[PC/Mac] League of Legends - Deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 33 Laatste
Acties:
  • 72.013 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40
Xanthian schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:23:
Malphite zuigt tegen AP tops. Ik kies nu meestal vaak Malphite maar tegen Singed, Rumble en Vlad is het best moeilijk. Hoewel je early game nog wel wat kans hebt om een kill te pakken en te snowballen kan het ook heel snel de andere kant op gaan.
Ik zie niet zo hoe je als Malph early nou de kans hebt een kill te pakken :)

Als Malph moet je toch echt ff op gang komen; zijn early game is niet sterk.

Maar klopt ja, tegen die AP tops is Malph niet zo goeie keuze. Überhaupt is Malph meer iemand je die tegen physical dmg dealers zet, mede dankzij zijn aa slow en dat ie meer dmg doet met meer armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:19:
[...]

Ik zie niet zo hoe je als Malph early nou de kans hebt een kill te pakken :)

Als Malph moet je toch echt ff op gang komen; zijn early game is niet sterk.

Maar klopt ja, tegen die AP tops is Malph niet zo goeie keuze. Überhaupt is Malph meer iemand je die tegen physical dmg dealers zet, mede dankzij zijn aa slow en dat ie meer dmg doet met meer armor.
Wat ik merk met Malphite is dat je echte early game vrij zwak is, dat is level 1 tot 3.
Na level drie kan je gaan poken met Ground Slam, dat gaat wel pijn doen met een paar levels er in.
Op level 6 met voldoende poke kan je soms al een kill pakken. Na level 12 ga je best veel moeite krijgen om kills te kunnen pakken als Full Tank Malph, maar dat is best logisch.

Wat ook helpt is de buff op zijn W, daardoor kan beter traden dan voorheen. (Ik gebruik toch een combi van AS en AP runes). Let op, ik speel wel vaak tegen gold V spelers dus die maken ook nog wel eens een foutje. Malphite doet meer damage dan je zou denken in lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 13:09
Xanthian schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:45:
[...]

Wat ik merk met Malphite is dat je echte early game vrij zwak is, dat is level 1 tot 3.
Na level drie kan je gaan poken met Ground Slam, dat gaat wel pijn doen met een paar levels er in.
Op level 6 met voldoende poke kan je soms al een kill pakken. Na level 12 ga je best veel moeite krijgen om kills te kunnen pakken als Full Tank Malph, maar dat is best logisch.

Wat ook helpt is de buff op zijn W, daardoor kan beter traden dan voorheen. (Ik gebruik toch een combi van AS en AP runes). Let op, ik speel wel vaak tegen gold V spelers dus die maken ook nog wel eens een foutje. Malphite doet meer damage dan je zou denken in lane.
Enkel kan je niet effectief genoeg poken early zonder dat je mana verbruik oploopt.
Als je nu kijkt dat met de Gangplank rework hij op zijn Q half mana refund krijgt, juist om early meer te kunnen bully'en, zou wel eerlijk zijn als ze dit voor heel veel andere champs dan eigenlijk ook gaan doen.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
Nieuwe ult van Fiora lijkt mij behoorlijk verrot in een teamfight! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:40

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Turismo schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:03:
[...]

Enkel kan je niet effectief genoeg poken early zonder dat je mana verbruik oploopt.
Als je nu kijkt dat met de Gangplank rework hij op zijn Q half mana refund krijgt, juist om early meer te kunnen bully'en, zou wel eerlijk zijn als ze dit voor heel veel andere champs dan eigenlijk ook gaan doen.
Die 25 mana return krijg je alleen als je een kill ermee scoort ,is bedoelt om te farmen gezien je 500 silver nodig hebt voor je ult upgrade, als je hem gebruikt om te harassen kost die 50mana.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Er zijn genoeg reworks bezig op dit moment. Ook goed om te zien, MF, GP, Fiora en volgens mij vergeet ik nog wat :P

Ik ga ook eens wat meer met Malphite spelen. Leuke champ, vooral in teamfights belangrijk met zijn ult.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Turismo schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:03:
[...]

Het beste is om met Malphite zijn E te gebruiken voor farm en poke, dat moet niet te moeilijk zijn tegen andere melee's. Als je daarnaast ook met een Flask begint met 3 pots en 1 mana pot dan heb je meer dan redelijke sustain. Maar ga niet poken met Q, die doet te weinig damage en kost teveel voor Malphite met een tank build op top.

Ik ben gisteren verder wezen kijken voor andere toplaners, heb twee keer Wukong gespeeld op top, één keer Pantheon, één keer Jarvan en nog twee keer Shen.

Wukong vind ik een leuk top laner, niet de beste in lane maar wel leuk om te spelen. Vanaf level 2 wordt hij vrij sterk en met een beetje mazzel kan je dan al een kill pakken. Sowieso is Wukong altijd wel sterk en nuttig met zijn ultimate, ook al sta je achter. En mocht je het heel moeilijk hebben in lane, kan je altijd nog gaan roamen na level 6. Ik denk dat ik Wukong vaker top ga spelen, heeft echt potentie om games te carryen.

Pantheon is sterk in lane, maar wat minder nuttig later. Ik stond tegen een Garen, die niet al te best was dus het was een behoorlijke stomp.

Jarvan is ook sterk in lane, weer hard kunnen winnen van een Wukong maar uiteindelijk de game niet kunnen winnen. Wukong lijkt me iets minder sterk in lane dan Jarvan, maar wel nuttiger later in de game.

Shen is.... saai. Maar wel sterk. Geen wave clear, alleen maar Q spammen en af en toe traden. Malphite, Maokai en Nautilus zijn nog leuker om te spelen. Toch heb ik het idee dat Shen iets mist. Of CC of damage. Misschien nog maar iets meer spelen aangezien hij in lane toch best sterk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
De patchnotes van 5.14 zijn beschikbaar en de patch is live op de servers. Ik ben zelf erg benieuwd naar de nieuwe ARAM map. Bilgewater.

http://oce.leagueoflegend...tes/patch/patch-514-notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Xanthian schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 08:33:
[...]
Het beste is om met Malphite zijn E te gebruiken voor farm en poke, dat moet niet te moeilijk zijn tegen andere melee's. Als je daarnaast ook met een Flask begint met 3 pots en 1 mana pot dan heb je meer dan redelijke sustain. Maar ga niet poken met Q, die doet te weinig damage en kost teveel voor Malphite met een tank build op top.
Seismic Shard RANGE: 625 COST: 70 / 75 / 80 / 85 / 90 MANA COOLDOWN: 8
MAGIC DAMAGE: 70 / 120 / 170 / 220 / 270 (+ 60% AP)

Ground Slam RANGE: 200 COST: 50 / 55 / 60 / 65 / 70 MANA COOLDOWN: 7
MAGIC DAMAGE: 60 / 100 / 140 / 180 / 220 (+ 30% armor) (+ 20% AP)

Afhankelijk van je rune-setup, je starting items, je lane-matchup, je mastery-selection. Voordeel van Q poke is minder kans op trades.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Xanthian schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 08:33:
[...]

Wukong vind ik een leuk top laner, niet de beste in lane maar wel leuk om te spelen. Vanaf level 2 wordt hij vrij sterk en met een beetje mazzel kan je dan al een kill pakken. Sowieso is Wukong altijd wel sterk en nuttig met zijn ultimate, ook al sta je achter. En mocht je het heel moeilijk hebben in lane, kan je altijd nog gaan roamen na level 6. Ik denk dat ik Wukong vaker top ga spelen, heeft echt potentie om games te carryen.
Wukong is inderdaad een leuke champ om te spelen! Wat voor build gebruik je voor top lane?
Ikzelf start meestal met doran's shield en probeer daarna zo snel mogelijk hydra te krijgen. Tussendoor koop ik vaak nog flask voor de sustain (en mana) om wat meer te kunnen pushen.
Daarna ga ik meestal voor trinity force. Afhankelijk van hoe de game verloopt volgt of een tanky item of statikk shiv voor meer split pushing.

Nu maar even de patch notes lezen :)

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:21
Gaan ze dan eindelijk die promotions eens aanpakken? *O*

Click click click.
"My suggestion (and I'm sure its been said before), is to remove the promotion series requirements for divisions you've already unlocked and let you move freely between these tiers. Keep the promotion series to "unlock" a new division/tier for that feeling of progress or accomplishment."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Rasmalluin schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:04:
[...]

Wukong is inderdaad een leuke champ om te spelen! Wat voor build gebruik je voor top lane?
Ikzelf start meestal met doran's shield en probeer daarna zo snel mogelijk hydra te krijgen. Tussendoor koop ik vaak nog flask voor de sustain (en mana) om wat meer te kunnen pushen.
Daarna ga ik meestal voor trinity force. Afhankelijk van hoe de game verloopt volgt of een tanky item of statikk shiv voor meer split pushing.

Nu maar even de patch notes lezen :)
Voor Wukong top begin ik vaak meteen met Flask. Ik begin namelijk al vrij snel op level 1 te poken met E om dan op level 2 een kill proberen te pakken. Die kill is nog niet gelukt, maar ik heb wel een keer iemand meteen de lane uitgestuurd met 10% levens over.

Qua items, eerst een Hydra en volgens mij moet je dit altijd doen. Het geeft sustain, burst en veel AD.
Daarna lucidity boots voor de CDR en als 3e en 4e item een Sunfire Cape en Last Whisper. Maar soms is het wel handig om ergens tussendoor een Bami's Cinder te kopen, of een giants belt als je Randuins wilt bouwen i.p.v. Sunfire. Voor een damage build koop ik drie damage items en twee tank items. Voor een meer tanky build twee damage items en drie tank items.

Triforce vind ik zelf te duur op Wukong en je hebt er niks aan tijdens je ulti. Ik heb liever armor pen.
Static Shiv geeft geen AD en AS krijg je al met E. Voor split pushing heb je al je E en Hydra, meer heb je echt niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:07:
Gaan ze dan eindelijk die promotions eens aanpakken? *O*

Click click click.
"My suggestion (and I'm sure its been said before), is to remove the promotion series requirements for divisions you've already unlocked and let you move freely between these tiers. Keep the promotion series to "unlock" a new division/tier for that feeling of progress or accomplishment."
Uit onderzoek is gebleken dat Lyte 126% van zijn statements uit zijn duim zuigt. Maar als je dan 99% toevoegt aan dergelijke statements lijkt het tot 75% meer waar. En misschien dat dan 85% van je community je wel gelooft.

[ Voor 9% gewijzigd door Damien op 22-07-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:42:
[...]

Uit onderzoek is gebleken dat Lyte 126% van zijn statements uit zijn duim zuigt. Maar als je dan 99% toevoegt aan dergelijke statements lijkt het tot 75% meer waar. En misschien dat dan 85% van je community je wel gelooft.
Uit jou statement blijkt 100% dat je niet goed hebt gelezen aangezien Lyte 0% hiervan heeft gezegd maar dat Mirross de uitspraak heeft gedaan ;)

Verder is het inderdaad eerst zien, dan geloven. Maar desondanks kan ik het wel waarderen dat het in ieder geval onder de aandacht is.

Verder: Cottontail Fizz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:46:
[...]

Uit jou statement blijkt 100% dat je niet goed hebt gelezen aangezien Lyte 0% hiervan heeft gezegd maar dat Mirrors de uitspraak heeft gedaan ;)

Verder is het inderdaad eerst zien, dan geloven. Maar desondanks kan ik het wel waarderen dat het in ieder geval onder de aandacht is.
Japie ik heb de onzin wel gelezen, helaas. Ik probeer alleen maar aan te geven dat iedereen maar op de bandwagon van Lyte zit zodra er weer eens een post van gemaakt wordt. Wordt echt moe van die vent, en hoop ook enigszins dat hij binnenkort op zoek gaat naar een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:50:
[...]

Japie ik heb de onzin wel gelezen, helaas. Ik probeer alleen maar aan te geven dat iedereen maar op de bandwagon van Lyte zit zodra er weer eens een post van gemaakt wordt. Wordt echt moe van die vent, en hoop ook enigszins dat hij binnenkort op zoek gaat naar een nieuwe uitdaging.
Ik denk dat Lyte uitdaging genoeg heeft bij Riot. En Lyte is ook wel een beetje het gezicht bij Riot voor veel mensen, die gaat niet zomaar weg. Maar hopen mag altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:50:
[...]

Ik probeer alleen maar aan te geven dat iedereen maar op de bandwagon van Lyte zit zodra er weer eens een post van gemaakt wordt. Wordt echt moe van die vent, en hoop ook enigszins dat hij binnenkort op zoek gaat naar een nieuwe uitdaging.
Zou kunnen, ik ken hem eigenlijk helemaal niet. Maar goed, ik volg die surrender @ 20 site ook maar sporadisch en van Reddit probeer ik überhaupt weg te blijven, dus wat dat betreft ben ik sowieso niet op de hoogte. Maar had net even wat tijd over en had de surrender @ 20 updates maar even vlot doorgescrolled. Wat er van gerealiseerd wordt weet ik niet, maar neem niet aan dat ze dit zomaar posten als het niet onder de aandacht van ze is, dan hadden ze net zo goed een verhaaltje met, pak 'm beet, tuintips & wasvoorschriften van Phreak kunnen schrijven.

Maar zoals gezegd: eerst zien dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:18
W - Impure Shots
removedGROG-SOAKED BULLETS : No longer applies Grievous Wounds

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Overigens:

http://euw.lolesports.com...rg1ven%E2%80%99-tzortziou

Prima dat je hem gaat aanpakken, maar kom op zeg. 4 games tijdens de momenteel lopende competitie. Ik zou zeggen naai Gambit nog even wat meer, het gaat immers momenteel al zo lekker voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:32:
Overigens:

Prima dat je hem gaat aanpakken, maar kom op zeg. 4 games tijdens de momenteel lopende competitie. Ik zou zeggen naai Gambit nog even wat meer, het gaat immers momenteel al zo lekker voor ze..
Dat gebeurt toch bij elke sport? Als je in voetbal een rode kaart krijgt geldt de schorsing toch ook voor de komende wedstrijden, ongeacht dit midden of aan het eind van een seizoen is.

Daarnaast kan Riot er toch weinig aan doen dat die gast dergelijk gedrag vertoond? Had hij maar bij na moeten denken voordat hij zijn team benadeelde. Overigens lijkt me niet dat de current state van een team (of het nu lekker of juist niet lekker gaat) mee mag spelen in bepaling van strafmaat.
Tenzij er nog overige randzaken meespelen waarvan ik niet op de hoogte ben vanwege het niet volgen van EU LCS.

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 22-07-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:47:
[...]

Dat gebeurt toch bij elke sport? Als je in voetbal een rode kaart krijgt geldt de schorsing toch ook voor de komende wedstrijden, ongeacht dit midden of aan het eind van een seizoen is.

Daarnaast kan Riot er toch weinig aan doen dat die gast dergelijk gedrag vertoond? Had hij maar bij na moeten denken voordat hij zijn team benadeelde. Overigens lijkt me niet dat de current state van een team (of het nu lekker of juist niet lekker gaat) mee mag spelen in bepaling van strafmaat.
Tenzij er nog overige randzaken meespelen waarvan ik niet op de hoogte ben vanwege het niet volgen van EU LCS.
In het voetbal boeit het niet of ik op een grasveldje bij mij in de buurt even een vervelende overtreding maak. En je haalt mijn tekst volledig uit zijn verband. Ik gaf alleen aan dat het met Gambit niet lekker ging, dat jij de link legt dat ik daarom vind dat ze dan maar niet gestraft moeten worden is totaal iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Njah, het is niet zo dat hij 1 keer iets verkeerd heeft gedaan als ik het zo lees:

" In the last 30 days, he was reported in over 70% of his games, with 92% of reports received being for verbal abuse, offensive language and negative attitude - this put him in the top 1.5% of toxic players during this time period. After investigating his chat logs we were able to confirm the trend the reports indicated. "

Persoonlijk denk ik dat je behoorlijk pro bent als je je frustraties bij je kan houden en een negatieve sfeer naar een goede sfeer kan brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
BastiaanNL schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:04:
Njah, het is niet zo dat hij 1 keer iets verkeerd heeft gedaan als ik het zo lees:

" In the last 30 days, he was reported in over 70% of his games, with 92% of reports received being for verbal abuse, offensive language and negative attitude - this put him in the top 1.5% of toxic players during this time period. After investigating his chat logs we were able to confirm the trend the reports indicated. "

Persoonlijk denk ik dat je behoorlijk pro bent als je je frustraties bij je kan houden en een negatieve sfeer naar een goede sfeer kan brengen..
Ik keur zijn gedrag ook niet goed, ik keur echter het moment van toepassen van een straf af. Iets wat in soloqueue momenteel gebeurt staat los van zijn gedrag in de LCS. Dat je hem vervolgens wilt uitsluiten van het spelen van bijvoorbeeld Spring LCS 2016 of desnoods deelname aan Worlds (mocht dat via een hilarische manier nog mogelijk zijn) dan prima. Maar dit is wederom iets waarin ik Riot toch maar weer amateuristisch zie handelen.

Het mooiste zou nog zijn als Tryndamere ook weer eens wat Tweets de lucht in gooide, die vielen de laatste keer immers al zo goed. :)

Om even het geheugen weer op te frissen: YouTube: Thorin's Thoughts - The Spectacular SpectateFaker Tiltfest 2k15 (LoL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
TheBrut3 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:13:
W - Impure Shots

Hmja ik snap die remove ook niet zo. Las ook al reactie van een MF main die dit bepaald niet leuk vond :)

Ik snap haar remake ook niet zo. Wel dat er iets nodig was, maar met deze remake blijft ze teveel hetzelfde. Dat je nu die movement speed op commando krijgt is leuk, maar onvoldoende.

Een adc zonder escape moet wel iets speciaals hebben om daadwerkelijk van nut te kunnen zijn. Ashe heb je baklading aan CC en prima scaling ook, Kog heb je massive long range hyper scaling. Fortune, tja, heeft wat eigenlijk?
Damienx2 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:10:
Ik keur zijn gedrag ook niet goed, ik keur echter het moment van toepassen van een straf af. Iets wat in soloqueue momenteel gebeurt staat los van zijn gedrag in de LCS. Dat je hem vervolgens wilt uitsluiten van het spelen van bijvoorbeeld Spring LCS 2016 of desnoods deelname aan Worlds (mocht dat via een hilarische manier nog mogelijk zijn) dan prima. Maar dit is wederom iets waarin ik Riot toch maar weer amateuristisch zie handelen.
Mee eens. Rare timing en solo queue en LCS kun je niet op deze manier op één hoop gooien. Maar Rito moet blijkbaar weer de moraalridder uithangen

[ Voor 32% gewijzigd door Koekiemonsterr op 22-07-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:31:
[...]
Fortune, tja, heeft wat eigenlijk?
Een model rework! $$$$$$$$$$$$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damienx2 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:34:
[...]

Een model rework! $$$$$$$$$$$$
Ach ja, hoe kon ik dat vergeten inderdaad. Goeie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 17:59

Jebus4life

BE User

Damienx2 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:10:
[...]

Het mooiste zou nog zijn als Tryndamere ook weer eens wat Tweets de lucht in gooide, die vielen de laatste keer immers al zo goed. :)

Om even het geheugen weer op te frissen: YouTube: Thorin's Thoughts - The Spectacular SpectateFaker Tiltfest 2k15 (LoL)
Het is ook niet de eerste dat Riot dit doet en ook niet de eerste keer dat Forgiven een penalty krijgt voor z'n gedrag. Gambit wist heel goed dat dit zou kunnen gebeuren toen ze Forgiven gehaald hebben, Lijkt me geen toeval dat Steelback daar de sub is.

Als ik me niet vergis (maar ik ben niet zeker dus pin me er niet op vast) was er na de spring split een reddit post van Yellowstar over de vervanging van Steelback dat Forgiven niet gehaald zou worden omdat ze niet wilden riskeren dat die halverwege de split plots een straf zou krijgen.

Ben een grote fan van Forgiven en volgens mij 1 van de beste ADC's ter wereld; maar dat is nu eenmaal gedrag dat niet getolereerd dient te worden.

Snap niet dat hij niet gwn stopt met de chat te gebruiken, in 4 op 5 van je games een report krijgen is toch absurd :s

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Jebus4life schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:40:
[...]
Ben een grote fan van Forgiven en volgens mij 1 van de beste ADC's ter wereld; maar dat is nu eenmaal gedrag dat niet getolereerd dient te worden.

Snap niet dat hij niet gwn stopt met de chat te gebruiken, in 4 op 5 van je games een report krijgen is toch absurd :s
Ben eigenlijk geen fan van Forg1ven :), maar ik vind soloqueue en LCS 2 verschillende platformen. Wat men doet in hun vrije tijd moeten ze zelf weten. Niet iedereen is perfect en de droeftoeters in soloqueue kunnen ook het beste in een mens naar boven halen.

Wanneer krijgen we eens posts van Riot van iedereen die gebanned is de afgelopen tijd? Gewoon even een lijstje met namen, want dit is toch ook net zo goed name and shame. Dus maak eens een lijstje met summoner names, noem het de Wall of Shame zodat mensen ook eens kunnen zien of hun reports nut hebben gehad. Weer iets wat Valve overigens wel gewoon doet. No fucks given, hence ze zetten het zelfs op je steam-account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:32:
Overigens:

Prima dat je hem gaat aanpakken, maar kom op zeg. 4 games tijdens de momenteel lopende competitie. Ik zou zeggen naai Gambit nog even wat meer, het gaat immers momenteel al zo lekker voor ze.
Als ik mij niet vergis was deze jongen toch ook een jaar gebanned van competitive spelen :?
Verbaast me niets dat hij nu weer een aantal games niet mee mag doen :N

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:01:
[...]

In het voetbal boeit het niet of ik op een grasveldje bij mij in de buurt even een vervelende overtreding maak. En je haalt mijn tekst volledig uit zijn verband. Ik gaf alleen aan dat het met Gambit niet lekker ging, dat jij de link legt dat ik daarom vind dat ze dan maar niet gestraft moeten worden is totaal iets anders.
Tja, een vervelende overtreding. Dat is altijd nog game gerelateerd. Maar de beste man is gepunished voor verbal abuse, wat niets met het spel te maken heeft. Dat jij het op een veldje bij jou in de buurt wel kan doen zonder er voor gestraft te worden komt omdat dat veldje niet onder supervisie van een overkoepelend orgaan staat. Doe je het in een vriendschappelijk potje bij de amateurs wordt je net zo goed gestraft. Nu weet ik niet wat hij inhoudelijk allemaal geroepen heeft, maar gezien mijn soloQ ervaring heb ik wel een idee in welke richting dit gaat en wanneer een willekeurige voetballer dergelijke taal gaat bezigen krijgt hij ook een straf welke competities overstijgt.

Suarez is misschien wel het meest treffende voorbeeld van een speler die geschorst is op basis van gedrag dat 0,0 te maken heeft met het spel, hij werd 4 maand geschorst voor alle competities n.a.v. zijn beet.

Wat betreft die link tussen niet lekker gaan en straffen: dat heb ik dan verkeerd geïnterpreteerd, excuse me!
Damienx2 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:48:
[...]
maar ik vind soloqueue en LCS 2 verschillende platformen. Wat men doet in hun vrije tijd moeten ze zelf weten. Niet iedereen is perfect en de droeftoeters in soloqueue kunnen ook het beste in een mens naar boven halen.
Dat vind ik dus niet. Daarnaast staat soloQ ook onder supervisie van Riot en dus zul je gewoon hun regels moeten volgen. Voetbalclubs moeten in oefenwedstrijden ook gewoon de regels van de overkoepelende organen volgen.

[ Voor 16% gewijzigd door Jaap. op 22-07-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:02:
[...]

Tja, een vervelende overtreding. Dat is altijd nog game gerelateerd. Maar de beste man is gepunished voor verbal abuse, wat niets met het spel te maken heeft. Dat jij het op een veldje bij jou in de buurt wel kan doen zonder er voor gestraft te worden komt omdat dat veldje niet onder supervisie van een overkoepelend orgaan staat. Doe je het in een vriendschappelijk potje bij de amateurs wordt je net zo goed gestraft. Nu weet ik niet wat hij inhoudelijk allemaal geroepen heeft, maar gezien mijn soloQ ervaring heb ik wel een idee in welke richting dit gaat en wanneer een willekeurige voetballer dergelijke taal gaat bezigen krijgt hij ook een straf welke competities overstijgt.

Suarez is misschien wel het meest treffende voorbeeld van een speler die geschorst is op basis van gedrag dat 0,0 te maken heeft met het spel, hij werd 4 maand geschorst voor alle competities n.a.v. zijn beet.

Wat betreft die link tussen niet lekker gaan en straffen: dat heb ik dan verkeerd geïnterpreteerd, excuse me!
Mooi voorbeeld trouwens, Suarez is gestraft voor overtredingen IN de wedstrijden dat hij zat. Sinds wanneer is jouw soloqueue match een LCS match geworden Japie? Dat dezelfde besluiteloosheid plaatsvind in je games betekent het niet gelijk dat het ook een LCS match is.

Voor zover ik het weet kan Rorda in soloqueue zo hoog mogelijk komen als hij wil, maar zit hij niet ineens een week erna een soloqueue game te spelen vs Copenhagen Wolves / Roccat / vul elk willekeurig team maar in. Oftewel solo actie, buiten teamverband om. Oftewel zou Suarez op een pleintje ergens iemand hebben gebeten dan had hij hooguit een proces verbaal aan zijn broek gekregen vanwege een aangifte bij de politie, maar zou het niets uitmaken mbt zijn wedstrijden voor Barcelona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:07:
[...]

Mooi voorbeeld trouwens, Suarez is gestraft voor overtredingen IN de wedstrijden dat hij zat. Sinds wanneer is jouw soloqueue match een LCS match geworden Japie?
Het ging er om dat de straf platform overstijgend was. Hij is gestraft voor zijn beet op het WK, wat zelfs helemaal niets met clubverband te maken heeft, maar toch mocht hij niet spelen in La Liga en de Champions League die ERNA plaats vonden. Sterker nog: hij mocht in eerste instantie zelfs niet eens met het team meetrainen, maar dat is na een hoger beroep terug gedraaid. Dus volgens jou redenatie had hij alleen geschorst moeten zijn voor interlands.

SoloQ is geen LCS match, net zoals een WK match geen Champions League is, dat wilde ik ook niet zeggen.

[ Voor 10% gewijzigd door Jaap. op 22-07-2015 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:40

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

TheBrut3 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:13:
W - Impure Shots

Weet iemand wat de cooldown nu is van haar W? Op de pbe was deze lowered naar 12s van 16smaar dat zag ik niet in de patchnotes staan.

Nevermind, zie dat ze het inmiddels bij de patchnotes erbij hebben gezet.
Wel jammer geen grievous wound meer, gaf je toch wel goede dueling power aangezien je de enemy lifesteal halveert, ook is nu de enige manier om healing reduction te kunnen doen ignite of morello's te kopen :(

[ Voor 29% gewijzigd door Fanatic_FS op 22-07-2015 13:15 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik snap wel dat er een consistente lijn hierin getrokken dient te worden forg1ven is niet de eerste Pro speler die een sanctie krijgt voor iets wat hij zelf in SoloQ doet, en zal ook niet de laatste zijn. Wat we hier misschien niet genoeg belichten is dat de LCS het Marketing en PR event is van league of legends.

Daarbij komt dat Riot ook overeenkomsten heeft met alle spelers binnen de LCS. Volgens mij is dit in het verleden al eens aan het licht gekomen. Toen Riot in een update de overeenkomsten had uitgebreid dat er door LCS spelers geen andere games gestreamed mochten worden op hetzelfde twitch kanaal. Dat hier voorwaarden aan hangen zoals de game policy nakomen vind ik dan ook niet meer dan normaal. Immers het is het visite kaartje van de game.

Ik zie dus wel degelijk een verband tussen de LCS en SoloQ immers het platform is hetzelfde, de vergelijking met een voetbal veldje vind ik dan ook raar want in tegenstelling tot dat voetbal veldje word er geen onderscheid gemaakt tussen het platform waarop de game gespeeld word. Immers het gameplatform is constant van 1 eigenaar met toezicht in tegenstelling tot het voetbal veldje wat in 6000 verschillende gemeentes ligt zonder toezicht.

Het verhaal van Suaraz is ook opgelegd en alleen van toepassing op het FIFA platform en zijn dochters. Als Suraz tijdens zijn schorsing op het veldje met de buurt genootjes had willen voetballen had niemand hem tegengehouden. Ook de FIFA niet.

[ Voor 9% gewijzigd door ShadowBumble op 22-07-2015 13:17 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:10:
[...]

Het ging er om dat de straf platform overstijgend was. Hij is gestraft voor zijn beet op het WK, wat zelfs helemaal niets met clubverband te maken heeft, maar toch mocht hij niet spelen in La Liga en de Champions League die ERNA plaats vonden. Sterker nog: hij mocht in eerste instantie zelfs niet eens met het team meetrainen, maar dat is na een hoger beroep terug gedraaid. Dus volgens jou redenatie had hij alleen geschorst moeten zijn voor interlands.

SoloQ is geen LCS match, net zoals een WK match geen Champions League is, dat wilde ik ook niet zeggen.
Hij heeft straf gehad voor zijn beet bij Ajax - PSV (competitieverband), hij heeft straf gehad voor zijn beet bij Chelsea - Liverpool (competitieverband) en hij heeft straf gehad voor zijn optreden bij het Wereldkampioenschap. Wat inderdaad door ging op een straf in de competitie. Volgens mij precies wat ik ook aangeef. Straf hem dan bij de start van de nieuwe competitie. Als je hem dan toch wilt straffen voor iets wat totaal LOS staat van de LCS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
ShadowBumble schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:14:
Ik zie dus wel degelijk een verband tussen de LCS en SoloQ immers het platform is hetzelfde, de vergelijking met een voetbal veldje vind ik dan ook raar want in tegenstelling tot dat voetbal veldje word er geen onderscheid gemaakt tussen het platform waarop de game gespeeld word. Immers het gameplatform is constant van 1 eigenaar met toezicht in tegenstelling tot het voetbal veldje wat in 6000 verschillende gemeentes ligt zonder toezicht.
Voetbal, mits het een officiële wedstrijd is, valt uiteindelijk onder de FIFA. Wanneer je met vrienden op een veldje balt natuurlijk niet, maar dan is het een scheef vergelijk, want dat is SoloQ natuurlijk niet.
Damienx2 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:16:
[...]

Hij heeft straf gehad voor zijn beet bij Ajax - PSV (competitieverband), hij heeft straf gehad voor zijn beet bij Chelsea - Liverpool (competitieverband) en hij heeft straf gehad voor zijn optreden bij het Wereldkampioenschap. Wat inderdaad door ging op een straf in de competitie. Volgens mij precies wat ik ook aangeef. Straf hem dan bij de start van de nieuwe competitie. Als je hem dan toch wilt straffen voor iets wat totaal LOS staat van de LCS.
Ik doelde inderdaad op de laatste beet. Maar dat hij gestraft werd voor de start van de nieuwe competitie kwam toevallig zo uit aangezien Uruguay de betreffende wedstrijd verloor en er dus geen komende wedstrijden meer waren. Hij is destijds per direct geschorst.

M.a.w. als die wedstrijd in februari had plaatsgevonden had hij ook "pech" gehad voor het restant van het seizoen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 22-07-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Even terzijde: het zou niet enkel om een negatieve attitude gaan, maar ook om racisme en dergelijke (of ben ik te snel?); daar wordt meestal een pak minder vergevend in gehandelt

*Of was dat een andere spelers, zag iets van racisme passeren maar kan nu ffe niet op reddit ^^

**Moet wel ergens Damien bijtreden, hij heeft natuurlijk ook (in tegenstelling tot het voorbeeld van Suarez) niemand fysiek aangevallen ofzo. Dus die vergelijking ligt moeilijk. Ik snap beide kanten wel

[ Voor 27% gewijzigd door Jebus4life op 22-07-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

JapieTalent schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:20:
[...]

Voetbal, mits het een officiële wedstrijd is, valt uiteindelijk onder de FIFA. Wanneer je met vrienden op een veldje balt natuurlijk niet, maar dan is het een scheef vergelijk, want dat is SoloQ natuurlijk niet.
En dat trek ik lichtelijk in twijfel, want het platform "FIFA" is eigenlijk hetzelfde platform als "League of Legends". SoloQ valt dan gewoon onder het platform en dus onder de regel.

Ik denk ook dat dat dus het grote nadeel is van een virtueel online platform hierdoor is er geen onderscheid meer tussen "het veldje op de hoek" en de competitie wedstrijd. Een rode kaart in 1 houd dus ook inherent in dat er een rode kaart in de ander is, daarom heb je best kans dat zijn "smurf accounts" niet gebanned zijn en hij gewoon lekker nog SoloQ kan spelen. In tegenstelling tot jan met de pet waarvan gewoon het account gebanned word.

[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 22-07-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mooi overigens hoe iedereen hier vind dat Riot de maatregelen inderdaad scherp moet naleven. Dat deden ze immers ook in het tijdperk dat een bepaalde speler, genaamd incarnati0n, die een permaban had gekregen van Riot.

En nu komt het mooiste, de permaban, hield in dat hij op geen enkele manier nog League of Legends zou mogen uitvoeren. Echter, hij had smurf accounts waarvan bijna de gehele community inclusief Riot wisten dat het Wizix/Incarnati0n was. Maar het werd getolereerd. En uiteindelijk na redelijk wat splits was het voor deze jongen weer toegestaan om League op LCS niveau te mogen spelen.

Dan vraag ik me af, aangezien LCS leidend is, waarom Riot deze jongen niet elke keer op de spot heeft gebanned. Tenzij ze soloqueue (waar deze jongen toch een voorbeeldfunctie dient te vertonen, volgens jullie statements en die van Riot) niet zo belangrijk ervaren en dit soort toxic waste gewoon loslaten op de community. Zo krijg je natuurlijk NOOIT een frisse community als je je rotte appels laat liggen.

En voordat jullie gaan roepen, ja maar hij heeft zijn gedrag verbeterd. Prima goed voor hem. Maar dat geldt niet voor een Darkwinjax die nog steeds vrolijk het spelletje mag spelen en elk jaar weer opnieuw wordt gereviewd door Riot. En nog steeds toxic als fuck is. Maar goed laat hem gewoon doorspelen in soloqueue jongens, het is immers geen LCS en we willen onze community immers beschermen.

Hier is trouwens het report van dit juweeltje dat nog gezellig league speelt: http://na.lolesports.com/...rkwinjax%E2%80%9D-abusagr

Verdedig hun acties op alle manieren jongens, het deugt namelijk van geen kant ;).

[ Voor 10% gewijzigd door Damien op 22-07-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
ShadowBumble schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:24:
[...]

En dat trek ik lichtelijk in twijfel, want het platform "FIFA" is eigenlijk hetzelfde platform als "League of Legends". SoloQ valt dan gewoon onder het platform en dus onder de regel.

Ik denk ook dat dat dus het grote nadeel is van een virtueel online platform hierdoor is er geen onderscheid meer tussen "het veldje op de hoek" en de competitie wedstrijd. Een rode kaart in 1 houd dus ook inherent in dat er een rode kaart in de ander is, daarom heb je best kans dat zijn "smurf accounts" niet gebanned zijn en hij gewoon lekker nog SoloQ kan spelen. In tegenstelling tot jan met de pet waarvan gewoon het account gebanned word.
Dat vind ik ook, al heb ik dat niet nog een keer getypt. Dacht dat dat wel duidelijk was uit de voorgaande posts ;)
Damienx2 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:27:
Mooi overigens hoe iedereen hier vind dat Riot de maatregelen inderdaad scherp moet naleven. Dat deden ze immers ook in het tijdperk dat een bepaalde speler, genaamd incarnati0n, die een permaban had gekregen van Riot.

En nu komt het mooiste, de permaban, hield in dat hij op geen enkele manier nog League of Legends zou mogen uitvoeren. Echter, hij had smurf accounts waarvan bijna de gehele community inclusief Riot wisten dat het Wizix/Incarnati0n was. Maar het werd getolereerd. En uiteindelijk na redelijk wat splits was het voor deze jongen weer toegestaan om League op LCS niveau te mogen spelen.

Dan vraag ik me af, aangezien LCS leidend is, waarom Riot deze jongen niet elke keer op de spot heeft gebanned. Tenzij ze soloqueue (waar deze jongen toch een voorbeeldfunctie dient te vertonen, volgens jullie statements en die van Riot) niet zo belangrijk ervaren en dit soort toxic waste gewoon loslaten op de community. Zo krijg je natuurlijk NOOIT een frisse community als je je rotte appels laat liggen.

En voordat jullie gaan roepen, ja maar hij heeft zijn gedrag verbeterd. Prima goed voor hem. Maar dat geldt niet voor een Darkwingjax die nog steeds vrolijk het spelletje mag spelen en elk jaar weer opnieuw wordt gereviewd door Riot. En nog steeds toxic als fuck is. Maar goed laat hem gewoon doorspelen in soloqueue jongens, het is immers geen LCS en we willen onze community immers beschermen.

Verdedig hun acties op alle manieren jongens, het deugt namelijk van geen kant ;).
Dat vraag ik mij ook af. Permaban lijkt mij toch voldoende zeggen. Dat ze het niet hebben gedaan zal wel vanuit commercieel oogpunt zijn redenen hebben.

Daarbij verdedig ik Riot niet, maar verkondig ik mijn mening.

[ Voor 51% gewijzigd door Jaap. op 22-07-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Laatst online: 31-08 11:35
Na het lezen van de regels waarnaar Rito verwijst lijkt mij het dat Damien gelijk heeft. Al in de introductie wordt geschreven dat de regels alleen gelden voor de LCS en niet alle andere competities daar omheen.
"These Rules apply only to official LCS play and not to other competitions, tournaments
or organized play of League of Legends (“LoL” or the “game”)."
SoloQ lijkt mij met deze statement dus buiten de regels van de LCS vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

kokkie1 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:30:
Na het lezen van de regels waarnaar Rito verwijst lijkt mij het dat Damien gelijk heeft. Al in de introductie wordt geschreven dat de regels alleen gelden voor de LCS en niet alle andere competities daar omheen.
"These Rules apply only to official LCS play and not to other competitions, tournaments
or organized play of League of Legends (“LoL” or the “game”)."
SoloQ lijkt mij met deze statement dus buiten de regels van de LCS vallen.
In Punt 10.2.5 ( en .6 en .8) van de officiele LCS rules hier te vinden trekt wel een directe link met negatief gedrag ten aanzien van de LCS / Riot en League of Legends. En zelfs nog met .6 als uitzondering van het Tribunaal ( wat het reporting systeem is) en .8 waarin aangeeft dat het breaken van de summoners code impact kan hebben op je LCS accounts.

maar ik ben het wel eens met Damien dat een permaban een permban is dus on the spot opnieuw bannen en dus niet toestaan als LCS speler. Sorry C9 tijd voor een nieuwe midlaner. Overigens Damien hier staat precies waarom darkwingjax niet geunbanned is en Incarnation wel :

http://na.lolesports.com/...g-term-suspension-reviews

[ Voor 18% gewijzigd door ShadowBumble op 22-07-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
ShadowBumble schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:35:
[...]
Sorry C9 tijd voor een nieuwe midlaner.
Of ze daar nu zo rouwig om moeten zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:39:
[...]

Of ze daar nu zo rouwig om moeten zijn ;'(
Hij is absoluut niet slecht, heeft het tegen Pobelter (die ik toch aardig hoog heb staan als midlaner in NA) toch duidelijk laten zien dat hij absoluut het niveau aankan.

Overigens nogmaals dit linkje, ik heb hem hierboven al eerder gepost maar ik wil niet dat iemand dit mist.

Indefinite ban, maar mag toch gewoon League blijven spelen.

http://na.lolesports.com/...rkwinjax%E2%80%9D-abusagr

Lees het report voor de grap eens door, en dan snap je gelijk waarom ik Riot's "reviews" niet zo serieus neem. Als je geen fuck om skins / champs geeft, kun je dit spelletje gewoon blijven spelen hoe toxic je ook bent.

Reden: je koopt een level 30 account op ebay voor een paar tientjes, je speelt, je bent toxic als fuck je krijgt een ban. Maar wat maakt het uit, je kunt gewoon een nieuw account kopen en dit hele stukje herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:43:
[...]

Lees het report voor de grap eens door, en dan snap je gelijk waarom ik Riot's "reviews" niet zo serieus neem. Als je geen fuck om skins / champs geeft, kun je dit spelletje gewoon blijven spelen hoe toxic je ook bent.

Reden: je koopt een level 30 account op ebay voor een paar tientjes, je speelt, je bent toxic als fuck je krijgt een ban. Maar wat maakt het uit, je kunt gewoon een nieuw account kopen en dit hele stukje herhalen.
Heb ik gelezen maar ze hebben op 1/4/2015 (5 maanden na dat report) hun hele policy gewijzigd, zoals toegelicht in deze link : http://na.lolesports.com/...g-term-suspension-reviews, hierin geven ze ook uitleg per case waarom wel en niet.

Overigens ben ik nog steeds van mening dat ze het dan niet permban moeten noemen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 22-07-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:43:
[...]

Hij is absoluut niet slecht, heeft het tegen Pobelter (die ik toch aardig hoog heb staan als midlaner in NA) toch duidelijk laten zien dat hij absoluut het niveau aankan.

Overigens nogmaals dit linkje, ik heb hem hierboven al eerder gepost maar ik wil niet dat iemand dit mist.

Hij is zeker niet slecht, maar afgelopen week was pas de eerste week dat hij het echt heeft laten zien. Das toch een tikkeltje laat zo 1 week voor het einde. Neemt niet weg dat heel C9 zwaar onder de maat/verwachting heeft gepresteerd. Eigenlijk is heel C9 pas weer gaan draaien toen Hai weer mee ging spelen.

Desalniettemin is het schandalig dat deze jongen op dit podium nog de kans krijgt gezien zijn history.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
ShadowBumble schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:45:
[...]

Heb ik gelezen maar ze hebben op 1/4/2015 (5 maanden na dat report) hun hele policy gewijzigd, zoals toegelicht in deze link : http://na.lolesports.com/...g-term-suspension-reviews, hierin geven ze ook uitleg per case waarom wel en niet.
Dat snap ik, dat hebben ze ook mede door druk vanuit de community uiteindelijk gedaan, want iedereen wilde die legendarische incarnati0n uit soloqueue wel eens op het hoogste niveau bezig zien.

Maar Riot's eigen systeem bestaat dus uit permabans, die niet perma zijn ;). Want als jij onder een ander smurfaccountje weer verder gaat is alles in orde.

Dus of jij je gedrag wel of niet aanpast maakt niet uit. Hoe wil je dan verdedigen met de percentages waar Lyte elke keer mee aankomt dat je aanpak ook daadwerkelijk werkt?

Mooi voorbeeld overigens was laatst toen er gevraagd werd waarom voicecom in LoL geen optie is. Lyte's antwoord was in de richting van. "Zodra een vrouwelijke deelnemer aan onze testprocessen deelnam liep het toxic-percentage op naar 126%"

Uwotmate? 126% van wat? Dus als het een man betreft dan is het -126% oftewel 0? Dan zou ik er snel een man-only game van maken.

Oftewel zolang je maar in percentages je antwoorden blijft geven, gaat niemand het natrekken en is er dus nooit duidelijkheid of een aanpak werkt of niet.

Mijn eigen ervaring met soloqueue (en het grappige is ik zat laatst een game terug te kijken die ik had gestreamed) is dat men nog net zoveel jankt, zeurt, beledigd als voorheen. En het ergste is nog dat het nu ook veel meer in normals voorkomt wat voorheen toch nog enigszins een veilige haven was als je gewoon even voor de flauwekul wilde gamen.

Ik werd zojuist nog in een ARAM beledigd dat ik mijn champion niet goed speelde. For real? Een random champion die mij is toegewezen kon ik niet spelen. Nee dan gaan we de goede kant op met de community, gelukkig mocht deze jongen de game met mij spelen want hij was een enorm voorbeeld voor mij. Volgende keer als ik iemand zie die zijn champ niet kan spelen in een ARAM krijgt hij er ook van langs uiteraard. :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:53:
<knip>
Maar Riot's eigen systeem bestaat dus uit permabans, die niet perma zijn ;). Want als jij onder een ander smurfaccountje weer verder gaat is alles in orde.
<knip>
Yup wat wij interpreteren als permban is persoons gebonden, terwijl Riot account gebonden denkt. Hoe dan ook heb je een punt dat de redenatie krom is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Tsja... Lastige discussie. Taipei-Chingchong B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:53:
[...]

Mooi voorbeeld overigens was laatst toen er gevraagd werd waarom voicecom in LoL geen optie is. Lyte's antwoord was in de richting van. "Zodra een vrouwelijke deelnemer aan onze testprocessen deelnam liep het toxic-percentage op naar 126%"

Uwotmate? 126% van wat? Dus als het een man betreft dan is het -126% oftewel 0? Dan zou ik er snel een man-only game van maken.

Oftewel zolang je maar in percentages je antwoorden blijft geven, gaat niemand het natrekken en is er dus nooit duidelijkheid of een aanpak werkt of niet.
+126% ten op zichte van als er geen vrouw in de game zit. Nou niet ALLES wat een Rioter zegt onder een vergrootglas leggen he Damien :+

Verder met je eens. Permaban is permaban. Riot is sowieso inconsequent met rulings. Gambit wordt keer op keer hard genaaid met zaken waar andere teams mee wegkomen, teams/spelers die precies dezelfde offense plegen krijgen niet precies dezelfde straf, regels worden on the spot gemaakt en vervolgens met terugwerkende kracht toegepast etc. etc.

Wat mij betreft dus zo snel mogelijk weer een goed werkende tribunal, dan zijn straffen namelijk geautomatiseerd en inherent consequent. Nu nog een onafhankelijk orgaan voor de LCS.....

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 20:24:
[...]

+126% ten op zichte van als er geen vrouw in de game zit. Nou niet ALLES wat een Rioter zegt onder een vergrootglas leggen he Damien :+

Verder met je eens. Permaban is permaban. Riot is sowieso inconsequent met rulings. Gambit wordt keer op keer hard genaaid met zaken waar andere teams mee wegkomen, teams/spelers die precies dezelfde offense plegen krijgen niet precies dezelfde straf, regels worden on the spot gemaakt en vervolgens met terugwerkende kracht toegepast etc. etc.

Wat mij betreft dus zo snel mogelijk weer een goed werkende tribunal, dan zijn straffen namelijk geautomatiseerd en inherent consequent. Nu nog een onafhankelijk orgaan voor de LCS.....
Ik volg LCS te oppervlakkig (met name NA) om echt inhoudelijk te reageren, maar het mes snijdt over het algemeen aan twee kanten. Het is natuurlijk wel makkelijk om naar Riot te wijzen (wat deels ook wel terecht is aangezien ze inderdaad een nogal inconsequent beleid voeren wat betreft alles eigenlijk), maar Gambit hoeft een Forgiven niet te contracteren. C9 hetzelfde verhaal met Incarnation. Ze wisten van tevoren van zijn gedrag en dat ze daardoor dit risico lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JapieTalent schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 20:45:
[...]

Ik volg LCS te oppervlakkig (met name NA) om echt inhoudelijk te reageren, maar het mes snijdt over het algemeen aan twee kanten. Het is natuurlijk wel makkelijk om naar Riot te wijzen (wat deels ook wel terecht is aangezien ze inderdaad een nogal inconsequent beleid voeren wat betreft alles eigenlijk), maar Gambit hoeft een Forgiven niet te contracteren. C9 hetzelfde verhaal met Incarnation. Ze wisten van tevoren van zijn gedrag en dat ze daardoor dit risico lopen.
Zo'n gozer als Svenskeren is ook al een paar keer tegen de lamp gelopen en wordt niet aangepakt. Van Fredy is ook bekend dat hij in soloq een toxic asshole is en zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen die me zo even niet te binnen schieten. Maar net als de playoffs eraan komen wordt ineens uit het niets Forgiven geband. Bovendien zijn ze al vaker genaaid, daar hebben we onder anderen dit pareltje van parodie-site ESEX aan overgehouden: http://esportsexpress.com...ng-over-gambit-yet-again/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Overigens om nog even terug te komen op Riot Lyte en zijn onderzoeken. Ik heb het stukje tekst gevonden gerelateerd aan waarom voicecom bij LoL niet werkt.
Why isn't voice chat implemented into the game? Will voice chat ever be an option?
Awhile back, we did some voice chat research on 3rd party voice chat in League of Legends. We found that voice chat with friends is a pretty awesome experience, but voice chat with strangers is a pretty negative experience. There were some surprising findings here though:
1) If the team has mixed communication (some players in voice, some players in chat), then the actual text chat in the game became up to 126% more toxic, and the voice chat players received up to 50% more reports even though the other players didn't necessarily know the players were in voice.
2) In an external study by a university, they did an experiment where a female and male voice used voice chat and said the exact same phrases; in this study they found out that the female voice received 300% more harassment than the male voice.
We're definitely not opposed to voice chat in League of Legends; however, we'd like to solve the above issues first and try to design a better voice chat experience. If we don't make a better experience, there's really no reason for players to use it instead of all the 3rd party voice chat solutions out there.
Het leuke aan dit alles... probeer je te zoeken naar deze "studies", kun je wel iets vinden. Maar met andere percentages, tevens andere resultaten icm leeftijdsgroepen. Oftewel, iets word de nek omgedraaid omdat Riot er simpelweg geen zin in heeft en waarschijnlijk omdat de client deze meuk niet trekt. Netjes onderbouwt door percentage-gooier Lyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

0-3-0 gaan in lane en nog alles kapot maken en 11-3-5 eindigen #JustIreliaThings :D

M'n winrate is eindelijk terug richting 50% met Irelia aan het gaan, echt nooit begrepen waarom die zo laag stond, KDA zweeft rond de 3 (hoger als bij sommige andere champs met wie ik blijkbaar makkelijker win ^^) Enkel met Rumble zit ik substantieel boven de 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Jebus4life schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 02:08:
0-3-0 gaan in lane en nog alles kapot maken en 11-3-5 eindigen #JustIreliaThings :D

M'n winrate is eindelijk terug richting 50% met Irelia aan het gaan, echt nooit begrepen waarom die zo laag stond, KDA zweeft rond de 3 (hoger als bij sommige andere champs met wie ik blijkbaar makkelijker win ^^) Enkel met Rumble zit ik substantieel boven de 3...
De oorsprong waarom mensen begonnen te spreken over een nerf voor Irelia:

En Jebus je klinkt wat als Gbay99. Ik vond de reactie van Irelia Carries U erg mooi hierop.

Hier zijn beide filmpjes:

En de in mijn ogen terechte reactie hierop, weer iets waar Reddit op de bandwagon sprong toen er een grappig filmpje voorbij kwam van TheOddOne (hierboven weergegeven):

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Fj1he7A9nBs]

Oh en dan nog de P1noy zaak. Over hoe erg Reddit dingen opblaast :) en mensen maar wat lukraak rond blaten.

Overigens in de gemiddelde LoL-game krijg ik ergere dingen naar mijn hoofd gegooid dan wat Keane is overkomen. Niet dat ik het goedkeur, maar het wordt zwaar overdreven.

[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 23-07-2015 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:29:
[...]

Zo'n gozer als Svenskeren is ook al een paar keer tegen de lamp gelopen en wordt niet aangepakt. Van Fredy is ook bekend dat hij in soloq een toxic asshole is en zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen die me zo even niet te binnen schieten. Maar net als de playoffs eraan komen wordt ineens uit het niets Forgiven geband. Bovendien zijn ze al vaker genaaid, daar hebben we onder anderen dit pareltje van parodie-site ESEX aan overgehouden: http://esportsexpress.com...ng-over-gambit-yet-again/
Maar Vica, dat anderen ook dergelijk gedrag vertonen praat het toch niet goed? Dat Riot blijkbaar verzuimd om consistent een lijn door te trekken is pijnlijk, maar dat maakt Gambit toch niet zielig dat zij gestraft worden? Dan had Forgiven zich gewoon beter moeten gedragen en/of Gambit een fatsoenlijk figuur moeten contracteren.

Het is eerder zuur voor de teams die zich wel aan de regels houden en gedragen dat er teams mee wegkomen die dit niet doen.

@Damien: alles is racisme tegenwoordig. Ik werd laatst al racistisch genoemd omdat ik enkele Fransozen vriendelijk (nee echt vriendelijk!) verzocht hun eigen taal lekker via private messages of teamspeak/skype oid te bezigen en de all chat Engels te houden om dat dat net iets makkelijker communiceert voor de personen die geen Frans kunnen.

Oh, en ......
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/943/092/1c1.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Jaap. op 23-07-2015 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:56:
[...]

Maar Vica, dat anderen ook dergelijk gedrag vertonen praat het toch niet goed? Dat Riot blijkbaar verzuimd om consistent een lijn door te trekken is pijnlijk, maar dat maakt Gambit toch niet zielig dat zij gestraft worden? Dan had Forgiven zich gewoon beter moeten gedragen en/of Gambit een fatsoenlijk figuur moeten contracteren.

Het is eerder zuur voor de teams die zich wel aan de regels houden en gedragen dat er teams mee wegkomen die dit niet doen.
Of Riot moet gewoon consequent zijn.

Uiteindelijk is het Riot wie bepaalt wie een voorbeeld is en wie niet. Schijnbaar is het toelaten van het gedrag van de andere spelers in soloqueue wel toegestaan maar van deze specifieke speler niet. Riot in dit geval speelt eigenlijk een heel vies spelletje. Zij zijn degenen die eigenlijk met een voorbeeld functie moeten komen en consequent moeten zeggen: NEE dit gedrag laten wij niet toe, van NIEMAND.

Maar er worden uitzonderingen gemaakt. Waarom? Wat is daar de beweegreden achter? Ze vragen een voorbeeldfunctie van een stel kinderen, ja kinderen want dat iemand 18 is maakt hem alleen via de wet volwassen, maar dat proces duurt voor de meesten langer. Hier had Riot zelf moeten opstaan en zeggen. Jongens, Forg1ven is een probleem maar zo kunnen we er nog een paar aanpakken. En gelijk een hele wave in 1x meenemen. Ik heb je gisteren ook al gezegd, op het niveau waar deze mensen spelen en waarschijnlijk kan Rorda dit beamen, is het aantal mensen aanzienlijk minder. Oftewel je hoeft maar een paar mensen te hebben die het niet zo op je hebben en je krijgt bijna gegarandeerd per game wel een report.

Oftewel de cijfertjes die we vaak bij deze reports krijgen zijn geflatteerd. Als ik met 10 mensen in een divisie speel (voorbeeldje) en elke game zit er 1 bij die mij niet mag en die report mij willekeurig of ik nou bij hem in het team zit of niet, en aangezien we elkaar inmiddels wat kennen en er over en weer wat gebitched wordt in chat, is de kans aanzienlijk groter dat ik gebanned wordt dan dat ik in Gold speel en waarschijnlijk 1 op 1000 kans heb dat ik ooit weer met dezelfde droeftoeter in een game zit.

Ik zou wel wat meer info willen achter de reports. Zijn het vaak dezelfde mensen die deze persoon report? etc etc.

Nogmaals ik keur Forg1ven's gedrag niet goed, maar het wordt imo weer opgeblazen en ten onrechte worden er nu teams benadeeld aan het einde van een split. Als bekend was dat Forg1ven zo ongelofelijk toxic was, hadden ze actie moeten ondernemen VOOR de split en niet tijdens een seizoen tenzij het een EXTREEM geval is. En dan praat ik over serieuze acties als DDOS'en, Racisme of iets dergelijks waarbij je echt zegt nee dit kan niet langer zo.

Maar dat vind ik niet terug in dit report van Riot. Waarbij dus alle mogelijke opties op transparantie afwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik las net weer dat Shen misschien ook weer een rework of een update gaat krijgen zoals Gangplank.
Hopelijk pakken ze dan de W van Shen aan, Feint, wat die skill voelt echt nutteloos aan. In de praktijk is het nog wel nuttig, de kortere CD is zeker van belang om die passive damage te krijgen op je tegenstand en de shield kan je vaak gebruiken om poke op te vangen, zeker van AP top laners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:09:
[...]

Of Riot moet gewoon consequent zijn.

Uiteindelijk is het Riot wie bepaalt wie een voorbeeld is en wie niet. Schijnbaar is het toelaten van het gedrag van de andere spelers in soloqueue wel toegestaan maar van deze specifieke speler niet. Riot in dit geval speelt eigenlijk een heel vies spelletje. Zij zijn degenen die eigenlijk met een voorbeeld functie moeten komen en consequent moeten zeggen: NEE dit gedrag laten wij niet toe, van NIEMAND.

Maar er worden uitzonderingen gemaakt. Waarom? Wat is daar de beweegreden achter? Ze vragen een voorbeeldfunctie van een stel kinderen, ja kinderen want dat iemand 18 is maakt hem alleen via de wet volwassen, maar dat proces duurt voor de meesten langer. Hier had Riot zelf moeten opstaan en zeggen. Jongens, Forg1ven is een probleem maar zo kunnen we er nog een paar aanpakken. En gelijk een hele wave in 1x meenemen. Ik heb je gisteren ook al gezegd, op het niveau waar deze mensen spelen en waarschijnlijk kan Rorda dit beamen, is het aantal mensen aanzienlijk minder. Oftewel je hoeft maar een paar mensen te hebben die het niet zo op je hebben en je krijgt bijna gegarandeerd per game wel een report.
Eens, dat zou inderdaad prettig zijn. Zou ook enorm in werk schelen als ze die consequentie zouden doorvoeren naar de teams die ontwikkelen en balancen. Hoeven ze niet eerst Feral Flare er uit te donderen om amper een jaar later (ongeveer?) een soortgelijk item terug te plaatsen.

Ik mag toch hopen dat Riot deze beslissing over dit individu gefundeerd heeft gemaakt, m.a.w. dat ze ook inhoudelijk naar de reports hebben gekeken en helemaal zeker van zijn dat de straf terecht is, voordat ze een dergelijke beslissing uitvoeren met alle gevolgen van dien. Waarom ze deze beslissingen niet over andere individuen genomen hebben is gissen vanwege het gebrek aan transparantie.
Damienx2 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:09:
[...]
Ik zou wel wat meer info willen achter de reports. Zijn het vaak dezelfde mensen die deze persoon report? etc etc.

Nogmaals ik keur Forg1ven's gedrag niet goed, maar het wordt imo weer opgeblazen en ten onrechte worden er nu teams benadeeld aan het einde van een split. Als bekend was dat Forg1ven zo ongelofelijk toxic was, hadden ze actie moeten ondernemen VOOR de split en niet tijdens een seizoen tenzij het een EXTREEM geval is. En dan praat ik over serieuze acties als DDOS'en, Racisme of iets dergelijks waarbij je echt zegt nee dit kan niet langer zo.

Maar dat vind ik niet terug in dit report van Riot. Waarbij dus alle mogelijke opties op transparantie afwezig zijn.
Aan de ene kant zou deze transparantie een boel ophelderen en verduidelijken en zou het wenselijk zijn dat ze hier inzicht in geven. Anderzijds kan ik het ook wel begrijpen dat ze dit niet doen. Als ze namelijk een maal die transparantie geven, zullen ze dit moeten blijven doen. En dat betekent dat overal gefundeerd naar gekeken moet worden, ook de reports in bronze, silver etc en dat kost een boel tijd van een boel mensen en dat is duur.

Trouwens, het kwartje lijkt nu pas te vallen: hij is gepunished voor toxic behaviour in games voor de split? Dan is het moment van de punish wel erg krom. Dan hadden ze dat toch al veel eerder kunnen doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 23-07-2015 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
@Japie, nee deze reports zijn tijdens de lopende split gebeurt voor zover ik het weet. Echter heeft hij dus al een verleden met dit soort activiteiten. En daar stoor ik mij dan aan dat ze hem wel toelaten, ipv gelijk toen al tegen hem zeggen. Hey, dit kan zo niet. Zit maar even een split uit en leer er van. Nu hebben ze hem eerst laten spelen en wordt een organisatie nu gestraft eigenlijk. Want hey, laten we eerlijk zijn, wat zal het Forg1ven nog boeien dat hij de laatste 4 relegation matches niet hoeft te spelen. Komt hem eigenlijk misschien wel goed uit. Zouden ze relegaten kan hij zeggen, ja hey ik kon er niets aan doen want ik mocht niet spelen. (om maar een scenario te noemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 31-07 14:14
Voorspelling voor de NA LCS playoffs:

1. GV
2. TL
3. CLG
4. TSM (met dank aan de suspension van XiaoWeiXio)

EU kan nog teveel gebeuren, en ook al zou ik graag UOL in de top 4 zien eindigen ben ik bang dat dat niet zal gebeuren.

[ Voor 3% gewijzigd door Skyclad op 23-07-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:19:
@Japie, nee deze reports zijn tijdens de lopende split gebeurt voor zover ik het weet. Echter heeft hij dus al een verleden met dit soort activiteiten. En daar stoor ik mij dan aan dat ze hem wel toelaten, ipv gelijk toen al tegen hem zeggen. Hey, dit kan zo niet. Zit maar even een split uit en leer er van. Nu hebben ze hem eerst laten spelen en wordt een organisatie nu gestraft eigenlijk. Want hey, laten we eerlijk zijn, wat zal het Forg1ven nog boeien dat hij de laatste 4 relegation matches niet hoeft te spelen. Komt hem eigenlijk misschien wel goed uit. Zouden ze relegaten kan hij zeggen, ja hey ik kon er niets aan doen want ik mocht niet spelen. (om maar een scenario te noemen).
Oh, dat veranderd de zaak wel. Neemt niet weg dat Forgiven nog steeds fout is, maar dit maakt de timing van Riot wel erg twijfelachtig. Dan hadden ze zich ook eerder kunnen bedenken.
Skyclad schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:34:
Voorspelling for the NA LCS playoffs:

1. GV
2. TL
3. CLG
4. TSM (met dank aan de suspension van XiaoWeiXio)
Weet niet precies hoe de telling in z'n werk gaat bij gelijk aantal wins, maar ik zie GV, TL en TSM hun matches wel winnen. CLG moet het nog maar klaarspelen tegen Dignitas, zou maar zo een win voor Dignitas kunnen worden. In dat geval staan TSM, TIP en CLG alle drie op 11 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
CLG staat al op 11, tenzij ze er een puinhoop van maken moeten ze wel kunnen winnen tegen Team 8. Dus dan komen ze zowieso op 12.

Zonder XWX is de kans groot dat TIP verliest van GV en TL, en TL zou ook van Team 8 moeten kunnen winnen (en GV van TDK ;) ), dus dan komen die op 14 voor GV en 13 voor TL uit. Als CLG er dan ook maar 1 wint (tegen Team 8 of DIG) staan ze op 12, wat genoeg is om door te gaan. In het 'slechtste' geval verliest CLG beide games, wint TSM beide en wint TIP er toch 1, dan ligt CLG er inderdaad uit, maar in theorie moeten ze het kunnen halen :)

Wat ook kan gebeuren is dat C9 toch weer kans ziet van TSM te winnen, dan komen die op een gedeelde 4e plaats met ofwel TIP of CLG. Maar als TIP niet kan winnen (verwacht ik niet) eindigt het of met CLG op 3 en TSM op 4, of andersom. En als er iemand om de 4e plaats moet knokken met TIP verwacht ik dat ze dat wel kunnen winnen, aangezien die vaak erg zwaar leunden op XWX

Edit:
http://na.lolesports.com/na-lcs/2015/summer/standings
Theoretisch kan DIG nog meedingen naar de top 4, maar die kans is vrijwel 0. Als TIP op 11 blijft staan zijn GV en TL zowieso door. Zelfs als TSM dan beide matches wint en DIG ook beide matches wint (en CLG beide verliest) speelt CLG dan nog tegen DIG en TIP om de 4e plaats.

Het zou zelfs theoretisch nog kunnen dat GV beide verliest, dat CLG, TIP en TL er allemaal 1 winnen, en dat TSM beide wint, en dat dan GV 5e wordt ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Skyclad op 23-07-2015 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Skyclad schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:22:
CLG staat al op 11, tenzij ze er een puinhoop van maken moeten ze wel kunnen winnen tegen Team 8. Dus dan komen ze zowieso op 12.

Zonder XWX is de kans groot dat TIP verliest van GV en TL, en TL zou ook van Team 8 moeten kunnen winnen (en GV van TDK ;) ), dus dan komen die op 14 voor GV en 13 voor TL uit. Als CLG er dan ook maar 1 wint (tegen Team 8 of DIG) staan ze op 12, wat genoeg is om door te gaan. In het 'slechtste' geval verliest CLG beide games, wint TSM beide en wint TIP er toch 1, dan ligt CLG er inderdaad uit, maar in theorie moeten ze het kunnen halen :)

Wat ook kan gebeuren is dat C9 toch weer kans ziet van TSM te winnen, dan komen die op een gedeelde 4e plaats met ofwel TIP of CLG. Maar als TIP niet kan winnen (verwacht ik niet) eindigt het of met CLG op 3 en TSM op 4, of andersom. En als er iemand om de 4e plaats moet knokken met TIP verwacht ik dat ze dat wel kunnen winnen, aangezien die vaak erg zwaar leunden op XWX

Edit:
http://na.lolesports.com/na-lcs/2015/summer/standings
Theoretisch kan DIG nog meedingen naar de top 4, maar die kans is vrijwel 0. Als TIP op 11 blijft staan zijn GV en TL zowieso door. Zelfs als TSM dan beide matches wint en DIG ook beide matches wint (en CLG beide verliest) speelt CLG dan nog tegen DIG en TIP om de 4e plaats.

Het zou zelfs theoretisch nog kunnen dat GV beide verliest, dat CLG, TIP en TL er allemaal 1 winnen, en dat TSM beide wint, en dat dan GV 5e wordt ;)
Dat zie ik in ieder geval niet gebeuren ;)

Maar, ik ben in de snelheid vergeten de eerste dag mee te nemen. Excuus, dan wordt het inderdaad wel iets anders! Ik ben in ieder geval benieuwd naar komend weekend, gun het ze eigenlijk allemaal wel, dus ik vind het prima whatever de uitkomst is.

[ Voor 18% gewijzigd door Jaap. op 23-07-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Als we ons dan toch aan een voorspelling gaan wagen:

T8 - TL
DIG - CLG
GV - TIP
NME - TSM
TDK - C9

NME - DIG
CLG - T8
TSM - C9
GV - TDK
TL - TIP

GV --> 14 & 4
TL --> 13 & 5
CLG --> 12 & 6
TSM --> 12 & 6
TIP --> 11& 7
DIG --> 11 & 7
T8 --> 6 & 12
C9 --> 6 & 12
NME --> 4 & 14
TDK --> 1 & 17

Volgens mij gaan GV, TL, CLG en TSM dus ook door :+
Apologies for the double post.

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 23-07-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Als TSM van C9 verliest (of van NME :D) kan DIG het ook nog redden ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Skyclad op 23-07-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:44:
Als we ons dan toch aan een voorspelling gaan wagen:

T8 - TL
DIG - CLG
GV - TIP
NME - TSM
TDK - C9

NME - DIG
CLG - T8
TSM - C9
GV - TDK
TL - TIP

GV --> 14 & 4
TL --> 13 & 5
CLG --> 12 & 6
TSM --> 12 & 6
TIP --> 11& 7
DIG --> 11 & 7
T8 --> 6 & 12
C9 --> 6 & 12
NME --> 4 & 14
TDK --> 1 & 17

Volgens mij gaan GV, TL, CLG en TSM dus ook door :+
Apologies for the double post.
Waarom zou DIG van CLG winnen btw? Wat maakt je zo zeker?

Als we resultaten uit het verleden erbij halen... Vorig seizoen, in de spring split was het 3-1 voor CLG, de summersplit (met destijds een enorm slecht draaiend CLG team) wederom 3-1 voor CLG. Dan dit seizoen, spring een 2-0 voor CLG, en summer staat het momenteel 1-0 voor CLG. En ik weet in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Maar waar komt die overtuiging weg? CLG draait momenteel weer lekker, iets wat van Dignitas niet echt gezegd kan worden. (overigens vorig seizoen speelde de LCS met 2 teams minder vandaar vaker matchups tegen elkaar)

Als we de laatste 4 weken bekijken, heeft Dignitas 3 wins over 5 losses. De wins zijn vs NME (de nummer 9 in de huidige standings), Team 8 (de nummer 7 in de huidige standings) en vs GV (de nummer 1), maar daar kan ik gelijk aan toevoegen dat het meer leek op een offday van GV dan een geweldige super game van Dignitas ;).

Overigens zie ik T8 eerder van CLG winnen. Vanwege het feit dat bepaalde spelers een verleden hebben met Doublelift en dan toch net even een tandje extra bijzetten. Neem als voorbeeld een club als Utrecht zodra ze tegen Ajax spelen. Dan is het toch net alsof je een totaal ander team ziet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:30
DIG is toch goed bezig arm?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Net als CLG ;) Laatste 2 weken alles gewonnen na een lange loss-spree. Dignitas vorige week 1 win 1 loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Als TSM van C9 verliest kan TL ze trouwens enorm naaien door 'per ongeluk' van TIP te verliezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Skyclad schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:20:
Als TSM van C9 verliest kan TL ze trouwens enorm naaien door 'per ongeluk' van TIP te verliezen ;)
Uit tactisch oogpunt, zou ik het niet eens dom vinden. Want persoonlijk ondanks hun prestaties deze split, zou ik als team niet graag vs TSM staan in een BO3 of BO5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Het zou wel voor opschudding zorgen, als TSM het niet eens tot de top 4 zou redden, en zeker als ze het ook niet naar Worlds redden. MSI heeft ze geen goed gedaan, ik denk dat ze daar flink wat zelfvertrouwen zijn kwijtgeraakt. Ze zijn altijd zo erg als favoriet gezien in NA voor elke matchup daar, en ook gezien als 'sterker dan EU' (U S A ! U S A ! T S M ! T S M !), dat in de eerste ronde er uit vliegen er voor zorgde dat ze slechter gingen spelen omdat ze meer twijfelden. Zelfs TDK heeft een keer bijna van ze kunnen winnen (als ze niet als totale retards toen ze al 4 dragons hadden de dragon gingen staan poken ipv eerst van hun 4 tegen 3 gebruik te maken om TSM terug te duwen), en dat zie ik FNC nog niet snel gebeuren. Als je de huidige NA en EU samen pakt weet ik niet of TSM het tot de top 4 zou kunnen halen, zelfs in best of 5s tussen alle teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Damienx2 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:07:Als we resultaten uit het verleden erbij halen... Vorig seizoen, in de spring split was het 3-1 voor CLG, de summersplit (met destijds een enorm slecht draaiend CLG team) wederom 3-1 voor CLG. Dan dit seizoen, spring een 2-0 voor CLG, en summer staat het momenteel 1-0 voor CLG.
Dus om de resultaten van het verleden weer kloppend te maken moet DIG winnen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik weet niet wie met Malphite aan kwam zetten, maar ik heb zojuist mijn nieuwe champ gevonden. Winningstreak van 6 games met Malph. Twee keer op top, vier keer als support. Thanks.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:07:
[...]

Waarom zou DIG van CLG winnen btw? Wat maakt je zo zeker?

Als we resultaten uit het verleden erbij halen... Vorig seizoen, in de spring split was het 3-1 voor CLG, de summersplit (met destijds een enorm slecht draaiend CLG team) wederom 3-1 voor CLG. Dan dit seizoen, spring een 2-0 voor CLG, en summer staat het momenteel 1-0 voor CLG. En ik weet in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Maar waar komt die overtuiging weg? CLG draait momenteel weer lekker, iets wat van Dignitas niet echt gezegd kan worden. (overigens vorig seizoen speelde de LCS met 2 teams minder vandaar vaker matchups tegen elkaar)

Als we de laatste 4 weken bekijken, heeft Dignitas 3 wins over 5 losses. De wins zijn vs NME (de nummer 9 in de huidige standings), Team 8 (de nummer 7 in de huidige standings) en vs GV (de nummer 1), maar daar kan ik gelijk aan toevoegen dat het meer leek op een offday van GV dan een geweldige super game van Dignitas ;).

Overigens zie ik T8 eerder van CLG winnen. Vanwege het feit dat bepaalde spelers een verleden hebben met Doublelift en dan toch net even een tandje extra bijzetten. Neem als voorbeeld een club als Utrecht zodra ze tegen Ajax spelen. Dan is het toch net alsof je een totaal ander team ziet spelen.
Eens dat de resultaten in het verleden (zowel onderling als de afgelopen LCS weken) niet echt in het voordeel van Dignitas spreken. Echter vond ik ze ondanks de resultaten de afgelopen niet heel slecht ogen. Ik ben er ook niet van overtuigd dat ze het even gaan winnen, integendeel gezien de resultaten van CLG afgelopen weken. Maar ik wilde graag een volledige lijst geven en dan moet je wel alle matches invullen. Maar het is meer op een onderbuik gevoel dat ik DIG misschien wel zie verrassen tegen CLG dan dat ik er heilig van overtuigd ben.
Damienx2 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:22:
[...]

Uit tactisch oogpunt, zou ik het niet eens dom vinden. Want persoonlijk ondanks hun prestaties deze split, zou ik als team niet graag vs TSM staan in een BO3 of BO5.
Zou niet de prijs voor meest sportieve actie winnen, maar ik zou dit eveneens geen rare gedachte vinden. Het blijft toch TSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Outerspace schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:03:
Ik weet niet wie met Malphite aan kwam zetten, maar ik heb zojuist mijn nieuwe champ gevonden. Winningstreak van 6 games met Malph. Twee keer op top, vier keer als support. Thanks.
Japie speelt Malph vooral mid, probeer dat anders ook eens :)

Als top moet je wel oppassen tegen wie je Malph speelt. Leuk tegen de AD autoattack types, maar als ik Rumble tegenover je zet ben je allesbehalve rock solid :P

Als supp kan het werken ja, maar je bent dan wel erg afhankelijk van lvl 6 ulti's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JapieTalent schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:57:
[...]

Oh, dat veranderd de zaak wel. Neemt niet weg dat Forgiven nog steeds fout is, maar dit maakt de timing van Riot wel erg twijfelachtig. Dan hadden ze zich ook eerder kunnen bedenken.
Dat is nou het enige waar het mij om gaat. Ik zeg nergens dat het onterecht is dat hij geband is oid, alleen dat ze Gambit weer hard naaien met de timing hiervan. En niet voor het eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Gister op smurf weer eens Kog mid gedaan.

Rylai was al aardig sterk op hem, maar nu is het (zeker in combi met Laindry's) echt enorm sterk. Die slows op je ult nu, wow. Zorgt ervoor dat je ze nog veel makkelijk aan elkaar kan chainen. Uitstekende utility op deze manier, en ook betere peel voor jezelf via deze dikkere slow op je spells.

Ik ging overigens 13/4/24. Maar niet gewonnen. Ik hield zowat in mijn eentje het team op de been, tot het punt dat we zelfs beide enemy Nexus turrets omver wisten te krijgen. Finishen ging nog niet maar dat leek toch echt een kwestie van tijd....totdat Udyr 30 secs later sprint aanzet en midden door mid lane een kamikaze-run start om de boel ff eigenhandig te finishen. Nee die zag het enemy team echt niet aankomen. Udyr natuurlijk dood voordat ie de Nexus goed en wel in zicht had, en op 55 mins met zulke lange death timers deed deze 4v5 voor 70 secs ons de das om. Echt 55 minuten lang zie je dat een goeie 5v5 teamfight/siege ons de overwinning binnen handbereik brengt. Dat zou toch te denken moeten geven. Maar i.p.v. rustig met zijn 5en de enemy base te siegen en collectief de Nexus te pakken, moet meneer het weer verpesten voor iedereen.

Deze game was een typisch voorbeeld van hoe slecht men in Gold inspeelt op waar de kracht van je team ligt. Heb je een fed teamfight champion zoals Rumble or Kogmaw mid, maar denk maar niet dat men dan rustig daarop inspeelt door risico's te mijden en alles op teamfights aan te laten komen.

Je hebt een mega fed Kog, dan ga je niet lopen klooien in de enemy jungle, maar ga je 5v5 teamfights aan en met zijn 5en siegen.

Precies zelfde laatst al paar keer gehad met Rumble. Meestal raakte ik redelijk fed, maar in plaats van rustig te wachten op een goeie teamfight waarin ik het verschil kan maken, moet onze Jayce mid weer even unwarded bushes facechecken, dus meneer weer eens dood voordat ie überhaupt zijn poke kan landen en kan ik weer Rumble ults defensief gebruiken om de toren te kunnen redden.
Vicarious schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:53:
[...]

Dat is nou het enige waar het mij om gaat. Ik zeg nergens dat het onterecht is dat hij geband is oid, alleen dat ze Gambit weer hard naaien met de timing hiervan. En niet voor het eerst.
Tekenen van een weer oplaaiende 'koude oorlog' in Esports land zijn onmiskenbaar...de Amerikanen (Rito) pakken de Russen (Gambit) weer ff aan :P

Btw Gratz Vica met ze birthday! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:27:
[...]

Klopt en werkt redelijk tot goed, maar niet tegen iedereen! Tegen een Azir, Ahri of LB word je niet vrolijk en kan je beter wat anders pakken.
Vicarious schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:53:
[...]

Fair enough: ik ging er tot vanochtend vanuit dat het was op basis van vergrijpen de afgelopen periode. Blijkt maar weer dat ik eigenlijk gewoon onvoldoende op de hoogte ben om mijn mond open te trekken ;)
I'll be quiet now :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
En Mebus!

PLOTTWIST! MEBUS EN VICA ZIJN DEZELFDE PERSONEN! :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Of tweelingbroers!

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 23-07-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:04:
[...]

En Mebus!

PLOTTWIST! MEBUS EN VICA ZIJN DEZELFDE PERSONEN! :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Of tweelingbroers!
Ik ben niet sneaky genoeg om een goede eve te spelen :+
Thanx guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
[...]

En Mebus!

Of tweelingbroers!
Hahahaha :o :+

Nogmaals gz voor Mebus dan!

Kom je wel ff uit je stealth Mebus om ons te trakteren op een taartje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:27:
[...]

En ik jungle er regelmatig mee :+ Ik zou hem alleen niet als ADC inzetten, maar verder kan hij overal wel uit de voeten. Een beetje zoals ook bijvoorbeeld Cho'gath of Kayle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
[...]

En Mebus!

Of tweelingbroers!
Of toevallig op dezelfde dag jarig :+

Congrats beiden! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Vicarious schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:08:
[...]

En ik jungle er regelmatig mee :+ Ik zou hem alleen niet als ADC inzetten, maar verder kan hij overal wel uit de voeten.
Kun je zeggen dat die change op zijn W hem nu iets beter maakt voor jungle?
Machete geeft nu ook iets meer mana regen met patch 5.14, ook handig voor hem lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:30
[...]

En Mebus!

Of tweelingbroers!
Hij is alleen 7 jaar ouder Haha :)

Bedank voor de felicitaties! Krijg ik nog een eve skin? :+

[ Voor 9% gewijzigd door Mebus op 23-07-2015 14:26 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:18:
[...]

Kun je zeggen dat die change op zijn W hem nu iets beter maakt voor jungle?
Machete geeft nu ook iets meer mana regen met patch 5.14, ook handig voor hem lijkt me...
Ik heb sinds de laatste patch nog niet met hem gejungled, dus praktijkervaring heb ik niet. Meer mana is altijd lekker voor Malphite, alhoewel ik in de jungle met hem niet al teveel mana problemen heb omdat je dan niet met Q hoeft te poken maar vooral je W en E gebruikt voor de clears. De change op zijn W is al een paar patches terug toch? Ik heb wel het idee dat ik sneller en makkelijker clear op Malphite dan in het verleden ja. Voorheen wilde Malphite nog wel eens achterlopen op de andere jungler in XP en farm, maar dat valt nu reuze mee. Zijn grootste nadeel is dat je pre-6 niet superveel pressure hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aantal keren Malphite gejungled, is prima te doen. Gewoon tank bouwen met een AP item, de base damage van z'n W en E zijn best hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
UOL:
spoiler:
Ook al spelen ze nog niet op het niveau van de Spring Split, ze hebben wel nu 2x laten zien dat ze in plaats van te spelen als 'gewone' pros ze spelen als die-hard fans van het spel: Ze weten precies hoeveel damage output een willekeurige combo met een specifieke set items heeft.
Dit zal er voor zorgen dat veel teams zodra een baserace dreigt te starten zal recallen om UOL te stoppen, wat er weer voor zorgt dat ze dat kunnen gebruiken om te dreigen als ze weten dat ze het niet zouden winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Zojuist twee potjes ranked gespeeld en twee keer gewonnen (nu gepromoveerd naar S3, yay!).
Eerste potje Shaco jungle (10/0/7) en tweede potje Wukong top (13/5/11). Ging dus wel prima :)

Wel vraag ik me nu één ding af: als laatste item op Wukong koos ik voor Black Cleaver. Een beetje health en damage kon ik wel gebruiken en de passive is een leuk extraatje.
Maar wat betreft die passive: voor hoeveel stacks geldt een ult van Wukong? De damage van de ult is per seconde, dus ook 1 stack per seconde? Of de hele ult slechts als 1 stack?

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Damn... Denk je redelijk optijd naar bed te kunnen, doen ze even meer dan een uur over het laatste potje zeg! (dat is geen spoiler toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Onbegrijpelijk weer. Gaat onze LP die midden mag Zed in een quasi full AD team en bakt hij er natuurlijk niks van.

Liggen we min of meer gelijk en komt onze 5th drake op gaat graves doodleuk shoppen; kunnen we niet contesten en loopt hij nog doodalleen op drake af en gaat natuurlijk dood; 75 seconden death timer en gg

Altijd in promo's natuurlijk dat je dat soort mensen tegenkomt; onbegrijpelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
Klinkt heel bekend dat soort (promo) matches Jebus!

Ik ben met mijn duo wel wat anders gaan spelen. Voorheen bleven we maar doorgaan ookal zaten we in een loss streak en dat gaf nogal een negatief gevoel bij de game. We hebben nu afgesproken dat we met LoL beginnen en bij een loss gewoon switchen naar een andere game, vooral om dat negatieve gevoel effe niet te hebben. Scheelt een hoop moet ik zeggen!

Ben ook maar eens met Voli gaan junglen.. man wat is dat toch een toffe champ om mee te spelen! _/-\o_
Werd ook alleen maar leuker toen ik de Rightious glory op hem ontdekte.. Q + active chargeeeeeee *O*

Nog wel een vaag 'probleem' wat ik (mijn duo ook) sinds kort heb; als ik na de match op play again druk kom ik soms in create a custom game. Meer mensen die dit hebben?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Hecarim top... of ik ga feeden, of ik win hard.
Gisteren gelukkig vrij hard gewonnen van een Gnar, wat volgens mij niet echt een ideale matchup voor Hecarim.

Tot level 4 ging het gelijk op, veilig farmen, Gnar laten pushen en wachten op een gank. Jax kwam gelukkig op level 4 even langs, ik Gnar baiten en met behulp van Jax een kill kunnen pakken. Daarna boots en cloth gekocht en vanaf dat moment goed kunnen farmen.

Nadat ik genoeg gold had voor Ninja Tabi's + homeguard kon ik een teleport gank bot doen die een goede, diepe ward hadden en zo een kill kunnen pakken op Ezreal. De damage van homeguard, Hecarim's E, Ulti en Q kan je bijna een ADC oneshotten. Gelukkig ben je met Homeguards ook weer snel in lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Wambam, broeder. Ga eens uit mijn league.

Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/tvwgzk2wv/Naamloos.png

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Xanthian schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:52:
Hecarim top... of ik ga feeden, of ik win hard.
Gisteren gelukkig vrij hard gewonnen van een Gnar, wat volgens mij niet echt een ideale matchup voor Hecarim.

Tot level 4 ging het gelijk op, veilig farmen, Gnar laten pushen en wachten op een gank. Jax kwam gelukkig op level 4 even langs, ik Gnar baiten en met behulp van Jax een kill kunnen pakken. Daarna boots en cloth gekocht en vanaf dat moment goed kunnen farmen.

Nadat ik genoeg gold had voor Ninja Tabi's + homeguard kon ik een teleport gank bot doen die een goede, diepe ward hadden en zo een kill kunnen pakken op Ezreal. De damage van homeguard, Hecarim's E, Ulti en Q kan je bijna een ADC oneshotten. Gelukkig ben je met Homeguards ook weer snel in lane.
Gnar is inderdaad een moeilijke matchup voor Hecarim (of toch 1 van de moeilijkere) aangezien hij een slow + jump heeft indien je wilt engagen.

Had toevallig gisteren een game met Gnar (na m'n gefaalde promo's). Ging niet zo denderend top tegen Volibear (wat eigenlijk een makkelijke matchup is, maar liet me 2 keer pakken op de CD van z'n passive waarvan ik dacht dat die nog niet up was...); komt er rond de 25-30 minute een dragon die we pakken, maar door poke van het enemy team waren we best low en werden we gechased door de jungle en zag het er even héél slecht uit. Kan ik gelukkig nét megagnar gaan, flash GNAR! 5 man stun in de muur en een 5 voor 0 ace! en surrender van het enemy team :D

Gnar ult kan zo gamechanging zijn, spijtig dat ik de champ zo moeilijk vind (rond de gnar bar werken voor fights is zo'n probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Malph
Natuurlijk zeggen stats niet alles, ik speel helaas nog steeds brons. Maar dit is voorlopig wel de champ die ik het meest ga spelen :) Malph jungle kan op zich wel, de W doet een boel goed. Als laner bouw ik meestal als eerst een frozen heart / randuins, maar dat ligt er aan of ik een AD tegenstander heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 29-08 21:18

Ryada

She/Her

iCy schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:29:
Wambam, broeder. Ga eens uit mijn league.

[afbeelding]
Nah man, zit hier wel prima met 1 win en 1 loss in mn promo's :D
Veel gezelliger bij jou ^.^

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hidjedewitje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-08 17:42
Zijn er ook mensen die naar het WK gaan in brussel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Pagina: 1 ... 5 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.