[PC/Mac] League of Legends - Deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 33 Laatste
Acties:
  • 72.015 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Outerspace schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 10:53:
[afbeelding]
Natuurlijk zeggen stats niet alles, ik speel helaas nog steeds brons. Maar dit is voorlopig wel de champ die ik het meest ga spelen :) Malph jungle kan op zich wel, de W doet een boel goed. Als laner bouw ik meestal als eerst een frozen heart / randuins, maar dat ligt er aan of ik een AD tegenstander heb.
Ik speel sinds aantal weke alleen nog maar malphite, top jungle of sup. maakt me niets uit.
heb mezelf zo van zilver 4 naar gold 5 gespeeld.

Ik build eigenlijk puur tank. Als enemy team full ad is, bijna tijd wel win. Gewoon alleen maar armor huilden waardoor je w damage ook scaled.

[ Voor 10% gewijzigd door ralph0603 op 26-07-2015 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal CLG eens verder komen dan playoffs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Waarschijnlijk niet, maar vraag me meer af of TSM toch nog de top 2 gaat halen. Hoop het niet (zou goed zijn voor NA als het niet altijd hetzelfde team is dat wint), maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:28

Secsytime

Automagisch

hidjedewitje schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:08:
Zijn er ook mensen die naar het WK gaan in brussel?
Ik twijfel om naar de finale in Berlijn te gaan.. Brussel ben ik al geweest dit jaar, en vind ik persoonlijk niet zo'n leuke stad als Berlijn.

Iemand een idee wat dit is? Een of andere actie van Riot? Ik snap er iig niks van en er staat ook niet echt veel vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hidjedewitje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-08 17:42
Secsytime schreef op zondag 26 juli 2015 @ 11:59:
[...]

Ik twijfel om naar de finale in Berlijn te gaan.. Brussel ben ik al geweest dit jaar, en vind ik persoonlijk niet zo'n leuke stad als Berlijn.

Iemand een idee wat dit is? Een of andere actie van Riot? Ik snap er iig niks van en er staat ook niet echt veel vermeld.
Als je nog geen kaartjes hebt voor de finale dan ben je nu te laat :/
En dat ziet er inderdaad niet echt uit als riot. Het ziet er meer uit als oplichterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:36
Secsytime schreef op zondag 26 juli 2015 @ 11:59:
Holy shit, en dan probeer je ook nog mensen ongemerkt op jouw unique link te laten klikken? Dat is echt sad dude :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik heb overwogen bij de semi finals of de finals te gaan kijken, maar om daar de hele dag tussen jong grut te gaan zitten op mijn gevorderde leeftijd... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40
Recrush schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:07:
[...]

Holy shit, en dan probeer je ook nog mensen ongemerkt op jouw unique link te laten klikken? Dat is echt sad dude :')
Dan voel je je ineens weer 20 jaar jonger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Recrush schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:07:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/efSGjT6.png

[ Voor 39% gewijzigd door Secsytime op 26-07-2015 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Koekiemonsterr schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:26:
[...]

Dan voel je je ineens weer 20 jaar jonger :P
Verkeerde quote? Met 20 jaar jonger ben ik nog altijd ouder dan de gemiddelde fan waarschijnlijk :D

Trouwens, WE vs RNG game 2, vanaf ongeveer 24 minuten, actie ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Skyclad schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:31:
[...]
Trouwens, WE vs RNG game 2, vanaf ongeveer 24 minuten, actie ftw!
Inderdaad, leuke actie vanaf dat moment :D
Je mag best toegeven dat je een beetje onzorgvuldig was met het doorsturen van die link.

Ik ga er eigenlijk blindelings vanuit dat men hier met links wel ff checkt wat er gelinkt wordt, maar is kennelijk bij jou al teveel gevraagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Koekiemonsterr schreef op zondag 26 juli 2015 @ 14:23:
Je mag best toegeven dat je een beetje onzorgvuldig was met het doorsturen van die link.

Ik ga er eigenlijk blindelings vanuit dat men hier met links wel ff checkt wat er gelinkt wordt, maar is kennelijk bij jou al teveel gevraagd...
Was gewoon met opzet. Want het lijkt een fake website maargoed als het alleen maar een referral link is, waarom niet op een forum donderen? Wel knap hoe hij een ninja edit gedaan heeft trouwens :D

Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 5% gewijzigd door Recrush op 26-07-2015 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
De eerste paar LPL matches overwoog ik te posten dat ze daar zo weinig kills kregen.. maar OMG vs IG game 2 heeft er net iets meer. Het is trouwens leuk om te zien hoe enthousiast het publiek daar reageert als hun favorieten winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ik vraag of iemand weet wat het is? Waarop Skyclad mijn vraag beantwoord, dank daarvoor.

Ik plaats geen referral link.. (': (zoals de afbeelding duidelijk laat zien). Beetje jammer dat ik hier altijd als de boosdoener word afgeschilderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het is verder gewoon scam, niet ingericht door Riot.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Weekendje met wat vrienden 5v5 Ranked aan het spelen, vrijdag begonnen en begon goed, paar potjes gewonnen en stonden bijna in de series. Gisteren ging het wat minder helaas en weer gezakt. En nu ineens vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zpivXUk.jpg

Teamcomp is gevonden hoor :D Series naar Silver 1 gehaald.

[ Voor 5% gewijzigd door MonkeySleeve op 27-07-2015 02:35 ]

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
JapieTalent schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:44:
Als we ons dan toch aan een voorspelling gaan wagen:

T8 - TL
DIG - CLG
GV - TIP
NME - TSM
TDK - C9

NME - DIG
CLG - T8
TSM - C9
GV - TDK
TL - TIP
Bijna :D

spoiler:
Wtf GV??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Dit spel geeft zoveel frustraties soms.. Men gaat er vanuit dat iedereen lekker aan de pillen zit en iedereen maar lief, leuk en gezellig vindt. Als iemand je game enorm verneukt dan moet je maar lachen en het prima vinden. Ik heb nu een tijdelijke ban omdat ik commentaar gaf op iemand die jungle speelde (als je het zo al mag noemen). Gast feede, deed niets, geen ganks, geen drake, liep in teamfights nog steeds random in jungle en als je dan zegt van wil je aub mid ganken? Dan liep hij er voorbij.
Het enige qua 'schelden' wat ik zei was "are you retarded?" ...

Sorry maar dit gaat IMO helemaal nergens over. Zo'n sad face hoort lekker 2 divisies te zakken als hij het vaker doet en een temp ban omdat hij niet communiceert met het team sowieso. Wanneer gaan ze eens meer kijken -hoe- mensen spelen, en daarop eens straffen? Fuck je heel de game dan vind ik dat persoonlijk erger... je verpest het dan voor 4 andere.

FYI er is niets mis met fouten, of even dom doodgaan, maar constructief alles fout doen, niet communiceren en vervolgens half gaan trollen is echt sad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Gezocht duo-queue buddy:

Ben op dit moment Gold IV (heb hele seizoen nog niet gespeeld, behalve laatste maand) en wil me richting plat werken. Teveel retards en noobs aanwezig, met buddy is er iig 1 faalhaas minder :P.
Ben zelf 25 jaar, dus geen kiddo en eerlijk gezegd ook geen behoefte aan flaming kiddo's.

Ik main jungle/supp :D! Winrate op die roles tussen 60-70%, afhankelijk van de champ.

[ Voor 25% gewijzigd door Squishie op 27-07-2015 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:21
Heb nog niet alles gezien, ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Douweegbertje schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:58:
Dit spel geeft zoveel frustraties soms.. Men gaat er vanuit dat iedereen lekker aan de pillen zit en iedereen maar lief, leuk en gezellig vindt. Als iemand je game enorm verneukt dan moet je maar lachen en het prima vinden. Ik heb nu een tijdelijke ban omdat ik commentaar gaf op iemand die jungle speelde (als je het zo al mag noemen). Gast feede, deed niets, geen ganks, geen drake, liep in teamfights nog steeds random in jungle en als je dan zegt van wil je aub mid ganken? Dan liep hij er voorbij.
Het enige qua 'schelden' wat ik zei was "are you retarded?" ...

Sorry maar dit gaat IMO helemaal nergens over. Zo'n sad face hoort lekker 2 divisies te zakken als hij het vaker doet en een temp ban omdat hij niet communiceert met het team sowieso. Wanneer gaan ze eens meer kijken -hoe- mensen spelen, en daarop eens straffen? Fuck je heel de game dan vind ik dat persoonlijk erger... je verpest het dan voor 4 andere.

FYI er is niets mis met fouten, of even dom doodgaan, maar constructief alles fout doen, niet communiceren en vervolgens half gaan trollen is echt sad.
Vind t sowieso raar dat ze mensen straffen op hun taalgebruik. Heb nog nooit eerder een spel gezien waar ze dat deden...
Ben zelf nog nooit gebanned, maar ik vind gewoon dat je niet altijd maar sociaal accepteerbare taal moet gebruiken, als je wilt flamen moet dat gewoon kunnen, er is niet voor niets een language filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Nja er moet wel een grens zijn. Ik snap dat 'zeiken' en flamen het spel óók kan verpesten. Prima, maar straf die wankers die een gehele game verpesten dan ook. Iets met dubbele standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
jesse111 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:12:
[...]

Vind t sowieso raar dat ze mensen straffen op hun taalgebruik. Heb nog nooit eerder een spel gezien waar ze dat deden...
Ben zelf nog nooit gebanned, maar ik vind gewoon dat je niet altijd maar sociaal accepteerbare taal moet gebruiken, als je wilt flamen moet dat gewoon kunnen, er is niet voor niets een language filter.
Dat taal filter stelt ook niks voor.. als je fuckk typt ipv van fuck komt het er gewoon vrolijk door. Er zit ook nog wel verschil tussen flamen en iemand alle ziektes van de wereld toe wensen inclusief een dode familie. Dat soort achterlijke figuren mogen wat mij betreft een enkeltje permaban krijgen en een offline spelletje gaan spelen. (ja ik weet dat je mensen kan muten :p)

Ben benieuwd of die keyboard warriors in het echt ook dat soort taal naar andere slingeren. Dat ze dan maar eens een keer de verkeerde persoon tegen mogen komen! *O*
schaapiej schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 08:24:
Nog wel een vaag 'probleem' wat ik (mijn duo ook) sinds kort heb; als ik na de match op play again druk kom ik soms in create a custom game. Meer mensen die dit hebben?
Iemand dat nog gehad?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
JapieTalent schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:58:
[...]

Heb nog niet alles gezien, ben benieuwd ;)
Veel plezier met kijken, meer actie in de laatste twee dagen van de NA LCS dan ze daar in de rest van de summer split hebben gehad!

Oh, en ik gebruik die functie bijna nooit, maar volgens mij heb ik het een jaar geleden een keer gehad, schaapiej

[ Voor 16% gewijzigd door Skyclad op 27-07-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:54
Douweegbertje schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:21:
Nja er moet wel een grens zijn. Ik snap dat 'zeiken' en flamen het spel óók kan verpesten. Prima, maar straf die wankers die een gehele game verpesten dan ook. Iets met dubbele standaard.
ik ken het lol. soms voelt het wel alsof jij degene bent die wordt genaaid, ik heb nu 1 of andere ranked restriction moet 32 draft mode normal games winnen voor ik weer ranked mag, ja dikke pik 3 bier ben dus sinds een half jaar retired van ranked games, erg jammer was well on my way to diamond,maar wat een absurde straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

schaapiej schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:49:
[...]

[...]

Iemand dat nog gehad?
Zeer regelmatig, geen oplossing kunnen vinden.

Ik heb ook regelmatig met league (en enkel met league) dat ik visual bugs krijg. Items die flikkeren, mini map die flikkert. Heel iri, kan het alleen stoppen door alt+ tab.

Bij andere spellen heb ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Douweegbertje schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:21:
Yup helemaal gelijk.

Heb hier al vaak genoeg geklaagd over het feit dat de trolls/feeders ongestraft hun teammates kunnen screwen en dat degene die terecht zijn mond erover open doet juist gestraft wordt. Je doet er niets aan helaas.
Ambition88 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:19:
[...]
ik ken het lol. soms voelt het wel alsof jij degene bent die wordt genaaid, ik heb nu 1 of andere ranked restriction moet 32 draft mode normal games winnen voor ik weer ranked mag, ja dikke pik 3 bier ben dus sinds een half jaar retired van ranked games, erg jammer was well on my way to diamond,maar wat een absurde straf.
Ja wauw, lekker dat. Snap niet wanneer die Rito apen doorkrijgen dat ze hiermee hun doel volledig voorbij schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Skyclad schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:02:
[...]

Veel plezier met kijken, meer actie in de laatste twee dagen van de NA LCS dan ze daar in de rest van de summer split hebben gehad!
Thanks, day 1 was in ieder geval de moeite van het kijken wel waard, met enkele verrassingen!
jesse111 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:12:
[...]

Ja hoor, want als op je werk of bij je hobby/sport een collega/teamgenoot niet functioneert zoals jij dat graag ziet ga je ook helemaal los en wens je diegene alle ziektes e.d. toe?

Wat een flauwekul, en bovendien ook contraproductief, want het wordt er echt niet beter van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
JapieTalent schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:10:
[...]

Thanks, day 1 was in ieder geval de moeite van het kijken wel waard, met enkele verrassingen!

[...]

Ja hoor, want als op je werk of bij je hobby/sport een collega/teamgenoot niet functioneert zoals jij dat graag ziet ga je ook helemaal los en wens je diegene alle ziektes e.d. toe?

Wat een flauwekul, en bovendien ook contraproductief, want het wordt er echt niet beter van.
Met sport (voetbal) heb ik dat regelmatig mee gemaakt hoor, als het team even niet lekker ging gewoon even lekker op elkaar zeiken en daarna weer voetballen, was niks mis mee en daarna liepen we gewoon weer als vrienden van het veld af.

Waar heb je vandaan dat het contraproductief werkt? Heb je hier een onderzoek van? Ik heb nog nooit mee gemaakt dat als iemand positief was in mijn team dat de rest gelijk beter/serieuzer ging spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
jesse111 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:27:
[...]

Waar heb je vandaan dat het contraproductief werkt? Heb je hier een onderzoek van? Ik heb nog nooit mee gemaakt dat als iemand positief was in mijn team dat de rest gelijk beter/serieuzer ging spelen.
Waar ik dat vandaan heb? Nou gewoon League spelen? Ik heb namelijk nog nooit gezien dat door een dergelijke flameparty een 0-4 achterstand ineens omgedraaid werd naar een 4-0 voorsprong.

Wat denk je te bereiken met het compleet flamen op een hypothetische toplaner die 0-4 gaat? "OMG YOU FEEDER.. YOU DIED AGAIN YOU MORON. YOU PLAY EVEN WORSE THEN YOUR DEAD MOTHER. REPORTED AFTER GAME etc. etc. etc."

Dit maakt natuurlijk dusdanige indruk dat deze toplaner wel even een versnelling bijschakeld en vervolgens de sterren van de hemel speelt. Nee Jesse, in realiteit is deze toplaner op zijn teentjes getrapt en begint hij doodleuk terug te flamen, waarna een derde speler uit je team zich er ook mee gaat bemoeien want "jongens als jullie nu stoppen met flamen kunnen we misschien nog winn.. he VERDORIE GAAN JULLIE NU WEER DOOD?!"

Inderdaad, heel productief dat flamen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
jesse111 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:27:
[...]

Met sport (voetbal) heb ik dat regelmatig mee gemaakt hoor, als het team even niet lekker ging gewoon even lekker op elkaar zeiken en daarna weer voetballen, was niks mis mee en daarna liepen we gewoon weer als vrienden van het veld af.
Ik vind dat geen goede vergelijking. Met voetbal heb je een vast team en over het algemeen een taktiek om te spelen. Met SoloQ speel met vreemde en iedereen heeft zijn eigen taktiek. Er zijn mensen die willen power farmen in de jungle, andere willen splitpushen en dan heb je nog de supports die willen roamen terwijl de ADC torens aan het neer knallen is.

Als iemand gewoon normaal zegt dat tower diven niet zo handig was en de volgende keer wat veilig moet spelen dan doe ik dat eerder dan als iemand begint te flamen, en zeker als jungler krijg je al genoeg verwensingen naar mijn hoofd dat flamers meteen al niet meer op support kunnen rekenen. Als je dan weer wat fout doet krijg je nog meer negativiteit naar je kop.

Verder mogen feeders van mij ook wel gestraft worden, alleen gaat dat wat moeilijk. De lijn tussen feeden en slecht spelen is soms wat dun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Kaartjes voor de Semi-Final in Brussel in de pocket :+
Nu eens zoeken naar een hotelletje :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Als iemand flamed, of enkel zegt "stop feeding" gaat hij op mute + report na het spel.

Als iemand daarentegen constructief helpt, krijgt hij waarschijnlijk een helpfull.

Met "Please play safe, try not to die, we will snowball the other lanes if you can do that" kan zo iemand iets, en je helpt iemand het spel te begrijpen.

Als iemand zou lopen schelden tijdens een potje voetbal lach ik hem uit of negeer ik hem (en voel me in beide gevallen kutter dan ervoor). Ik ga er niet beter van spelen.

Sorry, maar ik vermoed dat je restrictie verdient hebt. Als iedereen hem gewoon report (wat logisch zou zijn als het zo duidelijk was) dan is hij snel genoeg zijn account kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 17:59

Jebus4life

BE User

Ga ook beide dagen naar de semi's ^^ Tickets waren echt zot snel uitverkocht he? Zat klaar aan m'n pc voor 2 tickets voor beide dagen en 15 minuten na de start was het al niet meer mogelijk om 2 seats naast elkaar te krijgen. Gelukkig was ik snel genoeg om binnen de 15 minuten tickets voor beide te fixen :+

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Heb ook tickets kunnen scoren voor zondag, wou eigenlijk beide dagen gaan maar zaterdag was zo snel uitverkocht :s

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyX1989
  • Laatst online: 02-09 16:41
Heb voor de groep waar ik mee ga 9 tickets voor zaterdag en 7 tickets voor zondag kunnen scoren, ander persoon heeft overige 2 voor de zondag. We zitten wel verdeeld maar al met al vond ik het nog te doen om kaarten te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Flame hier maar eens op het forum, de enige die dan nog productief is Gropah. :')

En ook jullie kunnen hier af en toe de grootste onzin posten. Dus voor je over een ander begint te zeiken, kijk eens even lekker in de spiegel. Durf te wedden dat je zelf ook niet elke game even lekker speelt.

Ik kan oprecht zeggen dat ik nog NOOIT meer dan 5 games stabiel zelf geen enkele fout heb gemaakt in een game. Hence maak er zelfs 3 van.

Dus hou aub op met dat gehuil dat je weer een ban hebt gehad. Gewoon smoel houden en spelen. Niemand zit te wachten op je gehuil dat je weer een keer geganked bent.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Persoonlijk hoop ik dat er ngo een Europees (of Amerikaans) team inzit dan (maar wss enkel Fnatic dat een kans maakt tegen de Aziatische teams)

Nuja, hoe westers zijn die teams nog ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyX1989
  • Laatst online: 02-09 16:41
Het zal leuk meegenomen zijn als er nog westers team inzit, maar schat de kans niet heel hoog in. Hoe dan ook ga ik meer heen om het een keertje meegemaakt te hebben. Heb wel eens getwijfeld om naar gewone LCS te gaan maar vond dat toch net even te ver voor wat het is.

Nu hopen op twee keer 5 spannende potjes en geen 3-0 stomp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
En wat betreft Devourer... ik ban vanaf nu 100% Kayle. Heb haar net zelf gespeeld. Ik voel me letterlijk nog steeds vies...

http://matchhistory.euw.l...401/24621972?tab=overview

Enemy team stond enorm voor, ze beginnen Baron, en hoppa 5 kills in mijn pocket...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Wauw, het is zeldzaam maar zojuist (na ARAM nota bene) een waarschuwing gehad dat ik gereport ben voor harassment: verbal abuse. Zat een Ziggs in m'n team die vanaf minuut 10 zei "surrender 15 or im gone". Op 15 minuten kwam de surrender vote, die werd denied en hij ging inderdaad afk. Daarna kwam hij terug om te feeden en toen ik iets zei over zijn attitude in een fun gametype kreeg ik te horen "stop crying virgin its a game" :') Met de vraag waarom hij dan niet gewoon speelt natuurlijk geen reactie. Wel even in allchat gezet dat hij afk was omdat de surrender denied werd en hoppa! In endgame krijg ik een waarschuwing voor HARASSMENT & VERBAL ABUSE. NIET MEER DOEN JOOBADBRO. BAD BAD BRO.

Stel je voor dat je op straat loopt, een overval ziet gebeuren, roept dat iemand 112 moet bellen, de politie aan komt rijden en jou door je kop schiet omdat je onrust hebt veroorzaakt. Zo werkt het systeem van League in ieder geval wel. GG Rito! Ik wen me maar weer aan de chat gewoon niet meer te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damienx2 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:57:
En wat betreft Devourer... ik ban vanaf nu 100% Kayle. Heb haar net zelf gespeeld. Ik voel me letterlijk nog steeds vies...

http://matchhistory.euw.l...401/24621972?tab=overview

Enemy team stond enorm voor, ze beginnen Baron, en hoppa 5 kills in mijn pocket...
Dirty man...or woman!

Niet beter Rylai pakken i.p.v. Frozen Mallet?

Rylai heb je door de AP betere heals, werkt ook op haar Q (Frozen Mallet niet lijkt me?) en die 40% slow met de huidige Rylai is zo damn sterk. Met mallet is de slow 30% toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 27-07-2015 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik wou HP hebben, geen extra damage. En 300 HP was het voor mij helemaal waard ;). Met nog een nuttige proc plus wat random mixed damage.

[ Voor 58% gewijzigd door Damien op 27-07-2015 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:54
rylai is een must buy op kayle.

net zoals elise spelers die geen rylais kopen aaah, doet gewoon pijn van binnen ;w

[ Voor 58% gewijzigd door Ambition88 op 27-07-2015 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Must is zwaar overdreven tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:11:
Gewoon smoel houden en spelen.
Beste advies van de afgelopen 10 pagina's hands down. Tenzij je een of ander briljant strategisch plan hebt dat je graag wilt delen met je team ben je over het algemeen beter af door gewoon je mond te houden (een grapje of vriendelijk/beleefd zinnetje tussendoor daargelaten).

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op maandag 27 juli 2015 @ 18:37:
[...]

Beste advies van de afgelopen 10 pagina's hands down. Tenzij je een of ander briljant strategisch plan hebt dat je graag wilt delen met je team ben je over het algemeen beter af door gewoon je mond te houden (een grapje of vriendelijk/beleefd zinnetje tussendoor daargelaten).
Dat wordt ook niet altijd gewaardeerd hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Vicarious schreef op maandag 27 juli 2015 @ 18:37:
[...]

Dat heb ik nu dus ook weer geleerd. Ik ga gewoon niks meer uit mezelf zeggen, tenzij iemand anders iets positiefs zegt. Gewoon mondje dicht. Minste kans op gezeik, geflame en reports en meer energie en tijd om in de game te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Tweede dag ook al gezien, Japie? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Skyclad schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:00:
Tweede dag ook al gezien, Japie? :D
Vannacht/Morgen.. Wil zelf ook nog paar potjes doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
He bah, heb ik eindelijk eens als Irelia de perfecte game vs een Nasus... vergeet ik het te recorden :(

Nou ja dan maar de LP in ontvangst nemen.

http://matchhistory.euw.l...384/24621972?tab=overview

[ Voor 25% gewijzigd door Damien op 27-07-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
IdieEasy schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:19:
Als iemand flamed, of enkel zegt "stop feeding" gaat hij op mute + report na het spel.
Dus je bent ook al geïndoctrineerd door het Rito evangelie welke voorschrijft dat iedere opmerking al in aanmerking komt voor branden in de hel?

Komop zeg, je bent met "stop feeding" al meteen op je teentjes getrapt? Geldt helaas voor het gros van de spelers. De 0/10 feeder is np, maar wee je gebeente als je er ook maar iets over zegt...

Zo'n opmerking plaats ik wel eens, ook wel eens in aardigere bewoordingen ("Play safer plz"). Kortom, ik scheld die persoon niet de huid vol. Ik zeg alleen ff duidelijk dat ie vanaf nu bij de les moet zijn.

Maar goed, ik moet nog leren mijn mond op slot te zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Waarom moet je na elke patch opnieuw akkoord gaan met het feit dat je je ziel aan Riot verschuldigd bent?

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
gisteren in normals heb ik 2 keer top moeten spelen, ik speel al geen top meer sinds halverwege season 4, dus eerste game probeer ik gnar, kom tegen een wukong te staan en ik kon gewoon niks(wu kreeg ik veel ganks en ik geen).

2e potje pakte ik maar swain aangezien ik die in de afgelopen week 3 of 4 keer gespeeld had en eens uit wou proberen op top.
kom ik tegenover een tryndamyre te staan, gelukkig was deze trynda niet zo goed en kon ik hem redelijk iedere keer de lane uit "poken" en zo mijn lead pakken in CS en later ook in kills door een double kill te pakken bij een gank.
en zo mijn lead verder gesnowballed naar andere lanes.
was een leuk potje

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
  • Laatst online: 24-04 10:58
Wat vindt iedereen trouwens van de nieuwe HUD? Paar games mee gespeeld en voor mij is het geen verbetering. Aan sommige dingen moet je natuurlijk altijd wennen, maar er zijn te veel dingen onlogisch in mijn ogen.

Alle informatie staat nu krap bij elkaar en alles is zeer klein. Daarnaast moet je voor belangrijke gegevens(zoals je armor, mr, ad etc) op C drukken of ergens op klikken, en dan heb je nog geen duidelijk overzicht.

Bij de oude HUD was alles gewoon overzichtelijker en ook gewoon duidelijker. Er zijn natuurlijk wel wat dingen bij die beter zijn, zoals het kunnen switchen van players in de scoreboard, maar over het algemeen vind ik de nieuwe HUD ronduit slecht. Jammer dat er geen optie is waarin je kunt kiezen tussen de nieuwe en de oude HUD. En in de chat heb je niet meer de buttons voor all chat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Vicarious schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:51:
Waarom moet je na elke patch opnieuw akkoord gaan met het feit dat je je ziel aan Riot verschuldigd bent?
Voor de mensen met meerdere persoonlijkheden.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
jespertje schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:34:
Wat vindt iedereen trouwens van de nieuwe HUD? Paar games mee gespeeld en voor mij is het geen verbetering. Aan sommige dingen moet je natuurlijk altijd wennen, maar er zijn te veel dingen onlogisch in mijn ogen.

Alle informatie staat nu krap bij elkaar en alles is zeer klein. Daarnaast moet je voor belangrijke gegevens(zoals je armor, mr, ad etc) op C drukken of ergens op klikken, en dan heb je nog geen duidelijk overzicht.

Bij de oude HUD was alles gewoon overzichtelijker en ook gewoon duidelijker. Er zijn natuurlijk wel wat dingen bij die beter zijn, zoals het kunnen switchen van players in de scoreboard, maar over het algemeen vind ik de nieuwe HUD ronduit slecht. Jammer dat er geen optie is waarin je kunt kiezen tussen de nieuwe en de oude HUD. En in de chat heb je niet meer de buttons voor all chat....
Ik vind 'm eigenlijk wel prima, alleen juist aan de grote kant. Heb 'm geminimaliseerd naar 30%. Vooral de toevoeging van deathtimers en ult cd zijn naar mijn idee erg handig. Enige toevoeging die naar mijn idee niets toevoegt is het bolletje wanneer je skill op CD is, maar dat is slechts cosmetisch dus eigenlijk het vermelden niet waard.

Volgens mij is het grotendeels een kwestie van wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp3c0ps
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10-2021

Ik hoef voor armor, mr, en ad niet op c te klikken.
Als je op het bolletje ernaast klikt blijft deze voor elke game standaard aan staan.
Voor dingen als crit % moet je wel op c drukken.
Zag wel dat ze wat wijzigingen gingen aanbrengen aan wat onder c staat en wat er standaard in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:06

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Enige positieve aan de nieuwe HUD vind ik toch wel de ult timers van teammates en dat enemies die dood zijn nu met timer zichtbaar zijn zonder op tab te hoeven drukken.

Voor de rest vind ik het vreselijk mijn items nu rechts te hebben.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ik vind de nieuwe HUD echt 100 keer overzichtelijker persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Zou liever hebben dat je de verschillende HUD elementen zou kunnen 'undocken' en dan naar wens in elkaar kon zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp3c0ps
Skyclad schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:21:
Zou liever hebben dat je de verschillende HUD elementen zou kunnen 'undocken' en dan naar wens in elkaar kon zetten.
Zou wel een goed idee zijn ja, dan unlocken doormiddel van die champion mastery points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
sp3c0ps schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:23:
[...]

Zou wel een goed idee zijn ja, dan unlocken doormiddel van die champion mastery points
Dat klinkt helemaal als Rito, meteen commercialiseren die handel :P
Jammer dat er geen optie is waarin je kunt kiezen tussen de nieuwe en de oude HUD.
Inderdaad, zal wel kwestie van wennen zijn maar bevalt mij ook niet echt. Wil ook liever kunnen switchen, maar vooralsnog is de oude HUD er nog in ranked iig.

Vind sowieso de vernieuwingen/verbeteringen dermate minimaal dat ze hun tijd beter aan iets anders hadden kunnen besteden. AHUM Replay system!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp3c0ps
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:31:
[...]

Vind sowieso de vernieuwingen/verbeteringen dermate minimaal dat ze hun tijd beter aan iets anders hadden kunnen besteden. AHUM Replay system!
Ik gebruik LSI voor replays werkt goed.
Ook een goede deathrecap voor ingame zit erin.
En je kan je login page ermee veranderen naar de oude login page van je favo champ etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Ik vind de nieuwe hud echt een verademing. Kan dan ook niet wachten tot het op ranked wordt doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Ik vind de nieuwe HUD mooier maar lastiger in gebruik, het is een beetje een clusterfuck aan informatie geworden. Heb mezelf er ook op betrapt dat ik soms niet in de gaten heb dat ik een skill kan uppen. Met het checken van de score ben ik altijd nog extra tijd kwijt omdat CS nu links staat en team score rechts. HUD is gewoon te groot, en als je 'm verkleint scalen de surrendervote en quests niet mee wat ik allebei gruwelijk irritant vind zo beeldvullend. Vind het ook niet ideaal dat de summoner names op het scoreboard weg zijn. Dacht dat Rito had gezegd dat shop+scoreboard doorzichtiger gemaakt zouden worden, lijkt niet het geval. Scoreboard onoverzichtelijk qua opmaak.

Wat ik wel beter vind is dat ik nu m'n muis over de xp-indicator kan hoveren om te kijken hoeveel xp ik nog moet, zonder dat mijn muis de onderkant van het scherm raakt en ik ineens naar de botlane van de map zit te kijken. Dat was wel een grote ergernis.

Zal vanzelf wel wennen allemaal maar wanneer ik nu een stream kijk met de oude HUD dan vind ik dat toch wel wat fijner/duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gisteren kwam ik erachter dat je de champions op het scoreboard (TAB) zelf kunt rangschikken door te slepen. Dat is dan wel een kleine handige feature. Ik zet ze zelf het lieft op volgorde van laners / tegenover elkaar. Verder is het vooral wennen, kan nog niet zeggen dat ik deze HUD beter vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
Razr schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:26:
Gisteren kwam ik erachter dat je de champions op het scoreboard (TAB) zelf kunt rangschikken door te slepen. Dat is dan wel een kleine handige feature. Ik zet ze zelf het lieft op volgorde van laners / tegenover elkaar. Verder is het vooral wennen, kan nog niet zeggen dat ik deze HUD beter vind.
dat ga ik eens uit vogelen, want dat klinkt inderdaad wel makkelijk, is ook overzichtelijker als je lanes naast elkaar kan zetten van top tot sup

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Jebus4life schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:37:
Ga ook beide dagen naar de semi's ^^ Tickets waren echt zot snel uitverkocht he? Zat klaar aan m'n pc voor 2 tickets voor beide dagen en 15 minuten na de start was het al niet meer mogelijk om 2 seats naast elkaar te krijgen. Gelukkig was ik snel genoeg om binnen de 15 minuten tickets voor beide te fixen :+
Geen idee, heb ze zelf niet besteld.
Ik moest een hotelletje regelen :P

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 19:39
Wij gaan in ieder geval proberen naar de finale te gaan 31 Oktober. Vanavond om 1700 gaan de kaartjes in de verkoop. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Recrush schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:18:
Ik vind de nieuwe HUD mooier maar lastiger in gebruik, het is een beetje een clusterfuck aan informatie geworden. Heb mezelf er ook op betrapt dat ik soms niet in de gaten heb dat ik een skill kan uppen. Met het checken van de score ben ik altijd nog extra tijd kwijt omdat CS nu links staat en team score rechts. HUD is gewoon te groot, en als je 'm verkleint scalen de surrendervote en quests niet mee wat ik allebei gruwelijk irritant vind zo beeldvullend. Vind het ook niet ideaal dat de summoner names op het scoreboard weg zijn. Dacht dat Rito had gezegd dat shop+scoreboard doorzichtiger gemaakt zouden worden, lijkt niet het geval. Scoreboard onoverzichtelijk qua opmaak.

Wat ik wel beter vind is dat ik nu m'n muis over de xp-indicator kan hoveren om te kijken hoeveel xp ik nog moet, zonder dat mijn muis de onderkant van het scherm raakt en ik ineens naar de botlane van de map zit te kijken. Dat was wel een grote ergernis.

Zal vanzelf wel wennen allemaal maar wanneer ik nu een stream kijk met de oude HUD dan vind ik dat toch wel wat fijner/duidelijker.
Is die nieuwe hud ook in 5v5 of alleen nog in de aram ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
rwbk schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:51:
[...]

Is die nieuwe hud ook in 5v5 of alleen nog in de aram ?
Alle gamemodes behalve ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Recrush schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:53:
[...]

Alle gamemodes behalve ranked.
Aah okay, Had gisteren alleen die aram map gespeeld. Ik mis de FPS counter. En krijg hem ook niet meer gevonden in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
2 vd 5 op zaterdag en 3 vd 5 op zondag das niet echt bijna :(
Onbegrijpelijk van GV inderdaad.

Vind het wel lastig om nu echt een favoriet aan te wijzen, gezien de vele verrassende uitslagen de laatste week/2weken. Als ik nou zou moeten gokken denk ik dat het tussen TL en CLG zal gaan, al wil ik TSM ook nog niet uitsluiten.

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 29-07-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JapieTalent schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:21:
[...]
2 vd 5 op zaterdag en 3 vd 5 op zondag das niet echt bijna :(
Onbegrijpelijk van GV inderdaad.
Toch geen Toto talent :P
JapieTalent schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:21:
[...]
Vind het wel lastig om nu echt een favoriet aan te wijzen, gezien de vele verrassende uitslagen de laatste week/2weken. Als ik nou zou moeten gokken denk ik dat het tussen TL en CLG zal gaan, al wil ik TSM ook nog niet uitsluiten.
Ook al vind ik NA LCS minder boeiend dan EU, het feit dat er niet één team met kop en schouders bovenuit steekt en er ook geen echte aftekende top (3) is, maakt het wel spannend. Iedereen kan van iedereen winnen zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik 'vrees' dat TSM toch weer door gaat naar Worlds, aangezien de meeste andere teams in NA niet echt stabiel zijn. Juist bij Best of 5 heeft TSM nog tijd om zich te herpakken. Maar ik zou liever 2 andere teams zien gaan, zodat NA ook door krijgt dat er meer is dan TSM. Ook al zullen de fanboys dan natuurlijk wel roepen 'als TSM naar Worlds was gegaan hadden ze gewoon gewonnen!' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Dat blijkt maar weer :( ;)
Koekiemonsterr schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:28:
[...]

Ook al vind ik NA LCS minder boeiend dan EU, het feit dat er niet één team met kop en schouders bovenuit steekt en er ook geen echte aftekende top (3) is, maakt het wel spannend. Iedereen kan van iedereen winnen zo lijkt het.
Nou ja, GV was eigenlijk het hele seizoen (afgezien van een misstap in het begin) wel een constante, dat zij het zo vergooien op het laatst vind ik nog steeds onbegrijpelijk. Ook TL maakte over het hele seizoen gezien wel een solide indruk. Verder had ik van C9 en TSM wel ietsje meer verwacht, al blijft TSM een gevaarlijk team, ook al ogen ze wat minder in vorm. C9 had Hai er gewoon niet uit moeten gooien. Sinds hij weer mee doet draait het stukken beter dan in eerdere weken.

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 29-07-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Hai is al weer opgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Gezien het systeem van championship points & de regional qualifier denk ik dat TSM heel veel kans heeft naar Worlds te gaan.

Momenteel (met de huidige play-off plekken al erbij geteld staat TSM momenteel op 1 in die stand.
Ze kunnen nog enkel bijgehaald worden door Liquid & Impulse. Als TSM wint OF TIP verliest zijn ze zoiezo tweede in die stand en indien TL de split wint gaan ze zeker naar worlds.

Worst case scenario is dat ze er onmiddellijk uitliggen en dat TIP wel doorgaat. Dan zijn ze zoiezo (ongeacht de uitkomst van de split) zeker van de derde plek (en een heel grote kans op een tweede plek, want de enige manier waarop ze derde kunnen worden is als TIP tweede & TL derde eindigt). in elk ander scenario zijn ze tweede qua championship points en zijn ze waarschijnlijk de top seed (of tweede seed) voor de regional qualifiers.

Volgens mij gaan TSM, TL & TIP naar worlds voor Amerika, tenzij Gravity of CLG heel gek gaan doen (en dat zeg ik als old school CLG fan :()
*En dan wint dit weekend Dignitas van TIP & GV van TSM en dan kan dit de vuilbak in natuurlijk :+

In Europa lijkt er mij weinig twijfel dat Fnatic naar worlds gaat (of er moeten heel gekke dingen gebeuren, maar mathematisch kan het nog natuurlijk). Eigenlijk gaat het daar maar tussen 3 teams. UOL, H2K en Origen. Indien UOL & H2K hun kwartfinale winnen (en tegen Roccats en Giants respectievelijk moet dat (met alle respect) geen probleem zijn). Dan hangt het even van de loting af (ik weet niet wie tegen wie kan uitkomen nadien) wat daar mogelijk is. Tenzij Origen zwaar uithaalt en de split wint gaan normaal gezien H2K & UOL onder elkaar mogen uitmaken wie naar worlds mag op championship points, en zal het overgebleven team het tegen Origen moeten uitvechten in de regional qualifiers.
*Indien H2K verliest is UOL wel zeker van die tweede plek op champioship points indien ze zelf winnen
JapieTalent schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:36:

[...]

C9 had Hai er gewoon niet uit moeten gooien. Sinds hij weer mee doet draait het stukken beter dan in eerdere weken.
Hai was zelf gestopt wegens gezondheidsredenen en gaat dus wss niet blijven

[ Voor 45% gewijzigd door Jebus4life op 29-07-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Jebus4life schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:48:
[...]

Hai was zelf gestopt wegens gezondheidsredenen en gaat dus wss niet blijven
Oh, dat wist ik niet. Maar desondanks: ik was net ff aan het kijken, maar van de 8 reguliere (9 incl tie game) wedstrijden met Hai hebben ze er slechts 3 (4) gewonnen, dus zo enorm was die opleving blijkbaar helemaal niet. Dus of het was gevoelsmatig dat C9 tegen het einde van het seizoen beter speelde, of het was wel waar dat ze beter speelden maar hebben games niet kunnen enden waardoor het feitelijk nog steeds niets waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 21:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

rwbk schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:57:
[...]

Aah okay, Had gisteren alleen die aram map gespeeld. Ik mis de FPS counter. En krijg hem ook niet meer gevonden in het menu.
CTRL-F ? Die laat toch FPS en MS zien rechtsboven ? Tegenwoordig persistent dacht ik dat als je het eenmaal aanzet het aan blijft.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
ShadowBumble schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:04:
[...]

CTRL-F ? Die laat toch FPS en MS zien rechtsboven ? Tegenwoordig persistent dacht ik dat als je het eenmaal aanzet het aan blijft.
Thanks, ik was er ook naar opzoek. In de instellingen kon ik niks vinden. Wist dat het kon want Damien zei dat hij het ook had. Maar nu zie ik ms en fps ook weer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ga laatste tijd wel aardig met Viktor. Meer mensen die regelmatig Viktor spelen? Vooral doen!

Zal hem niet OP noemen, want hij blijft natuurlijk immobiel en bijv Fizz is een goeie 'counter' (LB ook), maar zijn maar weinig matchups die écht tricky zijn. Benieuwd of ze hem nog eens gaan nerfen.

Op me smurf heb ik nu 12 matches met hem; 10 ervan gewonnen. Niet allemaal geheel dankzij mij uiteraard, maar heb mid lane nog maar weinig keren verloren met hem.

Mijn laatste 5 Viktor matches allemaal gewonnen. Moest toevallig in 3/5 matches tegen TF. Dat is niet de moeilijkste matchup, en telkens had ik TF dan ook rond minuut 4 op lvl 4 of 5 al te pakken. Vaak wel flash ignite voor nodig, maar worth! Weinig andere mages waarmee je early al zoveel pressure kunt uitoefenen.

Mede dankzij zijn Q werkt Viktor ook prima tegen melee types als Talon en Yasuo, maar ook long range pokers zoals Xerath zijn goed te verslaan. Op het moment dat Xerath een Q charged gewoon naar voren lopen, op max range E lijntje naar hem zenden en op laatste moment ff zijwaarts lopen tijdens de E cast.
Vind Viktor ook goed werken tegen Cho'gath trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Probleem is opgelost :)

[ Voor 88% gewijzigd door Deefje85 op 29-07-2015 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Voor mij is Viktor in het westen de meest ondergewaarde pick; in het oosten is Viktor pick or ban, en met een reden.

Speel zelf niet genoeg midden om hem te spelen spijtig genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Jebus4life schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 00:38:
Voor mij is Viktor in het westen de meest ondergewaarde pick; in het oosten is Viktor pick or ban, en met een reden.

Speel zelf niet genoeg midden om hem te spelen spijtig genoeg :D
Ik denk dat het ook komt omdat Viktor niet de makkelijkste mid is om te spelen. Die laser is een skillshot en doet een groot deel van je damage. Als je daar niet zo goed mee overweg kunt, wordt je een stuk eenvoudiger overlopen door je tegenstander. Een Ahri of Annie daarintegen bijvoorbeeld is wat eenvoudiger te bespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Carnagy schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:29:
[...]
Ik denk dat het ook komt omdat Viktor niet de makkelijkste mid is om te spelen. Die laser is een skillshot en doet een groot deel van je damage. Als je daar niet zo goed mee overweg kunt, wordt je een stuk eenvoudiger overlopen door je tegenstander.
Oefening baart kunst voor wat betreft Viktors laser...maar geldt voor alles uiteraard :)

In begin is wel even wennen om zijn laser te smartcasten en te leren het te casten en tegelijkertijd in beweging te zijn. Maar zodra je dat onder de knie hebt wordt het leuk.

Overigens is zijn Q ook niet te onderschatten. Daarmee win je vrijwel alle lvl 1 trades en met name dankzij zijn Q heb ik regelmatig op lvl 4 first blood gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

deze week moet plat wel lukken hopelijk. met een beetje mazzel in promo's that is.
Net weer gamepje gewonnen met brand waar ik +30LP voor kreeg :P dat niet verkeerd zo veel punten

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:30
Ricmaniac schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:57:
deze week moet plat wel lukken hopelijk. met een beetje mazzel in promo's that is.
Net weer gamepje gewonnen met brand waar ik +30LP voor kreeg :P dat niet verkeerd zo veel punten
Winrate is ~50% atm maar krijg ook nog steeds +28/~-12 8)7

Viktor ook weer eens proberen, en nu vooral niet te snel lane pushen met die laser early..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Mebus schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:29:
[...]
Winrate is ~50% atm maar krijg ook nog steeds +28/~-12 8)7
Gek genoeg zegt dat niet zoveel. Ik zat een week of drie geleden op winrate van 59%, maar de +30 was nog lang niet in zicht...Eerder +23 als max. Nu zit ik op 54% en gemiddeld +18 :S
Mebus schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:29:
Viktor ook weer eens proberen, en nu vooral niet te snel lane pushen met die laser early..
Gewoon oefenen en leren je laser vanaf bijvoorbeeld de zijkant van de wave te laten starten en diagonaal naar je enemy te sturen.

Maar imo de key om met Viktor early al een voorsprong/first blood te pakken is je Q.

Begin op lvl 1 altijd met Q, en meteen traden. Gaan ze voor een last hit? Meteen Q op een minion/enemy laner en hup die empowered aa op je enemy landen. Beste aardige dmg al, je krijgt een shield om eventuele return dmg/minion dmg te minimaliseren, en als ze terug aa'en krijgen ze zelf ook nog minion dmg. Herhaal dat nog een keer op lvl 1 en je hebt al aardig wat dmg gedaan. Vanaf lvl 2 af en toe laser poke erbij maar alleen als je zeker weet dat je raak schiet. Blijf ondertussen zoveel mogelijk traden met Q.

Op deze manier heb ik de laatste 4 x dat ik tegen TF stond elke keer op lvl 4 of 5 steevast een kill gepakt. Dus had soms met dank aan first blood zelfs op lvl 4 al genoeg moneyz voor augmented laser. Dan is je lane dominantie helemaal een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ja ik heb ook niet echt problemen met die laser, maar ik speel nogal vaak rumble, dus de mechanic voelt nogal natuurlijk aan voor mij, kan me wel voorstellen dat dat anders even wennen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Koekiemonsterr schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:58:
[...]

Gek genoeg zegt dat niet zoveel. Ik zat een week of drie geleden op winrate van 59%, maar de +30 was nog lang niet in zicht...Eerder +23 als max. Nu zit ik op 54% en gemiddeld +18 :S

[...]

Gewoon oefenen en leren je laser vanaf bijvoorbeeld de zijkant van de wave te laten starten en diagonaal naar je enemy te sturen.

Maar imo de key om met Viktor early al een voorsprong/first blood te pakken is je Q.

Begin op lvl 1 altijd met Q, en meteen traden. Gaan ze voor een last hit? Meteen Q op een minion/enemy laner en hup die empowered aa op je enemy landen. Beste aardige dmg al, je krijgt een shield om eventuele return dmg/minion dmg te minimaliseren, en als ze terug aa'en krijgen ze zelf ook nog minion dmg. Herhaal dat nog een keer op lvl 1 en je hebt al aardig wat dmg gedaan. Vanaf lvl 2 af en toe laser poke erbij maar alleen als je zeker weet dat je raak schiet. Blijf ondertussen zoveel mogelijk traden met Q.

Op deze manier heb ik de laatste 4 x dat ik tegen TF stond elke keer op lvl 4 of 5 steevast een kill gepakt. Dus had soms met dank aan first blood zelfs op lvl 4 al genoeg moneyz voor augmented laser. Dan is je lane dominantie helemaal een feit.
De +34 krijg ik niet meer zoals in het begin, maar 4 wins per tier of hoe je het ook wilt noemen en ik zit weer in promo's :)

Bedankt voor de tips! Morgen even kijken :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
"Gangplank is dead and has been disabled in all queues".

Net de Black Market Brawlers game mode geprobeerd. Niks voor mij.. wat vage minions en items erin voegt voor mij weinig toe. Fijn ook dat het in champ select weer free for all is (=geen draft pick) en de instalockers weer aanwezig zijn :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:06

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Moet wel zeggen dat de black market items heel leuk zijn, zou mooi zijn als sommige ook in de normale gamemodes worden toegevoegd.
Mirage Blade, Dead Mans Plate en de items die bouwen uit Lost Chapter zijn echt sterke toevoegingen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ben niet heel actief bezig geweest met het event, maar wat me wel erg positief is bevallen was de voiceover change, ook op SR. Jammer dat dit weer terug veranderd is. Wat mij betreft mogen ze hier wel meer variatie in aanbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Schijnt trouwens een leuke Lux/Nami bug te zijn op PBE atm, 0 cooldown op de ults :o

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JSqOR4SWBhM]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ok, Platinum deze week gaat hem toch niet worden.

Gisteren in 1 keer een ban van 14 dagen gekregen :S heb al wel een ticket gestuurd want snap er niks van,
Ja ik heb in 2 a 3 matches afgelopen week misschien niet al te vriendelijk gereageerd tegen team mates die slecht waren maar sowieso scheld ik nooit iemand uit. Een ban van 14 dagen vind ik echt extreem.
in 6 jaar heb ik nog nooit een warning of wat dan ook gekregen, kreeg zelfs elke keer een reward voor my continuing of good behavior ofzoiets. Nu gelijk ineens dit.. als ze me een chat restriction geven voor 100 matches is tot daar aan toe maar 14 dagen ban is echt slecht imo. Heb er eigenlijk gewoon geen woorden voor wat ik er van vind :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Mebus schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:28:
Schijnt trouwens een leuke Lux/Nami bug te zijn op PBE atm, 0 cooldown op de ults :o

[video]
Wat een ontzettende fag.
Niet dat ik daar in theorie een probleem mee heb, maar doe gewoon normaal.

[ Voor 13% gewijzigd door Jaap. op 31-07-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
JapieTalent schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:06:
[...]

Wat een ontzettende fag.
Niet dat ik daar in theorie een probleem mee heb, maar doe gewoon normaal.
offtopic:
Tuurlijk heb je daar geen problemen mee. Iets met mannen in strakke pakjes op fietsen :D jokes Japie <3 (nohomo)

Ik vind het wel een grappig filmpje overigens. Oneindig beter dan die toxic Shaco die onlangs gepost werd, dat was echt om te janken gewoon.
Pagina: 1 ... 6 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.