Misschien is dat wel de reden waarom je nog S4 bent. Nee ok flauw
Zoals Japie al zei, erg handig is het uiteraard niet.
Naast jungle camps krijg je
in theorie ook stacks als je crabs, drakes en kills/assists op enemies krijgt, maar als top laner kun je niet consequent junglen dus dan kan het tergend lang duren voordat de teller op 30 staat. En in de tussentijd heb je een AS item wat niet bepaald optimaal is voor Wukong. Met hem wil je AD en burst, geen AS. Je levert veel te veel in om Devourer op een laner te bouwen. Het feit dat je toch nog 13/5/14 ging is vooral te danken aan de incompetentie van de tegenstanders, want een Devourer top lane Wukong is een langdurige weak spot die het enemy team had kunnen en moeten uitbuiten.
Rasmalluin schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:01:
Devourer heb ik nog niet met Shaco geprobeerd, omdat ik ook daar meestal rush voor hydras en boots om snel te clearen en veel te kunnen ganken. Kiezen voor devourer zou betekenen dat ik minder damage doe en meer moet farmen, terwijl Shaco juist early game sterk is. Wat denken jullie?
Zou devourer trouwens ook werken met Shaco's passive (+20% bij backstab = met devourer 40%)?
Je zegt het zelf al. Shaco is een early game menace als het om ganken gaat. Ik zou dat potentieel niet inruilen voor minder burst, minder ganks in de hoop dat je Sated + Botrk kunt bereiken.
Nee vergeet die 40% devourer maar

Die 20% backstab is geen on hit effect, dus dat gaat Devourer niet verdubbelen.
Schijnt trouwens dat het wolfje dat achter je aan loopt als je Devourer hebt, nog steeds te zien is ook al is Shaco invisible. Dus nóg een reden om Devourer over te slaan

Ja het kan erg leuk worden. Had een keer een Shaco jungler die mij weigerde blue buff te geven. Nee zodra ie 30 stacks had mocht ik ze allemaal hebben. Moest ik de lul natuurlijk tot vervelens toe uitleggen dat het gaat om
takedowns (dus ook assists), niet perse kills op jungle monsters.
Toch heb ik het tot nu toe vaker goed dan fout zien gaan. Laatste twee ranked games had ik steeds een Shyvana jungle in me team. Die hadden met Sated + Botrk en tanky items toch wel een belangrijk aandeel in de overwinning....
[
Voor 17% gewijzigd door
Koekiemonsterr op 13-07-2015 12:52
]