Gezien het systeem van championship points & de regional qualifier denk ik dat TSM heel veel kans heeft naar Worlds te gaan.
Momenteel (met de huidige play-off plekken al erbij geteld staat TSM momenteel op 1 in die stand.
Ze kunnen nog enkel bijgehaald worden door Liquid & Impulse. Als TSM wint OF TIP verliest zijn ze zoiezo tweede in die stand en indien TL de split wint gaan ze zeker naar worlds.
Worst case scenario is dat ze er onmiddellijk uitliggen en dat TIP wel doorgaat. Dan zijn ze zoiezo (ongeacht de uitkomst van de split) zeker van de derde plek (en een heel grote kans op een tweede plek, want de enige manier waarop ze derde kunnen worden is als TIP tweede & TL derde eindigt). in elk ander scenario zijn ze tweede qua championship points en zijn ze waarschijnlijk de top seed (of tweede seed) voor de regional qualifiers.
Volgens mij gaan TSM, TL & TIP naar worlds voor Amerika, tenzij Gravity of CLG heel gek gaan doen (en dat zeg ik als old school CLG fan

)
*En dan wint dit weekend Dignitas van TIP & GV van TSM en dan kan dit de vuilbak in natuurlijk
In Europa lijkt er mij weinig twijfel dat Fnatic naar worlds gaat (of er moeten heel gekke dingen gebeuren, maar mathematisch kan het nog natuurlijk). Eigenlijk gaat het daar maar tussen 3 teams. UOL, H2K en Origen. Indien UOL & H2K hun kwartfinale winnen (en tegen Roccats en Giants respectievelijk moet dat (met alle respect) geen probleem zijn). Dan hangt het even van de loting af (ik weet niet wie tegen wie kan uitkomen nadien) wat daar mogelijk is. Tenzij Origen zwaar uithaalt en de split wint gaan normaal gezien H2K & UOL onder elkaar mogen uitmaken wie naar worlds mag op championship points, en zal het overgebleven team het tegen Origen moeten uitvechten in de regional qualifiers.
*Indien H2K verliest is UOL wel zeker van die tweede plek op champioship points indien ze zelf winnen
Hai was zelf gestopt wegens gezondheidsredenen en gaat dus wss niet blijven
[
Voor 45% gewijzigd door
Jebus4life op 29-07-2015 14:58
]