[PC/Mac] League of Legends - Deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 33 Laatste
Acties:
  • 72.017 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:35
Recrush schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:13:
[...]

offtopic:
Tuurlijk heb je daar geen problemen mee. Iets met mannen in strakke pakjes op fietsen :D jokes Japie <3 (nohomo)

Ik vind het wel een grappig filmpje overigens. Oneindig beter dan die toxic Shaco die onlangs gepost werd, dat was echt om te janken gewoon.
offtopic:
Sssttt..... :X

Jawel, de content in het filmpje is ook wel grappig (en idd veel beter dan dan die Shaco), maar ik vind die vent zwaar onuitstaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Ooit van Nicktron gehoord? Man man man (nouja... man...), wat een drama!
Maar of ze het nou menen of dat het allemaal toneel is, ze scoren toch lekkere donaties binnen bij het streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
TheBrut3 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:17:
[...]

Ooit van Nicktron gehoord? Man man man (nouja... man...), wat een drama!
Maar of ze het nou menen of dat het allemaal toneel is, ze scoren toch lekkere donaties binnen bij het streamen.
Helaas wel, met dank aan Damien.... :(

Het interesseert me eigenlijk ook vrij weinig of het toneel is of dat ze het menen: dergelijk gedrag irriteert mij in ieder geval mateloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
JapieTalent schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:26:
Helaas wel, met dank aan Damien.... :(

Het interesseert me eigenlijk ook vrij weinig of het toneel is of dat ze het menen: dergelijk gedrag irriteert mij in ieder geval mateloos :P
Ik hoorde het ook via Teamspeak, blijkbaar vinden vooral vrouwen het leuk om er naar te kijken. En je kan natuurlijk zelf bepalen of je het op zet, ik kijk er ook niet graag naar. Het is ook dat ik zo een show opzetten absoluut niet zou kunnen, maar voor 4k in de maand... :*)
Als ik een vrouw was met een lief koppie had ik het ook wel geweten! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

TheBrut3 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:35:
[...]

Ik hoorde het ook via Teamspeak, blijkbaar vinden vooral vrouwen het leuk om er naar te kijken. En je kan natuurlijk zelf bepalen of je het op zet, ik kijk er ook niet graag naar. Het is ook dat ik zo een show opzetten absoluut niet zou kunnen, maar voor 4k in de maand... :*)
Als ik een vrouw was met een lief koppie had ik het ook wel geweten! _/-\o_
Brofresco kende ik al (YouTube suggereert altijd die zijn video's aan mij), ik ben er geen fan van omwille van zijn stem en toneelspelen.

Nicktron kende ik nog niet. Ziet er mij op foto iemand uit die nog aan het puberen is (that teenagerhair... :r ). Misschien dat ik er eens naar kijk als ik straks van mijn werk thuis ben, misschien dat ik dan wel snap wat je bedoelt met je laatste zin :)

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Mijn laatste zin staat er eigenlijk een beetje los van. Ik ken de streams van Brofresco niet, maar die Nicktron zit volgens mij een act op te voeren en scoort daar redelijk wat centen mee.

Zelf zou ik dat niet kunnen MAAR als ik dan wel kon zou ik het zomaar proberen hoor EN als ik een vrouw was zou ik het sowieso proberen. Ik zal gisteren een stream van een vrouw voorbij komen en bij top donator stond volgens mij een bedrag van $3.5 of $4.5k, van 1 persoon! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

TheBrut3 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:48:
Mijn laatste zin staat er eigenlijk een beetje los van. Ik ken de streams van Brofresco niet, maar die Nicktron zit volgens mij een act op te voeren en scoort daar redelijk wat centen mee.

Zelf zou ik dat niet kunnen MAAR als ik dan wel kon zou ik het zomaar proberen hoor EN als ik een vrouw was zou ik het sowieso proberen. Ik zal gisteren een stream van een vrouw voorbij komen en bij top donator stond volgens mij een bedrag van $3.5 of $4.5k, van 1 persoon! :?
Forsen (hearthstone streamer) heeft geloof ik eens een donatie van 21k gekregen. Bizar.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

TheBrut3 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:48:

Ah op die manier :) Zo'n bedragen zijn absurd.... Zou dat echt wel zoveel zijn dat die krijgen :s

Ergens wel jammer dat als ik video's van vrouwelijke streamers tegenkom, het nogal vaak vrouwen zijn met de borsten bijna bloot en nogal flirterig gedrag (oh help de thumbnails...). Ik snap waaorm ze het doen omdat het zo meer opbrengt, alleen jammer dat er nogal veel zijn die zowat een ideaalbeeld van een gamergirl creëeren en dan teleurgesteld zijn als ik daar niet aan voldoe (heerlijk als ze vragen wat ik draag en ik gewoon heel eerlijk antwoord).

Moest ik eens op de Teamspeak passeren, grote kans dat ik aan het ontstressen ben van een lastige werkdag, gewoon ontspanning zoek en me aan het volstouwen ben met een grote zak chips en iets wat de dorst lest (hetzij een groot glas icetea, een glas wijn of ja wie weet zelfs eens een Duvel). Ik ben daar niet alleen in, ik heb paar gamende vriendinnen die gewoon in een niet-flatterende pyjama met een grote zak chips en een glas wijn naast hun zitten te gamen.

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:06

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

ElkeBxl schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:00:
[...]

Ah op die manier :) Zo'n bedragen zijn absurd.... Zou dat echt wel zoveel zijn dat die krijgen :s

Ergens wel jammer dat als ik video's van vrouwelijke streamers tegenkom, het nogal vaak vrouwen zijn met de borsten bijna bloot en nogal flirterig gedrag (oh help de thumbnails...). Ik snap waaorm ze het doen omdat het zo meer opbrengt, alleen jammer dat er nogal veel zijn die zowat een ideaalbeeld van een gamergirl creëeren en dan teleurgesteld zijn als ik daar niet aan voldoe (heerlijk als ze vragen wat ik draag en ik gewoon heel eerlijk antwoord).

Moest ik eens op de Teamspeak passeren, grote kans dat ik aan het ontstressen ben van een lastige werkdag, gewoon ontspanning zoek en me aan het volstouwen ben met een grote zak chips en iets wat de dorst lest (hetzij een groot glas icetea, een glas wijn of ja wie weet zelfs eens een Duvel). Ik ben daar niet alleen in, ik heb paar gamende vriendinnen die gewoon in een niet-flatterende pyjama met een grote zak chips en een glas wijn naast hun zitten te gamen.
Sinds er wifi is en vrouwen kunnen gamen in de keuken kijk ik er idd niet meer van op.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Fanatic_FS schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:13:
[...]

Sinds er wifi is en vrouwen kunnen gamen in de keuken kijk ik er idd niet meer van op.
Wow...
[...]

Ergens wel jammer dat als ik video's van vrouwelijke streamers tegenkom, het nogal vaak vrouwen zijn met de borsten bijna bloot en nogal flirterig gedrag (oh help de thumbnails...). Ik snap waaorm ze het doen omdat het zo meer opbrengt, alleen jammer dat er nogal veel zijn die zowat een ideaalbeeld van een gamergirl creëeren.
Tja, inderdaad meer views en dus inkomsten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Fanatic_FS schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:13:
[...]

Ik zal dat maar opnemen als een grapje :>
JapieTalent schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:22:
[...]
Tja, inderdaad meer views en dus inkomsten..
Voor het geld danst de beer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sex sells, anytime anywhere

Heeft te maken met het voortplantingsproces etc, it's nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
ElkeBxl schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:31:
[...]

Voor het geld danst de beer...
Achja, ieder z'n ding. Ik houd het wel bij commentaar geven vanaf de zijlijn. Gaat me stukken beter af! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

JapieTalent schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:39:
[...]

Achja, ieder z'n ding. Ik houd het wel bij commentaar geven vanaf de zijlijn. Gaat me stukken beter af! ;)
Zoveel maak ik me er ook niet druk in :) Buiten eens het "he bah, weer een hoop borsten in mijn recommended video's op youtube" ga ik er niet veel meer over zeggen. Voor de rest speel ik het spel wel eens graag en is mijn vrouw zijn totaal niet relevant in het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
...aan het ontstressen ben van een lastige werkdag, gewoon ontspanning zoek en me aan het volstouwen ben met een grote zak chips en iets wat de dorst lest ... in een niet-flatterende pyjama met een grote zak chips en een glas wijn naast hun zitten te gamen.
Waar zijn deze, zo qua eerste omschrijving, te vinden? 8)
Die kom ik nou nooit tegen ;w
Edit: Ahh wacht, België... Daar woon ik niet :P

Maar ik doelde ook niet op half bloot enzo hoor, als vrouw kan dat ook gewoon zonder.

[ Voor 4% gewijzigd door TheBrut3 op 31-07-2015 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Ricmaniac schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:36:
Ok, Platinum deze week gaat hem toch niet worden.

Gisteren in 1 keer een ban van 14 dagen gekregen :S heb al wel een ticket gestuurd want snap er niks van,
Ja ik heb in 2 a 3 matches afgelopen week misschien niet al te vriendelijk gereageerd tegen team mates die slecht waren maar sowieso scheld ik nooit iemand uit. Een ban van 14 dagen vind ik echt extreem.
in 6 jaar heb ik nog nooit een warning of wat dan ook gekregen, kreeg zelfs elke keer een reward voor my continuing of good behavior ofzoiets. Nu gelijk ineens dit.. als ze me een chat restriction geven voor 100 matches is tot daar aan toe maar 14 dagen ban is echt slecht imo. Heb er eigenlijk gewoon geen woorden voor wat ik er van vind :P
Stond bij een Machinimarealm filmpje (als ik me niet vergis) een commentaar van iemand die zei dat er door een foutje van Rito een hele zooi die 14 dagen ban hadden gekregen. Bij de meeste is het al weer omgedraaid, dus als je nog gebanned bent zou ik ff een mailtje naar Support sturen (voor het geval het bij jou ook een fout was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 17:59

Jebus4life

BE User

ElkeBxl schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:46:
[...]

Zoveel maak ik me er ook niet druk in :) Buiten eens het "he bah, weer een hoop borsten in mijn recommended video's op youtube" ga ik er niet veel meer over zeggen. Voor de rest speel ik het spel wel eens graag en is mijn vrouw zijn totaal niet relevant in het spel :)
Troost je, ook mannen kunnen zich daaraan storen :D Eigenlijk misschien zelfs dé reden waarom ik niet (vaak) naar vrouwelijke streamers kijk. Bovenop de reacties in de chatbox van een stel puberende jongens. Dan stel ik mij toch vragen ^^ Was ik ooit ook zo? :+

*Ik gooi eigenlijk olie op het vuur nu want ik zou het gewoon moeten laten passeren zonder er aandacht aan te schenken): storen (als vrouw zijnde) reacties zoals "TheBrut3" eerder (ja ik weet dat hij dat als een grapje maakte), want ik moet toegeven dat ik het zelf als "vreemd" ervaar dat er plots op een andere manier reacties komen als er een vrouw in het spel is. Is dat vooroordeel van geeks en vrouwen dan toch juist? :>

[ Voor 1% gewijzigd door Jebus4life op 31-07-2015 17:06 . Reden: Gebruikte het woord "nerds" ipv "geeks" en in Nederland heeft dat een net iets negatievere betekenis denk ik? ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Jebus4life schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 17:04:
[...]storen (als vrouw zijnde) reacties zoals "TheBrut3" eerder (ja ik weet dat hij dat als een grapje maakte), want ik moet toegeven dat ik het zelf als "vreemd" ervaar dat er plots op een andere manier reacties komen als er een vrouw in het spel is. Is dat vooroordeel van geeks en vrouwen dan toch juist? :>
Zo'n opmerkingen storen niet zo echt omwille van de inhoud maar wel omdat het gewoon zoiets klassieks is... Ik heb dan eerder een gevoel van "Echt? Weeral zo'n reactie? Kan je echt niets beters bedenken dan deze clichéopmerking?"

Ik ervaar het zelf als vreemd :p Keren genoeg dat men mij anders begint te behandelen zodra men ontdekt dat ik een vrouw ben. Zowel op een eerder discriminerende manier als op een "hey laten we nu allemaal idiote grapjes maken over vrouwen!" manier. Beide zijn niet wenselijk... Ik wil geen andere behandeling, ik behandel mannen ook niet anders dan vrouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 03:54
tja ik heb eigenlijk niet veel te zeggen over vrouwlijke streamers die met hun tieten te koop lopen, behalve easy money makin toch? ongelooflijk hoe simpel wij mannen eigenlijk zijn, hoop doet wonderen.

moet altijd wel lachen als iemand 500 euro donate, ritje naar de wallen is goedkoper.

respect voor diegene die wel gewoon een normaal shirtje aan hebben though.

[ Voor 11% gewijzigd door Ambition88 op 31-07-2015 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Alleen daarom al.
Wel leuk in het verdien topic; Job => Streamen, inkomen => 5k _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40
Ricmaniac schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:36:
Gisteren in 1 keer een ban van 14 dagen gekregen :S heb al wel een ticket gestuurd want snap er niks van,
Ja ik heb in 2 a 3 matches afgelopen week misschien niet al te vriendelijk gereageerd tegen team mates die slecht waren maar sowieso scheld ik nooit iemand uit
Haha zijn je feeding teamgenoten al serieuze 'tegenstanders', blijkt Rito je grootste opponent :P

Vraag me af wanneer mijn ban eraan komt want ik ben beetje hetzelfde: scheld ze niet de huid vol maar lever wel kritiek.

Inmiddels promo poging #5 naar Gold II, maar nummer #6 is alweer in aantocht:

Eerste wedstrijd meteen alweer verloren, met dank aan een 1/12 Vayne en een 5/13 Brand mid. Olee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ah tof, ik zit inmddels aan 4 pogingen en nmr 5 in zicht (ook gold 3 naar 2). Mooi om te zien dat ik niet alleen ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
Jebus4life schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 21:48:
Ah tof, ik zit inmddels aan 4 pogingen en nmr 5 in zicht (ook gold 3 naar 2). Mooi om te zien dat ik niet alleen ben :D
Jullie zijn niet alleen! :p

Ik ben de hele tijd aan het promoten en demoten. Op het moment ga ik weer een heerlijk potje in. Onze last pick wilde graag top maar was al gepakt. Dus wat doet meneer; jungle pakken terwijl onze first pick dat al had.. double jungle no support new meta?! :+ (*diepe zucht*)

Voortaan dit soort shit maar dodgen?

Edit: dit soort peabrains dus.. 8)7
NightStalkerNL joined the room.
LeToucan has arr joined the room.
Kolnerd86 joined the room.
NightStalkerNL: hi
NightStalkerNL: pref jungle
LeToucan has arr: prefer diana jungle
LeToucan has arr: pls dont ban her
LeToucan has arr: reported
LeToucan has arr: you son of bastard
LeToucan has arr: and furthermore i make you lose on purpose
LeToucan has arr: have fun guys

Torsken123: Oh
Torsken123: Sry didnt see
Wuwuzauber: lol
Wuwuzauber: calm down
Wuwuzauber: NO TEEMo
LeToucan has arr: accelerates the game
Torsken123: Someone leave this
LeToucan has arr: maybe we can do it in 15 min
Wuwuzauber: Cant im in promo otherwise i would xD
LeToucan has arr: i start feeding ahri
LeToucan has arr: then graves
LeToucan has arr: that fckin corki deserves it

[ Voor 42% gewijzigd door schaapiej op 31-07-2015 22:58 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Jaja, dan winnen we 1 +17 LP en komen we nog 3 tekort voor de volgende keer promo's, iets in me zegt dat dat wss niet zal lukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Jebus4life schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 21:48:
Mijn voorspellende gaven zijn nog in orde: poging #5 promo weer een faal natuurlijk.

Ging nog 1-1, maar match numero 3 was weer huilen met de pet op.

Onze Riven top deed uiteindelijk 5400 dmg to champions, minder dan onze support. En voor je het weet heeft bot lane de enemy Graves zo gefeed dat ie uiteindelijk 16/1 scoort.

Nu weer match gewonnen en daar is promo poging #6. Hoeveel zit jij nu Jebus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Koekiemonsterr schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 14:58:
[...]

Mijn voorspellende gaven zijn nog in orde: poging #5 promo weer een faal natuurlijk.

Ging nog 1-1, maar match numero 3 was weer huilen met de pet op.

Onze Riven top deed uiteindelijk 5400 dmg to champions, minder dan onze support. En voor je het weet heeft bot lane de enemy Graves zo gefeed dat ie uiteindelijk 16/1 scoort.

Nu weer match gewonnen en daar is promo poging #6. Hoeveel zit jij nu Jebus? :P
Ik had niet veel tijd de afgelopen tijd, stond op 1 game van promo's (97 lp), maar toen m'n "laat mij ADC en free win" op een game van 50 minuten minste damage van iedereen (op hun support Braum na) had gedaan (maar dat lag aan ons, niet hem) en een karthus die altijd alleen bleef lopen en 17 (of was het 18?) keer doodging was het echt niet te carryen, spijtig want de leona & jungle brand speelden behoorlijk goed.

Dus teruggezakt naar 80 lp ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Na veel video's en tactics te hebben gevolgd ben ik eindelijk een stijgende lijn tegengekomen :P

Ik ben eindelijk uit bronze 5 en in de top van 4. Ik hoor hier ook niet thuis maar dan had ik er niet met de pet naar moeten gooien vorig seizoen (van s2 naar b5) :X

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Outerspace schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 10:02:
Ik ben eindelijk uit bronze 5 en in de top van 4. Ik hoor hier ook niet thuis maar dan had ik er niet met de pet naar moeten gooien vorig seizoen (van s2 naar b5) :X
Bekend verhaal inderdaad toevallig mijn placements weer gedaan ( nadat ik een heel season geskipped had ), uiteindelijke 5W/5L gegaan en ik werd in Bronze 2 geplaatst. terwijl ik hiervoor hoog Silver speelde maar ja shit happens, krijg gemiddeld wel rond de 30LP per win. Dus ik hoop er in ieder geval weer snel vanaf te zijn.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah nog erger hier, placement matches ook onlangs gedaan 3W/7L.
Het aantal trolls was abnormaal hoog in die 10 potjes, kom ik in silver terecht en word ik continu gematched met gold v en dat is nu toch wel trashy niveau tot en met.
Ik ben behoorlijk ontmoedigd om terug naar gold te vechten maar goed komt wel in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:01:
Bah nog erger hier, placement matches ook onlangs gedaan 3W/7L.
Het aantal trolls was abnormaal hoog in die 10 potjes, kom ik in silver terecht en word ik continu gematched met gold v en dat is nu toch wel trashy niveau tot en met.
Ik ben behoorlijk ontmoedigd om terug naar gold te vechten maar goed komt wel in orde.
Gelukkig heb je dan een niveau bereikt waarin alle problemen uit de wereld zijn.. Not..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:52:
[...]

Gelukkig heb je dan een niveau bereikt waarin alle problemen uit de wereld zijn.. Not..
jammergenoeg bestaat dat niveau niet maar ik heb het gevoel dat het beter is op de tussen niveau's
zoals bvb silver 3 en gold 3 en dat bvb silver 5 en gold 5 meer trolls bevatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Ben tegenwoordig de League of Legends community aan het terugbetalen in gelijke munt. Aangezien mijn doel dit seizoen weer binnen is en het me verder toch nog weinig boeit of het Gold 1 of Gold 5 is, gaan de games als volgt. Speel ik met een aantal pannekoeken in een team dat weigert om maar een poging tot normaal gedrag te vertonen, dan help ik ze gezellig mee hun eigen promo's te vernaggelen. Want hey, "het is maar een spelletje" en het "boeide hem toch niet zo" ;).

Zo had ik laatst een Malphite jungle, begon topjungle waar ik sowieso al een schurft hekel aan heb aangezien je je toplaner enorm benadeeld. Dus vroeg ik de beste jongen of hij dan in ieder geval na zijn eerste ronde even een bezoekje aan top kon brengen. Nou dat zou hij wel even doen. 10 minuten later nog geen Malphite top geweest. Vladimir had inmiddels de nodige hulp ontvangen van zijn jungler en ik besloot dat het verder wel goed was. Ik liet hem de tower netjes ompushen en vervolgens begon onze Malphite nerveus te pingen. Of ik toch niet even wat druk wilde zetten op de toren.

Voor jou altijd vriend. Dus netjes naar base gerecalled. Even gewacht tot de minions bij mijn 2nd outer turret waren en hoppa weer even wat minions gefarmed. Vlad liep op mid en ik had natuurlijk naar top kunnen doorpushen. Maar helaas mijn recall was net geactiveerd en ik kon hem niet meer stoppen.

Zo ging de game lekker door, waarna Malphite nog wat vriendelijke woorden aan mijn adres plaatste, waarop ik keurig antwoorde met een XD. Waarna de surrendervote binnenkwam van onze support. Netjes gecancelled en zo werd de ontvoering ineens erg serieus.

40 minuten later tikt de enemy onze Nexus om. Malph weer terug naar Gold V. Ik weer wat verder gezakt in Gold IV. Maar gerechtigheid kent geen LP waarde. Zoek het maar lekker uit LoL community ;) mijn gatekeeper schoenen gaan voorlopig nog niet aan de wilgen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

//offtopic
Memo to self, mocht ik in de aankomende matches Damien tegenkomen even zwaaien en hart onder de riem steken.

//ontopic
Ik ken het gevoel maar je merkt zeker wel dat sommige mensen het er ook gewoon om doen. De beste manier die ik heb gevonden om ermee om te gaan is het punt waarop het me geen moer meer interesseerde, kortom als hun gewoon spelen doe ik dat ook gaan ze flamen/bitchen en zeiken dan blijf ik stug mijn eigen spel spelen en doe ik net of niemand wat zegt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

ShadowBumble schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:27:
[...]

//offtopic
Memo to self, mocht ik in de aankomende matches Damien tegenkomen even zwaaien en hart onder de riem steken.

//ontopic
Ik ken het gevoel maar je merkt zeker wel dat sommige mensen het er ook gewoon om doen. De beste manier die ik heb gevonden om ermee om te gaan is het punt waarop het me geen moer meer interesseerde, kortom als hun gewoon spelen doe ik dat ook gaan ze flamen/bitchen en zeiken dan blijf ik stug mijn eigen spel spelen en doe ik net of niemand wat zegt :D
Onze games gingen ondanks stupide trolls en mensen die niet luisteren aardig goed (:

Vond het erg gezellig, binnenkort nog maar een paar duoQs doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Heeft iemand enig idee wanneer Act III: Dancing with the Bearded Lady eindigd? Ik lees er misschien overheen maar ik kan het nergens vinden! Hoop dat het nog even duurt want ik moet nogal wat level 3 upgrades kopen...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ach, ik ben blijkbaar de enige die doorheeft min of meer op z'n plaats te zitten? :D

Probleem is dat ik mechanisch gewoon te zwak ben om nog verder te stijgen, maar ben best sterk in rotations en rond objectives spelen (toch veel beter dan de meeste mensen rond mijn MMR, op dit niveau zijn baron calls en tower pushes echt zielig). Maar ik kan m'n lane zelden of nooit snowballen en het zelf carryen (zonder hulp van de jungler is het meestal kwestie van gewoon tegenstander te outfarmen, want solo kills pakken is moeilijk voor me).

Hoe vaak ik (ik noem maar een voorbeeld) na een baron (maar een correcte baron call zie je ook nauwelijks, mensen draaien liever wat rondjes in mid als de jungler dood is) mij aan het frusteren ben. Dan moet er plots mid gegrouped worden, zelfs als je geen siege comp hebt tegen een comp met een massa waveclear, we moeten en zullen allemaal mid gaan!

Splitpushen, neen dat doen we niet (de flame die ik krijg om als toplaner met een TP die up is top te gaan pushen als we baron hebben: neenee, allemaal mid naar de toren staren tot baron weg is verdomme!).

En ADC's die geen blue trinket kopen, daar erger ik me ook blauw (hehe :p) aan... Of gewoon trinket niet upgraden (al laat ik me daar ook af en toe wel eens aan vangen :D); gewoon 2 man met een upgraded yellow trinket en een sighstone op de support en je krijgt zoveel vision he...

Zouden we geen 5v5 team fixen hier? Hier zat toch nog volk dat rond de Gold 2/3/4 zat te zweven? :D Ik ga dat hier eens oprichten :D PM's met EUW.OP.GG in m'n box met welke rol je wilt spelen :D
*Als ik 20 man heb kan ik er wel maar een aantal selecteren voor ons pro team natuurlijk :p En als ik er geen heb, ja dan gaat het ook niet lukken :+
Dreanor schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:42:
Heeft iemand enig idee wanneer Act III: Dancing with the Bearded Lady eindigd? Ik lees er misschien overheen maar ik kan het nergens vinden! Hoop dat het nog even duurt want ik moet nogal wat level 3 upgrades kopen...
Over een week dachtik gelezen te hebben op reddit

[ Voor 11% gewijzigd door Jebus4life op 03-08-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
ShadowBumble schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:27:
[...]

//offtopic

//ontopic
Je hebt geluk, ik speel niet zo enorm veel meer aangezien de game ook niet zo boeiend meer is. Kan me namelijk beter vermaken met bijvoorbeeld, Rocket League, H1Z1 Battle Royale (erg verslavend), DayZ, Heroes of the Storm, BF4, CS:Go, etc etc. En het voordeel van al die games is, dat je niet vast zit voor 40 minuten met een stel droeftoeters die na 3 seizoenen nog niet weten hoe ze hun champion moeten besturen of hoe ze een juiste itemset kunnen bouwen.

Oh jongens Irelia beukt me zomaar in elkaar ik snap er niets van, ik heb een Hydra, Black Cleaver, Last Whisper, Spirit Visage, Merc Threads en een BotRK??? Ze is vast overpowered! :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Secsytime schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:39:
Vond het erg gezellig, binnenkort nog maar een paar duoQs doen?
Sure, was erg gezellig inderdaad en ging prima. Poke me maar als je me online ziet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik vrees dat ik die ban er niet af krijg voor die 14 augustus (wat de eind datum is) :(
ze komen alleen maar met excuses waarom ze bans er niet afhalen. Maar ik heb zelf bericht van die support gozer dat die het met me eens is maar er niks aan kan doen. Dat vind ik echt zwaar triest.

Nu is me ticket doorgestuurd naar een speciale afdeling en mag ik weer wachten op further notice.

Tot wanneer loopt dat event van bilgewater?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ricmaniac schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:11:
Ik vrees dat ik die ban er niet af krijg voor die 14 augustus (wat de eind datum is) :(
ze komen alleen maar met excuses waarom ze bans er niet afhalen. Maar ik heb zelf bericht van die support gozer dat die het met me eens is maar er niks aan kan doen. Dat vind ik echt zwaar triest.

Nu is me ticket doorgestuurd naar een speciale afdeling en mag ik weer wachten op further notice.

Magere troost, maar ben best zeker dat je dan wel een compensatie kan krijgen (RP maar dat lijkt me onwaarschijnlijk) en gratis skin/champs ofzo. Toch eens polsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ricmaniac schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:11:
10 Augustus loopt dit event af.

http://euw.leagueoflegend...-and-event-end-draws-near

[ Voor 22% gewijzigd door ShadowBumble op 03-08-2015 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wauw... kan dus niet eens die icons meer halen dan :(
echt bullshit deze situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Wat is de reden dat je een ban hebt dan?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ricmaniac schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:26:
[...]

Wauw... kan dus niet eens die icons meer halen dan :(
echt bullshit deze situatie.
Het event is toch al 10 dagen ofzo bezig? Ik vind 2,5/3 weken toch voldoende voor een lore event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:23:
Ben tegenwoordig de League of Legends community aan het terugbetalen in gelijke munt. Aangezien mijn doel dit seizoen weer binnen is en het me verder toch nog weinig boeit of het Gold 1 of Gold 5 is, gaan de games als volgt. Speel ik met een aantal pannekoeken in een team dat weigert om maar een poging tot normaal gedrag te vertonen, dan help ik ze gezellig mee hun eigen promo's te vernaggelen. Want hey, "het is maar een spelletje" en het "boeide hem toch niet zo" ;).

Zo had ik laatst een Malphite jungle, begon topjungle waar ik sowieso al een schurft hekel aan heb aangezien je je toplaner enorm benadeeld. Dus vroeg ik de beste jongen of hij dan in ieder geval na zijn eerste ronde even een bezoekje aan top kon brengen. Nou dat zou hij wel even doen. 10 minuten later nog geen Malphite top geweest. Vladimir had inmiddels de nodige hulp ontvangen van zijn jungler en ik besloot dat het verder wel goed was. Ik liet hem de tower netjes ompushen en vervolgens begon onze Malphite nerveus te pingen. Of ik toch niet even wat druk wilde zetten op de toren.

Voor jou altijd vriend. Dus netjes naar base gerecalled. Even gewacht tot de minions bij mijn 2nd outer turret waren en hoppa weer even wat minions gefarmed. Vlad liep op mid en ik had natuurlijk naar top kunnen doorpushen. Maar helaas mijn recall was net geactiveerd en ik kon hem niet meer stoppen.

Zo ging de game lekker door, waarna Malphite nog wat vriendelijke woorden aan mijn adres plaatste, waarop ik keurig antwoorde met een XD. Waarna de surrendervote binnenkwam van onze support. Netjes gecancelled en zo werd de ontvoering ineens erg serieus.

40 minuten later tikt de enemy onze Nexus om. Malph weer terug naar Gold V. Ik weer wat verder gezakt in Gold IV. Maar gerechtigheid kent geen LP waarde. Zoek het maar lekker uit LoL community ;) mijn gatekeeper schoenen gaan voorlopig nog niet aan de wilgen.
Zet die calimero helm is af man... :X

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jebus4life schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:54:
[...]

Het event is toch al 10 dagen ofzo bezig? Ik vind 2,5/3 weken toch voldoende voor een lore event?
Ja (kwam er pas woensdag achter though als je dan 2/3 weken kan spelen vind ik het prima, puur uit eigen belang nu vind ik het super kut. Vanaf donderdag gebanned tot 14 aug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:58:
[...]

Zet die calimero helm is af man... :X
Nee man, zo is het veel leuker ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Nou Damien, ik moet zeggen, wanneer je "de community met gelijke munt terug gaat betalen", kom je toch wel in een vicieuze cirkel terecht hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Kan trouwens dat Loss Prevented nog aan staat atm....weet niet zeker.

Was paar uur geleden zo, en staat nu ook een melding van connection issues bij spelers....

Ranked queues zijn nog open in ieder geval.

Doet er uw voordeel mee!

[ Voor 10% gewijzigd door Koekiemonsterr op 03-08-2015 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Koekiemonsterr schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:50:
Kan trouwens dat Loss Prevented nog aan staat atm....weet niet zeker.

Was paar uur geleden zo, en staat nu ook een melding van connection issues bij spelers....

Doet er uw voordeel mee!
Ik kreeg net gewoon minpunten! :'(

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Oh crap, vergeet mijn gelul dan maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ero-Sensei schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:17:
Nou Damien, ik moet zeggen, wanneer je "de community met gelijke munt terug gaat betalen", kom je toch wel in een vicieuze cirkel terecht hoor :)
I wouldn't want it any other way ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-09 23:02
In de vorige versies van de client kon je rechts onderin een match kiezen om de spectaten.
Is deze optie weg uit de client ?
Of zie ik iets over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:30
cable-one schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 19:28:
In de vorige versies van de client kon je rechts onderin een match kiezen om de spectaten.
Is deze optie weg uit de client ?
Of zie ik iets over het hoofd.
Bij vrienden kon het wel, maar bij mensen in het got channel lukten mij het ook niet.. Net op het moment dat ik bij Damien zijn ranked game wou meekijken :(

[ Voor 0% gewijzigd door Mebus op 04-08-2015 07:59 . Reden: Typo ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
3 normale ranked matches gehad gisteren. Geen gezeur geen geouwehoer dus dan heb je ook gelijk 3 wins te pakken. Apart hoe het gedrag van je medespelers een game zo enorm kan beinvloeden. De 2e match was echter wel het enemy team hun toplaner (mijn tegenstander) aan het afbranden. Onze Olaf raakte zijn Golems kwijt aan Jinx doordat er een misverstand was tijdens het smiten, en hij gaf aan dat hij waarschijnlijk niets meer kon doen de eerste levels. Echter toen kwam hij top ganken. Waardoor ik (Irelia) vs Xin Zhao juist de voorsprong kreeg om de matchup in de early levels al te winnen. Ik kreeg een hele level voorsprong door die pressure waarna ik keer op keer Xin de lane uit kon sturen.

Waarop in het endscreen de enemy support zegt, "Ja dan had hij maar een ward moeten kopen". Dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Als je a. Niet met TP speelt (Xin speelde met ignite) en b. niet dood bent gegaan en redelijk healthy bent, maar amper tot geen farm hebt. Ga je niet even zeggen, hey ik ga terug naar base en laat Irelia de lane verder freezen. Want dan kun je heel fijn met een ward terug komen, maar loop je nog verder achter. En Olaf kan alsnog via de lane komen. Als een jungler immers pressure wil houden dan doet hij het ook wel.

Dus ik gaf netjes aan dat Olaf de toplane had gewonnen voor ons en dat Xin er simpelweg niets aan kon doen omdat zijn jungler blijkbaar niet de voorkeur gaf om zijn toplaner te ondersteunen door enerzijds druk te leggen op een andere lane of anderzijds Olaf af te straffen voor het campen van top.

Maar goed, zo kan het dus ook in League. Dan zal ik vanavond wel weer opgescheept zitten met minder heldere geesten, dus kan ik mijn LP weer gebruiken voor gatekeeping. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 08:00:
3 normale ranked matches gehad gisteren. Geen gezeur geen geouwehoer dus dan heb je ook gelijk 3 wins te pakken. Apart hoe het gedrag van je medespelers een game zo enorm kan beinvloeden.

Maar goed, zo kan het dus ook in League. Dan zal ik vanavond wel weer opgescheept zitten met minder heldere geesten, dus kan ik mijn LP weer gebruiken voor gatekeeping. :')
Yup ik ken het gevoel ik had gisteren exact het tegenover gestelde, geklommen tot 97 LP en daarna 3 games op rij trollers, die er overigens ook openlijk voor uitkwamen dat ze gingen trollen want ze hadden geen zin :S Dus vanavond zal het beter gaan ..... toch ?

Nu zit ik weer ergens rond de 50 LP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Gisteren weer zo'n leuk potje gehad. Het begon al een beetje in champ select.
Ik was last pick en main normaal gesproken mid maar had (als last pick) al begrepen dat ik wss geen mid zou kunnen spelen. Geen probleem.
2nd pick gaat voor een Annie pick @ mid met als bericht 'Als ze een assassin picken dan maak ik ze kapot'. Na lockin, pickt enemy Viktor op mid.
Annie: 'Oh sht'
Ik: 'If you want, you can go supp, I can take mid against Viktor'
Annie: 'No, its ok. Its just gonna be hard'

Uhm, no shit. Waarom denk je dat ik het aanbied? Anyway ik zeg vriendelijk 'ok np'.

Game start, heel snel staat zij al 0/2 en begint ze al met 'oh this game is so lost'. Iedereen zit positief in het spel en komt die klootzak dan weer met zo'n reactie. Ik zeg 'we got this, just stay safe, play defensive, we're winning lane, we'll come mid soon.' Maar ze bleef even aggressief spelen en elke keer weer 'game is lost'.

Elke ping waar ze niet naar luisterde (dus elke ping die ik plaatste) ging ze dood. Elke keer weer. Was best klote maar ik kon er nog wel mee leven. Het ergste in het hele spel vond ik dat ze CONSTANT negatief deed en zo de sfeer verpestte. Op een gegeven moment heb ik er ook echt wat van gezegd. Uiteindelijk natuurlijk verloren, gereport en snel een nieuw spel gestart.

Als je dan al gaat feeden en niemand kraakt je helemaal af, weet dan in ieder geval nog even je kop te houden.

Anyway, game erna wel gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolhoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 13:55

lolhoo

Just reboot and relax

Sinds kort full team ranked aan het spelen met mensen die ik ken.
Wat is dit fijn in verhouding met solo que.
Het begon zeker rommelig maar, we beginnen onze draai te vinden en hebben nu 3 wins achter elkaar :)
Zo blij dat ik geen last meer heb van mensen die het leuk vinden om afk te gaan staan.

Did you try to put it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

In de tussentijd tot ik unbanned ben maar even een nieuw account begonnen :P ga ik wel een 2e account naar 30 levelen.

Zat enigsinds te twijfelen om zo'n account van G2play te kopen :P

Koop je voor 15 euro een unranked level 30 account met 30k IP, verder heft dat account niets.
Ook heb je met 50k ip maar die kost gelijk 30 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Die challenge van Cowsep is echt zo fucking ziek maar ik denk dat die het misschien nog gaat halen ook.

Ze challenge was: van level 1 naar Diamond in 7 dagen. in 3a4 dagen was die naar 30 gegaan en ze placements al gespeeld. En hij had ze placements 10/10 gewonnen, kwam die gelijk in Plat 5 :o met nieuw account is dat dus he.

Nu heeft die nog 2 dagen om naar Diamond te gaan. Denk dat die het nog wel kan halen ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Hahah Trick2g _O-
Heb je 800k followers op Twitch, stream je 24 uur en fake je een swatting _O- _O-
Resultaat: Twitch account gebanned :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 19:39
Wootlock schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:39:
Hahah Trick2g _O-
Heb je 800k followers op Twitch, stream je 24 uur en fake je een swatting _O- _O-
Resultaat: Twitch account gebanned :D
Ja, wat een absolute mongool. Alles, zolang er maar viewers komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NibborSneffets schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:40:
[...]

Oh ja zo heb ik gisteren weer eens jankende vrouwlijke streamers gezien want

1) Was zielig en moest huilie huilie doen want der Paypal was gehacked
2) Was zielig en moest huilie huilie doen want der vriendje had haar gedumped

enz enz Twitch zou hier juist gewoon actiever op moeten controleren en gewoon bannen die handel niveau van Twitch is echt erbarmelijk de laatste periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
[...]

Idd. Vind ik al een tijdje van hem trouwens. Follow hem nog wel maar kijken doe ik nooit... Toch eens unfollowen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
[...]

Maar toen Athene hetzelfde geintje deed, was er niets aan de hand zeker? ;)

Ik refereer naar zijn duel met Alex Ich destijds. Wie de beste Ryze speler was, en tijdens de matchup werd Athene zogenaamd geraid door de politie.

Echter hield hij er niets aan over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:30
PL had toen toch ook zoiets? Die zie je nu nog steeds streamen..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:53:
PL had toen toch ook zoiets? Die zie je nu nog steeds streamen..
Volgens mij was die van PL wel legit, want die zat letterlijk met de traantjes in zijn ogen omdat iemand destijds de politie had geinformeerd dat er iets gaande was in zijn huis. Schijnt namelijk nog wel eens voor te komen bij streamers dat ze gewoon de politie op hun dak krijgen. Swifty (ook een redelijk bekende streamer) had ook zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja Phantomlord was gewoon echt gebeurd echt heftig en is ziek dat het gebeurd. Bij swifty ook zo vaak ja, werd meerdere malen voor tig/honderd dollars aan Pizza bezorgd en zulke shit die hij dan moest betalen, best triest. Maar geraid worden door een SWAT team is wel wat erger :p

Had ook een keer een andere streamer gezien, die beelden stonden toen nog ergens online. daar zag je echt gewoon dat het gebeurde, moest op de grond gaan liggen met handen op ze rug en werd toen in een stoel gezet, en die gast echt maar denken... en proberen uit te leggen dat die een video game streamer is :P wat dat inhoud Enzo

En ik heb antwoord van Rito :)
Ze gaan er niks aan veranderen... ze vinden dat wat ik gezegd heb gewoon tegen de regels is en een ban is geplaatst. En op mijn antwoord dat er veel mensen zijn die ik ken die vele malen erger zijn en alleen chat restrictions hebben gekregen (1 zelfs al 14 keer ofzo waarvan de langste 1300 games) zeggen ze: die hebben gewoon dan geluk gehad met welke medewerker ze getroffen hebben.

Ik vind dit echt zoo te triest voor woorden. maarja wat kan k er aan doen

[ Voor 66% gewijzigd door Ricmaniac op 04-08-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ricmaniac schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:26:
Ik vind dit echt zoo te triest voor woorden. maarja wat kan k er aan doen
Je report-mailtje met ons delen natuurlijk :D Ik wil wel eens weten wat voor ernstige aantijgingen jij wel niet hebt gedaan richting de league-community. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Damienx2 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:46:
[...]

Maar toen Athene hetzelfde geintje deed, was er niets aan de hand zeker? ;)

Ik refereer naar zijn duel met Alex Ich destijds. Wie de beste Ryze speler was, en tijdens de matchup werd Athene zogenaamd geraid door de politie.

Echter hield hij er niets aan over.
Dat zeg ik nergens. Ik snap de hype rond Athene al helemaal niet.

Toen ik veel DayZ speelde, zat ik op een server waar een bekende streamer (PsySyndicate) bij op kwam. De eerste dag dat hij joinde, kwam ik hem tegen (zonder hem te kennen) en heeft hij met onze groep meegelopen. Dit bracht een massa fanboys op een RP server waarvan hen enige doel was om Psy tegen te komen. Een influx spelers was leuk, maar een overgroot deel van deze 'spelers' wilde niets met RP te maken hebben. Het bracht zoveel problemen dat een deel van de originele spelers er mee stopten.

Er zijn dus maar weinig streamers waar ik echt plezier van haal. Vaak irriteer ik me al snel aan de persona die ze opzetten.

/rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
NibborSneffets schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:43:
[...]

Dat zeg ik nergens. Ik snap de hype rond Athene al helemaal niet.

Toen ik veel DayZ speelde, zat ik op een server waar een bekende streamer (PsySyndicate) bij op kwam. De eerste dag dat hij joinde, kwam ik hem tegen (zonder hem te kennen) en heeft hij met onze groep meegelopen. Dit bracht een massa fanboys op een RP server waarvan hen enige doel was om Psy tegen te komen. Een influx spelers was leuk, maar een overgroot deel van deze 'spelers' wilde niets met RP te maken hebben. Het bracht zoveel problemen dat een deel van de originele spelers er mee stopten.

Er zijn dus maar weinig streamers waar ik echt plezier van haal. Vaak irriteer ik me al snel aan de persona die ze opzetten.

/rant
Laat ik het zo zeggen, merendeel van de populaire streamers vindt ik persoonlijk vrij ruk. Maar ze doen waar ze goed in zijn (entertainen) en ondanks dat het niet jouw smaak of stijl is, vind ik gewoon dat deze mensen de ruimte moeten krijgen. Mits het natuurlijk een totaal verkeerde inslag maakt dat er iemand openlijk racistische opmerkingen of wat dan ook zit te maken.

Maar wat boeit het nou dat hij een SWAT inval faked? Wie doet hij daar pijn mee? Helemaal NIEMAND. Hetzelfde geldt voor die domme dozen die hun halve lichaam showen en vervolgens pijnlijk slechte games spelen. Dat er mensen naar kijken, prima. Nogmaals ze doen er niemand kwaad mee.

Dus waarom hij nu voor 4 maand gebanned moet zijn. Tja, beetje overdreven. Ik ben geen fan van zijn "gates", want het delayed een game alleen maar hopeloos. Gisteren had ik ook zo'n "gates" Udyr in mijn game zitten. We hadden de game al in 30 minuten kunnen eindigen, maar nee, we moesten "gates" doen dus duurde het 40 minuten. Tja, het is maar wat je efficient noemt. Maar ik verwacht ook niet van de gemiddelde Trick2g viewer dat hij een IQ boven zijn eigen schoenmaat heeft.

Maar om nou iemand voor mongool te gaan uitmaken omdat hij zijn toeschouwers op deze manier probeert te entertainen, tja...

Dit mag dan niet, maar als ik 1 of andere Duitser zie ragen in LoL met daarbij nog eens toxic gedrag ingame, dan vindt Twitch dat helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Damienx2 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:43:
[...]

Je report-mailtje met ons delen natuurlijk :D Ik wil wel eens weten wat voor ernstige aantijgingen jij wel niet hebt gedaan richting de league-community. :+
[1:45] Ricmaniac (Varus): Yeah saw ty
[1:47] Ricmaniac (Varus): try lvl 3
[2:46] Ricmaniac (Varus): anivia no exhaust
[2:58] Ricmaniac (Varus): 2;40 tear
[2:59] Ricmaniac (Varus): ez
[3:07] Ricmaniac (Varus): No passive no exhaust try lvl 3
[3:14] Ricmaniac (Varus): Has
[3:25] Ricmaniac (Varus): can 100 zero her i think
[4:50] Ricmaniac (Varus): im fine now lol, try to counter jungle
[5:03] Ricmaniac (Varus): 5 cs anivia welp
[6:23] Ricmaniac (Varus): 11;15 aniv flash
[6:40] Ricmaniac (Varus): mid no flash now
[7:37] Ricmaniac (Varus): she back again
[7:55] Ricmaniac (Varus): Go
[7:55] Ricmaniac (Varus): bot
[7:56] Ricmaniac (Varus): go
[8:33] Ricmaniac (Varus): mid ifrst
[9:02] Ricmaniac (Varus): gank mid
[10:17] Ricmaniac (Varus): go
[11:16] Ricmaniac (Varus): omw blue after shop
[11:43] Ricmaniac (Varus): cmon bot
[11:45] Ricmaniac (Varus): start warding
[11:46] Ricmaniac (Varus): holy moly
[12:04] Ricmaniac (Varus): idc
[13:17] Ricmaniac (Varus): My god, again no wards
[13:18] Ricmaniac (Varus): ffs
[14:04] Ricmaniac (Varus): kill her 50 cs
[15:18] Ricmaniac (Varus): xin can you hold mid when I roam??
[15:21] Ricmaniac (Varus): thanks
[16:32] Ricmaniac (Varus): come on guys GJ
[17:21] Ricmaniac (Varus): omw bl
[17:46] Ricmaniac (Varus): mid push then bl
[18:15] Ricmaniac (Varus): kill mid
[18:15] Ricmaniac (Varus): again
[18:17] Ricmaniac (Varus): got ult
[20:46] Ricmaniac (Varus): .
[21:14] Ricmaniac (Varus): I cant either with this botlane
[23:17] Ricmaniac (Varus): Threhs?
[23:19] Ricmaniac (Varus): you fucking pssy
[23:20] Ricmaniac (Varus): l2p
[23:21] Ricmaniac (Varus): my god
[23:25] Ricmaniac (Varus): AUTOATTACK
[23:44] Ricmaniac (Varus): Stop buying that shit engage item
[23:45] Ricmaniac (Varus): and get mikaels
[23:46] Ricmaniac (Varus): ty
[24:10] Ricmaniac (Varus): We got a poke comp
[24:13] Ricmaniac (Varus): no clue.
[24:30] Ricmaniac (Varus): Its a dumb buy. All I can say.
[27:02] Ricmaniac (Varus): drake 140
[27:22] Ricmaniac (Varus): o u are
[27:23] Ricmaniac (Varus): gud
[28:44] Ricmaniac (Varus): we cant
[30:09] Ricmaniac (Varus): group 5 pls
[30:27] Ricmaniac (Varus): 400 BT
[31:10] Ricmaniac (Varus): let me poke
[32:12] Ricmaniac (Varus): whos dc
[32:20] Ricmaniac (Varus): xin gone
[32:21] Ricmaniac (Varus): please back off
[32:56] Ricmaniac (Varus): trist
[32:57] Ricmaniac (Varus): awful]
[34:00] Ricmaniac (Varus): Fucking back off
[34:01] Ricmaniac (Varus): ffs
[34:10] Ricmaniac (Varus): I told you to back off
[34:37] Ricmaniac (Varus): rush
[36:13] Ricmaniac (Varus): No way
[37:26] Ricmaniac (Varus): every time
[37:30] Ricmaniac (Varus): not gna win
[37:31] Ricmaniac (Varus): 100%
[37:40] Ricmaniac (Varus): let them
[37:40] Ricmaniac (Varus): take it
[37:41] Ricmaniac (Varus): l0l
[38:05] [All] Ricmaniac (Varus): i'm just sad :(
[38:14] [All] Ricmaniac (Varus): Report pls
[38:45] Ricmaniac (Varus): Dude
[38:48] Ricmaniac (Varus): he is doing it on purpose
[39:03] [All] Ricmaniac (Varus): Report pls, Both cassio and trist for intentionally feeding, which is obvious but w/e.
[39:31] Ricmaniac (Varus): You just walked into them
[39:32] Ricmaniac (Varus): LOL
[39:38] Ricmaniac (Varus): I dont give a fk
[40:25] Ricmaniac (Varus): No
[40:26] Ricmaniac (Varus): she isnt.
[40:40] Ricmaniac (Varus): And no we can not, I was 8-0. 9-4 now.
[40:50] Ricmaniac (Varus): I know he is doing it on purpose, fucking 5th time telling you.
[41:09] [All] Ricmaniac (Varus): 1 thing
[41:13] [All] Ricmaniac (Varus): Dont pick anivia anymore
[41:25] [All] Ricmaniac (Varus): what?
[41:31] [All] Ricmaniac (Varus): I am mad.
[41:39] [All] Ricmaniac (Varus): im wasn't even trying hard
[41:41] [All] Ricmaniac (Varus): Thats the funny part
[41:42] [All] Ricmaniac (Varus): lol xD

This type of behavior is not acceptable and is why the suspension was placed. When there is nothing good to say, don't say anything at all. If you do not show any tendency toward improving your behavior, you may see harsher punishments.

Slyce
Riot Games Player Support Specialist
Ja uiteindelijk liet ik me iets mer gaan en heb inderdaad wat aggressief gereageerd maar ik vind dat gewoon niet 14 day ban waardig als ik daarvoor nog nooit problemen heb gehad met rito. Doe me eerst een warning of chat restriction om bij senses te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

[...]

Want een entertainer die voor entertainment zorgt is meteen een mongool? |:(

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ricmaniac schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:27:
[...]

[...]

Ja uiteindelijk liet ik me iets mer gaan en heb inderdaad wat aggressief gereageerd maar ik vind dat gewoon niet 14 day ban waardig als ik daarvoor nog nooit problemen heb gehad met rito. Doe me eerst een warning of chat restriction om bij senses te komen
Je weet dat je met het vragen om reports, al een ban kunt krijgen he? :) Kwam ik ook pas veel later achter toen ik daadwerkelijk eens die geweldige regeltjes ging lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Fanatic_FS schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:33:
[...]

Want een entertainer die voor entertainment zorgt is meteen een mongool? |:(
Ik kijk Twitch voor de beste spelers. En relevante entertainment is prima, als ze een leuke persoonlijkheid + kennis van de game hebben vind ik het snel interessant, maar ik kijk voor gameplay. Ik kijk niet om te zien wat voor leuks de streamer dit keer bedacht heeft. Als hij een spel aan het spelen is en halverwege begint te jongleren i.p.v. de game heeft het toch geen toegevoegde waarde? Dan kan hij wat mij betreft beter een Youtube kanaal maken en daar telkens iets nieuws voor bedenken. Het platform is voor games/gamers.

Maar dat is enkel mijn mening. Als mensen d.m.v. lichamelijke features en/of opgezette speelstukjes meer viewers willen halen is dat hen ding, maar is het voor mij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

NibborSneffets schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:51:
[...]
Ik kijk Twitch voor de beste spelers.
Daar zit je fout, de beste spelers streamen op twitch niet omdat ze aan het scrimmen zijn tegen andere teams.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Damienx2 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:51:
[...]

Je weet dat je met het vragen om reports, al een ban kunt krijgen he? :) Kwam ik ook pas veel later achter toen ik daadwerkelijk eens die geweldige regeltjes ging lezen.
Ja klopt, ik weet wel dat er fouten dingen tussen zitten maar kom op. Ik durf te wedden dat er geen enkele LoL speler hier in dit topic zit die nooit zoiets heft gezegd. groot gedeelte help ik die mensen ook nog, ik vertel altijd timers en cooldowns.. stuff like that.

Pff nu maak ik mezelf weer helemaal boos :p omdat ik gewoon baal dat ik gebanned ben en het er zekers niet mee eens ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
leukste wat ik qua "toxic"gedrag ik gedaan heb ik meerdere keren fck off en stfu in een botgame voor mijn daily bonus, blijkbaar reporten ze je daar ook al voor zonder effect

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

foutje

[ Voor 97% gewijzigd door Fanatic_FS op 04-08-2015 14:57 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ricmaniac schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:54:
[...]

Ja klopt, ik weet wel dat er fouten dingen tussen zitten maar kom op. Ik durf te wedden dat er geen enkele LoL speler hier in dit topic zit die nooit zoiets heft gezegd. groot gedeelte help ik die mensen ook nog, ik vertel altijd timers en cooldowns.. stuff like that.

Pff nu maak ik mezelf weer helemaal boos :p omdat ik gewoon baal dat ik gebanned ben en het er zekers niet mee eens ben.
Ik geef eerlijk toe ik heb ergere dingen gezegd. Maar ik verpak het enigszins met meer sarcasme. Overigens praat ik ook aanzienlijk minder ingame dan ik jou zien doen, maar dat puur vanwege het feit dat de lol-zieltjes nou eenmaal niet tegen kritiek kunnen, en tegenwoordig een persoon als Riot Lyte hebben om hun te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Fanatic_FS schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:54:
[...]

Daar zit je fout, de beste spelers streamen op twitch niet omdat ze aan het scrimmen zijn tegen andere teams.
De best beschikbare spelers dan. Maar dan nog..

Offtopic voetbal:

spoiler:
Nee, ik ben fan van een club waar een gedeelte van 's werelds beste voetballers spelen, geleid door een coach met een winnaars-mentaliteit en genoeg persoonlijkheid om blijkbaar wekelijks verschillende Engelse kranten druk mee te houden. Ik ken de kritieken op het defensieve spel inmiddels, maar over het algemeen vertonen ze dominant voetbal. Maar laten we het over League hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
[...]

Ik durf te wedden dat er geen enkele LoL speler hier in dit topic zit die nooit zoiets heeft gezegd.
<<<<<<<<<<<

Ik bezig dergelijk gedrag niet. Echt verwerpelijk gewoon! :N
Damienx2 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:57:
[...]

en tegenwoordig een persoon als Riot Lyte hebben om hun te beschermen.
Er is een kans van 100% dat hij een keer wat gezegd heeft over de regels binnen League! Lyte heeft meerdere bijzonder interessante onderzoeken gedaan die onder meer aantonen dan vrouwen binnen League eigenlijk een groot probleem zijn, want als de spelers doorhebben dat er een vrouw meedoet: dan wordt er wel 300% meer geflamed! Ook zijn mensen die slachtoffer zijn van veelvuldig flamen tot wel 126% (jawel, 126%!) geneigd te stoppen.

[ Voor 84% gewijzigd door Jaap. op 04-08-2015 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:03:
[...]
Er is een kans van 100% dat hij een keer wat gezegd heeft over de regels binnen League! Lyte heeft meerdere bijzonder interessante onderzoeken gedaan die onder meer aantonen dan vrouwen binnen League eigenlijk een groot probleem zijn, want als de spelers doorhebben dat er een vrouw meedoet: dan wordt er wel 300% meer geflamed! Ook zijn mensen die slachtoffer zijn van veelvuldig flamen tot wel 126% (jawel, 126%!) geneigd te stoppen.
Ik stop ook meestal voor 126% met spelen, omdat ik het heel erg zeker weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ik baal vooral van het moment van de ban ook, ik ben altijd iemand die die extraatjes wil halen enzo.. challenges, trophies, achievements. Maakt niet uit waarmee. En dan zal ik nu precise die icons + gangplank skin mislopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ricmaniac schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:23:
ik baal vooral van het moment van de ban ook, ik ben altijd iemand die die extraatjes wil halen enzo.. challenges, trophies, achievements. Maakt niet uit waarmee. En dan zal ik nu precise die icons + gangplank skin mislopen
Achja, shit happens.. Gewoon relativeren..

Je kan toch maar 1 icon instellen en wie speelt überhaupt Gangplank.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
[...]
Eén schrale troost: je hoeft niet te spelen voor het zoveelste onzinnige summoner icon :P

Oh je haalt me de woorden uit de mond, Jap :P

[ Voor 6% gewijzigd door Koekiemonsterr op 04-08-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:25:
[...]

Eén schrale troost: je hoeft niet te spelen voor het zoveelste onzinnige summoner icon :P

Oh je haalt me de woorden uit de mond, Jap :P
dat wil ik juist! :p haha
JapieTalent schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:24:
[...]

Achja, shit happens.. Gewoon relativeren..

Je kan toch maar 1 icon instellen en wie speelt überhaupt Gangplank.. :+
ja ik snap je punt wel hoor haha, maarja that's me... zou je ook zo makkelijk denken als jij 14 dagen gebanned was though :9

[ Voor 39% gewijzigd door Ricmaniac op 04-08-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ricmaniac schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:29:
[...]

ja ik snap je punt wel hoor haha, maarja that's me... zou je ook zo makkelijk denken als jij 14 dagen gebanned was though :9
Vooropgesteld dat ik niet toxic ben en mij dat dus niet zal overkomen, vind ik die insinuatie compleet onwenselijk. Alleen toen ze bij Riot een zeldzaam foutje hadden gemaakt en me toch suspended hadden, heb ik weliswaar enkele potjes op een smurfje gespeeld, maar voornamelijk eigenlijk andere games.
League is in theorie wel leuk, alleen ontmoedigt de game-experience nogal om het leuk te blijven vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Ik speel tegenwoordig met de chat zo klein mogelijk en als het mij ter erg wordt in-game dan schuif ik het venster naar onder zodat de chat helemaal niet meer zichtbaar is. Lekker rustig!

Zo erg is het nog niet wat er in die chat wordt gezegd waar je door gebanned bent.. Zie dagelijks wel ergere dingen langs komen! Wist ook niet dat het vragen om reports niet mag (al doe ik dat zelf sowieso al zo goed als niet)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf ..
ja je chat veel, misschien kom je iets te pushy over hierdoor
maar voor de rest zie ik niets staan dat ik niet elke dag 10x erger tegenkom
heb me zelf hier zeker ook al schuldig aan gemaakt maar nog nooit een sanctie gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:23:
I know the feeling, Ik had ook een 14 dagen ban.. Als je veel league speelt is het echt kloten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 08:55:
[...]

I know the feeling, Ik had ook een 14 dagen ban.. Als je veel league speelt is het echt kloten..
Same, ik haat het ook als ik een bekeuring krijg voor te hard rijden, het komt altijd zo ongelegen. Tip: typ gewoon aanzienlijk minder ingame. Ping / kortte calls meer niet. Niemand zit te wachten op een hele uitleg van wie dan ook waarom iets mis ging, plus men gaat het toch niet begrijpen dat ze niet helemaal fris in de bovenkamer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:54:
[...]

Same, ik haat het ook als ik een bekeuring krijg voor te hard rijden, het komt altijd zo ongelegen. Tip: typ gewoon aanzienlijk minder ingame. Ping / kortte calls meer niet. Niemand zit te wachten op een hele uitleg van wie dan ook waarom iets mis ging, plus men gaat het toch niet begrijpen dat ze niet helemaal fris in de bovenkamer zijn.
Als een blitzcrank support voor de lol 10 keer dood gaat op mid en zegt mijn muis doet het niet, en dan ook nog moeten lachen.

Dan kan ik mij niet inhouden! Hetzelfde als iemand op de weg waar je 80 mag rijden 60 gaat rijden.
Dan word ik gewoon chagrijnig.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:57:
[...]

Als een blitzcrank support voor de lol 10 keer dood gaat op mid en zegt mijn muis doet het niet, en dan ook nog moeten lachen.

Dan kan ik mij niet inhouden! Hetzelfde als iemand op de weg waar je 80 mag rijden 60 gaat rijden.
Dan word ik gewoon chagrijnig.. |:(
Dat is prima dat je daar geirriteerd van wordt, maar laat het dan niet blijken? Wat heeft het voor zin, het kost je zelf speeltijd uiteindelijk.

Deze community ga je niet veranderen, het enige wat nu gebeurt is met de gehele Riot Lyte aanpak is dat mensen die daadwerkelijk het spelletje willen spelen en ook daadwerkelijk hun best willen doen worden gestraft omdat ze simpelweg zat zijn met Casual Henkie te spelen. Maar ja die moet ook zijn ranked doen eens in de zoveel tijd. En dan zitten ze in je game, en het enige wat je dan kan doen is gewoon op je eigen spel letten wat je nog kan verbeteren en op naar de volgende game. Of je doet net zoals ik, heb je een paar van dat soort apen in je game, if you can't beat 'em, join 'em. En dat houd dus niet in dat je zelf moet gaan lopen feeden, maar vorm gewoon een irritatie factor voor hun. Kijk die 13LP die heb je zo weer na een win, en in de meeste gevallen verliezen deze mensen over het algemeen meer games dan dat ze winnen, dus is het een win / win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:17:
[...]

Dat is prima dat je daar geirriteerd van wordt, maar laat het dan niet blijken? Wat heeft het voor zin, het kost je zelf speeltijd uiteindelijk.

Deze community ga je niet veranderen, het enige wat nu gebeurt is met de gehele Riot Lyte aanpak is dat mensen die daadwerkelijk het spelletje willen spelen en ook daadwerkelijk hun best willen doen worden gestraft omdat ze simpelweg zat zijn met Casual Henkie te spelen. Maar ja die moet ook zijn ranked doen eens in de zoveel tijd. En dan zitten ze in je game, en het enige wat je dan kan doen is gewoon op je eigen spel letten wat je nog kan verbeteren en op naar de volgende game. Of je doet net zoals ik, heb je een paar van dat soort apen in je game, if you can't beat 'em, join 'em. En dat houd dus niet in dat je zelf moet gaan lopen feeden, maar vorm gewoon een irritatie factor voor hun. Kijk die 13LP die heb je zo weer na een win, en in de meeste gevallen verliezen deze mensen over het algemeen meer games dan dat ze winnen, dus is het een win / win.
Die ''Casual Henkie's'' kom ik veel tegen, zit nu in Gold 3(98 LP) niet al te hoog niet al te laag, en daar zitten ze vooral in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 08:37:
[...]

wtf ..
ja je chat veel, misschien kom je iets te pushy over hierdoor
maar voor de rest zie ik niets staan dat ik niet elke dag 10x erger tegenkom
heb me zelf hier zeker ook al schuldig aan gemaakt maar nog nooit een sanctie gekregen
Helemaal mee eens. Echter voor het volgende stukje mag je mensen gerust bannen:

Nu weet ik niet wat Anivia allemaal gezegd heeft, maar dit is wel het toppunt van onsportiviteit, ik wordt nog liever verrot gescholden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

[...]

[...]

Ik zie hier zat redenen om een (chat)ban te krijgen hoor, dus speel nu niet de onschuld himself ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:16:
[...]

Helemaal mee eens. Echter voor het volgende stukje mag je mensen gerust bannen:

Nu weet ik niet wat Anivia allemaal gezegd heeft, maar dit is wel het toppunt van onsportiviteit, ik wordt nog liever verrot gescholden.
ok true enough
ook niet iets dat ik zou typen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:35:
[...]

ok true enough
ook niet iets dat ik zou typen
Naja was toch echt zo, ik stond 8-0 in lane, echt slechtste anivia die ik had gezien ooit. En als ze mij dan verbaal aanvalt ga ik zulke dingen zeggen ja als ik mad ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:30:
[...]

Naja was toch echt zo, ik stond 8-0 in lane, echt slechtste anivia die ik had gezien ooit. En als ze mij dan verbaal aanvalt ga ik zulke dingen zeggen ja als ik mad ben :P
Dan heb je met je 8-0 nog niet hard genoeg gecarried. De enige factor om te winnen en die constant is , ben jezelf. Ga gewoon nooit met iemand in discussie in LOL of andere spellen. Ook al heb je gelijk, ze zien toch alleen maar dat ze zelf gelijk hebben.
Pagina: 1 ... 7 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.