[PC/Mac] League of Legends - Deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 33 Laatste
Acties:
  • 72.018 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Ricmaniac schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:30:
[...]

Naja was toch echt zo, ik stond 8-0 in lane, echt slechtste anivia die ik had gezien ooit. En als ze mij dan verbaal aanvalt ga ik zulke dingen zeggen ja als ik mad ben :P
... en mag je 14 dagen afkoelen omdat een random persoon die je de rest van je leven nooit weer gaat zien iets zei waardoor jij boos werd...

Misschien iets minder aantrekken van randoms?

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja ga het nu ook niet meer doen nee, ik ga maar gewoon die allchat weer disablen denk ik . Het liefst disable ik alle chat maarja dan wordt je weer report voor No communicating

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40
Ero-Sensei schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:16:
Helemaal mee eens. Echter voor het volgende stukje mag je mensen gerust bannen:
[41:09] [All] Ricmaniac (Varus): 1 thing
[41:13] [All] Ricmaniac (Varus): Dont pick anivia anymore
[41:25] [All] Ricmaniac (Varus): what?
[41:31] [All] Ricmaniac (Varus): I am mad.
[41:39] [All] Ricmaniac (Varus): im wasn't even trying hard
[41:41] [All] Ricmaniac (Varus): Thats the funny part
[41:42] [All] Ricmaniac (Varus): lol xD

Nu weet ik niet wat Anivia allemaal gezegd heeft, maar dit is wel het toppunt van onsportiviteit, ik wordt nog liever verrot gescholden.
Als je hierdoor al ontdaan bent, kun je misschien beter geen LoL meer spelen....
Komop zeg, je klinkt een beetje als een moraalridder van Rito die links en rechts om het minste of geringste bans uitdeelt. Ik zag in die volledige chat history van Ricmaniac wel een paar andere opmerkingen die niet echt door de beugel konden, maar dit bovenstaande is in vergelijking weinig mis mee en daar kun je toch weinig van zeggen omdat je de interactie met die Anivia nub mist.
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:38:
Dan heb je met je 8-0 nog niet hard genoeg gecarried. De enige factor om te winnen en die constant is , ben jezelf.
Oh plz dit 'jij-bent-de-constante-factor-argument' is natuurlijk nutteloos om hier te poneren. Iedereen weet wel dat je alleen invloed hebt op je eigen spel, maar als ie 8-0 in zijn lane staat heeft ie het toch meer dan aardig gedaan zou ik zeggen. Moet je maar harder carryen...beetje goedkope opmerking. Je weet zelf ook dat er genoeg nubs rondhangen in ranked die dermate slecht zijn dat je zelfs met 16/0 nog niks kan beginnen....
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:22:
[...]
Die ''Casual Henkie's'' kom ik veel tegen, zit nu in Gold 3(98 LP) niet al te hoog niet al te laag, en daar zitten ze vooral in.
Ze zitten overal hoor :) Je moet gewoonweg het geluk hebben dat je een aantal games hebt waarin ze niet in je eigen team zitten en wel in het enemy team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
Koekiemonsterr schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:54:
Oh plz dit 'jij-bent-de-constante-factor-argument' is natuurlijk nutteloos om hier te poneren. Iedereen weet wel dat je alleen invloed hebt op je eigen spel, maar als ie 8-0 in zijn lane staat heeft ie het toch meer dan aardig gedaan zou ik zeggen. Moet je maar harder carryen...beetje goedkope opmerking. Je weet zelf ook dat er genoeg nubs rondhangen in ranked die dermate slecht zijn dat je zelfs met 16/0 nog niks kan beginnen....
Dit hoorde ik Nightblue3 nog op zijn stream zeggen vorige week.
Iets in dezelfde richting en dat het altijd aan jezelf ligt... 8)7
Wat je zegt; genoeg games waar 16-0 niet genoeg is om wat peabrains te carryen.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:30
Ik heb ook maar weinig games waarbij ik ook echt het gevoel heb dat teams gelijk opgaan.. Maar dat vind ik vaak wel de meest spannende potjes :) dat gewoon een klein foutje de game kan zijn..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Koekiemonsterr schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:54:
[...]

Als je hierdoor al ontdaan bent, kun je misschien beter geen LoL meer spelen....
Komop zeg, je klinkt een beetje als een moraalridder van Rito die links en rechts om het minste of geringste bans uitdeelt. Ik zag in die volledige chat history van Ricmaniac wel een paar andere opmerkingen die niet echt door de beugel konden, maar dit bovenstaande is in vergelijking weinig mis mee en daar kun je toch weinig van zeggen omdat je de interactie met die Anivia nub mist.
Ontdaan? Nee hoor, ik raak niet zo snel ontdaan. Dat je weleens erger hoort, ook waar. Moraalridder, ik? Nee zeker niet. Het gaat me ook niet om de inhoud van de reactie, het gaat om de onsportiviteit naar je tegenstander. Als iemand je uitscheld, dan snap ik het nog; het kereltje flipt en begint te schelden, dat doet niet zeer. Maar een reactie dat je wel erg slecht bent, "ik heb niet eens mijn best gedaan" wanneer je iemand met 8-0 de lane uit schopt... ik verwacht dat mevrouw Anivia genoeg baalt dat ze zo slecht speelde.

Na een partijtje voetbal, geef ik mijn tegenstanders een hand. Wanneer zij gewonnen hebben zeg ik 'goed gespeeld', wanneer wij gewonnen hebben bedank ik ze voor de wedstrijd. Wanneer het een kerel was die de hele wedstrijd loopt te zeiken of schoppen, ontwijk ik hem en geef geen hand, maar ik heb nog never nooit tegen een tegenstander gezegd "zo wij winnen met 5-0 en we zijn niet eens moe". Ik heb het ook nog nooit gehoord van een tegenstander, en mijn winrate met voetbal is nóg lager dan met LoL :D.

Waarom we dat niet doen heeft met 1. fatsoen te maken, en 2. omdat je anders een klap voor je bek krijgt. Omdat dat laatste via een UTP kabel niet kan gebeuren, en ook de "Wifi-stomp" nog niet is uitgevonden mogen we schijnbaar puntje 1: "Fatsoen" ook vergeten.

En dat alles wordt verdedigd met de argumenten 'ik heb erger gehoord' en 'moraalridder'.

Nee sterk punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
schaapiej schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:00:
[...]

Dit hoorde ik Nightblue3 nog op zijn stream zeggen vorige week.
Iets in dezelfde richting en dat het altijd aan jezelf ligt... 8)7
Wat je zegt; genoeg games waar 16-0 niet genoeg is om wat peabrains te carryen.
En in theorie heeft hij daar gelijk in. Echter als je werkelijke niveau Plat V is en je speelt op Gold III, dan is het simpelweg niet altijd mogelijk om te carryen met wat voor score dan ook. Dat Nightblue3 zelf (Challenger) makkelijk met zo'n score in Gold / Plat kan carryen is natuurlijk heel mooi, maar helaas zijn dat soort statements niet voor iedereen weggelegd. Dan kun je wel beter zijn dan je medespelers maar als dat nog steeds enigszins naarbij het huidige niveau is dan schiet je er nog maar weinig mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ero-Sensei schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:26:
[...]

Waarom we dat niet doen heeft met 1. fatsoen te maken, en 2. omdat je anders een klap voor je bek krijgt. Omdat dat laatste via een UTP kabel niet kan gebeuren, en ook de "Wifi-stomp" nog niet is uitgevonden mogen we schijnbaar puntje 1: "Fatsoen" ook vergeten.
Voor iemand die geen respect toont hoeft die ook niet te verwachten dat ik het wel doe.
Als de wifi stomp was uitgevonden had ik anivia dood gestompt ipv tegen haar praten

Daarom poste ik eerst de chat niet hier. Damien wilde zien wat ik zelf gezegt had dus heb het geplaatst. Maar dan wacht ik niet op jan en allemans oordeel dat het echt niet kan als je maar 1 van de 9 spelers zijn tekst ziet. Ik weet heus wel dat het onsportief is dat te zeggen maarja... heat of the moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damienx2 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:56:
[...]

En in theorie heeft hij daar gelijk in. Echter als je werkelijke niveau Plat V is en je speelt op Gold III, dan is het simpelweg niet altijd mogelijk om te carryen met wat voor score dan ook. Dat Nightblue3 zelf (Challenger) makkelijk met zo'n score in Gold / Plat kan carryen is natuurlijk heel mooi, maar helaas zijn dat soort statements niet voor iedereen weggelegd. Dan kun je wel beter zijn dan je medespelers maar als dat nog steeds enigszins naarbij het huidige niveau is dan schiet je er nog maar weinig mee op.
True.
Ero-Sensei schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:26:
[...]
En dat alles wordt verdedigd met de argumenten 'ik heb erger gehoord' en 'moraalridder'.
Nee sterk punt.
Volgens mij is 'moraalridder' een kwalificatie. Kan daar geen argument in ontwaren, maar goed...
Ricmaniac schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:18:
[...]
Daarom poste ik eerst de chat niet hier. Damien wilde zien wat ik zelf gezegt had dus heb het geplaatst. Maar dan wacht ik niet op jan en allemans oordeel dat het echt niet kan als je maar 1 van de 9 spelers zijn tekst ziet. Ik weet heus wel dat het onsportief is dat te zeggen maarja... heat of the moment.
haha tja dat had je kunnen verwachten natuurlijk; zitten hier genoeg spelers die de 0/10 feeder niet zo'n punt vinden maar wee je gebeente als er iets stevigs over wordt gezegd in chat....

Maar wtf ik zit het nu steeds voor je op te nemen, what just happened :S :P

[ Voor 26% gewijzigd door Koekiemonsterr op 05-08-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Ricmaniac schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:18:
[...]

Voor iemand die geen respect toont hoeft die ook niet te verwachten dat ik het wel doe.
Als de wifi stomp was uitgevonden had ik anivia dood gestompt ipv tegen haar praten

Je moet je niet zo kwaad maken joh. Lees je tweede zin eens na, helemaal een gezonde gedachtegang is dat niet hoor.

Daarnaast moet je het ook niet te persoonlijk aantrekken, de discussie gaat nu over jouw rug, sorry daarvoor. Maar jij geeft (een vrij beschaafd) voorbeeld van iets wat elke twee games gebeurd. Iets wat we allemaal meemaken, voor elke keer dat ik 'idiot' roep krijg ik 25 doodswensen terug.

Iets op een forum plaatsen en geen meningen/reacties te lezen krijgen... tja.. de fora waar dat gebeurd bestaan niet meer.
Volgens mij is 'moraalridder' een kwalificatie. Kan daar geen argument in ontwaren, maar goed...
Sorry Koekie, die vind ik wel erg flauw. Volgens mij wordt er een prima voorbeeld gegeven. Als je het er niet mee eens bent, wil ik dat graag lezen, maar dit is gewoon in de zeik zetten, niet?

[ Voor 11% gewijzigd door Ero-Sensei op 05-08-2015 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Plus het feit dat ik bijvoorbeeld alleen maar heb aangegeven wat zo'n bot (want daarmee gebeurt het tegenwoordig) triggered. En zodra jij report *insert name* typt, heb je al een punt te pakken.

Doe dat een aantal games en je bent gewoon simpelweg de lul. Ondanks je eigen inzet in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Voor de liefhebbers van Riven, check LCK match 3 tussen Longzhu en KT Rolster van vandaag

Je moet ff geduld hebben (minuut 46:50), maar dan krijg je ook wat :P

[ Voor 19% gewijzigd door Koekiemonsterr op 05-08-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Koekiemonsterr schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:44:
Maar wtf ik zit het nu steeds voor je op te nemen, what just happened :S :P
Ja thanks daarvoor, was ook niet richting jou bedoeld.

Maargoed zand erover en laten we het maar gewoon allemaal vergeten, die hele situatie :P ik ga wel lekker nog anderhalve week met me nieuwe account spelen :P en 14e als me ban weg is ben ik 14 dagen op vakantie dus begint me decay alweer als ik terug kom haha maar dan ben ik net op vakantie geweest en is de rust wederkeerd en start ik gewoon fresh met klimmen naar plat (zat volgens mij op gold 1 30LP ofzoiets

Excuses voor me kinderachtige gedrag |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ricmaniac schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:39:
Ja ga het nu ook niet meer doen nee, ik ga maar gewoon die allchat weer disablen denk ik . Het liefst disable ik alle chat maarja dan wordt je weer report voor No communicating
Als je all-chat disabled dan zie je alleen de all chat van de tegenstander niet.
Geen reden om iemand te reporten die het geblaat van de tegenstander niet ziet ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:07

Secsytime

Automagisch

Dat Riven skin! Shut up and take my money!!!

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-aRXeUyRUxz0/VcE3fbZHdUI/AAAAAAAAvBw/fudrKdatMOg/s1600/rivenQ.jpg

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-6O2LYEawqu8/VcEvfZxuwuI/AAAAAAAAu_g/Svc9zm__-_w/s1600/riventurn.jpg

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Die ult en recall zien er ook wel tof uit. En dat K.O geluid ook als ze dood gaat XD fucking vet haha

Die blitz skin is ook niet verkeerd trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nou jouw opmerking is anders ook nutteloos. Maar afijn , ik ga niet overal een disclaimer bij plaatsen.

OT:
Die riven skin is tof en rito take my money. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Hebben we die ronduit belachelijke PBE update van Mordekaiser al gezien?

Hij wordt gepositioneerd als een ADC vervanger. Woot?

Nee hij wordt geen ranged aa champ ineens, maar check dit:

W: Reworked
New passive: Mordekaiser receives full experience from any lane minion he kills

R:
Added: Passive -- Dragon Force: Dealing damage to the Dragon curses it. If Mordekaiser’s team kills a cursed target, Mordekaiser gets a ghost of that target.

Hij krijgt dus volledige XP, ook al is hij in bot lane met een supp/adc naast hem. Wtf is dat voor een luie idiote design keuze? Zoiets moet gewoon niet kunnen, maar kennlijk wil men de adc bot lane meta doorbreken ofzo. Althans, voor zover dit het haalt naar live uiteraard....

Die R passive zorgt er door voor dat je Drake als ghost naast je kunt hebben als tijdelijke pet. Ok leuk, maar lijkt me ook een beetje vreemd.

Ze zijn kennelijk weer inspiratieloos en komen wederom met rare extreme dingen op de proppen. Snap niet waarom ze niet gewoon vasthouden aan hetgeen wat eigenlijk de bedoeling was: maak er een meer tanky less dmg bruiser top lane type van...

[ Voor 11% gewijzigd door Koekiemonsterr op 06-08-2015 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 00:41:
Hebben we die ronduit belachelijke PBE update van Mordekaiser al gezien?

Hij wordt gepositioneerd als een ADC vervanger. Woot?

Nee hij wordt geen ranged aa champ ineens, maar check dit:

W: Reworked
New passive: Mordekaiser receives full experience from any lane minion he kills

R:
Added: Passive -- Dragon Force: Dealing damage to the Dragon curses it. If Mordekaiser’s team kills a cursed target, Mordekaiser gets a ghost of that target.

Hij krijgt dus volledige XP, ook al is hij in bot lane met een supp/adc naast hem. Wtf is dat voor een luie idiote design keuze? Zoiets moet gewoon niet kunnen, maar kennlijk wil men de adc bot lane meta doorbreken ofzo. Althans, voor zover dit het haalt naar live uiteraard....

Die R passive zorgt er door voor dat je Drake als ghost naast je kunt hebben als tijdelijke pet. Ok leuk, maar lijkt me ook een beetje vreemd.

Ze zijn kennelijk weer inspiratieloos en komen wederom met rare extreme dingen op de proppen. Snap niet waarom ze niet gewoon vasthouden aan hetgeen wat eigenlijk de bedoeling was: maak er een meer tanky less dmg bruiser top lane type van...
Wat ik veel erger vind is die blogpost van Riot. Heb hem even niet bij de hand, maar de belangrijkste punten:

Waar werken we wel aan?
- Client update (prima)
- Nieuwe content/events/blaat bilgewater blaat (meh, liever eerst al JAREN openstaande issues aanpakken)

Waar werken we niet aan?
- Replays (teveel resources blabla)
- Sandbox Mode

En waarom werken ze niet aan de sandbox mode? DAT ZOU TOXICITY UITLOKKEN. Want ja, dan verwachten mensen dat je eerst in sandbox mode gaat grinden voordat je gaat spelen. Holy shit wat een bullshit argument. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen om dat onderuit te halen:
1. Mensen verwachten sowieso van me dat ik niet zuig, sandbox mode of niet
2. De mensen die zouden roepen tegen mij dat ik sandbox mode in zou moeten roepen nu anders wel dat ik coop vs ai of aram moet gaan spelen of de game moet uninstallen
3. Er is voor competitieve spelers geen mogelijkheid om aan specifieke skills te werken behalve het grinden van ranked games (lol, hoe is dit anders dan sandbox grinden?)
4. Je vertelt een basketbalspeler die geen free throws kan gooien ook niet dat hij dat in de wedstrijd maar moet oefenen. Je laat hem elke training minstens 50 freethrows oefenen.

Ik kan me normaal wel in de gedachtengang van Riot vinden, maar dit argument slaat echt als een lul op een drumstel.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Vicarious schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 02:14:
[...]
Wat ik veel erger vind is die blogpost van Riot.

Ik kan me normaal wel in de gedachtengang van Riot vinden, maar dit argument slaat echt als een lul op een drumstel.
Deze blogpost bedoel je.

Slaat inderdaad helemaal nergens op, de 'argumenten' waarmee ze Sandbox en Replays afwijzen.

Het enige positieve vind ik nog dat ze ranked in teambuilder format willen gieten, waardoor je in theorie meer kans maakt om je favoriete lane vaker te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Het is goed te zien dat jullie ook allemaal een beetje wakker worden dat Riot's manier van uitvoeren langzamerhand steeds meer een opsomming wordt van slappe excuses. Het zou ze sieren als er daadwerkelijk gezegd werd: "Jongens we hebben geen idee hoe we het eigenlijk tot uitvoering moeten brengen, en de huidige client kan het simpelweg niet aan."

Dat is een teken van zwakte natuurlijk, maar liever dat dan dit slappe geouwehoer waarin Riot zich al tijden bevindt. Want het is niet alleen Riot Pfyff die het doet, maar ook Riot Lyte heeft een handje ervan om maar wat slappe excuses te noemen waarom bepaalde dingen niet worden geimplementeerd. Nu ben ik iig tevreden ermee dat Pfyff niet maar lukrake percentages noemt waar Lyte weer erg sterk in is. Maar vooralsnog ben ik het met Montecristo eens die heel netjes zei dat het complete bullshit was.

Weet je wat ik echt mis in die post waarmee ze bezig zijn? Een betere opzet van het ranked systeem. Maak gewoon eens hard dat je vind dat die promo series tussen divisies een enorm demotiverende factor is en vanaf volgend seizoen gewoon geen plaats meer zal hebben mits je de divisie al eens unlocked hebt. Gewoon doe eens wat moeite voor een fatsoenlijk ranked systeem. We hebben nu al 2 jaar de huidige vorm en het heeft gewoon zijn minpunten die je simpelweg kunt wegnemen.

Overigens een ranked teambuilder, ik ben erg benieuwd of dat enigszins gaat werken. Puur vanwege het feit dat ik de support Riven's/Lee Sin's/Zed's al zie binnenkomen. Waarom? Omdat we langzamerhand wel weten dat bijna niemand support wil spelen, maar je wilt ook geen uren op een game hoeven wachten. Dus dan pak je maar een role die niet enorm populair is maar waarmee je wel gewoon lukraak alles kunt inlocken wat je wilt. Tuurlijk heeft de teamcaptain daar nog altijd inspraak over, maar ook die zal na een half uur zoeken het wel zat zijn en toch maar dan die Riven support pakken zodat hij iig zijn game eens kan starten.

Verras me Riot, als een sandbox mode volgens jullie al een nieuwe layer toxicity kan losbrengen, dan kan ik haast niet wachten wat een ranked teambuilder met zich meebrengt. Want misschien werkt de huidige teambuilder geweldig, maar dat komt ook omdat er NIETS op het spel staat. Voeg er eens wat LP aan toe en dan wil ik het nog wel eens zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Naah, gewoon als er geen Diamond I support te vinden is ook lager gerankte supports aanbieden. Denk dat een Bronze V best support kan spelen in zo'n game ;)

En anders gewoon de meta veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Zijn er mede-tweakers die toevallig ook naar de World's gaan in Berlijn :D!? Ik ga met 2 vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Squishie schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:34:
Zijn er mede-tweakers die toevallig ook naar de World's gaan in Berlijn :D!? Ik ga met 2 vrienden.
te snel uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

Damienx2 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:10:
Overigens een ranked teambuilder, ik ben erg benieuwd of dat enigszins gaat werken. Puur vanwege het feit dat ik de support Riven's/Lee Sin's/Zed's al zie binnenkomen. Waarom? Omdat we langzamerhand wel weten dat bijna niemand support wil spelen, maar je wilt ook geen uren op een game hoeven wachten. Dus dan pak je maar een role die niet enorm populair is maar waarmee je wel gewoon lukraak alles kunt inlocken wat je wilt. Tuurlijk heeft de teamcaptain daar nog altijd inspraak over, maar ook die zal na een half uur zoeken het wel zat zijn en toch maar dan die Riven support pakken zodat hij iig zijn game eens kan starten.
Ik zou direct in de queue gaan als support :) Doe ik ook altijd bij de huidige teambuilder (tenzij ik met vrienden speel en iemand van hun support wil). Leve de 2 seconden queues _/-\o_

Over die sandboxmode: meh, kan me weinig schelen dat ze dat niet maken. Daarvoor neem ik het spelletje niet serieus genoeg :p
Vicarious schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 02:14:
[...]
En waarom werken ze niet aan de sandbox mode? DAT ZOU TOXICITY UITLOKKEN.
/mute all >:) Dat zou ik zelf eens meer moeten doen...

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Het was meteen uitverkocht inderdaad :). We zaten met 3 in de queue en van de 3 liepen er 2 vast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Squishie schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:34:
Heb kaartjes voor de semi finals, Brussel is een stuk dichterbij dan Berlijn voor mij :>
Plus het feit dat ze inderdaad erg snel waren uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Zo jammer dat black market brawlers weer zo'n tijdelijk event is. Het is namelijk erg leuk en goed uitgewerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

rwbk schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:13:
Zo jammer dat black market brawlers weer zo'n tijdelijk event is. Het is namelijk erg leuk en goed uitgewerkt!
Klopt, speelt wel leuk inderdaad.. alleen gisteren had ik zo'n game waarbij ik weer helemaal vergat brawler te kopen. had 32 krakens voor ik wat deed XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:58
Van mij mag de mode wel tijdelijk blijven, de winions en Baron hebben een TE grote impact. Ik vond het aardig om een paar potjes te spelen, maar zelfs niet leuk genoeg om alle potjes te spelen die nodig zijn voor het icon.

2/3x Iron, 1/2x Cannon, 1x scout minion (ik ken de namen niet) en je wint ongeveer automatisch als de tegenstander wat anders doet.

Bij de items zitten dan wel weer wat handige tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
TheBrut3 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:27:
Van mij mag de mode wel tijdelijk blijven, de winions en Baron hebben een TE grote impact. Ik vond het aardig om een paar potjes te spelen, maar zelfs niet leuk genoeg om alle potjes te spelen die nodig zijn voor het icon.

2/3x Iron, 1/2x Cannon, 1x scout minion (ik ken de namen niet) en je wint ongeveer automatisch als de tegenstander wat anders doet.

Die flesheater op tryndamere xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Overigens om nog even terug te komen op de replays die Riot dus nu NIET wil inbouwen vanwege het excuus omtrent resources. 2 Makkelijke mogelijke oplossingen:

1. Laat de replays/demos lokaal opslaan bij de gebruiker (oftewel clientside) en geef daarbij de gebruiker de optie om het aan of uit te zetten. Hierin hoeft de client van Riot niets meer te doen dan een file op te slaan op de PC van de user. Dit neemt amper tot geen resources in beslag behalve die van de gebruiker. Die hierdoor de optie heeft om het aan of uit te zetten in geval van opslagruimte / niet krachtige pc.

2. Laat de replays/demos tijdelijk opgeslagen worden op een main server, geef daarbij de optie om hem te downloaden zolang hij nog in je matchhistory staat en zoniet, wordt het geschoond. Dit principe wordt gebruikt door Valve voor CS:GO. Je hebt dus toegang tot de demos/replays die je wilt zien en als jij vindt dat het dus niet de moeite waard was om te downloaden dan is hij weg.

Wederom een erg zwak argument dat dit niet mogelijk is vanwege resources. Als een bedrijf als Valve dit kan opzetten, moet het voor een bedrijf dat slechts 1 game ooit heeft uitgebracht hier helemaal geen moeite mee hebben.

En misschien is het een idee voor Riot om sowieso eens wat meer naar Valve te kijken. Als die het met een team van 30+ DEDICATED medewerkers voor elkaar kunnen krijgen om game als Dota 2 te laten draaien, dan wordt het toch wat komisch dat Riot er 1000 voor nodig heeft om een outdated client met enorm veel bugs en bugs na patches te laten draaien.

Overigens ben ik mij er ook wel van bewust dat het er meer dan 30+ zijn, maar die werken aan meerdere projecten BUITEN Dota 2 om. Dus hoe je het ook wend of keert, het blijft vreemd dat Riot overal zo langzaam achteraan hobbelt, met name omdat ze maar 1 game hebben om zich zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

TheBrut3 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:27:

Helemaal mee eens, ik kan het gewoon niet opbrengen om de hoeveelheid games te spelen voor die summoner icon. Overigens vond ik sommige andere game modes wel veel leuker, dit is gewoon niet mijn ding denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:30:
[...]

Helemaal mee eens, ik kan het gewoon niet opbrengen om de hoeveelheid games te spelen voor die summoner icon. Overigens vond ik sommige andere game modes wel veel leuker, dit is gewoon niet mijn ding denk ik.
Riot houd niet van grinden, dus hoe jullie dit event als een grind kunnen ervaren is mij volslagen onduidelijk. :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:11

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

"Dead Man's Plate will be coming to SR"

Praise the lord!

Zou graag de Lost Chapter items en Mirage Sword ook willen zien als vaste toevoegingen, alleen denk ik dat de lost chapter items dan generfd moeten worden naar rond de 80ap. Als ze dan Athenes iets buffen krijg je leuke keuzes voor je "core ap item" 20% cdr met de keuze voor wat voor utility je wilt of gewoon veel mp regen van athenes.
Mirage Sword zou een mooie toevoeging zijn voor de ADC zonder escapes

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Secsytime schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:30:
[...]

Hoeveel meot je er daar voor spelen. Vindt de modus wel leuk dus die speel ik wel regelmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
rwbk schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:12:
[...]

Hoeveel meot je er daar voor spelen. Vindt de modus wel leuk dus die speel ik wel regelmatig
Je moet een quest kiezen in het hoofdmenu (linksonder).
Voor de eerste twee icoontjes/quests moet je spul in ARAM doen (~10 games totaal).
En voor de derde in de Brawler modus (20 games o.i.d.).

Hoe herschaal je het scoreboard btw?

Edit: Derde icon net gehaald. Jottem -,-.
Precies 20 keer de Brawler modus gedaan. En 11 keer Aram voor de eerste twee icons.

[ Voor 27% gewijzigd door Thormodo op 06-08-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Thormodo schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:15:
[...]

Je moet een quest kiezen in het hoofdmenu (linksonder).
Voor de eerste twee icoontjes/quests moet je spul in ARAM doen (~10 games totaal).
En voor de derde in de Brawler modus (20 games o.i.d.).
Dan zal ik eerst maar eens een quest gaan kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 17:59

Jebus4life

BE User

25 deaths op Jarvan want hij wilt naar Bronze V (staat letterlijk in de chat).

Kost mij dan 23 LP. echt prachtig riot

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Jebus4life schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 00:32:

Welcome! To the league of legends retards! *O*
Maar dit soort dingen blijven natuurlijk gewoon verrot, voor dit soort trieste figuren zou je bijna een ticket in gaan dienen om ze direct te laten bannen. Speel dan gewoon niet als je met zo'n instelling de game start...

Als we het dan toch soms met voetbal vergelijken; zie het al voor mij dat iemand bij een random club steeds maar eigen goals maakt (al heb je dan nog een trainer die je eruit trapt) en dan roept; ja maar ik wil naar de Jupiler league! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jebus4life schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 00:32:

Denk ik ook wel is over om een account in bronze 5 te hebben XD als ik die filmpjes zie wil ik het gewoon zelf wel is meemaken haha. Zoals dat zou ik dus nooit doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Gisteravond 'act 1' gedaan van die 'quest', vanavond maar eens aan act 2 beginnen. Flauw dat je de 200 minion kills in ARAM moet halen, dat gaat eindeloos duren (krijg bijna nooit een adc of apc aangezien ik alle champs heb, en ben zowieso slecht in lasthitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ricmaniac schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 08:15:
[...]

Denk ik ook wel is over om een account in bronze 5 te hebben XD als ik die filmpjes zie wil ik het gewoon zelf wel is meemaken haha. Zoals dat zou ik dus nooit doen :P
Je moet echt een bronze 5 account hebben, is geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:58
Skyclad schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 08:33:
Gisteravond 'act 1' gedaan van die 'quest', vanavond maar eens aan act 2 beginnen. Flauw dat je de 200 minion kills in ARAM moet halen, dat gaat eindeloos duren (krijg bijna nooit een adc of apc aangezien ik alle champs heb, en ben zowieso slecht in lasthitten).
Mochten die minions niet in alle modus? Ik weet dat er doelstellingen zijn die in alle mogen en sommige alleen in Aram/Brawlers.

Op het begin was het trouwens makkelijk, full premades tegen elkaar die allemaal 200 minions nodig hadden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ja, als ik het eerder had gezien was het makkelijker geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Skyclad schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 12:16:
De quest met 200 minions was in ARAM. Die met 500 minions was in elke modus.

Act 1: http://www.surrenderat20....urning-tides-act-one.html
Act 2: http://www.surrenderat20....urning-tides-act-two.html (zie deze link)
Act 3: http://www.surrenderat20....ning-tides-act-three.html

[ Voor 47% gewijzigd door Thormodo op 07-08-2015 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
Skyclad schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 12:16:
Meh, ben er zelf 4/5 potjes aram mee bezig geweest. Gewoon in team fights minions killen :P verlies je de game wel, maar krijg je sneller je 200 minions haha.

Had zelf niet door dat je eerst opdracht 1 van de 2 moest halen voordat de optelling van de tweede begon dus dacht al dat het bugged was...

Begon nu met Act 3, maar zag dat ik dan hoop brawler potjes moet doen... vind de game mode minder aantrekkelijk dan overige tijdelijke game modes. Heb me er nog niet super in verdiept. Mid Lux, 1 black market item gekocht waarmee ik blijkbaar de turret opvrat. Had dat wolfje gedaan en helemaal upgraded en we wonnen. Grotendeels omdat ik gewoon verder mn normal build maakte en we teamfights veelal buiten de lanes wonnen. Dus heb nog niet echt die brawler waardes kunnen vinden :P Knal ze kapot en let niet op wat de mijne doen. Nu toch gedwongen maar meer van die potjes. Vanavond een maat langs waarmee ik vaker LoL doe dus dan maar even proberen die wins te halen!

[ Voor 26% gewijzigd door Sjoerdje131 op 07-08-2015 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Sjoerdje131 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 12:34:
Had zelf niet door dat je eerst opdracht 1 van de 2 moest halen voordat de optelling van de tweede begon dus dacht al dat het bugged was...
Ken dat, focuste heel erg op assists krijgen de eerste game, en minder op gold (onder het motto 'dat krijg ik toch wel'. 30+ assists die niet telden, en 12k gold. Tweede game wonnen we te snel, weer 12k gold... dus 3 games nodig voor die 25k gold, en daarna in 2 games de assists gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:25
Iemand die dit weleens gehad heeft? Wil net League opstarten en krijg niet meer dan dit in de patcher, kan dus ook niet op play drukken. Heb al een reboot gedaan. Heb gisteren gewoon gespeeld.. Kan rechtsbovenin ook niet op settings drukken. Weet iemand of ik dit kan fixen zonder een complete reinstall te doen die veel te lang duurt?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4M7or1E.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Had dinsdag of woensdag dat ik helemaal niet meer zover kwam. Het initiele 'League of Legends' splash screen werd zichtbaar, maar verdween daarna weer en ik kreeg het game window niet. Wat ik toen heb gedaan is naar de folder waarin het geinstalleerd was gaan, naar de subfolder RADS/projects te gaan, en daar alle folders behalve lol_air* te deleten (dus lol_game_client*, lol_patcher, en lol_launcher). Dan gaat ie eigenlijk alle patches weer ophalen, wat een gigantische voorraad is, en dan is ie eindeloos bezig. Maar daana werkte de client tenminste weer.

In jouw geval kan je ook proberen om via de configuratie button rechtsbovenin eens naar EUNE te switchen, kijken of ie dan wel start, en zo ja dan weer terug te gaan naar EUW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Skyclad schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 12:51:
Had dinsdag of woensdag dat ik helemaal niet meer zover kwam. Het initiele 'League of Legends' splash screen werd zichtbaar, maar verdween daarna weer en ik kreeg het game window niet. Wat ik toen heb gedaan is naar de folder waarin het geinstalleerd was gaan, naar de subfolder RADS/projects te gaan, en daar alle folders behalve lol_air* te deleten (dus lol_game_client*, lol_patcher, en lol_launcher). Dan gaat ie eigenlijk alle patches weer ophalen, wat een gigantische voorraad is, en dan is ie eindeloos bezig. Maar daana werkte de client tenminste weer.

In jouw geval kan je ook proberen om via de configuratie button rechtsbovenin eens naar EUNE te switchen, kijken of ie dan wel start, en zo ja dan weer terug te gaan naar EUW.
Recrush schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 11:45:
Kan rechtsbovenin ook niet op settings drukken.
Had een zogenaamde fix gevonden waarbij je ook in de folder een paar bestanden moest verwijderen, dus die had ik even verplaatst, werkte niet, toen plaatste ik ze weer terug en werkte het wel.. Weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
:D
Was even niet helder genoeg, het was nog te vroeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
13:00 op een zaterdag is zeker nog vroeg ja :P

Ik dacht dus dat ik het random gefixed had, maar nee! Had denk ik gewoon geluk want wat ik nu ook doe, ik krijg de patcher niet werkend. Firewall disabled, AVG disabled (heel veel mensen opperden dit als oplossing), bepaalde files verwijderd/teruggeplaatst, Adobe Air geupdate, maar nee. Helemaal dood. Thanks Rito!

Edit:
Blijkbaar was het de shortcut in m'n taakbalk. Toen ik hem vanuit het startmenu aanslingerde werkte hij wel. Heb 'm toevallig gisteren opnieuw in de taakbalk gezet dus dat zal dan wel een foutive link geweest zijn ofzo..

[ Voor 24% gewijzigd door Recrush op 08-08-2015 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Quarterfinals van NA LCS gisteren waren vrij saai. Beide team speelden aardig slecht, hopelijk word de semi final leuker om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:51
Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 10:04:
De Quarterfinals van NA LCS gisteren waren vrij saai. Beide team speelden aardig slecht, hopelijk word de semi final leuker om te zien.
Dit had ik ook, ondertussen zelf maar wat rondjes pvp/ranked gedaan, die twee of drie aardige teamfights of te zien kon ook wel tussen het lanen door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
jongens jongens jongens zeg, nu 3 potjes tegen de nieuwe fiora gespeeld maar wat is die champ broken zeg, 40 tot 60% heal met haar ult voor heel het team.

Gisteren trouwen Devour op Xin Zhou geprobeerd en denk dat ik die maar eens ga trainen in normals, wat een power, devour(sated) + botrk + black cleaver + sunfire cape en Raduins en gaan met die hap, boots kan je zelf invullen, veel ap + cc -> mercs, veel ad -> die armor boots en wil je puur aanval gaan ga je de berzerkers, gisteren kreeg ik gewoon in 2 vs 1 en 3 vs 1 altijd wel 1 of 2 mensen dood, waaronder een tanky shen en tanky skarner, hun jinx en morgana was 3 hit en zed was ook 3 hit

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vreemd dat je Fiora broken vind, gezien Riot haar underpowerd vindt en gaat buffen.
"We're with you that Fiora seems to be pretty underpowered and are working on a set of buffs for her at the moment.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Hoe is de nieuwe gangplank eigenlijk ?

Een 3 tal maanden heb ik dit spel niet meer gespeeld en er is weer veel veranderd zie ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Fiora lijkt me qua damage niet broken, zit ook wel meer skill in nu dan eerst. Alleen die aoe supportachtige heal van haar ult snap ik gewoon ECHT niet. Heeft helemaal niets met Fiora of haar kit te maken. Volgens mij hadden ze geen inspiratie meer ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ontvang je die GP skin? Krijg je die aan het einde van het evenement als je alle quests gedaan hebt? Dat gedeelte heb ik namelijk gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Recrush schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 20:36:
Fiora lijkt me qua damage niet broken, zit ook wel meer skill in nu dan eerst. Alleen die aoe supportachtige heal van haar ult snap ik gewoon ECHT niet. Heeft helemaal niets met Fiora of haar kit te maken. Volgens mij hadden ze geen inspiratie meer ofzo.
Heb je helemaal gelijk in, maar inspiratie is tegenwoordig ver te zoeken bij Rito. Ze kopiëren nogal wat van dit soort dingen naar meerdere champs:

Hoezo moest Ekko zo'n stomme heal op zijn ult krijgen? Alsof die get out of jail freecard ult + aoe dmg nog niet goed geneog was.

Zelfde zie je nu gebeuren met de op handen zijnde ult buff voor Liss; als ze zichzelf ult healt ze straks ook.

Fiora heeft het nu ook na de rework.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Koekiemonsterr schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 22:50:
[...]

Heb je helemaal gelijk in, maar inspiratie is tegenwoordig ver te zoeken bij Rito. Ze kopiëren nogal wat van dit soort dingen naar meerdere champs:

Hoezo moest Ekko zo'n stomme heal op zijn ult krijgen? Alsof die get out of jail freecard ult + aoe dmg nog niet goed geneog was.

Zelfde zie je nu gebeuren met de op handen zijnde ult buff voor Liss; als ze zichzelf ult healt ze straks ook.

Los van dat Ekko wel echt heel veel bronnen van mobility, damage en soft/hard cc heeft snap ik wel dat de heal bij hem past, thema-wise. Het is logisch als je healthy bent, damage krijgt en dan gaat tijdreizen dat weer ongedaan wordt gemaakt. Maar het is wel heel veel wat ie allemaal doet inderdaad.

Bij Fiora is het echter gewoon niet te verklaren. Zoiets van "oh die ult is niet compleet maar moeten we niet nog sterker maken oh dan doen we er wel een aoe heal bij". Ze hadden de ult ook zonder de heal een lagere cooldown kunnen geven, of dat hij, nadat je iemand ermee killed, daarna overspringt naar de dichtstbijzijnde enemy champion in range. Of dat ie dan binnen 10 seconde oid weer gecast kan worden voordat hij op ccooldown gaat a la Darius ult. Genoeg mogelijkheden maar nee. Inspiratieloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:30
UOL gewonnen gisteren van ROC :D Hoewel ze bij de vierde game al hadden moeten winnen maakten ze het nog even wat spannender :) Vraag me af hoe ze tegen FNC presteren..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 07:12:
UOL gewonnen gisteren van ROC :D Hoewel ze bij de vierde game al hadden moeten winnen maakten ze het nog even wat spannender :) Vraag me af hoe ze tegen FNC presteren..
Voorspelling, winnaar EU: Fnatic, winnaar NA: TSM.

Redenatie: Fnatic wint het op kwaliteit, qua midlane zal het gelijk op gaan, echter de toplane, jungle en botlane zijn van Fnatic vele malen beter dan van UOL.

TSM wint het op ervaring, ook gisteren duidelijk gezien dat als het er echt op aan komt dan staat TSM er gewoon weer. Persoonlijk heb ik liever dat CLG wint, maar in een BO3 of BO5 weet TSM zich gewoon beter aan te passen op de tegenstander.

@Fiora discussie, is het dan niet dat je alsnog geen inspiratie toont, want je kopieert een extra van een andere ult om het aan te vullen bij Fiora?

[ Voor 9% gewijzigd door Damien op 10-08-2015 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
CHF vs LGC game 4 (OPL summer split grand finals):
YouTube: Chiefs vs Legacy | Game 4 Grand Finals OPL Summer 2015 Split 2 Playoffs | CHF vs LGC G4

Ik had liever GV op het niveau van 2 maanden geleden zien spelen, dit was meer het niveau wat ze lieten zien tegen TDK. Ik hoop nog steeds dat TSM niet de nummer 1 van NA wordt. Door naar Worlds gaan ze toch wel, maar NA heeft een wakeup call nodig om op een wat hoger niveau te gaan spelen. Maar je hebt gelijk, door hun ervaring kunnen ze nog steeds de andere NA teams verslaan, ook omdat CLG en zo vaak niet tegen de druk lijken te kunnen.

Zal wel neer komen op:
1. TSM
2. TIP
3. TL
4. CLG

Hoop dat UOL iig de derde plaats bereikt, maar weet niet of dat gaat lukken.

1. FNC (Duh!)
2. Origen
3. ?
4. ?

[ Voor 59% gewijzigd door Skyclad op 10-08-2015 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Martin0 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 12:32:
jongens jongens jongens zeg, nu 3 potjes tegen de nieuwe fiora gespeeld maar wat is die champ broken zeg, 40 tot 60% heal met haar ult voor heel het team.
In bronze is alles broken :+
Heb nu een aantal games tegen fiora gespeeld maar vond haar niet heel erg moeilijk uit lane te harassen als GP.

On a side note, net op tijd het bilgewater event kunnen finishen.
750 krakens uitgeven en 15 x een brawler upgraden naar lvl 3 is niet relaxt.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Heb Bilgewater Act III opgegeven toen ik een bug zag (brawler + upgrade naar 3 kost 40 krakens, maar mijn totaal ging maar met 20 omhoog). Ga niet voor een icoontje meer dan 20 van die games achter elkaar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:59:
[...]

Heb nu een aantal games tegen fiora gespeeld maar vond haar niet heel erg moeilijk uit lane te harassen als GP.

750 krakens uitgeven en 15 x een brawler upgraden naar lvl 3 is niet relaxt.. :r
Kreeg het niet voor elkaar om mijzelf hiervoor te motiveren, gelukkig is het ook geen requirement voor de gratis GP skin, dus na die ene matchmaking game met GP (die ik persoonlijk een stuk minder leuk vind dan zijn voorganger) vond ik het wel weer welletjes. Dat icoontje mogen ze houden. Sowieso erg lage kwaliteit in tegenstelling tot de icoontjes die je wel eens in de shop voorbij ziet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Koekiemonsterr schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 22:50:
[...]

Je hebt gelijk wat betreft Fiora, ik versla je in een duel en ik heal, makes no sence.
Zou een aangepaste vorm van de Poppy ult best wel bij Fiora vinden passen. "I challenge you to a duel!" en die andere bitches laten ons met rust.

De heal op Ekko en Lissandra vind ik wel passen, terug in de tijd gaan toen je nog full hp was.
Een ijs champ die zichzelf bevriest in ijs en zo healt zie ik ook nog wel een logica in.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Fanatic_FS schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:03:
[...]

Je hebt gelijk wat betreft Fiora, ik versla je in een duel en ik heal, makes no sence.
Zou een aangepaste vorm van de Poppy ult best wel bij Fiora vinden passen. "I challenge you to a duel!" en die andere bitches laten ons met rust.

De heal op Ekko en Lissandra vind ik wel passen, terug in de tijd gaan toen je nog full hp was.
Een ijs champ die zichzelf bevriest in ijs en zo healt zie ik ook nog wel een logica in.
Wat dacht je van:

"I challenge you to a duel" - Je target wordt gelocked in een mini-arena (de grootte van de cage van Veigar medespelers die zich ook hierin bevinding zijn gestunned voor de duration maar vangen geen extra damage van Fiora) kan hier niet uitflashen en Fiora doet haar kunstje icm wat extra damage.

Alsjeblieft, origineler kan het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:40:
[...]

Wat dacht je van:

"I challenge you to a duel" - Je target wordt gelocked in een mini-arena (de grootte van de cage van Veigar medespelers die zich ook hierin bevinding zijn gestunned voor de duration maar vangen geen extra damage van Fiora) kan hier niet uitflashen en Fiora doet haar kunstje icm wat extra damage.

En daarna de J4 ulti erachteraan om het af te maken? :P

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:10:
[...]

Ik vind het helemaal goed! Zien we hem ook weer wat meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Damienx2 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:40:
[...]

Wat dacht je van:

Zat zelf meer te denken aan Fiora kan alleen maar damage doen en receiven van target champ, diezelfde champ krijgt alleen maar damage van Fiora en kan alleen damage doen tegen Fiora.
Fiora heeft bonusdmg en movespeed voor de duration of iets in die richting.

Soort van Poppy ult die niet zo misbruikt wordt door jezelf immortal te maken tegen andere champs maar hun wel kapot te maken.
Vicarious schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:10:
[...]

You just activated my trap card!

[ Voor 10% gewijzigd door Fanatic_FS op 10-08-2015 13:25 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Wtf? 40 minuten wachttijd om in te loggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Skyclad schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 17:51:
Wtf? 40 minuten wachttijd om in te loggen??
Hier geen wachttijd! :)

Edit: krijg bij het inloggen wel meteen een leuke melding: Captain Gangplank skin unlocked!

[ Voor 20% gewijzigd door schaapiej op 10-08-2015 18:12 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Damienx2 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 08:05:
@Fiora discussie, is het dan niet dat je alsnog geen inspiratie toont, want je kopieert een extra van een andere ult om het aan te vullen bij Fiora?
Kit-wise zou dat nog kunnen. Opzich zijn er ook meerdere champions die on kill/assist resets hebben, die global projectiles afvuren et cetera. Dat is niet erg als het in de kit past. Ook zou dan alleen de cooldown/reset mechanisme overgenomen worden van (in mijn voorbeeld) Darius. Het zou vervelender zijn als Fiora met haar ult in 1 klap true damage zou doen, en als dat een kill oplevert die voor een paar seconden nog een keer te casten valt. Dan is het niet origineel. De passive en ult van Fiora zijn nu wel origineel en als het aansluit op haar kit vind ik een soort reset/cooldown verlagen prima en ook iets wat je van een duelist kan verwachten. Een aoe heel is gewoon 100% inspiratieloos, heeft er niets mee te maken en is zodoende imo niet te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Begin steeds meer te denken dat elo-boosten weer helemaal in is. Want ga ik een ranked game in, zit ik in Gold IV (en nee mijn MMR is niet zo hoog dat ik met Plat zou moeten spelen) matches opgescheept met Plat V's. Normaal gesproken geen probleem met het feit dat mensen een hogere ranking hebben, maar wel met het punt dat deze mensen bagger slecht zijn, vandaar dus waarschijnlijk ook dat ik ze in mijn game heb zitten omdat hun MMR zo enorm laag is. Wat dat betreft, weer iets wat volgend seizoen van mij wel aangepast mag worden. Haal de promo's eruit voor wat je geunlocked heb, maar haal ook het safetynetje eruit zodat dit soort mensen ook gewoon in Gold IV en lager zitten. Het geeft namelijk een enorm vertekend beeld.

Plat V met de skills van een Gold IV of lager. En mochten ze uiteindelijk dan op een Gold V MMR zitten, dan vallen ze nog maar neer tot een Gold I ranking. Dit is dus iets wat het gehele ranked systeem in LoL vrij nep maakt. Mensen zitten niet op de juiste plekken maar blijven er zitten omdat er ooit bedacht is dat ze pas kelderen op het moment dat hun MMR een gehele divisie lager zit.

/rant off, doe mij serieus het oude ELO systeem maar terug. Games waren destijds ook vele malen beter dan het geouwehoer van tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zolang ze rewards blijven geven voor welke rating je haalt in een seizoen zul je altijd Elo boosting blijven houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:23:
Begin steeds meer te denken dat elo-boosten weer helemaal in is. Want ga ik een ranked game in, zit ik in Gold IV (en nee mijn MMR is niet zo hoog dat ik met Plat zou moeten spelen) matches opgescheept met Plat V's. Normaal gesproken geen probleem met het feit dat mensen een hogere ranking hebben, maar wel met het punt dat deze mensen bagger slecht zijn, vandaar dus waarschijnlijk ook dat ik ze in mijn game heb zitten omdat hun MMR zo enorm laag is. Wat dat betreft, weer iets wat volgend seizoen van mij wel aangepast mag worden. Haal de promo's eruit voor wat je geunlocked heb, maar haal ook het safetynetje eruit zodat dit soort mensen ook gewoon in Gold IV en lager zitten. Het geeft namelijk een enorm vertekend beeld.

Plat V met de skills van een Gold IV of lager. En mochten ze uiteindelijk dan op een Gold V MMR zitten, dan vallen ze nog maar neer tot een Gold I ranking. Dit is dus iets wat het gehele ranked systeem in LoL vrij nep maakt. Mensen zitten niet op de juiste plekken maar blijven er zitten omdat er ooit bedacht is dat ze pas kelderen op het moment dat hun MMR een gehele divisie lager zit.

/rant off, doe mij serieus het oude ELO systeem maar terug. Games waren destijds ook vele malen beter dan het geouwehoer van tegenwoordig.
Ik ben Gold 2, En als ik ranked ga spelen kom ik alleen maar tegen plat 3-2.. mijn MMR is veelste hoog, maar het niveau verschil is niet eens zo verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Wootlock schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:59:
[...]

in bronze is zeker niet alles broken daarnaast ben ik geen bronze meer, vele champs vind ik gewoon ballanced of underpowerd.

alleen tis me opgevallen dat die ult van fiora gewoon broken is, heb op een gegeven moment teamfight gehad als ADC tegen de tegenstander ADC en ik deed gewoon geen damage dankzij die heal van fiora ult.
Dat is gewoon broken..

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:44:
Zolang ze rewards blijven geven voor welke rating je haalt in een seizoen zul je altijd Elo boosting blijven houden
Echter hoef je daar maar Gold V voor te zijn om een reward binnen te slepen. Maar dit is dus al Plat V, wat ik dan niet begrijp want je haalt er niets meer uit... En nogmaals het is een aanname dat het gebooste accounts zijn, puur vanwege het feit dat ze echt ENORM slecht zijn. En dan bedoel ik niet 1 game slecht spelen, maar dan kijk je naar een matchhistory waar ze bijna 4 van de 5 matches een negatieve KDA hebben en ongelooflijk veel deaths.

En ook hier moet ik weer nuanceren dat je natuurlijk aan een score niet kunt bepalen of iemand goed of slecht is, maar het consistente feeden, negatieve KDA's, slechte farm etc etc. geeft toch een beeld van een speler die simpelweg ergens zit waar hij niet thuishoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:07:
[...]

Echter hoef je daar maar Gold V voor te zijn om een reward binnen te slepen. Maar dit is dus al Plat V, wat ik dan niet begrijp want je haalt er niets meer uit... En nogmaals het is een aanname dat het gebooste accounts zijn, puur vanwege het feit dat ze echt ENORM slecht zijn. En dan bedoel ik niet 1 game slecht spelen, maar dan kijk je naar een matchhistory waar ze bijna 4 van de 5 matches een negatieve KDA hebben en ongelooflijk veel deaths.

En ook hier moet ik weer nuanceren dat je natuurlijk aan een score niet kunt bepalen of iemand goed of slecht is, maar het consistente feeden, negatieve KDA's, slechte farm etc etc. geeft toch een beeld van een speler die simpelweg ergens zit waar hij niet thuishoort.
Op mijn MMR kom je dit soort dingen ook al te vaak tegen, maar vaak(zeker niet altijd) kan ik een slechte adc als support nog wel door de laningfase heen slepen, zodra we de lane winnen ga ik meestal al richting mid om daar onze voorsprong verder te snowballen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp3c0ps
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10-2021
Eindelijk weer in Challenger!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Brag *cough* post *cough*

Nee haha gratz man :) doe ik je nog voor lange tijd niet na denk k :P good job

Wat is je account naam ?

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 11-08-2015 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ricmaniac schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:51:
[...]

Brag *cough* post *cough*

Nee haha gratz man :) doe ik je nog voor lange tijd niet na denk k :P good job
Ik mag blij zijn als ik uberhaupt nog uit Bronze kom dit Season :P Want het is ieder zijn schuld, behalve die van mij natuurlijk speel vet onder niveau en blablabla.

Nee hoor ook ik verkloot het gewoon soms en ben me daar behoorlijk van bewust :D Wel zou ik nog iets willen van een replay tool zodat ik later dit ook kan terug kijken waar het fout ging. Zijn die er nog ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp3c0ps
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10-2021
ShadowBumble schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:10:
[...]

Ik mag blij zijn als ik uberhaupt nog uit Bronze kom dit Season :P Want het is ieder zijn schuld, behalve die van mij natuurlijk speel vet onder niveau en blablabla.

Nee hoor ook ik verkloot het gewoon soms en ben me daar behoorlijk van bewust :D Wel zou ik nog iets willen van een replay tool zodat ik later dit ook kan terug kijken waar het fout ging. Zijn die er nog ?
"speel onder mijn niveau is wat je altijd hoort in Bronze"
Is jou niveau hoger kom je er vanzelf wel.

LSI Replay is een goede tool die ik zelf gebruik.
Het is een vrij uitgebreide toel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[...]

Ach ja, je bent dan ook Professioneel Prutser

Ja je hebt gewoon de tool LoLReplay.
Ik dacht trouwens dat Riot zelf nu ook bezig was met een replay tool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

sp3c0ps schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:13:
[...]

"speel onder mijn niveau is wat je altijd hoort in Bronze"
Is jou niveau hoger kom je er vanzelf wel.

LSI Replay is een goede tool die ik zelf gebruik.
Het is een vrij uitgebreide toel.
Daarom had ik dat er ook bewust bij gezet ;)
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:23:
[...]

Ach ja, je bent dan ook Professioneel Prutser
Scherp :+
In hun blogpost van Riot pls geven ze aan van niet helaas. Geen prioriteit.

Ik zal eens kijken naar LSI Replay en LOLReplay misschien is dat wel wat ik zoek dan

[ Voor 11% gewijzigd door ShadowBumble op 11-08-2015 11:37 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

PLays.tv is ook een optie of baron replay. Pak één van die en zet hier een replay neer. Gaan we je naar silver helpen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Fiora gaat ook nog generfd worden. Die cirkel waar zij je kan raken is te groot ( de true damage circkel).
Ze deed late game gewoon 1100 true damage op mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:35
rwbk schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:10:
Fiora gaat ook nog generfd worden. Die cirkel waar zij je kan raken is te groot ( de true damage circkel).
Nee hoor, integendeel:

Fiora
HP per level increased to 92 from 80
Damage per level increased to 3.3 from 2.5
Lunge (Q) mana cost reduced to 20/25/30/35/40 from 25/30/35/40/45
Lunge (Q) cooldown lowered to 16/14/12/10/8 from 18/16/14/12/10
Riposte (W) cooldown lowered to 19/18/17/16/15 from 21 / 19.5 / 18 / 16.5 / 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
JapieTalent schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:25:
[...]

Nee hoor, integendeel:

Fiora
HP per level increased to 92 from 80
Damage per level increased to 3.3 from 2.5
Lunge (Q) mana cost reduced to 20/25/30/35/40 from 25/30/35/40/45
Lunge (Q) cooldown lowered to 16/14/12/10/8 from 18/16/14/12/10
Riposte (W) cooldown lowered to 19/18/17/16/15 from 21 / 19.5 / 18 / 16.5 / 15
hmm sound like insta ban fiora iedere game.

ik moet zeggen dat die Devour wel erg leuk is op bepaalde champs, jax, xin, shyv worden hierdoor mid / late game echt beesten, xin -> botrk + black cleaver/Tf, jax botrk + tf en shyv botrk + tf/ black cleaver.
nou zijn jax en xin niet echt snelle jungle clearers, maar shyvana wel en daardoor is het op haar wel het leukst, daarnaast kun je na die 3 items de rest tanky doen en gaan met die banaan

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Hier nog de bron voor geen replay: http://euw.leagueoflegend...es/announcements/riot-pls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:29:
[...]

hmm sound like insta ban fiora iedere game.

ik moet zeggen dat die Devour wel erg leuk is op bepaalde champs, jax, xin, shyv worden hierdoor mid / late game echt beesten, xin -> botrk + black cleaver/Tf, jax botrk + tf en shyv botrk + tf/ black cleaver.
nou zijn jax en xin niet echt snelle jungle clearers, maar shyvana wel en daardoor is het op haar wel het leukst, daarnaast kun je na die 3 items de rest tanky doen en gaan met die banaan
Devourer + botrk + tf + boots dan ben je helemaal nog niet tanky en zijn veel spellen al gedaan op dit moment, zelfde build voor fizz of yi maar dan IE ipv TF.
Ik ken de build en het heeft 1 groot nadeel namelijk je bent niet tanky =)
het is vrij duur en duurt vrij lang om dit alles bijeen te krijgen, het is wel retehard om mensen mee te 1v1en
en als je het bijeen krijgt en het word echt lategame omdat het uitloopt dan haal je wel zieke dps voor een vrij tanky kereltje.
Maar je team kan je devourer stacks wel bemoeilijken dus hoewel ik het wel ok vind en leuk van tijd tot tijd probeer ik deze nu wel te vermijden en meer voor the sure thing te gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:43:
[...]

Devourer + botrk + tf + boots dan ben je helemaal nog niet tanky en zijn veel spellen al gedaan op dit moment, zelfde build voor fizz of yi maar dan IE ipv TF.
Ik ken de build en het heeft 1 groot nadeel namelijk je bent niet tanky =)
het is vrij duur en duurt vrij lang om dit alles bijeen te krijgen, het is wel retehard om mensen mee te 1v1en
en als je het bijeen krijgt en het word echt lategame omdat het uitloopt dan haal je wel zieke dps voor een vrij tanky kereltje.
Maar je team kan je devourer stacks wel bemoeilijken dus hoewel ik het wel ok vind en leuk van tijd tot tijd probeer ik deze nu wel te vermijden en meer voor the sure thing te gaan.
klopt maar ik had het dan ook wel over de late game spellen, zo had ik laatst een 50 min game met xin en dan is dit wel leuk :P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:37:
[...]

PLays.tv is ook een optie of baron replay. Pak één van die en zet hier een replay neer. Gaan we je naar silver helpen !
Plays.tv zou ik zelf niet aanraken. Heb het heel even geïnstalleerd gehad na een AMD driver update. FPS dropte ineens keihard tot onder de 10 FPS daarmee! Programma verwijderd en daarna liep LoL weer als een zonnetje.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Martin0 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:59:
[...]

klopt maar ik had het dan ook wel over de late game spellen, zo had ik laatst een 50 min game met xin en dan is dit wel leuk :P
Dan doe je denk ik iets niet goed met Win Nhao, want die champion is op dit moment zo sterk. Meestal ben ik op 30 minuten full build en heb ik devourer fully stacked rond de 15-20.

Aangezien je van drake 5 stacks krijgt en van crab 2, gaat het aardig hard als je hier een beetje goed mee om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Secsytime schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:02:
[...]

Dan doe je denk ik iets niet goed met Win Nhao, want die champion is op dit moment zo sterk. Meestal ben ik op 30 minuten full build en heb ik devourer fully stacked rond de 15-20.

Aangezien je van drake 5 stacks krijgt en van crab 2, gaat het aardig hard als je hier een beetje goed mee om gaat.
als je 2 franse trolls met nida en pant op bot hebt en die hebben na 3 min al 4 kills weg gegeven wat alleen maar verder opliep was het een vrij moelijke game.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

rwbk schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:10:
Je weet dat die "cirkel" de zone is waarin ze bonus ms krijgt en later de heal?
Enige dat ze kan raken zijn die 4 markers op je champ, waarbij ze dus in auto attack range moet zijn (150rng)

[ Voor 5% gewijzigd door Fanatic_FS op 11-08-2015 17:27 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Fanatic_FS schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:24:
[...]

Je weet dat die "cirkel" de zone is waarin ze bonus ms krijgt en later de heal?
Enige dat ze kan raken zijn die 4 markers op je champ, waarbij ze dus in auto attack range moet zijn (150rng)
Tis vooral als ze in een teamfight zit.
Pagina: 1 ... 8 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.