 q nemen, alvast proberen een beetje te harassen en haar op 70% hp te krijgen en zodra je lvl 2 hit all in te gaan met ignite, als je weet hoe je de matchup moet spelen is het best easy om fb op haar te krijgen en daarna render je haar pretty much useless. het is wel een beetje een skill match up though, het begin bepaalt veel, gaat het gelijk op of speel je te passief ga je het na lvl 9+ echt lastig krijgen.

tiamat>ninja tabis. Succes :)
Ik heb in het verleden ook regelmatig riven gespeeld. Geloof dat randuins toen mijn grootste vijand was :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Op zich kunnen we hier van alles roepen, maar Shadowbumble zal vooral zelf moeten ondervinden wat hij prettig vindt.

Dat gezegd hebbende, qua midlane:
Viktor, Ahri en Cho'gath. Dit trio heeft weinig echt harde counters en werkt bijna altijd prima. Goeie laning en goeie teamfights. Ahri en Cho'gath zijn ook niet heel moeilijk goed te leren, Vik misschien nog wel.

Annie en Yasuo zijn ook sterk mid. Yasuo wel opletten want is geen AP, let op voldoende knockups en is niet eenvoudig te masteren.

Zed is hoge skillcap en kan late game zwak aanvoelen.

Diana goeie keus, maar is ook wat lastig omdat bijv alles afhangt van raken van je Q. Je moet met haar altijd balls deep en in late game teamfights als je tegen tig tanks aankijkt kan dat lastig zijn.

TF hak ik persoonlijk bijna altijd in mootjes, zowel met assassins als met mages als Xerath Ahri of Viktor. Zou ik ook niet direct kiezen.

Nida imo veel te zwak voor mid ; moet je echt goed mee zijn om impact vanuit mis te hebben.

Ziggs kan op zich prima, maar ik vind dan bijv Xerath betere poke mage.

[ Voor 17% gewijzigd door Koekiemonsterr op 15-08-2015 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerLuke
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 02:14:
Op zich kunnen we hier van alles roepen, maar Shadowbumble zal vooral zelf moeten ondervinden wat hij prettig vindt.

Dat gezegd hebbende, qua midlane:
Viktor, Ahri en Cho'gath. Dit trio heeft weinig echt harde counters en werkt bijna altijd prima. Goeie laning en goeie teamfights. Ahri en Cho'gath zijn ook niet heel moeilijk goed te leren, Vik misschien nog wel.

Annie en Yasuo zijn ook sterk mid. Yasuo wel opletten want is geen AP, let op voldoende knockups en is niet eenvoudig te masteren.

Zed is hoge skillcap en kan late game zwak aanvoelen.

Diana goeie keus, maar is ook wat lastig omdat bijv alles afhangt van raken van je Q. Je moet met haar altijd balls deep en in late game teamfights als je tegen tig tanks aankijkt kan dat lastig zijn.

TF hak ik persoonlijk bijna altijd in mootjes, zowel met assassins als met mages als Xerath Ahri of Viktor. Zou ik ook niet direct kiezen.

Nida imo veel te zwak voor mid ; moet je echt goed mee zijn om impact vanuit mis te hebben.

Ziggs kan op zich prima, maar ik vind dan bijv Xerath betere poke mage.
Het voordeel van TF is natuurlijk wel zijn ganks. Al heb je in lagere elo wel meer moeiten met het organiseren van ganks en als pro dat de tegenstander minder map awereness heeft.

Verder zijn cho ahri en xerath goede laners die liever niet tegen hebt. Diana ben ik geen fan van omdat je dan toch early veel poke zal incasseren omdat je melee bent.

Nidalee valt ook af te raden idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 13:03
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 02:14:
*edit* je hebt het over iemand anders :+

hoe quote je meerdere mensen in 1 post?

[ Voor 43% gewijzigd door Ambition88 op 15-08-2015 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op zich gisteren avond gewoon 3 potje gespeeld, 2x met Cho en 1x met thresh je merkt wel duidelijk verschil eerste potje stompte ik nasus zo hard ze land uit dat rengar maar constant aan het babysitten ging. 2de potje had ik een tf op top tegenover me waar ik eigenlijk niet zo een goed antwoord op had.

Thresh kon ik gewoon te weinig op betekenen om een verschil uit te maken in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerLuke
Het is inderdaad een lastig verhaal soms. Ik vind het heerlijk op tresh te spelen maar dan ben je gewoonweg meer afhankelijk van je team. Het is trouwens ook de kunst om je lane te winnen maar dan niet door te slaan en overconfident te worden, vooral met nasus zijn wither tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:07:
Op zich gisteren avond gewoon 3 potje gespeeld, 2x met Cho en 1x met thresh je merkt wel duidelijk verschil eerste potje stompte ik nasus zo hard ze land uit dat rengar maar constant aan het babysitten ging. 2de potje had ik een tf op top tegenover me waar ik eigenlijk niet zo een goed antwoord op had.

Thresh kon ik gewoon te weinig op betekenen om een verschil uit te maken in de game.
Thresh is een moelijke champ om te leren, speel eerst een stuk of 10 normals. Dan weer ranked ermee in duiken, dan merk je een zeer groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerLuke
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:01:
[...]

Thresh is een moelijke champ om te leren, speel eerst een stuk of 10 normals. Dan weer ranked ermee in duiken, dan merk je een zeer groot verschil.
Maar ook redelijk forgiving in mijn ogen. Je kan zoveel mensen redden met je lantern. En gewoon elke skill is utility, it's beautifull :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:01:
[...]

Ik heb besloten op voorlopig toch alleen maar draft pick normal te spelen tot ik op die 10 champs comfortabel kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ja Thresh is absoluut waard om ff goed te oefenen in normals.

Als je hem wat beter onder de knie hebt ga je daar zeker in Bronze veel aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
ShadowBumble schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:16:
[...]

Ik heb besloten op voorlopig toch alleen maar draft pick normal te spelen tot ik op die 10 champs comfortabel kan spelen :)
Volgens mij kan je net zo goed is ranked je champs gaan oefenen tegenwoordig..
Normal is net zo toxic, zo niet erger.. plus daar zitten als ik het goed begrijp alle mensen die geen ranked mogen spelen. Om een simpele reden; een ban omdat ze hoogst waarschijnlijk super toxic zijn (wie was hier laatst ook alweer banned *O* :+ )

Zojuist nog iemand gehad die Blitz pakte om midlane, wtf?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerLuke
schaapiej schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:31:
[...]

Normal is net zo toxic, zo niet erger.. plus daar zitten als ik het goed begrijp alle mensen die geen ranked mogen spelen. Om een simpele reden; een ban omdat ze hoogst waarschijnlijk super toxic zijn (wie was hier laatst ook alweer banned *O* :+ )

Welke elo? Het kan werken...just saying :) Mensen weten vaak ook niet wat ze er tegen moeten doen omdat ze er nooit tegen spelen itt "normale" champs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:05
Iemand vanavond zin om te duoQen in ranked? Ik ben nu Silver V en weet dat ik veel hoger kan. Laatste tijd zit ik bij steeds meer mensen die AFK gaan of simpelweg beginnen te trollen mid-game omdat ze door een stomme fout dood zijn gegaan, en dan geen zin meer hebben.

Ik main mid met Twisted Fate, maar ben ook een goede top/support. ADC is niet m'n beste lane maar die kan ik ook wel spelen.

Add me maar: Mister Lambert (EUW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerLuke
mprkooij schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:04:
Iemand vanavond zin om te duoQen in ranked? Ik ben nu Silver V en weet dat ik veel hoger kan. Laatste tijd zit ik bij steeds meer mensen die AFK gaan of simpelweg beginnen te trollen mid-game omdat ze door een stomme fout dood zijn gegaan, en dan geen zin meer hebben.

Ik main mid met Twisted Fate, maar ben ook een goede top/support. ADC is niet m'n beste lane maar die kan ik ook wel spelen.

Add me maar: Mister Lambert (EUW)
Over een weekje heb ik weer een desktop als het goed is. Ik zoek dan ook iemand die duo q wil spelen en dan is teamspeak een must :) Maar we kunnen pas samen spelen als je gold V zit denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroTwo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-07 09:59
Ik zit eindelijk in Silver 4 sinds vanmorgen ^^
Ik huur een TS server dus als er mensen zijn die samen ranked willen spelen voeg me maar toe:
Haversham op EUW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerLuke
We kunnen ook een tweakers ranked team opzetten. Volgende week kan ik pas joinen maar heb er wel interesse in. Bovendien zijn de meeste hier wel redelijk volwassen in gedraging volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Sja goed punt zit eigenlijk wel wat in.
TweakerLuke schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:33:
We kunnen ook een tweakers ranked team opzetten. Volgende week kan ik pas joinen maar heb er wel interesse in. Bovendien zijn de meeste hier wel redelijk volwassen in gedraging volgens mij.
Dit is al meerdere malen in het verleden gedaan maar volgens mij nooit succesvol voor langer dan 3 maanden :D

[ Voor 37% gewijzigd door ShadowBumble op 15-08-2015 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerLuke
Ik vind 3 maanden anders nog wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
TweakerLuke schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:34:
[...]

Welke elo? Het kan werken...just saying :) Mensen weten vaak ook niet wat ze er tegen moeten doen omdat ze er nooit tegen spelen itt "normale" champs
Gold.. in dit potje werkte het in ieder geval niet.

Ik word sowieso droevig als ik naar mijn match history kijk!
Van de 17 games 7 verloren, daarmee van promo naar Gold 4 (again!!! :( ) gezakt naar 3 LP in Gold 5.
Zo goed als elk potje jungle gespeeld en telkens fatsoenlijk gespeeld, gemiddelde KDA van 14-5-9. Maar als ik dan zoals mijn laatste potje bijvoorbeeld een ADC heb die 75% van de tijd AFK is. Hopeloos dat ranked systeem als je het mij vraagt.

*Edit:* Wat ik dus hopeloos vind aan dat systeem; Aan het begin van die 17 games stond ik op G5 0LP. Na die 17 games waarvan ik meer win dan verlies en daarbij een niets zeggende goede KDA heb sta ik nog steeds op hetzelfde punt (woop tie do 3LP meer) als waar ik begon. Waarom? *Einde edit.*

Ik ben er voorlopig ook wel klaar mee.. heb het nog even vol kunnen houden door met het idee te spelen; fuck die LP en maar gewoon spelen om het spelen. Maar daar ook wel klaar mee, wellicht volgend season nog een poging. Voor nu gaat LoL de ijskast in voor mij! :)

(laten we het maar niet over de toxic community hebben die ik ook wel zat ben -O- )

[ Voor 12% gewijzigd door schaapiej op 15-08-2015 18:17 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerLuke
We kunnen wel samen spelen volgende week. Ik rage nooit en ben wel redelijk in de game. (3x in mijn promo naar Diamond geweest maar nooit gelukt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
TweakerLuke schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:03:
We kunnen wel samen spelen volgende week. Ik rage nooit en ben wel redelijk in de game. (3x in mijn promo naar Diamond geweest maar nooit gelukt.)
Als je al zover ben geraakt zal je wel eens in Diamond geraken.

Ik doe al mijn best om uit bronze te geraken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Probleem op Low elo is op het moment de rage quiters en de afkers. Ikzelf heb altijd op gold gespeeld maar door te weinig tijd niet meer kunnen spelen en ben nu in bronze I beland. Door demotes omdat ik niet speel. Vandaag weer 2 potjes gespeeld op ranked was gewoon pure ellende. Je kan gewoon niets doen, ze feeden een riven met 4-0 gaan afk. Ze feeden altijd en stoppen dan.
Dit is zeer herkenbaar.

Tot spijt zijn er wel goeie spelers die door andere spelers worden benadeeld of veel verliezen zoals afk en trollers en feeders.

Kan je weinig aan doen blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
TweakerLuke schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:03:
Thanks voor het aanbod!

Heb al eens eerder een half jaartje ranked links laten liggen om dezelfde reden en in de tussentijd vaak zat gedacht om maar weer te stoppen, dus dat doe ik ook maar eens echt dan. Ik game, ondanks dat het ranked is, nog altijd voor mijn plezier! En binnen deze community zijn er helaas teveel mensen die dat in-game verkloten.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
schaapiej schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 08:35:
[...]

Thanks voor het aanbod!

Heb al eens eerder een half jaartje ranked links laten liggen om dezelfde reden en in de tussentijd vaak zat gedacht om maar weer te stoppen, dus dat doe ik ook maar eens echt dan. Ik game, ondanks dat het ranked is, nog altijd voor mijn plezier! En binnen deze community zijn er helaas teveel mensen die dat in-game verkloten.
Voor sommige is het gelijk of dit spel hun leven is. Spelen voor plezier in groep is héél moeilijk.
Als de meeste dat zouden kunnen is dit een leuk en aangenaam spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Deefje85 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 10:41:
[...]

Voor sommige is het gelijk of dit spel hun leven is. Spelen voor plezier in groep is héél moeilijk.
Als de meeste dat zouden kunnen is dit een leuk en aangenaam spel.
Het spel zelf is zeker leuk!
LoL of hun leven... de flamende kids die je hele familie dood wensen? 8)7

Ach misschien eens een keer kijken, tegen de tijd dat ik weer zin heb om te spelen, of een ranked team wat is. Scheelt vast een hoop!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
schaapiej schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 13:19:
[...]

Het spel zelf is zeker leuk!
LoL of hun leven... de flamende kids die je hele familie dood wensen? 8)7

Ach misschien eens een keer kijken, tegen de tijd dat ik weer zin heb om te spelen, of een ranked team wat is. Scheelt vast een hoop!
Speel nu gewoon normal games eventjes. Geen zin in rank eigenlijk voor het moment. Je krijgt veel tegenslag als je met trollers zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

Zo. Tijdje weinig gespeeld ivm vakantie enzo, nu even de Olaf-mechonics terugkrijgen :Y)

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Laatst online: 13:07

Secsytime

Automagisch

McGryphon schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:51:
Zo. Tijdje weinig gespeeld ivm vakantie enzo, nu even de Olaf-mechonics terugkrijgen :Y)
Q - Q - Q - Q bedoel je? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

5/6/1, vooral door te veel overmoedige en soms onverwachte 1v3's :+
Maar inderdaad, vooral dat :P

Overigens had mijn buildpath ook beter gekund. Ik had moeten committen naar sunfire cape of black cleaver, niet tegelijk bouwen.

[ Voor 20% gewijzigd door McGryphon op 16-08-2015 22:37 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Voor de keren dat ik nog League speel heb ik Riven maar weer van stal gehaald, grappig genoeg kelderde mijn winrate met haar gelijk van 70% naar 48%? En dan was het nog niet eens dat ik zelf keihard mijn lane verloor, maar schijnbaar als je als Viktor op mid staat moet je gelijk maar gaan feeden als je jungler een verkeerde gank opzet. Dus na 0/1/0 had hij geen zin meer in het spelletje (zijn eigen woorden) en wou hij niet dat Lee de game zou winnen (wederom zijn eigen woorden) dus daar ging de feedfest. Om er vervolgens nog even aan toe te voegen dat wij Lee maar moesten reporten. Toen heb ik hem maar even duidelijk gemaakt dat er inderdaad een report gemaakt zou worden na de match, maar voor meneer zelf.

Potje erna was het geen Viktor, maar een Vayne. Die maar mid op bleef rennen omdat zijn support een ward verkeerd had geplaatst.

Nou zo zijn er nog een aantal matches geweest, waarna ik dacht dat het misschien nu een trend was geworden in League. Maar nee hoor, gisteren mijn eerste match in een paar dagen en gelijk een leuk team! Ik had al snel de enemy Rumble eronder en kon vervolgens druk leggen op botlane omdat onze support Soraka echt heerlijke wards plaatste die diep in de lane lagen waardoor ik continu in de rug kon komen van de enemy support / ADC.

Nou het kost je wat games, maar dan heb je ook eindelijk weer eens een leuke match er tussen zitten. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
TweakerLuke schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:36:
Ik vind 3 maanden anders nog wel redelijk.
Ik ook, en ik heb er nog nooit aan meegedaan, maar wil er best aan deelnemen. Ik 'kan' alle lanes, en zo'n team is wel leuk om me eens op 1 of 2 lanes te specialiseren.

In volgorde van kwaliteit: Jungle, ADC, Top, Support, Mid.

Zit Silver V. Ik carry mezelf al 2 seizoenen op rij zonder problemen van laag Bronze naar Silver V. Daar blijf ik steeds steken met grote win, en grote lossstreaks.

Ik houd me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van iemand een account gekregen die in S4 zit en doet er niks meer mee. Dus even een paar potjes ranked geprobeerd, dat is echt lachen :P Probeerde eerst wat tips te geven en te pingen voor objectives zodat we de match konden winnen. Laat maar, gewoon voor jezelf spelen en splitpushen of lekker de jungle in en devourer gaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

Can confirm, ik zit in S4 en maak het vaak mee :p

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Yep, op Silver/Gold kan je vaak schreeuwen wat je wilt. 80% doet toch niet wat je zegt en uiteindelijk levert dat meer frustraties op dan lol. Dus gewoon lekker je eigen gang gaan en hopen dat ze zelf wat hersenen hebben.

Helaas als support main kan ik vrij weinig uitrichten dan naar mid roamen en wards plaatsen, als ze dan als debielen blijven feeden, dan houdt het op.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Damienx2 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 07:57:
Voor de keren dat ik nog League speel heb ik Riven maar weer van stal gehaald, grappig genoeg kelderde mijn winrate met haar gelijk van 70% naar 48%? En dan was het nog niet eens dat ik zelf keihard mijn lane verloor, maar schijnbaar als je als Viktor op mid staat moet je gelijk maar gaan feeden als je jungler een verkeerde gank opzet. Dus na 0/1/0 had hij geen zin meer in het spelletje (zijn eigen woorden) en wou hij niet dat Lee de game zou winnen (wederom zijn eigen woorden) dus daar ging de feedfest. Om er vervolgens nog even aan toe te voegen dat wij Lee maar moesten reporten. Toen heb ik hem maar even duidelijk gemaakt dat er inderdaad een report gemaakt zou worden na de match, maar voor meneer zelf.

Potje erna was het geen Viktor, maar een Vayne. Die maar mid op bleef rennen omdat zijn support een ward verkeerd had geplaatst.

Nou zo zijn er nog een aantal matches geweest, waarna ik dacht dat het misschien nu een trend was geworden in League. Maar nee hoor, gisteren mijn eerste match in een paar dagen en gelijk een leuk team! Ik had al snel de enemy Rumble eronder en kon vervolgens druk leggen op botlane omdat onze support Soraka echt heerlijke wards plaatste die diep in de lane lagen waardoor ik continu in de rug kon komen van de enemy support / ADC.

Nou het kost je wat games, maar dan heb je ook eindelijk weer eens een leuke match er tussen zitten. <3
Die leuke teams kom je spijtig genoegd niet veel tegen.
Had daarnet ook een potje die heel goed was. We waren aan het winnen tot op het einde dat Shyvana solo ging spelen tegen Ahri, terwijl dat varus gewoon de nexus aan het hitten was. Ze wist het, maar liep varus gewoon doen :(

Je eigen spel spelen is het best. Was silver en zit nu weer in B3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

[...]

Ja met een ranked ban moet je inderdaad normal draft spelen. In zekere zin niet zo erg want 9/10x hebben ze ook chat restriction. Dus ja.. toxic hoeft het niet te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

4 Nieuwe Project skins announced!
http://www.surrenderat20.net/2015/08/project.html#more

Waarschijnlijk Leona, Zed, Lucian en Yi/Fiora

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silver is leuk haha op het 2de account. 7 winstreak met o.a. AP malphite jungle en riven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Gisteren nogmaals ranked ingedoken. Na 2 potjes gespeeld te hebben (Riven, Vayne) zag ik voornamelijk dat support de zwakste schakel was in elk potje. Dus toen dacht ik, aangezien Psy vaak genoeg over Soraka heeft gepost, hup we proberen Soraka een keertje. 0/15/15 zoals werd aanbevolen en als runepage, HP/5 Quints, Armor Marks, Flat Health Seals (want om hier ook HP/5 in te doen werd het me allemaal net wat te squishy), 6 MR Glyphs en 3 Mana/5 Glyphs. En het ging als een trein. Met name de teamfights (waar het schijnbaar niet gewoonlijk is in low gold om op de support te focussen die zorgt dat het gehele team healthy blijft) kon ik iedereen vlot volhealen en wonnen we teamfight na teamfight.

Ja hoor bij deze ben ik ook fan van mevrouw bokkenpoot. LIVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE <3

Pagina: 1 ... 9 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.