Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Je moest toch ff wennen want had hem nog nooit gespeeld?MonkeySleeve schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 09:51:
[...]
Hoe bedoel je? Heb Rumble gekregen vanwege dat event door mijn Facebook te linken
Dus is de vraag of Rumble gaandeweg een tweede natuur voor je wordt of dat de robotische vlammenwerper een mysterie voor je blijft
Als je consistent meer wint dan verliest zouden de LP gains/losses in theorie moeten wijzigen.mprkooij schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 19:27:
Ik zit heel erg vast in de ELO hell. Ik win zo ongeveer 3 matches, daar krijg ik dan 13/18 LP voor per keer. Maar zodra ik een game lose verlies ik 25 LP.. Is dit ooit nog op te halen ? (Silver V)
Je kan weinig anders doen dan doorspelen en proberen zoveel mogelijk te winnen.
CLG vs GV: Wtf doet CLG? Ze maken het wel erg makkelijk om gepakt te worden.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Oh haha op die fiets. Yea hij is wel lastig,Koekiemonsterr schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 11:13:
[...]
Je moest toch ff wennen want had hem nog nooit gespeeld?
Dus is de vraag of Rumble gaandeweg een tweede natuur voor je wordt of dat de robotische vlammenwerper een mysterie voor je blijft
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Binnenkort gaat dan ook het wachtwoord gewijzigd worden hiervoor is het wel eens tijd
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Zijn nu nederlanders denk, maar tijdje terug zat het er vol met duitsers. Misschien een andere manier gebruiken om toegang te geven voor de server? Een lijst met mensen van GoT die toegang hebben en vanuit daar mensen die anders niet op de TS server komen kunnen slepen naar een room? Een wachtwoord change is maar een tijdelijke oplossing..ShadowBumble schreef op zondag 05 juli 2015 @ 21:52:
Hmmm ik zie regelmatig nicknames en groepen mensen op de ts server rondhangen die niet in de GoT channels zijn of hier voorkomen in dit topic.
Binnenkort gaat dan ook het wachtwoord gewijzigd worden hiervoor is het wel eens tijd
Afgezien dat ik dat natuurlijk wel eerder had willen wetenMebus schreef op zondag 05 juli 2015 @ 22:00:
[...]
Zijn nu nederlanders denk, maar tijdje terug zat het er vol met duitsers. Misschien een andere manier gebruiken om toegang te geven voor de server? Een lijst met mensen van GoT die toegang hebben en vanuit daar mensen die anders niet op de TS server komen kunnen slepen naar een room? Een wachtwoord change is maar een tijdelijke oplossing..
( Het probleem zit er nu in, dat ik dus via via via een abuse mailtje kreeg erover. Ik ga dus maar even ten rade wat ermee gedaan kan worden. )
[ Voor 7% gewijzigd door ShadowBumble op 05-07-2015 22:07 ]
Nog even en die Turkse en Braziliaanse leagues zijn nog sterker dan de NA subtop.
- 1 CS mislopen en daardoor hun lane hebben verloren;
- 0/1/0 in lane staan en daardoor hun lane hebben verloren;
- Onze jungler zich de eerste 3 minuten niet heeft gemeld in zijn/haar lane en daardoor hun lane hebben verloren;
- Het enemy team pakt de eerste drake en daardoor is onze game verloren;
etc etc etc.
Nee echt er hoeft maar WAT te gebeuren in deze game en de game is verloren. Als men dan zo weinig zin heeft om te spelen, waarom speel je dan uberhaupt als één tegenslag in een game je al voldoende reden geeft om de gehele game maar op te geven.
Wat mij betreft mag de penalty voor het surrender voten bij iemand ook wel hoger. Oftewel 1 surrender vote per game, voor de rest mag je gewoon doorspelen als je je zin niet hebt gekregen.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Ik ben hier deels schuldig aan, Ik zit regelmatig met een groep vrienden groep in de TS, allemaal nederlanders, maar een deel is niet van GoT. (ongeveer 50/50.)ShadowBumble schreef op zondag 05 juli 2015 @ 21:52:
Hmmm ik zie regelmatig nicknames en groepen mensen op de ts server rondhangen die niet in de GoT channels zijn of hier voorkomen in dit topic.
Zou dit gewoon door mogen gaan of moet ik een andere TS met ze gaan zoeken? Ze gebruiken namelijk ook als er geen GoT'er bij is.
Desgevraagd kan ik ook alle nicks doorsturen via PM.
Wij zijn trouwens erg dankbaar dat je channel bestaat! Werkt een stuk fijner dan skype, zeker als je mensen gaat uitnodigen uit de GoT chatroom! Cheerleader smileys voor jou!

Yes, I'm weird...
[ Voor 14% gewijzigd door IdieEasy op 06-07-2015 09:18 ]
Kijk en dat is dus nou niet de bedoeling want die vrienden nodigen ook weer vrienden uit. En zo gaat het balletje rollen.IdieEasy schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:07:
[...]
Ik ben hier deels schuldig aan, Ik zit regelmatig met een groep vrienden groep in de TS, allemaal nederlanders, maar een deel is niet van GoT. (ongeveer 50/50.)
Zou dit gewoon door mogen gaan of moet ik een andere TS met ze gaan zoeken? Ze gebruiken namelijk ook als er geen GoT'er bij is.
Desgevraagd kan ik ook alle nicks doorsturen via PM.
Wij zijn trouwens erg dankbaar dat je channel bestaat! Werkt een stuk fijner dan skype, zeker als je mensen gaat uitnodigen uit de GoT chatroom! Cheerleader smileys voor jou!![]()
![]()
![]()
![]()
Yes, I'm weird...
Ik ben vanmorgen vertrokken voor vakantie en ben zo 10 dagen onbereikbaar gedurende deze periode staat de server in ieder geval dicht. Als ik terug kom moeten we misschien maar eens gaan kijken naar wat moderators die hier o.a. Zicht op gaan houden.
Mijn excuses. Dan zal ik zorgen dat we een andere server gaan regelen. Ik snap dat je hem niet vol wil hebben.ShadowBumble schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:28:
[...]
Kijk en dat is dus nou niet de bedoeling want die vrienden nodigen ook weer vrienden uit. En zo gaat het balletje rollen.
Ik ben vanmorgen vertrokken voor vakantie en ben zo 10 dagen onbereikbaar gedurende deze periode staat de server in ieder geval dicht. Als ik terug kom moeten we misschien maar eens gaan kijken naar wat moderators die hier o.a. Zicht op gaan houden.
De redenatie die er destijds achter zat was dat de server zelfs 's avonds leeg was.
Maar begrijpelijk dat je niet mensen van buiten GoT wilt hebben. Wij gaan op zoek naar een andere optie!
Dank je voor de service in ieder geval!
Ps: Misschien dan handig om de server + pw in members only tags te zetten in de Topic start?
Over hoeveel mensen praten we IdieEasy? Want opzich kun je gebruik maken van mijn teamspeak server. Als het ongeveer 15 mensen betreft is het geen probleem, zolang ze maar niet in mijn channel komenIdieEasy schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:34:
[...]
Mijn excuses. Dan zal ik zorgen dat we een andere server gaan regelen. Ik snap dat je hem niet vol wil hebben.
De redenatie die er destijds achter zat was dat de server zelfs 's avonds leeg was.
Maar begrijpelijk dat je niet mensen van buiten GoT wilt hebben. Wij gaan op zoek naar een andere optie!
Ps: Misschien dan handig om de server + pw in members only tags te zetten in de Topic start?
Kan wel een channel voor jou aanmaken daar.
Dat is tof damien! Dank je!Damienx2 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:50:
[...]
Over hoeveel mensen praten we IdieEasy? Want opzich kun je gebruik maken van mijn teamspeak server. Als het ongeveer 15 mensen betreft is het geen probleem, zolang ze maar niet in mijn channel komen.
Het gaat om een max van 7 man (en dat is inclusief got'ers).
Soms zitten we met 5 man in een game en dat zitten er 1 of 2 iets anders te doen, maar meestal gaat het om 3-4 mensen.
Andere channels joinen we nooit (niet als er al mensen in zitten). Dus dat zou geen probleem moeten geven.
Dat is geen probleem danIdieEasy schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:53:
[...]
Dat is tof damien! Dank je!
Het gaat om een max van 7 man (en dat is inclusief got'ers).
Soms zitten we met 5 man in een game en dat zitten er 1 of 2 iets anders te doen, maar meestal gaat het om 3-4 mensen.
Andere channels joinen we nooit (niet als er al mensen in zitten). Dus dat zou geen probleem moeten geven.
Er zijn namelijk meerdere Tweakers die er gebruik van maken (merendeel omdat ik het zelf aangaf geen bezwaar daar tegen te hebben) Ik gebruik die TS zelf voornamelijk om met een paar "Boze broeders" te gamen en af en toe met wat IRL maten te praten. Maar aangezien die niet alle dagen aanwezig zijn, is het een beetje zonde om de server niet volledig te gebruiken. Vandaar dat mensen als rsNNN en Junia (BigCheeze) daar ook gewoon hun channels hebben zodat ze hun vrienden kunnen uitnodigen en kunnen gamen. Zo wordt mijn server gebruikt en kunnen zij gratis met elkaar communiceren.
[ Voor 35% gewijzigd door Damien op 06-07-2015 11:05 ]
Ik heb voor mijn 2 favo champs een custom item list gemaakt.
Echter krijg ik bij de starting items dorans ring niet te zien ingame?
Ik hem hem in de custom items list wel degelijk staan pre-game, alleen ingame zie ik alleen 2 health pots en m'n ward staan? uiteraard als ik mijn tab aanklik waar normaal de recommended items staan etc zie ik hem wel staan. maar dat is nou juist niet de bedoeling van een custom item list haha! Iemand enig idee hoe dit komt?
Een handtekening?!
Ik gok dat je de verkeerde Doran's ring hebt toegevoegd. De item list bevat 2 Doran's rings voor de verschillende game modes. Kijk hier even naar zou ik zeggen.tellavist schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:59:
Even een vraagje!
Ik heb voor mijn 2 favo champs een custom item list gemaakt.
Echter krijg ik bij de starting items dorans ring niet te zien ingame?
Ik hem hem in de custom items list wel degelijk staan pre-game, alleen ingame zie ik alleen 2 health pots en m'n ward staan? uiteraard als ik mijn tab aanklik waar normaal de recommended items staan etc zie ik hem wel staan. maar dat is nou juist niet de bedoeling van een custom item list haha! Iemand enig idee hoe dit komt?
Aha! dat zou zeker kunnen!Soundless schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:34:
[...]
Ik gok dat je de verkeerde Doran's ring hebt toegevoegd. De item list bevat 2 Doran's rings voor de verschillende game modes. Kijk hier even naar zou ik zeggen.
Ik zag bij andere items ook staan ->not available on twisted treeline etc.
Ik denk dat dit inderdaad het geval is
Een handtekening?!
Zie het eerdere bericht van Shadowbumble hierover.Ghizmo schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:22:
Lijkt er op dat TS wachtwoord is veranderd. Weet iemand het nieuwe wachtwoord?
Komende pakweg twee weken is de TS even niet te gebruiken.
Ik vind het een leuk concept hoor, de LCS. Alleen een tikkeltje minder leuk is dat alles wat daar situationeel werkt hup, zonder nadenken en pardon in SoloQueue gekopieerd moet worden. Dus damn you Bjergsen! Dankzij jou moet ik elke game dat ik first pick ben, een ban verspillen aan Ezreal! Niet omdat deze zo sterk is, nee ter bescherming van mijn teammates, zodat niet een van hen in de verleiding kan komen om deze op mid te locken om jou te kopiëren. De games dat ik niet first pick ben? Hold on, er komt een kleine samenvatting! Wellicht is het in theorie best sterk, smite item en proccen die Q. Klein detail: je moet die Q dan wel raken, beste medespelers. Dit gebeurd uiteraard vaker niet dan wel, dus de big plays blijven uit! Na een worsteling van tussen de vijf a tien minuten is er dan ongetwijfeld een andere teammate wiens geduld op is en vervolgens begint om de betreffende Ezreal duidelijk te maken dat hij er helemaal niets van kan, uiteraard vergezeld met de nodige krachttermen. De worsteling duurt dan voort tot ongeveer de twintigste minuut waarna er een ander dusdanig emotioneel van het hele gebeuren is geworden dat deze geen andere uitweg ziet dan de game te surrenderen, wat uiteraard door minimaal twee mensen die (terecht) nog wel perspectief zien wordt afgekeurd. Wanneer dit opgemerkt wordt door de starter van het geheel, is zijn dag helemaal verpest en begint ook hij zich te mengen in het gedoe, want waarom zou je immers blijven focussen op de game als je ook je teamgenoten (en bij voorkeur daarnaast ook nog eens de enemies) voor rotte vis en zo verder uit kan maken. Dit spektakel gaat dan gemiddeld tussen de tien a twintig minuten zo door, totdat de enemies er genoeg van hebben en de game finishen, of de uitgangspositie inmiddels dusdanig moeilijk is geworden dat ook de personen die nog wel perspectief zagen geen heil meer zien in nog langer gegijzeld te worden in de inmiddels al een half uur durende flamewar van de overigen en de surrender alsnog doorgang vind.
Nee zonder dollen, een leuk concept, de LCS. Ik kijk al weer uit naar komend weekend als jullie het op gaan nemen tegen Team 8 en Team Liquid. Ik kan ook niet wachten wat er nu weer uit de hoge hoed getoverd gaat worden: Healthregen Sona mid? AP Riven of Critbased Wukong? Ik ben heel benieuwd wat wij, de scrubs, de week daarna weer te verduren gaan krijgen in SoloQueue. Oh ja: succes zaterdag en zondag!
-xoxo JT
JapieTalent schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:42:
Lief dagboek,
Ik vind het een leuk concept hoor, de LCS. Alleen een tikkeltje minder leuk is dat alles wat daar situationeel werkt hup, zonder nadenken en pardon in SoloQueue gekopieerd moet worden. Dus damn you Bjergsen! Dankzij jou moet ik elke game dat ik first pick ben, een ban verspillen aan Ezreal! Niet omdat deze zo sterk is, nee ter bescherming van mijn teammates, zodat niet een van hen in de verleiding kan komen om deze op mid te locken om jou te kopiëren. De games dat ik niet first pick ben? Hold on, er komt een kleine samenvatting! Wellicht is het in theorie best sterk, smite item en proccen die Q. Klein detail: je moet die Q dan wel raken, beste medespelers. Dit gebeurd uiteraard vaker niet dan wel, dus de big plays blijven uit! Na een worsteling van tussen de vijf a tien minuten is er dan ongetwijfeld een andere teammate wiens geduld op is en vervolgens begint om de betreffende Ezreal duidelijk te maken dat hij er helemaal niets van kan, uiteraard vergezeld met de nodige krachttermen. De worsteling duurt dan voort tot ongeveer de twintigste minuut waarna er een ander dusdanig emotioneel van het hele gebeuren is geworden dat deze geen andere uitweg ziet dan de game te surrenderen, wat uiteraard door minimaal twee mensen die (terecht) nog wel perspectief zien wordt afgekeurd. Wanneer dit opgemerkt wordt door de starter van het geheel, is zijn dag helemaal verpest en begint ook hij zich te mengen in het gedoe, want waarom zou je immers blijven focussen op de game als je ook je teamgenoten (en bij voorkeur daarnaast ook nog eens de enemies) voor rotte vis en zo verder uit kan maken. Dit spektakel gaat dan gemiddeld tussen de tien a twintig minuten zo door, totdat de enemies er genoeg van hebben en de game finishen, of de uitgangspositie inmiddels dusdanig moeilijk is geworden dat ook de personen die nog wel perspectief zagen geen heil meer zien in nog langer gegijzeld te worden in de inmiddels al een half uur durende flamewar van de overigen en de surrender alsnog doorgang vind.
Nee zonder dollen, een leuk concept, de LCS. Ik kijk al weer uit naar komend weekend als jullie het op gaan nemen tegen Team 8 en Team Liquid. Ik kan ook niet wachten wat er nu weer uit de hoge hoed getoverd gaat worden: Healthregen Sona mid? AP Riven of Critbased Wukong? Ik ben heel benieuwd wat wij, de scrubs, de week daarna weer te verduren gaan krijgen in SoloQueue. Oh ja: succes zaterdag en zondag!
-xoxo JT
Was gisteren wel blij dat ik gangplank mid tegen had. (ook dankzij LCS)
Die heb ik even alle hoeken van summoners rift laten zien
LCS kan voor of tegen je werken. volgens mij had je netzogoed dit kun schrijven:
Lief dagboek, vandaag LoL gespeeld.
Einde
Een handtekening?!
Zoals gezegd, flavor of the month. Kan heel goed zijn, als je al goed was met ezreal xD
Ik word onderhand echt schijtziek van de games die volledig vastlopen door van wat ik bedrijp een drophack.schaapiej schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 20:41:
Jij kan je game tenminste spelen!
Bij mijn premade en mijzelf loopt de boel net compleet vast en kunnen beide niet meer reconnecten naar onze game. Eerder tijdens de game was onze mid al 5 minuten ineens pleite.
[afbeelding]
Uiteraard een game die aan de winnende hand was voor ons haha
Zojuist weer.. onze toplane Nasus is keihard gefeed door Gnar, ik ben vrolijk aan het junglen en zie mijn ping ineens oplopen. Normaal lage ping en nu ineens 700+ .. 1400+ .. 2500+ .. en staat nu vast op 3952 ms inclusief de melding attempting to reconnect.
Meteen een speedtest gestart en heb gewoon een prima verbinding en kan ook buiten LoL om alles doen.
(123.44 Mbps down, 12.38 Mbps up en 14 ms ping)
Is er iets wat je hier tegen kunt doen?
Kan nu uiteraard niks met LoL want herstarten en reconnecten gaat dus niet lukken..
/rage!

Gisteren voor het eerst sinds tijden weer eens ranked en op het moment dat wij een aardige teamfight winnen en een tegenstander "GG WP" typt, exact hetzelfde...schaapiej schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:11:
[...]
Ik word onderhand echt schijtziek van de games die volledig vastlopen door van wat ik bedrijp een drophack.
Zojuist weer.. onze toplane Nasus is keihard gefeed door Gnar, ik ben vrolijk aan het junglen en zie mijn ping ineens oplopen. Normaal lage ping en nu ineens 700+ .. 1400+ .. 2500+ .. en staat nu vast op 3952 ms inclusief de melding attempting to reconnect.
Meteen een speedtest gestart en heb gewoon een prima verbinding en kan ook buiten LoL om alles doen.
(123.44 Mbps down, 12.38 Mbps up en 14 ms ping)
Is er iets wat je hier tegen kunt doen?
Kan nu uiteraard niks met LoL want herstarten en reconnecten gaat dus niet lukken..![]()
/rage!
Heb de game lang open gelaten maar dit heeft weinig zin volgens mij.
Ik heb wel eens gelezen dat ze je IP via Skype te pakken krijgen, zou er dus voor zorgen dat je LOL naam en skypenaam niet hetzelfde zijn.Mvdbeld schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:23:
[...]
Gisteren voor het eerst sinds tijden weer eens ranked en op het moment dat wij een aardige teamfight winnen en een tegenstander "GG WP" typt, exact hetzelfde...
Heb de game lang open gelaten maar dit heeft weinig zin volgens mij.
Daarom speel ik ze ook niet he

Ik heb de stats al aardig identiek
Inderdaad, eigenlijk geen drophacks gehad, gelukkig! (Gauw afkloppen!)Damienx2 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:34:
Weinig drophacks gehad tijdens de games met Japie. Gisteren trouwens als uitzondering wel een keer een degelijke Ezreal gehad die wel damage deed. Maar zoals Japie al aangaf het is helaas vaak 9 van de 10x niet het geval. Maar goed dit heb ik heel veel deeltjes terug al eens gezegd omtrent skillshot champs en soloqueue.
Daarom speel ik ze ook niet he
[afbeelding]
Ik heb de stats al aardig identiek. Helaas levert me dit op 1v1 toernooitjes te vaak bans op
.
Nette stats op Irelia en Riven. Dat triggerde mij om ook mijn profiel eens te checken en het is me duidelijk welke champs ik vaker moet spelen

Maar als je met een groep vrienden bent kan toch ook 1 van de personen een TS-server starten zodat iedereen daar bij kan? Zo deden wij dat vroeger ook.
Vanaf morgen is zo'n Ez ban waarschijnlijk alweer minder hard nodig.JapieTalent schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:42:
Dus damn you Bjergsen! Dankzij jou moet ik elke game dat ik first pick ben, een ban verspillen aan Ezreal!
Zal wellicht worden overschaduwd door o.a. Master Yi/Shyvana bans.
Patch 5.13 komt er morgen aan en dat gaat nogal wat teweeg brengen gok ik.
Devourer jungle enchant die na 30 stacks verandert in Sated Devourer met die op papier OP Phantom attack. Autoattack junglers gaan hiermee misschien de jungle weer helemaal overnemen. Vergeet de ganks maar; het wordt nu eerst 20 mins powerfarmen...
Runeglaive generft zodat je niet meer met een Ez Q Ludens kan proccen, maar wel 10 AP erbij en ook sterkere Spellblade passive. Misschien nu zeker maar eens Diana mid hiermee spammen.
En die hele rits aan AP items wordt dus veranderd. O.a. goed nieuws voor Rumble en AP Kog.
Liandry's krijgt er 30 AP bij, Rylai is een stuk sterker qua slows (40% slow op Kog ult voor 1 sec nu), Archangel 20 AP erbij, Void Staff 10 AP erbij. AP Kog wordt nog leuker
[ Voor 10% gewijzigd door Koekiemonsterr op 07-07-2015 11:25 ]
Ik vind dit nogal optimistisch. Wedden dat ik morgen en overmorgen per dag minimaal één of twee van die mensjes tegen mag komen die de patchnotes niet hebben gelezen en ergens vaag hebben gehoord dat Ez mid nu heul goed is?Koekiemonsterr schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:16:
[...]
Vanaf morgen is zo'n Ez ban waarschijnlijk alweer minder hard nodig.
Zal wellicht worden overschaduwd door o.a. Master Yi/Shyvana bans.
Patch 5.13 komt er morgen aan en dat gaat nogal wat teweeg brengen gok ik.
Je zult maar met ze opgescheept zitten
[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 07-07-2015 11:25 ]
Dat kan idd als je een redelijke upload hebt. Want naarmate je de audio-codec hoger zult zetten des te meer er gevraagd gaat worden van de upload snelheid.TheBrut3 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:09:
Even over TS. Zelf heb ik pas 1 of 2 keer op de server gezeten tijdens een potje met GoT'ers.
Maar als je met een groep vrienden bent kan toch ook 1 van de personen een TS-server starten zodat iedereen daar bij kan? Zo deden wij dat vroeger ook.
Maar omdat de internet-verbindingen in Nederland niet altijd even stabiel zijn, heb ik daarom gekozen om er zelf 1 te huren bij 1 van de vele providers. En aangezien ik daar nog wat ruimte op heb laat ik anderen daar gebruik van maken.
Denk dat je nog bijna zult 'terugverlangen' naar Ez smite mid als je straks Master Yi's ziet die met een Botrk met elke aa 16% van targets current health weg slaan....JapieTalent schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:24:
[...]
Ik vind dit nogal optimistisch. Wedden dat ik morgen en overmorgen per dag minimaal één of twee van die mensjes tegen mag komen die de patchnotes niet hebben gelezen en ergens vaag hebben gehoord dat Ez mid nu heul goed is?
Je zult maar met ze opgescheept zitten
Maar ik heb Ez tot nu toe ook om precies dezelfde reden gebanned, voorkomen dat een teammate em pakt.
Ik sta met al mn champs negatiefJapieTalent schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:48:
[...]
Inderdaad, eigenlijk geen drophacks gehad, gelukkig! (Gauw afkloppen!)
Nette stats op Irelia en Riven. Dat triggerde mij om ook mijn profiel eens te checken en het is me duidelijk welke champs ik vaker moet spelen
[afbeelding]
Vicariously I live while the whole world dies
Uninstall League of Legends, Install Heroes of the Storm!
Och of ik nou win of niet, spelletje blijft (zeker als je niet solo speelt) wel leuk.Damienx2 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:36:
[...]
edit: @Schaapiej, meer mensen hebben er last van. https://www.reddit.com/r/...communication_in_the_euw/
[ Voor 22% gewijzigd door Vicarious op 07-07-2015 11:40 ]
En ja dit was offtopic, maar hype!

Misschien welKoekiemonsterr schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:30:
[...]
Denk dat je nog bijna zult 'terugverlangen' naar Ez smite mid als je straks Master Yi's ziet die met een Botrk met elke aa 16% van targets current health weg slaan....
Maar ik heb Ez tot nu toe ook om precies dezelfde reden gebanned, voorkomen dat een teammate em pakt.
Oh, ik ook met voldoende. Helaas ook met champs waar ik dat niet direct had verwacht en waarvan ik het oprecht jammer vind omdat de champ zo leuk is. Mijn Nidalee is bijvoorbeeld erg bijzonder! Helaas is dat niet bijzonder goed of bijzonder effectief
En hoe is het?Damienx2 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:48:
Oh ik bedoel natuurlijk Rocket League ipv Heroes of the Storm! Het is uit!
En ja dit was offtopic, maar hype!
Loving it. Het kost wel 20 euro, maar voor mij is het absoluut waard
Ben nu bezig met practice mode. Alleen om iig die bal onder controle te krijgen.
http://www.twitch.tv/damienx2
Mocht je een indruk willen krijgen Japie
[ Voor 31% gewijzigd door Damien op 07-07-2015 12:18 ]
Mooi zwart beeld wel met wat rustgevende achtergrond ruisDamienx2 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:11:
[...]
Loving it. Het kost wel 20 euro, maar voor mij is het absoluut waard. Maar wel extreem lastig
Ben nu bezig met practice mode. Alleen om iig die bal onder controle te krijgen.
Mocht je een indruk willen krijgen Japie.
Moet zeggen dat ik zo nu en dan een potje Heroes toch aangenamer vind dan een potje lolDamienx2 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:36:
[...]
"Don't let your dreams be memes"
Sorry komt zo weer upThormodo schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:23:
[...]
Mooi zwart beeld wel met wat rustgevende achtergrond ruis.
Volgens mij doet hij het nu
www.twitch.tv/damienx2
Vanaf nu zal de rest van mijn Rocket League messages in \[PC/PS4] Rocket League zijn
[ Voor 34% gewijzigd door Damien op 07-07-2015 13:53 ]
Ik ga vanavond wel ff kijken, er dient ook nog enigszins gewerkt te worden.Damienx2 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:11:
[...]
Loving it. Het kost wel 20 euro, maar voor mij is het absoluut waard. Maar wel extreem lastig
Mocht je een indruk willen krijgen Japie.
Ook begint de Tour zo weer...

20 euro valt me wel mee, wat mij betreft ook prima te doen. Alleen betwijfel ik nog steeds of ik het lang genoeg ga spelen om die 20 euro te rechtvaardigen
Ik main AP Ez mid sinds eind S4 ongeveer en ik werd elke keer weer raar aangekeken als ik AP Ez mid ging. Natuurlijk omdat Ez op LCS alleen AD werd gespeeld (mid en bot).
Sinds de Runeglaive update hoef ik niet veel meer uit te leggen in chat
Btw, ik gok dat de 'generfde' Runeglaive nog steeds goed gaat werken op Ez
Oh ja, misschien zowaar de moeite waard met al die valpartijen
Zware buff voor singed...
ja dat nieuwe jungle item is echt te gek voor woorden. geeft gewoon om de hit een nieuwe BOTRK proc
Devourer kan ook wel eens verschrikkelijk sterk zijn op Irelia... Irelia's true damage is on hit? Dus per 2 AA's gaat dat naar 75+150= 225 ipv 150; zieke buff; geen idee of het realistisch is in het buildpath weliswaar. Nuja, fully stacked geeft devourer je wel minimum + 60 on hit damage dus in combinatie met true damage is dat 405 bonus damage (225 true + 180 magic) per 2 hits (ik tel altijd 2 AA's aangezien je de tweede nodig hebt voor de proc). Dat is normaal gezien meer als BOTRK je geeft (2 AA's zijn 2x6% current HP + 150 true damage); dat komt neer op pakweg 390 (240 magic + 150 true ) bonus damage op een target met +-2000 hp. dat verschil is niet zo groot maar je verliest wel een stukje true damage. enkel op echte tanks ga je met BOTRK meer damage doen, maar een tank kan (als de carries neer zijn) onmogelijk 1v1 gaan met Irelia
* ik vergeet natuurlijk factoren zoals dat BOTRK een passive heeft, minder attack speed maar meer lifesteal, ... Het is natte vingerwerk maar jullie snapp het punt ongetwijfeld
Je moet dan wel een summoner opgeven en je buildpath aanpassen, maar ik denk dat ik dit echt ga testen
Andere bemerking, dit item op ADC's die default BOTRK als eerste item bouwen? 50% attack speed + on hit effect + dubbele proc van BOTRK... Geen idee of het gold efficient/realistisch te builden is, maar dat is toch absurd qua damage op een lategame vayne? ^^
De aanpassingen in alle AP items bekijk ik wel eens in een video van een paar pro's wat ze er van vinden, die berekeningen zijn niet aan mij besteed ^^
Aanpassingen aan spellvamp:
Will of the Ancients
Spell Vamp reduced to 0% from 20%
New Unique Passive: Your spells and abilities heal you for 15% of damage dealt, calculated before your opponent's resistances. 33% effect for AoE spells
Is dit niet gewoon een nerf dan? Want buiten het effect op AOE spells verandert er toch niets buiten dat het van 20 naar 15% gaat? Vaarwel Vladimir ^^
[ Voor 20% gewijzigd door Jebus4life op 07-07-2015 15:47 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ja fantaseren over ADC Kogmaw met een Sated Devourer + Botrk is leuk, maar misschien moet je eerst ff een beetje nadenken en dingen opzoeken voordat je hele theorieën de wereld in gooit.Jebus4life schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:42:
Andere bemerking, dit item op ADC's die default BOTRK als eerste item bouwen? 50% attack speed + on hit effect + dubbele proc van BOTRK... Geen idee of het gold efficient/realistisch te builden is, maar dat is toch absurd qua damage op een lategame vayne? ^^
Hoe wil een ADC de Devourer naar 30 stacks brengen zonder te junglen? Ja assists en kills helpen, maar daarmee ga je de 30 niet halen natuurlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Koekiemonsterr op 07-07-2015 17:20 ]
Die 20% is na de resistance (?) en de 15% voor de resistance.Jebus4life schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:42:
Aanpassingen aan spellvamp:
Will of the Ancients
Spell Vamp reduced to 0% from 20%
New Unique Passive: Your spells and abilities heal you for 15% of damage dealt, calculated before your opponent's resistances. 33% effect for AoE spells
Is dit niet gewoon een nerf dan? Want buiten het effect op AOE spells verandert er toch niets buiten dat het van 20 naar 15% gaat? Vaarwel Vladimir ^^
Lijkt mij dat die 15% dan hoger uit moet kunnen komen toch?
Early game misschien niet maar late game toch zeker wel, vooral als er dan wat MR op je enemy zit.
Bedankt koekie!Koekiemonsterr schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:36:
[...]
Zie het eerdere bericht van Shadowbumble hierover.
Komende pakweg twee weken is de TS even niet te gebruiken.
Net als ShadowBumble heb ik vaak vrienden mee op de TS. Ja ik heb hun uitdrukkelijk verteld dat ze niet jan en alleman mogen uitnodigen. Wanneer ik met hun game zit ik er altijd op. Misschien ben ik hier ook schuldig aan, maar misschien ook wel niet. Denk niet dat de mijne anderen uitnodigen behalve degene die ik al had uitgenodigd. (we spelen namelijk ranked5s met ons team, dat zijn de enige die ik uitgenodigd heb zo'n beetje.)
Dit dus, wat dat gaat inhouden = minder healing van low resist targets (minions 0mr) en meer healing tegen targets met hoge resists bruisers/tanks.schaapiej schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:26:
[...]
Die 20% is na de resistance (?) en de 15% voor de resistance.
Lijkt mij dat die 15% dan hoger uit moet kunnen komen toch?
Early game misschien niet maar late game toch zeker wel, vooral als er dan wat MR op je enemy zit.
Je doet alsof het compleet onmogelijk is om die 30 stacks te halen als ADC, na je lane gepushed te hebben kan je zo een stack of 5-10 uit de jungle oppikken. Nergens beweer ik dat dit het nieuwe optimale build path is, maar premade 5v5 is het perfect mogelijk om dit aan je ADC te geven (denk maar aan Kalista rend die makkelijk er nog een drake mee neerhaalt).Koekiemonsterr schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:19:
[...]
Ja fantaseren over ADC Kogmaw met een Sated Devourer + Botrk is leuk, maar misschien moet je eerst ff een beetje nadenken en dingen opzoeken voordat je hele theorieën de wereld in gooit.
Hoe wil een ADC de Devourer naar 30 stacks brengen zonder te junglen? Ja assists en kills helpen, maar daarmee ga je de 30 niet halen natuurlijk.
Als we enkel en alleen perfecte builds gaan gebruiken moeten mensen ook maar stoppen met Luden's te bouwen aangezien het op bijna geen enkele champ gold-efficient is in vergelijking met deathcap, of toch ten minste erg situational en toch erg vaak gebruikt
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ludens op een AP mid en Devourer op een adc is een nogal merkwaardige en kromme vergelijking, maar goedJebus4life schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:19:
Als we enkel en alleen perfecte builds gaan gebruiken moeten mensen ook maar stoppen met Luden's te bouwen aangezien het op bijna geen enkele champ gold-efficient is in vergelijking met deathcap, of toch ten minste erg situational en toch erg vaak gebruikt
Maar even serieus, de games gingen vrij lekker. Mijn eerste game was op Riven waar ik weinig tot geen moeite kende vs de enemy Zac. Na een goede gank van Japie was het helemaal een snowballfest geworden. 2e game kende ik een erg moeilijke start vs Kallista / Leona en ik stond op een gegeven moment 0/1/0 met 10 CS verschil in lane. Waarop mijn support begon te huilen dat we een gank nodig hadden. Ik heb toen gelijk de jungler gevraagd GEEN aandacht aan onze lane te besteden en zorgen dat onze mid (Japie op Malphite) en onze top (Fiora) verder gingen snowballen. Dat deed hij dan ook. En zo kon ik rustig terugkomen in de game en pakten we alsnog de win eruit.
Hadden we het systeem mooi tukDamienx2 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:51:
En we zijn weer Gold 3. Japie en ik hebben gisteren dus de oplossing gevonden!!! We zaten namelijk beide in onze promo's en dan weet het Rito systeem niet meer wat het moet doen, want negatief + negatief = positief! Oftewel we hadden teammates die WEL wisten wat ze moesten doen! Got you now Rito!
Maar even serieus, de games gingen vrij lekker. Mijn eerste game was op Riven waar ik weinig tot geen moeite kende vs de enemy Zac. Na een goede gank van Japie was het helemaal een snowballfest geworden. 2e game kende ik een erg moeilijke start vs Kallista / Leona en ik stond op een gegeven moment 0/1/0 met 10 CS verschil in lane. Waarop mijn support begon te huilen dat we een gank nodig hadden. Ik heb toen gelijk de jungler gevraagd GEEN aandacht aan onze lane te besteden en zorgen dat onze mid (Japie op Malphite) en onze top (Fiora) verder gingen snowballen. Dat deed hij dan ook. En zo kon ik rustig terugkomen in de game en pakten we alsnog de win eruit.
Waren inderdaad prima games en eigenlijk beiden prima uitgespeeld van onze kant. De eerste ging, ondanks dat Zac top compleet in elkaar gebeukt werd, toch redelijk gelijk op dankzij een redelijk roekeloze Varus mid en Ezreal bot die net iets te vaak overstayden en dood gingen. De baron deed echter wonderen en toen ging het snel. De tweede game maakte Sejuani inderdaad de goede keuze om mijn lane en top verder te snowballen. Daarna was het Sejuani ult into Malphite ult into Fiora ult en was het relatief gauw afgelopen.
Hoewel ik eerst Malphite had gelocked en de enemie daarin Azir lockte en ik er dus niets aan kon doen, heb ik wel geleerd dat dit geen leuke matchup is om te spelen. Normaal is rond level 4 en 5 een paar Q's te poken zodat je op 6 all in kunt gaan voor de kill. Dit is tegen Azir geen pretje: voor ik uberhaupt in range was om een Q te landen had ik al 2 a 3 auto attacks van de soldiers te pakken gevolgd door een (ik ben ff de naam kwijt) Q. Pijnlijk!
Verder: ziet de update van MF er in mijn ogen erg goed uit. Helaas dat haar ult nog niet zo is als die van Lucian en je er nog steeds voor stil moet blijven staan (© Damien, maar ben het hier wel mee eens). Gentlemen Gnar ziet er wel tof uit! En ook nog een hele meuk aan AP changes. Eens even lezen wat dat allemaal in gaat houden!
[ Voor 9% gewijzigd door Jaap. op 08-07-2015 10:10 ]
Gisteren een beetje hetzelfde mogen leren van mijn teamgenoot (ik speel nog geen ranked)Damienx2 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:51:
En we zijn weer Gold 3. Japie en ik hebben gisteren dus de oplossing gevonden!!! We zaten namelijk beide in onze promo's en dan weet het Rito systeem niet meer wat het moet doen, want negatief + negatief = positief! Oftewel we hadden teammates die WEL wisten wat ze moesten doen! Got you now Rito!
Ik was mijn Lane zwaar aan het verliezen, mede dankzij mijn slechte kennis over mijn champ (was 3e keer spelen met die champ) maar ook omdat de tegenstander gewoon een stuk beter was dan ik.
Goed, omdat ik mijn lane dus zwaar aan het veliezen was, zag ik het eigenlijk al niet meer zitten en riep ik dat we misschien moesten surrenderen. Toen nam de Support speler even de tijd om mij goed uit te leggen dat top en bot lane gewoon aan het winnen waren... En eigenlijk heel logisch, maar enemy team was dus 2 lanes aan het verliezen en 1 aan het winnen(van mij). Ik moest gewoon zo defensief mogenlijk gaan spelen en het mijn tegenstander zo lastig mogenlijk maken, zonder dood te gaan. (PLEASE DONT GO FOR THE KILL CAUSE YOU'LL LOSE) werdt mij gezegd... En waarempel. 10 minuten later surrendered enemy team gewoon
Gelukkig zijn er nog mensen in de community die gewoon de tijd voor je nemen om dingen uit te leggen als ze merken dat je net begonnen bent met het spel!
Een handtekening?!
Yi koopt geen black cleaver, het gaat goed werken op yi vanwege dubbele botrk proc, zijn passive en zijn true damage van zijn E.Ero-Sensei schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:51:
Ik denk dat de Devourer goed gaat werken met AD champions icm Black Cleaver. De stacks op de armor pen met een Master Yi is na 3 hits al 25% (5% hit 1, daarna double Devourer proc 10% daarna Yi Double strike 10%).
Laatste tijd speel ik haar met regelmaat.
Het zou volgens mij goed moeten werken met haar Q?
Ook wel aardige games gespeeld, stats:
35 / 10 / 27, 2x Diana en 1x Cait
Heb ook nog steeds +60% winrate en MMR is dus volgens mij nog dik in orde, benieuwd wat mijn gains zijn in plat na promo's.
Diana vind ik momenteel erg sterk iemand een idee wat de impact van de patch zal zijn voor haar? De setup die ik gebruik staat hieronder
Runes:
Magic Pen.
+7.8
Health at level 18
+216
Cooldown % at level 18
-15%
Ability Power
+14.9
Build:
runeglaive -> sorcerers shoes/ludens/seekers -> zhonya's -> void staff -> rabadons
Haar Q proct toch geen on hit effect ofwel? Heb begin dit season haar wel eens met devourer gespeeld, ging toen wel goed maar mijn voorkeur gaat nu toch naar warrior of cinderhulk.Suicyder schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:32:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gaat werken op bijvoorbeeld Rek'sai.
Laatste tijd speel ik haar met regelmaat.
Het zou volgens mij goed moeten werken met haar Q?
Bovendien bouw ik ook veel liever een hydra op haar dan een botrk.
Diana zal nog iets sterker worden lijkt meMvdbeld schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:49:
Diana vind ik momenteel erg sterk iemand een idee wat de impact van de patch zal zijn voor haar?
Runeglaive passive wordt iets beter en de AP gaat van 40 --> 50. Kleine buff dus op een al goed item voor Diana.
En denk ook aan Nashor's Tooth. De AS verliest maar 10% maar de AP gaat van 60 --> 80. Was nooit slecht item op Diana, maar toch vooral een item voor splitpushing. Maar nu met die AP boost lijkt me dit een item om altijd te overwegen.
Verder is een core item als de Zhonyas nu sneller binnen handbereik: minder AP maar ook 300 gold minder om het te kopen. Zelfde geldt voor Ludens.
En die change op RoA is ook niet gek voor Diana btw. Het is nu minder een tank item want base hp (en mana) omlaag, maar AP en mana per lvl gaan omhoog. Komt 20 AP bij t.o.v. de oude. Kortom, nog steeds tanky, iets minder weliswaar, maar nu juist geschikter voor het offensieve. Perfect voor Diana dus; voorheen vertraagde je eigenlijk teveel je power spike als je RoA bouwde.
Je hebt haar tot nu toe nog enkel als jungler gespeeld toch? Goeie resultaten dus, dus ga vooral ermee door.
Maar je zou eens Diana mid moeten proberen.
En dan gewoon incl Runeglaive. Dus smite + flash/TP en Runeglaive rushen. Challenging smite + Runeglaive spellblade proc is zó sterk op Diana. Zodra je lvl 6 bent en een Sheen hebt heb je al flinke kill pressure. En vergeet niet hoeveel extra gold je over een hele game binnenharkt met die Runeglaive. Jungle packs klieft Diana als geen ander doorheen. Omdat Q vision en de R jump geeft, kun je vaak in een flits over een muurtje springen en een enemy camp oneshotten voordat ze het door hebben.
Uiteraard is Smite + TP een risico op Diana mid omdat ze geen escapes heeft. Maar vaak zie je dat als je op minuut 1:55 met de Wolves begint, dat de enemy mid alvast leuk de lane je tower in pusht. Prima, dan heb je komende lvls niet al teveel zorgen over jungle ganks omdat je toch tegen je tower gedrukt staat. Het voordeel van Smite + TP (los van de voordelen van TP uiteraard) is dat je op lvl 1 met een Amp Tome kan starten op de jungle pack. Gauw clearen, recallen, paar hp and mana pots kopen, en TP into mid lane. Dan ben met die Amp Tome al een flink eind op weg richting de Sheen en kun je die sowieso bij je eerste back al oppikken, soms nog incl een Dorans Rings ofzo. Kortom, maximale snowball potentie. Maar Smite + flash en dan gewoon Flask + pots en na Wolves je lane inlopen kan ook prima, aangezien je met W op lvl 1 weinig dmg vangt van de Wolves.
Persoonlijk zou ik voor Jungle Diana eerder de magic pen runes inruilen voor AS marks, de health per lvl voor armor en eigenlijk ook de CDR glyphs voor scaling/flat MR.Mvdbeld schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:49:
De setup die ik gebruik staat hieronder
Runes:
Magic Pen.
+7.8
Health at level 18
+216
Cooldown % at level 18
-15%
Ability Power
+14.9
Op zich heeft Diana van zichzelf (passive) al aardig wat AS, maar meer betekent nog meer passive cleaves en dus betere jungle clear. Tevens snap ik CDR glyhps niet zo goed. Shiphtur deed dat laatst op Diana mid, dus wie ben ik
Toevallig een tijdje met Malphite mid tegen Azir gestaan gisteren toen onze mid laner ging roamen naar bot en ik de tower niet down wilde laten gaan, maar ik kan bevestigen dat dit geen leuke matchup isJapieTalent schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:06:
[...]
Hoewel ik eerst Malphite had gelocked en de enemie daarin Azir lockte en ik er dus niets aan kon doen, heb ik wel geleerd dat dit geen leuke matchup is om te spelen. Normaal is rond level 4 en 5 een paar Q's te poken zodat je op 6 all in kunt gaan voor de kill. Dit is tegen Azir geen pretje: voor ik uberhaupt in range was om een Q te landen had ik al 2 a 3 auto attacks van de soldiers te pakken gevolgd door een (ik ben ff de naam kwijt) Q. Pijnlijk!
Haha, zeker niet! Hoewel ik die game later wel relevant werd. Gister nogmaals tegen Azir gestaan, ditmaal met Annie maar harassen is praktisch onmogelijk en farmen moeilijk. Hoewel je met Annie relatief makkelijk kan farmen met haar Q werd me dit door deze Azir vakkundig lastig gemaakt. Later in de game weer terug kunnen komen in de game en uiteindelijk konden we de game winnen, voornamelijk doordat Damien ons door de midgame sleurde waar met name Amumu erg zwak presteerde.Vicarious schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:33:
[...]
Toevallig een tijdje met Malphite mid tegen Azir gestaan gisteren toen onze mid laner ging roamen naar bot en ik de tower niet down wilde laten gaan, maar ik kan bevestigen dat dit geen leuke matchup is
Daarna nog twee games gespeeld en ook deze winnend af mogen sluiten, de streak is real!
Hopelijk heb ik het nu niet gejinxt
Diana mid is wel een interessant, in een ver verleden ooit gespeeld om uit silver te ontsnappenKoekiemonsterr schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 02:53:
[...]
Diana zal nog iets sterker worden lijkt me![]()
Runeglaive passive wordt iets beter en de AP gaat van 40 --> 50. Kleine buff dus op een al goed item voor Diana.
En denk ook aan Nashor's Tooth. De AS verliest maar 10% maar de AP gaat van 60 --> 80. Was nooit slecht item op Diana, maar toch vooral een item voor splitpushing. Maar nu met die AP boost lijkt me dit een item om altijd te overwegen.
Verder is een core item als de Zhonyas nu sneller binnen handbereik: minder AP maar ook 300 gold minder om het te kopen. Zelfde geldt voor Ludens.
En die change op RoA is ook niet gek voor Diana btw. Het is nu minder een tank item want base hp (en mana) omlaag, maar AP en mana per lvl gaan omhoog. Komt 20 AP bij t.o.v. de oude. Kortom, nog steeds tanky, iets minder weliswaar, maar nu juist geschikter voor het offensieve. Perfect voor Diana dus; voorheen vertraagde je eigenlijk teveel je power spike als je RoA bouwde.
Je hebt haar tot nu toe nog enkel als jungler gespeeld toch? Goeie resultaten dus, dus ga vooral ermee door.
Maar je zou eens Diana mid moeten proberen.
En dan gewoon incl Runeglaive. Dus smite + flash/TP en Runeglaive rushen. Challenging smite + Runeglaive spellblade proc is zó sterk op Diana. Zodra je lvl 6 bent en een Sheen hebt heb je al flinke kill pressure. En vergeet niet hoeveel extra gold je over een hele game binnenharkt met die Runeglaive. Jungle packs klieft Diana als geen ander doorheen. Omdat Q vision en de R jump geeft, kun je vaak in een flits over een muurtje springen en een enemy camp oneshotten voordat ze het door hebben.
Uiteraard is Smite + TP een risico op Diana mid omdat ze geen escapes heeft. Maar vaak zie je dat als je op minuut 1:55 met de Wolves begint, dat de enemy mid alvast leuk de lane je tower in pusht. Prima, dan heb je komende lvls niet al teveel zorgen over jungle ganks omdat je toch tegen je tower gedrukt staat. Het voordeel van Smite + TP (los van de voordelen van TP uiteraard) is dat je op lvl 1 met een Amp Tome kan starten op de jungle pack. Gauw clearen, recallen, paar hp and mana pots kopen, en TP into mid lane. Dan ben met die Amp Tome al een flink eind op weg richting de Sheen en kun je die sowieso bij je eerste back al oppikken, soms nog incl een Dorans Rings ofzo. Kortom, maximale snowball potentie. Maar Smite + flash en dan gewoon Flask + pots en na Wolves je lane inlopen kan ook prima, aangezien je met W op lvl 1 weinig dmg vangt van de Wolves.
[...]
Persoonlijk zou ik voor Jungle Diana eerder de magic pen runes inruilen voor AS marks, de health per lvl voor armor en eigenlijk ook de CDR glyphs voor scaling/flat MR.
Op zich heeft Diana van zichzelf (passive) al aardig wat AS, maar meer betekent nog meer passive cleaves en dus betere jungle clear. Tevens snap ik CDR glyhps niet zo goed. Shiphtur deed dat laatst op Diana mid, dus wie ben ikMaar goed, een Q + R combo op een target wordt vaak opgevolgd door E en W + meteen weer een R die dan daarna op cooldown zit. Kortom, je hebt dan weinig aan extra CDR. Enige nut dat het kan hebben is dat na je eerste Q + R je Q cooldown sneller weg is waardoor je misschien niet perse een 'losse' R hoeft te landen. Maar zo lang heb je vaak niet in fights om daarop te kunnen wachten. Ik kies dan liever voor extra MR, mede aangezien je met Diana doorgaan toch 'balls deep' moet gaan.
Zal van het weekend eens gaan spelen en mijn bevindingen delen.
Nog even over mijn rune-setup heb inderdaad bij de pro's gespiekt, in het verleden speelde ik inderdaad AS/Armor/MRlvl/AP. Moet zeggen dat mijn huidige set-up echter prima aanvoelt, heb geen berekeningen erop los gelaten.
Vanwege je shield is armor in de jungle niet noodzakelijk, de scaling HP biedt i.c.m. zhonya's of abyssal (afhankelijk van enemy team) genoeg tankyness zeker i.c.m. je shield. Aangezien er in de build los van runeglaive geen CDR zit is het toch wel prettige deze op seals te pakken. Toch vaak genoeg fights die lang genoeg duren om nog een 2de Q + R combinatie te landen, of shield weer te poppen na een volledige rotatie en zhonya's. Of gewoon in de jungle je clear met Q en W.
Bovenstaande betekent allemaal wel dat je vrij farm heavy moet gaan zeker tot 6 omdat je ganks niet bijzonder zijn. Gister een game waarin Lee al voor lvl 6 al 6 kills had (geholpen), echter na 6 liep ik makkelijk in op hem.
http://matchhistory.euw.l...182836/34743270?tab=stats
Klopt ja, Diana vangt door haar shield en sterke aoe clear weinig dmg dus in die zin is armor niet direct nodig.Mvdbeld schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:14:
[...]
Vanwege je shield is armor in de jungle niet noodzakelijk, de scaling HP biedt i.c.m. zhonya's of abyssal (afhankelijk van enemy team) genoeg tankyness zeker i.c.m. je shield. Aangezien er in de build los van runeglaive geen CDR zit is het toch wel prettige deze op seals te pakken. Toch vaak genoeg fights die lang genoeg duren om nog een 2de Q + R combinatie te landen, of shield weer te poppen na een volledige rotatie en zhonya's. Of gewoon in de jungle je clear met Q en W.
Je zou nu eens Nashor's kunnen proberen: nu een sterker item voor Diana en daar zit 20% CDR op. Dan kun je eventueel scaling CDR loslaten.
Ja dat is hét grote probleen van Diana jungle. Pre lvl 6 kun je weinig anders dan farmen. En een early game jungler a la Lee Sin kan dan al het verschil hebben gemaakt. Maar mooi dat je dat alsnog kon rechtbreienMvdbeld schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:14:
[...]
Bovenstaande betekent allemaal wel dat je vrij farm heavy moet gaan zeker tot 6 omdat je ganks niet bijzonder zijn. Gister een game waarin Lee al voor lvl 6 al 6 kills had (geholpen), echter na 6 liep ik makkelijk in op hem.
Effe (sated) Devourer + Botrk op Fizz jungle geprobeerd, en het is zoals verwacht OP.
Man wat hak je snel door jungle camps en squishies heen met alleen die twee items. Die 30 stacks gaan pas in op het moment dat je de Devourer enchant helemaal hebt, maar qua stacks gaat het op zich snel genoeg met crabs, drakes, jungle camps en kill+assists op champions.
Bedenk daar een Triforce, Lucidity boots en iets van Frozen Armor en Spirit Visage bij en je bent niet te stuiten als Fizz.
Warwick, Master Yi, Kayle, Shyvana, Fizz, Udyr, Irelia, Tryndamere, Aatrox etc...dat soort types gaan nu volop opduiken in de jungle. Vayne zie je ook al trouwens en TF en Lulu zullen ook nog wel op het toneel verschijnen.
Ook leuk weer die idioterie van Rito hieromtrent. Stukje uit 5.13 patch notes:
Third: for that Sated Devourer on-hit buff, we were going for some natural synergy with Devourer's on-hit damage, but are very aware of the potential craziness that can come from it. Things like Blade of the Ruined King's passive proc, or Master Yi's Wuju Style come to mind, but we're hoping you can exercise some real creativity in this space.
Creativity? Ja we gaan ff heel creatief proberen te zijn zodra een Sated Devourer Botrk en voor de rest full tank Shyvana iedereen opeet.
[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 09-07-2015 17:20 ]
Verwijderd
Valt mee hoor:Koekiemonsterr schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:18:
Bericht vanaf het front:
Effe (sated) Devourer + Botrk op Fizz jungle geprobeerd, en het is zoals verwacht OP.
Man wat hak je snel door jungle camps en squishies heen met alleen die twee items. Die 30 stacks gaan pas in op het moment dat je de Devourer enchant helemaal hebt, maar qua stacks gaat het op zich snel genoeg met crabs, drakes, jungle camps en kill+assists op champions.
Bedenk daar een Triforce, Lucidity boots en iets van Frozen Armor en Spirit Visage bij en je bent niet te stuiten als Fizz.
Warwick, Master Yi, Kayle, Shyvana, Fizz, Udyr, Irelia, Tryndamere, Aatrox etc...dat soort types gaan nu volop opduiken in de jungle. Vayne zie je ook al trouwens en TF en Lulu zullen ook nog wel op het toneel verschijnen.
Ook leuk weer die idioterie van Rito hieromtrent. Stukje uit 5.13 patch notes:
Third: for that Sated Devourer on-hit buff, we were going for some natural synergy with Devourer's on-hit damage, but are very aware of the potential craziness that can come from it. Things like Blade of the Ruined King's passive proc, or Master Yi's Wuju Style come to mind, but we're hoping you can exercise some real creativity in this space.
Creativity? Ja we gaan ff heel creatief proberen te zijn zodra een Sated Devourer Botrk en voor de rest full tank Shyvana iedereen opeet.
http://matchhistory.euw.l...910/24621972?tab=overview
Tegen 38 min aan beuk ik zowel Shyvana als Nasus in elkaar
Ja maar je hebt dan ook wel een superdeluxe Talent aan je zijde natuurlijk hèDamienx2 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:25:
[...]
Valt mee hoor:
http://matchhistory.euw.l...910/24621972?tab=overview
Tegen 38 min aan beuk ik zowel Shyvana als Nasus in elkaar.
Het gaat me meer om dat er geen vrienden van vrienden enz enz op komen tweakers en hun vrienden zijn meer dan welkomIdieEasy schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:34:
[...]
Mijn excuses. Dan zal ik zorgen dat we een andere server gaan regelen. Ik snap dat je hem niet vol wil hebben.
Daarna gaan we eens opzoek naar een 3 a 4 tal mods voor op de server.
Talent is niets zonder ervaren spelers om zich heenKoekiemonsterr schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:34:
[...]
Ja maar je hebt dan ook wel een superdeluxe Talent aan je zijde natuurlijk hè
Anyways, aangezien ik gisteren na die game wel weer voldoende League had gespeeld is Japie verder gegaan. En is netjes Gold I geworden.
Ik kijk wel of ik vanavond weer zin heb
Verwijderd
Ik heb ook fizz gespeeld en het is inderdaad behoorlijk sterk.Koekiemonsterr schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:18:
Bericht vanaf het front:
Nuja het compenseert de completely balanced new champ. *Kuch*
Mijn botlane werd geterroriseerd door tahm en cait en regelmatig wu erboven op.
Onze toplane kassa sterft op twee minuten ofzo en legt de blame onmiddellijk bij mij, ik kan nog net in bush sneaken en met wat geduld hun viktor killen. Kassa onmiddellijk sarcastisch thx for assist die hij dus niet had gekregen. Had ik er onmiddellijk voor gegaan was hij gewoon geflasht maar ok ik besluit van kassa te muten en er niet op te reageren.
Onze midlane jayce heeft het early lastig tegen azir maar ik kom een paar keer langs en eazy gankz.
Jayce wordt sterk late, ik ook met devourer + botrk + trinity + randuins.
Paar keer early bij tahm in de buurt geweest en wat een smerige champ, lategame at ik hem op.
Zo is het maar net opaDamienx2 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:00:
[...]
Talent is niets zonder ervaren spelers om zich heen. Ajax heeft ook genoeg talent immers, maar als er geen "oude" jongens tussenlopen bakken ze er niets van.
Anyways, aangezien ik gisteren na die game wel weer voldoende League had gespeeld is Japie verder gegaan. En is netjes Gold I geworden.
Ik kijk wel of ik vanavond weer zin heb. De andere games spraken me gisteren net even wat meer aan.
Yep, uiteindelijk was het gelukt, maar vooral de laatste promo match was een zware dobber waar we eigenlijk de hele match achter hebben gestaan qua gold (4K op het "hoogtepunt"). Gelukkig pakten we wel consequent drakes. Toen wij voor nummer vier gingen (en pakten) dachten zij Baron te kunnen rushen, maar kwamen bedrogen uit. Een aantal kills en een nette baron secure van Lee later was de game definitief onze kant op gevallen en was promotie een feit.
Hoewel ik vanavond eerst ga tennissen en daarna nog een feestje heb hoop ik tussendoor eens een potje Rocket League te kunnen doen tegen echte tegenstanders
Jij at hem op?Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:07:
Paar keer early bij tahm in de buurt geweest en wat een smerige champ, lategame at ik hem op.
Ik heb hem gister ook een keer gespeeld: als jungler. Wat een troll poppetje. Het enemy team probeerde elke keer met 2/3 man onze Sivir te nuken. Een devour en hop weg Sivir! Daag ultimates!!

Ik vind 'm wel leuk
[ Voor 17% gewijzigd door Jaap. op 10-07-2015 09:30 ]
Probleem is al opgelostShadowBumble schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 00:07:
[...]
Het gaat me meer om dat er geen vrienden van vrienden enz enz op komen tweakers en hun vrienden zijn meer dan welkomIk ben met een weekje weer terug en dan zorg ik dat het nieuwe password in de ts weer komt te staan
( Hier de gegevens niet bij de hand op vakantie )
Daarna gaan we eens opzoek naar een 3 a 4 tal mods voor op de server.
Lets keep it a tight little unitShadowBumble schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 00:07:
Het gaat me meer om dat er geen vrienden van vrienden enz enz op komen
Hee nog wel wat tijd overhouden om te kijken naar die (bijna constant vallende) mannen in strakke pakkenJapieTalent schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:09:
[...]
Hoewel ik vanavond eerst ga tennissen en daarna nog een feestje heb hoop ik tussendoor eens een potje Rocket League te kunnen doen tegen echte tegenstanders
Ja je moet ze wel in het gareel houden, of ze gaan zomaar ineens Teemo jungle spelenDamienx2 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:00:
[...]
Talent is niets zonder ervaren spelers om zich heen. Ajax heeft ook genoeg talent immers, maar als er geen "oude" jongens tussenlopen bakken ze er niets van.
Je kunt met Fizz enigszins achterop geraakt zijn maar zodra je Sated Devourer + Botrk hebt (en dan vaak heb je ook al wel een tanky item erbij in afwachting van de 30 stacks) ben je in één klap terug in de game. Niet normaalVerwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:07:
[...]
Ik heb ook fizz gespeeld en het is inderdaad behoorlijk sterk.
Nuja het compenseert de completely balanced new champ. *Kuch*
Overigens kan Sated Devourer stacken kan wel een beetje hit or miss zijn.
Je team team moet je wel de kans geven om die mega power spike te bereiken. Niet dat je als Fizz of Shyvana of welke aa-jungler dan ook nutteloos bent tot die power spike, maar je zult toch relatief veel moeten farmen en tanky of heel sterk qua dmg ben je nog niet. Als je in een team zit dat achter de feiten aan loopt en dus bijv verscheidene drakes, crabs (aantrekkelijk voor de Devourer stacks), en teamfights verliest, dan duurt het veelal te lang om eindelijk die Botrk en de 30 stacks te halen. En dan zul je pijnlijk vaak staren naar het aantal stacks linksonder in je scherm, die maar niet dichterbij de 30 willen komen.
[ Voor 8% gewijzigd door Koekiemonsterr op 10-07-2015 12:52 ]
Tijd maak je heKoekiemonsterr schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:44:
[...]
Hee nog wel wat tijd overhouden om te kijken naar die (bijna constant vallende) mannen in strakke pakken
Waarom jij (Damien & Joomad ook trouwens), blijven focussen op het ene aspect van wielrennen dat die gasten (vrouwen eveneens) de zo gestroomlijnd mogelijke kleding aanhebben om zo hard mogelijk te kunnen fietsen ontgaat mij even. Wellicht een gemeenschappelijke fetisj?
Ah top is dat ook weer opgelostDamienx2 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:30:
[...]
Probleem is al opgelostheb hem al een channel op mijn TS gegeven. En vrienden van vrienden zijn daar ook wel welkom
.
Nee meer een afkeer, neem er het dopingaspect bij en ik zie geen enkele reden om er nog naar te kijken. Nogmaals doe mij dan maar Women beachvolleyJapieTalent schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:16:
[...]
Waarom jij (Damien & Joomad ook trouwens), blijven focussen op het ene aspect van wielrennen dat die gasten (vrouwen eveneens) de zo gestroomlijnd mogelijke kleding aanhebben om zo hard mogelijk te kunnen fietsen ontgaat mij even. Wellicht een gemeenschappelijke fetisj?
Tja, dat het bij wielrennen wat meer belicht wordt dan bij andere sporten wil niet zeggen dat het bij andere sporten niet gebeurd. Zelfs bij het door jou genoemde woman (beach)volleybal.Damienx2 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:27:
[...]
Nee meer een afkeer, neem er het dopingaspect bij en ik zie geen enkele reden om er nog naar te kijken. Nogmaals doe mij dan maar Women beachvolley
Dat je vrouwen aangenamer vind om naar te kijken dan mannen, tja daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Helaas zijn er zo weinig vrouwenkoersen op tv wat betreft wielrennen
JapieTalent schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:16:
Ik heb sowieso een intense haat jegens wielrenners

Maar om weer ontopic te gaan voordat de wielrendiscussie wordt weggegropah'd; ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de nieuwe devourer. Heb nooit echt AS based junglers gespeeld maar nu wil ik het weleens uitproberen. Spijtig dat ik de komende dagen waarschijnlijk niet kan gamen. Moet het maar doen met wat ik lees..
Wees maar niet bang, het maakt me feitelijk weinig uit wat een ander er van denkt. Ik vind het wel leuk om een koers over meerdere etappes en vooral de onderlinge belangen daarin te volgen. En dat ze zich in dergelijke pakjes hijsen om maar zo snel mogelijk te fietsen, tja dat is in ieder geval met focus op de sport. Als ik dan bijvoorbeeld een Ronaldo dan in de rust zijn haren nog in een ander modelletje zie doen om de focus weer op zijn image te krijgen, vind dat toch twijfelachtig. En dat terwijl ik een heel grote voetbalfanaat ben. En daarnaast, beetje ouwehoeren moet kunnen toch!Recrush schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:50:
[...]
offtopic:
Ik heb sowieso een intense haat jegens wielrennersNiet de mensen op zich maar de nare wezens waar ze in veranderen op het moment dat ze hun pakje aan hebben en op de fiets zitten, en dan vooral op de openbare weg, Ik vind duursport an sich ook niet knap of interessant. Maar in plaats van om daar een discussie over te starten is het makkelijker om ze belachelijk te maken op hun strakke pakjes en de mensen die daar vrijwillig naar kijken. Sorrie Jaap het is niets persoonlijks
Ik heb gister in een paar potjes een devourer jungler tegen me gehad. Moet zeggen dat ze wel veel damage doen, maar zoals Damien enkele posts hierboven ook aangeeft is met een beetje focus het prima op te vangen aangezien ze hierdoor ook relatief squishy zijn. Dat net het uitvoeren van de juiste focus vaak een probleem is in soloQ maakt het wat harder to handle. Daarnaast ben ik ook nog genoeg 'gewone' cinderhulk junglers tegen gekomen, dus ja. Ik vind het nog te vroeg om er echt een oordeel over te vellen. Time will tell.Recrush schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:50:
Maar om weer ontopic te gaan voordat de wielrendiscussie wordt weggegropah'd; ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de nieuwe devourer. Heb nooit echt AS based junglers gespeeld maar nu wil ik het weleens uitproberen. Spijtig dat ik de komende dagen waarschijnlijk niet kan gamen. Moet het maar doen met wat ik lees..
Bestaat al.
Zoek op internet naar Lu's Time en je zal het vinden.
Rito heeft het volgens mij ook gefund, had het ergens gelezen iig maar weet niet meer waar.
Is wel grappig om te kijken.
Steam: Ryada.
Verwijderd
duelist devourer + botrk + trinity + randuins + spirit visage daar gaat mn build meestal naartoeKoekiemonsterr schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:44:Je kunt met Fizz enigszins achterop geraakt zijn maar zodra je Sated Devourer + Botrk hebt (en dan vaak heb je ook al wel een tanky item erbij in afwachting van de 30 stacks) ben je in één klap terug in de game. Niet normaal
Overigens kan Sated Devourer stacken kan wel een beetje hit or miss zijn.
Je team team moet je wel de kans geven om die mega power spike te bereiken.
(afhankelijk van situatie natuurlijk)
Ik heb early eigenlijk nooit veel problemen en meestal wel wat kills en assists die er dan ook voor zorgen dat ik wel even wat camps kan clearen om terug te healen
Het zwakste moment zijn de eerste tfs, wanneer je devourer + botrk hebt maar nog geen hp en resistances.
Probeer ze te vermijden en splitpush desnoods maar probeer vooral mensen alleen te pakken of te outnumberen of in geval van gelijke number fights niet tegen koppels die kunnen chaincc'en.
Is het niet te vermijden dan kan je nog altijd het gevecht initieren met ult in the pack en op de backline springen en de adc of apc opblazen. Meestal sterf ik dan wel maar kuist mn team achter me op.
Met E+Q staat de backline vlak naast je
Het grootste probleem is hard cc in tfs want dan ben je dood
Zelfs gisteravond een game gehad met een ww op het andere team die ook devourer + botrk ging en dus ook goede 1v1 duels had maar ik had er niet zoveel problemen mee want hij was geen duelist gegaan.
En smite + W + sated + botrk (active en passive
Dus genoeg warden en proberen continu mensen apart te duelen.
Adcs zijn snoepjes yum yum die niet van je weg geraken en je niet aankunnen, zijn ze alleen dan zijn ze dood.
Tanks smite je en moet je soms slowen maar ze smelten ook, zolang apcs je niet kunnen 1shot combo'en zijn ze ook een vogel voor de kat.
En goeie duelers tja ik denk dat fizz wel een van de beste is en zich zonder problemen kan meten met de meeste andere.
Ik kan me we inbeelden dat als je eerste gank faalt en je er zelf bij sterft dat je het plots moeilijker krijgt om die devourer stacks te halen maar ik weet niet hoe problematisch dat op zich is.
Ik denk dat als de teams even sterk zijn en de jungler skill de match bepaald je sowieso wel aan je stacks kan komen uiteindelijk zonder dat je daar veel pressure voor moet laten varen.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2015 10:39 ]
Je kunt daarom na het oppikken van Devourer het beste niet meteen al richting Botrk bouwen.Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:03:
[...]
Het zwakste moment zijn de eerste tfs, wanneer je devourer + botrk hebt maar nog geen hp en resistances.
Beter na Devourer als 2e item alvast wat tankyness erin gooien. Dus alvast een Giant's Belt/Warden's Mail (componenten voor Randuins) of Spectre's Cowl.
Pas daarna zou ik voor Botrk gaan als 3e item. Die 30 stacks duren toch wel even, dus meestal kun je best al een beetje tanky worden na je Devourer, zonder dat je tzt als je de 30 stacks haalt nog héél lang zit te wachten op het voltooien van je Botrk. En op zich heb je met Devourer al best wel wat dmg.
Gister heb ik twee ranked games gewonnen, mede omdat we twee keer een Shyvana jungler in ons team hadden. Shyvana scores: 11/4/11 en 15/1/4.
In één van die twee games was de Shyvana zo verstandig om na Devourer tanky te gaan, alvorens Botrk te bouwen. Dat werkte prima.
Afgelopen weekend de Devourer getest op Wukong top. Normaal ga ik zo snel mogelijk voor hydras, maar dit keer eerst voor Devourer en daarna voor Botrk. Hierdoor minder snelle clear van minions en weinig damage vs directe opponent. Hierdoor was het lastig om de lane te winnen, maar uiteindelijk (late game) met devourer, botrk, hydras, trinity en black cleaver ging het killen en pushen lekker snel (eindigde 13/5/14). Wel had ik beter één of twee def items kunnen kiezen voor wat meer sustain.
Devourer heb ik nog niet met Shaco geprobeerd, omdat ik ook daar meestal rush voor hydras en boots om snel te clearen en veel te kunnen ganken. Kiezen voor devourer zou betekenen dat ik minder damage doe en meer moet farmen, terwijl Shaco juist early game sterk is. Wat denken jullie?
Zou devourer trouwens ook werken met Shaco's passive (+20% bij backstab = met devourer 40%)?
En werkt dit dan ook met zijn Q (Deceive = crit next basic attack)?
Ik ben benieuwd
IGN: Rasmalluin
Dit lijkt mij niet erg handig aangezien je jungle camps moet clearen om die devourer te stacken. Sowieso wil je dit niet als je jungler eveneens devourer gaat, je zit elkaar immers in de weg. Maar ook als deze een ander jungle item pakt lijkt me dit niet handig aangezien je gewoon zijn inkomsten en exp pakt.Rasmalluin schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:01:
Afgelopen weekend de Devourer getest op Wukong top.
Sowieso ben ik nog niet heel erg onder de indruk van het hele Devourer gebeuren. Teamgenoten die alsnog gaan junglen en hun eigen jungler benadelen terwijl ze weten dat hij de stacks nodig heeft. Daarnaast ben je gewoon onwijs passive aan het farmen om deze devourer maar zo snel mogelijk te hebben, terwijl eigenlijk in de regel geen enkele lane safe kan spelen totdat je er klaar voor bent. Wellicht is het de transitie van redelijk vastgeroeste jungle naar deze nieuwe situatie, maar ik vind het vooralsnog niet een hele verbetering.
Daarnaast was afgelopen weekend überhaupt een drama qua games. Niet eens zozeer qua results, maar heb in meerdere games ervaren dat er na een kwartier, twintig minuten gewoon niets meer gebeurde. Mensen wisten niet meer wat ze moesten doen en/of wilden gewoonweg geen plays meer maken. Er werd gewoon uitermate passief gewacht tot de enemy het genoeg vond en de game eindigde.
Toppunt in een game met Damien (Riven top, TP ready) die aangeeft dat de enemy jungler top is: "forceer een draak Gragas, ik heb TP en hun jungler is top." waarna er rustig wordt gewacht tot hun hele team rond drake is en Damien TP heeft moeten gebruiken om de ingepushte toplane te saven. En dan ook nog verontwaardigd vragen waar die teleport bleef, want zo is de draak gratis voor de enemy.
Dit topic is gesloten.