Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-05 13:23
Mede-auteurs:
  • Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 02:48

Cybergamer

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2024

looyenss

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online

The Outlaw

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/285885725377953792/342971530818486272/LOGO-Rocket-League-HZ-on-Non-White.png

Welkom

Welkom in het Rocket League topic. Dit topic is puur gemaakt om ervaringen met elkaar te delen en eventueel met elkaar af te spreken om samen te kunnen spelen.

Wat is Rocket League

Plat gezegd, Rocket League is een game dat voetbal en autoracen samen brengt in een erg vermakelijke game. Het is een zeer verslavend spelletje dat met name leuk wordt als je het met een aantal vrienden speelt.

Status van Rocket League is te vinden op: https://twitter.com/RocketLeague

TweakersToernooi

Het derde Tweakers Toernooi is in ontwikkeling, bij genoeg animo word de startdatum vanzelf gecommuniceerd.
Mocht je vragen hebben over het toernooi, neem dan contact op met Jenpet of Bullettooth!

Samen spelen?

Omdat Rocket League samen leuker is dan alleen hebben we een Discord opgezet die je altijd kan joinen.
Binnen deze Discord kan je matchmaken met andere tweakers of op zoek gaan naar nieuwe maatjes om vast mee te spelen. Van nature zijn tweakers uitermate behulpzaam dus sluit je hier gerust bij aan!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Systeemeisen

MINIMUM:
Processor: 2.0 GHz Dual core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia 8800 or ATI 2900
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 2 GB available space

RECOMMENDED:
Processor: 2.0+ GHz Quad core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 260 series or ATI 5850 or better
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 2 GB available space
Additional Notes: Gamepad or Controller Recommended

Platformen: PC, Xbox, PS4 en Nintendo Switch

Spelers kunnen tegen elkaar alle platformen spelen, Playstation alleen tegen PC

Screenshots

Videos

Aankomende update(s)

2017 beloofd een spannend jaar te worden voor Rocket League. Psyonix heeft aangekondigd eSports in zijn geheel meer te ondersteunen en geld beschikbaar te stellen aan competities die Rocket League ondersteunen. Daarnaast is het RLCS prijzengeld nog eens met 50.000 dollar verhoogd naar 300.000 dollar!

Ook komt er weer een DLC pack die je kunt kopen. Let wel, voordeel zullen deze auto's niet hebben op de al bestaande. De hitboxes zijn nagenoeg hetzelfde. Voor de aankondigingstrailer, zie hieronder!

Ook is er een PS4 Pro patch aangekondigd voor Rocket League. Deze update zal net zoals de Hot Wheels DLC vanaf 21 Februari te vinden zijn in jullie download lijst!

Afbeeldingslocatie: https://672061c0b827554def11-ea8c7607510173b2cbad15f9892e8687.ssl.cf2.rackcdn.com/rl_hotwheels_promo.BkwweDKOg.c6e1dc555a6eff57c623d9877706c9a5.jpg

Rocket League Trading

Door de invoering van de Championship Crates kun je de items die je niet wilt verhandelen. Dit kan op verschillende manieren. Zo bestaan er websites zoals RL-Trades
en kun je terecht op /r/RocketLeagueExchange.

Wil je liever onder Tweakers ruilen van waar dan kun je terecht in deze
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
. De sheet is onder verdeeld in PSN, Steam en XBL. Succes met ruilen!

TS is nog under construction, mochten er mensen zijn met meer toegevoegde info stuur mij dan een DM en ik voeg het toe.

[ Voor 73% gewijzigd door looyenss op 01-10-2018 12:27 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-05 08:58
Grappige arcade game, heb hem gedownload op de PS4, helaas liggen de servers eruit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
R0dsk0ll schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:42:
Grappige arcade game, heb hem gedownload op de PS4, helaas liggen de servers eruit.
Ja ik denk dat het iets populairder is dan ze misschien hadden gedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 09:11
Servers liggen er nog steeds uit. Voor statusupdates zou er gekeken kunnen worden op hun Twitter. Misschien iets om in de openingspost toe te voegen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JST94 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:16:
Servers liggen er nog steeds uit. Voor statusupdates zou er gekeken kunnen worden op hun Twitter. Misschien iets om in de openingspost toe te voegen? :)
Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dograver
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-05 21:07

Dograver

>> Insert Title Here <<

Wij hebben de eerste clanevents al gepland. Vanavond effe oefenen. Zend wel ff uit via twitch.tv/dograver voor de liefhebbers.

-Edit-

Servers down

[ Voor 10% gewijzigd door Dograver op 07-07-2015 21:03 ]

PSN-ID Dograver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-05 08:58
Zojuist met 4 vrienden op de bank splitscreen gespeeld, dan is het wel tof ;-)
En dat voor een gratis game!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dograver

Dograver

>> Insert Title Here <<

Ja ik was ook blij verrast. Nu heb ik geen vrienden, dus ben ik maar trophys gaan hunten.

PSN-ID Dograver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-05 16:32
Wat een geweldige en verslavende game is dit zeg _/-\o_

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:31
Probeerde gisteravond enkele malen een Online game te starten, maar dat ging voor geen meter. Heb elke keer 5 minuten gewacht. Zal vast te maken hebben met dat het spel net uit is op PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-05 09:03
Online stond bij mij standaard op 'All servers are currently offline'.
Wel apart, want men wist hoeveel animo er voor was in de beta én dat het spel gratis bij het plus abbo zit. En toch..'onvoorzien' druk.

Ben maar offline gestart met trainen. Alle trainingen doorlopen en een eerste kampioenschap gewonnen.
Lukt al steeds beter, maar echt hoog springen blijft lastig.

Dit is mijn huidige bolide, een 'Ford GT40 Gulf' met...hoed:
Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/2ugmgc7.jpg

Verwacht een soort Team Fortess idee met de patronen, hoeden en antenne's: te koop voor een paar cent tot paar euro. Geen enkel nut ingame, maar mensen kopen het toch om wat unieker rond te rijden. In TF2 heeft mijn Pyro een gekocht slaapmutsje ;)

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triskin
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-12-2023
ook gister geprobeerd online te spelen, je kunt tijdens de matchmaking gewoon exhibition spelen tegen bots, maar na zo'n 10 potjes daar had ik nog steeds geen match gevonden. Denk dat ze de populariteit toch wat hebben onderschat.

Vanavond maar weer eens proberen. het is toch wel erg verslavend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:08
Daarnet wat potjes tegen randoms kunnen spelen. Wel leuk. Liefst tegen bekenden, maar de servers zijn er al weer mee opgehouden inmiddels.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-05 11:31
Game is super leuk maar man man man in het hoofdmenu stijgt mijn PS4 gewoon op! Terwijl het echt geen zware game moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411893

rwbk schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:56:
Game is super leuk maar man man man in het hoofdmenu stijgt mijn PS4 gewoon op! Terwijl het echt geen zware game moet zijn.
Dit dus! Vind de game absoluut geweldig en heb al aardig wat uurtjes erin gestoken, maar wat maakt de PS4 een lawaai zeg (niet alleen in hoofdmenu, ook in matches). In het hoofdmenu kun je overigens de camera boven de auto 'hangen', zorgt ervoor dat de PS4 niet zoveel lawaai maakt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Anoniem: 411893 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 21:02:
[...]

Dit dus! Vind de game absoluut geweldig en heb al aardig wat uurtjes erin gestoken, maar wat maakt de PS4 een lawaai zeg (niet alleen in hoofdmenu, ook in matches). In het hoofdmenu kun je overigens de camera boven de auto 'hangen', zorgt ervoor dat de PS4 niet zoveel lawaai maakt dan.
Ja maar het is van de zotte dat ik dat moet gaan doen om die stofzuiger rustig te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
Zeer leuke game! Ben ondertussen al op 74% van de trophies >:) zitten wel leuke opdrachten tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:37

Dazzler2120

FP ProMod
Vette game, ik ga hem zeker downloaden dit weekend! :)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Zeker wel lachen idd! :)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:19
Echt een top spel! Online werkt bij mij nog voor geen meter (vanwege de drukte?) maar dat komt wel. Seasons en singleplayer is ook erg leuk.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Heb al een stapeltje toppers (hoed, wizard muts, taxi bordje). Zit er een bepaalde logica in waarin je deze ontvangt?

Online was gisteren op sommige punten wel beschikbaar, maar matchmaking kwam er niet uit. Wel weer een flinke update ontvangen, maar geen verschillen ontdekt.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Gisteravond heerlijk online gespeel met RAWRLANDER Gerard en PerfectionMe
Paar spannende matches gehad.
Was echt leuk om te spelen. Had gisteren ook nog de Sweet Tooth auto gekregen. Dat was mijn 2de auto die ik vrijspeelde xD
X-Kiwi schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:04:
Heb al een stapeltje toppers (hoed, wizard muts, taxi bordje). Zit er een bepaalde logica in waarin je deze ontvangt?

Online was gisteren op sommige punten wel beschikbaar, maar matchmaking kwam er niet uit. Wel weer een flinke update ontvangen, maar geen verschillen ontdekt.
Hij blaast minder in het Hoofdmenu heb ik gemerkt

[ Voor 49% gewijzigd door rwbk op 10-07-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triskin
X-Kiwi schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:04:
Nee, het is compleet random wat je unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:14
Oh wat vet, deze ga ik zeker halen. Ik heb Super Powered Battle Rocket Whatever Cars grijs gespeeld op de PS3. Wat een geweldige game was dit. Nu op de PC deze. Heerlijk :D hier ga ik mij weer uren mee vermaken. Kon aardig potje spelen met de vorige versie. Aan de Youtube filmpjes te zien hebben ze er gelukkig weinig aan veranderd, behalve de graphics :D awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:05
Leuke game! Probeer alleen al 2 dagen online te komen maar dat wil niet lukken. Straks nog even een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Net 1,5 uur online gespeeld. Werkte als een trein. Geen gekke dingen gezien en VEEL gewonnen :D geweldig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Als er mensen zijn die online willen spelen, voeg me dan even toe: http://steamcommunity.com/profiles/76561197960380034/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
1e avond dat ik daadwerkelijk online kon spelen. Zo'n 10 online matches gespeeld, waarvan er 4 voorzien waren van iemand (wisselende personen) met een dermate hoge latency, dat het spelen bijna onmogelijk was.

Heb wel leuke dingen erbij gekregen, heb nu een sparkle trail, neon trail, afterburner, slime, bubbles..

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Het helpt om Europe te kiezen ipv alle servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry194
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11-2024
Je kan niet terwijl ik op PC speel en een vriend van mij op PS4 met elkaar spelen? Is er bekent of dit nog in een update komt of zal dit niet mogelijk zijn in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 09:11
berry194 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 04:36:
Je kan niet terwijl ik op PC speel en een vriend van mij op PS4 met elkaar spelen? Is er bekent of dit nog in een update komt of zal dit niet mogelijk zijn in de game?
Dit was wel de bedoeling van het spel. Echter heb ik geen idee of ze dat al hebben geïmplementeerd of dat ze even wachten tot ze de problemen met hun servers hebben opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-05 13:25
Wat een leuk spel, net even 20 minuutje gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-05-2022
Eindelijk weer eens een goede ps+ game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Heb nu de holy trail unlocked. Elke keer als ik boost dan hoor je een soort heilig toontje hehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 28-05 16:16
Van het weekend ook even wat tijd aan besteed en ik moet zeggen dat het inderdaad een erg leuke game is.
Het blijft af en toe nog wel tricky om de bal op hoogte te raken.

[ Voor 24% gewijzigd door Flex0r op 13-07-2015 09:32 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
Het is ook mooi om te zien dat je soms met 8 man het doel in vliegt omdat je allemaal de bal probeert te raken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
DigitalError schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:38:
Het is ook mooi om te zien dat je soms met 8 man het doel in vliegt omdat je allemaal de bal probeert te raken :+
En dan nog de bal mist. Of dat hij over gaat. Dat gevoel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-05 23:02
Gisteren voor het eerst met wat vrienden online kunnen spelen. Heerlijk spannend en goed kunnen lachen om sommige acties.

Net ook even de ESL halve finale match voor een deel zitten kijken (linkje). Man, die gasten hebben zoveel meer controle over de auto dan ik :+ Mooi om te zien hoe zij zo'n bal op 10 meter hoogte alsnog uit de lucht weten te tikken.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Laatst online: 24-05 13:56

UTADDICT

NERF

Dit spel is zo vreselijk cool. Al is een vast team wel lekker, want nu word ik zo vaak genaaid door teamgenoten tijdens een schot of save, bizar. iedereen boost gewoon overal tegen elkaar aan.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Laatst online: 23-05 21:25

Noq

Wat een onwijs toffe game! Lang geleden dat ik echt zoveel plezier had voor een lange tijd achter elkaar.
Speel het zelf op de desktop en als mensen samen willen spelen, voeg me toe op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

spokje schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:00:
Heb nu de holy trail unlocked. Elke keer als ik boost dan hoor je een soort heilig toontje hehehe.
Ik leef voor de bubbels qua spoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Noq schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:53:
Wat een onwijs toffe game! Lang geleden dat ik echt zoveel plezier had voor een lange tijd achter elkaar.
Speel het zelf op de desktop en als mensen samen willen spelen, voeg me toe op Steam.
Done, geldt ook voor mij overigens: http://steamcommunity.com/id/kipusoep/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Noq schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:53:
Toegevoegd (Zeke|)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:41
Ennn de servers zijn weer dowm

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 22:50
:/ Wil ik dit ook eens spelen voor het eerst deze week, wat een kutspel, meer down dan up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Zegt toch weinig over het spel... Ze hebben het serverpark nog niet helemaal lekker voor elkaar. Komt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Hmm matchmaking gaat nu nog steeds niet lekker. Zullen wel overweldigd zijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

We krijgen blijkbaar iets extra's wegens alle downtime (ingame items): https://twitter.com/RocketLeague/status/620771217847422981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triskin
even wat mensen op steam toegevoegd, lijkt me geweldig om met een vast team te spelen. Vind het nu erg jammer dat eigenlijk na elk potje de teams direct uit elkaar vallen.

als mensen samen willen spelen ben ik daar altijd voor in.
http://steamcommunity.com/id/triskin01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ja klopt. Soms ben je goed geteamed met iemand en na 5 minuten is het weer game-over. Laatst met 3 jongens van Reddit een party gestart was echt supertof. Als je goed kunt communiceren dmv Teamspeak (oid) heb je dikke voordeel en het is supergezellig :)

Ik krijg nog steeds koppijn na een pot of 5. Het is gewoon best een heftige game :P of ik maak me te druk... ;-)

[ Voor 18% gewijzigd door spokje op 14-07-2015 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triskin
hehe ik ken het gevoel. Lange tijd geleden dat ik zat te stuiteren op mijn stoel tijdens een spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonbe
  • Laatst online: 09-04 15:14
http://steamcommunity.com/id/SPOONBE

wie wil mag mij ook altijd toevoegen. vel plezier aan beleefd maar niemand van mijn regulars speeld het spel.
en alleen of met random is toch niet het zelfde :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Ik krijg kramp in m'n klauwen omdat ik gewoon te fanatiek doe haha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-04 15:16
Jeej! een Rocket league topic! :D
Speel dit spelletje nu een paar dagen. (heb ook de beta gespeeld) Ben nu level 12!
Gisteren een aardig lange sessie gedaan. veel potjes gespeeld. Ik merk dat de stat's ook niet goed bijgehouden worden op de een of andere manier. Ik heb een win/loss ratio van 0.675 maar heb 22 van de 35 potjes gewonnen? :9 Dat is toch positief of niet? :+ En nee, hier zijn season wins niet in mee gerekend (ik heb ook 22 wins op de leaderboards)
Zonder erg op te scheppen merk ik dat ik hier best goed in ben! :) heb nu van de 22 wins 17mvp's.
Goed, ik ben nog maar semi-pro, dus de echt goeie tegenstanders ben ik nog niet tegen gekomen denk ik...
Voor mensen die graag een potje samen willen doen! PSN=alainduckers

See you ingame! :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dograver

Dograver

>> Insert Title Here <<

kipusoep schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:32:
Ik krijg kramp in m'n klauwen omdat ik gewoon te fanatiek doe haha :p
Ja dat probleem ken ik, mijn rechterduim is na een paar uur niet meer te gebruiken 8)7

PSN-ID Dograver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Heb ook steeds pijn in m'n onderarmen omdat de bloedtoevoer denk ik wordt afgeknepen (ik leun met onderarmen op bovenbenen). Dit spel is arbotechnisch niet verantwoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

tellavist schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:37:
Jeej! een Rocket league topic! :D
Speel dit spelletje nu een paar dagen. (heb ook de beta gespeeld) Ben nu level 12!
Gisteren een aardig lange sessie gedaan. veel potjes gespeeld. Ik merk dat de stat's ook niet goed bijgehouden worden op de een of andere manier. Ik heb een win/loss ratio van 0.675 maar heb 22 van de 35 potjes gewonnen? :9 Dat is toch positief of niet? :+ En nee, hier zijn season wins niet in mee gerekend (ik heb ook 22 wins op de leaderboards)
Zonder erg op te scheppen merk ik dat ik hier best goed in ben! :) heb nu van de 22 wins 17mvp's.
Goed, ik ben nog maar semi-pro, dus de echt goeie tegenstanders ben ik nog niet tegen gekomen denk ik...
Voor mensen die graag een potje samen willen doen! PSN=alainduckers

See you ingame! :)
Stats worden wel goed bijgehouden maar niet goed getoond. Ze hebben eea uitgezet qua services om de serverload te verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
UTADDICT schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:29:
[...]

Stats worden wel goed bijgehouden maar niet goed getoond. Ze hebben eea uitgezet qua services om de serverload te verminderen.
Aha! Top! :)
Ik speel liever dan dat mijn stats goed zichtbaar zijn :+ goeie keuze!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Precies!

Ik geloof dat ze dat allemaal weer online brengen als ze de load aankunnen, een gedeelte zal wel in de patch einde week zitten. Ook de KM-teller werkt bijvoorbeeld nu ineens niet meer, staat al een tijd stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Voor de mensen die willen spelen, http://steamcommunity.com/id/midego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
UTADDICT schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:43:
Precies!

Ik geloof dat ze dat allemaal weer online brengen als ze de load aankunnen, een gedeelte zal wel in de patch einde week zitten. Ook de KM-teller werkt bijvoorbeeld nu ineens niet meer, staat al een tijd stil.
Wist niet eens dat er een KM teller was! als in snelheidsmeter of afgelegde kilometers? :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triskin
hij houdt het totaal aantal afgelegde kilometers bij en ook per wielset houdt hij het bij. Zo kun je ook per auto/antenne of hoedje zien hoevaak je ermee gewonnen hebt,

voor wie van nuttige stats houdt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Zijn er mensen die zin hebben om mee te doen aan de ps4 EGL tournament aanstaande woensdag 7u?
2vs2 of Zondag 19-07 3vs3?
Linkje naar website
Linkje naar forum

[ Voor 11% gewijzigd door tellavist op 14-07-2015 16:39 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-05 14:54
Het spel van de week ook gedownload op de PS4 en het speelt wel lekker hoor! Ik vind het een erg gaaf spel :+

Ik vind het nog lastig om ballen in de lucht in te schatten om te raken. Blijven oefenen dus.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 19:01
Heeft er iemand zin om de enige online Trophy te behalen met mij voor Rocket League? Meld me aan (zie sign), ik ben online.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Ik merk dat ik beter begin te worden :D
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/627474533639136312/BB7B881CA8238DDE2D8CE7834A5B7297060387E2/

[ Voor 43% gewijzigd door plofkip op 15-07-2015 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-05 11:33
Die AI is veel te overpowered (dat zijn die gastjes met AI plaatje ervoor). Als die bij mij in het team zitten dan scoren die zo makkelijk omdat ze altijd de bal goed raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
AI heeft weinig gedaan in dit potje hoor, eerste 3 doelpunten van me waren ze sowieso niet bij betrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Sterker nog; 'Slider' heeft zelfs een tegendoelpunt laten gebeuren, stond netjes voor de bal (bij het doel) en reed opzij toen de bal er daadwerkelijk aan kwam :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Hehe. Die AI kan soms helpen, maar ik vind ze soms ook superfrustrerend. Moet je maar eens een toernooi 3 vs 3 doen met pro bots. Ik kan ze soms wel kelen zulke domme keuzes maken ze :P

Daarentegen verneuk ik het zelf ook regelmatig :P

Ik hoop snel m'n voeding te vervangen en dan kan ik weer ff wat potjes doen. Hoop dat de community het nog even rustig houd wat betreft de online servers. Er zijn 2 miljoen exemplaren van de game verkocht, iets wat ze nooit hadden verwacht en daardoor liggen de servers er steeds uit :P op zich goed dat ze zoveel hebben verkocht maar nu is het wachten tot ze wat capaciteit hebben bijgeplaatst :)

[ Voor 55% gewijzigd door spokje op 15-07-2015 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Enige vervelende aan de AI is dat wanneer ze voor een bal gaan, die ook standaard wordt geraakt. Zeker schoten die vlak voor het doel in de lucht blijven hangen zijn altijd prijs.

Verder doen ze de hele wedstrijd veel te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ze doen heel veel maar voornamelijk niet over nagedacht. Random bal trappen. Richting maakt weinig uit :P je hoeft niet te rekenen op een mooie centered ball ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-05 23:02
Bij de AI is het voornamelijk zo dat ze erg goed zijn in het maken van doelpunten en saves. Wat UTADDICT zegt, inderdaad. Als een bal enigszins in het doel te rammen valt, dan knallen ze er volle bak in vanaf de andere kant van het veld. Daarentegen zijn ze ook goed in het wegtikken van ballen die nog een halve seconde nodig hebben om in het doel te verdwijnen.

Ik probeer nu meer m'n aerials te trainen, wat vaak resulteert in hilarische replays als een maat hem er dan in knalt. Je ziet mij dan vol gas met m'n sneeuvlokjes trail erlangs vliegen :+

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Kazu schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:31:
Bij de AI is het voornamelijk zo dat ze erg goed zijn in het maken van doelpunten en saves. Wat UTADDICT zegt, inderdaad. Als een bal enigszins in het doel te rammen valt, dan knallen ze er volle bak in vanaf de andere kant van het veld. Daarentegen zijn ze ook goed in het wegtikken van ballen die nog een halve seconde nodig hebben om in het doel te verdwijnen.

Ik probeer nu meer m'n aerials te trainen, wat vaak resulteert in hilarische replays als een maat hem er dan in knalt. Je ziet mij dan vol gas met m'n sneeuvlokjes trail erlangs vliegen :+
Heel herkenbaar. Ik vlieg meestal in volle vaart langs een bal, moet er echt onwijs knullig uitzien voor andere spelers zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Facking hell wat zuig ik hard vanavond. Echt niet te doen :( zeer frustrerend spel soms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Getver wat irritant dat de servercapaciteit nog niet op orde is. De ene keer heb je binnen 3 seconden een game en de andere keer duurt geeft hij de melding dat de servers niet online zijn of duurt het een eeuwigheid om een match te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
Utoka schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 07:52:
Die AI is veel te overpowered (dat zijn die gastjes met AI plaatje ervoor). Als die bij mij in het team zitten dan scoren die zo makkelijk omdat ze altijd de bal goed raken
Klopt, een AI heeft bij ons 5 van de 7 goals gemaakt. We dachten eerst dat het gewoon een echte speler was, zo goed was hij.

Rocket League is echt een vermakelijke game, maar wel een game dat je niet zomaar paar maanden lang gaat spelen. Het is gewoon een game dat je eventjes speelt of weer gaat spelen als je even niks te doen hebt. Voor de rest vind ik het een erg leuke game, alleen jammer dat de servers vaak overbelast of down zijn.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Dit is het enige spel wat ik ooit gespeeld hebt waarbij ik het gevoel heb dat ik echt een sport speel. Aanvallen, verdedigen, spel verdelen, positie innemen.

Ben echt onder de indruk ervan :) Ga maar eens flink oefenen en een goed team zoeken.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
RobinNL schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:00:
[...]

Klopt, een AI heeft bij ons 5 van de 7 goals gemaakt. We dachten eerst dat het gewoon een echte speler was, zo goed was hij.
Misschien ligt het ook aan de speel stijl. Ik speelde met 2 AI en ging zelf verdedigen en zoveel mogelijk die bal gewoon naar voren rammen en voor het doel krijgen.

[PS4] vanavond om 20:00 3vs3/4vs4

Ik wil samen met wat overlopers van tweakers gta crew wel eens wat potjes doen tegen mensen die we kennen/die ook gewoon Nederlands praten zodat communiceren en samenspelen iets makkelijker word.

De volgende mensen doen al mee:
  • Risifran
  • Markies
  • Ozzie
  • a_manders (dat ben ik)
We zijn allemaal geen professionele spelers dus een beetje "ouwehoeren" en semi serieus "gewoon een balletje trappen" is voor ons het belangrijkste. Wil je wel meedoen of ben je gewoon actief met Rocket League dan kun je mij toevoegen (PSN: a_manders).

Laat het hier ook even achter als je mee doet zodat we weten of het 3vs3 moet worden of 4vs4[/small]

ik heb nummer 14 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Kunnen we niet een soort vast team opstellen? Misschien een paar teams van 3 ofzo? :)

Ik ben dit weekend wel weer online. M'n voeding was aan vervanging toe, die heb ik gisteravond binnen gekregen dus hopelijk vanavond inbouwen. Morgen wordt niets maar zaterdag ben ik wel in voor wat games :)

(PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-05 19:06
Volgens mij heb ik je al op psn (vanwege driveclub of project cars denk ik).
Als ik op tijd thuis ben dan stuur ik wel een berichtje of jullie nog een speler kunnen gebruiken, op dit moment weet ik nog niet of ik het ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
jongf7 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:05:
[...]

Volgens mij heb ik je al op psn (vanwege driveclub of project cars denk ik).
Als ik op tijd thuis ben dan stuur ik wel een berichtje of jullie nog een speler kunnen gebruiken, op dit moment weet ik nog niet of ik het ga halen.
Vast van Project Cars. Leuk als je mee kan doen. Ik hoor/zie het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Heb voor dit spel speciaal een tweede controller gekocht, zodat mijn vriendin ook mee kan spelen.
Zit inmiddels op level 16, en de constante stroom aan items maakt ook offline spelen wel leuk.

Merk wel veel verschil in AI: Twee keer achter elkaar een 2vs2 gedaan, met drie bots erbij. Niveau: Rookie.
Eerste game verloren met 1-2, mijn teamgenoot heeft twee eigen goals gemaakt...
Tweede game gewonnen met 16-0, waarbij mijn teamgenoot 5 goals heeft gescored.

Mijn ID: WildeBosKiwi
(mijn vriendin speelt onder WildeStruikKiwi :+ )

[ Voor 7% gewijzigd door X-Kiwi op 16-07-2015 10:45 ]

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-05 22:54
Utoka schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 08:17:
[...]

Misschien ligt het ook aan de speel stijl. Ik speelde met 2 AI en ging zelf verdedigen en zoveel mogelijk die bal gewoon naar voren rammen en voor het doel krijgen.

[PS4] vanavond om 20:00 3vs3/4vs4

Ik wil samen met wat overlopers van tweakers gta crew wel eens wat potjes doen tegen mensen die we kennen/die ook gewoon Nederlands praten zodat communiceren en samenspelen iets makkelijker word.

De volgende mensen doen al mee:
  • Risifran
  • Markies
  • Ozzie
  • a_manders (dat ben ik)
We zijn allemaal geen professionele spelers dus een beetje "ouwehoeren" en semi serieus "gewoon een balletje trappen" is voor ons het belangrijkste. Wil je wel meedoen of ben je gewoon actief met Rocket League dan kun je mij toevoegen (PSN: a_manders).

Laat het hier ook even achter als je mee doet zodat we weten of het 3vs3 moet worden of 4vs4[/small]

ik heb nummer 14 :+
Mocht je willen zien hoe PS4 n00bs het ervan afbrengen is het hele zooitje te volgen op http://www.twitch.tv/ozziemann

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
Vanavond heb ik een spannend potje gehad! Na 5 minuten stond het 1-1, dus we gingen de verlenging in. Zoals bijna altijd wordt er binnen 1 minuut gescoord, maar wij gingen wel bijna 10 minuten verder om dat ene doelpunt. Het werd steeds spannender, omdat alle schoten (zowel van onze kant als die van de tegenstander) net mis waren of werden tegengehouden door een keeper. Uiteindelijk zagen we een kans en maakten we die ene doelpunt die nodig was.

Voor de rest vind ik het wel jammer dat veel spelers leaven tijden een match. Hier wordt ook al aardig over geklaagd.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Laatst online: 27-05 16:32
It was fun guys!! Zo verslavend dit hè :+

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-05 22:05
Dit spel is crossplatform toch? Ben op zoek naar wat vermakelijks. Batman gaat het niet worden tot september heb ik begrepen en van battlefield hardline word ik onderhand doodziek door dat het hoofdzakelijk gespeeld word door irritante figuren met als primary weapon een rpg of een breaching charge op de motorkap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Het is nog niet crossplatform. Het schijnt dat je met matchmaking wel bij pc gamers kan komen maar je kunt nog niet vrienden die op de PS4 spelen uitnodigen in jouw party (als pc gamer).

Het is allemaal nog een beetje vaag wanneer het komt maar zo te zien zijn ze er mee bezig.
http://www.psyonix.com/fo...=cross+play+party#p221998

Ik kan mij voorstellen dat het wat vertraging heeft opgelopen door de connectie problemen.
MrMistral schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 01:29:
It was fun guys!! Zo verslavend dit hè :+
Zeker verslavend. Het is zo simpel maar om niet als een idioot onder de bal door te springen komt er toch veel oefenen bij kijken. Volgende keer zal ik wat minder in eigen doel scoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPS_Thomas
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-09-2024
Gaan jullie nog eens een keer online spelen? Ik zou graag eens mee willen doen :)
Ik speel het op de Playstation 4, naam is hetzelfde als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Spelers zouden inderdaad afgestraft moeten worden als ze een match voortijdig leaven. Iets van een penalty op je rating online oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-05 11:11

On_E

Housemusic

Utoka schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 08:37:
Het is nog niet crossplatform. Het schijnt dat je met matchmaking wel bij pc gamers kan komen maar je kunt nog niet vrienden die op de PS4 spelen uitnodigen in jouw party (als pc gamer).
Er is zeker wel crossplatform, heb al meerdere keren tegen PC spelers gespeeld op de PS4.
Maar inderdaad kun je elkaar nog niet uitnodigen nee.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Vanmiddag mensen in voor een party? :) Ik ben wel online (Zeke|)

[ Voor 7% gewijzigd door spokje op 18-07-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Overigens als er nog andere mensen interesse hebben om de OP af en toe up te daten, geef me dan even een DM dan voeg ik je toe als mede-moderator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:12
Voor de mensen die zich dit weekend vervelen : Voeg "GerardHenninger" toe als je een paar potjes wilt verliezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
spokje schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:24:
Spelers zouden inderdaad afgestraft moeten worden als ze een match voortijdig leaven. Iets van een penalty op je rating online oid.
Gewoon ranked spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Wat houdt dat precies in dan? Ik heb het nergens kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Doe ik ook, maar dat is juist het probleem. Als je 2 vs 2 ranked speelt en je teammate verlaat vroegtijdig het spel wordt het soms wel erg lastig om nog te winnen. Daarom staat mijn 2 vs 2 rating belachelijk laag terwijl mijn 3 vs 3 dikke prima staat. Het is echt retarded hoe vaak me dat is overkomen.

Iemand die vroegtijdig de match verlaat zou wat mij betreft keihard afgestraft mogen worden.

[ Voor 4% gewijzigd door spokje op 20-07-2015 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik lees net dat het spel, wanneer je multi screen surround gebruikt met 2 schermen, je split screen kan spelen op 2 monitors ! (ieder ze eigen scherm dus) wow das echt vet.

Speel het spel online met een paar vrienden maar dit is zo veel leuker natuurlijk. Thuis een kijken of ik het op mijn opstelling aan de praat krijg. Heb zelf een 21:9 monitor en een 16:9 tv, hopelijk behoud ik mijn 21:9 aspect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Erg leuk spel, heel simpel als basis maar na de eerste paar potjes ga je meteen al taktieken proberen en is het veel meer dan een beetje achter de bal aan racen. Maakte een gaaf doelpunt net waar ik tijdens een lange boost over het hele veld eerst de bal nog net het laatste tikje gaf dat hij nodig had en daarna meteen haaks linksaf stuurde om de aankomende verdediger te exploderen :D

Het lijkt me erg leuk als je een soort van toernooi op zou kunnen zetten. Stel dat je met 12 man bent, dan teams van 2 maken en begin je 3 games tegelijk, de winnaars tegen elkaar, etc en dan gewoon de toernooi ladder af. Voor zover ik kan zien kun je nu hoogstens een party maken en that's it, dat lijkt nog wat karig.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 12:24

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nu eindelijk Silver ranking bereikt met 1v1 en 2v2 :) kijk of ik 3v3 ook ranked naar silver kan krijgen.

Erg jammer dat ranked 3v3 in teamverband er niet bij zit. Dat je met vrienden 3v3 ranked kan spelen bedoel ik dan. Gelukkig hebben ze gezegd dat het erbij komt.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Pagina: 1 2 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ