[PC/Mac] League of Legends - Deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 33 Laatste
Acties:
  • 72.011 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

ShadowBumble schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:07:
Zojuist nieuwe ww van de TS gestuurd zodat het opgenomen kan worden in de topic start. Ik ben nog wel opzoek naar mods die ook de rust op de server kunnen houden.
Wat is de bedoeling van de mods? Wat moeten zij in de gaten gaan houden? Wil je met een white list gaan werken, mensen dwingen hun tweakers naam te gaan gebruiken?

Ik denk dat het allemaal nog vrij lastig gaat worden om goed op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:40
Rasmalluin schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:01:
Afgelopen weekend de Devourer getest op Wukong top. Normaal ga ik zo snel mogelijk voor hydras, maar dit keer eerst voor Devourer en daarna voor Botrk.
Misschien is dat wel de reden waarom je nog S4 bent. Nee ok flauw :P

Zoals Japie al zei, erg handig is het uiteraard niet.

Naast jungle camps krijg je in theorie ook stacks als je crabs, drakes en kills/assists op enemies krijgt, maar als top laner kun je niet consequent junglen dus dan kan het tergend lang duren voordat de teller op 30 staat. En in de tussentijd heb je een AS item wat niet bepaald optimaal is voor Wukong. Met hem wil je AD en burst, geen AS. Je levert veel te veel in om Devourer op een laner te bouwen. Het feit dat je toch nog 13/5/14 ging is vooral te danken aan de incompetentie van de tegenstanders, want een Devourer top lane Wukong is een langdurige weak spot die het enemy team had kunnen en moeten uitbuiten.
Rasmalluin schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:01:
Devourer heb ik nog niet met Shaco geprobeerd, omdat ik ook daar meestal rush voor hydras en boots om snel te clearen en veel te kunnen ganken. Kiezen voor devourer zou betekenen dat ik minder damage doe en meer moet farmen, terwijl Shaco juist early game sterk is. Wat denken jullie?
Zou devourer trouwens ook werken met Shaco's passive (+20% bij backstab = met devourer 40%)?
Je zegt het zelf al. Shaco is een early game menace als het om ganken gaat. Ik zou dat potentieel niet inruilen voor minder burst, minder ganks in de hoop dat je Sated + Botrk kunt bereiken.

Nee vergeet die 40% devourer maar :P Die 20% backstab is geen on hit effect, dus dat gaat Devourer niet verdubbelen.

Schijnt trouwens dat het wolfje dat achter je aan loopt als je Devourer hebt, nog steeds te zien is ook al is Shaco invisible. Dus nóg een reden om Devourer over te slaan :P
JapieTalent schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:12:
[...]
Sowieso ben ik nog niet heel erg onder de indruk van het hele Devourer gebeuren. Teamgenoten die alsnog gaan junglen en hun eigen jungler benadelen terwijl ze weten dat hij de stacks nodig heeft.
Ja het kan erg leuk worden. Had een keer een Shaco jungler die mij weigerde blue buff te geven. Nee zodra ie 30 stacks had mocht ik ze allemaal hebben. Moest ik de lul natuurlijk tot vervelens toe uitleggen dat het gaat om takedowns (dus ook assists), niet perse kills op jungle monsters.

Toch heb ik het tot nu toe vaker goed dan fout zien gaan. Laatste twee ranked games had ik steeds een Shyvana jungle in me team. Die hadden met Sated + Botrk en tanky items toch wel een belangrijk aandeel in de overwinning....

[ Voor 17% gewijzigd door Koekiemonsterr op 13-07-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

IdieEasy schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:46:
[...]

Wat is de bedoeling van de mods? Wat moeten zij in de gaten gaan houden? Wil je met een white list gaan werken, mensen dwingen hun tweakers naam te gaan gebruiken?

Ik denk dat het allemaal nog vrij lastig gaat worden om goed op te zetten.
O nee absoluut niet ;) In mijn ogen zijn nog steeds Tweakers en hun vrienden welkom op de server, maar hele groepen Duitsers bijvoorbeeld niet (Zoals al eerder aangegeven). De mods kunnen hierop toezien zodat misbruik voorkomen word.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
JapieTalent schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:12:
[...]

Dit lijkt mij niet erg handig aangezien je jungle camps moet clearen om die devourer te stacken. Sowieso wil je dit niet als je jungler eveneens devourer gaat, je zit elkaar immers in de weg. Maar ook als deze een ander jungle item pakt lijkt me dit niet handig aangezien je gewoon zijn inkomsten en exp pakt.
Onze jungler was poppy en ging niet voor devourer. Verder pakte ik alleen top golems en ging ik af en toe enemy jungle in. Zodra ik devourer, botrk en hydra had ging het clearen heel snel, dus naast het splitpushen even de jungle induiken ging redelijk goed.

Verder ben ik ook nog geen grote fan van de devourer stack. Afgelopen weekend speelde ik ook een potje als ADC bot en ging onze jungler (Yi) de eerste 10minuten alleen maar farmen, terwijl opponent jungler (Ekko) voortdurend bot kwam... #No fun 8)7

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:41
Rasmalluin schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:29:
[...]

Onze jungler was poppy en ging niet voor devourer.
Fair enough, maar nog steeds denk ik dat het item niet heel ideaal is op Wukong, zoals Koekie ook al aangaf.
Rasmalluin schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:29:
Verder ben ik ook nog geen grote fan van de devourer stack. Afgelopen weekend speelde ik ook een potje als ADC bot en ging onze jungler (Yi) de eerste 10minuten alleen maar farmen, terwijl opponent jungler (Ekko) voortdurend bot kwam... #No fun 8)7
Ja dit is precies wat ik ook bedoelde in het tweede gedeelte van de vorige post. Je bent veel te passief stacks aan het verzamelen en als je tegenstander een kundige jungler heeft wordt dat early game uitgebuit en zie dan nog maar eens terug te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:40

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

ShadowBumble schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:49:
[...]

O nee absoluut niet ;) In mijn ogen zijn nog steeds Tweakers en hun vrienden welkom op de server, maar hele groepen Duitsers bijvoorbeeld niet (Zoals al eerder aangegeven). De mods kunnen hierop toezien zodat misbruik voorkomen word.
Aber das haben sie nicht gewusst!?!?!

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
deutschland alles ist vorbei

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Fanatic_FS schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:41:
[...]

Aber das haben sie nicht gewusst!?!?!
Nein das haben ich nicht gewust, totdat iemand Mebus het hier posten na mijn melding dat het ww ging wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JapieTalent schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:32:
[...]
Ja dit is precies wat ik ook bedoelde in het tweede gedeelte van de vorige post. Je bent veel te passief stacks aan het verzamelen
Dit was toch de reden waarom die Wriggles er toen uitgehaald is? En nu maken ze het opnieuw :')

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:03:
[...]

Dit was toch de reden waarom die Wriggles er toen uitgehaald is? En nu maken ze het opnieuw :')
Yep, maar dat doen ze wel vaker. Blade of the Ruined King heeft ook veel gelijkenissen met de oude Madred's Bloodrazor. Ze blijven proberen de meta te shiften waardoor er weer andere champions populair worden waardoor ze weer andere champions en skins kunnen verkopen. Doen ze commercieel gezien slim. Dat het niet consistent is met eerdere (grote) beslissingen? Dat weet 80 tot 90 % toch al lang niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:44:
[...]

Je kunt daarom na het oppikken van Devourer het beste niet meteen al richting Botrk bouwen.

Beter na Devourer als 2e item alvast wat tankyness erin gooien. Dus alvast een Giant's Belt/Warden's Mail (componenten voor Randuins) of Spectre's Cowl.

Pas daarna zou ik voor Botrk gaan als 3e item. Die 30 stacks duren toch wel even, dus meestal kun je best al een beetje tanky worden na je Devourer, zonder dat je tzt als je de 30 stacks haalt nog héél lang zit te wachten op het voltooien van je Botrk. En op zich heb je met Devourer al best wel wat dmg.
mja ik zal er binnenkort eens ranked mee induiken en mn bevindingen laten weten
ik vind momenteel dat het wel allemaal meevalt en eindig met heel goeie scores
nog geen tegenvallers gehad met fizz jungle, ook nog niet early achter gekomen dusja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:30
ShadowBumble schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:48:
[...]

Nein das haben ich nicht gewust, totdat iemand Mebus het hier posten na mijn melding dat het ww ging wijzigen.
Hmmm? Wat heb ik gedaan?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:59

Jebus4life

BE User

Heb Azir opgepikt, kreeg die vorige (?) week tijdens een potje aram, kon er geen bal mee maar vond hem enorm enorm fijn dus maar gekocht, wat opgezocht op youtube zodat ik een beetje een idee had; eerste game 11-8-15; lane ging niet goed, all in combo 2 keer verprutst waardoor ik 0-2 achterkwam tegen een malzahar; wel goed kunnen herstellen, was een 50 minuten game dus ook full build en man man, wat een belachelijke damage er dan uit zo'n Azir komt :s

Mja enemy team was slecht en nog ging het niet zooo denderend (veel te veel dood) dus duidelijk nog veel te oefenen ^^
*Gwn teambuilder natuurlijk

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mebus schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:29:
[...]

Hmmm? Wat heb ik gedaan?
Niks me erop gewezen dat het soms volzat met duitsers op de TS server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Zo, na een kleine twee maanden afwezigheid weer terug, kan meteen weer 5 patch notes doorlezen.

Ik zie weer veel AA champions terug in de jungle, de ijstijd (Sejuani) is weer voorbij zo te zien. Ik denk dat ik mij weer ga focusen op Malphite - Tank top, Maokai Top, Shyvana jungle en Evelynn jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp3c0ps
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10-2021
Heb al enkele keren Udyr devour gespeeld aka Godyr is back. 30 stacks 15 min

Je burned echt door iedereen heen in de midgame.
Wel zie ik mensen de fout in gaan door devour, blade/wits end, trinityforce te builden.
Met die 3 items ben je te squishy.
Gister ging ik tegen een heavy ap team devour+wits end en tank items.
Game erna devour + botrk en tank, normaal gesproken ga ik altijd trinityforce op udyr maar atm niet.

Shyvanna is dan Devour + blade en full tank.

Ook valt devour voor mijn gevoel af in de late lategame, dit omdat je niet meer door kan stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Xanthian schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:10:
Zo, na een kleine twee maanden afwezigheid weer terug, kan meteen weer 5 patch notes doorlezen.

Ik zie weer veel AA champions terug in de jungle, de ijstijd (Sejuani) is weer voorbij zo te zien. Ik denk dat ik mij weer ga focusen op Malphite - Tank top, Maokai Top, Shyvana jungle en Evelynn jungle.
Evelynn krijgt een nerf de volgende patch...

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:17

Secsytime

Automagisch

Mebus schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:32:
[...]

Ik dacht al dat ik iemand hoorde huilen op Teamspeak gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Mebus schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:32:
[...]

Niet ietwat voorbarig? Heb nog niks langs zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:40

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:51:
[...]

op de pbe op dit moment:
Evelynn
Hate Spike
Base damage reduced to 40 / 50 / 60 / 70 / 80 from 40 / 55 / 70 / 85 / 100.
Agony's Embrace
Slow increased to 50 / 65 / 80 % from 30 / 50 / 70 %.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:51:
[...]

PBE, q dmg gaat weer omlaag en ter compensatie word de slow op haar ult wat sterker.. Gelukkig speel ik der in de jungle voornamelijk ad, maar de dmg van haar q nu is handig voor het iets sneller clearen.. Ap eve mid gaat er helemaal op achteruit, welkom terug mijn slechte farm :D

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Wat zijn dan nog andere AP junglers die ik kan spelen?

Ik ben niet echt goed met Nidalee, schijnt ook nogal een hoge learning curve te hebben in de jungle.
Daarnaast heb je nog Fiddlestick, maar daar ben ik ook niet zo best mee.

En dan heb je nog Kayle, maar of je die nu met de Runeglaive moet bouwen of devourer is me niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Xanthian schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:48:

Ik ben niet echt goed met Nidalee, schijnt ook nogal een hoge learning curve te hebben in de jungle.

En dan heb je nog Kayle, maar of je die nu met de Runeglaive moet bouwen of devourer is me niet duidelijk.
Bekijk dit filmpje maar eens. Ik zou de devourer pakken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp3c0ps
Xanthian schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:48:

Devour Kayle is het.

Enkele Ap junglers: evelynn, gragas, sejuani, diana, ap udyr, Elise etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Fanatic_FS schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:10:
[...]

op de pbe op dit moment:
Evelynn
Hate Spike
Base damage reduced to 40 / 50 / 60 / 70 / 80 from 40 / 55 / 70 / 85 / 100.
Agony's Embrace
Slow increased to 50 / 65 / 80 % from 30 / 50 / 70 %.
Valt dus nog wel mee. Zeker voor de AD eve fanaten (noem geen namen :P ) en in feite is dit een kleine buff voor teamfights met die slow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:30:
[...]

Valt dus nog wel mee. Zeker voor de AD eve fanaten (noem geen namen :P ) en in feite is dit een kleine buff voor teamfights met die slow.
Voor de early tf ja :) Haar q is voor de zoveelste keer aangepast nu.. Na ja :(

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Carnagy schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:55:
[...]

Bekijk dit filmpje maar eens. Ik zou de devourer pakken ;-)

[video]
WTF, ik weet wat ik ga spelen de komende tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Secsytime schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:47:
[...]

WTF, ik weet wat ik ga spelen de komende tijd..
Shyvanna, Yi, Kayle...

Werkt het ook met nocturne? Dat is dan weer iets wat ik veel/graag speelde. Maar eens uitproberen als mijn Terraria verslaving daar tijd voor laat xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
IdieEasy schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:51:
[...]

Shyvanna, Yi, Kayle...

Werkt het ook met nocturne?
Uiteraard, elke aa-jungler werkt het in principe prima op.

Shyvana, Yi, Udyr, Nocturne, Fizz, Kayle, Warwick, Aatrox etc....

[ Voor 12% gewijzigd door Koekiemonsterr op 14-07-2015 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:52:
[...]

Uiteraard, elke aa-jungler werkt het in principe prima op.

Shyvana, Yi, Udyr, Nocturne, Fizz, Kayle, Warwick, Aatrox etc....
Op Warwick kan ik het van harte afraden. Warwick kan wel veel damage doen, maar is dan super squishy en wordt dan dusdanig snel kapotgemaakt dat je je tegenstander nooit dood krijgt. Yi, Kayle, Fizz en Aatrox hebben tenminste nog burst damage zodat je dan iemand mee kan nemen, maar Warwick moet het juist hebben van lange uitgerekte fights zodat hij optimaal profiteert van zijn healing.

Udyr en Shyv kunnen het ook nog wel hebben: die hebben turtle en ultimate om tanky stats te krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 14-07-2015 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Warwick zou mijn keuze ook niet zijn. Je wilt met Sated + Botrk wel in melee range van mensen komen en los van je ult heb je geen echt gap closer.

Daarom is een Fizz, Yi, Shyv erg goed. Zij kunnen vrij makkelijk gaps closen en daadwerkelijk in melee range komen.

Dat punt van squishy heb je bij elke champ last van omdat je Sated stacks + botrk moet bouwen en dus geen tank stats. Daarom bouw ik na Devourer altijd eerst tank item.

Shyv is misschien wel de beste voor de Sated + Botrk. Inherent tanky, heel goed in (early) counterjunglen/duellen, snelle clear en ach in ieder geval early nog wel ok gank potentie.

Kayle vind ik een beetje een andere categorie, maar is ook interessant :)

[ Voor 57% gewijzigd door Koekiemonsterr op 14-07-2015 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 19:30:
Dat punt van squishy heb je bij elke champ last van omdat je Sated stacks + botrk moet bouwen en dus geen tank stats. Daarom bouw ik na Devourer altijd eerst tank item.
Klopt, maar Warwick heeft daarnaast behalve zijn AA's weinig damage. Fizz kan met zijn Q, W en E en de base damage daarop nog een aardige burst doen, Warwick heeft alleen zijn Q die direct damage doet. W versnelt alleen zijn auto's en E zorgt alleen voor movespeed en vision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 19:40:
[...]

Klopt, maar Warwick heeft daarnaast behalve zijn AA's weinig damage. Fizz kan met zijn Q, W en E en de base damage daarop nog een aardige burst doen, Warwick heeft alleen zijn Q die direct damage doet. W versnelt alleen zijn auto's en E zorgt alleen voor movespeed en vision.
Maar het idee achter die devourer is toch ook dat je auto attacked? Wat dat betreft zie ik het op WW wel werken, alleen voordat je een devourer (gestacked) en een botrk hebt is de game waarschijnlijk al 80% voorbij. M.a.w. theoretisch zal het wellicht wel kunnen, maar je bent gewoon veel te traag om het praktisch waar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JapieTalent schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 20:04:
[...]

Maar het idee achter die devourer is toch ook dat je auto attacked? Wat dat betreft zie ik het op WW wel werken, alleen voordat je een devourer (gestacked) en een botrk hebt is de game waarschijnlijk al 80% voorbij. M.a.w. theoretisch zal het wellicht wel kunnen, maar je bent gewoon veel te traag om het praktisch waar te maken.
Dat is het idee ook ja, maar als je super squishy bent zoals early game op WW als je devourer neemt ipv cinderhulk krijg je er maar weinig auto-attacks uit. Pas super lategame als je ook nog je tanky items hebt wordt je nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Yes, en dat lukt in soloQ niet, want vind maar eens teammates die een lane safe kunnen spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
JapieTalent schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 00:09:
Yes, en dat lukt in soloQ niet, want vind maar eens teammates die een lane safe kunnen spelen :D
Het kan ook andersom, zojuist tegen een Kayle gespeeld die na 30 minuten op 19 stacks stond :+

En wat is het toch heerlijk lanen tegen een smite/runeglaive Ez op mid als je zelf Annie bent.
Duurt lekker lang voordat Ez wat damage begint te doen, tegen die tijd heb je hem al zo vaak opgeblazen dat hij endgame useless is.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
schaapiej schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:46:
[...]

Het kan ook andersom, zojuist tegen een Kayle gespeeld die na 30 minuten op 19 stacks stond :+
Heette hij toevallig Yolo Swagger / Swaggin? Dat klinkt namelijk erg als de Kayle die we gister in ons team hadden. Die had z'n devourer eindelijk af na 38 minuten. Needless to say dat de achterstand toen al onoverbrugbaar was haha..
schaapiej schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:46:
En wat is het toch heerlijk lanen tegen een smite/runeglaive Ez op mid als je zelf Annie bent.
Duurt lekker lang voordat Ez wat damage begint te doen, tegen die tijd heb je hem al zo vaak opgeblazen dat hij endgame useless is.
Dit is exact de reden waarom ik Ezreal nog steeds ban. Je zult maar zo'n talent in je midlane hebben die een keer een stream heeft gezien en denkt dat hij dat ook kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Gister voor het eerst in tijden weer eens ranked gedaan, dit had ik beter niet kunnen doen. Wat is de kwaliteit van ranked achteruit gegaan.

Hetzelfde had ik laatst toen ik een normal draft game ging spelen.. Deze game mode is helemaal verpest door de mensen die hun ranked restriction vrij moeten spelen. Ontzettend jammer, maarja dit was natuurlijk niet te verwachten.. mensen verplicht 1 game mode te laten spelen.

Daarnaast heb ik geen mystery champion mogen ontvangen omdat ik de Facebook link te vroeg had unlinked.. Had geen rekening gehouden met PDT ): Gelukkig is de customer service van Riot heel coulant, hue hue hue hue hue hue hue hue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp3c0ps
Had vandaag een jungler die op 15 min nog geen devour had en hem toen alsnog haalde

Devour werkt ook erg goed op xin.

[ Voor 12% gewijzigd door sp3c0ps op 15-07-2015 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
Secsytime schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:58:
Gister voor het eerst in tijden weer eens ranked gedaan, dit had ik beter niet kunnen doen. Wat is de kwaliteit van ranked achteruit gegaan.

Hetzelfde had ik laatst toen ik een normal draft game ging spelen.. Deze game mode is helemaal verpest door de mensen die hun ranked restriction vrij moeten spelen. Ontzettend jammer, maarja dit was natuurlijk niet te verwachten.. mensen verplicht 1 game mode te laten spelen.

Daarnaast heb ik geen mystery champion mogen ontvangen omdat ik de Facebook link te vroeg had unlinked.. Had geen rekening gehouden met PDT ): Gelukkig is de customer service van Riot heel coulant, hue hue hue hue hue hue hue hue.
hoe groter de community hoe meer toxic mensen je krijgt :P

toen ik in Bronze I zat kreeg ik ook betere mensen dan nu ik in Silver V zit, maar goed ik win mijn lane wel en probeer dan te snowballen zodat we alsnog kunnne winnen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Martin0 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 17:38:
[...]
hoe groter de community hoe meer toxic mensen je krijgt :P
Toxic ach, ik heb tien keer liever zogenaamde toxic figuren die verder gewoon fatsoenlijk hun ding doen dan aardige mensen die door ijs zakken en lekker zitten te feeden....

De kwaliteit van ranked is zeker achteruit gegaan. Niet zozeer qua 'toxicity' (want dat hou je toch altijd wel), maar vooral qua algeheel spelniveau, inzicht, skills etc.

Gold zit nu domweg vol met idioten. Met een beetje pech krijg je er steeds één of meer in je team en dan heb je zo 3 verloren promo's en een 6 losing streak te pakken.

Net die losing streak nog kunnen stoppen met een game waarin zowaar elke lane fatsoenlijke mensen had en iedereen vrij overtuigend de boel won. Zeldzaam helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Koekiemonsterr schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:26:
[...]

Toxic ach, ik heb tien keer liever zogenaamde toxic figuren die verder gewoon fatsoenlijk hun ding doen dan aardige mensen die door ijs zakken en lekker zitten te feeden....

De kwaliteit van ranked is zeker achteruit gegaan. Niet zozeer qua 'toxicity' (want dat hou je toch altijd wel), maar vooral qua algeheel spelniveau, inzicht, skills etc.

Gold zit nu domweg vol met idioten. Met een beetje pech krijg je er steeds één of meer in je team en dan heb je zo 3 verloren promo's en een 6 losing streak te pakken.

Net die losing streak nog kunnen stoppen met een game waarin zowaar elke lane fatsoenlijke mensen had en iedereen vrij overtuigend de boel won. Zeldzaam helaas.
Ranked is ook gewoon de nieuwe normal geworden ;p .. je speelt gewoon ranked, anders speel je ARAM ofzo :P Gold stelt in principe ook niet meer zoveel voor imo, daar geraak je best makkelijk in. zeker gold 5.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
JapieTalent schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:57:
[...]

Heette hij toevallig Yolo Swagger / Swaggin? Dat klinkt namelijk erg als de Kayle die we gister in ons team hadden. Die had z'n devourer eindelijk af na 38 minuten. Needless to say dat de achterstand toen al onoverbrugbaar was haha..

[...]

Dit is exact de reden waarom ik Ezreal nog steeds ban. Je zult maar zo'n talent in je midlane hebben die een keer een stream heeft gezien en denkt dat hij dat ook kan :(
Haha nee het was wel een andere! Moet zeggen dat ik om die reden Ez ook nog ban als ik mag bannen.
Yi en Kayle is voor mij op het moment; zelfs spelen en anders bannen.

Gister nog wel kunnen lachen. Potje A pakte iemand in mijn team Yi met als resultaat een score van 2-12 op hem en na 30 min pas sated. Potje B was ik first pick en pakte ik Yi. Zie ik toen de game gestart was dat de ADC van de enemy dezelfde speler was als de Yi uit potje A. Mijn score met Yi 19-2. Kon het toch niet laten om te zeggen: and that's how you play Yi! :p

Heb voor mijzelf wel aangenomen om na de devourer eerst wat tanky te bouwen. Tegen de tijd dat je sated hebt kan je de botrk kopen en wordt het feest! In dat laatste potje had ik bijvoorbeeld een Kayle jungle tegen die op 30 minuten pas 21 stacks had en alleen maar damage aan het bouwen was.. waarom niet eerst een rylais (mallet op Yi bijv) en dan pas Nashers tooth?
Gefeliciteerd! *O* oOo :Y

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Thanks a lot :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:59

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmm, bummer. EUW heeft last van een bug, waardoor ik maar ARAM moet spelen :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:26:
[...]

Dan zal ik zelf ook wel slechter worden want ik ben nog steeds silver. Maargoed, ik ben dan ook een speler die normaal gesproken tank en/of support characters speelt om het team te helpen en dan is het lastiger om te carryen. Zou bij wijze van experiment eigenlijk eens een tijd lang alleen maar top moeten callen (mid ligt me niet) en kijken of ik daar consequent in ieder geval mijn lane hard kan winnen en vanuit daar de rest beter kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Vicarious schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:29:
[...]

Dan zal ik zelf ook wel slechter worden want ik ben nog steeds silver. Maargoed, ik ben dan ook een speler die normaal gesproken tank en/of support characters speelt om het team te helpen en dan is het lastiger om te carryen. Zou bij wijze van experiment eigenlijk eens een tijd lang alleen maar top moeten callen (mid ligt me niet) en kijken of ik daar consequent in ieder geval mijn lane hard kan winnen en vanuit daar de rest beter kan helpen.
support is de rol waaruit je het makkelijkst kan carrien, imho.

Zodra ik support sta en ik kan morgana of leona of tresh spelen dan snowball ik de game altijd na de laning fase als deze goed gaat, gewoon een 2 man gank samen met de jungler en zo zorgen dat iedere lane lekker gaat lopen en dan als TF starten gewoon goed engagen en als je ver genoeg voor staat qua gold win je iedere tf en kan je de game winnen

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Gisteren eens Nautilus top gespeeld maar echt bijzonder is het niet. Ik speel nog liever Nautilus support omdat je dan meer bezig bent met het maken van plays. Nautilus kan wel bijzonder goed ganks opzetten, de shitload aan CC met de damage van carry jungler is echt dodelijk. Ik zie eigenlijk alleen niet waarom ik Nautilus zou kiezen in plaatsen van Maokai. Maokai heeft misschien iets minder CC, maar nog steeds veel. Hij heeft ook nog betere damage, meer utility met zijn ultimate en een heal. (Hoewel Nautilus een shield heeft.)

Het gaat mij benieuwen wat er met de devourer gaat gebeuren. Waarschijnlijk twee patches niks, daarna een kleine nerf, daarna een grote nerf en daarna nog een paar champion nerfs. Ik hoop dat als er nerfs komen dat Warwick wel bespaart blijft, die arme hond heeft al genoeg nerfs gehad. Maar goed, eerst zien, dan gelofen maar het geklaag over dit nieuwe item is weer zorgelijk. Warwick stijgt bovendien erg hard qua winrate, op dit moment alweer 54% (volgens lolking)
[...]

Probeer eens iets vaker Maokai of Malphite te spelen top, als je ook maar een redelijke ADC of APC hebt dan kan je vrij makkelijk je team naar een overwinning helpen. In mijn promo's naar Gold heeft Malphite goed werk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
schaapiej schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 08:22:
Moet zeggen dat ik om die reden Ez ook nog ban als ik mag bannen.
Die Ez bans begrijp ik nooit zo goed. Heb een paar keer met Viktor tegenover een Ezreal gestaan, en elke keer won ik de lane en kon Ez niet voorkomen dat ik lekker op gang kwam. Zo fantastisch is dat Ez mid niet (meer).
schaapiej schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 08:22:
Heb voor mijzelf wel aangenomen om na de devourer eerst wat tanky te bouwen. Tegen de tijd dat je sated hebt kan je de botrk kopen en wordt het feest!
Heel goed :) Dat is doorgaans ook het beste.
Xanthian schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:35:
Maar goed, eerst zien, dan gelofen maar het geklaag over dit nieuwe item is weer zorgelijk. Warwick stijgt bovendien erg hard qua winrate, op dit moment alweer 54% (volgens lolking)
Dat verbaast me eigenlijk. Hij wordt duidelijk veel meer gespeeld, dus dat zal een deel van de verklaring zijn, maar ik word niet heel blij als een WW in me team zit. Hij kan simpelweg nauwelijks echt ganken pre lvl 6. Dat is nogal eens een gemis.

Daarom ben ik ook meer een fan van Fizz, Udyr, Xin Zao, Jax, Shyvana voor wat betreft de Sated + Botrk hype. Die kunnen tenminste vanaf lvl 3 ook nog vrij goed ganken (met name Udyr en Xin).
Misschien moet je Shen eens gaan proberen. Zowel vanuit de supp role als vanuit top. Zie laatste tijd vaker Shen top opduiken en die doen het vaak nog best heel aardig. Past ook wel redelijk bij jouw stijl denk ik, een tanky supp champ met een ult om ineens ergens erin te springen en de boel te redden.

Trouwens ik zag je laatst ook Trundle jungle doen? Dat zou je ook vaker kunnen doen.
Op hem is die Devourer + Botrk ook uitstekend. Gewoon na Devourer een tanky item bouwen (niet perse helemaal afbouwen) en daarna Botrk. Dat samen met je ult op een tank en je hebt dmg om u tegen te zeggen + tankyness. Cinderhulk zou ik zeker in Silver ff loslaten; neem gewoon die kleine gok van Devourer; kunt daarna altijd nog full tank bouwen als de situatie erom vraagt.

[ Voor 31% gewijzigd door Koekiemonsterr op 16-07-2015 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Koekiemonsterr schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:44:
[...]

Die Ez bans begrijp ik nooit zo goed. Heb een paar keer met Viktor tegenover een Ezreal gestaan, en elke keer won ik de lane en kon Ez niet voorkomen dat ik lekker op gang kwam. Zo fantastisch is dat Ez mid niet (meer).
Juist daarom ban ik hem nog wel eens nu, om te voorkomen dat een of andere peabrain in mijn team denkt nog wel wat met Ez op mid te kunnen! :p

De enemy mag 'm van mij elke match wel spelen, graag zelfs! Vond het een heerlijke lane toen ik er met Annie tegenover stond.

Edit; dat Trundle verhaal klinkt goed! Ook nog maar eens uit de ijskast halen!

[ Voor 6% gewijzigd door schaapiej op 16-07-2015 13:00 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
[...]

Precies hierom: hij is niet zo goed maar blijkbaar weet niet iedereen dit. Je zult maar zo'n droeftoeter in je team krijgen die denk de wereld wel even te laten zien dat hij minimaal net zo goed of wel beter is dan Bjergsen. Ik ban 'm meer uit zelfbescherming dan vanuit het oogpunt dat hij zo onwijs sterk is.
[...]

Misschien moet je Shen eens gaan proberen. Zowel vanuit de supp role als vanuit top. Zie laatste tijd vaker Shen top opduiken en die doen het vaak nog best heel aardig.
Zie je dit Damien? Ik voorzie weer mooie games vanavond, ik weet in ieder geval al wat ik ga spelen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JapieTalent schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:00:
[...]
Precies hierom: hij is niet zo goed maar blijkbaar weet niet iedereen dit. Je zult maar zo'n droeftoeter in je team krijgen die denk de wereld wel even te laten zien dat hij minimaal net zo goed of wel beter is dan Bjergsen. Ik ban 'm meer uit zelfbescherming dan vanuit het oogpunt dat hij zo onwijs sterk is.
schaapiej schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:58:
Juist daarom ban ik hem nog wel eens nu, om te voorkomen dat een of andere peabrain in mijn team denkt nog wel wat met Ez op mid te kunnen! :p
Fair enough, good point :)
Zie je dit Damien? Ik voorzie weer mooie games vanavond, ik weet in ieder geval al wat ik ga spelen!
In ieder geval is Shen top stuk beter dan de Nida supp tryouts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:04:
[...]

In ieder geval is Shen top stuk beter dan de Nida supp tryouts :P
Oh well, dat ik support kwam was jammer: ik wilde gewoon Nidalee spelen :+
Vind dat gewoon een leuke champ (misschien wel de leukste uit de game), maar het is gewoon beroerd dat ik er zo slecht mee ben.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 31-07 14:14
Solwolf liet Vayne jungle zien met Devourer en BotRK, wel grappig om te zien wat voor zieke damage daar uit komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
[...]

[...]

Zie je dit Damien? Ik voorzie weer mooie games vanavond, ik weet in ieder geval al wat ik ga spelen! :D
Ik ook :) Rocket League of misschien iets anders :)
Hey everyone!
So as you might've heard or seen, there was a Riven instant recall bug posted awhile ago which showcases that she can instantly recall by doing a recall & Q combo. Riot decided to disable Riven but later on users on reddit and other social media sites found out other champions are affected by this too.
Since we are assuming a lot of individual reports of champions that are affected are going to be posted, we'd like to create this megathread to share any instant recall bug reports in here to have it all in one place and to keep the new queue clean. You are ofcourse also allowed to discuss the events that are related to this bug.
If you want to report a instant recall bug, please list which champion you are reporting and show clear proof of the bug itself.

Ranked has been disabled for all regions.

The following champions are known to have this bug:
Alistar
Braum
Caitlyn
Diana
Draven
Fizz
Graves
Gragas
Gnar
Gangplank
Hecarim
Kassadin
Lucian
Nidalee
Riven
Rengar
Ryze
Shen
Skarner
Vayne
Vladimir
Yasuo
Yorick

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:08:
[...]

Ik ook :) Rocket League of misschien iets anders :)

[...]
He bummer, dan maar weer eigen goals maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
18 mins ago:
We're still working on the fix that will allow us to turn on ranked queues in all territories. We completed the code change and are currently working with our Quality Assurance testers to verify this issue is fixed. We will update the status soon with more news.

Als je op die afdeling van Rito werkt heb je in ieder geval nooit het 'luxeprobleem' dat je niks te doen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:14:
18 mins ago:
We're still working on the fix that will allow us to turn on ranked queues in all territories. We completed the code change and are currently working with our Quality Assurance testers to verify this issue is fixed. We will update the status soon with more news.

Als je op die afdeling van Rito werkt heb je in ieder geval nooit het 'luxeprobleem' dat je niks te doen hebt.
Vraag me toch af hoe dat daar jaarlijks gaat bij de functioneringsgesprekken, want laten we heel eerlijk zijn: heel secuur zijn ze natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JapieTalent schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:40:
[...]

Vraag me toch af hoe dat daar jaarlijks gaat bij de functioneringsgesprekken, want laten we heel eerlijk zijn: heel secuur zijn ze natuurlijk niet.
Of ze ervaren zoveel ellende van de Rito coders dat ze het simpelweg niet kunnen bolwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Gisteravond voor het eerst een potje met Tahm Kench gespeeld als supp. Wat een leuke champ is dat! Het is puur fun hebben door je teammates in nood te redden of juist een tegenstander op te eten. Wel maakte ik een paar keer de verkeerde keuze door een tegenstander op te eten en daardoor mijn ADC niet meer te kunnen redden... Maar voor simpele normal games is het een vermakelijke champ!
Iemand nog tips?

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:18
Jij Junglen + Shen top/supp + Jinx/Ashe/Ez ADC en dan een 3 man gank op mid + global ult van de ADC _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Die instant recall bug is echt hilarisch:

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 31-07 14:14
Paar interessante EU LCS games gisteravond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Er bleek een rechten issue te zijn op de TS server waardoor je de rooms niet in kon, dit is inmiddels opgelost de eerste mod heeft zich ook gemeld namelijk Mebus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
ShadowBumble schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 20:54:
Er bleek een rechten issue te zijn op de TS server waardoor je de rooms niet in kon, dit is inmiddels opgelost de eerste mod heeft zich ook gemeld namelijk Mebus
Dus pas maar op DUITSERS ;w

[YouTube: https://youtu.be/0W7SON-9pos?t=2m48s]

@2:49

Shaclone, Braum AFK eerste 15 minuten, en wie krijgt een restrictie? Riot plz......

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 22:15:
[...]

Dus pas maar op DUITSERS ;w

[video]

@2:49

Shaclone, Braum AFK eerste 15 minuten, en wie krijgt een restrictie? Riot plz......
Ja gelukkig laat hij zelf wel heel gezond gedrag zien. En hij is daarbij ook nog eens zo achterlijk als het achtereinde van een varken. Enige reden waarom iemand ROOD gemarkeerd zal zijn, is als hij daadwerkelijk ook WEG is tijdens de laatste 10 minuten van een game. Oftewel ook niet aanwezig als de daadwerkelijke surrender vote geweest is of als de nexus is vernietigd.

Bijzonder dat deze klootviool er ook nog een youtube filmpje van maakt, om nog maar eens aan te tonen dat zijn gedrag volkomen bannable is (want hij benadeeld zijn team NET zo hard als de Braum, waar de Braum waarschijnlijk nog LEGIT een reden heeft).

Waarom kijk je überhaupt naar dit soort stumpers Mebus? Full toxic gedrag + een IQ lager dan de gemiddelde huistemperatuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damienx2 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 01:01:
Bijzonder dat deze klootviool er ook nog een youtube filmpje van maakt, om nog maar eens aan te tonen dat zijn gedrag volkomen bannable is (want hij benadeeld zijn team NET zo hard als de Braum, waar de Braum waarschijnlijk nog LEGIT een reden heeft).
Ja dat hij zijn team benadeelt, op zich waar en dat is ook niet nice, maar hij heeft het naar eigen zeggen wel in de eerste 15 mins van de game nog geprobeerd.... Dat je dan op een gegeven moment zoiets hebt van FUCK THIS, dat begrijp ik wel. Zeker als ie dat AFK getorll recent vaker heeft meegemaakt.

En ik vind dat iemand die de hele match AFK is, per definitie gestraft moet worden. Of het nou legit is of niet; dc's worden veel te veel als overmacht beschouwd, terwijl dat het eigenlijk gewoon niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Die kerel had van mij net zo hard een report gekregen. Hij is ook 'afk' en benadeeld zijn team gewoon. Wellicht hadden ze 4v5 nog wat kunnen doen.. altijd beter dan doelloos in je base gaan staan. Als je dan toch in de game zit, speel dan gewoon! :)

Net ook weer twee heerlijke peabrains. Enemy Eve jungle met devourer, BotRK en trinity. Ik ben geen Eve speler maar lijkt mij compleet nutteloos. Daarna een Ezreal support met runglaive... geen uitleg nodig denk ik! :+

Edit: zelf nog een rondje Jax jungle gespeeld. Ik was het stacken van de devourer even zat en heb runeglaive eens gepakt op hem. Werkt ook best leuk.

[ Voor 13% gewijzigd door schaapiej op 19-07-2015 08:58 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op zondag 19 juli 2015 @ 01:35:
[...]

Ja dat hij zijn team benadeelt, op zich waar en dat is ook niet nice, maar hij heeft het naar eigen zeggen wel in de eerste 15 mins van de game nog geprobeerd.... Dat je dan op een gegeven moment zoiets hebt van FUCK THIS, dat begrijp ik wel. Zeker als ie dat AFK getorll recent vaker heeft meegemaakt.

En ik vind dat iemand die de hele match AFK is, per definitie gestraft moet worden. Of het nou legit is of niet; dc's worden veel te veel als overmacht beschouwd, terwijl dat het eigenlijk gewoon niet is.
Ik vind zijn beweegreden waardeloos Koekie. "Mijn top staat 0/7/0" gebruikt hij als reden om maar AFK te gaan. En wat er in het verleden is gebeurt, moet niets uitmaken voor je huidige game. Als dat het geval is, had je überhaupt niet in een nieuwe ranked game moeten gaan, want schijnbaar trek je het je teveel aan wat er gebeurt is. Overigens was deze Braum niet de GEHELE match AFK, dus sowieso geen straf volgens jouw maatstaven.

Deze Shaco daarentegen, had van mij ook gewoon een report gekregen. Oprotten met dit kinderlijke hinderlijke gedrag omdat je een spelletje niet kunt winnen.

p.s. dat dik gedrukte is natuurlijk een aanname, maar omdat iemand iets claimt betekent het niet automatisch dat het niet gebeurt is. :) 2/2/0 score 57 cs. Ik weet niet in hoeverre hij het heeft geprobeerd. Zonder bewijs blijft dit maar een slap statement.

[ Voor 9% gewijzigd door Damien op 19-07-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op zondag 19 juli 2015 @ 01:35:
[...]

Nee flauwekul, iedereen die regelmatig games speelt komt troep en toxic gedrag tegen. Als dat als de vrijbrief gezien wordt om zelf ook dergelijk gedrag te gaan vertonen hebben we volgens mij de oorzaak van het rotte deel van de community gevonden. Bovendien zoals Damien ook al aangeeft is het gewoon kinderachtig en hersenloos kuddegedrag: "ja maar hij deed het ook." Nou en: als hij voor de trein was gesprongen had je het ook gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JapieTalent schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:29:
[...]
Nou en: als hij voor de trein was gesprongen had je het ook gedaan?
WTF MIJN OUDERS ZITTEN OOK OP GOT?!??!?!?! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Man man, C9 tegen CLG! Wat een match, fuck strategy, rotations, split pushing, ...Niks ervan, gewoon 5 man midden en knokken verdomme!

Wat een fights, wat een match! Fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Heren even een algemene vraag zijn er ook nog Generic Rune/Mastery pages per role ? Ik ben opzoek naar wat default setups die gebruikt kunnen worden, maar de enige die ik kan vinden zijn al een paar jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

ShadowBumble schreef op zondag 19 juli 2015 @ 23:08:
Heren even een algemene vraag zijn er ook nog Generic Rune/Mastery pages per role ? Ik ben opzoek naar wat default setups die gebruikt kunnen worden, maar de enige die ik kan vinden zijn al een paar jaar oud.
Heel general is natuurlijk moeilijk; Je kan op http://champion.gg/ per champion zoeken, in de meeste gevallen zijn die best algemeen te gebruiken (per groep uiteraard, ADC, AP mids, bruisers, ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Vicarious schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:37:
[...]

Pas maar op voor die twee, YOU ARE GROUNDED! :P
JapieTalent schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:29:
[...]
Nee flauwekul, iedereen die regelmatig games speelt komt troep en toxic gedrag tegen. Als dat als de vrijbrief gezien wordt om zelf ook dergelijk gedrag te gaan vertonen hebben we volgens mij de oorzaak van het rotte deel van de community gevonden. Bovendien zoals Damien ook al aangeeft is het gewoon kinderachtig en hersenloos kuddegedrag: "ja maar hij deed het ook."
Even voor de duidelijkheid, ik verdedig deze gast en zijn gedrag niet, maar ik heb wel enig begrip voor zijn algemene frustratie. Hoe hij daar uiting aan geeft is niet nice (en dus niet goed te praten), zoals ik al zei. Vrijbrieven en kuddegedrag hebben hier niets mee te maken.

Hij ging volgens mij afk omdat de game waarschijnlijk overduidelijk ten einde was, iets wat ie ook zegt in de comments. Persoonlijk heb ik elke 4v5 gewoon doorgeknokt. Dat hij dat niet doet is fout ja, maar ik wil alleen maar zeggen: vergeet die aap die AFK was ook niet, want daar begon waarschijnlijk alles mee.
Damienx2 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:25:
[...]
Ik vind zijn beweegreden waardeloos Koekie. "Mijn top staat 0/7/0" gebruikt hij als reden om maar AFK te gaan.
Hij is ook een droeftoeter ja, dus mee eens, maar het gaat mij meer om het algemene fenomeen dat afkers/feeders/trolls in ranked onvoldoende worden aangepakt voor hun verwijtbare gedrag, en dat mensen die daar uit frustratie in game op reageren (ja niet fraai maybe, I know) wél worden aangepakt door chat bans, ranked bans, account bans, etc.

Deze gast verdient het misschien wel, maar je moet tegenwoordig al oppassen als je één (terechte kritische) opmerking plaatst over een 0/4/0 feeder. Ja ineens ben jij dan de reden voor de loss met het 'geflame' en is de 0/4/0 feeder geëxcuseerd?

[ Voor 6% gewijzigd door Koekiemonsterr op 19-07-2015 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op zondag 19 juli 2015 @ 23:15:
[...]

Hij is ook een droeftoeter ja, dus mee eens, maar het gaat mij meer om het algemene fenomeen dat afkers/feeders/trolls in ranked onvoldoende worden aangepakt voor hun verwijtbare gedrag, en dat mensen die daar uit frustratie in game op reageren (ja niet fraai maybe, I know) wél worden aangepakt door chat bans, ranked bans, account bans, etc.

Deze gast verdient het misschien wel, maar je moet tegenwoordig al oppassen als je één (terechte kritische) opmerking plaatst over een 0/4/0 feeder. Ja ineens ben jij dan de reden voor de loss met het 'geflame' en is de 0/4/0 feeder geëxcuseerd?
Nu niet om het 1 of ander, maar ik heb tot op heden geen enkele ban of restrictie gehad en zowel Japie als Rudy kunnen denk ik wel bevestigen dat ik ook af en toe best vervelende opmerkingen kan maken. Dus dat gehele "kijk uit of je hebt een ban" geneuzel is echter alleen van toepassing op de extreme gevallen.

Ik ben overigens blij met het feit dat deze jongen zo snel aangepakt is. Zo zie je iig dat het systeem dus wel werkt. Kan hij nu mooi in zijn huiskamer breakdancen terwijl hij op zijn 20 minuten lowpriority queue wacht. Kan hij die ene hersencel toch nog aan het werk zetten :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damienx2 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 00:06:
Nu niet om het 1 of ander, maar ik heb tot op heden geen enkele ban of restrictie gehad en zowel Japie als Rudy kunnen denk ik wel bevestigen dat ik ook af en toe best vervelende opmerkingen kan maken.
Daar kunnen wij ons helemáál niets bij voorstellen.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op maandag 20 juli 2015 @ 00:34:
[...]

Daar kunnen wij ons helemáál niets bij voorstellen.... :+
Gelukkig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:37:
[...]

Ha ha ha ha... ;(
[...]

Even voor de duidelijkheid, ik verdedig deze gast en zijn gedrag niet, maar ik heb wel enig begrip voor zijn algemene frustratie. Hoe hij daar uiting aan geeft is niet nice (en dus niet goed te praten), zoals ik al zei. Vrijbrieven en kuddegedrag hebben hier niets mee te maken.
Zijn frustratie kent waarschijnlijk iedereen die meer dan drie potjes heeft gespeeld, maar dat is geen enkel excuus om zelf ook de clown uit te gaan hangen. De (onwettige) acties van ander rechtvaardigen jou (of welke andere player) niet ook onwettig gedrag te vertonen. Als jij op de snelweg een boete krijgt voor 150 rijden kan je wel aankomen met het excuus van "ja maar zij deden het ook" maar dat gaat (terecht) niet voor je werken.
[...]
het gaat mij meer om het algemene fenomeen dat afkers/feeders/trolls in ranked onvoldoende worden aangepakt voor hun verwijtbare gedrag, en dat mensen die daar uit frustratie in game op reageren (ja niet fraai maybe, I know) wél worden aangepakt door chat bans, ranked bans, account bans, etc.

Eens dat mensen die echt toxic gedrag vertonen zoals het opzettelijk afk gaan / feeden of de game vergooien harder aangepakt mogen worden dan op dit moment gebeurd. Niet eens dat je geen kritische opmerkingen mag plaatsen. Het gaat om de wijze waarop je dat doet.

Ik ben namelijk echt niet meer toxic dan Damien, maar doordat Damien net iets meer moeite neemt om zijn commentaar in een sarcastische opmerking te verpakken en ik die moeite niet neem en directer (mezelf af)reageer ben ik destijds wel gestraft en hij nog nooit. Dat tegenwoordig blijkbaar alle commentaar als flaming wordt gezien en iedereen zulke lange teentjes heeft tegenwoordig is een andere discussie. Ik vind het maar bullshit, maar je hebt er mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ug heerlijk dit.

Gisteren een potje ranked proberen te doen, eerst krijg ik 2 gasten die alle 2 top inlocken terwijl er constant gezegd werd van 1 van de 2 jungle, komt last pick en die lockt heel lollig jungle in waardoor ik solo bot zou moeten komen, ik dus maar dodgen aangezien de rest het wel oke vond. dus ik sta nu op -3 in mijn league(silver V).
Potje daarna was wel leuk op het feit na dat ik een mid, adc en top had die liepen te feeden maar was een close potje, hadden we ook kunnen winnen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 00:06:
[...]

Nu niet om het 1 of ander, maar ik heb tot op heden geen enkele ban of restrictie gehad en zowel Japie als Rudy kunnen denk ik wel bevestigen dat ik ook af en toe best vervelende opmerkingen kan maken. Dus dat gehele "kijk uit of je hebt een ban" geneuzel is echter alleen van toepassing op de extreme gevallen.

Ik ben overigens blij met het feit dat deze jongen zo snel aangepakt is. Zo zie je iig dat het systeem dus wel werkt. Kan hij nu mooi in zijn huiskamer breakdancen terwijl hij op zijn 20 minuten lowpriority queue wacht. Kan hij die ene hersencel toch nog aan het werk zetten :').
Als het systeem zo goed werkt, waarom ben jij dan nog nooit aangepakt? :+
Maargoed, alle gekheid op een stokje: er is geen enkel waterdicht systeem dat in 100% van de gevallen direct een toxic speler eruit pikt en nooit onterecht iemand bant. Ik denk dat het enige wat helpt om daadwerkelijk het toxic gezeik aan te pakken is om recidivisten (dus die meerdere keren geband worden) sneller te permabannen zodat ze hun hele account inclusief aangekochte skins e.d. kwijtraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
De hele vorige week (maandag t/m vrijdag) alleen maar goede potjes gehad zonder toxicity, en van het weekend was het weer helemaal mis. Jungler weer de schuld geven, report X na elke game en over het algemeen veel geklaag. Ik hoop dat het vanaf vandaag weer even normaal kan.

Trouwens, ik zit te denken om met Malphite vaker een Trinity Force te bouwen zodat ik iets meer damage heb en verder gewoon tanky, zoals Wickd altijd deed eigenlijk. Of zou het beter zijn om alleen een IBG te bouwen en verder alleen maar tanky te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Xanthian schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:31:
Trouwens, ik zit te denken om met Malphite vaker een Trinity Force te bouwen zodat ik iets meer damage heb en verder gewoon tanky, zoals Wickd altijd deed eigenlijk. Of zou het beter zijn om alleen een IBG te bouwen en verder alleen maar tanky te gaan?
Ik bouw in ieder geval nooit een triforce. Ik rush altijd RoA, en bouw daarna game afhankelijk. Kan Sunfire zijn (indien AD enemy), Abyssal (voor slippery targets zoals LB/Ahri/Kat) of IBG (als ik denk snel verder te kunnen snowballen), afhankelijk van hoe het gaat. Let wel: ik speel Malph niet top of jungle, maar mid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
JapieTalent schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:39:
[...]

Ik bouw in ieder geval nooit een triforce. Ik rush altijd RoA, en bouw daarna game afhankelijk. Kan Sunfire zijn (indien AD enemy), Abyssal (voor slippery targets zoals LB/Ahri/Kat) of IBG (als ik denk snel verder te kunnen snowballen), afhankelijk van hoe het gaat. Let wel: ik speel Malph niet top of jungle, maar mid!
Aha, zo zie ik meer Malphites gebouwd worden, maar ik speel hem meestal top en het liefst full tank. Ik stoor me eigenlijk alleen mateloos als ik er volop induik en 3 man raak met mijn ultimate dat niemand dan de be boel afmaakt. Uiteindelijk probeer je zelf dan maar kills te scoren maar dat is lastig. Vandaar Trinity Force of IBG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:23:
[...]

Maargoed, alle gekheid op een stokje: er is geen enkel waterdicht systeem dat in 100% van de gevallen direct een toxic speler eruit pikt en nooit onterecht iemand bant. Ik denk dat het enige wat helpt om daadwerkelijk het toxic gezeik aan te pakken is om recidivisten (dus die meerdere keren geband worden) sneller te permabannen zodat ze hun hele account inclusief aangekochte skins e.d. kwijtraken.
Omdat ik wel weet hoe ik mijn ongenoegen moet uiten, en vaak genoeg begrijpt de gemiddelde drop out in League of Legends niet dat ik ze gewoon keihard beledig :). Nee wat dat betreft is het geen Universitair niveau in LoL. Not even close.
Xanthian schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:31:
De hele vorige week (maandag t/m vrijdag) alleen maar goede potjes gehad zonder toxicity, en van het weekend was het weer helemaal mis. Jungler weer de schuld geven, report X na elke game en over het algemeen veel geklaag. Ik hoop dat het vanaf vandaag weer even normaal kan.

Wickd's Malphite build was een lachertje, omdat het alleen in Wickd's wereld werkt.

Als je dan toplane Malphite wilt spelen: http://www.lolking.net/guides/183189 is dit opzich wel een redelijke setup. Al ben ik in zijn standaard build geen fan van de Sorc boots, maar goed dat is persoonlijk. Ik zie namelijk liever Ninja Tabi's/Merc Threads afhankelijk van de enemy teamcomp. Want je blijft uiteindelijk frontline en iets meer defenses zijn altijd welkom.

[ Voor 39% gewijzigd door Damien op 20-07-2015 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Heb de laatste week League maar een beetje ontweken. Na 4-5 potjes keihard uitgesnowballed te worden door de enemy jungler (shyv/yi + devourer + heel snel al 30 stacks) had ik besloten om niet meer te spelen tot het item aangepast werd.

Nou zocht ik wat pro replays op, en daar zie ik het item absoluut niet terug komen. Ligt het aan mij dat ik iets mis of is er iets anders aan de hand? Overdrijf ik hoe sterkt het item is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
IdieEasy schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:59:
Heb de laatste week League maar een beetje ontweken. Na 4-5 potjes keihard uitgesnowballed te worden door de enemy jungler (shyv/yi + devourer + heel snel al 30 stacks) had ik besloten om niet meer te spelen tot het item aangepast werd.

Nou zocht ik wat pro replays op, en daar zie ik het item absoluut niet terug komen. Ligt het aan mij dat ik iets mis of is er iets anders aan de hand? Overdrijf ik hoe sterkt het item is?
Korea =/= NA/EUW

Zeg dan ook het channel erbij ;) ipv pro replays, want dat verwijst eigenlijk standaard naar: YouTube: Pro Replays

[ Voor 13% gewijzigd door Damien op 20-07-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Ik geloof dat ik NA zat te kijken. En daar kwamen in de 3 potjes die ik snel pakte nog steeds tanky junglers voorbij + een nidalee.

Ik keek hier: YouTube: EpicSkillshot

Maar ach, ik wacht wel op een meta shift :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
IdieEasy schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:08:
[...]

Ik geloof dat ik NA zat te kijken. En daar kwamen in de 3 potjes die ik snel pakte nog steeds tanky junglers voorbij + een nidalee.

Ik keek hier: YouTube: EpicSkillshot

Maar ach, ik wacht wel op een meta shift :D
Opzich zie ik eigenlijk het probleem niet zo met de devourer ingame. Enige wat ik zie zijn junglers die nog minder aanwezig zijn dan ze al waren. En zolang je als team fatsoenlijk blijft warden en dus ook diep warden (enemy jungle) en je dus continu weet waar de enemy jungler zal zijn is er geen probleem.

Het probleem ontstaat pas op het moment dat je eigen team besluit om EN geen exhaust te runnen EN allemaal squishy champs probeert te pakken. Want daar zijn ze zo goed op weet je wel? Dus zolang je geen Fiora top, Lux mid, Nidalee jungle, Jinx, Janna botlane hebt kun je gerust een game gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
IdieEasy schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:59:

Je kunt niet zo 1 op 1 LCS niveau met ons miserabele solo queue niveau vergelijken natuurlijk :)

Nasus bijvoorbeeld, kan op ons niveau prima op top lane, maar zie je nooit in pro scene. Daar krijg je met hem never nooit de kans om rustig passief Q te stacken. Dat wordt meteen zwaar afgestraft.

Zelfde is in zekere zin aan de orde met Devourer.

In LCS zie je toch in de eerste 10 minuten van de game al flink wat agression van junglers die soms zelfs pre lvl 6 al meerdere ganks achter de rug hebben. Met die prima samenwerking en coördinatie op LCS niveau heb je veel meer aan een early (tanky) cc jungler dan een devourer farmbeest die pas late game echt spiked en early en mid weinig voorstelt. Zoiets wordt dan meteen afgestraft. Bovendien wordt er op LCS niveau uiteraard prima geward. Dus daar weten ze wel raad met een Master Yi die denkt wel even wat kills aaneen te rijgen. In solo queue is samenwerking, warden en inzicht vaak ver te zoeken, dus dan kan een Master Yi/Shyvana nogal een impact hebben ja.

Maar goed, zoals Damien terecht opmerkt, het hoeft niet zo'n punt te zijn die Devourer junglers. Zie het ook vaak genoeg mis gaan, waarbij de meer traditionele early game junglers (Vi, Volibear, Lee, etc) pre lvl 6 al meteen een verschil hebben gemaakt, wat dan de Devourer jungler nooit meer kan goedmaken. Het blijft een beetje een gok natuurlijk, omdat je toch veel moet farmen en early niet zo veel voorstelt. Maar in potentie blijft het natuurlijk behoorlijk sterk dat Devourer gebeuren, want als je de kans krijgt om sterk te worden dan kan het erg gezellig worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Hahaha, epische win. Doe ik ook nog eens ranked en speel ik echt DRAMATISCH; 2-11-8 gegaan op sivir uiteindelijk ^^ Ik betekende betrekkelijk weinig voor het team, we liggen zwaar achter en kunnen ergens random een teamfight winnen (zonder mij natuurllijk, ik werd weer instagibbed door Rengar XD) waardoor we nexus turrets neerkregen maar de nexus maar tot 1-3e HP.

Volgende fight aan baron verliezen we zwaar ,enkel nidalee overleeft maar omdat op de LB na het hele enemy team enkel met baron bezig was hebben we mooi een backdoortje kunnen doen en de game closen, 10K achterstand in goud maar dat deert niet, prachtige zege waar ik dan ook erg trots op ben :p Totaal verdient vind ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Vicarious schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:23:
[...]
[...]
Omdat Damien genoeg uitgeeft aan LoL om een aparte vermelding te krijgen op Riots financiën, natuurlijk. :7 /𝜅
[...]
Kritiek die enigszins constructief is, is natuurlijk niks mee mis, maar sommig commentaar heb ik zo mijn bedenkingen over. Zelfs iets uitermate simpels als: "Dude, wtf?" Ik ga hier niet zitten stellen dat iedereen zich roomser dan de paus moet gedragen, zo'n opmerking gaat ook in de verste verte niet over de schreef, maar wat denken mensen er nou serieus mee te bereiken? Je krijgt er niet iets mee voor elkaar wat je zonder die woorden niet was gelukt, en die ene keer dat je die teammate hebt met een lontje dat korter lijkt dan wat ik vanaf hier van Pluto kan zien, heb je meteen de vlam in de pan. Mijn frustratie uiten kan ik ook wel vanuit mijn bureaustoel, daar hoef ik niks voor te typen. Wie toch nog woedeproblemen heeft, hangt maar een boksbal op z'n zolderkamertje naast de PC. Zet er wat mooie plaatjes van Vayne en Riven op, die staan toch al garant voor de meeste irritatie onder teammates, heb je die meteen voorhanden als op een eenzame avond je internet uitvalt.
Damien schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:52:
[...]
Tournament 2: 3v3 Twisted Treeline
Datum: 24 t/m 26 Juli
Stream: Ja
Casters: n.n.b.
Tijden: n.n.b.
Open voor: Ieder team met minimaal 2 Tweakers leden met minimaal elk 150+ posts

Spelregels:
- Teams + leden moeten ingeschreven staan op het google-document met de correcte ingame en Tweakers account namen;
- Teams dienen op tijd aanwezig te zijn;
- Best of 1 met loserbracket, finale best of 3;
- Nog verder aan te vullen;
[...]
Gaat dit nog door? Het zou deze vrijdag moeten beginnen, maar ik lees er momenteel niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Ben na meer dan half jaar weer eens begonnen met spelen. Nu wil ik proberen de Support onder de knie te krijgen. Ik heb Blitz, Thresh en Sona. Welke kan ik het beste proberen masteren? Of welke kan ik kopen wat een goede support is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 15:57
the Virtual schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 04:27:
Gaat dit nog door? Het zou deze vrijdag moeten beginnen, maar ik lees er momenteel niks over.
Misschien een idee om nog een 1vs1 toernooi te houden? Aangezien er weinig animo van teams is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mvdbeld schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:53:
[...]

Misschien een idee om nog een 1vs1 toernooi te houden? Aangezien er weinig animo van teams is?
Ja excuses, ik had even moeten vermelden dat ik voorlopig van de 3on3/5on5 toernooien af zie omdat er gewoon erg weinig animo is. Ik ga daarentegen binnenkort (binnen 1 a 2 weken) weer een 1on1 toernooi houden aangezien ik dat imo wel een leuke setup vond.

Dunno of anderen het daar ook mee eens zijn, maar dat ga ik wel zien in de signups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:56:
[...]

Ik ga daarentegen binnenkort (binnen 1 a 2 weken) weer een 1on1 toernooi houden aangezien ik dat imo wel een leuke setup vond.
I'm in! Vorige keer was leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 15:57
Defqonwolf schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:52:
Ben na meer dan half jaar weer eens begonnen met spelen. Nu wil ik proberen de Support onder de knie te krijgen. Ik heb Blitz, Thresh en Sona. Welke kan ik het beste proberen masteren? Of welke kan ik kopen wat een goede support is?
Het "beste" is lastig voor ons te bepalen. Uit het rijtje die jij noemt zou ik persoonlijk voor thresh gaan, hij is imo het meest veelzijdig. Je hebt een bak CC, ranged auto's met aardig wat damage en een geweldige manier om je teamgenoten te saven (lantern).

Ik beleef dan ook het meeste speelplezier aan thresh, aangezien je zo veel kanten ermee op kan. Be inspired: Best of Bunny FuFuu | The Thresh God

(die eerste play, flay mid air en vervolgens de flash prediction hook..... _/-\o_ )

Blitz en Sona zijn one trick ponies, met blitz moet je druk uitoefen/zonen en je grab landen en met sona continu healen + poken.
JapieTalent schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:00:
[...]

I'm in! Vorige keer was leuk!
Count me in aswell!

[ Voor 14% gewijzigd door Mvdbeld op 21-07-2015 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Mvdbeld schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:05:
[...]

Het "beste" is lastig voor ons te bepalen. Uit het rijtje die jij noemt zou ik persoonlijk voor thresh gaan, hij is imo het meest veelzijdig. Je hebt een bak CC, ranged auto's met aardig wat damage en een geweldige manier om je teamgenoten te saven (lantern).

Ik beleef dan ook het meeste speelplezier aan thresh, aangezien je zo veel kanten ermee op kan. Be inspired: Best of Bunny FuFuu | The Thresh God

(die eerste play, flay mid air en vervolgens de flash prediction hook..... _/-\o_ )

Blitz en Sona zijn one trick ponies, met blitz moet je druk uitoefen/zonen en je grab landen en met sona continu healen + poken.

[...]

Count me in aswell!
Net even zitten kijken, die gast is indd een Thresh God xD denk niet dat ik zo goed daarin kan worden :P mja genoeg oefenen en het komt goed :) vanavond uitproberen thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Malphite zuigt tegen AP tops. Ik kies nu meestal vaak Malphite maar tegen Singed, Rumble en Vlad is het best moeilijk. Hoewel je early game nog wel wat kans hebt om een kill te pakken en te snowballen kan het ook heel snel de andere kant op gaan. Kortom, voor first pick top moet ik een andere champion gaan vinden.

Misschien toch maar wat meer Cho'Gath top spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:56:
[...]

Ja excuses, ik had even moeten vermelden dat ik voorlopig van de 3on3/5on5 toernooien af zie omdat er gewoon erg weinig animo is. Ik ga daarentegen binnenkort (binnen 1 a 2 weken) weer een 1on1 toernooi houden aangezien ik dat imo wel een leuke setup vond.

Dunno of anderen het daar ook mee eens zijn, maar dat ga ik wel zien in de signups.
3 on 3 boeit me niet zoveel, maar een 5v5 toernooitje lijkt me wel leuk. Eerlijk gezegd was ik het alweer vergeten en weet ik ook niet waar ik me kan inschrijven (er staat ook niets over in de OP), anders had ik dat wel gedaan. 1v1 doe ik ook wel aan mee als dat er komt, ga ik alleen even een beetje oefenen. Die stomme heals op Howling Abyss vind ik maar suf in 1v1's :(

Pagina: 1 ... 4 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.