i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |
Ongelooflijk hoe het ene potje alles mis gaat en het andere potje de bal altijd voor je 'voeten' komt. Gisteren na een paar potjes verliezen en geen doelpunten maken een potje gehad waar ik 6 doelpunten maakte (trophy unlocked) en 12-0 won
Tot net de hele tijd een season gespeeld wel op het makkelijkste niveau. Das echt vrij makkelijk om te doen vanavond maar eens kijken naar online.
Trouwens iemand enig idee hoe je het makkelijkst kan kijken hoe je het beste de graphics kunt zetten voor op pc? Mijn laptop is helaas geen goed beestje dus heb het nu maar op performance gezet maar ben wel benieuwd wat ik wel aan kan zetten
op "tab" duwen tijdens de match en dan kan je zien of je met AI speelt of niet.NickThissen schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:36:
Hoe zie je of je met AI speelt als je online bent?
Hoe dan?yinx84 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:45:
Speel het al bijna een week en kom er vandaag pas achter dat je kan vliegen
To dare is to do
Vooral het goed inschatten hoe de bal gaat komen en die vervolgens goed raken blijft moeilijk.
PSN id: NL_SToRM
Vaak zie je het door de simpele namen: Armstrong en slider bijv. En bij het overzicht zie je in de thumbnail AI staanNickThissen schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:36:
Hoe zie je of je met AI speelt als je online bent?
To dare is to do
YouTube: How To Fly/Trick Flying | Rocket League PS4
Geen bijster goede video, maar je moet springen en boosten terwijl je je uitlaat naar de grond draait. Is ook verder niet echt heel nuttig... je kunt beter afwachten tot de bal weer op de grond is.
Ze mogen dat filmpje ook best na 20 seconden stoppen...
To dare is to do
[PS4] Rocket league 23 juli om 20:30
Hallo iedereen net als vorige week probeer ik weer een rocket league avond te organiseren. Vorige week zaten we de hele avond wel vol met 3vs3.Mensen die nu (al) meedoen:
- a_manders (dat ben ik)
- Risifran
- Logwgf
- Vuileharrie
- Niqo
- Markies
Dan ben jij nog nooit spelers als Kronovi tegen gekomen denk ik. Ik wel, en tegen een team van dat soort gasten begin je gewoon helemaal niks als je op de grond blijft.yinx84 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 07:38:
[...]
Geen bijster goede video, maar je moet springen en boosten terwijl je je uitlaat naar de grond draait. Is ook verder niet echt heel nuttig... je kunt beter afwachten tot de bal weer op de grond is.
YouTube: Kronovi | Best Rocket League Player | Insane Aerial Trickshots | Compilation #3
Daar twijfel ik dus over, ik gebruikte eerst de auto 'backfire', daar kon ik niet mee vliegen, gisteren geprobeerd met hotshot en devil, daar lukte het wel mee.Slaapje schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:51:
Nee, volgens mij alleen optisch verschil, maar verder niet.
Spelen jullie trouwens alleen maar de ranked matches? Ben nu level 14, maar niet helemaal zeker wat je nou precies hebt aan dat level, word je alleen op basis daarvan ingedeeld met andere spelers?
edit: Er zit dus wel verschil in de auto's, wat zich beperkt tot de hitboxes (volgens rocket league op twitter), dan is de vraag wat de beste wagen is qua hitboxes
[ Voor 13% gewijzigd door co2301 op 22-07-2015 09:20 ]
Nu bezig aan wat kampioenschapjes 4vs4 (met AI) op Pro, laat ons zeggen dat ik net iets meer win dan verlies en gemiddeld 1x scoor per wedstrijd, maar deze moeilijkheid is uitdagend genoeg imo..
Soms doet de AI wel wat domme dingen of rijden ze in de weg, maar steek ik meer op de chaos dan op een slechte AI
wel wat jammer dat er (te) weinig statistieken aanwezig zijn, zo had ik graag wel gezien wie er topscorer is van het team/league enz...
Binnenkort maar eens online gaan wagen, ik met een paar vrienden gaan 4vs4 proberen
Anyway als er nog mensen zijn die af en toe willen raggen, add me on steam... Is er trouwens interesse om een steam-groep op te richten voor de rocketeers onder ons ?
[ Voor 17% gewijzigd door KipCurreh op 22-07-2015 09:49 ]
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Op den duur zat ik in een groep van 5 man waarmee ik veel potjes samen gespeeld heb en dat was echt top! Langzamerhand begint het beter te gaan
Als het goed is is Sweet Tooth de wagen met de grootste hitbox (wel een PS4 exclusive). Alleen het nadeel van die hitbox is weer dat hij net iets hoger dan breder is. Hierdoor kan je tijdens een barrel roll de bal ongelukkig raken als de draai net verkeerd is, dus dan knal je de bal niet de kant op die je wilco2301 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:16:
[...]
Daar twijfel ik dus over, ik gebruikte eerst de auto 'backfire', daar kon ik niet mee vliegen, gisteren geprobeerd met hotshot en devil, daar lukte het wel mee.
Spelen jullie trouwens alleen maar de ranked matches? Ben nu level 14, maar niet helemaal zeker wat je nou precies hebt aan dat level, word je alleen op basis daarvan ingedeeld met andere spelers?
edit: Er zit dus wel verschil in de auto's, wat zich beperkt tot de hitboxes (volgens rocket league op twitter), dan is de vraag wat de beste wagen is qua hitboxes
PS5 PSN: UnrealKazu
bwa je zegt daar iets...yinx84 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 07:38:
[...]
Er zijn blijkbaar al wat kerels die een kunst gemaakt hebben van aerial hits scoren
Ik reserveer graag een plekje. Ik tel nu wel al 7 mensenUtoka schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 07:59:[PS4] Rocket league 23 juli om 20:30
Hallo iedereen net als vorige week probeer ik weer een rocket league avond te organiseren. Vorige week zaten we de hele avond wel vol met 3vs3.
Mensen die nu (al) meedoen:Zoals je ziet hebben we minimaal nog 1 plekje maar ook nog wel ruimte voor 3 mensen. Laat het weten als je mee wil doen en voeg mij toe op PSN (a_manders).
- a_manders (dat ben ik)
- Risifran
- Logwgf
- Vuileharrie
- Niqo
- Markies
- OzzieMann
https://untappd.com/user/OzzBier
Hallo iedereen net als vorige week probeer ik weer een rocket league avond te organiseren. Vorige week zaten we de hele avond wel vol met 3vs3.Mensen die nu (al) meedoen:
- a_manders (dat ben ik)
- Risifran
- Logwgf
- Vuileharrie
- Niqo
- Markies
- Ozziemann
Update
Zo te zien word het 4vs4. Nog 1 plekje
Als dat nog lukt, hebben we echt complete chaosUtoka schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:35:[PS4] Rocket league 23 juli om 20:30
Hallo iedereen net als vorige week probeer ik weer een rocket league avond te organiseren. Vorige week zaten we de hele avond wel vol met 3vs3.
Mensen die nu (al) meedoen:Zoals je ziet hebben we nog 1 plekje. Laat het weten als je mee wil doen voeg mij dan toe op PSN (a_manders).
- a_manders (dat ben ik)
- Risifran
- Logwgf
- Vuileharrie
- Niqo
- Markies
- Ozziemann
Update
Zo te zien word het 4vs4. Nog 1 plekje
[ Voor 3% gewijzigd door NoGinryuGo op 22-07-2015 12:19 ]
Klopt. Crossplay met PC is ook mogelijk, maar hoe je dan bij elkaar komt is mij een raadsel...Ricmaniac schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:30:
Is dus alleen PS4 he als ik het goed begrijp?zie het wel staan maar wil het zeker weten haha
Volgens mij kan je alleen samen gematched worden maar niet parties vormenNoGinryuGo schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:35:
[...]
Klopt. Crossplay met PC is ook mogelijk, maar hoe je dan bij elkaar komt is mij een raadsel...
- a_manders (dat ben ik)
- Risifran
- Logwgf
- Vuileharrie
- Niqo
- Markies
Update
Totaal zijn we met 6 maar er kunnen er nog wel 1 of 2 bij. Ik heb eventueel al een reserve achter de hand dus...
sorry voor de spam
[ Voor 3% gewijzigd door Utoka op 23-07-2015 10:52 ]
als je nog een plekje vrij hebt....Utoka schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:52:[PS4] Rocket league 23 juli om 20:30
Mensen die nu (al) meedoen:Zoals je ziet hebben we nog 1 plekje. Laat het weten als je mee wil doen voeg mij dan toe op PSN (a_manders).
- a_manders (dat ben ik)
- Risifran
- Logwgf
- Vuileharrie
- Niqo
- Markies
Update
Totaal zijn we met 6 maar er kunnen er nog wel 1 of 2 bij. Ik heb eventueel al een reserve achter de hand dus...
sorry voor de spam
ben wel erg slecht

Do { Ping } while ( LOL )
Had je wel toegevoegd maar zag je volgens mij niet online. Volgende keerShadow_Agent schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 21:00:
[...]
als je nog een plekje vrij hebt....
ben wel erg slecht
Ze zouden beter ook eens een AI level tussen novice en pro toevoegen. Ik vind novice te eenvoudig en pro net wat te goed. Ook online vind ik de pro AI spelers te goed, wat vaak ook de partij kan verpesten.frankivo schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:57:
https://rocket-league.com...eague-upcoming-patch--dlc
Wel wat grappige features zo te zien
[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 24-07-2015 10:43 ]
PSN: MrMistral
Top bedankt! Vanavond zal ik ook een party hosten op PS4. Nu weet ik dat als we maar met max 4 man zijn we ook als team online kunnen spelen, lijkt me ook gaaf.Utoka schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:42:
ja eigenlijk kun je alles doen wat je ook single player kan doen. Je kan alleen niet als je met 5 man in een party zit een 4vs4 online starten (tegen andere random spelers) dan moet je echt een private sessie starten en met bots als opvul spelen
Ben benieuwd naar maps die niet de standaard arena hebben, maar andere vormen en obstakels.frankivo schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:57:
https://rocket-league.com...eague-upcoming-patch--dlc
Wel wat grappige features zo te zien
Hieronder op advies van NiQo een filmpje met een impressie van gisteravond met helemaal op het einde een goal die ik moest delen
Nu nog geld verdienen
[ Voor 10% gewijzigd door MrMistral op 25-07-2015 10:55 ]
Mooi filmpje zeker hoe jullie van 2-0 achter naar 3-2 winst komen.MrMistral schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 10:54:
Top avond Rocket League weer!
Hieronder op advies van NiQo een filmpje met een impressie van gisteravond met helemaal op het einde een goal die ik moest delen
Nu nog geld verdienen![]()
[video]
Dat laatste "hakje"
Ja idd. Dat was echt een spannend potje. Voor degenen die niet het hele filmpje willen kijken: vanaf 7:57Utoka schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 11:16:
[...]
Mooi filmpje zeker hoe jullie van 2-0 achter naar 3-2 winst komen.
Dat laatste "hakje"
Thnx! Haha die komen nogNiQo schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:22:
Was idd een leuke avond. Waar zijn die advertenties dan?
Mooi filmpie en die laatste goal![]()
![]()
Anyways, op PC en PS4 kun je Martinspire toevoegen
[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 25-07-2015 20:02 ]
Anoniem: 476764
Was zeker een leuk filmpje om te kijken, hier heb ik toch iets van geleerd!MrMistral schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 10:54:
Top avond Rocket League weer!
Nu nog geld verdienen![]()
Acalypso.
Goed bezig!!
Graag gedaan!Anoniem: 476764 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 12:58:
[...]
Was zeker een leuk filmpje om te kijken, hier heb ik toch iets van geleerd!
Acalypso.
[YouTube: http://youtu.be/uJPh1gF9K1g]
Anoniem: 476764
Soms best wel hilarisch hoe dat ze reageren. Spijtig dat er geen ranklijst is daarvoor.
Acalypso.
Vet filmpje man!NiQo schreef op zondag 26 juli 2015 @ 15:38:
Ook even wat goaltjes van afgelopen dagen aan elkaar geplakt:
[video]
Het is wel zo dat als ik er last van heb, dat de rest er dan ook last van heeft. Meestal helpt het dan om gewoon te blijven hangen, en vaak leaved het andere team wel als je dan ook nog een doel scoort
*Winner bij forfeit*
Maargoed, het blijft kut.
Het valt mij op dat er vaak lag is als één van de spelers in het spel een iets hogere ping heeft, zeg maar 60ms of hoger. Het lijkt wel alsof de server dan daardoor niet alles optimaal kan bijhouden (alles speelt zich op de server af toch?).
[ Voor 3% gewijzigd door plofkip op 27-07-2015 09:37 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ja.Koeckie schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:56:
Sinds gisteren begonnen met spelen, erg vermakelijk. Wel lastig om de bal te laten doen wat jij wil, maar ik vermoed dat het de learning curve is. Nu nog vrienden zo ver krijgen dat ze het ook gaan aanschaffen! Lijkt mij ook leuk om met andere spelers van Tweakers te spelen, zijn er ook PC spelers hier?
Jazeker !
En don't worry, na een paar uur kan je al veel meer hoor... Al blijft het wel een kunst
Mwa ik denk niet dat dat het is, of misschien ook maar gisteren had ik bijvoorbeeld zelf een game waar ik 4 ping had en me tegenspeler 8, Alsnog was het niet te spelen en ik leavede door de lag. Werd zoooo gefrustreerdkipusoep schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:37:
Mocht je lag hebben, report het dan aan Psyonix: https://psyonixhr.wufoo.c...erver-performance-report/ :-)
Het valt mij op dat er vaak lag is als één van de spelers in het spel een iets hogere ping heeft, zeg maar 60ms of hoger. Het lijkt wel alsof de server dan daardoor niet alles optimaal kan bijhouden (alles speelt zich op de server af toch?).
Hadden wij laatst ook in een EU server zaten we allemaal dik onder de 20 ping maar dikke lag.Ricmaniac schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:27:
[...]
Mwa ik denk niet dat dat het is, of misschien ook maar gisteren had ik bijvoorbeeld zelf een game waar ik 4 ping had en me tegenspeler 8, Alsnog was het niet te spelen en ik leavede door de lag. Werd zoooo gefrustreerd
Toen gekozen voor een US server waar we 116 ping hadden maar totaal zonder lag nog veel plezier hebben gehad.
Eerst een paar potjes met een kleine lag (zo haperingen) gespeeld, dan met de groep geleaved en dan een hele avond op eenzelfde andere server zitten spelen zonder problemen...
Beide servers met allen groene pings (tssn 20-40)
Ik hoop dat ze er nog wat aan gaan doen, want het blijft irritant dat het overslaat naar de rest van de server.
Dat bedoel ik dus... De oorzaak hoeft niet bij de verbinding tussen jou en de server te liggen, maar het lijkt erop dat een andere speler in de lobby het ook kan veroorzaken voor de rest.Martinspire schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:18:
Ping hoeft niet direct uit te maken zag ik al. Het lijkt er vooral op dat de game niet goed met packetloss om kan gaan. Dus als er iemand een haperende verbinding heeft of als iemand torrents zit te hengelen, dan kan dat gebeuren. Heb het op zowel PC als PS4 al gemerkt.
Ik hoop dat ze er nog wat aan gaan doen, want het blijft irritant dat het overslaat naar de rest van de server.
Verder blijft de game wel leuk en competatief. Zit nu in Silver met alle 3 de ranked queues
Packetloss zie je niet terug in pingRicmaniac schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:09:
Het probleem is sowieso de server zelf gewoon, want het gebeurd ook zat vaak dat niemand slechte ping heeft en nog veel lag op de server. Maargoed het is een probleem waar te veel mensen last van hebben en duurd imho veels te lang voor ze om het op te lossen.
Verder blijft de game wel leuk en competatief. Zit nu in Silver met alle 3 de ranked queues
Vet filmpje man. Was echt lachen die avondNiQo schreef op zondag 26 juli 2015 @ 15:38:
Ook even wat goaltjes van afgelopen dagen aan elkaar geplakt:
[video]
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ik ben nog niet aan ranken begonnen, misschien morgen maar eens proberen. In normale potjes wordt er veel geuit en komt vaak de AI er bij kijken en die zijn toch wel erg slim en bepalend in zo'n potje.
Top spel!
De AI is inderdaad erg goed in het maken van goals, maar met de komende update zou de AI zich meer aanpassen aan het niveau van de spelers.Koeckie schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:55:
Probleem dat ik ondervind is dat mijn vriendin het ook erg leuk vindt en ik nu 'semi-pro' ben en toch echt nog mijzelf niet zo zie
Ik ben nog niet aan ranken begonnen, misschien morgen maar eens proberen. In normale potjes wordt er veel geuit en komt vaak de AI er bij kijken en die zijn toch wel erg slim en bepalend in zo'n potje.
Begrijp trouwens niet waarom er een typ mogelijkheid in zit. Zat gisteren in een potje tegen iemand met een ping van 999. Alleen de AI kon nog normaal rijden daardoor. Probeerde met de PS4 controller te typen 'well thats a great lag' maar doordat je dan enkele seconden stil staat - wordt je gekickt als AFK. Misschien leuk als je zelf comments kan voorbereiden en dan toe kunt voegen aan de bestaande snelknoppen van 'Nice pass' etc.
Kiwi !
als je op ps4 speelt dan mis je denk ik de Sweetooth auto. Die krijg je als je met alle auto's een keer gewonnen hebt. Dat is een soort hidden car, van Twisted Metal, geniaal is dieX-Kiwi schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:57:
Wat gebeurt er eigenlijk als je alle collectibles bij elkaar hebt? Ben nu bijna level 20 en heb alle velgen, trails, antenne's, verfsoorten en hoeden (maar mis gewoon nog een complete auto!)
Begrijp trouwens niet waarom er een typ mogelijkheid in zit. Zat gisteren in een potje tegen iemand met een ping van 999. Alleen de AI kon nog normaal rijden daardoor. Probeerde met de PS4 controller te typen 'well thats a great lag' maar doordat je dan enkele seconden stil staat - wordt je gekickt als AFK. Misschien leuk als je zelf comments kan voorbereiden en dan toe kunt voegen aan de bestaande snelknoppen van 'Nice pass' etc.
Gewoon op de PC gamen heb je nergens last van ;-)Ricmaniac schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:07:
[...]
als je op ps4 speelt dan mis je denk ik de Sweetooth auto. Die krijg je als je met alle auto's een keer gewonnen hebt. Dat is een soort hidden car, van Twisted Metal, geniaal is die
ik doe het op beidekipusoep schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:08:
[...]
Gewoon op de PC gamen heb je nergens last van ;-)
Heb met genoeg auto's gereden voor de achievement, maar niet perse alle. Vind bijv het busje en de invalidenwagen (Gizmo) maar niks. Het gaat inderdaad om Sweettooth. In het kader van Twisted Metal wagens, had ik liever Minion gehadRicmaniac schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:07:
[...]
als je op ps4 speelt dan mis je denk ik de Sweetooth auto. Die krijg je als je met alle auto's een keer gewonnen hebt. Dat is een soort hidden car, van Twisted Metal, geniaal is die
Dank voor de tip iig, ik dacht dat hij automatisch unlockt zoals de antenne's, petten, etc.
Kiwi !
Tijdens een replay typen.X-Kiwi schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:57:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
En als je eenmaal aan die ballcam gewend bent....:D
De reden dat ik carcam speelde was vanwege SARPBC waar ik het altijd zo speelde, maar merkte nu als je iets hoger komt qua niveau dat balcam gewoon zoveel fijner speelt voor 95% van de tijd, die overige 5% switch ik snel ff terug
Ook de beste auto! Grootste hitboxes, speel er zelf mee, erg fijn. Kan helaas niks aan customizen qua looks.Ricmaniac schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:07:
[...]
Jawel hoor, de stippen op het dak en de zijkant kan je een beetje van kleur veranderen.co2301 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:45:
[...]
Ook de beste auto! Grootste hitboxes, speel er zelf mee, erg fijn. Kan helaas niks aan customizen qua looks.
Kiwi !
Viel me trouwens op dat van al die potjes, vooral de mensen met Pro erg tekeer gaan in de chat. Toeval?
Gisteren namelijk een teamgenoot gevonden waarmee ik perfect kon samenwerken - altijd iemand achterin - en beiden geregeld hoogstandjes en domme blunders maken
Heb met die teamgenoot 4 potjes tegen een ander tweetal gespeeld. Alles gewonnen, en telkens rematch. ....en toch steeds opmerkingen van de tegenstander van 'lucky noobs' en 'you guys suck'.
Daarna 4 potjes tegen een ander tweetal gespeeld en helemaal hetzelfde verhaal...wij weer winnen maar weer flink gescheld en uiteindelijk rage-quit van de tegenstander.
Zijn ze gewoon erg competitief?
[ Voor 4% gewijzigd door X-Kiwi op 29-07-2015 08:48 ]
Kiwi !
Wat ik heb gelezen op het RL forum, is dat de ballcam voor beginners is en de carcam steeds meer gebruikt wordt als je gevorderde bent. Zelf zit ik 95% op ballcam, maar bij hoge ballen midden boven je werkt dat echt niet fijn. Weet dan meestal niet eens welke kan ik op sta /rij. Dan dus even carcam.spokje schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:21:
Ik had altijd de carcam als maincam, en dus niet de ballcam. Omdat ik dacht dat de carcam logischer was. Is het ook in sommige gevallen maargoed. Vanmiddag even wezen oefenen op de ballcam en OMG alles gaat nog zoveel beter.
En als je eenmaal aan die ballcam gewend bent....:D
De reden dat ik carcam speelde was vanwege SARPBC waar ik het altijd zo speelde, maar merkte nu als je iets hoger komt qua niveau dat balcam gewoon zoveel fijner speelt voor 95% van de tijd, die overige 5% switch ik snel ff terugLEUK!
Kiwi !
Maar de carcam is bijvoorbeeld als goalie niet te doen. Zodra die bal boven je is ben je hem gegarandeerd kwijt.
Ik heb heel wat uurtjes in SARPBC zitten en altijd met carcam gespeeld, en op een gegeven moment word je goed, maar nooit echt beter als je de bal geregeld 'kwijt' bent.
Dat is inderdaad een goed moment om even te switchen, maar vaak laat ik de camera gewoon staan. Het was me in filmpjes op youtube ook al opgevallen dat sommige spelers veel switchen van camera.X-Kiwi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:53:
Wat ik heb gelezen op het RL forum, is dat de ballcam voor beginners is en de carcam steeds meer gebruikt wordt als je gevorderde bent. Zelf zit ik 95% op ballcam, maar bij hoge ballen midden boven je werkt dat echt niet fijn. Weet dan meestal niet eens welke kan ik op sta /rij. Dan dus even carcam.

De nieuwe arena. Zou in juli worden uitgeleverd (gratis) maar dat haalt men waarschijnlijk niet.
Kiwi !
Speel zelf eigenlijk 100% met carcam. Vanaf het begin gedaan en met de ballcam kost het mij nu echt heel veel moeite om de timing goed te hebben.
Vandaar dat alle topspelers 99,9% van de tijd ball-cam aan hebben staan.X-Kiwi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:53:
[...]
Wat ik heb gelezen op het RL forum, is dat de ballcam voor beginners is en de carcam steeds meer gebruikt wordt als je gevorderde bent. Zelf zit ik 95% op ballcam, maar bij hoge ballen midden boven je werkt dat echt niet fijn. Weet dan meestal niet eens welke kan ik op sta /rij. Dan dus even carcam.
Ik switch niet eens meer naar de car-cam.
Oefening baart kunst, het is wel lastiger natuurlijk maar zeker niet onmogelijk.spokje schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:04:
Als jij op de grond staat en de bal is recht boven je kun je beter switchen naar carcam. Dan is de ballcam niet te doen.
[ Voor 22% gewijzigd door On_E op 29-07-2015 10:18 ]
obstakel?Utoka schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:14:
ziet er vet uit. Had alleen gehoopt op een arena met obstakel.
Speel zelf eigenlijk 100% met carcam. Vanaf het begin gedaan en met de ballcam kost het mij nu echt heel veel moeite om de timing goed te hebben.
Ik vind het nu al chaos genoeg haha
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Hey ik heb het niet zelf bedachtOn_E schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:17:
[...]
Vandaar dat alle topspelers 99,9% van de tijd ball-cam aan hebben staan.
Ik switch niet eens meer naar de car-cam.
[...]
Oefening baart kunst, het is wel lastiger natuurlijk maar zeker niet onmogelijk.
En ik heb maar 1 pro wedstrijd gekeken, en daar werd in geswitched.
Kiwi !
Ze switchen in principe alleen naar de car-cam als ze op een 100% boost af gaan, die willen ze niet missen.X-Kiwi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:19:
[...]
Hey ik heb het niet zelf bedacht![]()
En ik heb maar 1 pro wedstrijd gekeken, en daar werd in geswitched.
Maar goed, uiteindelijk blijft het persoonlijke voorkeur natuurlijk!
Begrijp ook wel dat het niet voor iedereen interessant is, omdat je er in feite niets mee op schiet, maar ik zie wel potentie voor zo'n systeem. (en ja, ik heb er wel een zwak voor, mijn Pyro in TF2 loopt ook met een gekocht slaapmutsje rond).
Kiwi !
Die nieuwe arena ziet er wel mooi uitX-Kiwi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:07:
[afbeelding]
De nieuwe arena. Zou in juli worden uitgeleverd (gratis) maar dat haalt men waarschijnlijk niet.
Zelf speel ik op PS4 (25+ uur) en ben ik totaal niet van de betaalde DLC's. Durf zelfs te zeggen dat ik er nog nooit 1 in mijn leven heb gekocht maar omdat ik dit spel gratis heb gekregen (ps+) gun ik ze het wel en zou ik serieus overwegen om een betaalde DLC wel te kopen ook al is het alleen esthetischRicmaniac schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:55:
[...]
Die nieuwe arena ziet er wel mooi uitscheelt nog dat ze in ieder geval die Gratis doen en niet deel laten uit maken van een betaalde DLC.
Kan mij voorstellen dat als je hem op steam hebt gekocht dat je daar natuurlijk anders over denkt.
Ja dat dus, mooie is dat ik ook een PS4 heb en pas 3 dagen nadat ik hem op pc heb gekocht er achter kwam dat die gratis op ps+ was >_> ... maarja daardoor maar gewoon verder gaan spelen op pc. Heb ook meer pc vrienden dan op ps4 =pUtoka schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:59:
[...]
Zelf speel ik op PS4 (25+ uur) en ben ik totaal niet van de betaalde DLC's. Durf zelfs te zeggen dat ik er nog nooit 1 in mijn leven heb gekocht maar omdat ik dit spel gratis heb gekregen (ps+) gun ik ze het wel en zou ik serieus overwegen om een betaalde DLC wel te kopen ook al is het alleen esthetisch
Kan mij voorstellen dat als je hem op steam hebt gekocht dat je daar natuurlijk anders over denkt.
Alle toekomstige arenas zullen gratis zijn.Ricmaniac schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:55:
[...]
Die nieuwe arena ziet er wel mooi uitscheelt nog dat ze in ieder geval die Gratis doen en niet deel laten uit maken van een betaalde DLC.
En ik besteed sporadisch geld aan DLC/ingame transacties.
DLC als in toevoeging aan de game, zoals DragonAge waar het verhaal gewoon verder loopt, heb ik geen problemen mee. De ontwikkelaar duikt namelijk opnieuw de studio (denk ik). Maar zoals bij Evolve, echt belachelijk... Zeker geen voorstander van het principe 'We hebben 4 tegenstanders ontwikkeld, maar 1 is standaard gelocked. Koop het spel a €60 en daarna direct de DLC a €15 om de laatste tegenstander te unlocken'.

Om van dat gezeur af te komen, zou men dat soort spellen (uitgevers) gewoon moeten boycotten. Maar in de praktijk koopt men gewoon de premium edition met season pack a €110.

[ Voor 11% gewijzigd door X-Kiwi op 29-07-2015 11:15 ]
Kiwi !
Terwijl het juist het gevoel van vroeger oproept die je kreeg met een game met een belachelijk hoge replaywaarde

Maargoed, ieder z'n ding zal ik maar zeggen
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep
Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ