Ik neem aan dat het gewoon een standaard arena is met andere looks. Ik zit persoonlijk niet te wachten op dat ballen uit gaan. Dan gaan toch alle ballen uit. Probeer maar eens een bal in te houden met dit spelNickThissen schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:14:
Heeft die nieuwe arena geen muren meer of komt dat er gewoon straks nog bij? Zou het wel leuk vinden een map zonder muren (bal uit = terug in het midden ofzo?), speelt weer heel anders denk ik. Als hij wel gewoon muren heeft dan zie ik het nut niet in van nieuwe arenas, als alleen het uiterlijk anders is wat heb je er aan dan? Doe dan een iets andere vorm, andere plekken met boost, obstakels, groter of kleiner, etc. Beetje variatie kan geen kwaad.
Het is een remake van een bekende map uit het eerste deel.NickThissen schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:14:
Heeft die nieuwe arena geen muren meer of komt dat er gewoon straks nog bij? Zou het wel leuk vinden een map zonder muren (bal uit = terug in het midden ofzo?), speelt weer heel anders denk ik. Als hij wel gewoon muren heeft dan zie ik het nut niet in van nieuwe arenas, als alleen het uiterlijk anders is wat heb je er aan dan? Doe dan een iets andere vorm, andere plekken met boost, obstakels, groter of kleiner, etc. Beetje variatie kan geen kwaad.
Ze komen later met maps met o.a. obstakels e.d., al hoop ik dat die niet in de reguliere playlists komen.
Zijn vast leuk voor de lol maar niet voor competitie.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Men heeft aangegeven dat de eerste tijd er alleen nieuwe arena's komen in dezelfde vorm. Waarom een ander uiterlijk - nou afwisseling! Vind het zelf wel fijn om af en toe bij nacht te rijden, of op gras..etc.NickThissen schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:14:
Bal uit - in het midden lijkt mij erg lastig spelen. De wagens zijn iets minder precies dan een voetballer..(of noem ze maar gewoon lomp).
Variatie mbt de plaatsing van boost en een klein beetje groter/ronder/kleiner zou ik wel graag zien!
Kiwi !
Wellicht is het leuk om een keeper positie aan te maken.
Dus die in een bepaald gebied mag spelen en iets meer specialiteiten krijgt als je die positie kiest.
Verder moet je denk ik dit spelletje laten zoals het is, doodeenvoudig maar oh zo leuk om te spelen.
Dus die in een bepaald gebied mag spelen en iets meer specialiteiten krijgt als je die positie kiest.
Verder moet je denk ik dit spelletje laten zoals het is, doodeenvoudig maar oh zo leuk om te spelen.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Hebben jullie trouwens ook wel eens vastlopers in dit spel? Ik heb vaak als ik start dat binnen een kwartier spelen het spel 1x crashed. En dan ook hard zeg maar, moet hele pc resetten. Daarna heb ik eigenlijk nooit problemen meer.
Ik dacht eerst dat het aan m'n voeding lag en die heb ik vervangen, maar eigenlijk blijft het spel soms problemen geven.
Ik sprak laatst iemand waarbij RL ook het enige spel was die wel eens vastlopers gaf. Dat probleem heb ik dus ook. Rest van m'n games werkt uitstekend zonder problemen.
Meer mensen die wel eens vastlopers hebben?
Ik dacht eerst dat het aan m'n voeding lag en die heb ik vervangen, maar eigenlijk blijft het spel soms problemen geven.
Ik sprak laatst iemand waarbij RL ook het enige spel was die wel eens vastlopers gaf. Dat probleem heb ik dus ook. Rest van m'n games werkt uitstekend zonder problemen.
Nah lijkt me geen goed idee, graag zo puur mogelijk houden.Ricloo86 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:22:
Wellicht is het leuk om een keeper positie aan te maken.
Heb weleens een crash en dat hoor je ook wel vaker. Ik zat met 3 anderen in een party en via skype te praten, spel crashte bij iedereen tegelijk haha.spokje schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:30:
Hebben jullie trouwens ook wel eens vastlopers in dit spel? Ik heb vaak als ik start dat binnen een kwartier spelen het spel 1x crashed. En dan ook hard zeg maar, moet hele pc resetten. Daarna heb ik eigenlijk nooit problemen meer.
Een complete vastloper van de pc heb ik gelukkig nog niet meegemaakt.
Ik denk er inderdaad ook zo over, maar soms wil je nu soort van keepen wat bijna niet mogelijk is haha.On_E schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:34:
[...]
Nah lijkt me geen goed idee, graag zo puur mogelijk houden.
Dan gaan ballen vanaf eigen helft met een stuit erin wat eigenlijk nergens over gaat.
Het is zeker lastig maar hoe vaker je speelt hoe beter je wordt, ook in keepen.Ricloo86 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:38:
[...]
Ik denk er inderdaad ook zo over, maar soms wil je nu soort van keepen wat bijna niet mogelijk is haha.
Dan gaan ballen vanaf eigen helft met een stuit erin wat eigenlijk nergens over gaat.
Wat zeker helpt is die goalie training doen, vooral de veteran training. (dan krijg je bijna alleen maar aerials op je af)
Kan ik wel een keer proberen, gaat me eigenlijk best goed af (level 20 nu)On_E schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:40:
[...]
Het is zeker lastig maar hoe vaker je speelt hoe beter je wordt, ook in keepen.
Wat zeker helpt is die goalie training doen, vooral de veteran training. (dan krijg je bijna alleen maar aerials op je af)
Ik vind mezelf ook best goed inmiddels.Ricloo86 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:44:
[...]
Kan ik wel een keer proberen, gaat me eigenlijk best goed af (level 20 nu)
Maar als ik dan zo'n ESL wedstrijd terug kijk en zie dat mensen echt makkelijk rondvliegen en aerial goals maken dan heb ik toch nog een hoop te leren.
Altijd baas boven baas heOn_E schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:45:
[...]
Ik vind mezelf ook best goed inmiddels.
Maar als ik dan zo'n ESL wedstrijd terug kijk en zie dat mensen echt makkelijk rondvliegen en aerial goals maken dan heb ik toch nog een hoop te leren.
Heb overigens nog nergens een filmpje van RL gezien (ook niet actief gezocht haha)
Zeker!Ricloo86 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:47:
[...]
Altijd baas boven baas he
Heb overigens nog nergens een filmpje van RL gezien (ook niet actief gezocht haha)
Een van de beste zo niet beste speler is Kronovi, hier een filmpje van 'm :
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5vDvKUpggC8]
Mensen die een potje met me willen spelen op PC mogen me altijd toevoegen:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198032923073
http://steamcommunity.com/profiles/76561198032923073
Juist leuk toch? Dan rij je maar een keer niet met volle boost op de bal af, even nadenken of je die bal wel zo hard wil spelen voordat je er tegenaan beuktX-Kiwi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:18:
[...]
Bal uit - in het midden lijkt mij erg lastig spelen. De wagens zijn iets minder precies dan een voetballer..(of noem ze maar gewoon lomp).
Denk dat het voor veel te veel onderbrekingen zorgt wat het er mi niet leuker op maakt.NickThissen schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:57:
[...]
Juist leuk toch? Dan rij je maar een keer niet met volle boost op de bal af, even nadenken of je die bal wel zo hard wil spelen voordat je er tegenaan beuktHet is prima mogelijk om alleen lage of 'zachte' ballen te geven, als het andere team dat ook moet doen dan balanceert dat best goed denk ik. Eventueel soort van penalty bedenken als je de bal uit schiet (bijv bal laten restarten in je eigen helft als jij hem uit schopt) zodat je niet elke bal kan verdedigen door hem gewoon uit het veld te rammen.
Bekend probleemMartinspire schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:34:
Ik merk wel dat ik het jammer vind dat de flips niet relatief aan de camera zijn maar aan de auto. Dus met de ball-cam zit ik vaak een verkeerde flip te doen omdat de camera op een andere hoek staat. Vooral achterwaards gaat dan nog wel eens fout maar ook zijwaards.
Practice makes perfect zeggen ze wel is
Best zieke goals idd, thnx voor het filmpje.On_E schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:53:
[...]
Zeker!
Een van de beste zo niet beste speler is Kronovi, hier een filmpje van 'm :
[video]
Hoe voer je die vluchten goed uit dan?
Oefenen.Ricloo86 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:12:
[...]
Best zieke goals idd, thnx voor het filmpje.
Hoe voer je die vluchten goed uit dan?
Eerst springen en dan je auto draaien zodat de achterkant naar beneden wijst, dan boosten en zie jezelf de lucht in vliegen! Alleen is het dan een kwestie van leren sturen in de lucht en dat is erg moeilijk, zeker om een hoge bal goed te raken.
En voor wie het nog niet wist, met vierkantje ingedrukt draai je horizontaal om je as in de lucht, dat helpt ook zeker. (kun je een bal van de zijkant alsnog goed raken)
[ Voor 15% gewijzigd door On_E op 29-07-2015 13:20 ]
Oke dus stick naar achter en boost aanknallen, nog niet eens geprobeerd als Pro whahaha.On_E schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:19:
[...]
Oefenen.
Eerst springen en dan je auto draaien zodat de achterkant naar beneden wijst, dan boosten en zie jezelf de lucht in vliegen! Alleen is het dan een kwestie van leren sturen in de lucht en dat is erg moeilijk, zeker om een hoge bal goed te raken.
En voor wie het nog niet wist, met vierkantje ingedrukt draai je horizontaal om je as in de lucht, dat helpt ook zeker. (kun je een bal van de zijkant alsnog goed raken)
Kijk handige tips, wist ik dus niet.
Ga het proberen, thnx!!
Goede tips, bedankt! Ik kwam er gisteravond pas achter dat je kan commenten met de pijltjes toetsen.On_E schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:19:
[...]
Oefenen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Het vliegen met de boost werkt inderdaad fijn, maar oh-zo-lastig om een goed schot te maken.
Wat ik ook gemerkt heb, is dat je vaak te snel de tweede jump gebruikt. Je maakt dan wel een sprong vooruit/achteruit/opzij, maar voor een goede hoogte is het funest.
Andere tip: gebruik bij haast om bv het hele veld over te komen de dubbele sprong met de stick naar voren. Dit geeft een snelheidsboost en kan net het verschil maken tussen goal of epic save.
Wat ik ook gemerkt heb, is dat je vaak te snel de tweede jump gebruikt. Je maakt dan wel een sprong vooruit/achteruit/opzij, maar voor een goede hoogte is het funest.
Andere tip: gebruik bij haast om bv het hele veld over te komen de dubbele sprong met de stick naar voren. Dit geeft een snelheidsboost en kan net het verschil maken tussen goal of epic save.
Kiwi !
Haha grappig, zo'n relatief simpel spel toch zijn moeilijkheden kent als je het perfect wilt uitvoeren
Zal ik dan gewoon even 2 saves en goals posten? Mijn eerste Sharefactory filmpje dus verwacht er verder niet teveel van maar toch :
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DwLmbnsw2UA]
Trouwens erg tof die share functie, ik had er eigenlijk nooit iets mee maar merk dat ik steeds vaker een filmpje save om later te gaan editten. (wat ook erg makkelijk is in Sharefactory)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DwLmbnsw2UA]
Trouwens erg tof die share functie, ik had er eigenlijk nooit iets mee maar merk dat ik steeds vaker een filmpje save om later te gaan editten. (wat ook erg makkelijk is in Sharefactory)
[ Voor 46% gewijzigd door On_E op 29-07-2015 13:44 ]
Wat ik zelf ook zie veranderen, is de manier waarop men naar de bal raced bij aftrap.
-beginners bewaren hun turbo
-gevorderd gebruikt de turbo
-verder gevorderd gebruikt de turbo plus dubbele voorwaardse jump
En bij de aftrap raced alleen de auto op de bal af welke het dichtst bij staat. Deze zal dan ook het eerste bij de bal zijn.
Startpositie op de vleugel staat het dichtste bij - daarna die half voor de goal - en als laatste de keeper-positie.
De andere speler (in 2vs2) kiest voor verdediging.
-beginners bewaren hun turbo

-gevorderd gebruikt de turbo
-verder gevorderd gebruikt de turbo plus dubbele voorwaardse jump
En bij de aftrap raced alleen de auto op de bal af welke het dichtst bij staat. Deze zal dan ook het eerste bij de bal zijn.
Startpositie op de vleugel staat het dichtste bij - daarna die half voor de goal - en als laatste de keeper-positie.
De andere speler (in 2vs2) kiest voor verdediging.
Kiwi !
Idd. Ik had gister op een gegeven moment een game met een teamplayer die dat dus niet doorhad. Stond vooraan maar ging soms wel, en soms ook niet op de bal af. Vet irritant
maargoed, daar is de chat voor gelukkig. Wel gewonnen overigens 
Ik ben vrijwel altijd 'First touch'. Tien gratis punten
Ik heb wel eens het idee dat meerdere spelers deze punten krijgen. Heb zelf ook haast elke keer "First Touch", maar kan me eerlijk niet voorstellen dat ik altijd ook daadwerkelijk de eerste ben die hem aanraakt.. Wellicht dat je de bal ook tegelijk als eerste kan raken?spokje schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:52:
Wat is dit spel vet zeg, lang geleden dat ik zoveel zin had om weer aan de slag te kunnen gaan met een spel na een lange dag werken. Heerlijk!!
PSN | Antiekepoepdoos
Als ik voor de goal sta laat ik ze meestal gewoon komen voor de aftrap. Hou je een beetje de controle...
Edit Zoals dit dus:
[YouTube: http://youtu.be/dpvMsxC2ZUw]
Edit Zoals dit dus:
[YouTube: http://youtu.be/dpvMsxC2ZUw]
[ Voor 24% gewijzigd door NiQo op 29-07-2015 14:21 ]
Voor de PC'ers onder ons: is het te doen met toetsenbord + muis? Of ben ik min of meer verplicht een gamepad te gebruiken?
Boven in beeld kan jij (en alle andere spelers) zien wie de First Touch heeft gescored. Heb nog nooit gezien dat hij bij mij groot in beeld staat, maar bij iemand anders daar in de bovenhoek.JVvG schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:15:
[...]
Ik heb wel eens het idee dat meerdere spelers deze punten krijgen. Heb zelf ook haast elke keer "First Touch", maar kan me eerlijk niet voorstellen dat ik altijd ook daadwerkelijk de eerste ben die hem aanraakt.. Wellicht dat je de bal ook tegelijk als eerste kan raken?
Kiwi !
Echt die Kronovi , wat een gast is dat he XD elke keer dat ik hem check zit ik weer met me mond open te kijken. Het begint alleen wat gewoontjes te worden maar het blijft ziek, vooral de controle die die heeft met het besturen.
Ben van plan om zelf ook me youtube kanaal op te zetten en met wat leuke saves/goals.
2 avonden verspilt nu aan me youtube intro en die is zo goed als klaar.
Nu nog even een banned en avatar photoshoppen en dan zal k me eerste filmpje er op knallen.
Ga niet te veel editten op de muziek en alles, daar heb ik allemaal geen zin in met zo'n game haha
Weet iemand trouwens welke rating je ranked moet hebben om gold te worden ?
Ik werd silver bij 500 punten dus ging er vanuit dat het 1000 was omdat me neefje met 1200+ punten oid gold is.
Ben van plan om zelf ook me youtube kanaal op te zetten en met wat leuke saves/goals.
2 avonden verspilt nu aan me youtube intro en die is zo goed als klaar.
Nu nog even een banned en avatar photoshoppen en dan zal k me eerste filmpje er op knallen.
Ga niet te veel editten op de muziek en alles, daar heb ik allemaal geen zin in met zo'n game haha
Ik werd silver bij 500 punten dus ging er vanuit dat het 1000 was omdat me neefje met 1200+ punten oid gold is.
[ Voor 54% gewijzigd door Ricmaniac op 29-07-2015 14:36 ]
Ik zelf heb alleen maar op pc met keyboard en muis gespeeld en werkt gewoon erg makkeljk, het is niet meer dan WASD en links + rechts klik . en soms spatie voor camera lock =pCrimpyRex schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:19:
Voor de PC'ers onder ons: is het te doen met toetsenbord + muis? Of ben ik min of meer verplicht een gamepad te gebruiken?
Later wel op ps4 nog gespeeld en vond ik zelfs soort van moeilijk dan keyboard + mouse
Wat is eigenlijk de reden om ranked te gaan spelen? Ben nu lvl 20 en speel enkel de normale 2vs2 en 3vs3.Ricmaniac schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:33:
Kiwi !
Een rank.X-Kiwi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:43:
[...]
Wat is eigenlijk de reden om ranked te gaan spelen? Ben nu lvl 20 en speel enkel de normale 2vs2 en 3vs3.
Bij ranked zal uiteindelijk het kaf van het koren worden gescheiden.
En ranked gaat er serieuzer aan toe, meestal beter teamwork. Vooral 2 vs 2 ranked vind ik erg leuk.
X-Kiwi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:43:
[...]
Wat is eigenlijk de reden om ranked te gaan spelen? Ben nu lvl 20 en speel enkel de normale 2vs2 en 3vs3.
Dat dusOn_E schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:51:
[...]
Een rank.
Bij ranked zal uiteindelijk het kaf van het koren worden gescheiden.
Wacht echt op het moment dat 3v3 met een team er aan komt in ranked.. dat vond ik echt balen dat je die alleen solo kan doen
[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 29-07-2015 14:55 ]
Zal het eens proberen. 500 is een redelijke rank om te halen dus? Heb nu 140 ofzo...
Kiwi !
Toch heb ik liever die feature dan dat ik mijn brein moet gaan foppen.NiQo schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:40:
[...]
Bekend probleem![]()
Practice makes perfect zeggen ze wel is
Mwa 500 is goed te doen imo, ben wel 3 keer van silver (500+) weer terug naar bronze gegaan XD door loses weer onder de 500 te komen. maar nu zit ik met 1v1 2v2 en 3v3 rond 600/700 dus kan ik wel een paar loses ondergaan voor ik weer zakX-Kiwi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:56:
Zal het eens proberen. 500 is een redelijke rank om te halen dus? Heb nu 140 ofzo...
Valt wel mee hoor. Paar potjes op ranked gespeeld, maar dan zie je in theorie ook vaak dat je opeens 1vs2 speelt of 2vs1. Dat vind ik juist het nadeel aan ranked, want bij normale potjes neemt de AI het over en is het nog enigzins leuk om te spelen. 1vs2 is amper te doenRicmaniac schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:54:
[...] En de matches hebben veel minder leavers enzo , is allemaal net effe wat serieuzer.

PSN | Antiekepoepdoos
Gelukkig hebben de makers gisteren bij IGN bevestigd dat een ranked game leaven voortaan 15 minuten niet meer online kunnen spelen betekent.JVvG schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:12:
[...]
Valt wel mee hoor. Paar potjes op ranked gespeeld, maar dan zie je in theorie ook vaak dat je opeens 1vs2 speelt of 2vs1. Dat vind ik juist het nadeel aan ranked, want bij normale potjes neemt de AI het over en is het nog enigzins leuk om te spelen. 1vs2 is amper te doen
Zo dat is best een zware straf haha. Wat nou als je de verbinding kwijt raakt of het spel crasht?On_E schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:17:
[...]
Gelukkig hebben de makers gisteren bij IGN bevestigd dat een ranked game leaven voortaan 15 minuten niet meer online kunnen spelen betekent.
Top!On_E schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:17:
[...] Gelukkig hebben de makers gisteren bij IGN bevestigd dat een ranked game leaven voortaan 15 minuten niet meer online kunnen spelen betekent.
Hopen dat het helpt, zou het spel ten goede doen.
PSN | Antiekepoepdoos
Dan heb je pech blijkbaar.kipusoep schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:21:
[...]
Zo dat is best een zware straf haha. Wat nou als je de verbinding kwijt raakt of het spel crasht?
Wel zullen ze een ''forfeit'' optie toevoegen zodat als je bv. keihard wordt afgeslacht en het hele team wil leaven dat dit dan wel kan zonder straf.
Hier het interview met de makers : http://www.ign.com/videos...e-future-of-rocket-league
[ Voor 11% gewijzigd door On_E op 29-07-2015 15:24 ]
dat zijn gewoon amateurs dan die niet tegen hun verlies kunnen of connectie problemen hebben. Want ik heb denk ik van de 100 potjes misschien 10 potjes gehad dat iemand weg ging (als speel ik bijna alleen maar 1v1/2v2)JVvG schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:12:
[...]
Valt wel mee hoor. Paar potjes op ranked gespeeld, maar dan zie je in theorie ook vaak dat je opeens 1vs2 speelt of 2vs1. Dat vind ik juist het nadeel aan ranked, want bij normale potjes neemt de AI het over en is het nog enigzins leuk om te spelen. 1vs2 is amper te doen
Van de eerste 10 potjes 3v3 ranked die ik gespeeld heb waren er 5 of 6 waar we met 3v1 eindigden. 1 potje zelfs na 2 minuten al win by forfeit.
Mede omdat we halverwege de tijd al 4-1 voorstonden maar zag regelmatig mensen al na het eerste doelpunt leaven.
Nog nooit meegemaakt dat iemand van mijn team leaved trouwens.
Mede omdat we halverwege de tijd al 4-1 voorstonden maar zag regelmatig mensen al na het eerste doelpunt leaven.
Nog nooit meegemaakt dat iemand van mijn team leaved trouwens.
https://untappd.com/user/OzzBier
Nou ik heb mn eerste 6 ranked matches er op zitten, waarvan vijf op een rij waarbij mijn teamgenoot er mee stopte. Vooral direct bij de start blijven ze afk - of disconnecten ze. Heb dan ook een ranking van -36 (bij wijze van...) 
Wat gebeurt er eigenlijk als je met bv 5-0 achterstaat en je vertrekt. Raak je dan alsnog de ranking punten kwijt?
Wat gebeurt er eigenlijk als je met bv 5-0 achterstaat en je vertrekt. Raak je dan alsnog de ranking punten kwijt?
[ Voor 19% gewijzigd door X-Kiwi op 29-07-2015 23:29 ]
Kiwi !
Is het mogelijk om bij de herhalingen die hud uit te zetten van alle camera angles enzo? ik wil de herhaling zeg maar opnemen maar dat is fucked up als die shit er in staat.
dus is het aan mij om te shinen
Ja das het nadeel als je 2v2 speelt met vreemde, daarom doe ik 2v2 alleen met vrienden en 1v1 doe ik het meest dan gaat het puur om mezelfX-Kiwi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 23:27:
Nou ik heb mn eerste 6 ranked matches er op zitten, waarvan vijf op een rij waarbij mijn teamgenoot er mee stopte. Vooral direct bij de start blijven ze afk - of disconnecten ze. Heb dan ook een ranking van -36 (bij wijze van...)
[ Voor 65% gewijzigd door Ricmaniac op 29-07-2015 23:34 ]
Zo gisteren dat vliegen wat geoefend en uitgeprobeerd, maar wat is dat moeilijk zeg.
Kun je met een groep ook ranked spelen dan? of gaat dat automatisch?
je hebt 3 ranked matches, 1 tegen 1, 2 tegen 2 en 3 tegen 3Ricloo86 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:58:
Zo gisteren dat vliegen wat geoefend en uitgeprobeerd, maar wat is dat moeilijk zeg.
Tot nu toe kan je helaas alleen 2v2 samen doen als je in een groep zit.
3v3 kan je alleen solo doen en dan krijg je 2 andere spelers er bij.
Ze zijn wel bezig bij dat bedrijf om ervoor te zorgen dat je ook 3v3 kan doen met een groep hebben ze op twitter gezegt
In verband met vakantie gisteren pas voor het eerst goed kunnen spelen (vrienden waren al lyrisch) maar wat een fantastische game! vooral de chaos bij 3vs3 of 4vs4 
Ik ben verkocht. Nu een beetje goede tactieken aanleren etc
Ik ben verkocht. Nu een beetje goede tactieken aanleren etc
Ik heb deze week ook maar eens Rocket League gekocht en uiteraard: meteen verslaafd
.
Weet iemand hoe het zit met de ranks? Ik weet dat je <500 rookie bent en >500 pro. Boven pro zou nog veteran en master moeten zitten (als ik het goed heb), hoeveel punten heb je nodig om deze ranks te behalen?
Weet iemand hoe het zit met de ranks? Ik weet dat je <500 rookie bent en >500 pro. Boven pro zou nog veteran en master moeten zitten (als ik het goed heb), hoeveel punten heb je nodig om deze ranks te behalen?
Je rank heeft te maken met je level, niet met '500' ofzo.eXtreaL schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:53:
Ik heb deze week ook maar eens Rocket League gekocht en uiteraard: meteen verslaafd.
http://bfy.tw/144B
https://www.reddit.com/r/..._that_you_could_reach_in/
[ Voor 29% gewijzigd door plofkip op 30-07-2015 14:09 ]
wat bovenstaand al wordt aangegeven, die rank heeft niets met punten te maken, level 0-10 is rookie / 10-20 semi pro / 20-30 pro en volgens mij 30-40 veteran en dan mastereXtreaL schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:53:
Ik heb deze week ook maar eens Rocket League gekocht en uiteraard: meteen verslaafd.
[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 30-07-2015 14:14 ]
Juist, je rank Rookie - Semi-pro - Pro heeft te maken met hoe veel je speelt.
Ik zelf ben lvl 21, een level hoger dan Gibbs (#2 ranked). In zijn game tegen Kronovi ontving hij ook nog een skin - hij heeft dus nog niet eens alles vrij gespeeld. Als ik tegen een van die lui moet spelen, verlies ik ook met 20-0.
[edit] moet wel zeggen dat ik er wel op let. Ik verwacht automatisch meer skill van mijn Pro teamgenoot dan van de Rookie.
Ik zelf ben lvl 21, een level hoger dan Gibbs (#2 ranked). In zijn game tegen Kronovi ontving hij ook nog een skin - hij heeft dus nog niet eens alles vrij gespeeld. Als ik tegen een van die lui moet spelen, verlies ik ook met 20-0.
[edit] moet wel zeggen dat ik er wel op let. Ik verwacht automatisch meer skill van mijn Pro teamgenoot dan van de Rookie.
[ Voor 16% gewijzigd door X-Kiwi op 30-07-2015 14:44 ]
Kiwi !
heeft dat ook nog ranks dan ? ik noem het bronze - silver - goldspokje schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:06:
eXtreaL bedoelt toch je online punten? Bij 1000+ punten = Veteran. Master weet ik niet.
waar <500 punten bronze is 500-1000 silver en 1000+ gold, verder weet k niet
[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 30-07-2015 15:08 ]
Wauw serieus ? ik heb dus meer dan 30 uur playtime ofzo en dat is me echt nog nooit opgevallenspokje schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:08:
Klopt, maar als je op je bronze / silver / gold gaat staan dan zie je rookie / pro / veteran / etc

Niemand die me ooit verbeterde XD ... naja ik zeurde nietspokje schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:14:
en die mensen dachten vast van "geen id waar hij het over heeft, laat maar zeuren :P"
Is er een PSN lijst van de Rocket League spelers hier? Zou dat misschien handig zijn om in de TS te zetten?
Ik zie toch dat goede spelers best zeldzaam zijn. Ik heb telkens bij 2V2 dat de teammate gewoon geen teamwork kent. 100% continu op de bal. Ook als ik de bal heb.
Zou toch wel fijn vinden om met iemand te spelen die wat beter samenwerkt.
Ik zie toch dat goede spelers best zeldzaam zijn. Ik heb telkens bij 2V2 dat de teammate gewoon geen teamwork kent. 100% continu op de bal. Ook als ik de bal heb.
PSN/XBL: DarkTaufu
Voeg maar toe!
Daarstraks ook een aantal potjes gedaan, 2 keer begon mijn teamgenoot niet eens en leavde na een minuut. Bij 2 andere potjes vonden mijn teamgenoten het ook wel goed en gingen ook weg. Meestal al bij 1 tegengoal... Slaat echt nergens op, want de scores kunnen ineens omslaan en heel hard gaan.Tjiwa schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:41:
Is er een PSN lijst van de Rocket League spelers hier? Zou dat misschien handig zijn om in de TS te zetten?
Misschien een spreadsheet?
Linkje sheet
[ Voor 9% gewijzigd door Curva op 30-07-2015 16:37 ]
PSN: Curvaa_
Informatie over de komende update en DLC: http://blog.us.playstatio...-pack-coming-this-august/
Heb mijn PSN WildeBosKiwi toegevoegd aan de spreadsheet.
Maare, dit klinkt vast noobish, maar hoe werkt dit maken van een team in de praktijk?
Heb al een paar mensen gehad die het fijn vonden om Rocket League met mij te spelen, dus die hebben mij ook op PSN toegevoegd als friend. En..dan? Ik weet toch niet of zij net een nieuw potje beginnen? En je gaat toch ook niet randomly mensen uit je friendslist toe te voegen aan je team?
Maare, dit klinkt vast noobish, maar hoe werkt dit maken van een team in de praktijk?
Heb al een paar mensen gehad die het fijn vonden om Rocket League met mij te spelen, dus die hebben mij ook op PSN toegevoegd als friend. En..dan? Ik weet toch niet of zij net een nieuw potje beginnen? En je gaat toch ook niet randomly mensen uit je friendslist toe te voegen aan je team?
Kiwi !
Ah top!spokje schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:48:
Informatie over de komende update en DLC: http://blog.us.playstatio...-pack-coming-this-august/
-De twee auto's hadden ze al laten zien
-5 verf typen...“Brushed Metal,” “Carbon Fiber,” “Metallic Pearl,” “Pearlescent,” and “Wood”
-12 decals...das best veel!
-2 rocket boosts...dat stelt dus niets voor (we hebben nu al 28 soorten?)
-2 velgen....
Maarja, we mogen niet klagen voor slechts $3,99...
Grote ontbrekende factor is toch wel de hats en antenna's. Gaan ze dan toch los te koop zijn voor kleine bedragen? Want heel lastig zal het toch niet zijn om een paar vlaggen toe te voegen..
[ Voor 15% gewijzigd door X-Kiwi op 30-07-2015 17:04 ]
Kiwi !
Begreep op Twitter dat er in de komende patch (dus niet dlc) nieuwe vlaggen zitten. Dus misschien ook wel nieuwe hats?
Heb me ook maar even op de lijst gezet. Ben verre van goed, maar erger me dood aan het ontbreken van enig teamwerk. Dus als mensen samen willen spelen, nodig me vooral uit psn.
To dare is to do
Ook toegevoegd aan het lijstje. Gisteren m'n eerste 2 1vs1 ranked games gespeeld. Beide gewonnen, das tot nu toe niet zo lastig. Hoewel ik in de 2e partij wel van 4-1 achter terug moest komen, toch gewonnen met 6-8.
Het is zo raar. Mijn PC crashed de eerste keer altijd halverwege een game. Om vervolgens daarna uren prima te kunnen Rocket Leaguen.... vet irritant. Hopelijk fixed die 1.03 patch dat, want het is wel bloedirritant als je net in een ranked potje zit.
Haha ja ik vond het in het begin ook een beetje apart. Je hebt schijnbaar een "rank" gebaseerd op level en een aparte rank voor je ranked games.Ricmaniac schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:23:
[...]
Niemand die me ooit verbeterde XD ... naja ik zeurde nietik zei gewoon dat ranks daarmee niets te maken had. Maar was blijkbaar zoals hier te zien niet de enige die zo dacht
Maar ik begrijp dus dat je < 500 rookie bent, 500-1000 pro en 1000-?? veteran. Ben wel benieuwd hoeveel je dan nodig hebt voor master. Het zou logisch zijn als dit 1500+ is, aangezien de onderliggende ranks ook in stappen van 500 gaan..
2000 zou ik mooi vinden denk ik, gewoon 0 - 500 x2 is 1000 x2 is 2000
Ik word wel een beetje moe van al die 'keepers' die totaal niet van het doel af komen. En het erge is dat ze dan ook nog scoren als er een bal in het midden blijft hangen. Ik heb er dan ook geen moeite mee om ze even een paar keer te vernietigen. Moeten ze maar niet zo'n makkelijk doelwit zijn
Hehe. Dat is ook een tactiek, goaly zijn
gewoon moeilijk bereikbare ballen scoren
ze kunnen nooit alles houden.
Merk nog weinig verschil met de penalty van het leaven van een ranked match: men vertrekt net zo makkelijk uit een 2vs2 of 3vs3 als voorheen.
Gisteren vertrok mijn teammaat in 2vs2 nadat wij met 2-0 achter kwamen te staan. Heb in mijn eentje de wedstrijd om weten te gooien om te winnen met 6-4.
Gisteren vertrok mijn teammaat in 2vs2 nadat wij met 2-0 achter kwamen te staan. Heb in mijn eentje de wedstrijd om weten te gooien om te winnen met 6-4.
Kiwi !
Ik speel sinds gister Rocket League op de PS4, alleen ik snap niet hoe ik met andere gezellig kan praten. Normaal speel ik altijd op de PC en gebruik ik TeamSpeak in combi met Steam, Origin of Uplay waar ik daar mijn "friends" op heb.
Ik heb momenteel nog geen headset op mijn PS4 alleen wat er toen der tijd bij zat.
Alleen via de PS4 werkt dat toch net iets anders in mijn beleving
.
Kunnen jullie mij hiermee op weg helpen, mij misschien toe te voegen op de PS4.
Mijn ID:
NitroDesign
Hopelijk zien we elkaar snel on-de-line.
Mvg,
NitroDesign
Ik heb momenteel nog geen headset op mijn PS4 alleen wat er toen der tijd bij zat.
Alleen via de PS4 werkt dat toch net iets anders in mijn beleving
Kunnen jullie mij hiermee op weg helpen, mij misschien toe te voegen op de PS4.
Mijn ID:
NitroDesign
Hopelijk zien we elkaar snel on-de-line.
Mvg,
NitroDesign
Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo
De penalty zit er volgens mij nog niet inX-Kiwi schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 00:20:
Merk nog weinig verschil met de penalty van het leaven van een ranked match: men vertrekt net zo makkelijk uit een 2vs2 of 3vs3 als voorheen.
op PC niet althans
Je ziet steeds meer keepers. Lijkt me een logische ontwikkeling naar meer tactischer spel.Utoka schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 18:37:
Ik word wel een beetje moe van al die 'keepers' die totaal niet van het doel af komen. En het erge is dat ze dan ook nog scoren als er een bal in het midden blijft hangen. Ik heb er dan ook geen moeite mee om ze even een paar keer te vernietigen. Moeten ze maar niet zo'n makkelijk doelwit zijn
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Idd. Mijn pc crashte tijdens een game en kon na restart gewoon weer een game zoeken.Ricmaniac schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 10:54:
[...]
De penalty zit er volgens mij nog niet in
op PC niet althans
Volgens de release notes wel; "The first player to abandon a “Ranked’ match is now banned from matchmaking for 15 minutes"spokje schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:46:
[...]
Idd. Mijn pc crashte tijdens een game en kon na restart gewoon weer een game zoeken.
Idd, misschien is dat als je echt ervoor kiest dmv het menu om een game te 'quitten'. In mijn geval loopt m'n pc bij rocket league soms gewoon volledig vast. Ben aan het uitzoeken wat het is maar kom er nog maar niet achter. Best frustrerend. 1x crash. Daarna is het goed.
Jep wachten tot mensen de 'park the bus' tactiek gaan doen. Met zijn alle in het doel blijven wachten en alleen eruit komen als het andere team allemaal in de aanval is en de bal achter hun komt.Jumpman schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 12:13:
[...]
Je ziet steeds meer keepers. Lijkt me een logische ontwikkeling naar meer tactischer spel.
Zelf vind ik dat niet de leukste tactiek
Nee gebeurde alsnog niet. Ik ben 3 games geleaved afgelopen zaterdag en kon gelijk queuen.spokje schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:01:
Idd, misschien is dat als je echt ervoor kiest dmv het menu om een game te 'quitten'. In mijn geval loopt m'n pc bij rocket league soms gewoon volledig vast. Ben aan het uitzoeken wat het is maar kom er nog maar niet achter. Best frustrerend. 1x crash. Daarna is het goed.
Oh wacht, Dat was 1v1, misschien is dat dan niet omdat je dan zelf gewoon alleen verliest.
[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 03-08-2015 10:38 ]
Ik zie overigens veel verzoeken terug om de TS te updaten. Aangezien ik zelf momenteel niet in staat ben dit continu bij te houden, is er misschien een mede-moderator die dit wil doen?
Ik kan je zo toevoegen namelijk.
Ik kan je zo toevoegen namelijk.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Idd. Maar bij rebound ballen wel een slimme taktiekUtoka schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:05:
[...]
Jep wachten tot mensen de 'park the bus' tactiek gaan doen. Met zijn alle in het doel blijven wachten en alleen eruit komen als het andere team allemaal in de aanval is en de bal achter hun komt.
Zelf vind ik dat niet de leukste tactiek
Wordt leuk!Utoka schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:05:
[...] Jep wachten tot mensen de 'park the bus' tactiek gaan doen. Met zijn alle in het doel blijven wachten en alleen eruit komen als het andere team allemaal in de aanval is en de bal achter hun komt.
Ram the Bus als counter tactiek
PSN | Antiekepoepdoos
Ik heb mezelf ook even toegevoegd. Dit weekend met wat randoms geoefend, maar dat is niet altijd even succesvol. Niet dat ik onwijs goed ben of zo, maar als ik doelpunten moet maken én moet verdedigen zit ert iets goed misnickvanozzie schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:32:
Ook toegevoegd aan het lijstje. Gisteren m'n eerste 2 1vs1 ranked games gespeeld. Beide gewonnen, das tot nu toe niet zo lastig. Hoewel ik in de 2e partij wel van 4-1 achter terug moest komen, toch gewonnen met 6-8.
Linkje naar spreadsheet
*net ook maar ff iedereen een vriendschapsverzoek verstuurd.
[ Voor 4% gewijzigd door NoGinryuGo op 04-08-2015 10:33 ]
Ik ga vanavond ook weer met wat mensen spelen, maar hoe meer zielen hoe meer vreugde. We beginnen rond 20:30. Voeg mij toe als je mee wil doen psn: a_manders
Als je al in mijn friends lijst staat Krijg je al een uitnodiging
Als je al in mijn friends lijst staat Krijg je al een uitnodiging
Ik doe altijd wat van beide. Ik maak regelmatig goals, maar hou ook regelmatig schoten uit het eigen doel. Maar een backup voor als je eens wat te laat terug bent is altijd wel handig jaNoGinryuGo schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 08:27:
Niet dat ik onwijs goed ben of zo, maar als ik doelpunten moet maken én moet verdedigen zit ert iets goed mis.
[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 04-08-2015 19:34 ]
PSN id: NL_SToRM
In de 2vs2 en 3vs3 sta ik bijna altijd achterin. Anderen gedragen zich vaak als een stel F-jes op het voetbalveld: met z'n allen om die bal heen staan. Als ik óók mee voorin ga rijden, is er werkelijk niemand meer op onze helft.
Gisteren nog een paar ranked 1vs1 potjes gespeeld, wonderbaarlijk alles gewonnen
Gisteren nog een paar ranked 1vs1 potjes gespeeld, wonderbaarlijk alles gewonnen
Kiwi !
Ik heb de mensen van de spreadsheet toegevoegd op PS4 en mezelf er op gezet.
Wie eens wil 2vs2 3vs3 doen, nodig gerust uit. Mijn skill kan ik weinig over zeggen.
Geniale dingen bij momenten gekoppelt aan lachwekkend gepruts anderszijds.
Ik ben wel iemand die 75% van de tijd op eigen helft kampeert (verdediger/keeper) tot ik een opportuniteit zie om mee naar voor te trekken op de counter of op een voorzet of voor een bal in de lucht.
Wie eens wil 2vs2 3vs3 doen, nodig gerust uit. Mijn skill kan ik weinig over zeggen.
Geniale dingen bij momenten gekoppelt aan lachwekkend gepruts anderszijds.
Ik ben wel iemand die 75% van de tijd op eigen helft kampeert (verdediger/keeper) tot ik een opportuniteit zie om mee naar voor te trekken op de counter of op een voorzet of voor een bal in de lucht.
Heb weer zin om lekker te lachen en me gigantisch te ergeren dus vanavond ga ik ook weer eens RL spelen. Wie mee wil doen kan me, OzzieMann, gewoon joinen op ps4. Degene die ik al in m'n vriendenlijst heb zullen vanzelfsprekend uitgenodigd worden.
fantastisch spelletje! Had het al gedownload maar tot van de week niet eens gespeeld.
Moet zeggen; hooked!
Vanavond weer aan de bak.. Voor ps4 gamers; delaitinho
Moet zeggen; hooked!
Vanavond weer aan de bak.. Voor ps4 gamers; delaitinho
Kun je mensen blocken zodat je nooit meer met ze hoeft te spelen? Ik ben nu al 3 potjes achter elkaar in een team met een gast die het hele potje niks doet. Na de aftrap doet hij even een meter rijden zodat hij niet gekicked wordt en dan blijft hij weer 30 s niks doen. Ga een leven zoeken ofzo?

Dit was op de pc. Ik zei toch: hij reedt om de zoveel tijd even een metertje vooruit zodat hij niet gekicked werd. Als hij nou gewoon echt afk was ok, vervelend maar kan gebeuren. Maar met opzet niks doen en voorkomen dat je gekicked wordt, echt?Anoniem: 325202 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:15:
bij de pc versie wordt je gekicked als je 15seconden stilstaat

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep
Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep
Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ